نقد و بررسی سرور 1 ایکس راند 2 | آغاز 6 شهریور 1399 |

  • تحلیل سرور :

    1- شمال شرق :

    در حال پاکسازی دوستان عزیز لویالی و تلاش برای بدرقه دوستان تا دم در تا سوز نیاد

    2- شمال غرب :

    در حال غارت منابع فراوان و حمایت از دوستان شمال شرق که بدون پرداخت زر انجام می شود و فقط از منافع پاچه خواری حاصل از گوشه چشم انداخته شده به ملیجک ها را ، لذت می برند ، دمشان گرم ولی روزهای سخت بعد از کتیبه ها در انتظارشان است

    3- جنوب شرق :

    بازسازی شده ، غارت کننده ، همرسازی فراوان و بازی گربه مانند با جوجه های زرد کاکل زری

    بعد از کتیبه ها سیل حملات را راهی جنوب غرب خواهد کرد

    4- جنوب غرب

    بی روحیه، بازنده مطلق در فروم ، ترسو ، پشیمان از حمایت از انگل های شرق ، در آستانه اختلاف داخلی ناشی از سیاست های غیر حرفه ای ، پلنرهای ضعیف که مورد تایید دو تیم دیگر نیستند ، در آینده از هم خواهد پاشید و تبدیل به دو تیم خواهد شد که منجر به استعفای برخی از لیدرها می شود ولی دیگر دیر شده است ، در زمان کتیبه ها چرخش کتیبه ها در این ساید بسیار سخت و همراه دردسر خواهد بود


    دو ماه بعد از کتیبه ها سی درصد جنوب غرب حذف اکانت کرده اند


    این بود تحلیل من از سرور

    خواهشمندم از چارچوب ادب و نزاکت خارج نشویم و با ادله به تحلیل ها پاسخ دهیم

    ارادتمند همه از جمله دوستان عزیز

    پست 2 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط FSH: واقعن قصدم توهین نبود ، واژه نامناسب انتخاب شد ، ببخشید ().

  • خوب خوب میبینم که بعضیا از زیر چادرشون درومدن و شمشیر چوبیشونو باز دست گرفتن


    گلم فکر میکنم حد و صطح من یک سرو گردن از تمام شما بالاتر باش( خودم میدونستم جواب نمیدین نه برای این که حد من پاین برای این که حرفی برای گفتن ندارین) حد عقل انقدر مرد هستم که وقتی گفتم حذف میکنم اکانت سر ۷۲ساعت حذف شدش حد و صطح به حرف نی به عمل


    گلم کشتی رو تو میدون میگیرن نه تو فروم


    RoYaL SE GuArD


    این اکانت ما اگر مردشی یا علی اگر نیستی که دوباره برو زیر چادرت.


    من چند عدد گندم منفی فرستادم منفیش توالی متواتر شد.

    یعنی چی؟

    آقا فکر کنم این باز زد تو کار عربی یکی ترجمه کنه ببینیم دنبال چی؟

    برو همین جمله رو بره ادمین بگو شاید همرتو برگردوند:D


    پ.ن: یجوری به هرکی میرسی میگی اسم اکانت ندادی هرکی ندونه فکر میکنه برات همریم مونده^^

    پ.ن: امیدوارم اینسری نیاین بگین چادر توهین هستش دیگه همه شناختنتون

    پ.ن: از ادمین خواهش میکنم برای نگه داشتن بالانس سرور در اپدیت جدید حذف اکانت رو از قسمت تنظیمات وردارن

  • تحلیل

    اس ای:


    عامل اصلی ارسال انگل در ساید دیگه برا بقا و ادعای اینکه ما خیلی شاخ هستیم


    ان دبلیو:


    فرار از انگل های دو ساید شرق به کمک مولتی هانتر ,از قبیل اجازه دادن از مولتی اکانتی؛وی پی اس؛بات ؛خرید اکانت؛امار دادن از حملات و حجم دف در یک اکانت

    گلد رایگان به دوستان


    اس دبلیو:


    به دنبال از بین بردن انگل های شرقی



    نکته:


    چنان طرف میگه کلاسیک,انگار بقیه از یه جای دیگه بازی شروع کردند


    اقا تو که مدعی بازی هستی و فکر می کنی خیلی شاخی


    در قدیم هم با مولتی و اینوع کثافط بازی خودتو شاخ کردی؟


    بلدی یه سرور بدون کثافط بازی ؛یه سرور به انتهاش برسونی؟


    کلا تیم مدعی بازی (کلاسیک) اصلا میی تونند بدون هیچ تخلف و تقلبی بازی کنند؟



    ما که کلا شمارو میشناسیم؛کلا جفت پوچ هستید



    پ ن:اقایان مولتی هانتر کمتر تلفن دوستاتنو جواب بدید

  • دوست عزیز

    اصولا تحلیل با ذکر دلایل هست ! کاری با پست شما که احساس میکنید تحلیل هست ندارم به هرحال هرکس با توجه به شرایط روحی وجسمی و توان ذهنی و فکریش میتونه پست بزاره تا زمانی که توهین به کسی نکنه !

