نقد و بررسی سرور اسپید راند 1| آغاز 23 شهریور 1397|

  • اول از همه اینکه نسبت به نظرات با دید باز برخورد می کنید بسیار قابل تقدیر هست.


    دخالتتون به چه معناست؟ یعنی نیرو یا منبعی به کسی اضافه شده ؟ یا زدن کسی رو غیر منصفانه بن کردن؟ یا گلد مجانی و نا محدود برای بازیکنایی خاص زدن؟(تراوین آی آر مجید گانر همیشه اینجوری بود)
    اگر در مورد دخالت در بازار میگید پایین توضیح میدم.
    اگر شما این دخالت رو ببینی دیگه چی میگی؟
    Rec 0006~3.mp4 - آپلود عکس و فایل رایگان
    سرور 1 دوستان مثل ماست دفاع میخریدن و به این ضایعی ریپورت میدادیم و داشتیم میدیدیم اما مولتی هانتر چون مجید جونش توی ساید حریف بود فقط میزد حذف مدیریتی که میتونید توی این فیلم ببینید که 4 روز دفاع میموند توی دهکده دشمن تا اکانت سیلورفروش حذف بشد..عملا یعنی هیچ

    شاید تا امروز چنین اتفاقی نیفتاده باشه اما روندی که در حال رخ دادن هست نوید چنین اتفاقاتی رو در آینده میتونه بده. به همین دلیل در راه حل ها وجود قوانین و مقررات پیشنهاد شد تا از وقوع چنین مواردی جلوگیری بشه. بله سرور های آی آر متاسفانه مشکلات زیادی دارن که شما به یکیش اشاره کردید. اما در مورد غیر بالانس شدن سرور اگر به وضعیت چند پلیر اول سرور و تفاوت فاحش جمعیت و نرخ رشد جمعیت (برای مثال یکی از هم اتحادی های خود من 4 ده در کمتر از 24 ساعت تاسیس کرد) دقت کنید متوجه میشید که فروش بی رویه اجناس و اثر هنری و گلد ارزان باعث میشه یک پلیر حتی جمعیتی بیشتر از کل یک ساید داشته باشه تا انتهای بازی. گلد ارزان خوب هست اما به شرطی که شرایط مصرف بیش از حد در بازی محیا نباشه.
    از طرف دیگه مشکلات کم کم خودشون رو نشون میدن و اسپیدترا اول راه هست. اگر به فکر نباشید برخورد های سلیقه ای به زودی اتفاق میفته و می تونه آسیب جدی وارد کنه.



    عزیزم سرور های اوله تراوین شما چون دیال آپ داشتید و هنوز اینترنت های پرسرعت نبود متوجه ضعف سرور نمیشدید..و گذشت تا تراوین به این درآمد رسید که براش 5 میلیون در ماه چیزی نباشه..البته من این تاخیرهای چند ثانیه رو ندیدم فقط 1 یا 2 بار فروم ارور داد که بعد از رفرش درست شد.

    از این مورد برای شما فیلم تهیه می کنم و ارسال می کنم. ممکن هست این مورد حتی از سمت سرور شما نباشه و بخاطر cloudflare که رابط بین سرور شما و کاربران هست اتفاق بیفته ... به هر حال چنین مشکلی وجود داره و بهتر هست راه حلی براش پیدا بشه.


    به شدت توصیه می کنم به جای مقایسه خودتون با سرور آی آر (با توجه به اینکه آی آر عیب ها و مزایای خودشو داره) ببینید خودتون اگر پلیر بودید دوست داشتید در چه شرایطی بازی کنید؟ آیا به عنوان یک پلیر با تجربه شرایط برای شما ایده آل هست و راضی هستید؟ رضایت پلیر شرط اول پایداری این فوروم و سرور هست ...

