Posts by _Al0Ne_

    درود


    وفاداری به توافق توی هر 4 ساید قابل تحسینه.


    ولی سوال من اینه مگه تو این توافقا چک و سفته ضمانت اجرا جابجا میشه که ما خبر نداریم.


    همونطور که میگید فراخور زمان سرور یه تصمیم درست گرفتید، آیا الان هم این تصمیم درسته؟


    این جملم به شما نیست، هر کدوم از پلیرای 3 ساید دیگه با علم به اتفاقاتی که توی سایدشون افتاده میتونن این رو تایید کنن.


    اصرار به حفظ توافقات، عامل اول به گند کشیده شدن این سرور بود.


    2نفر ادم باهم صحبت میکنن توافق میکنن، بعدش هر دوشون میدونن که این توافق در ادامه به صلاحشون نیست. همونطور که باهم توافق کردید یه زمانی، به صورت توافقی قرارداد رو فسخ میکنید اگر هدفتون لذت بردن از سروره.

    اتفاقی که به شدت مایل بودیم تو مید گیم بیفته ولی خب حیف!

    زد و خورد بازی کدورت نمیاره، این رو اگر میتونستیم تو خودمون جا بندازیم بیشتر مشکلات حل میشد.

    درود دوستان


    با مقدار زیادی تاخیر پست خداحافظی اینجانب به شرح زیر تقدیم میگردد.:D


    قاعدتا پس از حذف اکانت تو میانه سرور لازم نیست چنین پستی نوشته بشه ولی خب این سرور به چند دلیل برام خاص شد و با انسان هایی اشنا شدم که بسیار برام باارزش بود به همین خاطر دوست داشتم تا تو غالب پست خداحافظی ازشون یادی کرده باشم.


    این سرور تک اکانت و به هدف ماجراجویی کنار رقبا وارد سرور شدم و توی شمال شرق رجیستر کردم، اما شرایط طوری بود که تصمیم گرفتم همون ابتدا کوچ کنم و کنار بچه های شمال غرب بازیو ادامه بدم و خب از پیشامد فعلی بسیار راضی ام. بازی کنار کسایی که همیشه تو فروم و بازی باهم درگیر بودیم تجربه خیلی شیرینی برام بود.


    اول از همه ممنون از آقا تورج عزیز که علاوه بر زحمت لیدری، به شدت پای کارهای ساید بود، تعداد زیادی همر جنگی اماده برای کلین کتیبه و واندر ها اماده کرد به طوری که همر اصلی ای از پلیر ها برای ناتار خرج نشد. کلاس بازی اکانت خودشون و شب بیداری ها برای همون نیمچه لانچ و دف کردن های انجام شده تو ساید هم که بماند.


    در جایگاه دوم، کم لطفیه اگر از ساناز خانم تشکر نکنم🏆. ایشون در کنار اقا تورج هم تعداد زیادی همر جنگی اماده کردن، هم دف و همرهای فوق العاده ای کشیدن که قسمت نشد لینک هاش رو تو فروم ببینیم. زحمت اصلی بازی رو اکانت واندر با ایشون بود. اکانتی که شاید پر پتانسیل ترین اکانت ساید بود، برای اینکه تیم جا نمونه روزانه چند میل منبع تو ساید جابجا میکرد، واقعا از روحیه مشارکت تیمیشون لذت میبردم.


    و سومین تشکر ویژه هم از نعمت عزیز، دفکورد واقعی ساید:D از اول بازی زحمت زیادی کشید، از تقسیم کراپرای ساید گرفته تا جمع اوری کتیبه ها و خفت. کلی کار قرار بود باهم انجام بدیم که قسمت نشد.


    این سرور این شانس رو داشتم که دوباره با امیر عزریل عزیز، آقا مهدی شاهوگش و پرهام عزیز همبازی شم و همچنین افتخار اشنایی عزیزان دیگه ای رو هم داشتم؛ رضا گارد( پس از کلکل های فرومی متمادی در سالیان اخیر:love:)، محمد کینگ لول کار درست با همرای فوق العادش، آیناز همیشه بیدار، مانی زئوس و طاهای عزیز رو داشتم که معاشرت باهاشون بسیار برام لذت بخش بود، به قدری لذت بخش که الان باز داریم تو تورنمنت با هم بازی میکنیم و تو گروهمون میزنیم تو سر و کله هم.



    خوبی خانواده کوچیک اینه که صمیمت عمیق در مدت کوتاهی شکل میگیره و واقعا از بازی کنار تک تک شما عزیزان لذت بردم. احتمال زیاد نام هایی از تیم جا مونده که بذارید رو حساب فاصله زیاد این پست از حذف اکانت و فراموشی من.


