Posts by R!TAL!N

    سلام و عرض ادب خدمت شما دوستان و بزرگواران


    صحبت از سرور قبل شد و لازم دونستم چند نکته رو بگم چون اسم جنوب غرب اومد .


    1. اگر شمال شرق پتانسیل صد کردن به تنهایی داشت به هیچ عنوان نمیومد دنبال متا با جنوب غرب ، ما همزمان که داشتیم با شمال شرق مذاکره میکردیم با جنوب شرق هم در حال مذاکره بودیم و شاید براتون جالب باشه که دقیقا برعکس شمال شرق ما رفتیم دنبال صحبت با جنوب شرق ...
    2. شما به عنوان یک تیم ( نه ساید ) وارد شمال شرق شدید و اینکه تصمیم بگیرید کیا لیدر باشن به جنوب غرب ربطی نداشت . همچنین اینکه شما با تیم لیدری خودتون مخالف بودید هم به جنوب غرب مربوط نمیشد .
    3. شما اگه از اول مخالف بودید باید این قضیه رو بین خودتون حل میکردید ، حالا یا متا همون روزای اول فسخ میشد یا شما اعلام استقلال میکردید و ما میدونستیم و شما و پتانسیل صد کردن واندر توسط شما .
    4. احتمالا بعضیا در جریان نباشن اما توسط همین مخالفین متا ، همر هایی روی واندر جنوب غرب لانچ شد ! این حرکت در مرام شما چه نام داره ؟ اگر زمانی که واندر شمال داشت صد میشد ، جنوب‌غرب روی واندر شمال لانچ میکرد و واندر شمالو عقب مینداخت تا واندر جنوب غرب صد بشه ، شما چی میگفتید به ما ؟!
    5. اگر وگنس اون کارو کرده باشه من به هیچ عنوان ازش طرفداری نمیکنم اما خیلی جالبه که خودتون معتقدید اون همر ها تهدیدی برای جنوب غرب بود ؟ چرا همر های ساید متای ما باید تهدیدی برای ما باشه ؟
    6. شما عملا با اون حرکت خودتون چهره ی شمال شرقو خراب کردید و جوری شده بود که دوستان شمال شرقی خودم فقط زنگ میزدن و عذرخواهی میکردن ، چون در مرامشون این نیست که بخوان چنین بلایی سر متای خودشون بیارن .

    پ.ن : اون سرور با تموم خاطرات خوب و بدش تموم شد به نظرم بیشتر از این هم نزنید و تاپیکو بیاریم به سمت صحبت در مورد این سرور .


    پ.ن : سعید ملا از چه کد دستوری استفاده کردی که تا اسم آمرداد برده میشه برات نوتیف میاد ؟:دی


    یا حق

    یوسف

    سلام و عرض ادب خدمت همه ی شما عزیزان و بزرگواران



    خیلی خوشحالم که این پستو گذاشتید آقا محسن .

    تصمیم به حذف و نوشتن اون پست توسط مملی واقعا تصمیم عجولانه ای بود ، تو این سطح از بازی و در این مقطع از بازی این نوع پست گذاشتن و به چالش کشیدن بازی زیبنده ی ساید شمال شرق نبود ...

    اولا هیچ صحبتی بین هیچ کودوم از ساید ها انجام نشده بود و اینکه چطور سه به یک دیدن بازیو عجیبه !

    حداقل کاری که میتونستید بکنید این بود که با سایدای دیگه جلسه ی مشترک بزارید و با تصمیم جمیع ساید ها یک سیاست کلی ریخته میشد تا بازی جذاب باقی بمونه !


    پ.ن : اون دوستان شمال شرقی که میگفتید شمال شرق بدون متا هم وینر میشد این سرور چرا تا فهمیدید کسی با شما متا نمیکنه یهو تصمیم به حذف گرفتید ! حداقل تلاش میکردید شاید کسی باهاتون متا میکرد و وینر میشدید بازم :دی


    یا حق


    یوسف

    سلام و عرض ادب مجدد

    آقا خدایی اینایی که میگید ر‌و خودتون باور دارید یا فقط میگید؟ به جون خودم ما قبل سرور پلن کل سرور رو می‌چیدیم. الان واقعا کسی نیست اکسل درست کنه ببینیم کیا اومدیم. اصلا مارو با سرور های قبل مقایسه نکنید. از همون نقشه کوچیک و اکانت های ما متوجه میشید ما فقط اومدیم. نه برنامه نه وقت هست. یک توتال نیاز داریم. کسی هست ؟


    در مورد بات و وی پی اس و گلد ما تلاش شمارو تحسین کردیم و حتما این سرور برنده ایید ما وقت نداریم. از بازیکنانی که دوست دارن اکانت خفن بکشن دعوت به عمل میاریم‌‌. ما بهتون گلد وی پی اس و بات میدیم. خودتون بیاید بکشید. وقت نداریم. ما اومدیم جوری بازی کنیم که ببازیم. امیدوارم که نبریم‌‌. امیرحسین قول داده کیک با شمع ۱ سفارش بده.


    نه حالا جدا از شوخی اون نقشه کوچیک رو بزنید متوجه میشین ما جدی نیستیم.

    میگم وگنس جان چرا اینقد زود موضع خودتو آوردی پایین ؟

    تا الان داشتی تهدید میکردی که بات میارم همتونو بزنه الان میگی‌تایم نداری ؟


    اگه تایم ندارید و این سرور نیومدید که بازی کنید بگو حذف کنیم بریم هر وقت تایم پیدا کردید و خواستید بازی کنید بیایم .


    وگرنه این سیاست که ما تایم نداریم قدیمی شده ، از الان خوراک ته سرور خودتم آماده کردی که اگه وینر شدید بگید با اینکه ما نیومده بودیم پلی بدیم وینر شدیم و اگه هم باختید بگید ما که همون اول بازی گفتیم این سرور فان اومدیم .


