نقد و بررسی سرور 2 ایکس لیگ قهرمانان | آغاز 14 مرداد 1400|

  • سلام خدمت همه دوستان


    یعنی الان همه بدون مولتی بازی میکنن ؟

    فقط شمال شرقه که مولتی بازی میکنه ؟



    البته از تعداد پلیرهای واقعی میشه کاملا تشخیص داد که همه ساید ها دارن مولتی بازی خودشونو اون پایین ها انجام میدن حالا چه گیری فقط به شمال شرق دادن اینو هنوز درکش نکردم


    لطفا یکی بیاد با ذکر مثال توضیح بده




    با تشکر

  • یوسف جان سلام

    این حرف رو که موافقم نیازی به کتابهای قلمبه سلمبه هم نیست همین مولانا ی رومی خودمونم گفته

    هرکسی از ظن خود شد یار من

    از درون من نجست اسرار من


    اما من واقعیتها رو گفتم و شما از روی ظنت جواب دادی من یک اتحاد مولتی دارم؟


    هنوز نه غارت مولتی شروع شده نه تو تاپ تن چیزی مشخصه نه ده دوم زدیم و....

    شما از کجا به این نتیجه رسیدید؟


    ایشالا امشب اولین شب بازی با تیر میزنمت که دروغ وارد بازی نکنی و تابلو مافیا نشی;);););)

  • واقعا نمیدونستی شمال شرق جبهه ی مولتی بازانه ؟
    اونجا چه مولتی بازی کنی چه نکنی زیر پرچم مولتی بازان هستی


    اردتمند یوسف

    یوسف جان به قول امام

    طوری نکنید که طوری شود و مردم فکر کنند طوری شده است.


    یعنی اینکه چیزی نگویید که دو هفته دیگه میخاید بیاید برای متا روتون بشه نگند اینا رفتند با مولتی بازای کفاثط متا کردند


    مولتی باز بی پرچم

    سالار

  • سلام خدمت خوانندگان فروم


    تبریک میگم به کسانی که تا اینجای کار دهکده دوم رو زدم. ما هم یک دفاع ساز ساده هستیم با اکانت گول... قرار بود رومن بازی کنیم ولی واقعا حس و حالش نبود.


    یوسف خودت خودتو میزنی... واقعا توی پست های دو صفحت میشه فهمید چیکاره ای. برای مردم مظلوم آمریکا سه بار بگویید مرگ بر آمریکا. این تویی. اولا میای میگی شمال شرق با اتحاد مولتی و 20 اکانت اصلی و بقیه مولتی (50 اکانت) رنک 2 غارت سرورن بعد جنوب شرق با 8 اکانت اصلی رنک یک غارت پس شمال شرق مولتی بازه؟ برادر خواهشا رعایت کن. انقدر مردمی که فروم رو میخونن به سخره نگیر. چیه قراره الان شمال شرق رو بکوبی که با جنوب شرق بریزی روش ؟ الان نباید به جنوب شرق گیر بدی ؟ تکرار تکرار تکرار. خیلی تکراری هستی. بعدش میای به مازیار میگی شما چون دنیای اطرافت پر شده از نتورکر به ما هم میگی نتورکر ؟ یعنی الان شما به ما میگی مولتی باز دورت (جنوب غرب) شده پر از مولتی باز ؟


    سئوال شخصی: این همه دادو فریاد کردی جبهه ی مخالف مولتی بازان. چندتا گیرت اومد ؟ تونستی چندتارو بیاری تو تیمت ؟ اون عدد مساویه اعتبار حرف هات. دقیقا این اعتبار رو خودت توی همین فروم از دست دادی. چون بارها و بارها دروغ گفتی. هاشا کردی. مظلوم نمایی کردی. خیانت کردی. حرف خودت رو نقض کردی. اعتباری نداری . اینم عکس گروه شمال شرق (تعداد رو ببین) امثال خیلی ها هم این تو نیستن. مثل دانیال چون نمیتونه باشه. امثال مانی چون وقت نداره و...


    Capture_412e6.jpg


    کل اکانت های شمال شرق نزدیک 95 تاست. حالا شما برو تو بوغ و کرنا کن ما مولتی بازیم. باشه تو راست میگی. الان خود ما دوتا اکانتیم. یکیشو مصری جعفر میکشه یکیشو من گول دور واندر دفاع میسازیم. الان ما مولتی بازیم ؟ مسئله اینه که ما مثل آفتاب پرست رنگ عوض نمیکنیم. اینجوری اعتبارمون میره بالا. به یکی از جنوب غرب گفتم بیا شمال شرق. فکر نکرد. گفت اومدم. فقط و فقط یکی !

    ماورای باورهای ما،

    ماورای بودن ها و نبودن های ما

    آنجا دشتی‌ست...

