نقد و بررسی سرور نرمال راند 1| آغاز 2 آذر 1397|

  • خیلی چیزا اصلا نیاز به گفتن نیست و شما خودتون گفتین میلاد بزاره و دیگه حوصله توضیح ندارم واقعا مشخص چی‌شده و چی نشده!
    موضوع بعد هم فقط سرور 3x اسپیدترا شما و همه دوستاتون حتما بیاین Ne امیدوارم با قدرت بازی کنید نه این که بگید اومدم دف سازی و سرور رو نگاه کنم و منم اونجا هستم و هم رو میبینیم توی سرور 3x!!
    خیلی دوست دارم ترسو نباشید و حتما اونجا باشید.


    پ.ن: رمز‌ اکانت خود را به کسی ندهیم که بعد بگه اگه من باشم نمیزننتو:))
    اگه نباشم نمیزننت :))
    پ.ن۲: هیرو را کشتن و دفاع را جا به جا کردن و رمز دیگر دفساز هارو به دیگران دادن و بعد شاخ پنداری با این موضوع کار کاملا اشتباهی است چون که شما ... هم نیستید:))
    پ.ن۳: اگر جایی به دوست خودتون توهین شد و بعد دلیل توهین خود شما هم بودین و این که شاخ پندار های عزیز اونجا بودن پست رفیقتون خالی نکنید و خنجر از پشت‌بزنی(مثال لری هست میگه میری دعوا دیدی اونا ۳۰‌نفرن شما دو نفر با آجر رفیقتو نزن ، حکایت ماست)


    پ.ن۴: بازم میگم اگر‌ خیانت و این که بدون این که اکانت های پلیر های ما رمزش عوض بشه بازی بشه مطمعنا کسی منو نمیزنه!تاریخم ثابت کرده افشین جان مستقیم بگم هر سرور که روی اکانت با هم بودیم و بازی کردیم اگر اشتباه و مشکلی از شما نبوده نخوردیم!به هر حال شما موضع خودت رو نشون دادی و امیدوارم ۳x بیای بازی کنی با قدرت تمام و این بحث هم اینجا تمام شه چون من توضیح دادم رشتی توهین کرد میخواستم بزنم و بعد عذر خواهی کرد بعد گفتم دخالت نمیکنم و باز اونا اول زدن و به هر حال توی از دست‌دادن ۳ ۴ تا همر اکانت ما دخیل شد که اونم مبارکت‌باشه بازیه دیگه! و کل بازی دلخوری من اینه که یه حرف زدی و نشان از عقده بسیار نسبت به شخص من بود و این بازیه و دیگه شخصیش نمیکنم


    پایان

  • سلام و احترام به همه پلیرهای سرور
    من کلا تو فروم هیچ سروری پیام نذاشتم. الانم فقط برای پاسخ به دوست عزیزمون این کاربری رو ایجاد کردم.
    برای پاسخ به این :
    AliReZa IRaN



    اولین موضوع:
    شمال شرق اول سرور با بی احترامی به من و افشین مارو جدا کردن از اتحاد ها و ما مجبور شدیم خارج از اون بازی کنیم و این جا من اعلام کردم مشکلی نداریم با شمال شرق ولی خوب اونا یکم میگفتن میزنیم و اینا!


    آخه علیرضا جان چرا زدی تو کار برعکس جلوه دادن برادر؟!! اول بازی همه تو یک اتحاد بودیم و شما و میلاد اختیارات اتحاد رو داشتید. هردو باهم. بعد یک روز اومدیم رو اکانت دیدیم شما لیدر اتحاد، میلاد رو از اتحاد انداختی بیرون !!!!!!!!!! بعد هم نامه زدی به همه ما که هرکی میخواد بره با میلاد هرکی هم میخواد بمونه!!!!
    همین حرکت اولت به معنی دو دسته کردن ساید نیست؟ واقعا کسی که ادعای مفید بودن برای ساید رو داره این کاریه که میکنه؟ پس لطفا از مفید بودن دیگه چیزی نگیم ...
    بعد از این پیام همه بچه ها رفتن تو اتحاد جدید میلاد و شما موندی و اکانت مفسد. درسته؟
    بعدها نابودگر هم بهتون اضافه شد. بعد از اون جریان بازهم بارها تو گروه به افشین گفتیم این چه کاریه آخه بیا تو اتحاد خودمون. اومدیم فقط سرگرم بشیم. گفت علی میگه برا اینکه آمار همرمون در نیاد جدا باشیم!!!. درسته یا نه؟
    اگه نه عکس تلگرام رو بزاریم. زشته به اونجا ها برسه.
    پس لطفا وارونه جلوه نده. شمال شرق به شما چه بی احترامی کرد؟ شما اتحاد رو اول بازی به هم زدی که خودت لیدر باشی. واقعا که...


