Posts by Eilya

    رکبی که شمال غرب این سرور خورد باید تو گینس ثبت بشه 🤣🤣🤣نمیدونم با چه رویی میاین فروم والا🤣🤣.تییییم بزرررررررگ زوپیتر نمیخواست ش ش برنده شه، ش ش متا کرد یا ج ش :))))

    پارسا جان شما هم کلا دوتا سرور هست ساید جنوب غرب رو علنا به جنوب شرق میفروشین(به نفع ج ش حذف میکنین)،یا اگه هم نفروشین میرین متا میکنین :)).

    کلا سیاست ج ش و ش ش جالب بود این سرور🤣.

    تعیین کننده جریان این سرور ما بودیم و به شما ارتباطی نداره که از اعتبار کارامون بالا بری

    زوپیر از اول اعلام کرد قصدش واندر نیست و اخرین دو ایکس که پارسا حضور داشت اکانتهای ج.غ به شمال رسید


    برد جنوب شرق و سومی ش.ش هم مبارک همگی <3

    واندر زندگیتون صد

    پ.ن: 3<1


    ایلزی

    ناصرجان آخرین بار هست که به احترام سن و پیشکسوتی شما با احترام پاسختون رو میدم.

    انتظار دارم باتوجه به شخصی سازی مسائل توسط شما در پاسخ به من، از شعور و تجربه ای که با پاره کردن چندین و چند پیراهن از بیشتر من طی این سالیان بدست آوردید استفاده کنید و مطلب رو درک کنید.


    مورد اول آموزشی هست

    شما، مثل برخی دیگر از دوستان با گذر زمان از ماهیت فروم برداشت اشتباهی کردید!

    توقع دارید مثل یک دادگاه، یکسری سوالات مطرح کنید و انگشت اتهام به سوی دیگران بگیرید و در نهایت توسط رای اکثریت، مورد خاص قضاوت بشه.

    این برداشت برای همه دوستان در همه سایدها، باوری غلط هست. متاسفانه با تکرار و تکرار این اشتباه توسط اکثر بازیکن‌ها و عدم برخورد مدیریت فروم، این باور غلط همگانی شده.

    در صورتی که اگر ازین قبیل پست‌ها اسپم، یا حاوی فکر مخدوش در نظر گرفته شوند بیش از 1/3 پستهای فروم پاک خواهند شد.

    فروم صرفا برای اطلاع رسانی، دیپلماسی، کلکل، آموزش و در نهایت دورهم بودن هست و باور این کرم غلط، یکی از مواردی هست که باعث خداحافظی برخی از پلیرها حداقل از محیط فروم شده و جونده روان و اعصاب افراد است.

    در نتیجه. لطفا انتظار نداشته باشید که صرفا بدون هیچ قصد کلکل و دیپلماسی با طراحی یکسری سوالات که حتی طراحان سوالات کنکور هم ازشون شگفت زده میشند ما به شما پاسخی ارائه کنیم.

    اگر هم تا الان پاسخی دریافت کردید، بخاطر این امر بوده که وجهه شما به عنوان یک شخص ناآگاه از روند بازی جلوه داده نشه تا شخصیتتون خراب نشه و براتون شفاف سازی بشه!

    اما کسی که خواب هست رو میشه از خواب بیدار کرد، ولی کسی که خودش رو به خواب میزنه رو نمیشه از خواب بیدار کرد.


    مورد دوم هم آموزشی هست.

    انجام هیچ امری در بازی من جمله نپ، متا، چراغ داشتن، فرستادن پلیر به ساید دیگری برای متا نبستن، مذاکره پشت پرده، کاتای ناتار و غیره خلاف قوانین و اصول تراوین نیست.
    و طبعا سایدی که 3به1 پا به عرصه میدان میزاره تدابیری جهت شکل نگرفتن متای دو ساید و حذف بعضی اکانت ها و موارد دیگه برای خودش درنظر میگیره تا بتونه به نتیجه دلخواه برسه.

    فقط یک مورد بنظر شخصی بنده خلاف عرف هست اونهم متا بستن قبل از شروع سرور که توازن بازی رو به هم میزنه و زحمات بقیه رو از قبل شروع بازی بی ارزش جلوه میده.


    مورد سوم من باب اسکرین شاتی که خدمت شما فرستادم

    نوستراداموس زمانه خود را بشناسین .

    اومدی چت گذاشته که توش نوشته اینا بعضی سرورها وسط بازی حذف کردن بعد خاطره بازی هاشون شده پیش بینی :دی

    خیلی خوبی ایلیا جان همینجور بمون چون واقعا باعث شادی اطرافیانت هستی .

    دلیلی نداره جنوب شرق. اسرار محرمانه :دی خودش رو برای شما ارائه کنه. اگر من برای شما یک سرنخ قرار دادم صرفا به جهت خاطره بازی نبوده و حداقل انتظار این هست که شما متوجه بشید دیدگاه جنوب شرق نسبت به جنوب غرب به چه صورت بوده.

