تاپیک اعلام آمادگی سرور لیگ قهرمانان با سرعت 2x

  • به رسم ادب


    با عرض سلام خدمت دوستان

    تیم BellA CiAO در این سرور به علت تداخل زمانی سرور با عید و همچنین خستگی ناشی از چندین سرور حضور پشت سر هم ، حضور نخواهد داشت


    امیدوارم سرور جذابی برای عزیزان بشه


    خب اقا سلام

    ما فک کردیم تم مجلس اینه گفتیم زحمت دوستان اتاق فکرو خراب نکنیم.

    بعد از یک سرور وقفه در خدمت دوستان جنوب شرقی خودمون هستیم،امیدوارم سوای همه ی این شوخیا هر 4تا ساید تکمیل باشن و یک سرور جذابو کنار هم داشته باشیم.


    پ.ن1:امام اسمتو نیاوردم...شاهدم که داریم... بسم الله:)))


    پ.ن:سمیه نرو...اگه بری نمیگن نزدیک عید بودا...میگن استفرالله


    ارادت

    فرهاد

  • با سلام خدمت کلیه فروم نشین ها

    اول خسته نباشید میگم به تیم های برنده سرور پیش که ادعا کردن خیلی راحت بردن ولی همه میدونیم خیلی زحمت زیادی کشیدن تا تونستند جلوی شانوزده نفر که مطلق به هشت اکانت توی اس ای بودن برنده بشند!حق هم دارن که اعلام امادگی نکنند خب این سرور که اس ای شانوزده نفر نیست!یعنی بازی کردن جلوی شانوزده نفر به حدی خسته کردتشون که توان بازی رو ندارند!دست مریزاد میگم به شانوزده نفری که سرور قبل توی اس ای بودن!جوری که تیم به قول معروف پر ادعای ان ای رو خسته کردند!

    فکر کنم ان ای میخواد حیات خلوت بشه!:D:D:D:D:D

    تیم اس ای دنبال چالش هست!

    از تیم ان ای و ان دبل شخصی نیست اعلام امادگی کنه برای چالش ؟؟؟

    نترسید این سرور شانوزده نفر نیستیم!:D:):)8o8o8o

  • تفاوت در جرات است


    بعضی از تیم ها مثل ربلز هر وقت قصد بازی داشته همیشه اعلام حضور پرقدرت و حریف طلبی میکنه حتی اگر حریف قویتر باشه و رسما بازی رو باخته باشه

    حتی وقتی می باختیم با دستمریزاد های حریفمون روبرو می شدیم که خوب بودید.

    خدایی این مورد رو کسی نمیتونه منکر بشه


    اما تیم هایی مثل زئوس ترس از باخت دارن و اگر یکم اوضاع رو خطری ببینند یا نمیان یا بهونه جور میکنن و سوار بر استپ فرار به مثلث برمودا پناه می برند

    نمونش سروری که تا قبل از کتیبه توسط تیم ربلز جمع شد و چون همر های واندر زنشون یا اکثرا خفت شده بودن یا انقدر دیر استارت زده بودن که روشون نمیشد بهش بگن واندر زن زمان کتیبه به بهونه های مسخره حذف کردن خوشبختانه اسناد به قهقرا رفتن تیم زئوس توسط ما در تاپیک سرور ۳ ایکس هست اون سرور هم قبل از شروع گفته بودیم بیاین تا بزنیمتون


    اینارو گفتم تا به این نکته برسیم که مثل زئوس نباشیم (قابل توجه فرد مورد نظر)


    پینوشت: طوری نکنید که طوری شود که مردم فکر کنند طوری شده

  • سلام

    این پست مملی تو تاپیک امادگی سرور قبل هست گفت هرکی بیاد تو سرور میزنیم و اعلام کرد تو تیم مدیریتی ساید هست به نظر بنده هرکی دنبال بازی جذاب بود باید تو اون سرور حاظر میشد تا هم حال مملی و ان ای رو بگیره هم نشون بده چقدر تیم خوبی داره،که خوب امدن اینکارو بکنن و چون نتونستن تهش این شد که شش نفر بودیم هفده نفر بودیم و....


    این سرور اعلام شد این تیم بازی نمیکنه یهو همه شدن تاپ پلیر تراوین که اگه مردید بیایید و....


