Posts by AliDr.xeno

    دوست عزیز چرا قصه میگی؟


    من میگم با توجه به توضیحاتی که دادم اکانت گاد نهایتا از روز 9 یا ده بازی میتونست بزرگ و کوچیک اصطبل روشن نگه داره بعد تو میای میگی تنظیمات بات؟!! تنظیمات بات چه ربطی به مقدار منابع مورد نیاز برای ساخت نیرو داره؟!!! در مورد ناتار حرف میزنی؟!! اشتباه ز من بود من عذر خواهی میکنم:)


    حتما میشه دیگه!


    یکی میگه برو فروم سرور قبل بخون (!) خوب اگر نمیدونید یا نمیخواهید توضیح بدید جوابی ندید سنگین تر نیست آیا؟!!!!

    سلام دوست عزیز


    سلام ممنونم از پاسخگویی شما دو دوست عزیز

    در مورد اینکه عکس اشتباه گذاشتم حق با شماست چون ادیت کرده ام پست رو عکس برای حالت نرمال گذاشته شد اما مقدار برای 3 ایکس می باشد و نهایتا در مورد کلاه هم باز اگر بررسی کنید برای یک روز در 3 ایکس همین مقدار هست تو نرمال یک روز فکر کنم 500 تا بیشتر ساخته نمیشه در این حالت:) یعنی سخت نگیرید :) اما در کلیت مسئله فرقی نمیکنه:) شما تو یک روز برای ساخت بصورت بزرگ و کوچیک با حساب 4% اتحاد مقدار 3 میلیون نهصد هزارمنابع نیاز دارید:) بدون در نظر گرفتن 4% مقدار سه میلیون هفتصد

    در مورد اشتباه جایزه اتحاد هم حق با شماست اما باز در کلیت مسئله فرقی نمیکنه با محاسبات شما باید روز 4 یا 5 بازی صرفا منابع 3 میلیون نهصد هزار برای دهکده فراهم میکردند که با توجه به توضیحات به شواهد مشخص هست این مقدار در بهترین حالت در روز 9 یا 10 بازی برای اکانت فراهم می شود:)


    بزارید یه توضیحی بدم توی بحث ها به این شکل ما یک تحلیل تکنیکال داریم یک تحلیل فاندامنتال ، تحلیل های تکنیکال معمولا با اعداد و ارقام انجام می شود اما تحلیل فاندامنتال با بررسی شرایط انجام می شود:) توی این بحت من در مورد تحلیل های تکنیکال بحثی با شما دوستان ندارم نهایتا یک توافق بین ما شکل میگیرد 17 روز یا 18 روز نهایتا به یکی از این روز ها به توافق میرسیم بحث من سر اینکه این جریان با توجه به شرایط و شواهد آیا امکان پذیر می باشد یا خیر:))


    ممنونم از اینکه درک میکنید


    پایا باشید

    سلام


    من چند تا سوال ساده داشتم دوستان اگر نظری دارند ممنون میشم بیان کنند:)


    سوال اول اینکه قبلا ماجراجویی ها deadline داشت الان دیگر محدودیت زمانی نداره؟!!!

    سوال دوم اینکه آیا تعداد ماجراجویی ها محدودیت داره چون دو روز هست از تعداد 16 ماجراجویی بیشتر نشده؟!!


    سوال سوم کمی ظریف تر هست لدفا کسی توضیح قانع کننده داشت ممنون میشم توضیح بده


    من دیروز به طور اتفاقی لینکی از اکانت GOD دیدم




    تو روز حدود 22 بازی این تعداد رعد از یک اکانت در یک دهکده کمی عجیب بود( در مورد کیفیت اکانت و بازیکن ها حرف نمیزنم) با بررسی که انجام دادم میتونید خودتون هم اینکار انجام بدید چیزی حدود 20 روز نیاز هست(20 روز کوچک و 18 روز بزرگ) برای ساخت این رعد ها با روشن بودن بزرگ و کوچیک اصطبل تا اینجاش اگر همه چیز رو ایده ال در نظر بگیرم غیر ممکن نیست اما شدنش هم سخت هست:) ( فرض های که در نظر گرفته شده 4% اتحاد کلاه خود 10% و روشن بودن بزرگ ها از روز 4 بازی و همچنین تلفاتی کمی برای رعد ها در اول بازی در نظر گرفته شده) تا اینجا میتونید هزار تا دلیل بیارید که اره میشه باید بلد باشی کاری نداره ما تونستیم انجام دادیم منم میگم باشه قبول (!)


    اما سوال من دقیقا با قبول شرایط بالا ایجاد می شود:)


    حالا اگر دقیقا اکانت گاد رو ملاحظه کنید مدال غارت هفته دوم برابر است با مقدار بیست هشت میلیون و شیشصد و پنجاه و نه هزار چهارصد بیست که میزان مورد نیاز برای روشن نگه داشتن اصطبل بزرگ و کوچیک در هفته27 میلیون میباشد همچنین این نکته نیز فراموش نشود که در دهکده دیگر نیز 20 کی رعد دارند یعنی همه منابع صرف ساخت و ساز در دهکده اول نمیشه(!) حالا حرف من دقیقا چی هست اینکه وقتی تو هفته دوم با مشخصاتی که معلوم هست نمیشده منابع مورد نیاز روشن نگه داشتن اصطبل بزرگ و کوچیک رو داشته باشند پس از نظر زمان چطوری به این مقدار رسیدند؟!!نکته طلایی برای تیز هوش ها هم این است که با افزایش تعداد رعد ها و گذشت زمان غارت بصورت تصاعدی بالا رفته یعنی غارت تو روز پنجم در هفته دوم با روز اول از هفته دوم فرق داره:) غارت هته اول هم از اکانت یویو میتونید ملاحظه کنید.


    از تیز هوش های عزیز که میخواهند بگند منابع با بازار جابجا کردند حتما اطراف اکانت به خصوص دهکده مورد نظر رو چک بفرمایید!!!!


    کسی توضیحی منطقی دارد ممنون میشم!



    چند تا نکته هم در مورد خود فروم برام جالب بود


    اینکه تقریبا فروم بیشتر شبیه خاله زنک بازی هست تا نقد و بررسی خود بازی :)

    هادی لئو از مدل نگارشی هجومی به نگارش سیاسی رو آورده:)

    ایدی فروم پژمان که تقریبا پست های اخری که من ازش دیدم جملات قصار و بصورت حماسی طور عمل کرده البته چون فکر کنم علاقه خاصی به برنارد شاو داشتند از این ایده که یک شعار خوب، نیمی از نبرد است :)) داره پیروی میکنه ،خسته نباشی مرد!

    ایدی کاوه کاویانی هم پرسیده بود گوش خر رو ببری اسب میشه؟ جوابش نه هست بازم سوال داشتی بپرس:)))) در مورد پ.ن هایی که گذاشتی شاید برای خودت معنا و مفهومی رو بیان کنه اما درک عمومی ایجاد نمیکنه:) فارسی چیزی که بهت گفتم این میشه که خودت با خوندن پستت کیف میکنی اما اکثریت چیزی درک نمیکنند:))

    ایدی کماتسو همچنان دنبال اساس نامه:) لیدری اساس نامه متا اساس نامه کلا اساس نامه =))

    سلام




    از گورخری پرسیدم: تو سفیدی راه راه سیاه داری، یا اینکه سیاهی راه راه سفید داری؟ گورخر به جای جواب دادن پرسید: تو خوبی فقط عادت های بد داری، یا بدی و چندتا عادت خوب داری؟ ساکتی بعضی وقت ها شلوغ می کنی، یا شیطونی و بعضی وقتها ساکت می شی؟ ذاتا خوشحالی بعضی روزها ناراحتی، یا ذاتا افسرده ای و بعضی روزها خوشحالی؟ لباس هات تمیزن فقط پیراهنت کثیفه، یا کثیفن و شلوارت تمیزه؟ ( به نظر من دیگه ازش نباید سوال پرسید؟! شما چی فکر میکنی؟!!)


