Posts by Loghman

    سلام علیکم.

    یک سری آمار ابتدایی از سرور بنا به درخواست دوستان تقدیم می شود. از اینکه دیر شد عذرخواهی میکنم.


    نمودار تعداد اکانت های رجیستر شده در هر ربع


    نمودار تفکیک نژادی در هر ربع نسبت به درصد


    نمودار تفکیک نژادی در هر ربع بر اساس تعداد


    نمودار تعداد اکانت ها در هر ربع به تفکیک بازه های جمعیت


    در ضمن مرزبندی برای نحوه بازی تمیز و کثیف تا وقتی که هیچ بازرسی وجود نداشته باشه و همچنین راهکار برخورد باهاش ضمانت اجرایی نداشته باشه بی نتیجه هست. دیگه بعد از nتا سرور همه همدیگه رو میشناسید.


    برای همه دوستان سلامتی و سربلندی و شادکامی آرزومندم.


    ارادت در جریان است. <3


    لقمان


    پی نوشت: این سرور مانند گذشته فقط تماشا میکنم. اگر زمانی تصمیم به بازی گرفتم حتماً اعلام میکنم.

    سلام علیکم جمیعاً


    بنا به درخواست دوستان نقشه گندمی های سرور رو تقدیم میکنم. نقاط قرمز رنگ 15 گندمی و نارنجی رنگ 9 گندمی ها سرور هستند. مختصات فقط برای اونایی نوشته شده که واحه 75 درصد به بالا دارند نوشته شده.


    شمال شرق


    جنوب شرق


    شمال غرب


    جنوب غرب


    فایل اکسل اینها رو هم اگر کسی خواست توی تلگرام یا واتس اپ پیام بده، تقدیم میشه.


    برای همه عزیزان آرزوی سلامتی و سربلندی و شادکامی دارم.


    ارادت در جریان است.<3


    لقمان

    سلام علیکم جمیعاً


    عرض شود که چند نفر از دوستان توی فروم اشاره کردند یا خصوصی پیام دادند که بیا پست بزار توی فروم. بنده فعلاً همون نقشه ها و نمودارهای سابق رو میتونم خدمتتون ارائه کنم. البته یک سری ایده جدید دارم ولی وقتش هنوز پیدا نشده. یکیش اینه این نمودارها جای اینکه برای ربع باشه، بشه برای اتحادها. چون الان مثلاً وقتی صحبت از NE میشه فقط محدود به شمال شرق نیست. ربع های دیگه هم توی ربع های غیر از خودشون باز اکانت یا دهکده دارن. از این جهت به زودی بر این معیار جدید پست خواهم داد. ولی فی المجلس همین نمودارهای قدیمی رو قبول بفرمایید.


    نمودار تعداد اکانت در هر ربع. که SE شلوغترین محسوب میشه.


    نمودار تفکیک نژادی که شدیداً مصری غلبه داره. ربع SE باز بیشترین درصد مصری رو داره.


    نمودار تعداد اکانت بر اساس جمعیت در هر ربع. توی این نمودار درسته SE خیلی برتر به نظر میاد. ولی پتانسیل شدیدی که توی NW مشاهده میشه در صورتی که برای NE باشه غلبه میکنه به SE



    نمودار تعداد و جمعیت دهکده های ناتار و بازیکن ها. بنده خیلی کم اسکن کردم سرور رو. و توی این نمودار مشخص هست این موضوع.


    خب بعد از نمودارها بریم سراغ نقشه ها. سایز نقشه ها هم بزرگ هست و برای بهتر دیدن باید زوم کنید. اگر هم دانلود کنید و از یک نرم افزاری مثل paint استفاده کنید بهتر میتونید نقشه ها رو بررسی کنید.


    نقشه ناتارها. برام خیلی جالب هست که توی شمال NE یک تعداد ناتار پر جمعیت داریم. گرچه از نظر تعداد دهکده ناتار بر اساس نمودار قبل مشخص هست که SE تعداد بیشتری دهکده ناتار در اختیار داره که به دلیل تعداد اکانت بیشترشون هست.


    نقشه گندمی هایی که بازیکنان گرفته اند. این نقشه برای پلن ریزی میتونه کاربرد داشته باشه. با توجه به اینکه بیشترین نژاد ثبت نام شده مصری هست طبیعی هست که بیشتر گندمی ها به مصری ها رسیده. کما اینکه خیلی از اکانت های مهم گندمی نگرفتن و بجاش مصری نزدیکشون گندمی مورد نظرشون رو در اختیار گرفته. چیزی که از این گندمی ها دیده میشه اینه که تعدادی جنوب شرق به نظر میاد بیشتر داره. ولی از جهت پاپی شمال شرق بهتر هست وضعیتشون.


