نقد و بررسی سرور 1 ایکس راند 2 | آغاز 6 شهریور 1399 |

  • سلام و عرض ادب...

    اول از همه تبریک میگم به تیم منسجم امرداد که تونست برای بار سوم برنده بازی باشد. تبریک میگم به بچه های شمال شرق چه کسانی که موندن و چه کسانی که رفتن. شما هم جز این برد هستید. تبریک میگم به قسمت بازنده ی این سرور (غرب) شماها خوب بودید ولی ما بهتر ! تلاش خوبی کردید و امیدوارم در سرورهای بعدی تلاش بیشتری کنید.

    شمال شرق از روز 20 سرور دارای یک نظم شد که با برنامه های دقیق پیش رفت و ماحصل آن همر های اند گیمی فراوان و دفاع های چند ده میلیونی بود. توی این مسیر که من و مازیار شروع کردیم دوستانی که به ما پیوستند ولی دوام نیاوردند. کسانی که توان داشتن همکاری گروهی نداشتند. دو نفر به تیم من و مازیار پیوستند که بسیار هماهنگ و قشنگ عمل کردند. آقا فرشید و جعفر عزیزم. برای من این سرور برد خیلی خیلی بزرگی بود، چرا که با جعفر خیلی نزدیکتر شدم و همچنین من و مازیار دیگه تنها نیستیم، الان جعفر هم هست. دو مغز به سه مغز تبدیل شد و بسیار خوشحالم که هم ارتباط من و جعفر به رفاقت تبدیل شد هم بازیکن حرفه ای و انعطاف پذیر و با اطلاعاتی که میتونیم ساعت ها به همدیگه نقد کنیم و پلن بریزیم آشنا شدم. انگاری یک نفریم نه دو نفر متفاوت... بیشتر از برد تبدیل شدن تیم دو نفره به تیم سه نفره (جعفرو مازیار من) من رو خیلی خوشحال تر میکنه. شمال شرقی که از لحاظ همه چیز ضعیف ترین بود (دفاع، هجوم، تعداد اکانت، تعداد دهکده، نیروی انسانی) در زمان کتیبه (منهای لویال، اینم آوانس) به قوی ترین ربع بازی روی کاغذ تبدیل شده بود و این برای تیم لیدری ما یک برد حساب میشدکه چی تبدیل به چی شد ! متاسفانه با حذف غرب شمال شرق هر روز سردتر از دیروز میشد تا جایی که بعد از یک جلسه برای حذف همگانی بیشتر از 80% آرا برای حذف صادر شد.

    لذت بسیاری بردم چرا که تونستم با مازیار بعد از S1R1 و S8R1 دوباره هم تیمی بشم. دوباره روزی 7-8 بار به هم زنگ بزنیم و دعواهایی بکنیم که هر کسی ببینه میگه اینا الان اکانتشونو حذف میکنن ولی آخرش به تصمیمی واحد میرسیم (چه اون تصمیم رو دوست داشته باشیم چه نداشته باشیم) و قطع میکنیم میریم برای ساید بازی کنیم. روزها من و مازیار با هم خندیدیم و دعوا کردیم ولی برای هدفی واحد (برد شمال شرق) پی همه چی رو به تنمون مالیدیم. مازیار نمیدونم چجوری بگم ولی واقعا خوشحالم که تو زندگیم هستی. مثل یک پدر، برادر و رفیقی برام. سالم ترین، پاک ترین، مرد ترین، با معرفت ترین توتالی هستی که تو تراوین ایرانه و داشتنت برای هر کسی آرزوست.


    تشکر میکنم از مسئولین شمال شرق که خیلی زیاد کمک کردن تا بتونیم ساید پر قدرتی داشته باشیم. از مجید پرشیا و علیرضا V4R و فرشید و جعفر. مسئولین زیاد بودند ولی همراه کمک مخرب هم بودند در نتیجه اسمی ازشون نمیبرم. من مثل مادری هستم که شمال شرق فرزندم بود پس شماهایی که به یک نحوی تخریب انجام دادید برام ارزشی ندارید، باشد سروری که هفت تیر کشی نکنید و ثابت شوید.

    تشکر میکنم از تک تک بازیکنان شمال شرق که به تیم لیدری بسیار اعتماد کردند و تا آخرین لحظات (حتی تصمیم به حذف) بودند و بازی کردند و حذف کردند. بنده به دلایلی حذف نکردم چون چند نفری در شمال شرق داشتن بازی میکردند و فقط روزی یک بار لاگین داشتم (همین!) تا کنار کسانی باشم که موندند. اگر بخوام اسم ببرم خیلی زیاد میشه و ممکنه کسی از قلم بیفته ولی از تک تک کسانی که یک اکانت با پاپ 8 هم ساختن در شمال شرق تشکر ویژه میکنم و ممنونم که اعتماد کردید و وقت گذاشتید و هزینه کردید.

    شادزی
    محمد وگنس

    ماورای باورهای ما،

    ماورای بودن ها و نبودن های ما

    آنجا دشتی‌ست...

    فراتر از همه ی تصورات راست و چپ

    تو را آنجا خواهم دید.

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط VaGNeS: ویرایش شد - با تشکر از ادمین ().

  • با سلام خدمت دوستانی که تو این سرور شرکت داشتند

    بنده به عنوان یه نخودی تو تیم امرداد که سعی داشتم تکی پلی بدم رو یه اکانت در حد وسعمون کمک کنیم ولی شرایط جوری پیش رفت که هیجانی انچنانی نداشتیم البته بجز اوایل سرور، این برد رو به بچه های تیم لیدری و پلیرهای متای برنده تبریک میگم،

    برد من كه صمیمی تر شدن با چندتا از بچه های امرداد بود، که دومین سروری بود که باهاشون همبازی شدم، دمتون گرم

    یه عذرخواهی هم به ناصر نف بدهکارم، حلال کن حاجی

    یه رفیق نیمه راه هم داشتم که قرار شد دف بسازه، دم اونم گرم

    در کنار مجموعه امرداد به من که خوش گذشت، دم همه گرم

    حسین از اکانت پانگولین

  • سلام به همه عزیزان سرور


    پیش از هر چیز این برد رو به تیم منسجم و محشر امرداد تبریک می‌گم، سروری داراماتیک رقم خورد که در نهایت به این پیروزی زیبا منتهی شد.


