نقد و بررسی سرور 1 ایکس راند 2 | آغاز 6 شهریور 1399 |

  • با سلام خدمت همه خوانندگان عزیز


    همانطور که از قبل مطلع هستید ، بالاخره در صبح جمعه امروز میتینگ شیرازی های سرور برگزار شد.جای دوستانی که حضور نداشتند خالی بود و تعدادی با تماس تصویری و مجازی شرکت کردند :) در نهایت تصویری به رسم یادبود گرفته شد تا در اینده از این روز به یادموندنی یاد کنیم.



    تشکر ویژه میکنم از تمام دوستانی که زحمت کشیدن در میتینگ شرکت کردند از جمله امیر عزیز که از راه دور اومده بود و ناصر کلاهبردار عزیز که زحمت میزبانی رو داشتند.


    سپاس


    پ.ن : تدابیر بهداشتی در نظر گرفته شده بود و صرفا در حین عکس ماسک ها برداشته شد.

  • پ.ن : تدابیر بهداشتی در نظر گرفته شده بود و صرفا در حین عکس ماسک ها برداشته شد.

    خیلی خوش گذشت و جای همگی سبز

    شیرازی‌ها استارتشو زدن، و بقیه رو هم به این چالش دعوت می‌کنیم،

    خارج از بازی و رقابت این دوستی هاست که به یادگار میمونه...


    فقط من این پ. ن اشکانو شدیدا تکذیب میکنم به عنوان یکی از حضاره جمع8o

  • سلام و درود به ساکنین سرور 1

    ظهر (صبح؟) جمعه همگی بخیر

    این پست طولانی و فاقد بار فنیه ، پس اگر حوصله ندارید ، نخونید .

    چند تا موضوع در ارتباط با پست شما لازم به ذکره

    اول اینکه ؛

    برخلاف گفته شما ، مدتیه فروم نویسهای ج.ش ، عطای بحث اون دهکده رو به لقاش بخشیدن و سه پست اخیر که باز هم بحث دهکده کذایی امپریال پیش کشیده شده ، هیچکدوم شروعش از جانب بازیکنان ج.ش نبوده و هر بار شروع کننده بحث از ساید دیگه بوده.

    دوم اینکه ؛

    پست آیدین رو نمیشه اسمش رو

    خط دادن از یه ساید دیگه بذاریم ،

    کما اینکه مشابه همین پست آیدین رو خود من ، از ساید خودمون ،

    حدود 2 هفته پیش گذاشتم.

    مثلا این پست :


    اما حرکت همون حرکته و از نظر من هم پلن شبیه همون پلنه ولی در ابعاد کوچکتر که به نظر شخص من حرکتهای انفرادی اینجوری فایده نداره و اگر قرار بر پلن باشه باید هفته ۲ یا ۳ سرور یه روز صبح که خواب بیدار میشدیم ،اونجا یه کلونی ۶-۷ دهکده ای از ۶-۷ اکانت مختلف سبز شده بود و از قبل هم واسه ساپورت و دفش هماهنگ میشد و ......خلاصه اگر قرار به اجرای پلن مورد علاقه چینی ها تو دات کامه که این شکلی نیست.

    و پست قبل از این که شامل خاطره سرور 2راند2 بود.

    فقط اینکه آیدین طبق روال پستهاش ، موضوع رو شیک تر و فنی تر و شیواتر باز کرد.

    سوم اینکه؛

    پست شما مصداق ضرب المثل :

    دیگ به دیگ میگه روت سیاه

    بود.

    چون یه جا از مصادره به مطلوب کردن بچه های ج.ش حرف زدید ولی متقابلا خود شما موضوع رو کاملا با جانبداری بررسی کردید و نه بی طرفانه.

    از اینا گذشته ، میخوام نظر شخصیم رو به عنوان یه بازیکن ساده ج.ش راجع به اون 5گانه دهکده امپریال که شما مطرح کردی ، بگم (نظرات بازیکنهای گل گلی و راه راه و شطرنجی ج.ش،که طبعا مواضع رسمی آمرداده هم به جای خود)

    1.اینکه گفتید اون دهکده به عنوان یه پارکینگ دفاعی میتونه استفاده بشه به نظرم قابل بحثه.

    چون درسته که تو بحث ساخت و نگهداری انویل ، پارکینگ و گندمخوری مهمه اما موضوع مهمتر از اون سرعت و توان ارسالش به مقصد مطلوب تو مواقع ضروریه که دراین مورد به عنوان مثال ، بازیکن دفساز شمال غربی هر بار که میخواد دفاعی به جایی در خود شمال غرب ارسال کنه اول باید تروپش رو از پارکینگش تو خاک ج.ش (دهکده امپریال) بک کنه و بعد تازه به دهکده مقصد تو خاک شمال غرب ارسال کنه.

    که با توجه به مسافت و زمانی که صرف میشه قضیه نوشدارو بعد از مرگ سهراب مصداق داره.

    2.این قضیه نون خوردن و غارت از یه ساید دیگه که هم شما و هم اون حاجی گمنام ! تو چند پست قبلتر گفتید درسته ولی باید دید واقعا چقدر در عمل میشه نون مفت خورد.

    مسلم که غارتگرهای ج.ش بیکار نمیشینن که نظاره گر غارت منابعشون توسط بیگانه باشن .

