Posts by kaspersky

    به عنوان یکی از خوانندگان فروم از هر دو طرف ساید های شمال شرق و شمال غرب تقاضا دارم که لطفا اسکرین یا لینک اتک هارو به صورت کامل در فروم قرار بدند تا ما هم بفهمیم دقیقا مشکل چی هست . اگر موضوع رو درست متوجه شده باشم تو سرور نرمال گذشته هم بین امرداد و اکسفورد یه همچین اتفاقی پیش اومد . اونجا ما پلن رفتیم که دهکده خاکستری اکسفورد رو بزنیم ، چون اوایل بازی هم بود کاتای خاصی وجود نداشت و کم بود . شبونه پلن رفتیم رو دهکده اکسفوردیا و فکر کنم از دو تا اکانت لانچ داشتیم هر کدوم ۴ موج اگر درست یادم باشه . وقتی گزارش اتک ها رو که دیدیم قشنگ اینجوری بودیم که مگه داریم اصن همچین چیزی ، ۴ موج سیم سکند که از یه دهکده لانچ شده بود دو تا موجش دیوار شده بود!!! اول گفتیم حتما اشتباهی پیش اومده باگی بوده حالا دوباره که اتفاق نمیفته ، دوباره لانچ کردیم و دوباره هم این اتفاق افتاد و ما هم دیگه بی خیال پلن شدیم .

    فردای اون روز عزیزان اکسفوردی خیلی شاد و خوشحال اومدن تو فروم و درس اینسرت به ما یاد دادن :| بعدا ادمین بازی باگ رو گردن گرفتن و قانون بازی رو یاداور شدن و اصلاحش کردن ، ولی چه فایده برای ما که زحمتامون تو اون پلن از بین رفت . اون موقع گفتیم حمایت کنیم از بازی و این باگ ها بالاخره پیش میاد و زمان میبره تا همشون درست شه .


    حالا اگر که دوستان لطف کنند و اسکرین اتک هارو به صورت کامل و درست بذارن ببینیم که باز هم اون اتفاق افتاده یا نه!
    فقط امیدوارم بازم اون باگ نباشه :)

    واقعا نوبند

    اگر نوب نبودند الان ناتارهای سایدی که این کارو کرده بود رو صفر میکردند

    میبینی ما توne اصن نووب نیستیم و کسی نمیاد سمت ناتارهامون


    نوب نباشید

    :))))))


    #دنده


    الان کل اکانتای مرزی ما با جنوب غرب ریدشون از ناتارای داخل خود غرب میاد ، چه بسا که حتی از خودشونم بیشتر داریم برداشت میکنیم از ناتارا . میتونید از سجادم بپرسید که داخل اس دبل همر کشیده وضعیت غارت تو کجا بهتره .

    حالا عقل سلیم چی میگه این وسط؟ این که بیایم این کار چیپ رو کنیم ناتار کاتا کنیم که خودمون ضرر کنیم میشه یه پلن عقلانی به نظرتون؟ بی احترامی نمیخوام بکنم به عزیزان جنوب غربی ولی عملا خودشون خیلی کمتر از ما دارن از ناتاراشون میزنن ، حالا ادم ندارن اکانت ندارن همر ندارن کاری نداریم . تو اس ای هم خیلی پیش اومده ناتار پاپ بالا ۵۰۰ میبینیم که هیچی منابع نمیده ، چند نفر هم زمان واسه زدن اقامتگاه کاتا لانچ کردن از شانسشون انبار خورده . ناتارای اس دبل هم همچین اتفاقی باید افتاده باشه .


    اس ای هیچ سودی از زدن ناتارهای اس دبل و هیچ ساید دیگه ای نمیبره .


    پ.ن کره گیری کار بدیه :)

    سلام خدمت همه عزیزان و بزرگواران


    پیشاپیش سال جدید رو خدمت همه پلیرهای سایت و مدیران و دست اندرکاران پشت صحنه تبریک میگم و امیدوارم دلتون خندون باشه تو سال جدید :)


    پ.ن ایرج یک عدد نوب است به صحبتای کروی و ۶ بعدیش کاری نداشته باشین :))))

    سلام


    اگر به دوستان عزیز در ساید کمونیستی توتال لیدرها بر نمیخوره با اجازتون پست ادریس و اقا مازیارو لایک کردم ، لایکم هم هیچ ربطی به سیاست های سایدی ، جناحی و فرا سایدی نداره و امیدوارم در اینده به عنوان یه آدم اغتشاش گر و دو به هم زن ازم یاد نشه .


