نقد و بررسی سرور فینال تابستانه | آغاز ۱۶ تیر ۱۴۰۱ |

  • مدیریت تصمیم بر بک ندادن همر گرفته، و تیم تنسر به این تصمیم احترام میذاره. لذا از ادمین خواهشمندیم، در صورت امکان یا مولتی هارو در اختیارمون قرار بده و یا حذفشون کنه از بازی.

    اخرالزمان شده

    "از مدیریت تقاضا دارند مولتی ها به مولتی باز برگردانده شود یا حذف شود و بجاش مولتی های خودش اورده شود"

    سوال اول: اکانت شما مگه نیست؟ پس با ایمیل پسورد عوض کنید

    سوال دوم: ایمیل از شما نیست؟ پس دیگه اکانت شما نیست به چه حقی اختیار اکانتی که از شما نیست رو میخوای؟

    سوال سوم: انتظار داری یک اکانت بدون تلفات و اتک حذف بشه؟ به چه علت با چه تخلفی؟ اتکی که رو اکانت دفساز بوده دیوار شده و نیروهات کشته شده الان باید حذف بشه فقط چون یه زمانی غارتش میکردی بدون تلفات؟

    سوال چهارم: اصلا این دعوای درون اکانت چه ربطی به مدیدیت و فروم داره که اومدین اینجا؟

    سوال پنجم: اصلا تروریست هم دست داشته باشه بازم به اختیار صاحب اکانت تحویل تیم شده پس مدیریت اینجا چیکار باید بکنه؟

  • متین جان، تناقض داره بین حرفایی که زده میشه،

    اول ناصر کلاه بردار میاد میگه سرور رول بک بخوره،

    بعد سعید میگه اکانت هایی فحاشی کردن و یا نقشی داشتن از بازی حذف شن و بن بشن

    محمد کینگتون پشتش میگه من همرم خورده و هم دردم ولی حرفه ای نیست، همر نباید رول بک بخوره.

    الان که شما عملا دارید میگید ۲۰ تا اکانت که تو چند خونه ای اکانت تنسره به همون شکل بمونه؟


    حالا که شما اینقدر اصرار به استفاده از قوانین بازی دارید، پس طبق قوانین بازی اگر از آی پی که از روز اول رو این اکانت ها به صورت متداوم بوده، به مولتی هانتر میتونیم پیام بدیم و گزارش مبنی بر مولتی بودن اکانتشون بدیم قاعدتا طبق قوانین بازی باید تمام اکانت های خاطی یا بن شوند یا پانیش بخورن.


    مگه شما هدفتون یک چیز دیگه باشه و بخواین از آب گل آلود ماهی بگیرید. اون موقع من مشکلی ندارم میتونم ۴۰۰ تا اکانت هون تو سایدتون تا امشب رجیستر کنم و پوشش کنم از ساید خودمون، تمام کتیبه هاتونم بلند کنم باهاش یا همر بکشم رو خودتون لانچ کنم. آرمان جان باهاتون رفیقه و باید تعریف منو پیشتون کرده باشه :دی


    آیا این نوع زدن و بردن ارزشمنده؟ امیدوارم حرفایی که تو این ۲ صفحه زده باشید، واقعا حرف دلتون بوده باشه، چون الان لایک هایی که شما میگیرید نشون دهنده این موضوع نیست.

  • درود

    فکرشو میکردین روزی برسه توی تاپیک یه سرور ببینیداز مدیریت سرور خواهش کنند پسو‌ورد سی چهل تا مولتیشونو بهشون بدن؟؟!!!

    خب این تپه هم توسط هموطنان غیورمون فتح شد بحمدالله :دی


    پ ن: سعید جان تو که پرچمدار مخالفت با مولتی بازی بودی زمانی که طرف یه مولتی داشت چی شد پس آرمانهای عمام؟ لایک!!

  • درود دوستان


    جا داره منم ابراز ناراحتی کنم از اتفاقی که روی اون اکانتا افتاده...بدترین چیز تباه شدن وقتی هست که تو بازی میذاریم اون هم به خاطر چیزی که لایقش نیستیم.


    ولی حقیقت یک سری پست دوستان دادن که گذاشتم رو حساب مشکلی که برخوردن ولی دیگه این اخری رو نتونستم بی جواب ازش رد شم.

    خوبی عزیز دل؟!

    اقا من حقیقت دیدم یکی 2 روزه شما داری تو فروم شمشیر میچرخونی و دم از بازی تمیز میزنی امروز میخواستم جواب شما رو بدم که این جریانات پیش اومد گفتم نمک رو زخمت نپاشم تکلیف مشخص شه بعدش حرف بزنم ولی خب گویا شما اصرار داری به فعالیت فرومی.

    محمد کینگتون پشتش میگه من همرم خورده و هم دردم ولی حرفه ای نیست، همر نباید رول بک بخوره

    اولا که حسین نگفت حرفه ای نیست بک بخوره ،که اگر این حرف رو هم زده بیراه نگفته...حرف ما این بود پرو پلیرایی که تو ساید شما هستن و بازی غیر حرفه ای رو بر نمیتابن الان مشکلی با بک خوردن همرای شما ندارن؟سطح بازیشونو فهمیدن یا جمجمه شده قمقمه؟

    حرف ما این بود ما تابع دستورالعمل های بازی ایم...اگر میخواد برگرده نوش جونتون ولی این وسط بگید چرا برای ما برنگشته بود ...همین!

    اون موقع من مشکلی ندارم میتونم ۴۰۰ تا اکانت هون تو سایدتون تا امشب رجیستر کنم و پوشش کنم از ساید خودمون، تمام کتیبه هاتونم بلند کنم باهاش یا همر بکشم رو خودتون لانچ کنم. آرمان جان باهاتون رفیقه و باید تعریف منو پیشتون کرده باشه :دی

    در توانایی شما تو این مورد شکی نیست تو این چند روز یه جوری داشتی راجب بازی تمیز حرف میزدی من کنجکاو شدم سرورای قبلی کجا بودی...پستاتونو دیدم یادم افتاد که شما همون عزیز اکانت بخر توی جنوب غرب بودی که رو مولتیای ما نامه میذاشتی که کار واجب دارم بعد تو خصوصی پیشنهاد خرید میدادی خداروشکر دیدم بساز بفروشی ساخته دیگه از رستگاران هستید....شما همین اکانت رجیستر کنی تو ساید ما هم اصن برات بازی تمیز تلقی میشه نیاز به دور زدن نیست.


    من نمیدونم الان چون شما تو تیم اکانت تنسر هستید و در کنار محمد علی این حرفتونو تهدید ساید به ساید تلقی کنم، یا بذارم رو حساب هوش هیجانی پایین و جوابیه ناشیانه به حرفای منطقی متین.


    فقط اینکه قبل از رجیستر کردن 400تا اکانت هون محبت کن رضایت نامه کتبیشو از محمد علی بیار که ما هم بدونیم چند چندیم.


    طنز شما هم درباره استفاده از کلمه "قانون"فاخر ،اما فاقد وجاهت "قانون"ی بود، دیگر نفرمایید!


    پ.ن:قصد جسارت به زحمت باقی پلیرای محترم تیم تنسر رو ندارم چون بیخود کسیو متهم نکردن و مدام از SE مایه نذاشتن برخلاف شما لذا خطابم به شخص شما و فقط شماس :اون موقع که برا ما این اتفاق افتاد گفتن مالتو سفت نگه دار همسایتو دزد نکن شما هم ازین قاعده مستثنی نیستی دوست من.