  • هر چقدر تلاش می کنم به بازی تو این سرور ادامه بدم (به خاطر دوستان) متاسفانه نمی شه و مثل اینکه مسئولان محترم حراجی رو با بنک داری یاعمده فروشی اشتباه گرفتن


    معنی و مفهوم حراجی اینه که من به عنوان یه بازیکن یه جنس رو برای فروش بزارم و بازیکنان دیگر سر به دست آوردن اون جنس رقابت کنن


    نه در هرروز 50 60 تا از یه جنس برای فروش گذاشته شود


    کلام آخر با صاحب سرور


    دوست عزیز برای جبران گلد ارزان و پک های با تخفیف گلد این روش اصلا مفید نیست و باعث ریزش پلیر می شه



    از همه دوستان عذر خواهی می کنم و برای همشون آرزوی موفقیت در تمام مراحل زندگی رو دارم


    خدا نگهدار

  • به شدت توصیه می کنم به جای مقایسه خودتون با سرور آی آر (با توجه به اینکه آی آر عیب ها و مزایای خودشو داره) ببینید خودتون اگر پلیر بودید دوست داشتید در چه شرایطی بازی کنید؟ آیا به عنوان یک پلیر با تجربه شرایط برای شما ایده آل هست و راضی هستید؟ رضایت پلیر شرط اول پایداری این فوروم و سرور هست ...

    برادر من بنده قسم میخورم نزدیک به 1 ماه هست که اصلا صحبتی هم با مسئولین نداشتم و تا دیروز مشغول مراسم خاکسپاری یکی از اقوام بودم.
    اینجور که میگید خودتون..یکم ناراحت میشم ...الان متوجه مشکلتون با حراجی شدم.


    کلا هر چیزی که از طرف مولتی هانتر به صورت تعداد بالا در روز گذاشته بشه...قطعا درست نیست و باید این مشکل در مدیریت برداشته بشه.چون بازی رو از بالانس بودن برمیداره


    برای حل این مشکل من پیشنهاد میکنم هر بازیکن در روز فقط 10 اثر هنری یا 5 اثر هنری بتونه استفاده کنه...یا هر عددی که باعث کنترل شدن این اثفاقات بشه.
    اگر سیستم اثرهنری هارو بگذاره به نظرم باید قطع کنه این کارو و روی پیشنهادم کار کنه (البته با تفکر)


    اما گلد ارزان قیمت...به نظرم که قیمت ارزان نباید تغییر کنه تا همه بتونن بخرن. هر بیزینسی اولش خرج داره و کم کم به درآمد میرسه.


    این مسئله تعداد بالای اجناس رو حتمی پیگیری کنید مخصوصا اثرهنری و نوارزخم این دوتا جنس میتونن در بازی به شدت بندازن جلو بازیکن هارو و قطعا من هم باهاش مخالفم..مطمئنا مسئولین بازی تغییر روش خواهند داد.

  • با عرض سلام و احترام خدمت بازیکنان عزیز ;

    قطعا مابرای بهبود روند سایت و قرار گرفتن در رقابت نیاز به نظرات عزیزان و بازیکنانی که در شرایط سرور بازی میکنن داریم و کمال تشکر رو از عزیزانی که نقد انجام میدن داریم.
    جواب بعضی از صحبت هارو در این پست خواهیم داد :