    اتفاقا برعکس ، هر چقدر که در حالت عادی واسه رید ناتار/واحه/فارمها تلاش میکردن ، الان که همچین مهمون ناخوانده ای اومده سر سفره شون ، یه جورایی غیرتی شدن و چند برابر تلاش میکنن و وقت میذارن که هر لقمه اون مهمون ، کوفتش بشه .

    این موضوع وقتی ثابت میشه ،

    که یادمون بیاد اختلاف میزان غارت اکانت امپریال با بقیه نفرات تاپ تن غارت ، تا قبل از اینکه تو خاک ج.ش این دهکده رو بزنه ، تقریبا به همین مقداری بود که الان هم هست.

    یعنی غارتی که از خاک ج.ش میکنه ، عملا چیز خاصی به مقدار کل غارتش اضافه نکرده.

    همه اینا رو وقتی بذاریم کنار مقدار گندمخوری که بخاطر نگهداری دفاع اون دهکده ناچار شده به خودش تحمیل کنه ، اونوقته که قضیه هزینه و سود بیشتر ملموس تر میشه.

    3. ساخت دمپایی تو دهکده ای دورتر از بقیه دهکده ها ، اونم با توجه به گندمخور نیروهای دفاعی و هجومی موجود در دهکده و همچنین غارت ناچیز و لاست معمول روزانه گرزی های در حین غارت و در نتیجه تولید کل اون دهکده کار ساده ای نیست و در نهایت هم تو یه بازه زمانی مشخص و کوتاه مدت ، چیز دندون گیری ازش در نمیاد.

    4.فشار سیاسی درکار نیست و این به قول شما 50 پست بیشتر ناشی از بیکاری معمول از هفته های آغازین سروره.

    چون تقریبا همه بازیکنان ج.ش با تجربه هستن و دیگه خبری از اون بازیکنان تازه کار و عجول نیست که بخوان از سر جوگیری و تصور تجاوز به خاک مقدس ج.ش عملکرد لیدرهاشون رو زیر سوال ببرن.

    5.در این مورد فقط میتونم بگم که مطمئن باشید کار به کتیبه زدن توسط اون دهکده نمیرسه.

    و همونطور که چند هفته پیش گفتم ،باز هم تاکید میکنم که به نظر من ، همچین پلنی یعنی عملیات ایذایی دهکده زدن تو ساید دیگه ، تا وقتی که توسط چند اکانت و همزمان انجام نشه ، هیچ سودی نداره ، بلکه در نهایت ضرر داره .

    اما فارغ از موارد بالا یه نکته جالب دیگه که به چشمم خورد این بود که شما جایی از مدت زمان طولانی سرور نرمال حرف زدید ولی جایی هم با فونت درشت آبی رنگ به همین زودی از جنوب شرقی گفتید که در حین باختن داره لبخند میزنه ! ،به نظرم هنوز خیلی واسه اعلام باخت ج.ش یا هر ساید دیگه ای زوده .

    در نهایت و با توجه به اینکه از انتخاب خوب شمال غرب در این مورد گفتید و همچنین آیدین که تو پستش یه جا به موضع ش.غ در این مورد اشاره کرد ؛

    به نظر من ، احداث اون دهکده تو خاک ج.ش و اینکه این حرکت به هیچ وجه از جانب لیدرهای ش.غ محکوم نشده و برعکس حمایت ضمنی شده و امپریال هم کماکان عضوی از اتحادهای رسمی شمال غربه ، یک حرکت کاملا خصمانه و جنگی از جانب کل شمال غرب تلقی میشه و اصلا یه حرکت انفرادی از یه اکانت انفرادی نیست .

    طبعا بعضی پستها توسط اشخاص خاص ، با اهداف خاص گذاشته میشه ، که همانا تحریک ج.ش برای نشون دادن عکس العمل عجولانه و بی برنامه هست.

    پ.ن : تو پستهای قبلی از یه نمونه دهکده زدن تو خاک رقیب (داستان دهکده آخیلیوس تو خاک ش.ش و اتحاد الدرز) گفتم و اینکه اونزمان الدرز چطور علی رغم پروپاگاندایی که تو فروم راه افتاد رفتار کرد و در نهایت هم با کمترین هزینه اون دهکده رو صفر کرد.

    اما نمونه متضادش و حرکت عجولانه میشه داستان دهکده ای که اکانت خلیج فارس ،تو سرور 2راند3قدیم از شمال شرق رفت و تو خاک ج.ش احداث کرد.

    اونموقع جنوب شرقیا تو دام همین تحریک ها و رجزخوانی های فرومی افتادن و حدود هفته های 7یا8 سرور اقدام به صفر کردن دهکده مذکور کردن.

    نتیجه این شد که تقریبا تمام تروپ هجومی اون تایم سرور جنوب شرقیا گزارش نگرفت و دیوار شد ولی اون دهکده سرجاش موند و در ادامه ؛ هم ناچار شدن بار روانی مضاعفی رو از جانب بازیکنان ساید خودشون و رقیب متحمل بشن و هم ضرر فجیعی بابت نیروی هجومی دادن که حتی تو چند هفته آینده ش یعنی برای زدن کتیبه های ساید خودشون هم به مشکل برخوردن.

