نقد و بررسی سرور فینال با سرعت ۳ برابر | آغاز ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ |

  • سلام و درود دوست عزیزم


    تبریک میگم چیف دهکده رو. لذتش رو ببرید. ۵ک تیرانداز و ۷‌ک مزدور هم پرید. البته موقعیت اون دهکده داخل خاک NE برامون خوب بود که با یک پلن ساده ولی تمیز ((البته به واسطه ایام عید که خیلی تایم نداریم)) چیف شد.

    البته قطعا ما به اندازه ارزش هر دهکده ازش دفاع می کنیم. قطعا دهکده های مهم تری بوده و ما ترجیح دادیم این دهکده فعلا فاقد دفاع خوبی باشه. فکر نمی کردم به این زودی به اونجا حمله بشه. ولی باز هم دمتون گرم اونجا از نظر موقعیت مهم بود و برای اکانت های NE در آینده خطر ایجاد می‌کرد.

    نوش جونتون.


    تبریک به مهاجم و پلنر. دمتون گرم.



    ما اهل بهانه نیستیم. بخوریم هم کیف می کنیم بزنیم هم کیف می کنیم. البته وقتی تو خاک حریف دهکده می زنیم پی این اتفاقات رو به تنمون مالیدیم.




    البته یک نکته بگم که فرمودید یک چیف فروم مطرح نشد! اون چیف نبود در اصل! یک ناتار بود که هم من چیفر فرستاده بودم هم یک اکانت از NE چیفر ما زودتر رسید و چیفر شما پشت سرش. نتیجتا ناتاره چیف تو چیف شد. خیلی رو می خواست که یک چیف تو چیف ناتار رو تو فروم مطرح کنید نه؟




    ما مثل بعضیا نیستیم که دوتا اتک می خورن میان می ریزن کف فروم آی اینها مزدور SE هستن!! آی اینها گلد گرفتن! وای چرا ما رو زدین! وا اسفا چرا اومدین NE! آقا تراوین داریم بازی می کنیم. هر کی رو دلمون بخواد می زنیم. لازم نیست کسی فحش داده باشه یا هر چیز دیگه. دلمون خواسته یک ساید دیگه رو بزنیم و زدیم. شماهم بزن. الان مگه زدین ما چیزی گفتیم؟ خوب کردین زدین ماهم می زنیم.

    هر کسی هر فکری هم میخواد بکنه! اصلا برای ما مهم نیست. ما کار خودمون رو می کنیم. هر کاری که فکر می کنیم درسته رو انجام میدیم. برای انجام دادنش هم از کسی اجازه نمیگیریم. بعد از مدت ها جلوی یک تیمی بازی می کنید که بازی رو جذاب انجام میدن. جنگی بازی می کنن. شماهایی که میگین همه تون خدای تراوین هستین و قدیمی هستین که باید قدیم همه سبک بازی جنگی رو دیده باشین.



    پایدار باشید

    SOURENA


    پ.ن۱: سال خوبی داشته باشید. بالاخص به مهاجم سال نو رو تبریک میگم. ما پیرمردها عید مسافرتیم داداشم وایسا برگردیم حداقل. D:

    پ.ن۲: شب دراز است و قلندر بیدار‌.

    پ.ن۳: ما جای دیگه منتظرتون بودیم. D:

    پ.ن۴: روبرو آماده باش.

  • ایلیا من با جاوید موافق هستم کامل لینک بزار حداقل

    یاد حسین فهمیده افتادم :D:D:Dیه زمانی بهونه ازاد کردن گندم خور بود الان شده گرفتن مدال مهاجمین :D:D:D


    اتک اول برای خفت بود که نگهبانها رو بوسید




    این جا مثلا امده مطمعا بشه مدال میگیره :D:D:D








    این جا دیدیم که طرف مدال مهاجمین میخواد بگیره گفتیم عقب نمونیم حداقل ما هم دف بگیریم8)8)







    پ.ن . من فقط پست گذاشتم زحمت اصلی رو اشکان کشیده ولی اکانت فروم نمیسازه لعنتی <3<3


    پ.ن . من گفتم برای این که ما نگیم دیوار شدن میرن پست میزارن شما گفتین نه اینا عمرا نمیزارن ;);)


    پ.ن . این اخری دوست دارم :D:D:D


    شاخ بودن توی فضای مجازی مثل پولدار بودن توی بازی GTA میمونه! :saint: :saint:


    MONAKO مامور مخفی

  • نوری عزیزم من مانیتورم رزولوشنش کمتره لینکو ناقص نزاشتم

    چشمات اذیت نمیشه خدایی شبا با این رزولوشن اسکاتارو چک میکنی؟:دی


    خب من که نمیگم اون همرتون چطوری میاد بالا ولی وقتی به عنوان دفاعی استفاده میشه دیگه مشخصه :دی


    بیا جوابت :))


  • درود


    از تمام خوانندگان فروم عذرخواهی میکنم، چون این پست ربطی به این سرور نداره. سعی میکنم تفکیک شده پاسخ بدم که درکش راحت تر باشه.


    در مورد پخش 15 کراپی ها صحبت شد که ساید شمال شرق سرور دو ایکس قبلی خیلی از 15 کراپی هارو نگرفته بود. که میشه گفت اکثرا مختصات های +250 و +300 بودند که برنامه برای گرفتن اونها نداشتیم چرا که وقتی شما میخواید 15 کراپی پخش کنید نه تنها به رید اون باید فکر کنی بلکه باید به ساپورت و استفاده از اون هم فکر کنی. مثلا یک کپ سطح 17 که 150% هم باشه چیزی حدود 15 تجارتخونه سطح 20 میخواد که منابعش رو به واندر مرکزی ساید انتقال بده. میشه گفت معایبش به مراتب بالاتر از 15 گندمی 100% با فاصله 100 خونه از واندر مرکزی هست. تنها برتری 15 گندمی 150% سطح 17 نسبت به 15 گندمی 100% سطح 17 فقط و فقط تولید 60-70 ک منابع بیشتر هست که میشه گفت آخر بازی هم هیچ فایده ای نداره و حتی رید دادن اون میره برای بعد از مید گیم ! پایتختی رو بگیری که نصف بازی هیچ استفاده ای ازش نکنی و آخر بازی هم هیچ استفاده ای ازش نشه و ساپورتش هم خیلی سخت باشه بخاطر 60-70 ک تولید بیشتر ؟ شما بکنید و ما نمیکنیم.


    صحبت از این جمله میشه که دوستان دوست دارند خیلی روش مانوور بدن چرا تنها جایی هست که میتونن با تحریف بگن حرف ممل یکی نیست. (داشتن اکانت در ساید دیگر جهت پیشبرد اهداف نظامی خلاف میباشد. مانند چراغ گرفتن و خفت زدن. مانند کتیبه زدن (کیلین و یا کاتا زدن از اکانت داخل ساید دیگر) مجاز نمیباشد.) کاملا مشخصه منظور چجور اکانتی است. مثل اکانتی که توی اتحاد SE team باشه یهو بیاد بشه NE Team و شروع کنه اهداف نظامی خودش رو پیش ببره. به عبارتی همون جاسوس خودمون.


    خوب تا اینجای کار مسائل عمومی بود. از این به بعد خصوصی میشه: ایلیا اول از همه شما قرار بود بیای ان ایی بازی کنی که فاز برداشتی و رفتی تا اینکه یهو تو ان دبل روی اکانت آرمین ظاهر شدی. در جریان خیلی از مسائل نیستی و همون قدری هم که در جریان قرار گرفتی به لطف آرمین بود که بدون هماهنگی اددت کرد توی گروه لیدری شمال شرق. قبل از شروع سرور ما با مجید آخیل و آرمین جلسه گذاشتیم. صحبت از این شد که دیگه زئوس نمیاد و این دو عزیز خواستند با شمال شرق بازی کنند که باز یک سری درخواست ها داشتند که یکیش داشتن اسم مجزا از شمال شرق برای بازی راحت و بدون دردسر بود که قرار بود قبل کتیبه ها اسمشون بشه NE.Team که باز تصمیم شد قبل نقشه ها اسمشون رو NE.Team بزارند (باز برای بازی راحت بدور از حملات). حتی آرمین توی گروه لیدری قبل از شروع سرور هم بود. حتی ادمین بود مانند بقیه !


    خوب نتیجه گیری اینه که شمال غرب همون شمال شرق بود چون شما در جریان نبودید حتما اطمینان کافی رو از طرف لیدرها کسب نکرده بودی که شمارو در جریان بیشتر از 10% مسائل بزارند.