    پ.ن : این پست هیچ گونه جنبه سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی نداره و فقط برای گرفتن نوتیف سرور بود .


    پ.ن آموزشی : عزیزان لطفا در استفاده از "ه" کسره بیشتر دقت کنید . زبان پارسی را پاس بداریم .

    به عنوان یکی از افرادی که از این قضیه کاتا شدن ناتار ها دچار خسارت میشه از دو طرف شمال و جنوب خواهش میکنم که دست از کاتا کردن ناتار بردارن ، این کار فقط به کسانی مثل ما که بدون مولتی بازی میکنن ضربه میزنه ، هر ساید بیشترین میزان قدرتش از اکانت های دارای مولتی میاد و کاتا کردن ناتار تقریبا تاثیر خیلی کمی تو ضعیف کردن ساید مقابل داره ، تنها تاثیری که میذاره دلزده و دلسرد کردن بچه هاییه که بدون مولتی بازی میکنن و منابعشون رو از ناتارها تامین میکنن . فلذا تقاضا دارم از هر دو طرف که این دور باطل رو تموم کنن



    پ.ن شما در طول بازی ممکنه برای بردن بازی دست به هر ترفندی که میتونین بزنین ولی اینکه به خاطر فشار وارد شده بهتون به تیم مقابل توهین کنین اصلا قشنگ نیست ، به هر حال همونجور که شما میتونین ما هم میتونیم . رضا گارد عزیز اگر نمیخوای دوباره فضای فروم مثل چند هفته پیش بشه لطفا جلوی در افشانی های گربه بی ادبتونو بگیر .


    با تشکر

    سلام خدمت همه خوانندگان فروم


    بدین وسیله از طرف اکانت جوافه و دست اندرکاران پشت صحنه از جناب رضا گارد و دوستان و اشنایان ایشان عذرخواهی میکنم ، نمیدونم یهو چی شد بچه ها از دستشون در رفت یه کاری کردن که من واقعا نمیدونم چطوری باید جمعش کنم و جز عذرخواهی و قول اینکه دیگه این کار تکرار نمیشه نمیتونم کاری کنم .

    به خدا ما طرز استفاده از چکمه رو بلد نبودیم و نیستیم و نخواهیم بود ما فقط بلدیم با چکمه غارت کنیم :(((((




    پ.ن بی صبرانه منتظر برگزاری کلاس های اموزشی رضا گارد برای استفاده از کتیبه های منحصر یونیک و چکمه و جنگاموز و احمق و همینطور کلاس های اموزشی توتال بزرگ وگنس جهت انتقال کتیبه احمق به کلونی و استفاده از اون هستیم .



    یه توصیه دوستانه به برادران فروم نویس ، دوست عزیزم اگه اون تایمی که تو فروم گذاشتی رو اکانت خودت صرف جابجایی کتیبه کرده بودی الان یدونه جایگزین بیشتر داشتین :( باز هم منتظر امار اکانت های پاپ بالا ۱۰۰ در سرور هستیم .


    با تشکر

    سلام جاوید جان


    در راستای پروپاگاندای خوشگلتون ، جسارتا این یدونرو یادتون رفت بذارید گفتم مدیون نباشیم یه وقت پیشتون :)




    از همین تریبون از رضا گارد عزیز هم تقاضا دارم که بیاد طرز استفاده از جنگ یونیک رو به بچه ها یاد بده شاید از درون منقلب شدن :دی



    #نه_به_خشونت_علیه_توهمی :)))))))


    منحصر یونیک یا گیج کوچیک ؟ مسئله این است!

