Posts by Yaghi

    من هی نمیخوام ادامه بدم اما ناگریز از پاسخ دادن هستم:


    خفت روی تارتاروس انجام شد توی اون تایم من ابدا روی اکانت نبودم من قبلترش رفته بودم و همه میدونن مدارکشم هست


    مجید جان من توی 3 پست قبلی اسمی از شما آوردم؟ یا از اکانت تارتاروس که خفت روش انجام شد؟ شما اگه تقصیری داشتی تو باقی موارد بوده نه زمینه خفت. پس خودت رو درگیر نکن.



    با پیگیری هایی که بعدا کردم مشخص شد که اقای وگنس با یکی از دوستانش در جنوب شرق تماس گرفته بودن و از ایشون تاییدیه خواستن که ایا تارگت مرتاض تارتاروس هست یا نه و این دوستمون هم از طریق جانشینی چک کردن و گفتن بله اونجا رو زدیم


    در وحله اول این کار از نظر من میشه هماهنگی با SE. حالا از روی رفاقت بوده یا هر موردی. در وحله دوم من پست شما رو لایک کردم و همون حرفی که به مجید زدم رو به شما هم میزنم: من هیچ اسمی از اکانتی که خفت کرد نیاوردم و تقصیری هم متوجه اون اکانت نکردم.


    این کثافت کاری فراتر از پلیرهای خفت کننده و اکانت حامل مرتاض بود و به نظر من صاحبین این دو اکانت هم به نوعی قربانی این اتفاق بودن.


    اگر شمال شرق پتانسیل صد کردن به تنهایی داشت به هیچ عنوان نمیومد دنبال متا با جنوب غرب


    متا و قراردادهای تجاری قبل از شروع سرور بین جاوید و وگنس معلوم الحال بسته شده بود. ما هیچ نقشی در بسته شدنش نداشتیم که بخوایم بهش پایبند هم بمونیم.

    ما برای NE بازی میکردیم نه اهداف وگنس.


    احتمالا بعضیا در جریان نباشن اما توسط همین مخالفین متا ، همر هایی روی واندر جنوب غرب لانچ شد !


    توسط اشخاصی نه یوسف جان. توسط خود بنده و رضا گارد.


    شما با این بند دارین به شعور خودتون توهین میکنید. قبل از اینکه ما لانچ کنیم لیدر شما 4 میلیون تروپ مارو خفت کرده در حالی که به گفته خودتون متا بودیم یعنی 4 میلیون همر متا رو نابود کرده بود بعد ما دست رو دست میذاشتیم تا وگنس 100 کنه؟ اونم واندری که طبق توافق همون متا باید توی NE صد میشد اما تو لول های آخر ایستاد تا SW بی افته جلوتر؟


    اگر وگنس اون کارو کرده باشه من به هیچ عنوان ازش طرفداری نمیکنم اما خیلی جالبه که خودتون معتقدید اون همر ها تهدیدی برای جنوب غرب بود ؟ چرا همر های ساید متای ما باید تهدیدی برای ما باشه ؟


    حق میدم این سوال براتون پیش بیاد. چون آقا جاوید در ابتدا فرموده بودن که طبق متایی که بسته (شما بخونید قرارداد تجاری) واندر متا در NE صد میشه و واقعا هم منطق همینطور بود و ما طبق این بند، به متایی پایبند شدیم که در بستنش نقشی نداشتیم و لو اینکه واندرزن های تیم ما بیشتر بود. وقتی زمزمه های صد شدن واندر تو SW رو شنیدیم، علنا گفتیم همچین اتفاقی نخواهد افتاد. حرف اشتباهی نزدیم. روی متایی تاکید کردیم که خودتون بهش استناد میکنید. دلیل این زمزمه ها هم این بود که مملی به گفته خودش 95 تومن هزینه کرده بود برای NE و SW (کلا 15 تومن بود که تریدر براش کارت به کارت کرد) پس باید برخلاف توافق اولیه باید تو SW صد میشد.


    در مورد عدم دفاعتون از وگنس معلوم الحال هم ارجاعتون میدم به پست آقا متین که واضح توضیح داده اعمال ایشون رو.