    شفاف سازی: به نظرم مقایسه خیلی چیزها در زمان های مختلف فقط صرفا جهت نتیجه گیری انجام میشه:) شما در حال آجر چینی هستید برای اینکه در نهایت بگید چرا خورشید میتابه چرا زمین میچرخه و .... متوجه منظورم میشی که؟!!!!

    خیلی اتفاقات توی سرورها وابسته به افراد که تو اون سرور حضور دارند هست در نتیجه سرزنش ها و افتخارات متعلق به همون افراد یعنی اینکه برخورد احسان در مقابل ارش نتیجه اش میشه حضور احسان در شمال شرق یا حضور ارش تو سرور به درخواست احسان برای مقابله با شمال شرق و دخالت های ادمین (که از نظر من دخالتی نداشته).... این ها جریاناتی هستند که خود افراد رقم زدند






    سلام خدمت همه دوستان عزیز

    سلام احسان جوونم


    یه زمانی وقتی دیوید بکهام ضربه کاشته میزد خیلی ها معتقد بودن که ضربه کاشته نمیزنه بلکه اثر هنری خلق میکنه(!) الان با این کاری که کردی من حس میکنم تو هم یه اثر هنری خلق کردی....

    میدونم فوتبالی هستی اونم شدید(!) گفتم بدونی دوست دارم !




    من نمیدونم به تو چی بگم :)
    فدات شم زمانی که من اعلام کردم مثلا دو اکانت فلان و فلانی خیلی واضح غیر طبیعی امدن بالا و 100% پوش شدن با هر میزان سنجشی بسنجی پوش تو این اکانت مشهوده این موضوع رو شما کجا بودی؟! تنها لطف که کردی پست من دیس لایک نکردی در عوضش صاحب فلان اکانت که امد اراجیف بار من کرد رو لایک کردی :)) میبینی رفتارت رو


    الانم میگم چون رفیقت امده یه نمودار کشیده و محاسبه کرده یه سری فرضیاتم گرفته و نتیجه بدست امده (که100% قابل توجیح هست) آخرش نتیجه گرفته که این سرور پوش بی نهایت شده و ارزش بازی نداره(اگر بحث سر این باشه که توافق داشتیم اما دلیلش محاسبه شما نیست و نبوده ) اما میدونی مشکلتون اینه میخواید بگید ما ثابت کردیم پس ما درست میگیم:) محاسبات ما دقیق هست :) که من میگم نیست! (پشمات یادته سوخت از محاسباتش داداش اشتباهی پشمات رو کز دادی رفت:) )


    من گفتم با معیار سنج شما هیج چیز قابل تایید نیست:) در ضمن من اگر از کیریلوید استفاده میکردم تو محاسباتم اشتباه نمیکردم که شما بیای بگی اره میاد تو والت میگه:) مچمو گرفتی:) یادته که آخر همون جریان هم اشتباه از شما بود:) من فقط توی تحلیلم یک قسمت اشتباه کردم اونم نحوه گرفتن آبادی بود:) یادته یا میخوای کابل بغل کنی؟!!!


    حالا پاشو برو بزار نفر بعدی بیاد زیر لاحاف:)




    اوه ! شما که جواب نمیدادی :)) لول
    قبول نکردم عزیز. بنده با منطق خود شما هم شما رو ضایع کردم ، فشار یکم روت زیاده هنوز نفهمیدی :)) وگرنه اون محاسبات دقیق و پا برجاست. شما هم نتونستی جز تغییر صورت مسئله موردی بهش وارد کنی.


    در حدی نیست حرفاتون که بیشتر جواب بدم.


    پ.ن. خیر پیش ِ اول که بهت گفتم مثل اینکه خیلیی بهت فشار آورده دکتر :)) از دیشت دو سه بار تکرار کردی. زیاد حساس نباش، ما خیلی وقتی خیر و خوبی رو در پیش گرفتیم

    من یه بار دیگه توضیح بدم چون شما عادت کردید به مغلطه کردن فکر میکنید بقیه متوجه نمیشند:)

    شما با یه تحلیل از ساخت بیشترین مقدار نیرو ممکن تا روز 16.8 بازی امدید همر علیرضا رو به چالش کشدید(فرض در بیشترین مقدار رو برای همه موارد گرفتید؟!) و ادعا کردید که منابع با توجه به قوانین که پوش نمیتونه بشه پس این منابع از کجا امده:) (به طور واضح پیکان رو به سمت رسول ادمین بازی بردید؟!!)

    مقدار همر بدست امده از سمت شما طبق محاسابت دقیق شما این شد



    حالا همر علیرضا مقداری معادل
    31000 گرزی 7000 شوالیه و 1200 کاتا رنک 5 سرور (!)


    گفتید غیر منطقی هست ساخت همچین همری(چرا؟!) با استدلال به اون 8 فرض اولیه که کردید که در ادامه که نهایتا با ملاحظات دقیق تر مقدار همر میتونه(شما بگو تغییر صورت مسئله)


    35000 گرزی 8800 شوالیه و 1200 تا کاتا یا 41000گرزی 7950 تا شوالیه 1200 تا کاتا(فرض گرفتم اون اختلاف همش گرزی کرده باشه!)


    حالا همر علیرضا در هیچ یک از این مقدار ها بیشتر از حالت ایده آل نشده اینکه شما چجوری از این نتیجه گرفتید یا میگیرید من درک نمیکنم
    بطور مثال میگم وقتی میخوایم بگیم غیر ممکن هست یه اتفاق میایم همه چیز رو ایده آل حساب میکنیم و نشون میدیم که اگر ایده آل هم در نظر بگیریم باز چینین اتفاقی نخواهد افتاد(!) و چنین چیزی غیر ممکن هست که در هیچ قسمت از استدلال های شما همچین چیزی مشهود نبود:)(یعنی همر علیرضا با مقدار ایده ال شما حتی برابر هم نمیشد؟!) و با توجه به اینکه دارید تو یک بازه 16.8 روزه حساب میکنید هر اختلافی با مقدار همر ایده آل شما در واقع داره به طبیعی بودن این جریان اشاره میکنه :)



    قسمت جالبش اینه که میگید من تو محاسبات دسته بالا گرفتم و چون دسته بالا گرفتم پس چون من حال دادم و مقدار این شد پس همر علیرضا مشکل داره (مغلطه!):)


    اینکه در روز های ابتدایی به علت نبود گرزی برای غارت مولتی ها، اینکه منابع با بازرا جابجا شده باشه هم هست :) که این مقدار لحاظ نشده تو کل محاسبات چون مقدارش دقیق و مشخص نیست و بیشتر این پوش ها برای زیر ساخت و قسمتی ساخت نیرو میشه که این موضوع کلا کلیه محاسبات رو تحت تاثیر قرار میده:)
    راستی در مورد پوش هم دید بد نداشته باش فکر کن یک تیم امده داره بازی میکنه اول بازی به همر ساز تیمشون منابع کمک میکنند که بتونند سریع زیر ساخت خودشون بالا بکشند( این اتفاق تو ساید جنوب شرق افتاد تو تیم رضا انزلی) یعنی مولتی هانتر یا همون ادمین نمیتونه هر جابجایی منابع رو به عنوان تخلف ثبت کنه:)



    پایا باشید

    800 تا کاتا اضافی بنده میشه معادل 3ک گرز و 800 شوالیه که خییلییی بیشتر ارفاق کردیم به دوستان تو محاسبات. شما تا صد سال هم بخوای چونه بزنی سر این، بیشتر نمیشه.
    منم دیگه با شما ادامه نمیدم این صحبت رو.


