نقد و بررسی سرور فینال | آغاز 25 بهمن 1398 |



  • تبریک به تیم کلاه بردارا

    بالاخره تو پلن زدن دارن پیشرفتایی میکنن. از تنظیم تایم لانچ (همه ساعت 4 صبح لانچ کنیم) رسیدن به اینکه حدود تایم لندو نزدیک در میارن و در حد یک الی دو دقیقه اختلاف داره

    اما خب یکم دیگه باید تمرین کنید. کلا ترتیب همرها رو برعکس زدید. یعنی اون که رم بیشتر داشت به نظرم باید اول میخورد. بعد رم بعدی و بقیه

    و یه سوال فلسفی داشتم از دوستان کلاه بردار که توضیح بدن که اینطور به نظر میاد موج کاتا همراه اتک ها نبود و حتی چیفر هم داخلشون نبودد. دلیل لانچ این حملات چی بود؟ یکم به ما هم یاد بدید. زکات علم نشر آن است


    از بچه های شمال شرق هم تشکر میکنم بابت دفاع های خوبی که داشتن و به همه کسایی که درگیر بودن و تلاش کردن خسته نباشید عرض میکنم. من دو سه روز درست و حسابی نبودم و کلی خبر شده.

  • دوست عزیز قبل درافشانی کردن برو ببین قضیه چی به چیه


    6 تا همرجنگی رم و کاتا جلوزن خورد و 8 تا چیفر بعدش.



    همین پلنی که شما مسخره اش میکنی باعث شد حتی یک عدد دف از طرف ساید روی تارگت اصلی نباشه


    و در نهایت شما بهترشو بزن بعد بیا مابقی رو نقد کن

  • عه راست میگی بعدش گویا چیفرا بودن و چنج کپ شده

    من از ترتیب حملات و تایم بندیا چنان در تحیر بودم که اصلا نفهمیدم چی شد. عذر بنده رو بپذیرید

    فقط برای شما خوشحالم که تایم بندی طوری بود که وسطش نمیشد اینسرت اقامتگاه زد :دی مجبور شدن دیگه چنج کپ کنن. یاد بازی جام جهانی ایران و آرژانتین افتادم که وقتی با یک گل باختیم ملت خوشحال ریختن تو خیابونا

  • عه راست میگی بعدش گویا چیفرا بودن و چنج کپ شده

    من از ترتیب حملات و تایم بندیا چنان در تحیر بودم که اصلا نفهمیدم چی شد. عذر بنده رو بپذیرید

    فقط برای شما خوشحالم که تایم بندی طوری بود که وسطش نمیشد اینسرت اقامتگاه زد :دی مجبور شدن دیگه چنج کپ کنن. یاد بازی جام جهانی ایران و آرژانتین افتادم که وقتی با یک گل باختیم ملت خوشحال ریختن تو خیابونا

    آهان تازه فهمیدی داستان چی بوده،نوش جونت


    این مثالی که زدی بیشتر در مورد کسی که کپشو به دست خودش نابود کرده و الان خوشحاله مصداق داره مگرنه ما که کپامون سر جاشه :دی


    البته حدس میزنم چنتا اکانت دیگه تون از ترس مث دیشب در نبرد با دشمن فرضی چنج کپ کرده باشن چون سایدی که با 50 میل دف عرضه نداره 19 تا تارگت رو secure کنه پلیراش روش دفاعشون چنج کپ کردنه :دی

  • با سلام و احترام خدمت کلیه پلیر های سرور.

    طبق معمول با یه اکانت معمولی برای دنبال کردن بازی دارم بازی میکنم.

    و طبق معمول در ساید همیشگیم Se.

    خواهشی که از دوستان تازه وارد دارم این هست که به پیشکسوت های این بازی احترام بگذارن.

    داشتم فروم رو دنبال میکردم که دیدم دوستان دارند فحش و دری وری به دوستان قدیمی این بازی نثار میکنند.

    لطفاً احترام بزرگترهاتون رو نگه دارید.

    این ها کسایی هستن که به اساتید خودتون بازی یاد دادن و شماها خبر ندارید.

    شاد و پیروز باشید.

