نقد و بررسی سرور فینال | آغاز 25 بهمن 1398 |

  • سلام رضا جان،چطوری پارسال دوست امسال آشنا...
    به نظر من یکم شمال شرق توی فروم نویسی منسجم عمل کنه...
    الان شفاف سازی میکنید این نظر شخصی شماست یا تیم لیدری شمال شرق؟


    با احترام

    سلام پارسا جان
    مسئول فروم ساید شمال شرق به زودی اعلام میشه
    شما هم مواضع خودتون چ الان چ زمان کتیبه در صورت جدا بودن از ک .بردارا رو لطف کنید توضیح بدید تا همه بدونن
    با تشکر

  • خداییش همین که تو تو NE هستی خیالم راحته که نمی تونن 100 کنن :D :P :P یرگرد وطنت :D

    چطوری امیر خوبی


    حاجی همون سروری که باورت نمیشد بردیم رو یادت که کی جمعش کرد یادت رفته ؟؟؟؟


    وطن که همیشه جای ماسات ولی خب امدیم این ور که حال 4نفر از اون ور بگیریم :D :D :D


    امیر دف نده بهشون 100میدم :P :P :P

    شاخ بودن توی فضای مجازی مثل پولدار بودن توی بازی GTA میمونه! :saint: :saint:


    MONAKO مامور مخفی

  • سلام پارسا جان
    مسئول فروم ساید شمال شرق به زودی اعلام میشه
    شما هم مواضع خودتون چ الان چ زمان کتیبه در صورت جدا بودن از ک .بردارا رو لطف کنید توضیح بدید تا همه بدونن
    با تشکر

    قبلا کامل درمورد این موضوع پستی رو گذاشتم ولی دوباره اعلام میکنم

    مجموعه جنوب غرب و کلاه برداران دو تیم کاملا مجزا هستن و کاملا سبک بازی و سیاست های جداگانه دارن.

    از اونجایی که تیم کلاهبرداران توی سرورهای قبل فیلترینگ همیشه اس دبل بودن و سبک بازیشون با ما زمین تا آسمون فرق میکنه با هم به این نتیجه رسیدیم که میتونیم به عنوان همسایه بازی کنیم در صورتی که هیچ اتکی بین ما رد و بدل نشه (نپ) و هرکی کار خودشو بکنه.

    در مساعل درون سایدی همکاری کوچیکی باهاشون داشتیم مثلا سر ۱۵ کراپ ها که مناطق ما و کلاهبرداران مجزا باشه اگر دقت کنید تیم ما کلا بالای مپ هست و کلاهبرداران پایین مپ این نشانگر دوگانگی دو تیم هست.

    برای برقراری صلح و آرامش در ساید جنوب غرب شاید در مساعل درون سایدی همکاری کوچیکی نظیر ۱۵ کراپی ها و یا غیره که سود هر دو طرف در اون باشه داشته باشیم. اما در مساعل خارج سایدی و سیاست خارجی به هیچ عنوان سیاست هامون با هم جور درنمیاد و به خاطر همین تصمیم گرفتیم که در این موضوع کاملا مجزا عمل کنیم و هرکی راه خودشو بره.

    این موضع ماست ... شخصا دوست دارم روال به همین صورت باقی بمونه حالا اگر شما و چه ساید های دیگه بخواین این دو گروه رو از یک چشم ببینید نتیجه چیز دور از انتظاری نخواهد بود که فکر کنم خودتون به این موضوع اشراف داشته باشین.

    امیدوارم شفافیت لازم انجام شده باشه

    با احترام


  • امیدوارم شفافیت لازم انجام شده باشه

    سلام.


    دو تا سوال داشتم
    یک اینکه تیم مذکور که سیاست هاشون از شما جدا هست احیانا تمایل به گرفتن کتیبه از ج.غ ندارن؟‌ و اگه بخوان شما راضی میشید که کتیبه های جنوب غرب رو این تیم داشته باشن؟ یا به صورت کاملا اتفاقی این تیم کتیبه ای هم از ساید ج.غ نمیخواد؟


    دوم و مهم تر اینکه اگه فرض بگیریم فردا روز یه تعداد از پلیر های ش.ش تصمیم بگیرن سیاست های مستقل نسبت به ساید ش.ش داشته باشن و به صورت کاملا مستقل برن وارد جنگ با آقای ایکس و ساید ایگرگ بشن آیا خود شما اون عده از پلیر های "مستقل" رو با مابقی ش.ش به یک چشم میبینید یا خیر؟