    فلذا ریشه این دیدگاه هم برمیگرده به سرور 2ایکس قبلی که اون سرور هم اکانتهای اسدبل وسط سرور رها و حذف شدند، نصفشون به شمال شرق و نصفشون به اس‌یی و اندبلیو رسیده بود و این عکس هم پیوستی برای مستند بودن حرف بنده هست!

    پلنی که نتیجه این سرور تغییر میداد و کنسل شد (سانسور توسط خودم)



    مورد چهارم بحث لیدری و بزرگتری جنوب غرب!

    پارسا عزیز بخاطر اینکه شما نتونستید درست نیرو بسازید و مقصر رو باگ سرور دونستید، اعلام حذف اکانت برای جنوب غرب داد تا با شما همراه باشه و ازتون حمایت کنه. حداقل انتظاری که میشد از شما به عنوان عضو کوچکی از مجموعه جنوب غرب داشت این بود که همراه با کسانی که زمانی در حمایت از شما اکانتشون رو به روی حذف قرار دادند، حذف کنید و تشریفتون رو ببرید.
    اما گویا همگی حذف کردند و ناصر موند و حوضش و باد غبغبش که من به تنهایی جنوب غرب هستم! الان ساید هم دست منه و بسیار قدرتمند هستم.
    هرکسی هر کتیبه ای بخواد بهش میرسه، هر طور صلاح میدونه بازی کنی، مولتی های پارسا رو هم با همدیگه تقسیم میکنیم و کلی عضو برای خودم جمع میکنم!

    اما زهی خیال خام! بعد از اینکه ساید در اختیار شما قرار گرفت کتیبه هاتون و همرهاتون رو از دست دادید و باقی پلیرهاتون هم به مراتب اکانتهاشون رو حذف کردند!

    این در صورتی هست که جنوب شرق پیشنهاد مرج شدن با باقیمانده بازیکنان داخل سرور رو مطرح کرد تا همگی در کنار هم واندر ببریم بالا.

    که با مخالفت شما برای بالا رفتن ایکس سرور/ حملات شما به جنوب شرق در زمان نپ/ و عدم تمایل به هرگونه مذاکره شتری که در خونه جنوب غرب و بازیکنانی که زمان گذاشته بودند و حداقل حقشون عضویت در مجموعه برنده، اشتراک گذاری کتیبه، رنکبندی دفاع و پاپ بود رو زده بود. کشتید و شانس و فرصت و حق کلی پلیر رو ضایع کردید!

    خلاصه که جمعه مکتب تعطیل هست ناصر جان!


    مورد پنجم بالا رفتن ایکس سرور هست.

    طبق گفته ادمین: تا زمانی که فردی داخل سرور با بالارفتن ایکس سرور مخالف باشد. ایکس سرور بالا نخواهد رفت.

    نپ ما هم تا روز 52 بوده، اون سرور کذایی هم بنظرم بیخودی ایکسش اضافه شده وقتی بالای تاپیک نوشته شده 2 ایکس یعنی 2ایکس

    من داخل این پست مخالفتم رو با بالابردن سرعت سرور اعلام کردم. و برخلاف شما که وقت و زحمات دیگران براتون پشیزی ارزش نداشت، دست پیش رو گرفتم تا درصورتی که نظر شما عوض شد. نظر نهایی بالارفتن سرعت سرور دست بنده باشه و منتی از جانب شما بر سر دوستان باقی نمونه! حتی در صورتی که الان شما نظرتون رو تغییر بدید. همچنان با بالا رفتن سرعت سرور مخالف هستم :)

    در نتیجه لطفا با متلک هایی اعم از شکلات و ... شخصیت خودتون رو پایین نیارید و با رونمایی از هرگونه اسکرین شات، چت و ... تاثیری در تصمیم بنده نخواهید داشت.


    مورد بعد در مورد حضور من در جنوب شرق و روابطم با امید هست

    ماهی قرمز سفره هفت سین ما فاز کوسه گرفته .

    ایلیا ما فاز امید بودن گرفته تو ساید .

    ایلیا جان وقتی بزرگترت امید x3x تصمیم به نپ و متا گرفته فکر نکنم تو عددی باشی که بخوای بیای اعلام جنگ کنی .

    یعنی اینقدر حرف امید تو جنوب شرق بی اعتبار شده

    ناصر جان اصلا فکرشم نکن که شما توانایی این رو داشته باشی بین من و ایشون ایجاد اختلاف کنی یا به سلسله مراتب جنوب شرق ضربه بزنی.

    همونطور که در پستهای قبلی ذکر شد

    - جنوب شرق تا اواسط هفته دوم بازی لیدر و گلد ساپورت نداشت!