    نقشه همه پایتخت ها تا امروز که 7 مرداد 1401 هست. چیزی عجیبی که نظرم رو جلب کرد کلونی فشرده ای هست که توی NE رؤیت میشه! خیلی کلونی داریم توی سرور. ولی این کلونی منحصر به فرد هست و دستپخت تیم T E N C E R میباشد. فوق العاده این کلونی جالب هست. چون دهکده های اطرافشون فیدر ساده نیست و پایتخت هستند و این نوید یک محدوده ای رو میده که رسماً از کلونی واندر هم قدرت بیشتری داره. چون در کلونی واندر فیدر هستند دهکده ها، و نهایتاً یک یا دو تا کپ دیده میشه (یاد سرور 6 راند 2 تراوین ir قبل از فیلتر افتادم که محمد F6Q دور اکانت Dream of War همین بساط رو انجام داد.) دستخوش! ;)


    به هر جهت از دید بنده اگر درگیری اصلی سرور بین شمال و جنوب باشه یک سرور متوازن رو شاهد هستیم. گرچه در بعضی ربع ها یک سری اتحادهایی هست که برای بنده معلوم نیست وضعیتشون و نمیدونم کدوم طرفی هستند و همچنین تیم تروریست چون یک گروه Rogue محسوب میشن معلوم نیست معادلات ناحیه خوشون رو چطوری رقم بزنن.


    برای همه دوستان آرزوی سلامتی و شادکامی و موفقیت دارم.


    ارادت در جریان است. <3


    لقمان

    سلام علیکم جمیعاً.


    نقشه گندمی های بازی برای کمک به لیدرها و برنامه ریزی دوستان خدمتتون ارائه می شود.


    سایز عکس ها بزرگ هست. بهتر هست دانلود کنید و با نرم افزاری مثل paint یا خود picture viewer ویندوز باز کنید و روش زوم کنید. گرچه روی خود عکس توی پست هم کلیک کنید توی همین مرورگر هم دیدن عکس بزرگ شدنی هست.

    15 گندمی ها با نقاط قرمز رنگ و 9 گندمی ها با نقاط زرد رنگ مشخص شده اند. مختصات دهکده های گندمی که واحه های اون بزرگتر و مساوی 75درصد باشه هم مشخص شده. گندمی های با درصد کمتر(0، 25 و 50) فقط عدد واحه مشخص شده و مختصات برای جلوگیری از شلوغی مشخص نشده است.


    نقشه گندمی های شمال شرق:


    نقشه گندمی های جنوب شرق:


    نقشه گندمی های شمال غرب:


    نقشه گندمی های جنوب غرب:



    برای همه دوستان سلامتی و شادکامتی و سربلندی آرزومندم.


    ارادت در جریان است.<3


    لقمان

    سلام علیکم جمیعاً.


    این بازی هم نهایتاً تموم شد. به جنوب شرق بابت پیروز شدن در این سرور تبریک میگم.

    گرچه بازی اصلاً از نظر نفر ساعت بالانس نبود، ولی بودند بازیکنانی که تا تهش با اینکه میدونستن راهی برای پیروزی در برابر جنوب شرق ندارند تا جایی که میشد از بازی لذت بردند و نزاشتن که سرور یخ کنه و از این جهت باید به ایشان هم تبریک گفت و هم از ایشان تشکر کرد.


    این سرور هم بنده فقط تماشا کردم و فروم رو هم بیشتر برای لینک هاش میومدم و میدیدم و کار خاصی نکردم.

    همه تون میزان تولید یک دهکده ناتار رو قبلاً با جاسوسی های دوبل بدست آوردید و تقریباً حدود 22500 منبع در ساعت هست . بنده این سرور گفتم این رو یک مقداری دقیق تر برم آزمایش کنم.(حالا یکی شاید بگه عجب بیکاری هستی! دیگه وقتی با خودت قرار میزاری بازی جدی نکنی و از طرفی میای اکانت میسازی و بازی که دوست داری رو تماشا میکنی همین چیزای ریز برات جذاب میشه:)) اول رفتم توی بیابون یک دهکده ای ساختم که از هر اکانت دیگه ای تقریباً ماکزیمم فاصله رو داشته باشه و بعد یک اکانت دیگه غیر از اکانت خودم ساختم و دهکده دومش رو آوردم کنار اون زدم و منابعش رو 10 کردم و کارخونه هاش رو زدم و بعد اون دهش رو پایتخت کردم و اکانت رو حذف کردم تا اون دهکده ناتار بشه. به دلیل اینکه این دهکده خیلی دور بود از همه عملاً هیچ کسی غارتش نمیکرد. از این جهت میتونستم تولید و رشدش رو بهتر ببینم. دهکده نوعش 6 کراپ معمولی بود ولی تولیدش دقیقاً 1.3 برابر یک دهکده 9 کراپی که پلاسش هم روشن هست و همه کارخونه ها رو داره، بود. که باز میشه همون 22.5k منبع در ساعت و حدس میزنم که این موضوع برای همه دهکده های ناتار صادق باشه. یعنی اگر دهکده منابعش همه 10 باشن فارغ از اینکه چه نوعی هستن همین مقدار منبع رو تولید میکنن.