    منتهی مهمترین بخش اون داستان اونجا بود که ،

    لیدرهای ش.ش اونزمان سرور ،برخلاف لیدرهای کنونی ش.غ ، اینقدر سیاست داشتن که هرگز به صورت رسمی و علنی زیر بار حمایت دفاع از اکانت خلیج فارس نرفتن و حتی اون اکانت خارج از اتحادهای رسمی ش.ش بود؛

    چون این آینده نگری رو داشتن که شاید روزی به صلاح باشه با همون ج.ش متا کنن.

    کما اینکه در نهایت چند ماه مونده به پایان سرور متا هم کردن و واندرشون هم صد شد و ۳ داتیا واسه بار هزارم باختن :دی (این تیکه آخر رو در حین جمع کردن چمدونم و فرار نوشتم 😂 )

    خلاصه اینکه ، هیچوقت یادتون نره که این بازی همونقدر که نظامی/ریاضی هست ، همونقدر هم سیاسیه.

    خوش گذشت

    تیرداد

    , I Thought I knew It All

    , But I Was Wrong

    ! Again

    پست 5 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط T!rDaD: تیرداد ، خبرداد شد ().

  • درود

    تیرداد گرامی من شما رو ریپلای کردم که دوستان کم تجربه‌تر‌ به خودشون نگیرن و بحث وارد فاز غیرتی نشه .


    الان این دوستمون گفت اونجا پارکینگ دف ش‌غ شده و گندمش رو از اس‌ای جهانخوار تامین می‌کنه (قضیه آمریکا و گندمش و دریا ههه)

    خب برادر گرامی

    اگر شما تو همه دفسازات میدون تمرین ۱۴ و آهنگری ۱۴ داشته باشی قبولت میکنم.

    نکنه‌ همه‌ی دهکده‌های شما هیرو داره پرچم دادی دستش دفسازات با سرعت یوز برمیگردن :دی



    شادزی مهرافزون


    پ.ن

    به نظرم این تجدد حیات امپریال به محاسبات کیریللود ارتباط مستقیم داره :دی

  • زدن دهکده تو ساید مقابل

    همونجوری که آیدین گفت هم مزایایی داره هم معایبی

    باید ببینیم تیم امپریال چجوری ازش استفاده میکنه چی رو بدست میاره چی رو از دست میده

    اینکه انتظار داشته باشیم الان جنوب شرق اون دهکده رو بزنه خیلی غیر حرفه ای هست

    شاید تو یکی دو روز اول میتونستند این ریسک رو با مقداری تلفات قبول کنند نه الان که کراپ های اون ده بالا اومده و تروپی هم برای غارت داره و دفش فیکس هست کاملا

    احتمالا دوستان جنوب شرقی یا دارند کپ دو یا سه مولتی نزذیک رو آپ میکنند و شارژ میدن برای کلین این دهکده و یا کلا میزارند بعد از زدن کتیبه ها و با ته مونده جلو زن ها شروع میکنند کلین کردن این ده

    بعضی مواقع صرفا باید صبر کرد و دید که کدوم تیم حرفه ای تر برخورد میکنه با این قضیه نه احساسی تر !

    مورد بعدی یه لوگین رو اکانت داشتم ناتار جمعیت 730؟؟؟؟

    بر چه اساسی و چه معیاری؟؟ سرور مشابه همچین جمعیتی برای ناتار وجود داشته 1!!

  • سلام شب همگی خوش

    کل مطالب فروم فعلا اختصاص یافته به دهکده امپریال

    به نظر من بهتره از این موضوع خارج بشیم چون اون دهکده تا الان سرور فقط دهکده ای بوده که فقط گندم خور دفاع سایدش رو تونسته بده و سودی براش نیست

    پس بهتره از این مورد خارج بشیم

    درمورد ناتار در سرور سه ایکس با این جمعیت وجود داشته

    یه سری اکانت ها که فعالیتی و ورود و خروجی روشون نمیشه بعد یک مدت تبدیل به ناتار میشن!!

    من پرسوجو کردم بهم گفتن اگه کنار دهکده شما ده زده بشه ناتار اضافه میشه من رفتم عقب کنار دوستان ده زدم ولی ناتار اضافه نشده

    یعنی هرکی دوست داره بیابون بره باید بگه بای بای ناتار؟؟؟؟;(;(;(;(

  • سلام شب همگی خوش

    سلام کسرا جان

    با اجازتون من تحقیقی در این مورد کردم و در مورد ناتار های با جمعیت بالا و منابع بیشترشان

    از آنجایی که خوب سرور یه جورایی عدم بازی با مالتی و باته این مقدار ناتار و منابع یک حرکتی فکر میکنم برای رفع نیاز به مالتی فراوان و صنعتی و هیبریدی و غیره باشه

    در مورد کاتا ناتار تست کردیم.. تاتاری اضاف نشد(یعنی کاتا ناتار جمعیت پایین و اد جدید ناتار)

    ولی احتمال هست عقب تر یا در مختصات دیگری اد شده باشه.


    در مورد اینکه در کنار کسی ده بزنیم و ناتار اد بشه🤔😲

    نشنیدم. این مساله رو..


    یه جورایی صلاح به این است که اولا ناتاری کاتا نشه یا چیف و ساید بتونه بهره درست رو ببره..


    پ ن :یه ناتار اسکات کشیدم حدوود 200 ک منبع.......


