Posts by EyeZ

    درود

    بهنام با کیا داری بحث میکنی خداییش؟


    همین اکانت پاک باز ایمپریال (انقدر آدم های پاک دستی هستن اینا که آدم ممکنه با مریم مقدس اشتباهشون بگیره :دی) چند ماه قبل تو سرور دو ایکس کتیبه مرتاض یونیک به اون بزرگی رو چند روز قبل آزاد شدن نقشه ها به ساید مقابلشون فروختن!
    بعد تو واقعا میخوای در مورد مولتی بازی با اینا صحبت کنی؟

    ها ای عکس هم همیجوری یهویی، کسی ناراحت نشه لطفا:دی




    اگه هدف از انتخاب این وزیر شایسته افزایش دشمن برای امرداد بوده! که بهترین انتخاب انجام شده ولی اگه هدف دیپلماسی یا چیزی شبیه به این بوده دیگه من نظری ندارم!

    اینکه از اول سرور هی این جریان وزیر رو میکشی وسط یعنی داره کارش رو خوب انجام میده، اتفاقا اگر برعکس بود و داشتی ازش تعریف و تمجید میکردی یعنی یک جای کارش میلنگید!
    مثل الان که هرچی این پست رو شماها بیشتر دیسلایک کنید من بیشتر لذت می برم:)))



    پ.ن: یکی چند صفحه قبل گفته بود منو نمیشناسه :دی میخواستم بگم اره احتمالا بخاطر اینه که من تو صنف خرید و فروش اکانت و کتیبه و ... عضو نیستم.
    پ.ن: یک سری دیگه هم هستن هی میان پیام بازرگانی میزارن اینجا که فروم باید پست هاش فلان جوری باشه، عزیز دلم امثال منو و بهنام و ... پنجاه درصد دلیل تراوین بازی کردنمون بخاطر فرومه و پنحاه درصد دیگش هم بخاطر دورهمی با دوستامونه وگرنه خود تراوین بعد 12 سال بازی هیچ لذتی نداره! اگر احساس میکنید فضا و فشار اینجا براتون خیلی سنگینی میکنه برید تو همون فروم دژکول مشغول شید اینجا جای شما نیست!
    پ.ن: یک کاری نکنید که یک کاری بشه و شهاب و فواد و صابر و ... از زیر خاک بیان بیرون :)))
    پ.ن: توپاک یک قطغه داره به اسم آل آیز آن می (همه نگاه ها به من)، خلاصه خواستم بگم زیر ذره بین هستید، یکم خودتون رو جمع و جور کنید.



    شادکام باشید

    درود

    بعد یک مدت وقت کردم فروم رو بخونم که با کمال تعجب دیدم هکر های سوپر مولتی دار سرور اسپید برای حضور تو این سرور اعلام آمادگی کردن.


    خواهشی که از ادمین محترم دارم اینه که تا دیر نشده و کار از کار نگذشته تو این سرور مثل سرور اسپید، قوانین مربوط به هک و همچنین مولتی رو آپدیت کنن.


    این تصویر هم از جلسه هفته قبل زئوس بدستم رسیده:))




    بعد سوالی که ذهنم رو مشغول کرده اینه که اینجا هم قراره وسط بیابون مسکن مهر بزنید مثل سرورهای قبل؟





    پ.ن: آره فتوشاپ بلد نیستم :دی
    پ.ن: آره یک اکانت گول رجیستر کردم چند روز پیش تو یک سایدی خیلی همیجوری، هنوزم تحت حمایتم نمیتونید کاری بکنید باهام :))
    پ.ن: آیدین دلم برای دعواهامون خیلی تنگ شده بود :ایکس
    پ.ن: دیدم اکانت موناکو در نهی مولتی بازی پست گذاشته خواستم بگم مث اینکه خودش از اول سرور تا الان یکی دوبار سر پوش کردن پانیش خورده =)))))))
    پ.ن: دژکول؟ یا دژکوب؟ مساله این است!



    شادکام باشید

    درود

    با توجه با اتفاقات پیش اومده از دیشب انصراف دادم از حضور در سرور و اکانت ها به ساید تحویل داده شد.

