نقد و بررسی سرور فینال با سرعت ۳ برابر | آغاز ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ |

  • پیروز باشید به همه دوستان


    تبریک میگم برد این سرور رو به همه پلیر های سرور


    چه پلیر های متا چه پلیر های ساید مقابل


    هر چیزی زمانی مزه پیدا میکنه که مقابلی هم داشته باشه

    ترشی زمانی میشه یه مزه که شیرینی وجود داشته


    پس به همه کسایی که باعث شیرین شدن این سرور شدن تبریک میگم


    مهم اینه که همگی کنار تونستیم برای دو ماه همدیگر رو در بازی موردعلاقمون سرگرم کنیم


    وجود هر پلیر در هر کجای این سرور

    شعله ای هست برای گرم تر شدن این محفل


    تشکرات خواص:

    اولین تشکرم از تیم کاپیتان هست


    آرش که عین داداشم بود و شب و روز باهم در تماس بودیم اینقدر که هر روز بیشتر ۱۰ تماس باهم داشتیم و کارای اکانت رو هماهنگ میکردیم و چه شبایی که منو بیدار میکرد .


    مسعود که ستون اکانتمون بود خیلی زیاد برای اکانت زحمت کشید اینقدر که وقتی مسعود رو اکانت بود دل گرم بود که همه چی رواله


    علی داداشم که این سرور افتخار داشتم کنارش بازی کنم و لذت بردم از مرام و معرفتش


    پویا عزیز که تنها مجرد جمعمونه و سرور بعد ایشاله میخاییم براش استین بالا بزنیم البته با اجازه داداشش علی


    و علیرضا اونجر که اواسط سرور بخاطر مشغولیات کاری دیگه نتونست همراهیمون کنه و بازم ازش تشکر میکنم


    تشکرات سایدی:


    مملی وگنس لیدری توانمند ، دقیق و شیرین

    خلاصه کلام حرف بزنه حرفش حجت

    این سرور اکانت کاپیتان عین کوه پشتش بود هر وقتم بخواد بازم عین کوه پشتشیم


    علی زد کینگ عزیز کیف کردم این سرور باهم بازی کردیم

    انرژی خالص ، چه تو بازی چه پشت گوشی شارژ میکنه آدمو


    ناصر کلاهبردار این سرور ستون سایدمون بود و حضورش قوت قلبی برای تمام پلیر های ساید بود و پشت گوشی وقتی باهاش حرف میزنی آرامش رو منتقل میکنه به آدم

    ناصر جان حلال کن مزدورای همرت رو من زخمی میکردم ;)


    یوسف و احمد هم که روی واندر حسابی زحمت کشیدن دستشون درد نکنه دمتون گرم مخصوصا یوسف که اولین سرور بود ملاقاتش میکردم ایشالله سرور های بعدی بیشتر اشنا بشیم


    تشکرات متایی


    جیگر خودم نیما عزیز از اکانت آتیلا که حسابی این سرور باهاش حال کردم یه رفیق و همبازی درجه یک فوق العاده باشخصیت


    امیر حسین تریدر خوشحالم که این سرور باهم بودیم و لذت بردم از کنار هم بازی کردن اولین همر متا رو هم ایشون از رو اکانت کاپیتان بلند کرد رو واندر هر زمان هرجا همر خواستی بگو ;)


    ادریس ناتار به نظرم مهره کلیدی برای ساید ne هست و این سرور یه همر جنگی اکانت کاپیتان رو بهش دادیم و خیلی فراتر از اون چیزی که انتظارشو داشتیم نتیجه گرفت دمش گرم.


    مجید پرشیا هم دوتا کوچه بالاتر ما هست بچه محلمون هرچی بگم میذارن با حساب هم شهری بودن ولی همینو بس که بچه کاشونه و با مرام .


    نوری عزیز که گل کاشت این سرور و برای ما بازی تیمی رو معنا کردم همه جوره دوست داریم پسر.


    و اینکه این سرور ۱ نفر به تیم کاپیتان اضافه شد که این سرور برای خودش تنهایی ۱ ساید بود بیشتر از این چیزی نمیگم و در سرور آینده از این پلیر توانمند در تیم کاپیتان رونمایی میکنیم.


    و تشکر نهایی از هر دو ساید مقابل

    اللخصوص ادریس که عشق کردم این سرور همچین پلیر جوونی دیدم پای کار حسابی.

    میلاد ۲۰۰ت داداش چیزی ازم به دل نگیر

    حسین فستر عزیز همه چی شوخی بود گلم

    رضا خوشگله هنوز اسمت رو گوشیم این سیوه زنگ بزن ببینم صدات کلفت شده یا نه

    اگر چیزی هم گفتم این سرور داخل فروم کسی ناراحت شد همینجا با یه شاد باش امیدوارم همه چیز رو فراموش کنن و دلامون به پاکی دریا بشه.



    دوستدار همه


    رضا رویال

  • سلام


    برای بار چندم تبریک میگم برد متا رو


    دوستای خوبی از تیم حریف پیدا کردیم


    کل کلا همینجا خاک میشه ، جاوید جان حرف زیاده ، من گفتم تو گفتی ها زیاده ، حوصلش نیست سرور تموم شده برم بگردم پست پیدا کنم


    دم بچه های خودمون گرم که روز استارت سرور اکثرشون گفتن تایم ندارن ولی کمک کننده بودن و حضورشون دلگرم کننده..‌.


    بچه های ان دبل با وجود اینکه بهشون خیانت شد و ریزش زیادی داشتن و تعدادشون خیلی کم بود تا اخر بازی‌جنگیدن


    بچه های ان ای که سرور رو خیلی خوب شروع کردن ولی ادامه ندادن تا اخر سرور با توپ پر اومدن


    بچه های اس دبل که یکدست بودن


    دم همگی گرم


    یه نقد دارم به تیم حریف ،


    اخر بازی خیلی همر رو کردین ، بازی میتونست خیلی قشنگ تر شه و این همرا قبل نقشه و واندر حتی قبل کتیبه ها لانچ شه


    شاید اگر این اتفاق میفتاد اصلا کار به جایی نمیرسید که پلن ساید ها بشه کاتا کردن ناتار و کپ مولتی


    ۲تا سرور هست که زدن کپ مولتی به صورت جدی تبدیل به پلن شده ،

    این سرور لیمیت غارت ۱۰ اکانت وجود داشت که خودش خیلی باگ داشت و کاری ندارم


    چیزی که فیلم هندی کرده بود سرور رو ناتاری بود که فک کنم بالای ۱۰ برابر شده بود تولیدش

  • بسیار عالی. این قسمت رو نگه میدارم به عنوان کسی که به من داره میگه شمال شرق وکیل وصی نیاز ندارد. درسته؟ میگی سرت تو کار ساید خودت باشه درسته؟ خود شما که کمترین تماس رو با من داشتی بالای ۱۰ بار به من زنگ زدی که بیام گندی که زده شده رو جمع کنم. وقتی هم توی دیسکورد میومدم میگفتی چشم چراغ NE اومد. وقتی خودتون من رو قاتی مسائل ریز و درشت شمال شرق میکردید انتظار این رو نداشته باش الان بیای اینجوری حرف بزنی جوابی نشنوی. در ضمن مانی بازار مشترک بوده. خبر داری که حدود یک میلیون دفاع کشید ؟! 5-6 تا همر جنگی هم تحویل داد. کاسه داغ تر از آش شمایی نه ما...


    نقل قول

    به نظرم به جای اینکه دنبال این باشید تو شمال شرق اسم کی از قلم افتاده، در جمع کردن دیتای ساید خودتون دقت بیشتری داشته باشید.(البته امیدواریم صداقت داشته باشید و دیتا فقط اشتباه بوده باشد) در مجموع 2 پلن روی مولتی های SE اجرا شد.الحمدالله پلنر و لانچرش از شمال شرق بود. شیت پلن رو هم که ما چیدیم و شیت پلن موجود هستش. مجموع پایتخت هایی که جنوب غرب در این 2 پلن تخریب کرد 16 پایتخت می باشد.


    خوب خدارو شکر آمار مارو آپدیت کردید. پس 16 تا بوده که امیرحسین زحمت لانچ و پلنش رو ریخت دیگه. من واقعیتش 10 تا حساب کرده بودم. با این احتساب ما 58 تا پایتخت زدیم. واقعا فکر کردی ما منتظر شمال شرق میشینیم پلن بره؟ خود اکانت Brice بالای 16 تا کپ زده ! اکانت RAVANI بالای 7-8 تا کپ زده. اکانت Kenji حاصل دست رنج مانی و ممد بالای 12 تا کپ زده. تازه من ننشستم بقیه رو حساب کنم بیام اینجا عدد بگم. راستی مانی یه سری کپ با اکانت Brice و یا RAVANI زد که اونارو اصلا حساب نکردم. حالا اینا مربوط به آمار ساید ما میشه. مگه خودت تو پاراف بالایی نرفته بودی روی ممبر که آقا دخالت توی ساید ما نکن و... ؟! الان خودت که داری دخالت میکنی که.


    نقل قول


    امیدواریم از این به بعد در جمع آوری دیتای ساید تون دقت و صداقت بیشتری داشته باشید

    آره نداشتیم 58 تا بود. ممنون که مارو روشن کردی. ما هم امیدواریم شما هم صداقت داشته باشی و بجای حرف زدن پشت دیگران و بد دیگران رو گفتن و زحمت حتی صمیمی ترین رفیقت رو هم کوچک شمردن با مسائل واقعی تری روبرو بشی و صداقت و شرافت و وجدان بیشتری داشته باشید.


    نقل قول


    (البته آمار 25 30 میلیون دفاع جنوب غرب که داخل شیتتون نوشتید شامل کل تروپ پیاده و سواره واندرزن ها و همر های جنگی تونم بوده در صورتی که تروپ واندرزن به عنوان دفاع حساب نمیشه)

    باز هم دخالت در امور جنوب غرب. داداش ما خیلی وقته از اون شیت استفاده نمیکنیم. باز هم توی همون شیت که مربوط به ده روز بعد از کتیبه ها میشه باز آمار دقیق 23-24 میلیون گندم خور دفاعی هست. دیگه بچه های شمال شرق میدونن من و نیما با کمک های روحیه ای کاوه و جعفر چطور دفاع میکشیم. اینجا یک درصدش اجرا شد که ماشالا اگه ادامه داشت بالای 40 میلیون میرسید. به قول سجاد عزیز برای شماها اینا قفله !


    نقل قول

    در صورتی که از پاپ بازی خسته شده اید و از سرور های آینده قصد دارید تک ده نظاره گر سرور باشید، به دخالت خود در امور داخلی سایدهای دیگر ادامه دهید.

    به قول مهران زرشک بعضی از این قدیمی ها وقتی باهاشون حرف میزنیم میگیم داریم اینجا تراوین بازی میکنیم انواع و اقسام فحش هارو میشنویم ازشون. حالا میگم پستت رو نگاه میکنیم میبینم اونا راست میگن. از لحاظ رنگ آمیزی نمره خوبی میگیری. آبی و قرمز و سبز و یه زرد و نارنجی استفاده میکردی کارت صد آفرین بهت میدادم. در مورد تهدید هم زمانی که تراوین توی ایران نبود ما تهدید میشدیم. شما هم تهدید کن. زیاد برامون مهم نیست. ما با همین وقت کم و زن و بچه و کار و زندگی از پس نوب هایی مثل شما بر میایم. به قول چندتا از بچه ها این ادریس ایلیای پیشرفته است.


    ادریس خیلی ها میگن این سرور خیلی زحمت کشیدی ما هم به چشم خودمون دیدیم کل ساید رو تنهایی شب ها بعضی روزها میگردوندی. دمت هم گرم، همونطور که گفتم امثال تو و آرش برای هر ساید غنیمته. بازیکن فعالی هستی و تا حدودی تراوین سر در میاری ولی متاسفانه بدی های زیادی هم با خودت حمل میکنی. این بدی ها به خوبی هات میچربه. جدا من حاضرم با ایلیا سر کنم ولی با تو نه ! ایلیا نمیره در گوش آقا و خانم بشینه بد امیرحسین تریدر به اصطلاح رفیق صمیمیشو بگه... ایلیا نمیاد جلوی من بگه چشم چراغ شمال شرق بعدش بشینه فحش بده بهش. والا من حاضرم با ایلیا هم تیمی باشم با یه آدم سمی مثل تو هم تیمی نباشم. اگرم باشم در حد لانچ و بازی روی یک اکانت باشی وگرنه مسئولیت داشتن تو مثل دادن قدرت تلویزیون به آدم های سیاسی هست. این قدرت مدیا رو نباید تو داشته باشی.


