Posts by FSH

    مانی واقا منطقی و با استدلال و احترام کامل حرف میزنه بر عکس من که بی منطق و هیجانیم ولی فراموش نشه در عین حال سیاستمدارم اصلا در جایگاهی نیستی در مورد مانی جان حرف بزنی هم از لحاظ تجربه هم لیدر هم پلیر واقعا بینظیره من به بودنش توی شمال غرب افتخار میکنم خیلی دقیق با هدف و دلسوز وقت برای ساید میزاره کل سایدت جمع کنیم یک جا به مانی نمیرسه نه این که نخواید نمیتونید یادت نره یادتم رفت اند گیم یاد میگیری که پلی دادنش چیه مانی هیچ چیز از ساید کم نکرده که هیچ خیلی چیزارم به ساید اظافه کرده.

    شمال شرق : کلی پلیر آماتور با لیدری بدتر پلیراش.


    نکته : به نظر من این تحلیل است ، نظر شما هم برای من مهم نیست ;)

    مانی واقا ( نمی دونم مانی وآقا یعنی چی؟ ) منطقی و با استدلال و احترام کامل حرف میزنه بر عکس من که بی منطق و هیجانیم ولی فراموش نشه در عین حال سیاستمدارم ( دمت گرم ، از خودت تعریف کن :D ) اصلا در جایگاهی نیستی در مورد مانی جان حرف بزنی ( می زنم به شما ربطی نداره ) هم از لحاظ تجربه هم لیدری هم پلیر ( از لحاظ فنی ) واقعا بینظیره من به بودنش توی ( در ) شمال غرب افتخار میکنم خیلی دقیق با هدف و دلسوز وقت برای ساید میزاره کل سایدت جمع کنیم ( کل ساید شمال شرق را جمع کنیم ) یک جا به مانی نمیرسه ( مگه قراره برسه به مانی8o ) نه این که نخواهید ( معلومه ما نمی خواهیم ) نمیتونید یادت نره ( یعنی چی ؟ )، یادتم رفت اند گیم یاد میگیری که پلی دادنش چیه ، مانی هیچ چیز از ساید کم نکرده که هیچ خیلی چیزارم ( چیزها ) به ساید اظافه ( اضافه ) کرده.

    شمال شرق : کلی پلیر آماتور با لیدری بدتر پلیراش. ( بقیه جمله چی شد ؟! )


    نکته : به نظر من این تحلیل است ، نظر شما هم برای من مهم نیست ( تنها جمله درست متن از لحاظ نگارش )


    دوست عزیزم ، از دفعه قبلی خیلی بهتر بودی ، کار کن رو نگارشت ، انشالله برای زندگی واقعی به درد می خوره ،

    اردتمند

    پی نوشت : چقدر سطح ادبیات نسل جدید افتضاحه !

    مانی جان سلام

    عزیز من حسام رو نمی شناسم ، من آقا وحید رو می شناسم ، آقا حسین گل هم در خدمتش هستم این بنده خدا رو که فرمودی رو نمی شناسم !

    پی نوشت :

    تحلیل :

    شمال غرب : بی هدف وسرگردان وخسته از دست مانی کتیبه بر باد ده !

    شمال شرق : در لحظه هماهنگی بیشتر

    جنوب غرب : سکوت

    جنوب شرق : سکوت


    نکته : به نظر من این تحلیل است ، نظر شما هم برای من مهم نیست ;)

    گلم شما لطف کن از کلمه تحلیل استفاده نکن

    تحلیل های قبلیت تو صفحات قبلی داره خاک میخوره یادت رفته دونه دونه بیارم ببینی چی تحلیل کردی چی شده الان !

    سرسپردگی تخصص شخص شماست !

    شما فعلان بیا توضیح بده چرا توی روز روشن وسط فروم گفتی با لویال توافق شده کتیبه شمال غرب رو پس ندیم ! بعد لویال تکذیب کرده

    سلام آقا مانی

    در روز روشن به آقا وحید به عنوان نماینده لویال ماوقع رو شرح دادم ، ایشون هم فرمودن اگر "اگر همر با قهرمان بوده ، نقض توافق عدم بردن کتیبه با تک هیرو از ساید دیگر محسوب نمی شود " در ضمن اگر دو روز دیرتر به جنوب غرب دفاع می دادی مانی جان ، حالا ساید شما از یک کتیبه محروم نبود ، شما با کمی تدبیر می توانستید موضوع را حل کنید ولی متاسفانه عجله شخص شما برای کمک به ساید دیگر علیرغم توافقی که کرده بودید غیراخلاقی و کمی کم تدبیری بود رفیق !