  • سلام
    اول بگم که من از فن های درجه 1 کلاه بردارا هستم تو این سرور : دی
    ترتیب اتک ها هم برای من زیاد قابل درک نبود. که قطعا از تجربه کم پلنر بوده
    در مورد چنج کپ کردن ، به نظرم زیادی دارید مته به خشخاش میزارین دوستان
    حدودا 2ساعته که وارد هفته 10 بازی شدیم و رید نفر اول تاپ تن در هفته گذشته حدوداً 2میلیارد بوده !
    برای اینکه بدونیم این رقم چقدر بزرگه ؛ برای آپ کردن کامل یک 15 کراپ تا سطح 20 ، حدودا 160میل منبع نیازه .
    یعنی با این مقدار میشه حدودا 13تا کپ از صفر تا 20 رسوند .
    تو سرور 2ایکس و تو هفته 10 بازی این عدد یعنی یک شوخی بزرگ
    پس جوری بحث کنین که انگار تو یک سرور بینهایت دارید بازی میکنین و دستآورد هاتون صرفا از بین بردن پارامتر زمان هست نه منبع!

    در مورد کلاه بردارا هم خیلی باهاشون عشق میکنم . همینکه آرمان و هدف دارن و بدون مولتی دارن بازی میکنن، به اندازه کافی ارزشمنده

  • با سلام و عرض ادب خدمت دوستان گرامی

    من به عنوان یک شخص کاملا بی طرف فقط یک چیز رو میخوام یاد اوری کنم .


    آیا مولتی بازی حد و مرز داره؟

    ایا کسی که دم از بازی پاک میزنه فقط به شخصه یک اکانت است و از اول سرور روی هیچ اکانتی که دوستان و اشنایان بازی رو ترک کردن لاگین نکرده؟


    ببینین وقتی ادم یک کاری میکنه البته نظر شخصی من هست و شاید کاملا اشتباه باشه توی یک گروه چند نفره وقتی تصیمی گرفته میشه با توجه به رای بیشتر اعضا کار ممکن اعمال میشه شاید نفر بغلی که نظرش فرق داشته ناراحت بشه ولی مجبور به قبول اون وضعیت ممکن هست.چرا که وارد اون گروه شده و داره اونجا زندگی میکنه.


    الان شما بیاید تمامی پلیر های هر چهار ساید رو جمع کنین ایا نظر همه روز اول سرور این بوده که بدون مولتی بازی کنند؟ یا رای اکثریت مولتی بازی بوده؟


    پس من به شخصی یا طرفی یا گسی بی احترامی نمیکنم و فقط میخوام بفهمونم درسته بعضی وقتا از بعضی چیزا ناراحت میشیم که دوست نداریم انجامش بدیم ولی مجبوریم.

    از روز اول سرور کاملا در جریان این بودیم که این سرور سروری هست برای به رخ کشیدن پتانسیل و قدرت بی چون چرای همدیگه پس به عنوان یک ادم بی طرف میگم ناراحت نیستم که رنک یک غارت نیستم یا بیست تا همر ندارم من به خواست خود وارد سرور شده و تمامی عواقب اون رو هم سنجیدم .


    پس خواهش میکنم همگی چه ان ای، اس اسی . ان دبل. اس دبل

    با متانت بدون بی احترامی به عقاید و منظر اکثریت احترام بزاریم حتی اگه بر خلاف میل باطنی ما باشه.


    دوستی ها و رفاقت ها رو سر یک بازی تخریب نکنیم که شاید به دست اوردن یک رفیق چندین سال طول بکشه ولی از دست دادنش یک لفظ کاملا ناخواسته.


    پ.ن : عمو رضا شاکی هستم ازت اساسی که بدون رعایت اصول کپی رایت موز رو وسط میندازی


    پ.ن : چنج کپ چیز بدی نیستا با این حجم رید😊

    پ.ن : نیما گاد کیل به یادتم حواسم بهت هست :)

    پ.ن : سجاد پینوشتام درست بود؟ 8o8o

    پ.ن : وینتر ایز کامینگ 😃😃:sleeping:


    کاروی موزی:saint:

  • هدف ساید جنوب غرب : چیف کردن دهکده اکانت تروریست


    وضعیت : ناموفق


    هدف ساید شمال شرق : جلوگیری از چیف شدن دهکده اکانت تروریست


    وضعیت : موفق



    حالا اگه هدفتون کشتن نیروی دفاعی بود بگین قسمت اول رو ویرایش کنم.