    اصولا جهان های سرور تراوین به این صورت هست که هر سروری که استارت میخوره ممکن هست شما با دوستان دیروزتون رقیب بشید و با دشمنان دیروز هم پیمان حتی امکانش هست متا یا اتحادی یا توافقی در هر سرور بشکنه و متا و توافق جدیدی شکل بگیره حد و مرز ایجاد فشار روانی و کل کل سالم با توهین هم مشخص هست

    یه عده که مخالف سیاست های یه تیم دیگه شده اند اسمشون هست انگل ! یه عده که دارند تو یه ساید دیگه با توجه به عقب افتادگی اولیه از بازی نسبت به بقیه سایدها بازی میکنند اسمشون شده پاچه خوار ! جنوب غربی هم که داره با جنوب شرق درگیر میشه و زد و خورد میکنه شده ترسو و پشیمان !

    بجای اینکه ده خط زحمت نگارش بدید به خودتون 2 تا جمله مینوشتید ما خوبیم بقیه بدن !

    پ.ن. حکایت این لایک و دیسلایک ها هم منو یاد اون کانال تلگرامی معروف انداخت که هر روز فقط عکس یه چنگال رو میزاشت دو میلیون ویو هم میخورد !

  • میگن حرفو بزار وسط صاحبش میاد سراغش


    ولی دیگه هر حرفی بهت مربوط نیست که میای جواب میدی!


    مگه من گفتم چرا

    سطح رو صطح می نویسی

    یا حداقل رو حد عقل!

    که اومدی به تواتر من گیر میدی؟ خب برو معنیشو سرچ کن سخت نیست


    ببین یه روش جاثوص پیدا کردن اینه که یه خبریو به ۶ شکل مخطلف به ۶ نفر مطفاوط میگی و بعد منطزر میمونی که کدومش بهت برمیگرده و به همین صادگی به نطیژه میرسی، افطاد؟


    چقدر سخته این سبکت تبریک میگم!


    اکانت بدسرپرست و کم سرپرست بهت دادن یا از اول روی همون پلی میدادی که وقت نداشتی رعداتو گندم بدی؟


    شنیده شده گفتی من اینسرت بلد نیستم و دفکوردی هم نمیکنم پس، ولی لانچری رو هستم :)))


    کلک دنبال محل پارک کاتا بودی و میخواستی جانشین شی؟ ای بابا ازین خود تیز پنداران

  • من میگم یکی از توتال لیدراتون مورال بونس رو نمی دونست چیه، شنیده بود فقط!

    دفکورداتون به علاوه لقمان مستی و رنک همرو به هم ربط دادن! چون جوابو میدونستن ولی راه حلو نه!

    پس همینا که به قول خودت بازی بلد نیستن زدن همر و کپ شمارو پروندنو اینقد روشون دیوار شدی سیزیُف جان؟

    شما که ماشالا ماشالا یه نقد خرد کانت رو رفرنس میکنی وسط فروم تراوین زشته اینقد راحت خودتو نقض کنی


    گفتم ده بار دیتا اصل اولیه کاره وقتی آنالیز درست نباشه روشون همون در حد دیتا میمونه،

    خوب الان دو تیم باید هر کدوم 5 تا پنالتی بزنن. باید بگم که هر تیمی که پنالتی ها رو ببره یعنی این که بازی رو برده و هر تیمی هم که ببازه یعنی اینکه بازی رو باخته!

    ج.خ



    پ.ن: وقتی حساب کتاب میکنی بهتره بگی شرق سی برابر شما همر داره و چهار برابر شما دف داره.. خودتو به در و دیوار هم بکوبی نمیتونی کسی رو تحریک کنی..


    پ.ن: ازون جایی که یه نفر که قصد ریپلای کردنشو ندارم فاز جان اسنو برداشته لازمه بگم برای ما که یه بار هم سریالو کامل ندیدیم جان اسنو مرده..