    فراتر از همه ی تصورات راست و چپ

    تو را آنجا خواهم دید.

  • سلام به همه‌ی عزیزان سرور قهرمانان!


    همون طور که در تاپیک اعلام آمادگی اشاره کردم، تندی و شاخ و شانه کشیدن حدیث حال و هوای سال‌های دور در تراوین ایران هست، روحیه‌ای که در این دوران دیگه کمی ملال آور شده.


    همچنین باز طبق صحبتی که در همون تاپیک داشتم، دو چیز می‌تونه اغلب ما رو وادار کنه در دنیای کهنه‌ی تراوین (که اندک افرادی بهش وفادار موندن) احساس بهتری داشته باشیم:


    - تواضع و فروتنی، روحیه‌ی دوستی و تلاش برای لذت از بازی


    - سخن تازه!


    به قول مولانا:


    حین سخن تازه بگو تا دو جهان تازه شود


    در نتیجه این سرور تلاش می‌کنیم که در عین فروتنی و آرامش، هم لذت ببریم هم تجربه تازه کسب کنیم و هم در کار چیز متفاوتی (تا جایی که در توان ما هست) باشیم: بازی بدون مولتی اکانت.


    هرچند این مقوله اصلا سخن تازه‌ای نیست، و سال‌ها پیش شعار ما در تیم سوانز بود، وقتی تلاش کردیم این ادبیات و روحیه رو جا بیاندازیم (تا حدی هم موفق بودیم، تا حدی!).. اما فارغ از نام سوانز، باز هم تجربه‌ی بازی بدونِ ده‌ها اکانت مصری برای دف و غارت و پارکینگ، تجربه‌ی به نسبت تازه‌ای هست، دست کم تازه‌تر و الهام بخش‌تر از گرد و خاک کردن و های و هوی.


    درسی که من سرور گذشته گرفتم.. یکی از دشوارترین هنرهای زندگی، فراموش کردن و کنار گذاشتن گذشته و لذت بردن (و در عین حال یاد گرفتن) از زمان حال هست. وقتی با عقبه و پیشینه‌ی گذشته دوباره به میدون میاییم، نگاه و قضاوت ما ممکن هست مکدر بشه. هرچند برخی زشتی‌ها، دروغ‌ها و خصومت‌های سیاه و تلخ رو نمیشه فراموش کرد، اما دست کم میشه ازش گذشت.


    مثالش تیم اس‌ای سرور اخیر هست (که اغلب این سرور هم حضور دارن خوشبختانه، و باعث جذابیتِ سرور شدن)، که در عین رقابت و حتی دشمنی، این افتخار رو داشتم که دوستانِ عزیزی رو از دل این تیم پیدا کنم. خوشحالم که اون اسامی آشنا کمابیش در این سرور هم هست.


    و اما، حالا که این بحث میان دو ساید شمال شرق و جنوب غرب در فروم در گرفته عرض کنم:


    نظر می‌رسه تیم دوست داشتنی و یاران قدیم در شمال شرق، پیشاپیش بدونِ سیاست بخصوصی، بدون فلسفه‌ی بخصوصی "اومدن که بزنن و ببرن."


    من پُست اعلام آمادگی تیمی که حداقل دو سرور همراهش بودم و با برخی از یارانش از دوران دور و زمان الدرز همدم بودم رو نقل قول می‌کنم:



    اگر پست همبازی و یار سابق و عزیزم رو به عنوان سیاست و سوگیری ساید در نظر بگیریم، میشه گفت تیم شمال شرق آماده تا دو ساید (؟) دیگر رو بزنه!


    بنده هم آرزوی موفقیت می‌کنم، و به عنوان یک پلیر سعی می‌کنم از این عرصه لذت ببرم.


    تا چه پیش آید و چه در نظر افتد..


    پ.ن: می‌دونید ذهن و دل بنده مخزن الاسرار هست! در نتیجه فارغ از بازیِ فروم (مثل نقش‌های صحنه‌ی تئاتر) خیلی حناها برای بنده به شخصه رنگی نخواهد داشت، چون حقیقت رو از پس تصویری که سعی در انعکاسش هست می‌بینیم (!) و می‌دونیم..


    - ارادت‌مند

    ایرج

  • سلام ایرج جان


    چرا فرمودی دو ساید نه سه ساید؟


    چرا فکر کردی شمال شرق با سه ساید درگیرنمیشه؟


    ایا سیاستی پشت این پست هست یا اگاهی که پلیرهای معمولی مثل من ندارن؟


    ممنون میشم روشن بفرمایید.


