Posts by VaGNeS

    بعدا سرور استارت خورد روتون سه به یک شد نیای بگی ضعیف کشی دارید میکنیدا :دی

    سلام یوسف جان

    تیم آریانا، تیم فونیکسی یا لویال و پارتیزان ها و 3داتی ها و آیسی ها ویا والسی ها دیگه وجود نداره. تیم شمال شرق هست که متشکل شده از گروهی از بازیکنان خبره در جهت اهداف مشخصی پیش میرن. تیم شمال شرق باهم هماهنگن و حضورشون توی سرور قطعیه ! در نتیجه زین پس در کلام خود دقت کنید. NE TEAM در مورد خود شیرینی هات و متبلور شدن استعداد های فروم نویسیت که نقل قول کردم باید ارجاعت بدم به عکس زیر که خودت دم از شباهتت به چرچیل شیطون بلا میکنی. ولی عمل گفتارت در سطح محمودیه :D

    images_6d2dd.jpg


    پ.ن: الان میگیم تک به سه میزنیم ! فردا روزی شاید تک به سه کردیم روی یه سایدی...

    سلام و عرض ادب خدمت تمام دوستان و مهربانان تراوینی


    با تشکر از ادمین سایت که حسابی داره بدن درد مارو زیاد میکنه. توی این سرور ما هم ثبت نام خواهیم کرد. در ساید شمال شرق حضور خواهیم داشت و این سرور قرار است به عنوان تیم مدیریتی ساید حاضر بشیم. امیدوارم تیم های بزرگ توی این سرور حضور پیدا کنند تا بتونند جلوی شمال شرق بایستند و سرور بعد از کتیبه ها برای شمال شرق بیابون نشه. همانطور که به اشکان و بهنام هم گفتم میزنیمتون اینجا به دو ساید دیگه هم علنا اعلام میکنم. میزنیمتون. همه رو میزنیم. پس با تمام قوا بیاید. چون شمال شرق این سرور خیلی متفاوته !


    پ.ن: بلاخره سرور قهرمانان هم هست. بیاید اعاده حیثیت کنید.


    با تشکر

    سلام


    خوب این سرور هم تموم شد و داریم آماده میشیم برای سرور بعد. اکانت Masterpiece با برنامه ریزی من و جعفر انجام شد، اشتباهات زیادی داشتیم ولی خوب درس گرفتیم که ماحصل اکانت عکس های زیر بود:

    همر اصلی اکانت:


    FINAL-011.jpg


    همر دوم اکانت :


    FINAL-001.jpg


    همر جنگی پایتخت: (بیشتر از دو همر اند گیم نمیخواستیم) یک همر جنگی بزرگتر هم داشتیم که استفاده نشد. حدود 550 کی گرزی


    FINAL-002.jpg



    اکانت شاهکار در ساعات اولیه کتیبه 3 کتیبه رو برای اتحاد زد و در نهایت 2 کتیبه دیگه رو هم کیلین کرد و بعد از اون 2 واندر دیگه رو هم کیلین کرد.

    FINAL-005.jpg

    FINAL-008.jpg

    FINAL-009.jpg

    FINAL-004.jpg

    FINAL-006.jpg

    واندر وینر :love:


    FINAL-007.jpg


    توی جنگ هم که یک همرمون دیوار شد :sleeping:

    FINAL-003.jpg


    این هم کلونی اکانت ما تو مختصات 30 | 30 بازی... تمام اکانت ها بازیکن مجزا داشتند. ما بیشتر از 10 اکانت نبودیم و خوشبختانه کاری رو کردیم که خیلی ها با امکانات بیشتر نصف ما هم نکردند. بازیکن های اکانت از روز 30 بازی به داد بازیکن های اتحاد رسیدند و از باتلاقی که داشت توش فرو میرفت اتحاد رو نجات دادند. از اعداد و ارقام خود اکانت هم برای اتحاد خیلی مصرف شد. کتیبه ها، واندرها و جنگ. از لحاظ مدیریت سایدی، هم جعفر و من هم در گوشه کنار به ساید کمک کردیم. بعید میدونم اکانت و یا بازیکن های Useless بوده باشیم.;)8)