    به نظرم جای داد و قال جلوی دیوار خالی،اگر واقعا تصمیم به مبارزه و حیدر حیدر گفتن هست این سرور تمرین کنید و ایشالا سرور بعد عید با لودر از روی ان ای رد بشید این که دوشواری نداره!!!!


    این سرور هم هرچی کری خونده بشه و من آنم که رستم بود پهلوان گفته بشه به دلیل اینکه اوج برنامه ریزی و زمان گذاشتن برای سرور میفته تو عید و پیرمردها تو عید گرفتاریشون زیاده قبل از این همه توپ و تشر گفته شد تو سرور نیستن دوستان در نهایت ایشالا اگه عمری باقی باشه و اتفاق خاصی نیفته سرور بعد عید احتمالا این تیم ثبت نام خواهد کرد و منتظر یک رقابت جذاب خواهد بود.


    با سپاس

  • کسری جان نوع خستگی ما مشابه خستگی شما نیست که فکر میکنی


    اتفاقا سرور قبل شاهد این بودیم که زحمت میکشیدی دم در خونه اکانت های ما می اومدی بچه های ما نبودند

    خستگی هاش برای شما بود اینقدر زحمت کشیدی. این همه راه و وقتتو میگذاشتی

    ما هم خستگی روحی داشتیم و هنوز هم داریم از این سطح عمو پورنگ بازی و اردک تک تک و تک تک اردک های شما


    حالا شما بذار مهر باختت یکم دیگه خشک بشه بعد رجز بخون


    انشالله سرور خوبی برای سایر دوستان باشه.


    به نظرم جای داد و قال جلوی دیوار خالی،اگر واقعا تصمیم به مبارزه و حیدر حیدر گفتن هست این سرور تمرین کنید و ایشالا سرور بعد عید با لودر از روی ان ای رد بشید این که دوشواری نداره!!!!

    پ.ن : احسنت. به این میگن حرف حساب


    ارادت

    جاوید

    J.Bro

    اگر، در زندگی نگاهت به داشته هایت باشد ،بیشتر خواهی داشت.

    اما اگر مدام به نداشته هایت فکر کنی، هیچ وقت هیچ چیز برایت کافی نخواهد بود

    فکرت رو ترمیم کن...

  • سلام جاوید جان اون اکانت ها که میگی بله از ان دبل کوچ شده بودن واسه ان ای

    کنار واندر زن ها و همگی قرار بود با پلنی که اس دبل قرار بود اجرا بشه لانچ بشن که اس دبل پلن جنگی نرفت و اون اکانت ها همون جوری موندن!اتفاقا این حرکتی که زده شد برام جالب بود چون هم همر دیوار کردن و هم یک مسله برام روشن شدکه که نمیخوام اینجا توضیح بدم!

    درضمن من شخصا سال ها بازی کردم و مهری که شما میگی برای من بی معنی هست چون توی این سال ها هم بردم و هم باختم بازی یعنی همین!

    حکایت نمیام و وقت نمیکنم ونزدیک عید هست و ... میدونی چیه حکایت اون روباه ترسو هست که باگرگ پیمان میبنده و وقتی احساس میکنه درخطره خودشو به مظلوم نمایی میزنه و کلی بهانه میاره !

    این طبیعی هست که من تیم برنده رو به چالش بکشم ولی ایا طبیعی نیست که چون تیم مقابل قوی هست توی لونه قایم بشید! ما سرور قبل قرار نبود بیاییم حتی با این که میدونستیم با شانوزده نفر نمیتونیم پا بگیریم با دیپلماسی تیم رو قوی کردیم!که یک سری اتفاق ها نمی افتاد حتی برنده سرور بودیم!

    سلام مازیار جان

    داداش ما تمریماتمون رو کردیم دیدیم با تعداد کم ولی کیفیت بالا چیکار میشه کرد!اتفاقا سرور قبل حکم تمرین رو داشت برامون!

    موردی نداره شما دوست نداری نیا اصراری نداریم!خیلی هم عالی چرا که نه یک سرور هم ان ای حیات خلوت بشه!