    تا اینجای کار سه مسئله مهم روشنگری شد و از اینجا به بعد مسائل کمی شخصی تر میشه. زمانی که شما رو آرمین بدون هماهنگی داخل گروه لیدری ادد کرد مورد بازخواست قرار گرفت که میگفت نوبه ولی وقت میزاره، پس بهش یاد بدید. از اونجا بود من تصمیم گرفتم به شما یاد بدم.


    - نحوه استاپ کردن همر ها بدون هماهنگی بالای 30 بار این اتفاق افتاد و همرها، دفاع ها میرفت روی لاست - در جهت ضرر به ساید

    بنده بارها بهتون گفتم و حتی نامه ای بر اساس اینکه روی اکانت بزارید آماده کردم و گفتم 8 تا 12 ساعت قبل از استاپ همر به اون بدبخت بگو که بتونه گندم رو جور کنه و یا منابع رو خرج نکنه که از قصد باز هم اجرا نمیشد و یا خیلی کم


    - زمانی که شما توی گروه لیدری شمال شرق بودی در فروم در حال تعربف و تمجید از سایدهای دیگه بودی و تخریب ساید خودت - در جهت ضرر به ساید

    بارها باهات صحبت شد که معلوم شد دنبال پیدا کردن رفیق و لایک بودی، در صورتی که ما از شما بخاطر لانچ های داغونت حمایت میکردیم. مثلا بهت میگفتم آقا جان فیک رو بزن. حتی لینکش رو میدادم باز میدیدم همر میکردی تو دیوار و میگفتی فیک به چه دردی میخوره از 4 ساعتی ؟! شما بگو نیم ساعتی اصلا ! فیک بزن


    - زمانی که پسورد بچه ها رو برای کارهای لانچ میدادیم بهت روی اکانت بچه ها با بقیه سایدها کل کل و نامه نگاری میکردی. البته این شاخصه بارز شماست که اکانت های دیگران رو به نام خودت بزنی. مثلا بهنام هولی بیچاره وقتی تلفنی باهاش حرف میزدم میگفت 90% کارای اکانت رو خودم میکنم ولی تا قبل اون من فکر میکردم اون اکانت شماست. یا اکانت آرمین که تمام و کمال کاراشو میکرد جدیدا میگن اکانت ایلیا. به پست خود آرمین هم رجوع کنی متوجه میشی نوشته ممنون از ایلیا که دفاع اکانت رو ردیف میکرد. میشه گفت شما دفاع ساز اون اکانت بود. کلیک کن معروف، تازه متوجه شدم 150ک گلد اون دفاع ها رو هم من دادم و بالا آوردن اون اکانت ها هم بات بوده. شما دقیقا نقش ثبت نام دفاع سازهای اون اکانت آرمین رو داشتید بعد انقدر نشتستی اینور اونور حرف زدی شده اکانت ایلیا !!!!! خدارو صد هزار مرتبه شکر که ما اکانت Ronan رو هم بازیکنش رو میشناسیم. اونم میگفتی خودتی... این که با اکانت دیگران پز بدی و بگی اکانت من، اکانت من نمیدونم چه سودی برات داره (ماه پشت ابر نمیمونه) ولی این نشونه بارز شماست. تا حالا یک اکانت خیلی معمولی ازت ندیدیم. تقریبا هیچ کار خاصی جز فروم نویسی ازت ندیدیم.


    - یک اکانت از اتحاد SW خارج شد و قرار شد شما بزنیش که هیچ دفاع و کنفدراسیونی نبود. انقدر بد زدی که ظرف راحت با اینسرت تونست دهکده رو با کمترین هزینه نجات بده. یک جورایی مشخص بود از قصد با فاصله زدی - در جهت ضرر به ساید


    - موضوع دادن جنگ یونیک که بارها همون روز امیرحسین بهت گفت پسورد بده بخوام جا ب جا کنم ولی برعکس دفعات قبل که همون موقع پسورد میدادی اینسری پسورد رو ندادی و ساعت ها غیب شدی و جنگ یونیک رو دادی رفت. آخرش هم با کمال وقاحت اومدی گفتی مال ساید خودمون بود. اولا توضیح ساید رو بالا دادم. دوما حتی اکانتی که توی ساید رجیستر میشه دیگه برای خودش نیست. برای سایده... مثال اگر من 15 کراپ 150% دور واندر رو میدم به یک مصری و منابع ساید براش هدر میره اون اکانت برای سایده... اون نبود یکی دیگه میرفت میگرفت. اگر آرمین نبود شما نبودی و باز اون کتیبه برای ما بود. خیلی فرصت ها داشتی که اون کتیبه رو نجات بدی ولی صحبت هایی که شده بود :