    چه خوب چه بد، مسئولیت تقسیم بندی سایدی و کراپر / پلن بندی اکانتها و کپها/ تزریق پلیرها، ساپورت گلد و توتالی ساید طی این مدت در اختیار من بوده و امیدجان با پاسکاریشون با اندبلیو که اگر ایلیا لیدر باشه نمیزاریم جنوب شرق برنده باشه و ما وینر رو تایین میکنیم و ایجاد نپشون با اون ساید داخل جنوب شرق حضورشون رو مجددا پررنگ کردند!

    این بازی بود که بچه های اندبلیو خوردند :)


    قدیمیها میگن آشپر که دوتا بشه آش یا شور میشه یا بی نمک! اما در مقیاس بازی تیمی ما نقش یکجور تکمیل کننده همدیگر رو داشتیم

    اگر ایشون تصمیمی گرفتند من به تصمیم ایشون احترام گذاشتم و سیاست‌های درحال انجام خودم رو ادامه دادم و اگر من تصمیمی گرفتم ایشون با تصمیم من سیاست خودشون رو پیاده سازی کردند.

    اگر ایشون ضعف یا قوتی در سیاستهاشون داشتند من از اونها برای جنوب شرق استفاده کردم و اگر من در سیاستهای خودم ضعف یا نقطه قوتی داشتم ایشون در راستای سیاستهای سایدی/فراسایدی ازشون استفاده کردند.

    و در نهایت این سرور با توجه به نپ صورت گرفته در نقش ژاندارم آماده به رزم همیشه در خدمت جنوب شرق و نه شخص امید همراه بودم.


    فلذا مشاور بسیار عزیزی داشتم که متاسفانه از سرورهای ایرانی خوشش نیومد.


    حالا شما دوست داری بگو شاه ماهی، دوست داری بگو کوسه. حداقل ما بودیم میگفتیم کوسه خونخوار ماقبل تاریخ زدتمون نه ماهی قرمز :دی

    3 به 1 بوده بازی بماچه ارتباطی داره نتونستید کار دربیارید؟

    بعد ناصر جان مگه دفعه اول هست که شما نمیزاری دوتا ساید باهم متا ببندن و بازی رو خراب میکنی اون سرور هم اندبلیو بودی با اسدبلیو متا نبستی جلوی جنوب شرق با یوسف مشکل داشتی. الان جون جونی شدین؟:دی


    قبل مشکلات لود سرور حذفتون رو پیشبینی کردیم اینم عکس مربوط به 25 اپریل هست (53 روز پیش) الان روز 67 هست.




    جنوب شرق طبق شناخت قبلیش از بچه های جنوب غرب میدونست که احتمال حذفشون یا ول کردن بازی بعد کتیبه بالاست در نتیجه ترجیح به نپ داد. تا زمانی که اندبلیو شمال شرقو بزنه و وارد درگیری بشه.


    شمال غرب زمانی که جنوب غرب رو حذف اکانت بود. ازشون خواست که داخل بازی بمونه تا بعد کتیبه متا کنند و باز هم جنوب شرق نقش احمق رو بازی کرد!

    جنوب شرق قبل از حذف اعلام جنگ کرد

    ولی بعد کتیبه شمال غرب رفت رو حذف و جنوب غرب هم حذف کرد.

    جمع کن کلاهت رو برو فیلم چارلی و کارخانه شکلات سازی ببین :دی


    والا ناصر جان من داخل پستم فقط یک تبریک زودهنگام گفتم. شما ریپلای زدی کره گرفتی!

    جایی حرفی از افزایش سرعت نزدم. اگر زدم بیزحمت ریپلای کن.

    کاهش ایکس هم نظر شما از طرف ج.غ بود که درخواست نظرسنجی دادم تا راحت بازی کنید.

    نپ ما هم تا روز 52 بوده، اون سرور کذایی هم بنظرم بیخودی ایکسش اضافه شده وقتی بالای تاپیک نوشته شده 2 ایکس یعنی 2ایکس

    تکلیف که مشخص هست. الباقی جوابهارو تا روز 100 بازی به باقی دوستان میسپرم


    پ.ن:از امیر اجازه نگرفتم. اگر ایشون مخالف هستند اسکرین شات پاک شود.

    1>3

    با یک قسمت از صحبتت موافقم، به شخصه برد این سرور رو تمام و کمال متعلق به اس ای میدونم.

    سه به یک بردیم. 1+ برخی اعضای شمال شرق که این سرور اس ای محسوب میشدند.

    اسامی هم دست بندست تا بعدها اگر حقیقتی تحریف شد روشن سازی کنم


    اون بچه سال های بی تجربه ای که الان کنار هم تو یه گروه هستین این خیال باطل و بچه گانه به سرشون نمیزد که بذار اتک بزنیم به جنوب غرب شاید اون ها هم مثل امیر اسپارتان خودمون مهدکودکی بود و از ترس اومد گفت ترو خدا نزنین شما نزنین بیاین سرعت رو بکنین ۱۰ ایکس .

    واسه شما یه ضرب المثل ساختن : حسنی به مکتب نمیرفت وقتی میرفت جمعه میرفت!


