تاپیک آمادگی برای دور دوم سرور 1x اسپید ترا [بدون هیچگونه بات]



  • ارادت قلبی داریم محسن جان

    باعث افتخاره ثابت شده ای داداش

    خوشحال میشدیم این سرور به یاد ایام قدیم در کنار شما و الدرز باشیم سعادتی بود اما خب انگار جوش نخورد

    انشالله که هرجا هستی سالم و سلامت باشی

    حق نگهدار

  • مرسی مهراد جان .

    انگار من اشتباه برداشت کردم من فکر کردم وقتی نوشته فارم لیست منظورش اد کردن فارم لیست هست نگو منظورش ارسال فارم لیست بوده .

    همینجا به خاطر این اشتباه لپی که کردم از همه معذرت میخوام و اگر این امکان باشه که خیلی عالی هست و دمشون گرم <3

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط Kolahbardar ().

  • نوب تر از این آمردادیا خودشونن بدبختا اون موقع که تیمتون اسم نداشت یکی از کسایی که اسم آمرداد و پیشنهاد داد من بودم اسمتونم از من دارین الان شاخ شونه میکشید من بیام باید خبردار وایسین

    سلام

    امروز چیزی نزدین؟؟؟

    یکم برو بخواب و صورتت رو اب بزن حال بیای چی میگی

  • هر چه در فهم تو آید

    آن بود مفهوم تو


    پ.ن:دوست عزیز ناتار ها رو از قلم انداختی.۴ به یکش کن خیرشو ببینی.

    پ.ن:خیلی داغ کردید فروم رو،سوختیم.

    پ.ن:غربیا چه خبر؟خوش می گذره؟

    TT 2011.ir
    Finals 2012.com
    Ts2.ir : Holder-Winner
    Ts8.com
    TT 2014.com
    Ts5.com-Birthday : Holder-Loser
    Ts3.ir-r1 : B a y G o s h
    Ts6.ir-r1 : RianT-TeaM
    Ts1.ir-r3 : B a y G o s h
    Ts1.ir-r4 : B a y G o s h
    Ts6.com-2019 : B a y G o s h

  • پ.ن: اگه بات خودکار رو سرور خوب بود اون تراوین اصلی بعد 16 سال میزاشت رو بازی و سرورهاش !!!


    سلام خوبی

    هنوز تراوین بازی میکنی که چرچیل :D


    قبل از اینکه برسم به اصل ماجرا برای اون دسته از دلواپسا بگم که با توجه به عنوان سرور بنظر من هم این جریان رید اتومات و ... اصلا جایی تو این سرور نباید داشته باشه تا شاید باعث شه بخشی از بچه های قدیمی تر حالا از والس و تری دات گرفته تا همون ترکیبشون الدرز و بقیه تیما دوباره برگردن به بازی و تراوین دوباره رونق گذشته خودش رو بگیره.


    من خودم سرور قبلی اسپیدترا(2x) به رسول پیشنهاد دادم این جریان رید و تعدیل اتومات رو اضافه کنه به بازی تا خودش حداقل شیر بقیه رو بدوشه نه صاحب بات:D ولی خوب به دلایلی قبول نکرد ولی این سرور با اون سرورا شرایطش متفاوته و نباید همچین چیزی اصلا پیشنهاد هم بشه چه برسه به اجرا.


    اما به شکل کلی در مورد این حرفت بهنام بگم که یکی از علت های اصلی که تراوین این همه ریزش پلیر داشته تو سال های گذشته همین جریان وقت گیر بودنش بوده که خوب خودشون هم متوجه شدن و به مرور زمان یک سری امکاناتی رو اضافه کردن هر چی جلوتر رفته تا بازی راحت تر شه مثل فارم لیست، مسیر تجارت و این اواخر ویو بیلدر و سفارش دادن جشن، شک نکن که تو سال های آینده این جریان رید اتومات رو هم اضافه میکنن حالا چه دوست داشته باشیم یا نه.

    یادمه یک تعداد زیادی از بچه های کلاسیک بعد اینکه ورژن چهار اومد تا یک مدت زیادی مقاومت میکردن برای بازی کردن تو ورژن چهار ولی بعد یک مدت مجبور به پذیرش این تغییر شدن، در کل میخوام بگم سعی کنید خودتون رو وفق بدید با تغییر به جای مقاومت.



    پ.ن: من که تایم بازی تو این سرور رو ندارم ولی اگر زورت رسید آیدین رو بیار تا حداقل تو فروم بزنیم تو سر و کله هم :))

    Ir8(2010-2011) Cybershah
    Ir9(2011-2012) Ki!NG TeuToN
    Team 3X.Com(2011) RoaD RunneR
    Team 5X.Com(2012) Last SenTineL
    Ir3X(2017) Ki!NG TeuToN
    Ir3X(2018) All EyeZ On Me

    پست 2 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط EyeZ ().

