نقد و بررسی سرور 2 ایکس لیگ قهرمانان | آغاز 14 مرداد 1400|

  • مازیار جان شما یک لینک بدید که با بنده مذاکره شده برای برداشتن کتیبه

    که این کتیبه رو به نپ کتیبه و ... نسبت بدید!

    خیر ایشون یک پلیر هست و هرلحظه یک ساز میزنه!جالب بود برام شخصی مثل شما ایشون رو لیدر یک ساید میدونه درصورتی که ایشون فقط یک پلیر ساده و بدون مسولیت هست!

  • علیرضا جان میتونی از اقا کسری و یوسف جان سوال کنی من فقط یکبار تو جلسه ای شرکت کردم اون هم برای حد و مرز بازی کثیف و.... بود


    بنده هیچ دخالتی تو سیاستهای ربع ندارم و هیچ کار بدی صورت نگرفته که من بخوام خودم رو ازش مبری کنم اتفاقا تیم لیدری بسیار عالی دارن کار میکنن منظم و مرتب و بسیار پسندیده.


    بارها گفتم تو این سرورها اصلا چیزی به عنوان سیاست و دیپلماسی وجود نداره یا اقلا من این فکر رو میکنم اینکه شما حرف من رو قبول نمیکنی ریشه تو چیز دیگه داره.


    در هر حال من پاسخی بابت سوالاتم دریافت نکردم.


    البته ظاهرا پاسخی هم نداره این سوالات.


    در هر صورت ممنون از وقتی که گذاشتید من تا حدودی متوجه شدم قضیه به چه صورته


    موفق باشید

  • مازیار جان شما یک لینک بدید که با بنده مذاکره شده برای برداشتن کتیبه

    که این کتیبه رو به نپ کتیبه و ... نسبت بدید!

    خیر ایشون یک پلیر هست و هرلحظه یک ساز میزنه!جالب بود برام شخصی مثل شما ایشون رو لیدر یک ساید میدونه درصورتی که ایشون فقط یک پلیر ساده و بدون مسولیت هست!

    کسری جان من گفتم ایشون لیدره؟


    من پرسیدم ایا در دو مورد مذاگره بین لیدرهای دو ساید انجام گرفته؟


    پاسخش هم بسیار راحته بلی خیر یکی از این دوتا.


    پس طبق گفته شما مذاکره برای نپ کتیبه انجام شده اما برای بردن کتیبه انبار خیر.


    اوکی ممنون


    و سوال بعدیم این بود که شما از طرف متا وارد صحبت شدید یا یک ربع بازی.


    به همین راحتی و به همین شیکی.;););)


    ضمن اینکه پلیر شما تو همین فروم اعلام کردن با پلن کتیبه انبار زده شده قطعا این پلن پلن نظامی نبوده و پلن سیاسی بوده و ادم حدس میزنه پلن سیاسی حتما با مذاکره اتفاق میفته دیگه!!!!

  • درود دلاور

    شخصا جوابت رو میدم

    چندین بار خواستی به هر طریقی بیام و باهات حرف بزنم!!

    هر چند وقت تخیلاتی و توهماتی از خودت به من گفتی که من از در گوشم گذراندم!

    حالا بحث و حرفت رو به فروم کشوندی!

    تصمیم داشتم بیام و رودررو باهات حرف بزنم و مشکلت رو به نحوی که شایسته تو هست حل کنم ولی با تماس از دوستان تصمیم گرفتم که همینجا مطرح کنم،

    اول امیدوارم حال مادرت خوب باشه دورادور از بچه ها حالش رو میپرسم و برام مهم بود،بله بنده اجازه خراب کاری توی ساید رقیب رو به شما ندادم چون پایبند حرفی بودم که توی جلسه بازی پاک زده شده بود هستم،جوابی بهت ندادم چون گفتم شاید یکم به خودت بیای و دشمن فرضیت رو شکست بدی!

    من قبولت دارم پلیر خیلی خوبی هستی

    دوست عزیزم بودی و هستی ولی خوب این حرفهای که پشت سر من زدی واقعا زیبا نبود و مناسب شخص دیگه ای هست که قطعا خودت بهتر میدونی

    تا امروز هرپلنی زدیم موفق بوده هر کاری کردم به نفع جنوب بوده!شما که تا ساعت پنج صبح نشستی کتیبه جمع کردی اگه نپ کتیبه نبود به نظرت میتونستی تا پنج صبح منتظر به مونی؟؟؟

    از دوستان خوبم توی شمال شرق و جنوب خواهش میکنم یک طرفه قضاوت نکنند این یک بازی هست توهین به هرکس چه دوست چه رفیق چه رقیب در شان و منزلت هیچ یکی از ما نیست!

