نقد و بررسی سرور فینال | آغاز 25 بهمن 1398 |

  • امیر حسین عزیز

    به شخصه خیلی دوست دارم پلیر در خدمت ساید بودی همیشه از قدیم گفتن احترام ، احترام میاره

    اول یه نفس عمیق بکش بعد برو از لیدری که داری حمایت میکنی بپرس صبح بعد از دیوار شدن پلن به کی هرچی از دهنش در اومده گفته

    سپس نفس عمیق دیگه ای بکش، به پست اول من نگاه کن که چی گفتم ، خلاصه اش رو میگم خدمتت (مسائل ساید رو داخل فروم نیارید قدیمی های ان ای )

    بعد دوست شما حاج حسین تهدید کرد که گرون تموم میشه برات گفتیم بسم اله

    نمیخوام بیشتر از این دشمن شاد کن باشیم هر مشکلی هست تو شمال شرق به خودمون مربوطه

  • خواهشا دوتا بزرگتر از NE پیدا شن این بساطو جمع کنند.

    درسته که ما حریف هستیم ولی دشمن خونی که نیستیم.

    راضی به دیدن خورد شدن شخصیت افراد اینجا نیستیم.


    خواهشا بیشتر از این ادامه ندید این بحث رو اینجا.

  • خوب من از خستگی بابت پلن دیشب تازه از خواب ناز پاشدم:دی و دیدم که چه اتفاق هایی افتاده قبل از دیوار شدن همر ها از درگیری و ۲ دستگی دوستان شمال شرق بسیار نارحت شدم البته به حقم هست چون واقعا برا من زور داشت این همه زحمت تهش تارگتو بگن فلان جاست!! شما بودی جا من سرتو میکوبیدی دیوار! همچنین خواستم توضیحاتی راجب این پلن بدم اول خسته نباشید میگم خدمت دوستانی که تو این پلن کمک کردند امین عزیز ؛ محمد کاپتان عزیز و پیام آسترال و بهنام که تو لانچ اتک ها کمک کردندهمچنین دوستانی که همر در اختیار گذاشتند و دوستانی که گندم همرها تا لند رو دادند و همکاری کردند.


    چند نکته این پلن داشت که برای من به شخصه غیر قابل قبول بود!! اولین مسله ی پلن طوری چیده شده بود که ویوهای اولیه رو واندر زن ها در ساعات ابتدایی پلن لانچ میشد و اتک های ریل در ۴-۵ ساعت آخر پلن لانچ می شد که مهم ترین چالشی که ما داشتیم غایم کردن همر از دید اسکاتر ها بود اون هم حدود ۸ ساعت مدام باید ۵ همر مخفی میشد سوالی که این جاست با توجه به اسکات نزدن از همرها توسط جنوب شرق چطور میشه ۴.۵ میل دف جمع کرد اون هم تو ۵ ساعت؟! دوستان جنوب شرق احتمالا با بالا در ارتباطن :دی و از تورج خان ممنون بابت حسن اعتمادتون زحمت کشید ۱۰ ساعت پلن زدیم که شما بری سره رفاقتت به فناش بدی عجب بابا عجب ..


    من با سامان بازی کردم یه سرور و این رو هم من و سامان میدونیم هیچ کدوم از پلن های ما دیوار این جور نشد چرا الان باید دیوار شه از امروز پلن اکانت ما به جنگی تغییر خواهد کرد ببینم بازم می تونید تارگت ریل و تشخیص بدین بچه ها گفتن حذف کنید ولی چرا به کسی که ساید می فروشه احمق و که حکم جنگ یونیک داره میده میره میدون خالی کنیم؟!..