    خسته نباشید به بچه های جنوب غرب، بعد از مدت ها با صادق و پارسای عزیز هم صحبت شدم، دوست داشتم ادامه بازی کنار هم میبودیم ولی خب قسمت جور دیگه ای بود.


    و اما تبریک به دوستان عزیزم در جنوب شرق بابت پیروزیشون... خودتونم میدونید که میتونستید خیلی قشنگ تر ببرید ولی خب برد، برده ... چه خوشمون بیاد چه نیاد شما شایسته برد بودید و این برد نوش جونتون<3.



    راستش قسمتی از پست از قبل اماده بود و امروز که اومدم تکمیل و ارسالش کنم این پست رو هم دیدم، به دور از کلکل خواستم این رو هم جواب بدم چون به نظر من از 1تا3 درست شمرده شده بود ولی 4نداشت :)


    - اولین اشتباه


    - اشتباه دوم


    - اشتباه سوم

    حسن ختام اشتباهات هم به نظر من متای شرق در این مقطع سرور هست :)

    با تمام احترامی که برای حضور و موندن شما تو این سرور قائلم چیزی از این برد سهم شمال شرقِ این سرور نیست. ما که به ضعم شما بازی هیجان انگیز بلد نبودیم و حذف کردیم ولی شما که ادعای جذابیت بازی رو دارید چرا کماکان در سروری که بیابونه دنبال متا هستید و بازی رو برای خودتون جذاب نمیکنید.



    پ.ن: BellA CiaO is Loading ...


    ارادتمند همگی دوستان

    فرهاد

    درود


    نگران هیکل منم نباش رفیق، قامتش از ابعاد شما، کلامی و وجهه‌ای، خیلی گنده‌تره.

    متاسفانه هیکل گنده تر و وجهه برتر شما نسبت به من! باعث شده که شما بدون تفکر(نمیگم تعقل) پستاتو بذاری و پستای قبلی خودتون رو که من کوت کردم درست نخونی

    لذا دوباره اون تیکه هاش رو براتون میذارم که لا مشغله های سایدی و غیرتون یه نگاه بهش بندازید.


    یعنی وقتی تو پاپ هیچ‌جای 100 نفر نیستید، وقتی تو غارت یک سوم و یک چهارمید، وقتی تو تعداد اکانت یک سومید، بشینید سر جاتون و بازیتونو بکنید


    شمال شرقیها ولی چون یادشون نرفته اوایل چه پستهایی در موردشون می‌نوشتید و چقدر بی‌ادبانه باهاشون حرف می‌زدید، و از یک طرف میدونند متای شرق بعید نیست، احتمالا بی‌دلیل وارد جنگ نمیشن. جنوب غرب هم، چیزی که من از تیمشون دیدم، اهل این بچه‌بازی‌ها تا قبل از واندر نخواهد بود. نهایت باید بیاید به پستهای فروم گیر بدید و یه جنگِ مسخره راه بندازید.

    در نتیجه گیری های منطقی شما، ما باید کنار میشستیم بازیمونو میکردیم. حالا الان شدیم یکی از دلایل عدم جذابیت سرور؟


    اما در باره این بخش

    خب منطق سرور برای جنوب شرق و جنوب غرب هم، همین حد درگیری رو ایجاب میکرده. همه تعطیل کنیم بریم؟

    اگر منطقتون اینو ایجاب کرده درگیر نشید پس واسه لایک و ویو میاید اینجا میگید اه بازی جذاب نیست؟ ما که اعتراضی نداشتیم به چیزی، شما در خفا گفته بودید سرور جالب نیست تعطیلش کنید یکی دیگه راه بندازید تو فروم هم بعدش اعتراض کردید ما هم گفتیم اگر قرار باشه اتفاقی بیفته منطقیش اینه که از سایدای شلوغ شروع شه.


    در باره نکته بعدی

    «ما اومدیم شمال شرق رو بزنیم

    شما داری راست میگیا، اما متاسفانه کل حقیقتو نمیگی و فقط اون تیکش که به نفعتونه رو میگی، اینکه دلایلی که بچه های تیم اومده بودن ان ای رو بزنن رو نمیگی، اینکه چه اتفاقاتی تو طول همین سرور افتاده رو نمیگی.

    میگید ما اومده بودیم ان ای رو بزنیم ولی نزدیم، گیریم که این حرف درست باشه. 2تا دلیل منطقی بیار چرا سایدی که یه هفتس زمزمه حذفش هست رو بزنیم بعدش بفهمیم عه این اکانته حذف شد که حیف همر؟ صبر میکنیم ببینیم کی میمونه کی میره تا بعدش تصمیم بگیریم چی کار کنیم.

