Posts by Naghshe jahan

    با سلام و درود خدمت همه عزیزان



    امروز اتفاقی یه سری به فروم زدم ببینم چی شده این همه تغییرات یک دفعه ای داخل تاپ 10 رخ داده چشمم افتاد به این پست و جواب سهیل در همین راستا به نظرم رسید چندتا نکته را جهت یادآوری عرض کنم.


    ممل جان شما که خودت تا حالا چندین مرتبه رو اکانت لئون لاگین داشتی میدونی اون دهکده تنها خمره اکانت لئون نبود و اگر انتخاب من برای دهکده چیف کردن اون منطقه بوده به واسطه صحبتهایی هست که سهیل از ابتدای اومدن من رو اکانت مطرح کرده. پس بدون که سهیل اگر با بی مهری سرور قبل دوستان ش.ش مواجه شده و اومده به ج.غ قرار نیست پنجه در پنجه بشه و حتی پنجه تو روی رفقای سابقش بکشه واسه همین اکانتش شد دف ساز و اگر هم واندر گرفته در راستای مقاصد سایدش بوده چون بازم باعث نمیشه حرکتی بر علیه ش.ش و دوستان سابقش انجام بده و زدن واندر هم یه مورد طبیعی هست پس جای دلخوری نیست اگر دوستان روی واندرش همر بلند کنن.

    بد نیست اینم از مجید بپرسی سرور قبلی چطور گندم یک سوم دفاع واندر چیف شده در جنوب شرق را با اکانت نپی میدادیم پس میشد دهکده ها با فاصله از واندر قرار بگیرند و کتیبه ای که در زمان گرفتنش اعلام شد کسی بهش نیاز نداره را شروع کردیم رو تک تک دهکده ها بچرخونیم و بر اساس صحبتهایی که سهیل کرده بود ریسکی در کار نبود که بخواد بیاد اون منطقه. همه هم خوب میدونن اون کتیبه (انبار کوچک) این زمان سرور چه میزان اهمیت داره در سروری که تعداد بازیکنانش خیلی نیستند و دست کم اکانتهای فعال همگی انبار گرفتند.


    اما نکته بعدی که خودتم کم و بیش دیدی رو اکانت لئون هزینه ها در حد 5% اکانت شماست و جایگاهش این. اگر به لطف بی مهری تازه به دوران رسیده های ج.غ واندرهای اکانت لئون باهاشون مثل بچه ناخواسته رفتار میشه و کل واندر و دفاع هایی که همیشه سهیل گفته اسکات نزن تا خودم بهت آمار دف رو واندر را بدم همگی مربوط به 3 اکانت در ج.غ هست و یه رفیق که ابتدای امر لطف داشت بهمون.


    به نظرم سهیل این سرور برای سایدش کم نذاشت و این رفتار شما به عنوان رفیقش یکم دور از انتظار بود حالا بازم ادامه بده تا خودم بیام کپت را چیف کنم.



    با همه این اوصاف چون امکان داره تا آخر سرور حتی به فروم هم سر نزنم از همین حالا به هر سایدی که برنده سرور میشه تبریک میگم و امیدوارم سرور کم حاشیه ای را دنبال کنید.


    شاد و پیروز و سلامت باشید

    NAF

    با سلام و درود خدمت همه عزیزان



    قبل از شروع هر بحثی اعلام کنم هر پستی که گذاشته میشه اصلاً اهمیتی نداره چه میزان لایک و دیسلایک میگیره چرا که متاسفانه اغلب دوستان عادت کرده اند بنا بر منافع جمعی یا فردیشون و نه جذاب بودن مباحث یک پست را لایک و یا دیسلایک کنند.


    دو روزی نبودم به دلیل جشن تولد دخترم اما از اونجایی که دیدم اغلب صحبت بر سر واندر چیف شده از جنوب شرق توسط شمال شرق هست خواستم به بیان حقایقی بپردازم که ازشون تا حد زیادی اطلاع دارم. آخه پلن این حرکت کار سهیل بود و با نظارتی که روش داشتیم به مرور تکمیل شد و به اینجا رسید.


    لذا بر آن شدم تا علت اصلی این اقدام دسته جمعی رقبا در ج.ش را سوال کنم و به مطالب ارائه شده در فروم بسنده نکنم. به نظرم رسید تنها پستی که وضعیت سرور را تا حدی بهتر توضیح میدهد و بهانه تراشی های بی دلیل برای توجیه حرکت دسته جمعی ندارد همین پست بالا بود.


    در پستهای مقدماتی اعلام امادگی برای سرور ندیدم صحبتی انجام شود مبنی بر اینکه این سرور بدون مولتی بازی و بات و ... هست ولی انجام بازی تا این لحظه از سرور حکایت از این نکته دارد که دوستان ج.ش با این موضوع کنار آمده و مشکلی نداشته اند. البته این دلیل بر عدم استفاده از مولتی اکانتهای گله ای توسط آنها مشابه آنچه در برخی پستها نسبت بهش اعتراض داشتند ؛ نیست و شاید فقط حجمش کمتر باشه.


    اما در خصوص عدم لاست نیرو ناشی از نبود گندم در دهکده های دارای گندم منفی (استارو شدن نیروها) به نظر می رسد این موضوع تقریباً 10 روزی میشه در سرور حاکم شده و خب اینجا اندک تفاوتی حاصل شده تا حدی که برخی از دوستان از این موضوع اطلاع داشته و استعلام هم نموده بودند که پاسخ ناشی از تست سرور بوده و تبعات هر اتفاقی در این زمینه بر عهده بازیکن نهاده شده کما اینکه در خصوص خاموش شدن بات فارم لیستها نیز جواب دست اندرکاران همین بود (بماند که اون موضوع برای همه بود و فقط هوشیاری و اطلاع رسانی دوستان ش.ش به یکدیگر باعث شد تبعات منفی براشون نداشته باشه)

    اینکه برو بچ ش.ش با اطلاع از این اتفاق برنامه ریزی کرده اند برای واندر چیف شده اتهامی هست که به دلایل مختلف و مستند رد میشه و به دفعات دیده شده حذف یک مسیر تجارت برای تامین گندم اون واندر موجبات اختلافات نظری در ش.ش را فراهم آورده است.

    همچنین اتهام اینکه تامین اون گندم برای واندر با فاصله 200 خونه ای کاری نشد هست نیز با دلایل متقن و واضحی رد میشه کما اینکه در همین فروم قبلاً عنوان شد اکانت نپی به تنهایی قریب 3 میلیون گندم روانه اون دهکده می کرده است (حدود ساعتی 120 ک و معادل 40-50 درصد توانمندی اکانت برای این کار) پس تامین گندم در حد 500 ک ساعتی خیلی سخت نیست.

    اما در خصوص اینکه این موضوع تذکر داده شده و مدعی شدند رسیدگی شده ولی اتفاقی رخ نداده رقبای ج.ش مُحق هستند.


    در زمینه بحث مصرف گندم نصف روی واندر هم این موضوع را شخصاً سرور قبل رو اکانت ملّا تست کردم که چیزی حدود 3-4 ساعت از رسیدن نیرو به واندر که گذشت همان نیرو مصرف گندمش نصف میشه و بعید میدونم سایر دوستان ج.ش از این موضوع بی اطلاع باشند و خب درسته که قانون میگه تا زمان ظاهر شدن کتیبه نقشه های ساخت نباید مصرف گندم نصف بشوند ولی گویا این موضوع مستند به وجود باگ حتی در دات کام از کنارش برخی گذشتند.


    علی ایحال چنانچه رقبای فعلی به رغم اینکه در محاسبات عددی حتی توانایی پیروزی در سرور برایشان وجود دارد تصمیم به حذف دسته جمعی گرفته اند تا نه به رقیبان خود بلکه به مجموعه دیگری برخی مطالب را بفهمانند ؛ میشه از حضورشون در تمامی این مدت تقدیر کرد و به نظرشون احترام گذاشت ولی اگر قرار باشه به محض اینکه هر تیمی از این پس در تراوین احساس کرد شرایط برایش کمی سخت شده میدان را خالی کنه به نظرم بایستی به گونه ای اقدام کرد که در سرورهای بعدی دیگه نتوانند حتی روز کتیبه ها را هم ببینند.


    برداشت و تلقی من از پست شما موضوع اول بود هر چند که متاسفانه هیچ جایگاهی برای انتقاد از عملکرد تیم مدیریتی در هیچ کجای بازی وجود ندارد و کسی هم پاسخگو نیست. دست کم سرور قبلی بالای 50 مورد باگ سرور را گزارش کردم که متاسفانه اصلاح نشد.


    با همه این اوصاف همچنان تقاضا می کنم دوستان با تمام این بی مهری ها که تا اینجای کار ساخته اند بقیه مسیر را نیز ادامه راه بدهند و شاهد بازی جذابی باشیم چرا که شواهد حکایت از آن دارد که برد ساده ای دست کم روی کاغذ برای مجموعه FHunter وجود ندارد.



