نقد و بررسی سرور بهاره با سرعت ۲ برابر | آغاز ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ |

  • پ.ن: ضمن تشکر از پارتیزان. دوستان علاقمند یک تحلیل از روند سرور لطفا قرار بدید

    حاجی جان به نظرم با توجه به وضعیت سرور جا داشت شمال پرچم ببنده و سرور به ۳ وزن تقسیم بشه ، هرچند که شمال متحد وزن کمتری نسبت به سایدای جنوبی داشت ولی از نظر کتیبه ای میتونست تو اند گیم جبران کنه


    منتها با این فشاری هایی که من میبینم اصلا همچین چیزی مقدور نیست


    یعنی ۱۰ تا لایک گرفتن سعید ملا فقط به علت فشار های وارده به دوستانه


    خلاصه مطلب این سرور اس دبل تو پاچشه

    الان شاید خوشحال باشه از وضعش

    ولی شمال شرق بی انگیزه ترین ساید سرور

    و آسون ترین و ایزی ترین تارگت بازی هست

    هرچی پلیر داشت که سرش به تنش می ارزید خارج شده از ساید ، همه نامداراش اینایی که موندن یا جدیدن یا کلا نامدار نبودن


    در نتیجه این داستان جنوب شرق از الان واس کتیبه های شمال شرق تیز کرده ، از طرفی درگیری با ساید شمال غرب برای هر دو ساید جنوبی موجب ضرر هست


    تو این وضعیت طبق گفته مانی پارتیزان تنها راه حل متا ضربدری یا شرق و غربه


    ازون جایی که ساید شمال شرق تبدیل به منفور ترین ساید بازی شده ، ضربدری هم شبهات خاص خودش رو داره یه جورایی متای ضربدری به معنای ۳ به ۱ یا ۲ به ۱ روی اس دبل رو داره


    ازون ورم من یکی حوصله متا شرق و غربم ندارم

    چون در این حالت انگار ۳ به ۱ روی شمال شرقه

    چون همه تیز می‌کنن واس کتیبه هاش


    من نظرم اینه همه بیان دست پیشوای کبیر سامان بد بوی رو ببوسن یه واندری هم دور هم صد کنیم تموم شه بره‌فقط

  • همرهایی که از روی اعتماد به منش تیم برادرز روی مرتاض اونها پارک شده بود که پسوررد عوض میشه نصف شبی و خفت رخ میده

    شیب بام پشت بوم؟

    سلامی به لطافت گل و به تلخی تحریف تاریخ سرور پیش


    البته لازم به ذکر میدونم که این تحریف شاید از روی نل اگاهی و یا فراموشی انجام گرفته باشد.

    آقا جاوید عزیز که سرور سابق لیدر ان ای بود هیچ اختیاری من باب کتیبه نکرد که چطور و کجا پخش شود خود بنده خداش برای کتیبه نفرات اخر بود.

    مسئول کامل کتیبه با من و مسئولیتش هم با من و مخصوصا مرتاضی که به برادرز نسبتش میدید هم اتفاقا رو من یعنی اکانت مضحک و لعنتی تارتاروس بود.

    تا بودم هیچ مشکلی نبود و بخاطر اختلافاتی که با ادریس بینمون پیش اومد و کل سرور هم دیگه در جریانش بودند من مغزم سرویس شد و کنار کشیدم و فکر میکنم ۲ یا ۳ هفته قبل از خفت همرها من رفته بودم و اتفاقا رمز اکانت من بیشتر دست بچه های زوپیر بود تا ان ای.چون اکثر همرهای پارک شده روی منفی ۶ ۷ میلیون مرتاض مال زوپیر بود که بارها قر زده شد لاست گندم دادیم گفتم وقتی نیستم هیچیش بمن مربوط نیست حتی گفته شد مرتاض و ببرید دست خودتون ولی نخاستید یا نکردید و یادم نمیاد. خفت روی تارتاروس انجام شد توی اون تایم من ابدا روی اکانت نبودم من قبلترش رفته بودم و همه میدونن مدارکشم هست و هیچ نسبتی به تیم برادرز یا بقیه نداره به کسیم بخاید نسبتش بدید به من باید باشه چون اکانت مال من بود اما بارها گفتم همانطور که یک عتیقه ای کتیبه جنگاموز رو فروخت و چند تا عتیقه ی دیگه صبح جمعه جمع شدن و گفتن مجید کتیبه فروخته این انگ رو هم من گردن نمیگیرم چون نکردم اگر کرده بودم هم تورج هم رضا میدونن گردن میگرفتم.

    اما به جاوید و برادرز قلبا و صادقانه میگم هیچ ربطی نداره چوت خود جاوید منو سیمجین میکرد سر این داستان.

    دنبال مقصر اصلی بخاید بگردید فقط و فقط مملی وگنس به ذهن منم میرسه ولا غیر.

    بدلیل جوی که ان ای چند سرور برای شخص من درست کرد در زمینه مسئولیت ساید من تحت فشار زمانی بودم و چون تایم بازی هم نداشتم چ برسه کاراای ساید ۳ ۴ سرور هست تصمیم داشتم جدا بشم تا این سرور قسمت شد و به ج ش رفتم و عین یه پلیر خاک بر سر معمولی بازیمو در حد نوب اولین سروری میکنم نه تایم دارم نه حال دارم ۳ ۴ صفحه هست هی اسم اورده میشه یا چرتو پرت گفته میشه من هیچی نگفتم هرکی از ی ساید پاشده امده فروم ادای روشنفکری در میاره که چی بشه مسخرش رو در نیارید نشستیم یه سرور بازی گنیم هی گذشته ی سرور پیش رو هم میزنید؟ زوپیر امده ان ای رو بزنه دمش گرم بزنه تشویقشون هم میکنم شخصا دیگه چکار ب این و اون دارید هی پست ها شده مسخره بازی.

    نعمت هزیزم درسته ریپلی روی تو بود اما ۹۰ درصد صحبتم با تو نبود سو تفاهم نشه من فقط تیکه برادرز و ک گفتی مخاطبم تویی بقیش در مورد کل شماله چه ان ای چه زوپیر.


    پ.ن:بازی کردن بدون مسئولیت بی نظیره.اینو ش ش باید یاد میگرفت.نه تنها من یکسری دیگه از بچه ها هم هستن که بخاطر کم کاری خیلی ها و بیخیالی و

    تنبلی یسری ها هر سرور اذیت میشدند.


    انشاالله اخرین پستم در این تاپیک همین باشه و از دوستان متخصص خواهشدمیکنم روند فروم رو به بخش فنی و ۴ تا امار مثل مانی چه مبتدی چه‌تخصصی ارائه بدن یکچیز مفید ببینیم و لذت ببریم.


    پ.ن: پرهام کل کل باهات رو دوست دارم ولی راجع به پیشوا هر سرور چرتوو پرتت زیادی میشه خسته شدیم ما قبول میکنیم پیشوا بهترینه خواهشا بزار تو این سرور سیر کنیم.قلبا هم دوستت دارم.ولی اخلاقت منفوره.

