نقد و بررسی سرور بهاره با سرعت ۲ برابر | آغاز ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ |

  • سلام و عرض ادب خدمت دوستان، بازیکنان حاضر در سرور و خوانندگان


    اینسرت زیبایی بود تبریک میگم بهتون :thumbup: فوق العاده ( معلومه که حسابی کتاب 1001 روش دفاعی استاد بزرگ رو چندین بار مطالعه کردید :دی)

    کلیه مسئولیت این حملات با من بوده و لانچ ها هم با من بوده. از همبازی های خوبم معذرت میخوام که اون جوابی که انتظار داشتیم رو نگرفتم.

    یک توصیه خیلی مهم برای هرکسی که میخواد پلن بزنه و لانچ کنه داشتم اونم اینکه اگر چند روزی هست که نخوابیدید ازین کارا نکنید.

    متاسفانه اشتباهات ماندگاری توی لانچ های من بود و باعث شد این اینسرت اتفاق بیوفته اما اشکالی نداره چون : 1. باز هم اگه دیوار بشم میزنم چون عشقش رو دارم و ساختم که دیوار بشه چه اینسرت چه هرچی 2. اینکه 25کی دف + 15کی مزدور و 5کی تیر انداز وخورده کاتایی که اونجا توی کپ ساختید کامل از بین رفته و فعلا دهکده فلج شده

    درسته 1800 تا کاتا از 2 دهکده دیوار شد اما قول میدم تا صبح کاتا هست خودتون بهتر میدونید و می بینید <3 (سید گفته که :دل خوش نباشید به این مقدار کم )

    اما در مورد کلیت این که چرا این حمله اتفاق افتاد:

    همون طور که قبلا گفتم و محسن جان هم توی پستشون اشاره کردن اکانت BOSS تقریبا 20 یا 25 روز پیش یک 15کراپ 150% نزدیک به کلونی اکانت Kazz گرفت و کپش کرد.
    اون موقع من به جاوید جان و محسن عزیز گفتم که این اکانت اینجا کپ زده بزنم بپرونم ؟ که گفتن نزن در حال صحبت با ان دبل هستیم و گفتن که کاری با اکانت های ان ای ندارن و ازین صحبت ها منم گفتم باشه
    چند روزی گذشت که این اکانت شروع کرد یکی از واحه های یکی از اکانت ها رو رید رفتن که من هم به بازیکن نامه دادم و هم به تیم لیدری گفتم و اون ها هم گفتن که نزنش اون اکانت هم دیگه نمیزنه گفتم باشه
    بعد از اون، چند روز بعد هم دوستان ان دبل بعد نپ قهرمانی با ساید اس ای صحبت هاشون با ما رو فراموش کردن و اکانت Boss همون اکانتی که رید میرفت رو کاتا کرد و یکی از فیدر هاشم چیف کرد.

    حتما که اشتباه از ماه بوده که اجازه دادیم اونجا بمونه و پا بگیره. همون موقع باید میزدیم صدای ترب میداد اکانت BOSS تا شما شمالغربی خفن نیای بگی که به ماهم گفتن نزن !!!! نزدن شما 200 خونه دور تر از خونه خودت با نزدن ما خیلی فرق میکنه خوش تیپ. ;)

    اینا همش تجربه میشه واسه ما و رزومه میشه واسه شما

    شما اساتید ان دبل میگید که ما پای حرفمون نبودیم و دروغ محرض وارد بازی میکنید در صورتی که خلف وعده کلا از شما بوده . فرض کن توافق کردی کاری به کار هم نداشته باشیم و بعد بیای رو این حساب ده بشونی توی ساید دیگه. بکشی بالا و به ثبات که رسیدی و کراپات 17 شد بزنی زیر حرفت. شنیدن اینکه بگن شمال شرق خلف وعده کرده مث پریدن از جکوزی آب گرم تو آب سرد میمونه، آدم ترک میخوره :دی شرافت و مردانگی بوی جورابی گرفته که 20 ساعته تو کفش بوده، سم !