    تا دیروز رو حذف اکانت بودی بخاطر 5 ک نیرو کمترت. الان برا ما کرکره ساید میکشی پایین.

    پاتو بکوب رو زمین بزرگسال


    اشتباه اصلی رو شمال غرب کرد که با خصومت قبلی و بدون برنامه ریزی بلند مدت وارد سرور شد. گفت شمال شرقو میزنه ولی نزد! (البته به اهدافشون رسیدند)


    جنوب شرق نقش احمق رو بازی کرد و بقول خودش بازی شمال غربو خورد و شروع کرد شمال شرق رو زدن! کجارو؟ همر رنک زیر 25 سرور!
    ولی در جای نیاز افرادی که از لحاظ بازی داخل شمال شرق پتانسیل داشتند رو نگه داشت و پلنهای خودش رو داخل شمال شرق پیاده سازی کرد! بقیشون هم به سمت حذف اکانت برد!


    جنوب شرق طبق شناخت قبلیش از بچه های جنوب غرب میدونست که احتمال حذفشون یا ول کردن بازی بعد کتیبه بالاست در نتیجه ترجیح به نپ داد. تا زمانی که اندبلیو شمال شرقو بزنه و وارد درگیری بشه.


    شمال غرب زمانی که جنوب غرب رو حذف اکانت بود. ازشون خواست که داخل بازی بمونه تا بعد کتیبه متا کنند و باز هم جنوب شرق نقش احمق رو بازی کرد!

    جنوب شرق قبل از حذف اعلام جنگ کرد

    ولی بعد کتیبه شمال غرب رفت رو حذف و جنوب غرب هم حذف کرد.


    این وسط شمال شرق برای زرنگی. با اندبلیو مذاکره میکرد و جنوب شرقی که روز 5 تقاضای مذاکره با شمال شرق داشت. وقتی دید شرایط به نفعش نیست روز 50 بازی مرج شد.


    اخرشم شده:
    جنوب غرب ما نمیزاریم ایکس بره بالا،
    شمال غرب ما ان ای رو زدیم،
    شمال شرق وعده ما سرور بعد،
    جنوب شرق بازی تموم شد دیگه
    😂😂


    الان هم لطفا بیخودی پاسکاری نکنید.بنظر من به علت فراخوان جنوب غرب برای سرور بعدی دارید هندونه میزارید زیربغلشون که جنوب غرب قویترین ساید بازی و دارای پتانسیل برد بوده.

    جنوب شرق تمامی هفته ها رنک 1 غارت فردی و سایدی رو ازآن خودش کرد. 100 اکانت از جنوب شرق بیشتر داشت. 18 واندرزن از جنوب غرب بیشتر داشت.

    جنوب غرب کتیبه های کافی برای شارژ همرهاش رو نداشت. کپهاشون 7 کراپ بود.
    چطوری قوی تر بودن؟:)))

    نفهمیدم چی گفتی. یاد بگیر بنویسی بعد پست بزار :دی

    تو عکس تروپ که گذاشتم میبینی دیفالت بقبقوووووو حدود 1ک استپ داره، کاملا مشخصه که پلنش تغییر کرده. الان هم رنک 4 مدافعین سرور هست!

    داخل هر ده کاتا کشیدیم با چکمه بیایم روزی 20-30 تا مولتیو نوازش کنیم بریم که قسمت نشد.

    اینم یه نگاه بنداز

    چی میگی؟ تعطیل بکنی نکنی من بازیمو میکنم. بره بالا نره بالا ما برنامه بازیمونو چیدیم. دو لو پیکو تو سَرس میخوای حکم کنی؟

    تا فردا صبحم بگی اکانت تو یوسفو واندرتو نمیزنم. بقیش که مال شما نیست! میخوای چیکار کنی.


    لینکا هم ببین تاریخشون هم هست ببین تو یهودی مظلوم مسئول پلمپی یا من فردین نارنجک پرتاب کن شِل شاکم

    میخواستی کرکره بکشی پایین توانشو داشتی زودتر میکشیدی نه که بیاد همرا بخوره بهمون فرداش طلبکارم بشیم، خلاصه ببخشید رمز اینارو هم من نداشتم جاخالی بدم دیوار نشن


    3 روز فرصت دارید هرکار میخواید بکنید. بسه حالمونو به هم زدین.



    فارغ از کل کل و اینکه حق طبیعی همه کسانی هست که میخوان سرور سرعت نرمالش رو طی کنه

    تمام کسایی که داخل سرور هستند چون یک عده ما که حذف کردیم دوست داریم بازی کنیم مجددا حالا به هردلیلی شرایط بازی با توجه به جو یا شرایط موجود برامون فراهم نبوده

    یه جلسه ای تو دیسکورد بزارید از تمام سایدهای که در حال بازی هستید به یه تفاهمی برسید

    که با احترام سروری که کلا با نپ و کوفت و توافق بوده الان هم با توافق تموم شه

    مانی جان 3 روز با اسدبلیو نپ هستیم. میخوان پلیر بیارن، حذف کنن، توافق کنن ایکس بره بالا، بیان اس ای یا هرکاری 3 روز فرصت دارند.

