Posts by mamad.secular

    سلام یک سوال را فقط روشن جواب بدین الان ادمین چجوری به جنوب شرق کمک کرده برای این دیوار ها ؟ قبل از جواب دادن پیشنهاد میکنم امکانات پنل را در نظر بگیرید که باعث نشه بحث به خاشیه برود

    سلام محمد جان بهتره خودمون رو گول نزنیم

    سئوالات ما هنوز جواب درستی بهش داده نشده مخصوصا این که تیم بزرگ دفکوردی استاد البرز فوق تخصص تشویق بچه ها برای ساخت دف چجوری تو دو پلن قبلی یه تشخیص ریزم نداشتن الان چجوری به این واضحی تارگت ها رو متوجه شدن که فیک ما داره لینک سبز میاد اما تارگت های ریل پر دف بوده؟؟؟

    یا استاد سرلشگر که پی ام می ده منو خراب کردی برای چی به بچه های سایدت این جریان رو گفتی که بزارن کف فروم؟؟ایا غیر اینه در وله اول هر کی برای سایدش بازی می کنه؟؟ این استاد یه همر ما رو طبق گفته های مسخره البرز و اون پی ام ها که همه می دونن و استاد ایدین فوق تخصص گرفتن اینجور سوتی ها الان حضور ندارن بگن که مست کردن تو رتبه تاثیر نداره نیستن که بگن ؟باشه ما هم می گیم این بر حثب اشتباه شما و این جریان رو نمی دونستید ۵ تا تارگت هم حذف شد باهاش. ۲۰ تا دیگه رو چه جوری حدث زدی که فیکه؟؟؟


    بعد یه سوال بزرگ بجای ول وشو و بلوک جواب می دادی دومین همر رو چجوری فهمیدی مست هستن؟؟؟ وقتی حتی خود تیم هم نمی دونست تا قبل از این که شما بگی؟؟؟

    پ.ن: علم غیب چه کارا که نمی کنه.....

    پ.ن: یک ساعت قبل لند تبریک به دف کورد یعنی همه تارگت ها پره دفه نه این که فیک لینک سبز بیاد این اطمینان و تبریک ها رو کجا بزاریم؟؟؟ مخصوصا امردادی تا قبل لند پلن اولش جرات نکرد تو فروم یه کلوم حرف بزنه؟؟؟

    تبریک می گم به همه بچه های تیم مخصوصا زاوش و مصطفی عزیز بابت طراحی زیبا و میثممون بابت بی خوابی 24 ساعته ،تیم لانچری مخصوصا مهدی لوسیفر وسامان ومحسن و کل بچه ها که هر کسی به نحوی نقش آفرینی کرد ،میز 6نفره تحلیل و ساناریو های مختلفی که پیش روی پلن بود از اینسرت های احتمالی و دفاعی که ممکن بود تو تارگت ها جمع بشه. عامل برتری که باعث پخش دف و گمراه شدن تیم دفکوردی ساید حریف شد بالا بودن تعداد تارگت ها و 3 سناریوی مهم دیگر این پلن بود که ذهن حریف رو دقیقا تو تارگت هایی که می خواستیم مشغول کرد.


    پ.ن؛اشکان جان با توجه به شناختی که از شما دارم بی شک جزء دفکوردهای خوب تراوین هستی و می دونم شما هم از صبح زحمت کشیدی طبق قراری که اول سرور گذاشتیم بنا بر ارائه دادن بهترین عملکرد برای لذت بردن بیشتر از سرور ما سعی خودمون رو کردیم اما این چیزی از خوبی های تو کم نمی کنه رفیق:love:

    دوست عزیز شما چیزی استفاده می کنید؟؟؟

    من دنبال یه کاسبم که جنسش رو حساب کتاب تاثیر داشته باشه!!!!!

    یبار اشتباه می کنی می گی معذرت می خوام یه دستی بکش دیگه! بعدا دوباره یه سوتی دیگه بده

    2.2 میلیون رو چجوری حساب کردی؟؟؟

    380 کی رو چجوری حساب کردی؟؟؟

    تو خودت یه فارم تپلی:saint: یه واحه هم ازتون بگیریم امپریال با اون دفی که صبح دیدی بیشتر از 5 کی گندم خورش نیست! پس مواظب واحه هات باش:thumbup:

    ماشالله تا 20 خونه اکانت امپریال هم که فارم تپل هست که اینجوری منبع بده



    پ.ن:اگه جمعتون نکرده بودن هنوز داشتید قهرمان می کوبیدید با نیرو های اکانت های( کم پلیرتون) به امپریال:D:D:D17تادونه تبری و 7 تا استپ سوار و اینا در جریانی که عکس نزارم بساط خنده فروم فراهم شه دنیای لینک و عکسید از ما چیزی نزارید ناموسا شماها:thumbdown:

    از عاقلتون حداقل یه مشاوره بگیرین بعد پست بزارید

    پ.ن:اشکان سرلشگر بیا اینا رو جمع کن داداش خدا بد نده منتظریم حاجی:love::love::love:

    درود محمد جان بامزه کی بودی عزیزم :دی

    بله هرچیزی هزینه داره

    و باید هزینش پرداخت شه

    جان تو قلبه تو طبقات بالایی ایت بار ناراحتم کنی میفرسمت انباری قلبم

    کان هم دیگه دیف نمیدم :دی

    اشکان جون دوست داشتم دوباره کنار هم بازی کنیم و لذتش رو ببریم اما چه کنیم از این داستان کل کل هایی که می شه و تیم بندی ها و نظرات لیدرین" امیدوارم از این سرور اوج لذت رو ببریم تا مرحمی باشه بر این دوری8o

    وضعیت دیشب رو که خودت بهتر می دونی جمع کردنش داستانی بود

    لامصبا می خواستن اونجا نفت استخراج کنن انگار 60 موج.خخخخخخخخخخخخ

    تشکر بابت همه چی

    دفکورد کار درست:love::love::love:

    داخل بازار اینجا خرید و فروش جنس با سیلور انجام می شه و ما وقتی در مورد تراویین و بازار صحبت می کنیم از سیلور حرف می زنیم منظور بنده 1 میلیون سیلور بود

    220 کی هم مال شما حالا 770کی معادل 3800 تا گلد برای یه اکانت تا اخر سرور بسه. بهتر از این توضیح بدم یا برای شما گنگه هنوز چون برای کس دیگه ای نا مفهموم نبود.

    قبل از این که بیاید داخل فروم و اینجا الکی صفحه هات رو ببرید بالا یه تحلیلی داشته باشید یکم تفکر کنید بعدا.....


    پ.ن: شما از اونایی که داری پا می زنی؟؟؟؟ زمانی که واسه فروم می زاری رو پا بزن سلطان

    دوست عزیز سلام

    بنده شخصا شما رو صرفا از روی پست های فروم تون میشناسم و به نظر آدم منطقی بودید و اینکه بخاطر 2 تا مهاجر توی یه سرور دیگه و مشکلات شخصیتون با یکی دو نفر همر رنک سه سرورو کوبیدید به دیوار(که البته اختیارش با خودتونه) و یکی از برگ برنده های سرور رو به همین راحتی تقدیم دشمن کردید برام جای تعجب داشت.


    فکر کنم همه فقط ازتون یک سوال دارند که چرا دف روی مرتاض رو در حالی که روش اتک بوده بک دادین؟

    ممنون میشم این سوالو با جزئیات پاسخ بدید.

    سلام بر خلاف شما که از اول سرور بار سنگینی رو به دوش کشیدی و هر چی به خودت و تیم همرات گفتن و شما همچنان ادامه دادی به بازی کردن و هدف بی نتیجت و با اون چکمه ای که گرفتید و خوابوندید کار خواستی هم نتونستید انجام بدید ما اعصابی مثل شما نداریم حداقل حرف از کسایی رو تحمل می کنیم که در سطح خودمون باشن و هر چیزی رو تحمل نمی کنیم از جنوب غرب کتیبه دیگه هم رفته مثل احمق جای سئوالی هم نبوده که چرا؟

    ولی چیزی که بیشتر از همه اساتید رو سوزنده بیگ اکانت بوده که نتیجه زحمات بچه ها بوده. حتما کسی رو با ارزش ندیدن که همر رو تقدیمش کنن

    اما در مورد کتیبه برده شده همر چسبیده به کپ هیچ ساپورتی نداره قرار بود به ساید تحویل بدیم ولی پر رو بازی گلد ساپورت ساید باعث شد اونم بزنیم جایی که ضرری برای کسی نداشته باشه به همین دلیل همر خوابونده شد و دیگه نمی تونست گندم منفی ده مرتاض رو بده 3 ساعت دفاع رو لاست بود من خودم همه رو شخصا بک کردم بچه هایی که علاقه به بازی دارن خسارت نبین دف دو تا از بچه های خودتونم اونجا بود و اصلا هم برام مهم نبود اتک فکه یا می تونه ریل باشه مهم ساپورت کردن همر خودم تا لحضه اخری بود که دیوار بشه و کلا هم موافق بحث های چنین داخل فروم نیستم و سئوالی هم اگر برای اساتید ساید 5ام مونده داخل دیسکورد پاسخ گو هستم

    پ.ن: تو سایدی که لیدرش علنی بر می گرده می گه همه زیر حرفاشون می زنن ما هم می زنیم شما از چیزی تعجب نکن چون مرد از دهن حرف می زنه نه از جای دیگه.....

    با سلام خدمت همه دوستان

    اول خدا رو شکر که پارسا در سلامت کامل به سر می بره و واقعا با هر قضیه ای دیگه نباید شوخی کنیم.