    شب خوش

  • در پاسخ به مورد اول

    ۱۰تا اکانت مصری بدون اتحاد و بدون نیرو یعنی انقدر سخته که صفر بشه ؟ اونم وقتی اکانت شما چسبیده به مولتی های ساخته شده هست ؟ کاتا کنید اقا کسی نگفت همونجا بمونن


    گزارش مولتی جزو گزینه های بازی هست و کسی مانع گزارش دادن شما نشده ولی برای همه باید اجرا بشه یعنی اتحاد ne 1 , ne 2 , ne 3 , ne 4 ,... ne 9 و ان ای با هر پیشوند و پسوندی که خدا میدونه چندتاس هم بن بشه یا پانیش بخوره


    مورد سوم هم که میگید از اب گل الود ماهی میگیریم

    ما اصلا از این موضوع خبر نداشتیم هم تیمی های شما و شما از صبح داخل فروم به داد و بیداد گزاشتن که ۸ک شمشیری لاست خورده که همون ساعت اول اس ای رو متهم کردید و معلوم شد کار پلیر خود اکانت بوده

    پس سعی کن مشکل داخل همون اتحاد حل بشه و به بقیه ربط ندی نهایتش خرج ۲تا همره رو اون مولتیا و منطقه کلین میشه

    ما نه اتکی زدیم و نه برنامه ای ریختیم پس طرف حسابت ما نیستیم مشکل از جای دیگست

    درنهایت هم اگر شما ۴۰۰تا هون بسازی ما ۸۰۰تا هون میسازیم اگر قرار به بازی کثیف باشه

  • سلام رضای عزیز


    اولا ما تو دهن کسی نمیزنیم چه پلیر چه غیر پلیر چه داخل چه خارج بازی اما امیر علی عزیز بعد از اون شبی که با شما کل کل داشت به هیچ عنوان دیگه نه اون لحن رو ادامه داد نه به اون کل کل ادامه داد من اطلاعی از اینکه مقامات صحبتی در این مورد داشتن یا نه ندارم اما وقتی قطع میشه این صحبت و لحن پستهای ایشون تغییر میکنه بنده نتیجه میگیرم که حتما صحبتی شده با ایشون اما لزومی نبوده برای عوام فریبی پرچم ما انقدر خوبیم که خوبیمون گوش فلک را پاره میکنه دست گرفته بشه و دور پیروزی در میدان زده بشه بر عکس بعضیها.


    اما شما که تو دهن پلیر بی ادبتون میزنید قبل از اینکه ما شروع به پست گذاشتن تو فروم بکنیم زمانی که وگنس رو مینوشتن مگنس و پشتش علامت لبخند ژوکوند میذاشتن یا زمانی که انواع توهینها رو به یوسف میکردن و حتی پاسخشون داده نمیشد و خیلی توهینهای دیگه تو دهنشون زدید؟اگر بله حدس میزنم قدرت ضربه که زده شده کفایت نمیکرده چون توهینها همچنان ادامه داشته بعد رفلکس شما پیشنهادم اینه رو حرکات پشت بازو تو باشگاه بیشتر تمرکز کنید که احتمالا ضربات پاسخگو باشن!!!


    و اما اصل داستانی که من گفتم رو با این همه نوشتن پاسخ ندادید من واضح درخواست کردم و ابراز امیدواری که با توجه به اینکه جو فروم اروم شده بود و ناگهان پلیر شما درست در شبی که اون اتفاق برای اکانت محمد افتاد با اون لحن تمسخر امیز پستی کاملا بی ربط گذاشت قطعا هر خواننده ای بی طرفی رو به یقیین میرسونه که ایشون از اتفاقی که تا ساعاتی دیگه قرار بیفته کاملا مطلع هست من درخواستم این بود که شما از این حرکت کثیف از طرف تیمتون تبری کنید و بگید مخالف اینکار بودید که متاسفانه در این همه نوشتار زیبا چنین چیزی حاصل نشد.


    در هر صورت ممنون از پاسخ مبسوط اما کاملا بی ربط به خواسته بنده انچه باید روشن میشد برای شخص من روشن شد.


    بزرگی سراسر به گفتار نیست


    دو صد گفته چون نیم کردار نیست


    ممنون

  • شبو روزتون خوش رفقا


    اول از همه کی از این قضیه خوشحال میشه که ثمره زحمات یه نفر به همین سادگی بر باد بره چرا فکر میکنید ما خرسندیم از این اتفاق؟


    من نمیدونم چرا عادت کردید همیشه قضاوت کنید بدون اینکه صحبتای


    کسی رو که متهم میکنید رو بشنویم ؟؟؟ الان این مولتیای کنارت تا دیروز اکی بود همه چی و دنیا به کام بود امروز شد مولتیای که برخلاف قوانین هستن باید بن بشن؟؟؟؟؟


    اگه که کنارتون دهکده گرفته ایمیل دستتون نیست و مطمعن نیستید که بدا به حالتون که خونتون رو روی آب بنا کردید.


    جالبتر اینکه با تکیه به این بی توجهی تهدید به اکانت زدن تو خاک مقابل میکنید ؟؟؟


    کاشکی قبل پست گذاشتن و اتهام کمی هم انصاف به خرج میدادیم و تامل میکردیم


    اکانتای جنوب غرب واندر کلین میکنن براتون نمونه بارز خراب کردن پتانسیل جنوب غرب اتفاق میفته در اخرم براتون ارزوی موفقیت میکنن حذف میکننو کوچ


    کسی صداش درنمیاد و پیداتون نیست الان تابع اخلاق و قوانین شدید؟؟


    یه تایمی فروم کلا تحریم شده بود از ج ش ترجیح این بود که تماما وقت رو اکانتا باشه فقط الانم چون بحث اتهام و افترا وجود داره لازمه که جواب داده بشه


    پی نوشت: کم گوی گزیده گوی فکر میکنم برا بعضیا قفله


    امیدوارم با بحث های فنی گرم فروم باشیم نه با چنین اتفاقایی




    روز و روزگار خوش


    -STORM-

  • میتونم ۴۰۰ تا اکانت هون تو سایدتون تا امشب رجیستر کنم

    مانی جان رجیستر بسته شده


    وظیفه شما پس از اخراج بازیکن چنج میل اکانت‌ها، تغییر رمزها و ویرایش فارم‌لیست‌ها بوده که سهل انگاری کردید.

    با چنین حجم عظیمی از کلونی و کم مصرف بودن همرهای رومن، نداشتن اکانت ساپورت جایگزین و استفاده از همر غیرتوتن برای کلین واندر اشتباه دیگرتون بوده.


    طبق گفته شما نیرو هم بک نمیشه، نباید هم بشه و نیازی هم نیست بشه، رای ما صرفا بخاطر توافق کامل جمعی و دورهمی بودن بازی بوده


    با اینحال

    جا داره ابراز خوشحالی کنید

    چرا که چنین شرایطی میتونن باعث افزایش همدلی و کار تیمی بشن و خسارت‌های وارد شده به شما در مقابل این همدلی بسیار ناچیز هستند


    ارادتمند

  • من نمیدونم الان چون شما تو تیم اکانت تنسر هستید و در کنار محمد علی این حرفتونو تهدید ساید به ساید تلقی کنم، یا بذارم رو حساب هوش هیجانی پایین و جوابیه

    ناشیانه به حرفای منطقی متین.

    شما خط پایینتر نخوندید، اشاره کردم بنده این مدل بردن در شان من نیست، کسی نیستم که بخوام از هر روشی ببرم، وگرنه برام کاری نداشت مثل شما اکانت تو ساید دیگه رجیستر کنم، بارها به این موضوع اشاره کردم و اشاره شده، ولی توضیحی از تیم شما داده نشده. لطفا در خصوص اکانت prance of turk توضیحی بدید تا در جریان باشیم. در طی این ۱۰ سالی که بازی کردم یک بار به خودم اجازه ندادم داخل ساید دیگه ای اکانت رجیستر کنم. ضمنا هر صحبتی بنده میکنم، از جانب خودم هست و طبق آنالیزی هست که انجام دادم. مدرک اوردم که بازیکنی دخیل بوده تو این حمله، که لاگین نداشته رو اکانتمون. یا باید قبول کنید که کار خودتون بوده، یا کار تروریست، که مدارک نشون میده کار تروریست بوده.

    پستاتونو دیدم یادم افتاد که شما همون عزیز اکانت بخر توی جنوب غرب بودی که رو مولتیای ما نامه میذاشتی که کار واجب دارم بعد تو خصوصی پیشنهاد خرید میدادی خداروشکر دیدم بساز بفروشی ساخته دیگه از رستگاران هستید....شما همین اکانت رجیستر کنی تو ساید ما هم اصن برات بازی تمیز تلقی میشه نیاز به دور زدن نیست.

