Posts by God kill m3

    سلام

    بعد از پست مهربان انتظار داشتم این بحث که من خفن ترم یا تو خفن تری، تموم بشه واقعا.
    از سن و سالتون خجالت نمیکشید خداوکیلی؟ چه قبل فیلتر و چه بعد فیلتر، هیچ سروری همچین فروم مزخرفی به خودش ندیده که به لطف بزرگوارانی مثل شما این سرور رویت شد.


    شما از 23 فروردین الی 27 اردیبهشت، به جز یک بازه 5روزه، جنگ کوچیک رو اکانتت اختصاصی استفاده شده.
    این آمار وقتی تو چشم میاد که اکانت ها و پتانسیل ول شده یک ساید متروکه، به اضافه ناتار های بعضا تپل ش.غ هم در اختیارت بوده.
    یک حساب کتاب سر انگشتی و نهایتا یک کیریلوید نیازه که ناظر بیرونی بازی متوجه بشه چه پتانسیل عظیمی در اختیارت بوده و خروجی اکانتت صرفا یک دمپایی و یک همر واندرزن شده.
    زحمتت زیر سوال نمیبرم چون قطعا زحمت کشیدی پای این اکانت ولی وقتی کف فروم ادعات ماتحت الاغ پاره میکنه، یک نهیب به خودت بزن که کجا ایستادی.
    همینکه رقبات این اطلاعات و دیتا تو سرت نمیزنن، از بزرگی شون هست و شما هم لطف کن بیشتر چشم مخاطبین این فروم با این یاوه گویی ها و مهملات آزار ندی.

    سلام

    رضا جان وقتی پست های اخیرت خوندم، یه نهیب به خودم زدم و گفتم این همون آقا رضایی بود که یک زمانی باهاش سلام علیک داشتیم؟

    از میلاد و حرفایی که زده دفاع نمیکنم ولی کار به کجا رسیده که به خودمون اجازه میدیم کف فروم، زندگی شخصی همدیگه رو اینجوری تخریب کنیم و به فلانی به قصد تخریب بگیم معتاد!

    مخاطبم فقط شما نیستی رضا جان و بقیه دوستانتون هم هست.


    اگر همین میلاد و یا حسین فستری که افتخار آشنایی باهاش ندارم اما تو صفحات اخیر به کرات تخریب و ترولش کردید، تو ش.ش ریجستر میکردن، الان قضیه متفاوت بود و رفیق گرمابه گلستان شما بود لابد؟
    همینکه میلاد میدونه احتمال باخت سایدش زیاده و میاد در نهایت احترام تو فروم حرفش میزنه، بنظرم لایق احترامه.


    پلتفرم تراوین یک بازی تموم شده و مُرده است. اگر هنوز دل به این بازی میدین، یکجوری رفتار کنین که این 4تا پلیر باقی مونده هم از اتمسفر بین پلیرها، منزجر نشن.


    یک مزخرفی بگو که اگه یک نفر با فرهاد، حتی یکبارم سلام علیک داشته باشه، نخنده به این اراجیف.


    فرهاد اصلا آدم حسابت میکنه که بخواد پلنای سایدی، ولو حتی خراب کاری، برای یک اکانت ساده یاغی شرح بده ؟


    چی‌ میزنی اینارو میگی آخه مومن

    سلام
    سرور نرمال به شرط تعداد پلیر بالا، اتفاقاً جذابیت خیلی بالایی داره که بعید میدونم دیگه جامعه تراوینی ایران با این پلتفرم قدیمی بازی تحمل یک سال بازی داشته باشن، پس اصلاً به این سرعت بازی فکر هم نکنین.


    در مورد بات و این داستانا هم والا همش در باغ سبزه. از وقتی یادمون میاد این وعده بوده و وسط سرور تازه میفهمیدیم داستان چیه.


    از اون جایی که آپ کردن هر مولتی، منفعت مالی برای سایت داره و تعداد عزیزانی که دلداده این سبک بازی هستن، بیشمار هست، بنظرم اراده محکمی پشت این قضیه نخواهد آمد و صرفاً کلامی زیبا برای جذب است!

    علی ایحال انشالله که خیره.

