نقد و بررسی سرور اسپید راند 3 | آغاز 4 مهر 1398 |

  • بدون شرح ؛






    پ.ن؛ این توله همر رو با رید ناتار تو همون روزایی که سرور قرار بود بکاپ بشه ساختم، قابل توجه نوب خان اعظم که تشریف فرما شدن و گفتن فازتون چیه که رید میکنید و نیرو میسازید :thumbup:
    پ.ن؛ شنیدم یه بنده خدایی با ما داشت فاز کل کل اکشو فروخت و فرار کرد =))
    باشد که به رستگاری برسد ...


    پ.ن؛ خفت با رعد رو همه بلدن، مرد اونیه با گرزی و رم بره خفت :thumbsup:

  • میلاد خیلی بی سلیقه هستی جدی میگم :)
    ببین چقدر خوشگل نیروهاشو رند کرده زده بهت بعد تو شلم شوربا فرستادی . عاشق همچین پلیرهاییم دمش گرم با این که 74 ک گرزی داشت 70 ک سر راست کوبید پلیر روی نظم یعنی این
    ما هم فکر میکردیم بکاپ میشه نه ساختیم نه رید دادیم نوب بودیم واقعا :)

    بس تجربه کردیم در این دیر مکافات. با دردکشان هر که درافتاد برافتاد

  • نقشه ها هم که اومدن تو بازی ساید se اولین سایدی بود که نقشه ها رو جمع کرد ساید ne اولین استارت واندر رو زد . البته الان ساید se سطح ۲۵ ساید sw ۱۳ و ساید ne و nw هنوز استارت جدی نزدن .از زمان کتیبه ها تا نقشه که خبر خاصی تو سرور نبود انشالله به زودی همه این سکوت مرگبار رو بشکنن ببینیم تو این خاله خاله بازی کی چکاره بوده:)

    بس تجربه کردیم در این دیر مکافات. با دردکشان هر که درافتاد برافتاد

  • ما هم فکر میکردیم بکاپ میشه نه ساختیم نه رید دادیم نوب بودیم واقعا :)

    داداش دیگه یه جا باید فرق بین پلیر نوب و حرفه ای مشخص بشه.جالب اینجاست ادمین میگفت رنک 1-50 بدون تغییر برگشت خورده!!! البته ایرادیه که نمیشه تقصیر ادمین گذاشت ولی خب میشد رو راست به همه میگفت از کنترل ما خارج این قضیه.

    نقشه ها هم که اومدن تو بازی ساید se اولین سایدی بود که نقشه ها رو جمع کرد ساید ne اولین استارت واندر رو زد . البته الان ساید se سطح ۲۵ ساید sw ۱۳ و ساید ne و nw هنوز استارت جدی نزدن .از زمان کتیبه ها تا نقشه که خبر خاصی تو سرور نبود انشالله به زودی همه این سکوت مرگبار رو بشکنن ببینیم تو این خاله خاله بازی کی چکاره بوده:)

    عمرا پلنی رو واندرزنها اجرا بشه!! سرور نرمال با اون اسپیدش و خلوت بودن سرور ما بعد کتیبه ها یه بار همرمونو کوبیدیم تا قبل واندر دوبرابر ریکاوری شده بود اینجا با این همه پلیر تا الان بجز چند تا خفت چیزی ندیدیم