    نبش قبر کردید پس :دی

    سروری که نبش قبر کردید، اولین سروری بود که داخل اسپیدترا رجیستر کردم، که من ۲ هفته حضور داشتم. من دروغی ندارم به شما بگم، بله حرف شما درسته من چند تا اکانت مولتی از اتحادی که قرار بود حذف بشن میخواستم خریداری کنم که جفتشون نزدیک همر اصلیم بودن و تو اون تایم بازی تک دهی رو مرز بودند، صرفا برای رید دادن و زودتر روشن کردن موتور های اکانت، ولی بازم این کار اشتباه من رو توجیح نمیکنه و چوب کارما رو همون سرور هم خوردم.

    شما که نبش قبر میکردید، همون سرور حتما دیدین همر من چطوری پریده، ۳ همر از ساید خودی تو فاصله ۱۰ خونه لانچ شده بود روز ۱۵ بازی، اکانت prance of turk هم منو یاد این اکانت ها میندازه :) . ا



    کسی رو که متهم میکنید رو بشنویم ؟؟؟

    انشالله که همونطور که شما میگید بوده باشه، من اتهامی نمیزنم و بابت قضاوت اشتباهی که دیشب کرده بودم ازتون عذرخواهی کردم.


    الان این مولتیای کنارت تا دیروز اکی بود همه چی و دنیا به کام بود امروز شد مولتیای که برخلاف قوانین هستن باید بن بشن؟؟؟؟؟

    این پاسخ به دوستتون بود که خیلی رو قانون تاکید داشت که حتما باید تمام قوانین عینا اجرا بشه، و بنده بازگو کردم قوانینو براشون. تو قوانین جایی ندیدم راجب تگ اتحاد، و ارتباطش با مولتی بودن صحبت کرده باشه. بنده مشکلی ندارم هر آی پی رو اون تعداد اکانت، اکانتو بالا کشیده اگه با اکانت دیگه ای هم یکسانه اون اکانت هم بن شه یا پانیش بخوره، به همون شدت. اگر آی پی که اکانتو بالا کشیده اعتراف به مولتی بودن اکانت کنه، اکانت مطابق قوانین باید پانیش بخوره یا بن شه. همری هم بلند نمیشه برای زدن اکانتی وقت و گلدش با خودمون بوده.

    همرمو گذاشتیم برای یک تارگت جذاب :)




    وظیفه شما پس از اخراج بازیکن چنج میل اکانت‌ها، تغییر رمزها و ویرایش فارم‌لیست‌ها بوده که سهل انگاری کردید.

    تمام فرایندی که شما گفتین انجام شده. چنج میل بدون داشتن میل اصلی غیر ممکنه. شما سرعت پایین سزار و شمشیرزنو در نظر نگرفتین، و البته ای پی خوردن با مولتی های خودمون که توسط ارمان انجام شد. لاستی که خورده اونقدر بزرگ نبوده و در حد تایمی بوده که گذاشتیم سره اوکی کردن و رو به راه کردن اکانت.

  • سلام و ارادت خدمت تمامی دوستان



    در رابطه با اتفاقی برای اکانت تنسر افتاده به نظرم هرچی مدیریت کمتر دخالت کنه برای سایت بهتره چون ما خودمون یه زمانی خیلی با این قضیه مشکل داشتیم و به نظرم دخالت مستقیم در بازی باعث ریزش پلیر و از دست دادن اعتبار میشه .

    اما در رابطه با نفس این کار که انجام شده به نظرم این کار با دزدی هیچ فرقی نداره هر چند که توی بازی بوده

    چون که پلیرهای اون اکانت وقت و هزینه صرف اون اکانت کردند و شما عملا خیانت کردید در حقشون و به نظرم حق الناس گردنتون هست.

    به نظرم بچه های شمال شرق خشم و ناراحتیشون رو انگیزه کنن و پرقدرت تر سرور رو ادامه بدن.


    یه نکته ای هم بگم دوستان خواهشا این فحاشی ها رو ادامه ندید ، کثیف ترین کار ممکن توهین به خانواده یک نفر هستش، لطفا برای خودتون حد و حدود قائل بشید.

    من با بچه های شمال شرق رفیقم و تو اون مدتی که پیششون بودیم قبل سرور و سرور تست چیزی جز خوبی و احترام ندیدم خیلی هم بچه های گلی هستن .

    هم از این سمت با عرفان که فوق العاده پسر گلیه ،خواهشی که هم از عرفان هم رفیقای توی شمالشرق دارم اینه که لطفا ادامه ندن و اگه امکانش بود توی دیسکورد کدورت ها رو رفع کنن. چون اینجا چیزی به غیر از بازی نیست و ارزش نداره به خاطر یه بازی به هم توهین کنیم.


    پ.ن: با توجه به اینکه توی هر سرور تقریبا تمام ساید ها پلیر های ثابت و تیم لیدری تقریبا ثابتی دارن از سرورهای بعدی اون کسی رو که این کار رو با اکانت تنسر انجام داده رو به نظرم بایکوت کنن و توی ساید راه ندن این کمترین کاریه که اون شخص لایقشه.


    پ.ن: آرش کاپیتان پارسا رو دیدی به ما هم نشون بده :D


    پ.ن: با توجه به شناختی که از تیم لیدری SE دارم مطمئنم که توی این قضیه دست نداشتن.


    ارادت


  • خوشحال باشیم ما با این اتفاقات بی ارزش، آدم های اطرافمون را شناختیم.

    درود .


    ____ خوشحالیم چونکه ارزون هارو شناختیم;) حداقل پسر جان سرمایه گذاری میکردی و بازی رو در جوار ما یاد میگرفتی تا راندهای بعدی یه رزومه ای میساختی برای دوستات که مثل راندهای گذشته جلومون Check Mate نباشن ;) اینقدر ارزون؟ قبلا باخت بازی و معادلات بازی بود و الان اخلاق هم اضافه شد ، ایولا پسر جان .

    ____ پسر جان یه صفحه با فونت رنگارنگ نوشتی و سعی کردی با ادبیات محترمانه بنویسی اما وقتی فحش های خانوادگی داده شد شما کجا تشریف داشتی؟! که حالا نتیجه گیری میکنی ، نتیجه گیری هم صرفا از دیدگاه شخصی ت بوده و نتیجه گیری شما که آیه ی منزل نیست .

    ____ فروم راند پیش یکسره یوسف رو مورد حمله ی ادبیات سخیفتون قرار دادین و ظاهرا مشکل جنوب غرب تنها ایشون بوده و این راند هم که پست میذاره و دیتای بازی و داده های بازی ، باز هم مورد حمله تونه !!!! شما که تحلیلی در چنته نداری ، سکوت کنی سنگین تر هستی .

    چند پست هم گیر دادن به مازیار و مملی ، انصافا چند چندین با خودتون؟ تیم ترور به زور سعی کرد شخصیت اصلیش رو حفظ کنه اما با یکی دوتا پست و رقص قلم عنان از کف بریدن و به تنظیمات کارخونه برگشتن .

    دو روز پیش تو واتس اپ به مازیار گفتم چک کن ببین فحش خانوادگی نذاشتن رو دیوار فرومت ، آخه ارزش ها ضد ارزشه و اخلاقیات نزد این تی نیجرها جایی نداره .



    ____ به کلاغ اجازه پرواز دادیم و به کفتار هم اجازه نفس کشیدن میدیم .

    ختم کلام .



    مانا باشید .

    از بی هنران شعله ادارک مجویید

    این طایفه را طره دستار بلندست

    تن چیست که با خاک برابر نتوان کرد؟

    از کوتهی ماست که دیوار بلندست .



    صائب تبریزی .

  • با عرض سلام خدمت تمامی دوستان و آشنایان در هر ۴ ساید بازی

    اکانت من و امید در اون تایم به کل از گردونه بازی خارج شد.