    خلاصه لطفا همین الان تکلیف ما رو روشن کن باتو میاری ما رو بزنه یا بریم پی زندگیمون


    پ.ن : مجید اون تخفیف گلابو به تریدر بده بلکم راضی شد بیاد سایدتونو از این وضعیت در بیاره :دی


    پ.ن : محمد پاتریوت عزیز ، خادم جنوب غرب خوب بلده پرچمو کجا بزنه و پرچم کجا رو ببره بالا و شتر و کجا بخوابونه ، زیاد خودتو درگیر این مسائل نکن ;)



    یا حق


    یوسف

    سلام و عرض ادب خدمت همه ی شما بزرگواران


    الان داری کیو تهدید میکنی اخه برادر من ؟:دی

    شما که چه بقیه ی سایدا مولتی داشته باشن چه نداشته باشن بات خودتو میاری که حتی برات نون هم بگیره ...

    بقیه یادشون نمیاد من خوب یادمه سروری که اس دبل و اس ای متا کردن و ان دبل بیابون بود ان ای چجوری فونیکسو فرستاد ان دبل و بات خودشو روشن کرد و دف افسانه ای کشید . اون سرور مگه اس دبل مولتی داشت ؟


    بگذریم ...


    خیلی پیشنهاد وسوسه انگیزی برای متا دادی فقط میگم بچه های ان ای واندرکوباشون توان زدن اون ۲۰۰ میل دفو داره ؟ اخه میترسم مثل سرور پیش خطای انسانی پیش بیاد هواپیمای خودیو بزنن :(


    خلاصه که ما پیشنهاد متا دادیم دیگه لطفا کارو به بات و وی پی اس نکشون :(



    پ.ن : میگم نکنه با ان دبل متا کنیم سه به یک شه رو اس ای بالانس بازی بهم بخوره :دی


    پ.ن : از بس لنگای شمال شرق بزرگه میترسم تا اس دبل هم بیاد ، یکم جمع تر بشینید برای ما هم جا باز شه :دی


    پ.ن : آیناز تنهایی اومدی شمال غرب نمیگی گرگا میخورنت ؟ :دی


    یا حق


    یوسف

    سلام و عرض ادب خدمت همه ی شما دوستان عزیز


    امیدوارم که یه سرور خوب داشته باشیم فارغ از هر نتیجه ای که میگیریم .


    تاپیک اعلام آمادگی خیلی آرومی داریم ، امیدوارم آرامش قبل طوفان باشه وگرنه بازی واقعا بی مزه میشه ...


    بنده هم با تنی چند از دوستان قصد داریم این سرور حضور پیدا کنیم .

    از تمامی دوستانم که به ساید جنوب غرب علاقمند هستن دعوت میکنم به خونه ی خودتون برگردید ، هیچ جا خونه ی آدم نمیشه ...


    امیدوارم که در پایان سرور جنوب غرب از ما راضی و خوشنود باشه .


    آرزوی موفقیت برای هر چهار ربع بازی دارم


    یا حق


    یوسف


    پ.ن : سالار جان نگران چیزی هستی که پیشنهاد سرور بدون متا میدی ؟


    پ.ن : مجید دیدی تهش باز رفتی شمال شرق ؟:دی


    پ.ن : علم بهتر است یا ثروت ؟ مسئله این است ...

    سلام و عرض ادب خدمت همه ی شما عزیزان و بزرگواران


    پست خودمو با این شعر از امضای داش علی شروع میکنم :


    پوریای ولی گفت که صیدم به کمند است ////// از همت داوود نبی بخت بلند است

    افــتـــادگی آمـــوز اگــــر طـــالــــب فـــیــضــی ///// هرگز نخورد آب زمینی که بلند است


    تبریک عرض میکنم به هر 4 ساید که تو این شرایط سخت جامعه یک سرور دیگه کنار هم خاطره سازی کردن.


    الهی الحمدلله که این سرور رو سفید شدم و خجالت زده ی دوستانم در جنوب غرب نشدم .


    طبق عادت قدیمی پست خودمو به چند بخش تقسیم میکنم ...


    بخش اول : اکانت C H i P Z که بود و چه کرد ؟


    اول از همه باید بگم جای امیرخان خیلی خالی بود رو اکانت و اگه این پیامو میخونی بدون خیلی دلم برات تنگ شده دکتر.

    روز اول که با احمد و علی در مورد ساخت اکانت تو این سرور صحبت میکردیم ، احمد خیلی زیاد علاقه داشت که اکانت هجومی باشه و من بالاخره تونستم قانعش کنم که با توجه به وقت کم و بدون مولتی واقعا نمیشه اکانت هجومی خوبی ساخت ، بدون مولتی میشه ولی بدون وقت واقعا نمیشه و ترجیح بر این شد که اکانت رویه ی دفاعی به خودش بگیره. نژاد هم مجبور شدیم توتن ورداریم چون احمد به شدت عاشق توتنه ، جوری عاشق توتنه که میگفت به کل بچه ها بگو توتن بیان و جنوب غرب کلا توتن باشه :دی علی ای حال نژاد انتخاب شد و به همراه احمد و علی اکانت استارت خود .


    ماحصل اکانت چیپز چه بود ؟


    پاپ : رنک 10 سرور و رنک 2 اتحاد که اگه یکم سفت میگرفتیم این روز های آخر میتونسیم خیلی راحت به رنک 5 سرور برسیم.


    دفاع : رنک 4 دفاع سرور با گرفتن 4 میل پوینت دفاع.


    هجوم : ساخت 3 همر جنگی که یکیش روی واندر جنوب شرق لانچ شد.