  • به نظرم اون سرورهای هزار ایکس مشکلات و باگ های کمتری داشتن نسبت به این سرور
    مدیریت البته خواب نیست فقط سرش زیادی شلوغه، وقت نمیکنه جواب بده
    میان یه مشکل رو درست کنن میزنن دو جای دیگه رو خراب میکنن،
    نیرو رو نمیشه از تو اردوگاه بین دهکده خودمون جابجا کنیم، یعنی من بزنم از ده 1 بره 2 با فاصله یه مربع میگرده یه ده که اسمش 2 هستش با فاصله 16 ساعتی رو پیدا میکنه، تنها راه اینه که نقشه رو باز کنم و لشکرکشی بزنم، مشکل زمانیه که این دو دهکده از هم فاصله داشته باشن
    الانم که چند روزیه پیشنهادهای تو بازار رو نمیشه دید، از قبل مشکل داشت مثلا درستش کردن، الان که کلا داغونه، ده تا پیشنهاد از یه نفر بود بعضی هاش رو میشد خرید بعضی هاشون رو نه
    از همه جالبتر اینه که قهرمان تو واندر تجربه کسب نمیکنه، سرور قبل به مولتی هانتر اینو به عنوان باگ گزارش کردم، جواب داد که فقط اونیل ها امتیاز میگیرن، مضحک ترین جوابی که تا تو عمر تراوینی‌ام شنیدم، اول سرور از مولتی‌هانتر پرسیدم درست شده یا مثل سرور قبله، جواب داد تجربه بین قهرمانها تقسیم میشه، برای من معنیش این بود که درست شده، ولی زهی خیال باطل، همون آش و همون کاسه، پیغام دادم که دلیلش چیه، پنج روز گذشته هنوز که جوابی نداده
    اول سرور من وظایف روزانه رو به 100 میرسوندم، بدون استثنا یا چهار هزار از هر منبع بود یا بیست هزار رندوم از یه منبع، جالبیش این بود که همون رو هم نمیداد، بعد از گزارش درستش کردن هر چند الانم منظم نیست، مثلا من چهار روز پشت سر هم 400 تجربه قهرمان گرفتم در حالیکه قاعدتا نباید چیزی بیشتر از دو روز تکرار بشه. حالا این چیزاییه که دیده میشه خدا میدونه چیزهایی که دیده نمیشن تا کجا درست هستن، اوج هنر مدیریت زمان قطعی اینترنت بود، نوشته بودن سرور بک آپ میشود، که حتما منظورشون این بوده که روزانه بک آپ گرفته میشده و بعدا اطلاعات رو رول بک میکنن به روزی که قطعی نت شروع شد، ولی بعد از رول بک مشخص شد که عزیزان معنا و مفهوم جدیدی رو وارد فرهنگ لغت کردن، واضح بود که اصلا بک آپی در کار نبوده و عزیزان تازه بعد از سه چهار روز به فکر تهیه بک‌آپ افتادن بعدشم که با ریکاوری بصورت دستی و گزینشی این شاهکار رو کامل کردن.
    خدا عاقبت ما و این سرور رو بخیر کنه

  • سلام علیکم
    یه خبر جالبناک دارم :))
    سرور که بدون زد و خورد هستش . اما مثل اینکه حال و حوصله جناب کوماتسو سر رفته بود . همر بلند کرده روی بازیکن خود ساید :))
    3 ایکس قبل هم به حرف سپهر گوش کردم و اومدم جنوب غرب . همون هفته اول فهمیدم مهد کودکه این ساید و حذف کردم . فکر نمیکردم همچنان مهد کودک فعال باشه . به هر حال یه سال گذشته بود و انتظار میرفت یه خورده سن پلیر ها بالا رفته باشه ، اما مثل اینکه این خبرا نیست :))
    اینم برا آنتی اسپم :


    پ ن : فکر کنم با همر های این سرور بشه اندازه 10 سال ترشی انداخت . چرا هیچ سایدی پلن نمیره !؟

