Posts by SOURENA

    درود


    صرفا جهت اینکه هم خودتون هم دوستان عزیز مقداری لذت ببرن از بخش هایی از متن خودتون استفاده می کنم که مثل بحث با ایلیا بعدا نفرمایید از آسمون نازل شده!

    فرمودی برای موی سفید بنده احترام قائلی؛ ممنونم عزیزم ولی غالبا ما بزرگترهامون رو اینجوری مخاطب قرار نمیدیم‌.



    نکته اول: اینکه شما مدعی هستی سابقه من رو از خودم بهتر می دونی! عزیزم این دو سه تا سرور که فرمودی فقط بخشی از سوابق بنده هست. اینکه شما فقط همین ها رو می دونی علتش اینه کلا سابقه تراوین شما همین هست.

    صرفا جهت اطلاع شما یک سرور اسپید؛ قبل از سرور اسپیدی که با شما آشنا شدم اکانت CR 7 نفر اول مهاجمین و مدافعین سرور بود!(اون زمان پوئن دفاع واسه اکانت مدافع بود نه صاحب نیروی دفاعی). فکر کنم شما اون زمان هنوز شمال غربی نبودی.اگر هم بودی انقدر اکانت مهمی نبودی که بشناسمتون. اسم اتحاد ozen هم از دوستان قدیمی سایدت بپرسی بهتون میگن چی بود. خیلی از قواعدی که بعدها شماها باهاش بازی کردین(همون قوانین۱۳ صفحه ای) اونجا نوشته شد. مانی عزیزم اینها رو باید بدونه ازشون استفاده کن.


    و فکر می کنم زمانی که تورنمنت دات کام 2011ما رو اکانت واندر ایرانی ها بازی می کردیم شما هنوز مدرسه هم نمی رفتی. پس با من از سابقه صحبت نکن. بزار دوستان با سابقه صحبت کنن ما هم لذت ببریم‌ سه سرور بازی کردی که فقط یک دونه ش آی آر بوده صحبت از سابقه می کنی؟ میشه یک مقدار بیشتر فکر کنی بعد تایپ کنی؟

    دوستان دیگر می بخشند؛ غرض ذکر افتخارات نبود صرفا خواستم دوستمون مفهوم سابقه رو یک مقدار بیشتر درک کنن.‌



    نکته دوم: همین بخش از متن خودتون رو مجددا بخونید:

    سلام خدمت همه


    امثال فرزاد پانیشر فرقشون با شما تو سیاستشونه ، یه سرور با فرزاد پانیشر پلی دادم و ظاهر و باطنش یکی بود ، اما خوب نبود آخر سرور هم کاری باهاش کردم که از اون روز توی تراوین کسی ندیدش ( ویس هاشم معروفه😂)

    الان این سابقه ای هست که بهش می نازی؟ به لیدر و ساید خودت خیانت کردی بهش افتخار هم می کنی؟ پس لطفا شما یک نفر درس وفاداری به ساید به ما نده.



    نکته سوم: امیرحسین جان باز هم متن خودتون:

    این بخش متن شما چند اشکال و چند نکته داره که براتون قرمزش کردم.

    اول: شما ماها رو که اون زمان پلیر شمالغرب بودیم و شاکله ساید رو داشتیم با برنامه ریزی شکل می دادیم رو رها کردی رفتی چسبیدی به کسی که از یک ساید دیگه به گفته خودتون بیرونش کردن! ایشون اگه مفید بود که اخراج نمیشد.



    دوم: آفرین جنگ آموز رو زدیم اما نه از ناتار! دقیقا از رو اکانت لیدرتون! چون به ما ندادن! بقیه رو میشه گول بزنیم اما خودمون رو که نمی تونیم گول بزنیم. من و شما که می دونیم داستان چی بود. یک چکمه و انبار هم زدیم. چکمه رو خودم زدم انبار رو یادم نیست. جنگ آموز رو هم اکانت warrior زد! پلیرش دکترمحمد عزیز هست که همین الان تو سرور هستند.


    سوم: این از همه شون مهم تره. قشنگ از متن نامه و متن نوشته شده شما مشخص هست کسی که دنبال متحد کردن ساید بوده ما بودیم! خوشحالم که اون نامه رو داشتی.

    البته همین که شما اینهمه مدت اون نامه بنده رو نگه داشتی بیانگر اهمیت حرکات و رفتار بنده برای شما هست! جالبه نه! بعد من کتک خور شما بودم همیشه! اون وقت یک نامه که واسه چند سال پیش بنده هست رو هنوز نگه داشتین.

    نامه رو نگه دار عزیزم ؛ به هر حال ماها که نبودیم می تونی بگی من سابقه نامه نگاری با سورنا رو دارم. یه رزومه به حساب میاد.‌


    چهارم: نه دیگه! اکانت که صفر نشد! مگه نگفتی کتیبه ها رو دادیم به شمال شرق. در متن قبلی گفتم که فیدرزن بودی. به گواه متن نامه ای که فرستادی در زمان کتیبه ها با درگیری داخل سایدی؛ همر ۱۲۰ک رومن رو اکانت هست! همین الان تو اسپیدترا با این حجم مولتی و منبع و ناتارهای شیرده ؛ همر رومن که ۱۲۰ک شمشیر و سزار بزنه خیلی به ندرت پیدا میشه! ولی ما تو آی آر داشتیم ولی باز دنبال زدن نبودیم و هدف اتحاد ساید بود. همرهای خودت یادت هست امیرحسین جان؟ سنگین ترینش ۵۰ک به زور میشد!(همر گول فک کنم)


    بعد ما صفر شده بودیم ولی نه کپ هامون خورده نه نان کپ ها؟ دیدی گفتم فیدرزن بودی؟ ما صفر شده بودیم اونم یک شبه! ولی کتیبه ها یهو پر کشید شمال شرق؟ صفر کردین کتیبه ها رو هم بر می داشتین خب! نکنه اتک غارت زدین کتیبه جا مونده؟ شاید هم هنوز فن آخر استاد رو بلد نبودی!

    عزیزم شما در اوج نامردی؛ شبانه رو فیدرهای ما کوبیدین؛ در حالی که همرهای ما سنگین تر بود ولی نخواستیم بزنیم سر ساید خودمون. دقیقا تفاوت بنده و شما همین جا هست.

    من برای سایدم بازی می کنم و شما برای عقده گشایی و رکورد زدن با ۳۰۰ تا مولتی تو سرور ۴۰۰ ایکس! و زمانی که دیدم ساید رو نابود کردین و دیگه نمیشه کاری از پیش برد وقتم رو تلف نکردم و کتیبه ها رو دادم به سایدی که علیهش ۲ به ۱ شده بود تا حداقل بازی بقیه خراب نشه و بازی بالانس بشه. شمال شرق اون سرور برنده شد.

    ناگفته نماند چند رفیق قدیمی بنده اون سرور شمال شرق بودند و رسم رفاقت همان بود که کردم. شما فک کنم سرور اول یا دومت بود و تنها رفیقتون فرزاد بود. شاید درک این نکته براتون سخت باشه.





    نکته چهارم: این بخش باز هم از متن خودتون!

    سلام خدمت همه

    2 ) راند ۶ اسپید آی آر : بعد صفر شدن تو nw کوچ کردید جنوب غرب ، اونجا هم با تیم وحید به مشکل خوردید ، چند تا از کتیبه هاشونو زدید تقدیم جنوب شرق کردید آخر سرورم که ۴ تا همر با اکانت خودم زدم واندرتونو کلین کردم

    اینکه در طول بازی چند کتیبه زده بشه طبیعیه. اصلا عجیب نیست. همین سرور نصف مطالب شما در مورد از دست دادن کتیبه های منحصرتون بوده! حداقل ما منحصر به فنا ندادیم. اونم تو سایدی که هیچ جوره نشد متحدش کنیم و درگیری داخلی داشت.

    اون زمان داشتیم تلاش می کردیم جنوب غرب رو از نو بسازیم که واقعا کار سختی بود و نمیدونم این ساید چی داره که هر کاری هم بکنی نمیشه که نمیشه!

    لانچ های شما هم صرفا روی عقده ای که با عرفان جگوار از سرور قبلی داشتی زده شد! این حرفی هست که خودت زدی درسته؟ بگم بچه ها پیامت رو پیدا کنن؟ شما بر خلاف جریان بازی رو ما لانچ کردی! البته کلین نمیگن به این! صرفا واندر تخریب شد!

    البته همون سرور شخصا در طراحی پلن کلین واندر شما در کنار حسینTNT عزیز بودم که صفرش کردیم. دقت کن ما صفرش کردیم نه شما! درسته؟ متای ما جنوب شرق اون سرور برنده شد‌. الان ما بدیم شما خوب؟




    نکته پنجم: باز هم بخشی از متن شما:

    سلام خدمت همه


    3 ) سرور ۲ ایکس آی آر : دوباره جنوب غرب ریجستر کردید ، با تیم سارنگ به اختلاف خوردید ، درگیری داخلی درست کردید و زدن صفرتون کردن

    😂

    این سرور کلا یک ماه بازی کردم و دوستان حاضر به اتحاد جنوب غرب نشدند و این خاک منحوس همچنان نمی خواست یکدست بشه.


    این سرور تلخ ترین سرور بنده بود و حدودا یک ماه (شاید کمی بیشتر یا کمتر) بازی کردم و مجبور شدم به خاطر از دست دادن فرزندم و اوضاع بد روحی سرور رو رها کنم.

    البته بچه ها تا روز آخر بازی کردند و واندرشون رو هم گرفتند. حتی یادم هست که روزهای آخر آرش باهام تماس گرفت و مشکل تک نقشه داشتن بچه ها؛ که با رفاقتی که با بچه های شمالی داشتم یک نقشه براشون گرفتم تا بتونن واندر رو بالاتر ببرن. دقت کن رفاقت! چیزی که درکش همچنان براتون سخته فک کنم! کسی ما رو صفر نکرده بود. هیچ وقت این اتفاق تو هیچ سروری اتفاق نیفتاده. خیلی دوست داری اینجوری بشه ولی خیال واهی هست. اوج توانایی شما همون فیدرزنی هست که گفتم.



    نکته ششم: فن استاد چی شد؟ قرار بود بهمون آموزش بدی استاد. لندکروز نمیخوای؟ شما و استادت یداله بود چی بود! آهان نوراله از کالیفرنیا قرار بود مستفیضمون کنید.

    حداقل وجود ندارید بگین حرف الکی زدین. باور کنید همه دارن بهتون می خندن. جوک شدین واسه بقیه.

    ما هنوز منتظر آموزش اینسرت بروسلی هستیم.




    این تا اینجا....

    من که از خودم حرفی نزدم. متن شما رو بررسی کردم با کمی یاد آوری.


    چون شما و دوست عزیزی گفتن ما مولتی رید دادیم رو اکانت سورنا با عرض پوزش از دوستان عزیزم این مطلب رو میگم:


    اگر ما مولتی غارت کردیم بی شرف ترین و بی ذات ترین پلیرهای تاریخ تراوین هستیم. اما اگر نکردیم شماهایی که می دونید ما مولتی نزدیم و حرف می زنید چون حرف حساب حالیتون نمیشه بی شرف ترین و بی ذات ترین پلیرهای ایران هستین. آخه شماها که وجود نکردین بیاین اکانت چک کنین چرا حرف مفت می زنید؟ حتی رفقاتون سرور بعدی اینها رو می زنن تو صورتتون. کم آبروی خودتون رو ببرید. بیاین آموزش بدم بدون مولتی برین تو تاپ تن.

    حالا یا من بی ذات و بی شرفم یا شما درسته؟ خوبه الان؟ باید اینجوری می گفتم؟

    حالا هم من می دونم اونی که گفتم کی هست هم شما! همین کافیه. حله؟



    احترام گذاشتن حدی داره. جایی که کسی حرف حساب سرش نشه جوری سرش می کنم که دیگه فک رو ببنده و یادبگیره حرف مفت نزنه. دفعه بعد بالاترش رو میگم حواستون رو جمع کنید.

    احترام لیاقت میخواد. برخی ها لایقش نیستند.



    میخوای برای مهاجرت هم بگم امیرحسین جان؟ این دفعه یه چیزی میگم دیگه نتونی تو تراوین سرت رو بالا بگیری ها! بدون داری با چه کسی حرف می زنی. ادعات میشه احترام موی سفید ما رو داری هر اراجیفی میگی؟ من ایلیا نیستم. حواست رو جمع کن و مراقب کلماتی که استفاده می کنی باش.



    باز هم قضاوت رو می سپارم به خواننده محترم و با شعور. بابت کلمات آخرم ببخشید. برخی هه فقط اینجوری می فهمن. چاره ای نبود.


    بحث از نظر من تمام شده هست. با اسم ما خاطره نسازید بزنید تو آلبوم خاطراتتون. یه چیزایی باید تو ذاتتون باشه.


    یا حق

    پایدار باشید

    SOURENA

    سلام و درود



    دوستان بسیار عزیزم در سرور فینال لطفا خوب توجه کنید. دو کلمه حرف حساب برای شما عزیزان اهل حرف حساب دارم.



    بعضی مواقع یک اتفاق ناگواری چه به نفعتون اتفاق بیفته چه به ضررتون باید همگی کنار هم باشید و دسته جمعی معترض باشید که یا کلا اصلاح بشه یا کلا از ریشه کنده بشه! چون قطعا در آینده نوبت خودتان هم خواهد شد.