    اتفاقی که الحمدالله امروز برای شما نیفتاده

    اون روز خاطرم هست که ما در مقابل دوستان ساید شمال شرق قرار داشتیم و رضا گارد عزیز و سامان و بسیاری دیگر از بچه های شمال شرق ضمن ابراز تأسف و ناراحتی برگشت زمان سرور به قبل را امری ناممکن و غیر حرفه ای می دانستند و تأکید داشتند که اشکال کار از ما بوده که مسایل امنیتی اکانت رو به خوبی رعایت نکردیم

    حسین جان چطور ممکنه اکانت شما که بخاطر بدست اوردن پسوورد VPS توسط فرد یا افرادی ناشناس اون بلا سرش اومد با اکانت T E N C E R که کاملا فرد یا افرادی که این بلا رو سر اکانت اوردن اون هم به صورت عمدی ، یکی باشه؟

    منباب صحبتت درباره بک خوردن زمان سرور موافقم که امکان پذیر نیست اما پلیرهای اکانت حق دارن نسبت به اتفاقات ناجوانمردانه ای که افتاده چنین صحبتی رو انجام بدن


    خیلی خوبید شما ها ، تروریست بازی رو ول کرده بعد هر اتفاقی براتون میوفته سریع میگید تروریست بوده :))


    باهوشا از خودی خوردید ، خوبم خوردید

    آرمان جان دمت گرم 8o<3

    دوست عزیز ذات هرکس با شخص دیگری فرق میکنه و مطمئنا شما هم از این مورد مستثنی نیستی

    چیزی که در پست های شما مشخصه ، سمت و سوی شخص شما با اون رفیق گرمابه و گلستانتون یک مسیر رو طی میکنه. حالا برو بشین فکر کن ببین اون مسیر خوبه یا بد


    پ.ن: دوست حال خرابی که به دروغ میگه به زن و بچش فوش داده شده حتما خیلی دوست داری فحش به زن و بچت بدیم ولی من ندیدم کسی تاحالا بی احترامی به ناموس شما کرده باشه

    هرچی بی احترامی بوده به خود شما و نهایت کله کچلتون بوده

    عجیبه که یک انسان میگه جماعتی به من فحش ناموسی دادن و به زن و بچه ۲ ساله من انواع اقسام چرت و پرت هارو گفتن

    بعد شما میگی ما که نگفتیم ولی اگر دوست داری بگیم؟!

    رضا سورنای عزیز نصف پستت درباره ادب و احترام بود

    کجای این پست هم اتحادی شما شبیه به رعایت ادب و احترامه؟


    گزارش مولتی جزو گزینه های بازی هست و کسی مانع گزارش دادن شما نشده ولی برای همه باید اجرا بشه یعنی اتحاد ne 1 , ne 2 , ne 3 , ne 4 ,... ne 9 و ان ای با هر پیشوند و پسوندی که خدا میدونه چندتاس هم بن بشه یا پانیش بخوره


    دوست عزیز حتما میگیم برای همه اتحادها در کل سرور اجرا بشه

    نمونه اتحادها :

    https://tx2.speedtra.com/alliance/66 اتحاد ۶۰ نفره با ۵۳ مولتی مصری

    https://tx2.speedtra.com/alliance/76 اتحاد ۳۷ نفره با ۱۵ مولتی مصری

    https://tx2.speedtra.com/alliance/80 اتحاد ۵۶ نفره با ۵۳ مولتی مصری

    https://tx2.speedtra.com/alliance/26 اتحاد ۵۷ نفره با ۵۳ مولتی مصری

    https://tx2.speedtra.com/alliance/112 اتحاد ۵۶ نفره با ۵۴ مولتی مصری

    https://tx2.speedtra.com/alliance/31 اتحاد ۲۵ نفره فول مصری

    https://tx2.speedtra.com/alliance/86 اتحاد ۴۵ نفره با ۳۹ مولتی مصری

    https://tx2.speedtra.com/alliance/92 اتحاد ۳۰ نفره با ۲۶ مولتی مصری

    https://tx2.speedtra.com/alliance/27 اتحاد ۴۵ نفره با ۴۲ مولتی مصری


    اینها فقط تعدادی از اتحادهای ساید شماست

    یادت باشه وقتی حرف از بازی پاک و بدون مولتی میزنی تنها ساید مقابل رو نگاه نکنی


    تشکر از دوستانی که با صبر و حوصلشون تا اینجا مارو همراهی کردن



    پ.ن: به دلیل بی احترامی های فراوان از طرف جمعی از دوستان جدید الورود به سرور سوپرایزی برای این عزیزان در نظر گرفتیم.حالا کِی ، کجا ، مهمون کی و چندروز مهمونی بماند برای بعد.


    پ.ن: کم کم این پلیرهای قدیمی میخوان بازنشست بشن و عشق و حال و صفا رو جور دیگه ای واسه خودشون رقم بزنن.تنها چیزی که تراوین بهمون یاد داد کنترل احساسات و تبدیل استرس به فرصت طلایی هست.


    پایدار باشید♥️

    رضا گارد

  • با سلام خدمت همه ی دوستان
    متاسفانه به دلیل پاره ای از مسائل شخصی جا داره از همین تریبون اعلام کنم دیگر قادر به ادامه ی بازی نیستم.
    اکانت Infinity_Team تحویل ساید داده شد.
    با آرزوی موفقیت برای همه ی دوستان
    با تشکر

    مهدی اینفینیتی

  • سلام و درود


    دوستان عزیرم ؛


    . ادامه دارد......

    اقا رضای عزیز

    درود به شما

    اول از همه خسته نباشید میگم بهتون بابت متن طولانی که نوشتید . شما از یوسف ریتالین هم بیشتر وقت گذاشتید.

    پست آخر فروم شما هم شبیه حذف دوستات میدونه. پوچ و الکی

    اشتباهی که شما دارید اینه که فکر میکنید با طولانی نوشتن متن ها به مخاطب نشون میدید چقدر استدلال پشت حرفهاتون هست. در حالیکه وقتی با دروغ حرفهاتون قاطی میشه دیگه ادامه پست هاتون خونده نمیشه.



    اول از همه یه نکته بگم لایم و دیسلایک کاملا شخصیه. یه نفر میاد پست میذاره عکس همر زدنشو میذاره بعد میاد تو متنش ساید حریف را تخریب میکنه. تکلیف چیه؟ لایک بشه برای همرش؟ دیسلایک بشه برای حرفهاش؟ اگه لایک بشه نمیان بگن حرفهاشو لایک کرده و بالعکس

    بنابراین از رو لایک و دیسلایک شخصیت کسی را مورد قضاوت قرار نمیدند بزرگوار!



    نکته بعدی شما یا خودتون را زدید به اون راه! یا خیلی دیر به دیر تشریف میارید فروم که پست های اهانت دوستانتون را نمیبینید چون ادمین پاک کرده.

    تشریف ببرید فروم آمادگی پیش از سرور اونجا بنده پستی گذاشتم مبنی بر تاسف خوردن بخاطر فحش های ناموسی. اکانت پرهام گرین هم دو هفته بن شد. چرا؟!

    چون پلیری از سایدی اومد کل کل کرد( بدون هیچ گونه فحشی) بعد جناب گرین شما مادر اون شخص را خطاب قرار داد. خواستید تشریف بیارید واتس آپ تا دقیق بهتون بگم چی گفت


    حالا کسی که این همه بی احترامی میکنه تو جایی که ادمین داره و میدونه بن میکنه ؛ تو فضایی که نظارتی نمیشه بهش با لفظ محترمانه صحبت میکنه!؟!


    ساید شمال شرق اخ و پیفه! پلیرهایی که از جنوب غرب حذف کردند از لفظ تروریست ها گله مند بودند شما ندیدید؟!!

    اقا سعید بزرگ همه ما اومده گلایه میکنه. احترام بزرگ تر که ندارند بچه هاتون و لفظی که با آقا مازیار صحبت میشه را هم دیدیم.

    شما وقتی انقدر راحت در مورد مسئله ای که همه دارند تو فروم میبینند میایی صحبت میکنی مابقی پست هات را کسی نمیخونه چون میگه داره حرف مفت میزنه. نصف اونایی که لایکت کردند اصلا پستت را کامل نخوندند. ولی من پستت را خوندم ببینم ته داره دیدم خیر تا ناکجا میره

    خلاسه اینکه خودتو به اون راه نزن برادر!