    خداوکیلی نشستیم پشت گیمی که هیچکدوم از سایداش دیپلماسی نفهمیدن.

    مورد داریم طرف فدایی انتخاریه ضامنو زود باز میکنه با 19 تن از یارانش شهید میشن تو اسلحه خونش

    بابا پهلون پنبه نکشی ما رو . شما بیا بزن و کل ده های جنوب غرب رو صفر کن و همه اکانت ها بشن تک ده با پاپ صفر فقط هر جا رو خواستین بزنین بگین تا اگه دسترسی داشتیم به اون اکانت بریم رو اکانت و دف تو ده رو جابجا کنیم که قشنگ لینک سبز هم بزنین دوست ندارم آخه پوینت هجوم هم بگیرین .

    راستی آهسته آهسته اکانت ها رو صفر کنین که به اندازه ۵۰ روز که قراره تو سرور باشین تایم داشته باشین و حداقل اینجوری خودتون سرگرم کنین .

    داداش کرکره جنوب غرب رو کشیدیم پایین و به علت تعمیرات ساید تا ۵۰ روز تعطیل می باشد . ایشاا... بعد از ۵۰ روز کرکره و باز میکنیم و تبریک هامون هم میگیم . نگران نباشین بدون تبریک نمونه این برد غرور آفرین و پرافتخارتون

    چرا جاخالی ندادی!؟

    خزانم 19 بود کتیبه نمیومد;)


    یک مقاله جالبی از آقای مارتین سلیگمن، یکی از نامداران علم روانشناسی، و برنده نوبل در سال 2002 نوشته شده که به طور خلاصه برای دوستان تعریف میکنم و شاید به معلومات شما اضافه کنه یا حداقل به عنوان یادگاری از ما باقی بمونه.


    ایشون طی یک آزمایش، تعدادی سگ رو داخل دو قفس جداگانه قراردادند. سگهای هردو قفس، برای مدتی آزادانه حرکت میکردند و به بازیگوشی میپرداختند.

    بعد از ورود به فاز دوم آزمایش، در یکی از قفس ها رو قفل و دیگری رو باز گذاشتند و به قفس قفل شده شوک الکتریکی تزریق کردند و سگ‌ها خودشون رو به دیواره قفس میکوبیدند و صورت و بدنشان را زخمی میکردند.

    با ادامه این روند، سگهای قفس قفل شده با دریافت شوک برقی، بدون هیچ حرکت اضافه و تقلا برای فرار در جای خودشان زوزه میکشیدند.

    و در فاز نهایی این آزمایش، سگهای قفس دوم که آزاد بودند را در قفس اول قرار دادند و قفل آن را باز گذاشتند.
    اینبار، با دریافت شوک الکتریکی سگهای قفس اول که به درماندگی دچار شده بودند مجددا بر سر جایشان و در قفس ذهنشان، زوزه کردند ولی سگهای قفس دوم از قفس فرار کردند!


    به این امر، درماندگی آموخته شده گفته میشود.


    اما

    اکثر دانشمندان و صاحبنظران ناچارا آزمایشات خود را با حیوانات انجام میدهند. و

    این نظریه گرچند از لحاظ علمی معتبر باشد، برای انسان که اشرف مخلوقات خداوند است صدق نمیکند.


    در هر آن کاری که میلستت بدان

    قدرت خود را همی بینی عیان

    واندر آن کاری که میلت نیست و خواست

    خویش را جبری کنی کین از خداست



    نتیجه گیری کلی که ازین پست، بطور خیلی خلاصه وار و اندکی بی حوصله قرار هست بگیرم این هست که انسان از اراده آزاد برخوردار هست.و کاملا طبیعی و ذاتی هست که تسلیم و درمانده نشه.



    من باب تراوین:

    این سرور این مورد رو ابتدا داخل شمال شرقی که اکثرا حذف اکانت شد و لیدر هم نداشت، و هم اکنون هم داخل جنوب غربی که از عرش به فرش رسید دیدم و بهشون تبریک میگم. خوب جنگیدید! ایستاده باختید.


    به هر صورت نیازی به ادامه جنگ و بازی نمیبنم و امیدوارم این فرسایش بیهوده، با تصمیمات عاقلانه سریعا خاتمه پیدا کنه. تا شرمنده پارسا جان و باقی دوستان جنوب غربی نشیم.


    ارادتمند

    ایلیا

    خب ایلیای جان این جمله رو به بچه هاتون بگو . ما هم که این جمله رو داریم میگیم شدیم بچه ۷ ساله . تهمت زدن که بزرگ بشم . شدم کارگردان و بازیگر فیلم هندی . شدم عشق خاله زنک بازی و ...