    این موضوع صرفا تراوینی نیست! مشکل فرهنگی جامعه ما هست. دلار وقتی ۵۵ تومن میشه کسی که ۲۰۰۰دلار داره از خوشحالی در پوستش نمی گنجه در حالی که کل اون مبلغ را هم سود تلقی کنیم در بخشی از قیمت یک خودرو یا یکی از لوازم خانگی گران شده جبران میشه و بقیه ماجرا هم میشه اوضاع اقتصادی مملکت ما! عزیزان تراوین جامعه کوچک ماست. دلارش ترکیده بچه ها! باور کنید یا نکنید این اتفاق افتاده.



    سایدها و اتحادها و همه و همه رو بزارین کنار، همه مون پلیرهای تراوین ایران هستیم و حداقل چیزی که یک پلیر باید داشته باشه مردانگی و صداقت هست که حتما در همگی عزیزان هست. و البته باید بودنش رو نشان هم داد.



    اتک های سیم سکند اینسرت شده! مگه میشه؟ مگه داریم؟ این اتفاق در حالت منطقیش امکان‌پذیر نیست مگر یکی از دو اتفاق زیر رخ داده باشه!

    حالت اول) عامدانه باشد! که امیدوارم حداقل این یک مورد اتفاق نیفتاده باشد. که اگر باشد باید فاتحه خیلی چیزها رو خوند که اولیش سرور اسپیدترا هست و..... اینکه چه کسانی و چگونه می توانند در این موضوع دخیل باشند را همه می دانید و نیاز به توضیح بیشتری نیست. با احترام به ادمین سرور صرفا حالت ممکن را عرض کردم و با توجه به شناختی که دارم این حالت بسیار بعید هست.


    حالت دوم) غیرعمدی باشد! در این حالت یک باگ عجیب در سرور وجود دارد که عملا اجرای هرگونه پلن دیستروی کردن رو از بین میبره. اگر فرض کنیم این یک باگ هست سوالی که پیش میاد اینه:

    چرا این باگ برای ما رخ نمیده؟

    چند بار تو همین سرور اینسرت ما دیلی داشت و همزمان با اتک ارسال شد ولی لابلای کاتاها نیفتاد! باگ ها هم علیه ما عمل می کنن! باگ هوشمنده آیا؟


    قضاوت در این خصوص را به شما خواننده محترم و صادق و با انصاف فروم واگذار می کنم.




    این اتفاق ذاتا تاسف آور هست اما چیزی که دردناک تر هست خوشحالی دوستانی از شمال شرق هست. به جای اینکه بیاین بگین نباید چنین اتفاقی بیفته حرفهای عجیب غریب می زنید؟ لایک هم می زنین زیر حرفهای عجیب و غریب؟ به شعور خودتون و بقیه یک مقدار احترام بگذارین‌. مگه میشه سیم سکند رو اینسرت کرد؟ این یعنی فاتحه تراوین تو ایران واقعا خونده شده و برای بردن همه چیز مجاز هست حتی اگر قواعد اصلی بازی زیر سوال برن.

    باعث تاسف بود که جز افراد انگشت شماری؛ که درود به شرفشون می فرستم؛ بقیه دوستان با افتخار از نبوغ کادب و الکی حرف می زنن و ادعای بلد بودن خنده داری را مطرح می کنند. حداقل انتظار داشتم لیدر شمال شرق بیاد و کنار ما باشه و به این موضوع اعتراض کنه که گویا انتظار عبثی بوده.


    باور کنید دو روز صبر کردم تا مودبانه و با آرامش این موضوع را مطرح کنم. اگر جایی یک مقدار تند حرف زدم ببخشید ولی اینکه زحمات بچه ها اینگونه و به دلایلی خارج از جریان بازی هدر بشه باعث دلخوری و ناراحتیم میشه.




    نکته دیگر ماجرا..... کلاس گذاشتن برخی عزیزان هست!میاین کلاس آموزشی هم میزارین؟

    اونم چه کسی!

    امیرحسین تریدر!


    امیرحسین جان!

    دوست عزیزم

    ناچارم برای لحظاتی تواضع رو رها کنم و رک صحبت کنم‌ البته می دونی که برای شخصیت شما داخل بازی همیشه احترام گذاشتم. حتی زمانی که پیام های تمسخرآمیز ارسال می کردی با احترام رفتار کردم.

    شما رو شاید بقیه خوب نشناسند ولی من و شما خوب همدیگه رو می‌شناسیم درسته؟ زمانی که شما در مقام یکی از فدایی های فرزاد پانیشر(به قول خودشون افسانه) داشتی رو فیدرهای ما لانچ می کردی بنده لیدر شمال غرب بودم. بنده رو اکانت CR 7 با نژاد رومن بودم که با شما آشنا شدم. شما تازه بازی رو داشتی یاد می گرفتی و با ۷ نفر دیگه رو فیدرهای بنده رو می زدین و کپ و نان کپ های من جنگ آموز و انبار رو از لیدرتون بلند کرد. الان شما برای ما کلاس آموزشی میزارین؟ تا زمانی که مولتی بازی تو سرورهای کذایی مد نشده بود شماها کجا بودین؟ الان که مسیر تقلب باز شده پلیر شدین؟ آموزش هم میدین تازه؟ می ترسم از فردا انبار منحصر و رازهای معماری ۶۰۰ایکس هم رو کنید. با این فرمون اصلا بعید نیست.

    نگاه کن ببین چه کسانی تو ساید مقابل هستن بعد حرف بزن برادرم.

    ضمنا

    یک لطف در حق ما نوب ها بکن ؛ شما روش اینسرت کردن بین ۴موج همزمان رو به ما یاد بده؛ بنده برای شما همین جا قول شرف میدم یک دستگاه لندکروز هدیه می کنم. من مثل مانی نیستم که گلد ما رو هم نداد. مثل مرد حرف می زنم و رگم بره حرفم نمیره. آموزش بده هدیه بگیر.

    البته راه دومی هم هست. که صادقانه بیای بگی حق با محمد دیابلوی عزیز هست و بیش از این ما رو نا امید نکنی‌. بالاخره الان لیدر شدی باید یک چیزهایی رو بدونی.



    کلام آخر....

    این فقط و فقط یک بازی هست بچه ها!

    چند ماه دیگه تموم میشه و میره تو خاطرات. اما همه ما هستیم رفقامون هستن. لطفا یک مقدار از فضای بردن و بازی فاصله بگیرید. اجازه ندین بقیه شما رو به خاطر یک باگ یا هرچی که اسمش رو بزاریم یک فرد دروغگو و ترسو بشناسند.


    دوستان شمال غربی می دونن که بنده در حال مهاجرت هستم و عملا در سرور حضور ندارم. این موضوع رو هم محمد دیابلو زنگ زد بهم گفت. امیدوارم ادمین محترم پاسخ قانع کننده ای داشته باشند که در غیر این صورت این سرور که تمام شد قطعا تیم ما به هیچ عنوان در این سرور بازی نخواهد کرد.

    اینکه یک سرور باگ ساخت نیروی همزمان زحمات ما رو بر باد بده و یک سرور دیگه باگ اینسرت زحمات ما رو حروم کنه واقعا نا امید کننده هست.


    امیدوارم همه دوستان مخصوصا لیدرها در این قضیه همراه ما باشند.



    پایدار باشید

    SOURENA




    پ.ن۱: از دوستانم در شمال غرب از همین جا عذرخواهی می کنم که نتونستم تو یک ماه اخیر کنارشون باشم. می دونید رفیق نیمه راه نیستم ولی حتما شرایط بنده رو درک می کنید. هر روزی که در شهر و خونه جدید ساکن بشم بهتون ملحق میشم.

    پ.ن۲: ممنونم از محمددیابلو و ادی و پرهام و صادق و بقیه عزیزان که زحمات ساید رو دوش اونها افتاد.

    پ.ن۳: سیمرغ عزیزم؛ نه ببخشید مانی عزیزم؛ من هنوز خونه نرسیدم ولی دهکده ت زیر سم اسب های ما له شد که. فقط اونجا رو دوست داشتم که از سوزش عجیب اتک ها می گفتی اینهمه مولتی رید دادین که بکوبین من رو صفر کنین؟ خیلی خوبی مانی.


    راستی شما که سرور رو رها کرده بودی و اکانت هات تحویل ساید شده بود و ۳۰۰ تا کارمند و کلی پروژه داشتی ؛ هر روز رتبه ۱ فعالیت تو فروم رو داری! دفکورد هم که هستی گویا! چجوریاست! موقع کتک خوردن تحویل میدی موقع زدن سر رو میاری جلو که مدال بیفته گردنت؟ دم خروس یا قسم حضرت عباس!

    دلم واسه لب هات یهو تنگ شد عزیزم ماچ لپ یادت نره!

    پ.ن۴: مصطفی داداش چیکار کردی؟ ۲۰۰ ک آخه؟

    پ.ن۵: هر وقت خوردیم تبریک گفتیم و براتون دست زدیم اما شما خوردین و فقط به لطف یک باگ یا اتفاق خلاف قوانین فقط از دیستروی شدن قصر در رفتین؛ یک نفرتون جنبه نداشت بیاد بگه دمتون گرم. تراوین بازی کردن جنبه میخواد رفقا.

    پ.ن۶ کتیبه هاتون فعال ؛ نماز و روزه هاتون قبول؛ حالتون خوب و دلتون خوش.

    سلام و درود بی کران خدمت عزیزان



    امیدوارم ۱۳ بدر خوبی داشته باشید. هر چند هوای سرد و برفی کوهستان ما رو غافلگیر کرده و داریم یه سبک اسکیموها ۱۳ بدر رو می گذرونیم.


    قبل از هر چیزی به احترام کسایی که اکانت ما رو زدن کلاه از سر بر می داریم و بهشون تبریک میگیم‌. عالی هستین. دمتون هم گرم.



    البته در خصوص سبک بازی ما.‌..

    اکانت ما کلا هیچ وقت علاقه زیادی به زدن دهکده زیاد نداشته و نداره‌. اون زمان ها که ما جوون بودیم و کلی دهکده می زدیم گذشته و خودمون این رو می دونیم. دیگه زورمون نمی رسه و به همین چند تا اکتفا می کنیم. اونارم چیف کنید که باز همون ۱ دونه آخری کافیه برامون.

    ۶ تا دهکده داشتیم که یکیش رو پریروز چیف کردیم که کلا ۲۵۰ استپ داشت. عملا دهکده محسوب نمیشد وهمین الان یه ناتار چیف کنیم تا فردا صبح دو برابرش نیرو می زنیم. اسمش هم NE Gift گذاشته بودیم چون می دونستیم یک هدیه برای NE هست.

    دو تا دهکده هم تو ساید حریف زده بودیم که قبلا هم گفتم وقتی تو ساید مقابل دهکده می زنیم می دونیم هر لحظه امکان داره بخوره، و خورد.


    دم شما هم گرم و نوش جونتون که زدین.

    تونستین و بلد بودین و زدین. ما نتونستیم دفاع کنیم و خوردیم. پس شما بهتر بودی و حقت بوده بزنی.




    من اگر می دونستم انقد خوشحال میشین زودتر می گفتم بزنید. بالاخره دهکده دو روزه هم باشه رو اکانت سورنا بوده یک رزومه به حساب میاد!


    جدا اینهمه نیرو خرج یک دهکده شده و خوشحال شدین؟ عکس نیروهاش رو بزاریم نمیگین فتوشاپه؟ عکس دهکده ها رو دارم ها! اسکات هم دارین خودتون.

    درسته؟




    اکانت سورنا با همین ۳ دهکده که هیچ! با تک دهکده هم برای سایدش می جنگه! انقدر هم جنبه داریم که صفر هم بشیم ایستاده برای حریف دست بزنیم. هر جا هم خوردیم تبریک گفتیم.

    نه حذف می کنیم نه میریم. بلکه تو همین شرایط نشون میدیم دود از کنده بلند میشه. فردا برمی گردیم به خونه. و اگه حتی ۱ دهکده برامون بمونه از فردا یه گوشه ای از بازی پلیرهای قدیمی رو هم می بینید.


    اگر هم صفر بشم به حریف تبریگ میگیم و میریم‌.



    پایدار باشید

    SOURENA


    پ.ن۱: مگه نگفتم صبر کنید ما هم برگردیم؟

    پ.ن۲: تراوین باز اگه جنبه خوردن نداره نباید اکانت بسازه. موقع خوردن هم بی بهونه باید بگی دم شما گرم.

    اتک رو کوفت حریف نکنید.

    پ.ن۳: عرفان و ادریس، با شما ۲تفر کار دارم.

    پ.ن۴: سروری که به تعطیلات نوروزی بخورد خر است!

    سلام و درود


    مانی جان ؛ حس می کنم سو برداشت کردین. این تیکه از پست شما باعث شد که بخوام یک نکته رو توضیح بدم:

    یه توصیه هم بهت میکنم دفعه اخرت باشه از ... نقطه واسه من استفاده میکنی چون بخوام سه نقه هات رو پر کنم اذیت میشی

    شما احتمالا برداشت منفی از شوخی بنده کردین. به خاطر نزدیک بودن سن و سالمون احساس کردم با شما شوخی کنم بهتون بر نمیخوره وگرنه باهم پدرکشتگی که نداریم‌.


    هیچکس ندونه شما خوب می دونید که بنده همیشه ادب و احترام رو رعایت کردم و به خاطر یک بازی نه به کسی توهین می کنم و نه دل کسی رو میشکنم. غرض صرفا یک شوخی بوده و بس!


