نقد و بررسی سرور اسپید راند 2 |آغاز 10 خرداد 1398|

  • سلام اقا احسان بعله که برا شما خار داره تو شمال شرق نمونه داریم 36 ساعت کتیبه احمق جنگ اموز یونیک بوده دوباره چرخوندن دوباره یونیک شده
    جز محالاته
    بازم تاکید میکنم جز محالاته که بعد از جابجایی یونیک بده حداقل 3 تا 7 بار و حداکثرا احسان 53 بار چیف کرد تا یونیک شد
    عکسهارو پیوست میکنم
    روزگارتون خوش


  • فقط برای اطلاع :
    اینم دو تا همری که دیشب از اکانتی که شمال شرق تو شمال غرب خریداری کرده زده شد بهمون
    حالا نمیدونم صاحب اکانت این کارو کرده یا کار شمال شرق



    شکر خدا شانسی که آوردم صاحب اکانت سه سروره رفیق ماست که اینکارو باهامون انجام داده
    حیف که تراوین شده فقط خیانت

  • حداقل 5 تا 7 بار و حداکثرا احسان 53

    سلام شما پس چه جوری تو 3بار جنگ یونیکش کردی؟شما هم آررره؟
    و اینکه حداکثرش اصلا تعریف نشده تا 73بار بدون جنگ یونیک هم دیده شده.
    اما سوای این بحثا نحوه تغییر اثر کتیبه ها اصلا واضح نیست
    موفق باشید

  • سلام طبیعتا اگه خودم دستی بر آتش مثل دوستان داشتم هیچ موقع اینجا نمی گفتم همون جور که الان شما از دیشب هیچ پیامی ندادی ولی بعد از تغییراثر کتیبه من اونم بعد از دو سری چیف و یکسری تغییر خزانه اومدی و منو متهم میکنی (سکرت میشستم و از کمک ها لذت میبردم تاریخچه همون خزانه رو ببینی تا 25 بار هم چیف کردم )
    راجع به تغییر اثر هم اگه خواستی میتونی بیایی وبهت بگم چیکار کن که چ کتیبه ای برات زود بشه بدون حمایت های دست های پنهان
    حداکثری برای جنگ یونیک کردنش وجود نداره قلق داره ولی اون قلق 1 بار نیست باید یه سری خزانه چنج بشه سپس چیف بشه امکان یونیک شدنش هست (شانسیه) ولی توی یکبار جابجایی خزانه و یونیک شدنشتعجب برانگیزه
    روزگارتون خوش

    شما اگر خیلی بلدی به هم سایدی خودت بگو که رکورد 53 بار ثبت نکنن فیگورعالمانه نیازی نیست.
    خودت حرف خودت رو نقض میکنی انتظار داری بقیه بشینن نگاه کنن و دم نزنن خب معلومه وقتی میگی فلان چیز اصلا شدنی نیست بعد فرداش خودت انجامش میدی واسه آدم سوال میشه
    حرف دیروز شما 2حالت داره:
    1-اینکه یه حرف رو هوا و بدون حساب و غلط زده بودی واسه متهم کردن طرفت
    2-یا اینکه شما خودتم بهره مندی
    که میگی اینجوری نیست
    پس میمونه حالت اول درسته؟
    فکر
    کنم منظور من واضح بود اینکه شما دنبال چی میگردی تو پست من معلوم نیست ولی.


  • سلام اقا احسان بعله که برا شما خار داره تو شمال شرق نمونه داریم 36 ساعت کتیبه احمق جنگ اموز یونیک بوده دوباره چرخوندن دوباره یونیک شده
    جز محالاته
    بازم تاکید میکنم جز محالاته که بعد از جابجایی یونیک بده حداقل 3 تا 7 بار و حداکثرا احسان 53 بار چیف کرد تا یونیک شد
    عکسهارو پیوست میکنم
    روزگارتون خوش

    حکایت اون عروسیه که بلد نبود برقصه و از کجی زمین گلایه داشت . :whistling:

  • خب با عرض سلام خدمت تمتم دوستان
    دیدم بحث داغ کتیبه احمق هست گفتم یه پستی بزارم من درمورد هنین قضیه توی ای ار هم یه تایپیک زدم و کلی بحث بود خب کتیبه احمق کتیبه ای که به همیچیز تبدیل میشه به جز انبار تنها کتیبه ای که بزرگ نداره نوع کوچیکش منفی میشه ینیکش منفی نمیشه خب تا ثیر کتیبه رو نمیشه به چیزی که دوست داری تبدیل کرد این گفته خود تراوین هستش چون این کتیبه تاثیرش به صورت تصادفی هستش و براساس کد هستش مثل بازی انفجار خب ولی این حرفی که تراوین زده ولی میشه با یه سری از کار ها شانس تاثیر کتبه رو به چیزی که میخوایم بالا برد ولی اینم باز جای بحث داره حتما این تایپیک مطالعه کنید https://wbb.travianforum.ir/index.php?thread/52806-تعین-اثر-کتیبه-احمق/
    واینکه تاثیر کتیبه باچیف کردن فرق میکنه با جابه جا کردن همه اینارو تست کردیم

