نقد و بررسی سرور مقدماتی 2 ایکس لیگ قهرمانان | آغاز 23 دی 1400 |

  • سلام و عرض ادب خدمت تمام بزرگان


    خسته نباشید میگم به تمام پلیر های این سرور

    • وقتی لیدرشون شما باشی از بقیه چه انتظاری میره .

    武 آقا یوسف عزیز اول از همه لطفا برو پست های گذشته پلیر های خودتو کامل بخون بعد بیا فاز با ادب بودن پلیرهاتو بردار (البته ادب بعضی از پلیر های اس دبل اینقدر بالا هستش اعصابم خورد میشه دارن کنار بعضی ها پلی میدن).


    武 دوما خواهش میکنم در هنگام پست گذاشتن درباره توتال ساید ما ادب رعایت کنید .


    武 راستی سرور پیش چرا وقتی 2 تا از لیدر های ساید اس دبل به کل اس دبل و شما بی احترامی کردن چیزی نگفتین ؟ تنها کسی


    که جواب میداد من بودم . فکر کنم برای این سرور تمرین کردین .


    武 اقا ناصر خودتو ناراحت نکن این تیم قبلا متا شکستن نپ که جای خود دارد .


    武 اقا یوسف میدونی خیلی دوست دارم بنظرم اینقدر که درباره دمنوش ها اطلاعات داری بزن تو کارش جوابه . البته اون دوستمون


    که قارچ دوست داره فکر کنم بیشتر موفق باشه تو پرورش قارچ .


    武 عمو محمد شنیدم کتیبه چکمه منحصر از سایدتون زدن (این بده)


    武 دوباره اس دبل رفت تو حال مظلوم نمایی ؟ مگه 40 تا همر ندارید ؟



      چیزی ک ‌نیسی اداشم در نیار…


  • توی همین پستت یوسف جان قشنگ همه چیز رو توضیح دادی و انگار اون دیالوگ اول پستت در مورد خودت صدق میکنه

    بریم سر تیکه اول صحبت در اینکه شما در اون سرور زحمت کشیدی شکی نیست و واقعا دستت درد نکنه ولی اینکه میای میگی فقط من اون تیم رو تشکیل دادم میشه همین منم منم کردن های شما که باعث میشه به قول محسن توپک وقتی پلیرهای جنوب غرب میفهمن شما تو جنوب غرب هستین قید خاک وطنی خودشون رو میزنن و ترجیح میدن برن یه ساید دیگه بازی کنن . فرق شماها با بقیه این هست که فقط خودتون و زحمت های خودتون رو میبینین . فقط یه نمونه اش رو بهت میگم که یادت بیاد مگه تو همون سرور از طرف اون پلیر بی شخصیتتون که این سرور هم باعث شد نپ غرب بهم بخوره به پدر من که به رحمت خدا رفته بود توهین نشد ؟ و هزاران کار که از سمت سه تا تیم صورت گرفت .

    در مورد حضور پلیرهای 3 تای تیم در جنوب غرب در سرور قبل . داداش خودت داری میگی پلیر بین پلیر با تیم خیلی فرق هست . پلیر میاد که حس اعتیاد خودش رو برطرف کنه و یه سرور بازی کنه حالا یا دفش بسازه یا همر بسازه یا جنگی و یا ... و طبق عادت همیشگی خودش تو سایدی که معمولا بازی کرده رجیستر کرده حالا همون پلیر وقتی میاد تو تیم خودش و کنار 4 تا دوست خودش قرار میگیره نوع فکرش به اون سرور و نوع بازیش و همه چیزش فرق میکنه . خب یه سوال از محمد پرسیدی من اون سوال رو اینجوری از تو میپرسم

    اون سرور 3 تا تیم بودن و این سرور 2 تا تیمش به همراه بچه های تیم کاپیتان بدون هیچ مشکلی دارن کنار هم بازی میکنن . به نظرت چرا تا من پیشنهاد بازی به رضا جان و تیم تایگرز رو دادم قبول کرد بیاد با من بازی کنه ولی با تیم شما بازی نکنن ؟ به نظرت وقتی دو تیم از اون سه تیم همچنان کنار هم هستن قانونا باید مشکل از طرز فکر لیدرهای تیم سوم باشه ؟