    ارادتمند همگی بجز پرهام + وگنس

    --مجید پرشیا


    ادیت: من از همه عذر میخام گوچیک همتونم لحنم اگه تند و تیزه بخاطد پستهای اخیری هست که هیچ بار مثبتی نداره و اعصاب ملت رو خراب میکنه.

  • با سلام

    الان که صحبت سرور قبل زده میشه و پای اکانت تورین وسطه به عنوان کسی که بهش تهمت زده شده که کتیبه خریده و کسی که با وگنس هماهنگ کرده همرهای ان ای رو خفت کرده باید بگم که:

    ارمین و من که روی اکانت اصلی یعنی تورین بودیم تمام لانچ ها رو خودمون زدیم و حتی یه دونه همر بدون هماهنگی ما لانچ نشد.

    هر دفعه حتی اگر به کسی پسورد دادیم جهت ورود به اکانت بلافاصله پس از پایان کار رمز عوض شد پس هر همری که زدیم یا من بودم یا ارمین و نه کس دیگه ای

    پلن اکانتمون فقط جنگی بود و برای رنک یک حجوم دندون تیز کرده بودیم جوری که 12 تا همر شارژ کردیم. با توجه به گندم خور بالای گرزی من هر روز به ارمین میگفتم همر بزن حتی بکوب به دیوار گندم خورمون ازاد بشه که بتونیم باز شارژ کنیم. پس همه تارگت ها خیلی حساب کتاب دقیقی پشتش نبوده راستش خیلی ها رو عشقی لانچ کردیم. هرجا ارمین شک داشت میگفتم بزن مهم نیست.


    در مورد کتیبه جنگ اموزی که از اکانت لرد کریزی زدیم ارمین چندین بار قصد لانچ روی کتیبشون رو داشت که هر سری یه داستانی پیش میومد و میگفت بزار سری بعدی که اومد رو اکانتش بزنیم. این هم بخاطر تجربه و هوش بالای ارمین بود که شبانه روزی اسکات میزد و میدونست کی قراره کتیبه جابجا بشه و البته در کنار حجت سرورهای قبل بازی کرده بودیم و با مدل بازیش اشنایی داشتیم همانطور که گفته شد حتی اول سرور با تیم ما اومد ولی به هر دلیلی به ان ای کوچ کرد.

    پس نه کتیبه ای خرید و فروش شد و نه جاسوسی وجود داشت یه تارگت عشقی زدیم و البته با حساب کتاب ارمین و اشنایی با نحوه بازی حجت و اینکه برامون مهم نبود دیوار بشیم. زدیم و گرفت


    ولی در مورد خفت همرها روی مرتاض هم من گفتم

    اخر سرور بود و رقابت سر رنک 1 حجوم زیاد بود. همر اصلی اکانت که به پیشنهاد لیدرهای جنوب شرق از جنگی تبدیل به واندرزن شده بود بنابر تصمیم خودمون گفتیم به واندر نخوره چراکه واندر معمولا دف سنگینی داره و رمری هم نداشتیم که دیوار مصری رو پایین بیاره. از طرفی رقابتی بین واندر وجود نداشت و بازی عملا تموم شده بود.

    از بین تارگتهای موجود دوباره من و ارمین دو سه روز مشورت کردیم. فقط و فقط من و ارمین از تارگتها خبر داشتیم و با هیچ کسی صحبتی نکردیم. حتی تمام لانچ ها رو خودم زدم. اما وقتی همر رسید و اون گزارش رو دیدم برای خودمم خیلی عجیب بود که چجوری میشه مرتاض دف نداشته باشه هم من و هم ارمین انتظار دف خیلی بیشتری داشتیم.

    با پیگیری هایی که بعدا کردم مشخص شد که اقای وگنس با یکی از دوستانش در جنوب شرق تماس گرفته بودن و از ایشون تاییدیه خواستن که ایا تارگت مرتاض تارتاروس هست یا نه و این دوستمون هم از طریق جانشینی چک کردن و گفتن بله اونجا رو زدیم

    پس پلن و لانچ و تارگت و همر همه با نظر من و ارمین بود تنها جایی که بهش شبحه وارده این بود دقیقا نمیدونم چقدر مونده به لند (شب قبل/ یک ساعت قبل / ده دقیقه قبل) لند اقای وگنس تارگت ریل رو فهمیدن


    من سعی کردم خیلی رک و بی پرده صحبت کنم و دوست داشتم از طرف ما هم این موضوع مطرح بشه



    پ.ن: با تشکر از مدیریت فروم که در لحظه اکانتم رو برگردوندن :)

    پ.ن: ادی پست قبلی دلتنگت بودیم ولی الانم دلتنگتیم :)

  • سلام و عرض ادب خدمت شما دوستان و بزرگواران


    صحبت از سرور قبل شد و لازم دونستم چند نکته رو بگم چون اسم جنوب غرب اومد .


    1. اگر شمال شرق پتانسیل صد کردن به تنهایی داشت به هیچ عنوان نمیومد دنبال متا با جنوب غرب ، ما همزمان که داشتیم با شمال شرق مذاکره میکردیم با جنوب شرق هم در حال مذاکره بودیم و شاید براتون جالب باشه که دقیقا برعکس شمال شرق ما رفتیم دنبال صحبت با جنوب شرق ...
    2. شما به عنوان یک تیم ( نه ساید ) وارد شمال شرق شدید و اینکه تصمیم بگیرید کیا لیدر باشن به جنوب غرب ربطی نداشت . همچنین اینکه شما با تیم لیدری خودتون مخالف بودید هم به جنوب غرب مربوط نمیشد .
    3. شما اگه از اول مخالف بودید باید این قضیه رو بین خودتون حل میکردید ، حالا یا متا همون روزای اول فسخ میشد یا شما اعلام استقلال میکردید و ما میدونستیم و شما و پتانسیل صد کردن واندر توسط شما .
    4. احتمالا بعضیا در جریان نباشن اما توسط همین مخالفین متا ، همر هایی روی واندر جنوب غرب لانچ شد ! این حرکت در مرام شما چه نام داره ؟ اگر زمانی که واندر شمال داشت صد میشد ، جنوب‌غرب روی واندر شمال لانچ میکرد و واندر شمالو عقب مینداخت تا واندر جنوب غرب صد بشه ، شما چی میگفتید به ما ؟!
    5. اگر وگنس اون کارو کرده باشه من به هیچ عنوان ازش طرفداری نمیکنم اما خیلی جالبه که خودتون معتقدید اون همر ها تهدیدی برای جنوب غرب بود ؟ چرا همر های ساید متای ما باید تهدیدی برای ما باشه ؟
    6. شما عملا با اون حرکت خودتون چهره ی شمال شرقو خراب کردید و جوری شده بود که دوستان شمال شرقی خودم فقط زنگ میزدن و عذرخواهی میکردن ، چون در مرامشون این نیست که بخوان چنین بلایی سر متای خودشون بیارن .