    اگر هم شوخی بنده به هر دلیلی باعث ناراحتی شما شده همین جا و کف فروم از شما عذرخواهی می کنم. امیدوارم به دل نگیرین.


    حالا اینکه چجوری سه نقطه های بنده رو میخوای پر کنی اذیت میشم رو درست نفهمیدم. مگه سه نقطه رو پر می کنن اذیت داره؟ D: سه نقطه های ما رو اذیت نکنید.


    یه تیم که ثبت نام میکنه از همه مختصات های ساید استفاده میکنن تو دهات ما هم واندر زن ها رو نمیان تو خاکستری بکشن ! مختصات اکانت خودت کجاست 130 130 شمال غرب ؟؟ با دهکده هایی که میای تو شمال شرق زیر ساخت میکشی ما چیف میکنیم ؟!


    به قول خودت با این همه رزومه هم شما می دونی منظورم چی بود هم من! چون خیلی ساده س دیگه اصلا ورود نمی کنم به این بحث. میگم با من از این شوخی ها نکن ، باشه؟



    و درباره این بخش از پست شما:


    مشکلت میدونه چیه رضا جان همیشه دوست داشتی یک صدم جایگاه من رو چه تو مافیا چه تراوین داشته باشی ولی به این فکر نکردی اگر پارتیزان شده پارتیزان همه این بازی ها براش تفریح بوده بعنوان کسی که تو زندگی واقعی 250 تا 300 تا حقوق بگیر داره بهت نصیحت میکنم اون چیزی که تو ذهنت هست باید با ارزش باشه نه حرف و نگاه مردم

    اینجا بحث بازی تراوین هست نه مافیا اگر هم هرچیزی ته ذهنت وجود داشت جراتش رو داشتی تو همون دیسکورد میگفتی نه بعد از بای بای شدنت

    نمی دونم چرا چنین فکری کردی برادر! ولی باور کن این تنها چیزی هست که هیچ وقت دوست نداشتم!


    اما اینکه شما از طرفی میگی ۳۰۰ تا حقوق بگیر داری و بنده رو نصیحت هم می کنی! بازی هم برات تفریح بوده! ولی جایگاه داری برای خودت در نوع خودش جالب بود!


    این جایگاه ها برای شما جایگاه هست عزیزم. قبلا هم بهت گفتم. برای من پشیزی ارزش نداره. سند اثباتش هم اینکه سروری که تمام مسولیت جنوب غرب با من بود شما تصور کردی یوسف ریتالین توتال بوده! قشنگه نه؟ شما لیدر ساید بدون پلیر بودی با این همه ادعا و جایگاه و بنده در کنار رفقام! جوری که حتی نفهمیدین کی لیدر هست!

    البته با تقدیم احترام به یوسف عزیزم.


    در مورد مافیا هم که دست به هر ترفندی زدی که به قول خودت بک جایگاهی به دست بیاری! از توهین به پلیرها بگیر تا تیم کشی و لابی و آزمون الهی و ....(سه نقطه مون رو اذیت نکنی!) ولی من تو شرایطی که با هیچ کس مشکلی نداشتم و با همه رفیق بودم با رول بالا از سرور خارج شدم چون رفاقت برای من خیلی خیلی از یک بازی مهم تر بود. همه این جایگاه ها فدای یک تار موی رفیقم.


    تمام جایگاه ها با صندلی هاش و مزایا مال شما! خوبه؟



    مانی جان ؛ من نصیحت نمی کنم؛ ۳۰۰ تا حقوق بگیر هم ندارم. سه چهار تا کارمند دارم که بعضی وقت ها خودم براشون چایی هم می ریزم.

    روزی چندین نفر با انواع مشکلات بهم مراجعه می کنن و با روی باز بهشون گوش می کنم‌. نه پولم رو به رخ کسی می کشم نه زرق و برق شغلم‌.

    بله مانی جان ؛ در نگاه من باید در دل بقیه دارای جایگاه باشیم. اینکه من فلانم تو بهمانی که دلیل بر بالاتر بودن من و شما از بقیه نمیشه! در مکتب ما اینکه وقتی دو روز نیستی همه نگرانت بشن همه دلتنگت بشن جایگاه محسوب میشه! تو مرام ما اینکه محمد شیخ نمر و پرهام از دل جنگل یادم کنن و بهم زنگ بزنن جایگاه محسوب میشه! من اینجوری لذت می برم شما اونجوری!

    به حرفهام فکر کن! لطفا. میتونی نپذیری ولی لطفا بهش فکر کن.



    چیزی که من درک نمی کنم اینه که شما خیلی خوب اینها رو می دونی! اینکه چرا خودت رو زدی به کوچه علی چپ در نوع خودش جالبه!


    محمد دیابلو خدا لعنتت کنه! چقدر معرکه تشخیص داده بودی! آفرین واقعا!

    بوس رو لپت بای

    نمردیم و لپ ما هم خواهان پیدا کرد! خدایا دوست دارم. محمد پتریوت همش وعده وعید می داد. بیا یاد بگیر.


    الان باید بگم جووووون؟





    =======================================

    حرف آخر:

    اگر داخل فروم یا داخل بازی به کسی حرفی زده میشه منظور شخصیت و هویت گیمی فرد هست وگرنه همه عزیزان در جامعه برای خودشون شان و جایگاهی دارن که قابل احترام هست.



    پایدار باشید

    SOURENA


    پ.ن۱: چقدر دوست دارم روش ارسال دف به لویال بدون فشار گندم به لویال رو با ایرج عزیز و محمدعلی وگنس کاربلد به بحث بزاریم.

    پ.ن۲: در کل نه با کسی دشمنی خاصی داریم نه کینه ای نه پدرکشتگی؛ داریم بازی می کنیم همین! جنبه ها رو ببریم بالا.

    پ.ن۳: برخی رفقا اکانتاشون واگذار شده بود ولی جاهایی که می زنن میگن زدیم جایی که میخورن میگن ما که نیستیم! چیه ماجرا؟

    پ.ن۴: آقا روز آخر بازی ۲ک استپ سوار همر جنگی محسوب نمیشه ها! از الان بگم بعدا یهو کسی نیاد بگه ۶۹ تا همر جنگی داشتم حیف شد!

    پ.ن۵: عاشقتونم حتی به غلط! حتی اونایی که بدمون رو میگن. خوش باشید.

    پ.ن۶: لعنت بهت عرفان. لب مرز تو نم نم بارون خواب بودما!

    سلام عزیزان


    روز خوش به همه گی. امیدوارم سال خوبی رو شروع کرده باشید.


    تبریک به تیم دفکوردی و کار تیمی بچه های شمال شرق‌ دمتون گرم‌. عالی بودین.


    ما اینجوری حال می کنیم. ظاهرا بقیه هم دارن حال می کنن پس مشکلی نیست. همه چی رواله.


    *(البته اگه آقا باهوشه از تو این متن هم یه چیز پیدا نکنه واسه شیرین بازی در آوردن‌)




    قطعا می شد حدس زد دف خوبی اونجا جمع میشه و با این حال همرها لانچ شد. شمال غرب برای لانچ همرها دلایل خودش رو داشته که این بخش مطلب به دلیل محرمانه بودن مسکوت می مونه. انتخاب تارگت و اجرای پلن هم توسط دوستان جوان و فعالمون در ساید انجام شده که از همه شون ممنونم بابت زحماتشون. حتما اونها هم دلایل خودشون رو داشتن.


    همین که در کوران سفر و دید و بازدید نوروزی ما پیرمردها ؛ جور همه مون رو می کشین دم همه توم گرم. تو شادی هاتون جبران کنیم‌.



    پایدار باشید

    SOURENA


    پ.ن۱: بازی جنگیش قشنگه. لطفا کسانی که تو مختصات ۲۰۰ به بالا هستن در اینگونه موارد اظهار نظر نکنن.

    پ.ن۲: باید ببینیم در اتک های بعدی اوضاع دف شناور شمال شرق چگونه خواهد بود.

    پ.ن۳: مانی جان شنیدم مافیا و تراوین رو یکجا آموزش میدی.‌حداقل یکیش رو یادبگیر بعد برو سراغ دومیش. اینجوری سردی می کنی مجبور میشی لابی کنی ها! نه؟

    اگه واسه اونها لپ می کشی واسه ما...‌...(انقد بدم میاد فکرتون منحرفه!) صلوات بلند لطفا!

    سلام و درود دوست عزیزم


    تبریک میگم چیف دهکده رو. لذتش رو ببرید. ۵ک تیرانداز و ۷‌ک مزدور هم پرید. البته موقعیت اون دهکده داخل خاک NE برامون خوب بود که با یک پلن ساده ولی تمیز ((البته به واسطه ایام عید که خیلی تایم نداریم)) چیف شد.

    البته قطعا ما به اندازه ارزش هر دهکده ازش دفاع می کنیم. قطعا دهکده های مهم تری بوده و ما ترجیح دادیم این دهکده فعلا فاقد دفاع خوبی باشه. فکر نمی کردم به این زودی به اونجا حمله بشه. ولی باز هم دمتون گرم اونجا از نظر موقعیت مهم بود و برای اکانت های NE در آینده خطر ایجاد می‌کرد.

    نوش جونتون.


    تبریک به مهاجم و پلنر. دمتون گرم.



    ما اهل بهانه نیستیم. بخوریم هم کیف می کنیم بزنیم هم کیف می کنیم. البته وقتی تو خاک حریف دهکده می زنیم پی این اتفاقات رو به تنمون مالیدیم.




    البته یک نکته بگم که فرمودید یک چیف فروم مطرح نشد! اون چیف نبود در اصل! یک ناتار بود که هم من چیفر فرستاده بودم هم یک اکانت از NE چیفر ما زودتر رسید و چیفر شما پشت سرش. نتیجتا ناتاره چیف تو چیف شد. خیلی رو می خواست که یک چیف تو چیف ناتار رو تو فروم مطرح کنید نه؟




    ما مثل بعضیا نیستیم که دوتا اتک می خورن میان می ریزن کف فروم آی اینها مزدور SE هستن!! آی اینها گلد گرفتن! وای چرا ما رو زدین! وا اسفا چرا اومدین NE! آقا تراوین داریم بازی می کنیم. هر کی رو دلمون بخواد می زنیم. لازم نیست کسی فحش داده باشه یا هر چیز دیگه. دلمون خواسته یک ساید دیگه رو بزنیم و زدیم. شماهم بزن. الان مگه زدین ما چیزی گفتیم؟ خوب کردین زدین ماهم می زنیم.

    هر کسی هر فکری هم میخواد بکنه! اصلا برای ما مهم نیست. ما کار خودمون رو می کنیم. هر کاری که فکر می کنیم درسته رو انجام میدیم. برای انجام دادنش هم از کسی اجازه نمیگیریم. بعد از مدت ها جلوی یک تیمی بازی می کنید که بازی رو جذاب انجام میدن. جنگی بازی می کنن. شماهایی که میگین همه تون خدای تراوین هستین و قدیمی هستین که باید قدیم همه سبک بازی جنگی رو دیده باشین.



    پایدار باشید

    SOURENA


    پ.ن۱: سال خوبی داشته باشید. بالاخص به مهاجم سال نو رو تبریک میگم. ما پیرمردها عید مسافرتیم داداشم وایسا برگردیم حداقل. D:

    پ.ن۲: شب دراز است و قلندر بیدار‌.

    پ.ن۳: ما جای دیگه منتظرتون بودیم. D:

    پ.ن۴: روبرو آماده باش.

    سلام استاد سورنا

    اسم اکانت 3dot warrior هست

    البته شما تونستی جانشین کنید من میپذیرم غارتتون سالم هست ولی بعید میدونم بتونید چون سمت شمال شرق میگه اتحادها باید کنفدراسیون باشند

    هر وقت جانشین کردید خبر کنید ممنون

    اشکالی نداره.

    چرا خودمون رو وارد پیچیدگی های کنفدراسیون و این چیزها بکنیم!


    من رمز اکانت رو به محض پذیرش شما پیامک! می کنم تشریف بیارین رو اکانت و لذت ببرید هر وفت هم کارتون تمام شد بهم اطلاع بدین از همون پیامک که رمز رو تغییر بدم‌.


    مانی جان خودت من رو خوب میشناسی می دونی که تو هر بازی رفتارم کاملا سالم هست. این حرفها از جانب شما خیلی بعید بود.


    قبوله دیگه؟

    امر کنید تا رمز خدمتتون ارسال بشه.


    پایدار باشید

    SOURENA


    پ.ن: در مورد محدودیت رید هم شخصا ابتدای سرور تصور می کردم مفید باشه ولی الان باگ هاش مشخص شده و باید تدبیری دیگر اندیشید. از ادمین محترم خواهشمندم لطفا بررسی مجدد نمایند.

    سلام


    حرف زدی دیگه!


    اسم اکانتت رو بگو جانشین می کنم.

    یک دونه منبع از مولتی دیدی عکسش رو کف همین فروم میزاری. ندیدی میگی ببخشید بعضیا از ذهن من فراتر هستن و بقیه ماجرا رو هم که خودت گفتی تو پست بالات.


    اسم اکانت جانشین لطفا.


    پ.ن: جهت اطلاع دوست عزیزی که چالش رید سالم می داد. چالش رید سالم رو اینجوری میدن.

