Posts by bi nam

    درود به تمام سروران گرامی


    قبل از هر چیز اعلام میکنم که توی سرور و به همراه تیم آکسفورد برادرز حضور خواهم داشت. خوشحالم که بعد از 3 سال قراره دوباره کنار دوستای هم تیمی و جلوی دوستای رقیبم باشم.


    مطالب فروم رو خوندم. گاهی خوب و گاهی بد . از تمام دوستان خواهش میکنم که با حفظ احترام کلکل کنید. اینجا قراره کنار هم بازی کنیم و ازش لذت ببریم . پس تمام این سرور به ناراحتی یه نفر هم نمی ارزه. به تیم های لیدری سایدهای رقیب این اطمینان رو میدم که از این به بعد از طرف ساید nw و تیم ما وسواس بیشتری در فروم نویسی وجود خواهد داشت . سلسله مراتب در نظر گرفته میشه تا خدای نکرده کسی ناراحت نشه و برای تسکین مجبور به عکس العمل بشه.


    در مورد رید اتومات یه توضیح کوتاه تیتر وار از اولش بدم . هر جاش ایراد داشت دوستانی که اسم میبرم اصلاح کنن.

    اشکان با علی فلوید تماس میگیره برای شروع سرور نرمال دژکوب . علی اشکان رو از حضور تو دژکوب منصرف میکنه. بهش خبر یک سرور بدون بات توی اسپیدترا رو میده. اشکان با رسول صحبت میکنه و قرار میشه که امرداد توی سرور حضور داشته باشه. اشکان به واسطه علی از ما دعوت میکنه. من به علی گفتم که رید اتومات نداره من شخصا نمیتونم. علی به اشکان منتقل میکنه و اشکان مجدد با رسول صحبت میکنه. از قول رسول به من گفته میشه که این امکان توی اسپیدترا هم هست و قراره که به این سرور اضافه بشه. نشون به اون نشون که گفتین رسول گفته این امکان (رید اتومات ) رو ما به دژکوب دادیم.

    البته قرار دعوت به این بود که ما به ساید همیشگی خودمون یعنی SE بریم . ولی بنده به خاطر جذابیت بازی و یک طرفه نشدنش قبول نکردم. با دوستان آکسفورد صحبت کردم و بعد از کلی پاچه خواری منت گذاشتند و قبول کردند که همراه هم تو سرور حضور داشته باشیم.


    نکته بعد (البته در همین رابطه)

    دوست عزیزی که ما رو دژکوبی خطاب کردی. همون طور که شما میگید ابتدایی ترین اصل تراوین اینه که برای اکانتت وقت بزاری و هر کسی که بیشتر زحمت بکشه حتما ثمرش رو میبینه. ولی برای خیلی از ماها و قطعا خیلی از شماها رید دستی اونم برای حدود 10 ماه (حالا کمتر یا بیشتر) کار خیلی سختیه . ما اگه میخواستیم نسخه اصلی بازی کنیم میرفتیم دات کام.

    شما پلیری و حتما از نوع خوبش . اکانت خودت رو میبینی ولی من مجبورم همه سایدم رو ببینم . مجبورم سن بالا هارو ببینم ، شاغلارو ببینم ، اکانت هایی که ریزش پلیر داره رو ببینم و خیلی از مشکلات دیگه ای که ممکنه برای هر کدوم از ما پیش بیاد . یه سیب رو بندازی هوا تا بیاد زمین هزار تا چرخ میخوره . دوستان صحبت از گوساله سامری و کوه تور کردن . بابا شاید حضرت موسی رفت کوه تور و نیومد . اونوقت من گوساله رو چیکار کنم . خودم ببرمش چرا ؟

    - اینجا مراد از حضرت موسی پلیر، مراد از گوساله همر و مراد از چرا رید میباشد-

    اینجا سرور نرماله و حتماً شما بهتر از من راجع به ریزش پلیر میدونی. گوساله همه حضرت موسی هارو که نمیتونم خودم دست بگیرم.

    قطعاً تیم لیدری شما هم به این موضوع بهتر از بنده واقف هستن و صد البته که اونا هم مجبورن به پای بچه های تیمشون راه بیان. حتماً شما به نسبت بچه های ما خیلی تندتر میدویین که لیدراتون بی خیال رید اتومات شدن.

    ولی با این حال قبول . شما قهر نکن . ما هم بدون رید اتومات بازی میکنیم . تو تیممون هم برنامه نویس نداریم که فکر دور زدن رید دستی رو بکنیم. اگه قراره شرایط برای همه یکی باشه ما مشکلی نداریم.