    مورد بعدی شما اگه فکر کردید شمال شرق با چهار تا اتک شما ترسیده و داره جا میزنه، سخت در اشتباهی

    وقتی حریفت را دست کم بگیری نتیجش باخت میشه

    همینه که شما چندین سروره طعم برد را نچشیدید. چون همیشه خودتون را بالا میدونید

    یه دوستی گفت شمال شرقی ها طبل تو خالی اند. شمال شرقی که چند سرور پیاپی هست برد داشته اگر ادعا هم داشته باشه بهش نمیگن طبل تو خالی.


    طبل تو خالی به کسی میگند که هیچ افتخاری تو تراوین نداشته اومده سینه میده جلو میگه من چقدر کینگم!

    باز حداقل جنوب شرقی میومد این حرف را میزد منطقی بود.


    مورد بعدی دعوای درون سایدی داریم؟! به شما مربوطه؟! شما پلیر شمال شرقی؟ وکیلی؟

    مشکلات ما به خودمون مربوطه شما بشین ساید خودتو ردیف کن.



    مورد بعدی هم در مورد آرمان اسکری هست.من هیچ قضاوت و پیش داوری در مورد ایشون ندارم. چند بار باهاشون برخورد داشتم که خیلی پسر خوب و مودبی بوده. ولی کاری که با اکانت TENCER انجام شده اصلا درست نبوده. شما اینا که تشخیص میدی انشالله دیگه؟ بعد پلیرش این همه وقت و انرژی و سرمایه گذاشته یک شبه بر باد رفته این همه فشار روش هست اومدی میگی چرا اینجوری پست گذاشته!!!


    چند روزه آرمان از اکانت رفته همه کسانی که تو ساید ما هستند شاهدند با این حرکتش با حمله ترور یکی شده خیلی اتفاقی اومدی صحبت از وجدان میکنی؟! کا را با وجدانمون تنها میذاری؟ خودت با وجدانت خلوت کردی تا حالا؟



    پ.ن : آرمان جان برای شما آرزوی موفقیت دارم. برادر من کارت خیلی اشتباه بوده. شما اگه با پلیرهای اکانتت مشکل پیدا کردی حرفه ای بودن حکم میکرد که بیایی بیرون و رها کنی. نه اینکه ضرر بزنی. شما این قسمت بچه بازی در اوردی و اصلا کارت درست نبوده با هر بحثی که میخواد باشه

    شما زحمات چندین روزه پلیرهای دیگه اکانتت را نادیده گرفتی. وقت و انرژیشون را حروم کردی.

    کارت اصلا و ادا درست نبوده


    ارادت

    J.Bro

    اگر، در زندگی نگاهت به داشته هایت باشد ،بیشتر خواهی داشت.

    اما اگر مدام به نداشته هایت فکر کنی، هیچ وقت هیچ چیز برایت کافی نخواهد بود

    فکرت رو ترمیم کن...

  • مجدد عرض ادب

    داستانی داریم با بچه های مرزی جنوب شرق

    باور کنید ما انتظار خاصی از دیفالتمون نداریم اصلا ولی نمیدونم چه علاقه ای به رفتن به دیوار ما دارند!

    با احترام تقدیم به بچه های خوب شمال شرق بابت ارسال دفاع و دفکوردمون نیمای عزیز

    و همچنین دوستان جنوب شرقی بابت همرهای خوبشون



    و



    و



    و



    و




    و





    به همراه موج های کاتا 200 تایی که فکر میکنم در مجموع حدود 8000 کاتا و 4700 تا رمر دیوار شد


    وضعیت پشت دیوار امروز ما:

    کارگران مشغول کارند.




    ارادت

    تصاویر

    J.Bro

    اگر، در زندگی نگاهت به داشته هایت باشد ،بیشتر خواهی داشت.

    اما اگر مدام به نداشته هایت فکر کنی، هیچ وقت هیچ چیز برایت کافی نخواهد بود

    فکرت رو ترمیم کن...

  • سلام مجدد

    نبش قبر کردید پس :دی

    نمیتونم اسمشو بذارم نبش قبر...بیشتر میخواستم ببینم کیو میخوام مخاطب قرار بدم...بگیم تحقیقات میدانی قشنگ تره:)


    در مورد اکانت پرنس اف تورک...

    این داستان توی ساید شما بوده که دنبال جریانشی؟شما حتی حرفی که تو ساید خودتم میزنیو گردن نمیگیری سریع میگی نه این نظر شخصیم بوده و این حس رو به ادم القا میکنه که بیشتر دنبال فرافکنی با اسامی هستی.

    اما جهت فروکش شدن قوه تخیل و کنجکاویتون میگم

    چیزی که من پرسیدم اینطور بوده که بعد از اینکه پلیرش همرش میخوره رو حساب آشنایی که با ما داشته خواسته دعوت بدیم و اگر شما دنبال فکت بودی و نه هوچی گری متوجه میشدی که اکانت اول وارد اتحاد مولتی شد بعدشم حذف شد و حقیقتش هم نمیدونم اصن پلیرش تو سرور هست یا نه... ما ده زیاد توی شمال غرب داریم پس اگر با اون اکانتم برنامه ای میخواستیم داشته باشیم بعد از لو رفتنش هم ادامه میدیم.

    اگر اون اکانت واسه همون 1 روز هم وارد اتحاد مولتی اس ای نمیشد فک نمیکنم کسی دچار این سو تفاهم نمیشد.

    من یه شناخت دورادوری از پلیر اون اکانت دارم بنده خدا ذاتا اهل جاسوس بازی نیست و آدم ساده ایه حس میکنم دسترسی به پسورد از سرور های گذشته بوده و خیلی بعید میدونم نشت پسوردی اون اکانت از طرف ساید ما بوده باشه و چون دوست ندارم تهمت بزنم اسمی از کسی نمیبرم ...حالا شما اگر دوست داری کماکان 3کلمه در میون یه پرنس اف ترک بگو شاید به آرامشت کمک بیشتری کنه.


    در ادامه ی جریان طنز فاخرتون وقتی اون نقل قولو گذاشتید که بند اولش بات و شبه بات بود خودتون خندتون نگرفت؟قضیه جوکره فک کنم هر کی دیر تر بخنده برده... ما سوختیم:)))



    پ.ن:

    زاهدان کاین جلوه در محراب و منبر میکنند ....چون به خلوت میروند آنکار دیگر میکنند

    خرید اکانت ممنوع...بر زدن پلیر آزاد؟

  • همرمو گذاشتیم برای یک تارگت جذاب



    مانی جان سلام :love:


    شما اول برو یه 2ک نیزه از هم اتحادی بگیر , اکانتت رو از فارمی خارج کن بعد هرکی رو خواستی تهدید کن گل پسر :*




    و در آخر اددتون کردیم لیست 50 تایی مزدور به صورت خودکار هر 10 دقیقه دارن میرن و میان قشنگ معلومه شل کردید دارید لذت میبرید =))))




    پ.ن: فارم خوبی باش لژیون شارژ نکن تا بقیه دهکده هات رو کاری نداشته باشم


    پ.ن 2: دوستان جنوب شرقی لطف کنن 2 روز این اکانت رو نندازن زیر غارت چون همونطور که از عکس ها دیدید من تلفات دادم برای فارم کردن این اکانت و اگه میشه 2 روز اجازه بدید فارم شخصی خودم بمونه بعد شما هم ادد کنید لیست غارت خودکار :saint:<3


    پ.ن3: فارم_ها_تهدید_نمیکنند_مخفیگاه_میسازند :))

  • سلام به دوستان عزیزم








    عجیب ترین سرور تمام دوران تراوینیه من !!!








    از کجا شروع کنم؟!












    اولین سروری که هیچ فعالیتی تویه فرومش نداشتم!




    هیچ فعالیتی!!








    ولی تاپیک اعلام آمادگی قبل شروع سرور چی؟🙂




    این‌فراز و نشیب دلیلش چی میتونه باشه؟🙂












    دقیقا داستان از جایی شروع میشه که شما میبینی هر طرف و نگاه کنی ضرره واست








    هر راهی بخوای انجام بدی میشه تهش ناراحتی و حس بد و ... واسه خودت












    الاغش از پل گذشت!!