    مدعی حکومت لنیستر های با اصالت بدون جادو جمبل هستن.. و البته وایت واکرا اژدها و جادوگرا و ملکه های تخم گزارو سامان بدبوی و تخت پادشاهیش و این خرافات تسلیم قدرت میشن..


    پ.ن:فروم را مثل بازی براتون جهنم میکنیم.. اگه نتونستیم هم میگیم مدیر فروم و مولتی هانتر باید رسما عذرخواهی کنن وگرنه حذف میکنیم

  • سلام علیکم جمیعاً


    عرض شود که اینکه کجا و کی و چه شخصی چقدر پوینت دفاعی گرفته رو حقیر دیتاش رو دارم. البته یک مقداری به این بستگی داره که چه زمانی سرور رو اسکن کنم برای جمع آوری داده. ولی دیروز صبح ساعت 8 و دیشب ساعت 11 سرور رو اسکن کردم. توی این بازه دفاعی که هر ربع انجام داده به شرح زیر است.


    ne : 20623

    se : 65310

    nw : 1168

    sw : 1030


    خب اون دفاع SE که مشخص هست. همر رومن اکانت EGT دیوار شد و البته یک مشت دیوار دیگه که در SE انجام شده و صفحات قبلی دوستان لینک هارو دیدند حتماً. و اما دفاعی که در این بازه در NE انجام شده برای اکانت magnetar هست. اونم مشخص هست باز چه کسی زده. خب ببینم جناب norollah چه میفرمایند.


    ...

    مازیار اعلان جنگ نکرده ولی بعد اتک اس دبل به اس ای اتحاد اریانا ۴۰کی امد توی دف امد بالا !!!

    پ.ن از قدیم گفتن اهن رو اهن میبره

    عرض شود که حقیر اطلاع دارم از هر حرکتی که کسی توی سرور میزنه. شما تاپ 10 دارید. بنده تا نفر آخر دفاع و هجوم رو دارم. حتی اگر یک پوینت گرفته باشه.

    فقط هم اعداد نیست. یک چند نمونه میزارم اینجا که دیتای سوخته هست به نظرم.


    برای بازه زمانی هست که شمال شرق یک درگیری با لویال داشت.

    خب این نمودار که دادم خدمتتون مشخصاً داره نشون میده که شمال غرب هم داره کمک میکنه. به کی ؟ خودشون باید بیان بگن. البته شما هم میتونید حدس بزنید. خیلی سخت نیست این موضوع.

    برای امروز هم یک نمودار دیگه بدم که باز مهم نیست دیگه به نظرم.

    این تصویر دفاعی هست که SW در بازه ای که عرض شد انجام داده. پوینت دفاعی زیر 500 صرف نظر شده که خیلی مپ شلوغ نشه. بزرگی دایره ها هم نشون از اندازه دفاعی هست که کرده. البته توی این پلات پایتخت رو بر این اساس سایزش رو تعیین کردم و دیفالت رو کوچیک قرار دادم. عدد پوینت دفاعی هم همراه اسم اکانت روی کپیتال ذکر شده.

    این ها رو برای این دادم خدمتتان که مشخصاً تاکید کنم بیخیال بشید از این داستان های خیالی که درست می کنید. و همچنین تاکید کنم که شمال غرب هم داره دفاع میده به ملت. فکر نکنید نمی بینیم.


    مورد بعد اینکه، یک عزیزی توی پروفایلش مشخصاً اسم فامیل بنده رو نوشته بودند و فرمودند که همین بود با 80% لاست 4تا کپ زدی؟؟

    اول از همه اون پلن خارج از اینکه محدود بود بسیار نتیجه خوبی داشت. 80% لاستی که پایتون داد می ارزید واقعاً. 55K کماندار زدیم. غیر از اون کپیتالی که کراپش خورد. اون کماندارها یقیناً برای چند دهکده بوده و همرهای اون ها ناقص شدن عملاً و اینکه با چه کیفیتی بتونن در نبردها شرکت کنن خودش یک مساله ای هست.