    😅😅

    حرف حساب اینه یاد بگیریم که این بازی هست و از باختن نباید ترسید

    به قول لقمان ارادت در جریان هست

  • حرف حساب اینه یاد بگیریم که این بازی هست و از باختن نباید ترسید

    کسری جان راستشو بخوای خیلی میترسیم ازت هنوز خاطرات تلخ همرایی که بهمون زدی یادمون نرفته یه ذره مرام و معرفت پهلوونی داشته باش اینقدر تحقیرمون نکن



    پیشنهاد میکنم بهت سرور رو شروع کنید حالا اگه دیدیم خوب اومدید بالا شاید دوباره روز سی ام ریجستر کنیم و شما دوباره مثل آخر هر سرور بیای اسپیدترا رو تبدیل به سایت دوست یابی کنی و کری خوندنات بمونه برا تاپیک آمادگی سرور بعدش

  • با سلام مجدد خدمت همگی


    مازیار جان برخلاف نظر کسرا ، منظور پست من و فرهاد شخص شما یا ساید ان ای نبود.

    هر تیم و اکانتی بر اساس شرایط سرور یا شرایط شخصی خودش میتونه هر سروری دوست داره بازی کنه / نکنه.

    شما هم به عنوان وینر سرور قبل و بر اساس تصمیم شخصی خودتون میتونید استراحت کنید.

    سرور قبل هم کسایی که ما رو میشناسن و خیلی از بچه های اس ای میدونن که سرور قبلی بنا به اتفاقاتی که سرور قبلش افتاد ( گندم واندر و یه سری مسائل دیگه ) ترجیح دادیم یه سرور اسپیدترا رو کنار بذاریم و درگیر سرور دات کام شدیم که تجربه خوبی بود از نظر خودمون.

    گرچه سرور نرمال که شما جلوی ۱۰ اکانت از تیم لویال هم کاری از پیش نبردید از نظر من زیاد جالب نبود و نمیتونید فقط به سرور قبلی که اس ای بیابون بود استناد کنید.


    روی صحبت من مستقیما با دانیال عزیز هست که با توجه به اینکه میدونست زمان شروع سرور کی هست و با عید هم تداخل زمانی داره از یک ماه قبل از شروع سرور اقدام به یارگیری کرد و تیمش هم کاملا اماده بود ولی با توجه به شرایط فعلی ساید اس ای و تیم خوبی که بسته شده فعلا داره فرار رو به جلو میکنه و ترجیح داده داخل سرور کیسه بوکس نشه.


    پینوشت : من با دانیال تجربه یه سرور هم سایدی بودن رو دارم که زیاد تجربه جالبی نبود ولی پست الانم ربطی به اون سرور نداره.


    پینوشت : هر صحبتی رو به خودتون نگیرید صبر کنید شاید ۲ تا پست بعدش یکم موضوع بازتر بشه.


    موفق باشید

  • سلام به همگی دوستان

    پویا جان بازی نکردن تیم ما ربطی به تداخل با عید و اسکی رفتن از زیوس نداره فقط یه دلیل داره اونم سرعت سروره

    قرار بود این سرور اسپید باشه و 3ایکس که ادمین صلاح ندونست ، طبق روال سرورای قبل 2ایکسش کرد ما 3 ایکسشم زوری تحمل میکنیم که تا آخرش بازی کنیم چه برسه به نرمال و 2ایکس


    امیدوارم سرور خوبی داشته باشین

  • سلام و عرض ادب و احترام خدمت خوانندگان و دوستان


    :(
    بهتر نیست اول بری ببینی میتونی با همبازیای جدیدت ارتباط برقرار کنی بعد بیای با لباسی پاره دنبال حریف بگردی ؟





    پ.ن: :(

    رفت تا لب هیچ و پشت حوصله نور ها دراز کشید . . .

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط ModeratoR: اخطار اول ().

  • سلام و عرض ادب خدمت همه ی شما عزیزان و بزرگواران

    اگر یک پلیر عادی از جنوب شرق این حرفو میزد من به هیچ عنوان جوابی نمیدادم چون اصلا عادت ندارم ساید متای خودمو مورد مواخذه قرار بدم ، چون این اعتقاد منه که وقتی متا بسته میشه هم سفره میشیم و شریکیم چه در برد چه در باخت !

    اما وقتی شما که توتال لیدر ساید متای ما و از ریز و درشت جلسات آگاهی داشتی ، چنین حرفی میزنی و داری توپو میندازی تو زمین جنوب غرب باید جواب بدم .