    هر کسی قرار بود نتیجه گیری کنه تا الان کرده. موفق باشید.

    حالا که قبول کردی :)


    950 تا کاتا اختلاف بوده اینم قبول کن :)


    پس محاسباتت دقیق نبوده


    همر علیرضا هم از مقداری که شما حساب کردی خیلی کمتر بوده :) پس کل بحث اعتراض شما رو نمیتونم قبول کنم:)

    حالا خیر پیش

    نمیدونم میخوای بفهمی یا نه(!) مشکل میدونی کجاست من توضیح میدم که این همر ها اکثرا برای اسپان هستند و قرار نیست کاتا واندرزن داشته باشند که این مقدار کاتا رو بدست آوردی(فکر نمیکنم همرهای موجود الان کاتایی معادل با 2150 تا داشته باشند!) شما داری مقدار همر ساخته شده با فرض ساخت کاتا 2150 تایی در روز 17 بازی محاسبه میکنی یعنی میای از روز 8.4 بازی روزی 400 کی منبع رو میدی برای کاتا که کارگاه روشن باشه که این فرض برای تمامی همرهای موجود ساخته شده غیر واقعی هست:) من میگم تعداد کاتا کمتر هست(بازه 1200 تا 1400 کاتا) و مقدار گرز هم طبیعتا کمی بیشتر هست چون اول سرور طرف گرزی میسازه برای غارت نه شوالیه و کاتا که عمرا :) وقتی میخوای یه مساله رو موشکافی کنی باید تمام شرایط رو درست اعمال کنی اینکه دو جا دست بالا حساب کردی بگی پس این در عوض اون :) مشکل حل نمیشه!

    در واقع ما میخوایم مقدار همر ایده آل که از نظر ذهنی هم درست باشه رو حساب کنیم(یعنی اول طرف گرزی میسازه بعدش شوالیه میسازه و در آخر کاتا ) ما نمیخوایم مقدار همری که باید ساخته میشده(با کاتایی 2150 تایی) و نشده(!) میفهمی اینا رو یا نه؟!!!!

    کاتای عقلانی در اون تایم سرور چیزی حدود 1200 تا 1400 کاتا میباشد


    اگر مقدار کاتا در نظر گرفته شده 1200 تا کاتا برای ساخت 1200 تا کاتا باید از روز 9.5 بازی استارت کاتا میزده این قبول میکنی؟!!!(1300 کاتا هم میتونه روز 9 بازی استارت کرده باشه)


    خسته شدم :) هر چی میگم باز میاد یه چیز دیگه میگه! من قرار نیست مقدار همر علیرضا رو محاسبه کنم شما امدید ادعا کردید مقدار بیشترین همر که تو این بازه قرار ساخته بشه این مقدار نیرو هست من هم میگم اون مقدار کاتا عقلانی نیست و کسی هم تو سرور اون مقدار کاتا رو نداره پس میزان همر ساخته شده تو سرور ممکنه خیلی بیشتر از این مقداری باشه که شما در نظر گرفتی باشه البته با کاتایی کمتر:) (فارسی بخوام بهت بگم شما کاتا رو صزف نظر کن فکر کن یکی کاتا نسازه چه مقدار گرزی و شوالیه میتونه بسازه بعدش با توجه به میزان کاتا ساخته شده بیا معادل سازی کن ببین میشه یا نه !اینو دیگه درک میکنی؟!!!) در نتیجه اگر همری الان با مقدار موجود شما نخورد دلیل به این نیست که پوششده از طرف مولتی هانتر یا منابع مولتی هانتر بهش هدیه داده و .....


    من دیگه این بحث ادامه نمیدم از الان تا اخرش هر چی شما میگی درسته:)

    دوست عزیز (!)


    <بخش اول>
    من توضیح دادم تو محاسبه بخش اول مقدار 1.2 هفته فرض نیمه روشن بودن غلط هست چون فرض اولیه شما این بوده که سربازخونه و اصطبل و.... همه 20 هستند در نتیجه شما باید میزان غارت تا 1.2 رو محاسبه میکردید ببیند با اون منبع چه مقدار نیرو ساخته می شود(فرض شما این بوده که ایده آل ترین مقدار نیرو حساب کنی درسته؟!) پس میزان غارت تا 1.2 هفته رو حساب میکردید با مقدار منابع بدست امده چه مقدار نیرو ساخته می شود:) ر این رو قبول میکنی یا بازم توضیح بدم؟!!!!!
    یعنی اینکه 1.2 رو در 11.3 ضرب کنی تقسیم بر 2 کنی (مساحت مثلث) عددی معادل 6.78 میلیون منبع میشه یعنی مجموع غارت تا روز 8.4(1.2 هفته)با فرض 20 بودن سربازخونه و اصطبل که گرفتی تقریبا


    9800 گرزی 2400 شوالیه بدست میاد! تقریبا با 6 میلیون منبع هزینه کردن


    <بخش دوم>
    تو حد فاصل اینکه اکانت بتونه سرباز خونه بزرگ و کوچیک رو روشن کنه(یعنی فاصله بین 1.2 تا 1.9 هفته) هم باز امدی نیمه روشن گرفتی که اونجا هم باید منابع بدست امده رو حساب میکردی منابع روشن بودن کوچیک ها رو کم میکردی میزان دقیق تعداد نیرویی که با بزرگ میشه ساخت حساب میکردی؟!! اینم قبول داری؟ درک میکنی؟!!
    تفاوت ساخت نیرو شما با نیمه روشن و منابع در دسسترس میبینی یا نه؟!! من این محاسابت با فرض خودت دارم انجام میدم من چیزی به فرض تو اضافه نکردم


    <بخش سوم>


    مورد سوم اینکه میزان تقریبی کاتا ساخته شده اکانت معلوم بود پس لزومی نداشت از همون اول بیای تو محاسبات دخیل کنی، همچنین این که دهکده اسپان هست و قرار نیست واندر زن باشه با توجه به فرض خودت که گفتی از بقیه دهکده ها دور هست پس زمان اینکه اکانت بتونه سرباز خونه و اصطبل روشن کنه کمی زودتر از زمانی هست که شما در نظر گرفتی؟! اینم قبول میکنی دیگه؟!!


    با همین سه مورد مقدار همر ساخته شده با شرایط در نظر گرفته شده توسط شما از مقداری که خودت بدست آوردی خیلی بیشتره!!! گفتم که من یاد معمای مونتی هال انداختی برو سرچ کن بخون :)

    نه من فکر میکنم دارید مغلطه میکنید :) فرار رو به جلو (!)
    در واقع شما یک پست تحلیلی گذاشتید و قبول نمیکردید که اشتباه هم کردید توی پست هاتون اشاره به محاسبه دقیق هم داشتید:) بارها و بارها!!!! هر کسی هم نظری میداد با ادبیات خاص خودتون سرکوب میکردید :)

    چون فکر کنم خیلی واضح تو این پست توضیح دادم که اکانت های bridge , effect غیر طبیعی رشد داشتند(ورود نکردم به بقیه اکانت ها)، پوش و مولتی داشتن بحث امروز نبود که شما بخواید بهش بپردازید:) بحث اصلی شما ساخت همر ، میزان مقدار دقیق همر و اینکه ادمین یا نیرو اضافه کرده یا منابع داده:) الانم کابل گرفتی که بقیه پست هاتو با حالا خیر پیش بدرقه نکنن:)

    من نمیدونم چرا تو فکر میکنی فقط خودت میفهمی:)))) یه نمودار اونجا ارائه کردی و چون بقیه سوال نمیکنند در نتیجه فکر میکنی حتما متوجه شدند(!)