    Dr.navid


    سرباز جنوب غرب خسته 😉

    (غرب نه شرق... نه شمال..... غرب غرب غرب تا ابد)

    💓

  • ~




    یه بار هم که خیلی معروف بود همین سرور اکانت مجید آخیلیوس که آخرش زدیم صفرش کردیم. (همر اکانت من نصفه رد شد و همر پیمان بعد از من با بقیه کاتاها، کامل لهش کردن، حدود یک هفته قبل کتیبه اگه اشتباه نکنم.)

    سلام به همگی

    ما هرچی از این تراوین فاصله میگیریم باز یکی میاد پی میده بیا فروم فلانی گفته فلان کردم مجبور میشم بیام جواب بدم

    آیدین جان فقط 1همر شما نصفه رد شد همر پیمان هم بدون لاست؟

    اون همرهایی که 1هفته قبل کتیبه ها زدید جلوی خودتون و پیمان همر حساب نمیشن؟ اون همرها که جلوزن کردید هر کدوم به راحتی بزرگ و یونیک میزدن بعد اینجا فکر میکنی آمرداد به اندازه اون سرور الدرز همر داره که بیاد 7.8تاشو مثل شما بکنه توو دیوار اونم توو تایم کتیبه ها؟

    بعد فقط شما زدید؟ من اصلا از الدرز کسی نزدم ؟ اون دختره که اومد 1خونه ای کپ گرفت کلی ساپورتش کردید بعد که یکم اومد بالا بردیدش تو تعطیلات تا از تعطیلات اومد بیرون بدون لاست من صفرش نکردم؟ کم پلیرهاتونو میزدم و غارت میکردم؟ کم بار روانی نداشت اون کپ واستون؟ همین مهدی عشق از بس بهتون غر میزد بیچاره تون کرده بود

    بعد چندبار اومدید چندتا از مولتی های من که توو ش ش بودن صفر کنید نتونستید هر دفعه اینسرت شدید به همین سادگی بود؟ شما مارو 1هفته قبل کتیبه له کردید:)))

    الان هم این قضیه ایمپریال یه فرق بزرگی داره با من فرقش اینه که یه ساید پشتشه من پشتم رفیقام بودن دمشونم گرم

    بعد من اول ش ش بودم با مولتی هام که بعد دیدم شما بزن نیستین رفتم ش غ اون 150% گرفتم که واحه سومشم گرفته بودم میگفتی ضرره نباید واحه 3 میگرفتی براش ولی ایمپریال فقط امده یه ده زده ج ش دفاع کردنش راحتترهالان یه ساید با ایمپریاله شما اون کپ ایمپریال و با کمترین تلفات که هیچی با بیشترین تلفات هم به این راحتی ها به قول خودتون نمیتونین لهش کنین بازی هم هم واسه خودش هم واسه ج ش جذاب کرده

    اگه کتیبه ها هم چینش نشه شانس باهاش یار باشه کتیبه هم میتونه بزنه کتیبه هم نزنه 4.5تا کپ مولتی و .. ازتون میپرونه

    سعی نکن کارایی که خودت قادر به انجامش نیستی کم ارزش جلوه بدی

    بشین همون کپتو آپ کن الان هم که هیچکی همر کپ نمیکشه باز همر کپ بکش چون از نظر شما نان کپ گرونه هزینه 3برابره در آخر تعداد کاتاها برابره

    4نفر هم مثل کارگر افغانی مثل بات بذار رو اکانت و چندتا مولتی بهشون دستور بده برات رید بدن و دف بکشن خودتم بشین ماشین حسابتو دستت بگیر توو فروم قصه تعریف کن

    بابا جان تراوین فقط بازی اعداد نیست لازمه اصلیش هوش و تجربه و وقت و هزینه هست حالا تو هی بشین حساب کن چرا اینقدر میدید واسه سیلور و گلد وی پی اس یا چرا صنعتی بازی میکنید

    هی بگو بیایید مثل ما سنتی بازی کنید البته همش فیلمه چون صنعتی بازی کردن هزینه و زحمت زیادی داره و وقت زیادی هم میخواد هرکسی نمیتونه بازی کنه که شما جزو اون دسته هستی که نمیتونی بازی کنی

    وگرنه پاکبازی در تراوین نداریم همه مولتی باز هستن تعداد مولتی ها کم و زیاده فقط

    شما همون سرور که اومدی با اون آرمان هات پاکبازی و رواج بدی اولش از ترست که امرداد گفته بود میزننت دف مولتی های مای مولتی باز توو کپت پارک بود و بعد رفتی زیر پرچم امرداد مولتی باز ما که زدیمت دف امرداد مولتی باز و گرفتی ودیگه دستت واسه همه رو شده که هرجا به نفعت باشه همون جایی :D

    میگم حالا یکی بیاد یه تیم 10.15 نفری و ساپورت کنه براش اکانت بالا بیارن با ای پی جدا که چندتاشونو رید بده چندتا دفساز از نظر شما اشکال داره؟


    پ ن:الان باز نخودی میاد میگه به کلاسیک بازها احترام بذار :d

  • مجید جان،


    پستت از نظر تاریخی، یه مقداری تاریخش گذشته هست.