    شما در این پست خودتون فرمودید اکانت های شمال غرب قرار بود با پلنی که اس دبل قرار بود اجرا کنه زده بشن و اس دبل پلن جنگی نرفت و اون اکانت ها همون جوری موندن ! شما اینو گفتید ولی یادتون رفت که جنوب غرب اعلام کرد حاضره تموم همرهای خودشو جنگی بکنه و بکوبه اما خوده شما گفتید ما فقط یه بار میتونیم چنین پلنی بریم و بعدش قطعا محکوم به شکست هستیم و باتوجه به حجم زیاد اکانت هایی که دارن عملا باید یه پلن اصولی بریم در غیر اینصورت دیوار میشیم و گفتید پس بهتره بزاریم این پلنو همزمان با پلنی که قراره جنوب شرق بره اجرا کنیم ، همون پلنی که هیچ وقت اجرا نشد . شما یادتون رفت که جنوب غرب پلن زدن ساپورتر های شمال شرقو چیده بود و به شما ارائه کرد ولی شما گفتید بریم برای زدن زیرساخت واندر و صبر کنیم که اونم هیچ وقت عملی نشد . شما یادتون رفت که جنوب غرب تموم همرهای خودشو با رمز در اختیار شما قرار داد و تماما طبق پلن شما لانچ شدن . شما یادتون رفت که ما بارها گفتیم یک الی دو واندر فول دف بشه ولی شما معتقد بودید دفاع شناور ارسال میکنیم ! شما یادتون رفت خیلی مسائلو مثل اینکه ... شما یادتون رفت ما 25 همر بهتون در اندگیم تحویل دادیم ؟ شما یادتون رفت روز اخر سرور با اون حجم بک خوردن نیرو ها و کشته شدن نیرو ها باز هم جنوب غرب حدود 15 میل دف رو واندر مرکزی جنوب شرق داشت و حدودا 6 میل روی نقشه و راز و .. داشت ! شما و امید و اشکان و حسین و آرش روی اکانت واندر لاگین داشتید و میدونید که دروغ نمیگم .

    این خوب نیست که وقتی ما سکوت میکنیم و هیچی نمیگیم شما بیشتر رو سر ما خراب کنید همه چیزو .


    اصلا ازت انتظار نداشتم کسری جان ...


    وقتی متا میکنی یعنی هم در برد و هم در باخت شریکی ، هرکسی که چنین عقیده ای نداره بهتره اصلا متا نکنه وگرنه اصلا وجه خوبی نداره که بعد برد بگیم ساید ما باعث برد شد و موقع باخت بگیم ساید متای ما باعث باخت شد ...


    یا حق

  • سلام به همگی دوستان

    پویا جان بازی نکردن تیم ما ربطی به تداخل با عید و اسکی رفتن از زیوس نداره فقط یه دلیل داره اونم سرعت سروره

    قرار بود این سرور اسپید باشه و 3ایکس که ادمین صلاح ندونست ، طبق روال سرورای قبل 2ایکسش کرد ما 3 ایکسشم زوری تحمل میکنیم که تا آخرش بازی کنیم چه برسه به نرمال و 2ایکس


    امیدوارم سرور خوبی داشته باشین

    سلام مجید جان

    امیدوارم خوب باشی و اب پرتقالت توی این روزهای بارونی به راه باشه:P

    در مورد سرعت سرور ما هم با شما هم نظریم و همین افزایش 1.5 برابری سرعت نیروها هم خوب هست ، از رسول عزیز میخوام که اگر کل سرور با این افزایش سرعت موافقت کنند سرور رو با اسپید 3 شروع کنه.


    ولی در مورد صحبتی که راجع به ندونستن سرعت سرور یا اینکه قرار بوده با سرعت 3ایکس ران بشه رو قبول نمیکنم و با همین شرایط سرور ( حتی با سرعت نیروی 1x) دانیال تقریبا با فعالیتی که از یک ماه قبل داشت اعلام حضور غیر رسمی خودش رو انجام داده از نظر من. و این عقب نشینی ناگهانی نتیجه این تفکر هست که ساید اس ای از چیزی که فکرش رو میکرد خیلی قوی تر بسته شد و معادلاتش بهم خورد.