    ____________________________________________


    پ.ن: از تاریخ شروع تراوین هیچ بحثی راجب اینکه کی بیشتر ضرر کرده به موفقیت نرسیده و هر سایدی وضعیت خودش رو بهتر میدونه. وقتتون رو صرف کار و بحث بهتری بکنید.


    پ.ن: میخواستم ارجحیت زمان بر منابع رو در اسپیدترا توضیح بدم که دوستان لطف کردن توضح دادن.


    پ.ن: دوستی که گفت به بزرگتر ها احترام بذارید ، ما سعی میکنیم به همه احترام بذاریم اما کهولت سن و بازی بلد بودن اما کنارش رعایت نکردن اصول اخلاقی احترام نمیاره. احترام متقابل احترام میاره. موفق باشی


    پ.ن: فونت رو بزرگ نمیکنید حداقل متن رو Bold کنین. چشم نمونده برامون X(



    سیاستمدار انسان‌ ها را به دو دسته تقسیم می‌ کند؛ ابزارها و دشمنان.


  • خوب سلام مجدد

    خیلی دیدم که کلا تو همه سرور ها بحث سره اینه که کی سود کرده تو یه اتکی کی سود نکرده اگه نظر من رو بخواید چند ایتم تو سود زیان هست خواستم به اطلاعتون برسونم ..

    اولین مورد منابع مصرفی برای ساخته شدن اون همر یا اون دفاع


    معیار دوم ؛هدف پلن


    معیار سوم جایگزن و ترجیح .. شاید خیلی ها این فاکتور ها رو برسی نکنند و بگویند که مثلا ما سود کردیم فلانی ضرر کرد؟! مهم ترین مسله معیار هر کسی است برای اتکی که میزنه!چی از بین رفته و چی بدست آورده!


    معیار چهرم زمان ساخت و ریکاوری


    ------------------------------------------

    و اما برسی کنیم آیتم های سود و زیان رو ..


    اولین مورد منابع هست " همین طور که یکی از دوستان اشاره کرد منابع اول سرور کاربردی است و به مرور زمان نقش خودش رو کمتر میکنه چون که نه تنها کمک و انتقال منابع به یکدیگر راحت تر میشه علاوه بر اون تولیدات دهکده ناتار ها و کلا غارت رو به نجومی افزایش پیدا میکنه بنابراین این مورد حداقل خیلی تو معیار های پلن زدن مهم نیست ..


    دومین مورد هدف پلن هست ؛که تا حدودی کلی گرایانه هست و تا حدودی میشه ازش نتیجه کلی گرفت حالا چه مدافع چه مهاجم مدافع تحت عنوان دیوار کردن کامل حریف و جلوگیری از صفر شدن یا چیف نشدن ده و مهاجم هم باید ببینه اگه به قصد دیستروی بوده ایا پلن موفی بوده یا نه؟! اگه چیف دهکده بوده ایا موفق بوده یا نه؟!


    سومین مورد جایگزین و ترجیح هست که برای خودم تنها این معیار مهم هست ؛ اینکه چه چیزی گرفتم و چه چه چیزی از دست دادم برای مثال پلنری که میاد مثلا برای یک تارگت ۴-۵ تا همر میزنه قطعا میدونه احتمالش هست ۴ تا از اون ۵ همر هم دیوار شه بنابراین به تنها چیزی که فکر میکنه جایگزینی هست اینکه من برای مثال ۴ تا همر جنگی زدم ؛ یه همر واندر زن گرفتم و مقداری دف که خودش براساس محاسبات خودش راضی هست همچنین این مورد تا حدودی قسمت ۴ رو هم پوشش میده قطعا زمان ساخت کاتا و رم واندر زن ها بسیار سخت تره همچنین شارژمدام بنابراین این گزینه از نظر بنده + زمان مهم ترین معیار ها برای آنالیز اتک ها هستند..