    و اما در مورد مجید بامرام. بزار اینجوری بهت بگم یک سرور با مجید نشستم بازی کردن. از روز اول در تمامی امور ساید بود. از روز سوم آنالیز ساید کرد و با اکانت ها و تمام گلدی که پای اون اکانت ها زده بود ساید رو پاکسازی کرد (اولین سرور تارتاروس) با هزینه شخصی و وقت تمام از روز دهم کارای کتیبه ها رو کرد. مرز هارو لاگین میکرد و تمام کارای ساید رو میکرد. این بزرگمرد حتی یکبار نشد کاری سرخود انجام دهد یا به کسی بی احترامی کنه و یا پشت کسی حرفی بزنه. تمام کارایی که میکرد با تفکر و عقل جمعی انجام میداد. برای ساید 60 انویل دفاعی کشید (اون زمان سهیل و سیما و سامان هم 60 اکانت دفاعی کشیدن) به عبارتی وقتی اتک میومد نیمای دوست داشتنی و جیگر اصلا نگاه نمیکرد کجا دفاع داره میشست دونه دونه با همین انویل ها کل ساید رو دفاع میداد تازه اضافه هم میومد. یک اکانت اسکاتر کشید (حدود یک میلیون اسکات) و یک اکانت جنگی اند گیمی بالای 10 اند گیم و 10 جنگی ! اوایل بازی هم که کلی همر جنگی تک دهکده ای کشید. در تمام جنگ ها و دفاع ها حضور مستقیم داشت و در واندر جز هولدر ها بود. میخوام بدونم آیا خودتو میتونی با این مقایسه کنی؟ عملکرد این سرورت رو میتونی با همچین شخصی مقایسه کنی؟ این تازه یک سرورشه که برای بزرگتر شدن شمال شرق تلاش کرد. حالا جالبیش میدونی چیه؟ نه تنها در طول سرور کسی ازش تشکر نکرد بلکه از هیچ کس هم اینو نمیخواست. دنبال بزرگتر شدن اسمش نبود که. دنبال سربلندی شمال شرق بود. بر عکس تو که امیرحسین پلن مولتی هارو رفت از صبح تا ظهرش نشسته بودی پشت امیرحسین بد و بیراه میگفتی. بعدشم دیدی ملت چشم دارن و میبینن تو کاره ای نبودی و امیر حسین تکی 110 تا همر بلند کرد و پلن رفت یهو شروع کردی جاوید و امیرحسین و بچه هارو تهدید کردن که باید برید از من وسط فروم تعریف کنید. پست جاوید هنوز هست. میخوای ریپلای کنم بقیه ساید ها هم بفهمن این پست چرا گذاشته شد؟ چون این آقا حسودی میکرد امیرحسین ترکونده. آیا مجید پلن های امیرحسین رو به نام خودش بزنه و یا دفاع دفکوردی رو بگه من کردم؟ در صورتی که خود نیما اینجا هست که 50% دفاع هارو حضور مستقیم داشت و صد البته دفاع سایدی کشیده شده ی مجید بود. نه تهدیدی کرد و نه به کسی بی احترامی کرد. روزها و ماها ساید های دیگه به پاش نشستن که بیا پیش ما ولی با تمام بی محبتی ها و بی مهری های ما باز هم پای شمال شرق ایستاد و تلاش کرد. یعنی مقایسه کردن تو با مجید مثل بزرگراه تو راهی قم - کاشان با خیابان اندرزگو است.


    به تو فرصت ها داده شده که درست شی... نمیشی. نخواهی شد. شادزی برای همه <3 تو هم خواستی ازش استفاده کن ولی با این همه کینه و نفرت بعید میدونم بتونی خودت رو دوست داشته باشی چه برسه امیرحسین

    ماورای باورهای ما،

    ماورای بودن ها و نبودن های ما

    آنجا دشتی‌ست...

    فراتر از همه ی تصورات راست و چپ

    تو را آنجا خواهم دید.

  • درود بر دوستان خوبم.

    من بازم اومدم.

    اول از همه دوستان عزیزی که برنده سرور شدن تبریک میگم.
    به یاری خدا توی همه مراحل زندگیتون همیشه پیروز و سرافراز باشید.

    یه خسته نباشید به همه دوستانی که توی این سرور بازی کردن.

    دمتون گرم.

    این یکی دو سرور اخیر افتخار آشنایی با دوستای زیادی داشت که از مصاحبت باهاشون لذت بردم.

    در مورد اتفاقات توی فروم و این سرور، هرچی بودو هرچی شد تموم شد و رفت، ولی خیلی بده آدم جیره خوار کسی دیگه باشه، همون تهمتی که به برخی دوستانم زده شد، ولی الان خلافش داره ثابت میشه.

    دوست عزیزی که داری همه بچه های NE رو میندازی به جون هم، یه ذره به خودت بیا، اونا شاید رقیب من باشن، ولی دور از معرفته که بخوای با یه روش چیپ و ضایع کدورت ایجاد کنی. همه چیو با پول میشه خرید بجز مرام و معرفت. مانی و رضا رقبای ما هستن، ولی آدم به رقیبش باید احترام بذاره، هر دوتاشون واسه ساید شما خیلی زحمت کشیدن، شاید اگه نبودن، الان شما توی هر صفحه فروم 3 تا پست بلند بالا نمینوشتی و الان غیبت زده بود.از من بد بشنو مایه دار بودنت واست جایگاه نمیاره. توی رفتارت تجدید نظر کن.


    امیدوارم عمری باشه یه سرور دیگه یا به عنوان رقیب یا به عنوان رفیق در کنارتون باشم(بیرون سرور فقط رفیق، توی بازیه که رقیب محسوب میشیم.)


    پ.ن1: ممد دیابلو یه دونه ای.;)

    پ.ن2: ادی سگ بزنت.که هرچی میکشیم از دست تو میکشیم:cursing:

    پ.ن3: مهدی دانایی سلطان معرفتی

    پ.ن4: مانی پارتیزان بازم دوستت دارم. ماچ.:*

    پ.ن5: حالا به نظرتون کی گلد گرفته و کی جیره خواره و کی باج میده.8o8o

    پ.ن6: طرف بپا خرج زیادی باعث نشه بچایی.

    ارادتمند همه دوستان خوبم، محمد Patriot


    بزرگترین نابکاری آنست برای آنکه برترین باشیم، دست به ویرانگری چهره دیگران بزنیم.

  • خب بازی تموم شد تبریک به یه سریا تاسف برای ی سری دیگه

    من کم سنو سال ترین بازیکن تراوین رو ادریس حاج لطیف میبینم ولی ادربس ب نظرم ادبش خیلی بالاس،میخوام بگم که الباقی سنو سال دارن و ی سری چیزا از ی سریا جای تأسف داره

    تبریک به رفقا

    اول یه تبریک جانانه به محمد علی عزیز بگم که این سرور خیییلیی زحمت کشید ،خسته نباشی داداش

    بعدش الباقی بچه های اس دبل اسم نمیبرم چون همتون خوب بودید خوب که بی انصافیه عالی بودید

    تبریک به چند عدد رفیق مشتی که تو شمال شرق داریم


    خسته نباشید به ساید های بازنده چراکه اگه رقبا نباشن بازی معنی ندارع

    و در آخر ب نظر این سرور آخری بود که تگزاس اومد ،بچه ها که دیگه نیستن هیچکدوم منم دیگه ب نظر با توجه شرایط موجود پیر شدم😅😅

    امیرحسین تریدر منتظر تماس های شما هستیم

    😅😅

    میتینگو بچینید

    پ.ن یوسفو هم بگیم بیاد رفیقشم نیاره که احساس راحتی کنیم باهاش، این سری باید خوشتیپ تر شده باشه😍😍

  • درود عزیزانِ هر 4 ساید


    در مقدمه صحبت هام تبریک میگم به متای قدرتمند و برنده ی این سرور ینی NE - SW که با همدلی خوبی که در جریان بود موفق شد واندرش رو 100 کنه و برنده سرور بشه...
    اگر از بی اخلاقی ها و اهانت ها و بچه بازی هایی که در این سرور به اوج خودش رسید چشم پوشی کنیم، میتونم بگم برای شخص بنده سرور جالبی بود که قصد دارم در ادامه پست پایان سرور خودم رو با 3 قسمت تقدیم عزیزان میکنم:


    1. خلاصه عملکرد اکانتم در این سرور

    2. تشکر و قدر دانی از دوستان

    3. احتمالا خداحافظی


    1. اکانت بنده در این سرور با نام همیشگیِ PaRHaM_P.H در ساید همیشگیِ شمال شرق که ابتدا با برنامه ریزی 40 دهکده (38 فیدره دفساز، 1 واندرزن و 1 همر جنگی) استارت زده بود، در ادامه و با توجه به شرایط سرور با 44 دهکده (42 فیدره دفساز و 2 واندرزن) با موفقیت کارش رو به پایان رسوند.

    از دستاورد های این اکانت میشه به دیواره نزدیک به 1 میلیون گندم خور همر دشمن تا پیش از واندرها و کسب 10 میلیون پوینت دفاعی پس از آزاد سازی نقشه ها بر روی واندر های NE - SW و در مجموع 11.188.836 پوینت دفاعی و رنک 2 دف سرور، تحویل نزدیک به 9 میلیون گندم خور (7.7 میلیون دف و 1.3 میلیون همر) به ساید، استفاده بهینه از جنگ آموز بزرگ و حفظ این کتیبه از روز ابتدایی آزاد سازی تا انتهای سرور اشاره کرد.


    آمار تروپ اکانت در روز 72 سرور (3 روز پس از آزاد سازی نقشه ها) با وجود 450 ک لاست:




    دو واندرزن که فقط یک نوبت جنگ آموز کوچک دریافت کردند:




    رنک نهایی اکانت در تاپ دفاع سرور فقط با 44 دهکده:


    2. قدر دانی از دوستان:

    جا داره از عزیزانی که به شخص بنده به عناوینِ مختلف و بزنگاه های حیاتی کمک کردند سپاس گزاری ویژه ای کنم؛ محسن جامی عزیز، نیمای عزیز، مجید پرشیای عزیز و ادریس ناتاره دوست داشتنی.

    دوستانی که حضور شون در پلن ها و پشت پرده ساید پررنگ تر بود و زحمت های بسیاری برای این برده شیرین کشیدند؛ جاوید عزیز، امیر تریدر عزیز، ادریس عزیز، مجید عزیز، مانی عزیز، نیمای عزیز، محسن عزیز، ممد توشی عزیز، جعفر عزیز، دانی عزیز و...

    از دوستان و رفقای خودم که به همین اندازه در ساید SW زحمت کشیدن هم سپاسگزاری و دست مریزاد میگم.


    3. و اما احتمالا خداحافظی:

    از سال 86 که با تراوین آشنا شدم، هنوزم علاقه ام نسبت بهش مثل روز اول درونم شعله وره...

    اما متأسفانه مشغله زندگی و اموره روزمره امکانِ اختصاصِ وقتِ کافی برای این بازی رو دیگه به من نمیده؛

    اکانتی که این سرور دیدید بخاطره سربازی و کار و مشغله های مختلف زندگیم گاها پیش میومد که تا 12 ساعت هم روش لاگین نداشتم و این هدر رفتِ منابع و پتانسیل ها برام عذاب آور بود...

    در نتیجه حضور بعدی من در هر سایت و سروری از تراوین، تنها زمانی خواهد بود که بتونم در کنار خودم همبازی یا همبازی های دیگری روی اکانت داشته باشم، در غیر این صورت علی رغم میل باطنی باید برای همیشه از محضر دوستانم خداحافظی کنم.



    پ ن: دوستانی از متای مقابل که تا آخرین روزه بازی برای ساید و متاشون ایستادگی کردن دست مریزاد
    پ ن: همچنان دف من داره از رو واندرا بک میخوره :D داداش سرور تموم شد بسه دیگه لوول
    پ ن: دیده شدن یا برنده شدن به هر قیمتی ارزشمند نیست، برای شرافت و وجدان مون بیشتر ارزش قائل باشیم.
    پ ن: آقا مجید و ادریسِ عزیز، هر بحث و اختلافی که تو یه خانواده اتفاق میفته رو تو همون خانواده حل میکنن، مسائلِ داخلِ ساید رو به فروم نکشونیم!
    پ ن: اگر تو بحثِ تقدیر و تشکر اسمِ عزیزی از یادم رفته یا از قلم افتاده حلال کنه لطفا

    پ ن: گفته بودم هر گردی گردو نیست، الان میبینی که هر پرهامی هم پرهام نیست...