    حماسی و بسیار جذاب بود، و غبطه می‌خوریم به عزیزانی که از این سرور خاطره‌ی خوشی در ذهن‌شون باقی موند..


    توی این مسیر که من و مازیار شروع کردیم دوستانی که ما پیوستند ولی دوام نیاوردند. کسانی که توان داشتن همکاری گروهی نداشتند.


    لطف داری محمدعلی عزیز، اما این من نبودم که به شما پیوستم، این شما بودی که لطف کردی به ما پیوستی!


    یعنی از لحاظ منطق زمانی:


    من و آیدین در کنار عزیزان آریانا شاکله لیدری رو تشکیل دادیم، ایشون از آقا مازیار دعوت کرد که بیان، بعد مهدی ولفیش گرامی هم به ما پیوست، بعدش شما از شمال غرب حذف کردی منت سر ما گذاشتی اومدی این طرف..


    شرمنده که نتونستم "مسیر درستی" که تلاش کردی نشونم بدی رو درک کنم، اما خوشحالم که این مسیر رو خودت رفتی و به نتایج بسیار خوب و زیبایی هم رسیدی :)


    توی خونواده، وقتی یه بچه ی تینیجر تازه بالغ یهو به مادر خانواده شروع می کنه پرخاش کردن و توهین کردن، مادره معمولاً با یه تشر و تنیبه لفظی سعی می کنه بچه رو ادب کنه. منتهی پدر خونواده ممکنه بخواد «پدری» بکنه و از در good cop وارد بشه و خودش رو «عاقل» و «سالار» نشون بده. و میاد و یه دستی به سر بچه می کشه. از اون ور مادره، که «حرمت والد بودن»ش از بین رفته دیگه، از خونه می ره. و اون دست نوازش پدره، در عمل «صحّه» می ذاره روی رفتار و عمل اون تینیجر داستان که «حرمت والد» چیزی جز پشم نیست و می شه اون رو راحت شکوند. و پس فردا همون تینیجر عزیز، وقتی دیگه مادر هم توی خونه نیست، جلوی روی بابائه در میاد. و بابائه دیگه کُفری می شه و محکم می خوابونه زیر گوش بچه. و بچه رو با تیپا از خونه پرت می کنه بیرون.


    از اون شب به بعد اون خونه، موقع شام، صندلی خالی زیاد خواهد داشت. و چه خوب می بود اگه در ابتدا، بین «تلاش برای حفظ حرمت» و «سالار و عاقلِ جمع شدن»، انتخاب کمی با تدبیر بیشتری انجام می گرفت. :)


    حق با تو بود رفیق. منظره‌ی میز شام بدون بوی غذا و با صندلی‌های خالی تلخ بود..


    معذرت می‌خوام ازت، و شرمنده‌ام که به نوبه‌ی خودم پدر خوبی نبودم، اما تو هم خوب مادری نکردی!


    دایه‌ی بعد از مادر هم غذایی سر میز نیاورد، شمع‌های روی میز هم کم کم خاموش شدن..


    ***


    اما مهم‌تر از هر چیز، به تمام پلیرهای عزیز آریانا یک عذرخواهی بدهکارم، شرمنده‌ی روی شما هستم اگر حس کردید تنهاتون گذاشتم..


    امیدوارم به بزرگی خودتون من رو ببخشید، اما گاهی حقایقی هست، مسائلی که گفت‌شون خیلی سخت و دشوار هست، و نگفتن‌شون دشوارتر!


    اما سکوت، بار این تلخی و رنج رو فقط روی دوش سکوت کننده می‌اندازه، که بهتر هست این طور بمونه..


    بازهم عذرخواهی می‌کنم از صمیم قلب، از پلیرهای متواضع، بی‌ادعا و دوست داشتنی و بعضا بدون تاتیل رسمی، اما با معرفت و محق..


    شرمنده‌ام که حق رو به شما ادا نکردم، امیدوارم من رو ببخشید. همه‌ی شما رو از صمیم قلب دوست دارم..


    - ارادت‌مند همه‌ی عزیزان سرور، با آرزوی شادابی و سلامتی برای همه

    ایرج

    So won't the real Slim Shady please stand up

    پست 2 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط Slim Shady ().

  • سلام

    اول از همه تبریک میگم به تیم امرداد بابت بردشون توی بازی

    من اولین سروری بودکه با تیم امرداد بازی کردم.همکاری تیمی تیم امرداد رو توی هیچ تیمی ندیده بودم تبریک میگم اشکان جان بابت تیم خوبی که داری

    من این سرور به اصرار دوستم مهدی بعد از گذشت بیست و چند روز از بازی به تیم fire hideاضافه شدم و بعد از چند روز اسم اکانت به کماندار تغییر کرد

    نمیدونم اگه بعد از تنهاشدن روی اکانت

    و تایم کمی که داشتم تونستم برای تیم مفید باشم یا نه ولی تاجایی که تونستم بازی رو ادامه دادم از صالح عزیز که لطف کرد و شبها اکانت من رو با محمد عزیز (اکانت riki)مدیریت کرد تا لاست ندم تشکر میکنم

    از دوستان عزیزم تشکر میکنم که با حضور سبزشون بازی رو برای ما شیرین کردن

    اشکان عزیز

    ماهان همبازی قدیمی خودم

    بهنام عزیز دوست قدیمی

    اشکان سرلشکر

    محمد عزیز

    احسان گل

    کسری عزیز که بعد سال ها دوباره دیدمش

    از تیم روبرو

    مازیار گل دوست دوران قدیم

    ایدین عزیز که هرگز کل کل هاش بامن توی فروم سال های دور یادم نمیره و واسطه شدن محسن جوریاس

    مجید عزیز اکانت اریامهر

    پیام و مانی عزیز

    مهدی قندیل عزیز هروقت اسمش میاد لانچ های بینظیرش توی سرور های دو ایکس قدیم یادم می افته

    موفق و سربلند باشید

    Kasra no.1

  • درود


    به نوبه‌ی خودم این برد رو به تمامی بازیکنان جنوب شرق تبریک میگم .