  • کلی خندیدم داداش داری توهم میزنی داداش

    میزونی؟؟؟چه نپی برای برداشتن کتیبه از شما؟؟؟

    هیچ گونه مذاکره انجام نشده راحت شدی

  • سلام مازیار جان

    دو تا مورد گفتی ک جا داره توضیح بدم

    در مورد نپ از اونجایی ک این متا رو شخص من بسته و تمام مسئولیتش از طرف هر دو ساید با خود منه باید بگم ک کسرا ب من گفت داستان این نپ رو من هم بدلیل مرز مشترک با شما مشکلی بابتش نداشتم پس بیخودی دنبال حاشیه نباش تمام مسئولیت اون نپ با من هست و از قبل با خود من هماهنگ شده بود ( حتی قبل از بستن متا) این ک من چرا خیلی دیر دقیقا خیلی دیر ب یوسف گفتم دلیلش رو ب یوسف توضیح دادم ک ۹۰٪ همون مشکلاتی هست ک وقت سر زدن ب اکانت هم برام نزاشته( خودت میدونی کدوم مشکلات رو میگم)

    در مورد کتیبه انبار هم من هنوزم ک هنوزه داستان رو درست متوجه نشدم واقعا

    جسته گریخته یک چیزایی شنیدم ولی کلیت چیزی ک شنیدم این بوده ک گویا یک پلیر از ساید متای ما یک کتیبه رو به هر شکل و دلیلی از ساید شما قرض گرفته حالا دیگه شما میدونید و اون بازیکن و اون کتیبه و اکانتش نه ب جنوب غرب ربطی داره ن حتی ب جنوب شرق حتی بر فرض محال اگر جنوب شرق اقدام به دزدیدن کتیبه بکنه ( بر فرض) ب ما ربطی نداره واقعا

    یادمه خود منم کتیبه رو اکانت خودم رو حتی بدون هماهنگی با تیم لیدری به ساید دشمن قرض دادم و پس گرفتم پس چیز جدیدی نیست

    گاهی وقتا یک سزی رفاقت ها میتونن مسیر یک سرور رو حتی عوض کنن

  • هر چی بیشتر تلاش برای خراب کردن این متارو میبینم بیشتر به ضعف رقیب پی میبرم

    امیدوارم فقط در اخر سرور مجبور نشیم همر هامونو رو واندر خودی لانچ کنیم و همچنان تا اخر شاهد تیم ش. ش باشیم که بازی جذاب تر بشه

    پیشنهاد شخصی برای جذابتر شدن بازی تا اخر سرور :

    ازونجایی که هممون فهمیدیم که دیگه تیم شمال شرق از قدرت نظامی نا امید شده و به حربه های کودکانه رو اوورده جهت خراب کردن متا چند پیشنهاد برای کارامد تر کردن تیم شمال شرق میذارم که در اینده و سرور های پیش رو حداقل بازی جذابتری ارائه بدن تا شاید بازی از حالت یک طرفه خارج بشه (حداقل برای ایندگان)

    1.تعیین تیم شیفت شب که با در دست داشتن پسوورد اکانت ها و چک کردن گزارشات مانع خفت خوردن های متعدد دوستان خواهد شد

    واقعا دلسرد کنندس که هنوز بعد از گذشت اینهمه وقت از بازی هر شب اینقد لینک خفت اپلود بشه داخل فروم

    2.تعیین تیم انالیزوری و پلنری :

    در توضیح این موضوع باید اضافه کنم ما واقعا داره حوصلمون سر میره :)) لعنتیا حداقل یه دو تا فیک بذارید جیگرمون حال بیاد

    نذارید بعد ازین سرور از ش. ش به عنوان بی بخار ترین تیم تاریخ یاد بشه (تیم سالمندانه دوستدار گیلاس یا به عبارتی TSDG :))

    3.وقتی که در فروم گذاشته میشه برای زدن اکانت های فیک (goosfand, astrazanka,...)

