نقد و بررسی سرور فینال با سرعت ۳ برابر | آغاز ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ |

  • در مورد اون قسمت که میگی هر شب با یه سایدی خدمتت عرض کنم من اینجا مثل تمام بازیکن های دیگه هم بازیکن ساده هستیم و هم توتال، پس به عبارتی با تمام ساید هماهنگی انجام نشه هیچ صحبتی با هیچ سایدی در جهت منافع فرا سایدی نمیشه. اون پی نوشت اول مربوط فقط به یک نفر بود که هر شب در مورد مسائل فرا تراوینی مثل فلسفه باهم صحبت میکنیم که دیشب نشد صحبت کنم باهاش چون درگیر مسایل درون تراوینی بود.


    در مورد گلد دادن به بازیکن یا پول دادن که اکانت برام بکشه یا برام بازی کنه تا الان اتفاق نیفتاده. اگرم گلدی دادم صرفا جهت رفاقت بوده چون قاطع و شفاف همیشه گفتم بازیکن باید غیرت سایدش رو بکشه نه اینکه با گلد بیاد برای ساید بازی کنه که قسمت دومش رو دو ایکس قبلی شاهد بودیم که خود شما هم جز قسمت دوم بودی که دیدیم چی شد !


    ممدجان اشتباه متوجه منظور من شدی. من گفتم توی پی نوشت‌هات به شوخی حرف‌هایی میزنی که میشه ازش همچین برداشت‌هایی کرد. نگفتم همچین کاری میکنی. همونطور که خودم مستقل از ساید نیستم. تا بوده توی فروم تراوین پی‌نوشت‌ها شوخی بوده اکثرا. جمله‌ی مستقل در جهت اهداف شخصی هم یه شوخی با تیم خودم بوده همونطوری که شما با اشخاص خاص شوخی کردی و فقط خودت و طرف فهمیدین منظور و مخاطب خاص کیه.


    در مورد اهداف شخصی، اهداف شخصی من نتیجه گرفتن ش.ش هستش و با هرکسی که در شمال شرق خلاف این ساید بازی کنه برخورد میکنم. نه تنها من، همه‌مون. پس از این مورد خیالت راحت.


    در مورد تیکه‌ای که انداختی در مورد ج.غ بودن ما در 2 ایکس دلیلش فقط و فقط رفاقت بود که متاسفانه به اشخاص اشتباهی اعتماد کردیم. و الا تا جایی که یادمه پیشنهاد شما برای اینکه تو شمال شرق باشیم بیشتر بود. غیر از اینه؟ دیگه نمیخوام بیشتر از این بحث رو باز کنم. شمال شرق خونه اول و آخر تیم ماست.

    در مورد نفر دوم تاپ اشتباه از من بود حواسم نبود. از صاحبین این اکانت عذر میخوام.


    در مورد لایک‌ها لطف دارن لایک میکنن. مگه فقط لیدرها میتونن از خارج ساید لایک بگیرن؟ :) خودم شخصا ملاکم برای لایک کردن محتوا و درستیه پست ها هستش نه سایدی که نویسنده‌ی پست درش بازی میکنه.


    وقتی تاپ غارت هم باز میکنی ایشون رو اونجا میبینی که داخل اتحادهای شمال شرق هم نیست


    شمال شرق فعلا هیچ اتحاد یک دستی نداره و اتحادها ساماندهی نشدن. دلیل اتحاد جدا داشتن اینه که ما مثل بقیه 50 تا مولتی نداریم فرت و فرت واحه خالی کنن برامون. تک و تنها دارم با اکانت تکی واحه خالی میکنم و شرایط امنیتی حکم میکنه جایی نباشم که 50 نفر دیگه هم از واحه‌هام اطلاع داشته باشن.


    پی نوشت: نعمت جون من تایم خواب همشون رو دارم. خواستی بگو بهت بدم بزن فارمشون کن من بخندم بهشون. :whistling: :evil:


    به جان تورج من کلا دفاعی بازی میکنم این راند و اصلا چیزی ندارم باش بزنم :rolleyes:




    پ.ن: ما هم دوست داریم.

    پ.ن: آقای P.GREEN که تو 2ایکس دشمن خونی ش.ش وگنس و سامان بودی و الان شدی هوادارش (حالا مثلا ما دلیلش رو نمیدونیم) لطفا عذر مرا پذیرا باشید و منو ریپلای نکنید. علاقه‌ای به دلقک بازی ندارم. ممنون.