    حالا هم فرافکنی می کنید و ضرری که به ساید خودتان را زدید به گردن نمی گیرید ، زیاد هم لویال و آریانا نکن برادر ، فکر نکنم به شما ربط داشته باشد که در شمال شرق ما همدیگر را می کشیم یا یا هم فالوده می خوریم ! شما نگران خودت و ضرری که به شمال غرب زدی باشی بهتر است.

    پی نوشت : تحلیل هم دوست نداری ببینی به من ربطی ندارد

    شمال غرب : مانی تنها

    شمال شرق : همه با هم

    جنوب غرب : دفاعی

    جنوب شرق : هجومی

    یک بنده خدایی اول می گفت با قهرمان وسط اتک ما که کلین کرده بودیم ( که مشخص هم شد کاملن کلین نبوده ) قهرمان شما اومده برده کتیبه ما رو ! بعد گفتند اصلن توافقی نبوده ، بعد گفتند توافق بوده فقط شما باید رعایت کنید ما خیلی باکلاس هستیم به هیچ توافقی پایبند نمی مونیم ولی شما باید بمونید! بعد هم مشخص شد که همه پشت سرش از بابت سرسپردگی به سایدهای دیگر ابراز نگرانی می کنند ، بعد هم میگه این که عکسه ، لینک بده !

    دوست عزیز واقعیت خیلی شفاف است ، توافق مشخصی انجام شده ، یک بنده خدایی تو جلسه لیدرشون گفته من می زنم زیرش شما هم بگید خودسر زده به گردن نگیرید ! بقیه شما رو به گردن نمی گیرن داداش ، می فهمی یعنی چی ؟

    در هر صورت حالا که مشخص شده قهرمان تنها برای بردن کتیبه لانچ نشده ، ادب حکم می کند عذرخواهی صورت پذیرد . مگر اینکه به اصول ادب پایبند نباشیم که خب مهم هم نیست .

    پی نوشت : تحلیل سرور

    شمال شرق : در حال بازسازی و تلطیف قلوب

    شمال غرب : سرگردان بین عقل و احساس ، پلیر اندک

    جنوب شرق : زیادی همر ، کمبود تارگت

    جنوب غرب : پتانسیل زیاد ، سیاست کم

    آینده سرور به عملکرد لیدرها بستگی دارد نه پلیرها !


    نکته : در مورد نظر بروبچ لویال در مورد کتیبه هم نظر آقا وحید برای ما رسمی محسوب می شود که دقیقا نظرشان این بود " اگر همر با قهرمان بوده ، نقض توافق عدم بردن کتیبه با تک هیرو محسوب نمی شود " .

    سلام

    دوست عزیزم

    نکته اول : اینکه با تک هیرو نبردیم ، بین کلین شما و قهرمان شما فاصله بود که خب حتمن از حرفه ای بودن شماست ، همر خورده ولی دفاعی نبوده و کتیبه رو برداشته ،

    نکته دوم : نظر دوستان لویال هم این بود که چون کتیبه با تک هیرو نبوده و با همر رفته و به صورت شانسی بین کلینر و قهرمان شما خورده پس دلیلی برای برگشت دادن نیست و مصداق توافقات انجام شده که ممنوعیت برداشتن کتیبه با تک قهرمان است، نمی باشد. ( دلیل برگرداندن کتیبه از جنوب غرب هم همین بوده ، والا اگر جنوب غرب از شمال شرق کتیبه با همر می زد چرا باید برمی گرداند ؟! )

    نکته سوم : من سه بار از شما پرسیدم که چون من در جریان توافقات قبلی نبودم ، هر چیزی شما بگید برای من حجت است ، بفرمایید که توافقات چه بوده است ، شما همه رو گفتید جز اینکه قرار بوده که از شمال غرب به جنوب غرب دفاع فرستاده نشود .