    کسی طرز استفاده از چکمه یونیک رو بلده؟

    من یادم رفته چجوری میشه ازش استفاده کرد

    میشه بیام کتیبه رو ببرم ببینم چه کاربردی داره؟

    شما اول حسن نیت خودتو ثابت کن بیا به ما طرز استفاده از منحصر یونیک و جابجایی همون منحصر یونیک تو خاکستری رو به ما یاد بده ، خدا رو چه دیدی شاید ما هم طرز استفاده از چکمه یونیک رو یادت دادیم ، البته ما که تونستیم بردیم منحصر یونیکتونو ، شمام میتونی بیا چکمرو ببر :)

    دوستان فردا کتیبه ها آزاد میشند اگر قول و قراری دارید مبنی بر نزدن کتیبه از سایدهای دیگه

    کاتا بلند نکردن از داخل ساید و ..... تا قبل کتیبه ها اعلام کنید نه اینکه چهل صفحه بعدش بخواید چونه بزنید با تشکر


    ناصر جان شما قول و قراری هم اگر داشتین بهتر بود همین جا اعلام میکردین قبل کتیبه ها که همچین داستانیم ایجاد نشه ، شما حتی اگر بازی خورده باشی ، گولت زده باشن ، کلاه سرت گذاشته باشن ، کلاهتو برداشته باشن و ... اشتباه از خودت بوده ، من نه چیزیو تایید میکنم نه تکذیب میکنم ولی همونجور که مانی عزیز قبل کتیبه ها گفتن باید اینجا اعلام میکردی که اون موقع دست بالا با شما بود ، الانم صحبتی اگر داری تو همون پشت صحنه انجام بده وقت بقیرو هم نگیر لطفا از این حرفا نه کتیبه واست در میاد نه منابعی

    سلام دوستان ، خب سرور هم که تموم شد و تبریک میگم به همه بچه هایی که دلشون تو این سرور واسه جنوب شرق تپید و مزدشونو به بهترین شکل الان دارن میگیرن ‌❤❤❤


    یه خسته نباشید هم میگم خدمت همه دوستان تو ۳ ساید دیگه که تا اخرین لحظه به بازی ادامه دادند و باعث شدن هم ما هم خودشون از بازی لذت ببریم ❤


    اینم از اخرین همر ما که قرار نبود واندرزن بشه و خیلی تایم زیادی بدون جنگاموز بود و حتی سرباز خونه و اصطبل بزرگش هم تایم زیادی خاموش بود ولی خدارو شکر تونستیم به جای قابل قبولی برسونیم .





    اول از همه میخوام تشکر کنم از هم بازیای خودم ماهان و مهربان عزیز که با وجود مشغله های زیادی که داشتن بازم در حد توان بودند و کمک کردند تا در نهایت تونسته باشیم واسه ساید مفید بوده باشیم .

    میخوام تشکر کنم از همه دست اندرکاران ساید که واقعا زحمت کشیدند . دیگه اسم نمیارم بچه ها قبلا به همه اشاره کردند ولی میخوام یه تشکر مخصوص از مهدی کلت داشته باشم که واقعا ارتش یه نفرس بودنش در هر سایدی نعمته ، خسته نباشی مرد 😍😍😍





    به قول یکی از دوستان ایشالا که واندر دلتون خنده باشه 🙂

    سلام خدمت دوستان عزیز


    اینم یه همر دیگه از ما که لازم به ذکر نیست تماما با رید ناتار بالا اومده ، تبریک به تیم مدافعین که دفاع خوبی جمع کردن

    ۸ موج رو این تارگت بود که میشه ۲ک کاتا دیوار شده دیگه بقیش لازم به گذاشتن نیست

    سلام و خسته نباشید به دوستان

    متاسفانه نشد این سرور ما بازی کنیم

    ولی خدایش گناهی هم نکردیم،از بیرون گود،، نظاره گر

    حرف های بی اساس دوستان باشیم که در هر سرور طوطی وار این ادبیات تکرار میشه

    خواهشا دوستان جای چت ها دو نفره اماری از سرور و لینک بزارید تا مایی که بیرون بازی هستیم ببینم داخل بازی چه خبر است

    سلام مرتضی جان

    اینم دو تا لینک دفاع کوچیک که مال دیروزه رو کتیبه چکمه کوچیک

    مشخصاً بازی رو بلدین. اما


    بحث مختصر در مورد همرهای نژاد هون

    سلام خدمت شما دوست عزیز



    مشخصا باید خدمتت عرض کنم که شما اول یه سرور با نژاد هون بازی کن بعد بیا تحلیل کن شاید بعدا نظرت عوض شه .