    FINAL-021.jpg

    (البته کلونی بزرگتر از این بود)

    و اما در مورد سرور:
    این سرور هم برای جعفر و هم برای من دستاورد های خیلی بیشتری از عکس های بالا داشت. چون همونطور که روی اکانت با هم هماهنگ بودیم توی گفتارمون با دیگران هم همونطور هماهنگ عمل کردیم و فقط و فقط برای شناخت افراد هیچگونه جبهه گیری نداشتیم. مثلا مهدی عشقی خیل رفیقتر از قبل شد و یا شناخت افرادی مثل کاوه و سامان برای ما خیلی حائز اهمیت بود. با اینکه پشت این دوستان خیلی حرف ها شنیده بودیم ولی متوجه شدیم جز حسادت چیزی نبوده ! فهمیدیم توان رضا اشکبوس خیلی بیشتر از اون چیزی بود که دیده بودیم و این سرور باعث شد از بچه های خودی خیلی الک بشن و دیگه حتی نخوایم سمتشون بازی کنیم. کسایی که ادعای رفاقتشون جز آشغال های جوب های مولوی بالاتر نیست. خیلی هایی که الان توی روشون میخندیم ولی فهمیدیم باهاشون بازی کردن جز اعصاب خوردی چیزی نداره و از اونجایی که از پیشم نمیره (اصطلاح کاشونی) در روح و جون ما هست نمیتونیم کنار بشینیم و باید سینه سپر کنیمو با این افراد هم کلام بشیم تا از حق خیلی ها دفاع کنیم. امیدوارم سرور بعدی این افراد رو نبینیم.


    من اسم میارم و اگرم کسی رو جا انداختم به بزرگی خودش ببخشه: خیلی خوشحالم تیم سه نفره من و ؟؟؟؟؟؟ :love: و جعفر :love: قدرتمند تر شده و افراد خیلی بازیکنتر از ما هم بهش اضافه شدند. دوستان اتحاد فونیکس مثل بابک، کاوه، سهیل و سیما، رضا و امین، سامان :love:، امیرحسین، رضا گارد، افتخاری بود آشنایی با شما دوستان که خوشبختانه ادامه دار هم هست. از بچه های قدیمی ممنونم از مهدی :love:، دانیال، کیا، مجید :love: سالار، علیرضا و آرگین، سجاد و مهران :love:، امیر و سامان، محسن پاکباز :love:، برادران ویسی. ممنونم از مهران و مسعود، میثم مرغی. همچنین آشنایی با بچه های گل اکانت گانز افتخاری بود مثل سجاد گل، علی عزیز.


    از تمامی کسانی که برای اتحاد در هر زمان، با هر توانی زحمت کشیدند و وقتی گذاشتند ممنونم. در ادامه از تمام افرادی که ناراحتشون کردم چه نوب چه بازیکن، چه اونایی که دروغ میگفتند چه اونایی که حق میگفتند. چه اونایی که بدون اطلاعات حرف میزدند چه اونایی که میدونستند و میگفتند عذر میخوام. من یک نوبم... بعضی موقع ها چشامو میبندمو فقط میگم. ببخشید اگه موجب ناراحتی شما به حق و یا نا حق شدم.



    شادزی


    پ.ن: یکی هم جای اسمش علامت سئواله ! خودش میدونه کیه. اه

    فقط یه لنگه پا برات مهمه کسی ندونی هستی راجع به تری دات حرف نزن

    سلام


    تریدات 4 سرور در تراوین ایران بازی کرد که 3 سرور لوزر بود با دخالت مستقیم و علنی ادمین و یک سرور وینر بود. در دو سرور در راس امور قرار داشتم و حداقل بزرگان نکسوز و والس میتونن اینو تایید کنند. ممد اولدارک خیلی خیلی دروغگویی. حداقل منی که در راس امور بودم اینایی که تو میگی عین دروغگوییه ! یا داری از جایی آمار میگیری که .عقده هاشون داره از چشاشون میزنه بیرون و متاسفانه هیچ کاری نمیتونن بکنن جز دروغگویی و سیبل کردن تو و یا خودت داری دروغ میگی، خودتو بیش از این کوچیک نکن.