    سلام و درود دوستان



    با عرض تبریک مناسبت باستانی و کهن چهارشنبه سوری به تمام عزیزان؛ امیدوارم دل همه گی عزیزان شاد و روزگارتان به کام باشه. و البته که امیدوارم سروری جذاب و خاطره انگیز در پیش داشته باشیم. مزاحم وقت گرانبهای شما عزیزان شدم تا چند نکته رو عرض کنم:




    اول) ادبیات فروم: این یک خواهش هست!


    همه شما دوستان قطعا در جامعه دارای شخصیت هستید و برازنده نیست که با این ادبیات با همدیگر صحبت کنید. ابتدا از دوستان خودم در شمالغرب میخوام که لطفا از هر گونه توهین و استفاده از کلمات زشت خودداری کنن و سپس از بقیه عزیزان خواهش می کنم که کمک کنند فضای محترمانه ای در سرور برقرار باشه. همه ما داخل بازی رقیب هستیم اما خارج از بازی رفیقیم و کافیه به این فکر کنید که ممکنه سرور بعدی در کنار هم بازی کنیم.


    خیلی واضح هست که اگر کسی رو عزیزم صدا کنید بهتون جانم خواهد گفت و اگر کسی رو هوی صدا کنیم جواب زشتی خواهیم گرفت. پس با ادبیات محترمانه در اصل به خودمون احترام می‌گذاریم. ببخشید که نصیحت گونه صحبت کردم ولی همان اول گفتم که این فقط یک خواهش هست وگرنه بنده کوچکتر از اونم که بخوام بالای منبر بروم و جسارت کنم.




    دوم؛ قضیه متا!


    دیدم بعضی از عزیران از متا صحبت کردند و تبریک هایی هم گفته شد که برای بنده خیلی جالب بود. در همین پست و کاملا واضح اعلام می کنم که شمال غرب با هیچ سایدی متا نکرده و اگر زمانی بخواهیم متا داشته باشیم قطعا در فروم اعلام می کنیم.

    هنوز اکانت های داخل ساید دسته بندی کامل نشدن صحبت از متا در این تایم سرور شبیه شوخی نیست؟


    دوستانی هم که بعضا از شمال غرب در مورد متا حرفی زدن قطعا یک شوخی بوده. هر وقت شورای لیدری شمال غرب صلاح بدونه متا کنه اجرایی می کنه و همان زمان هم رسما اعلام خواهد شد‌.




    سوم: سرورهای قبلی!


    دیده شد دوستان بعضا از سرورهای قبلی صحبت هایی می کنند. انگار سرورهای قبلی در کره مریخ و به صورت کاملا محرمانه انجام شده و هیج کس اون رو ندیده! عزیزانم همه دیدند چه خبر بوده! اصلا نیاز نیست در موردش صحبت کنیم. حالا دوستی که ۶۰ روز باهاش رویایی می زدیم الان میگه ۷۹ تا همر داشته و اون دوستی که بود و نبودش تو سرور تاثیر نداشت و کل خاطره اش از سرور ثبت و حذف هست هر دو خوب و راضی هستن ما هم که دوستون داریم. کلا شما خوبین عزیزم‌. دوشواری نداریم که...!




    چهارم: مولتی اکانت!


    از ادمین محترم بابت ایجاد محدودیت رید از مولتی کمال تشکر را دارم‌ و کلا از هر گونه حرکت و قانونی در جهت کم کردن تاثیر مولتی ها در بازی به شدت استقبال می کنیم.

    یک سلامی هم بکنیم به اون دوستانی که خیلی از مولتی بدشون می اومد ولی الان رو نقشه جا نیست!

    میگم شکل نقشه شبیه گلابی نیست؟ قسمت تپل گلابی افتاده شرق نقشه و اون قسمت نحیفش سمت غرب نقشه ست! و البته همچنان اه اه مولتی تف تف!

    جالب تر اینکه با ذوق هم میان میگن الان فهمیدین چرا ناتار ما بیشتره! خب بله فهمیدیم چون مولتیتون بیشتره. خودم به ادی میگم والا!



    پایدار باشید

    SOURENA



    پ.ن۱: برای محمدعلی وگنس چون پی نوشت خیلی دوست داره. خاص خودتی بقیه ادات رو در میارن.

    پ.ن۲: سرورهای قبلی تمام شدن. این سرور و این گوی و این میدان بسم اله. بهتر نیست؟

    پ.ن۳: همه تون دوستان بنده هستید البته اگر قابل بدونید و این هم فقط یک بازی هست. باور کنید ارزش توهین و شکستن قلب دوستانتون رو نداره. بیش از یک بازی بهش بها ندین.

    پ.ن۴: حرف دیگه کافیه. لینک های آخر هفته رو کی شروع می کنه؟ خودم شروع کنم؟ چی دوست دارین؟ کاتا یا خفت؟ منو باز و آپشن زیاده خلاصه! بیشترین درخواست هر کدوم باشه همون انجام میشه.

    پ.ن۵: شنیدم یه باد شدیدی از جنوب شرق به شمال شرق وزیدن گرفته بوده و برخی دوستان مجبور به غلاف شدن! البته ما فقط شنیدیم ندیدیم که...! اصلا ما چیکار داریم به این حرفها‌.

    پ.ن۶: پیشاپیش عیدتون هم مبارک. شاید دیگه نتونم پست بدم تا عید گفتم یه تبریکی گفته باشم.

    سلام و درود


    امیدوارم همه دوستان در کمال صحت و سلامت باشند. با توجه به نظر اکثر بچه ها و جمیع شرایط؛ تصمیم بر این شد که تیم تایگرز این سرور در شمال غرب بازی رو استارت بزنه.


    از تمام عزیزان که بزرگواری کردند و از ما دعوت کردند بی نهایت تشکر می کنم و عذر تقصیر دارم که نتونستم در خدمتشون باشم.


    امیدوارم سرور خوبی در کنار هم تجربه کنیم.


    پایدار باشید

    SOURENA

    سلام و درود



    به خاطر اینکه روی اکانتها لاگین نمی کنم و دیگه پلیر این سرور نیستم پست ندادم که جو آرام بشه و به وقتش و در فضایی با آرامش پاسخ برخی تهمت ها و بی جنبه بازی ها رو بدم. وقتی بازی جنگی و استراتژیک می کنید و جایی از بازی کتک خور میشین یا سو مدیریت دارین بپذیرین. با تهمت زدن به دیگران که به جایی نمیشه رسید.


    چند پست از دوستان عزیزمون دیدم که نکاتی رو میخوام در مورد پست دوست عزیزم مازیار جان بهتون بگم:(البته با چند روز تاخیر به خاطر شرایط جوی)



    اما قبل از هر چیزی یادآوری می کنم در ابتدای پست قبلی نوشتم: برای کسانی که اهل حرف حساب و منطقی هستند! بدون شرح!!!




    آقا مازیار عزیز

    با نهایت احترام عارضم خدمتتون:

    واقعا مایه تاسف بود که این پست شما رو خوندم‌‌ که کاش نمی خوندم و دیدگاه قبلیم حفظ میشد حتی به غلط!

    سعی کردم اینهمه حرف منطقی بر پایه ۲×۲ مساوی ۴تا بنویسم شما برداشتتون این بوده؟ من جای شما بودم با دلیل و منطق می گفتم فلان جا اشتباه نوشتی! بنده همین کار رو در مورد متن پست شما انجام میدم:


    امیر علی عزیز بعد از اون شبی که با شما کل کل داشت به هیچ عنوان دیگه نه اون لحن رو ادامه داد نه به اون کل کل ادامه داد

    عزیزم

    اول من کلا با امیرعلی یاهیچ کس دیگه کل کل نداشتم.

    دوم قطعا تفاوت توهین وفحاشی وتهمت روبا کل کل می دونید!کجای اون تهمت هاوتوهین ها کل کل بود؟

    سوم لحن ایشون تغییر که نکرد بدتر هم شد! اگر حداقل یک تذکر می گرفت به کار زشتش ادامه نمی داد.

    چهارم: توهین و تهمت به پلیرهای دو تیم واقعا زشت و ناپسند هست. وقتی یک نفر به یک گروهی اینچنین گستاخانه توهین می کنه و لیدر ساید به جای تذکر و توبیخ؛ لایک می کنه و یا از آن دفاع می کنه! واقعا توقع فضای محترمانه در فروم یک توهم بیش نیست!

    لزومی نبوده برای عوام فریبی پرچم ما انقدر خوبیم که خوبیمون گوش فلک را پاره میکنه دست گرفته بشه و دور پیروزی در میدان زده بشه بر عکس بعضیا

    مازیار جان

    اول: لازم که بوده! ولی انجام نشده! اگر به اخلاق واقعا متعهد باشید حتما لزوم تذکر رو حس می کنید.

    دوم: وقتی تذکر نمیدیم میگی چرا تذکر نمیدین؟ وقتی میدیم میگی چرا تذکر میدین عوام فریبی می کنید؟ چه کنیم شما راضی بشی برادر؟ عنادورزی تا کجا؟

    سوم: الان مثلا تیکه انداختین (برعکس بعضیا!) آفرین!

    چهارم: کاش مثل بعضیا جرات تذکر دادن هم داشتید. با شعار دادن راه به جایی نخواهید برد.

    پنجم: پرچم و اینها هم تو وادی همون عوام فریبی و بانمک بازی در آوردن و این داستان‌ها هست دیگه نه؟ قشنگه.

    ششم: مازیار جان اگر تذکر بنده پاسخگو نبود پرهام عزیز کف فروم عذرخواهی نمی کرد! آیا امیرعلی هم چنین جراتی داشت؟ حالا شما بگو چگونه به پلیرتون تذکر دادین که حتی یک معذرت خواهی نکرده که هیچ با الفاظ رکیک تر هم به توهین و افترا ادامه می دهد. حالا شما بگو چه کسی عوام فریبی می کند؟

    پیشنهادم اینه رو حرکات پشت بازو تو باشگاه بیشتر تمرکز کنید که احتمالا ضربات پاسخگو باشن!!!

    از یک لیدر و بزرگتر واقعا توقع بیشتری دارم. متنی در این حد سخیف و کوچه بازاری در شان شما نیست. الان با این پیشنهاد ۵۰درصد مشکلات رو حل کردید!


    بنده که انقدر مشغله دارم که همین سرزدن به اکانت هم دیگه جدا سخته برام. اگه وقت داشته باشم حتما به پیشنهاد شما هم فکر می کنم

    جا داره اینجا از محمد دیابلوی عزیز که رو اکانت خیلی کمکم کرد همین جا تشکر کنم. دمت گرم رفیق قدیمی. دیدی برای بازی جنگی هون یه چیز دیگه هست!


    من واضح درخواست کردم و اظهار امیدواری که با توجه به اینکه جو فروم آروم شده بود و ناگهان پلیر شما درست در شبی که اون اتفاق برای اکانت محمد افتاد با لحن تمسخرآمیز پستی کاملا بی ربط گذاشت قطعا هر خواننده بی طرفی رو به یقین می رسونه ایشون از اتفاقی که تا ساعاتی آینده اتفاق افتاد کاملا مطلع هست من درخواستم این بود که شما از این حرکت کثیف از طرف تیمتون تبری کنید و بگید مخالف اینکار بودید که متاسفانه در اینهمه نوشتار زیبا حاصل نشد.

    آقا مازیار عزیز ؛

    مهم ترین بخش پست شما به نظرم این قسمت بود که بنده این مطالب رو به خاطر این قسمت پست شما نوشتم. پس لطفا به دقت مطالعه کنید این مطالب را


    اول اینکه نگاه شما به بنده و تیمی که افتخار بازی در کنارشون رو دارم مثبت هست و در چنین شرایطی سعی می کنید در راستای این نگاه مثبت؛ ما را مبری بدانید برای بنده با ارزش و گرانقدر هست و بابت این موضوع از شما واقعا سپاسگذارم.

    دوم اگر بخواهم منصف باشم من به شما حق میدم که سعی کنید رابطه ای بین آن اتفاق ناپسند و پست بی مضمون و بی ربط ادی پیدا ‌کنید. چون پست ادی نه مضمون خاصی دارد و نه تحلیل خاصی! من هم جای شما بودم احتمالا چنین فکری به ذهنم خطور می کرد.

    اما .......

    مازیار جان

    خواهش می کنم شما هم لطفا کمی منصف باشید چون چنین توقعی از شما داریم. پس به این سوال مهم پاسخ بدین:


    آیا اگر ادی یا بچه های تروریست می خواستند دست به بازی کثیف بزنند و به شمال شرق ضربه وارد کنند بهترین راه برای این کار و زدن سنگین ترین لطمات به ساید رقیب این نبود که ادی پیشنهاد آقای محمدعلی را بپذیرد و بعد از اعتمادسازی تمام همرهای قابل دسترس را به در و دیوار بکوبد؟ واقعا این گزینه بهتری نبود؟


    ببینید دوستان من......... ساده دارم عرض می کنم


    تصور کنید تیم تروریست می خواست با بازی کثیف به حریف ضربه بزند. لیدر رقیب به یک پلیر از تیم تروریست درخواست داده که به ساید مقابل برود و طبق گفته های خودشان؛ تمام همرهای ساید برای اجرای پلن در اختیارشان گذاشته خواهد شد! آیا این بهترین فرصت نیست که ابتدا کمی اعتمادسازی کنند و در یک پلن دو دهکده از تروریست را دیستروی کنند و سپس هر چی اکانت و همر هست نابود کنند! واقعا اگر تیم تروریست قصد بازی کثیف داشت این ساده ترین راه نبود؟

    مازیارجان منتظرم شما به این سوال بنده منصفانه و عاقلانه پاسخ بدین. دیگر دوستان هم به این سوال فکر کنند و به وجدان و عقل خودشان پاسخ بدهند.