    فکر کنم افرادی ازتون معذرت خواهی کردن که جیره خوار و بله قربان گوی اون مبلغ بودن. وجهه مارو وضعیت این راند شمال شرق روشن میکنه: خالی از سکنه. بدون ما سربازی نیست :)

    ذات فرهنگ اصیل ایرانی رو شما بهتر نشون میدین که هر بند رو که می‌تونید نقد کنید انتخاب می‌کنید و باقی رو رها می‌کنید. کمی از تمرکزتون روی ادبیات رو ببرید روی محتوا و دقت کنید نوشتم پتانسیل تیم کوچیک ما این آمار بود و تیم‌های دیگری هم حضور داشتن که کنار همدیگه به قدری قدرتمند می‌شدند که هیچ نیازی به متا با هیچ سایدی نبود.


    این منافع شخصی یک عده دیگه در متای غیر ضروری بود که منافع جمع رو قربانی اهداف شخصی خودشون کردن. یا به قدری به خودشون اعتماد نداشتن و متای قبل از سرور [بزدلانه‌ترین حرکت در تراوین] رو بستن بدون اینکه بدونن ساید اصلا چه پتانسیلی خواهد داشت.


    در مورد رکوردهای شما هم من از وقتی فروم بودم اسم شما رو دیدم و براتون احترام قائلم و نگفتم رکوردی نداشتید. گفتم تشریف بیارید همچین دست‌رنجی ازتون رو فدای کینه و منافع خودشون قرار بدن تا شما هم یک «از دست داده» باشین تادتوی شرایط یکسان باهم بحث کنیم. قضاوت مایی که زحمت و هزینه و اعتماد چندین ماهه خودمون رو سر اعتماد به نااهل از دست دادیم توسط کسی که نشسته پشت گود کار درستی نیست.


    در مورد تکرار مکررات هم ذکر کردم که باید گفته بشه چون اتفاقات این سرور محکوم به تاثیر پذیرفتن از راند قبل هستش و افرادی که حضور نداشتن باید در جریان وقایع باشن.


    روز خوش

    سرور پیش که اصلا نبودم کنار دوستان و نمیدونم چه اتفاقاتی افتاد


    دوست عزیزم وقتی حضوری نداشتید اجباری به اظهار نظر نبود. که اظهار نظر از روی جهل فاقد اعتبار هستش.


    اینکه شما در فلان سال خاطرات خوشی با یک سری افراد داشتید مهر تایید بر رفتارهای سال های بعدشون نمیشه.


    نمیخوام تکرار مکررات بشه و مسائل سرور قبل رو اینجا بازگو کنم اما فقط برای اینکه هم شما در جریان باشید و هم اتفاقات سرور پیش رو متاثر از اون اتفاقات خواهد بود، کوتاه و خلاصه وار توضیح میدم:


    راند قبل تیم زوپیر طبق معمول به عنوان بخشی از ش.ش در این ساید پلی داد و بالای 10 واندرزن تاپ داشت. لیدری ش.ش در این سرور دست آقا جاوید بود.


    لیدری ساید ج.غ هم افتاده بود دست وگنس معلوم الحال. گویا طبق توافق قبل از سرور جاوید آقا با این فرد، تعیین میشه که وگنس هزینه بخشی از پلیرهای ش.ش رو پرداخت کنه (بنابر ادعای خودش) تا در تایم لازم واندر در ج.غ تحت عنوان متای SW NE صد بشه. که این مورد فقط بین این دو نفر بوده و نه در طول سرور عنوان شده بود و نه همه پلیرهای ش.ش با اون موافق بودن چون به مراتب پتانسیل 100 کردن رو به تنهایی داشتیم.


    زمانی که وگنس معلوم الحال میبینه واندرزن های تیم زوپیر تهدیدی بر 100 شدن واندر در ج.غ هستش با چراغ سبز آقای جاوید و یک سری افراد دیگه اغلب این همرهای ساید ش.ش رو تقدیم وگنس میکنه تا با همکاری SE خفتش کنن.


    همرهایی که از روی اعتماد به منش تیم برادرز روی مرتاض اونها پارک شده بود که پسوررد عوض میشه نصف شبی و خفت رخ میده.