    پ.ن : اون سرور با تموم خاطرات خوب و بدش تموم شد به نظرم بیشتر از این هم نزنید و تاپیکو بیاریم به سمت صحبت در مورد این سرور .


    پ.ن : سعید ملا از چه کد دستوری استفاده کردی که تا اسم آمرداد برده میشه برات نوتیف میاد ؟:دی


    یا حق

    یوسف

  • سلام به دوستان

    و سلام متین جان


    اکانت کاپیتان یکی از اکانت هایی که سر رنک محاجمین با شما رقابت تنگاتنگی داشتیم

    به شدت برام سوال بود که واقعا چه شد و چه چیز اتفاق افتاد که ۷ و ۸ تا همر بدون دف رفتن زیر یه همر و وقتی ما با اختلاف بیش از ۱ میلیون از شما جلوتر بودیم یهویی در عرض ۱ دقیقه شما ۲ میلیون از اما افتادی جلو


    عملا اون لینک رو به هر عقل سالمی که تراوین بازی میکنه نشون بدی متوجه حجم عظیمی از کثافت کاری میشود.



    اول بابت اون بندگان خدایی که قربانی خودکامگی شخص دیگه ای شدن و نتیجه ۴ یا ۵ ماه زحمتشون در عرض چند ثانیه دود شد و رفت هوا



    دوم بابت این که این اتفاق رو اکانت مجید افتاد براش ناراحت شدم


    سوم تشکر ویژه میکنم از شما متین جان که کاملا واضح جامع و شفاف بیان کردی این موضوع رو


    چهارم مملی وگنس زین پس هر سرور حضور داشته باشی تارگت یک اکانت CAPITAN هستی


    پ.ن: این سرور به دعوت حمزه عزیز در ساید جنوب شرق پلی میدم جا داره اینجا ازش تشکر کنم .


    این سرور قسمت نبود کنار ارش و هم تیمی هام ایشالله سرور بعد جبران میشه


    دوست دارم بعد از چندین سال تیمی بازی کردم یکبار هم بازی فردی خودم رو محک بزنم


    ارادتمند خوبان هستیم

    رضا رویال

  • من هی نمیخوام ادامه بدم اما ناگریز از پاسخ دادن هستم:


    خفت روی تارتاروس انجام شد توی اون تایم من ابدا روی اکانت نبودم من قبلترش رفته بودم و همه میدونن مدارکشم هست


    مجید جان من توی 3 پست قبلی اسمی از شما آوردم؟ یا از اکانت تارتاروس که خفت روش انجام شد؟ شما اگه تقصیری داشتی تو باقی موارد بوده نه زمینه خفت. پس خودت رو درگیر نکن.



    با پیگیری هایی که بعدا کردم مشخص شد که اقای وگنس با یکی از دوستانش در جنوب شرق تماس گرفته بودن و از ایشون تاییدیه خواستن که ایا تارگت مرتاض تارتاروس هست یا نه و این دوستمون هم از طریق جانشینی چک کردن و گفتن بله اونجا رو زدیم


    در وحله اول این کار از نظر من میشه هماهنگی با SE. حالا از روی رفاقت بوده یا هر موردی. در وحله دوم من پست شما رو لایک کردم و همون حرفی که به مجید زدم رو به شما هم میزنم: من هیچ اسمی از اکانتی که خفت کرد نیاوردم و تقصیری هم متوجه اون اکانت نکردم.


    این کثافت کاری فراتر از پلیرهای خفت کننده و اکانت حامل مرتاض بود و به نظر من صاحبین این دو اکانت هم به نوعی قربانی این اتفاق بودن.


    اگر شمال شرق پتانسیل صد کردن به تنهایی داشت به هیچ عنوان نمیومد دنبال متا با جنوب غرب


    متا و قراردادهای تجاری قبل از شروع سرور بین جاوید و وگنس معلوم الحال بسته شده بود. ما هیچ نقشی در بسته شدنش نداشتیم که بخوایم بهش پایبند هم بمونیم.

    ما برای NE بازی میکردیم نه اهداف وگنس.


    احتمالا بعضیا در جریان نباشن اما توسط همین مخالفین متا ، همر هایی روی واندر جنوب غرب لانچ شد !


    توسط اشخاصی نه یوسف جان. توسط خود بنده و رضا گارد.


    شما با این بند دارین به شعور خودتون توهین میکنید. قبل از اینکه ما لانچ کنیم لیدر شما 4 میلیون تروپ مارو خفت کرده در حالی که به گفته خودتون متا بودیم یعنی 4 میلیون همر متا رو نابود کرده بود بعد ما دست رو دست میذاشتیم تا وگنس 100 کنه؟ اونم واندری که طبق توافق همون متا باید توی NE صد میشد اما تو لول های آخر ایستاد تا SW بی افته جلوتر؟


    اگر وگنس اون کارو کرده باشه من به هیچ عنوان ازش طرفداری نمیکنم اما خیلی جالبه که خودتون معتقدید اون همر ها تهدیدی برای جنوب غرب بود ؟ چرا همر های ساید متای ما باید تهدیدی برای ما باشه ؟


    حق میدم این سوال براتون پیش بیاد. چون آقا جاوید در ابتدا فرموده بودن که طبق متایی که بسته (شما بخونید قرارداد تجاری) واندر متا در NE صد میشه و واقعا هم منطق همینطور بود و ما طبق این بند، به متایی پایبند شدیم که در بستنش نقشی نداشتیم و لو اینکه واندرزن های تیم ما بیشتر بود. وقتی زمزمه های صد شدن واندر تو SW رو شنیدیم، علنا گفتیم همچین اتفاقی نخواهد افتاد. حرف اشتباهی نزدیم. روی متایی تاکید کردیم که خودتون بهش استناد میکنید. دلیل این زمزمه ها هم این بود که مملی به گفته خودش 95 تومن هزینه کرده بود برای NE و SW (کلا 15 تومن بود که تریدر براش کارت به کارت کرد) پس باید برخلاف توافق اولیه باید تو SW صد میشد.


    در مورد عدم دفاعتون از وگنس معلوم الحال هم ارجاعتون میدم به پست آقا متین که واضح توضیح داده اعمال ایشون رو.


    فکر کنم افرادی ازتون معذرت خواهی کردن که جیره خوار و بله قربان گوی اون مبلغ بودن. وجهه مارو وضعیت این راند شمال شرق روشن میکنه: خالی از سکنه. بدون ما سربازی نیست :)



    سیاستمدار انسان‌ ها را به دو دسته تقسیم می‌ کند؛ ابزارها و دشمنان.


