نقد و بررسی سرور اسپید راند 2 |آغاز 10 خرداد 1398|

  • سلام خسته نباشید
    اینکه شما مردونگی و درست بازی کردن رو ذهن کوچیک خطاب می کنید , نشون میده که چه قدر ذهن شما کوچیکه که فقط به بردن فکر می کنید.


    من مبنی بازیم رو به جای لذت بردن از بازی , بردن از بازی قرار بدم قطعا جوری رو واندرتون لاگین میکنم که خودتون نفهمیده باشید از کجا خوردید.

    lol
    شما کلا تکلیفت با خودت مشخص نیست . اصلا نمیدونی حریفت گاردش پایینه یا بالا ، فقط بی هدف مشت میزنی و نتیجه اش این میشه که اکانتت تارگت میکنی
    آخرین چیزی که برای ما تو بازی ارزش داره ، برد هست . دقت کن آخرین چیز!
    ما هیچ وقت نه اکانت از سایدی خریدیم و نه میخوایم بخریم . پس اون نتیجه گیری ویرایش شد برای ما کلاً یک چیز منحل شده ، محسوب میشه
    این فک کنم فرق ما با شماست :))


    پ.ن :ویرایش شد

    قطعا جوری رو واندرتون لاگین میکنم که خودتون نفهمیده باشید از کجا خوردید.

    این اظهار نظرا کار دستتون نده صلوات :))

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط T.N.T: دلیل:1-توهین و پیشنهاد خرید و فروش اکانت در فروم. لطفا پستهاتونو با دقت بیشتری ارسال کنید که ویرایش یا حذف نشوند. ().

  • طبل تو خالی،حتما بیا ‌رو واندرمون لاگین کن ازت پذیرایی ویژه میشه :x

    سلام خدمت شما ,
    منظور بنده این بود که اگه بخوام کثیف بازی کنم میکنم ولی تمایلی به بازی کثیف ندارم.


    من توضیحات لازم رو دادم , شما خونده باشی متوجه میشید نهایت برنامه ما برای استفاده از اون اکانت فقط پوش بوده.اگر غیر از این بود, حتما اکانت رو بررسی میکردیم و بعد اقدام میکردیم , ما حتی به مختصات هم نگاه نکردیم چون گفتم برنامه ای جز پوش نداشتم برای اون اکانت.
    و نیازی نبود که تو فروم حتی مطرح شه چون اون اکانت نه داخل وینگی بود و نه کپی داشت و نه تروپی داشت :دی . حتی با مرز SW هم یک خونه فاصله داشت.

  • آخرین اخبار اقتصادی سوراخ موش گران شد طبق اخبار رسیده فرزاد پانیشر افسانه ای ترین پلیر تاریخ جهان و حومه بعد از اینکه عرصه رو تنگ دید و زود فهمید که اگه بمونه توسط ساید های دیگه شخم زده میشه باز هم مثل همیشه با چند تا بهونه الکی سوراخ موش اجاره کرده و داره فرار میکنه و قیمت سوراخ موش رو بالا برده افسانه جون شرایط برا همه یکسانه اگه مشکلی وجود داره برا همه وجود داره اگه میخوای ثابت کنی هنوز هم افسانه هستی بمون قول میدیم یه طوری بزنیمت که دردت نگیره





    پ ن : داداش قول میدم چنان بزنم جای سوراخی نقشه معلوم نشه تا آبروت نره !! افسانه نام ...

  • سلام .
    اول یک تبریک بگم به جنوب غرب بابت تیم ورک خوبوشن و دیواری که کردن


    من زیاد در جریان مسائل ساید نیستم و وقتی اومدم خونه و ام ام های جنابعالی و این پیام فرومت خوندم ، کلاً پوکر فیس موندم : دی
    اون 2تا دمپایی ابری که از جنوب شرق دیوار شد ، جفتش فدای سر صادق و علی و هرکس دیگه که مثلا مقصر میدونی
    اونی که شما تو ام ام اتحاد نوب معرفیش میکنی ، نزدیک 60نفر ادم از زندگی زدن که بخاطرش بیان تو این سرور بازی کنن
    یا خیلی شیک و مجلسی میای عذرخواهی میکنی از کل جنوب شرق بابت عملکرد و لحن کودکانه ات یا به روشی که اصلا بهش مایل نیستیم عمل میکنیم