  • نیرو رو نمیشه از تو اردوگاه بین دهکده خودمون جابجا کنیم، یعنی من بزنم از ده 1 بره 2 با فاصله یه مربع میگرده یه ده که اسمش 2 هستش با فاصله 16 ساعتی رو پیدا میکنه، تنها راه اینه که نقشه رو باز کنم و لشکرکشی بزنم، مشکل زمانیه که این دو دهکده از هم فاصله داشته باشن
    الانم که چند روزیه پیشنهادهای تو بازار رو نمیشه دید، از قبل مشکل داشت مثلا درستش کردن،، ده تا پیشنهاد از یه نفر بود بعضی هاش رو میشد خرید بعضی هاشون رو نه
    از همه جالبتر اینه که قهرمان تو واندر تجربه کسب نمیکنه، سرور قبل به مولتی هانتر اینو به عنوان باگ گزارش کردم، جواب داد که فقط اونیل ها امتیاز میگیرن،، اول سرور از مولتی‌هانتر پرسیدم درست شده یا مثل سرور قبله، جواب داد تجربه بین قهرمانها تقسیم میشه، برای من معنیش این بود که درست شده، ولی زهی خیال باطل، همون آش و همون کاسه، پیغام دادم که دلیلش چیه، پنج روز گذشته هنوز که جوابی نداده
    اول سرور من وظایف روزانه رو به 100 میرسوندم، بدون استثنا یا چهار هزار از هر منبع بود یا بیست هزار رندوم از یه منبع، جالبیش این بود که همون رو هم نمیداد، بعد از گزارش درستش کردن هر چند الانم منظم نیست، مثلا من چهار روز پشت سر هم 400 تجربه قهرمان گرفتم در حالیکه قاعدتا نباید چیزی بیشتر از دو روز تکرار بشه.


    - مدیریت محترم پست من رو به علت توهین بیش از حد و مسائل مربوط به داخل بازی که ربطی به فروم نداره، پست رو حذف کردن و اخطار دادن، اگه مسائل مربوط به بازی به داخل بازی مربوط میشه نه فروم پس فروم واسه چیه؟ گزارشهایی که دوستان میذارن هم واسه بازیه دیگه،) اون قسمتی که ایشون ازش توهین برداشت کردن رو حذف کردم، (خدا لعنت کنه توهین کنندگان رو) مسایل فنی رو هم حذف کردم،، مولتی هانتر که توی بازی هنوز جوابی نداده، اینجا دارم میگم شاید یه عزیزی راه کاری بدونه.

  • سلام علیکم

    سلام

    اما از جنوب هم اسکات میزنه گاهی اوقات . میل به خفت داره . فقط ما کنار همرمون دف ثابت داریم و شما ندارید

    گفته بودی کنار همراتون دف ثابت داری؟
    بک دادی؟
    عجب دنیایی شده


    از خفت های دوستت دیگه پست نمیذاری؟
    رعدا تموم شده؟

  • سلام دوست گلم
    والا اگه دقت کنی اسم اکانتی که خفت شده رو میتونی ببینی .اسم اکانت ما هم تو امضامون مشخصه . فکر نمیکنم شبیه هم باشن :)
    این دوست عزیزی هم که خفت شده یه دوساعت پیش طرف صحبت بنده هم بوده .
    میتونی پست بالاتر رو ببینی
    مجید والکرز خفت نمیزنه هم از خودش بپرس .
    فقط ریپورت ها رو میزاشتم .
    الان اومدم این یکی گزارش رو بزارم دیدم شما زحمتشو کشیدی
    هرکی زده هم دمش گرم .
    یه همر واندر زن عالی رو خفت کرده اونم دقیقا زمانی که صاحب همر داشت از بزرگ بودنش توی دنیای تراوین واسه من نامه نگاری میکرد .
    روح و روان من یکی که شاد شد
    باشد که دیگران نیز شاد شوند :)


    پ ن : اسکات از ده همر بنده زدین ، شدیدا منتظر هستم بیاین برای خفت :)

  • خیلی جالبه
    فاصله این خفت در عالی ترین سرعت حدود 8:08:36 بوده . شاید بیشتر بوده باشه اما کمتر فکر نکنم باشه
    بعد آقای کوماتسو دیشب کلی تایم گذاشته از پلیر خودی اسکات زده ، 21 موج سیم چینده و زده . اما وقت نکرده یه اسکات از اکانت گراس بزنه ببینه ریله یا نیست .
    حتی هم سر و وضع قهرمان رو چک میکرده هم باید احتمال ریل بودن رو میداده و یه جاخالی میداده
    تا نیم ساعت پیش از لند اتک هم به خود شخص بنده نامه داده از روی اکانتش ، ایشون با این سبک بازی میاد یه پلیر خودی رو میزنه بخاطر اینکه 2 ساعت اسم یکی از دهکده هاش رو فحش نوشته بود خطاب به پلیر یه ساید دیگه . یعنی اینجاست که آدم دچار برگ ریزون میشه :))