    اگر حداقل پلن رفته بودین و ساید مقابل حذف کرده بود میومدین درخواست افزایش سرور رو میدادین ساید مقابل به خاطر کسل کننده بودن سرور حذف کرده و رفته بعد حالا بچه هاتون شهر رو خلوت دیدن همشون هفت تیرکش شدن اومدن میگن خب حالا که معلومه ما برنده میشیم پس برای اینکه حوصله مون سر نره بیاین سرعت بازی رو زیاد کنیم . داداش حوصله ات سر میره تو هم بزن حذف و برو و اینقدر تهمت نزن به همه


    پ . ن : یه معذرت خواهی اگه جواب دوستات که درخواست افزایش سرعت رو دادن تو ریپلی پست تو زدم و جدا گونه ریپلی نکردم . ببخش داداش

    صحبت اینجاست ناصرجان که شما تصور میکنید با عدم افزایش سرعت سرور، بچه های ما از بی حوصلگی حذف میکنند برای همین چرچیل خطابتون کردم :دی.

    اگر سرور هیجان نداشته و کسل کننده بوده، بدلیل پایبندی جنوب شرق و سایدهای دیگر به حرفهاشون بوده. در کل همگی اعتبار حرفشون رو به بازی ارجعیت دونستند.
    ضمن اینکه ما به اسدبل و اندبلیو طی UCL اعلامیه دادیم، اما تصمیم بر حذف گرفتند!

    بعد از روز 52 که درگیری ها شروع شد هم، چشممون اب نخورد.
    اگر لینک ها قرار نگرفتند به رسم ادب بوده. بعید میدونم یک حمله موفق طی این 3 روز از +4میل همر دراومده باشه!

    با اینحال نظر شما هم حائز احترام هست.


    برای ما هم تفاوتی نداره چه 100 نفر چه 10 نفر چه 1 نفر، هرکسی دنبال هیجان میگرده در خدمتش هستیم.


    دوستان جنوب شرقی هم بدونند که برنده هستند، اما در صورت غفلت ممکنه بازنده باشن و بازی هنوز تمام نشده


    ارادتمند

    والا ناصر جان من داخل پستم فقط یک تبریک زودهنگام گفتم. شما ریپلای زدی کره گرفتی!

    جایی حرفی از افزایش سرعت نزدم. اگر زدم بیزحمت ریپلای کن.

    کاهش ایکس هم نظر شما از طرف ج.غ بود که درخواست نظرسنجی دادم تا راحت بازی کنید.

    نپ ما هم تا روز 52 بوده، اون سرور کذایی هم بنظرم بیخودی ایکسش اضافه شده وقتی بالای تاپیک نوشته شده 2 ایکس یعنی 2ایکس

    درود فراوان


    برد شیرین رو به همسایدی های عزیز جنوب شرقی تبریک میگم. و صمیمانه آرزومندم که در تمامی مراحل زندگی موفق باشند.



    یک بررسی کلی و بر اساس واقعیت از فعالیت جنوب شرق جهت ثبت در حافظه دوستان از بازیمون در این سرور انجام میدم تا یادگاری باشد از زحمات همگی کسانی که در راستای اهداف این ربع، زحمت کشیدند.


    - جنوب شرق تا اواسط هفته دوم بازی لیدر و گلد ساپورت نداشت!

    - با توجه به روابط نزدیک با اسدبل و حذف شمال شرق مختصات بندی کپها بدین صورت بود که با بیشترین فاصله محوری از نقشه با ساید شمال غرب باشد.
    (برای دو ساید همسایه فاصله از شعاع و برای ساید ضربدری از قطر در نظر گرفته میشود که به مراتب بیشتر است.)

    - تمامی واندرزن ها، بجز دوستانی که تیمی بازی میکردند، یا زمان کافی داشتند در مختصات بالا کنار کپها قرار گرفتند.

    - دفسازهای اصلی، در کنار این واندرزن ها قرار گرفتند و تیم زایستر در مختصات خاکستری به عنوان دفاع بین مرزی نقش ایفا کردند.

    - پلن اکانت بغبغو، از همرهای سنگین مهاجم و استپ سوار به تیرانداز تغییر یافت تا در صورت نیاز، به عنوان دفاع شناور ساید نقش ایفا کند.
    - جنوب شرق به تمامی توافقات خود با شمال شرق، شمال غرب و جنوب غرب پایدار بود (اگر موردی پیش اومد بزرگی کنند و ببخشند)