    بخش دوم : ساید شمال غرب ، شجاع و جنگی


    95 درصد شمال غرب این سرور دوستانی بودن که باهاشون حداقل یه سرور بازی کرده بودیم و خیلی دوست داشتم بیان جنوب غرب و خیلی هم باهاشون صحبت کردیم که بیان ولی متاسفانه تصمیم خودشونو گرفتن و ما رو تنها گذاشتن . صرف نظر از پتانسیل اکانتی که داشتن به شدت روحیه جنگی بالایی داشتن و اگه قبول میکردن جنوب غرب بیان به جرات میتونم بگم جنوب غرب نیاز به هیچ متایی نداشت . در هر صورت رفتن شمال غرب و یه کاری کردن که هر 4 ساید قوی ظاهر بشه و حتی جنوب غرب در اوایل سرور ساید چهارم سرور بود. حالا شاید سوال پیش بیاد که خب چرا با شمال غرب متا نکردید و دو ساید شرقیو تنها نزاشتید ، به دو علت :

    1: شمال غرب به شدت نسبت به ما گارد داشت و قبول نمیکرد که بخواد توی متای ما حضور داشته باشه

    2: شمال غرب تنها تمرکزش زدن شمال شرق بود و اگه متا میکردیم و در برهه ای میگفتیم جنگو به سمت جنوب شرق ببریم قطعا با حرف هایی مثل شما اومدید که شمال شرق وینر شه و مستعمره ی شمال شرق شدیم و ... روبرو میشدیم و متا از درون پودر میشد و تنها زمانی میتونی با یه سایدی متا کنی که هیچ گاردی و هیچ ذهنیت منفی نباشه ...

    امیدوارم سرور بعدی شما ها رو توی جنوب غرب ببینم تا بدون هیچ گاردی برای یه هدف یعنی جنوب غرب یکپارچه و قوی تلاش کنیم .


    بخش دوم : ساید جنوب شرق ، چرچیل زمانه ات را بشناس


    جنوب شرق این سرور به مراتب نسبت به سرور های گذشته عملکرد ضعیف تری داشت ، به نظرم روی شمال غرب قمار کرد و قمارش نگرفت . پلیر های با تجربه و پاکاری داره جنوب شرق و واقعا ساید خوبیه اما شاید به قول فرهاد لازم باشه یکم سیاست های ساید ها تغیر کنه تا بازی جذاب تر بشه . اما علت اینکه گفتم چرچیل به خاطر این چیزا نبود بلکه به خاطر این حرکت آخرشون بود ، حقیقتا روزی که این حرکت آخرو زدید من تو دلم خندیدم و گفتم واقعا جنوب شرق فک کرده با کیا طرفه که این حرکتو داره میزنه ؟ و روزی که همر ها لانچ شد و اون حرف ها اومد کف فروم ، به جنوب شرق دست خوش گفتم و تحسینشون کردم ، حالا یا بازم قمار کردید یا از روی شناختی که داشتید این حرکتو زدید ولی در کل خیلی خوشم اومد از این حرکت آخرتون .

    در مورد ایلیا هم بگم که به نظرم پلیر با علم و پاکار و مستعدیه ، تنها انتقادی که میتونم بهت بکنم اینه که زیاد درگیر حواشی میشی و آتیشت خیلی تنده ، با همین آتیش تندت رقیب میتونه بهت فرمون بده . اگه این تندی خودتو بتونی کنترل کنی واقعا بی رقیب میشی . علم و شجاعتی که داری اگه با تجربه و تامل ترکیب بشه میشه بهت لقب ترمیناتور داد !



    بخش سوم : شمال شرق ، غول مرحله آخر


    هرسروری که سایدی با شمال شرق متا بست وینری خودشو تضمین کرد ، تنها راه مقابله با شمال شرق سه به یک کردن روی این سایده یا دو ساید غربی متا کنن و دو ساید شرقی متا نکنن یا اینکه مثل من تلاش کنید پلیرهای شمال شرقو ازشون بدزدید :دی فعلا مملیو دزدیدم اگه خدابخواد سعی بر اینه دو سه تا دیگه هایجک کنم :دی

    همتون رفیقای منید و خیلی خوشحالم که کنارتون بازی کردم این سرور و یه وینری دیگه هم با هم آوردیم . ماشالا همتون پای کارید و پر تلاش و حرفه ای و باتجربه .

    اسم کسیو نمیارم چون میترسم کسی از قلم بیفته ولی اسم یه پلیر جدیدو میخوام بیارم ، ریرا ، رنک یک سرور بعد خواهد شد از اون روز بترسید که بخواد مثل بابا مامانش پلی بده ، سهیل و سیمای عزیزم قدم نو رسیده مبارک باشه ، برای هرسه تای شما بهترین ها رو آرزو میکنم .


    بخش چهارم : وطنم جنوب غرب


    هرچی دارم ساختم خودم ، از اینکه دیوار دیروز امروز شده پلم ، از اینکه تو تیمم کسی نمیزنه دورم ، سلامتی همشون اول همون خودم ، نتیجه داد انتخاب خوب ، بعد از این همه خطا و اشتباه لوس ، قول دادیم به همدیگه ته قصه باشه نور ، هی هل دادیم همو از تو جایگاه به زور ...


    از روز اولی که تراوین بازی کردم جنوب غرب ریجستر کردم و بهش جوری تعلق خاطر دارم که نمیتونم هیچ جای دیگه ای به غیر از منفی منفی بازی کنم . تعصب این سایدو میکشم و براش از هرچیزی میگذرم . براش تلاش کردم و کلی حرف و فحش خوردم به خاطرش ولی فدای یه تار موی گرگ واحه ی جنوب غرب ...


    دم اونایی که موندن گرم ، تو سخت ترین شرایط جنوب غرب موندید به پاش و ازش یه ساید قوی ساختید ، دمتون گرم با مرام ها ، دم همتون گرم که این سرور جنوب غرب بازی کردید و بهترین بودید ، جنوب غرب به داشتن شما به خودش افتخار میکنه . بهترینید و بهترین بمونید برای جنوب غرب .