    طبیعی هست که تو ده اسپان الویت ساخت نیرو هست تا ساخت کاتا:) در نتیجه اینکه ما غارت رو بر اساس سرباز خونه کوچک و اصطبل کوچک سطح 20 محاسبه کنیم خیلی غیر منطقی نیست:) میزان غارت لازم برای روشن بودن این دو 1.2 میلیون منبع در روز است(اون 1.2 رو برای این گفتم) این در 7 ضرب کن میشه 8.4 میلیون یعنی محل تلاقی اول نمودار باید 8.4 باشه نه 11.3 :)


    با توجه به اینکه میگید 1200 تا کاتا داشتند 8 روز برای ساخت این مقدار کاتا نیاز دارند یعنی شما میتونید از روز 10 با فرض اینکه روز های قبل هیچ مقداری کاتا ساخته نشده این شرط رو ارضا کنید یعنی تقریا از روز 8 بازی تا 10 بازی میتونستن منابع سر ریز که از غارت دارند رو در سربازخانه بزرگ و اصطبل بزرگ خرج کنند:) میتونی بری حساب کنی:)



    من با فرض های خودت مقدار بزرگ ترین همری که میشه ساخته شد رو حساب کردم تقریبا 8 کی بیشتر شد:)


    نمودرات برای من قابل درک نبود فکر کنم برای خیلی های دیگه هم قابل درک نباشه چون وقتی میتونی نمودار میزان غارت بر اساس روز رو رسم کنی بیای نمودار غارت در هفته رو برهفته رسم کنی:) یکم سخت نیست؟!!دروغ چرا من میزان غارت در قسمت عمودی رو بر مقدار افقی اونم بر اساس روز تقسیم میکردم:) که تنها غارت در روز رو عددی متفاوت در میومد که اصلا داخل محاسبات ازش استفاده نکردم:) و در کلیت محاسبات من تاثیری نداشت:)


    حالا برو حساب کن روز 8 تا 16.8(2.4 هفته زمان لانچ) میشه 9.8 ببین چه مقدار گرزی و شوالیه میاد بیرون
    از روز 13.3 تا 16.8 هم چقدر نیرو از بزرگ ها میاد بیرون


    حالا مقدار غارت روز 1 تا 8 رو حساب کن ببین چقدر نیرو تو سربازخونه کوچیک ساخته میشه
    مقدار غارت 8 تا 13.3 رو هم حساب کن مقدار روشن بودن سربازخونه کوچیک ها رو و همچنین روشن بودن کارگاه از روز 10 تا 13.3 رو ازش کم کن ببین چقدر منبع باقی میمونه هر چی موند اونا رو ساخت نیرو با بزرگ حساب کن!



    جالا جمع کن:) بیا اینجا عددت بگو اگر تفاوت نکرد محاسبات و مقدار گرزی ها از مقداری که اعلام کردی حق با شماست:)

    من نمیدونم اخرش میخواستی بگی که تو این سرور ادمینش نیرو اضافه کرده به اکانت ها ،منابع اضافی داده به اکانت ها،و ..... اینجاشاید گلد به لیدرها داده بشه اما تو بازی دخل و تصرف نمیکنه:) اینجا شاید قوانین بر اساس منفعت مالی تغییر کرده باشه اما اینکه مستقیم بخواد تو بازی دخل و تصرف بشه نه!

    شاید من تو قسمت هایی از پست هام درک درستی از نمودرات نداشته باشم اما اینکه محاسباتت دقیق نبود رو نشون دادم در نتیجه اینکه شما بخواید بر اساس فرضیه که داشتید نتیجه ای بگیرید رو من نمیتونم قبول کنم:)


    کلمات خیر پیش، از ما خارجی،محاسبات کیلویی، تو با همین فرمون همر بکش،با بزرگترت دوست آشنا صحبت کن و .... همه اینا به خاطر یک تحلیل بود که انجام دادی:) اینا رو به من نگفتی ها به هر کسی که خواست نظری بده:) آخرشم محاسبات دقیقت دقیق نبود!



    حالا خیر پیش

    دقیقا مشکل همینجاست شما ادعا کردید که محاسابات شما دقیق هست من برات توضیح اوردم که محاسبات دقیق نیست(!) یا این میفهمی یا باز از نگاه دانای کل نگاه میکنی:) اشکالات که گفتم اینکه کاتا لزوما نباید همزمان با سربازخونه واصطبل روشن بوده باشه همین خودش روزی 400 کی توی محاسبات فرق خواهد داشت:) اینکه شما وقتی بتونید روزی 1.2 میلیون غارت کنی میتونی سرباز خونه و اصطبل روشن کنی نه اینکه زمانی که مجموع غارت شما به 11.3 میلیون رسید در هفته:) پس شما کل هفته سربازخونه و اصطبلت روشن بوده! اینکه تو یه بازه زمانی اکانت توانایی روشن کردن سربازخونه و اصطبل بزرگ بصورت 24 ساعته نداشته این به معنی این نیست که بصورت یکنواخت بیایم ساخت نیرو رو توزیع کنیم :) میتونیم مجموع غارت که در اون زمان اضافه شده رو محاسبه کنیم ببینم توانایی روشن کردن اکانت در این بازه چقدر بوده است:) فرض اینکه جابجایی منابع با بازار رو هم که دوستان اشاره کردند در نظر نگرفتید:) تولیدات اکانت هم که صرف نظر شده:) محاسابات شما اشکال دارد!



    از یه فرضیه غلط نمیشه نتیجه درست گرفت

    پس بزار اینجوری محاسبه کنیم با توجه به نمودار روز 8.4(1.2 هفته ) اکانت مورد نظر ما میتونه کوچیک ها رو روشن نگه داره یعنی 1.6 میلیون منبع تو روز باید غارت کنه (که این عدد رو اگر در 8.4 ضرب کنیم مقدار 13.44 باید باشه که نیست مگه نگفتی میزان غارت تو روز رو نشون میده؟!!!!!!) روی نمودار شما محل برخورد خط آبی با نارنجی عدد 11.3 میلیون هست(!) حالا اگر از روز 9 تا 17 کوچیک ها رو روشن نگه داریم 17673 گرزی و 4320 تا هم شوالیه ساخته میشه(!) البته با توجه به اینکه تعداد کاتا ها خیلی کمتر از مقداری هست که از روز 9 بازی استارت شده باشه در نتیجه کمی تغییر میکنه محاسبات این رو قبول داری؟!!!! حالا یبار هم فقط روشن بودن کوچیک ها بدون کاتا رو در نظر بگیر که واقع گرایانه تر باشه:)


    حالا تو ادامه با توجه به محل برخورد خط آبی با خاکستری که طبق محاسبات شما روز 13.3(1.9 هفته)میشه، یک اکانت باید روزی 5.3 میلیون منبع تو روز باید غارت کنه که اگر این 5.3 رو در 13.3 ضرب کنیم تقریبا باید عدد 70 میلیون رو در نمودار شما نشون بده که نمیده!؟! اما محل برخورد خط ابی با خاکستری هم 37 میلیون هست! که از روز 13.3 تا 16.8 مقداری برابر با 4.5 روز روشن بودن بزرگ ها هست 8837 گرزی و 2160 تا هم شوالیه ساخته میشه!