    واقعا ساید دوست داشتنی و قدرتمندی بودند . لیدرهای باادب ؛ محترم و بازی بلدی داشتند و‌ حقشون بود مزد تلاششون رو بگیرند.


    و تشکر میکنم از تمامی بازیکنان شمال شرق .

    تیم لیدری ؛ پلنری و تمامی بازیکنان که من رو تحمل کردند .


    پ.ن

    برخلاف اختلاف سلیقه بین دوستان ؛ به نظرم تیم لیدری ما اعم از مازیار گرامی ؛ محمد علی ؛ جعفر و ایرج ؛ همگی عالی بودند .


    تراوین بهانه با هم بودن

  • خب این سرور هم تموم شد


    نقدهای آبدوغ خیاری دیدم بازم در این مدت و ازونجا که دلم برای فروم نویسی تنگ شده بود کمی

    گفتم پاسخ چندتا حواشی کذب رو بدم


    البته قبلش نکته ای که بهش فکر میکردم توی این مدت رو بگم

    که اگه دوباره برگردیم به ابتدای سرور، از بین سه گزینه جنگ داخلی، نپ و اتحاد بین سه تیم به احتمال بسیار زیاد البته با علم به اتفاقات رخ داده، گزینه نپ بین سه تیم رو انتخاب میکردم از طرف خودم و دنبال تقویت این سیاست میرفتم ولی خب راه حل سخت تر رو پیش گرفتیم و البته امید زیادی هم داشتیم به این روند‌، البته بازهم خطراتی داشت ولی ترکیب سه تیم به انسجام کامل نرسید، و البته شاید هم نپ به جنگ داخلی ختم میشد که بازهم تکلیف زودتر مشخص میشد.


    در مورد جنگ جهانی و مثال ها :*))

    یه عده اول بازی سپاه قدس بودن جلوی سنتکام ولی یهو شدن خوده آمریکا خخخ

    خیر

    شمالشرق ژاپن بود البته بعد از جنگ جهانی، اجازه نداشت نیروی نظامی مستقل داشته باشه، دف ساز به طور کلی (البته منظور اون قسمت خاص ان ای)


    شمالغرب آلمان بود که هیتلروار کشور گشایی کرد و با دستهای آسمانی متوقف شد :))


    جنوب شرق اولش لهستان بود، مورد هجوم آلمان و بعد در چرخشی تبدیل شد به عربستان و با پول نفت به خواسته هاش می رسید :*||


    جنوب غرب هم باشه ویتنام بود


    ولی اگه نمیدونین ویتنام جایی بود که آمریکا رو زمین گیر کرد و اولین شکست آمریکا توی زمین ویتنام بود که ابهتش له شد

    نمیدونم چرا اصرار دارن اطلاعات تاریخی غلط بدن وقتی هیچ مطالعه ای ندارن

    حالا رمبوتون کی بود که با پلخمووون هلیکوپتر میزنه؟ خخ


    باگ اگه ما داشتیم که دیوار بودین همیشه عزیزان

    و اونی باگ داشت که یهو تصمیم گرفت برخلاف روند بازی شروع کنه به اتک روی اس دبل

    اکانتهای فخیمه انمی و ترکسس جلو زنهای همیشگی هم که مشخص بود چی بودن، خصوصا انمی که علنی شد باگ زن بودنش، واقعا خسته نباشید خیلی.


    تا باشه ازین سرورها ببرین، مدالشم بزنید سردر اکانتاتون

  • سلام مجدد

    جنوب شرق اولش لهستان بود، مورد هجوم آلمان و بعد در چرخشی تبدیل شد به عربستان و با پول نفت به خواسته هاش می رسید :*||

    بعدشم شد فلسطین ، بعدشم شد واتیکان ، اصن هر چی تو بگی خوبه؟

    بگذریم ، کی بریم '' یه برنامه ببینیم '' ؟

    توقع نداشتم متوجه بشی نگاشت کردن یعنی چی و به چه منظور هست چون میدونسم اثرات اون ضربه به سر هنوز وجود داره;) مشخصه هنوز خاطره شمشیر تابوندت فراموش نکردی و نبایدم بکنی ! افتخار کن بهش که امرداد کراپ لاکت کرد ، چیفت کرد ، صفرتم کرد ، عموقنادتم کرد

    پلن مرحوم شدن شما رو میشه به به عملیات بغداد نگاشت داد.(سرچ کن متوجه شی نگاشت یعنی چی)

    صدام از اونور میگفت خلبانای ایرانی جریت نزدیک شدن به اسمان بغداد رو ندارن ، اما کاری که دوران و همرزماش کردن چیزی جز بی آبرویی برای عراق و صدام نداشت.چقدر اینجا واسه ما دم از دفاع میلیونی و تیم یکپارچه مسترززززز میزدید :) چی شد؟


    جنوب غرب هم باشه ویتنام بود

    ببین محمد عزیز ،‌ هر کسی با توجه به برداشت خودش نسبت به مسایل تحلیل های مختلف میتونه بزنه.

    1. به هر حال اونی که باگ زد شما بودین ، اونی که باگ رو ریپورت کرد ما بودیم !
    2. اونی که کتک خورد شما بودید ، اونی که کتک زد ما بودیم !
    3. اونی که سایدش هر روز یا قهری داشت یا شورشی شما بودید ، اونی که سایدش یکپارچه و قوی حتی تو بدترین شرایط رو به جلو میرفت ما بودیم.
    4. اونی که از تصمیماتی که واسه سایدش گرفته پشیمان یا مردد هست شمایین !! اونی که هیچ شکی به درستی تصمیمات گرفته شدش نداره ما هسیم !
    5. اونی که داره حسرت (regret) گذشته رو میخوره شمایید ، اونی که از خاطرات خوب گذشته میگه ما ;)

    حالا شما میگی باگ زدن امرداد نمایان شد؟ما که خودمون نفهمیدیم.شما فهمیدید به ما مدارکشو نشون بدین نه با منطق اینکه چون ما نمیتونیم ماه بریم کلیپ فضانوردای شما تو ماه ساختگی هست ^^


    ضمنا از پستای تاپیک بغلی ، من برداشتی که میکنم اینه که این سایت نه مشکل باگ داره ، نه مشکل مدیریتی .اگرم داره یا داشته قابل تحمله

    پس حذف شما هم شاید دلیل عمدش اول دعوا ها و بحث های بچگانه بین سایدی بوده و در کنارش فشار حریف و احساس ضعف !