    PaRHaM_P.H
    NE Soldier

  • با سلام و احترام

    ما بردیم! حقمون بود و بردیم!

    یکی از با برنامه ترین شمال شرقی ها بودیم. با تجربه های خوب از سرورهای قبلی

    پر تنش بودیم. پر حاشیه بودیم ولی همگی یک هدف داشتیم. وینر شدن!

    در صورتیکه همه فکر میکردند با رفتن مملی به جنوب غرب متای شمال شرق و جنوب غرب پیش از سرور بسته شده قضیه کاملا بر عکس بود. موضع شمال غرب که کاملا مشخص بود. جنوب شرقی هم سایدی نبود که با ما متا بکنه بنابراین عملا این دو ساید اگر با هم متا نمیکردند هم سو و یک جهت در جریان سرور حرکت میکردند. فقط جنوب غرب بود که پیش از سرور شایعاتی توسط افرادی مبنی بر بستن متای دو ساید جنوبی بود. این ها را گفتم که بگم روزی که سرور را شروع کردیم با فرض 3 به 1 شدن روی شمال شرق استارت زدیم.

    ما با برنامه اکانتها را چیدمان کردیم. اکانتهای ne king که به درخواست ما قرار شد بیشتر بر روی واندرزن داشتن کار بکنند. بنابراین به مختصات های بالای نقشه کوچ کردند.

    با توجه به ساعت بالای آنلاینی شمال غرب اکانتهای شاخصی مثل mig mig، Attila، a3pick با مدیریت و پلنری ادریس بود. با اضافه شدن مانی پارتیزان به تیم شمال شرق و باز گذاشتن دست ما در انتخاب سبک بازیش. طبیعتا با توجه به آنالیز سرور اگر بازی ارلی گیم را میباختیم امید و شانسی برای بازی میدگیم و اندگیم نبود. بنابراین مانی هم به تیم هجومی شمال غرب اضافه شد.

    از این طرف در سمت جنوب شرق اکانتهای محمد توشی و علی فلوید و همچنین اکانتهایی مثلguard، BrotherS، napi و بعدا اضافه شدن اکانتهای ne king به مرزی جنوب شرق برتری ما را هم در مرز جنوب شرق حفظ کرد.

    قرار گرفتن اکانتهای دفاعی پشت دو جبهه هجومی مثل the queen, kalak, kolak chal, nokhod, togo, XYZ, merlin,quard, yeah you can در چیدمان اکانتها لحاظ شد.

    در چیدمان اکانتها هولدری واندر هم در نظر گرفته شد و با قرار گرفتن مجموعه تیم تندر و اکانت Parham-p.h در محدود 100/100 آینده نگری برای بحث هولدری واندر نیز انجام شد. همچنین واندر مرزی شمال شرق و شمال غرب بعنوان واندر دوم شمال شرق در روزهای اول شروع سرور برنامه ریزی شد و با قرار گرفتن اکانتهایی در کنار این واندر نشون دادیم چقدر هماهنگ شده و با برنامه بودیم. واندر مرکزی شمال غرب در جریانات سرور اتفاق افتاد و وجود همرهای شاخص در نزدیک اون واندر عملا واندری تضمین شده برای ما را میداد.

    برنامه ما جمع کردن شمال غرب تا قبل از کتیبه ها بود که با تلاش و همت ادریس نیما و مانی و امیرحسین این اتفاق افتاد. بازی اول سرور را ما با اقتدار بردیم. شمال شرق برگشته از جنگ باید میرفت سمت دو ساید جنوبی. پیشنهاد متا با جنوب غرب تنها گزینه پیش روی ما بود که پذیرفتیم و باید هم میذیرفتیم. اتک های مرزی ما با اس ای نشوندهنده سطح بالای دفاع در ساید اس ای بود.

    زمان کتیبه ها شد. ساید جنوب شرق در مختصات کتیبه های ما ده زد. گفتیم عجب ساید با برنامه ای هست. مجید پرشیای عزیز مدیریت کتیبه ها را پذیرفت . برنامه ریزی چند روزه و چندین ساعته با وجود زندگی متاهلی و بچه، به خوبی توسط این پلیر ارزشمند انجام شد (این موضوع را کسانی که مثل من و مجید زن و بچه دارند متوجه میشند که چقدر سخته زمان گذاشتن برای تراوین!)

    کتیبه ها آزاد شدند. برنامه ریزی مجید دقیق بود. ایده بستن مختصات یونیک با مهاجر عالی بود. البته مجید تنها نبود نیما ادریس و امیر حسین هم در کنارش بودند. اگر کسی بازم بود و اسمشو نیوردم من عذرخواهی میکنم از همینجا ، روز آزاد شدن نقشه ها من نبودم بنابراین در جریان نیستم.

    از کتیبه ها برامون مشخص شد اس ای بی برنامه بود! مختصات نقشه های خودشون را نبسته بودند. از نظر من مسئول کتیبه در اس ای هر کسی بود بیشتر به فکر بزرگ شدن و جنجال ایجاد کردن بوده تا منافع ساید خودش. ما اگر کتیبه ای از ساید دیگه زدیم اول کتیبه های خودمون را برنامه ریزی کرده بودیم.

    زد خورد اس ای با اجرا پلن کپ مولتی ما انجام شد امیر حسین اجرا کرد. ادریس پوشش گندم داد. با توجه به سطح سرور و دفاع بالا هر پلنی به احتمال زیاد منجر به شکست میشد. اس ای هم 3-4 بار پلن زد که دفاع شد.

    اینها را گفتم که تا مشخص بشه ما برنامه ریزی دقیقی برای این سرور داشتیم. واندر جنوب غرب توسط پلیرهایی از شمال شرق پیرو برخی مسائل خورده شد. متای ما از سر رفاقت و دوستی چندین ساله بوده و با این مسئله کوچک بهم که نخورد هیچ قوی تر هم شد. در نهایت واندر متا 100 شد.


    دوست دارم در ابتدا از امیرحسین تریدر عزیز تشکر بودم. بازیکن پرفکت و با اخلاق. امیر حسین در همه جای سرور بود. زمانی که دفاع نبود امیر حسین کمک کرد. زمانی که کپ مولتی ها خورد امیر حسین به بچه ها کپ میداد. آرام کردم جو در مواقعی که تنش زیاد بود. خلاصه آچار فرانسه ساید شمال شرق بود. خیلی زحمت کشید دمش گرم!


    تشکر از ادریس برای این ساید زحمت زیادی کشید و از خواب و خوراکش گذشت. در مورد کارهایی که کرده بود قبلا پست گذاشته بودم مضاف بر اینکه در مورد نقشه ها هم اگر نبود به مشکل میخوردیم. اکانت میگ میگ که برای ساید خیلی همر زد به شایستگی در رتبه مهاجمین قرار گرفت.


    مجید پرشیای عزیز برای ساید ما خیلی زحمت کشید. در کشیدن اکانت اسکات که همیشه زحمتش با مجید بود تا همرهای واندرزن زیاد که البته با نبودش قدرت همرها کمتر شد. و جمع کردن کتیبه و دفکوردی اتکها. جدای از اون مجید اگر هیچ کاری هم برای ساید نکنه همواره با تجربیاتی که داره ارزشمنده. صادقانه میگم اون اشتباه دفاعی که در مورد برادرز اتفاق افتاد اگر ریل اونجا میبود فدای یک تار مو مجید بود چون مجید انقدر برای ما کار انجام داده که با از دست رفتن یک همر واندرزن از من چیزی نشنوه!


    اکانت a3pick آرین و آرگین عزیز مثل همیشه درخشان. سبک بازی جنگی انتخاب این دو پلیر بود ولی متاسفانه شرایط سرور جوری شد که علارغم میل باطنیشون به سمت ساخت همرهای واندرزن بیشتر حرکت بکنند. دفاع بی نظیر اونها در اولین اتک چوکور که دفاع شخصیشون هم بود نقش کلیدی در برتری ما نسبت به چوکور شد.


    مانی پارتیزان واقعا نمیدونم اسم اکانتش چیه! خخخخ خیلی برای ساید ما زحمت کشید هزینه کرد. صحبتها و دلسوزی های زیادی داشت البته غر هم همیشه داشت. مانی جان اگر حرفی بین ما بوده از همینجا ازت عذرخواهی میکنم به توصیه تو میخوام گوش بدم و گوشیمو دیگه روی تراوین خاموش بکنم. برات آرزوی موفقیت دارم.


    اکانت درخشان Attila فوق العاده بود. اکانت همیشه در خدمت ساید نیمای عزیز به همراه موری، سیروان و امیر. اکانت اتیلا هیچ مولتی رید نمیرفت . غارتش تماماً از ناتار بود در تمامی سایدها هم حرفی برای گفتن داشت. تیم the mob سرور قبلی از مجموعه برادرز که با اضافه شدن موری عملکرد فوق العاده ای داشتند.

    اکانت BrotherS دانیال و نیما عزیز خیلی زحمت کشیدید این سرور کمترین وقت را من داشتم بخاطر مسائل سایدی و زحمت اکانت بر دوش شما دو عزیز بود.


    تیم هولدری واندر محسن جامی عزیز و دوست داشتنی، مسعود، هادی مالگانی عزیز. خیالمون از واندر و پوشش منابعش راحت بود.

    تشکر از جعفر که مثل همیشه با تجربه و منطقی هست و برای هر سایدی که بخواد برنده بشه یک جعفر شرط لازمه.

    مهران های عزیز و دوست داشتنی با عملکرد های مثل همیشه عالی . هر چی مهرانه دوست داشتنیه.


    تشکر و تقدیر میکنم از تورج عزیز به همراه ساناز خانم. افتخار آشنایی با شما برای من این سرور اتفاق افتاد. در بحث واندرزن خیالمون بخاطر حضور شما راحت بود هر چند اون اتفاق ناخوشایند افتاد ولی زحمات شما در بحث نقشه ها و جنگ مرزی با اس ای کاملا دیده شد. امیدوارم در ادامه بهترین اتفاقات برایتان بیفته.


    تشکر از رضا گارد و مصطفی بابت دفاع خوبی که کشیدند عملکردتون بسیار خوب و عالی بود. بزرگترین همر واندرزن گول سرور که جای درست خرج نشد.


    سیما خانم و سهیل عزیز انتظاری جز این هم از شما دو نفر نمیرفت مثل همیشه بودید. نفر اول پاپ و نفر اول دفاع با انویل های فوق العاده و دیدگاه فوق العاده حرفه ای.


    تشکر از علی ونگارد و سجاد عزیز اکانت kazz همر واندرزن محشری بود و همچنین پلن فوق العاده در زدن کتیبه


    تشکر از محمد توشی خاکی و دوست داشتنی و علی فلوید عزیز این سرور افتخار دادند در کنار ما بودند. محمد در تمامی پلن ها تا ساعت ها داشت پوشش میداد و منابع جابجا میکرد. خیلی برای ساید زحمت کشید دمش گرم!


    پرهام عزیز و حرفه ای، مثل همیشه انتظار دیگه هم ازش نمیرفت. فوق العاده ای پرهام جان چه تو همر چه تو دفاع رتبه 2 مدافعین


    مجی سامورایی عزیز و فروم نویسی خوبش که من شخصا خیلی پست هاشو دوست دارم. افتخار دادی داداش


    سالار عزیز اوایل سرور غارتی داشت ولی در ادامه به دلایل مشکلاتش کمتر با ما بود. سالار توتال همه ماست.


    تشکر از امید گیدورا، مجتبی، جمال از اکانت nokhod ، رضا آبادان عزیز اکانت feydos

    علی تری عزیز از اکانت kolak chal که مثل همیشه عالی و کار درست هست.

    تشکر از نوری با جنبه و کار درست . اکانت فوق العاده و دیدگاه درست به بازی.