  • چهارتا عکس بزارید از تاپ و اتحاد ها نقشه

    یکی بیا یه تحلیل بکنه برای قدرت ها

    باز دمش گرم مانی یه امار دسته پا شکسته ای داد


    اخ اخ میبینم این سرور پلیر های ان ای یا بازی نمیکنن یا رفتن سایدهای دیگه هر کی از راه میرسه میخواد ان ای شخم بزنه

    به نظرم زدن هاتون نگه دارید برای وقتی که حداقل ۴تا پلیر یا اون شخص مورد نظر توی ساید باشه این جوری قشنگتره

    پ.ن . فکر کن ذولفعلی از یالگوزاباد سوفلا داره بازی میکنه توی ان ای از همه چی بی خبر هی میزننش میگن مملی شاخ نشی ها


    پ.ن ودر اخر این بازی دوستی ها و جنگ هاست یه روزی وقتی یه جا جمع میشدیم اسم یکی میومد میگفتن فلانی عمرا الان با هم بازی میکنن خلاصه داستان این که زیاد پته هم نریزید رو اب شاید سرور دیگه با هم بازی کنید

    پ.ن عمو رضا یه دوتا قورباقه بزار برگرد به اوج


    پ.ن خدا ازت نگذره مملی ببین ان ای شکافتی اون کادو تولد من بود میگفت تقدیم به نوری دست ما نرسید ها 😂😂🤣


    پ.ن .این فروم مجی سامورایی کم داره


    پ.ن. اگر ۳ ساید باقی پونده مستقل بازی کنن سرور هیجانی در پیش دارید برای بعد کتیبه ها

    شاخ بودن توی فضای مجازی مثل پولدار بودن توی بازی GTA میمونه! :saint: :saint:


    MONAKO مامور مخفی

  • سلام رفقا اساتید و رقبای عزیز

    ما هم این سرور با یه اکانت رومن (king italiano) در ساید همیشگیمون ne هستیم با چندتا از دوستانی که دفعه اوله اسپیدترا بازی میکنند(به جز سعید و احسان).


    اساسا ما تو شمال شرق بازی میکنیم فقط برای سایدمون نه برای اشخاص

    آدمها میرند ولی هیچ کس بزرگتر از ne نیست ( جمله پرز وقتی که داشت کاسیاس رو میفروخت به پورتو)


    دلیل اصلی ما برای حصور در شمال شرق این مختصات مثبت مثبتشه

    یکیش منفی بشه گیج میشی مکه nw یا se .


    پ.ن: بکشید بیرون از سرورهای قبل.

    ما که خودمون بودیم اصلا برامون مهم نیست که چه اتفاقی افتاده و تموم شده رفته. حالا اونایی که اصن نبودند و الان این سرور هسنند چه گناهی کردند باید نصف فروم مطالب سرورهای قبلی باشه


    پ ن: ادمین داداش فروم سرورهای قبل رو باز کن اساتید برند اونجا ببینند کی مقصره از این فروم بکشند بیرون


    پ ن: یه تایپیک جداگونه هم برای افتخارات پیشوای دروغین جهان باز کنید که پرهام برو اونجا هر چی خواست بگه


    یکم فروم رو به راه راست هدایت کنید...



    بوس به همتون...

  • میونِ پستهای دوستانِ اولترا کل‌کل، و شخم‌زن‌های سرورهای قبلی، و لفظ بازی یه سری از دوستان با استفاده از «الفبای فارسی» که در عین حال به زبانی به جز فارسی نوشته میشه ("در حد من نیستی زاپاتا، که اگه بودی حکم پیک نمیشد، هِه!")، من یه خاطره و تحلیل از سیاست فروم ارائه میدم خدمتتون، یه تحلیل از وضعیت کلی سرورِ مخلوط به چند تا توصیه‌ی صمیمانه، و نهایتا یه تصمیم شخصی رو هم همینجا اعلام میکنم.


    اول، یه فلش‌بک بزنم به 14، 15 سال پیش.

    اوایلِ زمانی که ما پاتال‌ها بازی میکردیم، اون زمانی که انجمن تراوین ایران 24 هزارتا کاربر و بالای هزار کاربر فعال داشت، کانسِپتِ «عدم ایجادِ هزینه برای ساید در فروم» موضوع جدی‌ای بود. خصوصا به دلیل شناخت خوبی که از جَو کلّی تراوین وجود داشت و خب همه میدونستند خیلی مواقع یه پست میتونه باعث تغییر روابطِ دو یا چند ساید یا اتحاد بشه. اصولا هم یه عرفِ نانوشته‌ای وجود داشت که لیدرهای اصلی خیلی تو کل‌کلهای روزانه شرکت نمیکردند و به بقیه سایدها تیکه نمینداختند و اگه حرفی، دفاعی، حمله‌ای چیزی بود، یا سخنگوی ساید میومد و «رسما» اعلام میکرد، یا خود پلیرهای سایدها جواب هم رو میدادن. اینطوری لیدرهای اصلی همیشه plausible deniability (انکار موجه) داشتند، به این صورت که اگه لیدر یه ساید میگفت "ما با شما متا نمیبندیم چون بازیکنانتون تو فروم به ما بی‌احترامی کردن"، خیلی ساده میشد با یه لبخندِ ملیح و "حق با شماست ولی به هر حال فروم نمکِ بازیه" و "از این به بعد میگیم توهین نکنند" قضیه رو جمع کنی و طرف رو بشونی پای میز مذاکره. حالا طرف اگه بازم گیر میداد، دستِ لیدرِ این‌سمت باز بود که بگه "ببینید اینا چقدر بچه‌ن، سرِ 4 تا کل‌کلِ فرومیِ بینِ پلیرهای عادی میخوان متا نبندن" و تازه توپِ بی‌سیاستی رو مینداخت تو زمینِ مقابل. این سیاست، خصوصا وقتی که یه ساید تو موضع ضعف بود فوق‌العاده جواب میداد: خاصیت این سیاست همین بود که یه جورایی میشد به پلیرهات آزادی کامل بدی تو فروم که تقریبا هر چی میخوان بگن، و فرداش با یه "عه؟ جدی می‌فرمایید؟" و یه "میگیم تکرار نکنند" انگار نه انگار.

    و خوبیِ دیگه‌ش این بود که وجهه‌ی لیدر اصلی یک ساید، که نماینده‌ی یک مجموعه هست، قاطی کل‌کل‌های روزانه فرومی با خورشت فسنجون یکی نمیشد و فرداش هم کسی نمیومد بگه "لیدر مجموعه‌تون اگه جای فروم‌بازی، رو هماهنگی سایدتون و اکانت خودش وقت میذاشت، الآن وضعتون این نبود".


    دوم، فلش‌فوروارد به انجمن اسپیدترا.