    پ.ن: مانی من پستتو ریپلای کردم که بهت بگم اوایل آشناییمون ازت خوشم نمیومد. اواخر سرور گذشته این حس تبدیل به یک بی تفاوتی شد (یعنی نه خوشم میومد و نه نمیومد) اوایل این سرور کمی ازت خوشم اومد. الان دیگه عاشقتم پسر ! ببخش منو.

    سلام


    اول از همه برای یه سری افراد واقعا متاسفم چرا که سنگ کسانی رو به سینه زدم که آخرش بلای جون خودم شدن. تریدات بهترین و پر قدرتمندترین و منظمترین و از همه مهمتر مردترین اتحاد تراوینه و کسانی که هیچ اصالت و شرفی ندارن برای بزرگ کردن خودشون دارن بهش چنگ میزنن. هیچ اتحادی توی تراوین ایران نیست که انقدر ریشه داشته باشه توی بهترین ها.


    خیلی ها دارن دنبال این میگردن که رزومه وینر بودن ما کجاست. جوابی که اکثرا از من دریافت میکنند خیر است. میخوام بدونم سطح فکری یه سری بازیکن و لیدر تو چه سطحی هست واقعا پلیر بودن یک آدم به وینر بودنشه ؟ یا بودن در اتحاد وینر ؟ نه برادر ربطی نداره. اصلا من سرور اولم هست. شاید توی محاسبات از تو خیلی بهتر عمل بکنم پس مغزتو باز کن بجا اینکه تو یه اتاق گیر بیفتی. ولی برای اینکه دیگه حرفی توش نباشه این رو برای بار آخر با رسم شکل براتون توضیح میدم که دیگه نیاید چنگ بزنید.

    1. سرور یک راند یک اتحاد معظم تریدات . LOSE
    عوامل باخت: عوض کردن ایمیل توسط سرپرست مولتی هانترها و بک دادن دفاع واندر و پاک کردن دو همر واندرزن ما توی راه واندر شمال شرق

    2. سرور سه راند یک. اتحاد پر قدرت شمال (شرق و غرب) اتحاد آواتار. WIN

    3. اتحاد تریدات سرور پنج در شمال شرق. WIN

    4. اتحاد تریدات در سرور هشت در شمال سرور. LOSE
    همرهامونو نزدیم به واندر متامون چون نمیخواستیم بزنیم. ولی بجاش واندر جنوب غرب رنگ لول 50 رو ندید و واندر والس نزدیک واندر متامون نشد.

    5. اتحاد ایس در شمال شرق. WIN

    6. اتحاد الدرز در شمال شرق. WIN

    7. سرور یک دات کام واندر Nima SH وینر در شمال شرق WIN

    8. سرور یک اسپیدترا. WIN

    این هم رزومه من. بعضا لیدر بودم. بعضا پلنر بودم. بعضا توی دیپلماسی بودم و بعضا هم پلیر ساده یا فقط میرفتم نگاه میکردم به علت کمبود وقت وگرنه پیشنهاد زیاد بود. توی رزومه من شماره 5 برای جنوب شرق خیلی سیاهه. خیلی دوست دارم یه سری بیان اینجا حرفی بزنن تا باز بکنم کل اون سرورو تا یه سری واقعیت رو بشه و رو سیاهی بمونه برای افرادی که کلمه ای از واقعیت نگفتند.


    در ضمن اینجا سرور دو ایکس اسپیدترا هست. هیچ ربطی نداره به سرورهای گذشته. شما هرجوری دلت میخواد برداشت کن و حرف بزن. دیگه جوابی نمیدم. کسانی که باید بفهمن میخونن و میفهمن، بقیه هم مهم نیستن. ما این سرور کسانی رو دیدیم کاریی کردن که شماها جلوشون حساب نمیشید. پس زین پس جوابی نمیدم به اینجور مسائل. کسانی که میخوان خودشونو بزرگ کنن بازم میان دری وری میگن. بیاید بگید.