    تا اینجا مجموعا 26510 گرزی و 6480 شوالیه ساخته میشه بدون هیچ اشکالی حالا میمونه محاسبه اینکه از روز 1 تا8.4بازی چه مقدار نیرو ساخته شده و از روز 8.4 تا 13.3 بازی چه مقدار نیرو تو سرباز خونه و اصطبل بزرگ ساخته شده :)


    میزان مجموع غارت تو روز 8.4 تا 13.3(6.9 روز) رو بطور تقریبی برابر با مساحت زیر نمودار که ذوزنقه در نظر بگیریم (طبق تقریب خودت به خط صاف)


    نقطه برخورد با خط خاکستری 37 میلیون
    نقطه برخورد با خط نارنجی 11 میلیون
    فاصلیه 1.2 تا 1.9


    مقداری برابر 16.8 میلیون منبع در اختیار داریم با کم کردن مقدار منابع ساخت کوچیک ها تقریبا ما میتونیم 2 روز بزرگ ها روشن کنیم این مقدار هم برابر میشه با :
    3900 گرزی
    960 شوالیه


    مقدار ساخت نیرو هم از بازه 1 تا 8.4 هم طبق محاسبات خودت مقداری
    7400 گرزی
    1800 شوالیه


    که در مجموع 37810 گرزی و 9240 شوالیه این مقدار رو هم با توجه به نمودار خودت بدست آوردم پس میشه بیشتر از مقداریکه بدست اوردی نیرو ساخت !!! من فقط فرض نیمه روشن بودن رو با منابع بدست امده در این بازه زمانی عوض کردم و ساخت 2 روز نیرو در 6.9 روز برای بزرگ ها خیلی غیر منطقی نیست!


    این طرح مسئله شما من یاد معمای مونتی هال انداخت دوست داشتی سرچ کن در موردش شاید برات جالب بود!




    اگر کسی جواب منطقی دارد میشنوم.

    سلام


    مورد اول اینکه تو نمودارت اون خط آبی باید هر هفته صفر بشه و دوباره رشد کنه:)(یا رید هفته قبل رو به عنوان مقدار اولیه برای هفته بعد محاسبه میکردی تا اون رابطه y که بدست اورده بودی میزان رشد غارت رو نسبت به هفته ها نشون بده) در نتیجه مجموع منابع بدست آمده از رید خیلی بیشتر از 20 میلیون هست که نمودارت نشون دادی:) مورد بعدی اینه که این همر ساخته شده باید برعکس تحلیل کنی :) یعنی اول میزان منابع مورد نیاز این همر چقدر هست من حدودی عرض میکنم حدود 47 میلیون منابع(!) مورد نیاز هست که با توجه به نمودارت برای این سه هفته(به صورت نقطه ای و جمعشون) خیلی بیشتر هم منابع داریم پس مشکل اول حل شد:)( برای بهتر درک کردن برو مدال اکانت Effect که تو هفته سوم 43 میلیون غارت کرده رو ببین رنک یک رید بودند یکی از معیار های شما در نظر گرفتن بهترین حالت بود طبق فرض خودتون)


    حالا مقدار زمان مورد نیاز برای ساخت همچین همری که آیا تو این زمان (18 روز سرور) آیا مکان پذیر هست یا نه؟! یه راه ساده که به ذهن من رسید گفتم 5 روز فقط سرباز خونه و اصطبل کوچیک سطح 20 روشن باشه و 5 روز هم همراه با بزرگ این مقدار همر قابل ساخت هست:) اون 8 روز هم برای زیر ساخت و بالا کشیدن مولتی ها زمان مناسبیه:)


    یعنی ساخت این همر تو این زمان از سرور دور از دسترس نیست و نبوده البته نیار به دقت و ملاحظه هم داشته که من به علیرضا تبریک میگم همر قشنگی بود :)


    موفق باشید

    سلام


    دیدم از فروم به عنوان ابزار احوالپرسی استفاده میشه گفتم من هم احوالپرسی کنم :) اما به سبک خودم (!)


    داشتم پست ها رو میخوندم چند تا نکته دیدم گفتم حیفه بهش نپردازم :)


    ما یه پست گذاشتم و یکم داده آماری با جهت دهی فکری ارائه کردیم اما اخرش جمع بندی رو گذاشتیم به عهده دوستان، شوق و هیجان خوبی ایجاد شد و دوستان شروع کردن به ارائه آمار و ارقام:) اما اکثر قریب به اتفاق آخرش نوشتن فقط داده خام هست تحلیل نداره یا بعدا انجام میشه :) من به عنوان یک خواننده فروم ممنون میشم حداقل یه رویکردی از داده های خام که قرار میدید ارائه بدید.




    یه بنده خدایی هم هست ادعا این رو داره که 15 سال تراوین بازی کرده !!!!




    طبق این مستند سال 1387 اولین سرور رسمی بازی تراوین منتشر شده است


    1387+15=1402
    صد رحمت به تتلو که میگفت من مال 2 سال بعدم :)))))))))))

    من به این قسمت از آمار منتشر شده دوستمون که 15 تا نرمال بازی کرده 5 تا اسپید که از این 20 سرور 18 تاش رو تو جنوب غرب بوده :)) ورود نمیکنم فقط 2 تا سوال مطرح میکنم خودتون بهش فکر کنید؟!

    • چطوری 15 تا سرور نرمال با 5 تا اسپید بازی کنیم در 15 سال؟!!
    • چطوری 20 سرور بازی کنیم و 18 تاش جنوب غرب باشیم 2 تا سرور دیگه رو بریم یه ساید دیگه:)؟!!


    یه بحثی هم در مورد سطح سرور شد و مقایسه اون با ای ار و یا دات کام:) که دوستان حتی سطح سرور رو از دات کام و ای ار بالاتر دونستن:) متاسفانه من با این به شدت مخالفم:)


    اینکه تو سرور پلیر های شاخصی حضور دارند خیلی خوشایند هست اما اساس این سرور بر منفعت مالی نهفته شده هست:) قوانین هم تا حد زیادی دستکاری شده:) و همچنین دارای اشکالات برنامه نویسی و روندی در بازی هم هست :)


    دریافت گلد هدیه:) به پلیر ها، این شاخص میتونید تو خرید بازار سرور نگاه کنید و قیمت هایی که روی ایتم های هیرو زده شده و میشه(!) ببینید


    ساخت راحت مولتی و مولتی بازی:) بحث من این نیست که تو ای ار و دات کام مولتی بازی نبود و نیست یحث من این هست که اینجا جزیی از بازی شده:) وی پی اس ها رو از کی میخرید:)))که بات هم بهتون روش میده؟!!!!

    بزارید راحت بگم وقتی منابع و گلد رو تو بازی تراوین بی نهایت در نظر بگیریم این بازی ارزش خاصی نخواهد داشت:))) اینکه شما میتونید به تعداد نامحدود و راحت مولتی داشته باشید(بستگی به ظرفیت خودتون داره) در واقع منابع بی نهایت دارید گلد هم که هم ارزان هست هم به راحتی بدست میاد:)

    بزارید یه نمونه مثال بزنم :)


    Bridge




    این اکانت رتبه 7 سرور هست شما فکر کنید یه اکانت 100% کراپ نژاد گول چطوری روز 11 بازی آبادی سوم میگیره:) اونم بدون خیلی از شرایط لازم(!) الان نیاید بگید میشه، میتونیم(!) من اکانت ها زیادی چک کردم زمانی که این اکانت آبادی سوم گرفت کلی از اکانت های شاخص سرور آبادی سوم نداشتند:))) این اکانت به طور خیلی واضح غیر طبیعی رشد کرده:) من این مورد چون خیلی آشکار بود رو بیان کردم اینکه شما از مولتی و منابع چطوری استفاده میکنید بحث جدایی داره:) مثلا میتونید این اکانت هم چک کنید اینقدر منابع زیاد داره که برای دهکده اول 3 تا آبادی گرفته:)


    EffecT



    از نظر شخصی من این سرور کیفیت سرور های اصلی تراوین رو نداره و نخواهد داشت :) اما از اینکه این همه دوست جدید و قدیمی اینجا پیدا میشه خوشحال هستم!