    همونطور که قبلا دوستان تو فروم ذکر کردن که هون برای مولتی زنی ساخته نشده! ، خدمت شما هم باید عرض کنم که مارکسمن هم جزو تروپ هجومی نژاد هون حساب میشه حالا اینکه دفاع نسبتا خوبی هم داره دلیل بر همر نبودنش نمیشه ;)


    یه مثال میزنم برات ، تو نژاد رومن هم نیروی دفاعی سواره شوالیه سزار میشه ولی کسی به سزار به عنوان دف نگاه نمیکنه ولی در مواقع لزوم از سزار هم به عنوان دف میشه استفاده کرد . نژاد هون هم تقریبا داستان همینه ، مارکسمن حمله قدرتمندتری نسبت به دفاعش داره ولی تو یه تعادل تقریبی بین نیروی هجومی و دفاعی بودن مونده .


    حالا چون تو سایت کریلوید واسه اینکه کار خوشگل در بیاد ۳ گزینه ایش نکرده که مارکسمن رو هم تو گزینه هاش بذاره ، شما مرجع اطلاعاتیتو بر پایه اون نذار . مارکسمن یه ویژگی خاصی که داره اینه که بسته به شرایط میتونه به جای دف استفاده بشه . نژاد هون اصلا نژاد دفاعی نیست ولی به خاطر دو منظوره بودن مزدور و مارکسمن ، همری که با این دو تا ساخته بشه عملا هم همر هست و هم انویل و دست افرادی که با این نژاد بازی میکنن واسه سبک بازی کاملا بازه .


    مورد بعدی اینکه حرف شما صحیحه هون کاتای قوی نداره ولی توتن هم به نسبت بقیه نژاد ها کاتای ضعیفتری داره اما با توتن واندرزن های خیلی خوبی همیشه کشیده میشه . در واقع قدرت رم و کاتای هون نزدیک به توتن هست و مشکلی از لحاظ بالانس بودن نداره .


    کلا نژاد هون نژاد جنگیه و کمتر باهاش واندرزن میکشن واسه همین استفاده از مهاجم به جای استپ سوار یا مارکسمن توجیه زیادی نداره ، به خصوص که برای غارت کردن اصلا مناسب نیست در مقایسه با اون دو تای دیگه .


    در کل هون یه نژاد غارتگر و جنگیه که میتونه از همرش به عنوان دف هم استفاده کنه همه چیز بستگی به نگاه پلیر اکانت داره .



    پ.ن استپ سوار خر است .


    پ.ن یاد اینسرت کردن یکی در میون لای کاتاهای سیم سکند زده شده افتادم :))) هر کی زودتر کلیک کنه صدم ثانیش کمتر میشه :دی

    فکر کنم واسه هممون پیش اومده باشه ، یادتونه بچه که بودیم وقتی با یکی دعوامون میشد و به هم بد و بیراه میگفتیم سریع یکیمون کف دستشو میگرفت به سمت اون یکی واسه اینکه خودشو از حرفای طرف مقابلش حفظ کنه و همون حرفارو به طرف برگردونه و میگفت آینه آینه آینه ؟ اینم قصه این روزای ما شده که هرچقدرم سن بالا بره ولی هنوز پیدا میشن کسایی که استراتژیشون همون مونده !



    خیلی واسم جای سوال شده بدونم شما که اینقدر ادمای با سیاستی بودین پس چرا هیچی نشدین سرور قبل با اون همه دف و همر اند گیمی؟ اینم یه نمونه از همون ۲۱ همری که روش جنگ رفته بود ! فقط فرقش اینه منحصر روش رفته بود ! به نظرم ریاضی اول دبستان دوباره باید گذرونده بشه چون به نظر میاد تو شمردن مشکل دارین !