    امیدوارم همگی در زندگی واقعی تون پیروز و سربلند باشید و واندرهایی که پیش رو دارید رو با موفقیت 100 کنید.

    سلامت و شادکام باشید.


    ارادت در جریان است.<3


    لقمان

    سلام علیکم جمیعاً



    نوروز رو خدمت همه دوستان تبریک عرض می کنم و برای همه شما عزیزان سالی پر از خیر و برکت و سلامتی و شادکامی آرزومندم.


    یک چند وقتی هست جناب یوسف عزیز آمار نداده و عرصه رو برای بنده باز گذاشتن. حقیقتاً حوصله نکردم کدها رو آپدیت کنم و چیز جدیدی ارائه کنم. لذا دوستان به بزرگواری خودشون ببخشند.


    نمودار روند رجیستر اکانت در سرور. البته این نمودار رو بنده دیگه به عنوان اینکه توی هر ربعی چقدر اکانت داریم نگاه میکنم. چون دیگه عملاً یک مدتی هست که رجیستر جدیدی صورت نگرفته.


    نمودار توزیع نژادی اکانت ها در سرور. توی این نمودار دقت کنید اکانت های زیر جمعیت 1000 صرفنظر شدند.


    نمودار توزیع جمعیتی اکانت ها در سرور.


    نمودار وضعیت جمعیت متوسط بازیکنان و ناتارها و همچنین تعداد دهکده هاشون. که این نمودار برای بنده همیشه یک ملاکی بوده از وضعیت سرور و اینکه هر ربعی چقدر قدرت داره. گرچه خوندن این نمودار یک ظرافت و دقتی لازم داره که میدونم خیلی از دوستان توجه دقیقی به این مساله دارند.


    اما یک چندتا هم نقشه خدمتتون ارائه میکنم. که دیگه نباید مشکلی داشته باشند. دیگه هر چی پایخت بوده مستقر شده و میشه گفت نقشه ها تقریباً دقیق هستند. کلونی های مختلف دیده میشه و میشه حدس زد کجاها دفاع مناسبی داره و کجا از این جهت ضعیف تر هستند. سایز نقشه ها بزرگ هستند. اصل فایل رو save کنید و توصیه میشه با نرم افزار دیگه ای بررسی کنید. گرچه روی خود عکس کلیک کنید با همین بزرگنمایی که سایت فروم در اختیار میزاره میشه عکس رو به خوبی بررسی کرد. ولی شاید بخواید توی نقشه یک سری علامت خودتون اضافه کنید که نرم افزار paint میتونه گزینه مناسبی باشه.


    نقشه پایتخت ها


    نقشه ناتارها


    نقشه کلی دنیای tx2


    نقشه کتیبه های بازی. تصورم بر اینه که، این اولین بار هست نقشه کتیبه ها رو غیر از زمان آزادسازی شون میزارم.


    در پایان ترجیح میدم خودم آنالیز اساسی نکنم. به نظرم سرور جالبی پیش رو داریم. بر خلاف تصور بسیاری اصلاً اینطوری نیست که ته بازی مشخص باشه به صورت 100%. برتری های زیادی دیده میشه. پتانسیل ها برای همه خیلی بالاست. از همین الان اگر یک ربعی تصمیم بگیره محکم بازی کنه میتونه خیلی در تغییر سرنوشت سرور تاثیرگذار باشه و برعکسش اگر اونایی که قوی هستند اگر شل بزنن ممکن هست بسیار براشون گرون تموم بشه.


    مجدداً سلامتی و سربلندی و شادکامی برای همه دوستان آرزومندم.


    ارادت در جریان است. <3


    لقمان

    سلام علیکم جمیعاً


    فروم این سرور خیلی فعال نیست و به نظر میاد همه بیشتر تماشاچی هستن.


    یک مقدار مناسبی از سرور گذشته و الان به نظرم بد نیست که یک آماری خدمتتون ارائه کنم.