    به ترتیب پاپ اکانت میخوام تشکر کنم چون همتون به اندازه ی وسع خودتون تلاش کردید برای جنوب غرب ، تراوین بازی تیمیه و اگه یکی نخواد اون چرخ دنده ی خودشو بچرخونه تیم جلو نمیره .


    مملی این سرور وقتی بهت گفتم بیا جنوب غرب خیلیا بهم گفتن تو سایدو فروختی به شمال شرق ولی امروز دیدن تو جوری برای جنوب غرب تلاش کردی که خیلیا که ادعای جنوب غربی بودن میکنن مثل تو تا الان تلاش نکردن برای این ساید . دمت گرم که اومدی جنوب غرب و نمیزارم از این ساید بری حتی لازم باشه میبرمت تو همون اب نمای ایران مال غرقت میکنم :دی فقط کسایی که باهات بازی کرده باشن میدونن تو چه نعمتی هستی برای یه ساید .


    مهدی اینفینتی این سرور که باهات بازی کردم تازه فهمیدم چرا اسمتو گذاشتی اینفینتی ، نامحدودی برای ساید ، تو هر زمینه ای میشه روت حساب کرد .


    احمدو علی یار وفادار من ، خیلیا رفتن شما موندید پیشم ، شما میدونید من چی کشیدم و شما میدونید که چقدر عاشق جنوب غربمم . همیشه پشتم به شما ها گرم بود تو هر سروری که بازی کردیم . جدا از بحث اکانت تو کارای ساید بی نظیرید . یکی از قشنگ ترین خاطره هامون مربوط میشه به زمانی که ساعت 3 شب ادریس بهم زنگ زد که پلن دارن میان بیا کمک ، منم زنگ زدم به علی بیدارش کردم از خواب گفتم برو دیسکورد شمال شرق ببین چی میخوان علی هم با اینکه صبح باید میرفت پادگان تا صبح بیدار موند و دف جابجا کرد و اون دیوارهای خوشگلو ساختن .


    محسن تاج کبیر ، رنک یک تولید سرور قبل از کاتا شدن کپش ، چقدر تو منو حرص دادی :دی دمت گرم که این سرور برای جنوب غرب تلاش کردی


    شایان و خسرور که در واقع بی حاشیه ترین ولی در عین حال کارآمدترین بودن در ساید . چقدر شما خووووبیییید اخه . دمتون گرم که موندید به پای ساید . چجوری از مولتی اون همرو کشیدید ؟ من از اکانت اصلیم نمیتونم چنین همری بکشم :دی


    هادی و حسین که عالی بودن و در خدمت ساید . چقدر بی حاشیه بازی میکردن ، این نوع پلیر برای هر سایدی غنیمته


    تیم فلفل هم که دیگه نگم براتون ، یه سایدو ریخته بودن تو یه اکانت :دی ناصر کلاهبردار ، مصطفی فلفلی ، ابی ، اکبر ، آرش ، محسن روانی ، امیر . یکی از یکی بهتر و یکی از یکی حرفه ای تر . خیلی خوشحالم که به جنوب غرب برگشتید ، ازتون کلی بازی و اخلاق یاد گرفتم . دمتون گرم که هستید برای جنوب غرب .


    ممدسیگار دوست داشتنی ، حرف گوش کن ترین لیدری که دیدم :دی یعنی نشد من یه بار به ممد زنگ بزنم بگم فلان جا نیاز داریم بهت و بم بگه نه . چقد تو عشقی آخه پسر .


    تیم کاپیتان که به معنای واقعی کلمه یه ساید بودن . مگه میشه آرش کاپیتان و رضا رویال و سجاد33yed و مسعود و علی و پویا رو یه اکانت باشن و اون اکانت یه ساید نباشه ؟ به قول علی فقط به این تیم میشه گفت یااااا ابلفضللل . ( رضا جان و مسعود عزیز قدم نو رسیده رو بهتون تبریک میگم ، ایشالا همیشه در کنار هم سالم و شاد باشید )


    حامدطوطی ، کاکوی دوست داشتنی من ، اصلا کاری به اکانتی که میسازی ندارم با اینکه همیشه یکی از بهترین اکانت های دفاعی سایدو داری ولی همین که باهات تو یه ساید پلی بدم بهم یه آرامش خاصی میده . خیلی خوشحالم که این سرور هم اومدی پیشم . اگه بخوام چند نفرو نام ببرم که بهم حس نوستالژیک بدن قطعا یکیش تویی کاکو .


    علی کیوتین که برام همیشه یادآور رفیقش ممد کیوتینه ، امیدوارم دوباره بتونم یه سرور با ممد بازی کنم ...


    تیم تگزاس ، پر حاشیه ترین ، رو اعصاب ترین ، با عشق ترین ، دوست داشتنی ترین :دی میلاد تگزاس ، میلاد یاکوزا ، مهدی و سدممد ، ترکیب سمی این تیم این دوتا میلادن . عین بمب ساعتی میمونن هر لحظه ممکنه منفجر بشن :دی ولی امان از روزی که این دوتا میلاد بخوان سفت بازی کنن ، یه سایدو میچرخونن دوتایی .


    مهدی مستر نینجا ، با دوتا بچه همین که اومدی ریجستر کردی برام یه دنیا ارزش داره ، خیلی وقته با هم رو یه اکانت بازی نکردیم ، دلم برای تیم مترسک تنگ شده :دی


    ایرج اسلیم شیدی که این سرور فقط یه جلسه اومد دیسکورد دید من نیستم اکانتو لاگ اوت کرد رفت :دی اگه میدونستم اینقد به من وابسته ای اون جلسه رو هرجور شده شرکت میکردم :دی دمت گرم که اومدی این سرور جنوب غرب ولی قول بده یه سرور جدی تو جنوب غرب بازی کنی ...