    در نهایت بازی رفته رفته جذاب و جذاب تر میشه و حقایق برای همه روشن میشه. تیم 10 15 نفره شمال شرق مردونه در حال ادامه بازی هست توی شرایطی که 70% شما اگر توش بودید فلنگ رو بسته بودید.

    بازم طولانی شد شرمنده

    اندکی صبر سحر نزدیک است <3


    پ.ن: رضا جان من متوجه حرفت در مورد معذرخواهی نشدم

  • پسر جان جای این ننه من غریبم بازی ها بشین بازیت رو بکن. رزومه و ارج و قرب هر فردی مشخص هستش چون جامعه تراوین امروزی 100 نفر هم نمیشه.

    آدم بحث کردن هم نیستین. یه حرفی رو شسته رفته 10 بار میگی بازم چشمشون رو میبندن و دهنشون رو باز میکنن.


    دفعه بعد تماس تلفنی جاوید رو میذارم اینجا تا دمتون رو بذارید رو کولتون برید پی کارتون. که به قول فرهاد اگه حرفی زدنی بود خودش میزد. اگه نزده پس خودش میدونه چی توافق کرده بوده.



    خوش به حالتون 15 نفرید ما حتی نزدیک به 15 تا هم نیستیم



    سیاستمدار انسان‌ ها را به دو دسته تقسیم می‌ کند؛ ابزارها و دشمنان.


  • شما شمالغربی خفن نیای بگی که به ماهم گفتن نزن !!!! نزدن شما 200 خونه دور تر از خونه خودت با نزدن ما خیلی فرق میکنه خوش تیپ. ;)

    اینا همش تجربه میشه واسه ما و رزومه میشه واسه شما

    ممنون از نیش و کنایه هات سجاد جان :)

    حقیقتا من از صبح که فهمیدم بچه ها اینسرت کردن شمارو به زور خودمو دارم میچسبونم به اکانت باس که رزومم خوب شه :))

    شما اساتید ان دبل میگید که ما پای حرفمون نبودیم و دروغ محرض وارد بازی میکنید

    تا قبل از این پیام من همه ی صحبتا رو داشتم میذاشتم رو حساب نداشتن زبان مشترک و تلاش کردم غیر مستقیم بهتون سرنخ بدم که از لیدرتون پیگیری کنید اما شما مستقیم حرفیو زدی که من داشتم شکلات پیچ میگفتم.

    دقیقا!

    یه نفر داره دروغ میگه چون این جریان طوری نیست که ازینجا به بعد بشه گفت کژ فهمی؟ ما از راه صحبت نتونستیم بهتون متوجه کنیم این حرفو

    قبلا هم اقا تورج گفتن بنا به ملاحظات کاریشون تمامی صحبتاشون خودکار رکورد میشه

    لذا شما به نظرم یه استعلام از لیدر محترمتون بگیر اگر ایشون کماکان اصرار داشتن به اینکه شمال غرب نقض معاهده کرده بیاد خیلی شفاف اینجا این حرفو بگه و رضایت اشتراک اون قسمت از مکالمات شخصیشو بده تا مشخص شه کی دروغ میگه اون وقت یا شما اینجا بابت اتهامی که زدی عذر خواهی میکنی یا من عذر خواهی میکنم و تا اخر سرور هم تو این فروم پستی نمیذارم که خاطر مبارک شما آزرده نشه.

  • سلام فرهاد جان ارادت

    نشد یه سرور هم سایدی باشیم


    فرهاد جان اگر من حرفی تو فروم نمیزنم واقعیت دلیل بر این نیست که اتفاقی نیفتاده

    از فروم خسته ام قبلنا چهار تا پست میذاشتیم چهار نفر مثل خودت میومدند جواب میدادند در کمال احترام . کلی هم کیف میداد

    الان یکی قهر میکنه، یکی تحلیل شخصیت میکنه، طرف اولین سرورشه از سرورهای قبلی صحبت میکنه و ...