    و در آخر زمان ؛ زمان بسیار مهمه خیلی اوقات دیده شده حتی کسی که بیشترین غارت رو داشته و بیشترین منابع رو به خودش دیده بهترین همر سرور رو نساخته؟! تنها دلیلش عدم اهمیت به زمان ساخت نیروهاش بوده این مورد تو مهاجم سخت تره چرا که از یک دهکده باید ساخته شه و ریکاوری تو مدافع راحت تره چون از کلی دهکده و اکانت بیرون میاد به علاوه تعداد جنگ آموز بیشتر تو روند کار تاثیر مثبت و ویژه داره اما حالا چه جوری برسی کنیم .. مورد اول به نظرم برای این تایم از بازی راحت میشه خط زدش اما موارد دیگه در مورد اتکهای دیروز جنوب غرب همراه شمال غرب رو شمال شرق اگه مورد دوم رو باز کنیم یعنی هدف پلن؛ دیستروی دهکده رو میبینیم که در آن ناموفق بوده همچنین مورد سوم جایگزینی هم اتفاق نیافتاده چون فقط مقداری از دف زده شده که ریکاوری راحت تر انجام میگیره نسبت به همر همچنین از نظر زمان هم ریکاوری اون همر ها بیشتر بوده بنابراین با توجه به این ۳ معیار مورد دوم و سوم و چهارم پلنشون ناموفق بوده..


    اما در مورد اتک جنوب شرق با اینکه همر اول دیوار شد مورد سوم جایگزینی رعایت شده و یک همر جنگی سایز عالی دیوار شده در عوض ۲۰۰ ک دف و همر واندر زن گرفته شده که میشه گفت پلنشون کاملا موفق بوده ..



    همچنین امروز و پلن کلاه بردارا اگه هدف مورد نظرشون رو نگاه کنید چیف بوده که موفق به انجامش نشدند علاوه بر اون مورد سوم جایگزینی هم اتفاق نیافتاده چرا که ۵ همر دیوار شده و ۳۰۰ ک دف زده شده که ریکاوری و زمانی به نسبت به همر سریع تر انجام خواهد شد و موارد سوم و چهارم و دوم رو به این است که پلنشون کاملا ناموفق بوده..



    این تحلیل ها صرفا از روی اینکه من با فلانی لجم یا اینکه حال نمیکنم با طرف گذاشته نشده صرفا برای این گذاشته شد که یکی از اون سره دنیا داد نزنهه یهووو ما زدیم ترکوندیمتون اون یکیم بیاد بگه ههه عمرااا! سعی کنید حداقل با این معیار ها اتکتون رو بسنجین تا یه مقدار سطح فروم هم بره بالا..!


    به امید سروری جذاب تر

  • سلام و خسته نباشید به همه دوستان

    خب اول از همه اتک های دیشب لانچش مشکل داشت چون بین اتکها فاصله بود و دوبار دیوار اپ شد که خودش تاثیر زیادی روی تلفات داشت و حتی راحتر از اون میشد اینسرت لوح زد

    نکته بعدی این که مقایسه کردن اشتباه هستش که یا واقعا دوستان نمیدونن و یا نمیخوان بدونن چون از هر لحاظ تارگت دیشب اشتباه بود چون اگر برای ده بود یه همر جنگی ارزش دیوار شدن ۲تا همر جنگی رو نداره در کمترین حالت اگر برای کم کردن دف بود بازم اشتباه چون توی یه اکانت با ۱۰تا دهکده هر کدوم ۲کی پیاده بکشی در روز میشه ۲۰ کی ولی ۲کی گرزی توی هر دهکده به درد هیچی نمیخوره

    ولی چون من پست های فروم دوستان رو از یه دیدگاه دیگه نگاه میکنم و عوض شدن موج فروم رو با پلن های داخل بازی کنار هم میزارم