    اکانت خودم اتفاقی براش نیفتاد با وجود اینکه ساعت شش و نیم صبح هکر محترم جانشینی هاش رو برداشته بود و حالا به دلایلی مثل حضورم رو اکانت و یا نبودن همر داخل بیس و عوض کردن پسورد به هدفش نرسید. (پسورد وی پی اس هم متفاوت بوده با اون چیزی که رویان هاست میده به شکل دیفالت)


    شاید بشه بخاطر دور هم بودن با دوستان، مولتی ها
    ی سه رقمی آقایون و سایر مشکلات رو تحمل کرد ولی همچین چیزی قابل تحمل نیست.


    توصیه ام به دوستان هم اینکه "فضایی که خط قرمزی داخلش وجود نداشته باشه ارزش وقت گذاشتن و هزینه کردن نداره، سریعتر خارج شید از این فضا"

    و اما
    یک سری از افراد حتما فکر میکنن اینجا دیوان بین المللی دادگستری هست که دنبال مدرک میگردن در حالی که میشه با چند تا سوال و جواب از خودشون 99% تشخیص بدن چه گروهی مسبب اتفاقات پیش اومده هستش.

    1- کدوم گروه انگیزه انجام همچین کاری داشت؟ (واندرزن های اس ای خار چشم کدوم گروه بود که بخاطرش بیف سرورهای گذشتشون و دلیل حضور تو این سرورشون رو فراموش کردن و حتی شیر پاکتیشون رو از قفسش بیرون آوردن تا بره عذر خواهی کنه از طرف مقابلش برای مقابله با این خار چشم؟)


    ج: زئوس

    3- کدوم گروه از این ماجرا سود برد؟


    ج: زئوس

    3- کدوم گروه از نظر اخلاقی اونقدر low هستش که توانایی انجام همچین کاری داشته باشه؟


    ج: زئوس

    4- کی بعد این جریان داره از شادی زیاد وسط فروم جفتک میندازه؟ (حالا این وسط یک سری اتفاقات خارج از عرف و غیر اخلاقی افتاد به هر دلیلی (اشتباه پلیر، بی اخلاقی طرف مقابل و ...))


    ج: زئوس و شخص هادی لئو یا همون هادی علی یا هادی سیستم ما قدیمی ترا (البته اگر بشه برای همچین آدمی صفت شخص رو استفاده کرد)
    نمونش هم پست زیر:

    در مورد بک همر ها هم باید عرض کنم اگه با این کار موافقت کنم در حق حسین تی ان تی و اون بچه های که سرور قبل اون همه زحمت کشیدن شانیز به فنا داد ظلم کردم و با این امر مخالفت میکنم


    و در آخر
    این پست آخر من در این تاپیک بود و دوستان اگر ادامه بدن بحث رو جوابی داده نخواهد شد.

    همچین این بار آخری بود که تو این سرور های دوغکی با پلیرهای دوغکی تر و مولتی های n رقمیشون بازی کردم و اگر قرار به بازی مجدد باشه تو سرور همجوار بدون مولتی با پلیر های قدیمی تر و حرفه ای تر بازی خواهم کرد. (اگر daddy issues دارید با رکورد های همر و دف نمیتونید حلش کنید)




    شادکام باشید
    --علی کینگ توتن

    !هندوستان پروداکشن تقدیم میکند!

    (با شرکت آرش مانکن، کارو مخته، هادیشمس)





    باقالی ها چی میگه














    پ.ن:همین دمپایی هارو داشتی چپ دست؟ همرا شبیه فیلم هندیا بود :))

    پ.ن:هادی میخوام صیغت کنم دو ماهه برای بچه های اس ای که دیگه بهانه ای نداشته باشن:))

    پ.ن:از این باقالی ها برای بقیه بچه ها هم بیارین اگه جنسش خوبه خخخ

    پ.ن: اگه بات خودکار رو سرور خوب بود اون تراوین اصلی بعد 16 سال میزاشت رو بازی و سرورهاش !!!


    سلام خوبی

    هنوز تراوین بازی میکنی که چرچیل :D


    قبل از اینکه برسم به اصل ماجرا برای اون دسته از دلواپسا بگم که با توجه به عنوان سرور بنظر من هم این جریان رید اتومات و ... اصلا جایی تو این سرور نباید داشته باشه تا شاید باعث شه بخشی از بچه های قدیمی تر حالا از والس و تری دات گرفته تا همون ترکیبشون الدرز و بقیه تیما دوباره برگردن به بازی و تراوین دوباره رونق گذشته خودش رو بگیره.