    نظریه بازی

    اینکه نظریه بازی چی هست میتونید گوگل سرچ کنید و بخونید اما تعریف راحتش اینکه نظریه بازی به تحلیل روش‌های همکاری یا رقابت موجودات منطقی و هوشمند می‌پردازه!در واقع رفتار را در یک بازی که در آن‌ موفقیتِ فرد در انتخاب کردن، وابسته به انتخاب دیگران می‌باشه رو بررسی میکنه. بازی تراوین هم یکی از این مورد ها میتونه باشه:)


    طبق این نظریه به این موضوع میرسیم که ادم ها رفتارشون رو بر اساس رفتار اطرافیانشون تغییر میدن.در واقع تعبیرش تو بازی این میشه که احساس نیاز ما به چه تعداد مولتی تا حد زیادی بستگی به ساید های مقابل داره، اینک ساخت مولتی نیاز به زمان و هزینه داره چیز مشخصی هست اما کسی که این شرایط براورده میکنه طبق نظریه بازی یه payoff هم بدست میاره وقتیاین مزیت دیده بشه بقیه هم سعی در ایجاد مولتی میکنند البته با توجه به میزان هزینه که میتونن پرداخت کنن.


    حاالا از توضیحات بالا میخواستم بگم از اینکه به تعداد مولتی های ساید شمال شرق پرداخته بشه تو فروم خیلی نباید ناراحت شد یا نسبت بهش حساس شد چون نهایتا این اتفاق باعث میشه(شده) سرور جذاب تر بشه چون نهایتا ساید های مقابل به این نتیجه میرسند که باید کاری انجام بدن:) که این در نهایت با خودش جذابیت رو به همراه داره

    پانوشت:
    تو فیلم the dark night rises وقتی بتمن میخواست از زندان بیاد بیرون به خودش طناب میبست. دکتر زندان بهش میگفت مشکل تو "ترسه" بتمن گفت من از مرک نمیترسم . دکتر گفت مشکل تو همینه، تو فک میکنی اینکه از مرگ نمیترسی تو رو قوی میکنه ... اما ضعیفت میکنه....چطوری میتونی بدون قوی ترین انگیزه روح یعنی ترس از مرگ، سریع تر از حد ممکن حرکت کنی و طولانی تر از حد ممکن مبارزه کنی؟!







    پایدار باشید

    سلام


    دیدم جو خاله زنک بازی فروم داره بالا میره گفتم بد نیست این وسط چند تا نکته هم بررسی بشه(!)



    شاید شما هم به این عکس توجه کردید خواستم یبار با هم خوب نگاه کنیم:)


















    خوب مشخصا تعداد ریجیستر های اکانت در ساید شمال شرق بسیار بیشتر از سه ساید دیگر است.
    حالا بیاید یجور دیگه این موضوع را بررسی کنیم،
    با بررسی 20 اکانت اول سرور متوجه میشید که فقط تنها 6

    اکانت از شمال شرق در این لیست قرار دارند:)(یکم عجیب نیست؟!!)














    حالا یکم محدوده بررسی رو گسترش بدیم باز خواهیم دید که تو 100 اکانت اول سرور تنها 27 اکانت از شمال شرق هست! که اکثر این اکانت ها در سه اتحاد Viking-X Vikings. VIKING-A می باشند:) که این با توجه به تعداد اکانت های ریجیستر شده خیلی سازگاری ندارد(!)


    حالا برای اینکه بتونیم بهتر بررسی کنیم یه سر به 20 اتحاد اول سرور زدم 9 تا از 20 اتحاد اول سرور برای شمال شرق بود جمعا 443 تا اکانت داخل این اتحاد ها بود اینجا کنجکاوی من بیشتر شد رفتم یکم جزیی تر یکی از اتحاد ها رو بررسی کردم:)
    Viking.B این اتحاد رنک 4 سرور هست 56 عضو دارد و اکثر اکانت های این اتحاد گول میباشند و در محدوده 100 در 100 ساید شمال شرق قرار دارد:)


    چون من هدفم انالیز ساید شمال شرق نیست پس از ارائه کنجکاوی هام خودداری میکنم:)


    باز گفتم برای اینکه بتونیم بهتر متوجه موضوع بشیم یه سر هم به تاپ غارتگران زدم


    از ده نفر غارتگران برتر 5 نفر سهم شمال شرق بود ( بررسی اکانت ها بصورت تخصصی تر تو پست های بعدی انجام میدم) خوب با یه بررسی ساده میتونید اتحاد مولتی این اکانت ها رو هم به سادگی متوجه شوید:)


    مهم ترین قسمت یک انالیز در واقع بخش نتیجه گیری اون هست اما من قرار نیست نتیجه گیری خدمت دوستان ارائه بدم:) با توجه به شاخص های ارائه شده میتونید انالیز و تحلیل خودتون داشته باشید چون میدونم اگر همه چیز اینجا بگم طبق یک عادت دیرینه ادعا اینکه " میدونستید و چیز جدیدی نبوده"



    احتمالا چند تا سوال ذهنتون درگیر میکنه که خودم بهشون جواب میدم

    تو این سرور بازی میکنی ؟ نه یه اکانت تو جنوب شرق دارم که اونم برای من نیست:)
    تیم زئوس امده این سرور؟ من شخصا وقت بازی نداشتم و اعلام برائت کردم از حضورم و تااونجایی که میدونم تیمی به اسم زئوس نیست
    چرا فروم امدی تو که وقت بازی نداری؟ والا با توجه به رفاقتم با بعضی از دوستان گفتم بتونم فروم مشارکت خواهم کرد(لزوما طرف ساید خاصی نیستم!)
    چرا از شمال شرق شروع کردی؟ خوب طبیعتا نقدی که من کردم یه جوری طرفداری از این ساید بود که این ساید خیلی وحشتناک نیست و میتونید حتی به توافق باهاش فکر کنید تا 3 به 1 کردن:) (برخلاف تصور دوستان من طرفدار ساید شمال شرق هستم تو فروم:) )
    خوب اگر نخوایم تو پست بزاری چیکار باید بکنیم؟ در واقع این رو نمیتونم بگم اما هر وقت احساس کنم به حضورم نیاز نیست میرم:)
    .

    .
    .






    موفق باشید

    با سلام

    تیم زئوس در این سرور حضور نخواهد داشت (!)
    ممنون از آرمین عزیز که موضوع را اطلاع رسانی کردند!



    و اما دو نکته !!!


    اینکه خیلی دیر اقدامات لازم برای هماهنگی حضور تیم زئوس انجام شد و در نتیجه شرایط برای حضور تیم مهیا نشد.
    اینکه سرور بصورت 2 ایکس برگزار خواهد شد نیز بسیار تاثیر گذار بود برای عدم حضور تیم ما، چرا که تجربه بازی در سرور 2 ایکس ایران بسیار برای تیم ما فرسایشی و خسته کننده انجام شد!





    میدونم همتون به این نکته نیز مسلط هستید که سرور 2 ایکس از نظر تولید منابع ، ساخت نیرو و .... فاکتور های زیادی با سرور 3 ایکس متفاوت هست زمان زیادتری باید صرف کرد(پلیرها!) و اینکه هر چه زمان بازی بیشتر، در نتیجه کیفیت و کمیت نیز به مراتب پایین تر خواهد بود:)


    امیدوارم در زمان بهتری فرصت کنار هم بودن رو داشته باشیم


    پابدار باشید

    نقد بررسی سایدها

    قسمت دوم جنوب غرب

    • اتحاد ها: این ساید دارای دو اتحاد اصلی REBELS A و REBELS F میباشد و اتحاد های REBELS E،REBELS D،REBELS G،REBELS،REBELS C ،REBELS M، REBELS Q، REBELS N، REBELS P ،REBELS مجموعا 323+1 اکانت در این اتحاد ها حضور دارند! اگر به اتحاد غیر اصلی دقت کنید متوجه نظم و نحوه بالا امدن اکانت ها در اتحاد غیر اصلی میشید که نشانگر بدون پلیر بودن اکثر این اکانت ها میباشد.