    البته تا بوده از این مسله ها هست اسکات نزدن جنوب شرق از اکانت هایی که لانچ میکردند خودش مسله رو برای ما جالب کرده بود نحوه چینش اتکها ی ریل و اتک های فیک همه شبیه به هم بوده و چینششون و چیزی که من بهش یقین دارم لو رفتن پلن بوده چرا که ۱۰ جای مختلف همه سیم و یه تایم اتک های ما میشسته این مدلی نبوده که بریم زارت رو یه تارگت و دیوار و بوسه بزنیم کسایی که منو بشناسن میدونن تا ۸۰ درصد پلن های من موفق هست حتی اگه لینک هم نگیره حالا این از جانب بازیکنای خود اکانت اتفاق افتاده یا چیزه دیگه ای بوده نمی دونم اما چیزی که شواهد نشون میده تورج خان این وسط سر خود کارایی رو کردند که اصلا به صلاح ما و زحمتی که کشیدیدم نبوده اما بدون شک می دونم که تارگت لو رفته بوده چرا که از آخرین اسکات اون دهکده ۶۰۰ ک دف داشته و خوب هیچ عقل سالمی نمیاد بگه که طرف یه جارو می زنه که دف داشته به هر حال ممنون از دوستانی که همر در اختیار گذاشتند و بالاخره حقیقت پشت ابر نمی مونه و یه جا مشخص میشه چطور اتک های ما لو رفته ..



    اما مطالبی از قبل مرور شد بنا به کتیبه ها و عدم پایبندی شمال شرق رو صحبتاش قبل از کتیبه ها و شکستن نپ کتیبه توسط بنده!! دقیقا مسله این جاست که این سرور هیچکسی رو حرفاش پایبند نبوده!چرا من باید باشم!! چند نمونه عرض کنم از ساید ها ؛ نمونه اول پارسا از ساید جنوب غرب که این سرور برای زدن تیم زعوس حضور پیدا کرد اما قبل شروع سرور تو دیسکورد یه سری صحبتا کردند و داداشی شدند:دی و الان با هم پلن مشترک میان ؛ نمونه بعدی تیم کلاه بردارا با آرمان های روشنگرایانه صرفا جهت اینکه چند نفر تو دنیای تراوین با این دوستان آشنا شه وارد میدون شدند چون تا قبل از حضور این تیم تقریبا نا شناخته شده ترین پلیرها بودند البته ببخشید شاید بهشون بر بخوره اما حقیقت داستان هست وارد بازی شدند و سعی بر شناخته شدنشون کردند و فکر کنم برای کل سرور همین برقراره نمونه بعدی امید بود که از اول سرور زیر آبی های مخصوص خودش رو میرفت و به شمال شرق گفته بود ما کاری به شما نداریم حتی متا هم میکنیم شما هم نداشته باشید این وسط دف رد و بدل میکرد به شمال غرب وقتی فهمیدن ما می خوایم پلن بریم به شمال غرب دف داده شد که بعد از فهمیدن این مسله ما پلنی نرفتیم رو شمال غرب ؛ و به جز اون زیر آبی های امید صرف این که بازی رو به ۳-۱ ببره و صحبتاش با ساید های مختلف که خوب به ما یه چیز میگفت و اونر زیرو رو میکشید بنابراین دلیلی ندونستم که رو صحبت نپ کتیبه باقی بمونیم همین طور که قبل از این خبر رسید که جنگ یونیک مارو دارن میزنن از شمال غرب همر زده شده از جنوب شرق کاتا ولی از ترس درگیری با شمال شرق امید به کلاه بردارا گفت بردارید و صرفا نپ رو بهونه کرد حتی گیج یونیک رو هم زدند که خوب اون نپ کتیبه صرفا حرف بوده اگه شما به من میگین چرا زدی زیر حرفت چرا خود شما از ساید ما کتیبه یونیک کلین کردی چرا گیج رو زدی!؟ بعد این وسط بازیکنانی که نمی دونن چه اتفاقایی افتاده خیلی حق به جانب میان مگن آرمین زده زیر حرفش!




    کلا این سرور همه زیرو رو میکشن وقتی یکی از اعضای شورای لیدری بیاد سر رفاقت کتیبه احمق بده تارگت ریل و مشخص کنه دیگه تا تهش معلومه!


    یعنی قول متا گرفتن از جنوب شرق انقدر ارزش داشت که ساید فروخته شه! تبریک میگم به تورج و اشتباه من در حضور در شمال شرق به این راحتی کوتاه نخواهیم اومد حقیقت هیچ وقت پشت ابر نمیمونه...