    نمودار تعداد اکانت در هر ربع


    نمودار تعداد اکانت در هر ربع بر حسب نژاد


    نمودار جمعیت در هر ربع در چهار بازه 100 تا 200 ، 200 تا 400، 400 تا 800 و 800 به بالا


    نمودار روند ثبت نام در هر ربع از ابتدای سرور تاکنون


    نمودار وضعیت جمعیت و تعداد دهکده بازیکنان و ناتار از ابتدای سرور تاکنون


    یک نقشه هم از کلیه پایتخت های بازیکنان خدمتتون ارائه میشه (سایز عکس بزرگ هست)


    تحلیل خاصی هم ندارم. از دوستانی که بیشتر با وضعیت ربع ها آشنا هستند تقاضا میشه که بیان یک مقداری در این خصوص بنویسند.


    برای همه دوستان سلامتی و شادکامی و سربلندی آرزومندم.


    ارادت در جریان است. <3


    لقمان

    سلام علیکم جمیعاً


    بنده هم یک اکانت برای تماشای سرور باز کردم. فکر نمیکنم بتونم این سرور محکم بازی کنم و فقط به همون در آوردن آمار و نقشه و ... قناعت میکنم.

    امیدوارم که سرور خوبی پیش رو باشه و همه از اون لذت ببرن.


    برای ابتدای بازی دادن آمار از اکانت ها خیلی فایده ای نداره.

    ولی چیزی که فایده داره نقشه گندمی های بازی هست که میتونه برای همه بازیکنان مخصوصاً لیدرها و مخصوصاً اون شخصی که کارش توی هر ربعی اختصاص گندمی به بازیکنان هست مفید واقع بشه.


    توی این پست برای هر ربع بازی یک نقشه جداگانه خدمتتون ارائه می شود.

    سایز عکس ها بزرگ هست. بهتر هست دانلود کنید و با نرم افزاری مثل paint یا خود picture viewer ویندوز باز کنید و روش زوم کنید. گرچه روی خود عکس توی پست هم کلیک کنید توی همین مرورگر هم دیدن عکس بزرگ شدنی هست.

    15 گندمی ها با نقاط قرمز رنگ و 9 گندمی ها با نقاط زرد رنگ مشخص شده اند. مختصات دهکده های گندمی که واحه های اون بزرگتر و مساوی 75درصد باشه هم مشخص شده. گندمی های با درصد کمتر(0، 25 و 50) فقط عدد واحه مشخص شده و مختصات برای جلوگیری از شلوغی مشخص نشده است.


    نقشه گندمی های شمال شرق:


    نقشه گندمی های جنوب شرق:


    نقشه گندمی های شمال غرب:


    نقشه گندمی های جنوب غرب:


    ان شاءالله که این نقشه ها به کار دوستان بیاد.


    برای همه شما عزیزان آرزوی سلامتی و شادکامی و سربلندی دارم.


    ارادت در جریان است.<3


    لقمان

    سلام علیکم جمیعاً.


    تبریک به متای شمال بابت پیروزی در سرور. بهتر بازی کردید و بیشتر تلاش کردید و نتیجه هم گرفتید.


    یک تعدادی توی جنوب خوب عمل کردند ولی شاید چون بقیه شون به اندازه کافی وقت نگذاشتند نتیجه لازم رو نتونستن بگیرن.


    بنده هم سرور آینده هستم در خدمتتون. البته باز به صورت ناظر و بی طرف. ولی احتمال داره سرور بعدیش بازی کنم.


    برای همگی آرزوی سلامتی و سربلندی دارم.


    ارادت در جریان است. <3


    لقمان

    سلام علیکم جمیعاً.


    تبریک عرض میکنم خدمت همه دوستان مهاجم و مدافع.


    هم همرهای خوبی ساخته شده بود و هم دفاع جانانه ای صورت گرفت.


    از دید بنده محرک شمال شرق همین 2 به 1 بودنشون بود و باعث شد برای جبران تلاش بیشتری کنند طوری که از لحاظ تعداد دهکده، شمال شرق رسماً صاحب دهکده های بیشتری نسبت به مجموع دهکده های جنوب شد و میانگین جمیعت دهکده بالاتری هم دارند . گرچه امیرحسین تریدر و دوستانش هم بیابون شمال غرب رو آباد کردند و در برتری شمال بسیار مؤثر واقع شدند.


    حالا چی شد که جنوب اون برتری خودش رو نتونست حفظ کنه ابهاماتی داره. آیا سرد شدند؟ یا نه! سرد نشدند و روال نرمال خودشون رو رفتند و این شمال بود که خیلی محکم اکانت هاشون رو بالا کشیدند.

    نمودار زیر رو بر اساس دیتایی که موجود بوده (خیلی از روزها سرور اسکن نشده. فکر کنم فقط سرور قبلی همه روزهاش موجود هست) رسم شده و سعی کردم فواصل ده روزه باشه. گرچه به دلیل نبود اسکن بعضی روزها مجبور به جایگزینش با روز دیگری شدم.