    دوم هم اینکه باید خدمتشان عرض کنم که حقیر از اول سرور تا این لحظه در هیچ پلنی در جنوب شرق به عنوان پلنر عمل نکردم. الحمدلله اینقدر نیروی جوان هست که نیازی به پیرپاتال ها نیست. پیشنهاد بنده اینه که شما اول همین ها رو دفاع کنید، بعد اگر موفق بودید شاید از دوستان امردادی اجازه خواستیم که یک پلن هم ما در خدمت شما باشیم. جنوب شرق واقعاً به صورت هماهنگی داره عمل میکنه و بنده راضی هستم از این موضوع. البته بنده قبلاً مخالفت خودم رو از درگیری های قبل کتیبه اعلام کردم و به عنوان یک ناصح صحبتم رو انجام دادم. (دلایل مخالفتم هم زیاده. یکیش اینه که عزیزان جنوب غربی ول نکنن برن یک موقع)

    نکته آخر در این باب هم اینکه هر پلنی که تیم ما شرکت کرده به عنوان وظیفه ای که در برابر ربع داشته بوده و خواهد بود و ما مثل سرباز عمل کردیم و تروپمون رو در اختیار قرار دادیم و اگر دیوار شدیم هم فدای سر دوستان عزیزم.


    جنوب غرب مشکل اکانت نداره حقیقتاً. مشکل اساسی شون همین مدیریت هست در حال حاضر.


    عزیزان لویالی هم این سرور برای شما ضررش بیشتر از سودش هست. احتمالاً میتونید اذیت کنید ولی این سرور پیروزی نصیب شما نمیشه. هر کاری کنید شما جزء بازنده های این سرور هستید. مگر اینکه اکانت هاتون رو کوچ بدید به غرب و خودتون با دستان خودتون دهکده هاتون رو صفر کنید در شمال شرق تا بتونید مثل یک اکانت نرمال توی غرب بازی کنید. غرب هم وضعیتش خوبه هنوز. شاید شما هم بتونید برید در تیم مدیریت و جنوب غرب رو یاری کنید.

    الحمدلله بنده جای شما نیستم. هیچ وقت هم نخواهم بود، چون نهایت اینه که حذف میکنیم اکانت رو اگر مثلاً یک تیمی سوار کار شد که موافق ما نبود. نه اینکه بشینم از سر لجاجت به بازی ادامه بدیم که تهش هیچی جز بدنامی نمونه برامون. ولی به عنوان یک راه حل به شما باز توصیه میکنم اکانت هاتون رو ببرید توی غرب. حالا شمال غرب یا جنوب غربش رو خودتون تصمیم بگیرید. ناتارها واقعاً خوب منابع میدن اگر همت کنید و وقت بزارید برای غارت. شدنی هست براتون که همر جنگی درست کنید و برای میدگیم تا اندگیم در پلن های غرب مشارکت داشته باشید. اینطوری لااقل همه میگن ناراضی بودن کوچ کردن رفتن! ولی اگر بمونید توی NE در آینده اگر بخواید بازی کنید بدنامی که برای خودتون ساختید تیم های دیگه رو در وضعیتی قرار میده که به ضررتون خواهد بود. خلاصه پیشنهادم یکی حذف هست و یکی هم کوچ کردن.

    البته دوتا اکانت 250Grams و F16 به نظر میاد این کوچ رو شروع کردن. کار درستی انجام دادن. نقشه تون رو هم میزارم که بدونید حواسمون بهتون هست خلاصه.


    ارادت در جریان است<3


    لقمان


    پینوشت: سایز عکس ها بزرگ هست. برای بهتر دیدن عکس حتماً save کنید روی کامپیوتر و بعد با یک نرم افزار دیگه باز کنید. paint هم خیلی خوبه برای این مورد.

  • پست ها رو میخونم و مقایسه میکنم با زمانی که خودمون تحت فشار بودیم به این نتیجه میرسم ما اصلا بهمون فشار نیومده بود در مقابل این دوستان عزیز که با این وضعیت پست میزارن و هیچ خجالت هم نمیکشن که نکنه یهو یه خانومی این فروم رو بخونه!

    البته تقصیری هم نداره ما هیچ چاله تو جنوب غرب نمونده توش درخت نکاشته باشیم ! و من خوشحالم که این پست ها رو میزارن و بچه های ما رو جریح میکنن و دقیقا بعد این پست 7 نفر دایرکت بهم گفتن ما هم میزنیم ! اینا باید به بدترین شکل و مفتضح ترین شکل ممکن از این سرور برن


    خدایی تو دیگه واسه ما حرف از افتاب سوختگی و بستنی موزی نزن ... هم خفتت کردیم هم صفرت کردیم !



    3514-photo-2020-11-13-17-01-27-jpg



    انشالله اشکان میاد پست میزاره و لینک های دفاع های دیشبو میزاره که نشون بده ربع یک دست جنوب غرب چقدر خوب با شمشیر و شوال و مزدورو و هرگونه همری دفاع میکنه !