    پ.ن: یکی از تفاوت های اتحاد اصلی با اتحاد غیر اصلی در جایزه اتحاد میباشد:) یعنی اکثر کسایی که قرار هست همر سازی یا دفاع سازی کنند باید داخل اتحادی باشند که جایزه های اتحاد در ان پر شده باشد. میدونم همه دوستان به این موضوع آگاهی کامل دارند اما جهت یادآوری نوشتم که با ریپلای های عجیب غریب روبرو نشم!



    • اکانت های تاثیر گذار

    LanCinaTe

    این اکانت در غارتگران هفته میباشد و غارت بسیار مناسبی دارد. این اکانت 5 همر رو به تنهایی متحمل شدند. میدونم گفتن این موضوع ممکنه علاقمندان و سینه چاک های این اکانت، بنده رو به چالش بکشند اما متاسفانه این یک واقعیت است که اگر اکانتی بتواند 4 همر واندر زن در یک سرور بسازد و تا انتها ان را نگه دارد سطح سرور به شدت دچار ضعف هست:) دوستانی که تجربه همر سازی دارند متوجه این موضوع هستند که نگه داری از همر کار بسیار سختی هست! جهت یادآوری برای دوستان میگم که دفاع کردن 5 همر اونم تو یه اکانت کار بسیار سختی هست یعنی یکی از بهترین گزینه ها برای پلن های بین سایدی این اکانت میباشد:) این موضوع به سطح بازی فرد یا شخص ارتباطی ندارد هر چند اگر بازیکن با تجربه ای باشند این کار رو انجام نمیدهند:)
    REBELS E اتحاد متنسب به این اکانت میباشد 58 اکانت که راستای ساخت همر های این اکانت ایجاد شده است:)


    HolY

    به نظرم یکی از جذاب ترین اکانت های بازی هست. ترکیبی از اکانت هجومی و دفاعی در این اکانت در کنار پاپ بازی میبینیم. به پلیر اکانت تبریک میگم کیفیت خوبی از بازی به نمایش گذاشته است. امیدوارم رعد های خوبی از اکانتتون ببینم:)


    Takrefigh

    این اکانت هم در غارتگران هفته میباشد. این اکانت هم قصد ساخت 4 همر واندر زن دارد:) احسان جان اون سرور که 10 تا واندر زن ساختی سرور وارین بود:)
    اتحاد REBELS دارای 27 عضو میباشد اکثر این اکانت ها دارای 3 دهکده میباشد و همجنین اکثر پایتخت این اکانت ها 15 کراپ میباشد:) نکته جالب در مورد این اتحاد تمامی دهکده های سوم کنار اکانت Takrefigh احداث شده است.


    اکانت های مرزی


    CatChMe-TeaM

    اکانتی با ساختار بسیار جالب در منطقه بسیار استراتژیک قرار دارد. امیدوارم این اکانت بصورت هجومی بازی کنند تا ساخت واندر زن و بازی برای واندر ها:) موقعیت اکانت مناسب ساخت واندر زن نمیباشد.


    esbageti

    این اکانت نیز در نقطه مرزی قرار دارد و در جمع آوری کتیبه های مرزی و درگیری ها میتواند تاثیر گذار باشد.

    پ.ن: پیشاپیش از دوستانی که اسم اکانتشون رو نیاوردم عذر خواهی میکنم لدفا خشم خودتون نگه دارید من نمیدونستم شما خیلی تاثیر گذار هستید تو ساید:)(مخاطب خاص)
    پ.ن: اکانت های Miracle و CyRuS نیز در ساختار دفاعی این ساید خیلی تاثیر گذار خواهند بود.

    • مزایا و معایب: تعداد زیاد اکانت همر ساز در این ساید که اگر قرار بر واندر زن بودن بشود کار رو برای دفاع کردن از همر ها بسیار سخت خواهد کرد. یکی از مزایا در این ساید، وجود پلیر های که بصورت تخصصی روی دفاع سازی تمرکز دارند.
    • سیاست: برای برد بازی نیاز دارد که زمان رو از ساید های دیگر بگیرد متا یا یکی از ساید ها و درگیری با ساید دیگر یکی از گزینه های مناسب برای سیاست این ساید میباشد.

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



    سلامممنون بابت وقتی که برای تحلیل گذاشتی اما حداقل درمورد ne باید بگم بیشتر شبیه تصورات خودت از این ساید بوده تا تحلیل واقعیت
    یه نکته رو هم اضافه کنم درواقع در ابتدای سرور 3 تیم خیلی خوب تو این ساید بود که با ذکاوت لیدرهای محترم خیلی زود به جمع بندی و ادغام رسیدند که این خودش یه حرکت بسیار قشنگ بود
    سه تیم ققنوس(به نمایندگی سامان جان)، فونیکس (به نمایندگی اقا تورج) و نماینده تیمه آقا رضا انزلی زیرپرچم بزرگ ne متحد و یکپارچه به بازی ادامه میدن

    سلام به روی ماهت(!)
    در جواب شما دوست عزیزم باید بگم حق با شماست:) فقط من در مقایسه با ساید های دیگر موضوع رو مطرح کردم اگر از نظر شما اشتباه بود بنده عذر خواهی میکنم:) فقط دوست من اسم تیم تورج "تو دقایق آخر تیم زوپیر هم تصمیم به بازی گرفت با حضور اکثریت پلیر های این تیم و به مدیریت تورج عزیز" زوپیر هست. فونیکس همون ققنوس هست! من با تیم سامان (فونیکس) یک سرور کامل بازی کردیم و سبک بازی این تیم تقریبا آشنا هستم. تیم تورج هم کامل آشنایی دارم. تحلیل های من از سر کینه یا دشمنی نیست بدون حب و بغض مینویسم اگر اسم اکانت شما رو نیاوردم با اینکه اکانت خوبی نیز بود اما لازم ندونستم. ناراحتی شما قابل درک هست اما زیر سوال بردن کل تحلیل کمی بی انصافی میباشد.
    [color=#000000]

    موفق باشید

    نقد و بررسی سایدها

    قسمت اول

    ساید شمال غرب (NW)

    • اتحاد ها: بعد از حذف اکانت تیم پانیشر ( تیمی که هیچ دستاوردی تو هیچ سروری نداره و نداشته اما تاریخچه عجیب و غیر باور کردنی داره(!)) این ساید داری یک اتحاد اصلی N-W با 43 عضو میباشد. دارای 4 زیر شاخه میباشد nw-c N-W 1 NW.3 punishe1
    • اکانت های تاثیر گذار:

    Guns 4 War


    پس از حذف تیم پانیشر این اکانت به اتحاد N-W ملحق شده، دارای دو دهکده همر میباشد با توجه به غارت هفته های نخست تاثیر زیادی در جمع اوری کتیبه های مورد نیاز ساید میتواند داشته باشد.

    Caffeine

    یکی از دو نماینده ساید شمال غرب در غارتگران هفته میباشد. این اکانت دارای 3 دهکده همر میباشد نکته قابل توجه دهکده 05 این اکانت که بصورت توافقی دهکده زیر ساخت اماده شده اکانت You Cant See Me رو چیف کرده و همر سوم خودش رو در منطقه دیگری از ساید شمال غرب شروع به ساخت کرده است.
    Walar

    این اکانت در غارتگران هفته میباشد. در 4 منطقه مختلف دهکده گرفته که با توجه به نژاد و کم بود پلیر در شمال غرب از غارت ناتار استفاده بهینه رو انجام بدهد این اکانت نهایتا توانایی جنگی بودن دارد.

