نقد و بررسی سرور فینال | آغاز 25 بهمن 1398 |

  • خیلی کوتاه اینو بگم که شما چطور میگید میتونیم مولتی میکشیم.

    خیلی کوتاه اینو هم بگم که ما هم میتونیم دف میریزیم تو همون مولتیا.

    راستی ی نکته بگم که شما با این همه مولتی خیلی راحت و بدون ناراحتی برای منابعتون، روزی ۵۰بار حتی عشقی هم چنج کپ میکنید و اینکه همراتون خیلی فضایی و مفت بری داره بالا میاد.

    ی خورده کوچولو، ریز اذیت بشید و از این همرتون کاسته بشه بد نیست تا همراتون فضایی نشه تو کره زمین بمونه.


    وای چه حالی میده با ی اکانت رو ۲۰تا مولتی دف میریزی.

    بعد ی نفر رو ۲۰تا اکانت آفلاین و آنلاین میشه تا دفها رو بک بده.

    ببین خسته ات میکنم از این به بعد تایماش رو مشتی میچینم که فقط ۵نفر استخدام کنید فقط آنلاین و آفلاین بشن دف بک بدن.🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


    کلا ۵۰کا لاست گرفتیم حالا هی بیایید بگید دف میریزن دف میریزن دف میریزن

  • برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

  • پارسا کامنت صفحه قبلی رضاخان رو دیدم حقیقا پشمام فر خورد . به مجید یا هرکس دیگه ای که این کارو کرده بگو از این شوخیای زشت نکنه

    خوشحال شدم که سالمی و چیزیت نشده


    کرونا شوخی بردار نیست

  • پ . ن : در مورد اون تیم 5 نفره هم اگه خواستی فایل صوتی لیدرتون هست که حواسش نبود و اعلام کرد تیم سارنگ این سرور تو ان ای هست هر کی خواست تو واتس آپ پیام بده تا براش بفرستم . دیگه ما هی هیچی نمیگیم شما همش نزنین بوش در میاد

    سلام

    بنده رو یه جا ریپلای کردید و گفتید محمد. من محمد نیستم و کمیل هستم. یه سری از دوستان ممکنه بشناسن. یه سرور افتخار داشتم که در کنار محمد مارانلو (فکر کنم به سعدی گنجشکه هم معروف باشه)بازی کنم. که فکر کنم از دوستان شما باشن. اون شخصی هم که تو فابل صوتی شما بهش اشاره شده فکر میکنم بنده بودم.

    من و سارنگ دوستای خیلی خوبی هستیم و چندین سرور هم با هم بازی کردیم. ولی این سرور بازی کردن ما به همدیگه هیچ ربطی نداره و من تا مدتها خبر نداشتم که این سرور دارن بازی میکنن.

    تو سایدای جنوبی هم دوستانی دارم. حتی تو اتحاد شما.

    اکانت بنده هم اگه خواستید aegis هست. در حد یه پاپ باز ساده در خدمت ساید شمال شرق هستم.


  • درود

    یه سری اتفاق ها بنا به رفاقت قبلی در اول بازی اتفاق افتاد که دوستان از این سوء استفاده کردن و یه جور دیگه جلوده دادن.

    اما گذشت تا کتیبه ها و اتفاقاتی که افتاد(رجوع کنید به نپ کتیبه ها و زیر حرف زدن دوستان شمال شرق و بلند کردن کتیبه از درون ساید با اکانتایی که تا قبل اون هیچ کدوم از لیدر ها مسئولیت اون اکانت ها و نپ بودن رو قبول نمیکردن و طی صحبت هایی که شد پلیر هایی که تو ساید ان ای حضور دارن دروغ گفته شده که نپ وجود نداشته و تهشم اعلام مضحک این اتفاق در فروم توسط دوستان شمال شرق) و بعد از اون پلن های ما روی ساید شمال شرق شروع شد.

    اولین پلن روی اکانت Lord of Teuten با یک سری فیک گسترده شروع شد و دوستان اول توپ و انداختن تو زمین بازیکن خودشون که دیر به ما اعلام کرده و بعد که دیدن این قضیه خیلی نخ نماس از ارزش همر واندر زن در برابر همر جنگی حرف زدن که حتی به دید لیدرای خودشونم در فروم مضحک به نظر میرسید و بعد از این اتفاق به بهانه دفی که از یکی از اکانت ها در شمال شرق ریخته شده شروع به دف ریزی گسترده در مولتی های ساید کردند که یه جوری تلاش دوستان برای پاسخ پلن جنوب شرق بود.