    • دخالت در روند بازی به چه معناست؟!منظور شما حراجی هست؟ _ خب ، در سرور های تراوین حراجی به صورتی هست که کاملا خالی از جنس هست و این اکانت های فیک سرور *سیلور فروش ها* هستن که حراجی رو به بازی میاورند . برای مثال سرور 3 ایکس کنونی تراوین رو نقد میکنم،اگه وارد سرور بشین و به بخش حراجی مراجعه کنید متوجه خالی بودن حراجی میشوید،اما چرا؟چون هیچ سیلور فروشی داخل سرور نیست *معلوم نیست دقیق چون اثراتی دیده شده* و این امر بازی رو برای پلیرها قطعا سخت خواهد کرد،از جمله نبود چسب زخم و اثر یا پماد و... ما قبل از شروع سرور نظراتی از پلیرهایی که اعلام امادگی کرده بودن گرفتیم و همه یک سوال از ما پرسیدن اونم این بود که حراجی به چه صورت هستش ؟ وقتی اکانت فیک نیست چطور حراجی میچرخه،در این باره فکری کردین ؟ ما هم بنا به خواسته ی اکثریت حراجی و خودکار قرار دادیم که همه بتونن استفاده کنن و 2 یا 3 صفحه از هر جنس گذاشتیم تا توازن رعایت شه ، حالا کسانی که نقره بیشتری برای برنده شدن اون جنس روی جنس میزنند مقصر ما هستیم؟ارزانی گلد به خاطری هستش که همگان بتونن تهیه کنند و مشکلی پیش نیاد،اما ما نمیتونیم جلو اینو بگیریم که یه پلیر 100 پک بخره یا 1 پک،غیر از اینه؟
    • راجب کندی سرور هم باید عرض کنم،سرور امشب یا فردا بر روی سرور اختصاصی دیگری قرار میگیره برای رفع این مشکلات!اما این مشکلات بخاطر سرور فروشنده به ما بوده و از جانب ما نبوده!اما اینکه هر ساعت چند ثانیه سرور داون میشد بخاطر بک آپ گیری از سایت بوده و این امر از این پس به هر 6 ساعت یک بار بسنده خواهد کرد و به زودی کلا ثانیه ایی هم حسش نخواهید کرد. و اینکه شاید ما تراوین اصلی نباشیم اما تمام سعی و تلاشمون اینه داخل رقابت باشیم و زحمات رو هدر ندیم،به همین خاطر سرور های پشتیبانی ما هم از میلیون پایین تر نیستن و به خوبی ساپورت میکنن و کردن .
    • صف ساخت بازی به 5 تا و رایگان تبدیل شد ، اما چرا ؟ این خواسته ی اکثریت پلیرها بخصوص لیدر های ساید ها بود (شاید بیشتر به دلیل اینکه رباتی موجود نیست برای آپ کردن و نداشتن وقت اکثر بازیکنان) و اینکه سایت بر نظر بازیکنان سوار هستش و با یه رای گیری عادی ما خواسته هارو انجام میدیم به غیر از خواسته های خارج عرف. لازم به ذکر هست هنوز هیچ رباتی کاربردی در سایت نداشته و همینطور هیچ تراوین پلاسی وجود ندارد و نخواهد داشت.
    • راجب مولتی و آیپی هم بازم ما داخل قوانین درج کردیم ( داخل فروم پستش موجود است ) که بن در پی خواهد داشت،اما اینکه خود بازیکنان با این مسئله مشکلی ندارند و همگان دارن از این موضوع استفاده میکنن برای ما نیز جالب بوده،چه ما سعی در تغییر این مورد کنیم یا نکنیم بازم اکثریت با سرور های مجازی برای نخوردن ایپی این امر و انجام خواهند داد ! ما برای اینکه مولتی ایی در سرور وجود نداشته باشه حتی راه کار گذاشتیم که هر بازیکن بتونه جانشین های خودش رو غارت کنه ! اما اینکه بخواهیم کسیو بن کنیم فک کنم کل سرور باید بن بشن طبق آمار های گرفته شده،و این امر برای ما کاملا مشهوده که چه کسانی آیپی مشترک دارن و مولتی چطوری ساخته شده !
    • بازی کاملا به صورت عادلانه انجام میشه و تا اینجا هم همینطوری صورت گرفته ، بنای اصلی سایت بر حسب اعتماد بازیکنان بوده،که بازم ما برای رفع شک و شبه ها لیدر های ارشد هر 4 تا ساید و در نظر گرفتیم که در صورت بروز هرگونه شک یا ایرادی از طرف پلیر ساید خویش سریعا با ما در میان بگذارند و مستندات و مدارکی که میخوان در اختیارشون قرار بدیم تا مطلع بشن !!! اینکه گفته شد دوستان ادمین یا از این قبیل ! هر 4 تا ساید بازی دوست ماهستند و با دعوت ما یا دیگر دوستان به سرور راه پیدا کردند و این امر کاملا اشتباهه که ما در بازی دخیل باشیم ! بازی کاملا شرافتمندانه خواهد بود و به این نکته هم اشاره خواهم کرد که : ما برای ادامه اسپیدترا نیاز به اعتماد بازیکنان فعلی و بازیکنانی که در آینده به سایت اضافه میشن داریم ! و این اعتماد و با بازی پاک و شرافت مندانه و بدون دست زدن به روند بازی به به شما خواهیم داد ! دقت داشته باشید ما هیچوقت زحمات خود را حرام دوستان نمیکنیم و هرچیزی جای خودش رو داره و به دوستان نه میگیم! و نه بازیکنی تا به حال بن شده و نه به بازیکنی تا به حال از سوی ما کمکی شده و نه ضربه ایی خورده و این امر تا اخر بازی ادامه خواهد داشت و کوچیکترین دستکاری ایی صورت نخواهد گرفت و همونطوری که در بالا عرض کردم بازیکنان میتونند با لیدر های خود صحبت کنن و لیدر ها با ما شک هارو در میان بگذارند ! * عارض هستیم پیشنهاد هایی زیادی شده :) اما با شنیدن نه این پیشنهاد ها باطل شدن !*
    • ما تموم سعی و تلاشمون در بهبود روند بازی و رفع ایرادات کوچیک بازی هستش و پشتیبانی 24 ساعته اماده پاسخ گویی به عزیزان هست *برخی از نامه ها که مشکلی رو گزارش کردن اگه جواب دیر میگیرن برای بررسی اون مشکل هستش* ما با اینکه این اولین سرور اسپیدترا با سرعت 3 ایکس هست،تمام تلاشمون رو خواهیم کرد که آخرین سرور نباشد . دقت داشته باشید جایزه سرور در کل 5 میلیون تومان است که در فروم ذکر شده .