  • سلام

    یه مورد باید به عرض دوستان برسونم ان ای تیم های خودش پلیرهاش داره و با سیاست خودش میره جلو پس پیش داوری نکنید

    ان ای نه حیاط خلوته سایدی هست نه مستمره

    این ساید هم مثل سایدهای دیگه جواب هر حرکتی میده چه دوستی چه تهدید

    در اخرم امیدوارم سرور جذابی باشه

    موفق پیروز باشید

    شاخ بودن توی فضای مجازی مثل پولدار بودن توی بازی GTA میمونه! :saint: :saint:


    MONAKO مامور مخفی

  • درود به تمام سروران گرامی


    قبل از هر چیز اعلام میکنم که توی سرور و به همراه تیم آکسفورد برادرز حضور خواهم داشت. خوشحالم که بعد از 3 سال قراره دوباره کنار دوستای هم تیمی و جلوی دوستای رقیبم باشم.


    مطالب فروم رو خوندم. گاهی خوب و گاهی بد . از تمام دوستان خواهش میکنم که با حفظ احترام کلکل کنید. اینجا قراره کنار هم بازی کنیم و ازش لذت ببریم . پس تمام این سرور به ناراحتی یه نفر هم نمی ارزه. به تیم های لیدری سایدهای رقیب این اطمینان رو میدم که از این به بعد از طرف ساید nw و تیم ما وسواس بیشتری در فروم نویسی وجود خواهد داشت . سلسله مراتب در نظر گرفته میشه تا خدای نکرده کسی ناراحت نشه و برای تسکین مجبور به عکس العمل بشه.


    در مورد رید اتومات یه توضیح کوتاه تیتر وار از اولش بدم . هر جاش ایراد داشت دوستانی که اسم میبرم اصلاح کنن.

    اشکان با علی فلوید تماس میگیره برای شروع سرور نرمال دژکوب . علی اشکان رو از حضور تو دژکوب منصرف میکنه. بهش خبر یک سرور بدون بات توی اسپیدترا رو میده. اشکان با رسول صحبت میکنه و قرار میشه که امرداد توی سرور حضور داشته باشه. اشکان به واسطه علی از ما دعوت میکنه. من به علی گفتم که رید اتومات نداره من شخصا نمیتونم. علی به اشکان منتقل میکنه و اشکان مجدد با رسول صحبت میکنه. از قول رسول به من گفته میشه که این امکان توی اسپیدترا هم هست و قراره که به این سرور اضافه بشه. نشون به اون نشون که گفتین رسول گفته این امکان (رید اتومات ) رو ما به دژکوب دادیم.

    البته قرار دعوت به این بود که ما به ساید همیشگی خودمون یعنی SE بریم . ولی بنده به خاطر جذابیت بازی و یک طرفه نشدنش قبول نکردم. با دوستان آکسفورد صحبت کردم و بعد از کلی پاچه خواری منت گذاشتند و قبول کردند که همراه هم تو سرور حضور داشته باشیم.


    نکته بعد (البته در همین رابطه)

    دوست عزیزی که ما رو دژکوبی خطاب کردی. همون طور که شما میگید ابتدایی ترین اصل تراوین اینه که برای اکانتت وقت بزاری و هر کسی که بیشتر زحمت بکشه حتما ثمرش رو میبینه. ولی برای خیلی از ماها و قطعا خیلی از شماها رید دستی اونم برای حدود 10 ماه (حالا کمتر یا بیشتر) کار خیلی سختیه . ما اگه میخواستیم نسخه اصلی بازی کنیم میرفتیم دات کام.

    شما پلیری و حتما از نوع خوبش . اکانت خودت رو میبینی ولی من مجبورم همه سایدم رو ببینم . مجبورم سن بالا هارو ببینم ، شاغلارو ببینم ، اکانت هایی که ریزش پلیر داره رو ببینم و خیلی از مشکلات دیگه ای که ممکنه برای هر کدوم از ما پیش بیاد . یه سیب رو بندازی هوا تا بیاد زمین هزار تا چرخ میخوره . دوستان صحبت از گوساله سامری و کوه تور کردن . بابا شاید حضرت موسی رفت کوه تور و نیومد . اونوقت من گوساله رو چیکار کنم . خودم ببرمش چرا ؟

    - اینجا مراد از حضرت موسی پلیر، مراد از گوساله همر و مراد از چرا رید میباشد-

    اینجا سرور نرماله و حتماً شما بهتر از من راجع به ریزش پلیر میدونی. گوساله همه حضرت موسی هارو که نمیتونم خودم دست بگیرم.

    قطعاً تیم لیدری شما هم به این موضوع بهتر از بنده واقف هستن و صد البته که اونا هم مجبورن به پای بچه های تیمشون راه بیان. حتماً شما به نسبت بچه های ما خیلی تندتر میدویین که لیدراتون بی خیال رید اتومات شدن.