    ثانیا بازی بدون مولتی از ده سال قبل سوانز شروع شده بود(حیف فروم ای ار حذف شده)پس لطفا پرچمدار این نهضت نشید قبل شما بارها پرچمش خورده زمین و رفته زیر زمین


    خودت هم میدونی من مولتی باز نیستم اما سعی هم نمیکنم از هر نمد کلاهی برای خودم ببافم

    موفق باشی


  • سلام و ارادت مازیار خان


    چند فکت و نکته‌ی ساده:


    ۱. چنین فکری‌ نکردم. عبارت "دو ساید" رو از پست وگنس نقل قول و تکرار کردم! سیاست بخصوصی نداشت. اگر در پست نوشته می‌شد سه ساید بنده هم می‌گفتم سه ساید.


    به همین سادگی :)


    ۲. من هرگز ادعای پرچم‌داری این نهضت رو نکردم. گفتم سوانز چون مستقیما درگیرش بودم و مثال مناسبی برای بنده بود.


    ۳. بله بازی شما پاک و بدون مولتی هست، می‌دونی بنده هم همین‌طور، مولتی باز نیستم.


    کلاهی که می‌خوام با این نمد برای خودم ببافم این هست: چطور میشه بدون کمک گرفتن از مولتی، واحه خالی کرد، خوب غارت زد، به جای مولتی اکانت از همبازی پارکینگ گرفت و ..


    می‌دونم قدرت مولتی داشتن جذاب هست، اما لذت چالش بدون مولتی بازی کردن هم همین طور.


    ***


    شما شب‌ها در تیم اسپیک زیاد مافیا بازی می‌کنی آقا مازیار، و این طور تصور می‌کنی که همیشه طرف مقابل در حال بازی‌ست. اما من اهلش نیستم، و اگر بخوام منظور و هدفی داشته باشم یه موقع، روشم طور دیگری‌ست.

  • درود و خسته نباشید

    محسن توپاک هستم کوچیک همه دوستان تراویان باز واقعی :دی (اینم خز کردن جدیدا)


    بنده در این سرورها مصدع وقت شما دوستان گرامی نمیشم ولی چون اعتیاد دارم گهگاهی خواننده فروم هستم ، در دو سرور گذشته خیلی چیزها خوندم در فروم و خیلی صحبتها شده باهام و خیلی با خودم کلنجار رفتم که پستی بذارم یا نذارم ، تصمیم گرفتم یک پست بذارم و برم دنبال کارم چون میدونم تفاوتی ایجاد نمیشه و همینه که هست از فردا شب بدتر هم میشه :دی


    به ترتیب عرض میکنم خدمتتون نکات رو اگر پاک نشه البته ، شاید که باید :دی


    ۱- در موردمولتی بازی تنها و فقط و فقط و تنها مولتی هانتر میتونه فصل الخطاب باشه نه پلیرها ، اینکه بیایید بگید ما دشمن مولتی بازی هستیم و....... اما در سرور بصورت قانونی جلوش گرفته نشه همش کشک هست که میتونید بزنید به اش رشته میل بفرمایید نوش جانتون :دی


    ۲- مشکل پلیرها با مولتی بازی صنعتی هست ، این مشکل حل بشه و همچنین قوانین بروز تراوین جهانی در سرورها اعمال بشه ( توسط مولتی هانتر) جای هیچگونه نق زدن و بهانه گیری نمیمونه و دیگه نهضت سواد اموزی و این حرفها نداره


    ۳- قوانین تراوین‌جهانی در مورد مولتی اکانتی یا نحوه غارت و ای پی و اتحادا چیست؟


    هر اکانتی با ای پی مشترک بن خواهد شد


    از هم اتحادی پس از یکی دو غارت دیگه منابعی نمیماسه، این قانون در مورد اتحادای هم پیمان هم صدق میکنه


    از اکانتی خارج از اتحاد خودی یا اتحادای هم پیمان نمیتونید منابع پوش کنید ، دف بگیرید، دف بفرستید


    بونس اتحاد که اگر در اتحاد و اتحاد های هم پیمان نباشید از دستش میدید ( سرعت بیشتر ساخت نیرو، فرستادن نیرو، امتیاز فرهنگی، پوش از طریق بازار.....)


    مهمترین بخش: اگر از اتحاد یا اتحاد های هم پیمان خارج بشید حتی برای چند لحظه و برگردید به اتحاد تمام اپشن های بالا رو برای ۷۲ ساعت از دست میدید ، در واقع مولتی باز تبدیل به یک طعمه راحت میشه برای گرگهای گرسنه


    پس متولی اصلی بازی همواره خودش رو اپدیت کرده با این جریانات مولتی بازی و این حرفها تا دیگه کسی نخواد علمدار این حرفها بشه و سینه بزنه و جبهه درست کنه و‌این حرفهای خنده دار که اخرشم همه میدونیم حرف مفته :دی

