نقد و بررسی سرور 1 ایکس راند 2 | آغاز 6 شهریور 1399 |


  • جغد تاریک عزیز، پلیر خوب و قدیمی که تعریف‌ت رو هم زیاد شنیدم، من رو ببخش که نمی‌تونم بیشتر بازش کنم! فقط این رو بگم که حذف زود هنگام شمال غرب اشتباه‌ترین کار ممکن هست.


    پ.ن: به نظرم "امداد غیبی" نه دست‌های پشت پرده و دخالت ادمین هست نه باگ و نه نامردی و ..


    پ.ن 2: هیجان زیاد و هایپ و انرژی بیش از حد به خرج دادن کار دست آدم می‌ده گاهی!


    پ.ن 3: دوستان لطف کردن لینک‌هایی فرستادن برخی رو دیدم و برخی رو هنوز فرصت نکردم ببینم، اما اسکرین شات از یک سری تماس و ویس از این که بله همر توتن مست بوده هنگام اتک چیزی رو برای ما ثابت نکرده هنوز. ازشون ممنونم و قول می‌دم سر فرصت و با انرژی حتما بقیه محتوا رو هم بخونم و بشنونم. جسارتا بعید می‌دونم متقاعد شم اما به تشکیک و تردیدی که در سلامت سرور دارن احترام می‌ذارم و یه تنه به قاضی می‌نمی‌رم "هرچند از حالا بسیار بسیار بعید می‌دونم"


    پ.ن 4: بیایید این پُست از مهدی عزیز رو به عنوان بهترین پُست دو روز اخیر طی این بحث و جدل‌ها دوباره بخونیم:



    پ.ن 5: مهدی قندیل فروم نویس بسیار باهوش و قهاری‌ست، اما امضای معروفش روی مخ من میره! یعنی چی "شادی مهرافزون" آخه؟ اینم شد امضا آخه؟

    So won't the real Slim Shady please stand up

    پست 2 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط Slim Shady ().

  • با سلام،


    ناصر جان با میزان اطلاعاتی که خودت گفتی کامل نبوده، تحلیل قشنگی بود و بهترین پست در بین همه حواشی و گرگ و میش قضایا، گرگ و میش که میشه همه چی گم میشه، نمیشه مست رو از غیر مست تشخیص داد!

    و اس دبل هم نقش کامل بی طرف داره این بین مسلما نسبت به مهاجم و مدافع، صرفا تلاش برای پیدا کردن حقیقته که آیا بمانیم یا نمانیم؟


    به عنوان یه شاگرد اگه قبول داشته باشی :)

    میخواستم یه نکته دیگه اضافی کنم، به فرض اینکه اشکان سرلشگر به دوستانش توی ان دبل گفته همرت هم که مسته و نمی تونه کراپ لاک کنه و اونام مطمئن شدن حالا مدافع با امداد غیبی یا به قول لقمان رسیدن به نتیجه درست از فرض اشتباه! به همچین چینش دفاعی رسیدن

    1. چرا مهاجم با تخریب آبجوخوری اهداف رو از حالت تصادفی خارج نکرده، اگر میگن ما خودمون خبر نداشتیم که مست بوده همر! الف)بی خیال شدن ب)هدف حذف بوده قبل از نتیجه پلن ها هم؟ ج)ضعف تکنیکال جسارتا؟ د)کلا کراپ لاکی در کار نبوده!؟ و اهداف تصادفی بوده از بیخ؟ که گزارشی نداریم فکر کنم از این اتک یا بین همهمه گم شده (کلا فیک بوده یا ریل؟ یک بار نشد یه نفر درست حسابی شات های پلن ها رو داخل فروم بزاره حالا حتی بدون تحلیل متاسفانه)

    2. چرا مدافع با چندین فرض اشتباه به نتیجه درست رسیده مثلا! و باز هم احتمال تخریب آبجوخوری حذف شده؟ ضعف تکنیکال از اساتید دفکوردی؟ یعنی قبول میکنید و زیر بار دخالت خارجی نخواهید رفت!؟