    سیاستمدار انسان‌ ها را به دو دسته تقسیم می‌ کند؛ ابزارها و دشمنان.


  • درودی بی کران


    فدات شم 9 امین پست فروم این سرور نعمت یاغی معروفه که اسم اکانتش هم نوشته و پستش هم با فونت بزرگ و بولد شده هست که وقتی تاپ غارت هم باز میکنی ایشون رو اونجا میبینی که داخل اتحادهای شمال شرق هم نیست که واقعا این شواهد رو کنار هم بزاری حتما همچین سئوالهایی به ذهنت خطور میکنه که عاقلانه ترین کار اینه که ازش بپرسی. با این اوصاف نیازی به چک کردن هست واقعا؟ 30 ثانیه وقتتو نمیگیره اینارو ببینی. بعدش الان موضوع دیگه ای توی این فروم مطرح شده که ما پیگیری کنیم یه خورده سرگرم شیم؟ در ضمن میخواستم لینک ببینیم اگه خدا بخواد. حسین جان قول میدم اگه موضوع دیگه ای اومد وسط فروم اون هم پیگیری کنم. 8) راستی حسین جان من هم دقیقا میتونم این سئوال رو از شما بکنم اینکه ممل بیاد به نعمت گیر بده (جنوب غرب به شمال شرق) فایده اش برای شما چیه که از جنوب شرق پریدی وسط ؟! یا مثلا میتونم بپرسم چرا پلیر با تجربه و قدیمی که این سرور ج.ش بازی میکنه باید پست برهم زنی یک ساید دیگه رو لایک کنه ؟! اگر خبریه به مام بگید در جریان باشیم حسین جان.

    موضع و طرف ج.ش که در مقابل ش.ش مشخصه

    هم تو پست های اعلام آمادگی و هم با توجه به چالش هایی که چند سرور بین این دو ساید بوده حداقل از نظر عقل ناقص من طبیعتا این سرور هم این دوساید مقابل هم هستن ... و طبیعتا هرچی چالش برای ساید رغیب ما بیشتر باشه ما خوشمون میاد ولی شما چرا نگران این چالش هایی برای من سوال بود که به گفته خودت نعمت جان داخل اتحاد های ش.ش نیست پس لایک شدنش هم نباید شمارو ناراحت کنه علاوه بر این چیزی که خودتم بهش اشاره کردی نعمت جان با فونت بزرگ نوشتن که بخشی از ساید ش.ش ولی به شوخی یا جدیش برا اهداف شخصی ...


    شایدم منظور خاصی از مطرح کردن اینکه لایک مشترک و ... نداشتین ها;)صرفا جهت فان و دوستی که با نعمت داشتی خواستی این مدلی احوال پرسی کنی . یعنی انشالله که این مدلی باشه و گرنه زشته آدم یه سایدی رجیستر کنه ولی دل با یه ساید دیگه باشه محمد جان . انشالله که من بد برداشت کردم و همش شوخی های دوستای قدیمیه :)

    شاد و پیروز باشی بزرگوار


    پ.ن : مختصات دیفالتت خیلی دوست داشتنیه نعمت یا من فقط وسواس عددی دارم :love:;(؟

  • خب مثل این ک خدا رو شکر تکلیف این طرف مشخص شد

    حمایت تموم شد شروع کنیم یا چی؟!

    از دوستان جنوب شرق برا بستن مرزشون شدیدا دعوت ب عمل میاد

  • درود بر همه عزیزان.

    در ابتدا ارزوی سروری زیبا و لذت بخش برای همه عزیزان دارم.

    لازم دونستم پیرو صحبت هایی که در همین ابتدا شده این نکته رو خدمت عزیزان متذکر بشم که ساید جنوب شرق تا به این لحظه با هیچ کدام از ساید های دیگر بازی هیچ صحبتی در مورد متا نداشته و انشاالله در ادامه و با توجه به روند سرور قطعا سیاست ما نسبت به ساید های دیگر مشخص و از طریق فروم اعلام خواهد شد.


    پ.ن: در تاپیک امادگی محمد علی عزیز در مورد چارچوب های بازی صحبت کردن که مورد تایید جنوب شرق هم هست.

  • 1. هر اکانت در هر هفته فقط می تواند از 10 اکانت غارت داشته باشد.