    بحث ۴ سال پیش رو،‌ نمی تونی با تعریف کردن جزئیات نادقیق تحریف کنی. نتیجه اش رو همه می دونن -- کپ شما صفر شد، شما هم گذاشتی رفتی. مضافاً اینجا سرور ۱ ایکس راند ۲ اسپیدترا هست. اگه خواستی راجع به جزئیات فنّی اون داستان حرف بزنی و تجارب خودت به عنوان کسی که سمت مهاجم این حرکت بوده رو منتقل کنی، قطعاً استقبال می شه؛ اما این که بخوای بدون نفس کشیدن هی بگی لیلی زن بود یا مرد، یا تایتانیک اوّل جک عاشق دختره بود یا نه، یا اون جنگ ممسنی بود یا کازرون، حوصله همه سر می ره -- اگه خیلی دوست داری برو یه تاپیک جدا بزن راجع به این قصه ها، هر کی علاقه مند بود میاد می خونه.


    از نظر همین توضیحات فنّی هم که نوشتی، شما روی این که صنعتی زدن چه قدر خوبه و شیشه چه قدر بهتر از تریاک هست تأکید داری! در حالیکه اینجا همون سنتی ش هم قدغن هست. حالا بیا هی از افتخارات خودت و سرنگ و آزمایشگاه والتر هایزنبرگ ت بگو -- مجدداً ربطی به اینجا نداره.

    نمی گم آموزش زبان ژاپنی چیز بدیه؛ منتهی می گم وسط نوحه ی محرم توی دروازه غار، شما با صدای بلند شمارش اعداد ژاپنی پخش کنی و هی ولوم کم و زیاد کنی و این وسط بگی که چرا بسیار خوبه که خلبان های کامی کازی ژاپن بیان پایگاه چهارم شکاری دزفول تدریس کنن، کسی تره هم برات خُرد نمی کنه.


    من هم به شخصه، علی رغم همه توهین های شخصی ای که به من کردی به عنوان یه رقیب، از نظر فنّی بهت احترام می ذارم و می دونم آدم پرتلاشی هستی. منتهی به نظرم از نظر هوش اجتماعی (این که کجا چه حرفی رو بزنی) می تونی بیشتر روی خودت کار کنی.


    شاد باشی.


    ارادت

    --آیدین

    I used to want to change the world. Now I just want to leave the room with a little dignity. - Lotus Weinstock

  • سلام به همه عزیزان


    از حالا علیرضا ایران عزیز اکانت AliReZa IRaN در فروم از اکانت NoOBe KaBiR در سرور رو به عنوان سخنگوی رسمی ساید شمال شرق و مجموعه بزرگ آریانا در فروم سرور اعلام می کنم.


    بدیهی هست که اعلام مواضع رسمی، اعلان ها و بیانیه ها، و بیان خبرهای برجسته و مهم تیم از طریق ایشون در فروم صورت خواهد گرفت.


    - ارادتمند

    ایرج

    دیپلمات ارشد شمال شرق


    پ.ن: پیشنهاد می کنم به هیچ وجه پروفایل اکانت ایشون در سرور رو نخونید چون بسیار خطرناک نوشته شده.


    پ.ن 2: نتیجه جلسه شورای هر چهار ساید برای بررسی مرزهای بازی تمیز و قانونی و توافقات بر سر رعایت اصول در بازی به زودی اعلام خواهد شد.

  • اگه از نظر تاریخی تاریخش گذشتس چرا همتون میرید به اون سرور استناد میکنید؟ تایید تحریف دقیق و نادقیقش هم باشه با اونهایی که در سرور حضور داشتن

    من اون سرور از روز اول ش ش بودم با اعلام آمادگی قبلی اسم اکانت هم دادم

    طبق گفته لیدرتون پیمان باید تا 1ماه جمع میشدم این 1ماه هی تمدید میشد اون کپ اول و اخرش باید صفر میشد که شد با صفر شدن اون کپ اکانت من جمع شد تموم شد؟ له شدم؟

    اینجا طرف وسط سرور از یه ساید دیگه اومده توو یه ساید دیگه کپ گرفته هی میایید ربطش میدید به اون سرور اون سرور تموم شده رفته


    مطمینی اینجا مولتی قد غنه؟ من توو سرور نیستم ولی آمارشو دارم بچه ها با وی پی اس و بروزر تور توو همه سایدها دارن 15تا 20تا مولتی میکشن

    نه اینجا نه سرور رسمیش تا زمانی که آی پی نخوری کسی نمیتونه بهت گیر بده فقط سرور رسمیش با تور بری بن میشی که اینجا بن نمیشی

    اینجا بیشتر از 15.20تا مولتی نیازی نیست اگه بود بیشترشو میکشیدن
    حذف من اون سرور به درخواست اردشیر بود که معماری یونیک با تک هیرو آورد بن فور اور شد همونجور که شما چشمان یونیکو با تک هیرو بردید بن هم نشدید که اردشیر گفت حذف دسته جمعی بشه منم دیگه رفته بودم ان دبل تابع تصمیمات ساید بودم

    من هم کپم توو ان دبل بود هم مولتی هام بودن هم همرامو داشتم نه یکی دوتا 3تا همر شما چون تک همر بودی تا همرت لاست خورد از سرور رفتی سرور بعدش هم آرمان ها و انقلاب قلابیتو دیدیم