    حدود 4 میلیون گرزی

    120 هزار تی کی

    240 هزار کاتا


    که همین ها به تنهایی قابلیت صفر کردن ج.غ رو داشتن و فقط خروجی دو سه اکانت تیم ما بودن.


    حالا جاوید خان میتونه روحانی وار بگه من هم جمعه صب فهمیدم ولی در هر صورت به عنوان لیدر و کسی که پای این موجود عجیب الخلقه رو به NE باز کرده بود و تعهداتی که به ایشون داده بود کاملا مسئول بود. چه خواسته و چه ناخواسته.



    شما هم هروقت رفتی 4 میل گرزی کشیدی و رو مرتاض ساید خودت تقدیم ساید رقیب کردن بیا اینجا صحبت کنیم تا ببینم بازم برام لفظ قلم و با کلاس تایپ میکنی یا نه.

    اولا مردی و مردونگی به رفتار و مرامه.


    بابا بامرام. خجالت نمیکشی با اتفاقات سرور قبل از منش و رفتار صحبت میکنی؟


    بذار جوهر خفت 2 میلیون همر و کاتا از پلیرهای شمال شرقی که شما لیدرش بودی و فروختی به وگنس بگذره بعد از مرام صحبت کن جاوید جان.


    اون ساید فروشی شما به یک فرد معلوم الحال به همین راحتی ها از یاد نمیره. اگه احیانا تورج از روی بزرگواری و مرام فراموشش کرده باشه ما فراموش نمیکنیم.




    فکر کنم پلیرای حاضر در شمال شرق این راند هنوز دارن از این 95 تومن فرضی خرج میکنن.


    سراغ پراکنده شدن و بازی نکردن باقی پلیرهای ش.ش هم میگردی دنبال دلایل واهی نباش. تمام دلایلش تو این صفحه جمع شدن.




    پ.ن: ادریس رو ازتون فاکتور بگیریم، کل تیم تون رو بذاری یک کفه ترازو و ایلیا رو یه طرف بازم باید از این و اون مایه بذاری تا برابر بشین.


    پ.ن: ممد نوب جان اگه نمیزنی مارو اعلام حضور کنیم <3


    پ.ن: این تصاویر ارزششون بیشتر از 95 بود. ارزون فروختی جاوید جان:





    پ.ن:


    پ.ن: رفیقاتو بیخیال شدی واسه کی مردی؟ (مخاطب خاص)

    این دیگه مال ماست. شما یه جدیدش رو پیدا کنید:saint:

    لیست اکانت های نفوذی و ناشناس در شمال غرب رو درآوردم و به عدد 25 رسیدم


    دوستان یواش تر والا خودمون انقدر پلیر نیستیم تو این ساید نصفه و نیمه



    مورد قابل توجه بعدی:


    دوست خیلی خیلی عزیزی که میدونم هم از کجایی و از الان اکانت و اتحاد زدی ساید مقابل و داری خراب کاری میکنی، فردا کراپ های 18تون رو دیستروی کردم اینجا ننه من غریبم بازی درنمیاری ها.

    کار کثیف برای ما کوچیک و بزرگ نداره. این هشدار شخصا از جانب خودم بود که همرهای جنگیم بدون تارگت موندن.


    میام بالای تک تک کراپ هاتون. در جریان باشید.




    درایت به خرج نداده که بی سرو صدا بذاره رو حذف. بلندگو برداشته اومده وسط فروم داد و بی‌داد که ما داریم میریم، به شصت نفر هم پیغام و پَسغام که این سرور خبری نیست حذف کنید و یه موج ناامیدی و ناهماهنگی هم ایجاد کرده. بچه‌بازی، بچه‌بازی، بچه‌بازی.


