Posts by Slim Shady

    سلام به همه‌ی دوستان و عزیزان سرور


    من نمی‌دونم چه خبره در سرور! مدت‌هاست اکانتِ خسته‌ای که داشتم رو به محمدعلی وگنسِ نوب سپردم و لاگین ندارم، اما به همه خسته نباشید می‌گم و به تیم برنده هر کجا که بوده باشه تبریک می‌گم.


    فقط یک نکته، هرچند واردش نمی‌شم چون جاش این‌جا نیست،‌ اما گویا دوستان خیال ندارن دست از حرف‌های تکراری بردارن:


    عزیزان، وقایع سرور نرمال رو تحریف نکنید! خصوصا شما جنابِ میلاد خان. این جمله‌ی تکراریِ "زیر پرچم امرداد" رو فکر می‌کنم شصت هفتاد باری دیدم و شنیدم ازت طی این سه سال، و یک سری طعنه و حرفِ دیگر شبیه به این در مورد اون سرور.


    فکر نکنید ما خیلی کم هوش یا پَرت هستیم، فقط حوصله بحث کردن نداریم. می‌تونیم طومار بنویسیم در موردش، خودتون هم می‌دونید. اما حوصله نداریم واقعا. لطفا برای خودتون نبافید.


    ***

    امیدوارم هر کس اگر خواست دوباره تراوین رو تجربه کنه، با دل خوش و پیدا کردن دوستانِ جدید و یک خاطره‌ی خوب همراه باشه و نه دلگیری و تلخی و کینه.


    ارادت‌مند همه

    پ.ن. سوال اگر انبار یونیک داشت چه عملی انجام میداد :?::?:

    کارکرد انبار منحصر این هست که می‌اندازی روی ناتار دیگه نمی‌شه کاتاش کرد.


    ***


    دوستان داشتم با هوش مصنوعی چت جی‌پی‌تی در مورد تراوین چت می‌کردم این مورد به نظرم مفید اومد گفتم به اشتراک بذارم.

    بوی وینری میدی ایرج :دی

    والا ما از فیزیک کوانتوم و مایکل جکسون نوشتیم اومد پاک کرد قصه پنداموز نوشتیم اومد پاک کرد پست واسه فشار گذاشتیم اومد پاک کرد نوشتیم بیشعور یه هفته بن کرد دوباره قصه نوشتیم یه هفته دیگه بن کرد پست تحلیلی زدیم عینش اتفاق افتاد اومد پاک کرد، یماه حبس بودیم هیچی نگفتیم هرکی هرچی صدا زد گفت ایلیا میگی چیکار کنم به دور از ادبه جواب ندم :))

    ما لوزریم داداش.


    حقیقتا اگر من این سرور اون‌جا بودم مطمئن هستم از دستت این‌قدر حرص می‌خوردم که سرم رو می‌کوبیدم به دیوار.


    من یک سرور کنار تیم هومن و فرهاد عزیز و دوستان جنوب شرق بازی کردم،


    بدون یک دونه مولتی اکانت، بات، گلد زیادی و کمک. هرگز نه دردسر درست کردم، نه غر زدم، نه به کسی گیر دادم، نه پوش و منبع و کتیبه و پارکینگ و فیلان خواستم. فقط یک انبار کوچک گرفتم‌.


    آخر سرور هم دف رنک یک رقمی دو دستی تقدیم ساید کردم و تلاش کردم کمک کنم.


    ساده و بی‌سر و صدا و بی‌ادعا. خیلی هم لذت بردم.


    می‌دونم چه تیم دوست داشتنی و خوبی هستن و بازی کردن کنارشون از بهترین تجاربم بوده (هرچند انصافا زدن‌شون هم کیف داره :دی)


    می‌دونن خیلی دوست‌شون دارم و براشون احترام قائلم. احساس می‌کنم یک سری بیش فعالی و تک‌روی شما داره به ضرر ساید تموم می‌شه و به پای این تیم نوشته می‌شه. قصد ایجاد انشقاق و اختلاف و دو بهم زنی ندارم حقیقتا. حوصله این سیاست بازی‌ها رو هم ندارم.