  • سلام
    به نکته خوبی اشاره کردین


    یک اینکه تیم مذکور که سیاست هاشون از شما جدا هست احیانا تمایل به گرفتن کتیبه از ج.غ ندارن؟‌ و اگه بخوان شما راضی میشید که کتیبه های جنوب غرب رو این تیم داشته باشن؟ یا به صورت کاملا اتفاقی این تیم کتیبه ای هم از ساید ج.غ نمیخواد؟

    دوست عزیز حساب کن تیم ما و تیم شما توی یه ساید باشن آیا شما راضی میشی همه کتیبه ها مال ما باشه؟ طبیعطا نه هنوز صحبتی در این مورد با تیم کلاهبرداران نداشتیم ولی خب فکر نمیکنم بگن ما کتیبه نمیخوایم.



    دوم و مهم تر اینکه اگه فرض بگیریم فردا روز یه تعداد از پلیر های ش.ش تصمیم بگیرن سیاست های مستقل نسبت به ساید ش.ش داشته باشن و به صورت کاملا مستقل برن وارد جنگ با آقای ایکس و ساید ایگرگ بشن آیا خود شما اون عده از پلیر های "مستقل" رو با مابقی ش.ش به یک چشم میبینید یا خیر؟

    منظورتون کاملا مشخصه و باید بگم صورت مسئله رو پاک میکنی اما خب پاسخ رو اینجوری میدم که اگر شواهدی نباشه نظیر جا بجایی دف و غیره.. درصورتی که با اون ساید توی متا نباشیم خیر به یک چشم نمیبینیم.


    اما رک بگم اینکه که ذهنیت این رو دارین که یه تیم رو جدا کردیم که اینو اونو بزنه خودمون بشینیم یه گوشه کاملا اشتباهه چون این سبکا قدیمی و لوس شده... یه تیم اومده توی جنوب غرب و از ما جداست حالا احیانا اگر اتفاقی افتاد و از طرف اون تیم حرکتی شد روی یه ساید و اون ساید کل جنوب غرب رو تارگت کرد، ما هم به ناچار اختلاف نظرهامون رو با کلاهبرداران کنار میزاریم و با اون ساید درکنار هم میجنگیم. این اون نکته ای بود که گفتم دور از انتظار نخواهد بود و تصمیم گیری این موضوع به لیدر های هر ساید بستگی داره. و اینکه بخواین الان برین یه تیم مجزا درست کنید همون لوس بازی قدیمیه که پیشنهاد میکنم وارد این بازیا نشید و یک موضوع ساده رو انقدر پیچیده نکنید.


    حالا نمیدونم چرا دوستان شمال شرق با فواصل ضربدری و تایم بالای اتک ها انقدر از اس دبل حراس دارن...


    فکر کنم از شفافیت گذشت ذلال شد :D


    با احترام

  • یه تیم اومده توی جنوب غرب و از ما جداست حالا احیانا اگر اتفاقی افتاد و از طرف اون تیم حرکتی شد روی یه ساید و اون ساید کل جنوب غرب رو تارگت کرد، ما هم به ناچار اختلاف نظرهامون رو با کلاهبرداران کنار میزاریم و با اون ساید درکنار هم میجنگیم.

    سلام


    اقا حالا اومدی همون سایدی که خواست تلافی کنه حرکت این تیم رو چه تظمینی میدید از کل جنوب غرب دف ارسال نمیشه واسشون؟

  • سلام


    اقا حالا اومدی همون سایدی که خواست تلافی کنه حرکت این تیم رو چه تظمینی میدید از کل جنوب غرب دف ارسال نمیشه واسشون؟

    سلام
    طبیعطا پوینت دف نشانگر همه چیز خواهد بود. ولی بدون شک این حرکت نشانه اعلام جنگ کل جنوب غرب با اون ساید خواهد بود که ما دنبال دردسر نیستیم.


    با احترام

  • یا سایدتون رو جمع کنید و متحد باشید یا اگه نیستید فردا روز حق ندارید از خودتون یه مجموعه رو جدا بدونید

    جسارتا چون شما رو نمیشناسم و فکر نمیکنم در جاییگاهی باشین که اعلام مواضع سیاسی کنید و صرفا نظر شخصی خودتون رو اعلام کردید که قابل احترامه پس به این جمله شما پاسخی نمیدم.


    اما به نظر من زیاد جدی نگیرین این موضوعات رو و کار خودتونو کنید اینکه ساید ما چه شکلیه چه جوری میچرخه به خودمون مربوط میشه و اینکه شما چه عکسل عملی نشون بدید تماماً به خودتون مربوط هست.