    من هم دنبال رقیب قوی هستم وگرنه ساید ان دبل و ان ای اگر خالی باشن و اس دبل هم با این وضعیتی که قبلا ازش دیدیم بخواد شروع کنه حقیقتا سرور جذابیتی برای من نخواهد داشت و بر خلاف دوستان وینر در سرور قبل، من باخت در یه سرور جذاب مثل اخرین سرور آی آر رو به برد توی یه سرور بیابون ترجیح میدم!

    وقتی متا میکنی یعنی هم در برد و هم در باخت شریکی ، هرکسی که چنین عقیده ای نداره بهتره اصلا متا نکنه وگرنه اصلا وجه خوبی نداره که بعد برد بگیم ساید ما باعث برد شد و موقع باخت بگیم ساید متای ما باعث باخت شد ...


    یا حق

    یوسف جان حقیقا تاثیر گذار بود!!!

    فقط شاید این قضیه که 2 سرور قبل با چه شرایطی زیر متا کشیدید و یک شبه تغییر موضع دادین و متای خودتون رو زیر پا گذاشتید شاید از خاطر مبارکتون رفته باشه پس شما رو در جایگاه صحبت در مورد حرمت متا نمی بینم!!! با عرض پوزش فراوان. سابقه تراوینی ما به این صورت نبوده و همیشه به متای خودمون وفادار بودیم.

    نصیحت های به این شکل هم زمانی برای من جذابیت داره که سابقه ، خلاف قضیه رو اثبات نکرده باشه


    موفق باشید

  • تموم شد؟

    خیلی تاثیر گذار بود.

    یه تحقیق علمی در سال ۲۰۱۸ انجام شده بود که میگفت:

    "بر اساس مطالعه جدیدی که در دانشگاه « برندیس » در ایالات متحده انجام شد، تنها 45 دقیقه طول می کشد تا دروغ هایی که می گوییم را خودمان هم باور کنیم. دروغ گفتن حافظه را تغییر می دهد و برای اتفاقی که رخ نداده، خاطره جدید می سازد."


    وچقدر این داستان وصف حال شماست یوسف جان.

    در طول ۲ سروری که با شما بازی کردیم و دست بر قضا با شما متا کردیم متاسفانه به جز دروغ و لاف و ادعای پوچ و تو خالی هیچ نکته مثبتی از شما دیده نشده.


    چه ۲ سرور پیش که به اصرار خودتون متا کردیم و شما کشیدی زیر متا (اصلا نمیخوام فلش بک بزنم به دلایل دروغی که برای کشیدن زیر متا اوردی) و چه سرور پیش که عملا هیییییچ چیزی از سایدتون در نیومد.

    شما شعار تیمتون در این سرور مبارزه با مولتی بازی بود اما برخلاف ادعاهای اول سرورتون معلوم شد که خودتونم مولتی میزدید و دستتونم رو شد. (لینکاشم هنوز موجوده).

    لیدری که شعار اصلیش یک دروغ باشه معلومه که تهش چی میشه دیگه.


    شما یادتون رفت ما 25 همر بهتون در اندگیم تحویل دادیم ؟ شما یادتون رفت روز اخر سرور با اون حجم بک خوردن نیرو ها و کشته شدن نیرو ها باز هم جنوب غرب حدود 15 میل دف رو واندر مرکزی جنوب شرق داشت و حدودا 6 میل روی نقشه و راز و .. داشت ! شما و امید و اشکان و حسین و آرش روی اکانت واندر لاگین داشتید و میدونید که دروغ نمیگم

    یوسف جان فکر کنم در شمارش هم شما یکم داری اشتباه میزنی.

    ببین عزیز بعد من تکرار کن:

    ۱.۲.۳.۴.۵.۶.۷.۸.۹.۱۰.۱۱.۱۲.۱۳.۱۴.۱۵.۱۶.۱۷.۱۸.۱۹.۲۰.۲۱.۲۲.۲۳.۲۴.۲۵

    خوب این شد ۲۵ تا اوکی؟

    حالا بازم معتقدید که ۲۵ همر اندگیمی دادید؟ شما در بهترین حالت تو کل سرور ۲۵ تا همر به زور داشتید.

    تا جایی که من یادمه بیگ همر ساید شما اگر اشتباه نکنم حدود رنک ۴۰ سرور بود(دقیقشو یادم نیست ولی همین حدودا بود). یعنی خود این همر با ارفاق اند گیمی محسوب میشه. حالا حساب کنید دیگه اخرین همرتون رنک چند محسوب میشد.

