Posts by ShadOws

    سلام و عرض ادب

    ادمین جان این راهش نیست

    باور کن راهکار ساده تری برای جلوگیری از مولتی بازی هست که نه باگ گیری میخواد نه برنامه نویسی خفنی نیاز داره


    راهکارش هم خیلی سادس و در تمامی سرور های تراوین دنیا هم یکیه


    بن و پانیش


    مرحله اولش حذف این ای پی عنکبوتی که واقعا نمیدونم اصلا به چه منظور هست ولی بعضا شاهد ای پی خوردن اکانت هایی میشیم که هیچ ارتباطی باهم ندارند و مرحله بعدش به گفته خودتون هر ای پی سه تا اکانت مجاز هست لاگین باشه ( یک اصلی و دو جانشین ) به جز این هر اکانتی ای پی مشترک داشت بن بشه یا نمیدونم بر اساس همین الگوریتم هایی که خودتون پیاده کردین برای شناسایی مولتی ها به جای لیمیت خوردن بن بشن . از اونجایی که با بوجود اومدن این اتفاق شاهد کاهش شدید منابع برای همر ساختن رو به رو میشیم از طریق اضافه کردن ناتارا یا منابع طبیعی که داخل سرور دسترسیش برای عموم ازاد هست بتونیم کمبودشو جبران کنیم


    یا رومی روم یا زنگی زنگ

    نمیشه که هم بخواید مولتی بازی باشه و به طبع کسب درآمد بیشتری داشته باشید هم اینکه با راهکار های من در اوردی جلوشو بگیرید .


    یا بیایید سرور رو با مولتی اعلام کنید و تکلیف رو روشن کنید و در کنارش سرور مجازا برای کسی که مولتی بازی دوست نداره ران کنید یا با این حرکات مارو تراوین زده نکنید .

    دوست عزیز و گرامی که بازی با کلماتت خوبه :) برات روشنگری میکنم که نخوای از حرف من سو استفاده بیشتری انجام بدی :)

    تنها چیزی که اگه در بدترین حالت ممکن میخواستی از حرف من نتیجه گیری کنی این باید می‌بود که اس ای متای قبل از شروع سرور نداشته و همه ساید ها براش رغیب محسوب میشن (مگر اینکه روند بازی چیزی رو تغییر بده ) ولی آیا برای شما هم همچین چیزی صادقه ؟؟ و متاسفانه من تا اینجا داخل پست های شما نه تنها پاسخی که به سوال اولم داشتم نگرفتم و شما از پاسخ مستقیم این سوال که چرا مسائل داخل ساید رغیب شما انقد براتون مهم و ناراحت کننده شده بلکه ظاهرا شما دستاورده بزرگی هم کسب کردی که هنوز برای خوده من مشخص نیست و هر دوستی از ساید شما پست میزاره یه تبریک طوری تو حرفاش هست که واقعا نمیفهممش . اگر چیزی جز اثابت این موضوع که نگرانی بیش از حد شما در خصوص شمال شرق دیده شده بفرمایید بنده هم مطلع شم .


    پ.ن: ما نشسته بودیم نون و ماستمونو میخوردیم تا پست جهت دار شما شاخک هامونو‌ تکون داد و همون پست هم سوالم رو مطرح کردم که اگر موضوعی هست بگید خبر دار شیم که شما گفتید خبری باشه داخل فروم مطرح میکنید منم گفتم انشالله برداشته من از حرفاتون اشتباه بوده و همین که شما میگی باشه :)



    پ.ن: اگر بر فرض مثال من حسین شدو از ساید اس ای میومدم و همچین پستی مشابه در خصوص اس ای که قصد خرابکاری دارم میزاشتم (به شوخی یا جدی و با توجه به اینکه با بنده هم رفاقتی نداری ) و دوستان ساید شمالی لایک میزدنند بازم شما همچین واکنشی نشون میدادی محمدعلی جان؟؟:) من که بعید میدونم . حتی شاید جزو لایک کنندگان میبودی ;)


    پ.ن اخر : من کوچکترین عضو اس ای هستم که تمام تلاش برای پیروزی ساید خودم انجام میدم نه ساید محبوبم :)