    صرفا دوستمون سوالی پرسید و پاسخشون رو دادم.




    با احترام

  • به قول دوستانتون اینجا تراوین نیست اسپید تراست!!! با اون قوانین بخواین بازی کنین که شما باید بری یه قول دوقولتو بازی کنی!!
    ساید اس دبل کاملا با برنامه داره پیش میره و اتحاد کلاه برداران کاملا با برنامه خودشون وارد ساید شدن و دارن بازی میکنن!! تنها یه نپ موجوده بین این اتحاد و ما.
    شما که هیچی حتی مولتی هانتر نمیتونه به ما بگه حق داریم یا نه!!
    همیشه قبل صحبت با لیدرات هماهنگ کن بعد تایپ کن یه وقت دیدی خراب کردی حرفای لیدراتو!

    هیچ کس زیبایی ها را به یاد نخواهد آورد، ما تنها برندگان را به خاطر می آوریم.

  • سلام سلام سلام


    واسه اونایی که نمیشناسن میگم سجاد هستم ملقب به سید سعی میکنم تا اونجایی که میشه وارد بحثی نشم و حرف هامو با احترام بگم خدمتتون اما چند تا به توچه رو باید خدمتتون عرضه بدارم


    ساید sw هر سیاستی داره به توچه


    پارسا توان جمع کردن ساید رو نداره به توچه


    Sw متحد نیست به توچه


    سیاست کلاهبرداران هر چی هست به توچه


    و اما حرف آخر


    برای اونهایی که نمیدونن میگم تیم کلاهبرداران سرور پیش رو تو خاک se بازی کرد و با امید عزیز یکپارچه شد ولی چون سیاست های این اتحاد با هیچ اتحادی جور در نمیاد نه تونستن بازی کنن نه تونستن کمکی به ساید کنن ( حتی جلو پای se سنگ هم تنداختن مثه رید دادن مولتی های se)


    این سرور تصمیم گرفتیم با اتحاد اصلی یکی نباشیم تا هم ما به بازیمون برسیم هم sw . پارسا و تیمش تا حالا با هیچ یک از اعضای کلاهبرداران نه سروری هم بازی بوده نه همکلام ( حالا شما بشین واسه خودت پازل بچین که کی به کیه )
    اصلا دوست نداشتم که اینجوری و با لحن تند حرف بزنم اما خدا رو شکر چند نفری هستن که بشناسن ما رو واسه من نه مولتی مهمه نه تعدادپلیر. واسه این اصلا به اکانت های بیشمار ne گیر ندادم چون همیشه دوست داشتم حریف قوی تر از خودمو شکست بدم
    حالا شما هم دوس داشتید بیاید ادای ما رو در بیارید سایدتون رو دوقطبی کنید البته اگر پلیر دارید هیچ سایدی بیشتر از 50 نفر نیست همه خوب میدونن همه مولتی اکانت هستن حتی خود sw که با کلاهبرداران شدن 80 نفر البته مشکلی هم نیست هر چی میخواید درست کنید کنید اصلا بشید 3 تا تیم مهم زد و خورد هست که ما میزنیم حالا زدید هم میخوریم :) .

    سایدی که تو خودش نپ بسته یا خیلی بقیه رو ساده در نظر گرفته یا اینقدر نوبه که توانایی جمع کردن سایدشو نداره و خواهش التماس میکنه بقیه سایدارو که اگه گروهی از سرزمین ما کاری کرد با ما کاری نکنید

    اول یه به توچه ویژه خدمت شما .دوما دیدم پارسا ریپلای نکرد گفتم تیرت به سنگ نخوره دوس داشتی یکی از بزرگای تراوین ریپلایت کنه که نشد حالا ما بزرگ نیستیم اما واسه دفعه اول یه نیمه حرفه ای هم ریپلایت کنه بد نیست



    پ.ن : رفقا الکی ریپلای نکنید 20 نفری هم سر من نریزید که من مثه احسان ساکت نمیمونم من جواب ریز و درشت رو میدم.
    لیدرهای ne یه کاری کنن چون انگار پلیرهاشون از کلاهبرداران ترسیدن اگر امثال امیر و امین کیا سامان وووو.... نمیشناختم جمع میبستم ne رو اما میدونم شما خانه بدوشان غم سیلاب ندارید :)

    بس تجربه کردیم در این دیر مکافات. با دردکشان هر که درافتاد برافتاد

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط 33yed ().