    پلیر وظیفش بازیه و مولتی هانتر وظیفش مدیریت بازی ، اینو جا بندازید در خودتون که وظیفه شما مدیریت بازی و جبهه گیری علیه و له پلیرهای دیگر نیست چون اونها نباشند شما هم نیستید ، شما پلیر هستید و بازی کنید لذت ببرید، اگر فشاری هم میخواییید بیارید به اونی بیارید که وظیفش اینه و داره پولشو میگیره که اینکار رو کنه

    کلام اخر: دوستان در حیطه خودتون کار کنید ، پلیرید و ارباب رجوع این سایت در همین حیطه باشید و از متولیش بخوایید که نواقصو بگیره ، نه اینکه فکر کنید خدا شدید یا پیامبر که رسالتی دارید باید همه رو امر به معروف کنید یا انگار دولت اخیر جهادی باشید ( سریع ، فوری ، انقلابی) :دی


    پ ن: ممنون از ناصر استورم عزیز ، کاکو جان الان موقعش نیست ، اگر عمری باقی بود بموقعش

  • هر اکانتی با ای پی مشترک بن خواهد شد


    از هم اتحادی پس از یکی دو غارت دیگه منابعی نمیرسه، این قانون در مورد اتحادای هم پیمان هم ممکنه صدق کنه !


    از اکانتی خارج از اتحاد خودی یا اتحادای هم پیمان نمیتونید منابع پوش کنید ، دف بگیرید، دف بفرستید

    تمامی موارد جز سیستم پوشینگ هستند .

    ورژن 4.6 تراوین دارای سیستم کنفدراسیون می باشد و یک سری چیز ها تغییر پیدا کردند ، که در سرور های آینده شاهد ورژن 4.6 خواهیم بود و در حال حاضر اسپیدترا از ورژن 4.5 استفاده میکند.


    بونس اتحاد که اگر در اتحاد و اتحاد های هم پیمان نباشید از دستش میدید ( سرعت بیشتر ساخت نیرو، فرستادن نیرو، امتیاز فرهنگی، پوش از طریق بازار.....)


    مهمترین بخش: اگر از اتحاد یا اتحاد های هم پیمان خارج بشید حتی برای چند لحظه تمام اپشن های بالا رو برای ۷۲ ساعت از دست میدید ، در واقع مولتی باز تبدیل به یک طعمه راحت میشه برای گرگهای گرسنه



    تمام این مسائل داره اجرا میشه ولی باز راه هایی پیدا میکنند که در سطح جهانی هم انجام میدن.

  • ببینید دوست عزیز ما اون راه هارو امتحان کردیم ، پنج نفر بازی کردیم با پنج اکانت ، چهار مصری و یک هون ، که مصریها هوای هون رو داشته باشند ، اسمش هم مولتی بازی نیست ، اسمش بازییه تیمی هست ، نه تونستیم پوش انچنانی انجام بدیم و نه اینکه همر میلیونی بکشیم ، شما اینهارو لحاظ کنید از این اتفاقات نمیوفته مطمئن باشید، در صورتی که یکبار و فقط یکبار از یک اکانت هم اتحادی غارت بشه شما شیر فلکش رو تا یک ماه ببندید (چیزی که اونجا انجام میشه) حتی دف هم نمیشه فرستاد دیگه

    کسی نتونه از بات استفاده کنه

    کسی نتونه ای پی بندازه ولی بعد باز سو استفاده کنه

    شما جلوی اینهارو بگیرید اگر کسی بازم تونست سو استفاده کنه نوش جونش همه هم راضین ،چون قطعا یه تنه بجای چند نفر وقت گذاشته

  • سلام و عرض ادب خدمت همه ی شما عزیزان



    سلام خدمت خوانندگان فروم


    تبریک میگم به کسانی که تا اینجای کار دهکده دوم رو زدم. ما هم یک دفاع ساز ساده هستیم با اکانت گول... قرار بود رومن بازی کنیم ولی واقعا حس و حالش نبود.


    یوسف خودت خودتو میزنی... واقعا توی پست های دو صفحت میشه فهمید چیکاره ای. برای مردم مظلوم آمریکا سه بار بگویید مرگ بر آمریکا. این تویی. اولا میای میگی شمال شرق با اتحاد مولتی و 20 اکانت اصلی و بقیه مولتی (50 اکانت) رنک 2 غارت سرورن بعد جنوب شرق با 8 اکانت اصلی رنک یک غارت پس شمال شرق مولتی بازه؟ برادر خواهشا رعایت کن. انقدر مردمی که فروم رو میخونن به سخره نگیر. چیه قراره الان شمال شرق رو بکوبی که با جنوب شرق بریزی روش ؟ الان نباید به جنوب شرق گیر بدی ؟ تکرار تکرار تکرار. خیلی تکراری هستی.