    ناتار کاتا می‌کنی صد تا صد تا؟ همه‌اش هم توی فرومی. سرور قبل نبودم و نمی‌دونم چه گذشته. اول این سرور نسبت به شما حس خوبی داشتم اما الان ناراحتم.


    برادرانه واقعا پیشنهادم این هست که کمی کمتر پست بذاری در فروم و هی سعی نکنی جواب همه رو بدی.


    دگر خود دانی.


    پ‌ن: بی‌احترامی یه بنده خدایی به تورج خان هرگز بخشیدنی نیست. امیدوارم دیگه هیچ وقت نبینمش. یک تنه کاری کرد از اسپیدترا متنفر شم.

    آقا آقاااا! فروم یک فضای عمومی هست که هر کس که در سرور داره بازی می‌کنه (یا حتی حضور نداره اما علاقه‌مند هست دنبال کنه) سر می‌زنه بهش. لطفا در فضای عمومی طوری رفتار نکنید که بقیه معذب بشن و حتی رغبت نکنن فروم رو باز کنن.


    مثل این می‌مونه شما در یک پارک یا پاساژ یا رستوران طوری رفتار کنی که دیگران بخوان فرار کنن! ابتذال و بی‌ادبی و طعنه و کنایه هم حدی داره کنترل کنید خودتون رو تو رو خدا. حضور درست در فضای عمومی و اجتماع رو بهش می‌گن فرهنگ.


    والا این سرورها در حالی که همه پیرمرد شدیم، تعداد پلیرها و سطح سرور و همه چیزش یک دهم سرورهای گذشته و آی‌آر هم نیست، چرا این قدر جدی می‌گیرید و سخت می‌گیرید و صبح تا شب توی فروم نشستید همدیگر رو می‌کوبید من واقعا نمی‌فهمم.


    می‌خوایم کمی بازی کنیم و کمی لذت ببریم و کنار هم باشیم بفهمید لطفا. کل کل خیلی هم خوبه ولی این کاری که برخی دوستان می‌کنن کل کل نیست بلکه ابتذال در سخیف‌ترین شکل ممکنش هست.


    بیایید پایین.

    ایرج جان پس از بررسی نقشه کروی تراوین شاهد دو دستگی احذاب به Flat و Round Earthers هستیم.

    بیانیه شما در این مورد چیست؟ :دی


    سلامی گرم‌تر به شما ایلیای عزیز


    در مورد سوال اول شما و بحث جالب میان طرف‌داران نظریه‌ی کُره بودن زمین و طرف‌داران زمینِ تخت، من فکر می‌کنم زمین نه کروی هست و نه تخت! بلکه در فضای شش بعدی باید زمین رو به شکلِ واقعی خودش تجسم کرد. البته از لحاظ هندسی بسیار بسیار پیچیده‌ هست موضوع. من ساده عرض می‌کنم:


    بیانیه که ندارم :دی اما فکر می‌کنم زمین در حقیقت یک مارپیچ حلقوی بسیار پیچیده و بلند در امتداد مسیر حرکت خورشید در کهکشان راه شیری هست، اما این شکل (یعنی شکل واقعی زمین) که ابدا کروی نیست رو باید در فضای شش بعدی تصور کرد نه سه بعدی.


    در مورد بعد‌ها به بیان ساده: اگر فضای صفر رو ابتدا یک نقطه در نظر بگیریم، کشیدنش در یک جهت مشخص یک خط رو می‌سازه که فضای‌ست یک بعدی در یک جهت، کشیدن این خط در محور قائم بر جهت خط یک صفحه رو می‌سازه که فضایی هست دو بعدی، کشیدن این صفحه در محور Zها (مثلا به سمت بالا) هم تشکیل یک مکعب در فضای سه بعدی رو می‌ده.