    اگر دنبال این هستی که متا صورت گرفته جواب خیر است.

    اگر دنبال این هستی که شمال غرب زیر توافقاتش زده جواب کاملا مثبت هست.


    اینکه بچه های ما بعنوان فرد مطلع میاند تو فروم پست میذارند ناشی از آگاهیشون هست چون من هیچ مسئله ای را از اونها مخفی ندارم.


    لیدر شمال غرب با این فرضیه جلو اومد که تمام مشکلاتشون مربوط به مملی در سرور قبلی است و چون مملی این سرور نیست بنابراین مشکلی باساید شمال شرق که ساید خودش هم میدونست نداره. من با پیشنهاد یکسان کردن دو ساید شمالی رفتم جلو که عملا سرور سه سایدی بشه و کمی بالانس بشه. اینجوری بازی هم جذاب تر میشد.

    ولی لیدر شما ادعا کرد چون با ساید جنوب غرب عملا یکی هست و متا هستند نمیتونند با ما متا انجام بکنند و تارگت شما جنوب شرق خواهد بود. اتحادت را جمع بکن اگر جمع نشد بیا 3-1 کنیم رو جنوب شرق و اگر جمع شد بیا شرق و غرب بکنیم(تصمیم بر عهده من). من با 3-1 رو جنوب شرق مخالفت کردم و فرصت جمع کردن سایدم برای جلوگیری از حملات ساید جنوب غرب بود نه ساید شما. این وسط موضع جنوب غرب هم مشخصه و حرفی که لیدرشون زده زیر و رو نداشته.


    در مورد اکانت boss هم لیدر شما گفت اکانت مال مانی هست و مانی مخالف نزدن شمال شرقه! سفت و سخت باهاش صحبت شد که دیگه اتک نده! و بعدا مشخص میشه اصلا اکانت مال مانی نیست. موضع و سطح نگرش مانی به بازی هم کاملا از پست آخرش معلومه که چقدر درسته.


    از ساید شما به ما گفته شد تا زمانی که نپ یا متایی با اس ای نکنید به شما اتک نمیدیم که بعدش مزخرفاتی مثل لاگین مملی رو اکانت Rira مطرح شد که پلیر و افتخارات پلیر تو پروفایل مشخصه که اکانت مال سهیله و اسم دخترش روی اکانتشه. کاملا در جهت منافع ساید بازی میکنه چون پلیر بزرگی داره



    حالا اینا که من گفتم فایده ای داره؟ صد در صد که نه. الان میان بعدشم چند تا تکذیب و دروغ میگن و از این حرفها میزنند. در کل منی که نزدیک 40 سالمه میفهمم این بازی ارزش دروغ گفتن نداره.


    ما از زد و خورد استقبال میکنیم این سرور زمانی اعلام آمادگی کردیم که سرور خالی از پلیر شده بود. خودت هم در جریانی. اگر میخواستیم نخوریم اصلا اعلام آمادگی نمیکردیم

    الان هم بهانه باگ سرور واسه هر پلیری وجود داره که بره رو حذف ولی واقعا ما ترسی از خوردن نداریم.


    در این مورد هیچ پست دیگری از سمت من گذاشته نخواهد شد اگر مایل به ادامه بحث با من هستی در فضای مجازی دنبال خواهیم کرد. آنچه گفته شده بود را گفتم. فقط خواسم بگم سکوت من ناشی از ......

    برات آرزوی موفقیت دارم.

    J.Bro

    اگر، در زندگی نگاهت به داشته هایت باشد ،بیشتر خواهی داشت.

    اما اگر مدام به نداشته هایت فکر کنی، هیچ وقت هیچ چیز برایت کافی نخواهد بود

    فکرت رو ترمیم کن...

  • جالب شد نه ؟

    حالا یا لیدر ما واقعیت رو تحریف کرده یا لیدر شما.