    که همه در یک تاریخ ایجاد شدن و صرفا جنبه ی لایک و دیسلایک دارن استفاده میشن و حجوم های ناگهانی دوستان انالیزور و پر پتانسیل (خداوند هیچ سروری رو از انالیز دوستان محروم نفرماید، امین) رو اگر تیم ش. ش صرف بازی و انالیز اهداف پیش روی خودش میکرد

    مطمئنا امروز شاهد این نبودیم که جنوب چهارمین واندر خودشو بگیره و شمال شرق در حال اتل متل و چرخش تکراری کتیبه روی اکانت های خوبش باشه(اونم از چشم ما دور نیست، نه از چشم ما و نه از چشم پلیر های خود شما)


    و در کلام اخر درود میفرستم به رزمندگان جبهه ی جنوب که واقعا با دست خالی و دمپایی به دست، حریف تا دندان مسلح(تا دندان مولتی) خودشونو مجبور به به عقب نشینی تا دم واندر مرکزی خودشون کردن

    که امروز شاهد تغیییر مسیر فروم از لینک های نظامی به خاله زنک بازی های کودکانه بشیم

    پوریای ولی گفت که صیدم به کمند است

    از همت داوود نبی بخت بلند است

    افتادگی اموز گر طالب فیضی

    هرگز نخورد اب, زمینی که بلند است

  • سلام


    خدا عزیزانت رو حفظ کنه این شد یک جواب درست و سر راست چیزی رو که میدونی میگی اون هم که نمیدونی میگی نمیدونم.


    تا میگیم پخ میگن متارو میخوای بهم بزنی.


    ممنون

  • کلی خندیدم داداش داری توهم میزنی داداش

    میزونی؟؟؟چه نپی برای برداشتن کتیبه از شما؟؟؟

    هیچ گونه مذاکره انجام نشده راحت شدی

    کاملا مشخصه کی توهم زده اگه سوال من اشتباه بود سهیل به تفکیک پاسخ نمیداد پس بقیه متوجه شدن و شما نشدی همینجا مشخصه کی توهم زده و چرا میخنده.


    زدن به کوچه علی چپ هم راهی هست برای خودش!!!!

  • یه سوال واقعا اقا مازیار همون پیرمرد ساداس پس شمال لیدر نداره حتما چون فقط اقا مازیاز سوال براش پیش میاد خوب داداشم گلم شما که یه پلیر سادای باید از لیدرا خودت سوال کنی این چیزا رو امدی وسط دعوا میگی من میخوام جدا کنم خوب داداش چه کارایه بعدشم توضیح خواستین منم گفتم به خودمون مربوطه همنطور که جواب دادی برا اکانتت پس اینهمه اتیش از کجا میاد ؟ واقع اصلا کی بهتون حق سوال پرسیدن داده میشه مگه ما تو کارتون داخلت میکنیم یه باغ هویجی بود همه تو ش دنبال خیار میگشتن داداش هویجه هویج :d

  • ,,با سلام خدمت اهالی فروم و پلیرهای عزیز


    من همه پست ها رو خوندم فقط یک چیزی رو متوجه نشدم چرا بزرگ و پیر تراوین تندر عزیز دقیقا زمانی این جریان رو بزرگ میکنه که جنوب 4رومین واندر رو میگیره و این دقیقا همون پست تحلیلی لقمان عزیز هستش مه واقعا جنوب داره به بهترین شکل انجامش میده و این یعنی نهایتا یک یا دو راند بیشتر شمالشرق نمیتونه اون واندر ها رو بیاره پایین با توجه به این داستان طبیعی هستش دست و پا زدن برای عوض کردن روند فعلی بازی و بهم زدن متا و جالب تر از اون افرادی هستن که در راس متا هستن و بسیار با درایت عمل کردن و هر دفعه این داستان سازی ها رو خنثی کردن و این کار اینقدر قشنگ صورت گرفته که پلنر و تحلیل گر اعظم (تخیل گرای بزرگ) راهی جز ایفای نقش لایک و دیس لایک براش نمونده



    پ.ن: واسه کسی که آی آر بازی کرده جابجایی کتیبه به واسطه رفاقت نباید تعجب داشته باشه (درادیس هم از این کارها میکرد پارکینگ و کتیبه میداد واسه تفرقه انداختن میدونی که درادیس لیدر اعظم تریدات همون که جناب پیر رو انداخت از سرور بیرون کیه دیگه !)



    جنوب های عزیز راه درستی دارید میرید با متای مستحکم تون با همین فرمان برید جلو



    محمد owldark👉

  • کاملا مشخصه کی توهم زده اگه سوال من اشتباه بود سهیل به تفکیک پاسخ نمیداد پس بقیه متوجه شدن و شما نشدی همینجا مشخصه کی توهم زده و چرا میخنده.