    بهنام جان خوش اومدی به فروم این سرور ;)


    چند روز پیش صحبت می کردم با عزیزی گفتم اگر چند نفر پاشون را به میدون فروم بذارند احتمالاً عده ای از افق فروم محو میشوند. فکرش را بکن در مباحثی که بود و عده ای اومدن تاریخ تحریف کنند و جوابشون مونده برای آخر سرور، یکی مثل شما و آیدین نصیری و محمد خان تهامی کافیه بنویسید سلام :)


    در خصوص آمُرداد هم بالاخره وقتی شهر بی کلانتر بشه همینه ، انتظار دیگه ای داشتی به عقلت شک می کردم.

    آمرداد نشون داده در سرور با مولتی و بدون مولتی، رقیبی که توانمندی رقابت باهاش را داشته باشه فقط الدرز هست که باهاش مشترکات زیادی داره و میشه گفت حدود 30% بازیکنانشون مشترک هستند و امکان رودررو شدن عملاً امکان نداره.


    اون جمله آخرت هم منو یاد حکایت مُلّا و پسرک انداخت که زیر لب میگفت عاقلان دانند. :love:


    پ.ن : همون بهتر که شیطونه غلط کرد8)



    شاد و پیروز باشید

    NAF

    عزیزم خوب گوش کن که دیگه نیاز نباشه واسه چیزی که نمیدونی عصبی بشی و این شکلی جواب بدی. شایدم بد خواب شدی ^^



    برو بچ تریدات اغلب بازیکنان خوبی بودند ولی سیاست تریدات که بر پایه «همه یا با ما هستند یا خائنند» پاشنه آشیل باخت در تمامی سرورهایی بود که بازی کردند و متاسفانه این یه آرزو شد براشون تا واندر 100 کنند.



    از نحوه عصبی شدنت و اینکه آب خنک لازم شدی میشه فهمید حتی اون سرور شمال شرق نبودی که اگر بودی میدونستی اکانتم قبل اون پلن اکانت چراغ زرد (به قول آیدین) حذف شد و اصلاً همر اکانت ما در هیچ پلنی که پلنرش عرفان بود مشارکت نداشت.


    ایکاش اون همه توضیحات آیدین در خصوص لو رفتن پلن را در فروم اون زمان درست مطالعه می کردید یا دست کم اگر حافظه ضعیفی دارید ذخیره می کردید تا نیاز نباشه تاریخ را امروز طوری تعریف کنید که دوست دارید. 8)

    دیگه هر کسی یه سرور کامل با آیدین بازی کرده باشه میدونه چطور همه موارد در اکسل قرار داده میشد و اطلاعات تجزیه و تحلیل میشد تا عیب کار پلنر مقابل در بیاد.


    حالا دوست داری تاریخ را تحریف کنی خواهشاً طوری انجامش بده که باور جامعه مخاطب آماده پذیرای سخنان کذبتون باشه و ارزش آیدین را در حد و اندازه هویج (به قول خودش) پایین نیار.



    در خصوص چیزایی هم که تعریف کردم بهتره بری از بزرگترات بپرسی که نپری وسط فروم بگی من که یادم نیست پس نبوده. شما بهتره اول اعلام کنی کی بودی و کدوم اکانت بودی و رزومه ات چیه بعد بیایی این وسط رگ گردن کلفت کنی که آخرش نوشتن با تشکر از تریدات :P



    خدایی من به شخصه همیشه در سرورهای مختلف عنوان کردم تشکر می کنم از برو بچ تریدات شمال غرب که دست کم دو نکته را خوب بهم آموزش دادند. نکته اول همدلی حاکم بینشون و دوم سیاست غلطشون تا هیچ وقت ازش بهره نبرم.



    با همه این اوصاف ندیدم حرفی در خصوص فروختن متای تریدات شمال غرب به والس حرفی بزنی. به نظرت کسی که متای خودش را به رقیب میفروشه خیانتکار محسوب نمیشه؟ رو تحریف این یکی کار کنی جلوتر خواهی بود.;)




    پ.ن : اون زمان خوب یادمه به هم میگفتند شما هم بزرگ میشی ولی الان باید بگیم ان شاء الله هر چقدر بزرگتر میشید وسعت حافظه پیدا کنید.



    شاد باشی

    NAF

    سلام و درود به همه دوستان


    شما گفتی ما خائنیم

    حرف که از دهن در بیاد در قبالش مسئولید

    شما باید اینجا مشخص کنید خیانت اکانت نپی چی بوده؟

    متأسفانه الفاظی که این چند وقت شنیدم واسم تداعی کننده حال و هوای شمال شرق سرور 8 راند اول آی آر شد. اونجا هم تریدات برای حفظ قدرت خودش به هر مخالف با نظراتش که می رسید برچسب خائن میزد و ... .

    از اون واقعه حدود 12 سال میگذره ولی درسهاش گویا برای برخی کم رنگ شده و یا از حافظه رفته باشد. واسه یادآوری مجدد هم که شده شاید بد نیست فلش بکی داشته باشیم شاید برخی که در آن زمان دست اندر کار بودند با کمی فشار به حافظه رو به زوالشون به دیگر همراهان فعلی خود یادآور شوند این ره که میروند به ترکستان است.


    در سرور 8 اکانتی داشتم با نام NAF (مخفف اسم و فامیلم). از اونجا که به زور اکانتهای مولتی، برخی عوامل تریداتی در شمال شرق اقدام به کودتا بر علیه اتحادهای Unknow داشتند توانستند قدرت را در دست بگیرند و برای به اصطلاح پاکسازی ساید به سمت توسل به زور پیشرفته و هر کسی که تسلیم بود به خود اضافه نموده و هر کسی مخالفت داشت برچسب خائن میزدند.

    یکی از کسانی که با این فرآیند مخالف بود اکانت NAF بود و از انجا که یکی از عوامل تریداتی (عرفان) هم از اکانت آرماما اخراج شد مجموعه تریدات مصمم بود تا هر چه سریعتر ش.ش را در اختیار گرفته و وارد جنگ با والس شود.

    از آنجا که بدون هیچ سند و مدرکی و صرفاً با دستاویز قرار دادن واژه خائن نسبت به زدن اکانت NAF و سایر دوستانم تحت این عنوان که ناصر روی آنها بازی می کند می نمودند اکانت NAF را حذف کردم.

    موضوع اعاده حیثیت به عنوان بازیکنی که هیچگاه به سایدش خیانت نکرده ذهنم را همواره مشغول کرده بود تا اینکه اقدام به خرید اکانت PuBliC EneMy کردم و با نام علیرضا روی آن ادامه بازی دادم.


    چیزی نگذشت در جلسات اتحادی از طرف عوامل تریدات و غیر تریداتی به عنوان عضو شورای لیدری انتخاب شده و با اثبات توانایی ها و وفاداری به ساید شمال شرق یکی از 3 نفر اصلی تصمیم ساز در شمال شرق گردیدم.

    تا اینکه شورای لیدری به این نتیجه رسید که حفظ متا با شمال غرب تحت هیچ شرایطی تامین کننده منافع ساید نیست و بهتره از زیر این استعمار خارج شود و با پیوستنش در همراهی تیم والس در برابر تریدات صف آرایی کند.


    زمان واندرها که مجدد خودم را معرفی کردم شُک جالبی به مجموعه لیدری شمال شرق وارد شد و باور نمیکردند کسی که در ذهنشان چنان جا انداخته بودند که عامل اصلی خیانت به شمال شرق است همه جوره در خدمت شمال شرق بوده و دیگر نمیتوانستند بپذیرند که حرفهای لیدرهای شمال غرب به عنوان عاملین استعمارشان در سایر زمینه ها نیز با صداقت بیان شده بوده است.

    همین امر موجب شد تا از همه لحاظ تفکر تریدات سرخورده و تنها شود تا در پایان شگفتی جهان در خاک شمال شرق 100 شود.


    طی سالیان مختلف در هر سروری و در هر سایدی بازی کردم تحت عناوین (NAF , Morqe Atash , AmirHosein) خدا را شکر همواره در کنار دیگر عزیزان توانسته ایم به پیروزی دست پیدا کنیم از والس و الدرز بگیرید تا متا ایکس که توتال شمال غرب بودم یا آخرین سرور آی آر که در جنوب غرب بازی کردم به رهبری بنی یو برن در برابر علی کینگ و اخرینش هم در کنار برو بچ اکانت ملّا (سعید عزیزم) با تیم آمرداد.


    رزومه و فعالیت کاملاً شفاف بیان شد و افراد اون سرورها هم کم و بیش هنوز هستند و به خاطر دارند که ناصر نف همواره با واژه خائن نامأنوس و متنافر هستند. اما در خاطر خوب دارم که چقدر خوب عوامل تریدات در همان سرور 8 متای خود را فروختند و یا عوامل خویش را نفوذ دادند تا خیانتی آشکار در حق یک ساید انجام دهند و این امر در سروری که اغلب برو بچ کلاسیک (ACE , Vals) تحت نام الدرز با دیگر عزیزانی هم تیم شدند نیز مجدد به چشم آمد.


