Posts by GOD

    سلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیز ٬ علی الخصوص تیم لیدری مهمون نواز جنوب غرب.

    من دلیل این همه هجمه و انتقاد از تیم لیدری جنوب غرب رو نمیدونم! به نظر بنده که تا این جا خیلی هم خوب کار کردن و به شخصه ازشون تقدیر و تشکر میکنم <3

    از ابتدای سرور تا الان میزبان خیلی خوبی برای کپ ما ( اکانت Demon ) بودن و به ما نهار هم میدادن :دی

    از مهمون نوازی جناب متوهم همین قدر بس که وقتی دید روی دیفالتش پلن رفتیم همرش رو بدون دف جلومون گذاشت و حتی کاتاهاش رو هم واسمون گذاشت تا رنک ۱ هجوم و رنک ۱ قهرمان تا قبل از کتیبه دست اکانت ما ( GoD ) باشه.

    از مهمون نوازی جناب یوسف همین قدر بس که زمانی که فهمید ما علاقه خاصی به چکمه یونیک داریم عمدا از روی ناتار بلندش نکرد تا ما برش داریم و حتی یه همر هم واسمون جلو زن کرد تا لاست هم ندیم.

    و مهمون نواز منتخب سرور جناب green ( هالک تراوین ایران ) که هر شب با پست های فان و شیرین کاری هاش لبخند روی لب هامون آورد و نشون داد که هالک واقعی خودشه ٬ سجاد غریبی اداشو در میاره و توی گنده گویی به گرد پاش هم نمیرسه!

    در پایان از دوستان عزیز میخوام که نیمه پر لیوان رو ببینن و قدردان این تیم زحمت کش و مهمون نواز و گنده گوی باشن.

    سلام و عرض ادب .

    این سرور به دعوت چند تا از دوستان عزیزمون ، تیم ما در ساید جنوب شرق حضور داره. برنامه های ویژه ای رو برای این سرور در نظر داشتیم ولی کم کم داریم نا امید میشیم از ادامه ی سرور !! و اما چرا ؟!!

    این چند روز شاهد این بودیم که عزیزانی ( باور کنید اصلا نمیدونم کی هستن و کدوم ساید بازی میکنن! ) از الان مقدمه چینی برای توجیه شکست رو شروع کردن!

    تراوین بعد از فیلترینگ سبک بازی ها تغییر کرد و خیلی از بازیکن ها به مولتی کشی روی آوردن و این موضوع برای امروز و دیروز نیست و چند ساله که این اتفاق افتاده و همه این موضوع رو کاملا در جریانش هستن. پس اگر شما دوست عزیز با این موضوع مشکل داری باید چند سال پیش ترک تراوین میکردی!

    توی همه ساید ها به نسبت تعداد پلیر ها مولتی وجود داره ، یکی وقت گذاشته بیشتر و یکی وقت کمتری گذاشته کمتر ولی اینکه انکار بشه که سایدی مولتی نداره دروغ محض هستش.

    این بهانه ها کاملا نخ نما شده هستش و همین جا خیلی رک میگم خطاب به کسانی که دارن مغلطه میکنن: اگر مشکلی دارید همین الان حذف کنید برید! چون این بهانه ها برای توجیه شکست احتمالی اصلا قابل قبول نیست !!

    و در آخر اینکه ترواین اصلا قابل پیش بینی نیست و بارها ثابت شده که اکانت هایی که حتی یه مولتی نداشتن خیلی تاثیرگذارتر بودن نسبت به کسایی که مولتی باز بودن.


    پ.ن: خودت رو نباز !

    پ.ن: قوی تر از بهانه هایت باش!

    سلام و درود خدمت دوستان عزیز.

    چندروزی از خودکشی دسته جمعی نهنگ ها میگذره و فراریون کم کم از فروم هم خارج شدند. که به نظر شخص بنده این کار میتونه به پیشرفت اسپیدترا کمک کنه. به مدیریت اسپیدترا تبریک میگم که حاضر نشد به کسی باج بده و درگیر تهمت های کذب این جماعت همیشه مشکل دار نشد ! و قطعا سرور بعدی در نبود این ها سروری جذاب تر و بدون حاشیه تر شاهد خواهیم بود.