    محمدعلی جان ، why so serious برادر من ؟


    وسط محبتات به من یکم نفس بگیر فکر کن شاید مورد جدیدی اومد تو ذهنت ...


    اینقدر با عصبانیت تایپ میکنی که حتی جای شمال غرب نوشتی جنوب شرق !

    عرضم به حضور انورت که عزیزم هنوز مولتی ها به بار ننشته و غارت ها تقریبا میشه گفت سالمه ( مگر کسایی که واحه رو با مولتی خالی میکنن ) پس الان من فقط آمار سرورو عرض کردم و از غارت به این نتیجه نرسیدم که سایدی مولتی داره یا نه ، چطور چنین برداشتیو میکنی ؟ متاسفانه اصلا دقت نمیکنی ! من فقط گفتم یه اتحادی هست به اسم NE TeamX که همشون مصری هستن و پاپ این اکانت ها به صورت یکدست داره میاد بالا ( با بات یا دستی نمیدونم ، تهمت نمیزنم ) ، اگه شما میگی مولتی نیستن خب نیستن عزیزم نیاز به این همه شلوغ کاری نداشت ، نتیجه ی اینکه اینا مولتی هستن یا نه یکی دو هفته دیگه مشخص میشه ، اگه مولتی نیستن که خب دمتون گرم که مولتی بازی نمیکنید ما هم همینو میخوایم ، قطعا اگه رید ها به همین شکل سالم بمونه اصلا من خودم اولین نفر شمشیرخودمو میارم پایین و کلاه از سر به احترام شما برمیدارم که تونستیم با همدیگه یه پله به سمت جلو بریم ...


    سئوال شخصی: این همه دادو فریاد کردی جبهه ی مخالف مولتی بازان. چندتا گیرت اومد ؟ تونستی چندتارو بیاری تو تیمت ؟ اون عدد مساویه اعتبار حرف هات. دقیقا این اعتبار رو خودت توی همین فروم از دست دادی. چون بارها و بارها دروغ گفتی. هاشا کردی. مظلوم نمایی کردی. خیانت کردی. حرف خودت رو نقض کردی. اعتباری نداری . اینم عکس گروه شمال شرق (تعداد رو ببین) امثال خیلی ها هم این تو نیستن. مثل دانیال چون نمیتونه باشه. امثال مانی چون وقت نداره و...

    من داد و فریاد نکردم که عضو گیرم بیاد ! من به کمیت دوستام نگاه نمیکنم به کیفیت دوستام نگاه میکنم ... الان شما دایه مهربان تر از مادر شدی برام که نگران اعتبار منی ؟ عزیزم چرا سرور پیش با یه دروغگوی خیانتکار متا کردید ؟ یعنی برای بردن حاضرید هرکاری کنید حتی متا با یه آدم دروغگوی خیانتکار ؟
    اینکه شما متای سرور قبل خودتونو به این شکل تخریب میکنید واقعا اسمشو چی میشه گذاشت ؟ قطعا هر کسی که با شما متا کنه و سرور بعدی بخواد روبروی شما قرار بگیره به این شکل و با این هجمه روبرو میشه !!! البته اعتقاد شما هم محترمه برای خودتون ولی من برای جنوب شرق سرور قبل همونقدری احترام قائلم که برای شمال شرق سرور قبل احترام قائلم و همیشه از رقیب و رفیق به بهترین شکل یاد میکنم چون شماها بهترین های تراوین هستید .


    اضافه نوشت اول: محمد علی جان میشه لطف کنی اسم اونی که از جنوب غرب با حرف شما اومد شمال شرقو بگی ؟
    اضافه نوشت دوم : وگنس جان من یه چیزی به آقا مازیار گفتم که ایشون متوجه شدن و جواب منم خیلی خوب دادن ، بازم شما متاسفانه برداشت اشتباه داشتی از حرف های من !
    اضافه نوشت سوم:آقا مازیار اگه مافیا هستی که بزن خوب میزنی اگه حرفه ای هستی نزن که خودت میری بیرون :دی

    اضافه نوشت چهارم : سالار جان حالا کی گفته ما میخوایم بیایم دنبال شما برای متا ؟ :دی

    اضافه نوشت پنجم : آقا محسن عزیز مطمئن باشید ما فشار لازمو به مولتی هانتر آوردیم که یکی از نشونه های جواب دادن این فشار همین بستن ایمیل های فیکه که نسبت به سرور قبل این سرور خیلی در جلوگیری از مولتی بازی صنعتی پیشرفت داشتیم و باز هم قطعا فشار میاریم که این آپدیت ها اصولی تر بشه ( تا حدودی داره رعایت میشه در این سایت )

    اضافه نوشت ششم : این چالشی که ایجاد کردیم جهت تزریق آدرنالین به قلب تراوین بود .


    برقرار باشید

  • سلام علیکم جمیعاً.