    در مورد تلفنی صحبت کردن تو فروم مطرح نکردن هم که خیلی راحت اول برو از شاهین بپرس که تو واتس آپ بهش پیام دادم یا ندادم ؟ وقتی جوابش این بود که ناصر میگی من چکار کنم کار پرهام هست و از دست منم کاری بر نمیاد . میخوای من حذف کنم و راحت بشی ؟

    اون بحث تو فروم اومد که شاید شماها متوجه بشین که چکار کردین با شاهین وگرنه من و شاهین که روزی دو ساعت با هم حرف میزنیم . و عاقبت همه دیدن نه تنها براتون مهم نبود که چه اتفاقی برای رفیقتون افتاد بلکه یه پلن رفتین با اسم رمز " شرف مرد " که عملا ثابت کردین از نظر شماها چیزی به اسم شرف ارزش نداره و کلا براتون شرف مرده و از بین رفته هست و یا اصلا قفلش هنوز تو مغز بچه هاتون باز نشده که بخواین معنیش رو بفهمین . و فقط شاهین جان باید میفهمید که خودش فهمید .

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

  • یوسف جان،

    همگی وقت گذاشتیم، منم با سورنا هر زمان یاد اون سرور می کنیم، میگیم ۳۰ سال پیر شدیم، تا تهش به یه توافق رسیدیم، بله اگر خودت از پیشوا نبودی اصلا به اون توافق نمی رسیدیم و هنوزم معتقدیم یوسف حسابش جداست از اون تیم پیشوا! و یادت باشه دو نفری با هم صحبت کردیم بعد ازون جلسه واتساپی جنجالی تا یکم یخمون آب شد، جلسه ای که یکی از دوستان انگار داشت یه متن دیکته شده از پیشوای اعظم مرحوم هیتلر به زبون فارسی می خوند و ...

    ولی...


    بحث فنی و درگیری های اوایل بازی برای کنار اومدن نیست، مسئله‌ اصلی اعتماده که له شد توی اون سرور!

    چرا ازین زاويه نگاه نمی کنی که چون دید ما به اس دبل این سرور مثبت نبوده در نتیجه همکاری شکل نگرفته و نه این که چون همکاری نمی کنیم پس دیدمون منفی شده، داری چپه نگاه میکنی به داستان!


    به قدری اعتماد کردم خودم به شخصه که پسورد همر رنک ۱ اون وقت سرور از اکانت MNM (اکانت ناصر و تیمش) رو هم میخواستم وارد فایل اکسل شیر شده کنم که خدا رو شکر سر یه شوخی زدم ناصر رو بلاک کردم توی واتساپ همون شب و کلا پیامی که رمزشو برام فرستاده بود به دستم نرسید وگرنه خدا داشت رحم می کرد و شرمنده ناصر و مصطفی و کل ساید می شدم و این همر هم می رفت توی دیوار! میگن بار اول کسی بهت خنجر زد، میتونی یقشو بگیری، ولی بار دوم اگر باز اعتماد کردی و بهت خنجر زد حماقت دیگه از خودته، ما هم نخواستیم آدم احمقه باشیم همین!


    الان اون شخص بازخواست شده!؟ از تیم کنار گذاشته شده؟ باهاش برخورد شده؟ با کسی که اطلاعات اکانت من رو در اختیار بقیه گذاشته برخوردی شد؟ گفتین بالا چشمت ابروئه بهش یا نه!؟

    خب وقتی کسی توی یه سیستم معیوب بازم ادامه میده و سازگاری داره باهاش، به جز اینه که خودشم هم هضم شده توی اون سیستم!؟


    یوسف جان، شدی شبیه یه پوسته زیبا روی یه باطن نامناسب! و هرچی اخطار بهت میدیم با جبهه گیری برخورد می کنی! اون زمان هم همین بود.


    الان چرا توی ان دبل جنگ قدرت نیست!؟ و یه بار صدای کسی حتی بالا نرفته برای بقیه!؟


    سریع نیاز نیست ریکشن نشون بدی، خودتو در جایگاه بقیه بزار همه چی روشن میشه کامل.