    حال سوال اینجاست که اگر بنا بر پیدا کردن خائن در یک ساید باشد شما به عنوان مخاطب عام ابتدا به سراغ کسانی میروید که سابقه خیانت دارند یا کسانی که سوابق روشن و درخشانی از خود به یادگار گذاشته اند؟


    در همین چند پست قبلتر نمونه ای از خیانت به متا در سرور قبل به وضوح پرده برداری شد. هر چند از ابتدا آمرداد نیازی به متحد نداشت تا بجنگد ولی به قول خودشون این بازی موش و گربه برای کسانی که زیاد بازی کرده اند در قاموس تعاریف متا چه جایگاهی جز خیانت دارد؟


    پس میثم جان بیش از آنکه سامان مخاطب شما باشد بایستی از کسانی سوال کرد که طی یک کودتای نرم :/ انتخابشون سامان بوده است. قطعاً سامان هم سوابقی برای خودش داره ولی کافیه کمی دوره بشه و اطلاعات غلط بهش بدهند تا یکی مثل میثم مرغ آتش با اون خفت تاریخی اکانت مونیش را در سرور کلاسیک با واژه خائن مخاطب قرار دهد.


    سری اولی که ایشون از این لفظ استفاده کرد مبنا بر این بود که اطلاعات کافی نداره ولی وقتی بعد از گذشت زمان مجدد تکرار میشه نشان میده که اطرافیان یا سکوت کرده اند و یا خود مؤید این مطلب هستند.


    کم نبودند افراد حاضری در ان جمع که از سوابق درخشان سهیل (توتال چند روز قبلشون) با همون اخلاق تند و زود جوشش به عنوان یکی از قدیمی ترین بازیکنان شمال شرق از ابتدای امر تاکنون و سایر بازیکنان اکانت Napi مطلع باشند ؛ اما چرا به این سمت و سو جریانات متمایل شد؟


    اینها سوالاتی هستند که اگر پاسخگو نداشته باشند به زودی پاسخهایشان در همین فروم اعلام میشود «تا سیه روی شود هر که در او غش باشد».


    پ.ن :

    یک سوالی واسه من پیش اومده سهیل تا اونجا که من یاد دارم تا حالا خیانت نکرده واسم خیلی مهم بود بدونم خیانتش چی بوده و آیا زمان انسان ها رو عوض مینکنه یا نه ممنون میشم یکی اینجا توضیح بده تا منم از ابهام در بیام

    محمد جان

    ان شاء الله روزی خواهد رسید!!؟ افرادی که گفتند یا دیکته کردند خودشون به بیان شفاف دلایل نداشته رو خواهند آورد و پایانش هم با یه عذرخواهی رسمی و تیتراژ پایانی ;)


    مارادونا را ول کن غضنفر را بچسب 8)


    پ.ن 1: با گذشت زمان قاعدتاً انسانها عوض میشوند و به سمت کمال میروند ولی او یک فرشته بود و عوضی شد:P


    پ.ن 2: چیزی به اومدن نقشه ها نمانده ولی معلوم نیست سرور آبستن چه حوادثی خواهد بود.





    شاد و پیروز باشید

    NAF

    درود محمد جان


    با عرض پوزش وسط بحث فنی شما ورود می کنم ولی در محاسبات شما و مخاطب یه نکته به نظر میرسه مغفول مانده و آن این هست که در مقایسه دو نژاد بحث کاتا و ساختش کاملاً حاشیه ای هستند.


    اولاً نژاد توتن به دلیل بهره گیری از قهوه خانه در موارد همرسازی واسه پایان بازی چیزی معقول تر از یک رمر قوی نخواهد بود.

    ثانیاً نژاد هون نیز به دلیل پایین بودن اتک پوینت کاتا معقول تر هست به سمت ساخت رم و تبدیل شدن نیروی هجومی اش به یک رمر حرکت کند.


    لذا به نظرم می رسه اگر قرار به قیاس هم باشه باید بین رمر دو نژاد و با در نظر گرفتن قهوه خانه فعال حساب و کتاب کرد تا مباحث فنی به واقعیت نزدیکتر باشد.



    پ.ن : محمد جان میدونم که میدونی و فهمیدم اونی که میخواستی بدونم فقط درد از اینه چرا برخی تلاش دارند با تخریب دیگران برای خودشون جایگاه بسازند. انسانم آرزوست. :|


    شاد باشید

    NAF

    سهیل جان خوبی دلاور

    خسته نباشی عزیز من هم بخاطر اون بچه پنج ساله سعی میکنم بهش اتک ندم

    کسری جان با درود و سلام


    این لطف شما را میذارم پای ارادت دو طرفه و این که یک سرور کنار هم (آمُرداد) بازی کردید ولی همین اندازه بگویم که پیش از آنکه نیازی به حمله از جانب سایدهای رقیب باشد ظاهراً هستند افراد کم طاقتی چشم دیدن که نحوه رشد اکانت نپی ، میزان غارت سالم هفتگی در آن ، همراهی ها و در اختیار گذاردن کلیه امکاناتش را با مجموعه شمال شرق ندارند و ابتدا تلاش می کنند با الفاظی که یا مفهومش را نمیدانند و یا برایشان دیکته شده مخدوش نموده و از آن سندی بسازند برای وقایعی که شاید در آینده سرور حادث شود.


    حال شاید در آینده نچندان دور شاهد باشید افرادی تازه به دوران رسیده بخواهند از امکانات مجموعه خویش برای به کرسی نشاندن حرفهای نسنجیده بر علیه بخش دیگری از مجموعه بهره برداری کنند. در این شرایط شاید توفیق زدن نصیبتان نشود و پیشاپیش ناقلا روغن ریخته را نذر امامزاده کردی.;)



    پ.ن : به اندازه کافی مستندات هست که گویای حقایق باشند، برای دریافتشان می توانید به پرایوت مراجعه کنید 8)



    سلامت و شادکام باشی

    NAF

    درود رضا جان


    ناصر جان

    من که گفتم بدون مدرک حرفی نمیزنم

    منتهی دوستان جنوب شرقی فکر میکنن بچه زرنگن 😂



    خدا را شکر که با منطق دقیقتری این سری شاهد پاسخت هستیم بلکه دوستان رقیب کمی با احتیاط بیشتر از این پس در پستها بلوف بزنند. ;)

    از ابتدا هم بهت ایمان داشتم رضای گلم ولی خب بعضی وقتا برای اینکه به رقیبت بهتر تفهیم کنی بد نیست برخی اطلاعات که جنبه محرمانگی نداره را هم واسش بذاری


    اگر بهت اطمینان نداشتم در پست قبلی این چنین مخاطب قرارت نمیدادم و این ترفندی بود که در فروم کسری جان و دوستان گرفتارش شدند و بلافاصله اومدن وسط تا بار دیگه مشخص شود برای مخاطبین عام فروم تا چه میزان صداقت در پستهاشون موج میزنه. البته این به منزله دروغگو بودنشون نیست بلکه اونا تمام واقعیت را نمیگند. 8o


    همینطور نشون میده تا چه میزان تحلیلم از اون اکانت بدون دیدن اسکاتهای شما نزدیک به واقعیت بوده ، بماند که باید منتظر باشی دوستان سریعاً بیاییند و اعلام کنند مثلاً این کاتاها را فلان موقع محمد توهمی عزیز خفت کرده یا فلانجا خفت شده و ... . خلاصه که با کلی توجیه واقعی و خودساخته منتظر باش بگند استدلالشون درست هست.


    ما هم به احترام این گزارشات و تحلیل ها برخاسته و کلاه از سر برمیداریم بلکه تسلی بخش این مصیبت وارده به رقبا باشیم.:)



    اما یه پیشنهاد دارم با این وضعیت که داره پیش میره برای حفظ روحیه حریف و عدم فرار برخی بازیکنان سست عنصرشون کمتر گزارشات لحظه ای از خفت ها و دیستروی کردنها بذارید. واقعاً نگران هستم انگیزه برو بچ خودمون کم بشه وقتی رقبایی نداشته باشیم در اندگیم. 8)


    شاد و سربلند باشید

    NAF

    با سلام و درود



    رضا جان

    با عرض معذرت باید عنوان کنم در خصوص مطلبی که شما میفرمایید مشخص هست بر اساس شواهد اغلب (شاید هم کل) اون دفاع مزدور و تیرانداز مربوط به خود اکانت مدافع بوده است ولی نمیشه اینطور عنوان کرد که اون مزدورها و تیراندازها لزوماً برای همر جنگی بوده است.


    برای اینکه منظورم را خوب به اطلاعتون برسونم کافیه به تعریف همر جنگی مراجعه کنیم و بر اساس اون استدلال کنیم.

    متاسفانه یا خوشبختانه در نژاد هون ترکیب مزدور تیرانداز هم برای همر جنگی کارایی داره و هم برای دفاع ولی تنها زمانی میشه بهش همر جنگی اطلاق کرد که در کنارشون از کاتا و رم هم بهره بگیرید.


    حال با توجه به حجم اسکن هایی که شبانه روز از تمامی سوراخ سمبه های جنوب شرق انجام میشه آیا در سایر دهکده های اون اکانت نشانه ای از ساخت همر (تولیدات در کارگاه) پیدا کرده اید؟

    اگر چنین بوده مطمئن باشید اون همر با این حجم تلفات الان بدون کاتا یا رم بدون نیرو شده.