    ولی با این حال قبول . شما قهر نکن . ما هم بدون رید اتومات بازی میکنیم . تو تیممون هم برنامه نویس نداریم که فکر دور زدن رید دستی رو بکنیم. اگه قراره شرایط برای همه یکی باشه ما مشکلی نداریم.

    نکته آخر اینکه میگن شما 40 نفرید . میگن شما دو تا تیم 40 نفره اید . میگن 3 به 1 کنیم علیه شما . از الان تا هر موقع . شما اگه 400 تا هم باشین اگه دو تا 400 تا هم باشین محاله ممکنه مصطفی بینام 3 به 1 کنه علیه کسی. برین بپرسین .فعلا برای سیاست سرور زوده ولی به وقتش واردش میشیم.


    ارادتمند

    مصطفی بینام

    دَر این دَرگَه که گَه گَه کَه کُه و کُه کَه شَوَد ناگَه


    مَشو غَرّه به اِمروزَت که اَز فَردا نِیی آگَه

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط bi nam ().


  • اشکان جان جسارتا شما خودت دوال اون بچه پولداره راکفورد نبودی ؟:)

    بعد من خودمم گفتم امرداد ، ۲ راند ۱۰۰ کرده نیاز نبود شما بازم تاکیید کنی ولی ممنون که گفتی 2 راند 100 کردید


    اول اینکه هدف من دادن هیجان به بازی هست ، اینکه میگم رو امرداد باید 3 به 1 بشه دلیلش این نیست با این تیم لج باشم و عقده به دلم مونده باشه . بلکه دلیلش اینه این تیم قشنگ 3 به 1 این سرورو حریفه و میتونه هیجانی که سالها همه دنبالش بودنن رو ایجاد کنه

    دلایلمم اینجا میگم اگه یدونش بی ربط بود بیاید بگید .


    همه ربع ها دارن چند تیم میرن . این تیم ها باید برن تو بازی با هم مچ بشن تازه اگه بشن و نزنن تو سر و کله هم.آمردادی ها 2 سروره با هم مچن . اخلاق همو میدونن . اینم میشه سرور 3 امشون.


    تو ربع های دیگه میتونه گزینه جاسوس به راحتی وارد شه ( یادمه فرشید تو راند 4 تو روم تلگرام همش اسم یکی از لیدرهای امرداد رو صدا میزد تو کانال تلگرامی اما هیچ موقع این موضوع اثبات نشد )

    تو امرداد جاسوس ، گاو پیشونی سفیده. چون اکثر پلیرهاش با دعوت میان


    برنامه ریزی ها تو امرداد از قبل سرور انجام شده . 15 گندمی ها با برنامه تقسیم میشه مسعول هر قسمت و تیم لیدری از الان معلومه کیه

    تو بقیه ربع ها بریم داخل ببینیم چی میشه ! ( مثل الان که همه میگن بریم ببینیم چی میشه ) .


    تو این شرایطم تازه میگید 3 ب 1 اخلاقی نیست ! والا قرار نیست جیب همو بزنید و دزدی کنید که اخلاق وسط باشه ، اینجا تنها یک بازیه و برد و باخت داره ، مصطفی جان شما الان متای امردادی ، رسیده دم واندر . امرداد بهت میگه حق نداری واندر بیاری بالا و بشین متا وینر شو چی میکنی؟


    پ.ن: اشکان جان بنده میخوام در ربع ان ای ثبت نام کنم ، بعد ثبت نام اینجا اکانتمو اعلام میکنم شما بیا منو بزن خوبه؟

    پ.ن: من مطمعنم اگه 3 به 1 بشه امرداد خودشو به در و دیوار میزنه محاصرشو بشکنه و تو بدترین حالت یک به یک درگیر شه و نه همزمان با 3 ربع

    پ.ن: خیلی رک بگم من هرکار میکنم 3 به 1 بشه رو امرداد چون غیر این بازی به شدت بی بخار میشه . ( امرداد ببینم این دفعه چجوری از زیرش در میری ؟؟؟ )

    پ.ن :دلیل دیسلایک پلیرای امرداد روشنه.حرف حق جوابی جز دیسلایک نداره

  • دوست عزیز من ممنونم ازت که حداقل داری محترمانه حرف میزنی


    ولی بیا با خودت روراست باش حداقل نمیخوادم اینجا بگی ، تو خلوت خودت با خودت بشین فکر کن ، تنها دلیلی که شما الان داری دیسلایک میشی یعنی این که داری حرف حق میزنی ما هم بهمون فشار اومده داریم دیسلایکت میکنیم؟ :)) الان اصلا حرفایی که زدی نشونه فشار اومدن به شما نیست حتما؟ هنوز نذاشتی سرور شروع شه داری میگی ۳ به ۱ بشه D:


    من نمیدونم این رقیبای امرداد چرا واسشون عقده شده این چیزا ، این که شما سیاست نداشتی تقصیر ما بوده؟ این که شما نتوستی ساید همسایتو جذب کنی تقصیر ما بوده؟ این که شما میخواستی تو ساید حریف خراب کاری کنی نتونستی از بی کفایتی ما بوده؟! این که شما توهم جاسوس داشتید تو گروهتون تقصیر ما بوده؟


    ببین دوست عزیز این که شما سیاست نداشتی هیچ وقت و اینجوریم که دارم میبینم هیچوقتم نخواهی داشت دلیل بر بودن امرداد نمیشه ، هنوز نمیدونی الان تک امرداد چند نفر میخوان بیان این سرور بعد از الان جون میکنی ۳ به ۱ بشه ، یهو دیدی رو ساید خودت ۳ به ۱ شدا حواست باشه دیگه ;)


    خوشبختانه یوسف ریتالین عزیز این سرور هست میتونی بری ازش بپرسی امرداد با ساید متا چجوری برخورد میکنه ، البته اینو برا کسی میگم بخواد با عقل و منطق فکر کنه و تصمیم بگیره نه واسه کسی که تو خواب تشریف داره



    پ.ن راستی مثل لیدر قشنگت میخوای نیزه خفت کنی این سرور؟! :))))

  • سلام بر همه


    از اول فروم تا حالا به جد میتونم بگم بهترین و بالاترین گارد رو نسبت به امرداد شما گرفتی و واقعا این موضوع برام خیلی جالب بود البته خوشحال کننده به هر حال اینکه رقیب آدم اینطوری خودشو اماده رویارویی کنه واسه ما بسیار بسی جای خوشحالی داره که بالاخره یکی پیدا شد یکم بتونه مارو قلقلک بده ما اینجا عاشق چلنجیم!


    هنوز سرور شروع نشده با 3 چلنج بزرگ اومدیم داخلش که هیچ تیمی اولش جرات نکرد هر 3 چلنجو اجرا کنه

    1 - بات و vps سرش گرده

    2 - سالار و خواهر سالار و کلیه گزینه های رو میز دیگه وجود نداره

    3- مولتی و غارت توافقی وجود نداره


    یعنی ما 3 پوینتی که 2 راند قبل داشتیم رو برداشتیم- واقعا کی جرات ما رو داره ؟


    به نظرت چلنج 4 ام اضافه بشه بهش ما واقعا وحشت میکنیم ؟

    اتفاقا من استقبال میکنم اگه شما واقعاااااا بتونید 3 به 1 کنید، ( البته بعیده بتونید قبل شما خیلی ها سعی کردن نتونستن که هیچ 3ب1 شده رو خودشون ) و این بدیهی هست در مقابل شما ما هم تلاش میکنیم 3 ب 1 نشه ( فقط دژکوبی ها شاغلن و زن و بچه دارن ما اینجا الافیم؟ )


    اما در اخر اگه واقعا حس دوالی و پلیر اصلی تو امرداد حکم فرما بود واقعا تیم بعد این همه مدت رو به افزایش نبود اعضاش :)


    پ.ن: به هر حال من خیلیییییییییییییییییییییییییییییی خوشحالم یکی پیدا شد این سرور یه خودی نشون بده و بخواد جلو ما واسته :) بقیه که هی تایید و تکذیب میکنن - کلا از کسایی که دل و جیگر دارن خوشم میاد

    پ.ن: یادش بخیر دهه شصت قلدر محله تو فوتبال یا هر بازیی میگفت ، من تک شما همه ... الان بر عکس شده . االان میگن ما همه تو تک - دلتون میاد ما رو بزنید؟

    پ.ن: علی یادته تبرزناتو برام قربونی کردی؟ من که نتونستم ایدین رو بیارم ولی تو صابرو بیار خودتم بیا

  • درود بر شما دوست عزیز

    اول اسم کسی که بازی نمیکنه دیگه رو نیار

    دوم هم من هیچ وقت دوال کسی نبودم یه مدرک ار حرفا بيار ثابت کن من اول بازی برات ۲ تا پک ۳۶۰۰ تای گلد میخرم

    بعد من و مصطفی راک فورد همیشه ۲ اکانت بودیم اون جنگی بود من دف ساز کنار هم بازی میکردیم

    هرکی با من بازی کرده میدونه اکانت جدا بودم حتی رو اکانت راک فورد هم لاگین نداشتم

    (هی مصطفی کجایی ببینی کیا شاخ شدن )