    عجرکم عندالله !

  • فقط میشه گفت هیچکسی تو دنیا اونقدر لال نیست که فحش دادن و توهین کردن رو بلد نباشه،

    فرقی نداره کدوم طرف بازی میکنیم، اگه بلد نیستیم کل کل کنیم، فروم نیایم،

    روی صحبتم با همه ست ، خودی و غیر خودی، داریم بازی میکنیم؟ واقعا؟

    کسی که چیزی برای گفتن داره، به فحش و توهین متوسل نمیشه،

    حتی در قبال لایک فحش و توهین هم مسئولید ، چون تاییدش کردید.

  • یه کم شرم و حیا داشته باش و خجالت بکش

    درسته این فروم مدیر نداره ولی خودت چی ، درک و شعور داری !؟

    الان یه سندرم داون هم میتونه بفهمه اصل این عکس و منظورت چیه !

    هر چند از ادمی که تو همه پستهاش یه اشاره ای به مواد مخدر داره و مشخصه چکاره ست و دنیاش تو چی خلاصه میشه ، نباید انتظاری بیش از این داشت.

    فقط دلم میخواد ببینم یوسف و رضا بازم روشون میشه اینجا به بقیه درس اخلاق بدن !؟

    این فروم هم ارزونی خودتون ،

    فقط اونا که میخوان اینجا فعالیت کنن ، این رو بدونن که بزودی شاهد فحش به ناموستون هم خواهید بود ؛

    چون ظاهرا اینجا یه عده آدم هیچی ندار هست که تراوین واسشون همه چیزه

    , I Thought I knew It All

    , But I Was Wrong

    ! Again

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط Aristotle: حذف نقل قول ().

  • Aristotle

    Approved the thread.
  • بدون سلام این بار میرم سر اصل مطلب


    از ساید sw توقع میره هر ننه قمری رو سخنگوی خودش نکنه تو فروم اگرم این کارو رو میکنه افسارشو داشته باشه


    حرفای تیرداد عزیز کاملا قبول دارم این فروم آخرش به جایی میره که نباید بره


    به رفیقایی که یکم برا خودشون ارزش قائلن پیشنهاد میکنم دیگه پستی از ی عده به اصطلاح پلیر تو sw رو ریپلای نکنن به ی سری افراد اصلا نباید نگاه کرد اینجا


    توهین رو تمام کنید و خجالت بکشید قرار نیست رفتید گوشه رینگ کتک خور شدین فشار بگیرتون ne رو زیر سوال ببرید و به هر ریسمونی حتی توهین چنگ بزنید


    خجالت داره واقعا شخصیت تیمتون رو میرسونه و افرادش که همچین نماینده هایی داره ماشالا گلچین کردن واسه خودشون


    یکیشون که آمار از رو هوا در میاره یکیشونم که فیلمای محبوبش رو اینجا پست میکنه یکی هم که کلا فاز دو شخصیتی داره


    گفتم یا بشینید فیلم سکوت برره ها رو نگاه کنید یا اینکه درست پست محتوا دار بذارید نه اراجیف

  • سلام مجدد.


    آقایون مدیر فروم و ادمین محترم لطفاً جای اینکه هی پیام های توهین و اسپم رو پاک کنید فرد ارسال کننده رو توقیف (بن) کنید.

    آخه این چه کاریه؟ طرف میاد هر چی دلش میخواد اینجا میگه، بعدش که همه توهین رو دیدیم تشریف میارید پاک میکنید.


    از اینکه توجه می کنید سپاسگزارم.


    ارادت در جریان است (به غیر از کسانی که توهین می کنند!)


    لقمان

  • دوست عزیز

    ما تذکرمون رو میدیم به اشخاص خاطی که تو فروم پست بد میذارن آیا شما هم همینکار رو میکنین ؟

    منشا این پست ها از کجا اومده ؟

    آیا درسته وقتی همینجور همرهاتون میرن تو دیوار بخواین عصبانی بشین و بیان توهین کنین ؟

    وقتی پلیرتون میاد یه ساید رو به بستنی تشبیه میکنه و میگه داریم لیسش میزنیم نباید انتظار داشته باشیم که پلیرهای اون ساید نیان جواب ندن پس دقت کن داداش شروع کننده این قضیه زشت از طرف بچه های جنوب شرق بود و بزرگترهاش به جای اینکه به قول شما افسارش رو بگیرن دست همه اومدن لایکش کردن .

    به قول قدیمی ها یه سوزن به خودمون بزنیم و یه جوالدوز به دیگران .