    (تولید کل اکانت قابل غارت می باشد)



    3. محدودیت پوش‌ وضع شده برای جلوگیری از ارسال منابع در روز های اولیه و در پایان هفته سوم به حالت اصلی سیستم پوشینگ بر میگردد.

    چه قوانین من دراوردی زیبایی


    مثلا من که رعد ساختم بخوام کپ یه بنده خدایی رو از ساید مقابل رید بدم‌ نمیتونم

    پس نیرو سواره اول سرور کلا کشک ؟ بشینیم فقط ناتار بزنیم. لیست با باتلقمان جان ۱ک گلدم برای رید اتومات فعال میکنی الهی به امید تو ناتار بزن فقط:)


    محدودیت پوش چرا فقط روزهای اول و پایان هفته سوم باشه ؟ کلا یا باشه یا نباشه :)

  • screenshot_20230310_145012_45yk.jpg

    لااقل یه لغتنامه میزاشتی اسم کم نیاری


    بدون شرح


  • دوستان جنوبی چه خبرتونه؟

    سلام میلاد جان فکر کنم منظورت دوستان شرقی هست چون مینی مپ کاملا مشخصه که بیشترین تعداد مولتی رو دو ساید شرقی دارن

    ولی خب شرایط سرور کاملا یکسان هست واسه همه و بقیه ساید ها هم میتونن اکانت بیشتر رجیستر کنن در صورت نیاز

    فقط ظاهرا اسم اکانتا نباید شبیه هم باشه =))


    پ.ن: ما که چنج نیم کردیم ولی این رسمش نبود :rolleyes: ( مخاطب عام )

  • حسین جان


    خوب در مورد قسمت اول پستت که موضع خودتو جنوب شرق رو کلا مشخص کردی برای شمال شرق. ممنون و اما در مورد قسمت دوم همانطور که دیدیم من شفاف سازی کردم و جواب ابهامات رو به نعمت دادم. از اونطرف هم نعمت در نهایت اومد شفاف سازی کرد جواب ابهامات بنده و یا شاید تعدادی انسان رو داد. خیلی ساده و شفاف و شیوا من و نعمت باهم حرف زدیم و هیچ منظوری خارج اون نداشتیم. این وسط میمونه لایک ها و پست شما. در نهایت هم شما میای اون مدل صحبت من رو میزاری پای رفاقت من با نعمت (که رفاقتی هم نداریم) تا پست خودت رو توجیه کنی تقصیر من نیست. این پستت هم احساس میکنم میخوای این مدلی شفافیت ایجاد کنی. باشه قبول...



    ممدجان اشتباه متوجه منظور من شدی.


    نعمت جون ممنونم بابت روشنگری پست دومت. با تشکر


    پ.ن: در تاپیک امادگی محمد علی عزیز در مورد چارچوب های بازی صحبت کردن که مورد تایید جنوب شرق هم هست.

    به نظرم یه پاراف اضافه کنیم در مورد کاتا کردن ناتارهای سایدهای دیگه... چه برای اقامتگاه زدن و چه غیر.


    دوستان جنوبی چه خبرتونه؟


    داداش اشتباه داری میزنی. اون شرقه نه جنوب در هر صورت راست میگه چه خبرتونه ؟!


    پی نوشت: متین عزیز به نظرم مدیریت داره تلاششو میکنه که مولتی بازی و دفاع های چند صد میلیونی و همرهای خیلی بزرگ رو با چند قوانینی که به این سرور اضافه کرده محدود تر و بهتر بکنه.


    شادزی

    ماورای باورهای ما،

    ماورای بودن ها و نبودن های ما

    آنجا دشتی‌ست...

    فراتر از همه ی تصورات راست و چپ

    تو را آنجا خواهم دید.

  • سلام و درود


    خوب در مورد قسمت اول پستت که موضع خودتو جنوب شرق رو کلا مشخص کردی برای شمال شرق.