    قبلاً روی نمودارها تحلیل نمیکردم و فقط به صورت خبری اون ها رو قرار میدادم ولی این بار تصمیم گرفتم یک مقداری در موردش بنویسم و البته فقط روی نموداری که در مورد تعداد دهکده هست بحث میکنم. بر اساس تعداد دهکده میشه میزان دفاع رو حدس زد حدودی.

    شمال شرق الان 3408 دهکده داره و در تاریخ 25 مهر که میشه 35 روز پیش 2312 دهکده داشته. اختلافش میشه 1096 دهکده که اگر فرض کنیم به صورت یکنواخت افزایش صورت گرفته میشه گفت در این محدوده 35 روزه 2860 دهکده در اختیار داشته. که این تقریباً برابر هست با تعداد دهکده ها در تاریخ 9 آبان. پس ما تاریخ 9 آبان رو ملاک قرار میدیم و میگیم تعداد دهکده های این تاریخ برای همه ربع ها ملاک این 35 روز هست. حالا اگر فرض کنیم همه ربع ها نصف تعداد دهکده هاشون رو دفاع ساختند و فرض هم میکنیم فقط نژاد مصری داریم و فقط هم همه نگهبان خاکستر ساختند و فرض میکنیم همه اتحاد ها 8% بونوس ساخت نیرو رو دارند یعنی روزانه 1053 نگهبان خاکستر برای هر دهکده. (این شیوه حل مسأله مرسوم هست و اصلاحاً بهش ریلکس کردن مسئله میگن) به نتیجه زیر میرسیم. ما فرض کردیم در 35 روز پیش هیچ کس دفاعی نداشته و تازه از 35 روز پیش همه شروع به ساخت دفاع کرده اند.


    تذکر: برای اینکه شمال غرب تمرکزش روی دفاع بوده ما به جای 0.5 (یعنی نصف) 75% دهکده هاشون رو لحاظ میکنیم.


    شمال شرق: 52.8 میلیون دفاع. (2869 × 0.5 × 1053 × 35)

    شمال غرب: 40.1 میلیون دفاع (1452 × 0.75 × 1053 × 35)

    جنوب شرق: 28.8 میلیون دفاع (1566 × 0.5 × 1053 × 35)

    جنوب غرب: 26.2 میلیون دفاع (1425 × 0.5 × 1053 × 35)


    تخمین بنده بر اساس اعداد موجود در مورد دفاع، اعداد بالاست. گرچه یک خطای 5% هم میشه در نظر گرفت. حالا اگر از عدد بالا خیلی بیشتر دفاع ساختید نشون میده خیلی تلاش کردید و آفرین و اگر دفاعتون خیلی کمتر از این اعداد هست نشون دهنده اینه که یک جای کار لنگیده.


    بنده اتک زیر رو توی kirilloid شبیه سازی کردم (این اتک به نظرم مهمترین لینک این سرور هست تا این لحظه) مشخص شد برام که لااقل پوینت دفاعی باید ناشی از 50 میلیون گندم خور (شاید جمع بزنن گندم خورها رو و کمتر بشه ولی با درصدی که قهرمان ها هم میدن باید به همین عدد برسه) روی واندر بوده باشد و با تخمین بالا هم جور در میاد.

    دوباره باز تبریک میگم هم به تیم Mr.ScarY بابت رمر خوبی که ساخته اند و همچنین به شمالی ها که به خوبی این رمر بزرگ رو دفاع کردند.


    برای همه آرزوی سلامتی و شادکامی دارم.


    ارادت در جریان است.<3

    لقمان

    سلام علیکم جمیعاً


    بنده یک مدتی گرفتاری هام زیاد شده دیگه خیلی کم وقت میکنم بیام ببینم چه خبره.


    اول مختصات نقشه ها. (حدود دو هفته پیش هم نقشه نقشه های ساخت رو خواستن پیدا نکردم. گفتم این سری در بیارم بدم به دوستان باشه برای سرورهای آینده)


    بعد هم همه کتیبه ها همراه نقشه ها. شاید به درد پلنی چیزی خورد.


    یک اسکن هم دو روز پیش از سرور انجام دادم که یکی از نمودارهاش این هست.

    چیزی که مشخص هست اینه که وضعیت شمال بهتر از جنوب هست. با توجه به اینکه شمال غرب توانش رو روی ساخت دفاع گذاشته به نظرم دفاعشون نقش تعیین کننده داره توی بازی احتمالاً میتونن برد رو به شمال هدیه کنن.


    یک سری کار انجام دادم یک مدت پیش که یک سری اعداد تولید میشه برای متاها و سایر اکانت ها که متاسفانه قابل ارائه نیست. چون فقط عدد هستن و تا به صورت نمودار و جدول در نیان برای دوستان قابل تجزیه تحلیل نیست.