    صرفاً برای توضیح بیشتر مطلب کافیه به تصویر زیر دقت کنید:



    در اکانت نپی اغلب دهکده ها اقدام به تولید مزدور و تیرانداز می کنند تا در صورت لزوم برای دفاع ازشون استفاده شود تا جاییکه بخش زیادی از آنها به نقاطی انتقال پیدا کرده اند تا مصرف گندمشون کمتر باشه و در صورت نیاز برگردند.


    حال سوال اینه آیا اکانت نپی با 48 دهکده در بیش از نصف دهکده هاش همر جنگی داره؟

    قطعاً پاسخ منفی خواهد بود.


    بر اساس شناختی که از نژاد هون پیدا کردم به نظر حقیر از کل 9 دهکده اون اکانت چیزی حدود 6 دهکده در حال ساخت مزدور و تیرانداز هستند که برآوردم این هست از این 6 دهکده 2 دهکده احتمالاً کارگاه فعال نیز دارند و به عبارت بهتر اون اکانت یک همر اصلی داشته که تارگت بوده و دو همر نیز الان میزان نیروهاشون به حدی شده که خیلی کارایی ندارند و 4 دهکده هم صرفاً مزدور و تیرانداز ساخته اند تا در دفاع مشارکت داده شوند.


    البته این احتمال هست که این تحلیل از طرف دوستان ج.ش تکذیب شود ولی در دنیای سیاست صرفاً بلوف محسوب میشه نه واقعیت. مگر آنکه شخص بی طرفی با دسترسی روی خود اکانت در بخش لشکریان مهر تایید بر صحبتهایشان بزند.


    در نهایت میشه اینطور جمع بندی کرد که صحبت شما تا حدی درست هست ولی کل ماجرا نیست و صحبت دوستان ج.ش هم تا حدی درست هست و کل ماجرا نیست (حکایت نیمه پر و خالی لیوان). مهم هدفی بود که در ظاهر طرفین ماجرا بهش رسیده اند.



    شاد و پیروز باشید

    NAF

    از تمام دوستان خودم داخل ساید se خواهش میکنم که احترام رو نگه دارین کل کل کنین اما در قالب احترام بی احترامی کاری نداره اما احترام گزاشتن به هم کاره قشنگه حریف هم که باشین بزارین حریف خوبی برا هم باشین از همه دوستان در تمام ساید ها در خواست میکنم

    اشکان جان تصور حقیر برای جلوگیری از هرگونه بی حرمتی راه حل این هست که وارد مباحث فنی بشویم بلکه از بحثهای خاله زنکی بزنیم بیرون و هر کسی نشان بده چه مقدار به امور فنی آشنایی دارد.


    یکی از گزینه ها به نظرم برای این زمان از سرور میتونه موقعیت شگفتی جهان برای هر یک از سایدها باشه و اینکه با چه استراتژی قصد دارند ازش محافظت کنند

    مثلاً اینکه شمال شرق یکی از شگفتی های جهانش در خاک جنوب شرق قرار داره بدون هر مدل ساپورتی (علی الظاهر) یا جنوب شرق که شگفتی جهانش در مرز با جنوب غرب قرار دارد با ساپورتهایی که از یه اکانت پاپ باز میشه به سادگی در لحظه چیفشون کرد و ... .


    این وسط بحث در مورد واندر لقمان جان هم از زیبایی های این بحث فنی خواهد بود که بعید هست اگر وارد این مقوله از مباحث فنی شویم دیگه شاهد بحث تو فلان کردی و من فلان کردم نخواهیم بود.



    در ظاهر اینطور به نظر میرسد با اومدن کتیبه نقشه های ساخت مجموعه شمال شرق - جنوب غرب دو هدف برای زدن داشته باشند و در مقابل مجموعه جنوب شرق - شمال غرب هم چهار هدف برای زدن و این به نوبه خود کفه ترازوی قوا در سرور را برای پیروزی مجموعه اول سنگینتر خواهد کرد.


    منتظر تحلیلهای دوستان طرفین درگیر در بازی خواهیم بود




    این گوی و این میدان






    سلامت و برقرار باشید

    NAF

    با سلام و درود خدمت همه عزیزان



    سهیل جان همانطور که بارها بهت گفتم و تو حرفام نیز زیاد شنیدی یه لیدر باید فحش خورش ملس باشه و تدبیرش را در نوع بازخورد به کنش افراد به نمایش بذاره طوری که حرمتش زیر سوال نره حالا هر کسی هر غلطی کرده و نکرده بحثش به من ارتباطی نداره ولی همین اندازه میفهمم و بهت هم گفتم جای این بحث الآن اینجا نیست ولی به نظرت احترام میذارم چون قطعاً واسه خودت دلایلی داری.


    اما پستت را ریپلای کردم بیشتر برای اون پینوشتی که مثلاً از من و میثم عذرخواهی کردی. شاید تو خیلی در جریان نباشی ولی دست کم برو بچ ج.ش بهتر از خودت در جریان هستند از سرور قبل تا الان هر موقع من همبازی کسی شدم یه بازیکن حرفه ای (نسبت به سن و سال خودش) در کنارم حضور داشته و از دیشب که دیده اکانت را گذاشتی رو حذف داره غصه میخوره که یعنی دیگه اون اکانت نیست بعد از حدود 48 ساعت باقیمانده؟

    تنها جوابی که میشه به بازیکن 5 ساله ام بدهم اینه که هنوز معلوم نیست اکانت حذف بشه و سعی می کنم باهاش صحبت کنم.


    حالا خودت بگو به نظرت اگر رادمهر خودش ازت این سوال را می پرسید چه جوابی بهش میدادی؟ یا آدریان از میثم؟


    میدونم مرام و معرفتت بالاتر از اینه و قبلاً هم ثابت کردی شاید در لحظه اشتباه کنی ولی دل نازکی داری و قصد نداری کسی از خودت برنجونی حتی اگر بدترین خبط در حقت شده باشه.

    پس این تو و اون پسر 5 ساله ام امیرحسین :love:



    پ.ن: میثم مرغی این سرور باهات حسابی حال میکنم از یه خفتور تبدیل به یه ریدر حرفه ای شدی حتی بدون چکمه هم کولاک می کنی اونم از نوع سالم



    شاد و پیروز و سربلند باشی

    NAF

    سلام

    لطفا خواهش میکنم اصلا از کلمه ناموس استفاده نکنیم یک دوستی اشتباه کرد خواهش میکنم هی تکرار نکنید


    دم بچه های چهار ربع گرم

    مازیار خان به دیده منت


    خدایی جای دیگه شنیدم از اشکان جان که دیگه حضور ندارند و خب این واژه ها هم ادبیاتی بود که دوستان خودشون و رقبای ما ازش بهره برده بودند. امیدوارم اشکان جان هم عذر بنده را پذیرا باشند و به دل نگیرند و مطلع باشند اگر صحبتی در فروم میشه متفاوت هست از دنیای واقعی.


    علی ایحال از کل دوستان جنوب شرق عذرخواهی می کنم اگر از این واژه ناراحت شدند.


    در خصوص کسری هم با شناختی که ازش دارم میدونم هر کجا بازی کنه واسه اتحاد هست نه شخصی ولی تصور این بود که ایشون هم مثل اشکان رفته و فقط چسبیده به فروم که حالا تکذیب شد تا آینده مشخص شود دقیقاً چه اتفاقی افتاده ;)


    پ.ن: گوجه فرنگی عزیز لطفاً مراعات حال دوستان ج.ش را بنمایید چرا که سرد مزاج هستند و با دیدن شما رنگ از رخسارشون میپره


    سربلند و برقرار باشید

    NAF

    با سلام و درود خدمت همه عزیزان



    ضمن تبریک به همه عزیزانی که در این پلن مشارکت داشتند چه در بخش دفاع و چه لانج همرها و زحماتی که بابت ساخت دفاع و همر کشیده شده به نظرم رسید چندتا نکته لازم به یادآوری هست تا شاید موجبات شکستن یخ بازی را فراهم آورد خصوصاً در فروم.


    نکته اول: اخباری رسید مبنی بر اینکه تعداد زیادی از برو بچ ج.ش بعد از اینکه مشاهده کردند ناموسشون دست نیافتنی شده و مجبورند بروند برای اند گیم و خب بالطبع زدن واندرهای متا اونم زیر یونیک معماری ، رنکشون پریده و امیدی برای ادامه ندارند لذا به دوستان توصیه شد طی یک پلن چندتا همر دیواری را ردیف کنیم بلکه امیدها زنده شود و سرور از این رخوت در بیاد چون با خفتایی که دوستان متای ش.ش و ج.غ میزنند و بهانه تراشیهای عزیزان در ج.ش امیدها این طرف داستان هم داره رنگ میبازه و گویی سرور به سمت و سوی ایزی مُد حرکت می کنه.

    خدا رو شکر تونستند به این هدف دست پیدا کنند و شما دوستان ج.ش را هم خوشحال کنند.