    شادزی


    پ.ن: طاها جان یه صحبت با وحید پارتیزان و یا حاج حسین جنوب شرقی بکن. بازم ممکنه یه سری واقعیت ها عیان نشه. اون موقع خونه مازیار قرار میزاریم 8o

    از همون جمع‌کردن لویال همه توانایی هات معلوم شدن دیگه دست و پا زدن اضافه معنی نداره .



    پ.ن دنباله روی حرفای دوزاری نباشن .

    در مورد جمع کردن لویال که خدمتتون عارضم جناب جاسوستون (رفیق شفیق سعید جان) خوب فهمید ما داریم چیکار میکنیم. البته دیر فهمید. خوب ما داشتیم با لویال بازی بازی میکردیم، از اولشم قرار نبود لویالی جمع بشه، حداقل اینو مازیار و یکی دیگه میدونست. کلی همر اند گیم و دفاع داشتیم میساختیم بدون اینکه وارد جنگ خارج سایدی بشیم. به عنوان مثال 27 همر اند گیم جنگاموز میچرخید ولی در ساید متا 21 همر. موقعش هم شد خیلی شیک اومدیم گفتیم دیگه جنگ نداریم و شروع کردن به واندر کمک کردن. حالا هی تو لجنی که داری فرو میری هی عق بزن از کانال این سرور کم میاری بزن کانال سرور قبلی (اونجا هم خراب میکنی. نمیدونی چخبر بود) لینک جدید بزار. تکرار میکنی چرا. در ضمن سورس اطلاعاتیتو عوض کن. اونا مثل این سرور هیچ کاره بودن داخل سرور قبلی. فارمی متحرک !

    bd7e9da6-c9bf-4080-b121-6cb0ac766565.jpg

    تشکر از برادران ویسی. مهدی عشقی. آرگین عزیز. نیما و دانیال گل

    پ.ن: دوزاری خودتی.
    پ.ن: توی ایران خیلی باختم، خیلی هم بردم. توی دات کام اکثرا بردم. این حرفات تکرار حرف های امثال خودته، ما که میدونیم از کجا میاد.

    سلام برادر. پستتو لایک کردم چون واقعا چیزی رو گفتی که یه سری ها اصلا نگفتن و اون هم زمان بود. یه سری شبیه سازی دیدم بدون هیرو ! بدون آیتم های هیرو. بدون دیوار و... لطفا شبیه سازی میکنید شبیه به واقعیت اینکارو بکنید تا هزارو پونصد مدل ایراد نشه به اون شبیه سازی گرفت. در صورتی که اومدید بر اساس اون شبیه سازی تحلیل هم میکنید ؟ آقا بسه. زخمیمون نکن. این دوستمون یورک دمش گرم حرف قشنگی زد. زمان. برای ساخت یک همر شما باید نوک هرم یک چیز رو بزارید "زمان" و بعد هرم رو شکل بدید. دفاعی - هجومی - نژادها و تمام المان هایی که میشه توی اون هرم گنجوند.

    در مورد دفاعی هم باید نوک هرم گندم خور رو بزارید چرا که شما میتونید بجای یک دهکده دو دهکده و بجای دو دهکده در چهار دهکده نیرو بسازید. در نتیجه زمان رو میتونید تا حدود خیلی زیادی بی اهمیت کنید ولی گندم خور رو خیر.


    با تشکر

    اولا شما رو به یک لیوان آب سرد دعوت میکنم. دوما از شما خواهش میکنم در مواقع عصبی بودن از خنده های عصبی خودداری کنید چرا که نشانگر اینه که چقدر عصبی هستید. برای اینکه بتونم منظورمو کامل برسونم چون شما از توان هوشیه زیادی بهره نمیبرید مجبورم یک جمله زیبا از دکتر حسابی بگم: حاصل ضرب توان و ادعا یک مقدار ثابت است. بقیشو خودت برو از اینترنت پیدا کن شاید تمرینی بشه برای مغزت.