    نکته آخر اینکه میگن شما 40 نفرید . میگن شما دو تا تیم 40 نفره اید . میگن 3 به 1 کنیم علیه شما . از الان تا هر موقع . شما اگه 400 تا هم باشین اگه دو تا 400 تا هم باشین محاله ممکنه مصطفی بینام 3 به 1 کنه علیه کسی. برین بپرسین .فعلا برای سیاست سرور زوده ولی به وقتش واردش میشیم.


    ارادتمند

    مصطفی بینام

    در اینکه من SE رو خونه خودم می دونم بحثی نیست و دفاعیه ای هم ندارم که بگم. ولی اینقدر مرد هستم که برای سایدی که توش پلی میدم بازی کنم یا بهش خیانت نکنم. روز اول با پارسا دست دادم و تا آخر هم کنارشم. فعلاً که به دلیل مشکلات شخصی نیستم و اگه یه وقت برگشتم تو سرور، فقط برای sw بازی می کنم .
    نکته بعدی اینکه من با محسن رفیق هستیم ولی هم سایدی نیستیم و نبودیم.من پلیر SE هستم و الان تو sw پلی میدم ، محسن توپاک هم پلیر sw که از بد روزگار توی خاک پاک SE رجیستر کرده. (شاید از ترس ما نیومده sw ) . ما دو تا سرور جلوی هم بودیم که یکی رو اون برده یکی رو من . دقت کن فقط توی دو تا سرور، توی دو تا ساید رقیب.

    منو هم سایدی خطاب کردی و میگی که من مفهوم ساید و یکپارچگی رو نمی فهمم. هیچ وقت نخواستم که با تو یا پلیرهای امثال تو هم سایدی بشم . راستشو بخوای عارم میاد بگم تو همسایدیه منی .


    لازمه که یه نکته رو اینجا مطرح کنم :
    میدونم که خبرهاش بهت رسیده و خودت در جریانی که زمانی که پارسا سویفت و علیرضا یویو مارو به sw دعوت کردن من یه شرط مهم برای اومدن به sw داشتم . اینکه یا تو نباید توی sw باشی یا اگه باشی میزنیمت. قرار بود پارسا و رفقا یکی از این دو گزینه رو انتخاب کنن تا ما بیایم sw . تیم ما الان sw پلی میده از قضا تو هم هستی پس پیدا کنید پرتقال فروش را؟؟؟!!!


    داداش گلم من و کلاً تیم ما مفهوم ساید و یکپارچگی رو خوب میدونیم .تو هم اگه ادعای لیدری داری باید بدونی که هر لیدری برای حفظ ساید یا یکپارچگی سایدش لازمه گاهی اوقات یک پلیر مخالف یا یک جریان مخالف ساید رو از بین ببره. پس اگه قصد برگشت به سرور رو کردم حتماً در اولویت امور هستی همسایدی

    دوست عزیزی که حتی اسمت رو هم نمی دونم. یا شاید در حدی نیستی که بشناسمت که اگه بودی خودت رو معرفی میکردی.
    رزومه من کاملا مشخصه چه توی آی آر چه دژکوب .
    این سرور قرار بود بازی کنم و ثبت نام هم کردم ولی به دلیل مشکلات شخصی نتونستم بیشتر از یه هفته پلی بدم. الانم به خاطر تعطیلات نوروز یه چند روز خونه نشین شدم و به فروم سر میزنم .اکانت رو هم سپردم به دوستان . اینارو گفتم که فکر نکنین از شما یا دوستاتون ترسیدم و در رفتم . من گفتم با 2 ک رعد میزنمتون . شما هم به جای اینکه بازی نکردن من رو تو این سرور بزارین تو تالار افتخارات نداشتتون، با سزارهاتون بیاین همین اکانت در حد مولتی من رو بزنین .اصلاٌ من لات کوچه خلوت ، شما چرا جای اینکه وایسیین از دور فحش بدین نمیاین وسط دعوا.
    برای یه بار هم که شده به جای حرف زدن یه قدم بیاین جلو .