    از این جا به بعد تجسمِ هندسی بسیار دشوار هست، اما تصور کنیم مکعبی که شکل گرفته رو در جهتی با زاویه 45 درجه نسبت به محور Z حرکت بدیم تا به فضای چهاربعدی برسیم (فرضیه جهان چهار بعدی با در نظر گرفتن بعد "زمان" به عنوان بعد چهارم رو الان کار نداریم) و همین روش رو ادامه بدیم تا به فضایی بسیار بسیار پیچیده برسیم که شش بعدی هست.


    حالا اگر مسیر حرکت زمین به دور خورشید رو ترسیم کنیم و اون رو در جهتِ این حرکت امتداد یا "کِش" بدیم به چه شکلی می‌رسیم؟ بعد حرکت خورشید در بازوی کهکشان راه شیری که اون هم حرکتی مارپیچی هست. یعنی زمین در حال حرکت به دور خورشید هست، اون هم خورشیدی که خودش در حال حرکت در کهکشان راه شیری هست، اون هم کهکشانی که خودش در حال حرکت در فضای کیهان طبق قانون هابل هست.


    اگر بتونیم شکلِ حاصل از امتداد یک شئِ سه بعدی در این سهِ محور حرکت رو تصور کنیم و بعد در فضایی شش بعدی ببینیمش، به شکل واقعی زمین می‌رسیم که نه Flat هست و نه Round، بلکه یه مارپیچِ فوق‌العاده پیچیده در حال کِش آمدن در سه محور مختلف در امتداد زمان و در فضایی شش بعدی‌ هست.


    این شکل شاید ده درصد از منظورم رو نشون بده، حالا همین فُرم حرکت رو اگر برای خورشید و کهکشان هم بسط بدیم، به واقعیت نزدیک‌تر می‌شیم.


    earth_copy_e6pu.jpg


    من یک ناتار با فاصله 22.2 خانه از خودم رو با میدان تمرین سطح 4 غارت میکنم

    زمان رسیدن به مقصد هنگامی که از چکمه 25% قهرمان استفاده میکنم برابر است با 40 دقیقه و 47 ثانیه.

    در صورتی که بدون استفاده از چکمه قهرمان زمان کمتری نیاز هست : 39 دقیقه و 48 ثانیه


    حقیقتا چیزی که شما گفتی رو بهش برنخوردم! شاید دقت نکردم یا حضور ذهن ندارم.


    اما در کریلوید دقیق شبیه سازی کردم با سرعت سه ایکس و استپ سوار هون، با سطح میدان تمرین، زمانی که شما گفتی بدون چکمه دقیق همین هست، با چکمه اما کمتر هم می‌شه! نه بیشتر.


    با اکانت خودم با همین شرایط تست کردم، باز هم اتفاقی که شما می‌گی رخ نمی‌ده و تاثیر چکمه قهرمان و میدان تمرین هر دو با هم هستن و زمان رو کم می‌کنن.


    طبیعتا تاثیر افزایش سرعت (هم میدان تمرین و هم چکمه قهرمان) هر دو از 20 خانه به بعد شروع می‌شه، و فقط اون 2.2 واحدی که از 20 خانه فراتر هست متاثر از میدان تمرین و چکمه می‌شن.


    احتمالا یا باگ باشه، یا احیانا در فواصلِ بسیار نزدیک به 20 (و فقط کمی بیشتر از 20) که تاثیر در حد زیر یک دقیقه هست رو به نزدیک‌ترین زمانِ قابل محاسبه در نقشه‌ی فلت گِرد می‌کنه! چیزی دیگری واقعا به ذهنم نمی‌رسه الان..


    سوال دوم اینکه ایرج جان اسم اکانتتون رو میخواستم بپرسم با کسری بیایم عیددیدنی :دی


    والا چیزی در بساط ندارم جهت پذیرایی :دی اما نام اکانتم اسم یک داروی بیهوشی بسیار قوی‌ست که مایکل جکسونِ فقید رو به خواب ابدی فرو برد..