  • سلام به همه دوستان

    واقعیتش از پس گندم بر نمیومدیم گفتیم این دمپایی ابری رو بزنیم یکم دست و بالمون باز شه

    ما به اینا نمیگیم همر😄

    حالا شاید دوستان ۴۰ تا همری که نام بردن اینا رو همر بدونن.

    همیشه میگن ادب مرد به از دولت اوست.حالا نمیدونم چرا دوستان به اکانت نامه میدن و یه مشت اراجیف بار ما میکنن😁

    چک کردن چراغ کار ما نیس راسته که میگن کافر همه را به کیش خویش پندارد.

    این طبیعته این بازیه هم ازت کتیبه میزنن هم تو کتیبه میزنی.دلیل نمیشه بیای رو اکانت نامه بدی.مرد که گریه نمیکنه😄

    البته سوتفاهم نشه منظورم بزرگا و لیدرای محترم اس دبل نیس

  • سلام و عرض ادب خدمت همه ی شما دوستانم


    اگر اجازه بدید باقی صحبت ها بمونه برای واتساپ ، اینجا مطرح کردن بعضی مسائل به نفع گذشته و حال و آینده جنوب غرب نیست ...

    اگه واقعا دلسوز جنوب غرب هستید لطفا ادامه صحبت ها رو بیارید تو واتساپ ...


    یا حق


    یوسف

  • سلام خدمت نابودگر جنوب غرب

    یوسف جان من احساس میکنم شما جوری خودتون رو به خواب زدید که حرف های بقیه رو کلا نمی شنوید و فقط رویاهای خواب خودتون رو می بینید!!

    دمنوش گل گاوزبون رو شما و تیم پرقدرتت باید بخوره که چون هیچ حرف و فعالیت مثبتی داخل بازی نداره فقط حرکات و زمانش رو گذاشته برای فروم.

    وگرنه ناتار عملا دشمن فرضی هست که همونم نتونستید 2 تا منحصر سایدتون رو بردارید. دست اوردتون داخل این چند سرور بازی غیر از فراری دادن پلیر چی بوده؟ همر خوبی کشیده تیمتون؟ دف خوبی ساخته؟ پلن خوبی زده؟ هرچقدر نگاه میکنم چیزی از تیم شما نمی بینم!!!


    ساید جنوب شرق خوشبختانه با این جملات گوهربار شما دچار اختلاف نمیشه. همون طوری که هومن و پارسا گفتن این تیم بار اولش نیست کنار هم بازی میکنه که شما هی با کلمات والس و ربلز بخواین بینشون اختلاف بندازی!!! اتحاد جاج هم بهش اضافه کن از این به بعد که اگر با حرفت ترک خوردیم بشیم 3 تیکه


    سرور 3 به 1 هم که میگی من و تیمم شمال شرق بودیم. پارسا جنوب غرب. هومن هم جنوب شرق. روبروی هم بودیم ولی الان کنار هم هستیم.

    اون سرور شما در حد مولتی های سرور هم نمیتونستی باشی!!! پلیرهایی اون سرور بازی کردن که اگر اون زمان کنارشون بازی کرده بودی الان وضع سایدت اینقدر دراماتیک نبود.


    برگرد پست ماهان عزیز رو بخون. شما اگر دلسوز جنوب غرب هستی باید یه سرور برید کنار یه تیم خوب و با تجربه بازی کنید تا اصول درست بازی ، پلنری ، دفکوردی و همه مسائل رو یاد بگیرید بعد بیاید به جنوب غرب خدمت کنید.

    مهندسی که اصول اولیه مهندسی بلد نیست هم بخواد بره برای کار خیر و خدمت، مدرسه یا مسجد بسازه اخرش یه باد بیاد هزار نفر زیر اثرات خدمتش مدفون میشن. این یه نصیحت برادرانه بود ولی متاسفانه گوشی برای شنیدن نیست!!!


    se_last_lords_h7ig.jpg


    از قدیم مرسوم بوده یا لینکی گذاشته نمیشه. یا اگر کسی عکس یا لینکی میذاره باید بدون جانب داری و دخل و تصرف باشه

    یه نمونه دفاع اصولی جهت یادگیری شما بدون اینکه همر اکانت در دفاع استفاده بشه و در نهایت فیدر همر هم حفظ شد.