    اون زمان 3.6 گذشت تموم شد هر چیزی یه دوره ای داره دوره اون سبک بازی کردن هم واسه اون زمان بود الان سبک بازی عوض شده اون موقع همر کپ میکشیدن الان اصلا کپ نمیگیرن چه برسه به اینکه همر کپ بکشن الان با مولتی دف که جای خودش همر هم میکشن


    عزیزم جواب های هویه شما حق داری به راحتی به هر کی دوست داشتی توهین کنی حالا توهینتو توو نگارش به صورت ضرب المثل و جور دیگه بیان میکنی

    در مورد مصرف تریاک و شیشه هم والا من مصرف کننده نیستم وگرنه ابایی از گفتنش نداشتم

  • بووم بوووم

    چیزی نیست بچه ها از خنده منفجر شدن


    والا لیدرای اس ای یادشون رفت بیان فروم جاشون من اومدم

    اعضای تیم خیار پوست کن(تیزی به دست سابق) در یک پلن همه جانبه و انتقام جویانه در پاسخ به تجاوز اکانت ایمپریال به خاک پاک جنوب شرق (همون کپ معروف) تعداد ۴۰۰ عدد ارابه را به منظور سنگین کردن گندم خور دهکده کپ ایمپریال ارسال کرده

    و باعث ایجاد خسارات سنگین به آن دهکده شدند

    و بار دیگر ثابت کردند که در پلن ریزی توانمند و خلاقیت والایی دارند



    هم اکنون به تصویری که بعد از پلن فوق بر سر دهکده متجاوز اومد توجه کنید



    یعنی یه جوری رفتار میکنید آدم فک میکنه اونور سیستم سارا دو ساله از تهران داره برنامه خسارت به مارو میریزه همین قدر چیپ همین قدر بچگونه

    از صبح دارم به خودم امید میدم که این یه شوخی بوده😂😂 ولی متاسفانه مثل این که خیلی برنامه سنگینی پشتشه


    لابد دوروز دیگه میخواستی بیای بوم بوم کنی بگی اون گندمی که میدادیم برا دف شما بوده؟😂😂😂 آر یو کیدینگ می؟


    پ.ن:اشکان سرلشکر مگه دف سازا زیر مجموعه تو نبودن؟ نگو که این پیشنهادتو بوده که رگمو میزنم خدایی داداش


    پ.ن۲:کسری جان یه سفره ای باز شده میخوای توام تیراندازاتو بفرست من نون بدم


    همچنان دوستون دارم

    Saman

  • بووم بوووم

    چیزی نیست بچه ها از خنده منفجر شدن

    سلام به شما

    فارغ از سوتی عظیمی که تو پست قبلی دادم و اصن دقت نکردم نیرو کمکی بوده و نه حمله و حذفش کردم :دی

    ولی فکر کنم خواستن لا به لای فیک روزانه ای که سمت دهکده شما ( دهکده که چه عرض کنم ، از بس حاشیه داره دیگه واسه خودش یه پا قاره هست ) میاد از فرصت استفاده کنن و از شر مقداری نون خور اضافه ( هر دو از دهکده دیفالته ظاهرا ) خلاص بشن.

    که حالا به هر علتی موقع حمله یادشون رفته اون دایره های های پایینی رو تیک بزنن و به صورت نیرو کمکی فرستادن.

    از این اشتباهات در ضمن سرور زیاد اتفاق افتاده ، بهتره خیلی هیجان زده نشیم.

    شما هم واسه آتو گرفتن از تیم پلنری آمرداد اینقدر عجله نکن و اینقدر سریع اقدام به دور پیروزی زدن دور 4 کوارتر نکن ، اونم به وقتش و زمانی که جنگ تو سرور مغلوبه شد و فشار بازی بالا رفت ، بالاخره یه جایی اشتباهی اتفاق میوفته .

    پ.ن : حالا این که سوتی خوبیه.

    یه بار شبی که فرداش قرار بود همر ما لانچ بشه که 10 ماه آزگار هم واسه ساختنش زحمت کشیده بودیم ، البرز نمیدونم چه درد و مرضی (شما بخونید : کرم :دی ) به جونش افتاد و با هیرو رفت واحه زد و هیرو رو سقط کرد 😂

    اونم تو ورژن 3.6 که چون کتیبه ای نبود واسه پر کردن قدرتهای هیرو باید بابات و چشمات و جونت درمیومد و چند ماه مینشستی و دستی ، دونه دونه حیوونای واحه رو میزدی و از اونورم سطل (چند ساله واسم سواله دلیل انتخاب آیتم سطل شکل برای زندگی بخشیدن چیه !؟ ) و اینا در کار نبود و قهرمان ما چند روز بعد زنده میشد.

    در نتیجه مجبور شدیم با دماغ آویزون ، همر رو همونجور یتیم و کور و کچل لانچ کنیم.

    خوش گذشت

    تیرداد

    , I Thought I knew It All

    , But I Was Wrong

    ! Again

    پست 6 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط T!rDaD: آخه مگه مجبوری پیرمرد !؟ ().

  • سلام

    به نظرم امپریال بزرگ وقتی چک میکنه دفاع های تو اردوگاهش چیه و اینطوری برای بک کردن دفاع ها خوشحالی میکنه ! و از خود بی خود میشه و اشک شوق میریزه از این دستاورد مهم

    یکم رو بازیش متمرکز بشه و حواسش رو جمع کنه شاید بهتره باشه!