    Brewery Destruction


    لقمان جان چرا اینقدر اصرار داری که ژست کاملا آکادمیک بگیری؟ حالا هستی یا خیر مهم نیست، آکادمیک بودن دلیلی برای اثبات مدعای کسی نیست و لینک و ارجاع به ویکی پدیا!!!! زیاد جالب نیست حالا در هر موردی باشه و ممکنه مثل اون گزارشگر بنده خدا اسم ورزشگاه رو یه چیز دیگه بگیم، و ترم اول دانشگاه میگن به دانشجوها که ویکی پدیا رو رها کنید و اطرافش آفتابی نشین و جسارتا بقیه از غار سر در نیاوردن یهو و بیان یه لپتاپ بخرن و نت و بعد یهو از توی اسپیدترا سر در بیارن :دی


    #به یک عدد آیدین نیازمندیم

    #حاج حسین دلم به تعدیل زدن نمیره، بیا فرمان جهاد بده مثل همیشه و وصل الخطاب باش.

    # پنل مدیریتی آیا دسترسی به تغییر آیتم قهرمان رو داره؟ اومدن پای اک و آیتم لول 2 که به اشتباه داخل حراجی قرار گرفته و خریداری شده رو با جنس لول 1 تعویض کردند؟ دسترسی تا چه حدی است؟ یکی میتونه شفاف جواب بده؟

    #فعلا خرید گلد متوقف شده از طرف من و کسایی که باهاشونم تا اطلاع ثانوی

  • نه کلا قفس 5 تایی میخرم 50 و 100 تایی میفروشم تا هزینه های مخارج گلد اکانت در بیاد اقتصادی به موضوع نگاه کنین:thumbup::thumbdown::evil:

  • هیچ عزتی تو خداحافظی برای اینکه تحقیر نشی نیست برای پلن های اولشون احترام قائلم ولی برای بعدش


    کاملا انتظار این حرکت رو داشتم چون میدونستن به واندر نمیکشن ی بهانه گرفتن دست حذف کنن


    کاری که خیلی از پر ادعاها میکنن برای اینکه تحقیر نشن این جور افراد و باید گفت بزرگ نما فقط اول سرور نمایش بزرگی میدن میدگیم حذف و بای بای


    اول سرور ما هم اگر اومده بودیم مولتی بکشیم و هدفمون زدن ی ساید بود شاید خیلی بدتر از این دوستان میکردیم


    واقعا دوست داشتم باشن اما تو تلگرام هم گفتم به بچه ها حرکتشون مثل اینه بیای به یکی که ازش میدونی کتک میخوری چک بزنی و فرار کنی


    در کل بازی رو اول سرور قشنگش کردین ازتون متشکریم واقعا داشت ازتون خوشم میومد


    هرجا میرید موفق باشید



    پ ن: رضا جینگولک نرو.....


    پ ن: تازه از اینو داشتن ج ش پاک میکردن بیان جلو که... ای وای نشد حذف کنیم

  • سلام


    کل پستت ی طرف اون شرایط برابر هم ی طرف:D:D:D

    فقط اومدم ی تعریفی از شرایط برابر ارائه بدی بیشتر ما یاد بگیریم اکانت زده با 40 تا مولتی از اول گیم تو 15تا دف میکشه 15تا رید میره


    10تا هم گذاشته جلو زن میگه تو شرایط برابر باوا ایولا تو چقدر منصفی با وجدان:D:D


    سلام منو به رضا برسون بگو مولتیاتو حداقل ی سرور دیگه میری بازی میکنی اسمشون رو عوض کن که راحت شناسایی نشن


    جونشم بگیری بی مولتی شاخ نمیشه موفق باشید دوست عزیز<3

  • با سلام مجدد

    در ابتدا الان با خبر شدم که پدر بزرگوار آقا سعید ملا گل به رحمت خدا رفته از همینجا به نمایندگی از ساید جنوب غرب به ایشون تسلیت میگم و امیدوارم دیگه غم نبینن و ما رو هم در غم خود شریک بدون سعید جان .


    در ادامه تحلیل دیشبم که یک نکته از قلم افتاده بود . بحث بولد شدن مست بودن همرهای ان دبل هست که اشکان جان گفته بود .

    باز هم طبق شواهدی هست که من تو فروم دیدم این تحلیل .