    معنی پیدا کرد واسم بعد از ارتباطم با اشخاصی که به ظاهر دوست بودن🙂








    خب داستان از اونجا شروع شد که قرار بود سرور خداحافظی من باشه این سرور و از طرف دیگه هم قرار بود بخاطر دوست عزیزم یوسف یه سرور کناره هم بازی کنیم








    خب ما یه تعدادی پلیر داشتیم و یه تعدادی هم باهاشون به تازگی اشنا شدیم که قرار شد در قالب یک تیم هماهنگ وارد سرور بشیم که قبل از استارت سرور




    زمانی که من واسه اعلام آمادگی پستم رو گزاشتم تویه تاپیک




    شخص مملی پیام داد تویه واتسآپ که بیا ان ای منم گفتم باشه که با خنده نوشتم چه مکالمه سریعی!! اینجوری نمیشه شرایطی دارم که اگه اوکی باشه میام




    که در میون گزاشتم و موافقت کرد و منم برنامه هام و رویه حضورم تویه شمال شرق بستم و با تموم دوستام نفری یکبار یه چلنج واسه شمال شرق رفتن یا نرفتن داشتم که شرمنده همشونم الان😕






    من هرچی گشتم پیدا نکردم اون پستو ولی خال از لطف نبود که بزارمش اینجا و همگی ببینیدش از شناختی که دوست عزیزم میلاد 200T از شخض مملی داشت


    پست یا اعلام آمادگیه سرور بود یا پستایه آخر سرور پیش بعد از تبریکا و ...




    که گفته بود : دیدید گفتم این نیاد اس ای این سرور که الان برد و به اسمه خودش نزنه و !!!


    من اینجا یه تلنگر بهم خورد ولی از طرف دیگه هم طرف بشدت زبون باز !


    (تا موقع نیاز چاکرم نوکرم شما بهترینی و خیلی خفنی و من شیفته اخلاق و رفتارتم و ... بعد از گذشت الاغ از پل بشدت گستاخ و پرو و بچه صفت)




    خام من شدی؟ ببخشید چی گفتم که خام شدی؟


    شما که با من از جایگاه یه آدم همه چیز دون صحبت میکردی و به من یاد میدادی که تویه آدما فقط خوبی رو نبین و همه چیز رو ببین!!!


    چی شد استاد؟!


    یا اون هم جمله ای بود که گفتی واسه اینکه دستوری که بهت داده بودن و درست انجام بدی؟


    دیگه فکر میکنم واسه همه رو شده باشه که همه تویه شمال شرق زیر نظر سامان گرس دارن بازی میکنن:))




    بگذریم




    خلاصه تیمی رو ما (من و یوسف عزیز) جمع کردیم و پیگیری کارهایه هماهنگیه تیم بودیم


    سرور تست هم اتحاده HERMERS همین تیم بود در جنوب غرب که میخواستیم همگی شمال شرق بازی کنیم




    سرتونو درد نیارم




    صحبت رسید به اینجا که من وسامان لوت و یوسف و چند نفر دیگه قراره رویه یه اکانت بازی کنیم و اون اکانتو کنیم بهترین اکانت بازی از همه لحاظ


    که یهو زنگ خطر مثکه تویه گوش مملی صدا کرد و پی وی من پیام داد که با یوسف تیم نشو!!!


    گفتم چرا و یعنی چی؟منظورت چیه؟




    گفت بری با یوسف دنبشو زیاد میکنی حاجی!


    گفتم خوب تو میگی چیکار کنیم؟


    گفت بیا با هم مرج شیم اگه قبول میکنی:)




    که منم گفتم خوب چندنفرید و...؟ که قرار شد من و سامان فقط از تیم ما و مملی و جعفر و مسعود از تیمشون


    بقیه پلیرایی هم که قول داده بودم با هم بازی کنیم هم شرمندشون شدم و حداقل 3نفر از پلیرایه همراهم حذف شدن روزایه اخر


    :(


    خوب قبل از استارت سرور جلسه ای گزاشتیم رویه این مضمون که همگی باید کار کنیم رویه اکانت و باید دفساز داشته باشیم و پلیر و ... خلاصه پلن و چیدیم!


    نشون به اون نشون که گفت رویه من و جعفر میتونی سنگین حساب کنی که گفتم اوکی میبینیم! که فکر میکنم 3 هفته ای فرصت بود تا استارت سرور


    و قرار شد کارایه رجیستر اکانت و 3 روز اول سرور من اکانت بزنم و بکشمش بالا و بعد میل رو اعتماد کنم چنج کنم و اسم و تغییر بدیم و ...




    روزایه اخر گفت یه پلیر میشناسم 1 2 هفتس باهاش آشنا شدم به اسمه نمسیس که گفتم این همون ای اریه هست یا کپی از اونه؟که بنده خدا نمیدونست




    قرار شد باهامون بازی کنه و فهمیدیم که لقمان انگشت کوچیکه طرف هم نمیشه طبق گفته مملی:)




    خوب سرور شروع شد




    این پرو پلیر که منو هم تهدید کرده به صفر کردن تویه هر سروری که باشم:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


    ح رو از ب تشخیص نمیداد و فقط کدنویسی بلد بود:)


    خلاصه هرچی که نیاز داشت و از اول سرور تغذیش کردم از لحاظه فنی که کاش نمیکردم که الان خودم و تهدید نکنه ( :تا یکماه دیگه هم دی بزرگ )




    یکبار اعتماد کردیم بهش


    (البته یبار هم سر پست فروم و آنالیز آرمین نو مرسی عزیز بابته چیف شدنه ده لا به لایه کلونی قرار شد یه آنالیز سنگین بزاره که آرمین هم یاد بگیره آنالیز کردن:)) که اومدم فروم دیدم ااا قشنگ داره آماره مولتیایه اکانتو لو میده که آرمینم در جواب نوشت نمیدونستم اینهمه مولتی دارید:) )




    در رابطه با کلونی سر پلن چیف زدن از چند خونه ای اکانت DOPAMIN که سامان(LOOT) میخواست پلن انجام بده که آقایه نخود هر آش (مانی) اومد و طبق روش قشنگش (زیرآب زدن بقیه واسه اینکه نشون بده من خوبم:) ) مارو قانع کرد که پلن و من بزنم و گفتیم اوکی و قرار شد دو شب بعدش عملی شه


    که طبق روال بعد از دیدنه فروم سورپرایز شدم:))) فکر میکنم اون لانچ سیم سکند چیفرا معرف حضورتون هست:D




    بسه یا بازم بگم از استاد 2؟؟






    از اول سرور کسی (وگنس) که افتخار و رزومش فقط و فقط بودنه اسمش رویه پروفایل اکانت Masterpeace بوده و بقوله خودش یه لاگین هم نکرده بوده روش




    رفت تو چلنج با من واسه اینکه بگه من بیشتر بلدم که دیدم داره ایراد میگیره از اینکه انتظارم خیلی بیشتر از این بود واسه اول سرور و باید رنک 1 میشدیم هفته اول با رومن!!!




    یه مدال رنک 1 چه تو ای ار چه تو اسپیدترا گرفتی تاحالا ؟؟؟؟؟؟؟


    به من داری میگی ؟:)




    آقایه آنالیزور


    شما ادعایه حساب کتابت میشه و همه جا هم که پر کردی پیش دوستات که آرمان و سامان یلخی بازی میکنن و حساب کتاب نمیکنن:)))


    یه نگاه به رزومت بنداز تو ای ار یا اسپیدترا:) یه نگاهم به رزومه من بنداز تو جفتش:)




    شما با 25 تا مولتی مجموعا 1 میل گرزی کشیدی تو اسپیدترا بهش افتخارم میکنی؟:)




    با همون 25تا مولتی رزومه ای درست کردیم که تو خوابتم نمیبینی همچین اکانتیو:) (Mr.ScarY )


    فقط 1میلو 200 300 دلاوراش بود:))))))))


    4میل گرزو و 1میل و نیم تیکی و 2 3میل نیزه هم که ولش کن:)






    بیشتر آدما دریایی هستن به عمق 2 سانت دوباره واسم اینجا معنا پیدا کرد:))




    آرمین نو مرسیو مجید آخیلیوس و دانیالم که تو ای ار و اسپیدترا به گرد پایه تو نمیرسن به قول خودت و اینا پلیرایه تا قبل کتیبن و گوش بفرمان شما آره؟:)




    رضا گاردم که معروفه تو ان ای به رضا گاو:)




    اگه قرار به گفتن و حرف بردن ارودن باشه که استادش خودمم عزیزم:) شما شروع کنندش بودی این کارو که بنظرم از ضعف شخصیتی آدم میاد


    و منم در جوابه شما دارم میگم






    بگذریم




    شروع کارمون با 70 مولتی و 5گول دفساز که زحماته گولارو سامان میکشید که اکانتایه خودش بودن و از قبل شروع سرور پلنشو چیده بودیم باهم دوتایی


    و اکانت اصلی رومن که با اسمه RomaniumeN بازی کردیم تا قبل پاپ 500




    مملی کجا بود؟!


