Posts by _ RONi!N _

    درود جناب نعمت گرانقدر .

    آره ، میرسیدی این ریزه کاری هارو سریع جمع و جور میکردی خیلی نتیجه میتونست متفاوت باشه و مضاف بر اینکه سواره ی کنار نیزه هم اضافه میشد با هیر ، قطعا نتیجه ی کار متفاوت بود .

    3ایکسه و وقت کوه رفتنو میگیره و لذتو به کام تلخ میکنه:);) 3ایکس سرتو برگردونی یهو دیدی زدنت رفت اما درود بهت و آرزوی سلامتی و پیروزی دارم برات .


    ارادت ها .

    درود .

    خسته نباشید ، کاملا متوجه شدم که کتیبه دارن ( نمیدونستم و کاملا متوجه شدم الان و با توضیحاتتون) .


    درود به شما و جناب نعمت .

    شوربختانه سواره هم کافی نبوده کنار نیزه ها ، نیزه حرف نداره و ترکیبی چیده بشه در کنار محافظ و کاهن یا لژیون و البته پیاده ی گول هم توی ترکیب باشه ، نتیجه خیلی متفاوت میشه و شخصا زمان لیست ساخت به صرف زمان و هزینه منابع برای 20 شدن نیزه و کلا هر نیرویی که برنامه ی ساختنش رو دارم ، جزء لاینفکه اولویته برام . صحبت کیفیته در مقابل کمیت .

    الزاما هم نظر شخصیه و میتونه از طرف دوستان قابل نقد باشه و ایراد این نوع طرز تفکر رو بیان کنن . ( مثلا کم شدن حجم همر چونکه منابع خیلی زیادی نیازه و دوستانی که با هم بازی کردیم در جریانن که زمان مولتی ساختن نداشته و ندارم و علاقه ای ندارم ، در نتیجه صف ساخت تروپ تحت تاثیر قرار میگیره ) .



    سپاس که همتون اینقدر بازی رو پر لینک و پر زد و خورد کردین و از جذابیت های 3ایکسه .


    ارادت ها .

    img_20230505_134637_ouyo.jpg

    درود بر همه .

    هم بر مهاجم و هم بر مدافع . تحت هر شرایط به هر پلیری که با توتن همر تبر تی کی بکشه شادباش میگم و خصوصا نسبت تروپ ( 3 به 1 ) .


    از مهاجم میخوام که اگر میتونه و مایل هست بهم بگه که همر مست بوده؟ تلفات زیادی گذاشت رو دست مدافع ، با علم به اینکه دفاع رو زد و ممکنه سطح دف مهاجم 20 نبوده باشن که بعید میدونم و اینو مدافع میتونه تایید یا تکذیب کنه و اینکه هیرو بغل دف نبود و خب تاثیر داره . جزئیات تاثیر داره واقعا .


    هر دو سمت خسته نباشید .

    ____ بعضی وقت ها فروم رو دنبال میکنم و روند اتفاقات رو ، چند وقت پیش اتک های گسترده ج ش و فکر کنم ش غ به ش ش ، خب با عرض خسته نباشید به هر دو سمت باید بگم این فکر و نگرش بوجود میآد که ج ش میتونست عجله نکنه و یه مقدار با طمانینه ی بیشتری ( نه اینکه کاملا تا پایان بازی منفعل بمونن ، نه ) به رفتن پلن فکر کنن و برنامه ریزی کنن براش .

    باز هم درود بر هر 4 ساید و خسته نباشید همه .



    مانا باشید و مهر افزون .

    ارادتمند : سیروان .

    درود بر همه .

    خسته نباشید به هر 4 ساید بازی و چه لینک های جذابی دیدیم در روزهای گذشته . خسته نباشید همه .


    ممکنه تصویر و تحلیلی دوستان ارائه کنن از شرایط سرور و تاپ10 ؟ لطفا<3



    ____ طبق خرده تجربه ی قبل و آشنایی با به هر نحوی بردن ( هدف وسیله رو توجیه میکنه یا وسیله هدف رو؟! ) ، هرگز روی سخن با شخص یا تیم خاصی نیست اما بعد از پروژه ی کاتا کردن ناتار و حواشیی که پیرامونش در فروم ایجاد میشه ، کی؟ کی پروژه ی دف ریختن تو مولتی کلید میخوره؟!


    آرزوی موفقیت و سلامتی دارم برای همه ی حاضرین محترم هر 4 ساید .