    الان دوستان عزیزدر ساید های دیگه میخوان ساید ان ای رو تحریک کنن که ان ای هم اتک بزنه چراچون همین قضیه ریکاوری همر و دف برای ساید ان ای هم پیش بیاد از طرفی چون ان ای از لحاظ کتیبه برتری داره و جنگ یونیک و ۴تا کتیبه احمق که اون هار هم جنگ یونک حساب کنیم با ۵تا کتیبه جنگ یونیک که روی اکانت های مختلف میره و به جز همرهای واندر زن و فقط یه دور جنگی هارو شارژ کنن همرهای جنگی سنگین تری خواهند داشت ودر اخر بازی که بیشتر دف روی واندر ها هستش وساید ها کمتر می تونن به هم کمک کنن اون موقع ان ای راحت میتونه هرجارو بخواد شخم بزنه و حتی همر های واند کوب هم بگیره برای همین هی دارید پست میزارید که مثلا تحریک کنید ولی این بدونید هرچیزی وقت داره (عمو حسام وانتد در جریانه)😁

    پارتیزان جان چنج کپ کردن خودش یه نوع دفاع هست از دهکده که این تایم سرور چیزی نیست که بخوای بهش بنازی الان کپ مولتی ۱۶هست به بالا البته به خاطر خودت میگم وگرنه دمتم گرم کلی میخندیم به پلن هات اون از اولین پلن که گفتی ما لذت لانچ همر میدیم به خود طرف و گفتیم همه ۴صبح بزنن که اونجا هم دف کشتید :Pبرای ۹ کی گرزی از ترامپ هم تشکر کردی ولی واقعا۹کی گرزی اون همه اسم زحمت کشیدن لامصب با اون همه اسم میشه واندر ۱۰۰کرد اینم از اتک این سری که هی دیوار اپ شد فکرش بکن دیوار ۱۶ کنی توی پلن چیف اونم وسط اتک !!!!با این ها هم کاری ندارم فقط این بگو برای همر گرفتن از بچه هاتون mmهم میزنی ؟؟


    پند:یه سیب میندازی بالا هزار تا چرخ میخوره تا بیفته زمین

    ضرب المثل :گنده نگوی کم بگوی

    نتیجه اخلاقی :الان چیزی نگیم که اخر سرور در افق محو بشیم

    شرمنده یکم زیاد شد هی نمی خواستم پست بزارم دیگه بعد این پلن و پز دادن همچین خرابکاری ترکیدم دیگه^^^^^^

    موفق پیروز باشید

    شاخ بودن توی فضای مجازی مثل پولدار بودن توی بازی GTA میمونه! :saint: :saint:


    MONAKO مامور مخفی

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط norollah ().

  • سلام و صبح بخیر

    اول اینکه یه صحبتایی در مورد اشتباه بودن ترتیب اتک ها گفته شده بود که کاملاً اشتباه هستش.


    اول اینکه ترتیب کلی رعایت شده و اول رم ها خورده سپس دوتا موج کاتا و سپس چیفرها که ترتیب رعایت شده.


    بعضی گفته بودن چرا رم بزرگتر اول نخورده و علتش این بود که همر رم اکانت ایمورتال همر اول اتحاد ما بود و ما انتظار دف حداقل 200کی رو داشتیم و میخواستیم تا جایی که بشه اون همر کمترین خسارتو ببینه برای همین اول از همه همر رم اکانت dante کوبیده شد که صاحبش به دلایلی دیگه بازی نمیکرد و گندم منفی هم با توجه به عدم حضور صاحب اصلی قابل تامین نبود و اولویت اول برای فدا شدن بود.

    بعد از اون دوتا دمپایی از اکانت zarazora و perfect خورد و بعدش تازه اولین همرای اصلی یعنی رم kabir و سپس کاتا wow خوردند و در نهایت همر ایمورتال.


    و بعد همه اینا هم 8 عدد چیفر توی سه موج و در یک ثانیه


    حالا طی مکالمه ای با صاحب اکانت متوجه شدیم که یک دقیقه قبل از نشستن اتک اول چنج کپ رو انجام داده و قطعا با توجه به اینکه تیم دفکوردی ساید از تشخیص اتک ریل عاجز مونده اکانت چاره ای جز چنج کپ روبروی خودش نمیدیده.


    اما توی یک نبرد عملکرد دوطرف بصورت مجزا بررسی میشه.