    دوستان میگن چون اشکان به ما گفته که دوتا همرهاتون مست هست پس ادمین بهشون امداد غیبی رسونده و من باز رفتم و لینک اتک ها که تو فروم بود رو نگاه کردم و دیدم فقط یه همر مست بوده نه دوتا همر . خب با توجه به این شواهد یا ادمین به دوستان آمار اشتباه داده و یا اصلا آمار نداده .

    الان بعضی از دوستان میگن که فارمینگ ماشین هم مست بوده ولی تو پلن نبوده . خب به نظرتون ادمینی که اومده آمار مست بودن اکانت رو داده نمیتونسته آمار لانچ نشدن همر رو بده ؟

    و اما بریم سر بحث اصلی که پس اشکان جان از کجا فهمیده همر مسته و رفته به بچه های ان دبل گفته که حالا هم اونا براش سوژه کنن .

    این قسمت رو کسانی که پلنری و دفکوردی کردن خوب متوجه منظورم میشن . وقتی شما پلنی اجرا میکنی و دفکورد بین چند تارگت خودش مشکوک هست به بهانه کل کل و این حرف ها میاد با تیم ساید مقابل در اصل تبادل اطلاعات کنه و چیزهایی که بهشون شک داره رو وسط اون حرف ها و کل کل ها میگه تا بتونه یکم اطلاعات بگیره و این یک کار طبیعی هست و فکر کنم هر کدوم از شماها یکبار تجربه اش کردین . این یکی از فوت های کلاهبرداری هست و هر چی باشه اشکان جان هم یکسال تو تیم کلاهبردارها بازی کرده و بعضی فوت و فن کلاهبرداری رو یاد گرفته

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط Kolahbardar ().

  • سلام

    درابتدا بنده هم ازطرف خودم وپلیرهای شمال شرق تسلیت میگم خدمت اقا سعید گل و حسین عزیز انشاالله که بقای عمر بازماندگان باشه.

    تشکر میکنم از دوستان شمال غرب که دیشب با دقت و صبر فراوان توضیحاتی در مورد موضوع اخیر(دخالت ادمین در سرور)به من دادند.

    اما متاسفانه یا خوشبختانه همونطور که دوست عزیزمون زاوش فرمودند توضیحات محکمه پسند نیست شخص من قانع نشدم.

    موارد فنی رو که دوستان توضیح دادن و حتما بازهم توضیح خواهند داد اما در مورد صحبتهای اشکان عزیز همونطور که اقا ناصر فرمودند این سبک اطلاعات گیری چیز مرسومی هست حتی تو سرور هشت من و فریار بارها سعی در گرفتن اطلاعات از هم داشتیم تاجایی که با محمدعلی تصمیم گرفتیم که تارگت اتکهارو به شخص من اصلا نگه تا در مواقع خوردن اب پرتقال با فریار مشکلی ایجاد نشه وظاهرا ایشون هم تارگتهارو نمیدونستن به همین دلیل.

    ودرنهایت نکته ای عرض کنم خدمت دوستان شمال غرب که این سرور افتخار اشنایی باهاشون رو داشتم متاسفانه ظاهرا این حرکت تو تراوین ایران مد شده که بعضی تیمها میان توسرور وبه هردلیلی اواسط سرور حذف میکنن این کار نه تنها باعث ضربه زدن به ربع مطبوع خودشون و پلیرهای اون ربع میشه بلکه باعث ازبین رفتن جذابیت برای بقیه ربعها و کل پلیرهای سرور که به نیت بازی در یک سرور جذاب ثبت نام کردن میشه امیدوارهستم این دوستان ابتدا به حرمت پلیرهای ربع خودشون و درنهایت به حرمت تمام پلیرهای ثبت نام کرده در سرور در تصمیم خود تجدید نظر کنن.

    امیدوار دوستان جسارت من رو ببخشند و به حساب کهولت سن من بذارن.

    با سپاس

  • حسین جان و سعید جان از شنیدن خبر فوت پدران عزیزتون بسیار متاثر شدم بنده این واقعه دردناک رو خدمت شما وخانواده محترم تسلیت عرض می کنم واز درگاه خداوند متعال برای جنابعالی صبر مسالت دارم مارو هم در غم عزیز از دست رفته تان شریک بدونید.