    نکته چهارم : دوستان شمال غرب عنوان کردند که این تصمیم توسط شخص شما گرفته شده و دفاع از طرف شما رفته نه شمال غرب پس توافق پابرجاست ، ما هم عنوان کردیم که ایشون از شمال غرب تشریف ببرند ، کتیبه را تقدیم می کنیم

    نکته پنجم : تکلیف ما رو معلوم کنید ، درشمال غرب یک تیم توافق کنند ، بعد یک خاطی زیرش بزند اسمش سیاست نیست ، باید بپذیرید که اشتباه کرده اید دوست عزیز ، جای عذرخواهی و اصلاح رفتارهای اشتباه همیشه باز است و موجب بزرگی شما می شود .

    نکته پنجم : ما هم شما را معادل شمال غرب نمی دانیم و به آن پلیرهای باقی مانده والبته شما احترام می گذاریم .

    ارادتمند

    اصلا من نمیدونم تو کی با کی کار داری از سمت شما بارها فیک اومد تذکر دادیم فایده نکرد ali 2113 دوست و بزرگ ماست احترام قاعلم کاملا براش الکی حرفای 2 دستگیو اینا نزن من 3 میل به تنهای دف روی لویال ریختم بعله ولی تا بچه ها گفتن نپ کردیم بک دادم اخه بک نمیدادم که تو الان 1 گندم خوره هجومیم نداشتی آره داداش اصلا نمیدونم اکت چیه لیدری هستی یا نیستی بعدشم مساعل ما با جنوبه غرب کاری به شما نداره یه چیزی بگم بدون کسی مارو از اول سرور زده لینک بزاره یا علی 26 ساعت انلاینی همه ی همرا بلند شد فقط 2 تا کپ 13 11 خورد که اماره همراشون لو رفت فردا 0 شدند همینا که باز تاپ ریدن اینو بدون بپرس من اهل حرف نیستم ولی با کسایی که صحبت کردم یا حرف زدم یا دف دادم بپرسی خوشگلم دف من به شخصه انداره ی تو که هیچی انداره کله سرور الانم تست کن ببین هست یا نه شمال غرب 1 گندم خور از اول سرور لاست نداده نیرو دفاعی میدونی که انشالاه اوناییم که رفتند فقط اکانتای هجومی بودن ما ریکاوری میخوایم؟ :D کی مارو زد که ریکاوری بخوایم الانم باره اخره فیک تک گرزم بیاد رو شمال غرب دچار مشکله بدی میشی من دفمو میدم سایدای دیگه چون گندم نداریم بدیم اگه جا داری به توام میدم بشین بازیتو بکن 2تا دمپایی با 2 تا دف بکش برا سایدت رو واندرت 2 میل دف باشه زمان واندرت آبرو ریزی نشه خب حالا میخاید بگید وای این مولتی بازه اره هستم توام باش اره 100تا اک دستمه هر جایی که فکرشم بکنی هست ادا مدا در نمیارم یا حرف الکی بخوام بزنم رزوممو که سوال کنی بهت میگن گنگم گنگم بالاست;)^^ هم سایدو غیر سایدیم برام مهم نیستو نبوده اون 70 تا ده که میگیم آفرین دیدیشون یکم بیای جلوتر بیشترم میبینی دفشو حساب کنم زیاد میشه آره خیله میدونی که زیر 2 ساعاتم میرسند برای خوشامد گویی هنوزم میگم ali2113 حرفش کاملا محترم و بزرگ ماست و من بخاطره احترامی که قاعلم کاری نمیکنم که به اون و سایدمون لتمه وارد بشه


    باز میگم نتوانست فارسی صحبت کرد غلط املایمم زیاده نمیخواد ادیت کنید.

    نقطه آخرشم به عشق اون کسی که گفت ویرگول و نقطه بزارم عشقه منی هم وطن.:love:

    سلام داداش

    یواش برادر گلم ؛ آروم باش، کمی به اعصابت مسلط باش ، درسته خلاف تعهد شمال غرب عمل کردی دیگه جنایت که نکردی ، اصلن مهم نیست ، به خدا کسی باهات کاری نداره ، یکی اینو آروم کنه بچه مون از دست رفت !