    با این تفاسیر شما یا معنی همر اند گیمی رو نمیدونید یا در شمارش همر ها مشکل داشتید. شایدم همرای ۲۰۰ کی گرزی تونو جزو اند گیمی حساب کردید.

    لطفا به شعور مخاطب توهین نکنید یوسف جان چون لینکای سرور پیش موجوده و امار و سایز همر هایی که بلند شدن هم موجودن پس سعی نکنید با عوام فریبی خودتونو موفق جلوه بدید. دست شما کاملا رو شده سعی کنید این سرورو به جای دروغ گفتن وسط فروم یکم قوی تر بازی کنید بلکه این سرور برای ماهم یکم هیجان انگیز باشه حداقل ۲ تا تارگت داشته باشیم بزنیم. ۲ سرور پیش که بعد به هم خوردن متا کل اسدبلو اسکات زدیم و انالیز کردیم حتی ۱ تارگت پیدا نکردیم ارزش زدن داشته باشه.


    پ.ن: بابت غلط های املایی عذر میخوام‌ با گوشی تایپ کردم و به شدتم خستم.


    پ.ن: از همه عزیزان عذر میخوام که بحثای سرور پیش رو کشیدم وسط ولی واقعا تحمل اینکه این ادم این همه مدت تو چشای هممون نگاه کنه و دروغ بگه غیر ممکن شده بود.


    پ.ن: اینکه کی میاد یا کی نمیاد واقعا انتخاب خودشه و قابل احترام. من فقط میگم ای کاش تیم های قدرتمندی اعلام حضور کنن در هر سایدی که حد اقل سرور هیجان انگیزی باشه و بهمون خوش بگذره.


    پ.ن: بر فرهاد لعنت.

  • جناب خان عزیز لطف کن مودب باش و بدون طرف مقابلت چه جایگاه و سنی داره!

    اگه بخوام جوابی در خور شما رو بدم قطعاهیچ تفاوتی و شخصیتی با شما نخواهم داشت!

    یاد بگیر هرجایی دهن باز نکنی که همه بفهمند بچه ای!اینو گفتم که بدونی؟؟;)

    البته کسانی که این پیام دوستمون رو با فالو کردن تایید کردند هم قطعا درهمین حد شعور و شخصیت دارند!

    تیم no1در این سرور حضور داره و با قدرت تمام در ساید اس ای رجستر میکنه با این که اصلا وقت بازی ندارم ولی رجستر میکنم

    ساید قطعا se

  • جای شما خالی آب پرتقال ما تقریبا همیشه به راهه

    دو حالت داره یا ما اشتباه برداشت کردیم که این سرور اسپیده یا ادمین نظرشو عوض کرده

    واسه شما شاید مهم نباشه ولی واسه ما که درگیر کسب و کار هستیم زمان اتمام سرور مهمه نه سرعت حرکت نیروها

    در مورد ساید اس ای که فکر میکنی خیلی قویه من از همون اول که بچه ها گفتن بریم بازی کنیم اطلاعات تقریبا کاملی نسبت به حضور تیم ها گرفتم با توتالتون امید هم که صحبت کردم گفت این سرور تعداد بالا میاییم که 1به3 کل سرور و بزنیم پس میدونستیم که وضعیت اس ای چجوریه

    این که شما فکر میکنید اس ای خیلی قوی بسته شده نظر خودتونه نه بقیه

    ما جلوی تیم های خیلی قوی تر و سایدهای بسیار قویتر از این اس ای شما بازی کردیم با تجربه ای که من دارم میگم این سرورها نفرات تعداد بالا زیاد مهم نیست چون مولتی بازی راحته پس مطمین باش دلیل بازی نکردن ما ترس از اس ای نیست

  • سلام خدمت دوستان

    روی صحبت من مستقیما با دانیال عزیز هست که با توجه به اینکه میدونست زمان شروع سرور کی هست و با عید هم تداخل زمانی داره از یک ماه قبل از شروع سرور اقدام به یارگیری کرد و تیمش هم کاملا اماده بود ولی با توجه به شرایط فعلی ساید اس ای و تیم خوبی که بسته شده فعلا داره فرار رو به جلو میکنه و ترجیح داده داخل سرور کیسه بوکس نشه.