    درضمن توی بازی بی طرف نداریم که. وگرنه پس چرا اومدی بازی کنی. مثل این میمونه بری فوتبال بعد به تیم خودی بگی روبرویها دوستام هستن بهشون گل نمیزنم !!! ولی قول میدم به خودمون هم گل نزنم !!! عزیزم یه حرفی بزن یکم منطق داشته باشه لااقل. شما میخواستی بی طرف باشی چرا نرفتی تو جنوب غرب اکانت بزنی؟ بعد به ما دف بدی؟


    کوچیک همه رضا آروشا


  • اخه من یه سوال دارم شمایی که اصلا به قول خودتون یادتون باشه اون سرور ها دژکوب با MM آموزشی من بازی یاد گرفتید چرا این حرفارو میزنید؟
    روز اولم مشکل به وجود اومد یه اکانت تو اتحاد بود با چراغ قرمز و اخراج کردم و اون لحظه رشتی اومد گفت تو اسمت الکی‌بالاست و هیچ کار ساید هستی و اونجا من بهش توهین کردم(صد در صد کار درستی نبوده) و بعد ها به من پیام داد و عذر خواهی کرد و منم کردم ولی دلیلشم اونجا گفتم الان دیدی سایدت نیاز داره به اکانت اومدی سراغ ما تا دیروز من و افشین‌یه اسم بودیم و به درد نمیخوریم!
    ببینید شما حتی در حد بازیکن ساده هم نیستید توی اتحادتون چه بخواید بیاید نظر راجب ساید بدید!
    ما همیشه توی شمال شرق بودیم و از لیدر های شمال شرق بودم و این که روز اول افشین اکانت رجیستر کرد به من گفت بعد مدتا بیا اینجا با هم بازی کنیم و خیلیم خوشحال اومدم که دوستانم هستند ولی وقتی اومدم و این قضیه دیدم فهمیدم که رشتی یه عقده بزرگ داره!!!
    زمانی که توی سرور‌های قبلی اسم من بالا بود امثال این ها حتی نگاهشون هم نمیکردند اما از یکجا به بعد به این‌ رسیده شد که من بازی نکردم دیگه!!و تازه استعداد ها شکوفا شد :))
    شنیدم کل رفاقت و اکانتاتون رو به هفته ایی ۲۰۰تا گلد میفروشید؟:))
    چندتا سرور هم هست باهم بازی میکنید و خیلیم براتون خوشحالم و سرور3x امیدوارم جرعت بازی داشته باشید و بیاید بازی کنید.
    شما رو با توجه به این که اولین‌بارت هست فروم پست میذاری جواب میدم وگرنه انگیزه از‌این کار‌ندارم!
    راجب بی طرف بودن هم بهتون بگم من روز اول اصلا نیمدم بی طرف باشم و توهین ها باعث شد که NE بزنم و بعد از اون رشتی اومد با من صحبت کرد و از من خواست اتفاقی نیفته و چون ته مودبانه صحبت کرد و این که عذر خواهی کرد منم دقیقا به خاطر شمال شرق گفتم نه NE میزنم نه sw رو !فقط و فقط دو سه نفر‌میزنم یک sacker دو made in china بعد از اون رشتی به من گفتن نه sacker رو بزار زمانی که همرش خرج کردم بزنش که از همرش استفاده کرده باشم گفتم چشم ولی حالا اینجور اصلا نمیزنیم!
    بعد به من میگن آمار اکانت کاکتوس گرفتی !!!اکانت کاکتوس چندین هفته رنک یک غارت بودن و من رنک دو و ای که مولتی بازی داشتند آیا جز بزرگترین همر‌ها نیست؟هست دیگه نیلز به عکس نیست!!!
    مورد بعدی این که راجب نزدن made in پرسیدین من هنوزم سفرم از قبل عید خودم پیشنهاد زدن made in رو دادم و اصلا مهم نبود برام گفتم خواستید همر بردید اگه نه خودم میزنم با همر خودم و گفتم ولی من از تاریخ ۲۰اسفند تا ۲۳فروردین مسافرت و کار باهم دارم نیستم از اون تایم به بعد میزنم!
    اخه هی میگید اسکرین بذارم خوب چرا چرت و پرت میگید اینقدر؟من الان شزوع کنم اسکرین از رشتی بزارم و از حرف های من و افشین؟این حرف ها حتی برای گفتن هم زشته!من ترسی از کسی ندارم و از پشت به کسی خنجر‌ نزدم!
    کسایی که خنجر زدن مشخص شد و منم گفتم نوش جونتون زدین دیگه باید چی کنم؟مثلا بحث کنم بگم نباید میزدین؟
    منم گفتم سرور بعد 3x حتما باشید و با تمام قدرت تشریف فرمایی کنید چون که واقعا دوست دارم بازی کردن یادتون بدم!
    تک تک این دوستان که اینجا هستند از نوع پلن رفتن و از نوع بازی کردن من خبر دارن!و اگر منم زدن الان دیدن همر ساید مقابل کم شده دیگه فقط همر واندر زن هست و بلند نمیکنند روشون و ترجیح دادن من رو بزنند که دیگه همر نیست باشون بخوام برای انتقام نامردی پلن برم و مورد بعد این که از دف ساز هام دسترسی غیر مجاز گرفته بودن و دیدن دف نیست الان و دف موجود بک کردن!
    حالا هم بازم تکرار میکنم خنجر خوردن از پشت و جلو یعنی‌خنجر خوردن و حالا میخواد مشهدی باشه یا رشتی باشه یا هرکسی باشه به هر حال من خوردم خنجر رو و مبارک شما باشه!
    حالا هم ازتون دعوت کردم سرور 3x حتما حضور پیدا کنید!
    مرسی از این که کل ۱ ۲دوسالی که تراوین بازی میکنید بابت صحبت های من اومدین پست گذاشتید امیدوارم بعدا هم ببینمتون