    کسی که عقده ها و نداشته های خودش در دنیای واقعی رو تو دنیای مجازی دنبالش باشه تهش همین درمیاد

    پ.ن: راند بعد یه 100 میلیون هم بذار رو 100 میلیون دیگه با 200 تا بیا ببینم اکانتت کتیبه هارو میبینه یا نه. هررری



    آقای نسبتا نامحترم، شما این ٢٠٠ تومن [فرضی] رو هم جور کنی باز هم محکوم به فرار هستی چون حتی مرد موندن و خوردن هم نیستی. حتی لیاقت شکست شرافتمندانه رو هم نداری. ما نیومدیم از NE بزنیمت که فردا روزی نگی ساید رو خراب کردن. چی شد هارت و پورت‌های راندهای قبلی؟ تا ما شدیم مقابل یهو وقت کم شد و بردهای پشت سر هم یادت افتاد؟

    از دوستانی که تو صف حال دادن به ایشون هستن عاجزانه تقاضا می‌کنم بیخیال بشن تا ما با یک تیم ١٠ نفره بمونیم و ایشون با ٧٢ یار واقعی و بات نون‌خرش. ببینیم جرئت اینکه با اینهمه امکانات و پتانسیل یک ساید رو به روی تیم ١٠ نفره ما بایسته رو داره یا نه؟



    پ.ن: لطف داری ایلیا جان. خبری ازت نبود نگرانت شدم :)

    پ.ن: دوست داشتم برگشت مودبانه تری داشته باشم اما...


    پ.ن: کنار قافله ماندن دلیر میطلبد / ز ترس، هم ره رهزن شدن شهامت نیست

    هر دیسلایکی بر روی این پست، مهر تاییدی بر صحت محتوای پست و فشار ناشی از آن است.


    خب وقتشه که دیگه سکوت رو بذارم کنار و هرچی که لازم هست رو خدمت همه اهالی سرور برسونم تا هم بحث تموم بشه هم کثافت و لجن‌زار درون شخصیت بعضی از افراد رو بشه.


    نکته مهم: من به هیچ گروهی از شمال شرق تعلق ندارم. یک ماه هست با تورج و تیمش قطع ارتباط کامل کردم و تیم دوم رو هم بجز یکی دو نفر اصلا نمیشناسم. پس تمامی این محتوا بدون جانب‌داری از گروه خاصی و فقط به عنوان کسی که 3 ماه وقت گذاشته و هزینه کرده نوشته میشه. از هیچ تیمی هم دل خوشی ندارم، چه تیمی که لیدرش بخاطر اینکه همر سومش عقب نیفته به همر اول من کتیبه نرسوند، چه تیمی که زحمت اینهمه پلیر دیگه رو به وگنس فروخت و گذاشت جیبش و داره عشق میکنه.


    اول از متا شروع میکنم. اسمش رو میذارم متای پولی. که قبل از سرور و قطعی شدن حضور ما بسته شده بود. افرادی که چندین سرور زیر دست وگنس بازی میکردن ببخشید زیر پول وگنس بازی میکردن مامور شدن که توی شمال شرق کنترل رو به دست بگیرن و تا حدودی با شخصیت اتو کشیده و حرف زدن لفظ قلم و... موفق به این عمل شدن. تا بتونن سایدی که بیشترین پتانسیل سرور رو داشت طبق خواست وگنس کنترل کنن.


    در مورد کجا 100 شدن واندر: تمام این پست‌هایی که میبینید گذاشته شده در مورد اینکه هیچ تفرقه و هیچ شکافی در مورد اینکه واندر کجا 100 بشه وجود نداره، تماما کذب محض بوده و هر روزه تو دیسکورد سرش جنگ و دعواست.


    در مورد خفت 7 واندرزن روی مرتاض: آقای وگنس و نوچه‌هاش توی ش.ش اعم از جاوید و جعفر و اصغر و اکبر و... به دلیل اینکه این همرها تهدیدی برای 100 شدن واندر در SW هستن با هماهنگی کامل خودشون به اس ای تقدیم شدن تا شرف و آبروی نداشته‌شون رو نشون بدن. حالا شما برو کت و شلوار بپوش و رسمی صحبت کن و بگو پدر n عدد بچه هستم. چیزی از بی شرفی شما کم نمیکنه که 4 میل تروپ ساید خودت رو فروختی تا اربابت 100 کنه. میگین متا 100 میکنه نه جنوب غرب؟ اینم از صحبت های اربابتون وگنس در مورد واندر متاتون:




    آقای وگنسی که تو همین فروم ادعای 100 میلیون هزینه برای سرور رو کردی، بنده برای کشیدن 1 واندرزن و 1 میل دف حدود 2 تومن هزینه کردم.