    1. اومدی به دروغ به من گفتی نوبت آرمین بود و کلی با آرمین دعوا کردی و... در صورتی که تایم تو بود و همه ما اینو میدونیم

    2. پسورد به امیر حسین ندادی تا پلن جنوب اجرا بشه

    3. دفاعی که قرار بود بریزی رو نریختی و گفتی رفتن دانشگاه ثبت نام کنم که باز اومدی به دروغ به من میگفتی آرمین باید دفاع میریخت.

    4. میتونستی به بچه های ساید بگی که بیش از 1 میلیون دفاعی زیر یک ساعت باهات بود ولی باز نبودی تا پلن جنوب تکمیل بشه

    5. وقتی من و امیر داشتیم داخل فروم میگفتیم ایرادی نداره با احمق و بزرگ شارژ میکنیم تا فشار از روی تو بلند بشه شما داشتی توی فروم داد میزدی کتیبه برای ساید خودمه دلم خواست دادمش. در جهت ضرر به ساید


    - در زمانی جنگ کوچک از روی اکانت فستر زده شد و دوباره با لینک سبز برگردونده شد. این هم در نوع خودش جالب بود. در جواب گفتی خودم زدم خودم هم دادم ! در جهت ضرر به ساید


    - در نهایت هم پیشنهاداتی که به آرمین میدادی در مورد متا با جنوب و کشیدن زیر شمال شرقی که گلد و ساپورت اکانت آرمین بود. که آرمین فقط بهت میگفت شکر نخور ! در جهت ضرر به ساید


    در نهایت تمام این موضوعات رو نیازی نیست به لیدر های قدیمی سایدهای دیگه بگی. کافیه بازیکنان بخونن تا بتونن رو شما اسم لایقت رو بزارن. در تمامی مراحل اشتباهاتی میکردی که در نهایت تمام اختیارات ازت گرفته شد باز حمایت ما داخل جوامع عمومی همراه بود ولی شما...


    جالبه بعد این همه خرابکاری و این همه محبت مادی و معنوی ساید باز میای نه تنها همون زمان بلکه بعد از اون بالا پایین میپری و بد مارو میگی. برادر شما اگه فکر میکنی با این روش چیزی نصیبت میشه سخت در اشتباهی. فقط آشنایی عموم باهات بیشتر میشه، اون هم در جهت منفی.


    پی نوشت: در جهت ضرر به ساید اشتباهه ! در جهت ساید دیگه درسته !

    پی نوشت: ادریس شما درست میگفتی من فکر کردم درست میشه، معذرت میخوام

    پی نوشت: وقتی آرمان رو از نزدیک دیدم گفت اون زمان من چیزی رو که داشتم حس نکردم. قدرشو ندونستم. ببخشید. آرمان کجایی ؟!

    پی نوشت: کلا چه درست چه غلط هیچ وقت بد سایدی که توش بازی کردید رو نگید. هرکسی جلوتون نشسته داره گوش میده تو دلش میگه فردا بد من هم میگه ! اینو با شما نیستم ایلیا. شما که ثابت شده ای


    شادزی

    ماورای باورهای ما،

    ماورای بودن ها و نبودن های ما

    آنجا دشتی‌ست...

    فراتر از همه ی تصورات راست و چپ

    تو را آنجا خواهم دید.

  • خیلی طولانی بود حوصله خاله زنک بازیاتونو دیگه ندارم واقعا


    من همیشه خاکخور بازی کردم.

    150 ک گلد زدی اسم اتحاد بشه ne team

    1 میلیون دیگه هم میزدی NW میموند

    ما خودمون 500ک زدیم پز نده پسرجان

    حالا میگی متا بودیم من میگم میشده North Crows


    ضرر به ساید؟ کل بازیتونو ما راه انداختیم. کتیبه یونیک باهاتون سهیم شدیم. سایدتونو کلین کردیم. ازتون تو فروم دفاع کردیم. بهتون روحیه دادیم. براتون کتیبه زدیم. حداقل 20 بار کتیبه سیو دادیم از حمله. نصف همر مرزیای جنوبو قبل کتیبه خفت زدیم.