    می خواهی بگم خودش بیاد اینجا یا شمارتو بده زنگ بزنم چون هرشب با همیم

    بعدم شما این تحلیل هارو از کجا میاری بگو ماهم یاد بگیریم

    ۱-کسی که میگه تیم باید همه جوره هماهنگ باشن و از لیدر تابعیت کنن

    ۲-شما حالا شاید در جریان نیستس خیلی از دوستان از قبل اعلام حظور در این سرور یا بعدش تا دیدن چه تیم هایی داخل سایدا هست باهم هماهنگ شدن

    ۳-تیم معنیش یعنب هماهنگی اگه کسی نمیتونه این کارو کنه مشکل ما نیست مشکل خودشون که هرچند یقیناً تیم ها همه هماهنگن چون شناخت داریم روشون

    ۴-شما حالا از کجا از ما خوردی نخوردی یادم نمیاد چون خیلی ها بد بر دیوار های ده های من یا آمورداد زدن وقتی دف من توش بوده

    ۵-اوکی گفتم تو بازی نامه بده من منتظرم بیای بزنی چون همه میدونن من همیشه دف سازم قول میدم هر وقتم زدی خودم تکی جلوت باشم از آمورداد هم کمک نمیگیرم

    ۶-معلوم از کجا سوختی؟از کجا فشار اومده؟به کجا اومده؟این جوری اتیشی شدي؟یخ بدم؟

    ۷-گل من کسی نگفت تلاشت رو نکن تلاش کن با همه توان هم تلاش کن شاید موفق شدی

    ۸-آمورداد انقدر بزرگ هست که نترسه ببینم کدوم محاصره رو میگی که مارو بهم ریخته بود؟

    این حرف هارو از کجا میاری؟

    من ميگم انقدر كه تو ذهن قوی داری یک کتاب بنویس اسمشم بزار نوشته های یک مغز نا آرام نوشته تیتالین و رفقا

    پسر خوب جا لاف زدن رجز خوندن بیا تو گود ببینیم چی کاریی بلدي

    پ.ن راستی اگه مشکل هزینه گلد داشتی بگو کمک کنم فردا بهونه نياري بگي هزینه گلد نکردم نا جوان مردانه بود

  • به نام خدا


    اشکان تو که نوشتی فحش بچه صلواته، بهتره جنبه مثبتو ببینی.

    حرف راستو از بچه بشنو:

    همه ربع ها دارن چند تیم میرن . این تیم ها باید برن تو بازی با هم مچ بشن تازه اگه بشن و نزنن تو سر و کله هم.آمردادی ها 2 سروره با هم مچن . اخلاق همو میدونن . اینم میشه سرور 3 امشون.


    برنامه ریزی ها تو امرداد از قبل سرور انجام شده . 15 گندمی ها با برنامه تقسیم میشه مسعول هر قسمت و تیم لیدری از الان معلومه کیه

    تو بقیه ربع ها بریم داخل ببینیم چی میشه ! ( مثل الان که همه میگن بریم ببینیم چی میشه ) .

    ایشون غیر مستقیم داره اشاره می کنه که امرداد در حال حاضر بهترین تیم ایران هست.

    یکی ازتون تعریف می کنه باید لایکش کنید.


    پ.ن:سیاه نمایی از سایدهای دیگه جالب نیست.هر کسی به اندازه خودش توان و پتانسیل داره و قابل احترام.

    پ.ن:اینهمه انرژی می زارید اینجا برید از الان برنامه ریزی کنید روی تیم هاتون تا سرور جذاب بشه.


    شاد باشید.

    TT 2011.ir
    Finals 2012.com
    Ts2.ir : Holder-Winner
    Ts8.com
    TT 2014.com
    Ts5.com-Birthday : Holder-Loser
    Ts3.ir-r1 : B a y G o s h
    Ts6.ir-r1 : RianT-TeaM
    Ts1.ir-r3 : B a y G o s h
    Ts1.ir-r4 : B a y G o s h
    Ts6.com-2019 : B a y G o s h

  • سلام

    اول مسخص کن اون بچه پولدار کیه

    بعد شما بیا به ما درس بده کجا زیرش زدیم؟؟؟

    از الانم بگم هیچ وقت ۳ به ۱ جلوی امرداد نخواهد بود

    لطفا نقل قول نشه چون بنده اینده نگرم🤣🤣🤣

  • اول اینکه هدف من دادن هیجان به بازی هست ، اینکه میگم رو امرداد باید 3 به 1 بشه دلیلش این نیست با این تیم لج باشم و عقده به دلم مونده باشه . بلکه دلیلش اینه این تیم قشنگ 3 به 1 این سرورو حریفه و میتونه هیجانی که سالها همه دنبالش بودنن رو ایجاد کنه

    دلایلمم اینجا میگم اگه یدونش بی ربط بود بیاید بگید .

    من با بقیه صحبتات کاری ندارم عزیز دلم ولی این قسمتش رو کار دارم....دقیقا عقده مونده کاکو


    اینکه محترمانه صحبت میکنی بسیار عالی و خوب هست و من هم همه جوره بهت احترام میزارم.