    اگر میدونستم اعلام جنگ ما به شمال شرق و نزدنشون، قبضش دم در شما میاد من حتما باهاتون هماهنگ میکردم که دلخوری پیش نیاد

    به خدا خیلی عجیبه ما گفتیم یکیو میزنیم، بعد نزدیم، باید به یکی دیگه جواب پس بدیم که چرا نزدیم.

    توضیح واضحات دارم میدما، ولی چون ذهن پرسشگرتون فقط دنبال طرح سوال و بازجوییه و جواب سوالاشو از ما طلب میکنه و اگر هم جوابشو ندیم فکر میکنه ابعاد مادی و معنویش از همین چیزی که الان هست هم داره بزرگتر میشه و اینجا براش کوچیکتر از قبل میشه مجبورم بنویسم تا کمی شما رو به جهان واقعی نزدیک تر کنم.


    نکته بعد


    منم جایی نگفتم بریزید جنوب شرق و غرب.

    و جایی که شما گفتید:

    ، با اون یکی ساید دیگه که رابطه‌تون علنی مشخص نیست ولی حتی یک بار هم، در راستای نمایشِ سیاسیش هم که شده، حرفی از زد و خوردِ احتمالی با ج.غرب و "اگر کار به گیس‌کشی با اینا رسید" نزدید.




    و اما بخش اخر

    نه «عضو شورای لیدری جنوب شرق» بودن، من رو ملزم میکنه به دونه دونه وقت گذاشتن و پست هر کسی که ریپلای کرده رو، جواب دادن. نگران هیکل منم نباش رفیق، قامتش از ابعاد شما، کلامی و وجهه‌ای، خیلی گنده‌تره.

    ایشالا که مشکلات حل شد و دلخوریِ شما هم رفع شد با این پست طولانی‌تر! و انشالله که ندیده و نشناخته سربندِ یاکوزا نبندیم و جلوی همه به کسی توهین نکنیم، اونم سر مسئله بچگانه‌ای مثل این که پستمون رو اونجوری که دلمون میخواد یا انتظار داشتیم جواب نداده.

    دلخوری از توقع میاد و چون قبلنا اینطوری بود که اونی که مسئول فروم ساید میشد یه حد و مرزیو تو پستاش رعایت میکرد من فکر کردم هنوزم همینطوره اما خب برای سرورای پیش بوده و گویا زمونه عوض شده.


    در نتیجه من توقعم بعد از اون پستتون از شما بسیار پایین اومده و در ادامه این فروم انتظار هر نوع پستی رو از شما دارم. سربند یاکوزا هم دوست ندارم چون ما خودمون یه عمر به امام توکل کردیم نتیجه گرفتیم. در برابر جملات بی سر و ته شما هم اون الفاظ توهین نبود، اگر شما منو نمیشناسی میتونی یه پرس و جو کنی تو شرایط سخت تر که تو سرور اچمز بودیم هم توهین نکردم و نمیکنم لذا ادم اشتباهیو واسه این بازی لفظیتون انتخاب کردید دوست من.



    ارادت

    مشکل اینجاست که به عنوان کسی که اسمش به عنوان یکی از فروم نویسای رسمی جنوب شرق ذکر شده بود زیادی رو هیکلتون حساب کردیم براتون چند خط تایپ کردیم.

    میدونستم قراره با طنازی نامطبوع جواب بشنوم براتون یه طنازی خوشگلی سیاهه میکردم که فک نکنید دستمون چلاقه سربالا جواب بنویسیم.

    درود


    موقع نذری دادن که میشه میگن شما قابلمتون کوچیکه، اعضای خونوادتون کمه بهمون کم میدید

    و شمال شرق و شمال غرب تقریبا مساوی بین سوم و چهارم هستند.


    و نکته‌ی همین تعدادِ اندکِ نماینده‌های شمال‌غرب، این هستش که از تعداد 9 نفر، 7 نفرشون بین رتبه‌های 40 تا 100 هستند و فقط پاپ 2 بازیکنشون زیر رنک 40 هستش



    موقع کمک دادن و اثاث کشی میگین نه ماشالا دیگه شما برا خودت مردی شدی پاشو یه گوشه کارو بگیر

    .

    این الآن شده "زد و خوردِ حداقلی تا جایی که در توانتون بوده"؟



    دوست من

    فروم نویسی وجبی، سیاست این سایت رو تعریف نمیکنه که پارسا و امید و تورج با یه غوره منو نعمت سردیشون کنه و با یه مویز شما گرمیشون.