    ارادت


    ***

    عید رو به همه‌ی عزیزان تبریک می‌گم، و آرزو می‌کنم به زودی روزهای بهتر و آینده‌ی روشن‌تر و آزادتری رو ببینیم..


    من خاکم


    بیا حرف‌های سنگین و قشنگ بزنیم یه عده دوستان هم توی رودربایسی با وقارتر و سالم‌تر حرف بزنن و پست بذارن : )))


    خب در مورد کتاب دانش که گفتیم، در مورد نقشه هم گفتم شکل واقعی نقشه‌ی تراوین در فضای سه بعدی یک Torus یا شکل هندسی شبیه به یک دونات هست. علتش چیست؟ :دی


    سوال دوم، چرا از تابلوی مونالیزا استفاده شده برای اثر هنری؟ و چرا باید 250 کی چکش بخوره الان؟ چه خبره؟

    کتاب دانش یا به انگلیسی Book Of Wisdom نام یکی از 7 کتاب معروف مسیحیان است که به احتمال بالا به زبان یونانی نوشته شده و حالت شاعرانه دارد.


    ایلیا جان منبع شما و جزییاتش چندان درست نیست.


    کتاب خرد یا Book of Wisdom در واقع اصلاحِ مربوط به سه کتاب در عهد عتیق (Old Testament) در Bible هست:


    - امثال و حکم یا امثال سلیمان - Book of Proverbs


    - کتاب کمر شکن و مرد افکن جامعه یا جامعه بن داوود - Book of Ecclesiastes


    - شاهکارِ مشهورِ ایوب یا سفر ایوب - Book of Job


    اون چه که شما نقل قول کردی همه از کتاب امثال سلیمان یا Book of Proverbs هست، همچنین این کتب به زبان عبرانی نوشته شدن و نه یونانی، و متعلق به عهد عتیق و یهودیان هستن و نه عهد جدید و مسیحیان. حالت شاعرانه رو اما درست گفتی :دی


    جدی پیشنهاد می‌کنم این کتاب‌ها شدیدا


    ***


    پ.ن: خوب هست که آدم‌ها رو هر چند وقت یک بار که دوباره می‌بینی، متوجه یک سری تغییرات مثبت بشی. مثلا فردی از تب و تابِ کل کل افتاده و متواضع‌تر شده، یا دیگری خلاصه‌تر اما مفیدتر می‌نویسه، یا اون یکی ادبیاتِ قشنگ‌تر و سالم‌تری پیدا کرده در بحث، یا اون یکی کمتر حرف می‌زنه :))


    وقتی می‌بینی تقریبا هیچ چیز تغییر نکرده، حقیقتا دلگیر هست.


    شخصا برای خودم همیشه فرومِ تراوین بسیار جذاب بوده و کم از خود بازی نداشته! اما این قدر این دوران سطحش پایین اومده که واقعا دلگیر هست دیدنش. آدم رغبت نمی‌کنه باز کنه و بخونه..


    پ.ن: دوستت داریم فرهان جان کلا

    سلام به همه‌ی عزیزان


    درست متوجه نشدم کی با کی متا شد! اما در هر صورت هر متایی که شکل گرفته رو تبریک می‌گم.


    همچنین خوشحالم که در سروری حضور دارم که در شکل گرفتن یا بهم خوردن متای خاصی اون وسطا هیچ نقش مستقیم و غیر مستقیمی نداشتم، و دارم در گوشه‌ای ماست خویش رو تناول می‌کنم‌


    هدفم این‌بار فقط تلاش برای فارم کردن کسرا کسپراسکای عزیزم بوده و بس.