    شمال غرب به تعهدات خودش پایبند بوده و این رو ما تایید می کنیم ولی عده ای که همین حالا هم بسیار هیجان زده هستند ، برخلاف رای لیدرهای خودشان نقض تعهد کردند ، بسیار مشخص است که این موضوع مورد تایید بقیه شمال غرب نبوده و نیست ، ما هم عرض کردیم ، کتیبه رو به این بندگان عصبانی خدا تحویل نمی دهیم که کاملن منطقی و درست تصمیم گیری انجام شد و این تصمیم مورد توافق کل شمال شرق بوده و همه موضوعات مرتبط با اون چک شده است .

    پی نوشت :می گم داداش 100 تا اکانت داری بده ما غارت کنیم ;) ، خیلی خوبی تو دمت گرم

    پی نوشت : خیلی وقت بود اینهمه هیچان زدگی در کسی مشاهده نکرده بودم

    سلام ، نفرمودید که دلیل اتک های بیشمار جنوب غرب روی کتیبه های ما از زمان کتیبه ها تاکنون چیست ؟ مگر قرار نبود به شمال شرق فرصت متحد شدن داده شود ؟ متاسفانه مانند همیشه فرافکنی می کنید ، ما صبر کردیم ولی بدون حتی یک روز توقف روی دهکده های کتیبه دار ما از طرف جنوب غرب اتک داده شده است ، بهتر است بپذیرید که نهایت بی خردی جنوب غرب همین حرکت بود ، در زمانی که حتی یک فیک از طرف جنوب شرق روی لویال بعد از کتیبه ها نرفت ، شما شروع به فیک روی کتیبه های آریانا کردید . هدفتان را نفهمیدیم ، اگر هدف همراه کردن شمال شرق با جنوب غرب بود اینکار چرا انجام شد ؟

    خردمندی صفت کمیابی است دوست عزیز ، ایکاش کمی خردمندی در شما وجود داشت ، بارها و بارها تصمیمات غلط گرفتید. آخرین آن همین حملات بعد از کتیبه ها از طرف شما بود در عین حالی که جنوب شرق اتکی به لویال نداد .


    پی نوشت : در اینکه مانی عزیز با مولتی هایش برای منافع جنوب غرب بازی می کند و به فکر شمال غرب نیست شکی نیست ، به خدا خجالت ندارد ، راحت بیان کنید ، اینکه پنهان می کنید اسمش سیاست نیست ، دقیقا مصداق دروغ است !

    پی نوشت : در مورد مفاد توافق انجام شده با شمال غرب هم از دوستان خودتان بپرسید نه از ما !

    پی نوشت : ننگ با رنگ پاک نمی شود .

    سلام و درود

    فقط جهت اطلاع عرض می کنم دوست عزیز از زمان کتیبه ها بدون استثنا و به طور منظم روی همه کتیبه های شمال شرق بخش آریانا از طرف جنوب غرب اتک بوده است .


    پی نوشت :در مورد کتیبه انبار شمال غرب هم موضوع خیلی شفاف است ، مفاد تفاهم انجام شده را جناب مانی به صورت شخصی ( علیرغم پایبندی سایر اعضای شورای لیدری شمال غرب ) نقض کرده است ، از نظر ما شمال غرب به مفاد پایبند بوده ولی ایشان مفاد را نقض کرده اند ، بدیهی است که نمی توان انتظار داشت یک بند توافق نقض شود ولی سایر بندها اجرا شود.

    بنابراین ما آقا مانی را جدای از شمال غرب و تعهداتشان می دانیم و در این مورد تصمیمات مقتضی را خواهیم گرفت . هر وقت ایشان از شمال غرب تشریف ببرند کتیبه به شمال غرب تحویل داده خواهد شد.

    بدیهی است که توافقات ما با شمال غرب بر جای خود باقی است .

    ارادتمند همه دوستان در همه جای سرور

    پس شک نکنید اگر این موضوع برخلاف میل ما بود اصلا بعید نبود مانع آن شویم.

    شک می کنیم !