    شاخ بودن توی فضای مجازی مثل پولدار بودن توی بازی GTA میمونه! :saint: :saint:


    MONAKO مامور مخفی

  • حکایت اون عروسیه که بلد نبود برقصه و از کجی زمین گلایه داشت . :whistling:

    علیک سلام
    طی صحبتی که با ادمین بازی داشتیم تمام موارد رو رصد میکردن و دلیل باگ خوردن هم خوش رقصی شما نبوده شانستون بوده که امروزم براتون دوباره با یکبار جنگ یونیک داده و شانس اون اکانت جنوب شرقی بوده که رکورد 55 بار زده
    الگوریتیمی که مد نظر ما بود الگوریتم تراوین ای ار بود که با سرور های اینجا متفاوت هست
    موید و پیروز باشید
    یاد بگیریم مرد باشیم جایی اشتباهی هم بود بپذیریم

  • دیدم بحث داغ کتیبه احمق هست گفتم یه پستی بزارم من درمورد هنین قضیه ت

    سلام
    بحث خیلی جالبیه و این کتیبه هم به نظرم میتونه یکی از رازهای بازی باشه
    تلاش سازنده برای خارج کردن بازی از حالت ماشینی و باتی
    اضافی کردن مولفه های شانش و احتمال داخل بازی
    ولی همه میدونیم هیچ رندومی رندوم نیست
    و همه این توابع سازنده رندوم کامپیوتری شبه رندوم تولید میکنند
    که البته به میزانی زیاد هست و آگاهی ما به قدری کم میشه که کلمه "تصادفی و شانس" معنا پیدا میکنه (تلاش برای فلسفی کردن داستان.) )
    حالا در مورد کتیبه احمق هم همینطوره چرخه رندومی بین چند حالت پس میشه الگوریتمشو حدس زد شاید
    البته یه نکته نقض کننده در مورد رندوم بودن احمق هم وجود داره که خیلی موارد خیلی مناسب به چشمان و استحکامات تبدیل میشه که از حالت رندوم خارج شدنش هست و قلق جنگ یونیک موندنش
    امیدوارم یه برنامه نویس آشنا به این مسائل یکم توضیح بده استفاده کنیم همگی



    این سرور هم اکانت داری؟

  • التماس تفکر




    حرکت جالبی نیست، امیدوارم در‌آینده شاهدش نباشیم...


    ارادت


    مجید

  • درود و خسته نباشید خدمت تمامی دوستان
    به دلیل متای 3 به 1 ، ساید جنوب شرق تا اطلاع ثانوی واندر را ارتقاء نمی دهد و همچنین به واندر هیچ سایدی حمله نمی کند.


    موفق باشید.

    خب این یه سیاست مشخصی هست احتیاجی به پیچوندن و دلیل اعلام کردن براش نیست!


    پ.ن : اسمشو میزارم تشویش

  • من نظر بقیه دوستان رو نمیدونم ولی این یکی از بدترین سرور هایی بود که من داخلش بازی کردم.بی حال ترین و تدافعی ترین سرور , ترس از شکست مسیر سرور به سمتی برده که حس و شوق رو از تمام پلیر ها بگیره!


    چندین سال پیش (سال 88) من وقتی با بردارم نیما داخل تری دات بازی میکردیم 3 به یک بستن یک چیز نرمال و عادی بوده و هیچوقت سایدی اقدام به اپ نکردن واندر نمی کرد , نهایت حقارت یک تیم این بود که حذف دست جمعی می کردن و از سرور میرفتند.


    همینطوری این سرور افتضاح بوده لطفا بدترش نکنید!


    وقتی الویت سه ساید صرفا بردنه , دیگه بازی از حالت "بازی"بودنش خارج میشه و درگیری به پایینترین سطح ممکن میرسه , به خاطر اینکه هر لیدری با خودش میگه من اگه بخوام درگیر بشم باعث تضعیف ساید و توان پلیر هام میشم ولی این فرضیه غلطه , در واقع 3 ساید برای بردن دست به بازی تدافعی بدون حمله زدند ولی اخرش فقط یک ساید برنده میشه.


    سر الکس فرگوسن , یک جمله معروف داره , "اگه تیم من تدافعی بازی کنه و در آخر قهرمان نشه من شرمنده تمام طرفداران میشم , یک فصل کسل کننده و بدون قهرمانی نتیجه بازی تدافعیم میشه بنابراین ترجیح میدم تهاجمی و زیبا بازی کنم تا طرفداران از بازی تیم زده نشند ".


    این مورد در هر 3 ساید صدق میکنه و آخر یک ساید برنده میشه و لیدر های 2 ساید دیگه باید شرمنده پلیرهاشون بشن که 3 ماه بازی بدون جذابیت و با ترس از شکست سپری کردند.


    از اول سرور تا به حال , فقط شاهد خفت و مولتی زدن بودیم ... فقط یک همر چیف شد و یک همر واندرزن صفر شد.این سرور اصلا جذابیت نداشت و حال این وضعیت با اعلامیه ج.ش تشدید خواهد شد.


    لزوما همیشه برنده نیستید و باختن هم ایرادی نداره , بالاخره بازی برد و باخت داره , مهم اینه که معنی "بازی" حفظ بشه و شور و شوق از بین نره.