    - ارادت‌مند

    ایرج

    پلیر ساده و توتال جنوب غرب


    پ.ن: مشتی داهاتی امدن ادا شهر نشین هارو در میارن


    کم کاری نیست که آدم بتونه صرفا با حضورش، حضور خیلی زیاد و اضافه و بیش از حدش، به تنهایی جذابیت و سطح فروم رو چند لول بیاره پایین. حالا این ادبیات اصلا به کنار.


    پ.ن اصلا چرا نقشه بازی کروی هست:/:/:/


    نوری جان برادر نقشه‌ی تراوین کروی نیست بلکه در فضای سه بعدی به شکل یک تیوب یا دونات یا شکل هندسی Torus هست.

    سلام به همه‌ی عزیزان


    خب دوستان نوبتی هم باشه نوبت ماست که پست بزاریم


    ای کاش این اتفاقِ مبارک با فواصلِ زمانیِ خیلی خیلی بیشتری رخ می‌داد.


    ***


    حقیقتا دیگه متقاعد شدم که تا زمانی که اکثریت افراد ظرفیت و آمادگیِ پذیرفتنِ چیزی رو نداشته باشن، نمی‌شه به زور اِعمالش کرد.


    اگر ادبیات، روحیه، سیستم بازی و مباحث فنی اعم از مولتی و بات و .. و بسیاری موارد دیگر رو اکثریت عمیقا نخوان تغییر بدن، این دیگه چیزی هست که از دل چنین فضایی بیرون اومده و نمی‌شه با یک رویکرد سلبی یا قهری عوض‌اش کرد.


    باید پذیرفت که اسپیدترا همین هست کمابیش..

    سلام به همه‌ی عزیزان


    مدتی هست که جو فروم آرام‌تر و بهتر شده، پست‌ها کمتر اما مفیدتر هستن، و مطرح شدن مباحثی مثل موافقت یا مخالفت با تعدیل خودکار و مقایسه‌ی فنی تروپ نژادها مفید هست‌.


    انشالله جای اسپم و کل کل‌های شدید و متمایل به توهین، از این فضاها بیشتر ببینیم.


    جسارتا عرض کنم که #نه_به_تعدیل_خودکار


    پ‌ن: یک سوال در مورد نژاد توتن فکرم رو درگیر کرده! چرا قهوه خانه باید باعث بشه کاتا نتونه هدف‌گیری کنه؟ اتفاقا قهوه به خاطر کافئین باعث افزایش سطح هوشیاری و در نتیجه تقویت تمرکز و دقت می‌شه. تناقض عجیبی‌ست حقیقتا.

    سلام به همه‌ی عزیزان


    یک خواهش دارم به عنوان کوچک‌تر (از لحاظ سن و تجربه و کلا..) از بزرگ‌واران:


    خواهش می‌کنم بحث‌های قدیمی رو بیش از حد کش ندید - همچنین حرمت یکدیگر رو نگه دارید.



    من با محمد علی وگنس نان و نمک خوردم (معمولا پیتزا و نان سیر البته! ولی حالا اصطلاح هست دیگه)،


    آقا مازیار وقتی قرنطینه کرونا بودم زودتر از نزدیک‌ترین اقوامم جلوی درب منزلم با کیسه غذا و میوه و .. با بزرگ‌واری شرمنده‌ام کرد،


    تیرداد هم که از دوستان چندین ساله‌ی من هست و عزیز بنده (مشاوره‌های خوبی هم می‌ده جدا از تراوین حتی :دی)



    دیدن این بحث‌ها بنده رو ناراحت می‌کنه، و فکر می‌کنم برای عزیزانی که به هر نحوی در اون سرور حضور داشتن هم همین‌طور باشه..


    خیلی حرف‌های ناگفته هست برای گفتن که همه در دل نگه داشتیم، اما همون طور که گفتم مسائلِ مهم گفته شد و دیگه چکش زدن روی این بحث‌ها بیش از این روی خوشی نداره..