    شاد و پیروز باشید

    درودی بی کران


    فدات شم 9 امین پست فروم این سرور نعمت یاغی معروفه که اسم اکانتش هم نوشته و پستش هم با فونت بزرگ و بولد شده هست که وقتی تاپ غارت هم باز میکنی ایشون رو اونجا میبینی که داخل اتحادهای شمال شرق هم نیست که واقعا این شواهد رو کنار هم بزاری حتما همچین سئوالهایی به ذهنت خطور میکنه که عاقلانه ترین کار اینه که ازش بپرسی. با این اوصاف نیازی به چک کردن هست واقعا؟ 30 ثانیه وقتتو نمیگیره اینارو ببینی. بعدش الان موضوع دیگه ای توی این فروم مطرح شده که ما پیگیری کنیم یه خورده سرگرم شیم؟ در ضمن میخواستم لینک ببینیم اگه خدا بخواد. حسین جان قول میدم اگه موضوع دیگه ای اومد وسط فروم اون هم پیگیری کنم. 8) راستی حسین جان من هم دقیقا میتونم این سئوال رو از شما بکنم اینکه ممل بیاد به نعمت گیر بده (جنوب غرب به شمال شرق) فایده اش برای شما چیه که از جنوب شرق پریدی وسط ؟! یا مثلا میتونم بپرسم چرا پلیر با تجربه و قدیمی که این سرور ج.ش بازی میکنه باید پست برهم زنی یک ساید دیگه رو لایک کنه ؟! اگر خبریه به مام بگید در جریان باشیم حسین جان.

    موضع و طرف ج.ش که در مقابل ش.ش مشخصه

    هم تو پست های اعلام آمادگی و هم با توجه به چالش هایی که چند سرور بین این دو ساید بوده حداقل از نظر عقل ناقص من طبیعتا این سرور هم این دوساید مقابل هم هستن ... و طبیعتا هرچی چالش برای ساید رغیب ما بیشتر باشه ما خوشمون میاد ولی شما چرا نگران این چالش هایی برای من سوال بود که به گفته خودت نعمت جان داخل اتحاد های ش.ش نیست پس لایک شدنش هم نباید شمارو ناراحت کنه علاوه بر این چیزی که خودتم بهش اشاره کردی نعمت جان با فونت بزرگ نوشتن که بخشی از ساید ش.ش ولی به شوخی یا جدیش برا اهداف شخصی ...


    شایدم منظور خاصی از مطرح کردن اینکه لایک مشترک و ... نداشتین ها;)صرفا جهت فان و دوستی که با نعمت داشتی خواستی این مدلی احوال پرسی کنی . یعنی انشالله که این مدلی باشه و گرنه زشته آدم یه سایدی رجیستر کنه ولی دل با یه ساید دیگه باشه محمد جان . انشالله که من بد برداشت کردم و همش شوخی های دوستای قدیمیه :)

    شاد و پیروز باشی بزرگوار


    پ.ن : مختصات دیفالتت خیلی دوست داشتنیه نعمت یا من فقط وسواس عددی دارم :love:;(؟

    سلام و عرض ادب

    درود نعمت یاغی


    آقا میبینم که بازار مشترک لایک شدید. داستان چیه؟ آیا از مستقل در جهت اهداف شخصی شما خبر دارن؟ و یا چون فقط آیکون شیطونی گذاشتید و در ساید شمال شرق رجیستر کردید خوشحال هستند و اومدن لایک کردن؟ آیا شما ضد منافع سایدی بازی میکنید و ما شاهد لینک های اول بازی خواهیم بود؟


    یه سوالی همین اول ذهنمو درگیر کرد میپرسم اگه اشتباه کردم دوستان تصحیح کنند لطفا


    تا جایی که بنده حضور ذهن دارم شما سایدی که برای بازی انتخاب کردی ج.غ بود الان چرا شیطنت های داخل ساید ش.ش برای شما جذاب شده که حتی تا چک کردن لایک ها هم رفتی ببینی کی از کدوم ساید داره لایک میزنه ؟؟

    چرا پلیر با تجربه و قدیمی که این سرور ج.غ بازی میکنند نگران اتفاقات ش.ش هستند؟؟


    اگه خبریه بگید مام در جریان باشیم :):)

    سلام و عرض ادب

    تبریک مجدد به همه دوستان و برنده های بازی .

