Posts by lucifer

    با سلام.

    بعد از حذف ان دبل با اون کیفیت حجومی ، سرور با پلنها و همرهایی که دیده شده توش قشنگ معلومه چه مقدار از کیفیتش کاسته شده! به جرات میگم اگه بحث ادمین نبود و میموند کیفیت فرومتون هم حتی بالاتر بود چه برسه به سرور!


    اقا کلی خندیدم و احسان واندر کلی سلام رسوند تو گروه تلگرام به حمیدرضا بمب!

    منم سلامی گرم میکنم به حمیدرضا بمب و خاندان گرامش


    خدمتشون عرض کنم به یاد ندارم همری رو ساید ما بلند شده باشه که مارو قلع و اینا کرده باشه! از کدوم سرور میگی نمیدونم ولا! شما که ده دیفالتتو از ترس خودت کاتا میکنی میری کشاورزی وسط بیابون که نگو داداش! برو همون شلغمتو بکار انشالاه که فصلش بیاد و جواب بده.

    مازیار به عنوان کسی که همجوره بینتون بوده از اول خوب گفته بود که یه جا داشتید حذف میکردید که اومده کمکتون! حالاشماها گنده برداری زدن مارو میکنید؟ نکنید خدایی میخندن بهتون!


    یه اصلاحیم بزن یکی از این دوتارو بزار کیلیپت و پروفایلت:

    1. اگر طالب صلح هستی اماده جنگ شو اگه اماده جنگ نیستی با ادمین تماس بگیر


    2. در بیشه کفتارها این یک قانون است اگر اماده جنگ نیستی با ادمین تماس بگیر!

    سرور جالب شد! اول سرور هم گفتیم ما اهل سه به یک کردن به ضرر کسی نیستیم چون هدفمون لذت بردن از بازیه بلعکس امرداد و البته که مشکلی هم نداریم با سه به یک علیه خودمون!! دف ان ای! جاسوسی از sw ! دخالت تو امور ساید دیگه!خواستن بستن متا سه به یک قبل از حذف ساید ان دبل !


    حقیر چه تیمی هست؟


    تو درگیری دوساید وقتی سایدی از دوساید دیگه کمک میخواد میشه حقیر!! نکته جالبش اینه همون حقیر به این قناعت نمیکنه و از مدیر کمک میخواد!! اقا توو رو خدا بگو مارو نزنن! اقا....


    خدارو شکر حذف کردیم رفت! امرداد کثیف ترین تیم تاریخ تراوین! ما رو باش به مازیار ویسای اینا رو دادیم که ببینه از ادمین کمک خواستن و دخالت شده تو بازی یا نه! درود بر شرفتون تو این بازی!


    ما 2 ماه بازی کردیم و حال کردیم! امیدوارم در اخر سرور شماها هم حال کرده باشید!


    سه به یک رو جنوب غرب؟ واقعا همینطوری واندر صد میکنید؟ افتخار این جور سرورا واقعا برازنده تیم امرداد هست! درود بر شما!

    1.ما اطمینان داریم به دخالت مستقیم. دخالت یعنی رسول زنگ میزنه. یعنی ناتار ما پاپ نمیزنه! یعنی شما تهدید به حذف میکنی و ما جریمه میشیم! ما اگه اطمینان نداشتیم حذف نمیکردیم بعد این همه خرجی که کردیم تو این سرور.

    2. قبل سرور هم نمیخواستیم بازی کنیم ولی ادمین محترم در صحبت با زاوش تعهد داد و ما به قول ایشون اطمینان کردیم. به قول محسن عزیز هم اشتباه کردیم!

    این فاز گنده برداری بچهای se خیلی خوبه! داداشای عزیز با چراغ بی چراغ یا اصلا هرچی! زدیم خوبم زدیم شمام دف کردید خوب دف کردید!! بکشید بیرون دیگه. بحث حذف بخاطر چیز دیگه بوده. الان منکرش میشید ولی بعدا خیلیا بهش میرسن! تیرداد عزیز ما نوب ما دژکوب باز ولی در اینده معلوم میشه حق با کی بوده!! کما اینکه از رضاو امین وپارسا و.... بپرسین میگن سرورای قبل چیا بوده!! حالا شاید این سرور اصلا نبوده تا حلا ولی همیشه بوده و به نظر ما هنوزم هست. تو حالت طبیعی اگه سرور ادمه پیدا میکرد و لیدراتون زنگ نمیزدن تهدید کنن ادمینه بازیو شاید الان شما رو حذف بودید. بهرجال سرور باگ داشته و تهدید شما کاری بود.


    انشالاه یه سرور دیگه یه جای دیگه که ایمن باشه بتونیم دور هم جمع باشیم و بازی کنیم. ما گله ایی به ساید اس ای نداریم ما از دخالت بیجا در سرور و... ناراحتیم.

    لطفا انقدر حذفه تیمه مارو به خودتون نگیرین بابا! شما کلا یه دف کردید و 2 تا همر و 2 تا تروپ گرفتید! جو الکی ندید. مشکل جای دیگه بود.