  • یادته نشسته بودی گریه میکردی مدیریت نصف مولتی هاتو بن کرده بود؟ یادته کی مشکل رو حل کرده بود؟

    قربونت اگه رو پلن پارسا دف بت نداده بودیم که الان تو غار بودی نه اینجا که اظهار فضل کنی

    دم در اوردنت و بعد پلن پارسا یادت باشه مدیون کی هستی

    نمک دون نشکن باریکلا

  • قربونت اگه رو پلن پارسا دف بت نداده بودیم که الان تو غار بودی نه اینجا که اظهار فضل کنی

    دم در اوردنت و بعد پلن پارسا یادت باشه مدیون کی هستی

    نمک دون نشکن باریکلا


    اول اینکه همون تایم بابت دف علی مهری ازش تشکر کردم. ولی یادم نمیاد از اکانت بابک یا تریدر یا سامان خان یکدونه دف اومده باشه رو اکانت یه تیم دیگه.


    لیدری که مرتاض رو شخصی خودش کرده میگم همر پارک کنم مسیر کراپش رو بزنم میگه نه رو مرتاض من فقط باید دف پارک کنید روی همرم. عجب


    اکانت بابک تمام کراپ های اطراف Dance of Dragon رو گرفت برای مولتی هاش و برای ساپورت همر اون نتونستیم کراپ پیدا کنیم. باز بخاطر حرف لیدرتون چیزی نگفتیم اما موقع نیاز که اونهمه دفساز کنار اون همر کشیده بود در 20*20 ما یکدونه نیزه ازشون نیومد روی اون دهکده ما. برین خجالت بکشین. آدم تا یه جایی میتونه احترام نگه داره و چیزی نگه.


    نکته دوم : جنگ بزرگ ساید رو میگیرن دف بکشین که با منت دف بدین؟ در اون زمان وظیفه تون بود دف دادن همون طور که ما وظیفه مون بود واندرزن بکشیم


    اگه اون همر نبود دو ماه بعد با نیزه هات واندر میزدی فدات شم؟


    کسی که شخصیت لازمه رو داشته باشه ازش تشکر میشه کسی که از خطوط قرمز محدوده خودش رد بشه جوابش داده میشه



    سیاستمدار انسان‌ ها را به دو دسته تقسیم می‌ کند؛ ابزارها و دشمنان.


  • سلام

    جمع کنید این حرفهارو خوب نیست فردا باز هم کنار هم بازی میکنید زشته همر دف شد فدا سرت

    ولی درمورد پلن لو دادن این حرف اصلا قشنگ نیست باشناختی که از عمو تورج دارم این وصله ها نمیچسبه همه ایشون میشناسن قابل احترامه

    نکته بعدی تیم من تیم شما نداره وقتی توی یه ساید هستیم اصلا درستش همینه باید کمک کنیم به هم پس منتی برای هیچ خدایی نیست پس این حرفهارو هم جمع کنید بعد نگاه کنید همین داستان ها فردا میشه سوژه دست این اون نگرانی لیدرهای دیگه هم از این هست که اگر ان ای بره کنار متاها ونفشه هایی که برای هم کشیدن همهشون رو میشه و معلوم میشه ان ای هیچ کاره بوده هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمیگیره

    پایان

    شاخ بودن توی فضای مجازی مثل پولدار بودن توی بازی GTA میمونه! :saint: :saint:


    MONAKO مامور مخفی

  • اما مطالبی از قبل مرور شد بنا به کتیبه ها و عدم پایبندی شمال شرق رو صحبتاش قبل از کتیبه ها و شکستن نپ کتیبه توسط بنده!! دقیقا مسله این جاست که این سرور هیچکسی رو حرفاش پایبند نبوده!چرا من باید باشم!!

    احسنت .قربون دهنت !!پس به اون دوستات که اولش میومدن میگفتن اصلا نپ نبوده بعد اومدن گفتن نپ با پلیر عادی بسته شده بگو تموم کنن این فیلم بازی کردنو!!!<X<X




    بعد این وسط بازیکنانی که نمی دونن چه اتفاقایی افتاده خیلی حق به جانب میان مگن آرمین زده زیر حرفش!