    در هر صورت ممنون از پاسخ مبسوط اما کاملا بی ربط به خواسته بنده انچه باید روشن میشد برای شخص من روشن شد.

    بنده پست مفصلی نوشتم و فکر می کنم در صدر مطالب موضع خودم و تیم را در مورد اتفاقات اعلام کردم. حالا چگونه شما متوجه آن نشدید من نمی دانم!

    ضمنا هم شما و هم خیلی از دوستانی که کنار شما حضور دارند می دانید که این وصله ها هیچ وقت به ما نچسبیده و نخواهد چسبید.


    دوست عزیز و با تجربه؛

    یادآوری می کنم زمانی که در آن سرور کذایی که در خدمتتون بودیم ۱۴ همر و کلی دفاع جنوب غرب را به واندرها کوبیدند و دهکده ها با گلد تخریب شد. آن زمان شما متخلفان و کسانی که بازی کثیف کردند را به نام عجیب ((حق باوران جنوب غرب)) ملقب و معرفی می کردید. خاطر مبارک که هست؟ بازی کثیف الان که دامن شما را گرفته آن هم فقط بر روی یک اکانت فریاد یا مصیبتا سر دادید؟ شاید حق باوران جدیدی ظهور کرده اند! کسی چه می داند! حتی اگر پلیری از تیم تروریست هم دست به این کار زده باشد قطعا دسترسی ها توسط پلیرهای خودتان داده شده باشد! درسته؟ پس چقدر خوب بود به جای فرافکنی یا نگاهی به داخل سایدتون مشکل را حل می کردید.


    دوست من شما با این سوابق درخشان؛ الان دنبال این هستی ما حسابمون رو جدا کنیم؟ حساب ما مشخصه هم شما این رو می دونی هم رفقات و هم تمام کسایی که چند روز کنار ما بازی کردند.

    یوسف عزیزم که اکنون زیر پرچم شما سینه می زند اگر یک نگاه به پست های شما در آن سرور بکند و یاد رفتارهای دوگانه و پر از تزویر شما بیفتد شاید متوجه شرایط فعلی خودش و اشتباهش در انتخاب محل عزاداری بشود.



    نکته اینجاست....

    اتفاق بسیار زشت ولی کاملا روشن بود....


    چند پلیر از یک ساید روی یک اکانت با کلی اکانت مولتی بازی می کردند که بینشون اختلافاتی ایجاد شده و این بحث بالا گرفته و به هر دلیلی مدیریت درستی در این قضیه اعمال نشده و با توجه به دسترسی هایی که داشته اند اقدام به کوبیدن یک سری نیروها به همدیگه کرده اند.

    اینکه حق با چه کسی بوده و اصل داستانی چی بوده هم قطعا خودشان بهتر از همه می دانند و به بقیه ارتباطی پیدا نمی کند. اما دوستانی که گفتند به شما چه ربطی واره؟ وکیلین؟ باید بگم به ما تهمت نزنید ما حرفی نداریم. وقتی تهمت می زنید قطعا به ما مربوط میشه.


    جدا اینکه پلیرهای داخل یک اکانت با هم مشکل دارند چه ارتباطی به بقیه دارد؟ وقتی خود پلیر کف فروم همه چیز را گردن گرفت و حرفهاش رو زد چرا از کسانی که بهشون تهمت زدید معذرت خواهی نکردید؟ جسارت یک عذرخواهی ساده را هم نداشتید؟




    پایدار باشید

    SOURENA


    پ.ن۱: دوستانی که پست با لحن زشت داشتند ایگنور کردم و پاسخ دادن به بی ادبی در شان ما نیست.

    پ.ن۲: محمد توهمی عزیزم تا جایی که یادمه از ما خوردی عزیزم هیچ وقت هم حتی یک اسکات از ما نزدی! نگاه عمیق تری به تاریخچه ت بندازی موارد بیشتری هم یافت میشه. لااقل بزار یک سرور بگذره بعد فراموش کن. وقتی کل رزومه ت سه سرور اسپبدترا باشه از اتحاد خارج میشی قورتت میدن دوست گلم!

    ولی بی شوخی قلبا دوست دارم هر چند ما رو دوست نداشته باشی.

    پ.ن۳: بچه ها باور کنید اگر پاک بازی کنید و ببازین شرف داره به اینکه کثیف بازی کنید و ببرید. به قول ابوسعید ابوالخیر: پاک باز و راست باز و امیر باش!

    پ.ن۴: فوت مادربزرگ آقای امیر رو تسلیت میگم.

    پ.ن۵: بازی بهانه ای برای دور هم بودن هست. چه بزنی چه بخوری سرورها تمام می شوند ولی رفاقت ها خواهند ماند. به دوستان خود و رقبای خودتان احترام بگذارین.

    پ.ن۶: می بینم همچنان اکانت های بدون پلیر تروریست دارن رنده می کنن! حداقل الان بزنید خب!

    پ.ن۷: ادی ؛ عرفان حیا کن

    شمال شرق رو رها کن

    پ.ن۸: نوری به این رضا گارد بگو بشینه سر جاش!

    تبصره: دیابلو هم مافیاست.

    پ.ن۹: پرهام دلم برات یهو تنگ شد.دات کام خوش میگذره؟ خیلی عزیزی رفیق.

    پ.ن پایانی: همه تون رو دوست دارم حتی به غلط!




    نتیجه این بحث:

    دوستان عزیرم؛ اگر واقعا میخواین فضای فروم و کلا فضای تراوین محترمانه و مودبانه باشه قطعا باید اول از خودتون بعد از اتحادتون بعد از سایدتون شروع کنید بعد برسید به بقیه!

    اینکه تا زمانی که یک چیزی به نفعتون هست قشنگ و مجاز هست ولی اگر به ضررتون باشه زشت و غیرمجاز رویه درستی نیست! این دورویی باعث میشه فضا خراب بشه. اگر پلیر تیم شما هتاکی و توهین کرد همان لحظه به جای لایک باید جلوش رو بگیری. که اگر نگیری توهین اول منجر به پاسخ غیرمحترمانه و توهین بعدی در درجات بالاتر و پاسخ ها هم به همین ترتیب.





    لطفا با موضوعات اینچنینی صادقانه رفتار کنید. اینکه وقتی پلیر ما به دیگران توهین می کنه حمایت و توجیه کنیم اسمش سیاست و درایت نیست! خودتون می دونید چی هست!




    حرف آخر:

    رفقای عزیزم که الان همه ادی رو می کوبید و میگین پیامهای خصوصی رو پخش کرده! خیلی زشته و فلانه! شما انتظار داشتید بدون هماهنگی با لیدر تیمش بیاد خدمتتون؟ توقع دارید حتی به بچه های تیمش نگه لیدر شمال شرق دنبال جذب ایشان هست؟ وقتی هنوز اکانت ها حذف نشده و روی اون ساید پلن میرن از نظر اخلاقی درسته اون لیدر بیاد به پلیر در باغ سبز نشون بده بگه بیا اینجا؟ بعد آقای لیدر اعظم اومده میگه ما بهترین لانچر و پلنرها رو داریم!

    عزیزم شما اگه بهترین ها رو داشتی نمی گفتی بیا تمام همرهای شمال شرق رو تحویل بدم هر جایی دوست داشتی بزن! با خودت رو راست باش حداقل!


    آقای محمدعلی وگنس به اون دوستمون هم که تند تند تایگرز فلان بهمان می کرد و اسمش فک کنم امیرعلی بود هم بگو که برای جذب جوان ترین و کم تجربه ترین پلیر تایگرز ؛ تمام تلاشتون رو کردید. صرفا جهت اطلاع!

    نتیجه:پلیر ما تنها! شما همه تون!



    شما را با وجدانتان تنها می گذارم

    حالا بیا دیسلایک کن بگو همه بدن من خوبم

    پایدار باشید







    پ.ن۱: اکانت بدون پلیر رو هم کسی نتونست بزنه! شما به جای (ادعا) باید (دعا) کنید! لینک جدید خبری نیست؟


    پ.ن۲: هر چند دیدم دوست عزیزم آقا مازیار در پستی تحلیلی فرمودند این عقب نشینی یک سیاست بوده! ولی خلاصه میگم بنده تصور می کنم این سیاست نبوده و اجبار بوده. وقتی توان مقابله و مبارزه با تیم جسوری مثل تروریست در آن منطقه را نداشتند مجبور به تحویل منطقه مرزی شدند. و عملا اکثر دیفالتهاشون رو از دست دادند. حتما پلیری با تجربه آقا مازیار می دانند که چند وقت دیگه کتیبه های منحصر همانجا ظهور خواهند کرد. پس کسی از آن منطقه عقب نشینی نمی کند! البته این موضوع جای بحث بیشتری دارد که اگر مازیار عزیز بخوان بنده تحلیل کاملی تقدیم می کنم.


    پ.ن۳: نوری و مصطفی فلفلی دلمون براتون تنگ شده. از جفتتون بدم میاد.


    پ.ن۴: من نمیدونم چه اتفاقی بین آقا آرمان و آقا محمدعلی افتاده و قضاوتی هم نمی کنم. اله اعلم.ولی یک سرور کنار آقا آرمان بازی کردم. بنده چیز بدی از ایشان ندیدم. اینکه گفتین مانع متای سایدها هم در اون سرور بودن صحت نداشت. بنده مسول این قضیه بودم در بعضی بازه های زمانی و با آقایوسف در این خصوص صحبت می کردم که به توافق نهایی نتونستیم برسیم. ربطی به آرمان نداشت کلا. حتی اظهار نظری هم نداشتن. امیدوارم کدورت ها را کنار بگذارید. یک بازی ارزش نداره که رفاقت ها خراب بشه. کوتاه بیاین.

    پ.ن۵: باز هم تاکید می کنم. رفاقتی با کسانی که فحاشی می کنند ندارم. احترام امامزاده با متولی آن هست. به همه پلیرها بالاخص بزرگترها احترام بگذاریم.

    پ.ن۶: ادی تنها! شما همه! عرفان هم که نگم برات!


    پ.ن۷: ملت هزینه می کنن پست های دیابلو رو مطالعه کنن. یکبار دیدین بی ادبی کنه؟ حالا شما ایگنور کن.


    پ.ن۸: از اعماق وجودم امیدوارم روزی برسه که مثل قدیم وقتی می زنیم و می خوریم بریم یاهو مسنجر و ریدکال باهم گپ بزنیم و دور هم بخندیم‌. تراوین بازی جذابی و خوبی هست اگر در عین رقابت فضای دوستانه ش رو حفظ کنیم و برای برنده شدن تن به هر کاری ندیم

    سلام و درود



    دوستان عزیرم ؛

    گفته بودم که ( دیگه فروم نخواهم آمد) ولی شنیدم مساله ای پیش آمده و مجبور شدم بیام و دو صفحه آخر فروم رو مطالعه کنم که یهو دیدم ته دیگش رو هم در آوردم. حالا جسارت نباشه ها ولی اگر اهل حرف منطقی و حرف حساب هستید به دقت این پست رو مطالعه کنید و اگر می خواین اظهار نظری بکنید وجدان و عدالت رو در نظر بگیرید.


    اما قبل از هر حرفی.....

    هر کس تحت هر عنوانی و در هر شرایطی به پلیرهای دیگر فحاشی و توهین کند و تهمت های ناروا بزند شخصا نه رفاقتی با چنین فردی دارم و نه اجازه میدم چنین کسی در تیم ما بازی کند. فحش های ناموسی که دیگه تکلیفش مشخص هست. همین اول موضع قاطعم رو اعلام کردم که از بحث های بعدی کسی برداشت سو نکند!



    بیاین با هم وضعیت فروم این سرور را قبل از این اتفاقات سریعا مرور کنیم که ببینیم چرا فضای فروم کم کم به سمت توهین و فحاشی و هتاکی رفت.



    قبل از شروع سرور.....

    قبل از شروع سرور و در زمان اعلام آمادگی تیمها با توجه به اتفاقات سرورهای گذشته برخی بحث ها و شاخ و شونه کشیدن ها و تهدیدها و هل من مبارزها مطرح می شد. البته این برمیگرده به ذات این بازی که جنگی و درگیرانه هست. کسی که میخواد دهکده حریف را چیف کنه نمیاد با این ادبیات باهاش کل کل کنه:(عزیز دلم اجازه هست همر من بیاد از این به بعد تو دهکده شما بمونه؟) یا (دوست گلم چقدر خوب شد زدی همه سربازهای من رو کشتی؛ مرسی که ساختمونهای دهکده م رو هم کاتا کردی). قطعا کل کل بخشی از این بازی هست.

    طبیعتا در این بین میدان دار کل کل های ابتدای سرور بچه هایی تروریست بودند چون برنامه شون کلا بازی جنگی در منطقه خاکستری به عنوان ساید پنجم بود. قبول دارم بعضی وقت ها لحن کل کل مقداری تند بود ولی قطعا توهین و فحاشی نبود! به جز یک مورد در پی وی دوستان که اتفاقا هر دو طرف به بنده اطلاع دادند و نهایتا هم صحبت کردیم و ختم به خیر شد.





    اوایل سرور.....

    با توجه به قولی که داده بودیم با چند تا از رفقامون اومدیم کنار بچه های تروریست تا ایده بازی در منطقه خاکستری رو اجرا کنیم.