    شما خیالت راحت باشه که با پست نعمت پارسا نگفته که اقا این پسره راست میگه ها، هیجان از خود ما شروع میشه از خونه ما شروع میشه، بچه ها قطار کنید که جنوب شرق رو بزنیم.

    و با پست شما هم فازش این نیست که اوه اوه خوب شد این اقای امیر اسپارتان پست گذاشت، دستی دستی داشتم سایدمو با سیاست های چرچیل مآبانه این شمال غربیا به فنا میدادم.


    درباره نکته بعد


    بچه های ما شاید تو فروم دلی بنویسن ولی خداروشکر اینقدر اب دیدن که تو بازی دلی عمل نمیکنن، منطق بازی همین حد درگیری رو فعلا برای شمال غرب ایجاب میکرده. کما اینکه سیاست های شما هم مشابه ما بوده. مگر لینکی از درگیری شما و جنوب غرب بیرون اومده که میگید تو اگر راس میگی برو جنوب غربو بزن:))


    البته که این اتفاق هم تا حدودی منطقی است، این سرور شاید از خلوت ترین سرورای 2 3 سال قبلم خلوت تر باشه. تیما تا کتیبه دست به عصان که کتیبه های اساسیشونو جمع کنن.


    از اون طرف هم با توجه به تحلیل شما، میلیون ها و شاید هم میلیارد ها بار(بستگی داره چطوری صفراشو بشماریم)! منطقی باشه که موضع فعلی شمال غرب نسبت به دو ساید جنوبی که وضعیت بهتری دارن، موضع واکنشی باشه. با جنوب شرق که فعلا اتش بسیم، به واسطه حسن همجواری با جنوب غرب نه اتکی اومده و نه اتکی رفته و خب سری رو که درد نمیکنه دستمال نمیبندن! ازونطرف هم تحرکاتی تو مرز شرقی داشتیم که خب نگاه شما رو به خودش جلب نکرده که خب به بزرگی خودتون ببخشید.


    من هم شخصا از جذاب شدن بازی استقبال میکنم ولی خب متاسفانه حس میکنم افراد دیگه ای باید در راستای جذابیت بازی گام اول رو بردارن ولی خب حس میکردم گفتن این صحبت یه جورایی "اتیش بیاری" باشه اما بعد از پست شما حس کردم سکوت بیشتر جایز نیست.


    و در نهایت هم که صلاح ملک خویش خسروان دانند، ما اومدیم فروم که دو کیلو سبزی پاک کنیم و دو کلمه حرف بزنیم.


    ارادت

    4. اگه جواب نمیشنوید دلیل نمیشه‌ فکر کنید درست میگید یا حق دارید به هر کسی دلتون خواست بگید بی شرف

    ببینید

    با اینکه من همیشه جلوی شما بازی کردم ولی با شناختی که از پشت همین فروم و دیدن اکانتاتون از شما و بچه های اکانتتون به دست اوردم، تقریبا مطمئنم کاتای ناتار کردن توسط شما محاله، اما دوستان زیر آب و روی آب شما؟ متاسفانه به همونقدر که مطمئنم ازینکه شما در جریان نیستید مطمئنم که یه نفر این وسط داره سوسه میاد. بابا خودتونم پلیرید و دارید ناتار میزنید ، به نظرتون وضعیت ناتارا نرماله؟ اگر نرماله که ادامه بحثمون بی نتیجس.

    لذا اگر کسی این جا هوایی میزنه به اونی که داره ناتار کاتا میکنه، به نظرم شما بذار بهش برسه، اگر طرف کارش قابل دفاعه مثل مرد بیاد اینجا بگه اقا اونی که داره کاتا میکنه منم، تا ما تکلیفمونو بدونیم.

    اگرم اینقدر وجودشو نداره که گردن بگیره شما خودتو ناراحت نکن اینکه یکی به نعل بزنید یک به میخ که درست نیست.

    اتفاق جالبی داره تو سرور میفته ( از نظر سطح کاری)


    ابتدا که نعمت اومد گفت اقا ناتار نزنید


    دوستان گفتن بدون مدرک حرف نزن اسکرین ناتار بذار


    بعدش ما اسکرین ناتار گذاشتیم


    گفتن حالا گیریم که ناتار داره کاتا میشه این چه طرز صحبته، آدم به دشمنشم نمیگه بیشرف :))


    از دیشب هم انبارای من به طور کامل پر میشه و هر 4 ساعت دارم تعدیل میزنم گندمم تموم نشه!


    به این میگن ...

    ....

    ...