    من همینجا بابت اون پست علی آقا از همه معذرت میخوام و بهش هم گفتم باید بیاد پاکش کنه که قبل از اون ادمین محترم فروم پاکش کرده بود .


    امیدوارم از این به بعد هم لیدرهای اس ای جرات اینو داشته باشن که بابت بی احترامی پلیرهاش به تیم رقیب عذرخواهی کنن .



    حق نگهدارتون

    ناصر

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

  • اکانت رویال به عنوان عضوی از مجموعه بزرگ آمرداد با آغوشی باز هر گونه چلنج رو پذیرا هست.


    قابل توجه شخصی که از پلیر اکانت اسم میخاست.


    RoYaL SE GuArD


    از تایمی که داخل فروم حضور تیم رویال رو اعلام کردم .

    حسن بلک هم جزو تیم رویال هست.


    زین پس تارگت های اکانت رویال از فروم گلچین میشوند.

  • در فرصت مناسب! همه پست هایی که نویسنده به صورت اتوکشیده شروع به توهین کرده رو ردیف میکنم براتون ببینیم کی طالب این مدل پست ها بوده!


    یک مثالش ... کردن به چندین روش ... بود در مورد پلن قبلی که نویسنده دنبال همین موضوعات بوده و حالا که جوابشو گرفته زده به صحرای کربلا!


    با اینکه همچنان معتقدم نباید با هر کس در سطح خودش بحث کرد، و دیسیپیلن رو حفظ کرد ولی لطفا پست ... گذارنده منع پست ... نکنه!


    سنگ را بسته و قلوه سنگ! را باز گذاشتند انگار!

  • سلام ناصر جان.


    عرض شود که شما چطوری میای خوردن بستنی رو مستمسک قرار میدید برای اینکه به شما توهین شده؟ طرف میگه مثل بستنی که دوست داریم زود تموم نشه لیس میزنیم و ازش لذت میبرم.(لذت بردن از چیزی با مرور زمان ) (در مورد خودشون به کار برده و نه شخص دیگه ای) یک تشبیه هست و هیچ کس ذهنش به سمت بی ادبی منحرف نمیشه! پلیرهای شما برمیگردن چطوری تغییرش میدن!؟؟؟ جز اینکه به زشت ترین شکل اومدن برگردوندن برای توهین به همه؟؟؟


    مگس وزن هم یک واژه کاملاً جا افتاده در ورزش بوکس هست. هیچ توهینی هم در کار نیست. اینکه طرف ظرفیت فروم نداره و شما الان بخواید دفاع کنید از این رفتارتون اصلاً توجیه پذیر نیست. مرز کل کل و توهین رو قاطی نکنید لطفاً.


    پست شما به هیچ وجه موجه نیست!


    ارادت در جریان است.

  • دوستان زور آزمایی فرومیتون بصورت پست گذاری در قفس (اشاره به شاخه ای از مبارزات ucfکه در قفس برگزار میشه و چیزی به اسم خطا نداره !!) تموم شد

    اتک های نهایی هم نشست اگه مقدور هست لینک ها رو بصورت کامل قرار بدید یه آنالیز هم بکنید که کدوم طرف بیشتر سود کرده حجم تارگت ها و ...

  • تحلیل سرور


    شمال شرق : منتظر کوچ پرستوهای عاشق

    جنوب غرب : عاشقانه هایی برای لویال ، نگران وزش باد شرقی

    جنوب شرق : هیاهو و سبکبالی و آرام و خندان

    شمال غرب : همگامی و همراهی با ناتارهای محترم

  • مگه سر پست ناصر خودمون که خطاب به حاج حسین بود، و تاکید هم شد که سهوی بوده و سریع ویرایش شد، تیرداد نیمد کف همین فروم و بی حرف پیش رسما و از طرف همه عذر خواست؟
    مگه یه روزی که بهنام سر دف ریختن تو فارمای جنوب شرق به اشتباه شمال غربو متهم کرد، بعد که فهمید اشتباه کرده، نیومد تو همین فروم و بی حرف پیش از شمال غرب عذر خواهی کرد؟

    میخوام ببینم جرات و مردونگی رو کی داره آقا ناصر؟! شما داری که اومدی دو تا پاراگراف کار بازیکنت رو توجیه کردی و بعدم با ادای احترامات فائقه خطابش قرار دادی؟
    یا لیدرای جنوب شرق!
    خودتو خراب میکنی برای یه بازی، خیلی حیفه.