    زدن به کوچه علی چپ هم راهی هست برای خودش!!!!


    کاملا مشخصه کی توهم زده اگه سوال من اشتباه بود سهیل به تفکیک پاسخ نمیداد پس بقیه متوجه شدن و شما نشدی همینجا مشخصه کی توهم زده و چرا میخنده.


    زدن به کوچه علی چپ هم راهی هست برای خودش!!!!

    داداش کاملا مشخصه کی کجای کوچه وایساده کی داره نقل حسین کرد میزنه

    من مطلبی از پست شما دریافت کردم که هرچقدر بیشتر پستتون رو میخونم بیشتر خنده ام میگیره!

    بله بنده بعنوان توتال هر اتفاقی می افته با توتال ساید دیگه هماهنگ میکنم یا با دوست عزیزم سهیل که هرچند وقت یکبار باهم در تماسیم درمیان میزارم!

    هرچه شما بیشتر به این مسله نپ دامن میزنید فقط وقت خودتون رو میگیرید چون اون کشتی که شما دنبالش هستید سوراخ بود و غرق شده!

    روز خوش

  • ازونجایی که هممون فهمیدیم که دیگه تیم شمال شرق از قدرت نظامی نا امید شده


    زونجایی که هممون فهمیدیم که دیگه تیم شمال شرق از قدرت نظامی نا امید شده

    و در کلام اخر درود میفرستم به رزمندگان جبهه ی جنوب که واقعا با دست خالی و دمپایی به دست، حریف تا دندان مسلح(تا دندان مولتی) خودشونو مجبور به به عقب نشینی تا دم واندر مرکزی خودشون کردن

    با درود فراوان


    نکته ای که نظرم رو جلب کرد به عنوان یک خواننده فروم پارادوکس در این دو جمله بود

    آخر نفهمیدم شمال شرق قدرت نظامی نداره در این سرور یا تا دندان مسلح هست!!!!!


    خواهشمندم یه روشن گری هم بکنید ببینیمم جبهه جنوب ایا با توجه به این که تیم سرور قبل حظور دارن و سبک بازیشون برای من که چند سرور باهاشون افتخار داشتم به عنوان رقیب بازی کنم این سرور بدون مولتی بازی میکنن؟؟

    یه آمار اگه از رید اتحادها بزارید برای ما راحت تر میتونیم تحلیل کنیم

    به نظرم عجولانه پست گذاشتین

    پ ن: مخاظب خاص این سرور عکس تروپتو بزار سرور قبل که نذاشتی


    با ارزوی موفقیت برای همه دوستان

  • یه سوال واقعا اقا مازیار همون پیرمرد ساداس پس شمال لیدر نداره حتما چون فقط اقا مازیاز سوال براش پیش میاد خوب داداشم گلم شما که یه پلیر سادای باید از لیدرا خودت سوال کنی این چیزا رو امدی وسط دعوا میگی من میخوام جدا کنم خوب داداش چه کارایه بعدشم توضیح خواستین منم گفتم به خودمون مربوطه همنطور که جواب دادی برا اکانتت پس اینهمه اتیش از کجا میاد ؟ واقع اصلا کی بهتون حق سوال پرسیدن داده میشه مگه ما تو کارتون داخلت میکنیم یه باغ هویجی بود همه تو ش دنبال خیار میگشتن داداش هویجه هویج :d

    اولا سلام


    دوما اینجا یک مکان عمومی هست و بنده یا هر شخص دیگه ای هر چیزی که خلاف قوانین این مکان نباشه میتونه اینجا مطرح کنه و هر کسی هم میتونه طبق قوانین پاسخ بده یا نده به هیچ احد و ناسی هم ارتباطی نداره که کی اینجا چی مینویسه تا طبق قوانین نوشته میشه.


    اما تو همین مکان عمومی بنده اگر بیام کسی رو به سخره بگیرم یا سوالی بپرسم که مربوط به مسایل شخصی یا داخلی یک اکانت هست طرف میتونه شیک و مجلسی بگه به تو چه.