  • سلام
    این حرکت سیاسی تر به نظر میرسه تا اقدام جنوب غرب
    میاید میگید این حرف منه ربطی به شمال شرق نداره
    ولی sw با کلاهبرداران دستش تو ی کاسه ست و می‌خواد se ‌‌‌‌‌‌‌‌رو‌ بزنه در غیر این صورت عرضه جمع کردن ساید رو ندارن ؟!!
    چرچیل
    !!
    Sw!!
    Se!!
    جنگل؟!
    شیب ؟!
    بام؟!!




    balckwolf

  • من به احترام تیم لیدری شمال شرق تحلیلم رو در مورد جنوب غرب پاک کردم


    نظرات من ربطی به سیاست شمال شرق نداشت اما مثل اینکه عده ای اونقدر زورشون گرفت که به رفقای ما فشار آوردن که اونا هم به من فشار بیارن و دهان منتقد رو ببندن

    اما من برای شمال شرق بازی می‌کنم و به شورای لیدری و صحبت هاشون احترام میزارم


    شمال شرق میتونه الگوی خوبی برای شما هم باشه
    ما به لیدر مون احترام میزاریم


    شما هم اهدافتون رو دنبال کنید و کپ هاتون تو مرز جنوب شرق بالا بکشید و نپ ببندین تو یک ساید :D :thumbup:
    ما هم دیگه چیزی نمیگیم

  • عشقم وقتی یکی میاد تحلیل کنه همه چیو مد نظر قرار میده مثلا میگید پارسا ترسیده کسی که تو سرور پیش جز سه نفر اول رنک حجوم بوده از چی بترسه . کسی که چند سرور داره ساید رو میچرخونه رو متهم میکنی به اینکه نمیتونه از پس سایدش بر بیاد یا این که اس ای رو قلقلک بدی که علیه ما گارد بگیره که من یا با کیا یا با رضا چند تا پست عقب تر گفتم دیفالت های ما موقع ثبت نام خورده مرز se. هر سه ساید رو دوس دارم اما دوس داشتن دلیل بر متا نیست شایدم se رو زدیم شایدم nw هدف این بازی همینه اما شمال شرق بیشتر خودشو تارگت کرده تا این دو ساید من هر سایدی رو بزنم بیشتر دوس دارمش چون دارم با اون بازی میکنم مثه فوتبال دستی ادم با رقیبش حال میکنه نه با پلیرهای میز بغلی



    امید رضا انزلی سیاوش هومن حمزه سعید کستل .... بی هوش نیستن که شما بیای بگی کپ های ما کجاست اونا برای هر کپ ما خودشون اکانتهای دفاعی چیدن


    واقعا بیاید ببینیم داریم به کی بیازی یاد میدیم به کی ایراد میگییریم تو تیر اولت لیدرهای دو ساید رو هدف گرفتی به نظرم اول از همسایه ها شروع کنیم بعد به لیدر اتحاد بعد به شورای لیدری بعد به توتال دوساید اونم همزمان گیر بدیم


    پ.ن : داداش بین خودمون باشه منم دوس دارم تو چشم باشم خدا شاهده دارم راست میگم :)
    الان امیر رپتور رضا استیل امین دکتر کیا احسان شانیز سپهر امید رضا انزلی محمد بزرگوار پارسا بیان منو لایک کنن قند تو دلم آب میشه ( اسم اوردم که لایک کنید :)

    بس تجربه کردیم در این دیر مکافات. با دردکشان هر که درافتاد برافتاد

    پست 2 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط 33yed ().

  • سطح این سرور حتی از خیلی از سرورای دات کام و سرورای کشورای دیگه هم به مراتب بالاتره . همین چند ماه پیش یکی دو هفته قبل از قطع اینترنت بدون گلد(گلد فقط از فروش وسایل قهرمان توی صرافی تامین میشد) و مولتی با 3 4 روز تاخیر در ثبتنام رنک 1 غارت یکی از سرورای بین المللی رو گرفته بودیم. آیا همچین چیزی اینجا هم امکان پذیره؟ مسلما خیر

    سلام ببخشید دیر جواب دادم تازه دیدمش.ازنظر بازیکن ها نمیگم از نظر سطح کلی سرور مثل سطح تولیدات ناتارها و زیاد شدنشون و ابادی ها و حتی زاد و ولدشون .ازاین لحاظ از نظر من خوبه