    بله به این میگن درایت، ذکاوت، هوش


    حالا این که تو مسیر درست خرج نشده دیگه مشکل منه :))


    دوست/دوستان عزیز پیگیرمون دارن انبار غذا خالی میزنن که اولا انگ خالی اومدن بهشون نخوره، در ثانی بیشترین منبع موجود روی ناتار رو محدود کنن و در وهله سوم اگر کسیم حواسش نباشه یه لاست گندمم بخوره این وسط


    اقا نکنید اقا ... ناتارو کاتا نکنید اقا

    امیر حسین جان اینایی که گفتی قبوله ها


    ولی متاسفانه در روزگار خطاهای انسانی به نظرم شما هم دچار خطای انسانی شدی


    هر دو صادق مورد نظر شما از دوستان بنده هستند ولی متاسفانه یکی نیستن به نوبه خودم ازینکه یادش کردی ازت ممنونم<3

    وضعیت صبح vs وضعیت شب:


    پ.ن: تنها سرور 3به یک که به معنی واقعی 3 ساید علیه یک ساید بودن سروری بود که ارش و هادی ان دبل بودن، پارسا اس دبل، تیم فعلی اس ای هم جنوب شرق و خیلی از تیمای مطرح اون زمان ان ای با هم اومده بودن(زوپیر،فونیکس و فشار و ...) که شما اصن هنوز وارد اسپیدترا نشده بودی ولی اشکال نداره شما اصن بگو 5 ب1 رسولم بود زدیم منم میسپارم بگم همینه.

    خب توضیحات کامل رو از سمت لیدری شمال غرب هم دیدید

    صرفا من چون تو دو پست خطاب قرار گرفتم کوت میکنم و جواب میدم

    نشد یه سرور هم سایدی باشیم


    کی خلف وعده کرده ؟ بی صبرانه منتظر پاسخ لیدرشیپ شمالغرب هستیم


    اول که ممنون از لطف شما

    من قصد تخریب ندارم ولی خب همونطوری که الان خیلی نرم از موضع چن روز قبلتون عقب نشینی کردید و میگید نه بابا کی دنبال متا بوده صحبت نپ بوده تا وقت گل نی!

    موارد بعدی هم مشخص میشه

    موضع قبلیتون هم به پیوست تقدیم میگردد:

    پ.ن: تا دیروز دنبال متا بودین الان نپ بستین دندون تیز کردین


    راجب مالکیت اکانت ریرا هم نمیخوام مغلطه کنم ولی خب منم فردا از اقا رضا خواهش میکنم که ایمیلشونو بدن به من و مدال ها ی فخیمه ایشون رو از اکانت l o s t و se_guard بذارم رو اکانتم و بگم اکانت رضاس

    مطمئنم چشمان تیزبین شما هم این رو رصد کرده که بعد اعلام های فرومی اون مدال ها تو پروفایل قرار گرفت.


    صرفا برام جالب بود بعد از اینکه فهمیدید متایی هم در کار نبوده و جریان فرصت رو هم فهمیدید دنبال عذر خواهی یا تلقین این بودید که ما چیزیو نمیدونستیم


    حس میکنم با پست لیدرای دو ساید هم بحث مختومس چون جفتشون گفتن جواب نمیدن :))


    پ.ن: اگر از اول به جای "فرصت و فعلا و این چیزا" از جاده خدا استفاده میشد این تاپیک 3 صفحه عقب تر بود الان.

    شما شمالغربی خفن نیای بگی که به ماهم گفتن نزن !!!! نزدن شما 200 خونه دور تر از خونه خودت با نزدن ما خیلی فرق میکنه خوش تیپ. ;)

    اینا همش تجربه میشه واسه ما و رزومه میشه واسه شما

    ممنون از نیش و کنایه هات سجاد جان :)

    حقیقتا من از صبح که فهمیدم بچه ها اینسرت کردن شمارو به زور خودمو دارم میچسبونم به اکانت باس که رزومم خوب شه :))

    شما اساتید ان دبل میگید که ما پای حرفمون نبودیم و دروغ محرض وارد بازی میکنید

    تا قبل از این پیام من همه ی صحبتا رو داشتم میذاشتم رو حساب نداشتن زبان مشترک و تلاش کردم غیر مستقیم بهتون سرنخ بدم که از لیدرتون پیگیری کنید اما شما مستقیم حرفیو زدی که من داشتم شکلات پیچ میگفتم.

    دقیقا!