    من خودم سرور قبلی اسپیدترا(2x) به رسول پیشنهاد دادم این جریان رید و تعدیل اتومات رو اضافه کنه به بازی تا خودش حداقل شیر بقیه رو بدوشه نه صاحب بات:D ولی خوب به دلایلی قبول نکرد ولی این سرور با اون سرورا شرایطش متفاوته و نباید همچین چیزی اصلا پیشنهاد هم بشه چه برسه به اجرا.


    اما به شکل کلی در مورد این حرفت بهنام بگم که یکی از علت های اصلی که تراوین این همه ریزش پلیر داشته تو سال های گذشته همین جریان وقت گیر بودنش بوده که خوب خودشون هم متوجه شدن و به مرور زمان یک سری امکاناتی رو اضافه کردن هر چی جلوتر رفته تا بازی راحت تر شه مثل فارم لیست، مسیر تجارت و این اواخر ویو بیلدر و سفارش دادن جشن، شک نکن که تو سال های آینده این جریان رید اتومات رو هم اضافه میکنن حالا چه دوست داشته باشیم یا نه.

    یادمه یک تعداد زیادی از بچه های کلاسیک بعد اینکه ورژن چهار اومد تا یک مدت زیادی مقاومت میکردن برای بازی کردن تو ورژن چهار ولی بعد یک مدت مجبور به پذیرش این تغییر شدن، در کل میخوام بگم سعی کنید خودتون رو وفق بدید با تغییر به جای مقاومت.



    پ.ن: من که تایم بازی تو این سرور رو ندارم ولی اگر زورت رسید آیدین رو بیار تا حداقل تو فروم بزنیم تو سر و کله هم :))

    من نمی دونم این اردک کیه تو همه چی طز میده اسمه اکانتتو بگو عمو روبرتو می خواد بدونه بگو بینم داره پیش بینیم درست از اب در میاد جنوب شرق و شمال شرق با هم بجنگن شمال غربو جنوب غرب چه بزن بزنی شه

    درکل به ما پیر پاتالای جنوب شرق چپ نگاه کنید چپتون میکنیم این و همیشه تو همه سرور ها ثابت کردیم ...

    سلام


    معمولا قبل کتیبه ها چون لینک زد و خوردی نیست و بحث های بیهوده در مورد سرورهای قبلی در جریانه پست نمیزارم ولی این روبرتو جون یک مقدار آب روغن قاطی کرده برای همین خودم قراره مکانیکش بشم;)


    پیر پاتال گرامی به جای اینکه دنبال اسم اکانت بقیه باشی لطف کن اسم اکانت خودت رو بده تا اگه تو اس ای هستی با یک پس گردنی یک حال و احوالی باهات بکنم.

    البته بعید میدونم اینجا باشی ها... اخه روبرتو کارلوس دست چپ بود...اتقافا یک چرچیل دیگه ای هم اینجا هست که دست چپ...



    شادکام باشید

    سلام و عرض ادب


    خسته نباشید میگم به پلیرهای هر چهار ساید بازی که چند ماه کنار هم خاطرات خوبی رو رقم زدیم، به خصوص بچه هایی که این متای به یادماندنی رو رقم زدن و همچنین تبریک بابت موندن پای حرف و قول و قراری که با هم گذاشتن (این برای من به شخصه با ارزش تر از صد شدن واندر بود)


    این سرور قرار بود بعد دو سال دوری از تراوین به عنوان دف ساز در کنار دوستان باشیم که با اصرار امید و رضا پلن ما به واندرزن تغییر کرد و بعدش هم ما رو مجبور کردن مولتی بسازیم به این شکل عجیب و غریب برای اولین بار.