    یدونشو بگو خودت انجام داده باشی.

    کلا پرچم بالاست


    اول از شمال غربیای اصیل و سپس از اسامی که نام بردی دعوت میکنم بیان یکم شیلنگ بگیرن روت

    نگرفتن خودم با یک عکس ساده جواب کل متنتو میدم

  • درود .


    الان چون بالای پروفایلت خورده کاربر حرفه ای اینقدر زننده داری پیام میدی . اتفاقا دست رو بدجاییت گذاشته مملی که اینجور فشاری شدی گلم ی لیوان آب خنک بخور هیجانتو کنترل کن بعد پست بزار که سوژه عام و خاص نشی .

    ی جوری ما ما میکنی یکی نشناسه فکر می‌کنه کی هستی بشین حالا گل پسر مهر دوتا سرور بازی کردنت خشک بشه بعد ما ما ما ما کن


    شمال غربی شمال غربی هم نکن گنده تون هادی لولو بود که زیر چادر گل گلی بای بای کرد شما که دیگه بماند جای خود داری


    از قدیم گفتن کسی ک من من می‌کنه هیچ نیم من هم نیست

  • مثل اکانتی که توی اتحاد SE team باشه یهو بیاد بشه NE Team و شروع کنه اهداف نظامی خودش رو پیش ببره. به عبارتی همون جاسوس خودمون.

    درود

    اگه راجب اکانت نامبر وان هست این موضوع باید بگم که

    ما تو SE ریجستر کردیم 15کراپی 150 درصد کنارمون رو اول گفتن نه نگیر بعد گفتن بگیر که حتی رو همون حرفم نموندن لیدر های محترم ٍُSE و اونو دادن به یک اکانت گول که تا اون موقع اسکات هر روز ازش میکشیدم هیچی نساخته و فقط کراپ داده بالا بگذریم


    بعد من نمیدونستم دوستای قدیمی من دارن بازی میکنن و حتی تو فروم هم قبل از بازی اعلام نکردن

    و بنده بعد از بازی و تو تایم حمایت از اتحاد خارج شدم یک هفته بیشتر اتحاد نداشتم و بعد هم تو فروم رسما اعلام کردم


    حالا دیفالت من تصمیمش با لیدرهای NE و ٍُSE هستش چرا شما فشاری شدی و قبضش برای شما اومده ؟؟



    پ.ن: اکانتی که بن شده رو ریپلی نمیکنن که بگو بزرگترت بیاد بزرگترم بود ولی جرعت جواب نداشتی

    فرمانده ای که در 100 جنگ 100 بار پیروز شده کاری مضحک انجام داده. هر فرماندهی باید قبل ازینکه دشمن برایش تهدیدی به حساب بیاید نابودش کند…

  • زنندگی نمیبینم در پست خودم

    بجز کارایی که انجام دادیم براتون و قدر ندونستید

    که زدم تو صورتتون :دی


    سوزش یعنی یکساله سرور فریزه جوری جاش رو طرف بمونه هنوز خاله زنک بازی در بیاره سرش

    آدم اصیل خاله زنک نیست.


    نه من نه ما برسیم به شما که اون سرور فرار کردی رفتی پی کارت پس تز نده دکتر

  • درود به همگی


    جاوید جان در عجبم که تحلیل گر های ساید شما خیلی ریزبینانه رد و بدل نشدن اتک بین دو ساید ضربدریو +-و-+ رو متا تشخیص میدن، بعدش اتک ندادن دو ساید ضربدری ++و-- رو حسن غیر همجواری قلمداد میکنن و راجب عدم درگیری دو ساید غربی نظری ندارن... مرحبا به این هوش، احسنت به این ذکاوت


    فرهاد جان صحبت از متا شد شما چرا اینقدر عصبانی شدی! مثبت منفی کردی! باتری به باتری!

    خیلی سادست برادر من؛ شما و شمال غرب در یک جهت دارید حرکت میکنید. حالا برای این موضوع صحبت کلامی نشده. ولی تو عملی اتفاق افتاده! چه صحبت بشه چه نشه هیچ تغییری در جریان سرور اتفاق نمیافته.