    سرور قبل یه لیدری بود میگفت من که زورم بهتون نمیرسه ولی به قوی های کل سرور میگم بزننتون

    اینجا سرور جدیده و من حوصله باز کردن موضوع رو ندارم و از حوصله جمع هم خارجه صحبت راجب گذشته

    فقط تو جای من باش وقتی این داستان رو برات تعریف میکنم

    یه سرور استارت خورده همه مولتی دارن بات دارن همه چیز دارن حتی بیشتر از تو با غارت بیشتر از تو

    لیدرای نیزه خفت کن هم اومدن هزینه خوب هم پشتشونه

    همه جوره جو سه به یک روی جنوب شرقه

    یهو این وسط چندتا اکانت هم مثل تگزاس و ... میان وسط جنوب شرق خرابکاری میکنن و ....

    یهو جنبش سوانز رو لیدر ساید دشمن میکشه سمت خودش که بیا اینجا اونا مولتی بازن(حالا خودشون بیشتر مولتی باز ترن خخخ)

    دو ساید علنی متا میشن در تلاشن ساید سوم رو بکشونن طرف خودشون ولی این وسط یکی مثل یوسف (شبیه حرف مصطفی بینام این سرور)رو میگه که بابا انصاف داشته باشید هم متا شدین با شمال غرب هم از وسط دارید نصفشون میکنید بعد ما هم بیاییم سمت شما و نامردی کنیم؟

    تو بودی جای ما چه می کردی؟

    اینکه ورق صفحه به صفحه برگشت داستان دراز داره ولی هیچ شیرینی آسون به دست نیومد.

    جالبه اون عزیز نیزه خفت کن میگفت نامردی کردین با سوانز یکی شدین ...

    بعدشم تا تونستن به پیشوا بی احترامی کردن و .... که بماند.

    اینکه ما یه نفرمون از تیم جدا نشده علتش همون تفکریه که بهنام عزیز گفت :

    ما تو آمرداد و سوانز دوال و صاحب اکانت و این صحبتا نداریم

    حتی لیدر و بازیکن هم نداریم

    تک تک بازیکن های ما لیدر هستن.


    این سرور خیلی از آپشنا نیست و بازی کاملا برابر هست.

    این گوی و این میدان



    در آخر حافظ میگه

    با مدعی مگویید اسرار عشق و مستی

    تا بی خبر بمیرد در رنج خودپرستی


    خوش و خرم شاد باشی و یادت نره زیبایی این بازی به کل کل هاشه ولی در کمال احترام...


    ارادتمند

    سعید

    molla


    پی نوشت:قابل توجه اون عزیز دل, گوساله سامری از جنس طلا بود و علف نمیخورد.

  • اول اینکه من فقط و فقط نظر شخصیمو میدم . نه با تیم اومدم تو سرور ، نه تیمی دارم ، تک و تنها دارم میام و دوست دارم بازی بالانس و با هیجانی رو بابت وقتی که میزارم داشته باشم - این توقع زیادی نیس

    پس اگه حرفی زدم و بهتون بر خورد ( بر که خورده همتون با هم ریختید سرم ) بنا به سیاست های ش ش در اینده نزارید


    حرفایی که من الان دارم میزنم دقیقا فرشید راند 4 میزد ، گلو خودشو جر داد که بگه امرداد واقعا حریف میشه یزارید متا 3 ب 1 بشه هیچ کس زیر بار نرفت. اخرش امرداد یکی یکی همرو از دور خارج کرد، غیر این بود ؟

    الانم دارم میگم بالانس سرور در گرو 3 به 1 رو امرداده به قول حضرت سعدی


    من آنچه شرط بلاغست با تو می‌گویم

    تو خواه از سخنم پند گیر و خواه ملال


    بهنام جان من تو صحبت هام درباره یه جاسوس تو تیم لیدری ش ش تو راند قبل گفتم که یکی از اعضای تیم لیدری شما بود ،از شما بعیده که متلک من به اشکانو خوندی و جواب دادی اما متلک من به خودت رو نخونده باشی.اینو واسه همه روشن کن

    اخه سابقه همتون درخشانه تو جاسوسی و کلی مدال دارید تو این زمینه این سرورم از این بساط ها داریم ؟


    سابقه کدومتونو بگم

    • تورو بگم بهنام که کلا اسمت کف تلگرام ما بود و فرشید و امین کلی ارادت داشتن بهت
    • اشکانو بگم که گندهاش از اول تاپیک داره بحث میشه
    • یا سعیدو بگم که عامل ترکیدن سوانز و نفوذی شما تو سوانز بود
    • یا حسین رپراستاد جاسوسی و سیستم های خبریتون بگم ( معروف به سارا خانوم پلنگ راند 1 ) ،البته بعدا از سارا پلنگ شد عمو عباس سیبیلو که با اون سیبیلاش کلی کتیبه پاس داد !