    قبل از شروع سرور اکثر بچه ها رو جمع کردیم و شخصا به همه دوستان عرض کردم که در حد لزوم در فروم پست بگذارن و به هیچ عنوان حق ندارند هیچ گونه توهین و فحاشی انجام بدن. و اگر کسی از این موضوع تخطی کنه قطعا ما دیگه در این تیم حضور نخواهیم داشت.

    خیلی از شما عزیزان کنار بنده بازی کردید و مدتی کنار همدیگه بودیم چه به عنوان رفیق و هم سایدی چه به عنوان رقیب و فراسایدی! پس اکثریت به اصول اخلاقی و شخصیتی بنده اشراف دارین. اگر کسی یادش میاد که بنده چه وقتی که لیدر بودم چه وقتی که پلیر بودم چه در دات کام چه در آی آر چه اسپیدترا ....به کسی یا گروهی شروع به توهین کرده باشم یا به تیم و سایدم گفته باشم توهین کنن بیاد همین جا اعلام کنه. همیشه خواسته اصلی بنده این بوده که بازی می کنیم دور هم باشیم. بگیم و بخندیم و لذت ببریم. کسی از ما نرنجه و دلی نشکنه! مگر اینکه کسی توهین بکنه و جوابش رو داده باشم!

    این سرور هم همین روال رو داشتیم. آیا اوایل سرور کسی از سمت بچه های تروریست توهین می کرد؟ پست غیرمحترمانه ای گذاشته میشد؟ فروم که هست برید و بررسی کنید ببینید اوایل سرور وضعیت چجوری بود! خودتون و انصافتون!




    و اما سرور در شرایط فعلی......

    داشتم عرض می کردم که فروم جو آرام و نسبتا مناسبی داشت. کل کل بود؛ بزن بزن بود ؛ لینک ها بود اما خوب بود. ولی چرا الان فضا ملتهب و مشمئزکننده است؟ الان عرض می کنم.

    وقتی شمال شرق مغرورانه و فاتحانه (با توجه به چند سرور قبلی) داشت برای مقابله با سایدهای جنوبی آماده می شد؛ بیکباره زیر فشار حملات تیم تروریست قرار گرفت. شاید اوایل تصور نمی کردند تیمی با این تعداد اکانت محدود و با این حجم غارت بتواند جسورانه بر شمال شرق بتازد و آنها رو به عقب براند.اما در عمل قافیه را باختند و بلاشک تروریست برنده جنگ های ابتدای سرور بود. شمال شرق هم ضرباتی زد ولی واقعیت این بود که تروریست با فاصله دست بالا رو داشت.


    دقیقا همین جا بود که کم کم فضای فروم شروع به تغییر کرد. گویا دوستان ما آنقدر مغرور شده بودند که حاضر به پذیرش بازی فنی و خوب و شجاعانه و تاکتیکی حریف نبودند. نمی توانستند بیان تو فروم بگن دمتون گرم عالی بودین! سختشون بود. بعد این اتفاق ها افتاد که عرض می کنم:


    ابتدا از وادی انکار برآمدند.اما لینک ها یکی پس از دیگری داخل فروم ارسال میشد. انکار دیگه جواب نمی داد. تروریست تا مختصات 17_18 اومده بود جلو.


    در مرحله بعدی ماشین حساب ها اومد روی میز. یه جوری حساب کردن می کردن و اصطلاحا حساب سازی می کردن که موفقیت حریف را شکست جلوه بدهند. اما لینک ها همچنان ارسال میشد و تروریست داشت کم کم وارد ساید حریف میشد و تا مختصات ۳۰_۴۰ اومدن جلو. این هم جواب نداد.


    در مرحله بعدی گفتند خب فضای روانی سرور داره بر علیه ما پیش میره؛دیگه اینهمه لینک رو نمیشه انکار کرد بیاین کارهاشون و حرکاتشون رو بی ارزش نشان بدیم. تو اون تایم سرور ۱۰۰ک دفاع میزاشتن تو یک دهکده! باز هم چیف میشد! بعد می گفتن اون دهکده نبود پارک بود! اونجا ۷۰ تا اسکات داشت کلا و ما با ۱۰۰ک دفاع از ۷۰ تا اسکات دفاع می کردیم! اونجا فیدر بود! فلان جا که مولتی بود! عه اونجا؟ ۶۰ تا سزار داشت! هیچکس نمی گفت دمتون گرم ترکوندین. البته سکوت هم نمی کردن چون بار روانی بر علیه آنها بود.


    حتی وقتی همر واندرزن از شمال شرق چیف میشد می گفتند دیدین چیکارتون کردیم؟ نوب ها! سایدفروش ها! همتون بی ادب و ساید خراب کن هستین! یک کلمه می گفتی دمتون گرم‌ که الان به این وضع دچار نشین.



    در این مرحله دیگه هیچ بهانه ای جواب نمی داد شروع به توهین و فرافکنی و افترا و نشر اکاذیب کردند.

    شروع کردند به بچه های تیم پیشوا و تایگرز و کلا تیم تروریست توهین کردند. یکی می گفت ساید فروش و ساید به هم زن هستند. یکی می گفت کتیبه فروش و...... .




    خب دوستان گلم؛

    عزیزان بزرگواران.

    آقای مازیار عزیرم؛

    آقای یوسف

    آقای محمد علی؛

    و بقیه دوستان

    مگه شماها اون موقع زدین تو دهن پلیر هتاک؟ زدین؟ مگر از همه تون نخواستم جواب پلیر بی ادب و فحاش رو بدین؟ دادین؟ نه‌! لایک هم کردید.

    مگه زمانی که این دوستانمون که فکر نمی کنم دو سه سال بیشتر با پسر اولم فاصله سنی نداشته باشند به کلی پلیر و تیم هاشون توهین می کردند شماها حسابتون رو ازشون جدا کردید؟ به ما توهین میشد لایک می زدین کیفتون کوک بود.قشنگ بود. جذاب بود ولی الان فقط و فقط چون تارگت عوض شده بد شده؟

    الان فریاد وا ادبا! وا مصیبتا! وا توهینا! و..... شما بلند شده؟ مرگ خوبه ولی فقط واسه همسایه؟


    عزیران فکر می کنم یادتون رفته بود آسیاب به نوبت! یادتون نبود تو فرومی که دیروز به تایگرز و پیشوا و دیابلو و رضاسورنا و .... فحاشی و توهین میشه! امروز به شما و رفقاتون هم توهین خواهد شد. اگر واقعا مخالف توهین بودید همان جا به جای لایک کردن باید فک آدم هتاک رو می بستین که امروز نوبت شما نباشه.


    عزیزانم؛

    بالاخص مازیار عزیزم که بنده رو خطاب قرار دادند و به بنده همیشه لطف دارند.

    مگه بنده کف فروم در نهایت احترام نخواستم با شما و بقیه لیدرها و بزرگترهای سایدتون با احترام رفتار کنند؟ مگه تذکر ندادم؟ مگر بعدش حتی خود پرهام درخواست پاک شدن پستش رو نداد؟ شما که از یک پست ادی به این زودی به زعم خودتون فهمیدی همان زمان بوده که دست به اکانتها می بردن چجوری متوجه نشدی که شخصا پیگیری کردم که احترام شما رو حفظ کنن. حتی پست رو پاک کنن!

    چند تا مدرک میخواین که اثبات کنه در تمام اطلاعیه های اتحاد تروریست شخصا هر گونه توهین رو ممنوع و فقط بر احترام تاکید کردم؟ اما آیا شما زمانی که اون دوستمون شرف و آبروی ما رو نشانه گرفته بود شما چیزی بهشون گفتین؟ هر روز هم دوتا بیشتر می‌ گذاشت روش به ما بار می کرد و رفیقتون هم که الان فریاد وا مصیبتا سر داده لایک می کرد. توقع دارین الان اگر کسی توهین کنه همه بیان بزنن تو دهنش؟ آیا احترام رابطه ای دوطرفه نیست؟



    راستی یک چیزی رو هم من متوجه نمیشم:

    الان پلیرهای داخل ساید شمال شرق باهم درگیر شدن و باهمدیگه دعوا دارن! با بقیه چیکار دارید؟ دعوای پلیرهای یک اکانت هست خودتون بین خودتون یا حل کنید(ترجیحا) یا دعوا! دیگران رو چرا می کوبید؟ الان پرهام انقدر بیکار هست که بیاد زنگ بزنه به شما فحش بده؟ اصلا چرا باید چنین کاری بکنه.


    یادم میاد زمانی هم که ما صادقانه و جوانمردانه بازی می کردیم همین عزیزان ما رو به بی سیاستی متهم می کردند! الان که سیاست خودتون گریبان خودتون رو گرفته انقدر آشفته شدین؟ ما که همان موقع هم گفتیم زشته این کارها الانم میگیم بعدا هم خواهیم گفت. شما چطور؟ اگه به نفعتونم هست زشت نیست؟

    .


    جالب تر از همه چیز این هست که یک درگیری درون سایدی و حتی درون اکانتی بین پلیرهای اکانتی از شمال شرق رخ داده و ظاهرا یک سری نیروهای مولتی یا اکانت اصلی رو خودشون کوبیدن به دیوار! الانم توقع دارن ادمین بیاد نیروهاشون رو برگردونه!


    این یک ذره قواعد تراوین رو هم که هنوز دست نخورده مونده رو حداقل نگذارید از بین بره. این چه صیغه ای هست دیگه؟ پلیر نتوانسته پلیرهای اکانتش رو مدیریت کنه و بینشون دعوا شده! یا هرچیزی! به ادمین و بقیه چه ارتباطی داره؟ برگشت نیرو هم از اون حرفها بودها! پروپاگاندا هم راه انداختین با به به و چه چه! اصلا حرف زدن در این مورد هم عجیبه! چه برسه به تایید و تکذیب!



    . ادامه دارد......

    سلام مجدد


    هی میخوام برم بخوابم اجازه نمیدن رفقا!

    میگم من رو اکانت نیستم دادم بچه ها حذفش کنن ولی باز هم از اکانت بدون پلیرم می خورین حرفم می زنید؟ میگم تا حذف نشده یه چیف یه حرکتی یه چیزی از اکانت بزنید تو دفتر خاطراتتون ثبت بشه. سرور نمیخواد استاد این گوی بود و این میدان! خب می زدی این مدت! زمین خیلی کجه می دونم.



    اون رفیقی که وجود نداشت عذرخواهی کنه! با شما هستم دقیقا!

    با عرض پوزش از بقیه دوستان!

    چون میخوام چند لحظه از ادبیات خونه ایشون استفاده کنم عذرخواهی کردم از همه عزیزان.


    اگر من تو عمرم حتی یکبار کتیبه فروختم بی وجود و بی شرف عالم هستم. اگر هم شما دروغ گفتی بد ترین آدم تراوین هستی.افرادی مثلا تو تویه این بازی رو به گند کشیدن که دیگه کسی نمیاد بازی کنه. اگه من حتی یکبار چنین کاری کردم هر چی تو میگی اما اگر دروغ گفتی و تهمت زدی بی همه چیزترین به ظاهر آدم تراوین هستی. شما کجا بزرگ شدی؟ چی یادت دادن؟ جالبه بزرگترهای تیمت به جای اینکه بزنن دهنت لایک می کنن! مد شده ما خبر نداریم؟

    فعلا که ما می زنیم و جاش میسوزه! هر وقت عرضه زدن داشتین بسم اله! فضای مجازی خیلی ها رو مرد کرده! قبلنا این بچه ها جرات نمی کردن تو چشم ما نگاه کنن! شعور هم خوب چیزیه به خدا! برو دنبالش! البته امیدی بهت ندارم.


    من دیگه این صفحه رو باز نخواهم کرد. وقتی به خاطر یک بازی انقدر شرف ارزون میشه واقعا باید اون بازی رو رها کرد. وقتی من حتی اجازه کوچکترین اهانتی به آقا مازیار رو نمیدم! بزرگترهای شما فقط این فرد زو تماشا می کنن میشه بهشون بزرگتر گفت؟ این فقط یک بازبه! تو زندگیتون شرف رو ارزون نفروشید. حداقل نزارین فک کنن....الله اکبر. اینو دیگه نمیگم.



    واقعا برات متاسفم

    و بیشتر برای بزرگتری که تو دهنش نمیزنه متاسفم

    یوسف جان برو لایک کن رفیقت رو. روت میشه کنار اینها بشینی واقعا؟ شرمم میاد حتی اینجا ببینمشون.


    خداحافظ همه گی

    نکته پایانی.....



    دوستان عزیزم.....

    یک بنده خدایی هست که در حسرت یک ریپلای خواهد ماند! من نمیدونم مجید آخیلیس! آکیلیس! ....چی چی لیس! ...لیس میس! کی پلیر شده!؟ کی لیدر شده؟ کی ....شده؟ آخه من وقتی اصلا حسابت نمی کنم. آخه وقتی هنوز تو حسرت تک اتک قهرمانی که برگرده ازم! وقتی هنوز تو کف کوچکترین حد تحویل گرفتنی! وقتی هیچکس برات تره خورد نمی کنه! حتی با اینهمه مولتی سازی و حسابداری و حساب مالی و ....مالی و چاد و .... ح...مالی سازی و اینها! باز هم در بین (آی آدم ها که بر ساحل نشسته شاد و خندانید!) هیچگونه اعتباری نداری! لااقل می تونی سکوت کنی که مجبور نشم مثل خودت بشم و فکت رو چفت کنم!