    دوست عزیز اولا خسته نباشید میگم بهت بابت این تلاشات چون واقعا جای تحسین داره اما خواستم به یه پدیده ای اشاره کنم که فقط تو سرورهای اخیر اسپیدترا میتونستی شاهدش باشی اونم شهرک های صنعتی دوستان هست , ببین اصلا مهم نیست تو واسه ی پلن کراپ لاک چقدر زمان بزاری در ادامه سرور و اینکه اصلا چقدر موفق بشی بزار اینجوری بهت بگم تو تصور کن اصلا کراپ لول 19 رو 0 کردی وقتی طرف به راحتی کمتر از 24 ساعت میاد برات عکس از کراپ های لول 19ش آپلود میکنه چه فایده ای داره این پلن ها؟ به منابع نامحدود وقتی دسترسی دارن بخاطر شهرک های صنعتیشون ی پلنی مثل کراپ لاک که ی زمانی آخرت تخریب شخصیت بوده الان پشمه پشم!!!!
    بازم ازتون بابت اینکه دارید تلاشتونو میکنید تشکر میکنم ولی واقعا فایده ای نداره!!! چرا میگم فایده ای نداره؟ ارجاعت میدم به جمله زیبای پایین از این دوستمون

    سلام
    فکر کنم این بندگان خدا یکم زیادی دارن مظلوم واقع میشن
    اتفاقاً سبک بازی که تروریست برای میدگیم داره و یاد تراوین کلاسیک زنده میکنه، بنظرم به تنهایی کفایت میکنه برای ارزشگذاری و کردیت این تیم.
    بنظرم حالا که چند نفر شجاعت شنا کردن خلاف جهت دارن، اگر تشویق نمیکنیم لااقل دلسرد هم نکنیم، گرچه بی فایده اس اما خب برای خواننده فروم از همرهای فله ای اندگیم جذابتره.

    اگر از فروم نویسی تیم تروریست فاکتور بگیریم، شخصا از سبک بازیشون لذت میبرم و اگر روزی بنا به بازی شد، حاضرم در حد یک دفساز ساده هم که شده، کنارشون بازی کنم : ))


    سلام

    مقایسه خوبی بود ولی استارت بازی برای هان با مزدور عملاً اشتباهه. اگر چند ساعت دندون رو جیگر بزاریم و با استپ/تیرانداز استارت بزنیم و با اتکا به جیب و اتک پوینت و سرعتشون، خیلی راحتتر باعث پیشروی اکانت میشه و چه بسا 5موتوره شارژ کردن تو نژاد هان خیلی سریع تر اتفاق میوفته.
    ولی خب نکته ای که شما بهش نپرداختی و باعث برتری مطلق توتن میشه، مست شدن نیروهاش هست.
    در کل نژاد قشنگ و خاصیه هان. مخصوصاً اگر بخوایم به یاد ایام قدیم با رید و کلنجار رفتن با لیست فارم، اکانت بکشیم.

    با وجود:


    نژاد مصری : هر جوجه ای حرف از دف میلیونی میزنه

    نژاد هون: هر جوجه ای همر کش شده

    سلام


    شما به جز بحث بی مورد و غر زدن های متعدد، کار دیگه هم بلدین؟
    بازی نمیکنم و به عنوان یه خواننده فروم، صرفاً برام سواله.

    سلام

    عالی :)


    همر 25ک مزدور 11ک تیرانداز که انشالله تا قبل کتیبه ریکاور میشه

    عزیزم حالا ما شکست نفسی طور گفتیم که اطلاع دقیق نداریم از سایز همر ولی از پشت کوه که نیومدیم.
    طی 2مرتبه دابل اسکاتی که خورده، سایز حدودی همر بالای 50ک مزدور و 25 مارکسمن در نظر گرفتیم
    که حالا بودن یا نبودنش زیاد اهمیتی برای ما نداره. چون بالاخره دهکده دوباره سبز میشه و ریکاوری میشه بحمدالله.

    سلام صبحتون بخیر.


    یه چند روزی هست که اکانت لیمیت اتک خورده و با سجاد گفتیم نیروها بکوبیم به یک طرفی که لااقل خرج گندم مازاد ندیم.