    سپاس از امین سایلنس عزیز، رضا اشکبوس که از ما جدا شد، علیرضا ایران، افشین عزیز، پوریا ، پویان حجت عزیز

    تشکر از حمید شاه دامادمون شخصا قبولت دارم خیلی. مهدی مرلین عزیز که قراره به من پیام بده دیسکورد هنوز نداده، سهیل نپی عزیز که در میان سرور رفت! کیا عزیز، نعمت و محمد

    مازیار عزیز این سرور در کنار ما نبود ولی در گروه لیدری کنار ما نظر میداد ممنون ازش. ارزشمند هستی آقا مازیار.


    پ.ن: ادریس عزیز بعنوان شخصی که چند سالی از شما بزرگتره میخواستم بگم از نظر بازی فوق العاده هستی. هوش بازی بهمراه همت خیلی خوبی داری قطعا پلیر موفقی هستی و خواهی بود. خواهشا کمی در رفتار و کلامت دقت و تمرکز بیشتری بکن. درسته که شما برای این ساید زحمت زیادی کشیدی ولی شرایط زندگی دیگران جوری نیست که به اندازه شما وقت بگذارند. خیلی مسائل نباید گفته بشه! خیلی مسائل باید از کنارشون گذشت فقط! برای خیلی مسائل باید لحن تغییر بکنه. زندگی اصلا ارزش اینا نداره که بخواهی با همه از سر جنگ وارد بشی.

    برای تمامی دوستانم در تمامی سایدها آرزوی موفقیت دارم. آخرین پست من در فروم بود امیدوارم سطح گذشت همگی کمی بالاتر بره.


    J.Bro

    اگر، در زندگی نگاهت به داشته هایت باشد ،بیشتر خواهی داشت.

    اما اگر مدام به نداشته هایت فکر کنی، هیچ وقت هیچ چیز برایت کافی نخواهد بود

    فکرت رو ترمیم کن...

  • والا تا قبل از اینکه سرور بسته بشه حداقل دوازده سیزده تا کپ پروندم اونم فقط و فقط با برایس نه با روانی، چون اونموقع اکانت روانی دستم نبود ومن اینها رو آرشیو کرده بودم که بعد شات بگیرم ولی یگهو سرور بسته شد و بعد که باز شد دیگه هیچ گزارشی داخل آرشیو نبود که شات بگیرم بعد از این موضوع هم فکر کنم پنج الا شیش تای دیگه کپ زدم که بعد مملی زنگ زد گفت همیشه سعی کن شات بگیری از اتک های که میدی که دیگه گرفتم...


    تبریک به دوستان شمال شرقی بابت صد کردن واندرشون 🌹.

  • (این پست در تایید و نفی کسی نیست)

    درود فراوان به همه سروران


    به عنوان خواننده فروم تبریک میگم به تیم برنده

    خدا قوت میگم به همتون که تو این شرایط باز دور هم بودین دمتون گرم

    تبریک ویژه میگم به بچه های ان ای بزرگ که باز گل کاشتین ...آفرین به همتون حتی مجید خوش بپیچ(مرام)


    یه نکته کوچولو بهت میگم مملی جان و تریدر خان که مثل برادرم میمونین و اونم اینه که برای هممون همتون عزیز هستین و من همتون رو دوست دارم به اخلاقای ادریس ناتار و نعمت آشنایی کامل دارم و هممون خوب میشناسیمشون و برامون همونقدر که شما عزیزین عزیز هستن....

    هر اتفاقی که تو این سرور افتاد نشات گرفته از ذات تراوین هست و قشنگی تراوین به همینه...هممون میدونیم دعوا و کل کل جز لاینفک این بازی هست و با علم به این موضوع باز ادامه میدیم به بازی....


    دل همتون پاک هست کله هاتون فقط یه ریز پوکه دوستون دارم....ارادت داریم به تورج و تیم حرفه ایش که ان ای خونه خودشون هست و ماها شاگردی میکنیم محضرشون....دم شمام گرم که دل گرمی بودین برای من هوادار ان ای

    گله میکنم از بچه های اس ای که یه خورده کم کاری کردن و شاید سیاست درست نداشتن و تیم ورک خوبی ارایه نکردن این سرور ایشالله رو ضعفاشون کار کنن چون میدونم دایره پلیرها همین ها هستن و قرار نیست کسی بهمون اضافه بشه.فارغ از گله دست مریزاد میگم بهتون دمتون گرم


    ایلیا عزیز خدا قوت ولی تراوین یه چنتا فوت داره جدا از پلنر حرفه ای بودن و لانچر خوب بودن و اونم تجربه هست و صبوری تو این بازی بی رحم...


    همتون عزیزین برام که تنور بازی رو گرم نگه داشتین واندر زندگیتون صد ایشالله

    پ ن : سیما جان و سهیل عزیز فکر نمیکردم تو این شرایط که دارین و خیره انشالله بازی کنین امار تروپتون برای من جوجه دف ساز حیرت آور بود کادوتون محفوظه پیشم

    پ ن: خوش بپیچ(خوش مرام) تو بهترین رفیق دنیای مجازی من هستی ولی یکی طلبت .دارم برات .خلاصه پیدات میکنم و یه عکس خاص ازت میگیرم و میذارم یوتیوپ

    ارادت مند همتون

    کاوه

  • خسته نباشید میگم به تمامی ۴ساید


    در طی این سرور اتفاقاتی افتاد که هیچ موقع از یادم نمیره.از کل کل و فحش شنیدنا و داستانای خودش بگیر تا اتفاقات درون سایدی شمال شرق که بیش از پیش منو نسبت به تمامی کسانی که اسمشون رو رفیق خودم گذاشتم دلسرد کرده.

    به هرحال اگر شخص من حرفی زدم یا توهینی کردم از تمامی عزیزان عذرخواهی میکنم بجز چند نفر ...!

    تبریک میگم به ساید جنوب غرب بابت عملکرد خوبشون.

    تشکر میکنم از ساید جنوب شرق بابت حضورشون در سرور

    تشکر از ساید شمال غرب که بازی رو نه برای شمال شرق بلکه برای کل سرور جذاب کردند


    - خیلی با حرفایی که فرهاد داخل پستش نوشته هم سو بودم.با این که این سرور چندبار داخل پستام خطاب قرارت دادم که نامه بده رو اکانت دلم تنگ شده برات ولی بی محلی کردی که مهرت از دلم رفت


    - مهدی رونان عزیز من طی ۱۰ ۱۲سال اخیر هیچوقت حتی ۲ اکانت نداشتم و همیشه تک و تنها بازی میکردم بجز این سرور. انگ چراغ داشتن و آی پی خوردن با اکانت های هر ساید دیگه ای رو هیچوقت قبول نمیکنم. با این که بعدش متوجه شدم منظوری از پستت نداشتی اما در اون لحظه تصور میکردم طعنه داری میزنی. معذرت اگر حرف نامربوطی زدم



    تشکر از رضا گارد و مصطفی بابت دفاع خوبی که کشیدند عملکردتون بسیار خوب و عالی بود. بزرگترین همر واندرزن گول سرور که جای درست خرج نشد.

    ارادتمندم جاوید جان

    به هرحال هرکسی نظر خودشو داره.بنظر من اون همر میتونست در بهترین جا استفاده بشه اگر تعداد پلیرهای ساید SE بیشتر میبود اما اینطوری نیست که از استفاده الانش پشیمون باشم.باز هم راضیم از کاری که کردم تا بتونم به عنوان یکی از پلیرهای شمال شرق به پای عهد خودم بمونم و حرفی که زدم رو عملی کردم

    خوشحالم که از دید خودم سربلندم.


    پست تکمیلی درباره اکانت هارو تورج میذاره.


    بدرود


    Alamout Team

    Reza Guard

  • بنده به نوبه خودم به ان ای تیم و اس دبل تیم تبریک عرض میگم و خستهدنباشید به تک تکرپلیرهای ساید اش ای و ان دبل.

    سرور مهیج و خوبی بود.

    حقیقتا یک پست نوشتم خیلی طولانی مخصوصا درمورد تهمتها و اراجیفی که ادریس در روند سرور بهم گفت،اما باز یه حس قلبی نزاشت منتشرش کنم.

    بهمین خاطر این سرورو با خوبی و تلخیش به خاطرات میسپارم و سکوتم رو همچنان هم‌ادامه میدم.

    هر اتفاقی هم که افتاد و هرکار خوب و بدی هم که انجام شد حتی چیزهایی که چند نفر میخاستن بیام و درموردش شفافسازی کنم، با خودم دفن شده و از همینجا از اسپیدترا خداحافظی میکنم.

    دوره ی ما توی تراوین تمام شده.


    پ.ن:کاوه دوستت دارم.

    میخام میتینگ رو بیام تنها دلیلش عدم امنیت جانی من هست از دست تو.این امنیت رو یکی ردیف کنه ۵ شنبه بیام:دی

    لاو یو تاتا سون و اشکبوس

  • عرض ادب خدمت خوشگلای سرور

    تبریک میگم بابت ۱۰۰ شدن واندر متا

    حالا که حوصله دارم میخوام به صورت جدا از یکا یک دوستان و زیبارویان سرور تشکر و قدردانی بکنم

    ۱.مبحث لیدری ساید اس دبل:

    مملی عزیز که قبلا باهم تو فروم داستان داشتیم ولی بعد از اشنایی تو این سرور و تو ساید اس دبل کاملا نظرم نسبت بهش عوض شد بسیار کار بلد و متین و متواضع

    خیلی وقت بود که اس دبل به صورت یک دست و بدون حاشیه وارد سرور نشده بود که خوشبختانه به خاطر شخصیت درست مملی این سرور یکی از بی حاشیه ترین سرور های جنوب غرب بود و بسیار با برنامه

    همینطور یوسف عزیزم که جیگر منه از قدیمی ترین دوستان تراوینیه من ،شخصیت گل و زیبا و جیگر این بشر هنوز باعث میشه تراوین برای خیلی از عشاق جنوب غرب جذاب باشه و با متانتو انرژی مثبتش خیلی در روند بازی تاثیر میذاره

    ۲.مباحث تیم پلی :

    تیم تگزاس :این تیم رو خیلی دوس داشتم خیلی افراد کار درست توش بودن میلاد تگزاس و میلاد یاکوزا که از اواسط سرور بهمون پیوست و مهدی عزیز جز حرفه ای های ساید بودن و البته همه یک دستو کار بلد واقعا دمتون گرم


    تیم چیپس:احمد و یوسف و خودم که واقعا به معنای واقعیه کلمه دم احمدو یوسف گرم (مخصوصا احمد :)) ) با اینکه میدونستن من سربازم و تایمم محدوده افتخار دادن به ما اجازه دادن رو اکانت حرفه ایشون پلی بدیم و جز افتخاراتمون ثبت شه


    تیم وگنیتی: مملیو که زیاد باهاش حال نمیکنم :)))

    ولی مهدی ادم کار درستیه اینم از عکس پروفایل فرومش فهمیدم :)) (مهدی داداش قبلا پشت تلفن گفتم بازم میگم دوست دارم هزارتا هزارتا کارت درسته شدید)


    تیم ناصر اینا :))) :مصطفی و ناصر و ابی و امیر جزو کار بلدای سرور بودن و واقعا من هر دفعه رو اکانتاشون لاگین داشتم ذوق میکردم از برنامه ریزی و کارایی این اکانتا دست مریزاد دارینو حلال اولسون (یعنی میشه بیام شیراز ناصر تو مارو یه قلیون مهمون کنی همراه با مخلفات؟:)) )


    تیم کاپیتان :اقا یا اباالفضل فقط میتونم بگم یا اباالفضل :))) دمتون گرم واقعا ارش با اون همه مشغله من اخر نفهمیدم تایم افلاینیش کیه

    رضا رویالو من برگام ریخته بود که با اینکه اواسط سرور دختر گلش به دنیا اومد (داداش بازم تبریک میگم ایشالله بزرگ شدنشو همراه باخوشبختیش ببینی )بازم یه خیلی وقت میذاشت و با دلسوزی یه سری مواردو پیگیری میکرد .حلال اولسون دارید


    تیم hoi :هادی و حسین عزیز با اون اکانت حرفه ای که کشیدن و جزو بهترین اکانتای جنوب غرب بود من شناخت قبلی نداشتم ولی از میزان بی حاشیه گی و متانت شما رفقای گلم و سطح پلیتون تا اخر سرور هر روز برگامو جم میکردم دمتون گرم


    تیم زولتریکس: شایان و خسرو عزیز که من به نوبه ی خودم جایزه ی اقای اخلاق ساید جنوب غربو به این تیم میدم