    نکته دوم: اینطور لینک دیوار شدن همرها را که گذاشتید (نمیگم لنگه دمپایی خدای نکرده به زحمات کسی توهین نشه;)) هر کسی تو گود ماجرا نباشه فکر می کنه این 5 همر هر کدوم در یک تارگت دیوار شدند و جا داشت واقعاً زحمت می کشید دست کم عکس مدافع را در حد اسم و نام دهکده میذاشتید تا مشخص شود که تا چه حد دفاع و در چند تارگت جمع شده (در این خصوص احتمالاً پلنر یا افراد در جریان امور صحبت فنی را خواهند کرد) اما از شواهد امر اینطور بر میاد که با اون همه اولدورم بولدرم برو بچ ج.ش همه تارگتها دف جمع نشده و حتی به حرکات خاله زنکی هم رو آورده بودند بلکه بتوانند تارگت ها را شناسایی کنند و اندکی از فشار روانی خود بکاهند (قابل توجه 200T)


    نکته سوم: در خصوص طوفانی که انتظار میرفت بر پا شود گویی بخاری از هیچ یک از طرفین بلند نشد و برو بچ ش.ش تنها به یک گرد و خاک سطحی بسنده کردند اونم با هدف نکته اول. اما از ظواهر امر اینطور بر میاد که دوستان ج.ش علاوه بر باخت در تفکر بازی در سایر زمینه ها دست از تلاش خود برداشته اند کما اینکه روزی خاطر دارم اکانت No.1 داخل پروفایلش صحبت از اختلاف پاپ کرده بود ولی اکنون به رنک سوم سقوط کرده و اینگونه به نظر میرسد که گویا فروم واسش ارزش بیشتری داره و شایدم ج.ش دیگه نیروی برای جنگیدن در فروم نداره و بی خیال بازی شدند و فروم را چسبیده اند.




    نکته چهارم: اگر زمانی احساس کردید میتونید روی بحثهای خاله زنکی و دو به هم زنی سرمایه گذاری کنید یکی از گزینه ها اختلاف نظر بین برو بچ ش.ش هست میگید نه قول میدم تک تکشون بیاند همین وسط با دیسلایک این پست تایید کنند. اولیش اختلاف بین من و مهدی عشقی (مهدی حال کن تیکه بارت کردم ولی نمیتونی جواب بدی) و بعدیش بین مازیار و وگنس و اخریش هم بین سالار و مجید پرشیا که گاهی این مباحث سر به قهرکردن در کودکستان (جعفر حال کن به یادت بودم) می ذاره. اما اینکه ذره ای فکر کنید بتونید روی متای بین ش.ش از طرف سهیل و ایرج با اون دیپلماسی خنده دارشون و یوسف خان با اون حس وطن پرستی (شما بخون ج.غ دوستی) اثر بذارید حکایت آب در هاون کوبیدن شده میگید نه منتظر همرهای ج.غ باشید از ما گفتن چون اونا هم کم همر جنگی دیواری ندارند و خب باید برای برو بچ خودشون ایجاد انگیزه کنند مبادا فکر کنند ج.ش از ترس خوردن واندرش پناه آورده به ج.غ و لب مرز یه تارگت دم دستی براشون مهیا کرده که میشه در کمتر از 4 ساعت با خاک یکسان بشه و امیدهاشون نا امید.


    نکته پنجم: به نظر میرسه اوضاع در اتحاد لقمان بهتر از ج.ش هست و خدا میداند تا چه زمانی لقمان بی طرفی خود را در این بازی حفظ می کنه اما یادتون باشه ممکنه روزی برسه واندر لقمان که الان ازش استفاده های .... میشه (نگفتم برنامه ات لو نره^^) یه دفعه توسط ج.ش چیف بشه و ... .


    با همه این نکات جای برو بچ ج.ش بودم میرفتم سراغ کتیبه فریار منحصر که خوبه یادی ازش بکنیم این روزها و براش دعا کنیم هر کجا هست تن و بدنش سالم باشه


    پ.ن: هر حرفی مونده بزنید شاید دیگه فرصتش نشه بگید. حتی خداحافظی;)



    شاد و پیروز باشید

    NAF

    با سلام و درود خدمت همه عزیزان و بزرگواران


    چند وقتی هست فروم را که دنبال می کنم متاسفانه یا خوشبخاتنه نشانه های پویایی یک سرور جذاب را ازش برداشت نکردم و تلقی حقیر این هست که متاسفانه در شرایط فعلی سالهای اخیر بازیکنان کمتری حاضر به حفظ روحیه مبارزه همراه با عزم جزم شده برای تغییر شرایط میشوند.

    ناصر نف خان چراغ خاموش میایی میری دلممون تنگ شده واست


    وای وای چه شخصیت های هستن و رو نمیکنن لی معرفت ها دست ما رو هم میگرفتین


    محمدowldark:thumbup:

    سلامی ویژه خدمت محمد عزیزم

    اول از همه دل به دل راه داره و دوم چراغ خاموش چیه میثم کلی زنگ زد و التماس ;) منم از خدا خواسته تراوین خونم افتاده بود اومدم کمک خودش و پسرخاله 8)

    نمیدونستم باید جار و جنجال کنم یا اعلام رسمی انجام بشه علی ایحال امیدوارم به بزرگواری خودتون ببخشید اگر قصوری صورت گرفته. :love:

    ما کوچیک همه رفقا و رقبای قدیمی هم هستیم و خواهیم بود.


    بماند که من هم بی طرفی کامل از پستهای محمد جان استنباط نکردم ولی یه بخش مهمی از صحبتهاش را قبول دارم و تصور می کنم میشه بهش پرداخت اما نه در این برهه و چه بسا جایگاهش در تاپیکهای اعلام آمادگی سرورها باشه.

    تلقی از عدم بی طرفی پستهای محمد جان به رغم تلاشش به این واسطه هست که چند سروری میشه جنوب شرق بازی کرده و وقتی میبینه ضعف تیم حاضر یا حتی عملکرد قوی در رقبای ج.ش موجب شده پستها حیثیت این بخش از نقشه بازی را نشانه بروند نا خود آگاه اقدام به دفاع می کنه ولی خب نمیدونم چرا متوجه نیست که نباید گاهی دایه مهربان تر از مادر شد و به قول ضرب المثل معروف : «خوش آن چاهی که آب از خود در آرد»


    پ.ن : محمد اینقدر آب تو این چاه نریز قبلاً بچه ها شناسایی کردند چاهش نفت داره و بریزی بدتر میشه. از ما گفتن8)


    این سرور تیمهای آمرداد یا الدرز و والس و Ace و ... نیستند که این شکلی براشون مایه میذاری


    اما سهیل جان برداشت و نکته مهم حرفهای محمد در منظر حقیر این هست که انتظار داره هر لیدری در هر قسمتی که بازی می کنه با سیاست رفتار کنه و حتی ثبات سیاسیش به نحوی باشه که بتوان برای دوره های بعدی روشون حساب کرد.

    دلیل نمیشه ما وقتی منافعمون ایجاب می کنه حتی در دنیای سیاست به هر دست آویزی متوسل شویم و رفتارهای رادیکالی از خود به نمایش بگذاریم. چرا که دنیای سیاست نشان داده فردا روزی ممکن هست شما نیاز داشته باشی نرمش قهرمانانه انجام بدی و اگر این عمل را در کنار رفتارهای رادیکالی، فردی خارج از گود بسنجد به این تناقض و گاه عدم ثبات سیاسی رای مثبت خواهد داد.

    متاسفانه در این مقوله و به رغم احترام ویژه ای که برای آقا یوسف قائل هستم (چه رقیب در سرور قبل و چه متحد در این سرور) همنظر با محمد جان هستم. چرا که حتی ممکنه فردا روزی مجدد رو در روی یکدیگر قرار بگیریم و باز شاهد باشیم از هر حربه ای استفاده میشود تا ترفندهای سیاسی متعارف را به چالش بکشانند.



    در تایید کلام و تحلیل مازیار خان متاسفانه در اغلب بازیکنان حاضر که به لحاظ فنی خوب بازی می کنند کمتر کسی هست که به فنون مختلف دیپلماسی اهمیت داده و به دلیل کم حوصله بودن و عدم بهره گیری از خلاء حاکم در بخشهای مختلف تلاشی در جهت بهبود وضعیت ساید خود نماید. همین امر موجب شده تا در چند سرور اخیری که بازی کرده ام شاهد باشیم اغلب اوقات سرور تا آمدن کتیبه ها دارای جذابیت بوده و یا نهایتاً یک ماه بعد از آن و به نظر میرسد دیگر انگیزه ای برای قسمت ضعیف (روی کاغذ) جهت تغییر در فرآیند بازی به چشم نمیخورد.

    البته اینگونه که از شواهد امر پیداست این افراد جوان حاضر در مجموعه رهبری سایدهای متحد ولی ضعیفتر هیچ اعتقادی به اینکه بخش عمده ای از این بازی بر پایه دیپلماسی پیش میرود نداشته و عنقریب هست که شاهد ریزش فله ای و بهانه تراشی جهت اقدام منفعلانه در سایدشان باشیم.


    متاسفانه در این چند سرور اخیر هر چی پیش بینی داشتم با گذشت اندکی زمان محقق شده و ان شاء الله که این یکی به حقیقت نپیوندد و در ادامه شاهد ادامه جذابیتهای فنی سرور باشیم.