    که این ایجاد هزینه، خصوصا تو لحن و کلام لیدرهای شمال شرق، از [باورم نمیشه که اینو دارم تایپ میکنم]، تاپیکِ اعلام آمادگی شروع شد. یعنی من یه پست "منم میام" گذاشتم، رفتم یه دستی به آب زدم و برگشتم، دیدم جوِ سروری که هنوز شروع نشده سه به یکه : )))))


    هزینه اول، لحنِ "ما میایم، زیاد هم میایم، قوی هم میایم، هیچ‌کاری هم نمیتونید بکنید، پیش به سوی یه بردِ متوالی دیگه"

    هزینه دوم، لحن "ما اومدیم، زیاد هم اومدیم، قوی هم اومدیم، هیچ کاری هم نمیتونید بکنید، پیش به سوی یه برد متوالی دیگه"

    هزینه سوم، لحن "ما هستیم، ولی خسته‌ایم. واسه همین تعداد کم، رفاقتی بسته‌ایم. پیش به سوی یه سرور جذاب که شاید ببریم شاید نبریم"

    هزینه چهارم، لحن "ما نیومدیم، واسه همین میریم کلا. هر کی اومده حذف کنه با ما"


    سلسله سیاست‌های اشتباهی که باعث شد من این توصیه رو خدمت دوستان عرض کنم:


    اینطوری نشه که با پست‌ها و لحنشون برای بقیه بازیکنان ش.ش هزینه ایجاد کنند و دشمن‌تراشی صورت بدند، بعد یکیشون بره جنوب شرق و یکی بره شمال غرب و یکی بیاد بگه ما حذف می‌کنیم چون کسی نیست و...


    و این که از بازیکنان سایر سایدها درخواست داریم که تصمیمات و حرکاتِ هیجانی عده‌ای رو، به اسم کل ش.ش ننویسند. این ساید رو نه کسی خریده، و نه تا جایی که من میدونم نماینده‌ای داره، نه سندش به اسم کسیه. دوستان از جانب خودشون و تیمشون صحبت می‌کنند، نه از جانب کل ش.ش.


    چون نه عرض اندام زیادی و "داااش ما کلا اومدیم یک به 4 بزنیم به علاوه ادمین و مولتی" اون اول صورت خوشی داره، نه "اوه مای گاد ما یه ساید ضعیفیم، یعنی اصلا نیومدیم، منظور این که کلا نیستیم".


    افسوس که دوستانی که یه روزی خواهشِ ورود به والسِ سرور 8 رو داشتند و، تو همین اسپیترا باعثِ محروم شدنِ تراوین از بزرگی مثل EyeDean شدند اما، زیادی غرق در پیروزی‌های متوالیشون بودند و، ندیدند، نخوندند، و نشنیدند.



    سوم، خودکشی سیاسی (و یک فلش‌بک دیگه)

    یادش بخیر، زمان اتحاد والس سرور 8، اون اوایل که سر اکانت محک آرماما با 3داتِ شمال غرب جنگ شده بود و واقعا نمیدونستیم وقایع سرور به چه شکلی رقم میخوره، من که اون موقع نماینده‌ی مجموعه تو فروم بودم از فریار خواستم یه میتینگ بذاره تو ریدکال، یه MM هم ارسال کنه، و به همه بگه با بچه‌های NE و SW، دو سایدِ غیر درگیر، تو فروم کل‌کل نکنند و یا خیلی ملایم رفتار کنند :دی خودم هم چند بار به فعالینِ فروممون توصیه کردم که جایی که لازم نیست، دشمن‌تراشی نکنند و بهانه الکی به کسی ندن. حکم عقل همین بود: وقتی زورت نمیرسه، خصوصا وقتی دلیلِ منطقی براش نیست، نیازی نداره با همه خودتو درگیر کنی و ماجراجوییِ الکی راه بندازی.


    ولی خب وقتی طرز فکر افراد، «اتفاقا ساید واسه ماست، ارث پدری‌مون هم هست» باشه، وقتی طرزِ فکرشون "ما که قبلا بردیم، دیگه مهم نیست که 50، 60 نفر آدم اونجا دارن وقت و پول و انرژی میذارن و بازی میکنند" باشه، وقتی لحن و بیان و نگاهِ از بالا به پایینِ پوشالی یک سری با بقیه سایدها، تغییری نمیکنه که هیچی، بدتر هم میشه، نتیجه‌ش میتونه برای یک ساید «زیانِ غیر قابل جبران» باشه:


    ایلیا


    با کسب بردهای متوالی سرورهای قبلی انگیزه لازم بازی در خیلی از پلیرها نبود

    که یعنی گور بابای بقیه‌ای که الآن و در این سرور دارن وقت و پول و انرژی میذارن. "تیم ما با بوق و شیپورِ افراد منفور اومده، با بوق و شیپور همون افراد نصف شده، الآنم که کسی پیاز هم واسه ش.ش رنده نمیکنه، با بوق و شیپور میگیم که سرور قبلی بردیم شما باختید، قهر قهر قهر".


    یا سطح و لِوِلِ دیپلماسیِ این هاراگیری وسط فروم:

    نقل قول

    واسه حرف یکی مثل تو تره هم خورد نمیکنیم.


    که من یکی رو کامل دچارِ «excited delirium» کرد :)))


    بعد از 15 سال فروم نوشتن، هنوز ندیده بودم لیدرِ یه سایدِ نصفه‌نیمه و ضعیف، که شدیدا، حتی به قیمت زمین گذاشتنِ شیپورِ اولدورَم بولدورَمِ شخصی، باید دنبال دیپلماسی و جمع کردن متحد و هوادار باشه، 9 روز بعد از بازی، به لیدر یه ساید دیگه رسما بگه [ما، یعنی کل مجموعه‌مون]، تره هم واست خرد نمیکنیم.


    یعنی حتی سروکِ مرحوم هم به اردشیر پاکزادِ 3دات تو سرور یک، اینجوری مستقیم نگفت تره هم واست خرد نمیکنم. به علیرضا درادیس گفت که بیاد تو فروم بگه‌ها، ولی شخصا مستقیم نگفت =))


    نقل قول

    یادت نره رجیستر برای واندر 100 کردن دیر شده ولی برای 100 نشدن تو ساید دیگه اصلا دیر نیست زودم هست.

    کلاسِ درسِ فرستادنِ پیغامِ دیپلماتیک برای کل سرور : ))


    با مفهمومِ "آقا رسما و علنا، از این تیم ما بخار خاصی بلند نمیشه. نهایت اگه خواستید، به عنوان یه نیروی مخرب، و نه بیشتر، رو ما حساب کنید. مرسی اه". و همچنان گور بابای اکانتهای غیر متصل به تیم ما، که دارن همر میکشن و از بخت بدشون گیر 'تیم' و مدیریتِ تراز اولِ ما افتادند.


    نقل قول

    سرور قبل سایدتو به فنا دادی این سرور حد و حدودتو رعایت کن ببین داری با کی و چجوری حرف میزنی. واست رنگی رنگی هم کردم که دوست داشته باشی.