    پی نوشت : بهتر نیست عاقلانه تر و حرفه ای تر به مقوله سیاست و سیاست ورزی نگاه کنیم ؟


    نکات قرمز به نکات بالای خودشان ارتباط دارند ! برای مطالعه همه موارد روی بیشتر در بالا کلیک کنید

    ممنون از حمایت شما از صلح و دوستی و توسعه محبت در همه جای دنیا ;)

    همه عزیزان از همه سایدها از اینکه از آرام شدن تنش ها در شمال شرق حمایت می کنید تشکر می کنیم

    اردتمند

    پی نوشت : نمی دانم چرا امروز روز بهتری است

    واقع بینانه :


    توهین کردن های مداوم دوستان به خودم رو نادیده میگیرم و می بخشم چون سن و سال و بچگی های دوستان رو درک می کنم ، در مورد زندگی بیرون از تراوین بهتر است حرف زیادی نزنیم ، همه ما در زندگی واقعی افراد دیگری هستیم با روحیات و مشخصات دیگری ، من هم همینطور ، سالهاست دارم تراوین بازی می کنم و تمرین کردم که دنیای این بازی با دنیای واقعی را با هم قاطی نکنم و می دانم که همه شما هم در زندگی واقعی افراد موفق و کاملی هستید

    ما در تراوین مامور هستیم که برای تیمی که در آن قرار داریم مبارزه کنیم و بجنگیم ، پس صحبت از حق و ناحق این حرفها جای زیادی ندارد ، من از بچه های لویال حاج حسین رو می شناختم ، با حسین جان صحبت کردم ، با مازیار صحبت کردم و یک روز کامل برای رسیدن به صلح وقت گذاشتم و فکر می کردم که حل بشه که نشد !

    نیش زبان و کنایه و استعاره و خیلی چیزهای دیگر را در همین فروم تراوین سالهاست تمرین کرده ام و می توانم براحتی بدون اینکه خط قرمزی را رد کنم افراد را تحت فشار بگزارم ، بعضی وقتها تند و بعضی وقتها آرام تر ، ولی اگر به کسی توهین کرده ام عذرخواهی می کنم ، مشخص است که توهین به شخصیت تراوینی شما انجام شده است و شخصیت واقعی شما برای بنده محترم و قابل احترام است .


    دوستان لویالی عزیز ، کمی هم جوگیر شده اید ، کتیبه های گرفته شده آنقدر هم مهم نیستند ، خودتان هم می دانید که مهم نیستند شما هم کار شاقی نکرده اید ، کتیبه های چسبیده به خودتان را زده اید ، اشکالی ندارد ، خوش به حال جنوب غرب !

    من فقط نفهمیدم در مقایسه جنوب شرق با جنوب غرب ، چرا جنوب غرب بهتر است ؟ والا ما شخصیت و پست های عزیزان را مطالعه می کنیم به نتیجه ای که شما رسیدید نمی رسیم ، با احترام عرض می کنم جنوب غربی ها بسیار درپیت هستند !:D

    این همه اصرار شما برای ایستادن در مقابل امرداد بیشتر حالت بغض کودکانه دارد تا بازی تراوین ، بیشتر فکر کنید و دوباره ادامه دهید ، هفته دیگر شما هستید و ما و جنگ داخلی که شما راه انداخته اید ، همرهای کشاورزان خسته خدمت میرسند ، و ایندفعه دیگر توقفی هم نیست ، و هر چه دفاع کنید هم فایده ندارد چون دیگر برای ما هدفی به جز زدن شما در سرور باقی نیست و خواهید دید که آنطور هم که شما فکر میکنید نیست و روزهای خوش فعلی خیلی زود تغییر می کند ،

    حتمن تاکید می کنم که فروختن کتیبه به جنوب غرب توسط شما بسیار کار زشت و ناپسندی بود و می تونوم و می کونوم شما بسیار حقیرانه به نظر آمد.

    ما که این سرور به درخواست دوستان قدیمی آمده ایم و علاقه زیادی هم به آن نداریم ولی طبق عادت همه سرورها اهل رفتن نیستیم و خدمت شما خواهیم بود ، لذتی نمی بریم ولی هستیم و می جنگیم البته اگر از اول سرور بودیم حتمن و حتمن شمال شرق یکپارچه بود !