    رسالت این همر ما هم انجام شد. توی چند پلن بود کتیبه هم زد یه دمپایی هم از تیم حریف گرفت. همر جنگی رسالتش همینه. امشب بپره هم دیگه کارش رو کرده!

    (نمونه بارز دفاع غلط: همر رومن صفحه قبل در دفاع جلو پلن شمال غرب یا پلن روی اکانت revenant)




    موفق باشید

  • سلام خدمت دوستان عزیز

    اقا من الان اومدم چینش کتیبه ها رو دیدم و واقعا در عجبم از این حجم از اختلاف =O فکر کنم 50%کتیبه های کلیدی (نه اندگیم که بعید میدونم اصلا SE بهش نیاز پیدا کنه) دست بچه های SE هستش.

    به نظرم یه سری از بازیکن ها اگه به جای فروم نویسی تمرکزشون رو روی سایدشون میزاشتن الان حداقل یه چکمه کوچیک داشتن.

    خلاصه که خسته نباشید همگی  ;):)

    مخلص

  • سلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیز ٬ علی الخصوص تیم لیدری مهمون نواز جنوب غرب.

    من دلیل این همه هجمه و انتقاد از تیم لیدری جنوب غرب رو نمیدونم! به نظر بنده که تا این جا خیلی هم خوب کار کردن و به شخصه ازشون تقدیر و تشکر میکنم <3

    از ابتدای سرور تا الان میزبان خیلی خوبی برای کپ ما ( اکانت Demon ) بودن و به ما نهار هم میدادن :دی

    از مهمون نوازی جناب متوهم همین قدر بس که وقتی دید روی دیفالتش پلن رفتیم همرش رو بدون دف جلومون گذاشت و حتی کاتاهاش رو هم واسمون گذاشت تا رنک ۱ هجوم و رنک ۱ قهرمان تا قبل از کتیبه دست اکانت ما ( GoD ) باشه.

    از مهمون نوازی جناب یوسف همین قدر بس که زمانی که فهمید ما علاقه خاصی به چکمه یونیک داریم عمدا از روی ناتار بلندش نکرد تا ما برش داریم و حتی یه همر هم واسمون جلو زن کرد تا لاست هم ندیم.

    و مهمون نواز منتخب سرور جناب green ( هالک تراوین ایران ) که هر شب با پست های فان و شیرین کاری هاش لبخند روی لب هامون آورد و نشون داد که هالک واقعی خودشه ٬ سجاد غریبی اداشو در میاره و توی گنده گویی به گرد پاش هم نمیرسه!

    در پایان از دوستان عزیز میخوام که نیمه پر لیوان رو ببینن و قدردان این تیم زحمت کش و مهمون نواز و گنده گوی باشن.

    3x ir : Force - LeGenD - Mokafat - KinG OveR - Taboo

    3x speedtra rnd1 : TnxOfGod

    3x speedtra rnd4 : GoD


    ;) Shayad Nafare Baadi U Bashi

  • index_88ck.jpg


    حتی در این کارزار پلن های پیاپی دو همسایه ی شمالی و شرقی ,ساید شمال شرق هم فرصت را غنیمت شمارد

    اما جنوب غرب مسیر بی بازگشت همر های دشمن هست و خواهد بود

    پوریای ولی گفت که صیدم به کمند است

    از همت داوود نبی بخت بلند است

    افتادگی اموز گر طالب فیضی

    هرگز نخورد اب, زمینی که بلند است

  • سلام و درود خدمت تمام عزیزان

    از اونجایی که تو اولین پست سرورم اعلام کردم که این سرور فقط تا قبل از عید میخوام پلی بدم منم دیگه با نزدیک شدن به عید فرصتی برای بازی کردن ندارم و اکانت رو به چند تا از بچه ها تحویل دادم و از امروز دیگه حضوری تو سرور ندارم . این سرورم میخواستم کامل به صورت فان پلی بدم اما وقتی دیدم که فشار روی بچه ها زیاده یه مقدار بازی رو جدی تر گرفتم و الان زیر ساخت های اکانت هایی که تحویل میدم برای کشیدن حداقل 10 میلیون دف و چند تا همر خوب آمادست که امیدوارم بچه ها بتونن به خوبی استفاده کنن از اکانت ها