  • ظاهرا NW بعد زدن جنگ آموزش داره خودشو به آب و آتیش میزنه که کتیبه رو برگردونه :)
    داداچ دیگه دنبالش نیا جنس گرفته شده پس داده نمیشود :)

  • تقدیم به توله همر ساز اس دبل و اون دوستمون که جنس گرفته شده رو پس نمیداد






    پ.ن: ساید شمال غرب جنگ آموز یونیک و انبار بزرگ رو با لینک سبز از ان ای گرفت


    نقشه رو از جنوب غرب با لینک سبز گرفت ، اماجنگ کوچیک رو با اندکی تلفات ...


    امیدواریم بقیه سایدها هم درگیرانه تر بازی کنن تا سرور از این یکنواختی خارج شه ...

  • تقدیم به توله همر ساز اس دبل و اون دوستمون که جنس گرفته شده رو پس نمیداد نقشه رو از جنوب غرب با لینک سبز گرفت ، اماجنگ کوچیک رو با اندکی تلفات ...

    سلام به شما عزیزم :) آقا چرا گزارش ها رو سانسور میکنی و کامل نمیزاری این جنگی که ما از شما زدیم خوب حالا بریم ببینیم جنگی که شما از ما زدی حالا شما بفرما بگو خسارت کی بیشتر بوده . ماشین حساب هم هست اگر نیاز شد برای حساب کتاب بدم خدممتون 8) اما همین که بالاخره 4 تا حرکت زده شده و یه خورده سرور جذاب شد بازم خوبه .

  • خدمت دوستانی که در جریان نیستن :
    نپ SE و NE بسته شده بود
    نپ NW و SW هم بسته شد
    امیدواریم ادامه سرور جذابتر باشه

    امیدوارم بچه هاتون به تصمیم لیدراشون احترام بزارن، چون ظاهرا nw سابقه سرکشی و خود رای بودن زیاد داره ؛

    قبلا هم همین حرفا و نپ و ... بود ولی از اکانت WALKERS و ... دقیقا عکسش رو دیدیم



  • دلم مختصات منفی منفی میخواد . دلم تنگه دیاره:)

    بس تجربه کردیم در این دیر مکافات. با دردکشان هر که درافتاد برافتاد

    پست 2 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط 33yed ().

  • با سلام
    دوستان عزیز اول مروری بکنیم به واندر اس ای که از ۹۲ به ۵۳ کاهش یافت.

    به ترتیب

    رمر خوشگل علیرضا Yo_Yo




    همر خودم که متاسفانه بعد از شات دان سرور شارژ نشد




    همر دیفالت محمد (بزرگوار)




    همر جنگی Emily و مجید (Unbelievable)




    نیمچه همر دیفالت پویا (Drunk Kings)




    آنالیز بنده از دف اس ای بین ۱۷ تا ۱۸ میلیون توی این حمله بود چراکه محاسبات ما روی ۱۵ میل بود که کم کم تا ۱۵-۲۰ کاهش پیدا میکرد که اختلالات اینترنت فرصت خوبی برای اضافه کردن دف بیشتر شد.

    اما تبریک میگم به ساید اس ای برای دف قابل توجهشون در راند اول.

    موضوع دوم اینکه بنا به صلاح ساید و نپ یا متای دو ساید شرقی که خب زیاد هم خارج از انتظار نبود همونطور که احسان عزیز اشاره کرد ساید جنوب غرب و شمال غرب هم وارد فاز تازه ای از همکاری شده که در آینده روند آن دیدنی خواهد بود و به امید خدا به سوی برد پیش خواهیم رفت.

    با احترام