  • سلام و خسته نباشید
    دوست خوبم درست میفرمایید ولی مقداری لحن شما تند است لطفا کمی رعایت کنید تا فضا فروم مسموم نشود


    با سپاس
    آیدین


    من الان‌‌ با آیدین صحبت کردم و ایشون این اکانتو تکذیب کردن
    تو پروفایل خودشون تو فروم ir و تو پروفایل این اکانت فیک هم تکذیب کردن


    https://wbb.travianforum.ir/wcf/index.php?user/1596-eyedean/


    ازم خواستن این لینکو بذارم اینجا تا همه ببینن و مدیریت محترم هم اقدامات لازمو انجام بدن
    با سپاس

  • سلام ;)

    یه سوالی برام پیش اومده خودم تو ذهنم هرچی بالا پایین کردم به جوابی نرسیدم

    این ناتار ها که میگن طبق افزایش دهکده ها در یک منطقه به وجود میان ، طبق افزایش در چند در چند و با چه فرمولی؟

    الان مپ رو یه بررسی بکنید توده دهکده هایی که تو ان ای از اون خط دهکده های دیفالت زدن بیرون روز به روز داره پرتراکم تر میشن دریغ از رویش یک عدد ناتار.

    اما تو ساید Se که چک کردم توده های اضافه کپ ها و بخش دیفالت ها که سهله... جاهای خالی مپ هم ناتار داره... فک کنم تراکم اونجاها از چشم ما پنهون مونده یا شاید دهکده هارو برا مخفی کردن زیر مپ زدن... نمیدونم

    یک نمونه:


    راهنماییم کنید لطفا

  • عزیزم،


    بنده هم ایمیلم، هم وب‌سایت شخصیم،‌ هم تلفن شخصیم، هم اکانت تلگرامم، هم اکانت فروم قبلیم، همه اینا هنوز سر جاشون هست. هر عزیزی با هر کدوم هم بخواد می‌تونه با من تماس بگیره تا مطمئن بشه. یا اگه مدیریت اینجا لازم می‌دونه بگه من از ایمیل شخصیم (۱۵ ساله همون هست) یا تلفن شخصیم (۷ ساله که همون هست) باهاشون تماس بگیرم که تایید بشه بنده خودِ واقعیم هستم و اکانت شما رو دیلیت کنن.


    ضمناً دیدم اکانت‌های مشابه از طرف سایر دوستان هم داره ساخته می‌شه مثل پیمان یا هادی لئو. من به پیمان که توی تلگرام الآن پیام دادم که بیاد و اعلام برائت کنه (که به احتمال ۹۹ درصد خودش نیست). دوستان لطفاً به هادی لئو هم بگین.


    به‌نظرم اگه مدیریت سریع برخورد نکنه با این داستان‌ها می‌تونه باعث بی‌اعتمادی کاربرها بشه که کلاً هر اکانتی اینجا که به اسم یه اکانت قدیمی میاد احتمال جعلی بودنش بالا هست.


    کلاً هم نمی‌دونم هدف از این بساط‌ها چیه! اما حدس زدنش سخت نیست.



    ارادت،
    --آیدین


    پ.ن.


    لطفا پیش از اتهام کمی تامل کنید


    حالا درسته من گاهی ادبی حرف می‌زنم/می‌زده‌ام. اما اون قبل از اتهام پسورد واندر داشتن یا کتیبه توافقی دزدیدن هست که «تأمل» می‌کنن یا مخاطب رو به «تأمل» دعوت می‌کنن. جعل هویت تو روز روشن و تأکید مضائف «تأمل» نداره، بلکه جیغ بلند داره! :دی

    I used to want to change the world. Now I just want to leave the room with a little dignity. - Lotus Weinstock


  • والله قدیم تا جایی که من یادم هست ناتارها «رویش» نمی کردند به اون شکل و ۱۰ درصد اکانت های حذفی تبدیل به ناتار می شدن. اما الآن توی هلپ انگلیسی به طرز غیر واضحی نوشته که در طول سرور رشد می کنن -- حالا معلوم نیست منظورش همون اکانت حذفی هست که خب به مرور زمان سرور حذف می کنن و ناتار می شن، یا نه خود سیستم هم ناتار می سازه.