    اینکه شما انتظار داری شمال شرقی که با دو ساید درگیری داره بیاد با ساید سوم هم درگیر بشه انتظارات ما را هم بالا میبره که جنوب شرق هم بیاد با سایدهای دیگه هم درگیر بشه. فعلا که خبری نیست!

    راجع به عدم درگیری دو ساید غربی هم کاملا مشخصه! توافقی هست که شده. چرا من باید نظر بدم؟ شما نظری داری بفرمایید.


    و بیشتر در عجبم که شما وقت داری که نظرات فرومیتونو به عنوان نماینده رسمی ساید شمال شرق تو فروم مطرح کنی ولی یک هفته دنبال 1ک کاتا واسه اون جریان که میدونی میگردی...مرحبا به این درایت،احسنت به این مدیریت.

    این موضوع در فروم مطرح نشده و توافقی هست که بین دو ساید در حال اجرا هست و با هومن صحبت هایی کردم و تمایلی به باز کردن این بحث تو فروم ندارم.


    خفت خیلی قشنگی بود تا به اینجا خفن ترینش بود تبریک به مهاجم

    ولی از اون همر استفاده های بهتری شده تا زدن 4 تا ببر و 6 تا خرس



    این راه ادامه دارد .....


    امروز چیف از اکانت loot را داشتیم فکر کنم حداقل 8ک رعد داشت این دهکده



    تشکر از بچه های خوب هجوم



    و همچنین دفاع خوبی در یکی از اکانتهای خوبی داشتیم . تبریک به مهاجم و تیم دفاعی . 2200 تا کاتا در این پلن دیوار شد.





    پ.ن:


    J.Bro

    اگر، در زندگی نگاهت به داشته هایت باشد ،بیشتر خواهی داشت.

    اما اگر مدام به نداشته هایت فکر کنی، هیچ وقت هیچ چیز برایت کافی نخواهد بود

    فکرت رو ترمیم کن...

  • تبریک میگم به پلیر اکانت گرین

    بعداز سال ها یه چیزی از این اکانت دیده شد و مطمئنا کار کسی که اسمشو گرین گذاشته نیست

    میبینم ۴ک تیراندازت شده ۶ک استپ نکنه رو بات گذاشتی شیطون؟

    ولی جدی پیشرفت خوبی داشتی ها

    از فروم نویسی و لات بازی تو فروم رسیدی به لانچ و دیوار شدن خدایی پیشرفت خوبیه😂


    پ.ن : نوری دقت کردی بعضی از حرفامون توی پستای بقیه دیده میشه؟ سووووووووووزش تاااااااااا کجااااااا😂😂😂😂


    پ.ن : فرهاد اکانتت چیه؟

    پ.ن : بنده خدا انقد فشار بهش اومده هر پستی که میخواد ارسال کنه اولش اسم منو مینویسه😂

    پ.ن : ممدتوهمی یاد گرفتی چجوری شعر بنویسی؟

    پ.ن : مملی وگنس سرور قبل این همه حرف شنیدی که از بنده خدا طرفداری کنی الان جوابشو گرفتی. ارزششو داشت؟

    پ.ن : تازگی ده که چیف میشه میگن نه ما منتظر بودیم یه جای دیگه رو بزنین ولی افرین اینم بد نبود 😂 این مورد جدیده تازه یاد گرفتیم ما


    بدرووود

  • درود


    فرهاد جان صحبت از متا شد شما چرا اینقدر عصبانی شدی! مثبت منفی کردی! باتری به باتری!

    خیلی سادست برادر من؛ شما و شمال غرب در یک جهت دارید حرکت میکنید. حالا برای این موضوع صحبت کلامی نشده. ولی تو عملی اتفاق افتاده! چه صحبت بشه چه نشه هیچ تغییری در جریان سرور اتفاق نمیافته.


    اینکه شما انتظار داری شمال شرقی که با دو ساید درگیری داره بیاد با ساید سوم هم درگیر بشه انتظارات ما را هم بالا میبره که جنوب شرق هم بیاد با سایدهای دیگه هم درگیر بشه. فعلا که خبری نیست!

    جاوید جان من نهایت ری اکشنی که بخوام به پست شما بدم ناراحتیه ...اونم یه ذره...اینقدر عصبانی رو از کجای صحبت من پیدا کردی برادر:)


    میفرمایید که با دو تا ساید درگیرید و نیازی نیست با ساید سوم درگیر شید... این موضوع چطور برای شما خوب و منطقیه ولی برای ما میشه متای پشت پرده؟ما هم با دو ساید همجوارمون درگیریم فعلا دلیلی نمیبینیم که خودمونو تو سه جبهه درگیر کنیم!