    شما برای صندوق متا 240ک گلد زدی که با حساب تخفیفی که برات میزنن میشه حدودا 15 تومن حالا ما میگیم تخفیف هم نداشتی و 20 تومن شده. اوکی


    مابقی این هزینه یعنی 80 تومن رو خرج کجا کردی؟ کل سایدتون که فکر کنم 7 یا 8 تا واندرزن داشت. دفتون هم فکر نکنم 20 میل بشه. با توجه به هزینه‌ای که من برای 1 واندرزن و 1 میل دف کردم شما باید با 80 تومن 40 واندرزن و 40 میل دف داشتی. حالا جنگی هارو حساب میکنیم و میگیم جهنم اصلا 30 واندرزن و 30 میل دف؟ پس کجان اینا؟ یا هزینه 25 تا واندرزن و 25 میل دف که باید کشیده میشد، کشیده شده به کارتخوان بعضی‌ها تو شمال شرق؟


    یک سرور فقط کنترل ساید رو دادیم دست گروهی که به تعداد از ما بیشتر بودن و همین گروه ساید رو فروخت. با اینحال وقتی من تو Ne King بودم همر من رنک 7 اتحاد بود و وقتی با تورج به مشکل برخوردم و رفتم اتحاد اصلی {:D} شدم رنک 4 اون اتحاد. در واقع هیچی نبودین فقط اومده بودین بفروشین و برین. تنها کار مثبتی که از این جمع دیده شد بازی جنگی ادریس با چوکور و اس ای بود که ادریس هم از خود ما بود و بنده خدای بی خبر جدا بازی میکرد چند سرور.



    پ.ن: حالا تو هی بگو فشار نخور و این حرف‌ها... با گندکاری ها و بی شرف بازی هایی که شما درآوردید راضی‌ام همین الان حتی اس ای 100 کنه و ببندم برم و این سرور رو نبینم.


    پ.ن: راند بعد یه 100 میلیون هم بذار رو 100 میلیون دیگه با 200 تا بیا ببینم اکانتت کتیبه هارو میبینه یا نه. هررری


    پ.ن: 100 شدن واندر در جنوب غرب = خودفروختگی جاوید و دارودسته‌ش به وگنس

    اینو مدافع میتونه تایید یا تکذیب کنه

    بله چون همه تروپ دفاعی، تروپ خود اکانت بوده به علت کمبود وقت و کمبود منابع فعلا وقت نکرده بودم لول آپ کنم و سطح نیزه ها حدودا هفت و هشت بود و دیوار هم ایلیا توضیح داد به علت چیفر زدن 0 شده بود.


    حقیقتش فکر نمیکردم ریل باشه. و الا هم میزان دفاع بیشتری جمع میکردم هم دیوار رو 20 میکردم که تلفات زیر نصف میومد.


    یه جمعه رفتیم کوه، اونم آقا ممد کوفتمون کرد :(



    مثل همیشه عالی و پر قدرت <3

    واژه NE به اختصار برگرفته شده از NEmat است :دی

    <3<3<3

    وسط زرد و خورد شخصی‌تون اگه مزاحم نمیشم بگم که مجید پرشیا، هم تو کالاف میبازی هم میای دروغ ۱۳ من رو اسکی میری و کپی میکنی؟ خجالت بکش یکم خلاقیت به خرج بده. بنده هستم در خدمت دوستان، متاسفانه.


    یه مورد دیگه هم لازم دونستم بگم. اولین کسی که توی فروم بحث مواجب رو راه انداخت و انگ جیره خوری به چوکور زد من بودم. این بحث چه صحت داشته باشه چه نه، بنده فقط بخاطر کل‌کل این حرف رو زدم و هیچ مدرکی جز همین خراب‌کاری بی‌دلیل علیه شمال‌شرق نداشتم. پس اگه غیر از این بوده از صمیم دل از اعضای تیم چوکور معذرت‌خواهی می‌کنم.


    پ.ن: یه عزیزی گفته بود کسایی که رفتن ۲۰۰/۲۰۰ حق اظهار نظر در مورد بازی جنگی و مختصات پایین رو ندارن، دوست عزیز پس توی اند گیم هم که تایم واندرزن‌ها هستش شما بشین با جنگی‌هات یه قل دو قل بازی کن و پست و نظری در مورد بازی نذار. آفرین.