    پ.ن: دوست ندارم هی کش بدم این موضوع رو اما کسی که بلد نیست ۴تا اتک توی یه ثانیه بزنه لطفا نیاد بحث کنه و موضوع شفاف شده کامل و حرف های که درست بوده و کی بن شده توی سرور و پانیش خورده مشخص بازم ممنون و دیگه واقعا به کسی جوابی نمیدم
    خدانگهدار

  • باز هم با سلام و نهایت احترام
    آدم با کوچیک دیدن دیگران و بزرگ دیدن خودش و نهایت غرور بزرگ نمیشه عزیز
    تمام صحبتهای شما پر شده از کوچیک دیدن بقیه و بزرگ دیدن خودت. بازی رو ولش فقط یک بازیه. از افشین که تو گروه تلگرام بود بپرس ما دور هم چرت و پرت میگیم و میخندیم فقط و درکنارش بازی میکنیم. اگه اینهمه مغرور نبودی همون اول بازی که همه رفتن تو اتحاد میلاد به نظر همه احترام میزاشتی شماهم میومدی. این نهایت بزرگ منشیه نه از خود تعریف کردن.
    هرجا هستی موفق باشی

  • باز هم با سلام و نهایت احترام
    آدم با کوچیک دیدن دیگران و بزرگ دیدن خودش و نهایت غرور بزرگ نمیشه عزیز
    تمام صحبتهای شما پر شده از کوچیک دیدن بقیه و بزرگ دیدن خودت. بازی رو ولش فقط یک بازیه. از افشین که تو گروه تلگرام بود بپرس ما دور هم چرت و پرت میگیم و میخندیم فقط و درکنارش بازی میکنیم. اگه اینهمه مغرور نبودی همون اول بازی که همه رفتن تو اتحاد میلاد به نظر همه احترام میزاشتی شماهم میومدی. این نهایت بزرگ منشیه نه از خود تعریف کردن.
    هرجا هستی موفق باشی

    سلام
    ولی ادم باید به داشته های خودش بنازه مثل کسانی که بازی بلدن تجربه بیشتر دارن


    و نباید با داشته های دیگران بنازه مثل بعضی ها که هچی ندیدم ولی امدن حرف های خیلی بزگتر از سن تجربشون حرف میزنن