  • با عرض سلام و خسته نباشید به همه دوستان گرامی

    لازم دونستم یه چندتا مطلب رو به احتمال زیاد به عنوان آخرین پستم توی این تاپیک عرض کنم و برم

    ***

    موضوع اول که تقریبا اکثر تراوین باز های قدیمی میدونن بنده چه خودم در واقعیت و چه در بازی اهل جنوب هستم . مخصوصا SE ارادت خاصی دارم به این ساید حالا چه اتفاقی افتاد که این سرور در NE ثبت نام کردم؟ بنده قرار بود در کنار مجید اخیل با بچه های تیم سرور یک راند چهار شمال بازی کنیم و به یاد نان کپ هایی که چیف شدن یکم بخندیم . اما در همون اوایل سرور بهم گفتن که کسایی هستن که اومدن فقط برای خراب کردن سرور و اصلا سرور قشنگی پیش رو نداریم ( کلاهبرداران نه) و ما به حرف کارو و مجید و حسام ون هلسینگ گوش ندادیم و جوین سرور شدیم و با ناراحتی هم اکانت رو تقدیم تیم لیدری کردیم و از سرور لفت دادیم . و الان تنها تلاش من به شخصه اینه به بچه هایی که پست میزارن خط بدم که مهربون تر عمل کنن و کمتر ناراحتی درست کنن
    تراوین دنیای به شدت کوچیکی هست برای پیدا کردن دوست و آشنا . ممکنه منی که چندین سرور در کنار اشکان سرلشکر یا در قدیم سلحشور و سید و ... بازی کرده باشم در امثال این سرور رقیب های من بشن . دلیل بر این نیست که دوستی ها خراب بشه . حتی باید تلاش کرد که رفاقت ها بیشتر بشه . یا حتی رقیب هایی که در این سرور باهاشون بیشتر آشنا شدم مثل اوستاد آرمین (نو مرسی) و یکی به رفیقامون اضافه شد.
    تراوین و خیلی جدی نگیرید و سعی کنید ازش بیشترین لذت و ببرید . تمام تلاش شخص بنده این هست که فروم تمیز تر و جذاب تر از قبل و سرور پاک تر و هیجانی تر از قبل دنبال بشه و میدونم که خیلی ها هستن از این اتفاق استقبال میکن

    ***


    آرزوی موفقیت و پیروزی برای هر چهار ساید سرور و تبدیل شدن دنیا به یک جای بهتر :-)

  • سلام به همگی دوستان


    با اومدن کرونا شب عیدی جای اینکه در مغازه باشیم بیکار نشستیم توو خونه بیکار و علاف هم که باشی اولین گزینه که میاد توو ذهن تراوینه :d


    این دو سه روزی که بیکار بودم یه چندتایی اکانت ساختم سرگرم بشم هرازگاهی هم فروم و میخوندم این چند روز جسته گریخته یه چیزایی متوجه شدم اول از همه بگم حاج حسین در مورد swعین حقیقتو گفت و پستش لایک داشت


    حالا نمیدونم دلیلش چی بود بهش گفتن پستشو پاک کنه :d

    سجاد جان من شمارو نمیشناسم و نمیدونم رزومه ات چیه اینی که من داخل فروم دیدم شما از روز اول میخوایی کل سرورو بزنی یا سرورایی که بازی کردی سطحش پایین بوده یا توهم زدی چون داخل بازی اکانتو نگاه کردم نه پاپی زدی نه هجومی بازی کردی نه تاپی اینکه ریپلایت کردم دلیلش اینه که باون لحن با حسین پریدی و بارها بهش گفتی به توچه


    فرومه و هر کسی نظرشو میتونه بده لیدری و توتالی دلیل بر خدایی اون شخص نیست که فقط لیدرها بیان نظر بدن و بقیه بشینن لایک و دیسلاک کنن


    حالا بریم سراغ ساید پنجمی که از اول سرور ادعا کردی هستید چرا اسم ساید پنجمو خراب میکنی


    ساید پنجم نه براش سایدی که داخلش هست مهمه نه واندر کجا 100 بشه


    این سیستمی که شما الان اومدید داخل sw پیاده کنید یه تیم در جهت ضدمولتی و یه تیم مولتی باز دقیقا آخرین سرور آی آز آیدین پیاده کرد داخل se پس دیگه این ترفندقدیمی شده


    و دقیقا میرسیم به حرف حاج حسین یا بقیه رو ساده فرض کردید یا دو تیم قدرت یکسانی دارید هیچکدوم نمیتونید سایدو جمع کنید