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط Kolahbardar ().

  • سلام خدمت همه خانندگان فروم

    متاسفم که برا زمان و زحمت بقیه ارزش قائل نمیشید و از هر روشی برای برد استفاده میکنید یه بازی ارزششو نداره کسایی که اینجا برایه یه بازی که ارزش چندانی نداره این کارارو انجام میدن همونایی هستن که تو دنیایه واقعی هم هر کاری رو انجام میدن برا رسیدن به خواسته هاشون

    به هر حال من هم گذاشتم رو حذف

    و دلیل حذفمونم اول از همه حذف دوست خوبم کمیله که به خاطر اون این سرور پلی دادم که در کنارش باشم و دلیل بعدی هم دخالت هایه نا بجایه ادمین در روند بازیه

    این که سرور باگ داره برایه همه یکسانه ولی اینکه کسی که ادمینه بازیه بخواد به هر نحوی تو بازی دخالت کنه حتی با یه تماس تهدید امیز خشک و خالی قابل توجیح نیست برام و ترجیح میدم خودمو مسخره نکنم که اخر سر فقط پیشمون باشم که چرا ادامه دادم

    پ ن: داش احسان نذاشتن این سرور رو بروی هم یکم تفریح کنیم ایشالا که تو یه سرور دیگه

    تازه داشتم برنامه میرختم یکم اذیتت کنم دی!

    پ ن: الان دیدم که پدر آقای سعید ملا به رحمت خدا رفتن من خودم این غمو دیدم و میدونم که چه شرایط بدی هست الان براشون تسلیت من رو هم پذیرا باشید اینشا الله که روحشون قرین رحمت باشه

    در اخرم امیدوارم علارغم دخالت هایه داخل بازی همه دوستان سرور خوبی رو تجربه کنن

  • انا لله و انا الیه راجعون


    خارج از بازی و رقابت و کل کل، ما همه یک خانواده ایم، غم هر یک از اعضای این انجمن غم من هم هست، تسلیت میگم به سعید عزیز و حسین رپتر بابت این غم، جامعه ی تراوینی ایران رو هم شریک غم خودتون بدونید...

    شما تنها نیستید.

    حاج حسین


    پ. ن:

    سعید جان از صبح که باهات صحبت کردم انگار غم از دست دادنه پدر خودم رو دارم، خدا بهت صبر بده...

  • با سلام مجدد

    وقت بخیر

    شمال غربیای کوچولوی من یاد کرفتین چطور سبز بزنید ؟

    فکر نکنم بهنام جان.عزیزان با مشاهده این حجم دفسازی پیشبینی خوبی از ایندشون کردند :) تبریک میگم بابت پیش بینیتون


    امیدوارم که پلیر های شمال غرب تجدید نظری روی تصمیم تیم لیدری سابقشون بکنند و برای آینده اکانت هاشون و ربعشون ، اینبار خودشون تصمیم بگیرند !

    ضمنا تیم لیدری شمال غرب خطا های فاحشی داشت که به نظرم جا داشت این تصمیم گیری نهایی رو به اعضای مجموعشون بسپارن و نه به عنوان لیدر یک مجموعه ، باعث ایجاد موج حذف در سایدشون بشوند !!!


    اخرین خطای این تیم غروری بود که فکر میکردند تیم آمرداد داره اما غافل از اینکه همان غرور اسباب دیوار شدن این تیم رو فراهم کرد.امیدوارم که تجربه خوبی حداقل کسب کرده باشند.


    پ.ن : طرف خودش حذف تو کارنامش زیاده ، حذف رو افتخار میبینه :))) مرسی که فکر ماهی گرفتن واسه خودتی :D

    پ.ن : بار کج به منزل نمیرسه چه با ماکسیما ببری چه با دوچرخه چه با ...

  • بدون مولتی؟
    همرم داری؟
    بی خیال بابا

    من بکوب دارم با مصی بازی ممیکنم پلیر شب دارم رو اکانت رید م رواله همرم کمتر از بچه هاست!
    دوران بی پوشر بازی کردن تموم شده! الان من خودم جایی میگم بی پوشر بازی میکنم! یه جوری نگاهم میکنن!(ادای تنگا و اینا!)