    و خلاصه قرعه به نام این همسایه گل افتاد.


    image_2022-02-19_044521_cpr.png



    از سایز همر و الباقی جزئیات همرش اطلاع دقیقی ندارم ولی خب کلا همر رو صفر مرزی جنوب شرق زیاد برنمیتابیم: دی

    تبریک به مدافع.



    پ.ن: سعید جان شکست نفسی نکن برادر.

    سلام.

    همین که فشار خوردایه از یه تازه وارد به قول خودت خودش عمق فاجعه نشون میده

    روزمه برا من هیچ موقع مهم نبوده بازی میکنم که لذت ببرم نه اسم در کنم تو زندگی شخصیم هم دنبال کمبودام نبودم که تو بازی بهش برسم بگم تو بازی مجازی که هیچ سودی جز لذت بازی نداره سابقه دارم اینو میتونی بفهمی؟ من مثل خودتم ریپ نمیکنم شما فقط باید بیایی بخونی فشار رو دوستات کم کنی عزیزم اونا هم لایک کنن ولی در اصل ماجرا هیچ تفاوتی ایجاد نمیکنه برادر من اشکال نداره از فردا فقط عکس دوغ اب نوشابه چیزا سرد میذارم براتون که راحت بخورید بعد پستو بدون اعصبانیت بذارین

    پ.ن:نصف پستاشون اینه پلیر جدید باید بیاد نصف پستا بعدی به این جدیدا میگن شما جدید امدینه نباید اکانت شاخ داشته باشین ما باید بزنیمتون که بعدا بهتون بگیم پلیر اگه کم شده پلیر صدا همتون در امده به خاطر این رفتار خودتونه که دنبال چیزا مسخره این تو بازی من عرضه داشتم خودم یاد گرفتم یاد چند نفرم بدون منت دادم شما چیکار کردین (فروم هر سرور من قدیمی ترم نه من قدیمی ترم خوب باشه اصلا همه تاریخ استارت بازیشون با تولد حضرت ادم یکی که چی میگه درخت هر چی پر بار تر افتاده تر بریز همونجا که میسوزه باوا)


    دوست عزیز شما عددی نیستین که کسی بخواد از وجود شما فشاری بشه یا نشه.
    اینکه خودت در جایگاهی بدونی که مورد توجه دیگران هستی، حاصل از همین متوهم بودنت هست که الحق نام برازنده ای برای خودت انتخاب کردی.

    فرق پلیر جدید و پلیر قدیمی در همین خود بزرگ بینی هست که شما بهش دچار هستی.
    از سابقه ناچیزت اگر در بازی فاکتور بگیریم، در حال حاضر هم بعید میدونم چیزی برای ارائه داشته باشی.

    خلاصه مطلب ما هم دوست داریم هیچ کسی در زندگیش کمبودی نداشته باشه اما این کمبود برای شخص شما، کلاس های نهضت آموزی هست که از نان شب هم واجب تره.


    همین افرادی که تو این چند صفحه به پر و پاشون پیچیدی، اندازه کل سابقه بازی خودت و رفیقات وقت صرف بازی کردن و از وجود ناچیز شما، قطعاً فشاری نخواهند شد.
    خیالت تخت متوهم تایم!

    سلام.


    این بنده خدایی که خرامان خرامان اومده بغل واندر اس ای ده زده و 20ک دف توش ریخته، تو یکی از پستها دیدم که گفتن " کار هر سرور منه که برم خارج ساید ده بزنم ! "
    حالا من به سرور های پیش کاری ندارم ولی یک سوالی مطرح میشه اینجا.


    تو این ساید ج.غ یه نفر نبود به این بنده خدا بگه که نژاد هان عملا دیوار نداره و اون دفی که با ذوق اونجا ریختین، یه جورایی لطف در حق جنوب شرق هست؟
    به ابعاد دیگه این قضیه کار ندارم که دارید پتانسیل ساید عامدانه نابود میکنین.

    این سبک حرکاتی که به خاطرش رخ عقاب میگیرید، از چشم خواننده فروم و افراد حاضر در سرور، حماقت و نداشتن اشراف به جزئیات بدیهی بازی هست.

    خلاصه چهار روز دیگه نیاین بگین فلان ساید، از ما قدر تر بود و ما به فلان دلیل بهش باختیم.