    ان شاءالله که همگی خوب و خوش و سلامت باشید.


    عرض به حضورتان که بنده امروز صبح تازه سرور رو اسکن کردم. از اولش حوصله ام نشد حقیقتش و برای همین یک مقداری از دیتا رو ندارم (مشخص نیست اون اکانت هایی که حذف شدن برای کجا بوده) چون 34 تا اکانت از سرور حذف شده. گرچه واقعاً اهمیتی خاصی شاید نداشته باشه.


    و اما آمار!

    اول نمودار تعداد اکانت در هر ربع


    دوم توزیع نژاد در هر ربع. این سرور هم همچنان مثل سرورهای قبل مصری محبوب ترین نژاد هست.

    ولی جالب هست بدونید که توی سرور دات کام محبوب ترین نژاد، رومن هست. دلیلش هم اینه که خیلی ها بدون گلد بازی میکنن و بهترین نژاد برای اینکه نخواید هزینه کنید همین رومن هست.

    یک نمودار مثل همین نمودار بالا برای دات کام خدمتتون ارائه میدم.

    گرچه شاید اگر هزینه دات کام اینقدر بالا نبود اونجا هم مصری حرف اول رو میزد.


    نمودار بعدی تعداد هر نژاد در هر ربع هست.


    و نهایتاً مهمترین نمودار (البته از نظر حقیر) که مشخص میکنه کدوم ربع از بقیه جلوتر هست و توزیع جمعیتی اکانت رو در سرور مشخص میکنه.


    خبر خوب اینه که مدیریت صراحتاً نوشته برخورد میکنه با مولتی بازی و راهکاری هم جهت عدم ثبت نام با ایمیل های فیک هم داده اند (البته قبلاً هم تصریح کرده بودند ولی بازدارنده نبود) و اتفاقاً همین دیروز صحبت این سرور توی گروه اونایی که دات کام بازی میکنن بود و یکی که اسم نمیارم و همه میشناسید یک صوت داد که اگر اسپیدترا ... و ... و ... ما هم میایم بازی میکنیم و کاملاً هم جدی بود. دیگه نقطه چین ها رو میزارم به تخیل خودتون. سرور شلوغ یقیناً بهتر از سرور کم جمعیت هست و فکر میکنم همه سر این موضوع توافق دارن.


    در ضمن بنده همچنان این سرور تنها هستم و یک 15 گندمی توی خاکستری خواهم گرفت برای اول کار.


    برای همگی آروزی سلامتی و شادکامی دارم.


    ارادت در جریان است.<3


    لقمان

  • لازم دونستم خدمت دوستان عزیزم عرض کنم نیازی نه به تخریب شخصیت هست نه بی احترامی

    تراوین صرفا یک بازیست که همگی برای پر کردن اوقات فراغت و گذراندن وقت در کنار دوستان قدیمی هنوز بهش اعتیاد داریم

    اینکه یوسف عزیز از اشکان درخواست میکنه که به ساید جنوب غرب بیاد تا در کنار هم جبهه ی بازی سالم رو رو به جلو ببریم در واقع به خاطر رفاقت هاییه که از قدیم مونده (از زمان لویال فقید)

    اما اینکه ما بیایم لیدر یه ساید دیگه رو به خاطر این در خواست ,خیانتکار ,دروغگو و کم اعتبار جلوه بدیم به نظرم اصلا کار جالبی نیستش

    چرا کار جالبی نیستش؟؟

    1. همه ی ما به طور قطع یوسف رو میشناسیم و هممون از ویژگی های رفتاری این عزیز اگاهیم پس این صحبت هایی که شد من اینطور برداشت میکنم که عموما جنبه ی مزاح و شوخی دارن)

    2.با توجه به سرور پیش و دوستی های شکل گرفته و شناختی که از یکدیگر پدید اومده ,تخریب متای سابق عمدتا باعث از بین رفتن اعتبار تخریب کننده چه در تیم مقابل و چه در تیم خودی میشه (اشتباهی که بار ها در تراوین ایران پیش اومده و ضررش رو نه فقط تخریب کننده بلکه کل تیم پرداخت کرده)

    3.کلا تخریب شخصیت کار جالبی نیس دوستان به قول قدیمیا :چراغ هرکی خاموش شه چراغ شما پر نور تر نمیشه


    در اخر تشکر میکنم از لقمان عزیز برای انالیز های زیباشون


    به امید بازی سالم و جذاب برای هر 4 ساید

    پوریای ولی گفت که صیدم به کمند است

    از همت داوود نبی بخت بلند است

    افتادگی اموز گر طالب فیضی

    هرگز نخورد اب, زمینی که بلند است

    پست 2 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط Alizkng ().


