Posts by malfurin

    اصل ماجرا همین زنگ زدن ادمینه که داری زیر سوال میبری. گویا بچه ها بخاطر مشکلات حقوقی نمیخوان اطلاعات تماسو تو فروم بذارن.

    حالا هم که اینو که داری زیرسوال میبری، اگه پرینت تماس یا اطلاعات تماسو ببینی مرغت به گریه میفته؟


    مسئله ما اینه که وقتی ادمین چند بار زنگ زده آیا تو بازی هم دستکاری کرده یا نه. امیدوارم که نکرده باشه. چون حتی زحمات بچه های جنوب شرقم به مسخره گرفته میشه.


    امیدوارم دوستانی که به بازی ادامه میدن از بازی لذت ببرن و هر اتحادی که تلاش بیشتری کرد برنده باشه.

    پلن فیکی که دوروز پیش رفتین برا چی بود ؟

    جز استفاده از باگ سرور ؟؟؟

    هنوز هم منتظریم زاوشتون از خواب بیدار شه :دی


    پلن فیک میگه قبلا نمیرفتن؟ قبلا هم باگ بود که باهاش پلن برن؟ یا هدف اینه تیم دفکوردیو خسته کنن؟



    من میتونم یه مثنوی هفتاد من برات از بچه هایی که این سرور باهاشون بازی میکنم و حتی سرور 2 که الدرز بود برات بنویسم. اما خب ربطی به جریانات سرور نداره و بیخیالش میشم. فقط توصیه میکنم نظر اشکان فریدوم درباره اون سرورو بپرسی :دی

    فعلا منتظر میمونم لیدرهای ش.غ بیان نظر کاملشونو درباره اتفاقات بگن. تا ببینیم تکلیف چیه.

    سلام

    روز همگی بخیر باشه

    متاسفانه 24 ساعت گذشته بسیار پر حاشیه بود برای سرور


    بچه های شمال غرب هم از چیزهایی که دیدن عصبی شدن و خیلیا کارهای احساسی کردن و خود من از دیشب به اکانتم سر نزدم. بخاطر رفتارای ادمین دیروز از همین موقع صحبت شد بذاریم رو حذف و حدود ساعت 9 شب اینکارو انجام دادیم.


    در اینکه پلن ها دیوار میشن و بچه های جنوب شرق هم خوب دف ساختن شکی نیست. اما رفتارهایی ادمین اصلا مناسب نبوده. قولی که بچه های شمال غرب قبل از ورود به سرور ازش گرفتن این بود که اصلا در روند بازی دخالت نکنه. اما وقتی وسط لانچ پلن و با لیدرا تماس میگیره و تهدید میکنه که لانچ نکنید و بعد از لند هم چیزهایی گفته مشکوک بوده باعث میشه بچه ها خیلی ناراحت بشن و به این نتیجه برسن که ادمین دخالت مستقیم داشته. یعنی ترسی که ته دل بچه ها وجود داشته رو خودش تقویت کرده. منم بخوام با کلاس بازی دربیارم اصطلاحی هست به اسم self fulfilling prophecy . دقیقا رفتار ادمین تو سرور هست.

    نقل قول

    A self-fulfilling prophecy is a sociological term used to describe a prediction that causes itself to become true. Therefore, the process by which a person's expectations about someone can lead to that someone behaving in ways which confirm the expectations.


    قطعا اگه ادمین به این شکل کار نمیکرد حتی اگه همه تارگت ها هم دیوار میشدن، خود من اولین نفر به جنوب شرق تبریک میگفتم و بقیه هم همین طور. اینکه در حدود 10-15 روز اونم اول بازی و روز 50، دف سایدو از 200-300 هزار برسونید به بالای یک میلیون قطعا کار سختیه.(با توجه به صحبت تیرداد که میگه تعداد زیادی تارگت پر شدن باید حدود یک میلیون تا یک و دویست حداقل دف بوده باشه تو شمال غرب که بشه طوری پر کرد که اکثر جاها دیوار بشن.)

    این همرهایی که هم که دیوار شدن برای 70-80 روز اول بازی برنامه ریزی شده بود و دیوار شدنشون طبیعی بود در هر حال و جزوی از بازی بود. این قضیه اینقدر فشار وارد نمیکنه که دخالت ادمین فشار وارد میکنه.