    بعدشم داداش شما بعنوان یه پلیر ساده از طرف دوستات معرفی شدی که تو شورای لیدری ساید هم نیست:D.نترس کسی بهت خرده نمیگیره که زدی زیر حرفت 8)


    کلا این سرور همه زیرو رو میکشن وقتی یکی از اعضای شورای لیدری بیاد سر رفاقت کتیبه احمق بده تارگت ریل و مشخص کنه دیگه تا تهش معلومه!

    واسه حرفت سند هم داری؟؟؟ چون دوستای خودتون تا ما چیزی میگغتیم رسید میخواستن عرض میکنم ^^^^

  • سلام آرمین جان .

    راست میگی ما یه مشت پلیر ناشناخته هستیم که برای مطرح شدن تو دنیا تراوین گفتیم بیایم تو اسپیدترا :D:D:D

    برای اینکه بخوای تیم ما رو بشناسی یه سرچ تو گوگل بکن و بنویس " یادگاری های سرور ۸ " تا ببینی بدون مولتی بدون سیلور و بدون اکاتت های سیلور فروش چه همرهایی اومده بیرون و اون همرهایی که تو اون فیلم میبینی مال راند پنجم یا ششم بود که به واندر میخورد .

    خواستی بدونی تیم ما کی هست از بزرگترهات بپرس parssapp کیه ؟ بگو ممد زرتشت کیه ؟ بگو اکبر کیه ؟

    اونایی که باید ما رو میشناختن تو تراوین تا حالا شناختن و اگر هم نشناختن برامون دیگه مهم نیست چون ما فقط برای لذت بردن از بازی میایم بازی میکنیم .

    یه سوالی ازت دارم آرمین جان شما وقتی روت اتک میاد همه دفت رو سریع میفرستی به نقاطی که اتک روشون لانچ شده یا ۴۰ درصد دف رو میذارین تا ۵ الی ۶ ساعت آخر که ببینین تارگت جدیدی اضافه شده یا نه ؟

    روزی که پلن رفتیم بهتون گفتم دیگه سیم سکند اتک زدن و سر یه تایم خوردن قدیمی شده تو پلن الان باید پلن رو جوری تایم هات رو دستکاری کنی که تیم دفکورد ساید مقابل هدف رو اشتباه بگیره ولی شما اونموقع تو فکر موزهاتون بودین و به نصیحت پیرمرد تراوین گوش ندادی و اینجوری شد و الان فکر میکنین که پلنتون رو لو دادن . داداش آخرین تارگت رو ریل گذاشتن دیگه حداقل مال ۴ سال پیش هست . یکم به روز باش


    پ . ن : آرمین جان و امین جان دوستتون دارم

    پ . ن : سارنگ کسری دنبالت میگرده

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

  • سلام

    دوستان نمیخواستم پستی بذارم اما گاهی پست هایی رو می بینم که نمیتونم جلو خودم رو بگیرم،چطوره وقتی NE دیوار میکنه میشه درایت دف کورد اما وقتی دیوار میشه اسمش رو میذارن دست های پشت پرده؟ میشه یکی توضیح بده؟یعنی فکر میکنین فقط خودتون پلیر هستین و ساید های دیگه هیچی حالیشون نمیشه؟ آنالیز بلد نیستن؟؟ همیشه اتفاق های خوب برای شما بدلیل حرفه ای بودنتونه و اتفاق های بد بخاطر دست های پشت پرده؟ ماذا فاذا!!؟؟



  • چند نکته این پلن داشت که برای من به شخصه غیر قابل قبول بود!! اولین مسله ی پلن طوری چیده شده بود که ویوهای اولیه رو واندر زن ها در ساعات ابتدایی پلن لانچ میشد و اتک های ریل در ۴-۵ ساعت آخر پلن لانچ می شد که مهم ترین چالشی که ما داشتیم غایم کردن همر از دید اسکاتر ها بود اون هم حدود ۸ ساعت مدام باید ۵ همر مخفی میشد سوالی که این جاست با توجه به اسکات نزدن از همرها توسط جنوب شرق چطور میشه ۴.۵ میل دف جمع کرد اون هم تو ۵ ساعت؟! دوستان جنوب شرق احتمالا با بالا در ارتباطن :دی و از تورج خان ممنون بابت حسن اعتمادتون زحمت کشید ۱۰ ساعت پلن زدیم که شما بری سره رفاقتت به فناش بدی عجب بابا عجب ..