    در نهایت بگم اگه این داستان کرونا ادامه داشته باشه و همه جا تعطیل من نشستم خونه و بیکار یه همری میکشم و از ساید پنجم رونمایی میکنم:d در غیر اینصورت اکانت ها دفساز میشن و دف میره واسه رفقا



    ساید پنجم ir :دی

  • سلام.
    دو تا سوال داشتم
    یک اینکه تیم مذکور که سیاست هاشون از شما جدا هست احیانا تمایل به گرفتن کتیبه از ج.غ ندارن؟‌ و اگه بخوان شما راضی میشید که کتیبه های جنوب غرب رو این تیم داشته باشن؟ یا به صورت کاملا اتفاقی این تیم کتیبه ای هم از ساید ج.غ نمیخواد؟


    دوم و مهم تر اینکه اگه فرض بگیریم فردا روز یه تعداد از پلیر های ش.ش تصمیم بگیرن سیاست های مستقل نسبت به ساید ش.ش داشته باشن و به صورت کاملا مستقل برن وارد جنگ با آقای ایکس و ساید ایگرگ بشن آیا خود شما اون عده از پلیر های "مستقل" رو با مابقی ش.ش به یک چشم میبینید یا خیر؟

    ایشالله زد و خورد ها از روز ۳۰ بازی شروع میشه و دیگه شاهد لینک های هر ۴ تا ساید میشیم از بی پستی به همه نپریم . خدای بالاسر شاهده من همیشه دوست داشتم ne رو بزنم حتی وقتی که سعید کستل و علیرضا ایران تو ne بودن بیشتر دوست داشتم بزنم . چون برام قابل احترام هست ne و در حد یه حریف بزرگتر از خودم میبینم اما ممکنه چند سرور دیگه کنار هم باشیم . ساید ها عوض میشن ولی ادم ها نه . همین رضا گارد که پست منو لایک کرده سرور پیش برای من شاخ شونه کشیده این نشانه شعور ایشون هست که همه چیو بهم ربط نمیده خلاصه که همتون عشقید حتی همین رفیقمون حاج حسین. بازی تراوین هم مثه پلی استیشن چه فرقی داره ادم با رقیبش حال میکنه که بازی میکنه . من الان تو nw بجز احسان شانیز کسی رو نمیشناسم یا ندیدم اشنایی اصلا دلم نیست لانچ کنم رو nw .
    ولی یادمه سرور اخر .ir من تنها افتاده بودم تو جنوب غرب یارو یاوری نداشتم مقابل ساید قوی ne میجنگیدم باختم بازی رو ولی همین امیر رپتور از سرور دیگه اومد تو تایپیک ما یه دفاع جانانه ازم کرد که روحیه منو دوبرابر کرد و سرور پیش هم هم سایدیم بود این سرور روبروم حتی اگر منو بزنه من خوشحال هم میشم چون یادم نمیره تو روزهای بی کسیم توی بازی با این که منو نمیشناخت اومد و پشتم ایستاد . همین اکانت ناتار تیم رو سرور پیش میخواستم بزنم به دلیل متا نشد بزنم اون اکانت رو دوس نداشتم ولی با پلیرهاش مشکلی ندارم و جز پلن من نیست مگر اینکه این سرور هم به مشکل بخوریم :) سیاست هر اکانت تو هر سرور فرق میکنه در کل بازیه همدیگرو دوس داشته باشیم شاید سرور بعد هم سایدی بودیم