    و برگِ زرینِ نهاییِ دیپلماسی، که آهنگِ پس‌زمینه‌ی فروم رو، با ریتم بخونید، به «دیگه پَشم به آدم میمونه؟ نه والا - دیپلماسی جایی میمونه؟ نه بالله» تغییرِ ابدی داد و همانند باران، بارید به هر چی شانسِ متا با یه ساید بازی بود :دی


    چهارم، حالا ما این وسط چه تصمیمی گرفتیم؟

    با توجه به شناختی که از سرور پیدا کردیم، با توجه به مواردِ بالا و نگرشِ غیر قابل تغییر دوستان و صحبتهایی که عرض شد، و با توجه به این که، به جز «عدم علاقه به وجودِ منفی در مختصاتِ دهات‌ها»، دلیلی برای ادامه‌ی بازی در شمال شرق نمیبینیم و انگیزه هم نداریم، تصمیم گرفتیم اکانت رنک 1 شمال شرق، Spartan رو، در مجموعه‌ی جنوب شرق قرار بدیم، و دهات‌های بعدی رو هم ببریم همون سمت. خدا رو شکر تو این مدت، با کلی آدم حسابی و دوستِ خفن تو شمال شرق آشنا شدیم، ولی در حال حاضر با این وضعیت لیدرشیپ، متاسفانه ادامه‌ی همکاری باهاشون ممکن نشد. ولی این تغییرِ رَویه از دید ما کاملا دوستانه هست و به همین خاطر، من همینجا در انجمن، به دوستان شمال شرق تضمین شخصی میدم که از الآن تا آخر سرور، به جز در مقام دفاع، از سه دهکده‌ی شمال شرقی من، هیچ حمله‌ای روی دهکده‌های پلیرهای NE TEAM، کتیبه‌ها، و واندرهاشون صورت نمیگیره.


    امیدوارم در سرورهای بعدی، بازم تو مختصات مورد علاقه‌م، + +، بازی کنم.


    ارادت،

    امیر Spartan.


    پی‌نوشت: بالا تا پایین سرور شخصیتِ فردِ فحاش فروم رو میشناسند؛ فردی که موفق شده خودش رو در لیست «کلا به این جواب نمیدم»ِ خیلی‌ها، از جمله من، قرار بده. ولی صرفا در راستای پایان دادن به کنجکاویِ عجیبِ این فرد در مورد سابقه‌ی تراوینیِ من، و همچنین در راستای فرستادنِ "خدا بیامرزه جد و آبادتو" به سازنده‌ی سایتِ Archive.org، سایتی که کل دنیای اینترنت رو به تفکیک سال و ماه و ساعت ذخیره کرده، این لینک اکانت Spartan تو فروم اصلی تراوین، عضو شده در سال 2009، با حدود 17 هزار بازدید پروفایلش. مربوط به دقیقا 15 سال و 8 روز پیش. یعنی به قولی 5487 روز قبل. یعنی 180 ماه و 8 روز اِگو. اینم اسکرین‌شات از همون لینک، برا کاغذ دیواری اتاقت. حالا شما، بدون بالا رفتن از اسم شخص ثالث، لینک بذار از عقبه و سابقه‌ی خودت.

  • به کلیت پستت کاری ندارم چون تو سرورای اسپید ترا بازی نکردم به جز این سرور

    دوتا مسئله ؛ الان آیدین بزرگتون بود !

    اون بنده خدا می‌گفت مولتی بازی حرامه ولی ی اکانت با دوتا جانشینی مولتی محسوب نمیشه ! بماند که تو همون فروم تراوین مورد عنایت قرار گرفت بسیار ؛

    مورد دوم بازدید پروفایل جزو افتخارات محسوب میشه ؟ اخه من نمی‌دونستم گفتم اگه میشه بزارم تو لیست افتخاراتم فروم بعد فیلتر اکانت مدیریت من بیشترین بازدید داشت عدش یادم نیست البته ؛ اسکرین هم ندارم ازش چون فکر میکردم چیز زیاد مهمی نیست ؛

    از هم سایدی های عزیز مخصوصا نعمت که من تازه فهمیدم همون یاغی که خیلی با هم کل کل داشتیم قبلا :)) و بقیه رقبای گرامی در ساید های دیگه بینهایت سپاس گذار میشم اگر بحث سرور های پیش رو تموم کنن چون حقیقتا واسه ماهایی که نبودیم جذابیت خاصی نداره 🌹


    پ‌.ن : ارث پدری آرش۱۰ بدلیل نبود خودش و البته عدم صلاحیت به دلیل متاهل شدن واگذار شد به من این سرور :))

    پ.ن : دیشب فرید اومد تو خوابم گفت رنک ۱ رید رو بگیر گفتم چشم به زودی 🤣

    پ.ن : مانی همچنان خدا لعنتت کنه


    به امید سروری مهیج

    اعتبار هست که میمونه وین و لوز ها میاد و می‌ره دوستان اینو یادتون نره

  • دوتا مسئله ؛ الان آیدین بزرگتون بود !

    اون بنده خدا می‌گفت مولتی بازی حرامه ولی ی اکانت با دوتا جانشینی مولتی محسوب نمیشه ! بماند که تو همون فروم تراوین مورد عنایت قرار گرفت بسیار ؛

    والا آیدین «بزرگِ من» نیست. کلا خودش بازیکن و انسان بزرگیه‌ها، ولی چون نه مرجع تقلید منه، نه با من ارتباطی داره، نه ربط داریم به هم، من متوجه نشدم باید با این اطلاعاتی که دادی چی کار کنم! الآن حرفی از مولتی‌اکانتی بود؟ آیدین پست گذاشته بود؟ من با آیدین پست گذاشتم؟ آیدین با من پست گذاشت؟ من وکیل آیدینم؟ اون وکیل منه؟ اون اصلا اینجا هست که وکیل بخواد؟ یا شما 50 سطر پست رو بیخیال شدی، چسبیدی به یک اسم اول و یک عددِ انتهای پست و صرفا خواستی چیزی در جواب بگی؟



    نقل قول

    مورد دوم بازدید پروفایل جزو افتخارات محسوب میشه ؟ اخه من نمی‌دونستم گفتم اگه میشه بزارم تو لیست افتخاراتم فروم بعد فیلتر اکانت مدیریت من بیشترین بازدید داشت عدش یادم نیست البته ؛ اسکرین هم ندارم ازش چون فکر میکردم چیز زیاد مهمی نیست ؛

    میدونی عزیز جان، وقتی شمای نوعی، از پستی که حدود 2000 تا کلمه داره، 1998 تا کلمه رو ول میکنی، یه کلمه «آیدین» رو اون اول میبینی و بعد از رو یه عدد که تهِ اعماقِ پی‌نوشتِ پست، خطاب به شخصی به خصوص نوشته شده، سطحی‌ترین برداشت ممکن رو میکنی و خیلی حق به جانب پاسخی میدی که قشنگ ماست و قیمه رو با شیرموز و سس مایونز قاطی میکنه، واقعا تعجب میکنه آدم.