    حداقل جوری صحبت کن که بقیه فکر نکنن همه جا با بزرگترها اینجوری صحبت می کنی! به بزرگترهای خودت احترام بگذار. زشته به خدا. ملت چه فکری می کنن.


    هی گنده تون گنده تون می کنی...

    من یک کلمه چیزی نمیگم یعنی برو دنبال بازیت و با هم شان خودت صحبت کن.

    اگه حافظه ات یاری نمی کنه! بگم چند بار با خاک یکی کردم؟ من همون اکانت گری ولف هستم! افتاد؟ باور کن تازه اون موقع فقط برای نمک بازی اومده بودم از روت رد شدم! ببخشیدا باید یه سری فک ها رو بست!


    دوست بعدی....

    امیرعلی دیگه غیرمحترم....

    من عادت ندارم برای کسی بیش از لیاقتش احترام بگذارم. احترام باید منزلگاه حرمت هم داشته باشه. وقتی کسی شعور(جمع مکسر از ریشه شعر یعنی احساس) درک احترام نداره لیاقت احترام هم نداره.

    گیریم...

    ما هیچ وقت دوتا گرزی هم نساختیم. که چی؟ الان اگه سکوت کنی میگن لالی؟ اینکه کسانی که دوتا گرزی نمی تونن بسازن یک نخ از یک دستگاه رو کشیدن و رنگ‌شما تغییر کرده بهت فشار آورده؟ حداقل ما با همون دوسه تا گرزی پرونده خیلیارو بستیم. که همین الان با خیلی‌هاشون رفیقیم. شما چی؟ کتک میخوری می تکونی میگی درد نداشت؟ آره داداش فقط اسمش بده....بقیه ش عالیه. خوش بگذره.

    کاش....

    حداقل وجود داشتی می گفتی اشتباه کردم. حواسم نبود تو ساید خودم پیشوایی ها بودن نباید حرف الکی می زدم. کاش حداقل انقد وجود داشتی که بخوای اشتباهت رو قبول کنی که دو تا تیم رو اشتباه گرفتی..... خب نداشتن یه سری چیزها باعث میشه اینجوری رسوا بشی. راستی مدارک شما کجاست؟ ارسال شده من نمی بینم؟




    مرد باش حتی اگه برخلاف منافع بود اینجوری در کوتاه مدت بد! در بلند مدت مرد خواهی بود!



    به جز همین دونفر که شایسته ش نیستن

    پایدار باشید


    پ.ن: یوسف جان؛ با یک لایک خیلی تصورات جابه جا میشه برادر. هرکس پشت سر ما هر چی میخواد بگه. تکلیف ما مشخصه. کاش شما هم تکلیفت مشخص بود. متاسفم کردی وقتی اراجیف یک آدم بی ادب و بی.... رو لایک کردی. بمیرم چنین مطلبی حتی به نفعم باشه لایک نمی زنم. خودت هم می دونی. کاش یا توضیح می دادی یا لایک نمی زدی. لایک می زنم یعنی بله تایید میکنم.

    سلام و درود به دوستان



    همانگونه ‌که احتمالا اطلاع دارید این سرور به دعوت دوست عزیزم؛ پرهام عزیز اومدیم تو سرور و ایده هیجان انگیز بازی در منطقه خاکستری رو در حد توان به اجرا گذاشتیم. این ایده چند وقت پیش توسط پرهام مطرح شد. ما آن زمان درگیر سرور دیگری بودیم ولی چون از این ایده خوشم اومد بهشون قول دادم که در وقت دیگری سعی خواهم کرد کمک کنم این ایده جذاب رو اجرا کنند.


    اینجوری شد که به همراه ۳-۴ نفر از بچه های خودمون از تیم تایگرز وارد سرور شدیم. بقیه بچه های تیم تایگرز به دلایلی که نمیخوام مطرح کنم این سرور بازی نکردند. اما بنده رو قولم موندم و با تمام مشغله و گرفتاری روزمره به عنوان یک پلیر در کنار رفقا بودم. هر چند دوستان لطف داشتند و به حرمت این چند تار موی سفید اسم ما رو سردر اتحاد زدند که صدالبته از ادب و معرفت خودشون بود.


    داشتیم این ایده رو تست می کردیم و باگ ها و ایرادات رو پیدا می کردیم. اما ظاهرا پلیرهای ساید استارت ما یعنی جنوب غرب به دلایلی و اتحاد ترور باز به دلایلی از ادامه سرور صرف نظر کردند. شخصا دوست داشتم این سرور رو تا انتها بازی کنم اما متاسفانه میسر نشد و بنده هم به تصمیم جمعی عزیران احترام می‌گذارم و بر خلاف میل باطنی خودم از سرور خارج خواهم شد‌.


    اینها رو گفتم که چند نکته رو بگم و از خدمت عزیزان مرخص بشم:


    اول: دوست عزیز نسبتا محترمی در دو پست کاملا غیرمحترمانه در مورد تیم تایگرز صحبت کردند که ظاهرا اسمشون امیرعلی هست. بنده شناختی از شما ندارم طبیعتا نظری هم در مورد شخصیت شما نخواهم داشت اما دوست من دقت کن که:

    ۱ در مورد چیزی که اطلاعاتی نداری صحبتی نکن. تیم تایگرز و پیشوا هیچ وقت تو سرورهای آی آر کنار هم بازی نکردن که بخوان چیزی بفروشن یا بخرن.

    ۲ از تیم تایگرز چند نفر انگشت شمار اومده بودن که کارنامه شون مشخص هست. شما اگر کوچکترین مدرکی مبنی بر هر گونه تخلف و فروش و خرید و... از بچه های تایگرز دارید بنده به عنوان لیدر تیم از شما میخوام در ریپلای همین پست ارسال کنید تا ما رسوا بشیم.

    ۳ ظاهرا تنها شناخت شما از تیم تایگرز به سرور اسپید آی آر برمی گرده که با تیم آقای سارنگ به مشکل خوردیم. شما اطلاع دارید که ما بازی اونها رو خراب کردیم؟ ممکن نیست اونها بازی ما رو خراب کرده باشند؟ مضافا چه ما چه اونها عامل جنگ داخلی باشیم به شما مربوط میشه؟

    کاش حداقل ادب رو از سارنگ عزیز یاد می گرفتی برادر.

    ۴ اگر متوجه اشتباهتون شدین حداقل انقدری وجود داشته باشید که عذرخواهی کنید و من بعد پشت سر کسی یا تیمی صحبت کذب نکنید.

    ۵ در مورد تیم پیشوا بنده هیج وقت در این تیم نبوده ام. اما در ساید خودتون چند پلیر پیشوا هست. آقا یوسف هم که ظاهرا در جریان بودند و پست شما رو لایک کردن همینطور. از ایشان سوال کنید تا در مورد تیم پیشوا توضیح بدن.



    دوم: ما یک ایده رو اجرا کردیم و همه دوستان مستقیم یا غیر مستقیم به جذاب بودن آن اشاره کردند. بازی کاملا جنگی و جذاب که همه رو یاد روزهای شلوغ تراوین انداخت. پس اگر حرکتی و ایده ای قشنگ هست الکی نکوبیم.



    سوم: یوسف عزیزم؛ شما تا الان از بنده توهین و بی ادبی و دروغ و کتیبه فروشی و.... دیدین؟ پس چرا پستی که در محتوای آن به تیم ما توهین شده را لایک کردین؟

    پرهام جان ظاهرا در مورد آقا یوسف حق با شما بوده و بنده اشتباه می کردم. تمام حرفهایی که در دفاع از شخصیت یوسف پشت سرشون زدم رو پس می گیرم.

    یوسف جان؛ شخصا از شما توقع بیشتری داشتم. وقتی برای یک بازی این کارها رو می کنید از زندگی واقعی و حضور واقعی شما بیمناکم!



    چهارم: همیشه سعی کردم یک بازی برام بیش از یک بازی نباشه و هر وقت حرفی زدم در حیطه بازی زدم. ولی اگر به هر دلیلی کسی رو خواسته یا ناخواسته رنجوندم همین جا ازشون عذرخواهی می کنم. به بزرگی خودتون ببخشید.



    پنجم: رضا گارد عزیز؛ بهتون گفتم شخصیت پرهام این نوشته های داخل فروم نیست. این پسر عاشق کل کل هست. قبول دارم بعضا از یک سری خطوط عبور می کنه ولی در مجموع پسر دوست داشتنی و محترمی هست. الان فکر می کنم خودت هم بهش رسیدی.

    راستی من گفتم شاتت کنن! خیلیییی چسبید! خخ



    ششم: بچه های تروریست شخصا خیلی از بازی کنار شماها لذت بردم. بعد از مدت ها یک تیم یکدل و باحال و مبارزه طلب دیدم که همه در کنار هم با تمام توان جنگیدند. شماها از نظر من برنده سرور بودین چون به خواسته تون رسیدین. از پرهام و محمدها و عرفان ها و رضاها و ادی و مهران و کیا و مجید و شهریار و بقیه بچه ها که ذهنم یاری نمی کنه ممنونم که روزهای شیرینی برامون ساختین.



    هفتم: دوستان آقا مازیار و بقیه بزرگترهای تراوین چه در ساید شما چه در ساید مقابل شایسته احترام هستند. لطفا با حفظ احترام باهاشون صحبت یا کل کل کنید.



    ببخشید طولانی شد یه کم!

    شاید سروری دیگر در خدمتتون بودم

    پایدار باشید


    پ.ن۱: رضا گارد میگم مگه اون نقشه هم چیف میشه؟

    پ.ن۲: نوری به پیام میگم بیادها! دنبالته!

    پ.ن۳: مصطفی فلفلی چی شد پس. تلفن نصف شب؟

    پ.ن۴: میگم به نظرتون کی قراره ترور بشه؟ منتظر باشید. این عدد۲۳ هم داره کم کم مقدس میشه.

    پ.ن۵: پرهام جان به خاطر همه چیز ممنونم ازت.

    سلام و درود دوستان عزیزم


    امیدوارم تا اینجای سرور؛ روزهای جذابی پشت سر گذاشته باشید. سه نکته بود که در این زمان خواستم اشاره ای بهشون بکنم:



    اول: اتکهای تیم تروریست به سمت شمال:


    مشخصا تا این زمان که این پست داره نوشته میشه تیم تروریست با فاصله ؛ جنگی تر و جذاب تر از همه وارد سرور شده و در درگیری‌های ابتدای سرور دست بالا را داشته است.

    به دلایل زیر به ساده گی میشه به این حقیقت رسید:


    الف) لینک هیچ اتک موفقی از سوی شمال بر روی تیم تروریست وجود ندارد. و به همین دلیل هم چیزی جز ادعاهای واهی به فروم ارسال نشده است. اما برعکس یکی درمیان لینک اتکهای تروریست در فروم دیده می شود.

    ب) هر بار لینک اتک ها و دفاع های موفق تروریست به فروم ارسال می شود عزیزان لباس‌های خود را می تکانند و با گفتن((اصلا هم درد نداشت...)) به خودتسکینی نائل می شوند. اینکه این دهکده ارزش نداشت و اون دهکده خاکش مرغوب نیست و مختصات این دهکده برام خوش یمن نبود نمونه های جدیدی از ((اصلا هم درد نداشت)) به شمار می رود.

    عزیزان اگر دهکده بی ارزش بود چرا اینهمه دفاع تلف می کنید براشون؟ چرا پروفایل می نویسید براشون؟ اصلا چرا اون دهکده بی ارزش رو ساختین؟ نمی تونید چند دهکده با ارزش بزنید ملت بیان تو دهکده های با ارزش دیوار بشن؟ فقط در مختصات ۲۰۰به بالا دهکده ها ارزشمند میشن؟

    ج) عزیزان دهکده های بی ارزش که چیف می شوند را چرا با گلد تخریب می کنید؟ اجازه بدین تروریست ها وقتشون رو واسه این دهکده های بی ارزش تلف کنند. هی کلم بکارند اما به خاطر خاک نامرغوب رشد نکنه! یا به جای کلم؛ هندونه دربیاد! والا!




    دوم: وضعیت پخش ناتارهای پرجمعیت:


    دوستان عزیزی که اهل ارائه آمارهای سرور هستند لطفا بررسی کنند ببینند که چرا از ۴۰ ناتار پرجمعیت سرور حتی ۱ دونه ش در خاک جنوب غرب نیست؟ این عادلانه هست؟ اگر پاسخ این هست که درسایدهای دیگر اکانت مولتی بیشتری ایجاد شده است که مایه تاسف است که مولتی بازی با جایزه هم همراه شده است. کاری به تعداد ناتارها ندارم غرض جمعیت ناتارهای موجود هست. اگر دوستان علت را می دانند لطفا پاسخ بدهند.




    سوم: دفاع میلیونی!


    ظاهرا هنوز دفاع مولتی ها بالا نیومده و برخی از اساتید که میگن همه رو زدن و هیچکس تاحالا اونها رو نزده؛ رفتن یه گوشه قایم شدن یا کتک خور شدن و باز هم از تکنیک ((اصلا هم درد نداشت....بزارین مولتی هامون چاق بشن)) استفاده می کنند.

    باور کنید مولتی بازی نه بلد بودن میخواد نه مایه افتخار هست. نمیگم یک ساید داره یکی نداره! نه! حداقل باهاش پز ندین و ادعا نکنید رفقا. اگر واقعا اندازه یک صدم ادعاهاتون پلیر بودین با همون اکانت اصلی و واقعیتون هم به جنگ رقبا می رفتین. اینجوری اگر هم کتک می خوردین اشکالی نداشت.