    رفتار شما با ساید جنوب غرب دقیقا مشابه رفتاری هست که ما با ساید شمال غرب داریم... هر دو هم کاملا در این مقطع از بازی منطقیه ... همونطوری که شما میگی هیچ توافقی با این عزیزان نداری و ما میپذیریم که تو اول بازی درگیری با 3 ساید منطقی نیست این انتظار میره که شما هم متوجه داستان ما بشی، این هم اخرین بار بود که اینقدر واضح و شفاف منظورمو گفتم اگر بعد این هم متوجه نشید دیگه من میفهمم که کلا نمیخواید متوجه بشید و بحث رو ادامه نمیدم.



    درباره همر فلوید هم که پلیرش و همه چیش مشخصه ... متاسفانه شما باز بد منظور مارو از دوتا عکس متوالی دریافت کردی... عکس خفت 4تا شیر و پلنگو گذاشتم چون بعدش اون همر کانتر شد(نه خفت!)چون همر کپ بود وگریز داشت ، به خاطر این دو عکس گذاشتیم وگرنه که الکی نقاشیای پستمو زیاد نمیکردم.



    ین موضوع در فروم مطرح نشده و توافقی هست که بین دو ساید در حال اجرا هست و با هومن صحبت هایی کردم و تمایلی به باز کردن این بحث تو فروم ندارم.

    من این موضوع رو یه طوری مطرح کردم که حتی پلیرای ساید خودمونم منظورمو نفهمیدن و دقیقا نیتم گله گذاری از اون مهلت 3 4 روزه ای بود که خواسته بودید و الان شده 8روز ، ولی خب گویا پلیر اون اکانت مشکلی با فرومی شدن این جریان ندارن

    حالا دیفالت من تصمیمش با لیدرهای NE و ٍُSE هستش چرا شما فشاری شدی و قبضش برای شما اومده ؟؟

    ایشون که میگن تابع لیدرشون هستن... شما هم که نظرتون مثبته طبق صحبتی که داشتیم لذا انتظار میره زودتر به اون چارچوبی که اول بازی تعیین شد و موافقش بودید عمل کنید اگر نمیخواید بهش عمل کنید هم واضحا بگید نه که هی 2 روز 2روز تمدید کنید.


    ارادت.

  • تبریک میگم بابت دفاع ولی این حجم از خوشحالی بابت دیوار کردن یک لانچ تک تارگت از فاصله ۴ ساعته واقعا خیلی چیپ هست رضا جان و پیشنهاد میکنم خودتو کنترل کنی اتفاق خاصی نیوفتاده عزیز که اینطوری داری بالا پایین میپری تو فروم


    همچنین تبریک بابت چیف‌ دیفالت اکانت لوت


    ما از بازی جنگی استقبال میکنیم و تبریک میگیم

    آیا شما هم جنبه ی بازی دارید؟!


    شما چیف کنید ، دیوار کنید ، خفت کنید ما بازم میایم بهتون تبریک میگیم

    ولی ما هر بار یه حرکت زدیم روتون یا شدیم مزدور ، یا شدیم گلد بگیر یا شدیم بازی خراب کن و و و ...


    یک تجدید نظر رو رفتارتون کنید تا بشه بهتون احترام گذاشت<3

  • بسم الله رحمن رحیم


    این جانب پرهام بدین وسیله به صورت رسمی

    و به همراه گل شیرینی و آجیل و نبات


    بابت استفاده از بات در بالا کشیدن ۱۵ کراپی

    و استفاده از میزان چند برابری از دفاع نسبت به

    سرور های واقعی


    به ساید خفن و قدرت مند شمال شرق

    تبریک عرض می‌کنم


    ما اینجا نشستیم که تا اخر بازی ما بزنیم شما دیوار کنید و شما بزنید ما دیوار نکنیم


    باشد که مجدد دلتون بخواد تراوین بازی کنید


    پ.ن: ۸۰ درصد الان میگن ما که مولتی نداریم

    ولی شما ۸۰ درصد نیستین که ۵ درصد تعداد اکانتا هستین

  • این موضوع در فروم مطرح نشده و توافقی هست که بین دو ساید در حال اجرا هست و با هومن صحبت هایی کردم و تمایلی به باز کردن این بحث تو فروم ندارم.