    لول جدیدی از ادبو متانت و تواضع برام باز شد این سرور با این عزیزان فقط میتونم بگم یا علی اقا :)))


    اکانت شزن:مهدی عزیز به تنهایی این اکانتو بالا کشید دمش گرم همیشه ی خدام حواسش جمع بود من خیلی حال کردم ایشالله ردیف شه بشینیم یه دس دوتا ۲ بزنیم باهم


    اکانت sigar :ممد سیگار رفیق شفیقم دف کورد اس دبل که هر سرور وقتی دید سایدش بهش نیاز داره هیچوقت نه نگفت و چه شبایی با اینکه صبش باید میرفت سرکار ولی نشست پای اکانتا و دف جا به جا کرد (بعدا از مزایای شیرازی بودن بازم میگم براتون :))‌) )از همین تریبون میگم که داش ممد پیشیه منیو میاوو ،پس عشوه نریزو ؟؟چی؟؟


    اکانت body guard :حامد طوطی عزیز پلیر حرفه ای که این سرور افتخار داشتم کنارش بازی کنم با وجود کمبود وقت بازم تا اونجایی که در توانش بود برای ساید گذاشت و حلالش باشه


    یه تشکر ویژه هم بکنم از ممد توهمی و متین و میلاد یاکوزای عزیز که با وجود اینکه از سرور رفته بودن ولی وقتی دیدن ساید مادر(سایدی که پلیر نسبت بهش تعلق خاطر داره) نیاز به کمک داره بازم برگشتنو یه جای کارو گرفتن دمتون گرم سلاطین کارتون درسته حبستونو میکشم با شورتکو رکابی :)))


    (اگه کسی از قلم افتاد به بزرگیه خودش مارو ببخشه)


    یه دست مریزاد و تشکرم میکنم از رفقای گلمون تو ساید متا که همه جوره برای ما گذاشتن و دمشونم گرم خیلی جاها معرفتو در حق ما تموم کردن و من همینجا میگم افتخاری بود کنار شما عزیزان پلی دادن دمتون گرم (درسته این اخرش بعضیا بی معرفتی کردنو با اون حرکت ناشایست لانچ روی واندر ساید متا سعی در تخریب جلوه ی کلیه یه ساید کردن ولی حساب شما عزیزان از اونا جداس و ما شمارو قلبا دوس داریم )

    اینم لازمه که ذکر کنم همینطور که مرام و معرفت شما تو قلب ما جا داره و فراموش نمیشه اون حرکت ناشایست اون عده ی کم هم فراموش نخواهد شد مگر اینکه بعدا شما عزیزان خودتون برای اون عده سند بذارید تا شاید زیر سند شما کارای اداریشون انجام شه


    در اخر یه معذرت خواهیم از ایلیای عزیز بکنم بابت شوخیام

    زیبا ما نه خصومت شخصی باهم داریم نه چیز دیگه اون پستا و عکسا هم شوخی بوده صرفا جهت خاموش کردنت تو فروم (خداییش سرویس کرده بودی یه پست درمیون پستای تو بود تو فروم :)) )

    خلاصه که امیدوارم چیزی به دل نگرفته باشی ،جیگرتو


    پ.ن:میخوام خدافظی کنم و بگم دیگه بازی نمیکنم ولی میدونم باز تو دو سه ماه اینده نسخیه تراوین سراغم میاد و ممکنه باز لاگین داشته باشم اینو مینویسم به یادگار که اگه تونستم به نسخیه تراوین غلبه کنم و ایشالله اگه بشه که دیگه بازی نکرد اینو بدونید که همتون رفیقای خوب منید و این همه مدت پلی دادن کنار شما رفقای خوبم چه به عنوان رقیب و چه به عنوان رفیق برای من افتخاری بوده (بغیر از رضا سورنا و ممد دیابلو :)) )


    ممنونم ازتون بابت این سرور زیبا و کم حاشیه امیدوارم در تمامی مراحل زندگیتون موفق باشید

    پوریای ولی گفت که صیدم به کمند است

    از همت داوود نبی بخت بلند است

    افتادگی اموز گر طالب فیضی

    هرگز نخورد اب, زمینی که بلند است

  • با سلام و آرزوی سلامتی شما دوستان


    این سرور هم تمام شد خسته نباشید به همه عزیزان حاضر و دنبال کننده های فروم برد تبریک میگم .

    به دوستان خودم در شمال شرق به همتون خسته نباشید میگم اصلا وارد بحث کی کجا 100 بشه ندارم دلخور نیستم توقع داشتم اخر سرور این بحث ها نباشه ولی همه تون برام قابل احترام هستین همه زحمت کشیدین تلاش کردین دمتون گرم .<3

    خسته نباشید به تیم چکور که تا اخرین روز ادامه دادن امیدوارم دوباره دور هم جمع بشید با قدرت بیشتری برگردین.<3

    ساید دوست داشتنی جنوب شرق سال ها بازی کنارتون و خاطراتی که داشتم فراموش نخواهم کرد و به عنوان کسی تو این ساید بازی کرده باید بگم تعقیر نگرش تو سیستم لیدری ماشالله این همه جون با دیپلماسی بازی خونی نو ول کنید یدالله رو برگ برنده خودتونید این به عنوان کسی که دلش همیشه با جنوب شرق گفتم قصد دخالت نداشتمو ندارم .<3
    برسیم به جنوب غرب از کجا بگم از کی شروع کنم که کارو زیر سوال نبرم صلوات ^^^^^^

    مملی وگنس عزیز رفیق با معرفت دوست داشتنی لیدر تمام قد کار بلد باید کنارش بازی کنی که قابلیت هاشو حس کنی دمت گرم کیف کردم چه همر قشنگی میخواستم بشینم پشت سیستم لاگین کنم همرت میدیم انرژی میگرفتم هر کاری کردم وظیفه بوده کم کاری منم بزار پا بدخلقی اشکانی با تو تا ابد یک روز <3

    ناصر کلاهبردار رفیق شیرازی با معرفت دوست داشتنی زنگ میزنه دوست داری اون حرف بزنه تو گوش کنی کیف کنی از لهجه اش انرژی مثبت ش فکر نمیکنم دیگه جدا از هم باشیم هر جا هر سایدی باشه کنار هم هستیم بی برو برگرد <3

    مصطفی فلفلی زنگ بزنم بهش قبل اینکه بگم سلام مگه ای ت.... آرش :D:Dدوست دارم داشی<3

    مهدی عزیز اگه مملی نبود گزینه جز اون نبود غر بزنم بهش بنده خدا گوش میداد گوش میداد دمت گرم زحمت کشیدی <3

    احمد یوسف ریتالین علی زد کینگ خسته نباشید به شما وفادار به جنوب غرب دمتون گرم اگه اتفاقی قرار بود بیوفته شب خیالت راحت راحت بود چراغ اکانت شما آبی هست انلاین هستین یوسف جان دمت گرم حالتو درک کردم اخر سرور سکوت تو پر حرف نزده بود داش احمد گل دس خوش علی زد کینگ پر انرژی سرباز وطن کجا خداحافط تازه امدیم کنار هم گلم<3

    ابراهیم عزیز دمت گرم کارت درسته داداش انشالله بازم ازت خواهیم دید شنید<3

    محمد سیگار یار وفادار یادم نیست چندسال با هم هستیم چه کنار هم چه روبرو وفادار متعصب به جنوب غرب <3

    امیر عزیز دمت گرم اکانت شما چقدر کمک ساید و دلگرمی ما بود دف نبود اولین گزینه خودت بودی<3

    و بریم برو بچ کاپیتان <3<3


    علی اف ایکس پویا دوتا داداش با معرفت

    علی جان تو هنوز هم همون هسیتی مثل قبل که میشه روش همیشه حساب کرد یار وفاداری که وقتی نبود کاپیتان ریجستر نکرد مگه اینکه باشی از دوست داشتنت هیچ وقت کم نمیشه یار وفادار رفیق داداش اولین کسی که قصد بازی داشته باشم زنگ میزنم خودتی داداش قلب منی خودت به تنهایی تیمی مرسی که هستی<3

    پویا داداش کوچیکه تا زنگ میزدم زنگ دوم گوشی برمیداشت آرش داداش همین الان داشتم تعدیل میزدم یا منابع جابجا میکردم یا شارژ ولی برعکس بود :Dولی دس خوش مثل علی همیشه هستی بیش از حد توانت وقت میزاشتی مثل علی شما دوتا بی نظیرین داخل خارج بازی مثل داداش هستین برام <3

    مسعود نوب

    تبریک میگم بازم بهت قدم نو رسیده مبارک دمت گرم چه پلی دادی بی نظیر بودی تو تایم خودت بودی کسی نبودم تو انلاین بودی عالی بودی مسعود عزیز تنها کسی که میتونست تو اوج اعصبانیت من آرم کنه مسعود بود داداش اگه غر زدم بد خلقی کردم عذرخواهی میکنم چشامی رفیق تو بازی خارج بازی رفیقی حرف نداری<3


    رضا رویال


    قدم نو رسیده مبارک باشه بازم مثل مسعود داشت پدر میشد رو اکانت بود :D:D:D این کلام شما دونفر یادم نمیره پیام مسعود آرش داداش شرمند جانا به دنیا امد من رفتم ببینمش اکانت حواست باشه ^^^^ رضا آرش داداش بهار به دنیا امد شارژ بگیر رفتم ببینمش ^^^^ دمت گرم رضا جان گل کاشتی پر قدرت با فکر کلا پیگیر کارهای خارج اکانت دستش بود عالی بودی ارتباط منو تو به بازی خطم نمیشه <3
    سجاد 33yd

    رفیق با معرفت دمت گرم مثل همیشه با تلفن اول میگه هستم زحمت دف اکانت کشید اکانت اصلی هم ایده نظر هاش این سرور جواب داد دمت گرم هر جا هستی دلت شاد لبت خندون سفرت پر برکت <3خدا 20 همدان 18

    اگه از من سوال کنن بد اخلاق ترین پلیر تراوین کیه بی برو برگرد میگم آرش ممنونم از تیم CAPITN که غز های منو بد اخلاقی های منو تحمل کردن شما ها بهترین هستین دوستون دارم براتون آرزو موفقیت دارم <3

    پ.ن : گرگ شمال تو بی نظیری تو بازی تو معرفت یکی از دوست داشتنی ترین هستی برا همین معرفتت مدال دف اکانت تقدیم به خودت :D:D:D<3

    پ.ن: رضا گارد با پلخمون میخوام بیام سراغت یره واندر مورو مزنی ^^^^

    پ.ن: نیما جان اکانت خفن ولی برعکس اکانت خودش اروم مگه داریم :D:D<3

    پ.ن: پسر خوب اول برو یاد بگیر مرد نیستین یا مرد باشین معنیش چیه بعد بیا فروم <3

    پ.ن: خدا رحمت کنه بچه محل مارو یه دیالوگ داشت بی نظیر بود تو فیلم در امتداد شب ( خواب که زندگی نیست بیداری زندگیه ) زد کینگ

    محید پرشیا چشامی داداش کارت درسته<3












    مشتی باش که اگه به صلیب هم کشیده شدی مسیح باشی نه مترسک مزرعه !!!

    ALIFX&POYA

    Sajad 33YED

    MASOUD NOOB

    REZA ROYAL

    ASHKAN CAPTAIN


    <3CAPITAN TEAM<3

  • تبریک به تیم ان ای که بنظرم این سرور نمایش قدرت بی نظیر و ترکیب اکانتی جالبی داشت. بردن این سرور حقتون بود.


    اما واقعا نمیدونم خودتون رو زدین به کوچه علی چپ‌ یا اصلا براتون اهمیتی نداره. از این رفتارهای عجیب ادم میمونه چی بگه.

    از زمانی که اون خفت میلیونی رو زدیم بار ها از من سوال شده که پسورد داشتم یا هماهنگ شده بوده؟ حتی خود مملی تو فروم اومد به من گفت پسورد داشتم و توافقی زدم. این چند روز از چندین نفر پرسیدم. و داستان های جالبی رو شنیدم.