    از دوستانی که پیام دادن به صورت خصوصی و نشد تقاضاشون جهت گذاشتن آمارهای سرور رو اجابت کنم عذرخواهی میکنم. مخصوصاً امیرحسین تریدر و یوسف و سهیل نپی و یک بنده خدایی که به نام Ha M که نمیشناسم و توی تلگرام پیام میدن.


    برای همگی آرزوی سلامتی و شادکامی و سربلندی دارم.

    ارادت در جریان است.


    لقمان<3

    سلام علیکم جمیعاً.


    والا تحلیل های اکسلی خوراک حقیر نیست. سایت kirilloid هست دیگه.


    امروز تحلیلی در کار نیست و فقط یک آمار داریم. چون خودم شگفت زده شدم گفتم با همه شما عزیزان در میون بزارم. چون درگیری هام زیاده اصلاً نمیرسیدم بیام نمودار بکشم( با اینکه همش اتومات هست) و ببینم داستان از چه قرار هست. تا اینکه امروز به درخواست ناصر کلاه بردار که گیر داده بود بیا NW رو راه بندازیم ( بهش گفتم دوست دارم همین موضع بی طرفیم رو حفظ کنم به دلایل عدیده که برخی رو بعضی از دوستان میدونن) اومدم و یک چکی کردم ببینم اوضاع سرور از چه قرار هست.


    فقط میتونم بگم که سلام کنید به NW.


    نمودار اولی که میبینیم برای تاریخ 17 شهریور هست. یعنی حدود 24 روز پیش.


    و حالا نمودار امروز. یعنی 11 مهر.


    رسماً NW هم وارد بازی شده و به بازی گردانان NW مخصوصاً امیرحسین TRaDeR تبریک میگم.


    جنوب شرق خیلی از سطحی که انتظار می رفت ضعیف تر عمل کرده و رسماً شل گرفتن بازی رو. امیدوارم محکمتر ادامه بدن. به نظرم این متای 2 به 1 که کردن آفتشون شده و جدی نگرفتن کار رو.


    ولی در کل به نظرم سرور جذاب تر شد. اگر مثل نمودار 24 روز پیش بود میشد گفت کی برنده بازیه. ولی الان نمیشه. و این خیلی خوبه.


    سلامت و شادکام و سربلند باشید.

    ارادت در جریان است.<3

    لقمان


    پی نوشت: برای اکانت Ashkan psr خیلی متاسف شدم. و درست فرمودن. به بنده که گفتن حذف میکنن وقتی کاتاهاشون رو زده بودن به ناتار. همینکه اکانت تا الان مونده یعنی برای تیمش بازی کرده و قابل تقدیر هست. ان شاءالله که موفق باشن هر جا هستن. این زنگ خطری هست برای همه که مواظب باشید کی میاد روی اکانتتون و همچنین پسوردهای قدیمی رو هم عوض کنید.

    سلام علیکم جمیعاً


    ابتدا بابت نظر لطف دوستان سپاسگزارم که تحلیل خواستند و عذرخواهی میکنم که کمتر پست میزارم. دوستان آمار و تحلیل های خوبی میدن. طبیعی هم هست هر کسی به نفع اتحاد و متای متبوع خودش پست بزاره. بی طرفانه صحبت کردن کار ساده ای نیست.


    اما در مورد نظری که از حقیر خواستند دوستان. خیلی بحث فنی شده. بهشون ورود نمیکنم. با توجه به منابعی که توی سرور هست (ناتار + اکانت های تیم) کسی نمیتونه بگه منبع کم هست. هر تیمی که بهتر مدیریت کنه دفاع بیشتری میسازه و نونشون رو هم میده. چیزی که به نظرم مغفول مانده صحبتی هست که سهیل Napi توی فروم سرور قبل نوشت و حقیر هم همونجا برجسته اش کردم، اینه که تعداد واندرهایی که از یک اتحاد(متا) بالا میره مهم هست. چراش هم واضحه. چون توی کورس واندرها اگر رقیبتون از شما واندر بیشتری داشته باشه باید برای پایین آوردنشون همر بیشتری داشته باشید.