    در جواب آقا آرمین عزیز هم که گفت چرا رو این دهکده اینقدر دف جمع شد،شما رو ارجاع میدم به پست یکی از دوستان خودتون که گفتند تصمیم گرفتیم تارگتی رو بزنیم که ارزشش رو داشته باشه،اینو دیگه همه میدونن تو جنوب شرق دیفالت اکانت افکت برای NE از هر همر دیگه ای خطرناک تر هست،بازم میگم فکر نکنین فقط خودتون بازی بلدین دوستان

  • میشه دقیقا بگی کدوم دوستم منو پلیر ساده معرفی کرده؟! شما فکر کنم کل مطلبو نخوندی فقط جاهایی رو که باهاش حال کردی بولد کردی !! کسایی که باید بدونن می دونن من تو شمال شرق چیکارم اگه اون یه دوستیم اومده این جا چیزی گفته یا از بچه های ما نبوده یا از بچه های تورج بوده!!


    آره سند منگولشو گذاشتم برات کنار!

    این اسپیدترا یه سریا رو پلیر کرد که اصلا ما فکرشم نمیکردیم:دی فروم نویساشو که نگمم! خسته نباشید خدمت مدیریت که همه رو با این سرورش پرو پلیر کرد و فروم نویس!:/



    دل به دل راه داره ناصر جان :دی سرور ۸ هم برا همین آرمان هات بازی میکردی!!:دی اگه ۴۰ درصد دف جنوب شرق ۵ میلیونه که از الان برد رو بهشون تبریک میگم!


    پلن زدن تو یه تایم قدیمی شده راست میگی ناصر جان باید اتک ها جوری لانچ شه که وسطش بشه دیوار آپ کرد! یا مثلا اینسرت لوحه قانون زد:دی

    اینارو شوخی میکنی دیگه!؟:دی


    آخرین تارگتم ریل نبوده! ولی به هر حال ما باید از لیدرایی بین المنلی شما پلن رفتن یاد بگیریم :دی پیر تراوین

    سلام

    دوستان نمیخواستم پستی بذارم اما گاهی پست هایی رو می بینم که نمیتونم جلو خودم رو بگیرم،چطوره وقتی NE دیوار میکنه میشه درایت دف کورد اما وقتی دیوار میشه اسمش رو میذارن دست های پشت پرده؟ میشه یکی توضیح بده؟یعنی فکر میکنین فقط خودتون پلیر هستین و ساید های دیگه هیچی حالیشون نمیشه؟ آنالیز بلد نیستن؟؟ همیشه اتفاق های خوب برای شما بدلیل حرفه ای بودنتونه و اتفاق های بد بخاطر دست های پشت پرده؟ ماذا فاذا!!؟؟



    آرش جان تبریک میگم بابت دفاع خوبت فقط میشه به ما یاد بدی چجوری از بین ۱۰ تا تارگتی که حتی چیدمان اتک هاشم مثله هم زده شده بدون اسکات آنالیز میکنی!:دی عجبب ماشاالله تورج حسابی براتون گل کاشته!

  • آقای آرمین خان یه سرور ارزششو نداشت که خودتو بدنام ابدی تراوین بکنی.

    روت همین الان به اندازه کافی سیاه هست ازین سیاه ترش نکن.


    یعنی من واقعا میخوام بدونم کی دیگه حتی یه ارزن واسه حرف تو ازین به بعد ارزش قائل خواهد شد.