    در مورد مدارک هم که دوستان نمیدونم میخوان تو فروم بذارن یا نه. ولی یه بخشی از اطلاعات دست زاوشه که چون دیشب خیلی خسته بود و دیر هم خوابید احتمالا تا برسه طول میکشه.


    پ.ن1: چند تا از پستها گفته شده که زئوسیا و شمال غربیای سرور اسپید اومدن اینجا و شمال غرب هستن و فلان. والا تنها شمال غربی اون سرور که میدونم تو این سروره و خیلیم فعاله البرز هست که تیم دفکوردی جنوب شرقه :D


    پ.ن2: فعلا تصمیم به حذفه. اگه یه موقع موندنی شدیم از نکات حاشیه ای جذاب برای من اینه که آیا دیفالت face/off دیوار میشه یا نه :D:D:D:D:D:D تو پلن دیشب که خیلی دیوار شدیم طبق پیش بینی من که قسر در رفت.


    پ.ن 3: اینو اولین باره که میگم. سرور 2 بعد از فیلتر که جلو الدرز بودیم، بعد از رفتن بچه های تری دات و زئوس شخصا خیلی تلاش کردم که بقیه بمونن و شورای لیدری جدیدی که خیلی هم قوی بود داشت تشکیل میشد. اما دخالت مستقیم ادمین بازی باعث شد که ما هم بذاریم رو حذف. همر یکی از بچه ها رو به بهانه مولتی بازی به طور کامل حذف کرد. با توجه به حجم مولتی بازی هایی که اون سرور انجام میشد اتفاق عجیبی بود.


    پ.ن4: اینو یادم رفت. باگی که گفته شد در مورد امتیاز دفاعی، ازش بی اطلاع بودیم و با توجه به پلن هایی که رفتیم عملا کاربردی هم نداشت برامون.


    در واقع شمال غرب برای باگی تنبیه شد که تا امروز خبر نداشت. اما جنوب شرق تمام این مدت داشت ازش استفاده میکرد :| من هی با خودم میگفتم خدایا اینا چرا هی تک هیرو میزنن رو امپریال. دف کشته شده 0 هست.


    گفتنیها زیاده. ان شاالله فردا بعد از اینکه لیدرها صحبتاشونو کردن

    بجایی اینکه بیای سریع موضع بگیری اول چک کن

    بله اون صفری که ایشون هست و همینطور مصری های دوروش جزو خاک شمالشرق حساب میشه آقای استاد و همینطور منطقه حساس شمالشرق جایی که امکان افتادن کتیبه با توجه به تجربه ;) فوقالعاده زیاده


    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

    یعنی نمیدونم چی بگم

    قبلا اون اکانتو گردن گرفتم تو فروم


    آخه من اگه میخواستم برم شمال شرق خرابکاری و لب مرز هم چند تا اکانت مصری میزدم که مثلا غارت کنم طبق نظر شما، بعدش اکانت هجومیو باید مصری میزدم یا توتن و هون؟

    اون ده دیفالتشه که اونجا افتاده. چیکارش کنم؟ یکم بیشتر دقت کنید میبینید که تمرکز اکانت نیدل خاکستری هست. اون دیفالت با اون فاصله اش از کپ بجز برگزاری جشن و پایکوبی کاربرد دیگه ای هم میتونه داشته باشه؟ دیگه خیلی منابع برسه نصف ظرفیت سربازخونه بشه پیاده ساخت

    خسته نباشید خدمت پلنرها و لانچرهای جنوب شرق و مدافعین شمال غرب

    خوشحالم که بعد از سالها یه سرور جذاب بازی میکنم که قبل روز 50، دو تا پلن خوب اجرا شده و به کشاورزی و خاله بازی نگذشته و تا روز 50 برسه ممکنه بازم هر کدوم از سایدای رقیب پلنی اجرا کنن ^^


    نکته بعدی اینکه ما مثل جنوب شرق گوی بلورین نداریم که پیشگویی کنه بگه مثلا گان هیرو فیکه. و دو تا از همرهای مهمو بی دفاع بذاریم.

    اینجا بچه ها سعی کردن که طبق الویت ها دفاعو (که تو سرور نرمال معمولا کمبوده اونم این تایم بازی) به جاهایی بدن که الویتش بیشتره. قطعا کپ 75 درصد مرغ که تازه همرش هم دیوار شده و سطحش هم زیاد بالا نبود تو الویت هایی پایینتر قرار میگرفت. و البته این نکته هم هست که زاوش کپ اکانت خودشو الویت آخر گذاشت.