    بهتره بحث های متفرقه رو بیخیال بشیم و به بازی برسیم


    و یه بحث دیگه یه عکس از همر من گذاشتن حداقل بیا عکس کامل بزار بزار بقیه هم صفا کنن :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
    و اینکه همر رمر ندارید و نمیتونید دیوار رومن صفر کنید بنده به شخصه دیوار صفر کردم


    monakoمامور مخفی sw

  • 2 روز پیش یک ده برای اکانت ZelaTan چیف شد از ناتار ، امروز دیدیم یکی کنار همون دهی که چیف شده در اومده پاپ 600 ، گفتم خوبه بگیرش، چیفر ها رو فرستاد بعد اومد گفت حاجی پاپ ده شده 500 ! گفتم خب از اول هم همین بوده لابد اشتباه دیده بودی همه تو رنج 500 و خورده ای سبز میشن اگر جدید ایجاد بشن، چیف شد دهکده دیدیم این طوریه !!!






    :P :P :P :P :P :P
    به به چه فرومی :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:


    نوب هایی مثل تو فقط عرضه دارن که ناتار کاتا کنن
    بدبخت های نوب
    یعنی دلم براتون میسوزه 3 به 1 زورتون فقط به ناتار میرسه یه مشت نگون بخت حقیر دور هم جمع شدین اتحاد تشکیل دادین << اتحاد نوب های ناتار کاتا کن >>



    خجالت هم خوب چیزیه هر از گاهی بکشید !!!


    یه مثالی بود قدیما میگفت " گر جهنم میروی مردانه رو " خو وقتی میدونی میبازی مثل مرد بباز ... بازی چرا در میاری ؟!!!!!!! بدبخت نوب !!! امثال تو فارم ما بودن سرور های قبل الان سرور خلوت دیدی شاخ شدی


    پ.ن ؛ دوست دارین ناتار کاتا کنید ما هم بکنیم کاتا بیکار زیاده ؛
    پ.ن ؛ بعد دستمال چی جنوب میاد ناله میکنه چرا ناتار کاتا میشه !!! میاد پی وی دستمال میکشه برامون که بیا بگیم ناتار ادد بشه !!! میره پروفایل مینویسه یک گرم باش مرد باش پیرو این جمله کسی ناتار کاتا نکنه بعد خودش و اتحادش مثل ... ها اولین نفر میریزن کاتا میکنن خجالب بکش نوب ، بدبخت عقده ای

  • تو کی شلیک شدی :?: :?: نوب نوب راه انداختی حرف ویگه ای بلد نیستی اخه بلد زرنگ شما که دارین مولتی رید میدین بعد این تایم بازی واقعا فکر کردی ناتار بخوایم کاتا کنیم ۱روز بیشتر طول میکشه ایا :?: :?: بعد میگی دیروز ناتار چیف کردی امروز ناتار جدید امده خب یعنی ما با موشک زدیم به این سرعت بعد میشه عکس بدی ببینم کدوم اکانت هست شاید خودتون یه ناتار کاتا کردین


    یه چیز برای باخت بگم اون اخر بازی معلوم میشه الان این جوری نگو که اگرباختی روت بشه توی فروم پیدات بشه گلم :D :D :D <3
    <3 Monakoمامور مخفیsw


    امضا رمز شماست ایستاده دا... :thumbup: :thumbup:

    شاخ بودن توی فضای مجازی مثل پولدار بودن توی بازی GTA میمونه! :saint: :saint:


    MONAKO مامور مخفی

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط norollah ().

  • سلام به همگی رفقا


    میلادجان که میای میگی ""پ.ن ؛ بعد دستمال چی جنوب میاد ناله میکنه چرا ناتار کاتا میشه !!! میاد پی وی دستمال میکشه برامون که بیا بگیم ناتار ادد بشه !!! میره پروفایل مینویسه یک گرم باش مرد باش پیرو این جمله کسی ناتار کاتا نکنه بعد خودش و اتحادش مثل ... ها اولین نفر میریزن کاتا میکنن خجالب بکش نوب ، بدبخت عقده ای""


    چون میره پروفایل فلان مینویسه و ما پروفایلمون این رو نوشتیم جوابتو میدم


    اول که اگر با من مشکلی داری بیا به خودم بگو عزیز، حداقل 10 ساله ادعا رفاقت داریم اینجور میای حرف میزنی یکم فکر کن که بعد روت میشه نگا کنی صورت ما:|


    اگه ناتار کاتا شده قبلا، بهت قول میدم از طرف اکانت ما نبوده... میگی میاد دستمال میکشه برامون پی وی...واقعا بدبختی:|