    حالا درست و غلطش رو نمیدونم ولی سرباز گمنام امرداد ( همون نرم افزاره ) چند روزه یه لاگایی داره نشون میده که یه پاش امپریال کبیره

    بعد واسه اینکه صحت اطلاعات سرباز گمنام رو چک کنیم

    میریم تاپ ها

    میبینیم بععععلههه

    امپریال کبیر تاپ مهاجمین ( پوشرها مگه تاپ مهاجمینم میرن؟ )

    برادران دیگر شمال غربی تاپ مدافع


    1- تو مولتی هاش دف ریختن

    2 - دف مولتی هاشو بک داده حواسش نبوده زده بهشون

    3- موارد 1 و 2

    4-امپریال اصلا پوش نمیزنه و ریدش از 900 تا واحس ، صحت اطلاعات سرباز گمنام رد میشود :دی



    پ.ن: هیچ چیز از چشمان تیز بین سرباز گمنام آمرداد پنهان نیست !

  • بزنید این کپ رو راحتمون کنید...


    تا میایم فروم می‌بینیم بحثه کپه ایمپریاله، حداقل دو تا لینکه ضد و خورد بزارید..


    دف ریختن تو کپ میشه پست..

    بک میدن دفو میشه پست...

    اسمه کپ عوض میشه، میشه پست...


    تا کی قراره فقط تحلیل و کل کل در موردش بخونیم.


    بزنید، نهایتش چهارتا جلوزن دیوار میشه با دفه 10 تا مصری، تکلیف مشخص میشه.

    تا کتیبه هم خیلی مونده... ملت تازه دارن استارت میزنن تو سرور، اول بازیه، لاستش برا هر دو طرف زود برمیگرده


    اگه یکی دیگه رفت تو یه ساید دیگه کپ زد هر جای مپ بود من شخصا میام برا کاتاش تا پنجاه صفحه نشه در موردش تو فروم

  • امپریال کبیر تاپ مهاجمین ( پوشرها مگه تاپ مهاجمینم میرن؟ )

    برادران دیگر شمال غربی تاپ مدافع

    سلام بهنام جان

    صاف میرم سر اصل مطلب طبق استدلال شما که پوشر ها تاپ نمیرن ،توجه تون رو به تاپ ریدر ساید شما جلب میکنم و این دو عکس

    خب الان گان هیرو 4769 پوینت مهاجمین داره اینم عکس پلن دیستروی شما روی سنتکام

    این جور که مشخصه کلا تاپ ریدر ساید شما هیچ نیروی خاصی جز تو اون پلن تا اینجای سرور نکشته،پس میشه طبق استدلال پوشر ها تاپ هجوم نمیرن این اکانت رو به عنوان پوشر شماره ۱ سرور معرفی کرد ؟

    شما یه نگاهی به رنک هجومی اکانت ایمپریال و باقی اکانت های شمال غرب بنداز بعد حداقل این استدلال رو بکن

    البته که ما اکانت گان هیرو رو متهم به پوش نمیکنیم حتی میگم اگه داری اینجوری پوش میکنه نوش جونش اصلا ما که بخیل نیستیم فقط خواستم یادآوری کنم بهت شما هم ریدر دارید تو سرور بارها تو این فروم هم توضیح داده شد که چه خبره تو ناتارهای سرور اسپید ترا جای اینکه این همه وقت بذارید باز هم صفحه ها این قضیه رو کش بدید برید از ریدرهای سایدتون یاد بگیرید بازی روی اکانت ریدر رو یا اگه حالشو ندارید که همون کراپتون رو بزنید تو آینده خیلی زود تفاوت هارو متوجه میشید


    در مورد اون ۹۰۰ آبادی هم هرکی کمی حوصله کنه تو مپ بچرخه میبینه که آباده های اطراف اکانت ایمپریال چه وضعیتی داره جا اینکه سرتونو بکنید تو برف ماشالا این‌همه وقت برای آنالیز اون اکانت گذاشتید یه خورده تو مپ هم بگردید


    پ.ن:خدمت اون برادرهای پشت دستی که تو سرور های دات کام پشت اکانت ایمپریال کف و سوت میزدن و هورا میکشیدن که پرچم ایران رو بالا نگه داشتید و الان که این تیم روبروشون داره بازی میکنه انگ پوش و هزار چیز دیگه ای به این تیم‌میزنن خواهش میکنم بشینن رو همون بنچ تخمه شونو بشکونن باید یه اپسیلن تو بازی حرفی برای گفتن داشته باشی بعد بیای اینجا کری بخونی

    پ.ن:بازهم تکرار میکنم بازی و حتی سیاست برای ساید شمال غرب تو فروم جریان نداره فقط در حد انتخاب تارگت های دست گرمی برامون ارزش داره چون بار فنی فروم به شدت پایینه به جز چند مورد پست خوب و تحلیل قشنگ چیز دیگه ای من که ندیدم متاسفانه تو اون ها هم نمیشد شرکت کنیم چون ترجیح میدیم همون دژکوب باز های ناشناس باقی بمونیم براتون