    کمال تشکر رو از تمامی عزیزان داریم که به این سرور پا گذاشتن و با تمام خوب و بد ها کنار اومدن و هرمشکلی بود رو به ما گزارش کردن چه کم چه زیاد ! قطعا ما انتقاد پذیر هستیم و با نظرات شما پایه های سرور رو قدرتمند تر قرار میدهیم . و هرگونه مشکلی که به وجود بیاید رو قطعا حل خواهیم کرد . . .
    پ.ن: امیدوارم جواب های بنده بتونه سوال هاتون رو روشن کنه و برای انتقادات اماده
    با آرزوی موفقیت

    مدیریت اسپیدترا *M*

  • در مورد انتقادات انجام شده چندتا نکته بود خواستم بگم
    اول ازهمه یسری انتقادات کاملا بجا و منطقی بود مثل پایین اومدن سرعت سرور و تایم بک اپ که مدیرت اشاره کرد مشکلو دارن حل میکنن
    یا انتقاد به حراجی قسمتی که تعداد بالا نوار و چسب زخم بود که اونم برطرف شد
    میمونه قسمت اثر هنری که چندتا نکترو لازم دونستم بگم
    اول اینکه شما توی ای ار یا دات کام بازی کنید به دلیل وجود سیلور فروش ها ۴تا ۷صفحه در روز اثر هنری هست که حدودا ۲ تا ۳برابر اینجاست توی همین سرور تورنومنت اخیر اکانت خود من کمتر از ۱ساعت ۲۸تا اثر هنری خریدم حالا کاری به قیمتش ندارم اما چیزی نزدیک ۴۰۰تومن این ۲۸تا خرج برداشت
    اما میزان تاثیرش تو رونده بازیو حساب میکنیم
    اکانت من اکانت Born2kill از اول بازی نه اثر هنری خریدم و نه جشن گرفتم در حال حاضر میتونم ۸تا ده بزنم بدونه اثر بدونه جشن یعنی ۱۰ ۱۲تا اکانت اولو کنار بذاریم بقیه رو همین میزانن پس نمیتونه کسیو از بازی عقب بندازه حالا اگه کسی ۴تا ده داره الان این ربطی به حراجی و اثر هنری و مدیریت نداره خودش کم کاری کرده وگرنه میزان تاثیر اثر هنری ۴تا ۵ده بیشتر نیست اونم دسه بالا