    پ.ن۲: دفسازی یک هنر هست. و سخت‌تر و ارزشمندتر از رید کردن مولتی و شارژ کردن ۵ تا موتور.

    سلام و عرض ادب.


    هرچند فاقد اهمیت اما خواستم اعلام کنم که از ادامه دادن سرور منصرف شدم و بالطبع دیگه هیچ فعالیتی روی اکانت های پراجکت و بلک‌فیلد و... ندارم و اکانت‌ها تماما تحویل ساید داده شد.


    خوشحال شدم تو این مدت هرچند کم، با بعضی‌ها آشنا شدم و بعضی‌هارو هم شناختم <3


    امیدوارم سال و روزهای آزادی رو جلوی روتون داشته باشید. بدرود.



    پی‌نوشت: نزدیکی بیشتر، انتظارات بیشتری رو به دنبال میاره. تا می‌تونید فاصله‌هارو رعایت کنید تا آسیب و ناراحتی نبینید. هرکسی توان خانواده شدن رو نداره.

    دوره ی آموزشی ترید همر جنگی با دارالفنون و اصطبل لول ۱۵

    مدرس: دکتر نعمت یاغی

    روش تاثیر میدان تمرین رو نمیدونستی

    تاثیر رمر تویه اتک هم اگه نمیدونی بپرس عیب نیست دوستان جواب میدن

    کارگردان: ممد کینگ لول


    دوستان عزیزی که اسپیدترا باعث شده اکانت فروم داشته باشید و بخاطر شرایط اقتصادیتون یا هیجانات نوجوونی و عشق دیده شدن، تو سایدهای دیگه اکانت ریجستر کنید اگه یکم فشارتون رو کنترل کنید و با دقت پست رو بخونید متوجه میشید که انتهای تصاویر پلنر و لانچر رو نام بردم و دمش هم گرم به چیزی که میخواسته رسیده و باز هم خواهد رسید :) اگه ما ضرر کردیم اوکی دلیلی نداره شما فشار بخوری گلم بذار ما باشیم اونی که از لحاظ آمار ضرر کرده عیب نداره :)


    بنده کارهای مهم‌تری از جمع کردن زباله دارم.


    قدیما همین که معلوم میشد شخصی تو ساید رقیب اکانت ریجستر کرده و خفت کرده از شرم و خجالت چند راند پیداش نمیشد الان مال و منال دنیوی و جیره کاری کرده که پررو پررو میان تو فروم هم جار میزنن و افتخار هم میکنن... چیه این مال دنیا...


    الان از لحاظ استراتژیک این اکانت‌های توی NE چه سودی برای سایدتون داره؟ جز اینکه اکانت‌های ساید خودتون عقب بمونه و فقط درگیر خراب کاری تو شمال شرق بشید. با کسی هم خصومت شخصی ندارید که بذاریم پای اون.


    مزنه ریجستر هر اکانت تو شمال شرق چند تموم شده براتون صادق جان؟ اگه پول خوبی میدن بگین ماهم در جریان باشیم :) شاید ما میتونستیم با مبلغ بالاتری بخریمتون.



    قبل اینکه از هاوای 200/200 بهتون بگم باید از هاوای اندگیم حرف بزنم براتون تا شاید یه ذهنیتی ازش داشته باشین.

    این وسط که دوستان کهکشانی‌مون تو شمال شرق با آغوش باز دارن از چوکور و جنوب پذیرایی میکنن گفتیم کی به کیه ما هم بگیریم یکی رو بزنیم برای دست گرمی تا موتورمون روشن شده. اساتید جنگی که دل به کار نمیدن ;)




    در فاصله بین 25 دقیقه اسکات تا لند همر، 5 تا هیرو توی ده جمع شدن که نشون از این داره که تیم چوکور رسما مزدور یه سایدی شده که بازی ش.ش رو خراب کنه. حالا مزدور کدوم ساید؟ حدس بر عهده خواننده. میگم مزدور یه ساید خاص چون هر 3 ساید دیگه مولتی دارهو اگه بنا بر مبارزه با مولتی باشه چیزی که زیاده تو کل سرور مولتیه.