    موضوعی که در چند سرور اخیر در جنوب غرب میبینیم، نداشتن برنامه و استفاده نکردن از منابع موجوده که بعید میدونم حالا حالاها درست بشه.

    سلام

    من در ریز بحث و جدل شمال غرب و جنوب غرب نیستم، اما دوستانه به بزرگترای این دو ساید توصیه میکنم به جای اینکه این خرده نیروها با سرمستی بزنین تو سر و کله همدیگه، یه 2-3هفته دندون رو جیگر بزارید تا یکم سایز بگیرن و بعد با کاتا و رم بزنین.
    والا دیدن این لینکها فقط مایه دلسردی است و بس!


    *این دوستمون هم اسکوت کشیده بود


    آقا بخدا حیفه اون مارکسمناس. بنداز تو رید اون لامصبارو

    حالا اگه کسی اسکوت هم کشید، شما عفو کن بزرگوار !

    سلام رفقا.


    تو چند تا پست دیدم که ابراز نگرانی شده بود از همرای استفاده شده ج.ش تو پلن!
    خوب همونطور که قبلاً وعده داده شد بود، عمده رید همرای ج.ش از ناتار هست و از اونجایی که شاید با این قضیه برخورد نکرده باشین، اکثر همرای جنوب شرق به محدودیت رید 30ک خوردن و اکانتا قفله. فکر میکنم لقمان هم تو دیتاهایی که از سرور گرفته، به این قضیه رسیده باشه.

    تمام این همرای خرج شده، همر دیفالت بوده. و وظیفه شون در بهترین حالت گرفتن واندرزن بوده که به خوبی به وظیفه خودشون عمل کردن.


    در مورد همر اکانت گانز اون دهی که ازش پرید، پیشبینی ما حداقل 160 مزدور و 60 سواره بود. همر واندرزنی که هم انبار گرفته بود و هم جنگ کوچیک و تنها همر موجود در اون اکانت بود.

    در مورد اکانت کلاب، این عدد حداقل 170 گرز و 50 سواره پیشبینی ما بود. نیاز به ذکر نیست که اکانت کلاب با داشتن تعداد مولتی های فراوان هرگز به محدودیت نمیخوره و این اکانت لیمیتی عملاً نداره.


    یه موضوع دیگه هم که دوست دارم بهش اشاره کنم، جسارت پلن رفتنه.
    قطعاً در جریان هستین که تو سرورای اسپیدترا، سایدی که مولتی فراوان داشته باشه، اندگیم خودش تضمین میکنه و منطق حکم میکنه هیچ سایدی ریسک نکنه و بشینه کشاورزی خودش بکنه تا با سیاست پشت پرذه در انتهای سرور شانس برنده شدن داشته باشه.


    بله دوست عزیز ما هم میتونیم بازی رو ایزی مود برای خودمون قرار بدیم و نهایت چلنج گیم خودمون بزاریم برای اون 1ماه آخر بازی.
    اما از شما چه پنهون با آرمان های ما این قضیه خیلی تضاد داره.

    شمال شرق تا به الان 1 پلن اومده که همون هم تو خاک خودش دیوار شد.

    یه مسئله جالبی هم که امروز بهش برخوردیم، این بود که بعد از تحت فشار قرار گرفتن جنوب شرق یه سری یوزر و اکانت جدید تو فروم یهویی پیدا شدن: دی

    به قول یکی از رفیقای قدیمی، فروم مثل یه کتاب زنده هست. مزه اش به اینه که آخر سرور بیای ببینی فلانی تو فلان روز چی گفته!



    یه تبریک هم بگم به بچه های دفکوردی ش.ش و اکانت گانز و کلاب.

    علی ایحال بازی تو این زد و خوردا برای ما خلاصه میشه. اینکه فلان ساید با توجه به داشته هاش چه نتیجه ای گرفته، بماند برای آخر سرور.



    ارادتمند / نیما

    سلام رفقا.

    جنوب شرق تا به الان 3 پلن موفق رو ش.ش اومد و جز احترام و تبریک به مدافعین و تشکر از تک نوازی تنبور، چیزی گفته نشد در فروم.

    اما اما اما شمال شرق بعد از چیف یه دمپایی پاره و دیوار شدن 2تا دمپایی، طوری غرق در شور و شعف هست که من یه لحظه حس کردم تا حالا شما زدید و ما خوردیم!

    صادقانه خوشحالم جو ساید شمال شرق اینقدر پویا هست و حالا حالاها یه رقابت جذاب داریم تو سرور. راستش یکم نگران بودم از این بابت


    پ.ن: لقمان جان منتظر اون تحلیل جمعیت ناتارهای سرور هستیم ازت.

    ایرج جان اولاً جنابعالی دعوت به لیوان آب یخ میکنم و ثانیاً شمارو در حدی نمیبینم که بخوام باهات گلاویز بشم و این پست های پرتعداد ادامه دار کنم ولی عجالتاً برای اینکه قبل حرف زدن فکر کنی و تحقیق کنی و بری ببینی چی بوده، آره همین اکانت اس ام اس . این بنده خدا هم اومده گفته آره دف کردم چون دلم میخواد: ))

    این همه حرف از تعمدی شد، بعید میدونم حتی لحظه ای متوجه شده باشی یعنی چی ! چون شاید در درک قضیه مشکل داشته باشی، بیشتر توضیح میدم


    یک نمونه کوچیکش همین این عکس. ناتاری که فرضاً امروز صبح در میاد و هیچکس نمیزنه این ناتارو . حالا ما از 8 ساعتی میریم کاتا میکنیم که قابل استفاده بشه برای توتن های سرور + با تعداد کمتر بشه زد، اما عامدانه دیوار میشه . همین قضیه رو اکانت اس ام اس هم اتفاق افتاد. بخدا شرمم میاد این بحث کش بدم : ))


    علی ایحال شمایی که ده زدن اکانت های ج.ش تو خاک ش.ش، شامورتی بازی میدونی، اصلاً رمقی برای بحث نمیزاری. پیگیر همون ام ام و تحقیق شو فعلا : ))


    سلام

    پ.ن: حریف خوبی برای بحث نیستی آدم سرحال بیاد از برقراری دیالوگ! از ترس کتک خوردن از شمال رفتی سراغ اثبات فرضیه کرم چاله، سفت بچسبش و زیاد توی فروم شلوغش نکن تا رنگی برای حنای شما بمانه..

    ایرج جان حس میکنم وقتی این پست نوشتی خودت رو استیج تو این استایل در نظر گرفتی.

    خلاصه زیادی تو نقشت فرو رفتی ولی نه شما بی رَبیت هستی و نه من پاپا داک و نه این فروم، ایالت دیترویت امریکا.

    البته ارادت قلبی من تقدیم اسلیم شیدی بزرگوار بوده همیشه ولی تو حرفات سایه ای از یه مقلد دسته چندم و سفسطه گر بیشتر ندیدم.

    مباحثه بلدی ولی ناواردی و با چشم های بسته مشت میزنی تا یکیش بالاخره رو هدف بشینه.

    از فروید اسم آوردی و شرح و بسط منطق برام توضیح دادی که ای ملت ببینید! من خیلی خوب بلدم مباحثه کنم. تازه ببینید فروید هم میشناسم: دی


    علی ایحال یاد سرور پیش و اقدامات ارزنده ات برای شمال شرق افتادم. البته من سعادت حضور نداشتم و صرفاً تعریف شما از دوستان شنیدم.

    دقیقا من هم با شما هم نظرم که این مکالمه برای خوانندگان فروم حوصله سربر هست و ترجیح میدم کوت آخرم باشه. پست ها و نوشته هات که میبینم حس میکنم یه کاربر تویئتری از اینکه جاج شده، ناراحته و غیظ داره: دی


    شما هنوز بعد این همه کلنجار نتونستی بین دف کردن تعمدی و ناآگاهانه فرقی قائل بشی. ارجاع میدمت به این اکانت و این اکانت که تو روز های گذشته تعمدی دفاع کردن و این اکانت که ناشیانه شاید به خاطر عدم آموزش شما ناآگاهانه دفاع کرده.

    و خب برای ساید و تیمی مثل ما که مستقل از مولتی بازی میکنه، این دفاع کردن های عامدانه، به منزله دف ریختن تو کپ مولتی هست. که بالاتر اشاره کردم راهکارش چی میتونه باشه.

    به جای این همه بازی با کلامات و فرار رو به جلو پیشنهاد میکنم سعی کنی متوجه این تفاوت بشی. که البته فرض بعیدی به نظر میرسه

    سلام.

    عزیزم مغلطه تو پستت زیاد دیدم و فقط به قسمت های مبهمش جواب میدم.


    شما ممکن هست بخوای این طور القا کنی که این یک "حرکت سیستماتیک و برنامه ریزی شده" هست، اما می‌تونه کاملا یک سوتفاهم و اتفاق باشه! آیا تصور می‌کنی هر ناتاری که در شمال شرق چیف میشه، به این هدف هست که ریدرهای گرامی شما لاست بخورن؟ فکر نمی‌کنی اون ناتاری که چیف شده، یهو پلیر می‌بینه 40 تا موج رووش هست که 30 تاش هم از خودِ شمال شرق هست؟ =))

    دوست عزیز اینکه پلیرهای سایدت ناشیانه بازی میکنن و خودتون هم از گزند این گیم پلی ضعیف در امان نیستین، از کم کاری و شاید بی تدبیری تیم لیدری ش.ش هست. خودت از همه بیشتر شاید.

    از اون پلیر های ساید فاکتور بگیریم، بله دقیقا این حرکت سیستماتیک هست بنظرم. یه سری تفاوت هست بین دفاع کردن توسط مانده نیروهای همراه با چیفر و یا دف کردن تعمدی. طی همون نامه نگاری هایی که تو پستت بهش اشاره کردی، خود پلیر سایدت به همین قصد اشاره کرده.


    و ضمناً دف ریختن تو فارم های هر 4ساید اتفاق میوفته که توسط یه عده اکانت معلوم الحال مثل ایشون و غیره در حال انجامه. که این بحثش فرق میکنه با چیف کردن ناتار و دف ریختن تعمدی. اینکه شما بخوای با مغلطه چشمات رو این قضیه ببندی، داستانش جداست.

    خوب خوب !

    شما انتظار داری ساید مقابلیت یه گوشه بشینه و منتظره کتک خوردن باشه از جانب تیمی که یه 9کراپ 0درصد هم رو زمین نذاشته از حجم بالای مولتیاش؟!

    و به ده زدن اکانت های جنوب شرق تو خاک شمال شرق، لیبل بازی کثیف بزنه ؟ =))))

    بالاتر هم اشاره کردم، شما میتونی جهت تعیین کنی و ما ادامه دهنده مسیرش هستیم. تو مرام و مسلک ما بازی کثیف تعریف نشده.
    اما تیمی که بدون مولتی میاد بازیش بکنه، عامدانه دف ریختن تو ناتار چیف شده برابر میدونه با دف ریختن تو کپ مولتی مثلاً. حالا اینکه 4روز دیگه این دف ریختنا در چه حجم و ابعادی انجام بشه، دست ماست و نه شما.

    خلاصه ایرج جان دریای فرافکنی و هوچی گری، ساحل ندارد. شما یا واقف نیستی به وضعیت سایدت یا داری مغلطه میکنی که در هر صورت دود این کار تو چشم یکی دیگه میره.

    سلام رفقا.

    یه مسئله ای که چند روزه به وفور تو شمال شرق دیده میشه، اینه که با مولتی و اکانت اصلی، ناتار چیف میشه و دف میریزن توش تا مثلا موجب ناکامی سایر ساید ها بشن:دی

    این بحث اینقد سطحی و دم دستی هست که من شرمم میاد در موردش صحبت کنم و این صحبتها هم برمیگرده به اولین ورژن 4 که سرور 9راند 1 بود و دیگه از اون تایم به بعد اگه کسی سهواً دف میریخت تو ناتار چیف شده، با شرمندگی میومد میگفت اقا اشتباه کردم. نه اینکه از کرده خود غره بشن.

    خلاصه اگه مبنای بازیتون رو این چیندین که اینجوری نیرو گیری بکنین، مشکلی نیست.
    فقط 4 روز نیاین کف فروم گله و گریه کنید و دنبال توافق تازه باشین با لیدرا و سایدا !
    شما فقط میتونی جهت بدی به بازی، اونی که آخر این جهتُ مشخص میکنه شما نیستی دیگه

    مجدداً عیدتون مبارک