    حالا خودتون برید ببینید شما چقدر بیشتر یا کمتر از رقیبتون ورودی منابع دارید. (تاپ غارت اتحادی رو لحاظ کنید + منابعی که از دهکده های موجود در اتحادها بدست میاد - مقداری هم که از مولتی ها زده میشه کم کنید از غارت ها) که این ورودی منابع میشه تروپ دفاعی و هجومی. با توجه به همرهای اند گیمی که دارید چندتا همر معادل برای رقیبتون پیش بینی میکنید؟ با همرهای موجود چندتا واندر رو میشه کشید پایین؟


    اگر بنده در مقام تصمیم برای سایدی باشم سعی میکنم بیشترین واندر ممکن رو بالا بدم. چون رقیب باید برای پایین کشیدن تک تک واندرهایی که داره بالا میره هزینه همر اند گیمی کنه. البته قطعاً تعداد واندر بیشتر مساوی زمان بیشتر برای مدیریت و همچنین تقسیم شدن نیروها روی چندین واندر هست. ولی فرض کنید شما همون 40 میلیون دفاعی که میگید رو میسازید. بهتر هست 40 میلیون روی یک واندر باشه یا دوتا 20 میلیون روی دوتا واندر؟ (این مثال هست. تعداد واندر و نسبت تقسیم نیروها به عهده خودتون و سیاست خودتون هست)


    آمار خاصی نمیدم این سری. ولی با اینکه در ابتدا وضعیت کتیبه ای شمال شرق بهتر از جنوب هست (نظر شخصی هست. ملاکم مرتاض ها و جنگ آموزها و احمق هاست) ولی در انتها اون کتیبه معماری منحصر میتونه روی یک اکانت باشه و هولدر هر دو واندر جنوب شرق و جنوب غرب باشه. تازه بقیه واندرهایی که میشه گرفت رو هم لحاظ نکردم. توی همین وضعیت نسبت تعداد واندرهای جنوب به شمال شرق دو برابر میشه. مگر شمال شرق روی واندر شمال غرب هم سرمایه گذاری کنه و امیرحسین تریدر و دیگر اهالی شمال غرب بتونن دفاع واندر شمال غرب رو تامین کنن و البته بخوان همراه با شمال شرق بازی کنن.


    خلاصه هر تیمی که واندر بیشتری رو بتونه ساپورت کنه (فقط گرفتنشون فایده نداره یقیناً) میشه گفت یک قدم جلوتر از رقیب هست. همینکه جنوب زودتر از شمال واندرهاشون رو گرفتن خودش باز امتیاز مثبت براشون هست. کار شمال شرق این سرور سخت هست و احتمال اینکه بتونه پیروز این سرور بشه کم هست به نظرم، مگر اینکه جنوب شل بزنه. حالا توی این شرایط اگر جنوب بیاد و واندر مرزی جنوب شرق و شمال شرق رو هم مال خودش کنه که شمال شرق واندر کمتری برای آپ کردن داشته باشه باز یک پله جلوتر می افته و شمال شرق هم باید حواسش رو جمع کنه که این واندر رو از دست نده. (باز هم نظر شخصی بنده هست.) اگر تعداد واندرهای شمال شرق تعدادشون کمتر شد باید روی دیستروی و چیف کردن همرهای رقیبشون تلاش بیشتری داشته باشه و روی داشتن همر اند گیمی بیشتر، سرمایه گذاری مضاعفی کنه.


    برای همه سلامتی و شادکامی و سربلندی آرزومندم

    ارادت در جریان است. <3

    لقمان

    سلام علیکم جمیعاً


    عرض به حضور باهرالنورتان که بنده تایمی که صرف اسپیدترا میکنم از سرور قبلی کمتر هست. و چیز جدیدی هم ننوشتم و پروژه هوش مصنوعی برای تراوین هم وسط کار ولش کردم، چون مشغولیت های دیگری ایجاد شده که یکیش اینه که سرور مقدماتی فینال دات کام رفتم ببینم چه خبره. گرچه هیچ خبری نیست! کلاً خاله بازی هست و همه برای تیکت فینالش اومدن. امیدوارم لااقل خود سرور فینالش جذاب باشه.


    خب آمار سرور بر اساس نمودار ها خدمتتون تقدیم میکنم. در ضمن 8 شهریور هم نشد سرور رو اسکن کنم متأسفانه.



    وضعیت نسبت قبل تغییری که کرده اینه که شمال غرب رجیسترهای زیادی داشته. با توجه به اینکه اکانت TRaDeR از تیم فونیکس به شمال غرب اومده و اسم اتحاد phoenix هم همراهشون هست شاید بشه گفت که شمال غرب داره به بازی بر میگرده. گرچه شمال غرب فقط فونیکس نیست و بازیکنان دیگه ای هم داره که به نظر میاد همسو نیستن با هم. ناتار خوبی هم داره به خاطر رجیسترهای دیرترش نسبت به ربع های دیگه. تعداد ناتار کمتر هست ولی در عوض ناتارهای پرجمعیت تری داره و غارتگری هم نیست. خود بنده فقط همون ده دیفالتم رو رید دارم و حوصله ام نشده که رید رو راه بندازم برای بقیه دهکده هام. بنده هم همه دهکده های جدیدم رو توی شمال غرب زدم و میخواستم یک حرکت جدیدی بزنم که بیخیالش شدم تقریباً، چون حسش نیست واقعاً.