    داستان اول:

    مملی زنگ زده‌ از یکی پرسیده که ایا اتک ما روی مرتاض ریل هست که دفشو بک بده یا نه. ولی خب رمز اکانت ما رو کسی نداره و نمیدونستن کجا لانچ کردیم. دوستان جنوب شرقی رفتن رو رونان لاگین کردن. از اونجایی که همر رونان ۲ ساعت بعد از ما میخورده، ریل ما رو هم حدس زدن و به مملی اطلاع دادن و در ادامه دف مرتاض بک‌ میشه. همر خود دهکده تاتاروس جاخالی داده میشه و واندر زن عده ای بک داده میشه ولی همرهای خاصی جلو اتک‌ گذاشته میشه و خفت میشه. با پر رویی خود مملی تو فروم اومد به من تهمت زد که پسورد داشتم و توافقی زدم.

    جالبتر از اون چندین پست بعد دیدم مملی ناراحت بود چرا لانچر اکانتش ۶۹۷ک مزدور زده و صبر نکرده ۷۰۰ک بشه و ۳ک مزدور براش مهم بوده اما دخالت مستقیم در خفت ۲.۵ میل گرزی و ۱۴۰ک کاتا بقیه عددی نیست‌.





    داستان دوم:

    یک روز قبل از اون خفت داخل تلگرام داشتم با مانی و میلاد تگزاس صحبت میکردم که اقا کاپیتان چقد پوینت گرفته اسکات خفت میکنه؟

    در ادامه به مانی گفتم شاید لازم بشه گرزی های شما رو خفت کنیم. بعد لند اتک مرتاض مانی اومد پرسید متین کجا رو زدین و من لینکو گذاشتم. اولین چیزی که پرسید گفت توافقی بوده؟ من اون موقع از همه جا بی خبر گفتم نه با اسکات زدیم. مانی گفت ۳ میل دف (نگهبان ها و مزدور تیراندازها) بک داده شده. پرسیدم اون مزدور تیرانداز دفاعی بوده یا واندر زن؟ گفت دفاعی. چند روز بعد داخل فروم خوندم امیر حسین تریدر گفته مزدور تیرانداز رو ایشون بک داده، که واندر زن به واندر اس ای بزنه. اما یکی دو همر واندر زن کجا و ۲.۵ میل مزدور دفاعی و یک میل نگهبان خاکستر کجا. در ادامه مانی جان به ایشون گفته اوکیه صداشو در نیار. و بعدش هم اومدن پستی گذاشتن که چندین بند داشت و در سه بند من رو مورد اتهام قرار دادن که خفت توافقی بوده.








    وقتی افراد ۳ صفحه میان جانب دارانه از مملی تشکر میکنن و کسی که میاد انتقاد میکنه بن میشه و پیامش پاک میشه.

    وقتی میان میگن همر خودت پارک بوده شما خودت باید لاگین میکردی اتک رو چک میکردی و یا مفت خوری و گندمت رو ما میدادیم.

    وقتی زحمت یک تیم چندین نفره بی اهمیت جلوه داده میشه و حتی از کنفدراسیون خودشون کیک میشن بجای اینکه فرد خطاکار توبیخ بشه.


    آدم‌ با خودش فکر‌ میکنه واقعا برد به هر مدلی ارزشمنده‌؟ خط قرمز بازی واقعا کجاس. وقتی تهمت زدن ها و این طرز برخورد رو میبینه ادم کمی دلسرد میشه.









    این اخرین‌ سرور ما تو اسپیدترا بود. دوستان زیادی پیدا کردیم و خاطره های قشنگی ساختیم و از بقیه خیلی چیزها یاد گرفتیم.


    به امید دیدار مجدد همه دوستان.

  • سلام و خسته نباشید عرض میکنم خدمت تک تک عزیزان در سرور

    پر حرفیه من رو ببخشید اگر حس کردید جاییی از پست کل کل دارد مطمعن باشید کل کلی نیست
    تبریک هم میگم ب برندگان سرور بدون در نظر گرفتن اتفاقات
    تبریک دوم برای بازیکنای بازی بود ک برنده بازی نبودن (از نظر من برنده بودن قشنگه ولی مهم نیست مهم این بود ک دور هم باشیم و ی گیم بزنیم نه چیزی بیشتر ک اگر برد برام مهم بود اینهمه سرور خودمو تو سایدای قوی جا میکردم و برای بقیه کری میخوندم ک من خیلی خفنم چون ی ساید گنده پشتم بود و خودمو شاخ نشون میدادم)
    این متا بود ک برنده شد و همیشه در همه جا چ در جوامع کوچیک و بزرگ افرادی هستن ک باعث اختلاف و مشکل میشن
    اینا چیزی تو قلبشون نیست و متاسفانه اول عمل میکنن و هیچ وقت فکر نمیکنن چون ی ادم موقعی میتونه فکر درست بکنه ک از دید خودش دنیارو نبینه نه کسی ک دیدگاه خودش رو قبول داره
    ی تبریک ویژه میگم ب محمد وگنس عزیز ک وجودت تو اس دبل کاملا روند اس دبل رو بعد از مدتها عوض کرد و ما شاهد ی اس دبل خاص بودیم بعد از چند سال

    دوستانی ک همیشه ب اس دبل تیکه میندازن و دستاورد هاشو کوچیک میشمرن باید بدونن اگر اس دبل با تعداد اکانتهای مشابه ساید های پر جمعیت ظهور کنه و محمد جان باز افتخار بده و مدیریت کنه باید رو ما 3 ب 1 کنید
    علت: بازیکنای اس دبل طبق شناختی ک دارم چ اونایی ک هستن چ اونایی ک ساید عوض کردن بازیکنان بسیار پرقدرتین ولی همشون رفتاری مشابه رضا گارد دارن و برای همین اس دبل هیچ وقت نتونست با وجود بازیکنای با کیفیت ساید با کیفیتی باشه ب جز این سرور ک باز هم برمیگرده ب محمد جان ک زحمت بسیار کشید در این ساید
    ی تشکر ویژه دگ هم دارم از کل عزیزان در سرور شاید خودتون ندونید ولی ولی بدون شما بازی صفایی نداره پس لطف کنید اگر میشه بازی رو رها نکنید تهش ب خودتون مرخصی بدید و بیایید بازم.
    خب
    تشکرات ویژه ای دارم از تمام عزیزانی ک شب و روزشون رو گذاشتن ک بازی رو قشنگتر و با کیفیت تر کنن .

    آرش
    محمد
    مهدی
    حسین

    شایان
    منصور
    محسن
    علی

    یوسف🙄
    میلاد
    میلاد

    هادی
    محمد
    این عزیزان ک نام بردم همه و همه زحمتها کشیدند داخل ساید و دمشون گرم اسامی رو نمیدونم کامل گفتم یا نه ولی واقعا تشکر میکنم ازتون افتخار بزرگی بود البته حداقل دوبار باهاتون هم سایدی شدم تو کمترین حالت ولی تو ساید همدیگه هم نباشیم بازم قابل احترام و ستودنی هستید هرج جا هستید موفق و پاینده باشید
    تشکر زیادی دارم از بازیکنای متا
    اسامی رو چون کامل نمیدونم چند نفری ک اسماشونو میشناسم رو نام میبرم چ خیانت کار ب متا چ غیر خیانت کار مهم اینه ک برای بازی جنگیدید و این ستودنیه
    امیر حسین
    مجید

    محسن

    مانی

    رضا
    ادریس (اون چکمه ک میگفتی خودت از ان ای اوردی هم مال چیپز بود بعدا میتونی بری چک کنی ک یاد بگیری قبل اینکه تند برخورد کنی ی تحقیق کوچیک بکنی)

    پرهام
    جاوید
    و تمام عزیزانی ک بودن و ب ما دست دوستی دادن تا با هم فاتح این سرور باشیم .
    حرف زیاده حوصلم کم
    پس مستقیم میرم سراغ چندتا نکته:

    1-کاتا کردن انبار ناتار چیزی جز ظلم ب بازیکننان بدون مولتی ساید خودتون نیست بعد شامل حال سایدهای دگ

    -----------در زمان قاجار تو تا از علمای اصفهان ب مشکل میخوردن مریداشون مزارع مریدان اونیکی رو اتیش میزنند .
    -----------در نتیجه قحطی شدید در چند شهر میاد ک باعث این میشه ادمها ب همنوع خواری بیافتن.....
    2- دف ریختن بعد از چیف ناتار :

    دوست عزیزی ک هنوز اینکارو میکنی واقعا بالای ناتاز ننوشته قرار است در فلان ساعت چیف شود پس اگر کمبود و عقده نداری نکن اینکارو دهکدم بپره حرص نمیخورم ولی لینک قرمز بابت چیف ناتار موهامم سفید میکنه ب خدا ما هم بلدیم ولی در شخصصیتمون نیست ب هر چیزی برای اسیب زدن ب حریف چنگ بزنیم
    یادمه اولین باری ک ناتار چیف کرد داداشم و زنگ زد بهم دارن میان برای کاتام رفتم رو اکش دیدم ی موج کاتا داره میاد

    گفت دف ریختم تو ده
    رفتم دف رو بک دادم ی اقامتگاه سطح یک ساختم و منتظر نشستم کاتاش بخوره و بره بدون تلفات کلا ی اقامتگاه سطح 1 !!!
    ب بازیکن پیام دادم در ساید رو بروی ما بود گفتم داداش کل ناتاری منطقرو من عقیم میکنم تو کاتا نزن ی وقت میخوره تو انباراش تصادفی حیفه بازیکن اسم اکانتش (MORI SNIFF)
    اسم اوردم ک بدونید شاهد دارم
    هرکسی اینکارو میکنه در حقیقت مثل تف کردن میمونه اتفاقی نمیافته ب اعصاب حریف اسیب خورده فقط بلکه همیشه هم حریف نیست بازیکن داخل اتحاد خودی هم میکنه اینکارارو
    3- چ میبرید چ میبازید ب کسی توهین نکنید کسی رو تحقیر نکنید تمام بازیکنان فعلی اسپید ترا از 10 نمره همشون بالای 7 هستن و این یعنی بازیکنان قابل و قوی زیادی داخل سرور هستن پس ب خودتون اجازه ندید ی بازی کارکتر انسانی تونو از بین ببره
    4- بازیکنان کم سن تر و جوون تر شماها وقت بیشتر و درگیریه ذهنی کمتری نسبت ب افرادی دارین ک سن بیشتری از شما دارن پس وقتی تمام چیزی ک از تراوین یاد گرفتید حاصل تجربیات این افراده و تمام افتخارات شما خاطراتشون کل کل نکنید مطمعن باشید اگر شرایط یکسان باشه شما ناشناخته میمونید چون این افراد در زمانی ک وقت داشتن تو تراوینی ب مراتب سخت تر دووم آوردن و افتخار آفرینی کردن پس بی خیال بشید
    5- این نکته ی جورای مثل جمله بالاس
    اونایی ک میگن ناتار نباید شیردهی داشته باشه اونوقت باید خودتون دوشیده بشید آیا آمادگیشو دارید ؟تراوین صرفا ناتار رو برای ما گذاشت ک ریزش پلیر(درآمد سرور) کم نشه و در عین حال بازی جذاب بشه و هم بتونن منابع بیکران داشته باشن مثل مولتی بازا (فقط ما ناتار بازا تلفات بیشتری میدیم )
    مثلا چندتا اند گیمی ک دیدم اندازه لاست من رو ناتار گرزی داشت کلا
    6- ماها ی مشت رفیقیم ک شاید همدیگرم نمیشناسیم ولی داریم با هم بازی میکنیم پس احترام رو از قلم نندازیم
    ----------------------------------------------

    پ.ن: آقا این میتینگ وینرا مارم راه بدین تورو خدا از آخرین میتینگ تراوینم 13 سال گذشته 🤣😂

    پ.ن: تشکر از رضا گارد و دوستانی ک همر کوبیدن ب واندر ان ای تو اس دبل و ب ما رنک دفمونو دادن وگرنه با رنک 10 سرور تموم میشد برام تلخم میشد 😂🤣
    پ.ن: سرور نرمال سال 99 سه همر رومن با رنکهای ب ترتیب 7 سرور 11 سرور و 19 سرور در هولدینک اکانت من و دادشم بود "PIRATEKING"
    ساعت 7 صبح خوابیدم بعد از اینکه نیرو هارو فرستادم رید (رید اتومات نبود هنوز) ساعت 8 و نیم دادشم از سر کار زنگ زد گفت اکانتو بازم هک کردن 😐😐 . رفتم رو کاننت دیدم بعله نیرو ها همشون ب صورت خورد خورد تو مسیر اتک ب واندرن ک ب خاطر نزدیکی من ب واندر مرزی با اندبل کلا 1 سات و نیم راه بود (45 روز ب کتیبه ) و زیر ساخت دهکده های دیفالت و کپم همشون 0 شده با گلد اکانت خودم و فقط همر سومم اونم 1 چهرمش تو بیس بود و رفته بود ب سمت واندر و بقیشم چون تو رید بود سالم مونده بود منم ب موقع رسیدم نتونسته بود دهکده همر سومم رو هم زیر ساختاشو 0 کنه فقط اسطبل بزرگ نبود با میدون تمرین .
    واکنش من فحاشی تو گروه عمومی بود بدون اسم میگفتم هرکی کرده هرچیزی میگفتم ک یارو تحریک بشه
    همون روز کل اس دبل تصمیم ب حذف گرفتن ولی من گفتم این دقیقا هدفیه ک پشت این برنامه بوده و تا جایی ک تونستم جلوی حذف به هم خوردن آرامش همسایدیامو گرفتم .بعد اون هم دگ PIRATEKING رو جدی پلی ندادم و چند سرور هم شرکت نکردیم با داداشم .