    علی ایحال محمد جان هر چند خودمم دعوت شدم به اکانت ولی فعلاً سهیل را انداختیم بیرون و فرستادیم دنبال نخود سیاهِ فعالیتهای توتالی 8o


    خواستی اشاره کن اکانت در اختیارت هست بیا در کنار میثم مرغی خوش میگذره^^


    همانطور که ایرج جان اشاره کردن و مختصرش کردم در سه نقطه (نه تریدات;)) اوضاع این طرف به رغم برخی بداخلاقیها که اونم بخشی از بازی هست دور هم خوش میگذره و جای تشکر از بزرگانی چون سهیل ، مازیارخان ، ایرج و جعفر داره و امثال شما قدم سر چشم ما بذارند و تشریف فرما بشوند خوشحال ترمون می کنند.



    در پایان به نظرم می رسه به اندازه کافی در این خصوص بحث شد و امیدوارم محمد جان هم همانطور که خودش مدعی بیطرفی بود دیگه به این بحث ادامه ندهد و اجازه بدهد تا این موضوع در جایگاه مناسب خودش طرح و بررسی شود. میدونم که هدفش ماهیگیری نیست 8) ادامه بدی منم مشکوک میشم :/




    این جور که آرامش حاکم شده به نظر میرسه طوفانی در راه هست8|



    شاید این جمعه بیاید!!؟ شاید








    پ.ن : از شگفتی جهان ؛ ببخشید دوستان اشاره می کنند و اصلاح می کنم ناموس جنوب شرق چه خبر ;)




    شاد و پیروز و سلامت باشید

    NAF

    با سلام و درود خدمت همه عزیزان



    بعد از مدتها خماری گفتم یه سری به فروم بزنم و تقریباً اکثر مباحث غیر خاله زنکی را مطالعه کردم و امیدوارم اوقات خوشی را بتونیم در کنار هم بسازیم.


    سلام
    تبریک میگم به پلن چهارم موفق جنوب شرق ;( (:D)



    پ.ن: پنج صفحه فروم عقبم.


    چرا پس ویرایش کردی عزیز دلم؟


    هم شما میدونی و هم من و خیلیای دیگه که اگر وجود پیرمرد تراوین در ش.ش نباشه همه این پست و مقامها دو قرون هم ارزش ندارند. پس به احترام اون بزرگوار کلاه از سر بردارید که گویا این سرور قراره مدل جدیدی ازش ببینیم.


    در خصوص فروم هم تا اینجایی که من مطالعه کردم جز یکی دو صفحه آخر واسه الباقی وقت تلف کردی چون هنوز بازیکن فرق نفوذی و جاسوس را نمیدونه و ادعا و اصرار داره بگه من نفوذی بودم شاید لازم باشه بفرستندش کلاس ادبیات و فرهنگ پارسی تا به معانی و مفهوم لغات دقت نظر بیشتری پیدا کنند.


    حالا که بازرس شدی ناقلا فقط اکانتها را می گردی یا ملت را هم تفتیش می کنی؟;)


    اجازه هست ما بیاییم جاسوسی؟ 8)




    نمیدونستم جدیداً زدی تو خط رشته عمران و جاده ای شدی;)


    قبل از هر چیز به طرفین این درگیری تبریک میگم و امیدوارم مثل لینکهای خوشگل خفتی که برو بچ ج.غ گذاشتند اگر اتفاقاتی میوفته برای ناظرای بیرون بازی هم نمایشگر لحظه لحظه های اون جدال و رقابت باشیم.

    بگذریم خودت که میدونی قشنگی پست به گذاشتن عکس و تحلیل هست ولی گفتن چندتا همر دادیم چندتا گرفتیم بدون بوم بوم ازت بعید بود. عکس بذار حال کنیم البته با اجازه مهاجم که کلی زحمت کشیده و اون همر را ساخته. :)


    دست کم یه عکس از تاپ 10 بذار ;(



    سلام

    ...

    شما واندر زدی گرفتی دمت گرم ایا میتونی نگهش داری ؟؟؟ایا فکر نکردید شاید اس ای خودش تمایل به زدن واندر نداشت با این که دور واندر ده زده بودو پر کرده بود؟؟

    منم کلاسیک بازم شاید سن تراوینیم بیشتر نباشه کمتر از شما نیست! تجربه همچین پلنی رو هم داشتم و بلدم چطور از این پلن شما برای ساید اس ای استفاده کنم

    فعلا شما فکر کن اون واندر رو گرفتید

    ما هم میگیم گرفتید


    کسری جان با شناختی که ازت داشتم بعید بود این شکلی صحبت کنید چرا که خودت میدونی «وای به خونی که ازش یک شب بگذره» حالا دیگه بحث واندر و به قول یکی از عزیزان ناموس ساید <X هر چقدر زمان بدید بعد باید اشغال دونی تحویل بگیرید. دور از ذهن هست اگر تصور کنید بازیکنان با تجربه تیم ش.ش انتظار دارند تا آخر سرور اون واندر را دستشون بگیرند پس قاعدتاً به گونه ای رفتار خواهند کرد که بیشترین خسارت به ج.ش وارد بشه.


    از فیلم سرور قبل چه خبر؟ :love:




    پ.ن : خبر دار شدم میثم مرغ آتش کرونا گرفته لذا از همه عزیزان میخوام واسش دعا کنند و ضمناً آقا یوسف درگذشت پدر گرانقدرتون را از صمیم قلب تسلیت میگم و آرزوی علو درجات را برایشان از خداوند متعال مسألت می نمایم.



    شاد و پیروز باشید

    NAF

    سلام و درود عزیز دلم


    به رغم احترامی که برای نظرات دوستانی چون شما قائل هستم ولی شخصاً مخالفم سرعت سرور تغییراتی داشته باشه چرا که این بازی در شروع مثل یک قرارداد چند جانبه هست و اگر قرار باشه در مفاد اون تغییری حاصل بشود قطعاً نیازمند هست تا همه طرفهای درگیر موافقت خودشون را اعلام کنند و باید اجماع کامل داشته باشه.


    شخصاً در این بازی با این هدف هایی وارد شدم که الان زود تمام شدن اون به هیچ عنوان قانع کننده نیست و قبلاً هم به صاحب اصلی اکانت گفته ام از لحظه ای که بخواد سرور 5 ایکس یا هر سرعت دیگه ای بشود رو اکانت نمیرود و خودشون میدونن با خودشون.


    در منظر حقیر سرور نرمال یعنی داشتن برنامه دراز مدت و نه لحظه ای در حالیکه این سرور زیاد دیدیم افرادی را که با از دست دادن بخشی از قدرتشون تمام روحیشون را باختند و دیگه رفتند که ...


    با اینکه فعالیتهایی که داشتیم تا این لحظه همگی در راستای مجموعه جنوب شرق بوده ولی دست کم انتظار میرود هر کسی حوصله بازی کردن نداره به هر دلیلی حذف کنه و بره چه بسا معلوم نیست یک دسته اکانت گم نام در ربعی به جز جنوب شرق بتواند برنده بازی باشد. اینکه حریف قدر نیست یا حوصله بازی ندارید از بی عرضگی افرادی هست که نمی توانند برای خود انگیزه ایجاد کنند.

    به نظرم شرایط پیش رو انگیزه های خوبی برای رکورد زدن ها و ... فراهم می آورد ولی دلیل نمیشه برای زودتر تمام شدن این فرایند انگیزه های دیگران را ندیده بگیریم.


    حدسم این هست این پاسخ به مذاق خیلی از دوستان خوش نیاد ولی امیدوارم همانطور که برای نظرات شما احترام قائل هستم شما نیز رفتاری متقابل داشته باشید.



    شخصاً خوشحالم این سرور در کنار دوستان زیادی بازی کردم که در مقام رقیب یا رفیق باعث افزون شدن شادی هامون بودند و با بودنشون بهمون انگیزه مضاعف دادند تا بهترین عملکردمون را تاش کنیم بهش برسیم.


    شاد و پیروز باشید

    NAF

    با سلام و صبح به خیر خدمت همه عزیزان






    بوم بوم







    آنویل رنک 98 بالاخره ترکید


    و


    جنگ آموز کوچک جنوب غرب پر









    و تا دقایقی دیگر هیچی دیگه بعید میدونم ازش بمونه و رنکش بشه بالای 1000 ;)


    از من میشنوید اول از همه اکانت مُلّا را گزارش کنید واسه باگ تا سوزشتون زیاد تر بشه 8o



    پ.ن : تیزی به دستان یادتونه!!؟ بعید میدونم دیگه از یادتون بره 8)




    شاد و پیروز باشید

    NAF

    سلام

    .

    .

    .

    اینطور که از شواهد پیداست واندر مشترک 100 میشه ولی قبلش ما میخوایم این دهکده های اشکان رو صفر کنیم. غارت هم بلد نیست اصلا.

    سلام عشق خودم:love:


    نظرت چیه ما هم 11 دهکده سهیل را بدیم هوا شاید کمتر خفت بشه ;)


    راستی منظورت از واندر مشترک همونه که تو مرز شمال غرب و جنوب غرب هست؟

    امیدوارم با استفاده کنندگانِ این باگ عجیب(چه رفیق، چه رقیب) به شایسته ترین و شدیدترین شکل ممکن برخورد صورت بگیره

    بنظرم این ماجرا نقطه عطفی واسه مدیریت اسپیدتراست، اگه بدون هیچ ملاحظاتی خاطیان رو شناسایی کنه و پانیش بزنه، قطعاً در آینده سرورهای شلوغتری رو شاهد خواهیم بود.