    مانا باشید و مهر افزون<3

    درود .

    با این شرایط فعلی میهن و این غم و خشم ، موندن تو خونه و پای بازی بی معناست .

    مشخص نیست امروز و فردا و فرداها زنده باشم یا نه ، امیدوارم دوستانی رو که رنجوندم با نوشته هام ، به بزرگیشون ببخشن مارو و صرفا بگذارن بپای اتفاقات روانی بازی .

    به امید آزادی هممون .


    21 شهریور 1401 .


    sirvan

    خوشحال باشیم ما با این اتفاقات بی ارزش، آدم های اطرافمون را شناختیم.

    درود .


    ____ خوشحالیم چونکه ارزون هارو شناختیم;) حداقل پسر جان سرمایه گذاری میکردی و بازی رو در جوار ما یاد میگرفتی تا راندهای بعدی یه رزومه ای میساختی برای دوستات که مثل راندهای گذشته جلومون Check Mate نباشن ;) اینقدر ارزون؟ قبلا باخت بازی و معادلات بازی بود و الان اخلاق هم اضافه شد ، ایولا پسر جان .

    ____ پسر جان یه صفحه با فونت رنگارنگ نوشتی و سعی کردی با ادبیات محترمانه بنویسی اما وقتی فحش های خانوادگی داده شد شما کجا تشریف داشتی؟! که حالا نتیجه گیری میکنی ، نتیجه گیری هم صرفا از دیدگاه شخصی ت بوده و نتیجه گیری شما که آیه ی منزل نیست .

    ____ فروم راند پیش یکسره یوسف رو مورد حمله ی ادبیات سخیفتون قرار دادین و ظاهرا مشکل جنوب غرب تنها ایشون بوده و این راند هم که پست میذاره و دیتای بازی و داده های بازی ، باز هم مورد حمله تونه !!!! شما که تحلیلی در چنته نداری ، سکوت کنی سنگین تر هستی .

    چند پست هم گیر دادن به مازیار و مملی ، انصافا چند چندین با خودتون؟ تیم ترور به زور سعی کرد شخصیت اصلیش رو حفظ کنه اما با یکی دوتا پست و رقص قلم عنان از کف بریدن و به تنظیمات کارخونه برگشتن .

    دو روز پیش تو واتس اپ به مازیار گفتم چک کن ببین فحش خانوادگی نذاشتن رو دیوار فرومت ، آخه ارزش ها ضد ارزشه و اخلاقیات نزد این تی نیجرها جایی نداره .



    ____ به کلاغ اجازه پرواز دادیم و به کفتار هم اجازه نفس کشیدن میدیم .

    ختم کلام .



    مانا باشید .

    درود بر همه غیر از طفل هایی که دم در فروم کارت ملیشون رو جعل کردن و وارد فروم شدن و دوال های سرور اولیی که نه تنها حقایق رو وارونه جلوه میدن بلکه دخل و تصرف هم میکنن^^;)                                                                                                                                                                                                                      از اینا زیاده و شوخی شوخی جدی میشه . تصویر جنبه فان داره و منظور رو میرسونه ( امیدوارم که مدیریت سخت نگیره ) ، تصویر واقعی رو پروپاگاندای شوروی تا دوران وجودش نذاشت پخش بشه و این تصویر رو برای رقابت و در اصل تقلید از آمریکا ساخت . ( پارلمان پیشوای ناتزی و بازنده ی اصلی که به زباله دونی تاریخ پیوست ) . ____ دوال ی که داشت تازه بازی رو یاد میگرفته فریاد نمیزنه ، راند قبلش میومدی کنارمو با اتحاد پارس تا با سعید و مهران و مسعود و علی تمپتر و شاهین لایت و تیرداد و البرز بازی بهت یاد میدادیم . مازیار بارها اصل وقایع رو توضیح داده و برای ما که تا روزای پایانی با خبر بودیم سکوت اختیار کن سنگین تری . ____ وااقعا باورتون شده که میتونید در قامت پاول یوزف گوبل ظاهر بشید؟!! تازه خود یوزف ژون هم پاش مادرزاد میلنگید و چنان دروغی گفت که همه باور کرده بودن در جنگ جهانی شل شده ، یه ورشکسته ی عقده ایی که آدولف بهش پر و بال داد تا بوق پروپاگاندای رایش بشه و بدم کار نکرد ^^;)                                  

    داریم میریم کام .