    پ.ن:میگن مشت نمونه خرواره دقیقا نمونه اون فرهنگی که باعث میشه هرکی وضع زندگیش از ما بهتره و دزد و پدرسوخته و هزار جور حرف دیگه در موردش بزنیم تو فرهنگ ایرانی نمونه بارزش تو همین کامیونیتی واضحه اتحادی که ۴۸ نفره ۲۰ میلیون کمتر از ۶ نماینده شمال غرب توی تاپ ۱۰ همشون با هم فارم کردن میاد سعی میکنه تلاش ها شب بیدار موندن و زحمت یه ساید رو بذاره رو حساب پوش و .... بس کنید واقعا گفتید پوش عکس پوشتون رو گذاشتیم کف فروم گفتید دارید منبع جابجا میکنید و اون اکانت که تو تاپ غارت نیست !!! استدلال هاتون خیلی خنده داره


  • زاوش جان

    با گان هیرو مشکل دارید ریپورت کنیدش ! اگه پلیر کم دارید واسه ریپورتش .... متن ریپورت رو به من بدید ، بدم بچه های خودمونم ریپورتش کنن!


    اگه پوش باشه مثل D.K , Shadow بن میشه !

    پست منم برای اثبات پوش نبود ( چون از نظر ما پوش نه تنها امپریال بلکه کل مجموعه شما محرضه ) .... سخن چیز دیگه بود که مطمعنم شما منظور منو گرفتی! چون زرنگ تر از این حرفا هستی که اصل مطلب منو ول کنی به فرعش بچسبید .


    به نظرم کشش سرور اجازه نمیده بیشتر از این موضوع پوش رو ادامه بدیم :)

    به قول معروف همینه که هست :)



    پ.ن: زاوش جان منم دوستت دارم :x

  • درود


    بحث امپریال و مولتی و رید اگر انشالله به نتیجه رسید بریم سراغ بحثی دیگر.


    مسئلکم

    الان با این تایم سرور به نظرتون همر برای دم کتیبه‌ها باید چه مقدار باشه که قابل قبول باشه؟(چون ورژن جدید نرمال بازی نکردم و این سرور گویا مولتی هانتر و ادمین بر بازی به طور سالم خوب نظارت میکنند )

    و اینکه به نظرتون با اضافه شدن ریدرها چند درصد از ریدی که الان داریم کم میشه؟


    شادزی مهرافزون

    پ.ن

    حضور سام رله بزرگ مرد و دوست گرامی رو به سرور تبریک میگم و امیدوارم از مهارت ایشون تو مبحث رانندگی به خوبی استفاده بشه .

    والسی خسته

  • ای بابا حاج حسین چرا بیخیال نمیشی ، ما نمیخوایم اون دهو بزنیم شما اگر مشکلی داری خودت برو بزنش چیکار به ما داری به خدا ما راحتیم مشکلی نداریم ، اگر پستامون اذیتت میکنه نخون فدات شم نه پستای مارو بخون نه مال شمال غربو . مشکل اینجاس خودتم میای راجع بهش پست میذاری یعنی این کم ایمپریالو ازتون بگیرن هیچ حرفی ندارین بزنین؟


    والا شما هم زیادی خوش خوشانتون شده نشستین پاپ کورن میخورین هی میگین لنگش کن ، نه عزیزم زیادی خوش به حال شما میشه ما بزنیم تو سر و کله هم شما استفاده سیاسیشو بخواین بکنین . پاشو بیا وسط ببینیم خودتون چند چندین؟!


    مطمئن باش خیلی بدتر از ما بودن تهش با هم متا شدن ! شما هم حالا هی نفاق بنداز ببین چی میشه :)



    زاوش جان ما از اولشم ابادی نزدیم بعدا هم نمیزنیم کلا تا اخر سرورم شما بیای بگی ما ابادی نمیزنیم ، چرا؟ چون برامون صرفه اقتصادی نداره ، بهتره بگم به تلفاتش نمیرزه توتن نیستیم نتونستیم از اول سراغ ابادی بریم . اگه شما درک کنی فرق بین هون و توتن رو خیلی خوب میشه :) واسه گرفتن مدال هم بازی نمیکنیم چون نیازی بهش نداریم حالا شما میتونی تا هفته ۳۰ مدال هجوم بگیری ;)


    اما در مورد بحث پوش کردن ، شما که هیچی کل سایدتونم هیچی کل سرورم بیان مارو ریپورت کنن هیچ اتفاقی نمیفته میدونی چرا؟ چون یک دونه منبع غیر از غارت سالم از ناتار نداریم ، شما پیدا کنی من اکانتو حذف میکنم :)

    ولی این بحث در مورد خیلی از اکانتا صدق نمیکنه! کما اینکه همین الان دو تا از اکانتای تو تاپ بن شدن ، امیدوارم پانیش سنگین هم بخورن تا دیگه خلاف نکنن :D حالا شما میتونی همچین تضمینی بدی یا نه؟ البته فقط شما و دوستاتون نیستن خیلیای دیگه هم هستن که این کارو میکنن ولی فعلا قسر در رفتن!!! باور کن کسایی که پوش میکنن اگه نکنن خیلی راحت میتونن تفاوت رو تو تاپ ببینن ;)


    پ.ن سامان داداش اگه رم و کاتا پارک کنیم قول میدی سالم بمونن؟ :saint: همچنان دوست داریم :ایکس <3