    به منم دیشب زنگ زدن که ادمین زنگ زده لانچر!!!!!!!!!!!
    الان اومدم دارم میخونم میرم جلو! اگه ادمین زنگ زده کال رکوردر دارین؟ ندارین شمارشو دارین؟
    کمترین کار اینه که برای منی که تامم رو گذاشتم و تایمم برام ارزش داره یه نشونه چیزی باشه!
    امیدوارم برادر من در شمال غرب تو چند صفحه ای که مونده مدارکی داشته باشن که من این پست رو ادیت کنم!

    ماییم و نوای بی نوایی بسم الله اگه حریف مایی


    ایستاده مردن بهتر از روی زانو زندگی کردنه!


    ir: سرور 8 teus پلیر سه دات بودیم سرور 6 راند آخر artoosh و سرور 2 راند آخر وووووچند تا سرور دیگه! حاجی 10 سال پیشه یادمون نمونده!
    متاسفانه دژکوبم ممد نوب بودم

  • بدون مولتی؟
    همرم داری؟
    بی خیال بابا

    من بکوب دارم با مصی بازی ممیکنم پلیر شب دارم رو اکانت رید م رواله همرم کمتر از بچه هاست!
    دوران بی پوشر بازی کردن تموم شده! الان من خودم جایی میگم بی پوشر بازی میکنم! یه جوری نگاهم میکنن!(ادای تنگا و اینا!)

    سلام به شما

    دوست عزیز اگر زمانی کوچکترین مدرک و سندی پیدا کردید ، مبنی بر اینکه

    اکانت PuPPeT MaSTeRs چه در گذشته و چه حال و در آینده ، مولتی اکانت داره یا رید/چیف/پوش توافقی کرده و یا حتی به صورت عادی از طرف اتحاد پوش شده و هر چیز دیگه از این قبیل ، تو همین تاپیک بذارید و من بهتون قول میدم بی درنگ اون اکانت رو حذف کنم.

    در ضمن اکانت هجومی نیست و همری نداره ولی انویل زیاد داره (فرشید میدونه😀)

    سپاس

    ویرایش : راستی اینو یادم رفت بگم

    یکی از ۳۰ و خورده ای اکانتهایی که روش اتک بود ولی فیک بود ، همین اکانت ما بود

    از کجا فهمیدیم فیکه؟

    از اینجا که ۷ موج گذاشته بودید و قاعدتا وقتی واسه زدن کراپ های یه اکانت مصری میاین باید ۸ میبود.

    به همین راحتی

    تو پلن شما سوتی های این مدلی زیاد بود و یه سری از همون ۳۰ و خورده ای اتک به راحتی برای دفکوردها مشخص بود که فیک هستن و نیاز به پر کردن ندارن

    , I Thought I knew It All

    , But I Was Wrong

    ! Again

    پست 3 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط T!rDaD ().

  • سلام
    تیم ما جمعه شب نحوه تشخیص و دف کوردی رو تو فروم میزاره و به همه شبهات پاسخ میده
    دلیل انتخاب جمعه شب فقط یک دلیل هست

    اونایی که تو منطق خودشون مطمعنن که ادمین به ما کمک کرده به هیچ صراطی مستقیم نخواهند شد و ما دلیلی نداره برای اونا چیزی اثبات کنیم برای همین جمعه شب انتخاب شده اکانت های این افراد حذف بشه

    کسایی هم که تو شمال غرب این حرفا رو بچه بازی میدوند میتونن منتظر بمونن بعد پست ما تصمیم بگیرن

  • سلام

    درابتدا بنده هم ازطرف خودم وپلیرهای شمال شرق تسلیت میگم خدمت اقا سعید گل و حسین عزیز انشاالله که بقای عمر بازماندگان باشه.

    تشکر میکنم از دوستان شمال غرب که دیشب با دقت و صبر فراوان توضیحاتی در مورد موضوع اخیر(دخالت ادمین در سرور)به من دادند.

    اما متاسفانه یا خوشبختانه همونطور که دوست عزیزمون زاوش فرمودند توضیحات محکمه پسند نیست شخص من قانع نشدم.