    - پس از چندین سرور خصومت با شمال شرق، این سرور جنوب شرق با شمال شرقیها روابط خوبی ایجاد کرد.
    - 20 اکانت گول در کنار واندر جهت کمک و تسریع هولدری و پارکینگ قرار گرفت.
    - داخل تمامی مختصات های مهم شمال شرق، همر ساخته شد و از 25 کتیبه شمال شرق، 2 کتیبه رو اندبلیو و 18 کتیبه رو جنوب شرق برداشت (شاید هم 2 یا 3 تا ناتار)
    - امتیازهای اتحاد جنوب شرق، حدود 3 روز الی یک هفته از باقی ربع ها زودتر تکمیل شد.
    - شاید برای اولین بار در اسپیدترا، از بخش فروم اتحاد برای هماهنگی چیف و کاتای ناتار و پوش استفاده شد.
    - ناتارهای انبار خورده توسط جنوب شرق کاتا شدند.
    - دیفالت پلیرهای شمال شرقی که به جنوب شرق پیوستند طبق توافقات دیستروی شد.
    - طبق توافقات هیچ اکانتی در سایدهای غربی رجیستر نشد. (بجز یک یا دو اکانت در جنوب غرب که به لیدرشون ضمانت داده شد)
    - برای ارتقا کپها، بالا آمدن اکانتها و دیگر موارد حدود 100 تجارتخانه 20 آماده شد.
    - چندین ام ام جهت یادآوری پس از یکسال یا بیشتر بازی نکردن برای دوستان ارائه شد، و حتی یکبار جنوب شرقیها خفت نشدند. (بجز شخص خودم:دی)
    - برای کتیبه ها یک کلونی چیفی آماده شد، که هم اکنون حدود 7 کتیبه بزرگ در آن مختصات بصورت چیفی اماده استفاده هستند.
    - اکانت F4R4 حدود یک هفته فعالیت نداشت و چندین دهکده برای چیف ایشان جهت برگشت به رنک پاپ ساخته شد. (مهدی کلت)
    - اکانتهای غیرفعال از اتحاد اخراج شدند و ساید یکپارچه شد، با توجه به حضور دوستان از دیگر سایدها ما اعتماد پیشه کردیم و میان هیچکدام از اکانتها و بازیکنان تفاوتی قائل نشدیم.
    - قبل از حذف اکانت ها، حدود 20 همر از 30 همر اول، متعلق به جنوب شرق بوده است.
    - جنوب شرق در 5 هفته از بازی، تمامی مدالهای پیشرفت، غارت، دفاع و هجوم را دریافت کرده است.

    - حتی یک دهکده، از خاک جنوب شرق تخریب نشد.
    - جنوب شرق این روند حذف را پیشبینی کرد و از روز 30 ساخت دفاع خود را آغاز کرد. (اکثر دوستان آشنا به ساید میدونند که معمولا از روز 50 استارت میشه)
    - با عضویت امیراسپارتان، فروم نویسی جنوب شرق به طرز قابل توجهی قدرتمند شد. (البته ایشون مثل من بیشتر هدفشون تراوین هست تا جنوب شرق)


    و بسیاری از زحمات و موارد دیگر که شاید حضور ذهن نداشته باشم، یا دوستان انجام داده باشند و در جریانشون نباشم.

    درکل، از همگی شما دوستان و همسایدی های عزیزم ممنون


    این عکس‌ها هم، نمونه از تدابیر ما برای بازی جنگی به صورت تمام عیار بود که متاسفانه بدلیل حفظ روابط دوستانه، رفاقت‌ها و همچنین نپ سایدی، حاصل به عمل نشدند.







    از لیدرها و پلیرهای سایدهای غربی و رقبای عزیز و الباقی خاکبازان شمالشرق که داخل بازی موندند نیز تشکر میشود. (با عرض معذرتخواهی اسامی رو نمینویسم تا کسی از قلم جا نمونه.)


    از امید، سیاوش، سروش، آرش، مهدی دانایی، سعیدشدو، میلاد، امیر، متین، مهدی کلت، (سپنتا نیما احمد)، رضا، ممدنوب، امام، افشین، مهدی، زاکی، توشی، هومن مورس، امیرکیلر، مجیدجی، آرمان، فستر، سعید، آرش، ممدنایت، میثم، مهربان، رضارویال، حامد، صالح، محمد گنداباد، عمو فری، کسری، امین، حمزه عزیز و دوست برادر امیر اسپارتان نیز یک تشکر ویژه میکنم.
    (از همگی ممنون)


    پیشنهاد: از دوستان اگر کسی تمایل به عضویت در جنوب شرق و سهیم شدن از لذت پیروی داشتند با امید هماهنگ کنند.

    پ.ن: با این وروجک حال کردم. یا جذبم میکنه یا جذبش میکنم. :دی

    موفق باشید


    پایان فعالیت

    ایلیا

    سلام

    من که محدود بازی کردم شد این. 5 ایکس هم یادت باشه 5 دهکده داشتم.
    اکثر لینک ها و پلن های سرور هم از جانب ما بود، حالا اگر شما چشمهاتو میبندی و یه ماچ بما میفرستی که کلی ممنونت


    درکل هل من مبارز. این اکانت مولتی نداشت.






    من الله توفیق

    تشکر بابت متانت و معذرت بابت برخورد عجولانه/احساسی من با شما.