    که در اینجا میشه به عملکرد نامطلوب تیم دفکوردی شمال شرق میشه اشاره کرد که با تماسی که ناصر جان دقایقی قبل از نشستن پلن با یکی از اعضای شمال شرق گرفت متوجه شد تارگت اصلی اکانت لیدوکایین تشخیص داده شده.

    و این برای بار دوم بود که این تیم در تشخیص اتک ریل عاجز موند و تقریبا دفاع از دهکده به خود صاحب اکانت سپرده شد که مثل پلن قبلی SE مهاجم موفق به رد کردن دفاع شد و نان کپ در خطر چیف قرار گرفت که اگه بجای پلن چیف مثلا پلن صفر کردن اجرا شده بود نان کپ بی برو برگرد می‌پرید.

  • اولی این که سن شما چقدره ؟؟؟

    مثل پلن قبل مهاجم موفق بود ؟؟؟

    واقعا کی رو داری گول میزنی خودت رو یا میخوای روحیه بدی به پلیرها ت میگم اگر چنج کپ هم نمیکردن با لوح ردیفش کردالان واقعا داری به چنج کپ مینازی

    ؟؟

    واقعا ببین کار دات کام به کجا کشیده اینا لیدرهاش بودن بنده خدا پلیرها رنگ بردن ندیدن فکر کنم ^^^^^^

    بعد تو داری از دف کورد ان ای ایراد می گیری واقعا عزیزم موزها رو برداشتی ۱دونه بخور فکر کنم چندتا باهم خوردی معدت تعجب کرده مغزت درگیر معده شده دیگه داری اشتباه میزنی اگر واقعا برد کردید ۶ تا همر بدین ما دیوار کنیم من خودم یه کپ ۱۵ چنج میکنم اگر واقعا برد کردید ؟؟قبول میکنی

    مطمعا توی دات کام بازی میکردی ؟؟

    مطعا هستی اونجا لیدر بودی؟؟؟

    مطمعا تراوین بازی می کردی (واقعا سر این سوال یکم فکر کن):):)

    اصلا مطمعا این چیزهایی که از پیشینه خودت میگفتی توی بیداری بوده :(:(:(

    شاخ بودن توی فضای مجازی مثل پولدار بودن توی بازی GTA میمونه! :saint: :saint:


    MONAKO مامور مخفی

  • اکانت موناکو عزیز همون نیستی سرور یک ایکس تو اس ای بودی فارم ما بودی؟؟؟ با سعید کستیل بودی؟؟؟ یادش بخیر میگفتن نخودی تیم ماست!!! حسابش نکنید!!! با مولتیم فارمت کرده بودم!!! اسکرین شاتاش فکر کنم هنوز هست!!! حتی صدای ضبط شدتم هست فکر کنم!!! تو تیم اسپیک که مال همین اسپید ترا بود!!! یادش بخیر!!! حالا بزرگ شدی!!! مامور مخفی شدی!!! ولی شنیدم بازم عروس ne هستی!!! حالا اون سرور ما که سایدی حذف کردیم ولی اگه میموندیم اینجوری شاخ نمیشدی از تراوین حرف بزنی!!

    شوخی کردم نورالل.. جان ما دوست داریم! ولی واقعا از حجم کل کلت کم کن!! اخه بازیه ارزش توهین و تیکه نداره!!! بازیه خدایی!!


    لینک اتکای امروزم یکی بزاره ببینیم!!! بازی خدایی داره جذاب میشه! بخصوص وقتی ne به حرفاش عمل کنه و شروع کنه عواملین 3 به 1 رو بزنه !!


    به امید بازی جذاب تر در ادامه!!

    هیچ کس زیبایی ها را به یاد نخواهد آورد، ما تنها برندگان را به خاطر می آوریم.

  • سامان بزرگترین اشتباهت این بود این سرور 5 تا ویرایش شد رو راه دادی تو سایدت. خوبه یه بار جلوشون بازی کردی تو ir

    یعنی عامل سه به یک شدن سایدت هم همین تیم لیدوکاینو رفیقاشن ، بزنیشون نزنیشون براشون فرقی نداره ، به هر حال درس عبرتی باشه برات


    اتفاقا داشتن ارمین و سپهر تو سایدت یه وزنه های خوبین ولی اون تیم که راه دادی تو سایدت هر سایدی رفتن آب اون ساید رو قطع کردن می تونی تو سوابق ir و حتی سرور های قبل اسپید ترا ببینی....