    موارد فنی رو که دوستان توضیح دادن و حتما بازهم توضیح خواهند داد اما در مورد صحبتهای اشکان عزیز همونطور که اقا ناصر فرمودند این سبک اطلاعات گیری چیز مرسومی هست حتی تو سرور هشت من و فریار بارها سعی در گرفتن اطلاعات از هم داشتیم تاجایی که با محمدعلی تصمیم گرفتیم که تارگت اتکهارو به شخص من اصلا نگه تا در مواقع خوردن اب پرتقال با فریار مشکلی ایجاد نشه وظاهرا ایشون هم تارگتهارو نمیدونستن به همین دلیل.

    ودرنهایت نکته ای عرض کنم خدمت دوستان شمال غرب که این سرور افتخار اشنایی باهاشون رو داشتم متاسفانه ظاهرا این حرکت تو تراوین ایران مد شده که بعضی تیمها میان توسرور وبه هردلیلی اواسط سرور حذف میکنن این کار نه تنها باعث ضربه زدن به ربع مطبوع خودشون و پلیرهای اون ربع میشه بلکه باعث ازبین رفتن جذابیت برای بقیه ربعها و کل پلیرهای سرور که به نیت بازی در یک سرور جذاب ثبت نام کردن میشه امیدوارهستم این دوستان ابتدا به حرمت پلیرهای ربع خودشون و درنهایت به حرمت تمام پلیرهای ثبت نام کرده در سرور در تصمیم خود تجدید نظر کنن.

    امیدوار دوستان جسارت من رو ببخشند و به حساب کهولت سن من بذارن.

    با سپاس

    سلااامممممممممم مازیار!
    پیر مرد هنوز آب پرتقال میزنی ؟

    دلم برای همتون تنگ شده شما و اون هادیه دیوااانه که کلی خاطره دارم با اونداد و بیداد هایی که میکرد!
    من هم با شما موافقم نمیشه که با اولین داستان بدون اینکه چیزی بشه شروع کنن حذف!
    زمانی که ما برای این بازی میزاریم از جوونیمون میره!(البته که تو ایران جوونی اندازه پهن ارزش نداره) ولی میشه تو اون تایم کارهای دیگه کرد! حتی اب پرتقال خورد!
    به هر حال همونجوری که همین عزیزان داشتن میکوبین جنوب شرق رو من برای اونا نوشتم برای رفقای نشناخته ی خودم هم مینویسم!( ما تو ایران زندگی میکنیم و هزار بار زمین میخوریم!)دیگه دوتا پلن دیوار شه که نباید برنیم کنار میجنگیم!

    ولی اگه واقعا ادمین زنگ زده که فلان و بیسار بیارید شمارش رو صداشو بزارید اینجا ! تا من بقیشو با ادمین ردیف کنم!

    ماییم و نوای بی نوایی بسم الله اگه حریف مایی


    ایستاده مردن بهتر از روی زانو زندگی کردنه!


    ir: سرور 8 teus پلیر سه دات بودیم سرور 6 راند آخر artoosh و سرور 2 راند آخر وووووچند تا سرور دیگه! حاجی 10 سال پیشه یادمون نمونده!
    متاسفانه دژکوبم ممد نوب بودم

  • سلام همگی؛ خوبین ایشالا ؟


    صبر‌ کردم یکم از هیجان و عصبانیت همه دوستان کم بشه؛ بعد این پستو بذارم؛ شاید اینجوری قابل هضم تر باشه و بتونن قبول کنن این واقعیات رو :(



    اول از همه راجب مست بودن همر ها :