    افتخاری بود بازی در کنار دوستان قدیمی نظیر امید و رضا انزلی و همچنین دوستان جدیدی که پیدا کردیم، بچه های اکانت انگرا که بیشترین رفاقت رو باهاشون پیدا کردم (ممد نوب زحمت کش ترین پلیر ساید بعد امید، خداییش عاشق خودت و سوتی هاتم استاد، هومن گنده ی ساید از نوع والسی اونم، فرهاد مهندس خرخون اس ای ارزوی موفقیت دارم بران انشاا.. خارج از ایران)، محمد و حسن ( Hunter Team)، مصطفی (lord star)، آرش (effect)، علی و ارش و سجاد (Capitan SE)، نیما و رضا(Youdontknowmeمحمدرضا، محمد جواد، روزبه، حمزه، مسعود و مابقی دوستان به خصوص سیاوش اسپارتاکوس عزیز که با کلیپ هاش ساید اس ای رو نگه داشت تو سرور :دی


    از تیم خودمون فرامرز، حسین کینگ بالا، ممد ماریو، ممد ترانتولا کمال تشکر رو دارم که همه جوره هوای ما رو داشتن و روی اکانتاهاشون حدود 8 میل دف برای محافظت از بنده و همچنین واندر کشیدن، همچنین حاج احمد که ما رو کشوند تو سرور و خودش پیچوند سرور رو و ممد کینگ بالای خودمون که از اخرم نفهمیدم چیکار میکرد دقیقا خخخخ


    از همه ی دوستان ساید مقابل به خصوص امین، مجید، تورج و سامان عذر خواهی میکنم اگر بعضی مواقع لحن صحبتم تندتر شد تو فروم و حرف هایی رد و بدل شد، همتون پلیر و لیدرهای بزرگ و دوست داشتنی هستید، خدا لعنت کنه این آیدین اینارو به ما از همون سرور اولمون یاد دادن تو فروم درگیری ایجاد کنیم :)))


    در اخر هم یک شوخی + تصویر همرهای اکانت که با 11 عدد مولتی ساخته شدن، البته همر سوم به اصرار امید و دو هفته بعد کتیبه ها استارت خورد سواره و پیادش (جالب بود برام اول سرور که تو دیسکورد گفتم 11 تا مولتی ساختم همه مسخره کردن و گفتن کمه :دی)



    بسم الله القاصم الجبارین


    هدیه ی اینجانب از ساید بزرگ، فتنه گر و موزیه جنوب شرق به ساید پر ستاره و سربلند شمال شرق


    کاکتوس جان داداش انتقامت رو از این امید گرفتم داداش.

    بازهم از طرف امید و ساید جنوب شرق بخاطر اشتباهی که امید کرد عذرخواهی میکنم.












    شادکام باشید

    90 درصد اکانتای هجومی شمال شرق off هستن و بازی تموم شده براشون عزیز دل

    این اکانتا آرزوی خیلی هاست میذاریم پای حسادت

    اکانت هولی هم همرش چون دیگه استفاده درستی ازش نمیشد کرد صرفا جهت ساپورت واندر تو رید بود لذت خاصی نداشت اند گیم برای هیچ کس متاسفانه

    حالا شما 90 ک گرز یه اکانت خوابیده رو خفت نذار اسمشو بعدا در طول سالهای بازی تراوینت عکسشو نذار بگو من سامان گرسو خفت کردم...

    کار کسی نیست ما رو خفت کردن یا زدن


    دوست عزیز بخدا ما هم بیکار نیستیم بشینیم صبح تا شب تو فروم پست بزاریم ولی بعضی وقت ها یکسری حرف هایی میزنین آدم رو مجبور میکنید.

    اکانت های هجومیتون تا دیشب داشتن بخاطر مدال و رنگ مدال خودشون رو به شونصد مدل سامورایی خفت میکردن الان اف شدن؟

    جنگ منحصر رو اون اکانت اف چیکار میکرد؟ چرا 90 ک گرز با n تعداد نوار زخم برگردونده شد؟

    در مورد هولی هم احتمالا اونی هم که داره برای رنک پاپ رقابت میکنه منم، نه اکانت هولی!

    خودت هم که کلا صبح تا شب نشستی ببینی کجا رو دارن میزنن تا دف بریزی پوینت بگیری...












    همر کاکتوس هم حیف شد!!