    یه تشکر هم میکنم از منصور من جی عزیز ، بهرام اموکسی سیلین ، رامتین ، علی ولکانو و بقیه ی بچه هایی که این سرور اومدن ولی به هردلیلی نتونستن تا انتها همراهی کنن . خوشحالم که این سرور هم کنار ما بودید

    یه تشکر ویژه هم دارم از ممدتوهمی و متین و میلادیاکوزا که برگشتن به خونه . درو این سری قفل میکنم روتون که جایی نرید :دی


    دم همتون گرررم


    خیلی دوستتون دارم


    همیشه شاد باشید و پرانرژی و واندر زندگیتون صد بشه


    اگه بی ادبی کردن ، دل کسیو شکستم ، کسیو ناراحت کردم و کل کل و شوخی بدی کردم ازتون عذر میخوام.


    پست خودمم با این شعر تموم میکنم :


    هرکسی بد ما به خلق گوید ///// ما چهره ز غم نمیخراشیم

    ماخوبی او به خلق گوییم ///// تا هردو دروغ گفته باشیم


    یا حق


    یوسف

    سلام و عرض ادب خدمت شما دوستان عزیز


    نمیخواستم اصلا پستی بزارم تا تموم شدن سرور و پست مفصل بمونه برای همون تایم ...


    صرفا اومدم به دوستانم در ساید مقابل بگم که دارید با پاروی شکسته توی باتلاق پارو میزنیدا !

    از ما گفتن بود ...


    در مورد متای شمال شرق و جنوب غرب باید عرض کنم که این متا از اون چیزی که فکر میکنید مرامی تر بسته شده و برای هیچکسی تو این دو ساید فرقی نداره واندر کجا صد بشه چون وقتی متا میکنیم دیگه دو تا ساید یکی میشه .

    میدونم متوجه نمیشید چی میگم چون اون چیزی که با شما بستن قرارداد متا نبود ، قرار داد ننگین به خدمت گرفتن بود ، دقیقا همون بلاییو سر ان دبل اوردید که وقتی تیم ما اس دبلو براتون خالی کرد ، سر اس دبل اوردید . اینقدر سیاستی که اتخاذ کردید تحت فشاریه که دارید تحمل میکنید که به اصطلاح شو کتاب باز پست میزارید ، دقت کنید هیچ کسی از ساید وینر پستی نزاشته که واندر کجا صد شه چون براشون فرقی نداره ، اما برای اونایی که در ساید مقابل نشستن و فقط ادعا داشتن و جز ادعا هیچی نداشتن مثل اینکه فرق داره واندر کجا صد شه و فعلا در حدی نمیبینم که حتی بخوام کل کلی کنم و ترجیح میدم تخمه بخرم و فشار خوردن هاشونو تماشا کنم .


    پ.ن : داستان پیرمرد و پسرش و الاغشونو همه میدونن ، الانم حکایت این بازنده ها دقیقا حکایت اون مردمه که فقط حرف میزدن ... واندر اگه تو شمال شرق صد میشد میگفتن اس دبل مستعمره شده ، واندر اگه تو جنوب غرب صد میشد میگفتن اس دبل زرنگی کرده ، واندر اگه تو خاکستری صد میشد میگفتن زمینش سیاهه پس شما با سیاهی بردید و ما با سفیدی باختیم :دی

    اصلا شما مختصات واندر بدید ما همونو براتون صد کنیم :دی


    تبریک به متای شمال شرق و جنوب غرب



    یا حق


    یوسف

    سلام و عرض ادب خدمت همه ی شما عزیزان


    اتفاقات زیادی افتاد که میشد در موردش صحبت کرد ولی ترجیح دادم سکوت کنم یا اینکه خیلیا میدونن میتونستم از آب کره بگیرم و داستانو جوری نشون بدم که خوده شرلوک برام دست خوش بفرسته ! اما سکوت کردم و چیزی نگفتم چون نمیخواستم فروم جهت دار بشه ، اما لطفا از این سکوت سواستفاده نکنید و هرچی دلتون میخواد نگید !


    مثلا این یه نمونه :

    ایلیا جان ضمن تبریک شکستن رکورد پست در فروم سوالم اینه که مشکلت با اس دبل چیه ؟!

    هیزم تری بهت فروختیم ؟

    نکنه به خاطر اون شوخی مهدی اینقد ناراحتی از ما ؟!

    عزیزم گزینه ی ۶ رو یکبار دیگه خودت بدون اینکه خندت بگیره بخون !


    هیچ سایدی هیچ ناتاری کاتا نکرد و فقط اس دبل ناتار اس ای رو کاتا کرد؟!!!


    مثل اینکه یادت رفت اولین ناتاری که کاتا شد توی اس دبل بود !

    مثل اینکه یادت رفت اومدی فروم پست گذاشتی که پشت رستمو به خاک مالیدی و ناتار های شمال شرقو کاتا کردی !

    عزیزم طوری نکن که مردم فک کنن طوری شده دیگه ...


    پ.ن : فروم خیلی سطحش بالاست ، این اسپم منو ببخشید دوستان !


    یا حق


    یوسف

    سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان و بزرگواران



    آپدیت جدید از کتیبه ها :




    پ.ن : تا به امروز کل کل ها و درگیری ها و جنگ های جنوب شرق و جنوب غرب خیلی زیبا و حرفه ای دنبال شد و امیدوارم با به کار بردن بعضی عبارات و رفتار ها این فضای حرفه ای رو چیپ نکنیم ! امیدوارم تا آخرین روز سرور فضای جنگ جنوب سالم بمونه و نهایتا کمی با هم شوخی کنیم نه توهین !