    پ.ن: اگر تخلف کردیم قطعاً حذف بهترین گزینه هست ولی اگر از باگ استفاده نکردیم و به مردانگی و انصاف و عدالت ادمین هم ایمان داریم، حذف چرا؟! اتفاقی که افتاده تراوین نیست؟ خب متخلفین بن میشن، پانیش میخورن، میشه تراوین.

    امان از وقتی که طرف در به در دنبال پوست موز می گرده حالا هر چی بهش بگی بابا این شکلی نمیشه، بی آبرو میشی


    میدونی چی میگه؟

    جوابش اینه آب از سرمون گذشته ما نه سیاست داریم (به قول امید خان در تیم متحدشون که ما بهش میگیم متا;)) نه استراتژی درست درمونی داریم و نه ...


    دیدند این وسط یه باگی هست میشه ازش طوری بهره برد که شاید توازن قدرت نداشته را باهاش جبران کرد گفتند دسته جمعی بهره ببریم که رسوا شدند.


    با گزارش به مولتی و بررسی کل سرور تنها راه نجات پیدا کردن پوست موز و ... بود.


    نمیدونن ما مثل اون بچه اول کار نبودیم که اومد گفت مدارک داریم فردا میاریم و بعدش دیگه خبری نشه

    کتیبه ای که روز اول فعالیتش معماری از آب در بیاد ولی در محاسبات احتمالی ما جنگام فرض بشه و دست اخر مشخص بشه دهکده نداشته اش شروع کرده به تربیت منجنیق چی باید گفت؟


    این جماعت راه حلی جز دست پیش ندارند بلکه در توهمات خودشون کمی آرامش پیدا کنند.



    پ.ن: این گروه متقلب 15 روز نیست از این باگ بهره می برند بلکه بیش از یک ماه میشه که ... بله.

    با سلام و درود خدمت همه عزیزان



    ناصر جان دیدم مثلاً ماشین حساب به دست پیداتون شده در فروم خواستم یادی کرده باشم از آیدین جان (EyeDean) که در این قبیل حرکات تبحر ویژه ای داشت. اما جا داره چند نکته را یادآوری کرده باشم.


    اولاً برای مستند سازی هر محاسباتی متوسل به عکس از یه لینک نشوید بلکه خود لینک را قرار دهید تا مخاطب صحت محاسبات شما را بتواند تایید کند.

    ثانیاً چنان دقیق حساب کنید که اصطلاحاً مو لای درزش نرود


    بگذریم چون عکسهای اصلی شما کیفیت نداشت از این عکسهای خودم که فرقی با عکس شما نداشت استفاده می کنم



    اما بد نیست یه عکس دیگه هم به این مستندات اضافه کنیم تا فهم موضوع برای هر مخاطب خارج بازی هم سخت و ثقیل نباشد از این رو به موارد زیر هم توجه کنید



    یعنی از تاریخ 17 آذر ساعت 01:41:00 تا تاریخ 4 دی ساعت 16:10:42 که مجموعاً زمان فعال بودن کتیبه بوده است و با فرض اینکه در لحظه فعال شدن کتیبه جنگ آموز مثبت با ضریب کاهشی 0.5 تربیت نیرو در کنار فرض کامل بودن امتیاز اتحاد 10% اقدام به نیرو سازی کرده باشند کل زمان 17 روز و 14 ساعت و 29 دقیقه و 42 ثانیه (1,520,982 = 17*24*3600+14*3600+29*60+42) خواهد بود.


    زمان مورد نیاز جهت تربیت دژکوب 4 دقیقه و 40 ثانیه (280ثانیه) و جهت تربیت منجنیق 9 دقیقه و 7 ثانیه هست (547 ثانیه) (این لینک مستندش)


    زمان لازم برای تربیت 1270 دژکوب :

    358,400 = 280 * 1270


    الباقی زمان فعالیت جنگ آموز فعال فرضی :

    1,162,582 = 358,400 - 1,520,982

    2125.3 = 547 / 1,162,582

    این زمان معادل 2125 منجنیق خواهد بود


    حالت 1) بهترین شرایط ممکن

    پس الباقی منجنیق ها می بایستی در شرایط عادی ساخته شده باشند که زمان تربیت آنها با توجه به فرض امتیاز اتحاد در شرایط کامل (10%) به شرح زیر هست


    زمان مورد نیاز جهت تربیت منجنیق 18 دقیقه و 14 ثانیه هست (1094 ثانیه) (این لینک مستندش)


    6015 = 2125 - 8140

    میزان منجنیق تربیت شده در کارگاه سطح 20 و با امتیاز ویژه اتحاد 10% بدون اثر کتیبه جنگ آموز 6015 خواهد بود.

    6,580,410 = 1094 * 6015

    6,580,410 = 30 + 60*53 + 3600*3 + 3600*24*76

    زمانی معادل 76 روز و 3 ساعت و 53 دقیقه و 30 ثانیه قبل از فعال شدن کتیبه می بایستی شروع تربیت منجنیق ها در کارگاه 20 انجام شده باشد. با توجه به زمان فعال شدن کتیبه در 17 آذر ساعت 01:41 به نظر می رسد زمان شروع تربیت در دهکده سوم این اکانت 31 شهریور ساعت 21:47:30 خواهد بود.


    حال از این زمان میزان فعال شدن امتیاز اتحاد سطح 5 (جمعاً 15 روز) کسر میشود تا در صورتیکه آن مجموعه بتواند در تاریخ 16 شهریور و بدون هیچ محدودیتی برای تامین 1.2 میلیون منبع برای سطح اول + 5.6 میلیون منبع برای سطح دوم +17.1 میلیون منبع برای سطح سوم +51.2 میلیون منبع برای سطح چهارم +153.6 میلیون منبع برای سطح پنجم طی ده روز اقدام نماید.


    این در شرایطی هست که اولین بازیکن در تاریخ 11 شهریور (تصویر زیر) توانسته بود دهکده دوم خود را تاسیس کند و بازیکن رنک فعلی 269 در زمان 31 شهریور در دهکده سوم خودش کارگاه 20 داشته و اقدام به ساخت بدون توقف منجنیق نموده است.




    حالت 2) شرایط مفروض ناصر خان کلاهبردار

    پس الباقی منجنیق ها می بایستی در شرایط عادی ساخته شده باشند که زمان تربیت آنها با توجه به فرض امتیاز اتحاد در شرایط متوسط (6%) به شرح زیر هست


    زمان مورد نیاز جهت تربیت منجنیق 19 دقیقه و 03 ثانیه هست (1143 ثانیه) (این لینک مستندش)


    6015 = 2125 - 8140


    میزان منجنیق تربیت شده در کارگاه سطح 20 و با امتیاز ویژه اتحاد 6% بدون اثر کتیبه جنگ آموز 6015 خواهد بود.

    6,875,145 = 1143 * 6015

    6,875,145 = 45 + 60*45 + 3600*13 + 3600*24*79


    زمانی معادل 79 روز و 13 ساعت و 45 دقیقه و 45 ثانیه قبل از فعال شدن کتیبه می بایستی شروع تربیت منجنیق ها در کارگاه 20 انجام شده باشد. با توجه به زمان فعال شدن کتیبه در 17 آذر ساعت 01:41 به نظر می رسد زمان شروع تربیت در دهکده سوم این اکانت 28 شهریور ساعت 11:55:15 خواهد بود.


    حال از این زمان میزان فعال شدن امتیاز اتحاد سطح 3 (جمعاً 6 روز) کسر میشود تا در صورتیکه آن مجموعه بتواند در تاریخ 22 شهریور و بدون هیچ محدودیتی برای تامین 1.2 میلیون منبع برای سطح اول + 5.6 میلیون منبع برای سطح دوم +17.1 میلیون منبع برای سطح سوم طی شش روز اقدام نماید.





    در هر دو حالت شاید امکان انجام این افعال وجود دارد ولی برای کسانیکه تجربه و تبحر خاص در بازی دارند مشخص هست که در روز 16 بازی امکان 20 کردن کارگاه در اکانتی که هیچگاه در تاپ غارت نبوده و روند ساخت و ساز اکانتش نیز حکایت از تأسیس اون دهکده بعد از روز 16 بازی دارد (اگر لازم هست لقمان مستندات کافی بهتون ارائه کنه چون هر روز سرور اسکن میشده;)) و اکنون با 12 دهکده و فرض آبشخور سطح 20 قریب 450,000 گندمخور دفاعی و هجومی داخل دهکده این پیشفرض ها توهمی بیشتر نیست. به یاد داشته باشید جمعیت پایتختش هم حکایت از گندمزارهای بیشتر از سطح 18 با آبادی 125% (تولید حداکثر 91 ک) نمیدهد.


    این بود که به فکر فرو رفتیم تا علت وقایع مشخص شود و هر عقل سلیمی نمی توانست بپذیرد که معجزه ای رخ نداده و کاملاً سالم به این جایگاه رسیده باشند، با طرح سوال از مولتی هانتر موارد زیر نیز رسید.


    و پیامدش سایر مستندات دیگه هم رسید که حاکی از روندی غیر طبیعی در تربیت نیرو و کسب منابع داشت.