    و اما پلن احمق …

    این پلن از مدت ها قبل در حال پیگیری بود و با بررسی اکانت های موجود در منطقه ی احمق اکانت !NO.ONE! که مال تورج یکی از لیدر های اصلی شمال شرق متوجه شدیم که اکانت bushvek (علی رغم حضور 24ساعته دوستان روی مولتی هاشون:))) ) سرریز منابع پیوسته دارد و به همین دلیل گارد ویژه جنوب شرق(نه مثه قضیه معماری یونیک هاااا ) تصمیم به پیدا کردن اکانت گول پاپ پایین در ساید جنوب شرق گرفتن و با چیف کردن ده توسط این اکانت و تک ده کردن اکانت مزبور در شمال شرق و تغییر نام به bushvek. مدتی آروم نشتسیم:) تا آب ها از آسیاب بیفته حتی این



    اکانت از سمت خودشون رید شد و لینکم زرد شد و تورج عزیز تمام کاتا ها و تروپ ده رو از بین برد ولی خب احتمالا این اتفاق روی اکانتشون زیاد میفتاده که توجهشونو جلب نکرده(مهران جان مولتیای تورجم بیزحمت تو لیست بذار) و موضوع گذشت تا امشب که تصمیم بر این شد در جواب دف ریختن مستمر دوستان در مولتی های ما (که انتظار بیش از این هم ازشون نیست) احمق این اکانتو بر داریم و ده احمق این اکانت رو چیف کردیم و با تخریب خزانه و برداشتن کتیبه از ده دیگه این احمق به حنوب شرق اومد :)

    لینکای کامل پلنو یه جا گذاشتیم که بین متن وقفه نیفته از خوندنش دوستان لذت ببرن.


    قبلن بهتون اخطار داده بودیم که یا میدید یا باید بدید این نشونشه.


    پ.ن:عزیز دل بسم الله قاصم الجابرین رو اینجا میگن نه جایی که چادر سرت کنی بیای با سیاست داخلت اکانتو سفید کنی که باهاش کلک بیای

    پ.ن:فروم 10درصد بازیه از 10 درصد بازی اندازه 10 درصد استفاده کنید و باقیشو صرف بازیتون کنید تا رستگار شوید.این وعده سالمندان اس ایست(مخاطب خاص).










    پ.ن:چه خبرتووووونه

  • با عرض سلام خدمت تمامی دوستان در ساید های SE SW NW و اون یکی ساید


    جهت عوض شدن جو و شادی همه دوستان یه شیرین کاری از دوستان NE میذارم


    NE تقدیم میکند :


    دف شدن تورج توسط دفاع خود ساید NE:


    پ.ن: همه گی دوستان به صرف آناناس تشریف بیارین :DNE


    پ.ن2: میگ NE چراغا رو خاموش کردن میگن هرکس میخاد بره بره.;(


    پ.ن3: ممد داداش یک بین المللی:love:


    پ.ن4: بسم الله قاصم الجابرین : کجایی حاجی که صدای پای شوالیه های SE رو بشنوی:evil:

  • با سلام خدمت همه دوستان

    اول خدا رو شکر که پارسا در سلامت کامل به سر می بره و واقعا با هر قضیه ای دیگه نباید شوخی کنیم.

    با کل کل های موجود تو سرور کاری ندارم

    خسته نباشید به بچه های جنوب شرق تا به اینجا عالی کار کردن تو پلن ها و سرور هم روز به روز داره جذاب تر می شه

    امید واریم شمال شرق هم با این همه حجمه از اکانت و همر و دفی که می گن دارن دست به کار بشن و به امید خدا لذت کافی رو از سرور ببریم


    پ.ن: چراغا هم قشنگ بود:D

    به گمانم جمعه به دنیا امده ام" چون به هر که می نگرم تعطیل است!!!!!!

  • گفتم که بعد از خیار چنبر حالا روی مد آناناس هستش :D

    یه بند خدای میگفت احمق باشعوره راست میگفت بند خدا جدی نگرفتینش احمق میدونست خونش کجاست مثل کفتر جلب برگشت روی بوم خودش 8o+

    میگن قرار دوباره به جا آناناس چنبر مد بشه باید منتظر موند و دید چنبر میان ببرن یا نه به همون آناناس بسنده میکنن:?:

  • دف کورد اینا واقعا نابغه هست جزو کیس های هست که علاوه بر جایزه نوبل باید بیلیط حج عمره هم براش بگیرن :D یکی اومد ازش نام برد تو فروم و تشکر کرد ;) به نظر من همگی بجای گلد زدن و مولتی کشیدن و خرج اضافه یک بیلیط حج عمره بگیرین از اصفهان مشرفش کنید به حج ( فرودگاهمواظب باش دفکورد توی اخبار میگفت اونجا دلار میدن .....;))

  • بزرگی فقط در تو معنا شود وجود از نگاه تو پیدا شود


    اولین و اخرین پستی که تو سرور دوست عزیزم رسول گذاشتم مربوط میشد به دو راند قبل که NE واندرش صد شد.متن پست صرفا برای تشکر از تمام پلیرهای سرور و دوستان همسایدی شمال شرق بابت زحماتی که کشیده بودن.