    یه جا تو پستت گفتی اومدید چراغ زرد زدید. بعدش میای میگی بعدا از کاتاهای بی دندون رونمایی میشه.یه جا تو پستت گفتی اوج هنرمون زدن همری بود که 70% لاست خورده بود(البته منظورت 20کی مزدور هست) با مزدوراش و 50 هزار تیرانداز دفاع میکنی بعدش میای میگی بعدا از کاتاها و رم های بی دندون رونمایی میشه. آخر نفهمیدیم به زردیو لاست برقصیم یا به رونمایی از آخرین ورژن ؟

    ببین شما تاریخت گذشته و یا باید پول بدی یا ویندوز عوض کنی یا ورژن کسپر رو بیاری پایین یا ببری بالا تا دوباره بتونی از حالت iQ 30 به حالت iQ 90 برگردی. با این ضریت هوشی شما تو فروم پیدات نشه خیلی به نفع سایدت هست چرا که اولا پست هات اصلا حرف لیدر اینا حالیش نمیشه، دوما توی صحبت هات حرف خودتو خراب میکنی.

    کسی نیومده بگه اون دف مال ما نبوده ، مشکل با اون قسمتیه که یکی از دوستان شما اومد گفت اون نیروهای کمکی مال یه ده بوده و ما داریم میگیم که نه مال چند تا ده مختلف بوده که اصلا برای همین کار کشیده شدن...

    حداقل برو از بچه های اون اکانت بپرس آقا اسکات کشیدن از تمام دهکده هات ؟ چون میخوام برم وسط فروم خالی ببندم. بدونم آیا میدونن تمام دهکده هات همر جنگی RUN کردی و تو تمامشون بالای 2ک کاتا و 2ک رم داری ؟ یعنی اونا میدونن حتی همرهایی داری بالای 8ک رم ؟ یا 4ک کاتا ؟ اول برو اطلاعتت رو تکمیل کن بعد بیا پست بزار. البته و صد البته اگر جای حتی بازیکن جنوب شرق بودم بهت پیام میدادم میگفتم زیر گازت صابون کشیدی ؟ نرو فروم برادر...

    از تمام دوستان خودم داخل ساید se خواهش میکنم که احترام رو نگه دارین کل کل کنین اما در قالب احترام بی احترامی کاری نداره اما احترام گزاشتن به هم کاره قشنگه حریف هم که باشین بزارین حریف خوبی برا هم باشین از همه دوستان در تمام ساید ها در خواست میکنم

    حداقل کمی برای لیدرتون ارزش قائل میشدید. بنده خدا اومد وسط فروم از همتون تقاضا کرد. این بالا گذاشتم بخون. ولی تو نمیفهمی. یا مقابله میکنی با فهمیدن. اگر میخوای تمسخر کنی ما هم بلدیم. اگر نه که مثل یه انسان فهمیده و یک پلیری که به حرف لیدرهاش گوش میده پست بزار و یا پستی نذار که فردا آبروی سایدتو ببری.


    میشه بفرمایید چرا این اکانت با ۲۹۷ک امتیاز در رده اول تاپ مدافعین قرار گرفته؟


    رضا جان جالبه این دوست عزیز حاضر نشده حتی ماشین حسابشو باز کنه حساب کنه چقدر گندم خور همرهای اکانت fire رو صفر کرده. ولی با یه حساب سر انگشتی همر Master و Club روی هم 220ک گندم خور بوده ولی fire چیزی حدود 300ک امتیاز دفاعی داشته و نفر بعدی که به حرف لیدری گوش نداد اومد گل افشانی کرد ایشون در زیر بود.

    در نهایت این بحث رو با شما توسط این جمله جاوید تنها میزارم. حالا تو بوغ و کرنا کن، جوابی نمیگیری.


    واژه جدید : خِفَّت : هنگامی رخ میدهد که بازیکنی به جهت خِفت به شما حمله میکند، و شما با نیروی هجومی دفاع میکنید و بدان افتخار هم میکنید!!