    کی خلف وعده کرده ؟ بی صبرانه منتظر پاسخ لیدرشیپ شمالغرب هستیم

    انگار شما رو قابل ندوستن یه چیزایی رو بهتون بگن.

    لطفا رو کنید هرچی دارید تا معلوم شه کی حقه !


    فرهاد جان شما ثابت شده ای و من از شما یادگرفتم و میگیرم عزیز. منظور از رزومه و تجربه این هست که به هیچکس و هیچ حرفی اعتباری نیست، ما رو حساب حرف های شما اجازه دادیم اون ده رشد کنه و ضربش رو خوردیم که شد برای ما تجربه و پایبند نبودن به حرف هم رفت توی رزومه هرکی که نموند رو حرفش :thumbup:

    فرهاد جان حالا چیکار کنیم ؟ من عذرخواهی کنم یا شما دیگه پست نمیزاری ؟ احتمالا یکی از ما اسیر تیم لیدری شده بهتره وارد این وادیا نشی چون نه من چیزی گفتم که نیاز به عذرخواهی باشه نه انگار اطلاعات کامل داشتی که این حرف رو زدی ;)

  • خوشم نیومد از لحنت
    چرا انقدر زیر فشاری ؟
    دوستان از تیم فشار، یک بازیکن فشار سرخود هست روحیاتش با اسم تیمتون همخونی داره

    هرکی نزاره! بذار سریع !

    یزید یه نگاه تو آینه به خودت بکن. تمام رخت انگار نیمرخه .
    ملت پست میذارن اول فشار میخوری بعد میدویی پاچه میگیری ناراحتم هستی کسی باهات بحثی نداره

    ما حرف حق میزنیم
    چشاتو باز کن ازین به بعدم لطفا قشنگ حرف بزن که بی ادبی نبینی

    تماس تلفنیتم رو کن اگر داری در غیر این صورت دکمه ضربدر قرمز گوشه صفحه رو بزن بیشتر از این وقت ما رو نگیر ?(?(?(

  • يَكْتَسِبُ الْكَاذِبُ بِكَذِبِهِ ثَلَاثاً سَخَطَ اللَّهِ عَلَيْهِ وَ اسْتِهَانَةَ النَّاسِ بِهِ وَ مَقْتَ الْمَلَائِكَةِ لَه‏



    اگر دنبال این هستی که متا صورت گرفته جواب خیر است.

    اگر دنبال این هستی که شمال غرب زیر توافقاتش زده جواب کاملا مثبت هست.


    دقیقا زیر کدوم قول و قرار گذاشته شده زدیم؟


    جمله صریح جنابعالی این بود که فرمودید ساید از هم پاشیده (دقیقا فردای روزی که مجید رفت جنوب شرق) بخاطر کارهای مگنس و اتفاقات افتاده سرور قبل

    زمان بدید تا ساید منسجم کنم چون در این حالت دو موضوع پیش میاد


    1- یا میریم se


    2- یا حذف میکنیم


    و اگه فشاری از ساید شما بیاد ما به سمت se متمایل میشیم که این اخرین گزینه من میتونه باشه درسته؟؟؟؟؟ یا نه؟؟؟

    منم گفتم اوکی فعلا از سمت ما اتکی نمیاد درسته؟؟

    بعد گفتید از شما خیالم راحت شد خودتون هم پلیر شمال شرق بودی ولی پارسا چی؟؟؟زمان(اکانت توهمی)بود:!:

    که من گفتم باهاش صحبت میکنم اونم درگیر نشه درست؟؟؟؟


    پارسا که هست میتونید بیارید و بنویسه من بهش زنگ زدم گفتم ان ای رو فعلا نزن تا ساید رو سروسامون بدن.ایشون گفت قبل شما جاوید نامی تماس گرفتن و من گفتم اصلا شما فکر کن ما اومدیم ان ای بزنیم.8o8oحالا به طنز یا هر چیزی ... بعد که خود شما هم برگشتید تلفنی به من گفتید پارسا اینجور گفت و من گفتم نگران نباش من باهاش صحبت میکنم دوستمه و حرفم رو دوتا نمیکنه