    عزیز بنده هستید همه


    پ.ن: دیدن آرش 10 و هادی لئو حقیقتا اپیک بود :)) یاد سرور الدرز افتادم باز هم. یاد باد آن روزگاران یاد باد : )))


    متاسفانه در فروم هم شاهد حضور پلیرهای تازه ثبت نام شده ای هستیم که جهت فکری و متنی، لایک و دیسلایک یکسانی دارند. طبیعتا اینجا پلیرها کاره ای نیستند جناب ادمین!! از ادمین محترم خواهش میکنم اکانت های تازه رجیستر شده را بررسی کنند و چنانچه آیپی یکسانی دارند انها را حذف کنند. این تصور ذهنی من تنها نیست و خیلی از دوستان در پیام هایشان هم اشاره کردند که این اتفاقات بخاطر وجود یک فرد هست

    خواهشا اگر این مسئله بررسی میشه نتیجه آن هم نوشته بشه تا خدایی نکرده با "بی اهمیت بودن این موضوع برای ادمین" اشتباه گرفته نشه.


    ارادت

    جاوید


    درود بر تو جاوید جان. لایک

    سلام به همه‌ی عزیزان


    سروری که تعداد صفحات تاپیک اعلام آمادگی‌اش این قدر سریع دو رقمی بشه سرور داغی خواهد بود :دی


    عزیزم شما(به همراه ایرج عزیز)یک شب اومدین و با بنده و یوسف ریتالین جلسه گذاشتین و حرفتون این بود که ساید جنوب غرب(یعنی ما) و شمال شرق(یعنی شما) در درگیری بین دو ساید دیگه دخالتی نداشته باشیم و به ظاهر دنبال بالانس سرور بودین.


    آقا رضای گرامی، همون‌طور که در پست آخرم عرض کردم، نقَب زدن به گذشته زیاد راه به جایی نمی‌بره! اغلب جزییاتِ مهم فراموش می‌شن، یا در ذهن تحریف می‌شن، یا نسبت به تعبیر و برداشت از هر صحبت یا اتفاق، اختلاف نظر هست.


    نکته‌ی دیگر این که حوصله‌ی خوانندگان فروم رو هم معمولا سر می‌بره زیاد نباید واردش شد.


    اسم بنده رو آوردید، عرض کنم جسارتا، خوب نیست جلسه‌ی تیم لیدری دو ساید در دیسکورد اونم سه سال پیش رو با تحریف و همچنین حذف یک‌سری موارد بیان کنید در فروم..


    نکات لازم بیان شده بارها و در همین تاپیک هم بیان شد مجدد.


    امیدوارم این بحثِ کهنه دیگه مختومه بشه.


    انشالله سرور خوب و جذابی بشه برای عزیزان.

    اینجاش ولی برام سوال بود همیشه شما کدوم طرفی

    زنجیر زن حسین بودی یا شیپورچی یزید؟

    حالا یکبار برای همیشه روشن کن حاجی

    البته واسه من که تاپیکای سال 99 رو خوندم روشنه

    خصوصا صفحه آخرش :D:D:D


    همیشه؟


    متاسفانه شما رو خاطرم نیست.. پرسیدی هستی یا خیر (که پاکش کردی بعدش البته) بنده هم گفتم خیر.


    و اما در مورد سوالت حاجی جان، برای خودم هم چندان روشن نیست، برای خیلی‌های دیگر هم همین‌طور.


    فکر می‌کنم وجه شوخی ماجرا هم در دیالوگم با بهنام روشن بود. حالا شما این وسط چرا آمدی و چه چیز رو می‌خوای دست بگیری حقیقتا نمی‌دونم. یک جور قاطی شدن شاید.. جدی نگیر منم خیلی وقت هست که نمی‌گیرم.


    کلا هر کسی هستی، پیشنهاد می‌کنم چندان در بند جبهه و ساید نباشی، و تلاش نکنی تعصب بیش از حد به تیم خاصی نشون بدی، به طوری که منطق و قدرت تعقلت در این تعصب مضمحل بشه.