    واقعا نمیخواستم پست بزارم ولی یه جایی ادم دیگه باید کوتاه بیاد دیگه 😐😐

    کل هدفم از این پست گفتن این موضوع بود :


    تا دیروز مدال فیک و پروفایل فیک بود امروز شد کل افتخارت همین یه میل پوینت هجومی؟

    تا دیروز دعواتون سره همین که اصلا این مدال ها برای شما نیست الان موضوع عوض شد ؟


    نکن اقا

    نکن دوست من

    نکن رفیق


    ما که افتخار همبازی شدن با شما رو نداشتیم ولی از اونجایی که دوستان میگن اس ای بازی برو امار مرام و معرفت تیم مارو از نمیدونم امید ,اشکان سرلشکر ، بچه ها بلا چاو ، فرامرز ، نمیدونم هرکی که خودت قبول داری و با ما تو اس ای پلی داده بگیر هرکدوم بهت نگفتن تو سروری که بازی کردیم همه یه طرف مهدی دانایی یه طرف بیا هرچی از دهنت در اومد به من بگو .



    پ.ن :کل کل یه بحثه تخریب و توهین یه بحث دیگه


    مجدد به همه دوستانی که این سرور بازی کردن خسته نباشید میگم . دمه همگی گرم

    رفیق بوم بوم

    تبریک خوب دف کردید

    الان خوبه ؟ 😂

    واقعا دنبال زیر بغل ماری؟

    تو سروری که نتیجه معلوم شده دنبال چی؟

    اون همرا که ساخته شده بودن دیوار بشن حالا رو واندر قسمت نبود طوره دیگه دیوار شدن .

    اصلا به قول شما با قصد و منظور دیستروی هم لانچ شد الان مثلا اگه اون ده میپرید تغییری تو نتیجه بازی ایجاد میشد؟

    بیخیال توروخدا انقد حاشیه نساز .


    اولین پست من تو این سرور و فکر کنم که فکر اخریشم بود امیدوارم که از بازی تو این سرور لذت برده باشید . چند سرور مقابل ایلیای عزیز بازی کرده بودم و تجربه همبازی شدن تو یه ساید جالب بود و از زحمتاش برای تیم و ساید تشکر میکنم .


    خداروشکر یه بار دیگه افتخار بازی کنار سروش جان و مهدی دانایی داداش گلم رو داشتم ولی معذرت که نتونستم خیلی کمکتون کنم .


    همه دوستانی که افتخار دادن و بازی کردن این سرور تشکر میکنم که بازی رو جذاب کردن .


    پ.ن : سروش دوانی خدافظی کنیم دیگه پیرمرد ؟😂

    بحث فرهنگ سازی اینه عزیزم

    خودمون یه کاری میکنیم کسی که مولتی باز هم نیست بره مولتی بسازه تا بهش نگن نوب !

    رفیق من دقیقا منظورم همین بود


    الان که این تایپک ایجاد شده همه در حال اظهار نظرن که طرفدار سرور بدون مولتی هستند ولی نمیدونم کیه پس وقتی رجیستر باز میشه مولتی ثبت نام میکنه


    من به شخصه نه موافق مولتی بازیم نه مخالفش ولی چیزی که هست به نظرم مساوات برای همه باید باشه .

    به نظرم به جای اینکه بیای اعلام کنیم طرفدار سرور بدون مولتی هستیم و ادمین های محترم هم بیان اول سرور تو پست اعلام آمادگی سرور رو بدون مولتی معرفی کنند بیان رسما سرور رو مولتی ازاد کنند حداقل همه بتونن استفاده کنند یا نه اگه واقعا کسی میخواد خودشو محک بزنه و بدون مولتی بازی کنه نیازی به هیچ قانون و شرطی نیست . تا منه نوعی و شما نخواهیم خودمون ، ۱۰۰ تا قانون سفت و سخت هم که گذاشته بشه بازم راه دور زدنشو پیدا میکنیم همونطور که الانم تو همون سرور های کام خوده شخص بنده هم مولتی کشیدم هم رید دادم بن و پانیش هم نشدم امار و اسکرینم متاسفانه چون نگه نمیدارم امکان اشتراک گذاریشو ندارم ولی دوستانی که بازی کرده بودن باهامون از جمله محمد ترانتولای عزیز تصدیق میتونن بکنند اظهارات بنده رو در خصوص اکانت رومن Redwin توی مقدماتی سرور فاینال.