    بله متاسفانه

    اشتباه لانچر بوده

    اسم نمیبرم خودش میدونه کیه


    از این لانچرای کار درست تو همه ساید ها هستنX/



    پ.ن:با کلمات زیر جمله بسازید:

    سامان-جنگ منحصر-نوار زخم-رنک یک هجوم- خفت

    This is the end

    Hold your breath and count to ten

    Feel the earth move and then

    Dejkoob.ir































    پ.ن: ناصر جان اون کسی که باید دقت کنه شمایی، من کجا گفتم سه تا سرور؟ برو دقت کن میبینی نزدیک پونزده تا سرور گفتم. دقیقا هم منظورم همینه که گفتی، هرکی این سرورا رو بازی کرده خوشا به سعادتش، هر کی هم که جای دیگه ای بوده بدا به سعادتش خخخ

    در مورد رکورد هم معمولا تو سرورهای طولانی که ناتار داره واندر اپ میکنه و سطح پایین که کسی به کسی کاری نداره و طرف با خیال راحت میشینه کارش رو میکنه بدست میاد.


    آغاز یک پایان

    (مرسی نیما)


    برنده رو که نتونستید تعیین کنید هیچ، بازی رو هم متا براتون تموم کرد.

    (تا چند ساعت دیگه میتونید با خیال راحت برید دژکوب ثبت نام کنید)






    پ.ن: حداقل اون مرتاض منحصر رو نگهش میداشتید یک بنده خدایی که لاغری مزمن هم داره از جیب یک و هشتصد خرج کرده بود لوووول


    پ.ن: ناصر جان ادامه دادن اون بحث بیشتر از این اسپم هستش و از حوصله ی جمع خارج، فقط در این حد بگم که به جز سرورهای کلاسیک و سرور 9 راند 1 (10 ماه اولش) و اگر اشتباه نکنم سرور 14 که وسطش فیلتر شد سایت، بقیه سرورها سطحش از همین سروری که الان داریم بازی میکنیم پایین تر بوده! اینارو میدونم چون خودم اکثریت اون سرورها مدیر تاپیکشون بودم.
    اینکه شما یک سروری بازی کردی و خاطره و تعصب داری روش دلیل نمیشه اون سرور سطحش بالا بوده باشه.
    الان با اینایی که دژکوب بازی کردن هم صحبت کنی میان میگن سروری که ما بازی کردیم نامبر وان بوده خخخخ


    یه لینک برات میذارم باز کن تا اسکرین 4تا مدالو نذاری اینجا :))) حداقل 4برابرت توو پروفایلم مداله همه مدلش


    البته با یه سرچ ساده توو گوگل هم بزنی یادگار سرور8 تراوین برات میاره اینم اندگیم بازی کردن ما که بخواهیم اندگیم بازی کنیم این میشه اون سرورا نه مولتی بازی بود نه سیلور فروشی


    رنک1 مهاجمین و مدافعین و هیرو همزمانشم الکیه سرور فیک بوده :))


    خوب شد گذاشتی اتفاقا یک چیزی بالاخره، هرچند حوصله نداشتم همش رو ببینم رد کردم ولی...

    موفق ترین سروری که داشتی این بوده دیگه؟

    گفتم که شاخ سرورهای بیابون و فیک هستی میگی نه! سرور 8 راند 2؟ :))) نخندون مارو خداییش

    الان هر کدوم از بچه هایی که این تاپیک رو میخونن تو یکی از اون سرورا یک رکوردی چیزی زده.


    پوینت قهرمانت چقدر بود؟ 1/5 میل؟ پوینت هجوم چی؟ 1/5 میل؟

    اون زمانا 4 تا واندرزن رو یک اکانت دیده بودی؟

    همر کپی که تو جنگ بوده باشه و انقدر کاتا داشته باشه تا اون زمان دیده بودی؟

    خوب حالا برای اینکه ندیده از دنیا نری دوباره برو تو پیوستی که برات گذاشتم تا تو افق محو شی


    ولی خداییش آفرین دفاعی هات رو دوست داشتم ایشا.. یک سرور بیا پیش خودم دف سازی کن برام...این فرامرز و ممد ماریو این کاره نیستن خخخ


    اینارو دارم میگم که بدونی در حد کل کل با من هم نیستی چه برسه بچه های قدیمی تر مثل هادی...