    راجب این 3به تک که میگی هم والا سرور کلا 30 تا پلیر داره، اگه میخوای بلوک بیای برو یه سرور شلوغ تر لاقل. گذشته از این حاجی تو نافتو با مولتی بریدن، تعداد اکانت های شما از ما بیشتره که:|


    اینم که میگی یمشت بدبخت حقیر دور هم جمع شدن و فلان...اینور لاقل سر یه بازی به هم فحش ناموس نمیدن اگه یادت باشه سر همین موضوع هم که پلیر فلان اکانت که پاستیل دوس داش که تازه ادد شده بود تو گروه به افشین اینا فحش داد از گروه اومدم بیرون


    والا این سرور هم اومده بودیم خودتو ببینیم یه دو دقیقه مولتی نزن


    سروری که فارمت بودم رو هم یاداوری کنی ممنونت میشم... مارو اون پلیر هایی که باید، میشناسن والا


    دم شما گرم، موفق باشی

  • یعنی با این همه گنده پاره کردنتون رسیدین به فیدر زدن و مولتی زدن ناتار هاروهم دارین کاتا میکنید


    این اخرین باری که میگم نکنید اگرمیخ.اید ببازید درست ببازید بدبخت بازی در نیارید برید 3ایکس بازی کنید

    شاخ بودن توی فضای مجازی مثل پولدار بودن توی بازی GTA میمونه! :saint: :saint:


    MONAKO مامور مخفی

  • یعنی با این همه گنده پاره کردنتون رسیدین به فیدر زدن و مولتی زدن ناتار هاروهم دارین کاتا میکنید


    این اخرین باری که میگم نکنید اگرمیخ.اید ببازید درست ببازید بدبخت بازی در نیارید برید 3ایکس بازی کنید


    تو اگر شکر اضافه نخوری کسی نمیگه شکر خوری


    قبلا گفتم بازم میگم دور و اطراف ما ده نزنید میچیفیم، البته لابد منظورت اینه اک صولتی رو مثلا نباید چیف میکردیم ؟! تو ساید ما بوده ؟! ساقیت کیه ناموسا =))

    ده چیف شد دیدیم کاتا کردین ، کاتا کردیم ، مثل شما بی چیز هم نیستیم که کاری رو انجام بدیم و بریم تو سوراخ موش قایم شیم بگیم نکردیم ! ولی اگر بازم میخای کاتا نکنیم پس کاتا نکنید :) هنوزم که هنوزه اکانت enemy داره کاتا میکنه ناتار های ساید ما رو na3er هم همینطور لینک هاش هست پس شکر اضافه نخور، اول برو ساید خودت رو جمع کن بعد بیا شکر خوری راه بنداز


    آره آره ما که الان این تایم دف اضافی رو ریختیم واندر 400ک دف رو واندره میبازیم تویی که نه هولدر درست حسابی داری نه پلن واندر 40ک هم دف رو واندرته میبری =)))
    شکر خوری هم حدی داره گل پسر، یه چی بگو نخندیم بهت :|


    مامول مخفی جنوب شرق حقیر ، موناکو


    درست خوندی جنوب شرق، پناهده شدی بعد ها به جنوب غرب ! ده دیفالتت که چیف شد جنوب شرق بود =))




    پ.ن؛ تا پایان سرور نرمال تیم ما هیچ سروری نمیره پس زور بیخود نزن، اگر دیدی آب قطعه جمع کن برا سرور نرمال بعدی که بعد این سرور ران میشه ادامه شکر خوریت رو اونجا ادامه بده
    پ.ن؛ شکر از نوع قهوه ایش
    پ.ن؛ علیرضا ... چرا حذفید ؟ lol مرتیکه پشمک پر ادعا !
    پ.ن؛ یادم باشه امشب جواب پست ممد گمبول رو هم بدم فاز شاخی برنداره یه وقت که حرفاش جواب نداشته ؛
    پ.ن؛ عاقا خودشون پست خودشونو لایک میکنن خخخخ اینا همونایی هستن که تو اینستا هم خودشون عکس خودشون رو لایک میکنن =))))

  • سلام ، مولتی عزیز
    من 20 تا ناتار کم جمعیت تو SE کاتا میکنم ، ناتارای پرجمعیت تو SW و NE سبز میشن . یه ناتار میخوام چیف کنم باید برم اون سر دنیا . اینو درست کنید خواهشا