    واندر کلین شد تا زمان حذف اکانت رتبه یک مهاجمین رو حفظ کرد ک بیشترش مال کلینه واندر بود و ی چندتا خفت اینا هم قاطیش بود .

    برداشت از این موضوع ازاد ولی اینو نوشتم ک افرادی ک همراشون خفت شد چ ب عمد و چ غیر عمد من جزو معدود افرادی هستم ک کاملا درک میکنه امیدوارم شاهد همچین چیزای دگ نباشیم

    دوست و دشمنی و جود نداره اینجا یا دوستیم یا قرار بعدا دوست بشیم پس برای همتون آرزوی موفقیت روز افزون دارم

    کوچیکتون احمد

  • سلام و عرض ادب خدمت همه ی شما عزیزان و بزرگواران


    پست خودمو با این شعر از امضای داش علی شروع میکنم :


    پوریای ولی گفت که صیدم به کمند است ////// از همت داوود نبی بخت بلند است

    افــتـــادگی آمـــوز اگــــر طـــالــــب فـــیــضــی ///// هرگز نخورد آب زمینی که بلند است


    تبریک عرض میکنم به هر 4 ساید که تو این شرایط سخت جامعه یک سرور دیگه کنار هم خاطره سازی کردن.


    الهی الحمدلله که این سرور رو سفید شدم و خجالت زده ی دوستانم در جنوب غرب نشدم .


    طبق عادت قدیمی پست خودمو به چند بخش تقسیم میکنم ...


    بخش اول : اکانت C H i P Z که بود و چه کرد ؟


    اول از همه باید بگم جای امیرخان خیلی خالی بود رو اکانت و اگه این پیامو میخونی بدون خیلی دلم برات تنگ شده دکتر.

    روز اول که با احمد و علی در مورد ساخت اکانت تو این سرور صحبت میکردیم ، احمد خیلی زیاد علاقه داشت که اکانت هجومی باشه و من بالاخره تونستم قانعش کنم که با توجه به وقت کم و بدون مولتی واقعا نمیشه اکانت هجومی خوبی ساخت ، بدون مولتی میشه ولی بدون وقت واقعا نمیشه و ترجیح بر این شد که اکانت رویه ی دفاعی به خودش بگیره. نژاد هم مجبور شدیم توتن ورداریم چون احمد به شدت عاشق توتنه ، جوری عاشق توتنه که میگفت به کل بچه ها بگو توتن بیان و جنوب غرب کلا توتن باشه :دی علی ای حال نژاد انتخاب شد و به همراه احمد و علی اکانت استارت خود .


    ماحصل اکانت چیپز چه بود ؟


    پاپ : رنک 10 سرور و رنک 2 اتحاد که اگه یکم سفت میگرفتیم این روز های آخر میتونسیم خیلی راحت به رنک 5 سرور برسیم.


    دفاع : رنک 4 دفاع سرور با گرفتن 4 میل پوینت دفاع.


    هجوم : ساخت 3 همر جنگی که یکیش روی واندر جنوب شرق لانچ شد.


    بخش دوم : ساید شمال غرب ، شجاع و جنگی


    95 درصد شمال غرب این سرور دوستانی بودن که باهاشون حداقل یه سرور بازی کرده بودیم و خیلی دوست داشتم بیان جنوب غرب و خیلی هم باهاشون صحبت کردیم که بیان ولی متاسفانه تصمیم خودشونو گرفتن و ما رو تنها گذاشتن . صرف نظر از پتانسیل اکانتی که داشتن به شدت روحیه جنگی بالایی داشتن و اگه قبول میکردن جنوب غرب بیان به جرات میتونم بگم جنوب غرب نیاز به هیچ متایی نداشت . در هر صورت رفتن شمال غرب و یه کاری کردن که هر 4 ساید قوی ظاهر بشه و حتی جنوب غرب در اوایل سرور ساید چهارم سرور بود. حالا شاید سوال پیش بیاد که خب چرا با شمال غرب متا نکردید و دو ساید شرقیو تنها نزاشتید ، به دو علت :

    1: شمال غرب به شدت نسبت به ما گارد داشت و قبول نمیکرد که بخواد توی متای ما حضور داشته باشه

    2: شمال غرب تنها تمرکزش زدن شمال شرق بود و اگه متا میکردیم و در برهه ای میگفتیم جنگو به سمت جنوب شرق ببریم قطعا با حرف هایی مثل شما اومدید که شمال شرق وینر شه و مستعمره ی شمال شرق شدیم و ... روبرو میشدیم و متا از درون پودر میشد و تنها زمانی میتونی با یه سایدی متا کنی که هیچ گاردی و هیچ ذهنیت منفی نباشه ...

    امیدوارم سرور بعدی شما ها رو توی جنوب غرب ببینم تا بدون هیچ گاردی برای یه هدف یعنی جنوب غرب یکپارچه و قوی تلاش کنیم .


    بخش دوم : ساید جنوب شرق ، چرچیل زمانه ات را بشناس


    جنوب شرق این سرور به مراتب نسبت به سرور های گذشته عملکرد ضعیف تری داشت ، به نظرم روی شمال غرب قمار کرد و قمارش نگرفت . پلیر های با تجربه و پاکاری داره جنوب شرق و واقعا ساید خوبیه اما شاید به قول فرهاد لازم باشه یکم سیاست های ساید ها تغیر کنه تا بازی جذاب تر بشه . اما علت اینکه گفتم چرچیل به خاطر این چیزا نبود بلکه به خاطر این حرکت آخرشون بود ، حقیقتا روزی که این حرکت آخرو زدید من تو دلم خندیدم و گفتم واقعا جنوب شرق فک کرده با کیا طرفه که این حرکتو داره میزنه ؟ و روزی که همر ها لانچ شد و اون حرف ها اومد کف فروم ، به جنوب شرق دست خوش گفتم و تحسینشون کردم ، حالا یا بازم قمار کردید یا از روی شناختی که داشتید این حرکتو زدید ولی در کل خیلی خوشم اومد از این حرکت آخرتون .

    در مورد ایلیا هم بگم که به نظرم پلیر با علم و پاکار و مستعدیه ، تنها انتقادی که میتونم بهت بکنم اینه که زیاد درگیر حواشی میشی و آتیشت خیلی تنده ، با همین آتیش تندت رقیب میتونه بهت فرمون بده . اگه این تندی خودتو بتونی کنترل کنی واقعا بی رقیب میشی . علم و شجاعتی که داری اگه با تجربه و تامل ترکیب بشه میشه بهت لقب ترمیناتور داد !



    بخش سوم : شمال شرق ، غول مرحله آخر


    هرسروری که سایدی با شمال شرق متا بست وینری خودشو تضمین کرد ، تنها راه مقابله با شمال شرق سه به یک کردن روی این سایده یا دو ساید غربی متا کنن و دو ساید شرقی متا نکنن یا اینکه مثل من تلاش کنید پلیرهای شمال شرقو ازشون بدزدید :دی فعلا مملیو دزدیدم اگه خدابخواد سعی بر اینه دو سه تا دیگه هایجک کنم :دی

    همتون رفیقای منید و خیلی خوشحالم که کنارتون بازی کردم این سرور و یه وینری دیگه هم با هم آوردیم . ماشالا همتون پای کارید و پر تلاش و حرفه ای و باتجربه .

    اسم کسیو نمیارم چون میترسم کسی از قلم بیفته ولی اسم یه پلیر جدیدو میخوام بیارم ، ریرا ، رنک یک سرور بعد خواهد شد از اون روز بترسید که بخواد مثل بابا مامانش پلی بده ، سهیل و سیمای عزیزم قدم نو رسیده مبارک باشه ، برای هرسه تای شما بهترین ها رو آرزو میکنم .


    بخش چهارم : وطنم جنوب غرب


    هرچی دارم ساختم خودم ، از اینکه دیوار دیروز امروز شده پلم ، از اینکه تو تیمم کسی نمیزنه دورم ، سلامتی همشون اول همون خودم ، نتیجه داد انتخاب خوب ، بعد از این همه خطا و اشتباه لوس ، قول دادیم به همدیگه ته قصه باشه نور ، هی هل دادیم همو از تو جایگاه به زور ...


    از روز اولی که تراوین بازی کردم جنوب غرب ریجستر کردم و بهش جوری تعلق خاطر دارم که نمیتونم هیچ جای دیگه ای به غیر از منفی منفی بازی کنم . تعصب این سایدو میکشم و براش از هرچیزی میگذرم . براش تلاش کردم و کلی حرف و فحش خوردم به خاطرش ولی فدای یه تار موی گرگ واحه ی جنوب غرب ...


    دم اونایی که موندن گرم ، تو سخت ترین شرایط جنوب غرب موندید به پاش و ازش یه ساید قوی ساختید ، دمتون گرم با مرام ها ، دم همتون گرم که این سرور جنوب غرب بازی کردید و بهترین بودید ، جنوب غرب به داشتن شما به خودش افتخار میکنه . بهترینید و بهترین بمونید برای جنوب غرب .


    به ترتیب پاپ اکانت میخوام تشکر کنم چون همتون به اندازه ی وسع خودتون تلاش کردید برای جنوب غرب ، تراوین بازی تیمیه و اگه یکی نخواد اون چرخ دنده ی خودشو بچرخونه تیم جلو نمیره .


    مملی این سرور وقتی بهت گفتم بیا جنوب غرب خیلیا بهم گفتن تو سایدو فروختی به شمال شرق ولی امروز دیدن تو جوری برای جنوب غرب تلاش کردی که خیلیا که ادعای جنوب غربی بودن میکنن مثل تو تا الان تلاش نکردن برای این ساید . دمت گرم که اومدی جنوب غرب و نمیزارم از این ساید بری حتی لازم باشه میبرمت تو همون اب نمای ایران مال غرقت میکنم :دی فقط کسایی که باهات بازی کرده باشن میدونن تو چه نعمتی هستی برای یه ساید .


    مهدی اینفینتی این سرور که باهات بازی کردم تازه فهمیدم چرا اسمتو گذاشتی اینفینتی ، نامحدودی برای ساید ، تو هر زمینه ای میشه روت حساب کرد .


    احمدو علی یار وفادار من ، خیلیا رفتن شما موندید پیشم ، شما میدونید من چی کشیدم و شما میدونید که چقدر عاشق جنوب غربمم . همیشه پشتم به شما ها گرم بود تو هر سروری که بازی کردیم . جدا از بحث اکانت تو کارای ساید بی نظیرید . یکی از قشنگ ترین خاطره هامون مربوط میشه به زمانی که ساعت 3 شب ادریس بهم زنگ زد که پلن دارن میان بیا کمک ، منم زنگ زدم به علی بیدارش کردم از خواب گفتم برو دیسکورد شمال شرق ببین چی میخوان علی هم با اینکه صبح باید میرفت پادگان تا صبح بیدار موند و دف جابجا کرد و اون دیوارهای خوشگلو ساختن .