    اول از همه از بچه های اس دبل که تو این مدت کنارشون بودم تشکر میکنم که تحملم کردن و معذرت میخوام که نمیتونم تا آخر سرور کنارشون باشم و امیدوارم قدر پلیرهای خوب و دلسوزی مثل علی کینگ و آقا شاهین و پارسا و ممد توهمی رو بدونن


    این سرور به خاطر اینکه تیم ne حضور نداشت سرور بالانس نبود و روزی که من توی سرور ثبت نام کردم ( روز شونزدهم بود اگه اشتباه نکنم ) با چیزی که از پتانسیل ساید ها دیدم اگه اس دبل و ان دبل متا میکردن میتونستن به احتمال 70 درصد برنده این سرور باشن اما به خاطر کل کل های بی مورد توی فروم این متا شکل نگرفت و امروز به نظرم حتی اگه 3 تا ساید هم متا کنن باز هم شانسی برای برد ندارن . انتظارم از se بیشتر از اینا بود به هر حال این سرور یه جورایی میخواستن از ne انتقام سرور قبلی رو بگیرن اما اگه بچه های ne با 50 درصد پتانسیل سرور قبل هم حضور داشتن میتونستن حتی سه به یک هم به راحتی برنده این سرور باشن شاید به خاطر اینکه ne حضور نداشت و جذابیت کم سرور اونا هم شل گرفتن بازی رو و سطح این سرور میشه گفت از سطح همه ی سرورهای قبلی اسپید ترا پایین تر بود و در آخر بازم به se بابت برد این سرور تبریک میگم و آرزو میکنم سال جدید سال خوب و پر برکتی برای همتون باشه .

  • مرد جنگی اگر یاراشو میشمرد که جلو زن کتیبه نمیشد از ساید دیگه بیان با دو کی لاست کتیبشو ببرن

    علی جان شما یا مرد جنگی نیستی یا شمردن بلد نیستی

    هی میخوام بگم میپردازم بهت میبینم چیزی ندارید بپردازم به نظرم به حال خودت رهات کنم بهتره

    شما کتیبه ساید اس ای رو بلند کردی یه خزانه عقب نداشتی جا به جا کنی ؟ الان کتیبتونو بردیم ده چیف کردیم الان عکس چی گذاشتی
    فروم ببند تورو خدا وقت بزار تو بازی این سرور که گذشت شاید یه چیزی یاد گرفتی واسه سرور بعد

  • سلام خدمت همگی عزیزان


    با آرزوی سلامتی برای همه عزیزان و خانواده هاشون


    یه کم تو فروم شلوغ بازی و شیطنت کردم

    گفتم یه پست نهایی بگذارم و عرض ارادتی کنم


    اول از همه از دوست عزیز و بزرگوارم آقا ناصر

    بابت نحوه پست گذاری داخل فروم و بازی عذر می‌خوام ، در هر صورت صحبت ها مربوط به بازی

    و به خاطر سوء تفاهمی که به جا مونده بود اتفاق افتاد ، ناصر جان حلال کن داداش



    در ادامه از تمامی دوستانم در شمال غرب

    که اشنایی قبلی داشتیم و یا به تازگی آشنا شدیم

    به خاطر تنش هایی که داشتیم عذر خواهی می‌کنم

    امید وارم به دل نگرفته باشید


    دوستان عزیزم


    آقا رضا سورنا

    محمد توانا

    ادریس

    شهریار

    میلاد

    رضا


    و تمامی عزیزانی که اسمشون از قلم افتاده



    تبریک می‌گم به دو ساید ضربدر شمال غرب و جنوب شرق که با برنامه بازی کردند و از نظر زیر ساختی بهتر بازی کردند ، امید وارم از این تیم ورک نهایت لذت رو ببرید




    خوبی بدی دیدید حلال کنید

  • سلام وقت بخیر


    اقا دیشب یکی از بچهای ما اومده پلن بره رو کتیبه های دوستان؛ بعد فیکارو داده با این پیام مواجه شده



    احتمالا منظور دوستمون از جاسوس چشمان بوده

    حالا نمیدونم چطوری بوده که با وجودی که کتیبه فعال نشده فکر میکرده اتک فیکه؛ ولی کتیبه امروز رفت