    پ.ن : چی میگی ، برو مولتیاتو غارت کن بابا :)

  • اقا معلوم میشه

    شاخ بودن توی فضای مجازی مثل پولدار بودن توی بازی GTA میمونه! :saint: :saint:


    MONAKO مامور مخفی

  • یعنی حالم دارید بهم میزنید دیگه فیدر مولتی میزنید دیگه


    ناتارهارو کاتا کردین ماهم گفتیم بزنیم الان رفتین دارین فیدر مولتی میزنین بعد میگید توی ساید مابود ؟؟؟؟
    من که میدونم سوزش تو از کجاست نکن بچه این کارهارو بذار یکم ابرو برای خودت تیمت بمونه فردا اگر سروری اعلام حضور کردی پستت رو با4تا رپلای فوش تحول نگیری
    در مورد پناهندگی ما با تیم امده بودیم اشتباهی 2خونه اون ور افتاده بود بهشما فضار امده اون دو خونه
    به جای این کارها 4تاهمر بزنید حال کنیم بازی جذاب بشه بهجای فیدر زدن مولتی زدن ناتار زدن واقعا چی حسی بهت میده ؟؟؟؟


    مثلا خیلی شاخی یا خیلی ....
    من شنیده بودم گنده گ...هستی ندیده بودم


    عکس گرفتم از کتا مولتی و ناتارها فیدر زنی هات :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: میخوای بیام براتون یه پلن بزنم بندازم 1ثانیه خخخخ :thumbsup: :saint: :saint:


    خلاصه داستان فقط مونده ک.. بدی بگی بزارید 100کنیم یادت باشه گفت فیدرزنی هاتونم میبینم الانباز پیش بینی میکنم ک... دادنتم میبینم


    ابروی هرچی پلیر بردی یعنب واقعا اون شخصیت هایی کهباتو بازی میکنن ببین کین دیگه


    monako مامور شخم زدن se


    اینم نوشتم شاخ نشی :D :D :D :D

    شاخ بودن توی فضای مجازی مثل پولدار بودن توی بازی GTA میمونه! :saint: :saint:


    MONAKO مامور مخفی

  • درود به دوستانم در فروم نه حریفان حقیر !


    مولتی میزنیم ؟!؟
    ما داریم مولتی میزنیم ؟!!؟ مولتی شما رو کاتا کردیم ؟!؟! وات د فاز ؟!؟!
    :|
    :|


    آها
    فهمیدم


    اکانت mofsed
    لوووووووووووووول



    آخه بچه خوشگل تو فازت چیه ؛ اکانت مفسد وسط ساید ماست !!!! یه بار دیگه بخون !!! وسط ساید ما !!!! یعنی ما توی شمال شرق هستیم و شما اومدی مولتی ساختی اینجا نباید مولتی ات رو بزنیم ؟!؟ بزاریم همینطوری دف بکشی باهاش ؟! خخخخخ
    برو عامو بزار باد بیاد وقت مارو نگیر =))))



    حرف برا گفتن نداری فقط شر و ور داری تفت میدی بچه خوشگل !



    در مورد ناتار ، 4 تا پست برو بالا تر عکس گذاشتم که کاتا کردین ، اومدی پست گذاشتی تفره رفتی خندیدی و شکلک گذاشتی ، منم برات جبران کردم تا بفهمی دیگه از این شکر ها نخوری ؛ حالا اگر میخای بازم این قضیه کش پیدا کنه بسم ا... من پایم ، بزنیم ؟ یا ادب شدی ؟ :)


    آبرو تیم ما فرا تر از تیم حقیر و پشیز و بدبخت شماست lol پس زر اضافی نزن ؛ متای سه به تک !! آب هم قطعه خخخخ


    کل پستت فقط یه نکته مثبت داشت که گفتی چهار تا همر بزنیم ، نترس میزنیم ولی قبلش بزار یکم خورده کار هست اینا رو اوکی کنیم همر برات میزنم از وسط دو شقه شی lol


    مستفا فسقلی تو هم که طبق معمول اومدی اسکی بری ؛ اسکی برو گلم کار تو اسکی رفتنه خخخ کسی تو رو ملاقه نمیزنه هاشور بدبخت :دی




    امضا مامور کل سرور موناکو :دی



    پ.ن؛ شغل شریف را‌ به دیگران نسبت ندهید !