    در مورد سال 99 و 89 و .. شک نکن هر فردی به هر مورد یا اتفاق خاصی اشاره کنه چهار نفر دیگه هر کدوم یک طومار جواب در رد یا تاییدش دارن.


    کلا بحث گذشته‌ها اغلب بحث خسته کننده‌ای هست که تجربه نشون داده راه به جایی نمی‌بره. بنده هم حوصله‌اش رو ندارم حقیقتا.


    سخت نگیر عزیزم و این سرور هم هر تیمی هستی خوش باش.


    موفق باشی

    ایرج تو بیارشون بعد برو پیش پرهام بازی کن تنها نباشه یکمم نصیحتش کن از همونا که مارو میکردی با اون لحن شیوات شاید اینم مثل ما به راه راست هدایت شد:)


    اینجوری شاید یکم قلقلک شدیم اومدیم وگرنه در همین 2 3 تا پست کافیه :)


    لطف داری ما کی باشیم نصیحت کنیم.. اون لحن شیوا هم کلا مدل حرف زدنم هست. خیلی‌ها خامِ همین کلامِ من می‌شن فکر می‌کنن من کاره‌ای هستم واقعا :دی


    من دوستانم رو میارم: محمد موکسی و پیمان کینگ هکتور. تیرداد هم که داره میاد دیگه چه شود..


    خودم هم با آبروی نژاد رومن که قدرت تخریب کاتا رو هم بلد نیست می‌ریم خاکستری به عنوان ساید ششم (ساید پنجم هم مجید آخیل هست به تنهایی)


    من و مرید پیشوای جهانیان، شما همه. چطوره بهنام؟ D:


    حاجی هستی این سرور ؟


    سلام بر شما. خوشبختانه خیر..


    صرفا علاقه داشتم در فروم سراغی از دوستان و عزیزان بگیرم، که متاسفانه سطح فروم به شکل باورنکردنی مبتذل و زشت شده. حقیقتا به پوچی رسیدم.

    پ.ن: ایرج تو بیارشون ما میایم میزنمیشون لووول!


    سلام عشق جاویدانِ من :دی مشکل اینه اون وقت گیج می‌شم خودم برم کدوم وری این وسط : )))


    ***


    پ.ن: دوستان در رابطه با تیم فونیکس و سامانِ گرامی، شاید بهتره از تیم حالِ حاضر شمال شرق به طور کل تحت عنوان "تیم شمال شرق" یاد کنیم، چرا که اعضای دیگری هم بودن از تیم لیدری و مسئولین و پلیرها که تحت تیم آریانا و پیش از اون در آی‌آر تحت عناوین دیگری حضور داشتن و حالا هم در استپیدترا حضور دارن.


    پ.ن: گوجه سبز بانمک، دو ساعت آروم بگیر پست نذار بتونیم فروم رو بخونیم ببینیم بزرگ‌ترها چی دارن می‌گن آفرین..

    واقعا حاضر بودم در حد مجید آخیل و مِستر پشت پرده اینا نوب و فراری بودم اما پست‌های پسر سبز رنگ رو در فروم نمی‌دیدم.


    خسته شدیم هر بار فروم رو باز می‌کنیم چیزی بخونیم و سراغی از دوستان بگیریم باید هی اسکرول کنیم از پست‌های گوشت تلخ و بی‌نمک و مشمئز کننده‌ی فضانورد عزیزمون رد شیم..


    از دست بی‌کار جماعت گیری افتادیم..


    پ.ن: سعید جان همیشه تیم نزده‌ای هست بهرحال :دی

    سلام به همه‌ی عزیزان


    این چه حکایتی‌ست که چنین سخت باید از تراوین دل کَند؟ حقیقتا نمی‌فهمم هنوز..