    ناصر خان یه ضرب المثل هست که میگه نخوردیم نان گندم ولی دیدیم دست مردم و در نهایت کافر همه را به کیش خود پندارد.



    اون عقل سلیمی که شما ازش دم زدید تا اولین گزینه اش تقلب باشه معلومه از کجا نشأت می گیره. درسته لقمان نیستش ولی اون زمانی که اعلام می کرد کل سرور هر روز اسکن میشه واسه یه همچین زمانی بود.



    علی ایحال چنانچه شخصاً ثبات قدم دوستان شمال غرب و جنوب غرب در حذف را شاهد باشیم حتی بدون اجازه سعید جان اقدام به نمایش اون آنویل رنک زیر 100 خواهم نمود تا مشخص بشه ما نیز همچون شما راه خلاف در پیش گرفته ایم یا به درستی جایگاهی را کسب کرده ایم که هستیم.


    ممنون میشم این اکانتهایی که از کل غرب قصد حذف دارند را مشخص بفرمایید;)





    پ.ن: اون 91 ک تولید کپ با فرض کراپ 18 درسته چون ازش جاسوسی داریم8)


    شاد و پیروز باشید

    NAF

    با سلام و درود خدمت همه عزیزان حاضر در سرور


    پیش از هر نکته ای تسلیت میگم بابت خبر از دست دادن حمید عزیز به رغم عدم آشنایی با ایشون و آرزوی صبر برای خانواده و دوستانشون و آمرزش ایشان در درگاه حق تعالی چرا که «کل من علیها فان» پس چه بهتر که همگی کاری کنیم تا خاطرات خوش ازمون باقی بماند.


    رضا جان شرمنده پستتون هر چند غالب خطاب به اشکان بود ولی به نظرم رسید برخی نقاطش نیاز به توضیحاتی داره که میتونه براتون راهگشا باشه. به همین دلیل در چند بخش تقدیم میشه.

    هر تحلیلی که ارائه میشه در این فروم لزوماً دقیق و درست نیست ولی قطعاً حاوی کدهایی هست که مخاطبین تیزهوش بهش دست خواهند یافت و نتیجه برای مخاطبین عام نمایانگر عمق نگرش بیان کننده هست.

    پس هم شما میدونید چی گفتم و هم من میدونم به دنبال چی هستم. کما اینکه دوستان شما در شمال غرب به رغم متای زیر لحافی (قدیما میگفتند در خفا:P) خیلی پایبند به حفظ حریمهای تیم متاشون نیستند و در همین چند پست اخیرشون هم کم جنوب غرب را نوازش نکردند.

    حالا اینکه این متا چه زمانی علنی و شفاف بیان میشه به خودتون مربوطه ولی بهتره بگید کمتر این شکلی تحلیلتون کنند چرا که معلوم نیست الان اون طرف کی مستعمره اون یکی شده و شاید هم قراره با تخریب یکدیگر در فروم از هم امتیاز بگیرید اونم در فروم ;)


    در هر حال ما مشتاق هستیم رقیب قدرتمندی در برابرمون صف آرایی کنه و به این شکلی که الان شاهدش هستیم وا نده (چه خبر از ناصر و محمد و ...):/


    دقیقاً یک هفته قبل از رفتن تیم پر سر و صدای شمال غرب که دمشون را گذاشتن رو کول و تشریف بردند به دوستان دیگر شمال غربی هشدار داده شد که دارید راه را به خطا میروید ولی سکوتشون موجب شد الان این حال و روزشون باشه و خواهید دید وقتی اولین اتکها اومد رو کتیبه هاشون چطور باهاتون رفتار می کنند و دفاع کتیبه های شما چقدر خواهد شد.


    پ.ن۴: شاهنامه آخرش خوش است‌ امیدوارم به آخرش هم برسیم(صرفا من باب پیش بینی).

    اولاً که شاهنامه آخرش جلد هست ولی شما هم به پایانش می رسید اگر اونقدر که میگید تحمل شکست را داشته باشید و مثل خیلیها وسط راه نبرید و به بهانه های ... ول نکنید و برید.


    جای شما بودم حالا که اوضاع تیم خودم را اینطوری میدیدم با حرکات خلاقانه تغییراتی پدید می آوردم که شاید روند حرکتی حریفان را دچار خلل کرده و بیشتر دوام بیاورم.

    قطعاً نبردهای کلاسیک جنگ روانی در فروم با حضور افرادی چون تیرداد و مازیار و ... که تیم حریف سود میبره از وجودشون خیلی کارگشا نیست و جنگهای فیزیکی داخل بازی هم به این شیوه پاسخگو نخواهد بود چرا که به نظر میرسه آمار درستی از حریفتون ندارید و کافیه بهتون بگم برو بچ اینجا اونقدر همرهاشون بدون جنگ اموز بزرگ شده که مثلاً طرف ساخته واسه پاکسازی کتیبه ولی استفاده نشده و به زودی رو سر کتیبه های شما خراب خواهد شد تا ببینید حتی به قیمت نابودی دفاع 5-6 میلیونی هم که شده دیگه خبری از کتیبه در سایدتون نخواهد بود.


    شاید الان خیلی از هم تیمی های خودم خرده بگیرند چرا داری به تیم حریف مشاوره میدی ولی یادمون باشه این یه بازیه و برد و باختش اونقدر که بتونیم رفاقتهامون را باهاش استحکام ببخشیم اهمیت نداره پس اگر خواستید شخصاً در خدمتم.

    هدف از بیان این مطالب هم تحقیر تیم شما نیست بلکه ارتقاء سطح کیفی بازی و لذت بیشتر از بودن شماست. اینکه ببینم با یه شیوه ساده آمرداد داره تیم حریف را ذره ذره خرد می کنه چندان لذت بخش نیست هر چند بازی موش و گربه گویا برای برخی دوستان ما لذت داره و تا حدی هم منطق تا بقیه تیم را با خود به 100 شدن واندرها رهنمون کنه و موجب از هم پاشیدن تیم هم نشه.


    تجربه بهم ثابت کرده این بازی همیشه توازن خودش را حفظ می کنه حتی در حالت بازی یکطرفه:)


    پس چه بهتر که شما باعث این توازن باشید.8)


    پ.ن۵: دوستمون که عکس واندر ما رو گذاشتند و تصوراتی هم گویا داشتند! دقت نکردند که واندر چند ساعت قبل از اسکات ایشان چیف شد و نیروهای موجود در دهکده همان نیروهای چیف کننده بودند که البته نیازی به لشکر کشی برای چیف واندر تخلیه شده نبود! مجدد تشریف بیارید در خدمتم.

    اگر عکس اسکات واندرتون گذاشته میشه به این دلیل هست که بدونید هیچگاه مجموعه شرق حریفش را دست کم نمیگیره و حواسش به تمام تحرکات شما هست حتی اگر تازه چیف کرده باشید.

    شما حتی نمیدونید کی از کجا و با چه مقدار از اونجا جاسوسی کرده پس به وقتش خدمت می رسند. همین اندازه بدانید تو این اوضاع بلبشو یه تارگت به تارگت هاتون اضافه کردید. ^^


    پ‌.ن۶: اشکان جان: اگر میشه به این سوال پاسخ بدین: به نظر شما نقد و تحلیل بنده در خصوص پلن قبلی شما جانبدارانه بود یا منصفانه؟ اگر پاسخ هر دو هست؛ چند درصدمنصفانه و چن درصد جانبدارانه؟ ممنون میشم جواب بدید.


    زمستانتان برفِ برف؛ دلهاتون گرمِ گرم

    پایدار باشید

    موضوع جانبدارانه بودن یا نبودن تحلیلها به واقع مثل زمانی هست که شما یه قطره چکان جانبداری را در کنار یه ظرف آب منصفانه داشته باشید. حالا اگر یک قطره کوچولو هم شده داخل اون ظرف بریزید آیا ضمانتی هست که مایع داخل ظرف رنگ به خودش نگیره؟

    به زبان ریاضیش میشه حتی اگر یه اپسیلون هم جانبداری در تحلیلتون باشه کل تحلیلتون فضای ذهنی مخاطب را به سمتی که شما مد نظرتون هست و القاء می کنید خواهید برد.

    پس بیان درصد برای جوهری که در کل اون آب حل شده خیلی کاری از پیش نمیبره.


    اما واسه دلخوشی شما هم که شده باید اذعان کرد تحلیلهاتون دارای غلظت کمتری از جانبداری هست:love:




    رضا جان این پست حقیر خاطرت هست؟



    مجموع غارت جنوب شرق قریب 131 ساعت از شروع هفته شانزدهم

    3,158,967,934 منبع (حدود 24,114,259 در ساعت)



    اما خوبه که الان به رغم ادعای قبلی (این پست) بفرمایید اوضاع جنوب شرق بعد از اون پلن چه تغییری داشته در شرایطی که اوضاع تاپ غارت اتحادها بعد از گذشت تقریباً پنج روز به شکل زیر هست؟


    مجموع غارت جنوب شرق قریب 106 ساعت از شروع هفته هفدهم

    2,931,771,673 منبع (حدود 27,658,223 در ساعت)



    پ.ن : راستی رضا جان دوتا پ.ن۴ داشتی;)




    سربلند و سلامت باشید

    NAF