    خواهشا چلنج هاتون رو 5 عدد کن

    2 تای دیگه اضافه کن

    جاسوس بازی رو تعطیل کنین

    3 به 1 هم بازی کنید


    اونوقت ببینم اینطوری 10 به 1 میریزید سر من یا نه یا خیلی ساکت و اروم عین بچه خوب میشینید سرجاتون از و بازی میکنید!


    پ.ن یک: هیس دوال ها فریاد نمیزنند !

    پ.ن دو : عباس سیبلیو یا سارا پلنگه تو جاسوس بازی چنان غرق شده که خود بازیو یادش رفته

    پ.ن سه : دیسلایک فراموش نشه.

  • سلام

    جدیدا افرادی میان تو فروم که کل کل کنن خودشون رو بکشن بالا تا دیروز خبری ازشون نبود یا بودن پشت کسان دیگه بودن

    اباریکلا اقا پسر برو با دوستات بازی کن ببین با چه کسانی داری حرف میزنی

  • عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان


    خب ساید ها که خدا رو شکر پر شدن و بریم که فردا یه سرور خوبی رو بعد مدت ها استارت کنیم


    اول اینکه من فقط و فقط نظر شخصیمو میدم

    امید جان مرسی که نظرت رو بدون ترس و لرز انقدر راحت میگی باشد که تو سرور در خدمتت باشیم فقط یه سوال

    ما الان از چند نفر پرس و جو کردیم چون توی هویت شما شک افتاد که ایشون کی هست اصن

    به هرکی هم گفتیم گفت ایشون کی هست اصن؟

    خلاصه که ممنون میشم اسم اکانتی چیزی بدی حداقل بدونیم کی با شما بر خورد داشتیم

    پ.ن 1 : اشکان بلاخره داره غلط املایی هاش کم میشه و این یعنی امید به زندگی

    پ.ن 2 : سعید مزدور معروفه فقط اون سرور بنده خدا از سوانز جدا شد و نتونست جاسوسی کنه انشالله این سرور بیاد جاسوسی سوانز

    پ.ن 3 : انشالله خداوند همه مارا دوست بدارد ناصر جان با تاخیر<3

  • چقدر حقایق جالبی راجع به امرداد وجود داشت و ما خبر نداشتیم ! دمت گرم دوست عزیزم خیلی روشنگری های جدید و جذابی بود من که به شخصه نظرم در مورد امرداد عوض شد :))))


    دوست من این حرفا و تهمتایی که میزنی به بچه ها لیدرای نیزه خفت کنت نتونستن اثباتش کنن ، به نظرم گفتن این چیزا هر دفعه تو هر سرور بدون هیچ مدرکی فقط اضافه گوییه و از لحاظ اخلاقیم فکر نکنم اصلا درست باشه گفتن این تهمتا!!!!


    واقعا هنوز برای شما و دوستا و لیدرات درس نشده که این کارا هیچ تاثیری‌رو ما نداره بازم هر سرور میاید یه سری تهمت میزنید میگید ایها الناس امرداد اخه کوفته سمتش نرید :))))


    ولی خدا رو شکر رزومه ما کاملا مشخصه و تعداد زیادی از بچه های الان از سرورای قبلی اومدن پیش ما و موندگار شدن مثل بچه های شمال شرق راند ۳ ، دیگه اسم نمیبرم چون خیلی زیادن شما که اینقدر اطلاعاتت زیاده باید واست راحت باشه دراوردن اسماشون ;)



    پ.ن بیاید لب و دهن نباشیم اگر چیزی میگیم اثباتش‌ کنیم اگرم نمیتونیم اثباتش کنیم پس اخلاق‌خودمونو حداقل نبازیم ، بیاید مثل بعضی از دوستان نباشیم!

  • خواهشا چلنج هاتون رو 5 عدد کن

    2 تای دیگه اضافه کن

    جاسوس بازی رو تعطیل کنین

    3 به 1 هم بازی کنید

    درود به امید تایتان عزیز

    نظرت چیه جای اینکه 3 به 1 کنیم بازی رو یه تیم قوی بیاری که بتونه حریف امرداد بشه بدون بات؟


    درمورد سه به یک هم شما خودت تلاشت رو بکن اگر بازی 3 به 1 شد هم مسئله ای نیست..ما اومدیم لذت ببریم دور هم.


    به نظر بنده رفتار شما در فروم کاملا غیر حرفه ایه... بجای اینکه اینجا صحبت 3 به 1 کردن رو انجام بدی باید میرفتی پیگیر 2 ساید دیگه میشدی و این مسئله رو به صورت تلفنی باهاشون درمیون میزاشتی.. ولی با این رفتارت حس من اینو میگه که دل پری داری از ما بخاطر باختتون در سرور قبل.