    نکته بعدی تفکیک کسایی که خریدن هست
    توی ساید SE
    ۲اکانت RezaAnzali و The Old Men بشتر اثر هنری هارو خریدن و تکو توک اکانتایی مقل Yo_Yo و Se-Guard هم خریدن
    توی ساید NE
    بیشتر اثرهارو اکانت ThE HeRoES CatChMe-TeaM و King Of Northخریدن
    و در ساید SW
    اکانتایKherS_GriZzLy , HoLy , The Exorcist , Aventador و GREAT.HUNTER خریدن

    پس با یه حساب سر انگشتی میشه فهمید ۱۰ تا ۱۲ت اکانت خریدن که نمیتونه تاثیر وحشتناکی روی بازی بذاره چون اینام توی هر۳ساید پخش هستن

    امیدوارم در ادامه بازی مشکلات کمترباشه و البته انتقاداتم صحیح تر


    SEPEHR
    GREEN MAN

  • سپهرجان فکر کنم یه اشتباه محاسباتی بود این جملت که اونم میذارم پای ذهنی حساب کردنت.
    هیچ اکانتی تو این تایم از سرور فقط با امتیاز فرهنگی که بیلدینگ ها میدن ، و بدون جشن و اثر نمیتونه ۸ تا ده بزنه
    نمونش اکانت خودم که اثر یک دونه هم نزدم اما چندین بار جشن گرفتم با اینحال فقط اسلات ۵ تا ده رو پر کردم با یدونه دیفالت که میشه ۶ تا. (دیگه ده ۵ و ۶ رو هم نزدم)
    و چون امتیاز مورد نیاز رو به افزایشه ده هفتم و هشتم خودشون به اندازه امتیاز ده های دوم تا ششم امتیاز میخوان

    پ.ن: لعنتی مگه میشه بازیکنی در این حد جشن نگیره یه چی میگیا


    پ.ن : گفتی این اکانت هارو بزاریم کنار... داداش ۱۲ تا اکانت سوپر شاخ... دست کم هر کدوم ۲ تا همر گولاخ بزاریم... ۲۴ تا همر... نتیجه سرور دست ایناس عملا... نمیشه صرف نظر کرد



    سیاستمدار انسان‌ ها را به دو دسته تقسیم می‌ کند؛ ابزارها و دشمنان.


  • دوتا نکته اساسی اول اینکه بستگی به میزان تولید سی پی روزانت داره بخوام با مثال بگم اکانتی داریم که از من حدود ۱۰ده بیشتر داره ولی سی پی روزانش حدودا ۱کی بیشتره پسمهم اینه چی ساخته باشی
    نکته دوم گفتم بدون جشن منظورم خارج ۳تا ده اول هست چون تا ون زمان اثر هنری نیومده بود به کل و دیگه کسی که تو هفته اول ۴تا جشنم نگیره که یه بازی معمولی کرده
    راحت بگم مولتی من ۳تا ده داره نه جشنی گرفته نه اثر ۵تا ده میتونه بزنه حالا فرض کن تولد سی پی روزانشو برده بودم بالا الان میتونست ۷تا بزنه با ۴تا جشن سادم میشد ۸تا پس هیچ اشتباه محاسباتی نبوده



    در مورد اکانتا که گفتی میتونه درست باشه اما دسه کم هر ساید ۳تاشو داره پس برابرن برای همین اکانتایی که اثر خریدنو من نام بردم به تفکیک ساید که بگم تقریبا همه برابرن پس پیروزی سایدو چیزه دیگه معلوم میکنه



    و البته توی همه سرورها همینطوری بوده ۱۰تا اکانت اول با بقیه فرق داشتن زمانی بازی رو بی مزه میکنه که هر ۱۰تا یجا باشن نه تو ۳تا ساید

  • درود بر همه .