    محمد علی جان شما آدم باهوشی هستید و حس میکنم به هدفتون از طرح موضوعی که داشتید رسیدید ولی وجدانن روز اول بازی؟زود نیست برادر؟


    اینکه چندتا پست بعد از این موضوع که مواضع رسمی جنوب شرق توسط هومن مطرح میشه میاید و صحبتی که از دهن حسین کشیدید بیرون رو موضع جنوب شرق قلمداد میکنید برای من خیلی عجیبه... حسین بنده خدا زد خودشم ناقص کرد که بگه اقا این نظر منه نه ساید باز شما میگی خب خب دوستان عزیز هم اکنون موضع جنوب شرق؟



    فقط لازم میدونم یه توضیحی درباره لایک کردن پست نعمت بدم، شاید سوتفاهمتون رفع شه... بعید میدونم حتی یکبار هم با ایشون همکلام شده باشم ولی خب به کرات توی فروم و بازی دیدمش و تعصبی هم که برای شمال شرق داشته فکر نمیکنم بر کسی پوشیده باشه و این رو مطمئنم کسی نیست که به عنوان خرابکار بخواد نظم شمال شرق رو بهم بریزه و قطع به یقین تو جهت سایدش بازی میکنه. میلانیم که هست ... خداوکیلی بگو چرا باید پست اولش که چیز مهمیم نداشت لایک نکنم.



    این وسط میمونه لایک ها و پست شما


    یک نفر از بچه های شمال غرب پست من رو لایک کرده آیا با هم متا داریم؟قطعا خیر! چند نفر از بچه های شمال شرق لایک کردن یعنی خبریه؟از بچه های ساید شما نیز همینطور؟!و جالب تر اینکه منم پست شمارو لایک کردم!پس مبارکه؟نه بخدا:))




    به نظرم بیاید توی تراوین، تراوین بازی کنیم و بذاریم زد و خورد و مراودات نظامیمون حرفامونو بزنه... 3 روز دیگه نقشه ی هر ساید شکل میگیره و استراتژی هر ساید مشخص میشه. این سبک تحلیل شما مثل تارگتای روز معارفه مافیاس که میخواید با کره گیری از حرف رقبا بهشون تارگت بزنید:)


    خلاصه کلام اینکه این سرور ما کاملا تاریخچه بازیمونو ریست کردیم و سعیمون اینه که تو مسیری قدم برداریم که خودمون ازش لذت میبریم...به احتمال قریب به وقوعم نمیخوایم خیلی تو فروم بر خلاف سرور های گذشته مشارکت کنیم و سعی میکنیم هر جا اگر توضیح، لینک یا موردی هست ورود کنیم.


    برقرار باشید


    پ.ن:عمیقا معتقدم این سرور از نظر حجم مولتی بازی هیچ فرقی برای کسی نداره و صرفا چالش های جدیدیو باید دوستان مولتی باز تجربه کنن و ظاهرا هیچ قانونی رو هم نقض نمیکنن.

  • خب مثل این ک خدا رو شکر تکلیف این طرف مشخص شد

    حمایت تموم شد شروع کنیم یا چی؟!

    از دوستان جنوب شرق برا بستن مرزشون شدیدا دعوت ب عمل میاد

    دوست عزیز عجله نکن بزار دهکده دو بگیریم یکاریش میکنیم :دی

    تراوین بازی جنگی هست تا سیاسی. مسلما درگیری همه جا هست :)

    میلاد جان شما همه سایدها مولتی میبینی که با کمی صبوری به مقداری ثابت میرسه و بعد میشه راجع بهش اظهار نظر کرد

    مثلا اولین اتحاد اسدبلیو شامل 10 کپ مصری بود که بعد اتحاد اصلی تشکیل شد :دی

    با اینحال قصد ما هیت زدن به کسی نیست و در باب آموزش یک مورد خدمتتون بگم

    شعاع بیشتر رینگ ها در دو ساید شرقی بدلیل پلن اکانت و سایدی هستش که با رجیستر بیشتر اکانت مختصات اکانتهای جدید در رینگ های بالاتر ظاهر میشه.


    پ.ن: ما که چنج نیم کردیم ولی این رسمش نبود :rolleyes: ( مخاطب عام )

    باند پروازت بشم هلیکوپترم میشی :دی

    حسین جان


    خوب در مورد قسمت اول پستت که موضع خودتو جنوب شرق رو کلا مشخص کردی برای شمال شرق. ممنون و اما در مورد قسمت دوم همانطور که دیدیم من شفاف سازی کردم و جواب ابهامات رو به نعمت دادم. از اونطرف هم نعمت در نهایت اومد شفاف سازی کرد جواب ابهامات بنده و یا شاید تعدادی انسان رو داد. خیلی ساده و شفاف و شیوا من و نعمت باهم حرف زدیم و هیچ منظوری خارج اون نداشتیم. این وسط میمونه لایک ها و پست شما. در نهایت هم شما میای اون مدل صحبت من رو میزاری پای رفاقت من با نعمت (که رفاقتی هم نداریم) تا پست خودت رو توجیه کنی تقصیر من نیست. این پستت هم احساس میکنم میخوای این مدلی شفافیت ایجاد کنی. باشه قبول...