    درست حدس زدید


    تویه دیسکورد داشت از دلاوریاش میگفت و رفته بود کال آف بازی کنه با دوستاش و مجموع تایمه آنلاینیه آقا از اول سرور تا روز 25 مجموعا 2تا 12 ساعت


    به گفته خودش البته:) رویه اکانت لاگین داشت و 2 3 تا کارم انجام داده بود و فقط رویه اکانت اصلی وقت گزاشته بود همون چند ساعتو




    که دیگه واقعا نه مغز مونده بود واسمون (من و سامان و در حد 4 تا کدنویسی هم مانی:) ) نه انرژی که دیگه غر غرام شروع شده بود از اینکه گفته بودم تابستونه و اوج کارمه و بهم اطمینان داده بود (مملی) که من و جعفر هستیم:) واسه همین نه پلیری اورده بودم بیشتر از خودم و سامان نه اینکه کسی هم جز خودمون هم وقت میزاشت:)


    و از اینجا دیگه تیم شدنه مانی و مملی شروع شد:)




    به این صورت که وقتی من نبودم پشته سرم بدگویی میشد و تخریب شخصیتی و زیرسوال بردنه بازیم




    هم پیشه مانی و هم پیشه سامان دوست 14 15 سالم و همبازیه قدیمیم:) و هم پیشه کسایی که میشناختم مثل مهدی کلت و ادی و ...




    و غافل از اینکه رفاقت آدم درست حسابیا معرفت و مرام هم توش هست:)




    و روزه آخر هم با سامان به اتفاق حرفامونو زدیم و از گروه لفت دادیم و من خواستم برم تویه جی پیه عمومی ان ای و از همه بزرگترها( نمونش آقا مازیار عزیز) و کسایی که یه مدت گفتیم و خندیدیم و چیزی جز احترام ازشون ندیدم متن خداحافظی و تشکر بزارم و عذر خواهی به رسم ادب بابته حرف و شوخیایی که زده شد تویه اون مدت با دوستان


    که دیدم استاد 1 :) اول منو تگ کرد و بی احترامی کرد و گفت اینجا من حق دارم همهچی بگم ولی تو حق ... هم نداری:)




    و بعدشم از جیپی عمومی کیکم کرد که یوقت بازگو نکنم حقایق رو و یه طرفه باشه کلا که حق انتخاب راجع به درست بودن یا نبودن حرفاش نباشه واسه دوستاش:)




    و بعد از اینم که شروع شد به دوستام پیام میداد و میگفت آرمان رو کیک کردم:) و آرمان فقط میومد رویه اکانت نگاه میکرد و ... :)


    نمیای رویه اکانته من بازی کنی؟ :)


    بازم غافل از اینکه پیاما مستقیم به جایی که نباید میرسید رسید:) و از طرف دیگه هم پیام میداد که ای وای خیلی بد شد و برو تویه فروم بگو که من پیام ندادم بهت:)




    در کل میخوام بگم که خودتو خوب نشون دادی:)




    بازم بگذریم:))




    برسیم به اکانت T E N C E R:)


    مسئولیت تموم کارایی که انجام شد از طریقه 10 تا مولتی مصری و 5تا گول همرو من به گردن میگیرم




    چرا؟


    نه بخاطر اینکه انقدر گستاخ شده باشم که بخوام از کار بدم طرفداری کنم


    بخاطر اینکه دلم بشدت راضی بود از انجام اینکار چون خودمون زحمت صفر تا 100شو کشیدیم و الان کسه دیگه ای بیاد بگه من کردم و بخواد خودشو گنده کنه و هرجا میشینه به دروغ زحماتمون و بیارزش میکنه و سعی در خراب کردن شخصیت و رزومه من داره

  • درست از وقتی که دیگه تا حدودی 80% کارهارو آقا مانی:))))))))))))))))) ببخشید سیستم آقا مانی داره انجام میده چه مولتیا چه اکانت اصلی و واسه همون چند ساعتی هم که در روز باید وقت بزاری واسه اکانت و اون 2 نفری که ادعا دارن رویه اکانتن و مولتیاش و نمیتونن وقت بزارن و اکانت رو جمع کنن:)




    حالا شما بگین که حق و ناس بوده یا چی؟:)




    اینکارهایه طرف مقابل اسمش چیه؟




    اعتماد کردم و میل و چنج کردم و بی اعتماد شدم آخرش این اسمش چیه؟




    منم منم کردنه کسایی که 5 درصد کارایه اکانتو انجام ندادن و بیارزش کردنه وقت و هزینت


    (هزینه که نباید مالی باشه من از کارم زدم کلی مشتری از دست دادم تویه اون چندوقته بازی کردن و حجم زیاده کار رویه اکانتا و الانم موقعیت شغلیم در خطره)




    تخریب شخصیت به دروغ و ساختنه حرفایی که واسه اینکه پیش دوستام خراب شم اینا اسمش چیه؟




    اینکه کلی اکانت رو مانی:)) ببخشید بازم سیستم آقا مانی:))) داره بالا میکشه و یه درصدش هم سایدایه دیگه نه میکنن اینکارارو نه اطلاعی دارن که اگه داشته باشن زودتر از اینها زمینه بازی رو جلویه شما که سرتاسر ادعا هستی و همه چیز رو به اسمه خودت تموم میکنی خالی میکنن که شما طبق گفته هات قبل استارت سرور میگفتی ما اهل چیت بازی نیستیم که دیدم اوه اوه دقیقا درست میگی اهلش نیستی خودشی دقیقا:)


    تهشم بیای بگی من سایدو بالاکشیدم و مدیریت کردم و ... :))))




    راجع به سامان گرس و سهیل گرندپا عزیزم بگم که بشدت زیر سلطه دارن این آقارو و امتیازاتی رو ازش گرفتن نمونش جنگ یونیک:)






    فکر میکنم کافی باشه تا همینجا




    اگر کسی هم شک داره تموم مدارک و اسناد موجود هستش بگه تا بدم بهش:)






    در کل و حرف آخر




    هیچکس از بازیه کثیف و بی ارزش شدنه زحماته شخص دیگه ای خوش حال نمیشه:)




    ارجاعتون میدم به دیدنه فیلم JOKER


    یه آدم ساده و مهربون و مامانی طی چه پروسه ای میشه ترسناکترین تبهکار شهر:)




    طبل توخالی نباشیم:)




    امیدوارم بهترین ها قسمت همتون باشه:)




    قلم هایه انتقادی رو بزارید زمین قبل از هر جبهه گیری و با دقت متن بالارو بخونید یبار دیگه:)






    پ.ن: اونموقع که جاسوس میفرستادی تویه مولتیا و دف میفرستادی روشون که لاست بگیری از Mr.ScarY اونموقغ بازی تمیز بود الان کثیف؟؟

    پ.ن: یادتون باشه قبل از زدنه ده دوم حتما جی بی جی اس سطح 20 کنید که بتونید همر رنک دار بسازید:)))))))))))))))))))))))))))


    پ.ن:تویه همه دها قصر بسازید و 3چیفر بسازید واسه چیف زدنه احمق کوچیک:))))))))))))))))))))))))))))))))))))


    پ.ن:یادتون باشه تویه کنفدراسیون کسی نمیتونه به هم اتحادیش اتک بده و حتما یه باگی اتفاق افتاده :ِدی




    پ.ن: تاحالا کسی از من فحاشی فکر نمیکنم دیده باشه اینم میشه انگ بعدی که زدی:)

  • سلام مجدد،


    اون قسمت هایی که مربوط به خودمه پاسخ میدم، و آخرین پست من برای مدتی داخل فروم خواهد بود، و تمرکزم رو داخل بازی میذارم به جای فروم نویسی و در حد توانم به ساید کمک میکنم.