    با همه این احوالات ، درخواست دارم همه فحش ها و بد و بیراه ها را به من بگویید شاید دلتان خنک شود8o

    درخواست کوچکی دارم به سوال زیر جواب دهید :

    بزرگترین اشتباه تیم ما پس از بازی کردن در یازده سرور تراوین دیوار شدن 10 هزار رعد پس از هفت خفت موفق بوده است ، صادقانه بفرمایید بزرگترین اشتباه شما در تراوین چه بوده است ؟


    پی نوشت : وقتی همری از ما درحال زدن یکی از بچه های لویال بود ساعت 3:25 دقیقه صبح حاج حسین اون دهکده غیر کپ رو غارت کرد و عکسش را هم بعدن گذاشتند که تمام گندم را غارت کرده بود ، همر چهار ساعت بعد خورد و برگشت ، تعداد نیروها رند بود مثلن 10000 وقتی اتک خورد ( عکسش را گذاشتند ) حتی یک لاست وجود نداشت ، پس عزیزی که می نویسی حواست به لاست همر دهکده غارت شده باشه ، بدون حواسمون هست !8)


    میشه منصفانه بفرمایید کدوم کتیبه بوده که فاصله ما با کتیبه از شما نزدیکتر بوده و شما زدید ؟ دقیق بفرمایید ممنون می شم ، دو کتیبه چسبیده به دهکده بندگان خدا رفته گرفته ادعای گولاخی هم می کنه ! یک کتیبه انبار رو پلیر در اتحاد شرق گرفته بعد رفته اتحادش یا شاید چادرش رو عوض کرده ، بعد به حساب لویال نوشتید ؟!


    فعلن بفروشید که قیمت ها رو به پایین خواهد بود ، هزینه این ساید فروشی گلوی شما رو زخمی می کنه بعدن ! حاج حسین آبرو برایت نماند، نمایش زرخریدان کتیبه فروش آخرش به کجا ختم خواهد شد ؟

    هر سروری بازی کنید تضمین می دهم که تک تک این پست ها و این عکس ها رو به عنوان ساید فروش و کتیبه فروش خواهیم گذاشت ،

    فقط مواظب باشید اینها تمرین زندگی واقعی است ، در زندکی واقعی فروختن بعضی چیزها قباحت داره برادر ! مثلن شرف ، حیثیت ، غرور ، شخصیت ، خانواده ، اینها رو نمی فروشن ، با هر بهانه ای بفروشی خیانت کردی

    دلیل و برهان و سخنان بیهوده هم فقط برای ارضای روحی است ،


    وطن فروشی از کجا شروع شد ؟

    از کتیبه فروشی !

    میگه نه آینده این بندگان خدا رو نگاه کن !

    تجمع کتیبه ها نزدیک بعضی از پلیرها یا نشان دهنده این است که شاید دوستانی می دانستند کتیبه ها کجا قرار می گیرند، یا خیلی خوش شانس بودند.

    در هر صورت همانطور که در نقشه کتیبه های شمال شرق مشخص است تمرکز کتیبه ها در وسط اکانت های برخی دوستان هم جالب بود

    امیدوارم به قیمت خوب بفروشند و خرج زندگی شون دربیاد

    پی نوشت : آقا وحیدی که تا قبل از برداشتن کتیبه در اتحاد شرق هستی و بعد از گرفتن کتیبه کوچ می کنی سمت خائنین به شرق، اینجا که بازی است ولی هرگز در زندگی واقعی اینکار رو نکن برادر ، ممکنه برات گرون تموم شه ، برو بخون ابراهیم خواننده ترک چرا نصف بدنش فلج شده !😂😂😂

    ساید فروش عزیز ، قیمت کتیبه ها رو بگیر ، زیاد ارزون نفروش ، لااقل خرج زندگی ات دربیاد .

    فکر کنم شش سرور شمال شرق بازی کردم ولی اینقدر احساس مالکیت به این مختصات تو سرور تراوین می کنی فکر میکنم حتمن قصد بازارگرمی داری و اینجوری داری میگی مثلن آبرو و شخصیت من رو ارزون نخرید ! می فهمم که فروختن آبرو و شخصیت بسیار برای شما دردناک است ولی خب نداری است و هزار مشکل بی درمان

    دوستان جنوب غرب به این بنده خدای زرخرید پول خوب بدین داره زمین پدری رو می فروشه ! یاد معتادها می افتم که اموال خونه رو برای خرچ مواد می خوان بفروشن هی ازش تعریف میکنن می گن پدرم باهاش خاطره داشته !