    خسته نباشید خدمت ادمین و مسئولین بازی ، سرعت سرور بهتر شده و بالاخره سرور اول هست و بسیار خوب شروع شده و در آینده هم بهتر و بهتر میشه .
    اگر نقطه ضعفی هم دیده شد ، با نامه تو بازی و یا در همین فروم مطرح بشه که خیلی مفید هست تا صرفا غر زدن ، اگر چنانچه موضوعی دیده شد ، تو بازی با نامه اطلاع میدیم یا در همین فروم .



    مانا باشید .

    از بی هنران شعله ادارک مجویید

    این طایفه را طره دستار بلندست

    تن چیست که با خاک برابر نتوان کرد؟

    از کوتهی ماست که دیوار بلندست .



    صائب تبریزی .

  • با سلام خدمت همه عزیزان


    این سرور خیلی کم رسیدم بازی کنم و قصدم فقط حضور کنار دوستان بوده و گوشه چشمی هم به برد این راند


    اما یه سری صحبتا شد که گفتم یه سری حرفارو بگم


    من تو سروری شروع به بازی کردم که ادمینش دشمن همیشگی من (البته فقط داخل بازی ها) بوده، اما تا اینجا هیچ گونه مشکلی ندیدم که بگم ای ار بهتر بود، ....اما جالبه که یه عده اومدن و تهدید میکنن که اگر فلان کار انجام نشه ما میریم همون ای ار، به نظر من همین الان برید، چون افرادی که این دیدو دارن نه پلیر بودن نه پلیر هستن و نه خواهند شد


    من تا الانش یه اثر هم نخریدم اما نیومدم بندازم تقصیر مولتی هانتر، این قانون این بازیه، خرج کن راحت تر بازی کن، حالا یه سری ها هم هستن خرج میکنن اما بازی بلد نیستن و قشنگی این بازی دقیقا همینه که بعد از اینکه این ورژن پولی شد اما باز پلیر بودن حرف اول و میزنه


    به عنوان اولین تجربه مولتی هانتری و سرور اول واقعا خوب بوده و امیدوارم که همینجور پیش بره


    اینم اطمینان میدم که اینده این بازی تو ایران به این سرور گره خورده ، چون دیگه کسی علاقه ای به حضور توسرورای ای ار ندارن



    تویی ام که بازی بلد نیستی هی داری ایراد میگیری یا بشین بازیتو کن یا برو همون ای ار بازی کن شاید اونجا بتونی یه حرکتایی بکنی ، چون پلیری خوبی دیگه ای ار بازی نمیکنه


    پ ن احتمال اینکه سرور های بعدی تیمهای قدیمی و بیشتری بیان زیاد هست و با توجه به اینکه مولتی هانتر بی طرف باشه خود شخصم سعیمو میکنم که دیگر دوستان قدیمی رو هم به این سرور دعوت کنم که میتونم از بچه های قدیمی اس دبلیو، تیم زیوس و حتی فرزاد پانیشرم با فشار بیارم

  • من تو سروری شروع به بازی کردم که ادمینش دشمن همیشگی من (البته فقط داخل بازی ها) بوده، اما تا اینجا هیچ گونه مشکلی ندیدم که بگم ای ار بهتر بود، اما جالبه که یه عده اومدن و تهدید میکنن که اگر فلان کار انجام نشه ما میریم همون ای ار، به نظر من ....همین الان برید، چون افرادی که این دیدو دارن نه پلیر بودن نه پلیر هستن و نه خواهند شد


    .... ؟
    یعنی چی شما چیکاره هستی ؟ و صبر کردم ببینم مدیریت فروم چه عکس عملی به این پست داره که گویا مشگلی نداره از نظرش
    و روشن تر بگید منظور این ....با کی بوده ؟