    یه سوالی که واسه من و خیلیای دیگه به وجود اومده اینه که اصلا افتخاریم داری مگه که اینجوری با غرور ازش حرف میزنی؟! خیلی دوست داریم بدونیم دقیقا به چی افتخار میگی؟ شاید مثل یه سری دوستانمون رفتی بورکینافاسویی هندوراسی جایی یه واندر خالی پیدا کردی بالا بردیش؟ شایدم من اطلاع ندارم که جدیدا زود حذف کردنم بهش افتخار اطلاق میشه !



    بابا چرا اینقدر عجله دارین شما که اسکاتم کشیدین دیدین چه خبر بوده ، حداقل یکم بیشتر میفرستادین ! قشنگیش اینه هیچیم بهش اضافه نشده همون مونده ولی خب رفتین تو دیوار !

    راستی شاید یه چیزی رو ندونید ارش کاپیتان ادم مقیدی هست و رو جواب سلام دادن خیلی حساسه چون همونجور که میدونید ثواب زیادی داره واسه همین اگر هی نصف شبی سر‌صبحی بعد از ظهری هر موقعی که نامه میذارید رو اکانتا سلام میکنید مطمئن باشید که همیشه ارش جواب سلامتونو میده




    اینم برای کسایی که لینک جدید میخواستن .


    پ.ن خیلی بهتره که ادم یه فارم متحرک باشه ولی رو پای خودش باشه به جای اینکه به زور زیر‌بلیط بودن بتونه حرف بزنه ولی بله قربان گو باشه !


    پ.ن ای بابا خیلی زشته پیوی بری‌ پیام بذاری ولی بعد پاکش کنی! چه کاریه خب اول یکم تامل کن که مجبور نشی پاک کنی چیزیو !



    پ.ن راستی اونی که توش فرو میرن باتلاقه . اینم درس امروز

    از کسی که تو رزومش تا حالا واندر۱۰۰ شده ندیده و حتی عرضه و توانایی جمع کردن ۱۰ تا دونه اکانت لویال رو هم با اون همه ادعا و منم منم کردنش نداره و همچنین تا حالا از چیزی به نام مغز استفاده نکرده بیش از این هم انتظار نمیرفت . وقتی فرق بین کل کل و توهین رو نمیفهمی نباید انتظار داشته باشی بهتر از این باهات صحبت شه ، حالا باز برو تو پیوی رنگ عوض کن ! دقت کن مدل خودت دارم حرف میزنم !


    طرف هنوز نمیدونه به کی داره چی میگه ، داره به من یاد میده تو اکانتم چی دارم چی ندارم !!! برو اول بپرس ببین طرف کیه بعد بیا واسه خودت داستان ۱۰۰ من یه غاز از توانایی های تخیلی تحلیل کردنت واسمون بذار


    متاسفانه با عرض پوزش دیگه مایل به ادامه این مکالمه اشتباه با کسی که به زور زیر بلیط بودن تونسته حرف بزنه ندارم . یاد بگیرید وقتی بلد نیستید اعتراف کنید لازم نیست ادا همه چیز دونارو در بیارید . از همون جمع‌کردن لویال همه توانایی هات معلوم شدن دیگه دست و پا زدن اضافه معنی نداره .



    طرف هنوز نمیدونه اینجا وقتی منابع نامحدود ناتار هست دیگه کسی به گندم خور توجه نداره فقط بحث زمان مطرحه . یعنی فقط حفظ کرده بیاد تکرار کنه .



    جاوید جان الان بخوایم طبق‌حرف‌شما به قضیه نگاه کنیم پس اینا هم خِفَّت حساب میشن؟






    پ.ن هر کدوم از دوستان محترم اگر در مورد دفاع اکانت فایر توضیحی خواستن میتونن به پیوی مراجعه کنن . خوشحال میشم براشون روشن کنم تا دنباله روی حرفای دوزاری نباشن .