    با تشکر

    یک مقداری با ادب صحبت کنی چیزه بدی نیست دوست من

    من نمیدونم چی دیدی که به خودت اجازه میدی با دیگران با این لحن صبت کنی


    این یک بازی هست فقط و به هیج عنوان ارزش نداره به خاطرش به هم بی احترامی کنیم


    رضا جان به شخص همیشه برا شما احترام قائل هستم اما فکر نمی کونی دوست من قشنگ نیست که با اسم هم دیگه این جوری شوخی کنیم و به هم توهین کنیم

    قشنگ نیست و از شما و سنت انتظار بیشتری میره مرد خواهش میکنم کل کل کنیم اما با احترام

    برادر سعی کن اول تغییر رو از خودتون شروع کنید. وقتی بچه هاتون میان اینجا باز میکنن هرچی میخوان میگن بیا بهشون بگو درست صحبت کنند نه اینکه وقتی میبینی اوضاع داره بیخ پیدا میکنه سرو کلت پیدا بشه درس ادب بدیو جا نماز آب بکشی... طرف رفته بود بالا نشسته بود میگفت اگه بچتون روی فرش جیش کرد اون تیکه فرش نجسه، ببرید بندازید دور، اومد خونه دید یه تیکه از فرش نیست گفت زنیکه چرا بریدی ؟ زنش گفت خودت گفتی ! گفت این برای مردم بود نه برای خودمون.

    تو هم که نمیدونم آیا توتالی ؟ آیا پلیری ؟ آیا عضو شورایی ؟ کی هستی ؟ اینجوری میخوای درس ادب و معرفت به بچه هاتون یاد بدی ؟ راه شماها تا امثال فریار و مازیار خیلی متفاوته... ریا کاری و نمایش تا کی ؟ ریا کاری میکنی چون برای بچه هاتون ایرادی نداره ولی برای ما زشته ! نمایش میدی چون میتونستی خیلی راحت پیام بدی بگی مودب تر باش ولی ترجیح دادی بیای اینجا نمایش بدی. هر وقت برای خودتون عمل کردید ما هم قول میدیم مودب باشیم وگرنه مسخره کردن و بی ادبی رو هممون بلدیم.



    پ.ن: به بعضیا باید گفت نه سر پیازی نه ته پیاز. جرات داری با خودم حرف بزن نه دیوار !

    سلام عزیزم.


    اکانت نویز اومد یک خونه ای دکتر ترکس دهکده گرفت. هلک هلک دهکده رو کشید بالا و شروع کرد دونه دونه گرزی کشید و گندم و منابع گرزیهاشو با رید ناتار داد و یک همر کشید مخصوص اون دهکده که هیچ احدی توی شمال شرق برای اون دهکده ضرری نکنه. حالا اون دهکده روش کلی دفاع نگه داری میشد و ساخت تو قلب شمال شرق چه هدفی داشت ؟

    - ایجاد استرس و بار روانی برای بازیکنان اون منطقه

    - تخریب دهکده های اطراف

    - پلن مشترک با اکانت های داخل جنوب شرق

    - بردن کتیبه (هرچی رفت برگشت) که این اکانت هیچی نبرد


    و در آخر تحقیر شمال شرق که بیشتر این تحقیر برای خودتون بود چرا که اون دهکده نه تنها هیچکدوم از موردهای بالا رو انجام نداد بلکه دهکده ای که تو یک خونه ایش (یعنی 20 دقیقه با کاتا) رو هم نتونست تخریب بکنه و در آخر هم با همون دهکده با همون همر که فقط و فقط برای تخریب اون دهکده ساخته شده بود صفر شد. پس بجای بشکن زدن کمی تفکر کن که ما این همه زحمت کشیدیم. پلن ریختیم. دفاع ارسال کردیم. بیچاره شدیم گندم اون همه دفاع رو بیشتر از یک ماه دادیم که آخرش با هزینه ای منفی اون دهکده رو از دست بدیم ؟