    محسن تاج کبیر ، رنک یک تولید سرور قبل از کاتا شدن کپش ، چقدر تو منو حرص دادی :دی دمت گرم که این سرور برای جنوب غرب تلاش کردی


    شایان و خسرور که در واقع بی حاشیه ترین ولی در عین حال کارآمدترین بودن در ساید . چقدر شما خووووبیییید اخه . دمتون گرم که موندید به پای ساید . چجوری از مولتی اون همرو کشیدید ؟ من از اکانت اصلیم نمیتونم چنین همری بکشم :دی


    هادی و حسین که عالی بودن و در خدمت ساید . چقدر بی حاشیه بازی میکردن ، این نوع پلیر برای هر سایدی غنیمته


    تیم فلفل هم که دیگه نگم براتون ، یه سایدو ریخته بودن تو یه اکانت :دی ناصر کلاهبردار ، مصطفی فلفلی ، ابی ، اکبر ، آرش ، محسن روانی ، امیر . یکی از یکی بهتر و یکی از یکی حرفه ای تر . خیلی خوشحالم که به جنوب غرب برگشتید ، ازتون کلی بازی و اخلاق یاد گرفتم . دمتون گرم که هستید برای جنوب غرب .


    ممدسیگار دوست داشتنی ، حرف گوش کن ترین لیدری که دیدم :دی یعنی نشد من یه بار به ممد زنگ بزنم بگم فلان جا نیاز داریم بهت و بم بگه نه . چقد تو عشقی آخه پسر .


    تیم کاپیتان که به معنای واقعی کلمه یه ساید بودن . مگه میشه آرش کاپیتان و رضا رویال و سجاد33yed و مسعود و علی و پویا رو یه اکانت باشن و اون اکانت یه ساید نباشه ؟ به قول علی فقط به این تیم میشه گفت یااااا ابلفضللل . ( رضا جان و مسعود عزیز قدم نو رسیده رو بهتون تبریک میگم ، ایشالا همیشه در کنار هم سالم و شاد باشید )


    حامدطوطی ، کاکوی دوست داشتنی من ، اصلا کاری به اکانتی که میسازی ندارم با اینکه همیشه یکی از بهترین اکانت های دفاعی سایدو داری ولی همین که باهات تو یه ساید پلی بدم بهم یه آرامش خاصی میده . خیلی خوشحالم که این سرور هم اومدی پیشم . اگه بخوام چند نفرو نام ببرم که بهم حس نوستالژیک بدن قطعا یکیش تویی کاکو .


    علی کیوتین که برام همیشه یادآور رفیقش ممد کیوتینه ، امیدوارم دوباره بتونم یه سرور با ممد بازی کنم ...


    تیم تگزاس ، پر حاشیه ترین ، رو اعصاب ترین ، با عشق ترین ، دوست داشتنی ترین :دی میلاد تگزاس ، میلاد یاکوزا ، مهدی و سدممد ، ترکیب سمی این تیم این دوتا میلادن . عین بمب ساعتی میمونن هر لحظه ممکنه منفجر بشن :دی ولی امان از روزی که این دوتا میلاد بخوان سفت بازی کنن ، یه سایدو میچرخونن دوتایی .


    مهدی مستر نینجا ، با دوتا بچه همین که اومدی ریجستر کردی برام یه دنیا ارزش داره ، خیلی وقته با هم رو یه اکانت بازی نکردیم ، دلم برای تیم مترسک تنگ شده :دی


    ایرج اسلیم شیدی که این سرور فقط یه جلسه اومد دیسکورد دید من نیستم اکانتو لاگ اوت کرد رفت :دی اگه میدونستم اینقد به من وابسته ای اون جلسه رو هرجور شده شرکت میکردم :دی دمت گرم که اومدی این سرور جنوب غرب ولی قول بده یه سرور جدی تو جنوب غرب بازی کنی ...

    یه تشکر هم میکنم از منصور من جی عزیز ، بهرام اموکسی سیلین ، رامتین ، علی ولکانو و بقیه ی بچه هایی که این سرور اومدن ولی به هردلیلی نتونستن تا انتها همراهی کنن . خوشحالم که این سرور هم کنار ما بودید

    یه تشکر ویژه هم دارم از ممدتوهمی و متین و میلادیاکوزا که برگشتن به خونه . درو این سری قفل میکنم روتون که جایی نرید :دی


    دم همتون گرررم


    خیلی دوستتون دارم


    همیشه شاد باشید و پرانرژی و واندر زندگیتون صد بشه


    اگه بی ادبی کردن ، دل کسیو شکستم ، کسیو ناراحت کردم و کل کل و شوخی بدی کردم ازتون عذر میخوام.


    پست خودمم با این شعر تموم میکنم :


    هرکسی بد ما به خلق گوید ///// ما چهره ز غم نمیخراشیم

    ماخوبی او به خلق گوییم ///// تا هردو دروغ گفته باشیم


    یا حق


    یوسف

  • با سلام خدمت دوستان گل تراوینیم

    خدا رو شکر این سرور هم زنده بودیم و تا آخرش رو دیدیم .

    اول از همه یه عذرخواهی کنم از کسایی که ممکن بهشون توهینی کرده باشم و امیوارم منو ببخشن . باور کنین این سرور اصلا قصد فروم پست گذاشتن نداشتم ولی متاسفانه شرایط جوری شد که نشه که بشه .

    بعد از اون تبریک میگم به تیم متا که واقعا عالی بودین و دمتون گرم

    بعد از اون یه گله میکنم از متا مقابل که خیلی زود شل کردن و باعث شدن خیلی از انگیزه ها از بین بره برای محکم بازی کردن و بی انگیزه شدن خیلی ها از جمله خودم .

    تبریک میگم به بچه های تیم تورین که این سرور واقعا عالی بازی کردین . امیر فایتر تو روحت فقط : دی

    تبریک میگم به بچه های تیم چوکور که از نظر من این سرور بهترین تیم و با پتانسیل ترین ربع بازی بودین در شروع و اگر کمی احساسی عمل نمیکردین مطمعنا آخر سرور حرف های زیادی برای گفتن داشتین و میدونین قلبا همتون رو دوست دارم از رضا سورنای عزیز رفیق سال های دور و بزرگتون تا ادی کوچکترین عضو تیمتون همیشه تو قلب من هستین ❤


    ایلیا جان دمت گرم که این سرور بودی و هیجان قدیم تراوین رو برامون زنده کردی فقط دوتا نکته

    ۱- آخه تو که اسکات زیاد داشتی از اکانت فلفل و امیرمون و میدونستی کاملا اکانت ها فول دف هستن پس چرا هی میومدی برای خفت دف 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️ باور کن هر خفتی که میزدی خوشحال میشدم که ما رو خفت زدی و این ده خفتر به جای یه ده همرساز از جنوب غرب ما رو خفت کرد .

    ۲- هر پلنی خواستی بزنی ببین اگر تیم مقابلت بخواد عین همون پلن رو بیاد رو ساید شما چه عواقبی داره و اگر دیدی باعث خراب شدن زحمت پلیرهای سایدت میشه سعی کن تجدید نظر کنی تو اجرای پلن این نصیحت رو از برادر کوچکترت که خیلی دوست داره بپذیر


    تشکر خیلی ویژه از مملی عزیز که این سرور خیلی زحمت کشید برای ربع جنوب غرب و واقعا اگه مملی نبود و دعوت اون نبود این سرور احتمالا پلی نمیدادم . ببخش خیلی بهت غر زدم .

    این سرور واقعا چراغ خاموش اومدم پلی دادم و به جز یه گروه واتس آپ که بچه های تیم خودمون بودن تو هیچ گروه و دیسکوردی نبودم .

    تشکر آخر هم از بچه هایی که رو اکانت فلفل زحمت کشیدن به ترتیب میزان فعالیتشون رو اکانت اسم ها میگم

    ۱- امیرمون که واقعا یه وزنه سنگین هست هر جا بخواد پلی بده

    ۲- ابی عزیز و دوست داشتنی که هر موقع بهش احتیاج بود حضور داشت حتی رو تخت بیمارستان و زیر سرم هم که بود حواسش به اکانت بود .

    ۳- بچه های تیم کاپیتان . خدا قوت و مرسی بابت زحمتاتون

    ۴- علی زد کینگ گل و دوست داشتنی

    ۵- مصطفی فلفلی گل که واقعا بعد از ازدواج دیگه فلفلی نیست و فکر کنم باید بهش بگم فلفل دلمه خودم

    ۶- آرش آرملو عزیز که هر سرور که بهش زنگ میزنم میگه باز قرار سرور شروع بشه یاد من افتادی

    ۷- آخرین نفر هم خودم بودم که مثلا مسئول پاپ زدن اکانت بودم ولی بعد از کتیبه ها متاسفانه اینقدر مشغله کاری زیاد شد که نتونستم دیگه ده بزنم و به جای ۷۰ تا ده بیست و شش تا ده زدم فقط و همینجا معذرت میخوام از بچه های تیم به خاطر کم کاری که انجام دادم


    کلام آخر خسته نباشید و خدا قوت به همه دوستان و پلیرهای اسپیدترا


    پ . ن : محمد توهمی عزیز میدونم سایه منو با تیر میزنی ولی دوست دارم یه سرور با هم رو یه اکانت باشیم و همینجا ازت دعوت میکنم اگه افتخار میدی سرور بعد با هم باشیم

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

  • با درون سوخته ام دارم سخن

    کی به پایان می رسد افسانه ام


    برگ دیگری از دفتر هزار برگ دفتر تراوین بسته شد

    تک تک پلیر ها کلماتی بودند که خط به خط در این دفتر به نگارش در امدند


    اندر احوالات سرور:

    سرور فوق العاده حاشیه داری بود از روز قبل از استارت سرور

    ولی خب شروع شد و ما هم کلی پلن داشتیم که هیچ کدوم محقق نشد

    بخشی به خاطر گرفتاری هایی که بود

    بخشی به خاطر تایم بد استارت سرور

    و بخش دیگری به خاطر مسائل خود سرور

    دوستانی که بنده حقیر رو میشناسن میدونن که از حواشی بدورم ولی خب این سرور کلا حاشیه دنبال ما میگشت

    به همین دلایل نتونستیم بازی همیشگی خودمون رو ارائه کنیم

    نظرات شخصی:

    کار ندارم اند گیم چه اتفاقاتی افتاد ولی خب اگه متایی بسته شده باید به توافقات اون عمل بشه هر چی که بوده

    سرور ۵ ایکس یوسف همه جوره ساید و در اختیار متا با شمال شرق قرار داده بود

    حالا این سرور برعکسش رخ بده به نظر من اتفاق خاصی نمی افتاد

    در مورد بحث هایی که در مورد NE KING شده:

    دوستان من به هیچ گروه یا شخص خاصی وابسته نیستم و نخواهم بود ولی در مورد ابن اتحاد باید عرض کنم

    این تیم تنها هدفش به دست اوردن افتخار برای سایدش بوده

    درسته پلیرهای عصبی .تندخو .و ... داره

    اما دلیلش اینه چون این پلیر ها یا بازی نمیکنن یا وقتی بازی کردند از وقت و هزینه هاشون میزنن تا بهترین عملکرد و داشته باشن و تعصب سایدشون رو میکشن

    پس اونایی که میشناسن میدونن هر بر چسبی به این عزیزان نمیشه زد

    یه سری مشکلات و اتفاقات پیش اومد که بنده شخصا میگم به خاطر عدم هماهنگی بوده

    کلام اخر:

    کلی برچسب زده شده شده کتیبه فروشی

    ساید فروشی

    گلد و ...

    که جا داره بگم تمام اینها یه سری سوتفاهم هاست که نباید این مباحث وارد فروم میشد و همون دیسکورد حل می شد

    ________________________

    جا داره از تک تک عزیزانی که وقت گذاشتن و در این سرور بازی کردن تبریک بگم

    دو ساید اس دبل و ان ای فوق العاده بودید

    فقط کاش کسی بود واقعا مدیریت حاشیه میکرد

    از دوستان خوبم

    تورج

    ساناز خانم

    مهدی مرلین

    حمید سنگک

    ادریس ناتار

    مجی سامورائی

    الناز ویکتور

    امیر ازرائیل

    امیر تریدر

    ممد کینگ لول

    محمد علی وگنس

    جاوید عزیز

    یوسف ریتالین

    نعمت

    نوری

    و...

    تک تک عزیزانی که حضور داشتند تشکر میکنم و خسته نباشید میگم

    از سهیل و خانمش هم یه عذرخواهی میکنم یه سوتفاهمی پیش اومد وقت نشد مفصل حل کنیم دیگه ببخشید

    یه خسته نباشید ویژه به حسین فستر میگم

    پ ن:

    گاهی میتوان

    برای عزیزی چند سطر سکوت یادگار گذاشت

    تا او در خلوت خود

    هر طور که خواست آن را معنا کند..