    به موارد تاریخی نمیپردازم و در باب این سرور صحبت میکنم

    بنظرم چالش مدیریت سنگین و در خوری برای خودت انتخاب کردی مملی جان که اگر موفق بشی حماسه آفرینی میشه

    با اینحال نمیدونم که چطوری فرصت میکنی داخل امور سایدهای دیگه دخالت کنی ! :دی


    دموکراسی برابر است با دیکتاتوری اکثریت آرا یا شاید هم حفظ ظاهر؟


    پ.ن: تعداد لایک اگر ملاک هست تشریف ببرید instagram.com

    پ.ن: نیم ساعت قبل شروع سرور داخل دیسکورد چوکور قصد آرزوی موفقیت برای دوستان داشتم که بچه ها درگیر بودن. میدونم که این سرور هم میترکونید و این خانواده رو بزرگ و بزرگتر میکنید :)

    پ.ن: ان ای ولکام بک تو گیم! =)

  • پستی که من میزارم صرفا نظرات شخصی من هست به عنوان یه پلیر نه نماینده سایدی

    الان سه تا ساید جنوب شرق ، شمال شرق ،جنوب غرب یه سری اصول رو قبول کردند مبنی بر نداشتن چراغ و اکانت مولتی داخل اتحادها و حتی خاک ساید دیگه

    دوستان شمال غربی لطفا نسبت به این توافق اعلام نظر کنید یا میپذیرید یا از نظر شما مورد قبول نیست

    کار شمال غربی ها رو نقد نمیکنم اکانتهایی که توی شمال شرق هست تو اتحادهاشون هست کلین کردن یا نکردنش هم مشکل شمال شرق محسوب میشه ولی اگر قراره اکانتهایی خارج از سیاست های کلی سایدها داخل شمال شرق باشه هیچ بند و تبصره ای از نظر من وجود نخواهد داشت عملا توافقی با هیچ سایدی وجود نخواهد داشت

    قرار باشه ساید شمال شرق درگیر اکانتهایی باشه که داخل سایدش رجیستر شده برای کلین و ... همه سایدها باید درگیر این قضیه باشند نمیشه دو تا ساید شمالی درگیر بشن بقیه خاله بازی کنند تجربه 5 ایکس بس بود

  • کار شمال غربی ها رو نقد نمیکنم اکانتهایی که توی شمال شرق هست تو اتحادهاشون هست کلین کردن یا نکردنش هم مشکل شمال شرق محسوب میشه


    قرار باشه ساید شمال شرق درگیر اکانتهایی باشه که داخل سایدش رجیستر شده برای کلین و ... همه سایدها باید درگیر این قضیه باشند

    دوردود خسته نباشید


    راجب ایت قسمت باید بگم که به طور مثال

    https://tx3.speedtra.com/profile/97 ای اکانت در خاک SE قرار دراره و در اتحاد NW به اسم CUKUR


    پ.ن: احتمالا پلیر کم اوردن از همه جا عضو میگرن com uk china :D:D:D

    پ.ن : شاید مسول عضویت شون هنوز با نقشه اشنایی ندارع


    ایشاالله که نگاه میکنن بعد دعوت میدن خخ











    فرمانده ای که در 100 جنگ 100 بار پیروز شده کاری مضحک انجام داده. هر فرماندهی باید قبل ازینکه دشمن برایش تهدیدی به حساب بیاید نابودش کند…

  • سلام و درود



    دوستان یه برآورد کلی بزارید از سرور تا برای مایی که که میخونیم گهگاهی فقط، جذابیت و تسکینی باشه،،،

    ندای بدون مولتی هم بدجور تو زرد از آب در اومد فاتحه تراوینو با این سبک بازی باید خوند چون هیچ اراده ای وجود نداره

    از طرف برگزار کننده از بقیه هم نمیشه دیگه ایرادی گرفت. وقتی منفعت تو بودن مولتی هست براشون چرا باید بیخیال این منفعت بشه؟ وقتی تحریم کردید اون منفعت تو خطر افتاد میبینید که میتونن انجام بدن، بگذریم