    بچای استورم که ارادت دارم خدمتتون خدایی شمارو نگفتیم بیاین تو تیممون بخاطر همین ادا هاتون!! تریپی که ورمیدارین عالیه! ما بجر تیممون به کسی نگفتیم بیاد و بجز تیممون کسیم نگفتیم حذف کنه! بچهای ما هم راضین همه. شما نگرانشون نباشید! ناصر جان دوست داریم.

    اکانت لوسیفر به صورت کامل قرار شد به تیم جدید واگذار شه واسه همین تا الات حذف نشد ولی با توجه به صحبتهای انجام شده تو این چند روز و دیدن استدلالهای دوستان باید بگم تیم جدید هم تقریبا انصراف داد و عملا هیچ تیمی دیگه نیست تو nw. از دیشب اکانتها در حال حذف شدن میباشد.



    خودتونو بخواب نزنید لطفا. واسه شما هام پیش میاد بهرحال.



    تا درودی دیگر بدرود.

    موارد دیگم هست گان هیرو جان.

    ادمین زنگ زده خودش به من گفت مکالمه رو هم ضبط کرده و از لیدرت بخواه بره مکالمه رو ازش بگیره بزاره .

    شمارتون رو برام بفرستید تا مکالمه و صدای اشکان سرلشکر وقتی باقاطعیت از مست بودن وشناسایی ها میگه رو براتون بفرستم

    صاحب اون اکانتم قبل حذف حتماً بهتون پیام میده.

    سروری که واسه شما اینجوری کنه واسه بقیم میکنه. شاید بعضیاتون اصلا خبرم نداشته باشید ولی اتفاقی هست که افتاده

    پیام خصوصی بدید تا ویسها و چتهای سرلشکر عزیز رو دریافت کنید.


    تو اتکها هیچ نقشی نداشتم و نیستم رو اکانت ها.

    با سلام دوستان ما نظراتمونو تو فروم میزاریم تصمیم گیری با شما


    1. وسط پلن حدود ساعت 15 رسول زنگ میزنه میگه شما از باگ استفاده کردید و میزان دف ساید SE رو بدست اوردید و.....

    نهایت حرف این بوده 7 همر شما از ساید SE گرفتید و باید جواب بدید بابتش و در نهایت پلن حدود 7 همر و تروپ از ساید NW دیوار میشه!

    2. اشکان سرلشکر به ممد سکولار میگه دوتا از همرهایی که لانچ کردید مست هست در حالی که خود پلنر و لانچر نمیدونستن این موضوع رو!

    3.چراغ بین ما نامه میده به لیدرش میگه روش اتکه جوابی که میگیره جالبه!! بدون اینکه رو اکانت برن ببینن میگن فیکه نمیخواد دف بریزی!

    4. همر مست چون نمیتونسته کراپ لاک کنه دفی جلوش نیومده!!

    5.لیدرهای SE قبل لند با اطمینان پست تو فروم میزارن که....! در حالی که تو تراوین این امکان نداره وقتی 32 تارگت همه در 2 ثانیه بدون ایراد روشون اتکه کسی بیاد اینجوری بر طبل شادانه بکوبه!

    6 جز پلنر و لاچرها کسی از تارگتها خبر نداشته که لو بده حتی پلیرهای اکانتها هم از همه تارگتها خبر نداشتن جز تارگتها اکانت خودشون! حالا شما پیدا کنید پرتقال فروش را!


    در اینکه ما بد عمل کردیم حرفی نیست ولی خدایی ایا با این همه شبه که وجود داره میشه به سرور اعتماد کرد؟


    گزاشتن چت و ویسها خوشایند نبود به همین دلیل هر دوستی میخواد به روم دیسکورد NW بیاد تا بهش بدیم ویسها و چتها و صداهای ضبط شده رو.


    ساید nw به صورت کامل رو حذف هست و ما شرمنده دوستانی هستیم که میخوان بازی کنن در هر 4 ساید. ولی با توجه به شرایط پیش اومده ترجیح میدم در com به این اعتیادمون بپردازیم. هدف ساید ما بازی جذاب بود و حریفی بهتر از امرداد نبود واسه این امر ولی دخالتها باعث شد حذف کنیم.

    تمام مدارکی که هست طی فردا میزاریم فروم تا بقیه هم بدونن چه اتفاقایی افتاده. صداها ضبط شده و ویس هم از بازیکن و مولتی هانتر هم داریم که میزاریم.


    داستان باگ هم از سرلشکر فهمیدیم و نمیدونستیم تا امروز.


    فردا منتظر پست باشید

    داداش جای این همه تایپ کردن و ریپلای این و اون و سفسته الکی برو یکم دف جابه جا کن. تیک تاکو مگه ندیدی؟ دوتا کپ زدید دیگه این همه سفسته نداره!


    باید گریست به حال سایدی که بازیکنایی با سطح تحلیل و پلیری شما داره! چرا کپ عوض کردیم چون گفتیم از اول سرور هر اتکی رومون بیاد کپ عوض میکنیم تا نتونین راحت کاتا یا چیف کنین!! منابع کپ من حتی 10 هم نیست داداش!


    ساقیتونو عوض کنید.