    مانا باشید .

    واقعا خسته نباشید .

    درود بر شما .

    کلیت نظر شما قابل قبول و ارزشمنده و در بزرگی و کوچکی شکست نفسی میفرمایید و قابل احترام هستید چونکه در پستتون قلم به زشتی نزدید و تمیز نوشتید و با احترام .

    دوست گرانقدر : ظاهرا برای برخی دوستان این اولین سرور هستش ، احترام دو طرفه هستش و هرگز هیچ احترامی برای فحاش نباید قائل شد چونکه تشویق میشه برای ادامه این روند .

    با اشخاص محترمی که اسم بردید کاری ندارم چونکه مورد بحثم نیستن و نمیتونم خطاب قرار بدم .

    اما برام عجیبه که فحاشی بهم بشه و بعد لایک بشم از طرف فحاش؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    یاد بگیریم قلم حرمت داره ( کل کل در قالب یه بازی قابل درکه اما فحاشی نه و معنای دیگه ای داره ، طنزنویسی و طنزپردازی هم به این معنی نیست که توهین کن و فحش بده و در ذهنت تصور کن این طنزپردازی هست !! )


    خسته نباشید به بچه هامون بابت پوش دادن ( دف ) تارگتا و خسته نباشید به تیم مقابل .


    مانا باشید .

    SirvaN

    مازیار؟!!!!! مازیار؟!!!

    فعلا که اسمم عوض نشده و المثنی هم که نداریم .

    ترس؟! فکر کنم باید درک مطلب جمله هارو هم تمرین کنیم با دوستان ، نمیشه اسم آورد اما به شخص خودم گفته شد ( پلیر همین اسپیدترا که ما نمیتونیم با روس ها در بی افتیم و روس ها زور میگن بهمون ، زننده ست اسمش و اسم تیمش رو بیارم و اهل این حرکت های چیپ نیستیم که نام و نام تیم و سایدشون رو تخریب کنیم چونکه نیازی نیست ) .

    به همین دلیل پرش ارتفاع زدند در تورنومت به بغل اعراب تا که از گزند روس ها مصون بمونن ، نمیدونم و در جریان نیستم که نتیجه اون تورنومنت چی شد .


    فعلا خاطراتمون آرزوی بی ستاره هاست .


    ____ مقرور یا مغرور؟ ( حد و اندازه مشخصه ) .

    درود به همه .

    هیچوقت تیم های ایرانی موفق نبودن توی کام و فقط تو ورژن قدیم بصورت پارتیزانی سر بودن از تیم های خارجی و از نظر تیمی نه .

    الان هم که کام تبدیل شده به یه بهونه ی کلیشه ای!!! تیم های ایرانی فقط یاد گرفتن که برن بچسپن به تیم های عربی لولللللللللللللللز ، تیم های عربیی که دو دهه ی گذشته هیچی نبودن و فقط بلدن پول خرج کنن .

    چرا نسل نو تراوین که تشریف میبرن کام ، تسلیم روس ها هستن از اول؟! این کامی که شده بهونه و صدای این بهونه ها به عرش کبریا هم میرسه ( حکایت : ما بکشیم ما میریم بهشت و بکشن مارو باز ما میریم بهشت ، منطق و ادبیات سخیف )، چرا این بهونه ها لینکی نداشته؟ موفقیتی نداشته؟ چرا حضور روس ها ترس و لرز به اندام نسل نو میندازه؟ اونور روس ها و اینور ما که حکایت تمساح لب دریاچه رو داریم خخخخ .

    لطفا حکایت هالک فتوشاپی نشه که با نام ایران رفت و حیثیت اسم ایران رو برد .

    امیدوارم که دست پر برگردید!!!



    مانا باشید .

    ___ پاراگراف سوم : تاریخ 2009 ، اصلا نه و 2008 ، یعنی 18 سال بازی؟


    ___ پاراگراف چهارم : مشخصا منظورم ادعای همبازی بودن شما با لرد آراز .


    ___خط اول و دوم هم اشاره به همون راندی که همین شخص ادعا داشته با لرد آراز همبازی بودن و زدیمش و رفت چراغ خاموش یه طرفی و دوباره اکانت زد تا بتونه بازی کنه .


    ___پاراگراف اول هم که بعد از خط اول و دومه که اشاره به همون راندی هست که همبازی شما ادعا داشت هولدر بوده و لیدر و و و و و ، نکنه همراش بودی وقتی تایم سمند بود و رو اکانت بود و کانترش کرد و کلا محوش کرد از رو مپ ؟!