    اما جا داره بهتون تبریک بگم.جدا تایگرز یه پله رو به جلو داشت این سرور و برعکس سرور ۲ ایکس ای ار ، یاد گرفته بود که باید حداقل نپ/یا یکپارچه بشه نه اینکه ساید رو ۲ دسته نگه داره.داشتم به استعداد یادگیرتون شک میکردم اما خوشحالم که میبینم درسایی که سارنگ بهتون داده رو یاد گرفتید :)


    موفق باشید


    پ.ن : واسه 10 روز ابتدای سرورم داستان خودمونو دارم :) اما آمریکا هیچ وقت حذف یا فرار نمیکنه ‍! خاصیت یه ابرقدرت بازی اینه

    پ.ن :‌ شمال شرق هر چی میکشید از صدقه سر فتنه های شما و ناآگاهی ها بود.دقیقا از همون چیزی که ایران جنگ جهانی دوم رنج میکشید

    پ.ن : پدر مارو سوزوندن از صد کردن واندر رفاقت ، اشتباهی نیامدید داخل سرور؟

    ;) Ever tried , Ever failed.No matter.Try agian , fail again , fail better






    پست 5 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط A$HKAN ().

  • به به

    چطوری جون دل

    سر کیفی عزیز

    الهی شکر

    ضمنا از پستای تاپیک بغلی ، من برداشتی که میکنم اینه که این سایت نه مشکل باگ داره ، نه مشکل مدیریتی .اگرم داره یا داشته قابل تحمله

    پس حذف شما هم شاید دلیل عمدش اول دعوا ها و بحث های بچگانه بین سایدی بوده و در کنارش فشار حریف و احساس ضعف !

    همیشه همینجوری کج برداشت میکردی عشقم :دی

    شوخی قشنگی بود من باب پست های تاپیک بغلی که خودتو میزنی به کوچه خلوته :دی

    خودت میدونی اعتراض ما به باگ بود و درخواست ما استارت یه سرور جدید بدون باگ ... این سرور هم عطاشو به لقاش بخشیدیم چون ادامه دادن این سرور یه کج دهنی به خودمون بود ...

    نمیخوام در مورد اینکه کی باگ زده کی نزده و من نبودم دستم بود تقصیر آستینم بود و کی بود کی بود من نبودم ها صحبت بشه ....صرفا چون اسم تاپیک بغلیو آوردی خواستم برای بقیه هم شفاف سازی کنم سایت مشکل باگ داشت و اعتراض شدیدی داشتیم که مدیریت با سعه صدر گوش کرد و اقدامات لازمو انجام داد و حل کرد و ما هم که دشمنی نداریم با این سایت ، ما یه سایت بدون باگ میخوایم که توش با عدالت بشه پلی داد ...

    کوچیک همه یوسف

  • با خسته نباشید به همه

    این سرور هم تموم شد و من وقت کردم یه پست بدم


    این اصول سرورهای تراوین و اصلا بازی های گروهی کردنه

    که کسی که میبره ، بگن اگه ال نبود بل نبود تو نمیبردی !

    از طرفی کسی هم که زمینو ترک میکنه حالا به هر دلیلی بگه ، زمین کج بود ما هم نمیتونستیم برقصیم ! پس عطا رو به لقا بخشیدیم


    حالا بگذریم



    اول از همه امرداد دیگه بعید میدونم فعلا تا مدت های مدید سروری بازی کنه و این فرصت بسیار خوبی هست برای آن دسته از کسایی که فک میکنن واقعا یه دکترین نظامی و سیاسی در این بازی دارن و جزو اسطوره ها هستن و این کجی زمین بوده که باعث شده اونا از گردونه رقابت حذف بشن ، این فرصتی که ما نیستیم رو غنیمت بشمارید سیاست هایی که فک میکنن درسته پیاده کنین اگه نتیجه نگرفت دوباره تلاش کنین ، تلاش کنین تلاش کنین ، تکنیک های زدن پلن رو تمرین کنید ، امادگی خودتون رو بالا ببرید و ما اگه حس بازی گرفت بهمونو اونا هم بیان تا دوباره بزنیم تار و مارشون کنیم تا دوباره فرار کنن ;(;(



    پ.ن: به امید روزی که ما دوباره ویار تراوین کنیم

  • سلام خدمت تمام دوستان عزیزم.


    به ویژه خدمت محمد و یوسف بزرگوار. دلم برای جلسات شبانه تون تنگ شده. مجردهای لعنتی! منتظرم متاهل بشید ساعت ۳جلسه بزارم ببینم چیکاره اید.


    به ساید معظم جنوب شرق و اتحاد EAST و تیم خوب امرداد تبریک میگم بردن این سرور رو. امیدوارم در تمام مراحل زندگیتون همینگونه موفق باشید. پیروزی شیرین است و افتخار جذاب. پیروزی و افتخار مدام نصیبتان.


    یک تبریک هم به دوستان عزیزم از اکانت های مارس و تراکسس و گان هیرو و بمب بابت همرهایی که کشیده بودند. اگر دوستی از قلم افتاد ببخشید.