    لطفا کمی پخته تر عمل کنیم.خبر رسیده اومده:thumbup:

  • اول اینکه من فقط و فقط نظر شخصیمو میدم . نه با تیم اومدم تو سرور ، نه تیمی دارم ، تک و تنها دارم میام و دوست دارم بازی بالانس و با هیجانی رو بابت وقتی که میزارم داشته باشم - این توقع زیادی نیس

    پس اگه حرفی زدم و بهتون بر خورد ( بر که خورده همتون با هم ریختید سرم ) بنا به سیاست های ش ش در اینده نزارید

    امید جان من ترجیح میدم بحث هایی که مثل ادامس هست و ادامه دادنش سبب کش دار شدن و بی مزه شدنش میشه رو وارد نشم.

    منتهی چون طلبیدی بنده این بار ریپلایتون میکنم.امیدجان شما خاطرات خوبی از آمرداد نداری.من نمیدونم شما جزو کدوم برنده خوش شانس قرعه کشی پلن های ما بودین و کجا رندت کردیم ( راند ۳ یا ۴ یا هر دو )

    دوست من آمرداد رسما در همین تریبون اعلام میکنه مخالف هرگونه بازی کثیف اعم داشتن جاسوس ، زدن کتیبه با اکانت از داخل ساید دیگر و ... بوده ، هست و خواهد بود.

    دوستان شما هم در سرور های قبل ادعاهای باطل و پوچی داشتند ( از جمله فرشید راجب نحوه خوردن فلان کتیبشون) که ما با دادن لینک موضوع رو روشن کردیم.در هیچ سروری هیچ مدرک و ادله محکمی مبنی بر این صحبت شما نبوده.تعجبم که این صحبت هارو بر چه مبنا و حساب کتابی میکنی.این صحبت ها شاید واسه شما جالب باشه و سرپوشی روی کم کاری ها و ناتوانی هاتون در استفاده از پتانسیل هاتون باشه ولی بحثش در فروم بدون منطق و دلیل ، فقط باعث میشه که ارزش خودتو بیاری پایین و پایین تر


    ضمنا دست دوستی ما همیشه پذیرای همه بوده.مثلا اینکه فرشیدنیزه ، توی جلسه مشترک ۴ سایدشروع به فحاشی کرد و دوستان شمالیتون ، جنوب غرب رو مستقیما تهدید به زدن کردن ، انتظار داشتی این ساید سمت شما بیاد و بعدش همه جوره ازشون سواری بگیرین و بله قربان گوتون بشن؟

    یا اینکه وقتی خواسین جنوب غرب رو بزنین آمرداد بیکار بشه و کشاورزی کنه و فقط نگاتون کنه؟بعدش که جنوب غرب یا خورد یا ساید شمارو زد آمرداد تازه یادش بیوفته یه درگیری هم بوده و یه ساید رو تک بزنه؟دقیقا منطق این صحبت هاتونو متوجه نمیشم.

    یا اینکه مثلا کتیبه قرضی و امانتی جنگ یونیک سرور ۱ راند ۳ رو سارنگ و سایر دوستان تصمیم میگیرن رهنیش کنین و ۱۵۰ روز رهن نگهش دارن و روز ۲۵۰ تحویل شمال شرق بدن ، انتظار داشتی شمال شرق بیاد بگه خدا خیرتون بده؟این همرا و دفاع هامونم جلوزن کنین واسه خودتون.یا روزی که جنوب غرب رو مسخره میکردین و همه حرفی میزدین انتظار داشتین متحدتون بشن؟به حق چیزای ندیده و نشنیده !!!

    معمولا اینجور مواقع کسی دست به سینه نمیشه.اگر روزولت این کارو کرد ، مام میکنیم


    در کل حتما تلاش کن جهت ۳ به ۱ کردن.من قول میدم هیچ تلاشی از جانب ما در این زمینه ها صورت نمیگیره که سنگ جلو پاتون بندازیم.ولی دقت کن همین پست هات گل به خودی خالیه.با این وضع ۳ به ۱ روت نشه شانس اوردی


    به نظرم شمال شرق تکلیف این بنده خدارو زودتر روشن کنه و سکوت معنا دار پلیرهای این ربع در نوع خود جالبه !!!


    سپاس


    پ.ن : یه سوال ، شما سهام میخاین بخرین به سیگنال ها توجه نمیکنین؟یه نگاه سهم.یه نگاهم به طرف.بعد یا میخرین یا نمیخرین.حداقل 80٪ همین وضعن :)))

    پ.ن : یکی از سلامت امید به من خبر بده.دیروز خیلی حرص میخورد فشارش کم و زیاد نشده باشه

    ;) Ever tried , Ever failed.No matter.Try agian , fail again , fail better






    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط A$HKAN ().