    با آرزوی موفقیت برای تمام ساید ها


    یا حق


    یوسف

    یوسف جان با یک تبریک ساده ما به شما رودستی میزنیم خصومتتون نشون داده میشه

    حالا میخوای عضو بگیری به کنار

    شعرو فاز نصیحتت هم به کنار

    دیگه وقتی از همر اسکاتت با ویو بیلدر جاسوسی میکنی پوینت دف بگیری چیکار سایز کفش ما داری :دی

    میدونم عزیزم تو قصدت صرفا یه تبریک ساده بود واسه همینم گفتم این کفش اندازه ی تو نیست ، چون خودتم حتی متوجه نمیشی داری پا تو چه کفشی میکنی ، میای میگی من که فقط تبریک ساده گفتم ...

    یعنی اصلا حتی نمیدونی چی گفتی !

    عیبی نداره کم کم تجربه میشه برات .


    در مورد چیزی هم که اطلاعی نداری بهتره سکوت کنی ، اول ببین داری کیو مخاطب قرار میدی بعد صحبت کن .

    بیشتر از نصف این پوینتی که الان دارم دست گل شماست که تقدیم من کردی ، الباقیشم یکی از دوستان در شمال غرب خواست به قول خودش به ما محبت کنه لانچ کرد رو ما ، اونم برای اینکه حق کسی خورده نشه همون موقع به ادمین نامه زده شد که حذف شه این پوینت که قرار شد در محاسبه ی آخر بازی اون مقدار کم شه ...


    ایلیا جان تو پست قبلی هم بهت گفتم که پا ، تو هرکفشی نکن و هر حرفیو نزن ، فک میکنی من بد تو رو میخوام و خصومت دارم باهات و فاز نصیحت برداشتم ... خب این میشه نتیجش که مثلا برای فرار از پست قبلی من ، رو میاری به مغلطه و هجو گویی که این باعث میشه تو این پست هم چیزی برای گفتن نداشته باشی ، احتمالا تو پست بعدیتم میخوای بگی ، تویی که کله ی هیروت کچله نیا برامون فاز نصیحت نگیر:دی


    شاد باشی عزیزم


    یا حق


    یوسف

    سلام و عرض ادب خدمت همه ی شما عزیزان و بزرگواران


    ایلیا جان ضعف خودتو با تخریب ساید جنوب غرب نمیتونی پوشش بدی ، به خیال خودت فکر میکنی داری کار خوبی میکنی اما این دقیقا نشون از تجربه ی خیلی پایینت میده ، بقیه بهت میخندن وقتی از یه حریف که به قول خودت ضعیف تره نمیتونی کتیبه بزنی و با هیجان میری تو دیوارش و بعد بلند میشی خودتو میتکونی و میگی اصلا درد هم نداشت !

    جوری حرف میزنی انگار صاحب جنوب شرقی، ضعف خودتو پشت قدرت ساید جنوب شرق پنهون نکن ، تو جنوب شرقو به اینجا نرسوندی که امروز بخوای برای جنوب غرب رجز‌بخونی ، کفشیو بپوش که اندازه ی پات باشه که بعدا با کله نخوری زمین باعث خنده ی حضار بشی ! این کفشی که پوشیدی اندازه ی پات نیست عزیزم .

    البته تو تقصیری نداریا که امروز بخوای چنین پستی بزاری ، امثال پارسا لاقونچر و رضا سورنا و محمد دیابلو و پرهام گرین و ادی و ممدتوهمی و متین و پیمان و بقیه ی بچه هایی که رفتن ان دبل و جنوب غربو ول کردن مقصرن ، اگه غرور و کینه ی خودشونو میزاشتن کنار و میومدن جنوب غرب این سرور، امثال تو به خودشون جرات نمیدادن بخوان چنین پستی بزارن ...


    پوریای ولی گفت که صیدم به کمند است

    از همت داوود نبی بخت بلند است

    افتادگی آموز اگر طالب فیضی

    هرگز نخورد آب زمینی که بلند است


    یا حق


    یوسف

    سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان و بزرگواران


    اینم آمار کتیبه های این سرور







    پ.ن : آره دیگه آقا مازیار بالاخره نذر این سرور هم ادا کردیم :دی

    پ.ن : تبریک به ساید جنوب شرق بابت دزدیدن کتیبه ی احمق و عذرخواهی ویژه دارم از ساید جنوب غرب که نتونستم از این کتیبه محافظت کنم ، امیدوارم بتونم جبران کنم برای ساید .

    پ.ن : یکی از بچه ها بم گفت یوسف اینو گردن نگیر ، تقصیر تو نبود ولی گردن میگیرم چون باور من اینه تراوین یعنی بازی گروهی و اگه یه نفر یه جا کم کاری کنه و من بگم به من چه وظیفه ی من نبود در واقع تراوینو نفهمیدیم ...

    پ.ن : تریدر خدا به راه راست هدایتت کنه ، از من چی آرشیو داری بیا با هم صحبت کنیم شاید معاملمون شد :دی


    یا حق


    یوسف

    سلام و عرض ادب خدمت همه ی شما عزیزان و بزرگواران


    امیدوارم که ایام به کام باشه


    امشب یکم تایم آزاد داشتم یه چند تا نمودار آماده کردم گفتم با شما هم به اشتراک بزارم .



    نمودار اول : تعداد اکانت ها در هر ساید





    نمودار دوم : تعداد دهکده ها در هر ساید





    نمودار سوم : مجموع جمعیت در هر ساید





    نمودار چهارم : میانگین دهکده در هر ساید





    نمودار پنجم : میانگین جمعیت در هر ساید









    پ.ن : اگه اشتباهی در نمودار وجود داره عذر میخوام ، لطفا بفرمایید تا اصلاح کنم .


    پ.ن : در مورد اینسرت سیم سکند حق با محمد دیابلو عزیز است و طبق چیزی که در تراوین دیدیم چنین اینسرتی غیرممکنه و به نظرم کل کل در جایی که فیر باشه خیلی لذت بخشه نه جایی که باگ باشه فلذا به نظرم بهتره در این موارد پشت همدیگه باشیم تا یه سرور خوب و فیر تجربه کنیم .