    بازم میگم من نه مولتی بازی رو حمایت میکنم نه رد میکنم و تمام حرفم اینه هزار تا قانون و شرط سنگین هم باشه ما باید بخواهیم در غیر اینصورت با کمال احترام برای همه دوستان به نظرم همه سره کاریم 😂

    سلام و عرض ادب

    من مطالبی که دوستان به اشتراک گذاشته بودن رو مطالعه کردم و چیزی که برای خودم به شخصه خنده دار بود اینکه همه خواهان سرور های بدون مولتی و بات هستند تا اینجاش مشکلی نیست ولی نکته خنده دارش اینجاست که همه انتظار اینو دارند که یه قانونی باشه که جلوشونو بگیره برای مولتی بازی 😂

    همه پیشنهادا که دادید اصلا من میگم خوب و عالی


    ولی


    خب دوست عزیز و گرامی چرا همیشه باید زور بالا سرمون باشه ؟

    اگر واقعا نیت پاک بازی کردن دارید از خودتون شروع کنید و هرکس واقعا یک اکانت بسازه چه نیازی به وجود قوانین و اصلا دخالت ادمین هست که همگی میدونیم این اتفاق به ندرت پیش خواهد امد که برخورد جدی از سمت ادمین صورت بگیره .


    به دلیل مشغله ای که داشتم سرور ۵ ایکس نتونستم تیم هجومی رو کمک کنم ولی دوتا اکانت دفساز به همراه یکی از دوستان اوردیم بالا که با کمی هم تاخیر نسبت به زمان شروع سرور اومدیم و حتی بدون غارت ناتار ها و فقط با تولید کپ و فیدرهایی که بود حدود ۴ میل گندم خور دفاعی تحویل ساید و واندر دادیم (اکانت های Mikasa و samurayi) که فکر میکنم عدد قابل توجهی بود .

    ضمن اینکه مخالف محدودیت های خاص برای ناتار ها و تخم ریزیشون هم هستم . دارید میگید سرور بدون مولتی بشه و محدودیت رجیستر اکانت با تیکت باشه و تنها منبع تغذیه ای که تو سرور همین ناتار ها هستند که اگر اونها هم محدود بشن که عملا هیچی برای غارت باقی نمیمونه .


    در نهایت برمیگردم به حرف اولم که تا خودمون رو اصلاح نکنیم شرایطمون تغییری نمیکنه‌ . از خودمون شروع کنیم .


    طولانی شد .

    پوزش

    خب خب


    تمام و تمام



    تبریک به ساید خودمون و همه بچه های گل و دوستان عزیز و زحمت کش های ساید


    واقعا از بازی کنار همه تون لذت بردم

    اسم ها زیاده دوستان گفتن من دیگه تکرار نمیکنم که وقت گیر نباشه


    بعضی از لینک هارو که قبلا دیدین ولی کل دستاورد های اکانت رونین رو مختصر براتون میزارم امیدوارم لذت ببرید .


    لینک ها به ترتیب لانچ شدن هست .


    ۱. تنها رمر اکانت رونین که فقط برا دله خودمون ساختیم



    ۲. تنها جنگیمون



    ۳.دیفالت و یکی از کاتاها خوبمون



    ۴. واندرزن چهارم



    ۵. واندرزن سوم



    ۶. واندرزن دوم و بزرگترین همر تبری سرور



    ۷. بیگ همر و واندرزن اول و همر یک سرور





    در انتها بازم از هم تیمی ها و بزرگای خودم سروش و مهدی عزیز تشکر میکنم که تو این سرور رو اکانت رونین افتخار همراهیشونو داشتم جفتتونم درجه یکید و بازی یاد میگیرم ازتون .

    از رضا اکانت snow

    مظاهر اکانت thyphoon

    علیرضا اکانت raidcall

    سعید اکانت manowar

    احمد و شهروز که اول سرور بودن ولی نتونستن تا اخر بمونن تشکر کنم که این سرور افتخار دادن تو تیم رونین همراه ما بازی کردن .



    از اشنایی با همه دوستان خوشالم و امیدوارم دوستان خوبی باشیم از این به بعد برای هم ...


    واندر دل و زندگیتون انشالله ۱۰۰ بشه .


    مخلص همه

    حصین شدوز .

    تایم مقدس ۲۳.۲۳.۲۳ تموم شد ؟؟؟


    خیلی تاثیر گذار بود ...




    جای داداشم مهدی خالی نباشه زودتر از بنی در بیاد



    اما جدا از شوخی خسته نباشید جانانه به ادریس و تیم پلنری و لانچری... نتیجه اش دل چسب نشد براشون اما به نظرم خیلی پلن سنگین و گسترده ای بود که دمشون گرم که انقد وقت گذاشتن و تا اینجا هم همه تلاششون برا برد رو کردن...


    ایول دارین

    بووووووووووووووم 😂



    صداشو که اومدی داداش لینکشم من میرم 😂😂


    دیفالت رونین


    اگه اشتباه نکنم لول ۴۰ یا ۴۱ بود .