    ما اومدیم که خودمون رو به بقیه بشناسونیم؟

    اگه اینجوره واسه چی بدون مولتی اومدیم؟ که خودمون رو سنگ روی یخ بکنیم؟


    یکی مثل مهدی ایمورتال که هیچ سرور دات کامی وارد نشده مگر اینکه همر رنک یک اون سرورو بکشه چه نیازی داره یکی مثل تو بشناسدش؟


    منم اگه 24 ساعته تو فروم تحليلای قشنگ میذاشتم و بعدش پلن ضایع خودم که تارگت اصلیش همر گاو پیشونی سفید se گذاشته‌ بودم دیوار میشد،تقصیرو مینداختم گردن دستای پشت پرده

  • یسریا فک میکنن ما مث بعضی ها با چهار تا پیام کتیبه مفت میدیم , اینجا ما پتک دلاورمون هم نمیدیم دستتون , ازین نمونه ها 7-8 مورد دیگه هم هست ..


    سلام امروز بعد از خوندن فروم تصمیم گرفتم بیام یه اکانت بسازم

    بنده پلیر اکانت بیورن هستم که به دعوت امیر اومدم

    در مورد این عکسی که اقا کیا گذاشتن همینو بگم که من روزی 48 بار نقشه دورمون رو چک میکنم ^^:P

    درباره این حرف و بحث های بین بچه های NE هم به نظرم اگر گوشت هم رو بخورن استخون های همدیگرو دور نمیریزن

    و چیزی که نظرم رو جلب کرد و بیشتر به این خاطر اومدم پست بزلرم اکانت پارتیزان بود که با این که با ساید NE مشکل دارن اما هیزم توی اتش اختلافات نریختن و بهشون تبریک میگم بابت این رفتار جوانمردانه ای که از خودشون نشون دادن. بر عکس 1،2 تا اکانت که داشتن موش میدوندن.

  • زیاد سخت نیست عزیزم منی که فروم مطالعه میکن فقط میگم :


    وقتی قبل لندینگ اتک ها یکی از شما میاد تحلیل از اکانت های مهم میذاره توی فروم این یعنی مابقی اکانت ها کشک

    وقتی کتیبه و همر با ارزش توی یک اکانت باشه مخصوصا توی یک ده پس میشه تارگت

    وقتی اون همر لب مرز ساید شما باشه و خطرناک به گفته خودتون پس یک سری تارگت خود به خود حذف میشه

    شما اطلاع دقیق از دف اون ساید داری ؟

    موقع لند شدن اتک ها اسکات کشیدی ببینی روی اون تارگتها بسته به میزان مهم بودن اتک ها چقدر دف جمع شده


    بزرگ شدن توی تراوین به توجه به نکات ریزه وگرنه بقیه همه بلدن بقول دکتر آقا پور توی کام میگفت همیشه کسی که میخواد پلن بریزه باید بتونه ذهن طرف مقابل رو بخونه


    اخلاق مداری رو عشق تا دیروز اینجا اعلام میکردن کسی که نپ بسته کاره ای نیست امروز سر پیکان رو میگیری سمت یکی دیگه برای رهایی از اشتباهات بهتر بجای مقصر جلوه دادن یک نفر ببینی عیب کار کجا بوده

  •    BoOoOM!!!

    دوستی که به فونت قهوه ای علاقه داشتی الان چه رنگی هستی ؟؟


    با تشکر از دفکورد ساید :love:

  • خب علاقمندان به بوم بوم بیان بترکونن باز


    همرای قشنگی بود خسته نباشن هر دوتا ساید

    به بچه های افکت هم بخاطر همر زیباشون خسته نباشید میگم

    توضیحات زیاده ولیی وضعیت ساید اجازه ایجور چیزارو نمیده

  • <Xسلام خدمت شما دوست عزیز

    من اطلاعی از این سرور و پلیراش ندارم

    فقط اومدم بگم بین المنل چیه:saint:


    بعد خودتون هم لطفا بگید که چکاره ی ش ش هستید ممنون میشم



    از همینجا هم تشکر میکنم از ادمین محترم سایت که باعث شده پلیر های حرفه ای مثل شمارو جذب کردن که بزرگ یک ساید باشید(بزرگ ساید مگر در اسپیدترا^^)