    خدا بگم رسولو چیکار نکنه

    عزیزم من جایی دیدی به خاطر قدرت حریف فرار کنم جایی دیدی ما کیسه بوکس بشیم ما معمولا کیسه بوکس میکنیم سرور دو ایکس قبلیتو تو ای ار یادته که

    بچه های ما تصمیم گرفتن بازی نکنن ما هم گفتیم چشم (دلایلشم تغییراتی بود که تو بازی اعمال شد البته این مورد اصلا به شما ارتباطی نداره دلمون نمیخواد بیایم)

    حالا خواستی یه اکانت میزنم جلوت انتقام ای ار رو بگیری

    پ.ن:پارسا دلم برات تنگ شده شنیدم رفتی جنوب شرق

    پ.ن:احمق کوچیک اختصاصی وقتی 20 تا اکانت همرشون از شما بزرگ تره نداریم شرمنده باج نمیدیم

    پ.ن:مجید اینا نیومده انقدر شاخو شونه میکشن (لات کوچه خالی)

    پ.ن:حالا یه سرور بیاین ان ایو بزنید بعد شاخو شونه بکشید

    پ.ن:روی صحبتتو بگیر اونور :D


    خلاصه من دیگه جواب شما رو نمیدم

  • پس احتمالا اشتباه برداشت کردید

    همگی توی یه سنی هستیم که درگیری کار و زندگی زیادی داریم پس این قضیه واسه همه هست من خودم جزو کسایی هستم که درگیری کاریم شاید نسبت به بقیه خیلی بیشتر باشه ولی اعتیاد این بازی رهامون نمیکنه.

    من نمیگم اس ای قوی ترین تیم تاریخ تراوینه ولی توی این تعداد محدود پلیر تیم خوبی بسته شده خوشبختانه

    مولتی هرچقدر هم تاثیر گذار باشه تاثیرش از تعداد پلیر خیلی کمتره از نظر من

    ما دنبال حریف خوب هستیم وگرنه اسمی از تیم شما نمیاوردیم چون تراوین درگیرانه واسه ما جذابه


    سرور 2 ایکس آی آر ما با یه ساید نصفه که کل سرور درگیر جنگ داخلی بودیم واندر متای قدرتمندتون که قبل شروع سرور بسته شده بود رو احیانا چیف نکردیم؟

    یادم نمیاد اون سرور کیسه بوکس کسی شده باشیم!

    انتقام نمیخوام بگیرم چون عملی هنوز انجام نشده از طرفت:!: به جاش از سرور فرار نکن عزیزم چون طبق تایید یک سری از دوستان معتبر تایم دقیق شروع سرور و سرعتش رو دقیق میدونستی.



    نمیخواستم اون سرور رو باز کنم برات پینوشت هم نوشتم که توی زمین اشتباه پا نذاری ولی گویا حافظه ات یک مقدار مخدوش شده

    هرکسی اکانت ما رو یادشه (توی تمام سرورها) بیاد اینجا اعلام کنه ما یه سرور احمق اختصاصی داشتیم!!! که اون سرور شلوغ بخوام همچین درخواستی داشته باشم . اگر خاطرت باشه حتی کتیبه احمقی که از اس ای زدیم هم در نهایت با یه اکانت دیگه مشترک استفاده کردیم و اختصاصیش نکردیم.


    4 تا همر واندرزنی که ما کشیدیم اون سرور با 20 تا مولتی (نه 100 تا ) بازدهیش بدون جنگ و احمق اختصاصی از همرای اکانت شما با جنگ یونیک احیانا بیشتر نبود؟


    ۲۰ تا اکانت واندرزنش از ما بزرگ تر بود؟! یعنی با میانگین ۳ تا همر روی هر اکانت یعنی شمال شرق ۶۰ تا همر واندرزن سوپر داشت؟! جالبه باید واسه توام از یک تا ۲۰ بشمرم؟!

    تازه این قضیه که ندادن کتیبه چقدر همرهای ما رو عقب انداخت و همر رنک 5 ما رو تا 19 برد عقب هم نتیجه هنرنمایی خود شماست. همین همر اخر سرور رنک 7 یا 8 راند یک به واندر خورد و شکر خدا غیر همری هم که پرید هر 3 همر هر راند زدن واندر با هیرو استفاده شد بر خلاف اکثریت همرهای اون سرور ساید شمال شرق که بخاطر بزرگ تر شدن سایز و عکس یادگاری اخرش بدون هیرو خورد به واندر.