    هنوز هم معتقدم دوستان گلم از اکانت گان هیرو شاخص ترین و بهترین تیم و اکانت سرور بودند و بی نظیر پلی دادند. به عنوان یکی از لیدرهای جنوب غرب خیلی اذیت شدم بابت کنترل این اکانت. برای همین اولین تارگت ما انتخاب شده بود و اشتباه نکرده بودیم در انتخاب تارگتمون. البته توانست دفاع کنه. ماهان گلم که دوست قدیمی ما بود و خیلی دیر شناختمشون عالی بود. یا روحیه ای بالا و با تکنیک.



    پیشنهاد: کاش یک فضایی ایجاد بشه که در پایان هر سرور بهترین اکانت توسط ۱۰۰ پلیر اول سرور و لیدرهای چهار ساید انتخاب بشه و مدال و جایزه داشته باشه‌.


    دوستان خیلی وقت بود که می خواستم یک نقد بر کل سرور داشته باشم و چند بار متن هایی نوشتم اما به احترام دوستانی که در بازی حضور داشتند دست نگه داشتم تا سرور تمام شود و بعد از آن شروع به نقد تمام سرور کنم. اکنون که سوت پایان سرور زده شد در پست بعدی نقد مفصلی ارائه خواهم کرد.


    اما جهت فان هم که شده با اشکان عزیزم یه صحبت کوتاه دارم و البته آقا بهنام عزیز:


    اول بهنام: دوست من ؛ سپاس از اینکه در رفتاری حرفه ای و مردانه از تمام پلیرها و لیدرها تشکر کردی و بهتون تبریک میگم بردتون رو. امیدوارم یکبار دیگه در کنار هم یا در برابر هم بازی کنیم.(فرقی نمی کنه)


    دوم اشکان: تحلیل جالبی بود ولی کاش به رقبا احترام بیشتری قائل می شدی. اشکان عزیز اولین بار یادم هست که بنده از اصطلاح ویتنام برای جنوب غرب استفاده کردم. شما و رفقاتون دنبال سوریه کردن جنوب غرب بودید ولی بنده اعلام کردم اینجا سوریه نیست اینجا ویتنام هست! مواظب باشید. که در تیزر خودتون هم از جنوب غرب به عنوان ویتنام یاد کردی. و برای خودم جالب بود که در پایان سرور پذیرفتید که جنوب غرب ویتنام بود و عبور از آن غیر ممکن.


    ویتنام: اولین کشوری است که بعد از جنگ جهانی دوم توانست ایالات متحده را به زانو در بیاورد و هیمنه ابرقدرت را چنان در هم شکست که بقیه کشورها جرات پیدا کردند بعد از آن در برابر ایالات متحده قد علم کنند.



    الان که سرور تمام شده و چیزی بر بنده و شما و بقیه دوستان پوشیده نیست و حداقل خودمان می دانیم که چه اتفاقاتی افتاده و چه خبر بوده.

    اشکان جان؛ تیم امرداد را بنده خوب می شناسم و طبیعتا بقیه دوستان هم شناخت خوبی دارند. این تیم با سبک محتاط و دفاعی خودش شناخته می شود. و سه تیم حاضر در جنوب غرب به بازی جنگی و درگیرانه شهرت داشتند که شما یا دوست دیگری قبل از شروع سرور هم این موضوع را یادآوری کرده بود. دفاع محض اوایل سرور هم بیانگر حاکمیت همین طرز فکر در امرداد و ادامه همین سبک بازی بود. اما...


    سوال اینجاست...

    چه اتفاقی می افتد که به یکباره رنسانس امرداد در میانه سرور رخ می دهد و شروع به تاخت و تاز می کند؟ همرهای زیادی هزینه می کند بدون هیچ نگرانی! پلن پشت پلن به شکلی که جنوب غرب فرصت تقابل پیدا نمی کند و متعجب از هجوم بی امان امرداد در لاک دفاعی فرو می رود! چرا برای تک همر دهکده دیفالت اکانت Witcher تعداد ۹ همر استفاده می شود؟ چرا دفاع جانانه جنوب غرب قبل از این اتک تاثیری بر غارت امرداد ندارد؟ چرا لیدرهای امرداد بدون ترس از دست دادن همرهای سایدشان اقدام به پلن می کنند؟ اگر جنوب غرب به باگ دسترسی داشته چرا دفاع کافی برای اکانت Witcher نداشت؟ اما جنوب شرق با اینکه چند روز قبل دیوار شده کلی همر داره و بی محابا حمله می کنه!


    اشکان جان؛ اینها سوالهایی است که ذهن را به کاوش وامی دارد! آیا غیر از این است که امرداد به منابع لایزال و نامحدود دسترسی دارد و می تواند در طول یک روز همان همرها را احیا کند؟ چرا شمال شرق این جسارت را ندارد که اینگونه همر خرج کند؟ چرا جنوب غرب که به قول شما باگ زده نمی تواند از این باگ استفاده کنه و همر پشت همر روانه جنوب شرق کند؟ اشکان عزیز ما همه می دانیم که چه اتفاقاتی افتاد پس حداقل بیایید با خودمان روراست باشیم.


    و البته مدارکی هم به ادمین محترم ارائه شد و ایشان با تواضع و حوصله تمام توضیحات لازم را ارائه کردند که ازشون تشکر می کنیم. امیدوارم سرور اسپیدترا به جایی برسد که عامل فخر پلیرهایی ایرانی شود.


    اشکان عزیزم؛ تو صحبت هات گفتی جنوب غرب پر پتانسیل ترین ساید بود. پس خودتون هم قبول دارید که پتانسل عظیمی در جنوب غرب برای رقابت وجود داشت پس صحبت از فرار و ترس به نظرم کودکانه است. پس حتما دلایل محکمی وجود دارد که جنوب غرب از ادامه بازی انصراف می دهد! خیلی در این خصوص صحبت کردیم. اگر قرار بود کسی بفهمه تا الان فهمیده مگر آنکه قرار باشه نفهمه!


    دوست من نکته ای رو فراموش کردی! تیم تایگرز در هر شرایطی سرور را تا روز آخر ادامه می دهد! این را شما هم خوب می دانید و در سروری هم که اشاره کردید تا روز آخر جنگید و عقب ننشست. در جنوب غرب هم هر جا صحبت از حذف توسط فرد یاتیم یا گروهی می شد به همت بچه های تایگرز این بحث کنار گذاشته می شد. اما ببین چه وضعیتی ایجاد شد که این تیم اندگیمی هم عطای سرور رو به لقاش بخشید‌.