    ترجیح میدم در این مورد بیشتر بحث نشه و قضاوتی از جانب دو طرف صورت نگیره. (نیازی نیست واقعا)

    فردین زمانه را بشناسید

    من به نقل از امیر اسپارتان به نعمت گفتم که موقع حذف اکانت، کوبیدن همرها، اونهم به اعضای قدیمی خانواده که بعضا میتونن نچسب باشن. کار درستی نیست.

    اما در نهایت تصمیمگیری درباره همرهاشون با خودشون و سازنده اکانتهاست.

    بنظرم از حرف اضافه خودداری کنیم. زبان سرخ سر سبز دهد برباد

    رضاجان

    شما از دیروز حمله زدید روی چندین کتیبه همگی دیوار شدند و هیچکدوم ایپی نیوفتادن. شاید اون یک مورد سوتفاهم شده!

    هم کتیبه جابجا شده که نیازی به تخریب خزانه شما نباشه. هم ما در دفاع از خودمون بازی رو بلد هستیم.

    بنظرم زمان حذف اکانت شما، زودتر از اکانت پارسا باشه. شاید به شیوه خودتون اقدام کردید.

    اما صحبت اینجاست که بدون حاشیه اضافه، جنوب شرق موافق بازی کثیف نبوده و نیست و شما انگشت اتهام رو به سمت ما نشان دادید.


    شخصا همر خودم رو ارسال کردم به سمتتون. دوست داشتید دیوار کنید، رمز بدم خزانه بندازید یا هر طور که صلاح میدونید عمل کنید و امیدوارم این سوتفاهم رفع بشه.

    هرجا هستید در پناه حق و موفق باشید.


    GG, Day 55

    یک تشکر ویژه میکنم از امیر اسپارتان برادر گلم بابت زحماتی که در قبال جنوب شرق و رفاقت و لبخندهایی که درکنار هم زدیم.

    سیاست های سرور جنوب شرق، چه درست چه نادرست یکی از دلایل مهم این روند حذف هست.

    ما به کسی برچسب فرار نمیزنیم اما اکانت The Flash فرار کرد.

    الباقی در پستهای تکمیلی.

    گلداتو بزار جلو اینه دوبل شه

    1.5 ک کاتا رو نمیزدم 500 تا میزدم الان 1 ک کاتارو میدادم دست شما ؟

    بنظرم از دایره اعصاب هممون داره خارج میشه و جواب اخرم به شما و هم سایدی هات باشه
    اتک رو دیوار کردین رو اکانتم اومدین با پسورد ای پی انداختین دمتون گرم

    به موقعش جبران میکنم براتون حتما

    سفت بچسبین پسورداتونو

    شمارو به ارامش دعوت میکنم تا بیشتر ابروی سایدت و خودت رو نبردی

    منتظر پاسخ لیدرت(پارسا) هستم

    ای پی مشترک هم همینو میگه

    داداش میشه بیای توضیح بدی چرا 1.5ک کاتا زدی؟ ^^:D

    برای اون خزانه 10 با اون دمپاییش هم بجاش 100تا گلد میدیم یه هفته ای دوباره بساز بزن بیا دیوار شو

    5 گلد که برا خزانه رفت 10 تا هم مالیات میخوره ما 85 گلد بیشتر نمیدیم.

    پ.ن » خوبی بدی دیدید حلال کنید شاید دوباره چند سال نباشم :)

    این نوبو ولش. کجا میری گلم؟

    حالا شما تحلیل کن


    جنبه شخصی: صبح امتحان داشتم بیدار بودم 200ک دفاع ریختم نه از کسی پرسیدم ریله یا فیک نه حتی رمز اکانت رو داشتم همر شما در هر صورت رد نمیشد.

    جنبه شخص پلیر اکانت: کتیبه زمان لانچ شما چیف شده جنگ یونیک شده طبعا زمان لانچ شما پلنر عزیز پلیر رو اکانت بوده پس هیچ دلیل منطقی پشت لانچ همرتون نبوده مگر کره گیری!.

    جنبه منطقی: طبیعی است که در زمان پلن، حتی دو اتک، رمز خودتون رو عوض کنید و به کسی نسپرید.

    جنبه خرابکاری: با درنظر گرفتن لاگین بر دو اکانت امکان خرابکاری ساده تری مثل روشن کردن قهوه خانه وجود داشته. از اونجا که شما با علم دیوار شدن همر رو لانچ کردید حتی اگر خرابکاری در کار باشد که نبوده و پذیرفته نمیشود نیازی به تخریب خزانه شما نبوده است.
    جنبه شبکه ای و نتورک: فاقد اهمیت. اکثر اکانتهای سایدها با یکدیگر دارای ایپی هستند.

    جنبه سیاسی: گودکاپ بد کاپ، شما کثیف بازی میکنید ما میریم رو حذف یا شمارو میزنیم و صد رحمت به وگنس!