    خسته نباشید میگم به شمال شرق و اکانت Astral به خاطر ساخت این همر های خوب با کتیبه احمق و تشکر میکنم ازشون که موندن و همراه فراریون نشدن.

    و تشکر ویژه از دوستانی که ما را در این پلن همراهی کردن: فراز DeMiGoD - بچه های Amphetamine - فرهاد و ممد noob - اکانت VeTeranS_Team و Hello Lover


    Target1 :





    Target2 :



    Target3 :



    Target4 :







    پ.ن: تارگت آخر رو توی جاسوسی دیده بودیم دف داره و زدیم که زخمی بشه :دی

    پ.ن: دیگه شمال تموم شد. ممد نوب باید بیام سراغ خودت :دی

    و اما آخرین تلاش های تیم مخوف زئوس برای حفظ آبرو و گرفتن انتقام از اکانت god با پلیری رسول گاد :D:D

    ناموسن فازتون چی بوده گفتید god واسه خود رسوله و ... ؟ ^^^^

    اینقدر ضعیفید که آدم میترسه جلوتون جدی بازی کنه نا امید بشید :D:D

    من فکر میکردم دیگه نسل جر زنی کردن منقرض شده ولی انگار هستند هنوز قومی از دیار جرآباد شمال غرب. البته حق داشتید وقتی آدم باختش مسجله دیگه واسه چی وقت و هزینه کنه! فقط این وسط ادمین بیچاره طعمه شد. ما رو میخواید گول بزنید اوکی فقط لطفا ضعف لیدری خودتون رو با بهانه های پوشالی نپوشونید. حیف اون همه وقت و هزینه ای که پلیرهاتون کردن و ضعف شما نابودش کرد.




    درود.


    با توجه به جو منفی‌ که در فروم شاهد هستیم وظیفه دونستیم که نظرمون رو راجع به ماجرا‌های اخیر بگیم.


    واقعا از اینکه رقیبمون داره حذف می‌کنه خیلی‌ ناراحتیم چون از جذابیت‌ها و زد و خورد بازی کم می‌شه ولی‌ خوب گویا دوستان تصمیم خودشون رو گرفتن و ما به تصمیمشون احترام میگذاریم هرچند واقعا از صمیم قلب خوشحال میشیم که برگردن و بازی کنن. اما اینکه بخوان با بهانه‌های پوشالی این کارشون رو توجیه کنن اصلا قابل قبول نیست. همه میدونن که ما خودمون با رسول مشکل داشتیم و از سرور تستش تا الان به دلیل مشکلاتی که با هم داشتیم بازی نکردیم و این سرور هم به خاطره داداشامون پارسا و مجید امدیم پس جوری نیست که فکر کنید داریم ازش طرفداری میکنیم. انصافا این سرور از لحاظ همچی‌ نرمال بوده و هیچ دستکاری نشده، که اگر اینجوری بود مطمئنا ما خودمون اولین نفر حذف میکردیم.

    اینکه اکانت امید از تاپ هجوم اومد بیرون دلیلش باگی هست که سرور داره، تو همین سرور چندین بار این اتفاق افتاده ولی‌ باگ بود و ادیت شده ( البته این باگ فقط توی نمایش تاپ۱۰ هست و جوری نیست که نیروها زنده شن!!) خود ادمین هم چه قبلا چه الان صراحتا اعلام کرده که چیزی بک نمیشه پس این همه هوچیگری راجع به این موضوع واسه چیه؟!