    نه رضا جان شما اشتباه متوجه شدی


    کسی نیومده بگه اون دف مال ما نبوده ، مشکل با اون قسمتیه که یکی از دوستان شما اومد گفت اون نیروهای کمکی مال یه ده بوده و ما داریم میگیم که نه مال چند تا ده مختلف بوده که اصلا برای همین کار کشیده شدن ، متاسفانه بر خلاف دوست عزیز شما اونقدر اطلاعات داریم که بدونیم نیروی کمکی جدا نوشته میشه :)) ولی همه نیروهای کمکی از یه نژاد با هم نوشته میشن حتی از ده های مختلف منظور مهربان این بود :) اما تارگت انتخاب کردن همر بالای رنک ۱۰۰ فکر نمیکنم هیچ افتخاری داشته باشه چه برسه به اینکه پلن ناموفق و دیواری از آب در بیاد :دی


    نکته دوم رضا جان به قول شما اون اکانت استراتژیک بود ولی تا یه موقعی ، این که پلیراش تنبلن مگه تقصیر‌ ماست؟ :دی اکانتی که پلیر بالا سرش نباشه خود به خود وارد یه روند نزولی میشه حالا هرچقدر هم که مهم باشه ، اگر خیلی مهم باشه پلیر میاد روش بالاخره از یه جایی ولی وقتی زیاد استفاده دیگه نداشته باشه به اون صورتی که شما رفتین سراغش در میاد تعارف‌که نداریم ، به قول سید متاسفانه این سرور مشغله بچه ها زیاده :)



    اما در جواب دفاعی که از بچه های شما صورت گرفت متاسفانه در نخستین ساعات امروز هم یه دفاع در مقابل بچه های ما صورت گرفت که با دیواری از جنس بتن روبه رو شدیم :(



    با اجازت رضا جان و قبول کپی رایت این کار من هم با یه شعر زیبا تمومش میکنم :)



    هر کس بد ما به خلق گوید ما چهره از او نمی خراشیم

    ما خوبی او به خلق گوییم تا هر دو دروغ گفته باشیم

    البته اینو بدون به دلیل اینکه دوتا لانچرمون نبود و یک لانچر دو همر لانچ نکرد و 3 تا اکانت همراشونو حتی بلند نکردن این بود وضعیتتون. یه جورایی 80% پلن اجرا نشد. به نظرت کامل میزدیم چی میشد ؟


    1_6bfcb.jpg


    کل اون مزدورها صفر شد و 8کی رم و 3کی کاتا بی دندون شد و یک همر دیگه هم که نمیدونم مال کدوم دهکده هست کامل پرید.

    :)))))


    بیخیال اینا چه بهونه ایه اخه میارید :)))))))))


    اون اکانت اگه الان مهم بود چراغش زرد نمیشد ول شده بود به امون خدا تا هر وقت جرئت کردید برید سمتش که بالاخره رفتید :)


    دو تا لانچرتون نبود؟ خب الان چیکار کنیم میخواید براتون دست و جیغ و هورا بکشیم که دو تا همر دیوار کردید؟ هرکاری تونستید کردید هر کاریم نتونستید نکردید ما هم بلدیم از این داستانا بیایم تعریف کنیم تواناییتون در همین حد بود خلاص :)) اونم چی؟ اوج هنرتون زدن دیفالتی بود که قبلا ۷۰٪ لاست خورده بود ! اونم تو چه شرایطی؟ تو شرایطی که با لیمیت بازی میکرد ! حالا شما چیکار کردین ؟ جاییو توش دیوار شدین که عمرا اگر لانچ میشد نمیتونست اون دو تا همر و لنگه دمپایی که روش لانچ شد رو بزنه! اونم چه اکانتی؟ یه دف ساز ساده :)))


    ۴ک کاتا دیوار کردید ، حالا بعدا از کاتاهای بدون دندون هم رونمایی میشه براتون :)



    خلاصه که لطفا با شعور خوانندگان محترم فروم بازی نکنیم و قصه حسن کرد شبستری رو کسی علاقه ای به شنیدنش نداره!



    پ.ن نکته اموزشی : اگه جایی میبینید نیروی کمکی هست دلیلی نداره همه اون نیروی کمکی از یه جا اومده باشه شاید اصن کارش همین بوده :)

    ایرج نمیدونم خودتو زدی به اینکه نمیدونی چی شده یا واقعا نمیدونی چی شده؟!