    به نظرم شما فاصله از مرکز رو (ایکس به توان دو به ایگرگ به توان دو، کلاً مجذورش) رو در نظر بگیر و روی اون شعاع مقایسه کن. چون احتمالی که من می دم اینه که توی SE اون سرور که داری می‌گی، نقره فـروش/بات زیاد ثبت نام کرده بوده و اونا پاک شدن و واسه همین ناتار زیاد هست.


    اصلا اهمیت نداره فیک و اورجینالش وقتی خودشو نوچه های بی ارزشش دیگه به انا الی راجعونیان پیوستن




    باشد که رستگار شوید

    برادر،‌ بنده در قید حیات هستم. صرفاً با اتفاقاتی که در آخرین سرور افتاد و دغدغه‌های شخصی فعلاً هیچ علاقه ای به تراوین بازی کردن ندارم. بعد از اون سرور هم یه مدت با موکسی و علی جون و پیمان و سایر رفقا رد-دد زدیم که اون رو هم گذاشتم کنار که به کارهای شخصیم برسم.


    بنده هم هیچ وقت «نوچه» نداشته‌ام دوست گلم. عزیزان والسی که لطف کردن رخصت دادن بنده در رکاب‌شون باشم هم خودشون می‌تونن تصمیم بگیرن. آخرین سردمدار داستان والس هم احسان هست (با خداحافظی فریار و آیدین تی و ... از تراوین) که شما رو به ایشون در تلگرام ارجاع می دم که ازشون بپرسی آیا مایل هستن به صورت تیمی یک سرور جلوی شما بازی بکنن یا نه.


    شاخ و شونه کشیدن هم خوب هست. اصلاً نمکِ بازی هست. منتهی این که نه سلامی نه علیکی بری یکی رو گیر بیاری و با این ادبیات باهاش صحبت بکنی، خیلی جذاب نیست. جدی می‌گم. توی وجهه‌ی خودت هم تاثیر می ذاره (تازه اگه به قول کمیل اکانت شما هم واقعی باشه؛ من که حتی اگه واقعی باشه هم اکانت شما رو به جا نمیارم).


    خلاصه اینکه، خیر، بنده دیگه تراوین بازی نمی‌کنم. مؤدب باش پسر جان. و با احسان و کمیل صحبت کن!


    شاد باشی،
    --آیدین


    پ.ن.


    شبیه ماتریکس داره می شه!

    دوست خوبمکسی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو زده به خواب رو هرگز


    آقا جان، شما اگه ادعا می‌کنی آیدین هستی و تمام اون مواردی که گفتم (ایمیل، تلفن، وبسایت شخصی، تلگرام) همه چیزت همه با هم هک شده و نرفتی همه رو ریکاور کنی (حداقل برو T-Mobile با IDت از DMV کالیفرنیا بگو سیم کارتت رو بسوزنن و یه سیم کارت جدید بهت بدن که باش بتونی جیمیلت رو ریکاور کنی!)، و به جاش اونقدر فراغ بال داری که اومدی داری توی یه سایت جدید تراوین بازی می‌کنی، که خب خیلی باحالی! احتمالاً آیدینی که شما باشین یه تصادف مغزی شدید داشته. :دی



    اگر هم نه، فقط اکانت فروم تراوینت هک شده، برو ریکاورش کن با ایمیلت و اون پست من رو پاک کن. یا نه، توی تلگرام یا ایمیلی که سالیان سال هست سرجاش هست به کمیل پیام بده. از همون اکانتی که حداقل یک سال هست داری ازش استفاده می کنی!