    خوشحالم با این بازی ضعیفی که داریم از نظرت ، هنوزم بهمون درخواست میدی توی سایدت بازی کنیم.


    جوابی نده چون توی باتلاق اون سرور غرق میشی . خیلی مسایل دیگه هست که هم خودت میدونی هم من و چون به ضررت هست بهتره اینجا باز نشه. خوشبختانه ما همیشه سربلند بودیم.

  • سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان




    اولا بنده یادم نمیاد در پستم شما دو عزیزو مخاطب قرار داده باشم !


    در ثانی یادم نمیاد شما لیدر متای ما در دو سرور پیش باشید !


    بنابراین بهتره وقتی در مورد موضوعی اطلاعات کافی ندارید اظهار نظر نکنید .


    شما حق ندارید به بنده تهمت دروغگویی بزنید وقتی نمیدونید حقیقت چیه .


    صرفا به چند مورد اکتفا میکنم :


    1) در جلسه ای که بنده و آقا حسین کینگ بالا و ایرج جان حضور داشتن هیچ کودوم از شما عزیزان حضور نداشتید ! اما جهت روشن شدن مطلب عرض میکنم که در اون جلسه کذایی جناب حسین کینگ بالا لیدر محترم متای ما فرمودند « اگر به هر دلیلی زیرمتا بکشید ، شک نکنید که شمال شرقو بی خیال میشیم و از رو جنوب غرب رد میشیم » و بنده هم اونقدر بی غیرت نیستم روی ساید خودم که بمونم و بگم اخی ما ترسیدیم ، قطعا در این مورد ما زیرمتا میکشیم تا ببنیم چطور میخوان از روی ما رد بشن .


    2) تیم ما نشون داد صرفا به خاطر برد حاضر نیست زیرمتا بکشه که اگه اینطور بود سرور پیش باختو تو کارنامه خودمون ثبت نمیکردیم و باز هم زیرمتای خودمون میکشیدیم !


    3) دو سرور پیش ما اصراری روی متا نداشتیم و اگر زنگ امید و ناصر نبود شاید هیچ وقت متایی بسته نمیشد . در اون زنگی که به من زدن عینا این جمله رو گفتم که فقط به شرطی وارد این متا میشم که شما خودتونو توی جبهه ی مبارزه با مولتی بازی قرار بدید نه متای سه به یک علیه شمال شرق ! متاسفانه شما دو عزیز تو اون تماس تلفنی نقشی نداشتید و در نتیجه از این موضوع هم بی اطلاع هستید


    4) سرور پیش به جرات میتونم بگم بالای 90 درصد ساید بدون مولتی بازی میکردن و کسی که بلده بشماره قطعا ازش انتظار میره فرق ساید با مولتی و بی مولتیو متوجه بشه !


    5) شما اینقدر در لاک تهمت فرو رفتید که حتی جملات منو نمیخونید ! عرض کردم در اندگیم به شما 25 همر تحویل دادیم ، هیچ جا نگفتم همر های ما رنک یک تا 25 سرور بودن ! متاسفانه در تراوین امروزی هیچ ارزشی به نحوه بازی طرف قائل نیستن و فقط به اعداد نگاه میکنن . همر اکانت Hfatahi73 با حجم 400 کی گرزی 110 کی تی کی و 40کی رمر بدون حتی یک عدد رید از مولتی ساخته شده بود و شما متاسفانه نمیخواید این چیز ها رو ببینید !


    6) 2 سرور پیش کل اس دبلو اسکات کشیدید و تارگت پیدا نکردید و برای همین حذف کردید رفتید ؟ یا اینقدر از محمد توهمی خفت خوردید که یه تنه شد رکوردار خفت ایران که این رکورد خودشو مدیون شماست :دی


    پ.ن : کسی که خواب باشه رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو زده به خوابو هرگز !


    پ.ن : وقتی از چیزی خبر ندارید لطفا اظهار نظر نکنید و بزارید کسانی که در جریان بودن صحبت کنن .



    یا حق