    خدا روزیتو یه جا دیگه بده. البته فکر کنم روزه ای خون به مغزت نمیرسه. ایشالا افطار کردی کمی، فقط کمی فکر کن. شمال شرق حال نداره بیاد فروم عکس حملات رو بزاره. ایشالا حرفی شنیدیم دونه دونه عکس میزاریم. فعلا درگیر زدنیم. عکس زیر رو هم کامل میزارم. بقیه پیشکش. تو هم باید همه ی عکس ها رو میزاشتی. سبز اومدیمو رفتیم. البته اینو بدون به دلیل اینکه دوتا لانچرمون نبود و یک لانچر دو همر لانچ نکرد و 3 تا اکانت همراشونو حتی بلند نکردن این بود وضعیتتون. یه جورایی 80% پلن اجرا نشد. به نظرت کامل میزدیم چی میشد ؟

    1_6bfcb.jpg


    کل اون مزدورها صفر شد و 8کی رم و 3کی کاتا بی دندون شد و یک همر دیگه هم که نمیدونم مال کدوم دهکده هست کامل پرید.

    بقیه پستت نیازمند آب سرد بود. بزن یا بخور. تشت یا لیوان. فرقی نداره. البته بیشتر احساس میکنم بخاطر اینه که نیاز به آپدیت داری. شایدم Trial سی روزه بوده الان تموم کردی :D دیگه یاری نمیده ارور میدی هی !

    به نظرت اگه این همه مولتی نداشتی هم همینقدر توپت پر بود؟ یا همین الان تمام مولتیای بازی اگه حذف شه فکر میکنی کی بیشتر ضرر میکنه؟!

    این همه ؟ دقیقا چندتا ؟ اکانت Master فقط و فقط دو اکانت اضافه داره. یکی VaGNeS و S.M.S
    صد البته دوستانی داریم که اومدن از اول سرور دارن برامون دفاع میکشن و حسابی موقع جنگاموز ساپورت منابع میکنند و گفتن فقط بساز آخر سرور بکن تو چش حسودا، رید ما هم کاملا گواه این مسئله هست که اصلا ریدی جز ناتار نداریم (مثل اکانت مارس) و همیشه داریم با لیمیت دست و پنجه نرم میکنیم. باز هم گواه این مسئله میتونه تاپ 10 غارت باشه.


    پ.ن اسم سرور مثلا بدون مولتیه ولی خب بهتر میشد که تغییرش میدادن به اینکه قدم مولتی بازا به روی چشم ، بدون مولتی ولی اگه بیای میزنیم تو سرت


    برادر ما ایرانی ها باید تنبلی رو بزاریم کنار... یادمه اولین سرور ادمین تراوین کل دنیا رو با اشکان و افشین و محمدرضا شریف عسگری رفتیم(ایران کلا 10 تا تیکت داشت). جوری که روس ها (60تا تیکت داشتن) از روی کل سرور رد شدن یک ورژن خیلی حرفه ای تر به ما نشون دادن و اون هم بازی کردن 6-7 نفر برای یک اکانت بود. همه یک اکانت میساختن و 6-7 اکانت برای یک اکانت بازی میکرد. طوری که فیدر میداد زیر رید ولی کپ و چند تا فیدر دیگه داشت دفاع میکشید. اون فیدرا داشت یک اکانت توتن رو تغذیه میکرد طوری که چندتا همر جنگی از آخر هفته یک و یا دو (سرور 5 یا 10 ایکس بود) روی کل سرور داشت میرفت و میومد. فیدرایی که زیر رید نبود داشتن دفاع میساختن که هم دفاع خوبی بکنن و هم برای واندر دفاع خیلی سفت و سختی داشته باشن. هر اکانت اصلی (که از فیدرا تغذیه میکرد) یکی دو همر واندر زن داشت (اون زمان یکیشم سخت بود چه برسه دوتا)

    پیشنهاد من هم به شما اینه که بجای اینکه هی نق بزنی تنبلی رو بزار کنار و با چند تا دوستات یکی شو و یک اکانت خوب بکش که هم همر خوبی داشته باشه هم دفاع خوبی... در هر صورت برای سایدت خوبی. اینجوری بازی کن برادر. آنتی جون اون سرور ادمینا بودا ! یعنی جایی که خلاف کنی آبرو خودتو، تیمتو، ادمینتو، کلا کشورتو بردی ولی اونا بازی درست رو میکردن.