    برای جنوب شرق بهترینا آرزومه


    پی نوشت: ناصر کلاهبردار کاکو میدون خالی شده میبینم که عرصه برا جولان یه عده باز شده حرف از تصمیمای بزرگ میزنن تو خاکت، چجوریاس، پیدا شو تنور رو داغ کن،(به فلفلک خودم سلام برسون)

    پی نوشت ۲: ایلیا فروم رو غدغن کنن برات استعدادت تحسین داره پسر 😊🌹
    پی نوشت ۳: علی فلوید ساختمون اصلیاشونو کاتا کن تک تارگت روز دهم با هفتاد تا رمر کنارش نژاد توتن برنامه تا صبح همینه 😂

    پی نوشت ۴:حامد متئو اسمت اومد اگه صدامو داری پیدا شو رفیق قدیمی

    از دوستانی هم که لایق دونستن و شرمندشون شدم نتونستم باشم عذر میخام


    پیروز و دنباله دار باشید

  • سلام


    امروز عصر یک اکانت جهت تماشای سرور و ایجاد خرابکاری های گسترده در SE :evil: رجیستر کردم،علی رغم تنظیم قوانین جدید،تغییر خاصی در مولتی بازی مشاهده نمیشه و طبیعتا توی این شرایط اگه دلتم بخواد،انگیزه بازی نمیاد


    جای خالی یک هون در تاپ غارت حس نمیشه؟(صرفا یک سوال هست و چیز دیگه ای برداشت نشه)


    پلیرهای اکانت Ron : رنک یک هجوم و پاپ اما رنک ده غارت و احتمالا رنک همر حدود ۱۵ !

    به شخصه این تایم سرور رنک یک غارت و همر و رنک ۴۰ پاپ و نبودن توی تاپ هجوم رو ترجیح میدم

    Some Of The Accounts That I Have Played On :

    Gulf Warriors

    THE OLD AXE

    AXE MAN

    MR.PR3SIDENT

    totenpro

    GeT_RiGhT

    The old men

    Royal

    Good Life

    LEGENDS

    M A R S

    Gaul Teachers

  • سلام خدمت همگی قضات محترم


    به دلیل پاره ای از مسائل شخصی

    مجبورم جمع شمارو ترک کنم

    خیلی دوست داشتم این سرور هم در خدمتتون باشم

    ولی متاسفانه !!!!!!!!!!!



    چند تا چیز میگم بعد میرم


    اول از همه برای اونی که فکر می‌کنه

    اگر بزرگ بنویسه اتفاق خاصی میفته

    چشامون درد گرفت بچه جان


    من دلم خواسته از طرف خودم امدم اینجا به شمایی

    که جو گیر شدی فکر کردی صحنه رو برات آماده کردن بیای رجز بخونی بگم بشین سرجات


    معمولا اونی که گلد میگیره واندر رقیب رو کلین کنه

    فکر می‌کنه همه گلد میگیرن

    ما اگه مثل شما دنبال این بودیم که دیگران خرجمونو بدن ، مثل شما تو شمال شرق بازی می‌کردیم



    طرف میگه به خاطر رفیقام همر از جنوب غرب زدم واندر شمال شرق رو کلین کردم :دی


    واقعا عالی بود ، افرین بچه جان




    خیر پیش دوستان

    من نیستم کسی احساس شاخی نکنه

  • به نظرم صحبت های مملی خیلی هوشمندانه بیان شد و نتیجه ای که میخواست رو گرفت


    -چرا هوشمندانه؟

    صحبت ها فقط با تعدادی سوالات مبهم به عنوان یه پلیر ناظر و بی طرف مطرح شد و گاهی هم با کنایه به طرف مقابل و دادن بار روانی به سوالات مطرح شده تونست جوابی رو بگیره که شاید یه شخصیت هوشمند، با سیاست کلامی خودش به هیچ عنوان این حرف هارو در شرایط عادی در فضای عمومی فروم مطرح نمیکرد


    -چرا جواب خودش رو گرفت ؟

    ازونجایی که اکثر صحبت ها در قالب سوالی و به دنبال رفع ابهام صورت گرفت، اما در جواب اون ریپلی هایی رو میبینیم که سعی در تخریب یا حتی دخالت در امور سایدی دارن (حماسه افرینی ، ناصر کجایی که سایدتو دزد برد و ...) که اصولا فرار رو به جلوی خیلی زیرکانه ای نیست و نبود :)