    اگه یه سری از دوستان بهشون بر نمیخوره و ناراحت نمیشن یه بخشی رید این ده هم ناتار بود😂😂😂


    با تمام قوا پیش به سوی پیروزی اس ای:evil:

    سلام دوستان عزیز


    ما که دیوار شدیم ولی جو این فروم رو واقعا نمیشه تحمل کرد پر از بحث ها بی ربط به سرور شده ... لینک خودمون رو میزارم یکم تو جو بازی قرار بگیریم


    جنگی رونین که بلاخره قسمت شد رو نمایی بشه :P



    پاتریوت





    پ.ن1: هر دو این همرها هم با رید ناتار ساخته شدن قابل توجه اون دوستی که میگفت بدون مولتی تونستی 100ک نیرو بساز:)


    پ.ن2: انتظار چنج کپ و سنگ تراشی رو نداشتم ... تبریک هم میگم به تیم مدافع دیواره خوبی بود :thumbup:


    پ.ن3: ادمین جان چه خبره اینجا ؟ شبیه حموم زنونه شده !!

    از اونجای که بازی آقا مجید رو دیدم و دو سروری باهاش تو ای ار بازی کردم به نظر من به گرد پاش هم نمیرسی ،هرچند فکر نکنم اونموقع شلوار پات بوده باشه،تو این سرور هم که ماشالا بشه تو و سایدت زدین تو کار مولتی فقط.و با مولتی اکانت ساختن،و همر ساختن هنر نیست فهمیدی،هر موقع تونستی بدون مولتی یه همر صد هزارتایی بسازی بعد بیا تو فروم منم منم بکن عزیزم...



    میایم وسط اس ای با مولتی فراوان تا کتیبه ها هم بیشتر نیستیم که بازی ساید خراب نشه ببینیم این جوجه نوب ها همرهاشون چیه وسطتشون کنارشون همر میسازیم ببینن همر چیه

    من اولین شخصی بودم که از فروم آی ار با افتخار گفتم مولتی باز و بات بازم هیچ وقت هم ابایی از گفتنش نداشتم اینایی که پلیر نیستن همیشه بهونه مولتی بازی و بات دارن



    شما که قصده تعریف کردن از کسی داری حداقل نیا دو خط پایین ترش تخریبش کن پسر خوب ، سابقه کسی که از دکلش میری بالا رو بخون و بدون بعد بپر وسط ...


    یه بار قبلا گفتم دوباره هم میگم کم کاری خودتونو سره اینو اون نندازین


    تو همین سرورم بدون مولتی از خیلیاتون هم بهتر همر ساختیم هم ازش استفاده کردیم کارنامه اش هم موجوده لینک های مختلفی که از اکانت پاتریوت تو‌ همین فروم دیده شده الانم رنک ۲۱ اتک سروره


    اره گلم ...

    بدو دنبال یه قول دوقول بازی کردنت ادبیات حرف زدنتم رعایت کن

    پرهام خداوکیلی دنبال چیی ؟؟


    رها نمیکنی اقا ؟!


    اقا ما همه بد پیشوا خوب


    ما همه نوب ما مولتی زن ما بد پلیر داداش سره جدت بس کن


    من یکی که اصا نمیفهممت


    از اول اومدی همش سامان سامان سامان


    اقا اصا سامان بزرگ سامان کبیر سامان قبله تراوین


    بکش بیرون دیگه بابا بسه خستمون کردی



    الان این که مدیریت اس دبل ضعیف بوده هم تقصیره اس ای و مولتیاشه حتما ...


    پ.ن : طرف هم خر و میخواد هم خدا رو ، میگه اس ای کمتر مولتی میساخت بازی بالانس میشد انگار مولتی که ساخته میشه از روزه رجیستر با یه کپ 20 تو مپ ظاهر میشه ... حالا شما یا وقت نداشتی یا توان نداشتی یا اصا علاقه نداشتی یا هرچی کم کاری خودتونو چرا سره اینو اون میندازین ؟

    میگم ماه رمضونه پست هارو یکم معنوی تر کنیم ...