    یه نفر داره دروغ میگه چون این جریان طوری نیست که ازینجا به بعد بشه گفت کژ فهمی؟ ما از راه صحبت نتونستیم بهتون متوجه کنیم این حرفو

    قبلا هم اقا تورج گفتن بنا به ملاحظات کاریشون تمامی صحبتاشون خودکار رکورد میشه

    لذا شما به نظرم یه استعلام از لیدر محترمتون بگیر اگر ایشون کماکان اصرار داشتن به اینکه شمال غرب نقض معاهده کرده بیاد خیلی شفاف اینجا این حرفو بگه و رضایت اشتراک اون قسمت از مکالمات شخصیشو بده تا مشخص شه کی دروغ میگه اون وقت یا شما اینجا بابت اتهامی که زدی عذر خواهی میکنی یا من عذر خواهی میکنم و تا اخر سرور هم تو این فروم پستی نمیذارم که خاطر مبارک شما آزرده نشه.

    درود

    پ.ن: اکانت Boss موقعی که پاپ کپش زیر ۱۰۰ بود سجاد گفت این اومده نزدیک ما، بزنیمش؟ جاوید گفت نه نزنید با ان دبل توافق داریم ..

    دقیقا تا یه زمانی هم به اکانت باس گفته میشد که اقا اتک نده به اکانتای ان ای فعلا قرار شده نزنیم تا سایدشون سر و سامون بگیره و تو بازی بمونن اما دقت کنید به قید فعلا که وقتی در ابتدای جمله ی بیاد به یک چیز موقت و مشروط دلالت میکنه.


    نکته بعدی اینکه آقا جاوید بعد از بازگشت از سفر تو پستی که گذاشتن به همه چیز پرداختن، از ناتار های انبار خورده بگیر، تا سرعت پایین سایت، متا(؟) های علیه ساید شما، اکانت خودشون و ... ولی من ندیدم تو پستشون اشاره کنن که شمال غرب خلف وعده ای انجام داده! آیا در این پست نشانه هایی برای آنانند که می اندیشند وجود ندارد؟


    در پایان هم اینکه وقتی بحثی رو شروع میکنید و طرف مقابل جواب میده، اگر پاسخش به مذاقتون خوش نمیاد به نظرم اگر جواب ندید محترمانه تره تا اینکه بدون ریپلای اون فرد به صورت هوایی بگید ببین فلانی اصن تو متناقضی دوستت ندارم و تازه بماند که این مصداق حوصله نداشتن هم مثل اون قصه میمونه که "آقای فردوسی پور من صدای شمارو ندارم... نه نه الان دارم ... اصن شما دنبال چی هستید... خدافظ"!

    لازمه مبارزه با مولتی بازی لاگین رو اکانته :)))


    از دیشب سایت زیر اپدیته و علاوه بر کوکی چیزای دیگشم پاک کردیم و دوباره وصل شدیم ولی خب یک صفحه رو نمیتونیم بدون دیلی باز کنیم!


    کاش یه اطلاعرسانی درست انجام شه ( به جای این عبارت سرور برای چند دقیقه در حال به روز رسانیست) که ادم پشت سیستم چشمش در نیاد.

    درود

    با وجود اینکه خودم از این محدودیت غارت خیلی دارم اسیب میبینم، ولی اگر از حافظمون کمک بگیریم یادمون میاد که سرور پیش واقعا باگ بود، گولا و هونایی که اصن ادم فقط میذاشت رو رید و میرفت روزی یه بار میومد کل موتوراشو شارژ میکرد میرفت و نتیجش میشد واندرکوب! های هون که مزدور و تیرانداز! بودن باقی ده ها هم سواره های خفتی/دفاعی! که کل مپو تو یه ساعت میرفتن.

    از ده های رعد و پیاده گولی که 60ک انویل پیاده گول اماده به لانچ داشتن هم میگذریم که این سرورم هستن در اعماق بعضی ساید ها :))

    این کار درسته بازیو برای پاکبازا سخت کرده ولی خب در مجموع امار دفاعی سرورو هم به طور محسوسی کاهش خواهد داد.( کی میخواد روز 90 بازی گندم اون همه دف و همرو بده ، اگر بی رویه ساخته شه و شرایطی که در ادامه میگم نباشه)

    به فرض مثال همونطوری که ۱۰ اکانت رو بیشتر نمیشه رید داد از ۱۰ اکانت هم بیشتر نشه دف گرفت اینجوری هم دفسازی اصولی تر میشه هم میشه پلن زد

    واندر رو که فکر نمیکنم بشه کاریش کرد

    اما باگ کار دقیقا این نکتس که پارسا میگه، هنوز تعداد اکانت بیکار تو یه تیم زیاده اینطوری

    تیما میتونن اون مشکل گندمو با 120 تا پوشر حل کنن و به هیشکیم فشار نمیاد!
    کسایی که محدودیت غارت دارن میتونن یه کتیه گیج کوچیک بندازن رو یه ده 30 تا اکانت مسیر کنن و واندرکوب هاشونو به واندرزن تبدیل کنن!