    از اونجا که می دونم پایه کار هستی که این لوپ اینسپشن رو ادامه بدی، لطفاً در پیام بعدیت بگو که کدوم یک از اکانت/هویت هات هک شده و کدوم نشده که بتونیم دقیق تر بریم جلو. :دی

    I used to want to change the world. Now I just want to leave the room with a little dignity. - Lotus Weinstock

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط TheRealEyeDean ().

  • سلام

    اکانت های King cantona و leo تو این فروم فیک میباشد :) هم آرش و هم هادی تو این سرور و فروم لاگین ندارند(!)
    نکته های جالب در مورد این اکانت های فروم جدید این است که بصورت نوبتی لاگین میشند :) ، درسته که هادی لئو توی نوشتن یک پست غلط املایی داشت اما پستی که از طرف هادی لئو گذاشته شده خیلی مشخص هست که غلط املایی بصورت عمدی هست!(هادی لئو هم با لهجه مینوشت هم غلط املایی داشت)! یجا هم مغلطه رو مقلطه نوشتن :) که این غیر عمدی بود =))(اونم با ایدی آیدین)
    اما متاسفانه یه اشکال تو این حرکت که زدی داشت،اینکه آرش10 تو هیچ سروری مقابل آیدین بازی نکردند حتی پست فرومی هم بین این دو رد و بدل نشده! اونجا که TheRealEyeDean آرش 10 رو نمیشناسه باگ کل داستان هست!


    پ.ن: نفرین حاج علین که نوشتی به نظرم قشنگ ترین قسمت کل پست هات بود (البته از نظر من)

    پ.ن: اکانت فیک فرید رو هم ساختی؟! دست خوش
    پ.ن : میزاشتی برسی گلبهی بعد شروع به آموزش و تحلیل میکردی!

  • جا داره باز ویرایش کن فعلا 5 بار
    دلیلی نداره کسی بیاد با ایدی کس دیگه پست بزاره
    تکذیب کردن شما هم به نظر من به این مربوط میشه که نمیخوایی برای زئوس دشمن جدید بتراشی مثل خود شما هم اول سرور اومدی گفتی بازی نمیکنم ولی هفته به هفته سرور رو تحلیل کردی
    مثل سرور دو ایکس اگه ربعی که داری توش بازی میکنی قوی باشه میایی خبرگزاری شمال غرب هم راه میندازی
    عزت زیاد

  • جا داره باز ویرایش کن فعلا 5 باردلیلی نداره کسی بیاد با ایدی کس دیگه پست بزاره
    تکذیب کردن شما هم به نظر من به این مربوط میشه که نمیخوایی برای زئوس دشمن جدید بتراشی مثل خود شما هم اول سرور اومدی گفتی بازی نمیکنم ولی هفته به هفته سرور رو تحلیل کردی
    مثل سرور دو ایکس اگه ربعی که داری توش بازی میکنی قوی باشه میایی خبرگزاری شمال غرب هم راه میندازی
    عزت زیاد

    علیک سلام :)
    اینکه اینجا اعلام کردم فقط دو تا ایدی رو نام بردم برای این بود که با هر دو عزیز تلفنی صحبت کردم و از این موضوع آگاهی دارم:)پس صرفا جهت آگاه سازی دوستان بود.
    آخرین پست من هم تو این فروم مربوط میشه به 11 روز قبل :) یعنی 13june 2019 که پست رو پاک کردم و توی فروم فعالیتی نداشتم:) در مورد پست آگاه سازی هم که گذاشتم به درخواست آقای رسول بود!
    دشمن جدید برای تیم زئوس؟!! از اون حرف های من درآوری بود:) ما با کسی دشمنی نداریم شاید رقیب های خوب زیادی باشند که مقابلشون بازی نکردیم اما فعلا قصد بازی کردن تو هیچ سرور یا سایدی رو نداریم حداقل برای یک مدت کوتاه، در حال استراحت بعد از سرور 2 ایکس هستیم که سرور بسیار فرسایشی بود!
    در مورد حضور من تو ساید قدرتمند، باید بگم متاسفانه دیدگاه شما بسیار سطحی هست چون هیچ وقت نمیشه با توجه به اول بازی بگیم کدوم ساید بهتر و قوی تر هست بریم اونجا بازی کنیم:) حالا اصلا حرف شما درست اینکه اون ساید پذیرش شما رو به عنوان یک پلیر داشته باشه هم خودش جای بررسی داره:) رسالت منم توی اول بازی این بود که فروم رو از حالت خاموش به یه فروم اکتیو و جذاب تبدیل کنم که در حد توانم انجام دادم!
    در مورد ساید قدرتمند هم باید بگم اول بازی به شدت قدرت ساید جنوب غرب به چشم میخورد ، الان هم به نظر من ساید شمال شرق به شدت ساید قدرتمند تری به نظر میرسه از بقیه ساید ها که من توی هیچ یک از این ساید ها نبودم(!)
    اینکه روی یک اکانت در حد یک مشاور بودم، این همه برای شما سخت و گران تموم شده هم از جالبی پست های شما بود که چند باری بهش اشاره کردی:) رضا جان خصوصی خواستی پیام بدید اسم اکانت هم میگم برو از پلیرش بپرس من چند بار در مجموع رو اکانت سر زدم:)