  • سلام به همه عزیزان
    لورد هادیه عزیز، واقعا اس دبلیو ریجستر کردی و خوشحالمون کردی، خارج بازی رفیق تو بازی رقیب بودیم که این سرور در کنار هم برا پیروزی میجنگیم و از تجربیات شما قطعا خیلی کمکا به اس دبلیو میرسه
    در ادامه حضوره علی دهیروز با اکانت جون دارش جالبه، چون علی بدون منابع فروشا نمیتونست بازی کنه ، اما خوب ظاهرن رقیب ما بوده بازیش پیشرفت کرده3>

    ....؟یعنی چی شما چیکاره هستی ؟ و صبر کردم ببینم مدیریت فروم چه عکس عملی به این پست داره که گویا مشگلی نداره از نظرش
    و روشن تر بگید منظور این ..... با کی بوده ؟


    با عرض درود و خسته نباشید

    میخواستم از بهزاد روبوی عزیز و محمد ترانتولای عزیز خواهش کنم که این بحث رو ادامه ندند توی فروم.
    همونطور که باهمدیگه صحبت کردیم این بحث فقط سوءتفاهم بوده.
    به عرض دوستان هم برسونم که هیچ مشکلی بین بچه های جنوب غرب پیش نیومده و مثل همیشه با قدرت برای پیروزی ادامه میدیم.

    پ.ن اقوی سعید کستل نکووووووووو ایییییی کارارو حالا هی بت میگم
    پ.ن امیر رضای پیناکیو بیا یه پست بزار حوصلم سرید
    پ.ن بهزاد روبو خدایی دمت گرم با وجود این که ماهه عسلی اکانتتو تنهایی اوردی بالا واقعا افرین خوشمان امد
    پ.ن سهند داری میپیچونیا کلک

    کوچیک همگی
    علی هانتر

  • درود بر همه .


    یه حسن خوبی که این سرور داره اینه که اگر همزمان دو یا سه یا چهار پلیر رو اکانت باشن ، برای ده عوض کردن اذیت نمیشن ، مثلا نفر اول میتونه ده یک رو مدیریت کنه و نفر دوم ده دو و ...... بدون اینکه با هر بار رفرش پلیر ده تغییر کنه ، این مزیت بسیار خوبیه .
    همچنان سرعت سرور خیلی خوبه و امیدوارم که به همین روال بمونه .
    درود و خسته نباشید به ادمین گرامی و همکارانشون .




    مانا باشید .

    از بی هنران شعله ادارک مجویید

    این طایفه را طره دستار بلندست

    تن چیست که با خاک برابر نتوان کرد؟

    از کوتهی ماست که دیوار بلندست .



    صائب تبریزی .

  • درود .


    وقت کتیبه ها شد و امیدواریم که رکود بازی از بین بره و یخ بازی آب بشه :)

    از بی هنران شعله ادارک مجویید

    این طایفه را طره دستار بلندست

    تن چیست که با خاک برابر نتوان کرد؟

    از کوتهی ماست که دیوار بلندست .



    صائب تبریزی .

  • بوووووووم به دیوار SW خوش امدید میبینم که بچه های SE زرنگ شدن اومدن معماری رو ببرن ولی ... پلن قشنگی بود ولی سرتا پا مشکل داشت کسی که از اول سرور فکر میکرد اسمون باز شده این ظهور کرده ۲تا حرکتی زده تو این سرور که فقط باعث خنده بوده سره اکانت enemy با اتکای خوشکلش و دیوار شدن بالای k۳۰ ۴۰k همرش اینم که از این اونقدر اشکالات ایین پلن زیاده که برای کسی که ۱۰تا از اشکالاتشو بگه جایزه میخوام بذارم :thumbsup: :thumbsup: اشکال نداره گندم خور اضافی بوده میخواستی دف ساز بشی