    پ.ن : تبریک به جنوب شرق بابت این همر های جنگی و مرسی که ساید ما رو قابل دونستید بابت این همر ها ، یه تکونی خوردیم و به نظرم این تکون خوردن خیلی به موقع بود ...



    یا حق


    یوسف

    سلام و عرض ادب خدمت همه ی شما عزیزان و بزرگواران


    جدیدا مشاهده شده که برخی از ناتار های ساید جنوب غرب انبار ندارن !


    سوال اینه که آیا در ساید شما هم چنین چیزی مشاهده شده یا خیر ...


    این موضوع اینقدر چیپ و ناشایسته که حتی زشته بخوام دوستانم در ساید های دیگه رو مقصر این عمل بدونم و برای همین هم معتقدم این باگ سروره و نه چیز دیگه ای ... فقط سوال اینه که آیا این باگ فقط در ساید ما اتفاق افتاده یا در ساید شما هم چنین چیزی مشاهده شده ...



    پ.ن : سجاد جان بنده به شخصه برای شما و سبک بازی شما احترام خاصی قائل هستم و همیشه معتقد هستم حضور شما در هر ساید و سروری به بالابردن کیفیت اون ساید و سرور کمک میکنه فلذا ازتون انتظار اینو دارم که کار سالم ما رو با گفتن موضوعاتی مثل چراغ داشتن زیر سوال نبری . از اونجایی که احترام ویژه ای برات قائلم بهت توضیح میدم : لند اتک از زمان لانچ زیر 1 ساعت بوده و اگر انلاین هم بودی ده میرفت ، همر کپتم گذاشته بودی جلو اتک که کراپ نپره ولی دقیقا هدف همون همر بود . چون رو این قضیه اشراف داشتم از من بپذیر که بدون چراغ زدیم .


    یا حق


    یوسف

    سلام و عرض ادب خدمت همه ی شما عزیزان و بزرگواران


    دوستان عزیزم در ساید محترم جنوب شرق ، اینکه بخواید ساید جنوب غربو ببرید زیر سوال تا بتونید اون توافق نامه رو باطل بدونید استراتژی سیاسی خوبیه و میتونم درک کنم این کارو .

    اما باید عرض کنم جنوب غرب روی حرفی که زده میمونه حتی اگه به ضررش باشه و اصلا قصد ندارم با گفتن حرف هایی مثل ما در جریان نبودیم و روح ما هم خبر نداشت بهونه بیارم و جنوب غربو از این داستان تبرئه کنم . ولو اینکه چه باور کنید چه نکنید همین بوده .

    کار درست این بود که اقا مهدی عزیز ما رو در جریان میزاشت که قراره روی اکانت دوستش در جنوب شرق لاگین کنه ، تا ما هم با شما در میون بزاریم و کار به اینجا نکشه .چون حقیقتا این قضایای رفاقت بین اون دو عزیز به ساید کشیده شده .

    علی ای حال این اتفاق افتاده و ما هم در موضعی هستیم که باید پاسخگو باشیم و اگر غیر این باشه دیگه نمیشه به هیچ حرفی اعتماد کرد ، فلذا جنوب‌غرب اعلام میکنه برای حل این موضوع جلسه ای در دیسکورد بین دو ساید تشکیل بشه تا این موضوع بیشتر از این باعث کدورت نشه .


    پ.ن : با عرض احترام و ارادت از اقا مهدی و اقا میلاد هم خواهش میکنم این بحثو در فروم ادامه ندن چون این نوع بحث کردن در لول‌ شخصیتی شما عزیزان نیست .


    پ.ن : به امید یک سرور پر زد و خورد و جذاب ولی بدور از کدورت در انتهای بازی .


    یا حق


    یوسف

    سلام و عرض ادب خدمت همه ی شما عزیزان و بزرگواران


    خیلی دوست داشتم فرومو که باز میکردم پر از تحلیل و نمودار و اعداد و ارقام و مپ و ... باشه باز دم دو ساید شمالی گرم که حداقل باعث شدن چارتا لینک هم بیاد این فروم ...


    سطح این فروم اصلا در حد یه سرور با اسم فینال نیست !

    یه زمانی کسی داشت پست میزاشت مراقب تک تک کلمات بود چون میدونست با یه کلمه میتونه کل بحثو ببازه ! کل کل ها اون موقع تو نحوه ی نگارش بود ، تو نحوه ی پست گذاشتن ، تو نحوه ی صحبت کردن ها ولی الان چی ؟! تا چشم کار میکنه کل کل های کوچه بازاری !

    یه زمانی مسابقه رو این بود که کی نمودارش بهتر و کاربردی تره ، کی بهتر تحلیل میکنه سایدو ، کی موی یه اکانتو از سایدش میکشه بیرون !

    الان چی ؟ صحبت ها شده در حد زنگ اخر دم در وایستا !


    پ.ن : بعضی صحبت ها شده که ترجیح دادم سکوت کنم با اینکه دوستان گفتن برو جوابشونو بده ولی معتقدم در هر بحثی نباید ورود کنم چون هرکسی خودش جایگاه خودشو مشخص میکنه با ورود به مکان های مختلف !




    یا حق


    یوسف

    سلام و عرض ادب خدمت همه ی شما عزیزان و بزرگواران


    اول از همه سخنم با ادمین محترمه


    ادمین عزیز وقتی میگید اینجا بحث نکنید و بن میشید انتظار منه یوسف اینه که یه تاپیک دیگه ببینم که ایجاد کردید و نظرات پلیرها رو بشنوید حتی اگه انتقاد ها تند باشه ! مطمئن باش کسی در فکر خراب کردن شما نیست بلکه فقط میخواد یه بستر مناسب جهت بازی داشته باشه .


    القصه ...