    اما وقتی این حجم شادی دوستان جنوبی رو دیدم لازم دونستم چند نکته رو شفاف کنم.


    مورد اول به تفسیر پلنی بود که اجرا کردن و گفتن از خیلی وقت پیش داشتن رصد میکردن و دنبال اجرای پلن بودن.اوکی شما راست میگی داداش;)

    پسورد بقیه مولتی اا رو چنج کن میثم همشون یکی ان^^^^^^


    اون جریان نپ هم که میگید کذب محضه.هیچ شخصی از جنوب شرق با هیچ احدی از شمال شرق توافقی بر نپ نداشته.حالا اگه لیدرای شما انقدر جرات ندارن بیان تو فروم به اشتباه خودشون اعتراف کنن و از پلیرهاشون عذر خواهی کنن این مشکل ما نیست.(اون اقایی که اومده کتیبه هاتون رو برگردونه;)شما تو کل عمر که پلی دادی با من تو یه جلسه هم صحبت شدی که ادعا داری من قولی بهت دادم راند قبل ولی عمل نکردم؟؟از اون کسی که از طرف من یا سامان بهت قول داده بپرسی سیاست هاشو بهت توضیح میده;)بقول قدیمیا کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودش رو زده به خواب رو نه


    مورد دیگه ای که خیلی توجهم رو جلب کرد خوشحالی بیش از حدتون بود که اصرار به ذکر اسم بنده رو داشتید.اگه میدونستم کتیبه زدن از اکانت تورج اینقدر خوشحالتون میکنه خیلی قبل تر از خودم تقدیم میکردم نیازی به اینهمه رصد و پلن نبود.(البته اگه خودتون زدید;))آرزوه دیگه بعد اینهمه سال از اکانت تورج کتیبه بلند شد.


    نکته اخر این که الان بالانسید؟ بالانس شدید؟ فردا باز بزرگترتون رو نفرستید اقا کتیبه بدید اینا مولتی زیاد دارن ای پی زیاد زیاد خوردن بن کن و فلان تا بالانس شه وگرنه حذف میکنیم.؟؟..!!!



    مهمترین چیزی که خواستم بگم عذرخواهی از همه بچه های شمال شرق بود به علت کم کاری بنده و از دست دادن کتیبه علیرغم اینکه خودشون میدونستن من 1 هفته اس حضور آنچنانی ندارم.


    اندکی صبر کنارتم حاجی^^^^^^^^


    دوست داریم رضا جوون:love::love:

  • پ.ن2: میگ NE چراغا رو خاموش کردن میگن هرکس میخاد بره بره. ;(


    تفاوتی که بین فهم ما و شما وجود داره وقتی حرکت اشتباهی انجام میدیم یا حواس پرتی یا کم توجهی میکنیم ، قبولش میکنیم و ازش عبرت میگریم و سعی میکنیم دیگه برامون تکرار نشه


    نه اینکه چشم رو حقایق و کاستی های خودمون ببندیم و توی فروم شروع به مغلطه و توجیح اشتباهمون به هر نحوی بکنیم.


    کم توجهی کردیم ازش عبرت میگریم و... این " و " خیلی مهمه. عبرت میگریم و ازش یاد میگیریم.


    خط قرمز ما رو تو بازی رقیب تعیین میکنه. یونیک کلین شد ، کتیبه تون رفت هوا. دف ریختین اول بعد دف ریختیم و... ( این همون " و " قبلی هستش)




    پ.ن: دوست عزیزی که گفت دف شدن تورج. وقتی اسم آقا تورج رو میاری اول از سایز دهن خودت اطلاع پیدا کن.;)


    پ.ن: ایشون چند روز روی اکانت نیستن و سرشون گرم شغل خودشون هستش و تمام مسئولیت این اتفاق گردن من و پلیر دیگه اکانت هستش که تو تایم نبودن ایشون مسئول چرخوندن اکانت بودیم.


    پ.ن: شخصا به اندازه سهم خودم از تمام پلیرهای شمال شرق به علت کم کاری و کم توجهی معذرت میخوام. اینشالله جبران کنیم.


    پ.ن: بالانس شدن سرور 80 % . یکم مونده... مهدیار اون سنتورو بیار بیا بشینیم ببینیم از کجا میتونیم یکم دیگه پاره کنیم بدوزیم



    سیاستمدار انسان‌ ها را به دو دسته تقسیم می‌ کند؛ ابزارها و دشمنان.


    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط Yaghi ().