    تو که دیگه منو میشناسی ، من واقعا فکر کردی مشکلم اون چند ساعتی بود که رید قطع شده بود؟ خیر اتفاقا همه اون چند ساعتو خودم پای اکانت بودم و دستی میزدم و اتفاقا مشکلی برای اون چند ساعت ندارم ، مشکل من مربوط میشه به بعد اون چند ساعت و آپدیتی که روی سیستم غارت اومد و اونم لیمیت کلی اکانته که تا قبل از اون کار نمیکرد . این کار رسما میاد اکانت هایی مثل منکه از قضا یه اکانت کاملا معمولیه رو محدود میکنه و عملا چند تا از ده ها رو از دور خارج میکنه .


    اتفاقا خودم اون سرور همون طور که میدونی حضور داشتم . ایرج یه مشکل وقتی برای همه باشه میشه یه چالش برای محک زدن توانایی . ولی الانو داری با اون مقایسه می کنی؟ نکن برادر من نکن :))


    ببین وگنس جان من نه از طرف ساید حرف زدم نه مظلوم نمایی خواستم بکنم ، متاسفانه سطح فکری شمایی که مولتی میزنی به حرف من نمیرسه و یه جای دیگه سیر میکنه واسه خودش . بعد شما اومدی میگی خودتونم مولتی دارین ؟ به من چه؟ من راجع به خودم دارم حرف میزنم . بعد الان فکر نمیکنی منم بیام برای شما لیست کنم خیلی بیشتر از این میشه ؟ بچه گیر اوردی مگه ؟ همون یدونه پرچم دارتون به اندازه کل سه ساید دیگه مولتی کنارش داره 😐


    به نظرت اگه این همه مولتی نداشتی هم همینقدر توپت پر بود؟ یا همین الان تمام مولتیای بازی اگه حذف شه فکر میکنی کی بیشتر ضرر میکنه؟!


    پ.ن اسم سرور مثلا بدون مولتیه ولی خب بهتر میشد که تغییرش میدادن به اینکه قدم مولتی بازا به روی چشم ، بدون مولتی ولی اگه بیای میزنیم تو سرت


    پ.ن یاد بگیریم وقتی خودمون هیچی نیستیم به لطف اطرافیانمون از ایزی مود حرف نزنیم :))) هیچ کاری نکردی ، هیچ کاریم نمیتونی بکنی :)

    نه ایرج اشتباهت اینجاس ، چون غارت دستی هم فایده ای نداره وقتی با پیغام رسیدن به لیمیت روبه رو میشی .

    ایرج ما تو شرایط خیلی بدترش هم موندیم ولی الان رسما ظلمیه که داره به اکانت های به قول خودت پاکباز میشه در مقابل کسانی که مولتی میزنن ، رسما داره اعلام میشه یا مولتی باز باشید یا از دور خارج میشید که من ترجیح میدم به شخصه خودم برم کنار به جای اینکه به زور از گردونه خارج بشم .


    به جای اینکه غارت از اکانت محدود بشه غارت از ناتار داره محدود میشه . به شخصه اگر تنها رقیبی که جلومون هست تو و امثال تو باشن با کمال میل با وجود تمام محدودیت ها حاضریم به بازی ادامه بدیم چون میدونیم شرایط برای شما هم یکسانه ولی وقتی رقبای دیگری هم هستن که محدودیت روشون تاثیری نداره ، خودت به من بگو مجال برای موندنو از کجا باید اورد؟

    با سلام خدمت همه خوانندگان فردم


    من نمیدونم چه اتفاقی افتاده ولی هر چی که بوده بعد از قطع شدن غارت خودکار و وصل شدن دوباره اش غارت یه سری از اکانت های ساید جنوب شرق رو دچار مشکل کرده ، نمیدونم در سایر ساید ها هم همچین اتفاقی افتاده یا نه چون اطلاعی از اونها ندارم ولی هر چی که بوده باعث شده تو بعضی از اکانت ها لیست ها درست رید نخورن و تروپ الکی جمع میشه و به زودی دچار لاست سنگین میشن نیروها .


    لطفا تقاضا دارم هر کاری که انجام شده هر اپدیتی که بوده گویا فقط به ضرر کسانی بوده که از ناتارها ارتزاق میکنن و لطفا شرایط به صورت سابق برگرده ، وگرنه در این شرایط نابرابر دیگه مجالی برای موندن نمیمونه .