    البته تارگت دیگه یکم بهتر بود و گویا کراپش حدود 13 بود

    در کل میشه نتیجه گرفت که تارگت با احتیاط فراوان انتخاب شد که پلن قطعا نتیجه بده. چون جنوب شرق نیاز به نتیجه داشت تا روحیه رو به اعضاش برگردونه.

    نمیخوام از زحمت و ارزش پلنی که زده شد کم کنم ولی بحثی که خیلی بنده رو اذیت میکنه اون اکانتهای سه چیفر دو دهکده ای دوستان شمالغرب هست که مشخصا" مولتی اکانت دوستان هستند و بدون شک فقط برای همین منظور ساخته و تربیت شدند،اونم تو سروری که قرار بود مولتی اکانتی توش نباشه!

    سلام

    معمولا شمال غرب هر چی توضیح میده بقیه قبول نمیکن. اما باز هم فکر میکنم روشنگری بد نباشه

    یکی از اون اکانتها needle برای گروه ماست که که در کل ما 6 تا پلیریم با 5 تا اکانت. 2 تاش خاکستریه. 2 تاش پشت خاکستری هست

    یکی از بچه ها هم دیر اومده یه اکانت گول داره سر مرز جنوب غرب افتاده زیاد فرصت نمیکنه من گاهی کمکش میکنم.

    از اینا هم فکر کنم 5 تاشون اکانت فروم دارن. بگم بیان حاضری بزنن؟

    این که پلن اکانت چی بود و چی شد بماند. ولی دو ده بودنش بخاطر اینه که امتیاز فرهنگی داشته باشه برای پلن چیف کردن

    کپ خاکستری که امتیاز فرهنگی نمیده و دیفالت هم دور هست و ساپورتش سخته. برای همین یکم عقبه از نظر امتیاز.

    محسن هم جمله قشنگی نوشت در این باره


    نقل قول

    اما بنظرتون کسی که میاد تو خاکستری ساید رقیب کپ میگیره و سی پی عقب میوفته , کلی عقب هم میوفته سه چیف بکشه بعد میاد فیدر میزنه تا اسلاتش پر بشه یا وایمیسه اسلاتشو با دهکده های رقیب پر کنه?


    قضایا رو پیچیده نکنیم

    جالبه چون اون جاسوس ها 20 روز اونجا بودن نه 2 روز و دقیقا اگر 2 روز پیش هم اسکات زده بودید لینکش بود


    من بعد از چند روز فرومو میخونم

    این عکس چند صفحه قبل بود

    واقعا چطور اون لینک جاسوسی سبزو نمیبینید؟؟

    درک نمیکنم این همه بحث الکی برای چیه.

    سلام.

    بعد از اپدیت دیروز ما دسترسی به گزارشاتمون نداریم و ارور زیر نشون داده میشه.

    منم سرور 1 همین مشکلو دارم و همین الان به مولتی هانتر گزارش دادم.

    فکر میکنم یه گزارشی تو بخش دیگر برای من مشکل داره. چون وقتی لینک بقیه صفحاتو میزنم باز میشه.

    شاید الان از ناتار و واحه بیاد ولی شکی درش نیست که اول سرور از مولتی برای بالا کشیدن اکانت استفاده شده که الان انقد تروپ دارین که انقد غارت کنید


    شما اگر عکس بده هستین از اون ۲تا اتحادی که چند روز پیش بچها تو فروم نام بردن و اسکرین خواستن از غارتش عکس میدادین

    اونا رو هم براشون فرستادم

    اما با اطمینان قبول نکردن

    دیگه فکر میکنم تو فروم گذاشتنش هم کار بیهوده ای باشه


    والا چند تا از بچه ها که جنوب شرقن مرتب از من درباره غارتای شمال غرب میپرسن. من چند بار از صفحه حملات اتحاد عکس دادم که واحه ناتار بود. ولی بازم قبول نکردن

    حالا تو هم میخوای باور نکن. ولی واقعا این غارت داره از واحه و ناتار میاد.