    اسم سارنگ عزیز رو آوردین؛ البته بار چندم هست که دنبال ماهی گرفتن از جنگ ما با این دوستان در سرور اسپید هستید ولی هنیشه تیرتون به سنگ خورده؛ چون از نظر ما تراوین یک بازی است و رقبای دیروز رفقای امروز ما هستند. سارنگ پلیر قابلی هست و اگر از ایشون مطلبی یاد گرفته باشیم باعث افتخارمون هست.


    اشکان جان؛ معنی (نگاشت) رو هم بلد هستیم. ولی ترجیح میدیم مثل همیشه کت و شلوار پوشیده باشیم و از الفاظی که در شان مون نیست دوری کنیم.


    در نهایت؛ خوشحالم که سه تیم در جنوب غرب با وجود اختلاف در اوایل سرور و با سلایق مختلف توانستند در کنار هم جمع شده و یک تیم شوند. این بسیار طبیعی است که بعضی مواقع اختلاف نظر وجود داشته باشد اما یکدست شدن ساید موضوع ساده ای نبود. آن هم با روحیه تکروی ایرانی! دوستان خوب زیادی در همه سایدها پیدا کردیم که بزرگترین دستاوردمون بود و لذت شبهای دورهمی و تلفنهای یهویی را بردیم.



    اشکان جان:

    جوری برنده شوید که همه بهتون تبریگ بگن؛ نه که خودت به خودت تبریک بگی.


    اگر هم حسرتی باقی مانده؛ حسرت یک زد و خورد جانانه در روزهای پایانی سرور در یک سرور ایرانی بود که حیف شد و با اینکه تمام شرایط مهیای ایجاد هیجان بود به یکباره سرور از روال عادی خارج شد و زحمت اینهمه پلیر هدر شد.


    امیدوارم خبر بهبودی آرش عزیز را هرچه زودتر بشنویم.

    منتظر نقد کلی سرور باشید.

    به امید روزهای بهتر برای تمام عزیزان

  • با سلام و صبح بخیر خدمت همگی

    رضا جان ، بار ها و بار ها من چند نکته رو توی این فروم و فروم آمادگی خدمت همه عرض کردم تا یه مقدار تقلب ریز راجب ایجاد تغییرات گسترده داده باشم


    رنسانس آمرداد خیلی پیش از شروع سرور عوض شده بود رضا جان و این فقط و فقط بر میگشت این این جمله معروف که '' ما دنبال انجام کارای تکراری نیستیم ! ''

    با دو مثال شروع میکنم صحبتی که میخام بکنم رو

    • تیم گان هیرو سرور 1 راند ۳ بهترین رمر آمرداد بود در مختصات حدود 300 170 اگر اشتباه نکنم
    • تیم خود ما ، شخص من ، آرمین و ندا در ۲ راند قبل هر ۳ در مختصات حدود 100 100 بازی میکردیم.


    چی شد که یهو تیم ما سر از 30 30 در آورد و گان هیرو 50 15 و لیون 15 50 حدودا و هر ۳ نژاد هان؟؟؟

    به نظر من این اتفاقات عادی نیست اونم برای یک تیمی مثل آمرداد که یهویی بخاد سبک عوض کنه و پلیر هایی که قبلا جزو بهترین اندگیمی کش های مجموعش و رکورد دار های همر هستند رو بخاد در جلوی مپ قربانی کنه.باید حتما یک برنامه و فکر پشت حضور قوی در خاکستری با پشتیبانی خوب بوده باشه به نظر من وگرنه که ...


    پس عملا انقلاب فکری رضا جان در حین بازی رخ نداده و به نظرم هیچ وقتم نخواهد داد چون حداقل تیم ما برنامه هاش از قبل که بر اساس علایق و تمایل جمعی تیم مشخص میشه.از 0 تا 100 بازی حتما یک پیش زمینه فکری و نقشه واسش وجود داره که در طول بازی فقط تکامل پیدا میکنه و اصلاح میشه !


    رضا جان نه شما ، بلکه هیچ فرد دیگه ای فک نکنم بتونه این سرور منطق پلن هایی که ما پیاده کردیم رو زیر سوال ببره.در تمامی پلن های ما طبق روال همیشگی ، دیفالت ها در اولویت آخر واسمون بودند و ریسکی ترین تارگت ها (با اطلاع به تیم ها البته) برای دیفالت ها مشخص میشد تا با دیوار شدنشون ، هم ضربه محکمی به حریف زده باشیم و یک تارگت مشتی پریده باشه ، هم یه تارگت برای دفاع از خودمون کم کرده باشیم.

    1. دیفالتی مثل انمی ۱ بار دیوار شد و تا پلن ویچر دیگه بلند نشد ! ضمن اینکه اکانت انمی ۳ همر دیواری دیگه در مختصات پایین با توجه به زیرساخت دفساز هاش و پارکینگ هاش داشت ( دقت کنید همر دیواری !)
    2. دیفالت مارس هم همینطور.

    دلیل اصلی بلند شدن دیفالت هم بر میگرده به کمبود منابع و قفل شدن همر دیفالت بعد از یه مدت در صورت نبود دفساز یا مولتی و ضمن اینکه دیفالت ها آسیب پذیرترین تارگت ها برای پلن ها و خفت ها هستند چون نمیتونن دفاع ثابت خوبی رو نگه دارند.توی تمامی پلن ها هم با توجه به تخمین دفاع جنوب غرب تعداد همر ها بلند میشد.