    بس تجربه کردیم در این دیر مکافات. با دردکشان هر که درافتاد برافتاد

  • سلام داش مجید شما منو نمیشناسی چون من بچه ساکتی هستم و رزومه انچنانی ندارم و فقط بی حاشیه پلی دادم از زمان تراوین کلاسیک تا الان و در خدمت ساید بودم شاید بزرگترین افتخارم این بوده که تا الان فارم نشدم ( ایشالله این سرور هم نشیم ).و اینکه میگی من از اول سرور میخوام همه رو بزنم رو یا اشتباه به عرضتون رسوندن یا منو با کسی اشتباه گرفتی من اگد میخواستم اینجا شاخ و شونه بکشم دکتر کیا رضا استیل ارمین سامان و.... خیلی ها نمیزاشتن من تا به اینجای بازی برسم. تو پست های بالا هم اگر جواب حاجی رو اینطوری دادم چون چند تا پست قبلش کامل توضیح دادم من به پست هایی که دیگران میذارن کاری ندارم و جوری صحبت نمیکنم که از طرف سایدم باشه . وقتی ارمین میاد پست میذاره بدون استثنا لایک میکنم چون میدونم تحلیل گر خوبی هست اما حاج حسین اومده بین se و sw رو بهم بزنه که کار مردونه ای نیست . حالا شما میخواید باور کنید میخواید باور نکنید مختارید اما من تا به حال دروغ نگفتم چه اینجا چه خارج از بازی اونی که شما تصور میکنید نیست واقعا و کلاهبرداران زیر نظر پارسا نیست همین الانشم ما خودمون با پارسا مشکل داریم کلاهبرداران داران مولتی های se و sw رو میزنن با لینک و چت های تصویری نشونتون میدیم . حالا بر فرض که حرف شما حق باشه میخواید چکار کنید کلاهبرداران پلن میرن رو ne شما میخواید پارسا رو بزنید :) بهتر . ما از خدامونه ما رو نزنید ما شما رو میزنیم شما پارسا رو بزنید . به حاجی هم گفتم ما سرور پیش se بودیم و زیر نظر امید هم بازی کلاهبردارا خراب شد هم کار امید این سرور شد تجربه با یه روند دیگه جلو اومدیم . اما در مورد به توچه ها کسی که میاد تو فروم به پارسایی که خورش فروم رو ساخته میگه نوب و سعی به قاطی کردن نپ ما و پارسا . و سایدهای جنوبی داره دیگه چی بگم ایشون ۳ تا مست گذاشت جوابشم گرفت از اول فروم برو بخون اگر بجز تواضع چیزی از من دیدی بگو حذف کنم مرد از دهنش حرف میزنه و مورد اخر واندر sw دوس دارم ۱۰۰شه چون خونمه . ولی ارمین با یه نیم نگاه میتونه بفهمه از چینش اکانت های ما که نه واندر زن کشیدیم نه پلنی واسه واندر sw داریم
    اما در مورد اکانت الانم من کاملا دارم فان بازی میکنم سرور پیش با اکانت کاپیتان سنگین ترین همر se رو کشیدم و همه رو هم کوبیدم به پارسا عزیز . در کل ۴ تا همر دو تا جنگی دو تا واندر زن . اما این سرور بدون مولتی هستم خودتونم میدونید بدون مولتی نمیشه بالای ۴۰۰ ک گرزی زد در حالی که من دو تا واندر زن بالای ۷۰۰ کک گرزی داشتم سرور پیش

    بس تجربه کردیم در این دیر مکافات. با دردکشان هر که درافتاد برافتاد

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط 33yed ().

  • سلام داش مجید شما منو نمیشناسی چون من بچه ساکتی هستم و رزومه انچنانی ندارم و فقط بی حاشیه پلی دادم از زمان تراوین کلاسیک تا الان و در خدمت ساید بودم شاید بزرگترین افتخارم این بوده که تا الان فارم نشدم ( ایشالله این سرور هم نشیم ).و اینکه میگی من از اول سرور میخوام همه رو بزنم رو یا اشتباه به عرضتون رسوندن یا منو با کسی اشتباه گرفتی من اگد میخواستم اینجا شاخ و شونه بکشم دکتر کیا رضا استیل ارمین سامان و.... خیلی ها نمیزاشتن من تا به اینجای بازی برسم. تو پست های بالا هم اگر جواب حاجی رو اینطوری دادم چون چند تا پست قبلش کامل توضیح دادم من به پست هایی که دیگران میذارن کاری ندارم و جوری صحبت نمیکنم که از طرف سایدم باشه . وقتی ارمین میاد پست میذاره بدون استثنا لایک میکنم چون میدونم تحلیل گر خوبی هست اما حاج حسین اومده بین se و sw رو بهم بزنه که کار مردونه ای نیست . حالا شما میخواید باور کنید میخواید باور نکنید مختارید اما من تا به حال دروغ نگفتم چه اینجا چه خارج از بازی اونی که شما تصور میکنید نیست واقعا و کلاهبرداران زیر نظر پارسا نیست همین الانشم ما خودمون با پارسا مشکل داریم کلاهبرداران داران مولتی های se و sw رو میزنن با لینک و چت های تصویری نشونتون میدیم . حالا بر فرض که حرف شما حق باشه میخواید چکار کنید کلاهبرداران پلن میرن رو ne شما میخواید پارسا رو بزنید :) بهتر . ما از خدامونه ما رو نزنید ما شما رو میزنیم شما پارسا رو بزنید . به حاجی هم گفتم ما سرور پیش se بودیم و زیر نظر امید هم بازی کلاهبردارا خراب شد هم کار امید این سرور شد تجربه با یه روند دیگه جلو اومدیم . اما در مورد به توچه ها کسی که میاد تو فروم به پارسایی که خورش فروم رو ساخته میگه نوب و سعی به قاطی کردن نپ ما و پارسا . و سایدهای جنوبی داره دیگه چی بگم ایشون ۳ تا مست گذاشت جوابشم گرفت از اول فروم برو بخون اگر بجز تواضع چیزی از من دیدی بگو حذف کنم مرد از دهنش حرف میزنه و مورد اخر واندر sw دوس دارم ۱۰۰شه چون خونمه . ولی ارمین با یه نیم نگاه میتونه بفهمه از چینش اکانت های ما که نه واندر زن کشیدیم نه پلنی واسه واندر sw داریماما در مورد اکانت الانم من کاملا دارم فان بازی میکنم سرور پیش با اکانت کاپیتان سنگین ترین همر se رو کشیدم و همه رو هم کوبیدم به پارسا عزیز . در کل ۴ تا همر دو تا جنگی دو تا واندر زن . اما این سرور بدون مولتی هستم خودتونم میدونید بدون مولتی نمیشه بالای ۴۰۰ ک گرزی زد در حالی که من دو تا واندر زن بالای ۷۰۰ کک گرزی داشتم سرور پیش