    آیا اینگونه نبود؟ آیا اینها برای شما کافی نیست؟^^^^^^


    اولا : فرصت دادن رو تو لغت نامه دهخدا یا هر چیزی معنی کنید:!::!::!::!::!: تا اخر بازی اسمشو میشه گذاشت فرصت؟؟

    این همه هزینه - وقت - اعصاب خوردی ... واسه چیه؟؟ خاله بازیه ؟؟؟؟ تو نزن من نزنم ....


    بارها گفتم و باز میگم


    .هیچگونه متا نپ بین ما وجود نداشته و فقط و فقط فرصتی بوده تنها به درخواست جاوید و بخاطر اینکه زمانی NE خانه من بود.


    - دنبال چی میگردید نمیدونم؟ دنبال این هستید ما زیر قول زدیم؟شما فکر کن زدیم چون اعتقاد شما اصلا برای ما مهم نیست.اعتقاد کسایی مهم هست که بدون نفع و طرفداری قضاوت کنه

    الله اکبر

    آخه من چرا باید نپ میکردم با سایدی که تک تک پلیرهاش یک سرور قبل خنجر از پشت زدند به همه تیم ما و اخر بازی هم رفتن زیر... های طرف(نقل از شات چت خودش تو دیسکورد) بنده بی ادبی نمیکنم.و بهش تبریک گفتن و خسته نباشید از اینکه چه حرکت بزرگی زدی و دمت گرم حالا د بریم کیک بخوریم^^


    گذشته چراغ راه آینده است


    از بازی لذت ببرید و خیلی واسه خودتون سخت گرفتید


    هر پلیری تو این بازی که از قدیم ایام بوده دیگر پلیرها رو به خوبی میشناسه;)

    کی دروغگوه!!!

    کی دو دره بازه؟؟؟؟

    کی زیر رو میکشه؟؟

    کی مزدور!!!

    و.....

    در کل تراوین کوچیکه همه همدیگه رو میشناسن8)


    :!:تاریخ قضاوت خواهد کرد

    همانظور که 1سال از تاریخ سرور قبل و دروغهای مکتوب در فضای مجازی و ... نگذشته که همه چی برملا شده8o


    نتیجتا NW از امروز در مقابل بازی کثیف- بازی کثیف انجام خواهد داد حتی کاتا شدن انبار یک ناتار

    و بدنبال لذت بردن از بازی خواهیم بود.اسمها-آیدی های فروم- برای ما ملاک نیست.ملاک دهکده های داخل بازیه حالا میخواد مال هر کسی باشه


    کفایت مذاکرات آقا


    یسری چیزارو واقعا نمیشه توضیح داد
    مثل
    ذات کثیفه بعضی از آدم ها رو

  • یعنی چون شما ده پانزده نفر هستید تا آخر سرور باید بشینیم و نگاهتون بکنیم ؟

    باور کن ما هم بیشتر از شما نیستیم .. اما این بازی رو بازی کشاورزی نمی‌بینیم ؛

    ۱۰ روز دیگه کتیبه ها میاد دیگه بس نیست کشاورزی ؟

    تورج جون ی تارگت واسه اسپان ما هم پیدا کن گندم منفیش داره اذیت می‌کنه مرسی اه

  • خب توضیحات کامل رو از سمت لیدری شمال غرب هم دیدید

    صرفا من چون تو دو پست خطاب قرار گرفتم کوت میکنم و جواب میدم

    نشد یه سرور هم سایدی باشیم


    کی خلف وعده کرده ؟ بی صبرانه منتظر پاسخ لیدرشیپ شمالغرب هستیم


    اول که ممنون از لطف شما

    من قصد تخریب ندارم ولی خب همونطوری که الان خیلی نرم از موضع چن روز قبلتون عقب نشینی کردید و میگید نه بابا کی دنبال متا بوده صحبت نپ بوده تا وقت گل نی!