    برای پاسخ به مخاطبِ اون قسمتِ پی‌نوشت، لازم دیدم تعداد بازدیدهای اون پروفایل رو عنوان کنم. مشکل شما کجاشه؟ شمای وارسته و بزرگمرد و عابد و زاهد، صحبت بازدید پروفایل رو نکن جایی. من چی کار کنم الآن؟!


    به امید سروری توپ

    دیروز همان فرداییست که ما پریشب منتظرش بودیم

  • دوست عزیز اینجا فروم سرور ۲ ایکس هست شروعش هم ده روز پیش بوده نه من توی سرور های قبل بودم و نه برام جذابیتی داره که بخوام اون رمان رو بخونم

    رونالدینیویی یکی به نعل میزنی یکی میخ

    شما قصدت این بود یک نفر رو با تعداد ویو پروفایلت تخریب کنی ؛ به منم مربوط نی منو سه ننه من فقط برام سوال شد آیا افتخار محسوب ( صد البته برای شما که اسکرین آرشیو داری جواب بله هست ؛ )

    میشه یا نه ؛ برای رزومه ام میخواستم 🤣

    ی هندونه بزرگ گذاشتی زیر بغل ایدین که خودتم کنارش بکشی بالا شیطون بلا🤭

    2+2=5

  • ولش‌کنید آقا بنده خدا یه هفته دنبال عکس بوده


    یه پست میذارم واس همه و تمام


    ما با هر کس مثل خودش رفتار کردیم

    فقط چون جواب همرو‌ دادیم و ۵ سروره همین کار رو میکنیم یکم ( Bold ) شدیم


    باور کن خیلیا جنبه کل کل رو نداشتن و بحث رو بردن رو مسائل خانوادگی ، من انقدی کلمه تو دستم بوده که با پدر مادر و ... شما کار نداشته باشم


    از ۸۰ ، ۹۰ درصد این فروم هم به زمانش بی احترامی های سنگین دیدیم


    پس لطفا ادای آدمای خوب و خفن رو در نیارید


    اندازه خودمم تحصیلات و جنم و رگ و ریشه و اعتبار دارم که به حرفای صد من یه غاز خیلیاتون اعتنایی نکنم


    فقط خواستم بگم حرف مفت که بزنید تا صبح جوابتونو میدم ، یا میتونم سامان بد بوی رو نشونتون بدم


    داستان ، داستان یه درخته

    ما اون درخته بودیم که سر خم کرده بودیم

    به دوست داشتن و رفاقت


    ولی خیلی از شما تو رو با پشت رو فرق می‌کردید

    پشت سر حرف میزدید ، تا فرصت گیرتون میومد دشنه فرو میکردید


    پس من هستم اینجا ، تو پز وین های متوالی میدی

    من از بن شدنای متوالیم بهت بگم؟

    یا از رکورد پست های دیسلایک خورده؟


    این چیزا رو آدمی که دنیارو دیده و زمین و زمان رو .... تاثیر نمیذاره ، بچه پولدارم نیستیم مثل اونایی که خرج‌ساید میدن


    ولی معنای اعتبار رو خوب میدونیم


    پ.ن: عزیزی که ۴۰۰ خط نوشتی با یه تعداد لینک چرت و پرت ، باور کن اصلا اهمیت نمیدم بهت

    اینجا گنده تر از تو با من سرشاخ شده

    مجید پرشیا عقلا یه اصالتی پشتش هست

    من خودم اکانت رومنشو تو تاپ غارت دیدم


    خیلی خیلی گنده تر از تو با ما رفتن تو کل

    الان همشون میگن بلاک کردیم

    چرا به نظرت؟

    پس تو هم بلاک کن و خداحافظ


    پ.ن: ادب از که آموختی ؟ از بی ادبان

    مثلا مازیار تندری که فشار میومد بهش بی ادب میشد


    پس همه شمایی که از دست من ناراحتید بی ادب بودید


    یه با ادب بیاد بگه من بهش گیر دادم


    پ.ن: ما فقط تو فرومم فعالیت نمیکنیم

    انقدر بیکاریم که تماس تلفتی برقرار می‌کنیم


    حالا من میرم تو سکوت ولی به مولا کوچیکترین موردی ببینم با شدت ۱۰ برابری بر میگردم


    حالا که به نقطه بحرانیش رسیده بشینید مثل ادم و در کمال ادب و احترام به هم بازی کنید


    کسی هم گنده گویی توهین آمیز نکنه


    پهلوان باشید

  • ببخشید دوستان میون کل کل هاتون من یه نوار خالی پر کنم :D

    از یه طرف خیلی خوشحالم وقتی میام فروم و میبینم دوستای خیلی قدیمی تراوینم رو میبینم

    از یه طرفم حدس میزنم بعضی از این اسمایی که پستشون رو دیدم و یاد خاطرات قدیمی افتادم شاید منو یادشون نباشه

    افشین منتال ، پیر شدی تو چرا همیشه همه جا هستی؟

    owldark محمد پسر من دلی دوست دارم <3 هیچ وقت اون سرور سال 91 که تو و امیر ونوم و حمید سوزوکی و ساسان خان خله بودین از یادم نرفته و نمیره

    بهنام ویوا یادش بخیر یه تایمی یه تیم چند نفره بودیم که همه جا باهم ریجستر میکردیم

  • سلام رضا جان ما چند سرور پیش تو جنوب شرق بودیم با اکانت کاپیتان که بزرگترین همر ساید رو زدیم . سرور بعدیشم هم همینطور تو جنوب شرق بیگ همر مال ما بود ، سرور بعدشم تو جنوب غرب سنگین ترین همر ساید رو کشیدیم ولی متاسفانه به غیر از همین سرور پیش که جنوب غرب بودیم هیچوقت نتونستیم مدال مهاجمین رو بگیریم و حقمون رو خوردن ، فقط سرور پیش با پیگیری های مملی بود که ما تونستیم به حقمون برسیم ، امید عزیز رو‌ من خیلی دوست دارم ولی دو سرور ما واندرزن خوبی برای ساید کشیدیم ولی بجای اینکه هوای ما رو داشته باشه دف واندر رو سبک کرد که یکی از دوستان که نمیخوام نام ببرم بیاد واندر رو بزنه که پوینت حجوم رو بگیره ، فقط مملی بود که پشت ما در اومد و نذاشت حق ما ضایع بشه و بخاطر همین هم بود این سرور گفت بیاید شمال شرق قبول کردیم ، چون جور اکانت ما رو کشید و بخاطر ما جلو چند نفر ایستاد ، نه مثله لیدر قبلیمون که مدال مهاجمین ما رو گرفت تقدیم لیدر ساید مقابل داد ، من با این رفتار مملی تو این سرور کاری ندارم ولی سرور قبل برای ما از هر لحاظ صد رو گذاشت ، قول هر چه داده بود رو انجام داد

    بس تجربه کردیم در این دیر مکافات. با دردکشان هر که درافتاد برافتاد





  • چرخ گردون چه بخندد چه نخندد تو بخند

    مشکلی گر سر راه تو ببندد تو بخند

    غصه ها فانی و باقی تو بخند

    گر دلت از ستم و غصه برنجد. تو بخند



    بنظرم هرچیز که باید گفته میشد تا الان شده

    هرچیز که بقیه باید میفهمیدن هم تا الان فهمیدن

    اونایی هم که نفهمیدن به چپ و راستتون که نفهمیدن فاقد اهمیته برامون

    پس بیشتر از این بحث های گذشته رو کش ندین

    بذارین اینایی که دنبال امار و ارقام میگردن یه تکونی به خودشون بدن و یه تحلیل قشنگ برای ما که دنبالش نیستیم بذارن.