    راجع به اکانت دف ساز‌هایی که توی Sw هست هم باید بگم که اینا رو بات هستش و تیک ارسال ماجراجویی زده نشده، که چیز عجیبی‌ نیست! چون خیلی‌ از این اکانتها رو گاهی اوقات ما یا بقیه دوستان رید میزدیم زمانی‌ که منابع لازم بودیم و تیک ماجراجویی نمیذاشتیم چون نیرو میاورد و ممکن بود لاست بدیم، دیگه بعدشم که دفع سازی رو شروع کردیم دیگه بهش اهمیت ندادیم چون دف آنویل هم نداشتن و همه ده ها با منابع خودشون دف ساختیم (وقت و حوصله جا به جایی منابع و ساخت آنویل نبود. توی اتک ne به godfather sw هم میبینید که دف persian45 بدون هیرو هستش.

    بنده به شخصه هیچ دلیل و مدرک درستی ازتون ندیدم و با تمام احترام این رو یک بهانه برای فرار تلقی میکنم ولی تعصبی هم روی این سایت و ادمینش هم ندارم پس اگر مدرکی دارید رو کنید تا ما هم حذف کنیم در غیر این صورت دارید برای ساختن دلیل برای فرارتون اعتبار یک سایت رو که نون چند نفر رو داره میده و محل سرگرمی دوستانه یه سری رفیق قدیمی هست رو زیر سوال میبرید.


    پ.ن: حسین tnt عزیزم نمیدونم توی سرورهای قبلی چه اتفاقاتی افتاده ولی این سرور تمام این بهانه هایی که این دوستان میارن رو ما از نزدیک شاهدش بودیم و میدونیم که فقط بهانست. امیدوارم که اعتبار خودت رو سر حرف هرکسی خرج نکنی و اول واقعیت رو پیدا کنی.

    {شرمنده من شمارت رو نداشتم که بهت زنگ بزنم یه زنگ بزن بهم 09057354809 }

    سلام و وقت بخیر

    خسته نباشید میگم به دوستان شمال شرق برای ساخت این حجم همر جنگی اونم از اکانت های مولتی که کار جالبی بود ولی متاسفانه خوب استفاده نشد... و تبریک میگم به دوستان جنوب شرق برای دیوار کردن این حجم از همر توی زمانی اندک که کارشون فوق العاده بود.

    چند تا نکته رو لازم دونستیم که بگیم تا شک و تردید ها برطرف بشه:


    1.سیاست های اکانت ما یکمی با چیزی که توی ذهن شماست فرق میکنه!(فقط کسایی که ما رو میشناسن میدونن) ما در راستای منافع سایدمون بازی میکنیم ولی به روش خودمون و خارج از چارچوب ها...

    همان طور که لطف کردن و چکمه یونیک با یه تماس و بدون هیچ شرط و شروطی به ما داده شد دیشب هم با تماس ممد نوب عزیز چیزی که در توانمون بود کمک کردیم و دف هایی که برای جنوب شرق فرستاده شد همگی از اکانت های تیم ما فرستاده شد و ربطی به بقیه ساید نداشت.


    2.خسته نباشید میگیم به پلیر های اکانت b. b که علارغم تایم کمی که داشتن همر های خوبی ساخته بودن که متاسفانه زحمتشون کمی خراب شد.این دوستان به دلیل مشغله کاری دیگه بازی نمیکنن و این اکانت به تیم ما واگذار شد و انشالله سعی میکنیم ریکاوری کنیم...


    3.در جواب اون عزیزی که گفته بود با شمال غرب آی پی داشتید, دقیقا این سوال ماست که چرا و چگونه؟!!

    از اینکه شما روی اکانت ما لاگین نداشتید اطمینان داریم چون به جز پلیر های خودمون کسی پسورد نداره و پلیرها هم همه رفیق چندین ساله بیرون بازی هستن و کارشون رو هم بلدن. ولی با کمی فکر متوجه میشی که ما اگر اونجا لاگین داشتیم که اون همر ها رو خفت نمیکردیم و استفاده بهتری میکردیم!

    سلام و وقت بخیر خدمت دوستان.

    تبریک میگم به مدافع به خاطر دفاع خوبش ولی اگر این اتک دفاع نمیشد جای تعجب داشت.(توجه کن گفتم اتک نگفتم پلن!)