    زرخرید کیست ؟ کسی که معتاد تراوین هست ولی نمی تونه خرج گلدش رو بده و باید یه چیزهایی( شخصیت و آبرو و اخلاق ) رو بفروشد می دانم خودتان دوست ندارید آبروی خودتان رو بفروشید ولی خب اعتیاد و نداری بد دردی است ، امیدوارم مشکلات مالی شما و همه لویالی ها با فروش کتیبه و ساید حل شود ،

    در هر صورت ببخشید که ما نتونستیم خرج گلد شما رو بدیم ، عذرخواهی می کنم و درخواست میکنم که دوستان جنوب غرب به شما عزیزان که محتاج کمک هستید کمک کنند ،؛ بالاخره راه دور نمی ره ، یک جوونی پای سیستم میشینه ، اعتیاد به تراوین خیلی بهتر از اعتیاد به خیلی چیزها محسوب میشه ، دوستان جنوب غرب انشالله خیرشو ببینید


    پی نوشت : نداشتن زر خجالت ندارد ! زرخرید بودن جرم نیست

    فکر کنم این بحث قدیمی باید پایان یابد ، حوصله ام سر رفت بابا ، بی خیال دیگه ، ما مسوول بی اعتباری شما در بازی تراوین از بابت فروش کتیبه و خیانت به ساید و اینها نیستیم ، تصمیم گرفتید پاش وایستید ننگش هم مال خودتونه تبدیل به افتخار هم نمیشه به هیچ روشی! ، هر جایی هم بازی کنید به عنوان سایدفروش اسم روتون هست ، بی خیال دیگه ، ما هم قول می دیم هر جایی رفتید داستان رو تعریف کنیم که شما راحت شناخته بشید

    بی خیال !


    دوستان تحلیلی از وضعیت نیروی ناتارها دارند ؟

    حاج حسین سلام

    بهتر است این موارد را برای همه عزیزانی که در اتحادتان هستید بفرمایید ، فکر می کنم در مذاکره برای آخرین بار باز شد و دوستان همچنان اصرار بر موارد عجیب و غریب دارند ، بهتر است همانطور که می گوییم ؛ عمل کنیم ، نه برعکس آن!


    پی نوشت : هفته دیگر بازی آغاز خواهد شد !

    بازی خوبی شده انشاالله همه لذت ببریم

    فقط به نظرم شعار ما به خاطر ساید شمال شرق و این خالی بندی ها کمی برای التیام و کاهش تبعات روحی و روانی است .

    امیدوارم همه لذت ببریم ولی صادق باشیم ، اینکه کلام ما " شمال شرق " و عمل ما "نابودی شمال شرق " باشد، صادقانه نیست .


    پی نوشت : زمان کتیبه ها مشخص می شود عملکرد هر ساید چگونه است ، و بعد از آن پوش کردن ها و ساختن ها و کار تیمی نشان خواهد داد که هر تیمی در چه وضعی است ، اختلافات بین سایدی بر سر کتیبه ها تازه آغار مید گیم است !

    پیش بینی : یکماه بعد از کتیبه ها موج رفتن از سرور شدت خواهد گرفت .

    حاج حسین سلام

    فرضیه شما مردود است ، شما مقصر اصلی تحلیل قدرت شمال شرق هستی ، کمی اندیشه و صبر و همراهی آن چیزی بود که باید انجام میدادی ، ولی هیجان و خیانت و احساس خود بزرگ بینی و این لحبازی کودکانه شما و دوستان عزیز لویالی منابع شمال شرق را که مهترین آن زمان است را تحلیل برد

    شما عامل اصلی وضع موجود هستی ، حسین جان صادقانه عرض می کنم

    مقصر اصلی وضع موجود در شمال شرق شما هستید ،

    راه حل دادن های شما بیشتر برای عذاب وجدان شماست و پوشش دادن خطاهای شما ، حقیقت این است که ما به جای کمک به هم در مقابل جنوب غرب ، باید به فکر زدن همدیگر باشیم ، و این موضوع خروجی تصمیمات کودکانه است.

    راه حل مشخص است ، اگر شمال شرق خاک شماست و دوسش دارید ، یا اکانت ها را واگذار کنید یا حذف کنید .

    راه حل های دیگر وقتی در فروم سخن از فروش کتیبه های شمال شرق کردید درش بسته شد

    ایکاش زودتر آمده بودم تا ماجرا به اینجا ختم نمی شد ، ولی حتی در آخرین مذاکرات هم شنیدم که نشد که بشود

    فکر نمی کنم پل خراب نشده ای باقی مانده باشد