    در مورد خبرگزاری شمال هم اشتباه متوجه شدید چون من اواخر سرور پستی توی فروم نمیزاشتم و حتی سر هم نمیزدم اما خبرگزاری شمال کار بچه های شمال شرق بود ممدرضا و علی اف نامی بودند که پست های خبرگزاری شمال رو ارئه میکردند



    موفق باشید

  • ヤクアの出現



    دوستان تیم ما متشکل از سه پلیر قدیمی جنوب غرب وارد این سرور شد. از اول سرور تا الان با تیم های دیگه ای که در این سرور بودن هیچگونه سایشی نداشتیم و همکاری کامل رو با این تیم ها داشتیم.
    ابتدا به اقا سپهر خسته نباشید می گم و یه معذرت خواهی بابت حرکتی که امروز انجام دایدم می کنم اما ما چاره ای نداشتیم .
    اما اصل ماجرا:
    ما وارد اتحادهای ریبل شدیم در جنوب غرب و همکاری کامل با این گروه رو داشیتم به هیچ کدام از مولتی های آون ها حمله نکردیم در صورتی که اونها مولتی های تیم ما رو می زدند و به اقا سپهر هم گفتیم اما پیگیری نکرد و ما دلمون شکست.
    در بحث بازرسی که حق هر اتحادی هست ما امار کامل همر های خودمونو و امار اکانت ها و مولتی ها که اقا ابراهیم به اقا سپر دادن اون ها دسترسی به اکانت با جانشینی رو می خواستین که من به عنوان یه پلیر پرو به هیچکس این دست رسی رو نمی دم چون تراوین پدر مادر نداره و ما اشنایی کاملی با این پلیر های نداشتیم و اما رفتار زننده یکی از لیدر های این مجموعه که در نامه زیر مشاهده می کنید:



    که اکانت یا کوزا رو از اتحاد اخراج می کند



    و تهدید های دیگه ای که.... انجام می دهد.


    لینک زیر هم صدای ما هست که به گوش .... و امثال این اقا رسید اینم هم انگولک ، بله استاد بزرگ ما اینجوری انگولک می کنیم.




    اکانت های تیم ما همه روی حذف هست . سرور خوبی نبود ولی اخر کاری که کردیم خوش گذشت


    هر سایدی که با ما حال میکنه نامه بده انشالله سرور بعد یا همین سرور در کنار آن ها باشیم.


    ما جانشینی نمی دهیم اما همکاری کامل می کنیم. شرایط ما احترام متقابل است.


    حاج ابراهیم رفتی و خوشی با خودت بردی .....