    پس چون امروز اصلا مخاطب نبودی و چند بار همین حرف رو با پس و پیش کردن کلمات گفتی مجدد بهت میگم به هیچکس ربطی نداره من چی میگم اینجا(شما همون رو که تو گروه گفتم بهت بخون)


    اما در مورد بهم زدن متا و این تراوشات ذهنی دوستان بنده هفته ای دو سه شب اقلا با یوسف و همین محمد توهمی و اقا شاهین و.... تا پاسی از شب مافیا بازی میکنیم من انقدر عقلم میرسه اگه چنین قصدی داشتم تو این چند ماه اونجا کم کم سعی کنم رو مغز لیدر یکی از ربعهای متا کار کنم برای بهم زدن متا اینکه میشد یا نه بحثی جداست اما اگر قصد این بود راه درستش این بود که خود این دوستان میتونن بگن اصلا در این مورد من صحبتی کردم تو اون محیط؟


    فقط شخص خودم فارق از همه مذاکرات اشکار و پنهان پشت پرده لیدرها به یک چیز میخواستم برسم که رسیدم.


    تامام

  • بهتر میدونم با یک جمله خیال تمام فروم نشینان رو راحت کنم

    این بحث به هیچ جایی نمیرسه درست مثل بحث اول سرور من و مملی پس لطفا چه شمال و چه جنوب با چنتا لینک این داستان بی سر و ته رو تمومش کنین مخصوصا ک مخاطب دوستان جنوبی مازیار هست ک حتی تو اوج کش مکشی ک با مملی داشتم چه ب دلیل سن زیادش( بابا طرف پیر مرده کلا ۲ سال از پدر ژپتو کوچکتره8o8o) چه ب دلیل لطفی ک در حقم انجام داده بود احترامش رو نگه داشتم و یجورایی الان حس میکنم این داستان کم کم به بی احترامی در لفافه کشیده میشه


    خواهشا پستی نزارید و جواب هاتون رو در قالب لینک های زیبا به ساید دشمن نشون بدید

  • بهتر میدونم با یک جمله خیال تمام فروم نشینان رو راحت کنم

    این بحث به هیچ جایی نمیرسه درست مثل بحث اول سرور من و مملی پس لطفا چه شمال و چه جنوب با چنتا لینک این داستان بی سر و ته رو تمومش کنین مخصوصا ک مخاطب دوستان جنوبی مازیار هست ک حتی تو اوج کش مکشی ک با مملی داشتم چه ب دلیل سن زیادش( بابا طرف پیر مرده کلا ۲ سال از پدر ژپتو کوچکتره8o8o) چه ب دلیل لطفی ک در حقم انجام داده بود احترامش رو نگه داشتم و یجورایی الان حس میکنم این داستان کم کم به بی احترامی در لفافه کشیده میشه


    خواهشا پستی نزارید و جواب هاتون رو در قالب لینک های زیبا به ساید دشمن نشون بدید

    سلام به همه دوستان و علی الخصوص سهیل چشم عسلی عزیز


    الان ما باید تشکر کنیم که شما احترام کسی رو نگه داشتی و بی ادبی نکردی یا اینکه خودت باید به این درک برسی که این بازی یه مشت عدد و رقمه و کلا باید احترام تو ذات آدم باشه؟

    مثل این میمونه بگم من تو خیابون بچه های مردم رو زیر نمی‌گیرم به خاطر احترامی که به قوانین راهنمایی و رانندگی قائل میشم .


    صحبت از پژمردن یک گل نیست

    گفتگو از مرگ انسانیت است



    خب سرور چندتا به یکی شده اما دود از کنده بلند میشه


    شادزی مهرافزون

  • سلام چطوری مهدی

    من تا یادم نمیاد محتاج تشکر کسی بوده باشم

    و جالب تر اینکه بر خلاف برداشت تو از پستم کاملا تو اون پست نگاهم از پایین ب بالا بوده ن از بالا به پایین( بجز پدر ژپتو که خوب اینم یک شوخیه بین من و مازیار)

    ولی بحثی که بود به جایی نمیرسید هم تو میدونی هم من پس بهتر بود زودتر تموم میشد تا اتفاق خارج از عرفی نمیوفتاد

    اصلا انتظار ریپلای شدن پستم رو نداشتم حالا هیچ کس هم ریپلای نمیکنه یهو سر و کله تو پیدا میشه؟!!! ;);)

    اصلا مگه تو هم بازی میکنی؟

    نمیدونستم هستی مهدی جان ما هنوزم دوست داریم <3<3

    خوشحال شدم از بودنت

    خواستی ادای نوری و ایرج رو در بیاری حتما بگو که منم بیام8o8o

  • سلام و عرض ادب خدمت همه ی شما عزیزان و بزرگواران


    قبل از هرچیزی از آقا مازیار و سایر دوستانم در شمال شرق عذرخواهی میکنم اگر پستی از طرف جنوب باعث بی احترامی به شما بزرگان شده باشه و از تمام دوستانم در جنوب تقاضا دارم اگر میخوان جواب بدن در کمال احترام جواب بدن .