    یک اتفاقی افتاد امروز و بنده طبق عادتی که دارم میخواستم اسلات پایتختم باز باشه و داشتم ده سومم رو چیف میکردم. منتهی از روی سهل انگاری با همون ده پایتخت ده سومی که با خودش چیف کرده بودم رو دوباره چیف کردم. (در این حین یک دونه چیفر از ده دیفالت به سمت ده سوم در حرکت بود و با ده پایتخت قصدم کم کردن وفاداری بود) چیزی که دیدم این بود که جشنی که برپا بود غیب شد و تونستم یک جشن دیگه بگیرم. وقتی هم که چیفر ده دیفالت رسید پشتش یک جشن دیگه هم گرفتم. خلاصه اینکه اگر یک دهی رو چیف کنید تایمر جشن میپره و میتونید جشن جدید بگیرید. خلاصه اینکه از ادمین محترم تقاضا دارم که این باگ رو درستش کنن که وقتی چیف صورت میگیره تایمر جشن باقی بمونه تا کسی سوء استفاده نکنه. چون خیلی راحت میشه امتیاز باز کرد برای تاسیس دهکده جدید. امیدوارم بنده نفر آخری نبوده باشم که این باگ رو پیدا میکنه.


    برای همه دوستان آرزوی سلامتی و سربلندی و شادکامی دارم.

    ارادت در جریان است.

    لقمان

    سلام علیکم.


    دوستان در واتس اپ یک سؤالی پرسیدن که اینجا خدمتشون جواب میدم با آمار.


    نمودار اول شامل وضعیت دهکده های ناتار و همچنین بازیکنان بر اساس تعداد دهکده و جمعیت متوسطشون برای هر چهار ربع هست.


    نمودار بعدی وضعیت رجیستر در اکانت در هر چهار ربع سرور هست.


    باز هم این دو نمودار داره نشون میده هر چی اکانت جدید درست بشه توی یک ربع ناتار جدید بیشتری با پاپ بیشتر میاد. جمعیت ناتار جدید همچنان هر چی دیرتر داده بشه بیشتر هست.


    پیشنهادم به مدیریت اسپیدترا این هست که برای اینکه ملت دست از سر رجیستر کردن اکانت جدید بردارن تا اکانت دهکده دومش رو نزنه توی محاسبات جهت اسپان دهکده ناتار جدید محاسبه نشن. پیشنهاد دیگه ام اینه که سیستم ایمیل رو به شماره موبایل تغییر بدن و کدها از طریق پیامک ارسال بشه. گرچه این داستانی که سر ایمیل های موقت و استفاده از نقطه و ... بود تاثیر نسبی خوبی داشته و ممنون از اینکه سعی در بهبود کیفیت دارید.


    یک نکته ای که در نمودار رجیسترها جلب توجه میکنه اکانت هایی هست که توی NW داره رجیستر میشه. با توجه به اینکه این ربع کم پلیر هست حدس هایی میشه در موردش زد. حدسی که جای تأمل داره اینه که یک عده به طمع دهکده های گندمی خوش واحه برای پارکینگ اومدن اینجا رجیستر کردن. جا داره خدمتشون عرض کنم که ریسک بالایی داره این کار چون بی دفاع میشن اون دهکده ها و اینطور هم نیست که دیده نشن و مستعد خفت و همچنین کاتا شدن هستن و از بین رفتن سرمایه گذاری! البته شاید هم اکانت داره زده میشه صرفاً برای کشیدن همر برای کتیبه های NW. بقیه حدس ها مسأله برانگیز نیست.

    نهایتاً امیدوارم که این نمودار رجیستر همینطور با شیب نزدیک به صفر بمونه برای ربع ها و رشد شارپ نداشته باشه.


    نقشه پراکندگی ناتارها هم ارائه میشه خدمتتون. به نظرم این تغییری که ایجاد شد تا ناتار بر اساس کلونی پلیرها باشه از این جهت برای اونایی که دورتر از مرکز هستن میتونن چیف داشته باشن خوبه. (برای اونایی که نقشه های سرورهای گذشته رو ندیدن عرض کنم که قبلاً اینطور بود که خیلی منظم اسپان میشدن. البته این تغییر از سرور قبلی رخ داده).


    برای همگی آرزوی سلامتی و شادکامی و موفقیت و سربلندی دارم.


    ارادت در جریان است. <3

    لقمان


    پی نوشت: آمار حقیر مُرده و بی جهت! شما خوب! بنده بد! قضاوت با منصفان.