    میگن بعد از این که جنگ یونیک زده شد امام فتوا داد که نگران نباشید کتیبه حلال به سایدش برمیگرده :D:D که برگشت


    از اونطرف هم یه فتوای دیگه داده بود که گرزی که گندم حرام از سفره مردم به اسم خمس و زکات و اینا بخواد ببره و بخوره برکت نداره و به انتهای سرور نخواهد رسید که نرسید ...:D



    جا داره یه تشکر کنم از خانواده محترم رونان که علی رغم میل باطنیم اول سرور با چک و لقد منو مجبور کردن بیام :P

    مهدی کلت برو بخواب دیگ بسته داداش

    سلام خدمت همه دوستان عزیز


    خسته نباشید به تیم پلنری و لانچری عزیز اللخصوص فرهاد عزیز (برای اون داستانی که خودش میدونه چیه و کلی خندیدیم دیروز^^:D)


    تبریک به هر دوساید بدون در نظر گرفتن نتیجه ای که حاصل شد خیلی دوست داشتم مرتاض هم میومد ولی خب دیواره خوبی چیده شد جلوش و خسته نباشن تیم شمالی برای دیوار خوبشون


    خوشحالم از اینکه همرهای ما هم تو این پلن و بوجود اومدن این لینک ها زیبا تاثیره کوچیکی داشتن یه توضیح هم درباره همر ها بدم خالی از لطف نیست



    اول همر اکانت PaTrioT که تماما زحمت ساختش برای سروش عزیز و مهدی عزیز هست و خسته نباشن



    برا دوستانی که خیلی بازی صنعتی رو دوست ندارن این همری که تماما با رید ناتار و تولید کپ خوده اکانت ساخته شد و همونطور که ایلیا جان هم گفتن چندبار برا تخریبش اقدام کردن که با اینسرت خوبه مهدی و با چنگ و دندون حفظ شد این همر که سایزش چون پلنی برای بزرگتر شدن و نگهداریش نداشتیم بیشتر ساخته شده بود تا میدگیم برای زدن کتیبه استفاده بشه ولی خب به هر طریق موند تا اینجای بازی که تقریبا از همون مید گیم به بعد حتی غارتش هم خاموش بود و تقریبا 10 روزی همر شارژ نشد ...


    همر بعدی رمر RoNiN





    این رمر اصا قرار نبود ساخته بشه بعدش هم که ساخته شد اصا قرار نبود لانچ بشه :D:D بیشتر از سره علاقه عجیبی که مهدی به گرزی و سروش به حجم بالای رمر و واندرزن داره شروع کردیم به ساخت این رم (با توجه به تجربه سرور قبل که 45 46 ک رم اگر اشتباه نکنم فقط 3 لول دیوار انداخت میدونستیم اند گیم رو واندر تاثیری نداره و با توجه به مختصات اکانت هم طوری نبود که تو پلن های جنگی استفاده شه و میگم قرار نبود لانچ شه ... ) و در نهایت شد این که در بهترین جا و زمان ممکن به کار اومد و باز هم جای خوشحالی داره که اینجا هم تونسته باشیم برا ساید حرکتی زده باشیم ...




    پ.ن 1: کل این پست بهونه بود که برا این قسمت پیونشت :D



    یکی به این دوستمون بگه ما 05 رو زدیم از فیک لیستش در بیاره ;(;(


    پ.ن 2: ایلیا جان تبری ها دکورین واسه خوشگلی گذاشتیم اونجا کارایی خاصی نداره میخوای رزرو کنی :D

    سلام و عرض ادب خدمت همه عزیزان


    پرهام جان من یه نصحیت برادرانه میکنم بهت برا فضای داخل بازی چون من شناختی از شخصیت بیرون بازیت ندارم


    تکلیفتو با خودت روشن کن


    من حس میکنم شما میای فروم یه چیزی بگی که فقط گفته باشی


    اول میای اینجوری میتوپی از این زاویه که اره ناتار کاتا کردن خوب نیستو قصد تخریب جنوب شرقو داری باهاش

    بعد میای اینجوری از همون چیزی که میخواستی باهاش تخریب انجام بدی وایمیستی دفاع میکنی ، تشویق میکنی

    بعدم ناراحتی چرا دیسلایک میگیری


    وقتی حرفات انقد باهم متناقضه انتظار لایک هم داری ؟



    یکم قبل از اینکه پست بزاری فکر کن اصا ببین این چیزی که میخوای بهش بپردازی ربطی به تو یا سیاست های بازیت داره یا نه.

    نفهميدم چي گفتي ولي اگه تموم شد بايد بگم خيلي تاثير گذار بود .


    از متاي دوستي يه مترجم بياد بگه اين دوستمون دنبال چي بود از فكت ها و تحليل هاش