  • نقد و بررسی سایدها

    قسمت اول

    ساید شمال غرب (NW)

    • اتحاد ها: بعد از حذف اکانت تیم پانیشر ( تیمی که هیچ دستاوردی تو هیچ سروری نداره و نداشته اما تاریخچه عجیب و غیر باور کردنی داره(!)) این ساید داری یک اتحاد اصلی N-W با 43 عضو میباشد. دارای 4 زیر شاخه میباشد nw-c N-W 1 NW.3 punishe1
    • اکانت های تاثیر گذار:

    Guns 4 War


    پس از حذف تیم پانیشر این اکانت به اتحاد N-W ملحق شده، دارای دو دهکده همر میباشد با توجه به غارت هفته های نخست تاثیر زیادی در جمع اوری کتیبه های مورد نیاز ساید میتواند داشته باشد.

    Caffeine

    یکی از دو نماینده ساید شمال غرب در غارتگران هفته میباشد. این اکانت دارای 3 دهکده همر میباشد نکته قابل توجه دهکده 05 این اکانت که بصورت توافقی دهکده زیر ساخت اماده شده اکانت You Cant See Me رو چیف کرده و همر سوم خودش رو در منطقه دیگری از ساید شمال غرب شروع به ساخت کرده است.
    Walar

    این اکانت در غارتگران هفته میباشد. در 4 منطقه مختلف دهکده گرفته که با توجه به نژاد و کم بود پلیر در شمال غرب از غارت ناتار استفاده بهینه رو انجام بدهد این اکانت نهایتا توانایی جنگی بودن دارد.

    • مزایاو معایب ساید:نقطه ضعف این ساید کمبود پلیر میباشد. یکی مزایا این ساید، تاثیر مستقیم در سرنوشت برنده بازی باشد. مزایا نحوه جمع اوری کتیبه ها ، نقطه ضعف دیگر، کتیبه های این ساید که توسط دو ساید مجاور زده خواهد شد.
    • سیاست: پیشنهاد من برای این ساید برای سیاست گذاری در ادامه بازی ملحق شدند به ساید شمال شرق هست و ساید شمال شرق و غرب رو به عنوان یک ساید به عوان ساید شمال شناخته شود و ادامه بازی رو جذاب تر از قبل کنند.

    پ.ن: حذف تیم پانیشر به نظرم تفاوت زیادی در بازی ایجاد نخواهد کرد:) چون تا حالا من به شخصه از این تیم نه دفاعی نه اکانت درست حسابی ندیدم :) اما تا دلتون بخواد از رکورد های زیاد این تیم شنیدم:) امیدوارم تو دات کام موفق باشند.

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    ساید شمال شرق(NE)

    • اتحادها: پس از ادغام دو تیم فونیکس و رضا انزلی این ساید دارای دو اتحاد اصلی NE TEAM و ™NE.Z که به ترتیب 55 و 40 عضو دارند اتحادNE TEAM دارای دو زیر شاخه NE DEEF و NE TEAM1 م که مجموعا 71 عضو نیز در این دو مجموعه حضور دارند اما اتحاد های Ne.Aو NE s هم در این ساید حضور دارند. با بررسی ساده اکانت های مجموعه ها متوجه شخصی بودن بیشتر این اکانت ها خواهید شد.



    • اکانت های تاثیر گذار

    Pasargad10

    اکانت رنک یک سرور میباشد با 21 دهکده با توجه به جمعبت دهکده های این اکانتمشخصا قصد زدن پاپ دارد اما در ادامه با امدن کتیبه ها و اگر اقدام به ساخت دفاع سازی کنند یکی از اکانت های تاثیر گذار خواهند بود:)

    Summer Time

    این اکانت با توجه به رید مناسبی که دارد دارای 3+1 دهکده همر هستند نکته قابل توجه در این اکانت، دهکده ای که کنار دهکده اسپان خود گرفته اند که اگر این دهکده نیز با توجه به پاپ، همر دیگری باشد :) دفاع کردن از این دو دهکده همر اونم کنار هم خیلی جالب خواهد بود! اما اگر در ساید های دیگر توجه ای به این موضوع نشه میتونه این حرکت اکانت خیلی تاثیر گذار باشه در نبرد های بین سایدی (!)