    پس یه طوری باید ارتباط اکانتارو با هم کم کرد یا به بیان دیگه اکانتای اختصاصی رو حذف کرد

    فکر میکنم راهکار بهتر کوچیک شدن کنفدراسیونه

    چخبره 240 تا اکانت؟
    به نظر من در کمترین تغییر باید 120 تا بشه که یکم هنر استفاده بهینه از اکانت ها به چشم بیاد.

    خیلی بعید میدونم این ایده های خوشگلمون این سرور اجرایی بشه و حتی بعید میدونم بعدا هم کسی بهش فکر کنه ولی خب نمیدونم مریض بودم بازم اینارو گفتم.

    عادلانه ترین پیشگویی در زمان حکومت امام زمان:

    از الآن تا کتیبه‌ها، شمال غرب دست به دامن شمال شرق و جنوب غرب میشه که بیاید جنوب شرق رو بزنیم، چون ما زورمون نمیرسه.


    شمال شرقیها ولی چون یادشون نرفته اوایل چه پستهایی در موردشون می‌نوشتید و چقدر بی‌ادبانه باهاشون حرف می‌زدید، و از یک طرف میدونند متای شرق بعید نیست، احتمالا بی‌دلیل وارد جنگ نمیشن. جنوب غرب هم، چیزی که من از تیمشون دیدم، اهل این بچه‌بازی‌ها تا قبل از واندر نخواهد بود. نهایت باید بیاید به پستهای فروم گیر بدید و یه جنگِ مسخره راه بندازید.


    به اینم نمیگن تحلیل، میگن پیشگویی : )) و پیشگوییِ هر کسی تو این مقطع، درصدِ خیلی زیادی هست که غلط باشه و اصلا درست نباشه. همینی که من نوشتم هم، شامله.


    پ.ن: دویست میلیون بار معذرت برای این پست بی محتوا

    درود دوستان



    من سرور پیش گفتم بر بزنید کارتارو، خودمم پیش قدم شدم و این سرور تو ساید شمال غرب بازی میکنم خداروشکر تا الان هوا خوب بوده، به شما هم توصیه میکنم بکنید از این کارا.


    خلاصه که اون عزیزانی که خبر گرفتن و ما راستشو نگفتیم ببخشن<3


    ایکاش نامه میزدی عزیزدلم

    ولی توضیحات مربوطه رو میدم

    سرور 2ایکس فاینال کام سال پیش یک یوزری بود بنام Ghenghis Hun که رنک اول غارت و PVE رو داشت. ایشون هم یکی از پلیرهای داخل اون اتحاد بودن و به همین دلیل دعوتشون کردیم.

    ایلیای عزیز خوبی؟

    امیدوارم دوست رنک 1 غارتتون هوس نکنه اینجا تک ده تو مختصات یونیک ما بازی کنه :))

    بعد این بنده خدا که با دعوت شما اومده، چرا بعد 16 روز فهمید گم شده. حاجی بد نوبه ها اگر انگلیسی میفهمه بدینش مهدی کلت یکم راش بندازه:love::D وگرنه که بهش دل نبندید 16 روزه ده 2 نتونسته بزنه.



    حقیقتا بعد این توضیحاتت ناخودآگاه یاد این سکانس افتادم

    میفرمودن که "اگر اینجوریه که ماهم 2تا قسم بخوریم که ناهارو خونه باشیم"


    بالانس

    البته که خب ما هم بالانس نیستیم

    حد خودتون رو رعایت کنید

    ایشالا که حد خودمونم رعایت کرده باشیم و اندازه موضعمون حرف زده باشیم.



    اینا که حالا صحبت بازی بود، به دور از شوخی هم تو هم بقیه بچه ها میدونید که به شدت برای همتون احترام قائلم و چقدر برام عزیزید و اینجا قراره صرفا راجب بازی صحبت کنیم، اگر هر حرف یا عملی از من طول بازی دیدید ذره ای اونو به خارج از صفحه بازی ربط ندید.


    ارادت

    سلام!


    با این اتفاق های اخیر بعید میدونم بشه به متایی تبریک گفت به همین خاطر به کسایی تبریک میگم که از صد شدن این واندر خوشحالن.