    سلام


    سجادجان اول از همه بگم نوب توهین محسوب نمیشه نوب به معنی تازه کار و بی تجربه هست حالا حسین گفته نوب بی احترامی کرده؟


    تا اونجایی هم که من میدونم این سایت تا قبل این سرور زیاد شلوغ نبوده ولی این سرور یه جورایی پلیراش بیشتر شدن پارسا هم تو سرورهای قبلیش احتمالا تجربه جنگ داخلی نداشته و سرورهایی که اینجا بازی کرده بدون مشکل توتالی کرده ولی همه میدونیم توو آی آر همیشه sw جنگ داخلی بوده حالا سرورهای بعدی که اینجا شلوغتر بشه اینجا هم همون آش و همون کاسه هست باید ببینیم در نهایت این سیاستش جواب میده و sw یه دست و یکپارچه میشه به طور واقعی نه اسمی



    من دوتا سرور با حسین بازی کردم و بی احترامی ازش ندیدم ولی این به تو چه هایی که شما گفتی به نظر من یه جور بی احترامی بود من نمیگم کلاهبرداران زیر نظر پارسا هست یا پارسا و تیمش زیر نظر کلاهبردارا طبق تجربه ای که از سرورهای قبل دارم و چیزی که این سرور دارم میبینم نظر حسین و تایید کردم به من ارتباطی نداره مسایل درون سایدی و سیاست های سایدها اگه اونجوری پست نمیذاشتی منم هیچ پستی نمیذاشتم


    من تا دو روز پیش بازی نمیکردم و اکانتم رو وی پی اس یکی از بچه ها بود درسته اکثر رفقا دارن ne بازی میکنن و ارادت خاصی دارم بهشون پس پست های من ارتباطی به سیاست های ne نداره الان هم جانبداری از سایدی نمیکنم که منو با ne جمع بستی :d در نهایت قرار باشه بازی کنم واسه رفاقت بازی میکنم و ساید برام مهم نیست



    بعدشم همیشه نظر من این بوده سیاست دوتا سایدی که بخواد با یه پست فروم بهم بخوره همون بهتر که زودتر بهم بخوره:d


    لایک و دیسلایک هم فیس بوک و اینستاگرام نیست که دنبال لایک باشی اینجا توو فروم لایک و دیسلایکش یه جورایی تایید و نفی محسوب میشه واسه کسانی که پست نمیذارن وگرنه ارزش دیگه ای نداره


    به نظر من بیشتر از همه توتال یه ساید باید مراقب لایک هاش باشه چون با لایک کردن پستی یعنی مهر تایید به اون پست


  • به قول دادود بلک پارسال میگفت قدیما توو سر هر سنگی میزدیم از زیرش دوال میومد بیرون ولی حالا از زیر هر سنگی توتال میاد بیرون


    ولی الان من میبینم از زیر هر سنگی توتال که هیچی توتال کام میاد بیرون :))))


    شما همون وارین و واریان اینارو بازی کن حالشو ببر :)))
    داداش من دیگه پیش شما کم آوردم و متوجه شدم نوبی بیش نیستم با عرض معذرت دیگه هم جواب نمیدم


    موفق باشید :d