    اینم پست اخر بود دیگه حوصلت رو ندارم بیشتر باهات بحث کنم


    بجای اب پرتقال هم دوغت رو بخور:)))



    #من_جیره_خوار_تورج_هستم


    اگه واقعا سرور9 بازی کرده باشی سرور9 اولین سرور ورژن4 بود ما هم ورژن3.6 اسم اکانتمون همیشه کیارش55 بود با تغییر ورژن تراوین اسممن عوض شد akhilius اون سرور هم رنک3 رید بودیم هیچ سروری هم دنبال شاخ بازی نبودیم شاخ شکن بودیم باید ببینی از کی استعلام گرفتی


    به بقیه صحبتات کاری ندارم به قول معروف بلا بلا بلا بلا...


    اره بازی کردم یک اسکرین هم برات پیوست میکنم اینجا تا دیگه در مورد رنک سه غارت و اینا صحبت نکنی. اتفاقا نیما هم رو این اکانت لاگین میکرد بعضی وقتا برای تست ورژن جدید.

    لطفا نیما رو قاطی کل کل هات نکن درست نیست.


    میدونی چرا نمی تونی رزومه بزاری مث من؟ چون به قول خودت هر سرور رو دو سه ماه بازی کردی ول کردی رفتی هیچکس هم نمیشناسه همچین پلیری رو هیچ کجای دنیا با اوردن اسم ممد موکسی و پیمان هم بزرگ نمیشی عزیز دلم. تو که اسم نگار و همه رو اوردی فقط مسعود تام و جری خار داشت این وسط؟ خخخ

    منم سرور دو سه ماهه زیاد بازی کردم ولی هیچ کدوم رو امضا نمیکنم.


    الانم چند تا مولتی باز ان ای دورت جمع شدن ازت تعریف میکنن خیال کردی خبریه... اینارو مولتی هاشون رو ازشون بگیری دماغشون رو نمیتونن بکشن بالا چه برسه به اینکه چند تا واندرزن بکشن.


    جالبه یک عده از اول سرور میگفتن زئوس بیاد یک سرور از اولش اعلام امادگی کنه ما میام ال می کنیم و بل میکنیم الان که اعلام امادگی کرده همشون رفتن زیر چادر ادمین رو بهونه میکنن.


    ما که دیگه نیستیم حالا حالا ها ولی اگر دوباره ای ار راه اندازی شد یک روزی میام برات چند جلسه کلاس اندگیمی میزارم خوب یادبگیری;)


    #جیره_خوار_تورج


    آنتی اسپم: مرتاض یونیک ش ش








    توو هیچ سروری نه اسمتو شنیدم نه توو تاپ دیدمت تا بعد فیلتر :


    حوصله ی بحث و کل کل ندارم، در حدی هم نمیبینمت که بیشتر از یک بار ریپلایت کنم ولی نمیتونی تاریخ رو تحریف کنی گل پسر


    هادی با وجود اینکه رقیب ما بود سرور 8 راند 1 ولی از هر کسی که اون سرور رو بازی کرده باشه بپرسی بهترین بازیکن اون سرور کی بود بهت میگن هادی! سطح اون سرور هم که برای همه روشنه، به مدت چند ماه خواب و خوراک رو از بچه های ما (والس) گرفته بود.


    اتفاقا کسی که باید بیاد بگه قبل فیلتر کجا بوده جنابعالی هستی، ما که از هرکسی استعلام گرفتیم این بنده خدا کیه هیچکس نمیدونست. احتمالا شاخ بازی هات مال بیابون های بعد فیلتر و دژکوب و اسپیدترا بوده.

    حالا هم بجای کل کل با بزرگ تر از خودت برو بشین همون دستورات تورج برای اختلاف انداختن بین ساید های متا تو فروم رو اجرا کن!


    بدو...بدو...تا واندر صد نشده...


    از قبل زدن این همرا تصمیم گرفتیم جوری بزنیم که اگه واندرا به حدی که میخوایم پایین نیومدن اس ای برنده بازی بشه برای همین همر اکانت من به واندر اس ای میخوره که این همر مست شد با تصمیم بچه ها ساید بعدا در فرصت مناست پست اخر بازی رو میذارم

    درود


    اول خسته نباشید میگم به بچه های ش ش بخاطر همرهایی که چهار ماه زحمت کشیدن براش، موفق باشید هر کجا که هستید.


    اما چند تا نکته این وسط هست باید گفته بشه.