    چه عجب بالاخره از غار اومدید بیرون (خنده حضار ^^^^) پارسا میگفت اینارو ده بار بزنی صداشون در نمیاد ولی یه بار بزنن یا دفت کنن بوم بومی راه میندازن که انگار اونا مارو آره!!

    (با احترام به پلیر های با شعور ان دبل) امثال شمایی که ارزش ریپلای هم ندارید ازون دسته آدمایی هستید که زانوشو می تکونه میگه به به عجب ... داشتی!!

    تا الان بالای 6 7 تا همر ازتون خفت کردیم که 2 3 تاش واندر زن میشد این همه شادی نکردیم که شما با دیوار کردن همر دهی که تا الان با رعد هاش دو تا تارگت رو خفت کرده و شمشیری هاش صرفا برای زدن کتیبه یونیک از ناتار ساخته شده بود هیجان زده شدید!

    اگر به صفحات قبل فروم رجوع کنید متوجه میشید که تهدید و گنده گویی شما با جوابی دندان شکن داخل بازی پاسخ داده میشه! پس مواظب باشید طوری نکنید که طوری شود که شاید نفر بعدی تو باشی!!


    سلام و وقت بخیر خدمت شما دوست عزیز.

    ما اهل کل کل و... نیستیم و ترجیح دادیم که داخل بازی جواب تهدید شما رو بدیم.

    استقبال میکنیم این چلنج رو و طرفدار بازی جذابیم :love:

    و یه خسته نباشید و تشکر ویژه از عمو کامل عزیز برای بازی خوبش و همکاری که در خفت امروز داشتیم <3



    درود بر دوستان عزیز. امیدوارم که حال دلتون عالی باشه <3

    تشکر میکنم از بچه های اکانت Amphetamine که در خفت امروز با ما همکاری کردن و خسته نباشید میگم به بچه های اکانت خودمون که قرار نبود دیگه ادامه بدیم ولی به دلایلی برگشتیم و جانانه اکانت رو ریکاوری کردن. این خفت هم به بهانه ی بازگشت به سرور زده شد.باشد که رستگار شویم !!






    بابت دو تا پلنی که دو ساید دفاع کردن به هر دو ساید تبریک میگم اما این پست برام سوال بود که کجای حرکت قشنگ بوده که افتخار شده بهش؟

    من محاسبه میکنم که میبینم ار لحاظ تایمی هر دو هم اتکر و هم اکانتی که خفت شدن به یک اندازه عقب افتادن حدود 70 ساعت(با شارژ بزرگ)

    از لحاظ منبعی اتکر برد کرده و منبع کمتری خسارت دیده اما الان اگه همر میساخته!!!! همر بی سواره داره!!!! فکر نمیکنم توی اتکی که خسارت زده با خسارت وارد شده برابر باشه بوم بوم کردن داشته باشه بعدم در زیر با پی نوشت توضیح بدی که کتاب نزدم کل نیروم رو نزدم خب همه ی اینا اشتباه دیگه به اشتباهاتش که آدم افتخار نمیکنه اگه این اشتباهات رو انجام نمیدادی در نتیجه ی لینک تفاوت زیادی ایجاد میکرد و جای تبریکم داشت در حال حاضر به نظر من در جواب این لینک باید گفت تراوین بازی صبر و دقت هست سعی کن این دو تا رو تقویت کنین با تشکر

    پ.ن : من اهل کل کل هستم اما مدل درست و منطقیش این پستم گذاشتم تا دیدگاه بقیه رو ببینم و اگه اشتباه میکنم متوجه بشم

    سلام و وقت بخیر خدمت دوستان.

    عزیزم شما یا تحلیل نکن یا اگر میخوای تحلیل کنی اول اطلاعاتت رو کامل کن!!

    این خفتی که انجام شد در ادامه خفت قبلی همر اکانت piremard هست که میتونست یه واندر زن خوب یا نهایتا یکی از بهترین همر جنگی های nw باشه.( با توجه به همر هایی که توی دو پلن اخیر دیده شد که در حد 50ک گرز بودن و این همر در حدود 80 90ک گرز بود)

    تا الان 50ک گرز و 15ک تی کی و 2500کاتا از این همر خفت شده و عملا این همر دیگه کارایی خاصی نداره.