    وسلام

    درود خدمت تمام عزیزان


    بنده شخصاً کمتر فرصت کردم که این سرور کنارتون بازی کنم و اطلاعات دقیقی راجع به رابطه بین تیم کلاهبرداران و تیم اصلی sw ندارم.
    ولی بیاید در نظر بگیرید که یه تیم اومده تو سایدتون و حاضر نمیشه به هیچ عنوان با شما یکپارچه بشه . حالا شما 2 تا گزینه دارید:
    1- باهاشون درگیر شید تا بزنینشون.
    گزینه درگیری حتماً پیامد هایی داره مثل از دست دادن همر ، دف ، پلیر و ...
    2- باهاشون کج دار و مریز رفتار کنید . به این امید که یا در آینده به شما ملحق شن یا اینکه بتونین تو موقع مناسب ازشون استفاده کنید.
    این گزینه هم ممکنه ریسک هایی رو به دنبال داشته باشه. مثلا محاسبات شما اشتباه بشه و تیم مهمان بعد از محکم کردن جا پاش شروع به یاغی گری علیه ساید خودتون بکنه.


    اگه تراوین 15 سال پیش بود (به قول اون دوست عزیز با 15 سال سابقه ) لیدر ها به هیچ عنوان تیم مستقل رو توی سایدشون نمی پذیرفتن و حتماً گزینه درگیری رو انتخاب میکردن . ولی امروز با کاهش چشم گیر پلیر، لیدر ها مجبورن برای جذب پلیر بیشتر یا عدم فرسایش پلیرها و اکانت هاشون، نرمش قهرمانانه در پیش بگیرن و کارشون رو جلو ببرن.


    تصور من اینه که پارسا گزینه دوم رو انتخاب کرده و حتماً راجع به عواقب این تصمیمش فکر کرده. ولی اینکه در آینده چه اتفاقی میفته رو کسی نمیدونه . این تیم لیدری sw و کلاهبردارها هستن که راجع به این قضیه تصمیم میگیرن . ممکنه با هم درگیر بشن و ممکنه که به هم ملحق بشن . ممکنه که sw موقع زد و خورد کنار کلاهبردارها باشه و ممکنه که کنار وایسه . اینا همش احتماله و به کسی هم مربوط نمیشه. ولی آخرین خبر همونیه که پارسا گفت . فعلاً کلاهبردارا و sw دو تیم متفاوتن.
    تا بعد


    ارادتمند
    مصطفی بینام

    ما که حرفی نزدیم ، اعتراضی هم نداریم . فقط یه مقدار شوخی کردیم.
    وگرنه هر کسی که دوست داره بیشتر وقت بزاره و بیشتر هم هزینه کنه، به هیچ کس هم مربوط نمیشه. فقط خدا کنه که آپ کردن اکانت ها رو نسپرن به بات ها و اسکریپت ها و به قول معروف نون بازوی خودشون رو بخورن.

    تعداد پلیر زیادش خوبه قبول!!! ولی به ان ای توجه کردید تو بازی؟؟؟
    بالای 2000 تا اکانت تو ساعت اول بازی رجیستر شد!!! مولتی بازیم حدی داره دوستان!!! اخه بازی رو چرا میخواید خراب کنید؟؟ بردن به هر قیمتی که درست نیست!!!
    حالا هر نفر دوباره یه ساعت فقط رجیستر کردن 30 تا اکانتش طول میکشه!!!!

    طبق آخرین اخباری که من دارم تعداد اکانت رجیستر شده تو ne به 2300 تا میرسه.
    تیم کارخونه برادرا هم با حدود 40 تا اکانت توی sw در خدمت شماست و با این وضع من فکر میکنم که اگه کارخونه خواهرها هم بیان کمک ما ، باز هیچ ... نمی تونیم بخوریم.


    یکم یواشتر
    چخبرتونه؟!!!
    چخبرتونه ؟؟؟؟!!!!!!

    درود خدمت تمام عزیزان
    بدین وسیله حضور احتمالی تیم کارخانه برادارن (C.O.B) را اعلام میدارم. :) :)
    گفتم احتمالی چون هنوز قطعی نشده.
    علی رغم اینکه اس ای بازیم ولی سایدمون رو توی این سرور بعداً اعلام میکنیم.
    امیدوارم که سرور خوبی از آب در بیاد


    ارادتمند
    مصطفی بینام

    خوش اومدی مانی جان
    دوستان یه خورده فروم رو جذاب کنید لطفاً.
    از مدیر محترم فروم هم خواهش میکنم که ادمینیه من رو برداره تا مشخص کنیم که این سرور قراره SE ببره یا ناتار


    پ ن1 : احتمال برد ناتار خیلی ضعیفه چون فعلا که بن شده
    پ ن 2: این دگمه ریپلای کجاست؟
    پ ن3: قبل از اینکه یکی رو مسئول کنید اول بهش یه آموزش بدید