    موارد بعدی هم مشخص میشه

    موضع قبلیتون هم به پیوست تقدیم میگردد:

    پ.ن: تا دیروز دنبال متا بودین الان نپ بستین دندون تیز کردین


    راجب مالکیت اکانت ریرا هم نمیخوام مغلطه کنم ولی خب منم فردا از اقا رضا خواهش میکنم که ایمیلشونو بدن به من و مدال ها ی فخیمه ایشون رو از اکانت l o s t و se_guard بذارم رو اکانتم و بگم اکانت رضاس

    مطمئنم چشمان تیزبین شما هم این رو رصد کرده که بعد اعلام های فرومی اون مدال ها تو پروفایل قرار گرفت.


    صرفا برام جالب بود بعد از اینکه فهمیدید متایی هم در کار نبوده و جریان فرصت رو هم فهمیدید دنبال عذر خواهی یا تلقین این بودید که ما چیزیو نمیدونستیم


    حس میکنم با پست لیدرای دو ساید هم بحث مختومس چون جفتشون گفتن جواب نمیدن :))


    پ.ن: اگر از اول به جای "فرصت و فعلا و این چیزا" از جاده خدا استفاده میشد این تاپیک 3 صفحه عقب تر بود الان.

  • درود و عرض تسلیت


    با توجه به وضعیت سرور در چند روز اخیر میشه تقریبا گفت که در حالت صلح بودیم.

    و ضمن تشکر از ادمین بابت رفع مشکلات بزودی با تزریق مقداری هیجان در خدمتتون هستیم.


    پستهای اخیر رو خوندم، ضمن الزام به جنوب غرب برای یک اعلام نظر در این موارد به عنوان یکی از سایدهای فعال بازی، من هم به عنوان یکی از لیدرهای جنوب شرق نظرم بدین صورت هست.


    اول خدمت محسن، جدا از کلکل و بحث سرورهای قدیمی، هرکسی به جز مجموعه شما داخل شمال شرق بود تا الان متا بسته بود!

    بیایم به طور ساده چند اتفاق همین سرور رو بررسی کنیم:


    ما چندین و چند فرصت به شمال شرق دادیم، یک نمونه مذاکرات بر سر دیفالتهای پلیرهای ش.ش بود که با بلند شدن همر جهت چیف دیفالت یکی از لیدرهای جنوب شرق این توافق رو به هم زدید، که چوبش رو هنوز نخوردید!


    نمونه دیگر اینکه ما به شما فرصت دادیم تا اعلام کنید دهکده های شمال غرب داخل شمال شرق از شما نیستند! کسی اقدامی نکرد و اینطور که معلوم هست چوبش رو دارید میخورید! (نقل قول ها درج میشن جهت اشاره به مستندات)


    آر یو کیدینگ می؟


    شما تو فروم حرفتو زدی که ما شمال غربی شمال شرقی قدیم هستیم و شمال شرقم مشکلی نداره با ما ودهکده زدنمون و کپ گرفتنمون داخل ساید؟

    اون دهکده هایی هم که تو شمال شرق میبینی مربوط به اکانتهای منه مشکلی داشتند بیان اینجا بگن جواب بگیرن ما دهکده زدیم شما پکیجو اکانت بردید از شمال شرق !!

    اون موقع من به جاوید جان و محسن عزیز گفتم که این اکانت اینجا کپ زده بزنم بپرونم ؟ که گفتن نزن در حال صحبت با ان دبل هستیم و گفتن که کاری با اکانت های ان ای ندارن و ازین صحبت ها منم گفتم باشه
    بعد از اون، چند روز بعد هم دوستان ان دبل بعد نپ قهرمانی با ساید اس ای صحبت هاشون با ما رو فراموش کردن و اکانت Boss همون اکانتی که رید میرفت رو کاتا کرد و یکی از فیدر هاشم چیف کرد


    و یکسری موارد دیگه که به موقع خودشون در صورت نیاز مطرح میشه



    اما صحبت صادقانه و نظر شخصی بنده اینجاست که چرا هربار جنوب شرق فرصت، آوانس، چنس (یا بقول فرهاد ره خداوند) به شما داد قضیه رو خراب کردید و درهای دیپلماسی رو بستید؟

    من چندین گزینه و حالت خدمتتون قرار میدم، بالاخره یکی و شاید بیشتر از یکی درست باشند!