    خلص و تمت



    پ.ن: مرد از دهنش حرف میزنه ، ما حرف زدیم و پاش موندیم ولو به خراب شدن اعتبارمون


    پ.ن: شاید برای شما اتفاق بیوفتد


    پ.ن: پلیری که خودشو به گلد بفروشه قطعا از وگنس خوشش میاد.پس بیخیال شخصیت مداری و فاز مثبت


    بدرود

  • سلام بر رفقای عزیز

    سه چهار روزه می خوام پست بزارم و طرفین مناقشات رو به آرامش دعوت کنم می بینم اصلأ نه جاش هست، نه زمانش هست، نه طرفین درست و درمانی وجود داره، نه همون طرفین موضع خودشون رو در قبال هم درست مشخص می کنند !

    خدایی چه خبره ؟!

    چی کار دارید می کنید ؟!

    من که واقعاً خوشحالم با دوستانی بازی می کنم که این همه خاطرات از تراوین دارند و این همه با بزرگان این بازی نشت و برخواست داشتند و اونها از اینها و اینها از اونها این همه تعریف و تمجید کردند

    بعضی موقع ها حس می کنم اون بازی که ما بازی می کردیم تراوین نبوده گویا که این قدر درد دل و داستان و خاطره نداریم کف فروم برای بقیه تعریف کنیم !

    خواهشاً یه کم مراعات ما پلیر های جدید رو بکنید که داستان خیلی از شخصیت های که ازشون صحبت میشه برامون جذابیت نداره یا اصلأ نمی‌شناسیم اونها که بخواد برامون جذاب باشه ( این بنده خدا کی بود آیدین و ...)

    یه زمانی می شد تحلیل های جالبی پیدا کرد از سرور یا چیز های جدیدی در مورد سبک بازی بازیکن ها از فروم به دست آورد

    ولی تا اینجا که فروم این سرور چیزی نداشته ....

    دوستان سیاست بازی و جناح بندی ربع ها بدون شک نه از دل این کل کل ها بیرون میاد نه از دل بحث های قدیمی کی خوب بوده کی نوب بوده

    از اون عزیزانی که بازی رو می فهمند و ابزار تحلیلی مناسب دارند می خوام که بیان و فضا رو یک مقدار عوض بکنیم

    برای آنهایی که در سرور نیستند و برای همراهی دوستان سر به تاپیک می زنند بیشتر ارزش قائل بشیم

    دم همتون گرم لباتون خندون

  • کسانیکه از ش ش رفتن ب هر دلیلی ادب حکم میکنه تمامی دیفالتها دیستروی بشن.یا توسط خودشون و ج ش و یا ش ش. هرچقدر کوتاه و کم باشه این سرور ابتدا توی اون خاک بوده ایم. حتی کسانی هستیم که چندین سرور در ش ش بودیم. با کامل احترام برای لیدرهای ج ش و همچنین ش ش بنده نظر شخصیم و تصمیم قطعیم به دیستروی دیفالتهام بوده و هست.

  • سلام ارادت شب بخیر

    سرور قبل تمام شد رفت یادم نمیاد با هیج کدوم از پلیرهای که ذاتا جنوب شرقی بودن تو فروم کل کل کنم یا جواب بدم چون جنوب شرق برام ارزشمند هست سرور که تمام شده رفته نوش جون خفتر تارگت لو رفته نرفته ربطی به زحمتی که برای اون همر کشیده شده نداره مواردی زشت تر کثیف تر دیدیم که محکم بگم حتی اگه با اطلاع از عدم دف رو مرتاض لانچ شده باشه هیچ مشکلی نداشته چون نگه داری همری که حتی انبار ناتار های se تو تایم واندر خورده بود چه برسه به کپ مولتی ارزشمند و یه کاره شیک بوده پس حلالشون باشه.

    دیس لایک اختیاری هست ولی اگه راجب مواردی که سجاد گفت شبه دارید ریپلای میکردین تا اونم با سند دلیل توضیح بده .

    میخوام یه تشکر ویژه کنم از دوستاتی که اواخر سرور قبل و قبل شروع این سرور و حتی زمانی که تو همین سرور حذف کردیم دعوت کردن دوباره به جنوب شرق برگردیم داشته باشم فقط تونستم عذرخواهی کنم.

    ممنونم از پارسا عزیز حتی قبل سرور دعوت کرد بریم Sw ولی ازش یاد گرفتیم سر قولی که میدیم بمونیم ولی بعد حذف ناصر عزیز پارسا جان دعوت مجدد داشتن کنارشون جنوب غرب هستیم این سرور امیدوارم مثمر ثمر باشیم ❤️

    با احترام به دوستانم فقط با امرداد در جنوب شرق خواهیم بود ❤️

    یه صحبت هایی هم شده😁😁 انشالله شرایطش محیا بشه جنوب شرق استارت کنیم چون دلم برا بازی کنار خیلی از دوستان تنگ شده ❤️

    آرش

    مشتی باش که اگه به صلیب هم کشیده شدی مسیح باشی نه مترسک مزرعه !!!

    ALIFX&POYA

    Sajad 33YED

    MASOUD NOOB

    REZA ROYAL

    ASHKAN CAPTAIN


    <3CAPITAN TEAM<3

  • سلام ارادت شب بخیر


    میخوام یه تشکر ویژه کنم از دوستاتی که اواخر سرور قبل و قبل شروع این سرور و حتی زمانی که تو همین سرور حذف کردیم دعوت کردن دوباره به جنوب شرق برگردیم داشته باشم فقط تونستم عذرخواهی کنم.

    ممنونم از پارسا عزیز حتی قبل سرور دعوت کرد بریم Sw ولی ازش یاد گرفتیم سر قولی که میدیم بمونیم ولی بعد حذف ناصر عزیز پارسا جان دعوت مجدد داشتن کنارشون جنوب غرب هستیم این سرور امیدوارم مثمر ثمر باشیم ❤️

    درود

    اگر اشتباه متوجه شدم لطفا صحیح بفرمایید.


    طبق گفته خودتون ش.ش استارت میکنید رو ما همر بلند میکنید و دفاع میکنید استارتمون رو خراب میکنید بعد تشریف میبرید ج.غ؟

    یه طرف فرار یه طرف برقرار؟