    Reza Anzali

    این اکانت هم با توجه به غارتی که دارند از جمله اکانت های خوب ساید شمال شرق هستند(!) (هر چند از نظر من غارت سالم نبوده و یکی از مولتی های چسبیده به اکانتشون منابع از اکانت خودشون ارسال شده و غارت کردند) اگر نقشه مرکز این اکانت رو در قسمت پایتخت نگاه کنید شاهد اکانت هایی هستید که تازه دهکده خود را نزدیک این اکانت قرار دادند:) اکانت هایی که چند روزی هست تغییر جمعیت و تغییر اسم (!) خاصی هم نداشتند:) امیدوارم حداقل 3 همر از این اکانت در ادامه ببینیم:)


    اکانت های خاکستری و مرزی
    JacKSpArRoW


    یکی از اکانت های مرزی ساید شمال شرق هست که میتونه در جنگ های بین سایدی و یا جمع کردن کتیبه از ساید دیگر کارایی داشته باشد.


    sina007



    این اکانت اول سرور هزینه های سنگینی توی حراجی برای وسایل قهرمان انجام میداد:) خیلی دلم میخواد ببینم قرار چی از اکانتش بیرون بیاد!

    • مزایا و معایب: یکی از مزایا این ساید وجود اکانت های هجومی با کیفیت بالا میباشد، مشکل این ساید هم نبود اکانت های با جمعیت بالا برای دفاع ساز یا به تعبیری نبود پلیر های دفاع ساز تخصصی میباشد. تفاوت زیادی هست بین پلیر با اکانت دفاعی و ساخت دفاع روی اکانت های مولتی:)
    • سیاست: پرهیز از جنگ بین سایدی میتونه این ساید رو در اخر بازی در زمان نقشه ها بسیار بسیار در موقعیت برد قرار بدهد.




    پ.ن:بررسی ساید ها کار زمان بری هست چون از جنبه های مختلفی قابل بررسی هست من 4 فاکتور اتحادها ، اکانت های تاثیر گذار، نقاط ضعف و قوت ساید و یک قسمت هم سیاست ساید روا مورد بررسی انجام دادم.

    پ.ن: قسمت بعدی ساید جنوب شرق

  • یکی دیگه هم ادب شد


    بله ساید منسجم جنوب غرب رو می بینید که کا تک تارگت رفتیم روش ، از قبل هم اعلام کردیم ......


    اقا پارسا کوچلو موچولو ایشالا اخرای سرور منتظر باش از ساید های دیگه بیام سراغت... ، نمی خواستم بزنم ، اگه ریپلای نمی گردی پست قبلیمو ، این رفیقتونم پاسوز تو شد


    دیدی منابع داشتم یا نه ؟




    پ.ن : منتظر عذر خواهی اقا پارسا کوچولو لیدر موفق و سواحلی جنوب غرب که با لگد میاد تو شستش میره تو چشمم هستیم.
    فاز گنده دیگه ور ندار ، برو یه گوشه تو تنهاییات به کارات فکر کن خخخخخخخ

  • سلام
    ساید های دیگه بازی کثیفی رو قبل کتیبه ها توی جنوب غرب شروع کردن
    زیبا نیست واقعا

    اسم اکانتت چیه گلم ؟؟؟
    خب ساید ها دیگه میان کتیبه می زنن - واقعا یه مشت نوب جمع شدن تو جنوب غرب
    اسم اکانتت رو بده گلم شاید بتونم کمکی بهت کنم

  • سلام
    ممنون بابت وقتی که برای تحلیل گذاشتی اما حداقل درمورد ne باید بگم بیشتر شبیه تصورات خودت از این ساید بوده تا تحلیل واقعیت
    یه نکته رو هم اضافه کنم درواقع در ابتدای سرور 3 تیم خیلی خوب تو این ساید بود که با ذکاوت لیدرهای محترم خیلی زود به جمع بندی و ادغام رسیدند که این خودش یه حرکت بسیار قشنگ بود
    سه تیم ققنوس(به نمایندگی سامان جان)، فونیکس (به نمایندگی اقا تورج) و نماینده تیمه آقا رضا انزلی زیرپرچم بزرگ ne متحد و یکپارچه به بازی ادامه میدن