    البته ما منتظر دفاع میلیونی دوستانمون هستیم. فعلا باران کافی به مزارع مصری نباریده‌. یه کم خشکسالی بگذره و مزارع بار بدن دفاع هم میاد! همه تارگت ها پر میشه. و با غارت کپ مزارع مصری همرها گنده میشه و همونها که قایم شده بودن صدای((هل من مبارز)) سر میدن. فقط اونجا یادتون باشه شعار دیروزتون ((اصلا هم درد نداشت)) بود!



    پایدار باشید

    SOURENA


    پ.ن۱: ایلیا جان خیلی خوشحالم که هستی. کاش کنارمون بودی.

    پ.ن۲: آیا من هم پرهام هستم! مساله این است!

    پ.ن۳: فعلا که عرفان عزیز داره جولان میده. اینکه از دیوار کردن ۴۰_۵۰ تا کاتا خالی اینجوری ذوق کردین بدو بدو اومدین فروم؛ میشه به خیلی چیزها پی برد!

    پ.ن۴: نوری خدا لعنتت کنه. همینجوری یه سوال برام پیش اومد((مگه استاد هم چیف میشه؟)) صرفا جهت شوخی با مخاطب خاص.

    پ.ن۵: ما رو بزنید تا یاد بگیرید چجوری وقت خوردن میایم و تبریک میگیم. جنبه کتک خوردنم ندارید آخه. اه. ‌

    پ.ن۶: تروریست ها به قطب شمال نرسن صلوات!

    پ.ن۷: میگن پرهام بعد از عبور از سایدهای شمال؛ قاره جدیدی کشف کرده‌. ایده بدین اسم بزاریم واسه قاره جدید. اینم چالش جدیدمون.

    پ.ن۸: همه که میگن زدیم. هیچ وقت هم نخوردن! میگم اینهایی که کتک خوردن همه شون مردن؟ کی رو می زدین رفقا؟

    پ.ن ۹: اون عزیزی که اندازه ۶۰ نفر غارت کرده خیلی خوبه. ترکوندی رفیق. انصافا ماها ارزش زدن نداریم. برو اونهایی که اندازه خودتون غارت دارن بزن. ممنونم که قبول می کنی.

    پ.ن آخر: در پایان باید بگم در تمام سایدها دوستان عزیزی دارم که از همین جا به همه شون عرض ادب و احترام می کنم و دست تک تک عزیزان رو می بوسم. ما که ادعایی نداریم و هدف یه بررسی اجمالی و عرض ادب بود که ایشالا حاصل شده باشه. کاتاهاتون مثل درد و براتون بخوره تو سرم. حتی اونی که دوستمون نداره ما دوسش داریم. ایام به کام

    سلام و درود دوستان گرامی



    امیدوارم حال همه عزیزان خوب باشه و در کمال صحت و شادکامی به سر ببرند. عزیزان سرور جدید کم کم داره شروع میشه و باید به جای کل کل و بحث؛ همه وارد گود بشن و در عمل نشان بدن چه کاره هستند.


    تیم تایگرز این سرور در جنوب غرب استارت خواهد زد و دست همه دوستانی که در این ساید باشند را می فشاریم و امیدوارم در سرور جدید رفقای خوب جدید پیدا کنیم و با دوستان قدیمی مرور خاطرات کنیم.



    عزیزان فارغ از تمام بحث ها؛ تراوین یک بازی هست و به هیچ وجه ارزش توهین و بی احترامی به کسی رو نداره. همه ما رفیقیم و ممکنه سرور بعدی در کنار هم بازی کنیم. پس در عین رقابت و کل کل سالم؛ حرمت جمع حاضر و رفقامون رو باید نگه داریم. امیدوارم قبل از همه خودم بتوانم در عمل اینگونه باشم.



    پ.ن۱: مصطفی فلفلی جنوب غرب منتظرتم.

    پ.ن۲: نوری شنیدم شبانه از مرز رد شدی D: کجا چادر زدی؟

    پ.ن۳: کسی از اشکان سرلشکر خبری نداره؟

    سلام مجدد.


    چند روز صبر کردم و پاسخ این پست رو ندادم که یک درصد کسی تصور نکنه از اختلاف نظر آقامازیار و تیردادعزیز میخوام سواستفاده یا تفسیر به مطلوب بکنم.

    داخل پرانتز اینم بگم ممکنه بعدا برخی عزیزان این رو هم بی عرضه گی سیاسی ما قلمداد کنند. ولی ما همچنان به اصول اخلاقیمون پایبندیم و هر کسی آزاده هر جوری که دوست داره فکر کنه.

    مازیارجان؛ پس میشه نتیجه گرفت اون حرفهایی که زدم درست بود و شما هیچ ایرادی بهش وارد نکردید و صرفا معتقدین که بخشی از صحبت ها رو نگفتم! البته درستش هم همینه چون حرفهام عین حقیقت بود. این را بهتر از همه بنده و شما می دانیم.


    تنها مشکل و ایرادی که شما وارد می کنید این هست که ما جلوی پلیرمون که به جنوب غرب اتک می داد رو نگرفته بودیم! این خلاصه صحبت ما تا اینجاست! درسته؟ ببینید دارم دو دو تا چهار تا میگم که به راحتی قابل درک باشه.



    و اما در مورد اتک های مورد نظر شما....

    عزیزم تنها و تنها یک پلیر از یک اکانت مشخص به جنوب شرق اتک می داد‌ نه تعدادی بازیکن!(به قسمت رنگی پستتون توجه کنید). فقط یک اکانت به دلیل درگیری بر سر ورود پلیرهای جنوب شرق به ساید ما باهاشون درگیر شده بود و هیچ پلنی از سوی جنوب غرب به امرداد در آن مقطع اجرا نشد! اگر اجرا شده لطفا بفرمایید کدام پلن؟ شما واقعا اتک یک اکانت به اکانتی از ساید دیگر رو سیاست کلی یک ساید تلقی می کنید؟ در همه سایدها پلیرهای چموش و شیطونی هستند که گاها به اکانت های دیگر حمله می کنند و این اتفاق عجیبی نیست!

    اگر کسی در این موضوع تردیدی داره جهت اثبات حرف بنده ؛پست دوستانمون از تیم امرداد که چند صفحه قبل تر با سند و عکس گذاشته شد را مطالعه کنند. صحبت فقط از یک اکانت هست! مهم تر اینکه با این پلیر مقابله به مثل شده و دوستانمون از جنوب شرق از چند اکانت به پلیر ما حمله کردند و ساید کمکی به پلیر خودش نکرد چون خارج از سیاست های لیدرهای ساید عمل کرده بود. عکس های ارسالی دوستانمون از امرداد را با دقت ببینید متوجه عرض بنده خواهید شد.


    حالا:

    آقا مازیار چگونه شما از یک درگیری عادی مرزی بین یکی دو پلیر که به همدیگه اتک داده اند نتیجه گیری کردین که لیدرهای ساید فاقد صداقت هستند! و این موضوع مجابتون کرد متای زیرزمینی ببندید؟ شما که شعار بالانس حق مسلم ماست سر می دادین چگونه بیکباره وارد درگیری دو ساید درگیر شدید و بالانس رو بهم زدین؟ اگر ما برای زدن امرداد وارد سرور شده بودیم همان زمان بهترین فرصت برای ما نبود که با امرداد وارد جنگ بشیم؟ واقعا فکر می کنید ما توانایی لانچ چند همر جنگی را نداشتیم؟ آیا ما از شما که حتی در اداره امور ساید خودتون عاجز مانده بودید می ترسیدیم که در مورد سیاست سایدمان به شما دروغ بگوییم؟ آیا شما از بنده و یوسف عزیز تا امروز دروغی شنیده اید؟

    آیا دیستروی کردن دو دهکده مرزی از شمال غرب در همان زمان توسط پلیرهای ساید ما را فراموش کردین؟ اتک یک اکانت مهم تر بود یا دیستروی کردن چند دهکده؟ اگر دلیل متا اتک پلیر م بود پس چرا با شمال غرب متا نکردید؟


    یعنی اگر تک اکانت ما به جنوب شرق اتک نداده بود شما تغییر سیاست می دادید و با امرداد متا نمی کردین؟


    شما حتی بعد از اینکه دفسازهاتون وارد تاپ دفاع شدند متا رو گردن نمی گرفتین. که همین یکی از عوامل ایجاد اختلاف در ساید شما بود. حالا اینکه شما بستن متای زیرزمینی و تکذیب آن تا زمانی که بوی آن از جای دیگری بلند شود را با عرضه گی سیاسی می دانید و ما را که مردانه روی حرفمان ایستادیم و وارد درگیری دو ساید همسایه نشدیم و از فضای ایجاد شده سواستفاده نکردیم را بی عرضه سیاسی می دانید در نوع خود از عجایب هست. البته ما آنقدر از این عجایب شنیدیم در این مدت که دیگه نه پشتک می زنیم نه زیادی تعجب می کنیم.

    پس لطفا از تقبیح متای زیرزمینی و متای قبل سرور حداقل تا زمانی که اتفاقات آن سردر کذایی فراموش بشه سعی کنید صحبتی نکنید. شاید بعدها دوستان دم خروس را هم باور کنند.


    به نظرم همه چیز واضح هست و نیازی نیست وقت دوستان را بیش از این با بیان مسائل چند سرور قبل بگیریم.



    پایدار باشید

    SOURENA


    پ.ن۱: ورود دو دوست قدیمی و عزیزم به سرور خیلی خوشحالم کرد. حمیدرضا بمب عزیز و آقا حسین TNT که خاطرات خوبی باهاشون دارم. خوشحالم که هستین. دلم براتون تنگ شده بود.


    پ.ن۲: دوست عزیزم آقای محمد دیابلو یک پست گذاشتند دوستان از چپ و راست در راستای ماله کشی تمام تلاش خود را به کار بستند. عزیزان شما اگر پاسخی منطقی داشته باشید نیازی به تحقیر و لقب گذاشتن و کارهای چیپ اینچنینی ندارید. محترم باشید تا با احترام با شما رفتار کنند. همیشه دم از ادب می زنید ولی حتی برخی ها بلد نیستند همبازی های خودشان را با اسم خطاب قرار دهند. میزان سقوط فرهنگی عجیب هست. از بقیه عزیزان عذرخواهی می کنم بابت این پی نوشت.


    پ.ن۳: امرداد تیمی خوب و قدرتمند و یکدست و قابل احترام هست و در این شکی نیست‌. منظور و صحبت بنده چیز دیگری هست که به گمانم همه متوجه شدند.


    پ.ن۴: هیچ وقت با دوستانم در تیم امرداد سابقه دشمنی و مشکل خاصی نداشتم و برعکس دوستات بسیار عزیزی در بین بچه های امرداد دارم. پس قطعا دلیلی برای اینکه واسه زدن امرداد وارد سرور بشم نداشتم‌. اگر داشتم قطعا انقدر وجود داشتم که بگم و زمانی که آکسفورد برادرز داشت جنوب شرق را شخم می زد این کار را می کردم. اما پای حرفمون موندیم. ما حتی پای حرفمون در خصوص تامین دفاع لویال ماندیم و حتی زیر فشار دفاعمون رو بک ندادیم.


    پ.ن۵: مانی پارتیزان و علی فلوید دوستان بنده هستند. مازیار جان پلن تکرار اینکه برای ما دفاع ارسال کردند و بقیه ماجرا سوخته ست.


    پ.ن۶: مازیار جان داخل صحبت هات با تیرداد یک نکته جالب هم وجود داشت. اینکه ابتدا گفتین ۴۰ک دف تمام توان شما بود که ارسال کردید اما بعدا گفتین اون دفاع فقط از یکی دو اکانت که دست خودتون و مطمئن بود ارسال شد که بتوانید عدد اعلام کنید. روشنه یا تناقض را توضیح بدهم؟


    پ.ن۷: اگر پست های کسی رو نمی پسندید گزینه ای هست که اگر از آن استفاده کنید پست هاش رو نمی بینید. شاید بقیه بخوان همه پستها رو بخونن.


    پ.ن۸: ایرج جان؛ باور کن دوست ندارم صحبت از گذشته کنم مگر اینکه ببینم حقیقت در حال تحریف هست. البته در روزگاری که صداقت را بی عرضه گی سیاسی می دانند و دور زدن بقیه را زرنگی و با عرضه گی می دانند بیشتر باید صبور بود تا..... . حداقل شما خوب می دانید من چی میگم.


    پ.ن۹: مازیار جان؛ حس می کنم دارین تاوان با عرضه گی های سیاسی اون سرور رو پس میدین.

    بالاخره شما ۴۰ ک دفاع ارسال کردید و داخل متای وینر بودین. واندر تو خاک حریف بعد از حذف شما ۱۰۰ شده هم که اصلا مهم نیست! سایدتون هم تا روز آخر درگیر جنگ داخلی و باری بر دوش امرداد بود هم که فدا سرت والا. کلا اگه نبودی امرداد حذف می کرد این خیلی مهمه!

    پس بیش از این مزاحم نمیشم و شما رو با افتخاراتتون تنها می‌گذارم.


    نکته: این بحث از نظر بنده تمام شده هست. اگر اوقات گرانبهاتون رو گرفتم عذر تقصیر دارم.

    دد