    و اما بعد ...


    یکی از دوستان چند وقت پیش به من زنگ زده بود و گفته بود که کمتر تو فروم شمال شرقو اذیت کن ، بگو یکم شعله ی کل کل بیاد پایین ، منم واقعا تمام تلاشمو کردم که این اتفاق بیفته ولی واقعا وقتی سوال میپرسن یا به جا تحلیل تخریب به خورد فروم میدن سخته جواب ندادن و اذیت نکردن !


    داشتم پست ها رو میخوندم یکی از پست ها به یه نکته ی جالب اشاره کرد ، ایشون گفتن باید تو فروم مراقب باشیم که هر حرفیو نزنیم که اگه فلان افراد بودن بابت هر کلمه ده بار فیتلیه پیچ میکردن حریفو ! خلاصه که این داستان تحلیل وگنس در مورد کتیبه ی انبار باعث شد بچه ها تو جنوب یکم سر به سرش بزارن ( دقت کنید ! سر به سر گذاشتن نه فیتیله پیچ ! ) منتهی اینقدر سر به سرش گذاشتن که دیگه فکر کنم شمالیا ناراحت شدن ...


    در مورد نپ کتیبه ها و این کتیبه انبار هم که کامل روشنگری شد اما چیزی که برای من عجیبه شخص سوال کننده است ! آقا مازیار حالا شما فروتنی میکنی و میگی نقشی تو شمال شرق نداری اما یعنی واقعا از این مسائل خبر نداری ؟ شما بزرگ شمال شرقی و تو اتحاد های شمال نوشته « دیپلمات مازیار از اکانت Tondar » ، یعنی شما خبر از تماس هایی که بعضی افراد میگیرن و تمام تلاششون اینه ما رو نسبت به جنوب شرق بی اعتماد کنن ندارید ؟ به نظر شما چرا بعضی افراد دایه مهربان تر از مادر شدن و تعصب جنوب غربو میکشن ؟! به نظر شما علت اینکه اون شخص به من زنگ میزنه و میگه جنوب شرق با ما مذاکره کرده و این کتیبه انبارو از ما گرفته چیه ؟ و هزارن سوال دیگه ....


    پ.ن : اگه قرار به طنز نویسی باشه جنوب غرب متخصص ترول کردنه !

    پ.ن : دایه مهربان تر از مادر یا TSDG ؟ مسئله این است !


    پاینده باشید


  • درود


    خب این سرور قشنگ منو یاد سرور ۲ ایکس فینال میندازه ...

    سایدهای جنوبی متا کردن و دست به دامن شمال غربم شدن ، پروژه نخ نمای ناطر کلاهبردار که باز وسط سرور سر و کلش پیدا میشه و یه شبه راجبه شمال غرب صحبت می کنه ، کلا این شخصیت یا مستعمره بوده یا نفوذی برای تیم دیگه بازی کرده ...


    این سرور که در حد دف ساز هستیم کنار بچه های شمال ولی اگه عمری باشه سرور بعدی با اساتید شمال اشناتون میکنیم ...(البته اگه دوباره بالانس نشه :دی)


    پ.ن: این سرور از روز ۳۰ اومدیم به خاطر اینکه تریدر تو ان دبلیو تنها نباشه ...


    پ.ن : اساتید ایز کامینگ :d


    Haji Trump

  • سلام یوسف جان


    من هرچی میگم فقط بچه ها لطف داشتن اسم من رو اون بالا گذاشتن کسی باورش نمیشه الان یک فکت مافیایی برات میارم که باور کنی ببینم باز میگی خبر داری.


    شما تو دیسکورد هستی حتما جلسات ربعی خودتون و....بجز برای بازی مافیا دیدی من تو دیسکورد انلاین باشم؟


    کلا تو دیسکورد ان ای من 4 یا 5 بار رفتم دوبار جلسه عمومی ربع بود و بقیش برای برنامه اکانت که تیم لیدری با تیم اکانت جلسه میذاشت یعنی من اگه مسیولیتی داشتم نباید تو دیسکورد جلسه ای چیزی شرکت میکردم؟


    باور کن من هیچ اطلاعی از برنامه لیدرها چه نظامی و چه دیپلماسی ندارم و تنها کار من این سرور اطاعت امر از دستورات مقامات اتحاده همین و بس.