    با وجود فشار کاری زیاد، حواشی و مشکلات متعدد، و با وجود تصمیم بر عدم حضور در بازی، وسوسه‌ی تجربه‌ی حضور در جمع تیم دوست داشتنیِ جنوب شرق که سروری در گذشته روبروی اون‌ها بودم - و با وجود رقابت و تقابل شدید چنان دوستی و مهری جوشید که شاید بزرگ‌ترین دستاورد تراوین اساسا همین باشه - باعث شد تا تصمیم بگیرم با کمترین سر و صدای ممکن یک گوشه یک اکانت دف ساز بکِشم و بازی کنار دوستان رو تجربه کنم.


    از تلاش برای ذکر نام تک تک افراد بنده رو معاف کنید لطفا. اما باید از عزیزانِ دوست داشتنی و با محبت و گرم یعنی فرهاد، هومن، مهدی، پویا، اشکان، احسان و صد البته امید تشکر ویژه کنم و بگم یکی از زلال‌ترین و شیرین‌ترین تجارب دوران تراوین رو کنار این عزیزان داشتم. حرص خوردن از دست حسین فستر تجربه‌ی نابی بود، هم‌صحبتی با بانو Sheryl Mom و شوخی‌های انگلیسی، و صد البته نوب خطاب کردن کسرا کسپراسکای که لذتی‌ست وافر..


    دلم می‌خواست یک سرور کنار حسین کینگ بالای نازنین باشم، اما خب من اومدم و خودش ناپدید شد..

    همچنین آرمین ویچر عزیزم که آمدم دیدم رفته یه سایدِ دیگه! اما بهرحال I Still Have the Unicorn


    از همه‌ی عزیزان ساید که به هر نحو کمک کردن و کنار هم چنین تیم قدرت‌مند و کم‌نظیری رو تشکیل دادن تشکر می‌کنم، همین‌طور از دیگر دوستان در تمام سرور که با موندن‌شون این راوند رو گرم نگه داشتن. برای همه‌ی دوستان آرزوی بهترین‌ها رو دارم.


    از این که توبه شکستم و یک بار دیگر یک سرور رو بازی کردم پیشمان نیستم، چون دوستان خوبی پیدا کردم و دوستی‌های گذشته رو نیز محکم‌تر و با لطفِ بیشتری دیدم.


    خانه‌ی من شمال شرق هست و بازیکنانش هم خانواده‌ی من، اما خوب هست که آدم دل بزرگ‌تری داشته باشه تا دل‌های بیشتری رو به دست بیاره.


    شاید که رازِ گیرایی و خواستنی بودنِ این بازیِ قدیمی همین هست..


    ذوقی چنان ندارد بی‌دوست زندگانی


    - ارادت‌مند

    ایرج


    قربون قلم شیوای تو عزیزم..


    دستمال و حوله کسی‌ست که مدام اسم بد بوی جان رو میاره و شعر می‌نویسه و ازش به عنوان پیشوای جهانیان یاد می‌کنه فدات شم.


    شما یک مقدار ناآگاه هستی نمی‌دونی تیم من اساسا تیم دیگری بوده نه تری‌دات، و سه سروری که نام بردم فقط مثال بود باهوش : ))


    یادش بخیر سرور الدرز جلوی زئوس، پیشوایان اومدن به محمد ماکالو گفتن به ما به عنوان نیو هیتلر و پیشوای عصر جدید اقتدا کن کتیبه می‌دیم مثل کره ببری : )))


    این یک مثال کوچک هست فقط. ریکورد رید کال و غیره هم دست دوستان قدیمم هست..


    زیاد به روزمه‌ی من کار نداشته باش فکر کن همون سه سرور بوده.


    با جولان دادن در فروم خوش باش تا بعد..


    فعلا دیگه ریپلای‌ نمی‌شی همین قدر بس بود برات حقیقتا حوصله‌ی سر و کله زدن با صغر سن جماعت رو ندارم.


    مراقب باش که میام سراغت بعدا.. خصوصا اگر ببینم باز زیاد حرف می‌زنی و سر همه رو درد میاری. منتظر باش تا بعد :thumbup: