نقد و بررسی سرور 1 ایکس راند 2 | آغاز 6 شهریور 1399 |

  • با سلام میخوام چند تا لینک بزارم حال کنید
    موفق و پیروز8)8)

    واقعا لذت بردم از این پلن نو، بدیعععع و بسیاااارر سطح بالا:D:D:D

    جدا پلناتونم در حد بچه های ۷ ساله است، مث کسی که یه فصل کتک مفصل میخوره بعد با چشم گریون میره وایمیسه ده متر اونطرف تر و زبون درمیاره بعدم فکر میکنه زده... آره داداش شما زدی....

    ما دهاتون رو صفر میکنیم، کراپاتونو میاریم پایین، هجومیاتونو خفت میکنیم، آنویلاتون رنده میشن، نان کپاتونو چیف میکنیم که شبا دیگه راحت بخوابید و بعد تازه کسرشانمون میدونیم کتک زدن چنین حریف سطح پایینی رو توی فروم بذاریم... بعد شما واحه کپ میگیرید بدو بدو میاید میذارید تو فروم:D:D
    ما که راضی هستیم، ایشالا شما هم راضی باشید

    پلنرش کی بوده؟! ۷ساله از مهدکودک گلها؟! یا نماینده خردسالان در کانون وکلا؟! یا ویراستاری در سرزمین عجایب؟!

    پ ن: اگر جدی بخوایم به قضیه نگاه کنیم باید بگم که اینم یه چیزیه در حد کاتا کردن ناتارا، همه قادر به انجامش هستند کار ساده بدون دردسر و سریعی هست ولی خب باید قبول کنید که چیپ و لول پایینه، باید دید چقدر به باب شدن این کارا علاقه دارید!

  • خب خب خب

    یه سری کارا هست در شان ما نیست انجام دادنش

    ولی خب دیدی داری یه بازی میکنی یه سری اسلحه ها قفله و باید یکاری کنی تا قفلش باز شه؟

    اره عزیزم الان قفل اون اسلحه خوشکله باز شده

    ناتارای دور منو که کاتا کردین اینم شگرد جدیدتون هست برا روحیه گرفتن؟

    همراتون که دیوار شد

    کپاتون کراپ لاک شد

    انویلاتون خورد

    نان کپاتون دیستروی شد

    شما هم هی واحه بگیرید

    هی واحه بگیرید

    البته تا جایی که میدونم امیر اس پاور نیستش فقط راستشو بگو این کار چیپ رو کی کرده که بیام کنار ده خودش همینکارو کنم؟

  • سلام


    وقتی جنوب غرب میزنیم و اونا مارو میزنن دقیقا حال پرویز پرستویی در فیلم مارمولک بهم دست میده :)


    4001-ezgif-5-24cef5846c0e-gif



    بعد از اون حماسه سیم دی که مسترزی ها افریدن و پلن های نوینشون رو که قبل کتیبه قرار بود نشون بدن رو چند روز پیش رو نمایی کردن اینک حماسه دیگری افریدن

    این انویلها رو نگه دارید دفعه بعدی مجبور نشید با گرزی دف کنید


    4002-photo-2020-12-21-20-12-40-jpg



    4003-photo-2020-12-21-20-12-42-jpg



    پ.ن: توافق ما با شمال غرب مربوط به روز 60 سروره که قرار شد نپ بدیم و اتکی لانچ نکنیم . بعدشم از طریق مازیار 1 ماه نپ بعد کتیبه اضافه شد که بچه های شمال غرب دم کتیبه پیش ما اومدن و گفتن با جنوب غرب و شمال شرق به این توافق رسیدن که اصلا ازشون کتیبه نزنن و از ما هم خواستن که این کارو انجام بدیم که ما قبول نکردیم


    پ.ن: ممد مون شادو همرتو نده دست اینا ، ادم جنس دزدیم دست پلنر مسترز نمیده چه برسه به همری که واسش زحمت کشیده شده ....


    پ.ن: فقط محض اطلاع ما چیزی به اسم دف کوردی ندایم همرو پر میکنیم .... مگر مثل دفعه قبل برید فیدر 12 ام مارانلو رو بزنید :))))


    پ.ن: 36 ساعت ، 860 میلیون رید ..... باشد که درس عبرتی باشد برای کسانی که فکر میکنن ما قدرتمون داره کم کم میریزه :)

  • سیم دی زن کی منع سیم دی کند!؟


    صحبت از اتک های فرا سیم سکند داشتند بعضی ها!

    به همین مناسبت یه اتک این شکلی مشاهده کنیم




    چند حالت میشه متصور بود:

    1. ارادت خالص به پلن های سیم دی!

    2. مهاجم احساس کرده رعد به خاطر سرعت خارق العادش چیزی کم از قهرمان نداره و میتونه بعد از تخریب خزانه، کتیبه را برباید و بیاورد براش!

    3. مهاجم بین اتکش یه چرت ظهرانه زده و بیدار شده دیده ای دل غافل یک ساعت از اتک گذشت، حالا بزار بزنم سنگ مفت گنجشک مفت!


    با اخباری که هم اکنون به دست ما رسید، احمق کوچک که مدافع در اختیار داشته هم چشمان نبوده! در زمان اتک،

    این مدل اتک روی غیر چشمان چه معنایی دارد؟ و زمان تغییر اثر احمق هم متفاوته!

    آیا در اسپیدترا با روش های خاصی میتوان جنگ بزرگ را تبدیل به چشمان کرد؟ در کسری از ساعت؟ مثلا با رفتن داخل خزانه و دوبار اف 5 زدن؟ به ما هم بگین لطفا!


    کسانی که با گزینه 1 موافق هستند لایک

    کسانی که با گزینه 2 موافق هستند دیسلایک

    گزینه سوم هم مهم نیست رای گیری نداره.

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    مورد بعدی،


    با گذشت حدود 4 ماه از عمر سرور، دیگه کاملا بر همگان ثابت شده چه کسانی پای عهد و پیمان و حرفشون می ایستند و چه کسانی زیاد معتقد نیستند به این چیزا!


    در مورد کتیبه هایی که محل اختلاف شده، مسلما طرفین خودشون مشغول رسیدگی هستند


    ولی نکته جالب همون موضوع سکوت اس ای سینه چاک هست، آیا متوجه شدین این مسائل به شما ارتباطی نداره؟ (به یاد نوحه خوانی زمان رد و بدل شدن کتیبه بین لویال و اس دبل) یا اینکه الان به نفعتون نیست و راه سکوت رو انتخاب کردین؟ میشه پس لطفا دستگاه سنجش میزان ارتباط موضوعات به خودتون رو تنظیم کنید؟ که جاهایی که واقعا ارتباطی بهتون نداره دخالت نکنید؟

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    مورد سوم،


    ادی پلیر بسیار با پشتکار و باهوشی هست، که داره داخل اسپیدترا به سبک خودش بازی میکنه، و با این شباهت اندک بازی به سرورهای معمول، بازم داره پلی خودشو میده و کاری که براش معنی گیم داره رو انجام میده.

    که البته یه تجربه هم براش رقم خورد که هیچ گاه به هیچ احدی اجازه رشد در 7*7 خودش رو نده.


    در زمینه فروم نویسی هم وارد شده، که خودم متعجبم با چه سرعتی با بازی و مدیاش آشنا شده.


    ما روزای اول میومدیم فروم اینتر میزدیم تب رو میبستیم.



    - در مورد اکانت محمد مونشادو، حتما خودش اگه نیازی حس کنه توضیح میده، کاسه داغ تر از آش نباشیم، نخود هر آش هم نباشیم!

    -- منتظر سیم سرور هم باشیم یا نه؟

  • سلام عزیز دل

    پیشنهاد میکنم یک مقدار مطالعه کنید و بررسی با شناخت بیشتری تشریف بیارید داخل فروم که اینگونه نباشه که فقط اسم مبارکتون سر در اتحاد باشه بعنوان دیپلمات نصف مقام های سیاسی اتحادهای داخلی و سایدهای خارجی رو یا اصلا نشناسی یا ............

    وحید هم نظرش رو گذاشت - حسین هم نظرش رو گذاشت از لویال خیلی هم واضح بود اگر توافق کردید که کتیبه از ساید هم نزنید بدید! هر دو عزیزهم بصورت محترمانه از سخن های گرانبهای شما اعلام دوری کردند

    در مورد شمال غرب بی هدف و سرگردان و خسته از دست من کتیبه بر باد ده نظر شما کاملا محترم هست انشالله انتهای سرور مشخص میشه کدوم ساید هدفمند هست کدوم ساید خسته و سرگردان ! بطور مثال در سایدهای سایلنت تحلیل شما و ساید خسته و سرگردان ما کسی جنگ آموز رو نمیبره تو کپ اکانت مصری بعد دو روز اتلاف وقت همرش رو بزنه واندر کلین کنه !! فقط در ساید درلحظه هماهنگی بیشتر این اتفاق میافته

    برادر من شما تو خونه اتون میتونی بشینی و اعلام کنی ماست سیاه هست ! چرا در گنجه بازی چرا دم موش درازه اسمش رو هم بزاری تحلیل !!!

    باز هم نظرت محترم هست ولی اینجا اسمش فروم هست و روال و مرام و مسلکش به چالش کشیدن نظرات و پست هاست

    نه اینکه بفرمایید نظر شما برای من مهم نیست

    در مورد کتیبه انبار هم نظرات 4تاساید بصورت محترمانه چه واضح چه زیرپوستی و ... اعلام شده امان از رودرواسی !!!

    ترس و وحشتی هم نداشته باش برادر من به ریکاوری سایدت بپرداز هرزمان کاملا هماهنگ شدید و سایدتون جمع و جور شد خوشحال میشیم مردونه پنجه در پنجه بندازیم اگر بازی کردنتون مثل حرف زدنتون متناقض نباشه

    به قول علی

    و من الله توفیق

  • سلام

    اینم اخرین پست در مورد کتیبه زده شده از شمال غرب دیگه هم جوابی به هیچکس داده نمیشه.


    همونطور که بهنام گفت روز 60 ماتوافق کردیم شمال غرب تو ارامش باشه(ما یعنی شرق و هیچ صحبتی با کسی از ربعهای دیگه نشد)نزدیک کتیبه ها باز ما تصمیم به نپ گرفتیم با شمال غرب تا یک ماه بعد کتیبه تو جلسه شرق قرار شد ما با شمال غرب صحبت کنیم و بنده شماره اقا علیرضا رو از محمد گرفتم و با ایشون صحبت کردم و نتیجه صحبتها این شد که کتیبه از زمین برداشته میشه اما به هیچ پلیری از ربع شمال غرب اتک داده نمیشه و در مقابل شمال غرب هم کاملا تو جنگ بی طرف میمونه وهیچ کمکی به دو طرف درگیری نمیکنه.

    طبق صحبت با اقا علیرضا بنده یک پست گذاشتم که شرق هیچ کتیبه ای با تک هیرو یا اکانت داخل ربعی بلند نمیکنه ولی کتیبه سالم از رو ناتار زدن ازاده این تا اینجای مطلب تا برسیم به بقیش.


    بعد از این صحبتها از طرف شمال غرب 8 دهکده تو شمال شرق زده شد و بعد از درخواست که این دهکده ها باید صفر بشه اعلام میشه که این دهکده ها فقط دفاعی میسازن و میتونید با تک اسکات این مطلب رو چک کنید باز ما کوتاه امدیم و قبول کردیم دهکده ها بمونه به شرط اضافه نشدن فکر کنم اون دهکده ها الان نزدیک 80 دهکده شده باشه.(این اولین نقض صحبت شمال غرب)


    قرار بود شمال غرب به هیچ طرف جنگ کمکی نکنه اما دو بار تو اتکهای ما چند اکانت از شمال غرب رفتن تو تاپ دفاع بعد از پیگیری جواب شنیدیم اکانتها توسط جنوب غرب خریداری شده یا دوستانه دفاع ارسال شده و.....در نهایت هیچ پیگیری در مورد اکانتهایی که دفاع داده بودن نشد.(دومین نقض توافق)



    ظاهرا شمال غرب میدونست تو جمع کردن کتیبه ها مشکل پیدا میکنه لذا جدا از این توافق از شمال غرب با جنوب شرق صحبت میکنن که کتیبه از روی زمین بلند نشه و بهنام هم گفته ما میزنیم و صحبتهای من در اوردی که سو تفاهم نپ کتیبه حتی برای جنوب غرب هم پیش امده بود و اخرش کاشف به عمل امده که راوی طبق خواست خودش از هر دو طرف نقل قول کرده.


    با تمام این نقض کردنهای صحبتها و تمام نقض عهدها تصمیم ما به بازگشت کتیبه به شمال غرب شد که درست روز قبل پس دادن کتیبه اتکهای لقمان عزیز لند شد رو جنوب غرب و حدود 100 کی شمال غرب پوینت دفاع گرفت بعد از این اتکها و دیدن اینکه شمال غرب برعکس ادعاش به هیچ تعهدی پایبند نیست و پاسخ لیدرشمال غرب(جناب مانی پارتیزان)که ما به هر کی دوست داشته باشیم دفاع میدیم و به شمال شرق ارتباط نداره ما هم تصمیم به پس ندادن کتیبه گرفتیم چون ظاهرا تعدادی تو شمال غرب فکر کردن پیش خودشون که بابا اینا که ما هر کاری کردیم برخوردی نکردن بازم هرکاری کنیم میتونیم با راه انداختن گروه فشار تو فروم و حربه های بچگانه حرفمون رو پیش ببریم.


    همین جا اعلام میکنم اولا تمام دهکده های تو شمال شرق رو صفر کنید و تو فروم اعلام کنید هیچ کمکی به دو طرف درگیر تو سرور نمیکنید و بیایید کتیبه را ببرید در غیر این صورت هیچ ننه من غریبم بازی مورد قبول نیست.

    والسلام

  • این قسمت فروم

    خود گویی و خود خندی ! عجب مرد هنرمندی !

    1-چه خوشحالتون بکنه چه ناراحت !همچنان اعلام میکنیم مذاکرات شمال غرب با جنوب شرق بوده در مورد نپ و .... نه با شمال شرق اعم از لویال و آریانای سابق اطلاعی هم به بقیه سایدها داده شد که ظاهران تصوراتی رو پدید آورده دیگه اطلاع هم نمیدیم !

    2- باز هم خوشحالتون میکنه یا ناراحت ! یا حافظه تاریخی اتون بر اثر فشار اقتصادی یا درگیری با لویال تخریب شده !مدارک و مستندات اینکه قسمتی از شمال شرق از شمال غرب کتیبه نزنه و بالعکس موجود هست پرش با نیزه که نداریم !

    3- در مورد دهکده های زده شده در دو طرف کسی که شمارش بلد هست و توان باز کردن نقشه و آشنایی نسبی با مختصات رو داره دعوت میکنم دهکده ها رو شمارش کنه ببینیم چند تا دهکده اکانتهای شمال شرق داخل شمال غرب دارند و بالعکس - شرط اضافه شدن یا ثابت بودن دهکده ها هم مطرح نبوده فقط این بحث مطرح شد که نیروی هجومی کشیده نشه و دفاعی ساز باشه داخلش هم اسکات موجود نباشه که دوستان بتونند چک کنند

    4- ما عادت نداریم کاری رو که انجام دادیم بگیم انجام ندادیم به جنوب غرب چندین دفعه ارسال نیروی دفاعی شد و در صورت لزوم باز هم داده میشه مقدار و اینکه دفاع ارسال بشه و چیزی که در ازاش قراره بگیریم یا مراوداتمون چه با جنوب شرق - چه با لویال - چه با جنوب غرب بخودمون و طرف روبرومون بستگی داره نه بغل دستیمون !اگر انتظار دارید ما زیر زیرکی 20 کی برده برای یه ساید بفرستیم بعد انتظار داشته باشیم تا ته سرور متا باشیم و کنارشون با واندر عکس بگیریم این رو در شان خودمون نمیدونیم

    5- اصولا مبحث کتیبه و جمع آوری کتیبه بر مبنی پتانسیل و نیاز ساید هست آدم میبینه کدوم کتیبه به کارش میاد زدنش رو توی الویت میزاره بعد یکسری کتیبه ها رو با درجه دوم اهمیت میزنه اولویت ما جمع آوری کتیبه های چکمه کوچیک مرتاض کوچیک جنگ ها بود که انجام شد

    6- در مورد فشار و حربه های بچه گانه ما درش تبحری نداریم متاسفانه عادت داریم کاری رو که انجام دادیم بگیم انجام دادیم حرفی رو هم که زدیم بگیم زدیم ! نه بنا به منفعت امروز یه حرف بزنیم فردا یه حرف !!

    7- در مورد دهکده های داخل شمال شرق و تمامی مذاکرات و مسایل مرزی و سایر موارد هر زمان یک تیم یکدست و یکپارچه از سوی تمام اتحادهای شمال شرق اعم از لویال و ... در فروم معرفی شد میشه راجع به همه موارد صحبت کرد در فروم هم بیانیه مشترک گذاشت که فردای روزگار مثل اینکه کتیبه از ناتار دو ساید کسی یادش نره چه حرف و قول و قراری گذاشته !!!

    خیلی خیلی هم عذر خواهی میکنم بابت اینکه چندین صفحه فروم بابت همین قضیه ساده و پیش پا افتاده جلو رفت و احتمالا برای دو ساید جنوبی حوصله بر بوده ولی لازم به مطرح شدنش بود که دریایی از تناقضات رو دوستان شاهد باشند و راحت تر قضاوت کنند

    شاد باشید و خوش

  • سلام مجدد و عرض ارادت خدمت همه عزیزان


    مشاهده شده بعضی عزیزانه شعله پخش کن و آتیش بیار معرکه و دعوا درست کن


    و رابطه به هم بزن کلا کسایی که خودشون دارن دست به هر کثیف کاری میزنن


    تا برنده بشن اومدن مثال مع الفارق میزنن


    عزیز بزرگوار دفعه قبلی تخم کفتر برات تجویز کردم انگار جواب داده الان برات قیمه تجویز میکنم برو قیمتو بخور قربونت بشم.


    کتیبه ای که شما بردی بعد اینکه با همر ساید ش ش کلین شد و از رو اکانت ش ش با تک هیرو برداشته شد بدون اینکه حتی اتکی روی کتیبه از ساید دیگه ای باشه


    این حرکت رو مقایشه میکنی با حالتی که طرف خودش همر از خودش زده کتیبه کلین کرده برده؟ درضمن ما تو کار سایدای دیگه دخالتی نداریم که بکنیم شما موضع گرفتن یا نگرفتن ما بهت ربط داره واقعا؟آیا خوشحال میشی ما این قضیه رو محکوم کنیم؟


    بنده به صراحت گفتم موضع شخصی خودم رو بهنام جان هم اینجا نظرشون رو دادن


    خواننده های عاقل میدونن چیه حرفمون نیازی وجود نداره ما بیایم این وسط عروسک قر بدیم


    باز هم تکرار میکنم در مورد این موضوع فکر نمیکنم کسی بهتر از لیدر های دو ساید از توافق بین همدیگه و صحبت هایی که شده خبر داشته باشه اگر توافقی انجام شده


    من از دوستان خواهش میکنم تمام و کمال بهش پایبند باشن با تشکر

  • سلام علیکم

    تسلیت عرض میکنم خدمت بچه های تیم

    M-N-M علی الخصوص آقا ناصر عزیز و اون یکی پلیرشون که خیلی وجود وجود میکرد،

    باید خیلی زودتر اینو میگفتم ولی یه درصد شک داشتم که امروز اون یه درصد شک هم از بین رفت،بریم سراغ علت تسلیت:

    زمانی پلن پایتون لند شد رنک همر ما یه رتبه بهتر شد و من ۹۹ درصد احتمال دادم بخشی از همر mnm به عنوان مدافع استفاده شده،یه درصد شک داشتم که امروز اون یه درصد هم با رنک یک شدن همرمون از بین رفت،با توجه به اختلافی که همر mnm با همر ما داشت حداقل به اندازه قدرت ۲۰ کی گرزی و ۴ کی تی کی از همر mnm کیل شده(حداقل !!!) و پیش بینی من اینه بعد لند پلن پایتون،همر mnm از رنک یک به حداقل رنک چهار سقوط کرده! و ظاهرا این عقب افتادگی با در اختیار گرفتن جنگ آموز به مدت سه روز و پوش سنگین در حال ریکاوری هست

    همر رنک یک مارس از بین نمیرود بلکه از یک دهکده به دهکده دیگر منتقل میشود ^^

    اون همر رنک یک دیفالتمون ،خدا بیامرز زمانی روی دیابلو لند شد ۸۰ کی گرزی و ۲۰ کی تی کی بود که دقیقا نصف شد ولی همری با سایز تقریبی ۶۵ کی گرزی و ۱۶-۱۷ تی کی رو پروند;)

    Some Of The Accounts That I Have Played On :

    Gulf Warriors

    THE OLD AXE

    AXE MAN

    MR.PR3SIDENT

    totenpro

    GeT_RiGhT

    The old men

    Royal

    Good Life

    LEGENDS

    M A R S

    Gaul Teachers

  • با سلام و درود خدمت همه بزرگواران


    سجاد عزیز خودت هم ما شاء الله تبحر خوبی در بازی داری ولی شاید لازم باشه بدونیم بهترین بهره گیری از کتیبه جنگ آموز جهت شارژ کارگاه هست چرا که قدرت تهاجمی همر را میشه با روشن کردن سربازخانه و اصطبل بزرگ در کنار کلاه هاسی قهرمان بالا برد ولی اون چیزی که دست آخر کارایی خودش را نشان خواهد داد میزان کمی و کیفی تربیت شده های کارگاه هست.


    از طرفی ناصر خان هم بازیکن قابلی هستند و خوب میدونند کجای سرور چه نیازمندی هایی در اکانت دارند تا همچنان مطرح بمانند. قطعاً رنک یک شدن اکانت مارس شایسته تبریک هست ولی این موضوع نباید همچون بالش نرمی زیر سر ما بشود تا به خواب خرگوشی فرو برویم.


    رنک یک شدن همر مارس زمانی مهم تر جلوه خواهد کرد که دیگه شاهد حضور کتیبه معماری منحصر بفرد در جنوب غرب نباشیم. چرا که به واسطه ویژگی خاص نژاد توتن هر دو همر به شکل مست به واندرها برخورد می کنند و قالباً هدف تخریب دیوار و کاستن از دفاع موجود در واندر میباشد و اینجا خواهد بود که کتیبه معماری منحصر رخ می نمایاند.


    به رغم مطالب یاد شده حقیر بر این دیدگاه بیشتر تکیه دارم که در دفاع مقابل اون حمله ایشون از همر خود بهره نگرفته ولی در زمان گرفتن جنگ آموز هم اقدام به شارژ سربازخانه و اصطبل هم نکرده است.



    با همه این اوصاف اگر فرضیات حقیر توسط دوستان پذیرفته شود نشان دهنده نکته ای ویژه خواهد بود که حاکی از تربیت نیروی دفاعی در داخل اکانت ناصر خان هست و در بسیاری از حملات رقیبشان می تواند دست برتر را به ایشان هدیه کند و قدرت مانور بهتری در اختیارشون قرار دهد و به عبارت بهتر میشه عنوان کرد اکانتشون مطمئنتر (safe) شده است.

    دقت به رنک همرها همچون تیغ دو لبه شمشیر هست که باید مراقب عوارض آن نیز باشیم.


    هنوز سرور آبستن حوادث فراوانی هست و تا زمان زد و خورد واندرها دست کم 120 روز باقی مانده است.


    شاد و پیروز باشید

    NAF


  • به رغم مطالب یاد شده حقیر بر این دیدگاه بیشتر تکیه دارم که در دفاع مقابل اون حمله ایشون از همر خود بهره نگرفته ولی در زمان گرفتن جنگ آموز هم اقدام به شارژ سربازخانه و اصطبل هم نکرده است.


    سلام آقا ناصر عزیز،حقیقتا رنک یک بودن همر هیچ وقت برای تیم مارس اهمیت زیادی نداشته گواه این ادعا هم قرار دادن دیفالتمون( که رنک یک بود) در اختیار ساید بود و الحمدالله در پلن دیابلو نتیجه بسیار رضایت بخشی هم داشت در مورد تیم مارس هم خدمتتون عرض کنم به دلیل مشکلات زیادی که از ابتدای سرور بابت وقت داشتیم این اکانت مارس ۱۰ درصد پتانسیل تیم ما هم نیست و حقیقتا برنامه های زیادی داشتیم که متاسفانه به دلیل کمبود وقت اجرا نشد و بنده هم حدودا یک ماه هست به خاطر درس و مشغله کلا بازی نکردم و همین که یه دمپایی هم بیاد بیرون راضی هستیم چه برسه همر رنک یک باشه


    بر خلاف دیدگاه شما باید خدمتتون عرض کنم همر M-N-M در پلن پایتون به شدت آسیب دیده و همچنین از لحاظ شارژ کردن فقط کارگاه با کتیبه هم باهاتون موافق نیستم چون اولا بیش از ۵۰ ساعت جنگ آموز فعال داشتن ،دوما حجم پوش هم انقدر سنگین بود که تاپ تن هم اومدن، با این حجم سنگین پوش شما باشین gb gs رو اف میکنین و کارگاه رو مثلا ۷۰ روز شارژ میکنین یا وقتی میدونین مجدد خیلی زود کتیبه بهتون میرسه یه تایم مناسب از همه نیروها میگیرین؟

    Some Of The Accounts That I Have Played On :

    Gulf Warriors

    THE OLD AXE

    AXE MAN

    MR.PR3SIDENT

    totenpro

    GeT_RiGhT

    The old men

    Royal

    Good Life

    LEGENDS

    M A R S

    Gaul Teachers

  • مانی واقا منطقی و با استدلال و احترام کامل حرف میزنه بر عکس من که بی منطق و هیجانیم ولی فراموش نشه در عین حال سیاستمدارم اصلا در جایگاهی نیستی در مورد مانی جان حرف بزنی هم از لحاظ تجربه هم لیدر هم پلیر واقعا بینظیره من به بودنش توی شمال غرب افتخار میکنم خیلی دقیق با هدف و دلسوز وقت برای ساید میزاره کل سایدت جمع کنیم یک جا به مانی نمیرسه نه این که نخواید نمیتونید یادت نره یادتم رفت اند گیم یاد میگیری که پلی دادنش چیه مانی هیچ چیز از ساید کم نکرده که هیچ خیلی چیزارم به ساید اظافه کرده.

    شمال شرق : کلی پلیر آماتور با لیدری بدتر پلیراش.


    نکته : به نظر من این تحلیل است ، نظر شما هم برای من مهم نیست ;)

  • سلام خدمت همه

    خواستم یه تحلیلی از سرور داشته باشم بر اساس امار و ارقام و بعدش یه نتیجه گیری کلی کنم


    • تاپ رید

    جنوب شرق : 1600 میلیون

    شمال شرق : 563 میلیون

    شمال غرب : 511 میلیون

    جنوب غرب : 451 میلیون


    • تاپ پیشرفت:

    شمال شرق:46500

    شمال غرب:25800

    جنوب غرب : 25500

    جنوب شرق : 25000


    - جنوب شرق:


    به نظرم بهترین ربع بازی تا الان بوده ، دقیقا از روز 20 سرور که با بچه های اکسفورد درگیر شدن تا هفته پیش هر هفته در تاپ ها پیشرفتشون قابل ملاحظه بود البته با یه متای زود هنگام تعجب سرورو بر انگیختن و من دلیلشو هنوز نفهمیدم چرا اینکارو کردن چون شمال شرق تا الان هییییچ سودی واسه جنوب شرق نداشته

    برای همین طبق امار رید و تاپ 10 من همچین حدسی از جنوب شرق میزنم


    دفاعی چیزی حدود 5.5 الی 7 میلیون دف

    همرهای زیر رنک 100 : چیزی حدود 45 همر


    - جنوب غرب:


    به نظرم بی سیاست ترین ربع سرور همین جنوب غرب بود ، همون طور که من در تعجبم چرا جنوب شرق با شمال شرق اون تایم متا کرد ، همین طور در تعجبم چرا مسترز وقتی از طریق لویال با شمال شرق درگیر بود جبهه جدیدی در جنوب شرق باز کرد که الان وضع ربعشون این طور بشه به نظرم کاملا مشخصه این ربع زیر سایه سنگین جنوب شرق قرار داره و من احساس میکنم جنوب شرق کافیه اراده کنه تا جنوب غرب جمع بشه تا اینکارو انجام بده ولی نمیدونم چرا اینکارو نمیکنه :)

    از اون مهمتر اینه که چرا جنوب غرب با شمال غرب متا رو علنی نمیکنه؟ دیگه فقط خواجه حافظ شیرازی تو سرور نمیدونه شمال غرب به جنوب غرب دف نمیده ! علنی باشه این بحث های بی فایده فروم هم اثری نمیمونه


    دفاعی چیزی حدود 1 الی 1.5 میلیون

    همرهای زیر رنک 100 : چیزی حدود 20 همر


    - شمال غرب:


    به نظرم میتونی شمال غربو به یکی از بهترین لیدری ها تشبیه کرد ، دقیقا بعد از اون بمبی که خورد وسطش من به شخصه اصلا فکر نمیکردم که بتونن خودشونو جمع کنن و میشن محل جولون ربع های دیگه ولی اصلا اینطوری نشد و الان دقیقا یک وزنه به حساب میان

    نکات جالبی که راجب این ربع میتونم بگم

    - به مسترز دف میده

    - جنوب شرق به دفاعی که به مسترز داده زیاد نمیخوره

    - روابط خوبشون با جنوب شرق که باعث میشه به فکر این نیوفتن که با مسترز متا ببندن ( من عامل اصلی اینکه متای غرب شکل نمیگیره رو جنوب شرق میدونم )


    دفاعی چیزی حدود 7 الی 8 میلیون

    همرهای زیر رنک 100 : چیزی حدود 15 همر


    - شمال شرق:


    به نظرم روز 50 بازی قمار خیلی خوبی کرد و با 20ک دف تونست بچسبه به قدرت سرور ولی در ادامش خراب کرد.اگه روز 50 بازی از من میپرسیدن که ایا این متا میشکنه میگفتم نه اما امروز به من بگن میشکنه یا نه جوابم اینه " شک نکن میشکنه" حالا چرا این متا از نظر من میشکنه ؟!

    1- جنوب شرق اول سرور با اکسفورد درگیر بود بعدشم با جنوب غرب ، خالا به هر روشی که شده اکسفورد زمین بازی رو ترک کرد و جنوب غربم انقدر ضعیف شده که دیگه چیزی براش نمونده ولی در مقابل شمال شرق نتونست یه لویالو جمع کنه

    2- بعد کتیبه جنوب شرق شروع کرد به زدن جنوب غرب ولی شمال شرق یه نپ داد و کشید کنار و داعم تو فروم داره گفته میشه تو جنگ جنوب شرق و جنوب غرب ( شمال غرب دف داده ) بلکه سر تفنگ جنوب شرق به سمت شمال غرب نشونه گرفته بشه

    3- تجربه یوسف میگه امرداد متایی که بشینه کنار و کاری نکنه رو میکشه زیرش

    حالا چرا تا الان این کارو نکرده؟!

    1- دلیلی نداره الان بکشه زیر متا و از الان 3 سایدو بکنه جلوی خودش

    2- بخاطر اسمش منتظره یه زمان مناسبه که بار روانی برای سایدش نداشته باشه


    دفاع چیزی حدود 2.5 الی 3.5 میلیون

    همرهای زیر رنک 100: حدود 25 همر


    تحلیل کلی من

    به نظرم سیاست های اتی ربع های سرور این شکلی هست


    شمال شرق: دفاع متوسط رو به پایین ، ناپایدار ، همر متوسط

    به نظرم وارد هیچ جنگی نخواهند شد و سیاست کلی این ربع اینه جنوب شرق همه رو بزنه و اخر سرور همه جنوب شرقو بزنن و از لج جنوب شرق واندر شمال شرق بالا بره و 100 کنن


    جنوب شرق: دفاع متوسط ، مغرور ، پتانسیل جنگی بالا

    به نظرم سیاست کلیش اینه تنها فشارش رو جنوب غرب باشه و در زمان مناسب که فشار روانی برای سایدش نداشته باشه و همین طور خیالش از جنوب غرب راحت بشه بکشه زیر متا و همین طور خیلی بعید میدونم وارد جنگ با شمال غرب بشن


    شمال غرب: پر دفاع ، نرمش قهرمانانه ، همر های سنگین اندگیمی

    به نظرم کل سیاست این ساید بر این اساسه که تک باشن و اگه زمانی هم بخوان ریسک کنن متا ببندن ، متا رو با کسی ببندن که احتمال پیروزیش از همه بیشتره و که با این شرایط بعید میدونم متای غربی شکل بگیره !


    جنوب غرب : دفاع کم ، جنگ زده ها ، همر زیاد با مدیریت صفر

    به نظرم تنها سایدی که میتونم دربارش اینو بگم که اولین ساید سروره که شکستو باید قبول کنه این سایده ، چون قشنگ شاخ به شاخه با جنوب شرق، شمال غرب باهاش متای علنی نمیکنه از طرفی با توجه به دخالتش تو ان ای ، قطعا متا بستن هم با این ساید به مشکل مواجه میشن

  • مانی واقا منطقی و با استدلال و احترام کامل حرف میزنه بر عکس من که بی منطق و هیجانیم ولی فراموش نشه در عین حال سیاستمدارم اصلا در جایگاهی نیستی در مورد مانی جان حرف بزنی هم از لحاظ تجربه هم لیدر هم پلیر واقعا بینظیره من به بودنش توی شمال غرب افتخار میکنم خیلی دقیق با هدف و دلسوز وقت برای ساید میزاره کل سایدت جمع کنیم یک جا به مانی نمیرسه نه این که نخواید نمیتونید یادت نره یادتم رفت اند گیم یاد میگیری که پلی دادنش چیه مانی هیچ چیز از ساید کم نکرده که هیچ خیلی چیزارم به ساید اظافه کرده.

    شمال شرق : کلی پلیر آماتور با لیدری بدتر پلیراش.


    نکته : به نظر من این تحلیل است ، نظر شما هم برای من مهم نیست ;)

    مانی واقا ( نمی دونم مانی وآقا یعنی چی؟ ) منطقی و با استدلال و احترام کامل حرف میزنه بر عکس من که بی منطق و هیجانیم ولی فراموش نشه در عین حال سیاستمدارم ( دمت گرم ، از خودت تعریف کن :D ) اصلا در جایگاهی نیستی در مورد مانی جان حرف بزنی ( می زنم به شما ربطی نداره ) هم از لحاظ تجربه هم لیدری هم پلیر ( از لحاظ فنی ) واقعا بینظیره من به بودنش توی ( در ) شمال غرب افتخار میکنم خیلی دقیق با هدف و دلسوز وقت برای ساید میزاره کل سایدت جمع کنیم ( کل ساید شمال شرق را جمع کنیم ) یک جا به مانی نمیرسه ( مگه قراره برسه به مانی8o ) نه این که نخواهید ( معلومه ما نمی خواهیم ) نمیتونید یادت نره ( یعنی چی ؟ )، یادتم رفت اند گیم یاد میگیری که پلی دادنش چیه ، مانی هیچ چیز از ساید کم نکرده که هیچ خیلی چیزارم ( چیزها ) به ساید اظافه ( اضافه ) کرده.

    شمال شرق : کلی پلیر آماتور با لیدری بدتر پلیراش. ( بقیه جمله چی شد ؟! )


    نکته : به نظر من این تحلیل است ، نظر شما هم برای من مهم نیست ( تنها جمله درست متن از لحاظ نگارش )


    دوست عزیزم ، از دفعه قبلی خیلی بهتر بودی ، کار کن رو نگارشت ، انشالله برای زندگی واقعی به درد می خوره ،

    اردتمند

    پی نوشت : چقدر سطح ادبیات نسل جدید افتضاحه !

  • سلام آقا ناصر عزیز،حقیقتا رنک یک بودن همر هیچ وقت برای تیم مارس اهمیت زیادی نداشته گواه این ادعا هم قرار دادن دیفالتمون( که رنک یک بود) در اختیار ساید بود و الحمدالله در پلن دیابلو نتیجه بسیار رضایت بخشی هم داشت در مورد تیم مارس هم خدمتتون عرض کنم به دلیل مشکلات زیادی که از ابتدای سرور بابت وقت داشتیم این اکانت مارس ۱۰ درصد پتانسیل تیم ما هم نیست و حقیقتا برنامه های زیادی داشتیم که متاسفانه به دلیل کمبود وقت اجرا نشد و بنده هم حدودا یک ماه هست به خاطر درس و مشغله کلا بازی نکردم و همین که یه دمپایی هم بیاد بیرون راضی هستیم چه برسه همر رنک یک باشه


    بر خلاف دیدگاه شما باید خدمتتون عرض کنم همر M-N-M در پلن پایتون به شدت آسیب دیده و همچنین از لحاظ شارژ کردن فقط کارگاه با کتیبه هم باهاتون موافق نیستم چون اولا بیش از ۵۰ ساعت جنگ آموز فعال داشتن ،دوما حجم پوش هم انقدر سنگین بود که تاپ تن هم اومدن، با این حجم سنگین پوش شما باشین gb gs رو اف میکنین و کارگاه رو مثلا ۷۰ روز شارژ میکنین یا وقتی میدونین مجدد خیلی زود کتیبه بهتون میرسه یه تایم مناسب از همه نیروها میگیرین؟

    نکته دقیقا" همینه که من ترس را در چشمای برو بچ جنوب غرب میبینم و میشه از الان فهمید هر کسی اونجا جنگ آموز به رغم وفور نعمت فعلیش بهش میرسه در هنگام وداع به نحوی دعای وداع میخونند که ظاهرا" خبر دارند به زودی قراره تمام جنگ آموزهاشون را از دست بدهند.


    البته این منحصر به کتیبه های جنگ آموز نمیشه و به زودی تک تک کتیبه هاشون اگر به مستعمره (شما بخون شمال غرب) نرود از اکانتهاشون میپره ;)


    از اونجایی هم که خیلی التماس می کنند قراره فقط یه واندر داشته باشند که خدای نکرده مثل برو بچ اول کار شمال غرب قهر نکنند و مثل بچه ها الفرار :)



    میبینم روزی که تو کل جنوب غرب می گردیم واسه تارگت پلن و فقط 4-5 تارگت پیدا میشه و الباقی باید به چشم فارم تپل بهشون نگاه کرد.

    اول بازی هم کلی نصیحت به دوستان شلوغ کن شمال غرب کردم ولی آخر الامر همان شد که حدسش سخت نبود.


    یادت میاد طرف منابع میذاشت تو بازار واسه اینسرت؟

    الان کجاست؟


    حدس دومی هم که میشه زد و امیدوارم به زودی تکذیب بشه اینه که ناصر خان به دلیل نق نق کردن های عده ای مغرور و تا حدی زبان نفهم بی منطق در جنوب غرب عطای سرور را به لقایش بخشیده و زبونم لال جنوب غرب بی آقا بالا سر شده. اگر اینطوری بشه بد بخت تر جنوب غرب میشه از شمال غرب یاد کرد.

    هنوزم منتظر تکذیب هستم8)

  • درود بر شما امید جان


    هر چند که با تحلیلتون مخالف هستم ولی از این مکنظر که یه اقدام مثبت را در فروم شکل دادید تا بلکه سطح فنی فروم کمی ارتقاء پیدا کنه لایک داره. :love:


    دلایل رد تحلیل شما را خاطر نشان خواهم کرد ولی هر چی بیان میشه صرفاً نظرات شخصی هست و ارتباطی با مجموعه لیدری جنوب غرب نداره هر چند به نظرم تقارب افکار در این سمت ماجرا زیاد هست.


    به عنوان یک بازیکن جنوب شرق اعلام می کنم بر خلاف سایر ربعهای بازی سطح همدلی و منطق در پذیرش تصمیمات مجموعه لیدری اینجا خیلی بالاست. محض اطلاع باید عرض کنم بالاترین سطح انتقادات و تند و تیز ترین انتقادات به لیدرها و حتی در سیاستگذاری ها را بهشون منتقل کرده ام ولی همچنان تابع نظر و تصمیم نهاییشون هستم و همین به نظرم مهمترین عامل موفقیت این ربع بازی بوده تا حالا.

    اما در خصوص مواردی که فرمودید باید بگم آمارتون از جنوب شرق بسیار ضعیف هست و ایکاش بودید تا متوجه میشدید اینجا چه خبره


    میدونم سعید ازم شاکی میشه ولی محض اطلاع باید بگم یکی از قویترین آنویلهای ما رنکش زیر 100 هست و ایکاش میشد با عکس بهتون اثبات کنم:(

    پس بیان 45 همر به عنوان تعداد همرهای زیر رنک 100 در جنوب شرق از بیخ غلط هست.


    در محاسبات منطقی هم گزاره شرطی که با فرض غلط شروع بشه نتیجه اش میتونه هر چیزی باشه تا نهایتاً کل گزاره درست محسوب گردد. پس با این فرضیات شما میشه نتیجه گرفت که ترامپ هم رئیس جمهور بورکینوفاسو هست و کل گزاره هم درست هست. ;)


    اما خب اگر میدونستید اینجا چقدر همر داریم شاید به این تحلیلهای بد رو نمی آوردید:)


    در اینکه تحلیلهاتون حاوی مطالبی در رثای شمال غرب هست بحثی نیست و خب انتظار دیگه ای نباید داشت ولی کجایی تیرداد که بازم باید یادآوری کنیم به ملت که در این راهی که تازه برخی شروع کردند قدم زدن قبلاً گرگهاش را کشتیم.

    شاید به ظاهر کسی از رفتار متای جنوب شرق (شمال شرق منهای لویال) راضی نباشه و شخصاً به واسطه تریداتی بودن مازیار خان حاضر نیستم باهاش متا باشم;) (بماند که از خصوصیات فردی و اخلاقیش خیلی خوشم میاد و واقعا" مرد به تمام معناست و فقط در بازی چشم دیدنش را ندارم:P) ولی از روزی که پذیرفتیم شمال شرق متای تا آخر سرورمون باشه کسی دیگه شاکی نیست و به تصمیم مجموعه سیاستگذاری آمرداد احترام گذاشته شده.


    بهتره این بحث های خاله زنکی را برید تو گوش شمال شرقی ها بخونید شاید اونا بکشند زیر متا ولی قبلش باید مازیار خان را ترور شخصیتی کنید و خودتون را بی آبرو چون با بودن مازیار حکایت شتر در خواب بیند خواهد بود.^^



    بگذریم

    اما سوال مهم واسم این هست اون زمان که شخصاً اومدم بهتون (کل شمال غرب) توصیه کردم جلوی این لیدرهای تندرو را در شمال غرب بگیرید که الان آرزوتون متا با جنوب شرق هست ولی چیزی برای ارائه ندارید و براتون تمام پلهای پشت سر را تخریب کردند تا سرور بعدی اگر کسی از روی دلسوزی بهتون حرفی زد تماشاچی نباشید؛ کجا تشریف داشتید که الان بلبل زبان شدید؟



    یادتون باشه واندر شمال غرب توسط همر همون شمال شرقی که قبولش ندارید پایین میاد تا درس باشه که هر حریفی را دست کم نگیرید.



    پ.ن : فرشید جان برای کسی که املای مدرسه اش تک ماده ای بوده و فرق دیپلماثی را با دیپلماصی نمیدونه از اصول فلسفه حرف نزن.

    قدیمیا میگفتند مواظب باش با ماشین پیت کشی تصادف نکنی که چه اون بماله و چه تو بمالی در هر حالتی ماشینت خراب میشه.

    (ویرایش ادمین)



    اینم آمار داغ واندر جنوب غرب از یه پیر که در خشت خام میبینه چه خبره :)



    NAF

    پست 2 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط ModeratoR: به دلیل رعایت نکردن و استفاده از مثال های زشت و توهین یک روز توقیف میشوید. پست ویرایش شد. ().

  • سلام صبح زمستونی بخیر


    شهیدی دیگر به جمع شهدای جنوب غرب پیوست

    4010-123-png



    اولین نفر از لیست جنگ اموز جنوب غرب خط خورد .... نفرهای بعدی اون لیست اماده باشید



    4015-123-png



    پ.ن: تا بقیتون به شهادت نرسیدید پاشید بیاید سر میز مذاکره :)


    پ.ن: خودت میگی چقدر بوده همرت یا من بگم؟!

  • با سلام خدمت همه خوانندگان گرامی


    امروز صبح شاهد پلن '' O_o '' بر روی جنوب غرب هسیم !

    این پلن بر خلاف سایر پلن های مجموعه آمرداد ، یک پلن سرعتی دیگه بود که قبلا توی پستی که گذاشته بودم نویدشو داده بودم منتهی کو گوش شنوا !!! تقریبا فیک خاصی داده نشد و به راحتی تارگت انتخاب شده قابل تشخیص بود و چون لانچ ها هم به صورت میدون تمرینی بود تارگت تابلو تابلو بود.


    تارگت انتخاب شده جزو یکی از حساس ترین و بهترین نان کپ باقی مانده زیرساخت دار خاکستری جنوب غرب بود که با توجه به رفتن جنگ آموز روی این اکانت و انبارکوچیک روی خمرشون ، مسلما ادامه حضورشون در این منطقه ، کارو برای ما سخت تر میکرد و با نبود نان کپ ایشون ، خاکستری امن تره !!!

    خسته نباشیدی هم خدمت تیم Witcher عرض میکنم که اکانتی با زیرساخت به این خوبی کشیدند و متاسفانه برخلاف بازی خوبشون ، تمهیدات لازم جهت حفظ این اکانت توسط تیم لیدری و دف کوردی (دف کورد خودش واندر رفاقت صد میکنه وای به حال بقیه) اندیشیده نشده بود !


    در این پلن به ترتیب تیم Enemy (شهریار ، علی k1 ، علی واحدی ) ، تیم Leon (مسعود ، مهدی ، امیرحسین ، لیون ، شهرام ، علیرضا) ، تیم An0nym0uS (مسعود) ، تیم GoneHero (کسری ، ماهان ، مهربان ) ، تیم Watch and Learn (ندا ، آرمین ، محسن ، مارلین ) و تیم TraxeX (مجید) همرهاشونو در اختیار تیم لیدری قرار دادند که جای تقدیر و تشکر داره !


    رضا ، احسان ، آرمین ، کسری و مسعود هم مثل همیشه فعال در صحنه با لانچ های فوق العادشون ، صبح مونو بخیر کردند.


    طبق معمول از تاپ ۱۰ شروع میکنیم.


    و سپس لینک ها به ترتیب به شرح زیر است :


    انمی


    انونیموس

    لیون

    گان هیرو

    واچ اند لرن

    تراکسس


    و در آخر جمله نام آشنای ...



    و در نهایت تصویر تاپ ۱۰ بعد از اتک :


    و حال و این روز های جنوب غربی ها پیرو استادشون ناصر کلاهبردار : ))))



    ضمنا این روزا آقای گزارشگر که با انصاف و بدون جهت گیری پست میزاشت خبری ازش نیست.بعد اون پلن شب یلداشون که عذر میخام شب یلداشون به کامشون تلخ کردیم ، دیگه شاهد پست هاشون نبودیم که خب اینم جزوی از انصافشون هست هر وقت به نفعشون باشه سر به فروم بزنند و رگباری پست بزارند


    فقط بعد از لند تعدادی سوال پیش اومد که مهمترین هاش به صورت زیر هست :

    1. آمرداد همه همر هاشو در پلن '' قبلی '' از دست داد ، اس دبلیو تک و توک دفاع.الان میبینیم همه آنویل ها و دفاع ها ریکاوری شدند : )))
    2. به نظرتون این همه همر اومده بود لینک سبز بخوره برگرده؟
    3. و واقعا پوکر فیس بهترین نام واسه پلن بود چراکه حالت ما بعد تحلیل و کارای شما دقیقا همینه


    و در نهایت وقتش نیست کلا در کسوت پلیر یه زمان بازی کنید و بکشید کنار از لیدری چون خیلی خیلی رو تنتون زار میزنه ! این همرا تازه قرار بود واسه ما کتیبه از رو ناتار کلین کنن وای به روزی که اصلیا رونمایی شه !!!


    موفق باشید

    ;) Ever tried , Ever failed.No matter.Try agian , fail again , fail better






    پست 4 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط ModeratoR: اخطار اول ().

  • با سلام خدمت همه اهالی فروم

    تبریک میگم بابت پلن موفق شرق، همر نسبتا خوبی رو گرفتن از مجموعه مسترز

    تمام تمهیدات برای سیف نگه داشتن نان کپ از طرف دفکوردها چیده شده بود اما به دلیل اینکه اکانت از پس اونها برنمیومد نشد اجرایی بشه

    این قصور از طرف خود اکانت بود نه لیدرها که همینجا من باید ازشون عذرخواهی کنم

    شاد باشید

  • با سلام خدمت شما دوست گرامی

    با سلام خدمت همه اهالی فروم

    تبریک میگم بابت پلن موفق شرق، همر نسبتا خوبی رو گرفتن از مجموعه مسترز

    تمام تمهیدات برای سیف نگه داشتن نان کپ از طرف دفکوردها چیده شده بود اما به دلیل اینکه اکانت از پس اونها برنمیومد نشد اجرایی بشه

    این قصور از طرف خود اکانت بود نه لیدرها که همینجا من باید ازشون عذرخواهی کنم

    شاد باشید

    اولا که تمهیدات باید متناسب با شرایط اکانت سنجیده شه :) به عبارت دیگه ، نسخه ای پیچیده بشه که متناسب با شرایط و توانایی اکانت باشه.

    من حقیقت از تمهیداتی که برنامه ریزی شده بود هیچ اطلاعی ندارم اما به عقیده من اکانت شما با اون دفاع ثابت توی کپ به شدت نسبت به اکانت سورنا که راز بزرگ گرفته از اولویت بیشتری برخوردار بود و امنیت اکانتتون بالاتر میرفت.شاید تمهیدات تیم لیدری شما مثل این بوده که میخاستند بار کامیون رو با یه نیسان ببرند که خب به نظرم این تمهیدات شعار طور و حفظ ظاهر بوده تا موثر و عملی !


    ضمن اینکه با توجه به حجم دفاعی که در دیفالت های بعضی ها نگه میدارین و گندمشو قاچاق میکنین ، همون دفاع ثابت و قاچاق گندم جا داشت روی این نان کپ انجام بشه و حتی کمک این اکانت بشه.


    به علاوه بارها رم و کاتای شما روی همسایگانتون رویت شد (کپ های مصری اطرافتون) و خب من پیشبینی میکنم بعد پلن قبلی ما ، مقداری دف ثابت باید سبک شده باشه.مسلما انویل هایی که خیلی میتونستند به شما کمک کنند (انویل پیشوا ، تایتان) نیز از بین رفته بود که خب این حکایت از این نکته داره که اگر درصد همر های از دست رفته آمرداد رو نسبت به درصد آنویل های از دست رفته مسترز توی پلن قبلی مقایسه کنیم ، به شدت اختلاف توی طرف پیروز پلن نمایان میشه اگرچه دوستان شما ترجیح دادند با بازی اعداد فشار رو کمتر کنند که صد البته کار درستی هم کردند !


    تا دقایق نهایی اکانت شما در حال رصد بود و خب تعویض کلاهخود ها (سربازخونه/اصطبل) نشون میداد که شما دارین یه چیزی شارج میکنین پس یه جورایی فکر کنم غافل گیر شدید چون ما منتظر 800ک دفاع بودیم از این اعتماد به نفس شما :) .ضمن اینکه با توجه به تغییرات بین ۱۰ همر اول سرور میشه یه عکس از همر نان کپتون بزارید اگرچه میدونم خلاف مقررات جنوب غرب هست و فقط عکس از فیدر های آقا سورنا و بسترساز ها حلال هست و خب ما هم خوب میدونیم چی زدیم


    موفق باشید


    پ.ن : ناصرجان به نظرم به حرف مرتضی گوش کن.چیپ ترین حریفی بودی که تالا داشتم چون هر بار که رنده میشی یه بهونه خنده دار داری.من خودم اگر حین پلن وقتم آزاد باشه ترجیح میدم به جای مسیج دادن و پیام دادن و دنبال تارگت ریل بودن ، آنالیزمو با بقیه به اشتراک بزارم یا توی چرخش دفاع کمک کنم تا اون دیوار کردنه بیشتر بهم بچسبه.دیشبم خواب بودی وگرنه طبق معمول بساط خنده مارو فراهم میکردی

    پ.ن : دیگه کاسه صبر به مرز 99٪ پر شدن رسیده ...

    ;) Ever tried , Ever failed.No matter.Try agian , fail again , fail better






    پست 3 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط A$HKAN ().