    یاد حرف یکی از دوستان جنوب غربی افتادم که میگفت مشکل اینه لیدرا وقت واسه آموزش نمیذارن و همین باعث ریزش پلیر میشه؛


    ولی بنظرم اول لیدرای عزیز باید بیان یه آموزش پیش پلیرای ما ببینن که همر کوچیک نزنن رو ناتار، همر با دژکوب نفرستن رو ناتار، بدونن چشمانشون هنوز فعال نیست و .... ؛ چونکه حقیقت لیدرای ما چیزی ندارن که بتونن به معلومات پلیرامون اضافه کنن، ماشالا همه همه فن حریفن !


    با تشکر از آقا محمود و سعیدشدو عزیز بابت طراحی و اجرای این پلن.


    و همچنین آرزوی بالاتر رفتن سطح کیفی تمامی پلیرها و لیدر(!)های سرور و جذابتر شدن بازی.


    مرسی؛ رضا

  • سلام عزیزم


    بردید نوش جونتون. روزه سکوت مارو چرا میشکنید؟:))

    با هیرو گرفتیم همین کتیبه رو ازتون. حالا شما براش پلن برو

  • سلام دوست عزیز

    با هیرو گرفتیم همین کتیبه رو ازتون. حالا شما براش پلن برو



    اقا جدا اگه سبک جدید دارید ابداع میکنید تو بازی تراوین مارم در جریان بزارید !! برا کتیبه (حالا چه تک هیرو چه با نیرو و پلن بلند شده باشه) جدیدا دف نمیریزن؟؟

    جالبش اینه پلیر اتک هارو دیده نامه هم داده باز دف نریختین ؟؟


    اقا من فکر کنم ما اشتباه بازی میکنیم وقتی اتک میاد رو کتیبه ها اشکان و امیدرو تو زحمت میندازیم برا انالیز و دف جا به جا کردن :|




    پ.ن: اشکان سرلشکر بزار رو حذف داداش یه عمری اشتباهی داشتی بازی میکردی و دفکوردی میکردی :دی

  • عزیزی


    از سبک بازی بیشتر به ما یاد بدید با 25 مولتی داخل ساید، چراغ داخل اتحاد و تسخیر 15 کراپی‌ها .. باشد بعدا درس پس بدیم خدمتتون :)

    همچنین داخل سبک بازیتون این مورد رو قرار بدید که پس از گرفتن کتیبه و تخریب خزانه، هیرو بزنید. (شاید مثل دوستان اسدبل مشکل خزانه داشتید؟)

    تبریک به مهاجمین. کتیبه رو خودتون گرفتید. انشالله چرخش اول یونیک بشه دف شارژ کنید.

    چیزی هم اگر آموخته باشیم از پلن زیباتون استعداد دوستان داخل ویرایش محتوا و علاقه شدیدشون به آموزش هست.

    پ.ن: بازگشت به سکوت.

  • استاد نفرمایید ما شاگرد شما هم نمیتونیم باشیم.

    به فنا دادن ۳ کی کاتا اونم تو ساید خودتون فقط هنریه که شما بلدی ما اصن عمرا از این تواناییا نداشته باشیم.

    یه نمونه از هنر نمایی های استاد.

    ۳۵ موج به همین سبک دوستمون به دیار باقی شتاباندن. بعضی از موج ها ۵۰ تا کاتا داشت مجموعا ۳ کی کاتا به رحمت ایزدی پیوست.

    یا مثلا سوپر پلن های استاد رو کتیبه های جنوب شرق که یه نمونش رو دیروز شاهد بودیم

    خلاصه استاد ما اصن در حد آموزش شما نیستیم. کارایی که شما میکنی ما همه انگشت به دهن موندیم که چجوری میشه که اینجوری میشه.

    استاد یه جوری هم میفرمایند شما همون پلنتونو برید انگار پلن رفتن فحشه. البته که در مقابل پلن های استاد پلن های ما از فحشم بدتره.

    پ.ن: دعوت به سکوت

    پ.ن: هی نمیخوایم بپردازیم بهتون خودتون نمیذاریدا

    پ.ن: چیزایی این سرور دیدیم که تا میلیاردها سال بعید میدونم تکرار بشه.