    و یک سری کاتای دیگه که فاقد اهمیت هستن.


           









    کارگردان: ممد کینگ لول



    پ.ن1: دوست عزیزی که سنگ مبارزه با مولتی رو به سینه میزنی، ریجستر کردن 80 تا اکانت تو ساید مقابل برای خراب کردن بازیش مولتی بازی محسوب نمیشه؟ یا مغزتون انقدر زنگ زده و پوسیده‌س که فقط مولتی کشاورز رو مولتی محسوب میکنی؟ بیش از حد خنده‌دار هستید متاسفانه.


    پ.ن2: اون قسمت از ش.ش که داری شخم میزنی با این قسمتش فرق داره. اینجا فقط آناناس تقدیم میکنیم.


    پ.ن3: آقای عشق توتالی، سیاست خارجه‌ت منو کشته دیگه :) یاد بشار اسد افتادم. طفلی از همه ور می‌خورد


    پ.ن4: 3 تا اکانت از 4 اکانت پاپ باز سرور مال یه ساید خاصی هستش. دنبال بات میگردید برید سمت همونا که جیره‌تون رو میدن ولی بات رو بهتون نمیدن. ما بات داشتیم اکانت اصلی و دفاعی من 5 تا ده نداشت دوست عزیز.


    پ.ن5: اینهمه انرژی که صرف خفت دو سه کا گرزی میکنی رو جمع کن شاید با انرژی صرفه‌جویی شده تونستی بالاخره یه سرور تا تهش بمونی.

    سلام نعمت

    چیزی که من میدونم البته شایدم اشتباه باشه ولی تعریف من از میدون برای فاصله بیشتر از ۲۰ خونه میشه

    یعنی شما ۲۱ خونه ایی رو داری میزنی رو ۲۰ خونه اول سرعت حرکت افزایش پیدا نمیکنه روی فقط ۱ خونه مازاد سرعت حرکت روی لول ۲۰ میدون تمرین ۵۰۰ درصد افزایش پیدا میکنه

    یعنی نباید بگی چون فاصلش ۲۱ خونس پس از همون اول با سرعت ۵x حرکت میکنه ن اینطور نیست فاصله های بیشتر از ۲۰ خونه فقط اون فاصله مازاد رو سرعتی میره

    به طور ساده بهت بگم که فرص کن تا ۲۰ خونه اول رو پیاده میره از خونه ۲۰ به بعد سوار موتور میشه(البته بستگی به سطح میدون سوار موتور یا حتی بنزم میشه)


    سلام سلطان <3


    آره مثل اینکه اینگونه است : )


    قبل از اعلام تو فروم از چند نفر دیگه پرسیدم گفتن والا احتمالا باگه! نه تنها خودم نوبم دور و برمم پر از نوبه. حل شد.



    پی نوشت: مبارزان با مولتی مثل مسئولین کشور هستن که پشت میکروفون میگن فساد و رانت هست و باید باهاش مقابله کنیم، بعد از اتمام مصاحبه زنگ میزنن بارشون از گمرک ترخیص بشه.

    جسارتا وسط بحثتون، بنده به یه مشکلی برخوردم که نمیدونم از اطلاعات کم بنده هستش یا شانس خرابم یا اینکه ممکنه سراسری باشه:


    ناتار در 19 خونه‌ای بنده، که میدون تمرین روش تاثیری نداره:




    این هم تایم لندش:





    ناتار در 19 خونه‌ای، 1 ساعت و 21 دقیقه بدون تاثیر میدون تمرین.



    این هم یه ناتار تو 21 خونه‌ای که قاعدتا باید از میدون تمرین لول 9 بنده تاثیر بگیره:




    تایم لند ناتار دوم با میدون تمرین لول 9:




    1 ساعت و 27 دقیقه :(



    یعنی عملا گرزی های بنده میدون تمرین رو پشم هم حساب نمیکنن. و بنده چندین روزه بدون اینکه دقت کنم دارم از این مورد لطمه میبینم. خواستم بدونم برای شما هم همینه یا فقط من بدبختم؟