    در پلن ویچر هم با توجه به تخمینی که بابت دریافت دفاع از شمال غرب و دفاع با همر خود ویچر داشتیم ، تصمیم به بلند کردن 5 همر و ۱ سواره برای زدن کتیبه (احتمال دادیم راز بره رو دهکده که دهکده نپره) گرفتیم.عدد ۹ رو نفهمیدم از کجا شما اوردی ;)

    ضمن اینکه رضا جان سایرین شاید بهتر از شما متوجه این حرف من بشوند اما همیشه برای یک پلن ۱ ۲ همر به عنوان همر پشتیبانی آماده لانچ هست که بنا به صلاح دید تیم لانچری تصمیم لازم واسشون گرفته میشه.این پلن هم طوری بود که با توجه به سیف بودن همر های اخر ، ترجیح داده شد تمامی همر های چکمه دار لانچ و توان نظامی سرعتی و میدون تمرینی مون رو به رخ همه بکشیم !


    شما از دید خودت نظرتو گفتی رضا جان و محترم هم هست.من هم دوست دارم به شما دیدگاه دیگه ای نسبت به این مساله رو نشون بدم


    تصور کن شما با برنامه ، مولتی ، غارت منظم ناتار و هر ترفندی میای یه همر میکشی.استراتژی های مختلفی هم به کار میبری که همیشه بهترین باشی.در این حین یه عده شمارو متهم به اتهامی میکنند که صحت نداره.شما چه حسی به طرف مقابل باید پیدا کنید؟

    شخص من باشم همون مثال کره ماه رو میزنم و میگم که تیم حریف ناتوانی خودش رو گردن کجی زمین داره میندازه و اشاره ای هم به این بیت شعر میکنم :)


    آنکس که نداند و نداند که نداند ، در جهل مرکب ابد و دهر بماند

    ویتنام: اولین کشوری است که بعد از جنگ جهانی دوم توانست ایالات متحده را به زانو در بیاورد و هیمنه ابرقدرت را چنان در هم شکست که بقیه کشورها جرات پیدا کردند بعد از آن در برابر ایالات متحده قد علم کنند.

    رضا جان ما در حال زندگی میکنیم.اینجا هم جاش نیست بخایم جزییات اون جنگ رو باز کنیم که اصلا چرا ایالات متحده وارد شد و بعدش بیخیال شد و عطای اون درگیری رو به لقاش بخشید


    اما تهش چی شد؟امریکا به کجا رسید و ویتنام چه کرد؟


    ضمنا شما ترک زمین کردی اما ویتنامی ها با نی توی شالیزار ها روز ها و ماه ها منتظر اسیر کردن امریکایی ها باقی میموندند پس قابل قیاس تو این زمینه نیستید

    در نهایت؛ خوشحالم که سه تیم در جنوب غرب با وجود اختلاف در اوایل سرور و با سلایق مختلف توانستند در کنار هم جمع شده و یک تیم شوند. این بسیار طبیعی است که بعضی مواقع اختلاف نظر وجود داشته باشد اما یکدست شدن ساید موضوع ساده ای نبود. آن هم با روحیه تکروی ایرانی! دوستان خوب زیادی در همه سایدها پیدا کردیم که بزرگترین دستاوردمون بود و لذت شبهای دورهمی و تلفنهای یهویی را بردیم.

    رضا جان در ادامه اون دیدگاه ، شما این نقص فنی سرور رو دلیل خوبی برای ترک سرور تلقی کردید.البته خستگی از اون حجم درگیری و کل کل فروم هم بهش میشه اضاف کرد و ضمن اینکه شما تقریبا دفاع جلوتون رو کاملا از دست داده بودید و هر کسی با توجه به چینش چکمه ها میتونست حدس بزنه چه اتفاقی قراره برای اون پایین بیوفته


    باتوجه به گرفتن دفاعم از شمال غرب ، هیچ وقت نمیتونسید جلوی مپتون رو با دفاع شمال غرب در مقابل پلن های سرعتی ما پوشش بدین (خودتونم که دفاع نداشتید) و دقیقا پلن قبلی ما دلیلش همین بود و تقریبا بعد از ویچر هر شب ۱ جاتون میپرید و جلوتون اتوبان میشد.


    پس کاری که صلاح دونسید انجام بدید رو انجام دادید


    ضمن اینکه شما هم به خاطر باگ سرور نرفتید ، به خاطر اینکه ادعا کردید مدیریت نمیتونه پانیش بزنه و متخلفین رو پیدا کنه رفتید.این خانه همان خانه هست.صاحب خانه هم همان صاحب خانه ... رفتار بچه های شمال غرب زیباتر بود ! حداقل غرور خودشونو حفظ کردند !!!

    در نهایت؛ خوشحالم که سه تیم در جنوب غرب با وجود اختلاف در اوایل سرور و با سلایق مختلف توانستند در کنار هم جمع شده و یک تیم شوند. این بسیار طبیعی است که بعضی مواقع اختلاف نظر وجود داشته باشد اما یکدست شدن ساید موضوع ساده ای نبود. آن هم با روحیه تکروی ایرانی! دوستان خوب زیادی در همه سایدها پیدا کردیم که بزرگترین دستاوردمون بود و لذت شبهای دورهمی و تلفنهای یهویی را بردیم.


    اشکان جان:

    جوری برنده شوید که همه بهتون تبریگ بگن؛ نه که خودت به خودت تبریک بگی.

    در آخر جنوب غرب به گواه آمار بهترین بود نه واقعیت ! لطفا جملات من رو با دقت نقل قول کن رضا جان


    صرف برتری توی تعداد ، نمیتونید این تضمین رو بدید که برنده یک میدان جنگ باشید


    سیاهی لشکر نیاید به کار ، یکی مرد جنگی به از صد هزار


    مسلما اون تیکه پست من راجب ناتوانی شما در هدف اصلیتون یعنی یکپارچه شدن ، سیاست اشتباه بابت درگیری با آمرداد به خاطر خصومت یک پلیر ، لورفتن رمزهای اکانت هاتون ، ناتوانیتون در دفکوردی و ذهن خوانی حریف ، سیاست خارجی اشتباه و چند نکته دیگه چیزی نبود که شما نقدش کنی :) تیکه ویتنامش رو فقط چسبیدی.


    در نهایت همیشه گفتم ، نظر کسانی که داخل گود بودند همیشه واسه من از اولویت بیشتری نسبت به افراد گوشه گود برخوردار بوده !