    با کل کل های موجود تو سرور کاری ندارم

    خسته نباشید به بچه های جنوب شرق تا به اینجا عالی کار کردن تو پلن ها و سرور هم روز به روز داره جذاب تر می شه

    امید واریم شمال شرق هم با این همه حجمه از اکانت و همر و دفی که می گن دارن دست به کار بشن و به امید خدا لذت کافی رو از سرور ببریم


    پ.ن: چراغا هم قشنگ بود:D

    با سلام


    من قبلا به خودم میگفتم چرا سایدی پلن گسترده نمیره یا به قول معروف بزن بزن ها شروع نمیشه اما امروز خود بنده دوبار با صفحه سفید مواجه شدم که دلم به حال اون بنده خدایی سوخت که بخواد تو این موقعیت اینسرت کنه و از پریدن دهکدش جلوگیری کنه یا یکی بخواد دقیقه 90 کتیبشو جابجا کنه که این وضعیت سبب شه کتیبه رو از دست بده.

    حالا به لیدرها و پلنرها حق میدم اقدامی نکنن چون درصد ریسک فوق العاده بالایی داره.:(

    سلام واقعا فکر می کنم وقت گذاشتن و هزینه کردن تو این سرور خیلی حیف باشه چون مشکلات هیچ وقت تمومی نداره!

    کتیبه ها آزاد شدن ما رو اکانتمون جنگ اموزه رید هامون نمی شینه!!!!

    و قرار بود حدود 1ماه پیش این مشکلات برطرف بشه اما هر روز سرعت لود سرور پایین تر میاد و ما همچنان در قسمت اعلانات اکانت با این RESTART ENGINEسر و کله می زنیم.

    فقط 20 روز پیش 48 ساعت درگیر بودیم که اخرین بروز رسانی های سرور انجام بشه ولی متاسفانه تایم ازاد سازی کتیبه 1 ساعت تغییر کرد این سئوالم پیش میاد که اخرین بروز رسانی ها انجام شده بود تغییر تایم کشور چرا پس لهاز نشدش همون تایم که به این مسئله برنخوریم؟؟؟؟؟

    یا این که واقعا تو این سرور نباید پلن رفت؟؟؟؟؟

    دوست عزیزی که حتی اسمت رو هم نمی دونم. یا شاید در حدی نیستی که بشناسمت که اگه بودی خودت رو معرفی میکردی.
    رزومه من کاملا مشخصه چه توی آی آر چه دژکوب .
    این سرور قرار بود بازی کنم و ثبت نام هم کردم ولی به دلیل مشکلات شخصی نتونستم بیشتر از یه هفته پلی بدم. الانم به خاطر تعطیلات نوروز یه چند روز خونه نشین شدم و به فروم سر میزنم .اکانت رو هم سپردم به دوستان . اینارو گفتم که فکر نکنین از شما یا دوستاتون ترسیدم و در رفتم . من گفتم با 2 ک رعد میزنمتون . شما هم به جای اینکه بازی نکردن من رو تو این سرور بزارین تو تالار افتخارات نداشتتون، با سزارهاتون بیاین همین اکانت در حد مولتی من رو بزنین .اصلاٌ من لات کوچه خلوت ، شما چرا جای اینکه وایسیین از دور فحش بدین نمیاین وسط دعوا.

    درود بر همگی دوستان
    تشکر می کنم از مصطفی عزیز که اکانت رو در اختیار ساید قرار دادن
    پیشینه ی شما مشخصه و هم چنین افتخارات و نزد دوستان دارای احترام هستید "اگر در این سرور هم قسمت نشد پلی بدید هستیم که به دوستان حد و حدود رو داخل سرور نشون بدیم
    دنبال مجازی و لاتای مجازی وامتیاز هم نیستیم حرفمون رو تو بازی می زنیم


    و در اخر امید دارم لیدرین ساید ها سطح خودشون رو زیر سئوال نبرن ودوستانی رو که خونه نشینی و قرنطینه بهشون فشار اورده ودرک کافی از فضای بازی و فروم رو ندارن و با هر کسی وارد بحث می شن واحترام سن وسال رو نگه نمی دارن" از فروم جمع کنن و روال فروم بره به سمتی که از کل کل خارج بشه و صرفا به مطالبی بپردازیم که همه دوستان لذت کافی رو ببرن به کسی هم توهین دیگه نشه .


    باشد که رستگار شویم.

    درود فراوان بر تمامی اعضای سرور
    در جواب برادرمون باید بگم من نمی دونم شما کی هستی ویرایش شد و این که کی قندت رو انداخته اما اینو یاد بگیر که هر حرف یا مشکلی که داری تو جای درست خودش بزن اینجا فروم هست نه دفتر مدیر مدرسه اگر شما با لیدری میدری چیزی مشکل داری جاش اینجا نیست و جنوب غرب با تیم های مقتدری که داخلش بازی می کنن ساید بسیار خوبی هست وثابقه لیدری بالا شما خودت نیاز به شفاف سازی داری که با عقبه ی سنگینی که تیم ما داره و داخل جنوب غرب بازی می کنه این بحث ها رو مطرح می کنی.
    اگر برات دشواری پیش امده نامه می زنی اکانت ادرس روم بهت می دم حلش می کنیم و نهایتا اگر کنار نیایم یه چایی نبات می دم بخوری قندت میزون شه.

    تشکر از شما بابت تایمی که گذاشتی و نقد و تحلیل اکانت های رنکینگ سرور بسیار جالب بود.
    ولی خب ما همچنان علاقه شدیدی به شوالیه توتن داریم <3 :D