    1- صرفا این عدم پایبندی بخاطر کینه و خصومت های شخصی سرورهای گذشته هستند (که چندین بار طی لحن برخورد شما مشاهده شده!)

    2- توافقات از قبل صورت گرفته و صرفا وقت کشی کردید.
    3- یک یا چند عامل وجود دارند که شما رو همراه خودشون به ته چاه کشوندند!

    4- قصد خراب کردن بازی و به هم زدن بالانس رو دارید.



    در آخر هم یک مرور خاطرات انجام بدیم، یک سرور دو ایکس جنوب شرق حدود 50 اکانت داخل شمال شرق داشت. طبعا اون سرور رو نبردیم اما با 5 نفر عضو فعال از 10-15 نفر شما بهتر، و جذاب تر بازی کردیم. شخصا واندرزن های خودم رو برای کلین ساید فدا کردم و الان که انجام اینکار رو توسط اکانت Kazz دیدم، گرچند اصلا لانچ‌های درستی نبودند اما به ایشون تبریک میگم.



    پ.ن: 2 به 1 یعنی دو اکانت جنوب شرق برای زدن یک شمال شرق کافی هستند. :P:D

  • من فکر میکردم فروم خلوتی داریم امروز بعد 4 5 روز اومدم فروم و دیدم چه خبرتووووونه

    درک نمیکنم منظورتون از بالانس سرور و تعادل بین تیم های حاضر در سرور چیه دقیقا

    مثلا هوادارای تیم لوتون تون تو لیگ برتر انگلیس برن علیه تیم منچستر سیتی شهرو به آتیش بکشن چون سیتی با ترکیب نونهالان 4 - 0 لوتون رو میزنه؟؟ (البته من یونایتد فنم)

    اینکه با یه مشت آدم ترسو دست دوستی دادین و سرور های خالی رو وینر شدین و ترسو ها جرات نداشتن این سرور ریجستر کنن اونایی هم که اومدن در رفتن اونایی هم که موندن یه کاسه سفالی شکسته گرفتن دستشون و هی میگن تو رو خدا یکی بیاد با ما متا کنه تو رو خدا ما رو نزنین هیچ ارتباطی به تیم ها بزرگ و قدرتمند و ساید های دیگه نداره و نخواهد داشت

    تراوین بازی استراتژیک هست

    اینکه شما استراتژی وین تو سرور های شلوغ رو ندارین نشون میده یه جای کارتون میلنگه

    دو ساید میان رو ما اتک میدند عملکرد ساید چهارم حائز اهمیته. ساید چهارم یا میاد واسه بالا رفتن بالانس و جذابیت سرور با ما متا میکنه یا هیچ کاری نکنه و نون و ماستشو بخوره چون پشت پرده توافق شده بنابراین متای 3 سایدی هست.

    تعداد ما به حد نصاب یه ساید نمیرسه. چند تا پلیر که از اول هم میدونستیم همه سایدهای دیگه رو ما هستند دور هم جمع شدیم


    پ.ن : البته من از تصمیم تیم لیدری بی خبرم یهو دیدی همین امشب باهاتون متا کردن شما به تلاش هاتون ادامه بدین شاید میخ آهنین در سنگ رفت :D

  • دوستان عزیز اگه تو این مدت باعث ناراحتی کسی شدم معذرت میخوام . احتمالا این آخرین پست من تو فروم اسپیدتراست و به احتمال زیاد هم دیگه سرور های بعد نباشم


    خدا نگهدار همتون و خوبی و بدی دیدین حلال کنین


    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

  • با سلام

    با توجه به اتفاق های سرور و باگ هایی که ایجاد شده

    از ادامه سرور منصرف شدیم


    اگر سرور بعد مشکلی نداشت درخدمت دوستان خواهیم بود.