    • مزایاو معایب ساید:نقطه ضعف این ساید کمبود پلیر میباشد. یکی مزایا این ساید، تاثیر مستقیم در سرنوشت برنده بازی باشد. مزایا نحوه جمع اوری کتیبه ها ، نقطه ضعف دیگر، کتیبه های این ساید که توسط دو ساید مجاور زده خواهد شد.
    • سیاست: پیشنهاد من برای این ساید برای سیاست گذاری در ادامه بازی ملحق شدند به ساید شمال شرق هست و ساید شمال شرق و غرب رو به عنوان یک ساید به عوان ساید شمال شناخته شود و ادامه بازی رو جذاب تر از قبل کنند.

    پ.ن: حذف تیم پانیشر به نظرم تفاوت زیادی در بازی ایجاد نخواهد کرد:) چون تا حالا من به شخصه از این تیم نه دفاعی نه اکانت درست حسابی ندیدم :) اما تا دلتون بخواد از رکورد های زیاد این تیم شنیدم:) امیدوارم تو دات کام موفق باشند.

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    ساید شمال شرق(NE)

    • اتحادها: پس از ادغام دو تیم فونیکس و رضا انزلی این ساید دارای دو اتحاد اصلی NE TEAM و ™NE.Z که به ترتیب 55 و 40 عضو دارند اتحادNE TEAM دارای دو زیر شاخه NE DEEF و NE TEAM1 م که مجموعا 71 عضو نیز در این دو مجموعه حضور دارند اما اتحاد های Ne.Aو NE s هم در این ساید حضور دارند. با بررسی ساده اکانت های مجموعه ها متوجه شخصی بودن بیشتر این اکانت ها خواهید شد.



    • اکانت های تاثیر گذار

    Pasargad10

    اکانت رنک یک سرور میباشد با 21 دهکده با توجه به جمعبت دهکده های این اکانتمشخصا قصد زدن پاپ دارد اما در ادامه با امدن کتیبه ها و اگر اقدام به ساخت دفاع سازی کنند یکی از اکانت های تاثیر گذار خواهند بود:)

    Summer Time

    این اکانت با توجه به رید مناسبی که دارد دارای 3+1 دهکده همر هستند نکته قابل توجه در این اکانت، دهکده ای که کنار دهکده اسپان خود گرفته اند که اگر این دهکده نیز با توجه به پاپ، همر دیگری باشد :) دفاع کردن از این دو دهکده همر اونم کنار هم خیلی جالب خواهد بود! اما اگر در ساید های دیگر توجه ای به این موضوع نشه میتونه این حرکت اکانت خیلی تاثیر گذار باشه در نبرد های بین سایدی (!)

    Reza Anzali

    این اکانت هم با توجه به غارتی که دارند از جمله اکانت های خوب ساید شمال شرق هستند(!) (هر چند از نظر من غارت سالم نبوده و یکی از مولتی های چسبیده به اکانتشون منابع از اکانت خودشون ارسال شده و غارت کردند) اگر نقشه مرکز این اکانت رو در قسمت پایتخت نگاه کنید شاهد اکانت هایی هستید که تازه دهکده خود را نزدیک این اکانت قرار دادند:) اکانت هایی که چند روزی هست تغییر جمعیت و تغییر اسم (!) خاصی هم نداشتند:) امیدوارم حداقل 3 همر از این اکانت در ادامه ببینیم:)


    اکانت های خاکستری و مرزی
    JacKSpArRoW


    یکی از اکانت های مرزی ساید شمال شرق هست که میتونه در جنگ های بین سایدی و یا جمع کردن کتیبه از ساید دیگر کارایی داشته باشد.


    sina007



    این اکانت اول سرور هزینه های سنگینی توی حراجی برای وسایل قهرمان انجام میداد:) خیلی دلم میخواد ببینم قرار چی از اکانتش بیرون بیاد!

    • مزایا و معایب: یکی از مزایا این ساید وجود اکانت های هجومی با کیفیت بالا میباشد، مشکل این ساید هم نبود اکانت های با جمعیت بالا برای دفاع ساز یا به تعبیری نبود پلیر های دفاع ساز تخصصی میباشد. تفاوت زیادی هست بین پلیر با اکانت دفاعی و ساخت دفاع روی اکانت های مولتی:)
    • سیاست: پرهیز از جنگ بین سایدی میتونه این ساید رو در اخر بازی در زمان نقشه ها بسیار بسیار در موقعیت برد قرار بدهد.




    پ.ن:بررسی ساید ها کار زمان بری هست چون از جنبه های مختلفی قابل بررسی هست من 4 فاکتور اتحادها ، اکانت های تاثیر گذار، نقاط ضعف و قوت ساید و یک قسمت هم سیاست ساید روا مورد بررسی انجام دادم.

    پ.ن: قسمت بعدی ساید جنوب شرق

    جا داره باز ویرایش کن فعلا 5 باردلیلی نداره کسی بیاد با ایدی کس دیگه پست بزاره
    تکذیب کردن شما هم به نظر من به این مربوط میشه که نمیخوایی برای زئوس دشمن جدید بتراشی مثل خود شما هم اول سرور اومدی گفتی بازی نمیکنم ولی هفته به هفته سرور رو تحلیل کردی
    مثل سرور دو ایکس اگه ربعی که داری توش بازی میکنی قوی باشه میایی خبرگزاری شمال غرب هم راه میندازی
    عزت زیاد

    علیک سلام :)
    اینکه اینجا اعلام کردم فقط دو تا ایدی رو نام بردم برای این بود که با هر دو عزیز تلفنی صحبت کردم و از این موضوع آگاهی دارم:)پس صرفا جهت آگاه سازی دوستان بود.
    آخرین پست من هم تو این فروم مربوط میشه به 11 روز قبل :) یعنی 13june 2019 که پست رو پاک کردم و توی فروم فعالیتی نداشتم:) در مورد پست آگاه سازی هم که گذاشتم به درخواست آقای رسول بود!
    دشمن جدید برای تیم زئوس؟!! از اون حرف های من درآوری بود:) ما با کسی دشمنی نداریم شاید رقیب های خوب زیادی باشند که مقابلشون بازی نکردیم اما فعلا قصد بازی کردن تو هیچ سرور یا سایدی رو نداریم حداقل برای یک مدت کوتاه، در حال استراحت بعد از سرور 2 ایکس هستیم که سرور بسیار فرسایشی بود!
    در مورد حضور من تو ساید قدرتمند، باید بگم متاسفانه دیدگاه شما بسیار سطحی هست چون هیچ وقت نمیشه با توجه به اول بازی بگیم کدوم ساید بهتر و قوی تر هست بریم اونجا بازی کنیم:) حالا اصلا حرف شما درست اینکه اون ساید پذیرش شما رو به عنوان یک پلیر داشته باشه هم خودش جای بررسی داره:) رسالت منم توی اول بازی این بود که فروم رو از حالت خاموش به یه فروم اکتیو و جذاب تبدیل کنم که در حد توانم انجام دادم!
    در مورد ساید قدرتمند هم باید بگم اول بازی به شدت قدرت ساید جنوب غرب به چشم میخورد ، الان هم به نظر من ساید شمال شرق به شدت ساید قدرتمند تری به نظر میرسه از بقیه ساید ها که من توی هیچ یک از این ساید ها نبودم(!)
    اینکه روی یک اکانت در حد یک مشاور بودم، این همه برای شما سخت و گران تموم شده هم از جالبی پست های شما بود که چند باری بهش اشاره کردی:) رضا جان خصوصی خواستی پیام بدید اسم اکانت هم میگم برو از پلیرش بپرس من چند بار در مجموع رو اکانت سر زدم:)


    در مورد خبرگزاری شمال هم اشتباه متوجه شدید چون من اواخر سرور پستی توی فروم نمیزاشتم و حتی سر هم نمیزدم اما خبرگزاری شمال کار بچه های شمال شرق بود ممدرضا و علی اف نامی بودند که پست های خبرگزاری شمال رو ارئه میکردند



    موفق باشید