    قبلا هم بحثش شد و بازم میگم هر قانون ضد مولتی که بخواد اجرایی بشه فقط هیجان بیشتر به مولتی بازها میده که چجوری دورش بزنن !

    حقیقت اینه هرکسی توی ساید خودش نگاه کنه متوجه میشه که توی سایدش مولتی وجود داره ، پس اینکه الان میان اعتراض میکنن به این قانون به خاطر این نیست که از مولتی بدشون میاد ، به خاطر اینه که لذت بازی ازشون گرفته شد . مثل زمانی که قانون کنفدراسیون اومد و لذت دف ریختن تو مولتی از بعضیا گرفته شد . منتهی کسی به کنفدراسیون اعتراض نکرد چون دات کام این قانونو گذاشته بود و کسی نگفت دات کام سودش تو مولتیه واسه همین این قانونو گذاشت که مولتی بازا ترس از دف شدن همرشون تو مولتی خودشونو نداشته باشن .

    اون زمانی که طرف ۵۰ تا مولتی رید میداد روح تراوین کجا بود؟


    میخواید با مولتی بازی مقابله کنید ؟

    این حرفا رو بندازید دور مولتی های خودتونو بزارید رو حذف !

    میگید ادمین باید پانیش بزنه ؟ ادمین باید حذف مدیریتی کنه؟ باشه اصلا به قول شما سودش تو مولتیه . شما چرا بهش سود میرسونید ؟ بزارید رو حذف مولتی هاتونو .

    میخواید ادمین مولتی ها رو بن کنه و پانیش بزنه ، خب شما شروع کن به حذف مولتی ها .


    وقتی الان توی ساید جنوب غرب مولتی وجود داره ، اصلا معنی نمیده بیام و بگم مولتی بده و ایراد بگیرم از ساید های دیگه چون تعداد مولتی ما کمتره و مولتی اونا بیشتره !

    بد بده چه دو تا بد باشه چه صد تا بد !

    اینکه بگیم ادمین سودش تو مولتیه درسته ولی مطمئن باشید سود ۵۰ تا مولتی خیلی خیلی بیشتر از ۱۰ تا مولتیه پس عملا ادمین سود خودشو کمتر کرده که مایی که به اصطلاح مخالف مولتی هستیم کمی راضی تر باشیم .


    اون زمان که کنفدراسیون و این قانونا نبود ، طرف ۵۰ تا مولتی رید میداد و با دف ریختن و رید کردن از مولتی هاش بازم کار خودشو میکرد .

    الان شما فکر میکنید اگه این قانون ورداشته بشه مولتی باز ها بیشتر ضرر میکنن یا با این قانون ؟!


    در کل به نظرم با حرفاتون به شعور خواننده توهین نکنید که آدم خندش میگیره وقتی میبینه دورتون پره مولتیه و میاید از مولتی بازی بد میگید !

    میاید میگید رید شما سالمه ، خب باشه رید شما سالم ولی تو سایدتون مولتیه ! مشکلتون با کاربری مولتیه ؟ یکی رید میزنه یکی دف سازی میکنه باش یکی همرسازی !


    اگه خیلی مخالف مولتی بازی هستید بیاید همینجا عکس حذف کردن مولتی ها رو بزاریم .

    اگه هم نه که به نظرم این بحثا رو تموم کنید که مرغ پخته شده تو ظرف خندش نگیره ...




    یا حق


    یوسف

    سلام


    سخن زیاد بود همه رو پاک کردم ...


    از دست عزیزان چه بگویم ، گله ای نیست ...

    گر هم گله ای هست ، دگر حوصله ای نیست...


    پ.ن : ای کاش همه جنبه ی کسپراسکای رو داشتن که باهاش شوخی کنی و بیاد لایکت کنه...

    یکم تحمل خودتونو ببرید بالا ، این یه بازیه ! قرار دعوا میزارید باهم ؟!

    با هم کل کل کنیم ، شوخی کنیم و تهش دست بندازیم دور گردن هم ، با هم بخنیدم !


    پ.ن : به شدت دلم برای پست های تحلیلی و پست های آموزشی و پست های تولید محتوا تنگ شده ...


    پ.ن : به پیش دبستانی گل ها خوش آمدید ...


    یا حق


    یوسف

    سلام سلام


    دیگه نیازی نداره برای نمک به کشور های دیگه متکی باشیم ، چون یک منبع نمک تموم نشدنی برای خودمون پیدا کردیم




    پ.ن :

    اگه به پاسدار زبان پارسی برنمیخوره باید بگم اینقد که به هکسره توجه کردی به استفاده از اون حجم از کلمات خارجی در پستت توجه نکردی ، پارسیشو بگم سرمشق کنی یه صفحه از هر کودوم بنویسی ؟:دی

    سلام فرهاد جان


    دو مورد و لازم شد عرض کنم


    اول : مملی و علی هم مثل بقیه اعضای ساید پلیر ساده و همچنین توتال لیدر ساید هستن ، پس انتظار اینکه بخوای مملی به عنوان لیدر ساید به علی به عنوان پلیر ساده ساید چیزیو گوشزد کنه انتظار نابجایی از جنوب غرب این سروره . ( شاید درک این مطلب برای بعضیا سخت باشه چند بار بخونید شاید فرجی شد:دی )


    دوم : اینجا فرومه و جایی عمومی ، هرکسی میتونه از هرکسی دیگه سوال کنه و طرف مقابل میتونه جواب بده یا نده !



    پ.ن : پیشنهاد میکنم اگه متایی هست اعلام کنید ، بدعت بدی از سرور پنج ایکس به جا مونده که بهتره ادامه دار نشه !


    پ.ن : فعلا تیم فروم نویسی در جنوب غرب تشکیل نشده و هنوز فروم نویسی قوی از ساید های روبرو ندیدیم که نیاز به تشکیل این تیم باشه


    یا حق


    یوسف