  • دوستان شمال شرق دارن دف هاشونو به جا کتیبه هاشون اشتباهی تو مولتی ها و دفسازای بقیه سایدها میریزن


    همین کارا رو کردین کتیبه تون رو باد برد :D:D



    اکانت های

    NE GuarD

    COMEDI

    Holy

    Loader


    و چنتا دیگه از دوستان عزیز

  • درود

    همه مواردی که گفتین درست و من بهش احترام میزارم بالاخره هرکس برای خودش یه ایده تو ذهنش داره.

    فقط یه قسمتش اینکه درباره نپ گفتین اینکه آرمین جان بیاد همینجا اعلام کنه با امید نپ نبسته سره کتیبه ما قبول میکنیم و دیگه حرفی نیست.

  • درود

    همه مواردی که گفتین درست و من بهش احترام میزارم بالاخره هرکس برای خودش یه ایده تو ذهنش داره.

    فقط یه قسمتش اینکه درباره نپ گفتین اینکه آرمین جان بیاد همینجا اعلام کنه با امید نپ نبسته سره کتیبه ما قبول میکنیم و دیگه حرفی نیست.


    داداش گلم ممد جان د آخه کدوم لیدری که عقل سالم تو سرشه میره با یه پلیر نپ میبنده؟ کی بهتون گفته آرمین لیدر شمال شرقه که بری باش بده بستون کنی؟ رضا انزلی و اون یکیه ک نمیشناسمش میدونه تصمیما تو شمال شرغ دس تورجو سپهره. سامانم ک لیدر یه تیمه... حالا باز با لینا یه حرفی بزنه یه چیزی. لیدراتپن بیان بگن با لیدرای ان ای نپ بسته بودیم چشم ما قبول میکنیم

  • سلام خدمت همه


    با توجه به پلن تحویل آناناس سحرآمیز به یکی از لیدرهای شمال شرقی چند برداشت میشه کرد:


    ۱- آیا در پشت پرده متایی شکل گرفته است؟


    ۲- آیا کتیبه احمق فروخته شده است؟!


    ۳- آیا لیدر یک تیم شمال شرقی به اندازه یک اکانت از کلاهبرداران دف ندارد؟



    اما سوالی پیش میاید


    چگونه یک اکانت فیک در کنار دهکده شما رشد کرده است؟! آن هم در مختصاتی بالای ۳۰۰

    چگونه ده خود را آپ کرده و چیفر کشیده است

    آن هم بدون کمک هیچ اکانت؟!

    ماجرا کمی مشکوک است..

    از این رو افکار به سمت برداشت اول سوق پیدا میکند!


    پ.ن: انجام این پلن و زدن کتیبه احمق از یک لیدر خیلی آسون تر از زدن همین کتیبه از ناتار بود لوول

  • غضنفر هم نمی تونه با یک اکانت فیک دست و پا بزن واسه بهم زدن متای 3تا ساید که تو دار میزنی باریکلا چرچیل باید بیاد پیش تو لنگ بندازه :D:D:D:D:D:D


    پ.ن : چی چیزی شده :?: به این زودی :!: خودکشی نهنگ ها نزدیک میشود :P:S

  • درود

    مثل اینکه ساید لات و گنده و خفن ش ش ( البته فقط از دهن ) انقدر دفشون سنگین و زیاد شده دیگه توانایی جابجا کردنش رو ندارن، بجاش کتیبه اینسرت میکنن :)))

    چند تا کتیبه ارزشش رو داشت خودتون رو اتوبان کنید؟ اوووووف
    خودتون با خودتون یک کاری کردید که بقیه سرور حاضرن اصلا متا نداشته باشن ولی با شما متا نکنن!


    پ.ن: ش ش همچنان در حال دف ریختن رو مولتی :))
    پ.ن: خشم رضا انزلی








    Ir8(2010-2011) Cybershah
    Ir9(2011-2012) Ki!NG TeuToN
    Team 3X.Com(2011) RoaD RunneR
    Team 5X.Com(2012) Last SenTineL
    Ir3X(2017) Ki!NG TeuToN
    Ir3X(2018) All EyeZ On Me

  • سلام و درود دوست عزیز


    چندتا نکته :

    لطفا میشه بگی دست اوردتون چی بود از پلنتون ؟


    تارگت یه دیفالت بود که اینسرت کتیبه خورد و ده در حالت اولیه خودش هست و از پاپش معلومه


    تارگت دوم هم زعوس تنها زده بود که تمامی همرا به صورت کامل بوسه زدن به دیوار بلند رفاقت بچه های شمال شرق



    ما معمولا اگه پلنی بزنیم که دست اوردی که می خواییم رو نداشته باشه پلن رو شکست خورده می دونیم


    الان چندین همر از NW وال شد و یه همر ناقص شد

    چی به جاش به دست اوردید ؟


    پ.ن تشکر از همه بچه های ان ای به خصوص تیم دف کوردی و سپهر عزیز و تموم کسانی که که به هر نحوی کمک کردن