    جاوید عزیزم سلام.

    بله قرار بود قضیه کاملا بین من و شما حل و فصل شه و کار به فروم نکشه.

    متاسفانه پلیر خود اکانت قضیه رو به فروم کشوند.

    طبق صحبت بنده و شما قرار بود ۵ روزه اون ده صفر شه.

    امروز ۱۰ روز از صحبت اول ما گذشت. من تمام شرایط شمارو درک کردم. و رو حرف شما حرفی نزدم.

    حتی وقتی پاپ اون اکانت دائم بالا میرفت من به بچه ها میگفتم خیالشون راحت باشه چون من قول گرفتم اون ده صفر بشه‌.

    ولی امروز لینک اتک اون اکانت روی پلیرای ما بیرون اومد.


    و از اون زیباتر عکس پایین هست


    که طبق تصویر نه تنها دیفالت این اکانت طبق توافق ما تخریب نشد.

    بلکه با چیف ناتار کنار دیفالت موقعیت اون ده رو تثبیت کردن.

    هرچند چیف دهکده در ساید دیگه هیچ منعی نداره طبق توافق. اما خوب گویا عزمی برای تخریب دیفالت اون اکانت وجود نداره.

    طبق توافق اولیه و طبق صحبت هایی که با ساید های دیگه بازی داشتیم باید عرض کنم که جا به جایی اکانت از سایدی به ساید دیگر ممنوع میباشد که متاسفانه این اتفاق توسط شمال شرق افتاد.

    باز هم من بخاطر رفاقت و به احترام شما جاوید جان این مسئله رو علنی نکردم و فقط خواستار تخریب دیفالتش بودم که محقق نشد.

    من برادری خودمو با ۱۰ روز صبری که کردم نشون دادم.

    ولی متاسفانه با چیزی که الان دیدم باید این حقیقت رو پذیرفت که شمال شرق کاملا زیر توافقاتش زد و این خیلی برای من ناراحت کنندس.

    بنابر این بر خلاف میل باطنیم باید بگم که از این پس در مقابل ساید شمال شرق ما هیچ حد و مرزی برای بازی قائل نخواهیم بود.

    دلیل این که این مطلب رو به فروم اوردم این بود که بعدا خدایی نکرده حرف و حدیثی نباشه.


    پ.ن:جاوید جان بنده هیچ شکی در صداقت شما ندارم برادر ولی متاسفانه گویا برخی از دوستان شما از صداقت شما سو استفاده کردن و با ۱۰ روز زمان خریدن باعث تثبیت جایگاه اون اکانت در اون منطقه شدن.


    پ.ن: قدیما فیدر زنی افت لاتی بود.

    الان با افتخار لینکشو میذارن فروم.

    گویا معیار ها عوض شده.

    ارادت.

  • پرهام جان الان مشکل شما استفاده ار بات و مولتی دف هست ؟ جوابش مسلما اینه خیر ! چون جنوب شرق هم در حد شمال شرق داره

    این هم یه بازیه به هر دلیلی دوست دارید که برای ما هم واضح هست برای شما هم مبرهن دوست دارید وارد تنش با شمال شرق بشید قطعا این میزان تجربه رو از من هم بیشتر داری که ادامه این روند واسه افت شمال غربی میشه که هفته های اول پایاپای تو تاپ پیشرفت و غارت بوده با دو تا ساید شرقی الان فاصله گرفته همین روند رو هم ادامه بدید جنوب غرب هم راحت سبقت میگیره ازتون

    شمال شرق مولتی داره رجیستر سرور که بازه مولتی بزنید ! بات داره ریپورت کنید بن شه هر اکانتی که با سند و مدرک هست

    اینکه پتانسیل سایدت رو بیاری لب مرز و داخل یه ساید دیگه باعث تضعیف ساید خودت میتونه بشه

    از نظر من هم متای غربی و سولو بودن دو تا ساید شرقی باعث یه سه قطبی قشنگ میشه تو سرور هرچند عوامل بیرون بازی میگه ناممکنه

  • پرهام جان چطوره شما روش زدن اون سه تا لانچ صبح رو به ما یاد بدی, ما هم نحوه دف کردن بدون بات رو به شما نشون بدیم. البته که لانچای شما سخت تر بود, دمتون گرم