    مطلب اول در مورد مست کردن همر با توجه به دفی که روی واندر بود اگر مست هم نمیشد واندر میومد رو لول 68 که بازهم بالاتر از بقیه واندرها میبود! ( تصویر دف واندر و شبیه سازی بدون مست شدن همر در داخل پیوست) پس لطفا منت نزارید سر اس ای بخاطرش.


    مطلب دوم تلاش های تورج جان سیاست مدار بزرگ بود که برای به هم زدن متا پیک هاشو (ملیجک های ش ش) یکی یکی برای همه ساید ها فرستاد که ما شما رو نمیزنیم شما هم مارو نزنین، که خوب یکی یکی این درخواست ها توسط لیدرهای متا رد شد (شاید اگر حاج احمد به جای امید لیدر بود قبول میکرد خخخخ) به جز یک مورد که با هماهنگی بقیه لیدرها بود (حوصلمون سر رفته بود حقیقت خخخخ)
    بعد اینکه این تلاش ها بی نتیجه بود و اون ساید هم همر بلند کرد رو ان ای و تو دفاع واندر اس ای هم کمک زیادی کرد :ایکس دیگه چاره ای نبود جز انجام عملیات انتحاری که امروز شاهدش بودیم و خداحافظی از سرور.


    همینجا باید تشکر ویژه کرد از لیدرهای سه ساید امید و پارسا و ارش و هادی و ناصر و صادق که پای حرف و قول و قراری که گذاشتن موندن تا لحظه اخر با وجود پیشنهاد های وسوسه کننده ای که از طرف تورج جان دریافت میکردن.


    قبل از پلن امروز هدف سه ساید نبردن ش ش بود و براشون فرقی نداشت که واندر به غیر اونجا تو کدوم ساید صد بشه ولی بعد از اتفاقات امروز تصمیم گرفته شد واندر متا در جنوب شرق صد بشه (دقت داشته باشید که لیدرهای سه ساید متا همچین تصمیمی رو گرفتن و ش ش در حد و حدود اینکه بخواد برنده ی بازی رو تعیین کنه نبوده، نیست و نخواهد بود)




    شورای لیدری جنوب شرق


    وقتی میگن بدون بات و وی پی اس و مولتی فقط لب و دهن داخل فروم هستید برای همینه!


    بعد خفت گیری ظهرانه دفعه قبل... این بار خفت گیری شبانه...میگ میگ...
    پلیس فتا همین روزاست بیاد بچه های اس ای رو بگیره بخاطر اینکارا
    :D


    # فارم های دیروز_شاخ های امروز







    پ.ن: حسن خطرناکه حسن:D

    پ.ن: صاحب همر قبلی که خفت شد بیاد خودش معرفی کنه...

    لحظه آخر که حرف خوبی نیست :))

    پسر خوب از بعد کتیبه 3 به 1 هست سرور...

    بعدش میگی لحظه آخر؟؟؟

    خودتو یه چیز دیگه فرض کردی؟ یا دوستایی که قراره پستت رو بخونن رو خر فرض کردی؟؟

    ویرایش شد.
    اصلا فهمیدی چی گفتم؟ برو یک دور دیگه بخون...

    متا با اس دبل تا تایم نقشه ها بود


    الان پلنتون غیر این بوده که با اس دبل متا کنید و بزنید دو تا ساید دیگه رو بترکونید تا موقع نقشه ها، بعدش که خودتون موندین و اس دبل بزنین فاتحه اونا رو هم بخونید با خیال راحت؟


    یادمه وسطای سرور یک جلسه تو اس ای گذاشتیم برای بحث متا و ...

    نتیجه گیری اون جلسه این بود از اونجایی که ان ای با این همه پلیری که اورده و خرجی کرده نمیشینه صد شدن واندر متاش رو ببینه پس کلا باید بیخیال متا با این ساید شد.


    اما در مورد این تلاش دوستان که دنبال اختلاف انداختن بین سه تا ساید هستن، که خوب همیشه ممکنه یک عده هم تو این دام بیفتن، عرض کنم که از اونجایی که به شکل تقریبی نصف دف سرور (که راحت بالای 80 حتی 90 میل میتونه باشه) داخل ان ای هست، کوچیکترین اشتباه محاسباتی میتونه نتیجش خودکشی باشه برای این ساید ها، چون حتی سوپر همرهای سرور هم نهایت بتونن دو لول همچین واندری رو بیارن پایین.



    شادکام باشید