    اون سرور BlackRose ،
    سرور دژکوب بازی نکردم ، این سرور هم نیستم ، فقط فروم رو میخونم و یکم سر به سر رقبای قدیمی میزارم ، اگه اشکال نداره؟
    اگه سرورهای قدیمی تر بازی کرده باشی هم با همین اکانت تو فروم بودم باید یادت باشه،اگه نه دوستاتون قطعا یادشونه :دی

    بلک رز اکانت پیمان نبود؟؟ یادمه یه رز داشت تو اسم اکانتش

    اگه همبازی پیمان هستید سلام منو بهش برسونید حتما.

    بچه های الدرز یه سری خلط مبحث میکنن برای اون سرور. در حالی که با پیمان و موکسی و ایدین و ... خیلی از بچه های شمال غرب اون سرور رفیق شدن. شمال غرب اون سرور چند تا تیم بودن. اول بچه های ما بودن. بعدش چند نفر از تری داتیا اضافه شدن و بعدش هم چند نفر از زئوس. که دم کتیبه با هم مشکل خوردیم. بعد کتیبه تری داتیا و زئوس زودتر حذف کردن و رفتن و ما چند روز بعدش. اونی که شماو الدرزیا بیشتر باهاش مشکل داشتید بچه های زئوس بودن. و هنوزم فکر میکنم اون مشکل ادامه داشته باشه. در حالی که از بچه های ما فکر میکنم کوماتسو هنوز با موکسی ارتباط دارن. من با ایدین و احسان و ایرج یه سرور همبازی و رفیق شدم (که با همین بچه های امرداد متحد شدیم در نهایت) البرز و سارنگ چند سرور در کنار هم بازی کردن. با یونس چیکو چند بار مسافرت رفتیم و خیلیای دیگه ... راستش اینکه همه رو به یه چوب میرونید زیاد جالب نیست. داستان اون سرور زیاد باز نشه جذاب تره.


    سلامت باشی.

    اینجا هم خوبه. اونجا هم خوب بود. مهم کار تیمی بود که هر دو جا خیلی خوب بودن به نظر من.


    ولی اینطور که تو میگی شمال غرب کلا 20 تا پلیرم نداره که.

    سلام

    ببخشید اون سرور شما کدوم اکانت بودید و این سرور کجا هستید؟


    ====================

    بهنام تو چطور 140 تا مولتی برای شمال غرب پیدا کردی؟

    خودت چند روز پیش امار 15 کراپ و 9 کراپای شمال غربو دراوردی. کلا 100 تا بود.

    این راه که در مورد اتحادای دوم و سوم شمال غرب میرید به ترکستان است

    از ما گفتن

    حالا لیدرا صلاح دونستن میان اسکرین شات میدن.

    اختلاف تعداد اکانتای سه ساید se nw ne خیلی کمه و در حد انگشتان دسته و فقط جنوب غرب خیلی بیشتر اکانت داره

    هر چی شمال غرب داره بقیه قطعا بیشترشو دارن

    برای ما که اینطور نیست. ببین کمیل جان برادر اینکه یکی شانسی ای پی رو پیدا کرده تو حالتی که ای پی 10 12 تا عدده خودت حساب کن چقدره. اینکه یکی یه وی پی اس گرفته بعد تمدید نکرده، بعد اس ای اومده اون وی پی اس رو گرفته و اکانت اصلی روش گذاشته احتمالش از حالت قبل هم کمتره . تو فروم صحبت از 15 تا اکانت شده. همین که یه نفر بره ببینه تو این 15 تا اکانت کجا تروپ داره کجا نداره یکی دوساعت طول میکشه. حالا بماند به خرابکاری. به نظرم نه تنها تمام اطلاعات وی پی اس رو داشته بلکه تمام اطلاعات اکانت رو هم به صورت کم و بیش داشته. مثلا فلان اکانت کجا همر داره و غیره

    اهل فن ببخشید که توضیح میدم . ای پی که الان استفاده میکنیم 4 تا کد سه رقمی هست. بین 0 تا 255.

    تعدادش محدود هست و اینطور نیست که بشه دلبخواه تنظیم کرد و یا مقدار در دسترس نامحدود باشه یا یه چیز شانسی باشه. معمولا کسی که آیپی میخره یه رنج خاصیو میخره یا یه رنج خاصیو تنظیم میکنه. اینطور نیست که مثلا از 15.120.25.90 بره به 122.44.44.22


    معمولا تفاوت تو دو تا عدد اخر و یا فقط عدد اخر هست.

    توضیحات بیشترو میتونید تو نت سرچ کنید