    پ.ن آموزشی: بعضی از نیروها فقط به منظور خفت ساخته میشن و کارایی دیگه ای ندارن(مثل اون 30ک رعدی که باهاش چندتا خفت زدیم.اگر نمیخواید بگید که شما هم 30ک رعد خسارت دیدی و شما بیشتر خسارت خوردی :دی)

    پ.ن: قدیم وقتی یکی خفت میشد یا میومد تبریک میگفت یا اینکه تا چندروز صداش در نمیومد حالا این جا دوستان فقط اصرار دارن بگن که نه ما ضرر نکردیم و دو سه روزه ریکاوری میشه!!

    پ.ن: اون دوستمون که محاسبه میکرد 3 روزه ریکاوری میشه همرشون و 2500 کاتا رو 800 تا میزد حالا بیاد حساب کنه ببینیم چند روزه ریکاوری میکنن 50ک گرز 15ک تی کی 2500 کاتا رو :دی

    احتمالا یه بازی دیگس که داری بازی میکنی ! با این حجم مولتی دیفالت و نان کپ یه اکانت نهایتا 4 روز فاصله داره ! 4 روز اول هم در بهترین حالت میشه عکس پایین:

    یعنی 853 تا کاتا میشه سوپر همر ؟! اگه شما رو دیفالتاتون برای واندرزدن حساب کردین که... .بعد اونوقت با چی میخواین بجنگین ؟! با رعد ؟!فکر کنم داری دست میندازی

    پ ن : پس از الان به بعد ما دیفالت شما رو بزنیم واندر زن زدیم دیگه ؟!

    سلام و عرض ادب خدمت پلیرهای عزیز.

    عزیزم فکر کنم شما داری یه جا دیگه بازی میکنی‌ !!!!

    اول برو صفحهٔ 27 لینک اتک‌ها رو ببین بعد بزن kirilloid حساب کتاب کن !!

    ۳تا همری که خفت شد:

    ۱. ۳۰ک گرز - ۱۱ک تی کی - ۲۳۰۰ کاتا

    ۲. ۲۲ک گرز - ۴ک تی کی - ۲۰۰ رم - ۱۴۰۰ کاتا

    ۳. ۱۱ک شمشیری - ۱۱ک رعد - ۲۷۵۰ رم - ۱۲۰۰ کاتا

    اینی که شما بررسی‌ کردی کدومه دقیقا؟!!

    نکنه یه جا دیگه هم خفت کردیم خودمون خبر نداریم؟!!


    پ.ن: ریاضیات را پاس بداریم ;)

    به نام آنکه اگر حرکتی‌ از ماست برکت از اوست

    سلام و عرض ادب و احترام خدمت تمامی‌ دوستان

    به علت کمبود وقت پلیر‌های اکانت و همچنین آشنا نبودن با ورژن جدید (مولتی‌ کشیدن اونم نژاد مصری!! و غارت نجومی) تصمیم بر این شد که از ادامهٔ بازی صرف نظر کنیم و با تروپی که داشتیم کمی‌ از بازی لذت ببریم، لذا اکانت از امروز تحویل تیم لیدری ساید داده شد.

    یه تشکر ویژه داریم از دوستانی که در این مدت در کنار ما بودن و ما را همراهی کردن:

    فراز DeMiGoD

    فرشاد Teemo

    پارسا CatChMeTeaM

    و پلیر های اکانت:

    OmiD - IRaj - Saeed - Hosein


    اتک‌های ۲ روز گذشته:

    Att 1




    Att 2




    Att 3



    Att 4




    پ.ن1: رعدهای ده TnxOfGod که دوستان بررسی کردن 34k بود ولی چون توی رید بودن توی اتک کامل نبود.

    پ.ن2: گول هم میتونه از روز اول بازی رید رو شروع کنه ;)

    پ.ن3: سرور بعدی با تیم کامل...