  • سلام داداش یوسف من 5 ساله میشناسم از سال 95 که باهم تو سرور بودیم با مرام ترین فردی که دیدم کافیه باهاش حرف بزنید تلفنی یا حضوری متوجه میشید

    مثل بقیه خودش لیدر نمیدونه دستور نمیده توقع نداره بلکه خادم میدونه

    بعدشم اقای لقمان جنوب غرب 103 اکانت داخلش اومدن 50 تاش فعال در نظر بگیریم بدون مولتی رکورد هست واسه خودش

    من تک اکانت هستم نه جانشین نه اکانتی جز اکانت جادوگر دارم و خیلیا دیگه فقط بخاطر این که ثابت کنیم بدون مولتی میشه بازی کرد

    ثانیا بازی بدون مولتی از ده سال قبل سوانز شروع شده بود(حیف فروم ای ار حذف شده)پس لطفا پرچمدار این نهضت نشید قبل شما بارها پرچمش خورده زمین و رفته زیر زمین

    بعدشم در جواب شما جنوب غرب بدون مولتی هست میدونی یعنی چی یعنی هر تعدادی که میبینی روش پلیر هست

    یعنی باختم بده با افتخار هست

  • خوب خیلی جالب ه اکه ادعای اینو دارید بدون مولتی بازی میدید چرا به یوسف برچسب میزنید ؟

    جالب تر اینه همه میدونن جنوب غرب پرچم دار بازی پاک هست پس ما باز هم اعلان میکنیم

    تمام دوستانی که میخوان از بازی مخصوصا پاک لذت ببرن تشریف بیارن جنوب غرب...

    درسته مولتی بازی نمیکنیم ولی عمرا بتونید شب راحت بخوابید درسته صنعتی بازی نمیکنیم ولی تک تکتون با ترس لرز بازی کنید این نوید جنوب غرب هست .... اماده روزهای سخت باشید 👍👍💪💪💪💪💪

  • خوب خیلی جالب ه اکه ادعای اینو دارید بدون مولتی بازی میدید چرا به یوسف برچسب میزنید ؟

    جالب تر اینه همه میدونن جنوب غرب پرچم دار بازی پاک هست پس ما باز هم اعلان میکنیم

    تمام دوستانی که میخوان از بازی مخصوصا پاک لذت ببرن تشریف بیارن جنوب غرب...

    درسته مولتی بازی نمیکنیم ولی عمرا بتونید شب راحت بخوابید درسته صنعتی بازی نمیکنیم ولی تک تکتون با ترس لرز بازی کنید این نوید جنوب غرب هست .... اماده روزهای سخت باشید 👍👍💪💪💪💪💪

    سلام دوست عزیز


    با توجه به کلمه صنعتی که فرمودید یک سوال برام پیش امده یعنی مولتی بازی سنتی تو جنوب غرب بدون مشکل هست یا نه؟


    پ.ن.یوسف جان حرفه ای هم بشم میزنم هرچه بادا باد;);)

  • سلام دوست عزیز


    با توجه به کلمه صنعتی که فرمودید یک سوال برام پیش امده یعنی مولتی بازی سنتی تو جنوب غرب بدون مشکل هست یا نه؟


    پ.ن.یوسف جان حرفه ای هم بشم میزنم هرچه بادا باد;);)

    سلام عزیز دل برادر

    صنعتی از این نظر که ۴۰ تا مصری با پاپ مساوی به حول قوه الهی با هم میان بالا اونم بطور مساوی .. در مورد جنوب غرب هم میتونی یه راند بیای پلی بدی تجربش کنی چون چیزی که مبرهن و دیگه همه میدونن اینه تو sw مولتی باز نداریم ... البته تو بازی معلوم میشه که من درست گفتم یا نه ...

    پ.ن : یوسف جان ۱۰ تا رفیق داره که تا تهش کنارشن .. اینو تجربه کنی یکم برات خوبه💪🙈

  • سلام عزیز دل برادر

    صنعتی از این نظر که ۴۰ تا مصری با پاپ مساوی به حول قوه الهی با هم میان بالا اونم بطور مساوی .. در مورد جنوب غرب هم میتونی یه راند بیای پلی بدی تجربش کنی چون چیزی که مبرهن و دیگه همه میدونن اینه تو sw مولتی باز نداریم ... البته تو بازی معلوم میشه که من درست گفتم یا نه ...

    پ.ن : یوسف جان ۱۰ تا رفیق داره که تا تهش کنارشن .. اینو تجربه کنی یکم برات خوبه💪🙈

    پس طبق فرمایش شما مولتی بازی سنتی هم تو جنوب غرب نیست بسیار هم عالی ممنون که بنده و کل سرور رو در این مورد روشن فرمودید.