    امروز حرف زیبایی رو سید عزیز مطرح کرد که خلاصه کلام به این صورت بود:

    تراوین دیگه روح قدیم خودش رو نداره و الان دیگه فقط شاهد رقابت گلد خرج کردن هستیم

    به شخصه امیدوارم با لابی گری های خارج از بازی این بازی زشت این روز هارو زشت تر نکنیم


    پ.ن:پرهام داداش فارق از بحث ها و جدل هایی که در گذشته داخل بازی باهم داشتیم رفتن شما از سرور منو ناراحت میکنه و دوست دارم که با انرژییه همیشگیت به بازی ادامه بدی (با ارزوی موفقیت برای تیم کوچور)

    پوریای ولی گفت که صیدم به کمند است

    از همت داوود نبی بخت بلند است

    افتادگی اموز گر طالب فیضی

    هرگز نخورد اب, زمینی که بلند است

  • با سلام خدمت همه یه سوال داشتم چرا اینهمه ماجراجویی میریم نه قفس میاره نه کلاه خودی نه سپری داستانش چیه
    حتمان باید بخریم ؟
    خوب ماجراجویی رو دیگه ور میداشتین جا تجربه برا قهرمان کتیبه میخریدیم خلاص میشدیم ؟
    این اخرش چجور شعر مینوسین حس میکنم با کلاسه شما هم همچین حسی دارین;XD
    قصد توهین نیست انتقاده مرسی از ادمین و خریداران قفس اه

  • سلام و عرض ادب خدمت همه ی شما عزیزان و بزرگواران


    امیدوارم که سرور به کام باشه و یه سرور خوب و تجربه کنیم


    صحبت هایی شد مبنی بر مرز بازی تمیز و کثیف ، از ساید محترم جنوب شرق متشکرم که پای این مفاد امضا زدن و همچنین در پستی از آقا مانی تلویحا گفته شد شمال شرق این مفادو قبول داره ( عرض کردم تلویحا چون در اول پست فرمودن به عنوان یه پلیر دارن پست میزارن ولی در ادامه گفتن شمال شرق هم قبول کرده ) به نظرم بهتره منتظر باشیم که موضع رسمی دو ساید محترم شمالی هم در این باره اعلام بشه .


    فی الحال مفادی که به تایید دو ساید جنوبی رسیده به شرح زیر است :


    1. اکانتی در ساید دیگر رجیستر نمیشود. (حتی با جمعیت 8 )
    2. اکانتی در ساید دیگر رجیستر و آپگرید جهت پیشبرد اهداف نظامی نمیشود.
    3. پسوردی جهت چک کردن موضوعات مختلف اتحادی مثل چراغ گرفتن و یا خواندن نامه های اتحادی انجام نمیشود.
    4. اگر کتیبه ای خارج از عرف بازی (منظور مورد یک و دو) زده بشه و به ساید مرجع برگردانده میشود.
    5. اگر پسوردی هک شد حتما با بازیکن خاطی برخورد و جبران خسارت و مقابل به مثل خواهد شد.
    6. خرید اکانت و با کتیبه در هر سایدی مجاز نخواهد بود.

    یا حق


  • با سلام خدمت همه دوستان عزیز


    با توجه به بحث ها پیرامون مرز بازی تمیز لازمه چند نکته رو خدمت دوستان بگم


    1- توافقات بین سایدی فقط حرف بین 2 تا لیدره و یک پلیر ممکنه زیر این توافق بزنه و خسارت ناشی از اعتماد به رقیب غیر قابل جبران باشه

    2- در سرور های قبل دیدیم که لیدر ها حرف هایی زدند و در عمل 180 درجه حرفشون با عملشون فرق میکرد

    3- اکانت در ساید مخالف ساختن در صورتی که اکانت زیر چادری نباشه و با تگ اتحاد خودش فعالیت کنه بازی کثیف نیست

    4- بجای اینکه دنبال توافق و نپ و اینچیزا باشید سفت بچسبید به ساید خودتون که فردا همسایتونو دزد نکنید


    در آخر امیدوارم این سرور بعضی لیدر ها کمتر به خاله زنک بازی بپردازن و بیشتر روی بازی و سایدشون تمرکز کنن تا شاهد یک سرور جذاب باشیم و همه لذت ببریم از بازی

    با تشکر فراوان <3