    امیدوارم سرور خوبی داشته باشید.


    با احترام

    پارسا

  • ما چندین و چند فرصت به شمال شرق دادیم

    حاجی ای ولا

    دمتون گرم خداوکیلی

    ان دبل کلی به ما فرصت داده، اس ای چندین و چند فرصت داده!

    مرسی واقعا


    جهت جبران لطف دوستان ما هم ازین لحظه به مدت ۷۲ ساعت به ساید اس ای فرصت میدیم.

    همینطور ازین لحظه به مدت نامعلوم (تا هر وقت خودمون دلمون بخواد) به ساید ان دبل فرصت میدیم.


    این فرصت نمیدونم چیه، چطوریه و قراره چجوری باشه، صرفاً جهت جبران لطف عزیزان فرصت هایی که داده شده رو عودت میدیم تا دینی به گردنمون نباشه.


    یا حق

  • محسن ولی انصافا دمت گرم

    با این صحبت هایی که می‌کنی کلی وقت خریدی


    حاجی تو انصافا باید پیشوایی میشدی 😛


    آخرش ۳ ساید حذف می‌کنن شمال شرق ۱۰۰ میکنه


    بکس چادوری کام بک نمیزنن؟

  • نکشیمون قیصر با این فرصت دادنت 🤣🤣

  • نکشیمون قیصر با این فرصت دادنت 🤣🤣

    استدعا دارم

    این حداقل کاریه که در جهت جبران لطف دوستان میتونیم انجام بدیم.


    لازم میدونم یه توضیح مختصری بدم که ابهامی باقی نمونه و بعداً اختلاف و دلخوری پیش نیاد.

    فرصتی که به دو ساید داده میشه در شیوه ی اجرا با هم تفاوت دارن.

    فرصت داده شده به ان دبل یک فرصت پیوسته هست، چون دوستان شمالغربی یک فرصت به ما دادن ما هم با اعطای یک فرصت جبران میکنیم. این فرصت در اون لحظه ای که ما احساس کنیم کافیه، یه دفعه ای تموم میشه. بهرحال بهش میگن فرصت، قرار نیست که تا آخر سرور ادامه داشته باشه...


    اما فرصت مربوط به اس ای به صورت چند فازی هست.

    چون این عزیزان به ما چندین و چند فرصت دادن ما هم لطفشون رو به همین شکل جبران میکنیم. یعنی ۲۴ ساعت اول چند فرصت و ۴۸ ساعت بعدیش چندین تا فرصت میدیم که خدای ناکرده دینی به گردن ما باقی نمونه.


    نکته آخر اینکه فرصت های داده شده قابل واگذار به غیر نیست. یعنی دو ساید مذکور نمیتونن فرصت هاشون رو با هم مبادله کنن.



    امیدوارم اجرای این برنامه به افزایش جذابیت سرور کمک کنه.


    و من الله التوفیق

  • سلام و عرض ادب


    به نمایندگی از ساید جنوب غرب اعلام میکنم که پیرو پست دوستان عزیزم پارسا و ناصر ، کل جنوب غرب رو حذفه و تا ۷۲ ساعت دیگه کل جنوب غرب تبدیل به بیابون میشه ...


    مگر اینکه سرور بدون باگ به زمان قبل بروزرسانی برگرده ...


    یا حق


    یوسف

  • من چون نمیدونم، صرفا از روی کنجکاوی می‌پرسم یوسف جان،


    بروزرسانی چه ضرری به ساید شما زده؟

    فکر میکنم مشکل لود سرور برای همه بوده و سریع برطرف کردن


    و این که با بازگشت سرور به مثلا 5 روز قبل، چه ضرری جبران میشه؟