    اینجا هم همینطور بوده و باید تبریک میگفتم به کسانی که

    1. در اوج درگیری با شمال غرب یکبار با انتقاد های نابه جا تمرکز تیم دفاعی رو پرت نکردند و اعتمادشونو به رخ همه کشیدند!
    2. در بهبوبه سیاست های پیچیده ، هیچ وقت برعکس جهت گیری های تیم عمل نکردند و وفاداریشونو به رخ همه کشیدند !
    3. در پلن ها آلوده نقد های یک سویه فروم نشدند و با صبر جواب خودشونو گرفتند و صبوریشونو به رخ همه کشیدند !
    4. و در نهایت دعوا میکردند که همر ما باید قربانی بشه و به واندر نمیزنیم تا رنک ۱ دف و هجوم متعلق به تیم باشه و از خودگذشتگیشونو به رخ همه کشیدند !

    افتخار میکنم که در کنار این عزیزان شمشیر زدم .کارتون ۲۰ مثل همیشه :love:


    سپاس


    پ.ن : میدونید مهترین سلاح لشکر مغول چی بود؟سرعتش؟سواره نظامش؟اینا مهم بودن اما ترس و رعبی که این لشکر برای حریفش ایجاد کرده بود قدرتش رو چندین و چند برابر میکرد !

    پ.ن : ای شیخ هر انچه گویی هستم ایا تو چنان که مینمایی هستی؟

    پ.ن : جنوب غرب که این همه منتقد پلن ها بوده و هست ، خودش اصلا چند پلن موفق زد ؟ خیلی جالبه :) یه پلن فیدرزنی نصف و نیمه ، یه پلن دیواری شب یلدایی

    ;) Ever tried , Ever failed.No matter.Try agian , fail again , fail better






    پست 3 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط A$HKAN ().

  • سلام عرض ادب خدمت همه دوستان عزیز و بزرگوار

    قبل از هر چیز اززوی سلامتی کامل دارم برای آرش عزیزم و امیدوارم هر چه سریع تر سالم و سرحال سایه اش بالای سر خانواده اش باشه


    خوب این سرور هم با تمام فراز ها و فرود هاش تموم شد و چیزی جز خاطراتش باقی نخواهد موند


    تبریک می گم به تیم امرداد بابت پیروزی در سرور امیدوارم که از پیروزیشون لذت برده باشند


    ما در تیم تک شاخ در حد توان خودمون در سرور پیش رفتیم و باید بگم جز مقاطعی از عمکرد تیم رضایت کامل داشتم و جاداره از تک تک بچه بابت زحماتی که کشیدن تشکر کنم

    بنا داشتم عکس همر ها و نوع لانچ و سیستم پیشرفت و شرایط اکانت رو در پستی مفصل بازگو کنم که با توجه به شرایط سرور و ضعیت فروم نیازی به اون نمی بینم تک شاخ 4 همر اند گیمی و سه همر جنگی داشت که بنا به شرایط سرور ازشون استفاده درستی صورت نگرفت


    جا داره از همه دوستانم در اکانت تشکر ویژه ای داشته باشم به تریبب سن و سال :

    آقا آرش گل که جای خالی اش در روز های اخر به شدت احساس شد و نبودش باعت افت رتبه همر ها شد انشا الله سریع تر خوب میشه و ما و رفقا رو خوشحال می کنه

    از دکتر هانی عزیز که فکر کنم یک باز زحمت کشید اکانت رو دید :دی دکتر هانی ما همچنان متشکریم

    از امیر کیلر عزیز که قبل از سر و ته شدنش کمی تا قسمتی زحمت های اکانت گردنش بود

    مهدی ترکس دوست داشتنی که اول سرور تا قبل کرونا گرفتنش حضور فعال و فراونی داشت و زحمات زیادی کشید

    مهدی کلت عزیز که تقریبا روی بخش عمده ای از اس ای فعال بود و برای خیلی تلاش کرد

    آرمان رفیق گلم که این سرور بیشتر تلاشش روی کلونی بود که درست کردیم و به کمک مهدی کلت اکانت های خوبی رو بالا کشیدند که اگر نبودند در وضعیت امروز نمی بود اکانت

    مهرشاد پر انرژی که تا زمانی که انرژی اش به خاطر شرایط سرور نیفتاده بود همه تلاشش رو کرد تا نام تک شاخ رو سر بلند کنه تو سرور

    محمد تپلی خودم که در سربازی هر از چند گاهی تلاش کرد که پاپ نیفته ولی خیلی موفق نشد:)))))

    و در اخر هم اقا مجید که زیاد مدت طولانی ای در خدمتش نبودیم ولی کنارش بودن باعث افتخار بود


    از بچه های جنوب شرق بهنام نازنین و اشکان عزیز و سعید بزرگوار و مسعود و شهریار و اشکان سرلشکر و رضا خوشگله خودمون و حمیدرضا جان و سروش خان و حامد همیشه محترم و . . . بقیه دوستان گلم که ما رو تو تیم امرداد راه دادند و تحملمون کردند تشکر می کنم امیدوارم در تمامی مراحل زندگی موفق باشید



    پ ن 1 : زیاد غر زدیم و خدایی یعنی اکثرا حتما حق داشتیم

    پ ن 2 : بازی کردن در سروری که حریف در نرودم آرزوست

    پ ن 3: بدین وسیله رسما از تیم آمرداد مجددا و اینبار در فروم دعوت می کنم که در صورتی حال و حوصله لازم رو داشتند در سرور 2X به عنوان رقیب در خدمتشون باشیم و از خجالت هم در بیایم


    اردتمند همه

    حسین

  • با سلام و احترام :


    امیدواریم باچالش ها و هیجانات بازی سرور خوبی را تجربه کرده باشید.


    این تاپیک بسته شد.


    برای جنگ آوری دیگر میتوانید به تاپیک سرور 2 ایکس مراجعه کنید.


    کانال اطلاع رسانی اسپیدترا :

    https://t.me/s/SpeedTra_Com


    موفق باشید.

  • Admin

    Closed the thread.