    (البته یبار هم سر پست فروم و آنالیز آرمین نو مرسی عزیز بابته چیف شدنه ده لا به لایه کلونی قرار شد یه آنالیز سنگین بزاره که آرمین هم یاد بگیره آنالیز کردن:)) که اومدم فروم دیدم ااا قشنگ داره آماره مولتیایه اکانتو لو میده که آرمینم در جواب نوشت نمیدونستم اینهمه مولتی دارید:) )

    آرمان جان، هرکسی توجه کنه به مپ میبینه دهکده ای که به صورت wonder sup نزدیک ما خورده برای ما هست، و آرمینم زحمت کلیک کردن رو یکی از دهکده های نزدیکو نکشیده بود که ببینه تمامش کپ هستند.


    خلاصه هرچی که نیاز داشت و از اول سرور تغذیش کردم از لحاظه فنی که کاش نمیکردم که الان خودم و تهدید نکنه ( :تا یکماه دیگه هم دی بزرگ )

    آرمان جان، کلا منو چسبوندی به سیستم و کد :دی .۵ تا اکانت گولی که دستتون بوده مسیرایی که روش میزدید ۱۸کی در ساعت میبرد هر دهکده. ۷۰کی سرباز پیاده داشتند، ۶کی کاهن سواره، به خاطر مسیر زدنتون. کلا منابع تو دیوار بود و هر ۲ ساعت یک بار باید بهش سرمیزد سامان. اما اگه سامان جای اینکه دستی جا به جا کنه، به قابلیت بازی داخل بازار پی میبرد و یکم از مغزش واسه محاسبات و جا به جایی منابع استفاده میکرد به جای ۶کی کاهن سواره، ۲۵کی داشتیم. و البته وقتی اکانت رو دستتون گرفتین دیدین چقدر کاهن سواره کشیده شده بود تو این چند روز. پس من فکر نمیکنم نه شما و نه سامان از لحاظ فنی چیزی بارتون بوده باشه، صرفا دو تا ناتار و یک رید خودکار یاد گرفتین جو برتون داشته. بازیکنی که بگه من حسی بازی میکنم نه با محاسبات، دوست عزیز آیا تو حس شما با ۱۸ کی در ساعت سرباز پیاده و کاهن باهم ساخته میشن ؟ :دی

    تایم شارژ هر همرمون هم به ۳۰۰-۴۰۰ ساعت رسیده بود :دی. ۵ روز اکانت دست من و مملی بود تونستیم مسیرا رو اوکی کنیم، زیر ساخت بزنیم و لیست فارمو اوکی کنیم، نزدیک ۲۰ دهکده ۴ موتوره شارژ بودند! عکسش هم که داری :)

    من هیچ ادعا پرو پلیری ندارم، یک پلیر معمولیم که فقط محاسباتم قویه. نه سروری بازی کرده بودم که ناتار داشت، نه سروری بازی کرده بودم که رید خودکار داشت، نه سروری بازی کرده بودم که مصر و هون داشت، و نه سروری بازی کرده بودم که سفارت سطح ۳ اش به جای ۹ تا جا، ۶۰ تا جا میگرفت. دو مین ویس دادی راجب ناتار و مصر توضیح دادی شده تغذیه اطلاعات فنی؟ :دی

    از سرور بدون مولتی هم به شدت استقبال میکنم، لازم باشه شخصا کمک مدیریت میکنم ولی تا این لحظه با توجه به تعداد مولتی رجیستر شده در ۴ ساید، سیاستی مبنی بر توقف اکانت مولتی ندیدم.

    بخاطر اینکه دلم بشدت راضی بود از انجام اینکار چون خودمون زحمت صفر تا 100شو کشیدیم و الان کسه دیگه ای بیاد بگه من کردم و بخواد خودشو گنده کنه و هرجا میشینه به دروغ زحماتمون و بیارزش میکنه و سعی در خراب کردن شخصیت و رزومه من داره

    برسیم به بحث کلونی، این کلونی و کپ نزدیک کردن به خودمون کلا دست پخت شما نبوده، دست پست شخص خود من بوده، وقتی شما رو اکانت لاگین نمیکردی من داشتم رو اکسل مسیر میزدم، رو مولتیا حساب کتاب میکردم اونایی که کپ . از هفته دوم، با وجود اینکه هفته اول هیچ رید درست حسابی نداده بودیم، اکانتو رسوندم رنک ۲ رید با همون یک ذره نیرویی که داشتم، تمام اینا رو حساب کتاب هایی بوده که شما در جریانش نبودی.

    شما تو هفته اول چیکار کردید؟ ۳۰۰ تا شوال کشیدین؟ واحه بلد بودید خالی کنید؟رید بلد بودید بزنید هفته اول بدون مولتی؟ اصطبل ۲۰ نداشتین تا روز ۵ :دی

    یک جوری بازی میکردید که همین آرمین نومرسی فکر میکرد کسی رو اکانت نبوده:D

    منم منم کردنه کسایی که 5 درصد کارایه اکانتو انجام ندادن و بیارزش کردنه وقت و هزینت

    لیست فارم کشیدی؟‌

    دف کشیدی؟

    کپ آپ کردی؟

    انبار و انبار غذا ساختی داخل کپا؟

    زیر ساخت ساختی؟

    مسیر با اکسل زدی؟

    چه کاری انجام دادید آرمان جان؟ حافظم یاری نمیکنه. اها یادم اومد، آهنگری ۱۷ کردی :دی

    حتی اتک رو اکانت بوده شما نبودید، الانم اصلا اشاره نکردید به این موضوع، وقتی اتک رو اکانت بوده شما کجا بودید؟ مگه قرار نبود ایتم هیرو چک کنید، مگه قرار نبود ریل و فیکو در بیارین جناب پرو پلیر؟ زحمت همین کار هم نکشیدین؟ تو بدترین حالت باید ۳ اکانت گول رو میذاشتین رو حذف، به غیر از اون هر خسارتی که زدید قطعا حق الناس بوده. تو همون لحظه، من زحمت این کار هارو کشیده و بعد از ۲ ساعت خیره شدن به اردوگاه تونستم سوتی بگیرم از لانچ ادریس و عرفان رو همر ۲ که داخل واتس اپ هم به خودتون و هم به دف کورد گفتم اتک ۲ فیکه. این وسط هم باید شوالیه میکشیدم هم محافظ هم تعدیل میزدم.، شما چیکار میکردید؟ کجا بودید اون شب؟

    بله کری خوندن و نامه نگاری اکانت با شما بود، خیلی زحمت کشیدین واقعا :))

    مسئولیت تموم کارایی که انجام شد از طریقه 10 تا مولتی مصری و 5تا گول همرو من به گردن میگیرم

    آرمان جان، رو کاغذ امضا میکنم که شما حتی شب پلنتون هم زحمت نکشیدین و سامان اکثر زحمت بک دادن و پلن رفتن رو کشیده. اکثر اکانت هایی که بک خورده بودند ایمیلش دسته سامان بوده، و با بک ندادن اکانتی که اسم خودش روشه میخواین گناه کار جلوش ندید. اسم سامان حتی بعد از رفتنش داخل پروفایل موند، تا روزی که تسویه حسابشو کرد و خیلی بیشتر از زحمتی که رو اکانت کشید رو به باد داد، تا اسمش برای همیشه پاک شه.



    شما یه آدم ساده و مهربون و مامانی نبودی، خلاصه بازی شما از روز ۱ تا دیروز تو این عکس افتاده. نکته اش رو خودت متوجه میشی :)

    uwp1562622.jpeg




    ندارم چشم من، تاب نگاه صحنه سازیها

    من یکـرنگ بیزارم، از این نیـــرنگ بازیها

    زرنگی، نارفیقا! نیست این، چون باز شد دستت

    رفیقان را زپا افکندن و گـردن فرازیها