    از اول سرور خیلی اتفاقا افتاد که گفتم مطرح کردنش تو اون زمان یا باعث میشه جنوب شرق تو حاشیه بره یا فاز مظلوم نمایی و بهانه گیری و فرافکنی داره که چون متا کردید دارم میگم به خاطر همین گذاشتم الان و یه طومار غر زدم راجب سرور به خصوص جنوب شرق که تو دلم نمونه ولی واقعا دیدم ارزش نداره همشو پاک کردم.


    خلاصش میشه این:


    1- بی مورد ترین کار سرور این متا بود که گند زد به بالانس بازی... پلن جنوب شرق رو 10تا واندر زن و 40میل دف بسته شده بود که تهش ازینم کمتر شد، شما میگید برایند متاتون شده 110 میل دف و 60تا واندر زن.

    این یعنی یه جای کارتون میلنگه با این متایی که بستید.


    4ساله داریم با همین کارتا تو دستمون بازی میکنیم، به نظرم وقتشه که یه بر بخوره کارتا دوباره پخش شه. خسته نشدید از اینکه سرور شروع میشه نتیجه گیری این میشه که خب دو ساید شرقی نباید با هم ببندن(که با توجه به تعدادشون منطقیه)، جنوب غرب دنبال متا میگرده، شمال غربم یه طوری میشه که تهش کلا تیمشون میشه ممد دیابلو و ادی و حسین و حامد و ...


    2- قضیه مرتاض کوچیک خیلی حقیرانه بود، چنتا اسم شنیدم که قریب به وقوع در جریان بودن ... با اینکه رقیب بودید روتون طور دیگه ای حساب میکردم و احترام خاصی براتون قائل بودم، این کاری ک کردید مودبانش میشه لاشی بازی. متاسفم.


    3- افرادی مث ایلیا و حسین فستر و ممد دیابلو که این سرور تو فروم نا جوانمردانه بهشون تاختید پاکار ترین افرادی بودن که واسه تیمشون زحمت کشیدن، اگر خارج از کلکل بوده برخوردتون باهاشون به نظرم دلجویی کنید. این جریانات که برای این عزیزان پیش اومد با خودم فکر کردم منم تا بحال با کسی چنین برخوردی داشتم یا نه ، نزدیک ترین موردی که به ذهنم رسید برخورد هام با یوسف تو سرور 2سال پیش بود، اگر همچین حسی رو اون موقع بهش القا کردم امیدوارم به دل نگرفته باشه.


    4- 2مقطع بازی به من تهمت زده شد، در طول بازی گفتم شاید فکر کنید به خاطر شرایط دارم از زیرش شونه خالی میکنم ولی الان هم میگم که تمامی حرفام اون موقع بدون ذره ای دروغ بود.


    5-چند نفر این سرور درخشان بودن تو تیمی که بودیم واقعا از بازی کنارشون کیف کردم: ایلیا عزیز و متین و خفاشش ، ادی درخشان بودید.




    پایان.

    خب دیگه چخبر؟

    سلامتی شما


    میسوزیم و میسازیم،تقصیر شما نیستا تقصیر اوناییه که میگن هستیم ، اورداشونو میدن، ترمزاشونو میکشن بعد که هوا پس میشه میگن خدافظ... و این چرخه ادامه دارد


    کار شما درسته بزن بنواز شما.

    خب سلام



    دیروز دوستان حماسه سرایی میکردن برای اون همرایی که با جنگ تایم گرفتن و رفتن مرتاض کوچیک شمال غربو اوردن



    امروز من میخوام براتون مرثیه بخونم...مرثیه ای برای یک رویا...برای رویای نگه داشتن اون مرتاض


    میگن یه روز 30تا همر از دهکده خارج شدن تا سیمرغو پیدا کنن،وقتی رسیدن بالای سر بادوم دیدن این 30 همر همون 30مرغ نیست و رفتن تو دیوار و قصه ی ما یکم یهویی تموم شد.



    باگ دیوار عهم نه چیزه ببخشید باگ لانچر







    خسته نباشید به دست اندرکاران داستان علی الخصوص حسین نکست که واقعا نکست لول داره بازی میکنه و ایلیای عیزیز

    خود پلیر اکانت برگشته گفته دف ثابت نداشتم ناز شصتت که زدی


    اینا میگن نه حرف نزن تو دف داشتی در جریان نیستی


    واضح گفتم گزارشو ارشیو نکردم به خاطر همین لینکاش نیست


    دنبال ریکاوری ریپورت ها هستم ولی در این حین حتما شما ریپورت نیرو های کمکی ای که برای اون ده فرستادید رو دارید که اینطوری مدعی شدید


    لطف کنید یه مدرک از دف هایی که فرستادید بفرستید تا ما هم در تقلاییم که گزارشا برگرده.