  • سلام محمد جان

    در مورد تایم لانچ ها برای گمراه کردن با فواصلی زده شد بود که وسطش نشه کاری انجام داد . تایم لانچ اتک ها رو هم خواستی تو واتس آپ برات میفرستم که ببینی اگه قرار بود سر تایم بخوره راحت میشد بخوره ولی خودمون نخواستیم بخوریم .

    مثلا خودمون ۱۰ ک شوالیه صادق رو تو پلن نزدیم که بچه های شمال شرق اسکات بکشن و ببین نیرو تو ده هست پس اتک های قبلی فیک هست چون اینقدر به پلنم برای جابجایی دف روی تارگت های شمال شرق ایمان داشتم که گفتم احتیاجی به این نیروها نیست

    ۲ تا از همر بدون هیرو لانچ شد چون چکمه ۵۰ درصد پاشون بود برای گمراه شدن تیم دفکوردی شمال شرق ( که هر دو همر لینک سبز برگشت )

    تایم ها جوری با فاصله زده شد بود که وسط اتک ها نتونه کاری که لازمه بکنه برای همین قبل از رسیدن اتک ها چنج کپ شد

    به جاش روی اون یکی نان کپش تایم و فاصله ها جوری بود که پلیر هیروش رو بفرسته اونجا که اگه چیفر خورد بتونه لوح بزنه .

    دیگه سر یه تایم خوردن یکم خز شده و هر پلیری که سرور دومش باشه میتونه سر تایم بزنه الان بعد از در آوردن تایم ها اگه بتونی فاصله بین اتک هات رو برنامه ریزی کنی برای گمراه کردن هنر کردی داداش .


    در مورد اون پلن مثلا ۴ صبح لانچ شدنی که شما فرموردی فکر نکنم هیچ آدم عاقلی کاتا از یک خونگی با کاتا از ۲ ساعتی رو با هم مچ کنه و معمولا تو اون دو ساعت تایم که اتک بعدی برسه ۳ راند میتونه بزنه تو اون پلن تنها اشتباهمون این بود که فرض کردیم شما خواب هستین .

    شاد و پیروز و سربلند باشین

    دوتا از اکانت ها

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط Kolahbardar ().

  • داداش فقط یه نکته بهت میگم . توی دات کام چنج کپ کردن همون کراپ ۱۵ یعنی حداقل یک هفته عقب افتادن از بازی و حداقل ۶۰۰ هزار تومان پول نقد برای گلدش پس اگه تو از دات کام خبر نداری و اتفاقاتش رو نمیدونی نظر نده چون اونجا طرف حاضر هست دلیت اکانت کنه ولی چنج کپ نه .

    اگر تایم چیفرها جوری بود که میتونست لوح بزنه چرا نزده ؟ :/:/:/

    صرفا جهت اطلاعتون بعد از هر اتک ۲ ثانیه طول میکشه که سرور لود بشه و تا تو میخواستی روی لوح کلیک کنی ده پریده بود . اینو که بهت یاد دادم یه بار رو خودت امتحان کن ببین با فاصله ۵ ثانیه هم میتونی لوح بزنی یا نه .

    خدایا شکرت که رسول مولتی رو برای اینا آزاد گذشته که کارهایی که یه موقع برای پلیر انجامش سخت بود الان با افتخار بیاد بگه منابع و گلدم نامحدوده و چنج کپ که موردی نداره

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

  • سرور داره به نقشه میرسه هنوز توی مولتی اکانت بودن گیر کردی ها

    اگه شمال شرق مولتی داره جنوب شرق هم داره

    اگه شمال شرق مولتی داره جنوب غرب هم داره

    اگه شمال شرق مولتی داره شمال غرب هم مولتی داره

    کلاهبردارا ندارن به خودشون مربوطه

    دور اکانت مارادونا ، افکت ، کاپیتان ، کچمه تیم ، یویو و .... نگاه کنی کاملا متوجه میشی که داستان چیه