    راستش سر پلنی که روی تک شاخ اومده بودن دوستان شمالِ غرب؛ دقیقا سر دقیقه های آخر توی اوج هیجان و استرس، مهرشاد جان از اکانت تک شاخ اومدن و گفتن همر ما ۲ رنک اومده پایینتر بگردین ببینین کجاها همر بزرگاشون جلوزن شده همونجا ریله؛ و دقیقا همین اتفاق هم افتاد و همر شادو و فارمینگ ماشین جلوزن ۲ تارگت ساید ما یعنی تکشاخ و ترکسس شدن(حالا ممکنه یکی دیگه بوده باشه سوتی نگیرین ازم در اصل قضیه تفاوتی ایجاد نمیکنه)؛ از این قضیه گذشت تا رسید به پلن دیوار شدن شما؛ ما حدودا صبح روز قبل از پلن شمالغرب رنک همرمون از ۲ اومده بود ۳ (راستش یذره بدون کلاه هم شارژ شده بود) من سریع این جرقه به ذهنم خورد که ای بابا حتما فارمینگ ماشین باز مسته و داره میاد که اینجوری شده، و سریع به دفکوردای ساید این موضوع رو اطلاع دادم؛ حالا این که این موضوع درست بوده یا نه رو هنوز مطمئن نیستم اما با استعلامی که از ادمین بازی گرفتم گفتن که نه تغییری توی رنک اتفاق نمیفته؛ اما من خودم نظرم روی این هست که توی اون مقدار پوینت هجومی که نوشته شده داخل قسمت عمومی تغییری ایجاد نمیشه، اما رنک همرها تغییر میکنن؛ (و چه چیزهایی که به اشکان نگفتین سر همین موضوع ساده:))



    دوم در مورد اتک ها روی اکانت مارس:


    کلا ۳۲ موج اتک اومده بود؛ ۸ موج اول از ۲ اکانت هون با همر کوچولو و ۴ موج از ایمپریال در ثانیه اول


    توی ثانیه دوم ۱۲ موج اول از همون اکانت های بالا بود و بعد از اون ۴ موج از لوسیفر هم اومده بود


    و در نهایت توی ثانیه اخر ۴ موج بعدی از اکانت لوسیفر بود.


    خداوکیلی خودتون به ترتیبای بالا نگاه کنید؛ توقع نداشتین حالا که بزرگترین همر سایدمون هست بخوایم روش شونصد کا دف بچینیم که؟


    تنها کاری که تیم دفکوردی انجام دادن این بود که به اندازه ۲ همر هون اول دف بذارن توی بیس ما؛ و بعدش سر ثانیه دوم ۱۲ک تی کی و سر ثانیه سوم ۹ک تیرانداز اینسرت بزنیم(لینک اینسرتارو هم اگه میخواین پیدا میکنم براتون) و با توجه به دف کافی که جمع شده بود با دستور لیدرا ما دف خودمونو دادیم به کپ اکانت red wall ! که با اینکه اونجارو هم ما دیروقت دف ریختیم اما جزو ریل هاتون نبوده که بگیم اره لو رفته بوده پلن.


    ناصرجان گفتن که شمالغرب جنوب شرق رو دست کم گرفت؛ اما من یک تعبیر دیگه از ماجرا دارم:

    اول اینکه ما بدلیل پلنای قبل شمالغرب رو دست بالا گرفتیم؛ دوم اینکه به همین دلیل شمالغرب هم خودشو دست بالا گرفت و یکم غرّه شدن به خودشون !


    راستی سامان جان گفته بودی همه دف جنوب شرق رو میریزن روی مارس توی پلن ها؛ یه توضیح کوچولو دیگه بهتون بدم؛ یر پلن قبلی که تکشاخ ریل بود؛ حقیقت صبح زود من و لقمان جان طی صحبت هایی که میکردیم همر رو کامل خوابونده بودیم که جفتی بیایم روی همون دهکده تون توی اس ایی؛ اما تیم دفکوردی تصمیم گرفت که به اندازه همر اول (و حالا شاید همر دوم) دف بذاره توی بیس و ما یه گاف توی یکی از ثانیه ها پیدا کرده بودیم که ۳ موج اول اکانت d.k کاتا بود چون توی ثانیه قبلش ۴ موج خورده بود و باز اینسرتارو سنگین بستیم روی اونجا؛ که نیاز بود فقط ۴ موج اول و این ۳ موج دیوار بشن تا دهکده دیستروی نشه؛ اما متاسفانه اونجا ما چون امار همر هارو نداشتیم همر لوسیفر رو ۳۰ک گرز تخمین زده بودیم که باعث شد بیشتر از حد دف بسته بشه روی دیفالت ما؛ خلاصه فکر نکنین توی پلنای قبل هم ما خیلی بیکار بودیم؛ فقط شما خوب زده بودین و من به شخصه لذت بردم حقیقت از ریل های پلنهای قبلی؛


    امیدوارم با توضیحاتی که دادم و فقط اطلاعات خودم بوده ابهاماتون برطرف شده باشه و بمونین توی بازی؛ به شخصه دوستان عزیزی توی ساید شمالغرب دارم که اصلا دوست ندارم از سرور برن !