    در مورد اقا یوسف هم متاسفانه خیلی تلاش کردم باهاشون صحبت کنم و دوست بشیم ولی متاسفانه وقتی تلفنشون هم پیدا کردم زنگ زدم جواب منو ندادن ولی طبق فرمایش شما حتما سعی میکنم خودم رو تو دایره دوستان ایشون وارد کنم ممنون!!!!

  • خوب خیلی جالب ه اکه ادعای اینو دارید بدون مولتی بازی میدید چرا به یوسف برچسب میزنید ؟

    جالب تر اینه همه میدونن جنوب غرب پرچم دار بازی پاک هست پس ما باز هم اعلان میکنیم

    تمام دوستانی که میخوان از بازی مخصوصا پاک لذت ببرن تشریف بیارن جنوب غرب...

    درسته مولتی بازی نمیکنیم ولی عمرا بتونید شب راحت بخوابید درسته صنعتی بازی نمیکنیم ولی تک تکتون با ترس لرز بازی کنید این نوید جنوب غرب هست .... اماده روزهای سخت باشید 👍👍💪💪💪💪💪

    با سلام خدمت شما دوست عزیز

    طبق آمار، توی ساید خودتون هم نژاد مصر بالاترین تعداد را داره. نمیگم کسانی که ادعا میکنند مولتی باز نیستند دروغ میگند ولی قطعا کسانی در جنوب غرب هستند که مولتی باز هستند. مشابه ساید ما و همچنین ساید های دیگه از جمله جنوب شرق


    پس طبق فرمایش شما مولتی بازی سنتی هم تو جنوب غرب نیست بسیار هم عالی ممنون که بنده و کل سرور رو در این مورد روشن فرمودید.

    مازیار جان سلام خوشحالم این سرور در یک ساید هستیم ولی باعث ناراحتی هم هست که همسایت نیستیم مثل سرور قبل. مازیار جان بنظرم هر صحبت بی پایه ای ارزش جواب در فروم را نداره. سرور قبل یادمه وگنس عزیز چند تا اکانت از ساید جنوب شرق کشید بیرون و با عکس و مدرک مولتی های متعدد کنارش را نشون داد. این میشه فکت درست!



    بازی، ادمین داره و مسئول نظارت بر بازی هست. بنظرم بهتره این مسائل را به ادمین محترم بسپاریم. اکانت برادرز بدون مولتی بازی میکنه و خوشحال میشیم با مولتی بازی این سرور برخورد بشه.




    در پایان یوسف جان روی صحبتم با شما هست. ما هم شناخت کافی از مرام و رفتار شما در سرور قبلی داریم. و بر اساس همین رفتارها بود که متای ما پایدار بود و کسانی که سعی کردند این متا را بهم بزنند موفق نشدند. ولی شما بعنوان لیدر ساید با هر بازیکن معمولی مثل من فرق داری

    1- بنظرم به عنوان لیدر اگر حرفی زده میشه با فکت و دلیل قاطع باشه نه از روی احساس که چندتا اکانت طبق آمار مشابه هم هستند.

    2- متای ما در سرور قبل مادام العمر بود!؟!؟! دوستان و متحدان ما یک سرور میشن رقیبان ما در سرور دیگه. ولی رفاقت ها پابرجاست.

    3- اگر اینقدر با مولتی بازها مخالفی و نمیتونی تحملشون کنی چرا تا حالا در مورد جنوب شرق نظر ندادی؟! هم از آمار مشخصه ج.ش چه خبره و هم پلیرهاش برای ما شناخته شده اند که بصورت کلونی ده در کنار هم میزنند و همر میکشند. بنظرم صحبت های شما سمت و سو داره


    ارادت

    J.Bro

    اگر، در زندگی نگاهت به داشته هایت باشد ،بیشتر خواهی داشت.

    اما اگر مدام به نداشته هایت فکر کنی، هیچ وقت هیچ چیز برایت کافی نخواهد بود

    فکرت رو ترمیم کن...

  • پس طبق فرمایش شما مولتی بازی سنتی هم تو جنوب غرب نیست بسیار هم عالی ممنون که بنده و کل سرور رو در این مورد روشن فرمودید.


    در مورد اقا یوسف هم متاسفانه خیلی تلاش کردم باهاشون صحبت کنم و دوست بشیم ولی متاسفانه وقتی تلفنشون هم پیدا کردم زنگ زدم جواب منو ندادن ولی طبق فرمایش شما حتما سعی میکنم خودم رو تو دایره دوستان ایشون وارد کنم ممنون!!!!

    انشالا تبارک تعالی .. این یه بازیه دوز از جونت خیلی ها تو بازی هم بازی میخورن

    تراوین رفیق سازه و ارزش داره در کل نباید یادمون بره اومدیم کناره هم لذت ببریم ما هم اکه سنگ یوسف رو میزنیمحتمان دیدیم ازش تو رفاقت...