    حالا گرفتی منظور جمله ها و پاراگراف هارو؟ یا اینکه تکذیب میکنی با لرد آراز نامی بودی؟ #کم حافظه نباشیم . تاریخ هات با هم نمیخونه و نمیشه به شعور مخاطب توهین کرد به سادگی .


    تا همینجا کافیه و جوابی داده نمیشه به پست هات و امیدوارم که ج ش لیدرش شما باشی و نیاز به دشمن نداره دیگه و بازی ایزی مد میشه .




    مانا باشی .

    درود مجدد .

    اکثر دوستان 2009 ثبت آی دی داشتن تو فروم قبل و بنده نگفتم آخرین سرور اسپید و شما اینو عنوان کردید .

    خیال شما راحت که کسی زیر سوال نرفته جز شخص شما و مخاطب بنده شما بودید و با این سیاست ساده ی نوشتاری هدفی رو دنبال میکنید که سرانجامی نداره ( تیم جمع کردن برای دفاع و یا ترور و تخریب شخصی خخ ) . قبل سه ایکس 2 ایکس ران شد و قبلتر هم نرمال و سرور تست ، اصولا پلیر اسپید هم نبودیم و همه ی دوستان نرمال بازی میکردن و . توی همون دوران هم کل کل شدید که نرمال بازها نمیتونن اسپید بازی کنن و برعکسش ثابت شد .

    یاهو بله ، اینترنت دایال آپ بله ، بعد ریدکال و اوو ( یاهو تنها مسنجر نبود ) .

    حق دفاع؟ خب کسی که بیشتر باید دفاع کنه و بنده رو متلاشی کنه که داداشم باید باشه که رد پاش تو ذهن خیلی ها هست هنوز با اکانت کینگ ایمان و کلانتر سرور هفت قدیم نه شما ، پیمان بلک وار هستش هنوز و ازش بپرس ، اینجا مهران هستش و لازم باشه میاد و میگه .


    سطح نداشته .


    دوستان پوزش که باعث شدم ایشون قلم فرسایی کنن کف فروم ، حق داره ایشون و از دوستان لرد آراز هستن دیگه .



    مانا باشید .

    درود بر همه .

    همیشه و در همه حال باید از تحریف : چه تحریف تاریخ و تاریخی و چه تحریف علمی و و و و جلوگیری کرد .

    مثلا سال 2009 تا به الان چند سال گذشته؟

    سرور راند پیش اسم شخصی رو دیدم که : لرد آراز .

    جالبه این اسمو جوری زدیم که اکانتش تو اس دبل تبدیل شد به تبلیغات منابع و نقره فروشی و چپ و راست تو ریدکال میگفت دلم از اکانت رونین خونه و اون زمان علی چیفر بهم گفت که چکارش کردید و چه بلایی سرش آوردید . این شخص ادعا داشت من هولدر بودم و من لیدر بودم و من و من و من و من و اون بلا رو سرش آوردیم ، همون راندی که سلام سوسیس ( اسم واندر ) 100 شد .


    دو راند پیش جوابت رو ندادم پسر جان چونکه در شان و شخصیت خودم ندیدم که بیام و آرشیو تصاویر قدیمی رو از 3.6 قرار بدم پس لطفا تاریخ رو تحریف نکن .


    2009 تا 2022 چند سال میشه ؟



    مانا باشید .

    سرور 4 نبودم .

    درود بر شما .

    دوست گرامی کدوم ایگلز؟ قبل فیلترینگ ( ایگلز سرور 14 ؟ ) که در جنگ بودیم باهاشون و از یه تایمی هم شخصی با نام سعید اسکانیا یادمه که لیدر شد و آی دی فرومش هم عکس رضا پیشرو بود و اکثر نام آشناهای 3.6 هم تو یه ساید در سرور 14 جمع شدیم و بعدش که فیلتر شد تراوین و چند سالی بی خبر از این بازی بودم .

    پ ن : اسم پلیرها رو اگر ذکر کنم که دو سه پست نیازه ;)

    امیدوارم که اون سرور رو گفته باشید یا اینکه بعد فیلتر هم ایگلزی بوده که در جریانش نیستیم و دیدم مازیار ج نداده و گفتم شمارو ریپلای کنم تا ببینم اون سرور حضور داشتید یا نه .


    مانا باشی .