    حالا شمال شرق چهار تا پلیر بیشتر داره این به چشم اومده

    اینجا اسپید تراس قانونش اینجوریه دوست داری بازی کن دوست نداری به سلامت

    راجع به 15 کراپ هم ما پی منبعشو به اکانتمون مالیدیم و چنج کردیم فکر نکنم ارتباطی داشته باشه به کسی

    15 کراپ ما هم تا شب 17 میشه اسکرین خواستی میدم ببینی همش با گلد حل میشه

    از سایه برو پوستت چروک میشه

  • خیلی دیدم که کلا تو همه سرور ها بحث سره اینه که کی سود کرده تو یه اتکی کی سود نکرده

    سلام آرمین جان


    چند تا سوال داشتم

    • ۱. دلیل ساخت همر جنگی چیه؟
    • ۲. دلیل خرج کردن همر جنگی چیه؟
    • ۳. کسی که زمان کتیبه ها ۱۵۰ کی همر جنگی میسازه آیا تو فکر ریکاوری بعد خرج شدنش هست؟

    نظر بنده

    • ۱. همر جنگی به دو دلیل ساخته میشه یک برای پلن صفر کردن واندر زن ها و دو درصورت دیوار شدن کشتن حداکثری نیروی دفاعی
    • ۲. نکته اولش در بالا ذکر شد اما همر های جنگی اگر خرج نشن به هر نحوی، از پتانسیل ساخت نیروی دفاعی ساید کاسته میشه چون سایز همر از یه جایی به بعد نیاز به گندم بالا داره و حتی ارزش دف کردن هم پیدا میکنه در مقابل باز هم اگر خرج نشه نیروی دفاعی حریف به قدری زیاد خواهد شد که اون همر ها هم دیگه جوابگو نیست (تحلیلی که خودت سرور قبل از جنوب غرب داشتی)
    • ۳. با توجه به نکته اول و دوم اگر همری زمان کتیبه ۱۰۰ کی گرزیه توی همون زمان تاثیر مناسبی داره و اگر دیوار بشه دیگه نباید ریکاوری بشه چون ۱۰۰ کی همر اگه الان دیوار شه تا ریکاوری بشه میشه زمان نقشه ها و زمان نقشه ۱۰۰ کی همر کاری نمیتونه بکنه غیر از کاستن از گندم خور دفاع.

    نتیجه: همر جنگی ساخته میشه برای کوبیدن به در و دیوار و اجرای پلن ها و در هر دو حالت تاثیر خودش رو میزاره این که درصورت دیوار شدن بهترین استفاده ازشون شه رو توی پلن اس دبل دیدین... تارگت با پاپ بالا و حداکثری مورال پوینت و دیوار رومن... پس زیاد توی قید و بند سود و ضرر نباشین کسی که همر جنگی میسازه پلنش همینه!


    چشم نمونده برامون

    شما هم سعی کن کمتر استحکاک ایجاد کنی ;)


    پ ن: فونت کوچک و Bold نشده

  • تارگت با پاپ بالا و حداکثری مورال پوینت و دیوار رومن..

    با سلام


    این دومین باره دارم این عبارت رو پست های شما مشاهده میکنم..


    شاید از ناآگاهی من باشه اما میشه یه مقدار توضیح بدید ..


    مورال صرفا تاثیر توی اضافه کردن پوینت دفاعی صرفا در صورت کمتر بودن پاپ مدافع داره.

    و تاثیری توی اضافه یا کم کردن پوینت هجوم نداره!

    یعنی اگه اکانت مهاجم چه ۱ دونه یه ۱۰۰۰۰ دونه جمعیتش کمتر از مدافع باشه تاثیری توی قدرت هجومی نمیزاره..


    این عبارت شما کاملا اشتباه هست.. لطفا اینقد تکرارش نکنید و در پلن هاتون دنبال کشتن دف بیشتر به این صورت نباشید با تصور اینکه به قدرت هجومیتون اضافه شده..



    پ.ن:

    برای درک بهتر میتونید این فایل رو مطالعه کنید


    http://uupload.ir/view/8qb_%D9…88%DB%8C%D9%86%D8%AA.pdf/