    ببخشید طولانی شد؛ کوچیک همه، رضا




    اصل نوشت: آقا حسین و سعید عزیز؛ از صمیم قلب تسلیت میگم مصیبت وارده رو؛ مارو هم تو غمتون شریک بدونین;(



    پ.ن: هومن جان(فارمینگ) من کاری به بقیه ندارم؛ به شخصه ازت خوشم اومده؛ حالا نمیدونم دلیلش شباهت اسمی با امام هومن ما بوده یا چیزِ دیگه ای؛ اما تیر هوایی داری داداش:love:


    پ.ن: همین لحظه که دارین این پستو میخونین؛ خیلی از هم بازی های ما با گرفتاری های بزرگی که تو زندگی شخصی دارن اما دارن کنار ما بازی میکنن؛ سعی کنیم با تهمت های ناروا کار بزرگ این عزیزان رو به راحتی زیر سوال نبریم:)


    پ.ن: آقا فرهاد مرسی بابت اینسرتا؛ خوشحال میشیم قدم رنجه فرمایین:*


    پ.ن: امیرررعلی تو فقط بنویس<3

  • من کاری به حذف شما ندارم

    ولی میدونم حکایت این حرف شما که میگید فلانی دخالت کرد فلانی این کارو کرد من نیستم و ...

    شما مدرک داری واسه دخالت ادمین؟؟؟

    یا همون حکایت خاله خرسه هست که شد شد نشد میگیم فلانی کرد بازی رو خراب میکنیم

    اقا سعید و اقا حسین جان تسلیت میگم

    غم اخرتون باشه

  • سلام
    تیم ما جمعه شب نحوه تشخیص و دف کوردی رو تو فروم میزاره و به همه شبهات پاسخ میده
    دلیل انتخاب جمعه شب فقط یک دلیل هست

    اونایی که تو منطق خودشون مطمعنن که ادمین به ما کمک کرده به هیچ صراطی مستقیم نخواهند شد و ما دلیلی نداره برای اونا چیزی اثبات کنیم برای همین جمعه شب انتخاب شده اکانت های این افراد حذف بشه

    کسایی هم که تو شمال غرب این حرفا رو بچه بازی میدوند میتونن منتظر بمونن بعد پست ما تصمیم بگیرن

    بهنام جان یه سری فقط فکر میکنن که وقتی میزنن کسی نمیتونه جلوشون وایسه

    به قول دوستان جنگی که زود شروع بشه زود تموم میشه این یه بازی هست بیشتر سیاست توی این بازی قدرت داره

    به قول دوستان که میگن دوتا ساید دیگه دارن تخمه میشکنن نه اونا دارن بازی خودشون رو میکنند ولی حالا به هر دلیلی جنوب شرق وارد درگیری شده دیوار کرده و ... ولی خوب شروع کننده جنگ نبوده ولی قطعا تموم کننده جنگ هست

    حالا یه سری از دوستان تصور کردن که ج ش نیرو نداره راحت میشه زدش تصور بیهوده ای بوده از دوستان توی شمال غرب هم واقعا تشکر میکنم که باعث شیرین تر شدن بازی شدن و مهمتر از اون باعث افزایش انگیزه و هماهنگی جنوب شرق شدن

    درضمن به نکته به دوستان شمال غ هیچ وقت تیم رو برویی رو دست کم نگیر شاید کسایی توی تیم رو برویی باشن که زیر سایه هستن ولی پلیر قدیمی و با تجربه باشند

    با احترام زیاد برای پلیرهای شمال غرب که کارشون خوب بودومیتونست بهتر هم باشه اگه عجله نمیکردند با فکر و حوصله کار میکردند و از همه مهمتر تحت تاثیر توهمات و هندوانه های زیر بازو قرار نمیگرفتن

    پرچم جنوب شرق بالاست;);););)