    پ.ن یاد بگیریم وقتی خودمون هیچی نیستیم به لطف اطرافیانمون از ایزی مود حرف نزنیم :))) هیچ کاری نکردی ، هیچ کاریم نمیتونی بکنی

    مخلصم. قدیما تو کرمان زمستونا یه سری جاها بود که لایه لایه یخ میبست تا تو تابستونا بتونن ازش استفاده کنن. بهشون میگن یخدان های کرمان. پس زمانی که هنوز برق اختراع نشده بود اونا فریزرهای خیلی عظیمی داشتن که ازش یخ میکشیدن بیرون. تقریبا اندازه یه ساختمان 100 متریه دو یا سه طبقه. حجم یخو تصور کن ! به نظرم شیرجه بزن توش شما.


    8)

    سلام

    یه سری بحث ها توی این چند صفحه ی اخیر فروم شده که نهایت iQ مورد نیاز برای تشخیص ضعف تیم مورد نظر، 90 است. اصلا سمت اونا نمیرم. فقط دارید میرید در هم ببندید مگس یا پشه نیاد. (زمستون بود میگفتم سوز نیاد، الان تابستونه)

    ولی وقتی رقبای دیگری هم هستن که محدودیت روشون تاثیری نداره ، خودت به من بگو مجال برای موندنو از کجا باید اورد؟

    ولی خوب یه سری صحبت ها میشه و یه سری ادعاها میشه که نیازمند اینه که یه سری آدم بیکار (مثل خودم) بیاد چارتا مدرک بزارن کف فروم، البته آقای آنتی ویروس بحثم با شما نیستا... با تمام جنوب شرقه. شما توی پستت همچین حسین مظلوم نشون دادی که باعث شدی بیام پست بزارم. یه آنالیزی انجام شده از ساید SE، شاید خطاهایی هم باشه ولی خوب تا حدود زیادی درسته. البته دوستان در 4 ساید استاد بنده هستن و خودشون در کسری از ثانیه آنالیز دقیقتری هم انجام میدادن.ولی خوب از اونجایی که من بیکارم دو نمونه داخل فروم میزارم که ادعاهای پوچ این عزیزان برملا بشه...


    1_43821.jpg



    اینم نسخه کاملش

    2_6a1a7.jpg
    3_aafe9.jpg



    خیلی زیاده اینا... بنا به مسائل امنیتی فعلا چیزی رو نمیکنم. بعد از اتوبان آنالیز رو خدمتتون ارائه میدم.



    شمال غربی ها. شما خیلی دوست داشتید با ما متا کنیدا... ولی خیلی بازیچه ی مانی جون و جنوب شرق شدید. مثلا هی دارید گیر میدید به جنوب غرب که شماها اگه میخواستید سرور بالانس شه باید میزاشتید متا شمالی جنوبی باشه. 8o یا مثلا دنبال نپ بودید با ما، یا این حد تنفر از جنوب غرب احساس میشه برای خواب موندنتون بود. البته از توتالتون تا پلیر ساده این مسئله رو بارها گفته و خودشو به سمت شمال شرق کشونده و حقانیت بر متای شمالی کرده ولی خوب... جنوب غرب با لکسوز اومد دنبالمون و دور دور هم کردیمو نائب یه چلو کباب مشتی هم خوردیم. شما داشتی شلوارتو میپوشیدی بیای ماشینو از پارکینگ بیاری بیرون (دیر بود) :D

    شمال غربی ها من میدونم تقریبا بعد از پلن موفق چهارم جنوب شرق (:D) که 80% دیوار رو بغل کردن افتادن به جون شماها وای ما هیچی نداریم. وای شما هیچ کاری نمیکنید. وای کمک کنید و... که شاهد خفت دفاعی های شما بودیم. گول اینارو نخورید. اینا خیلی همر جنگی دارن. تپلم هست. همون دو اکانتی که آنالیز کردمو ببین. زیادن... خیلی هم زیادن. البته دفاع های ما خیلی خیلی زیادتر شدن. خیلی خیلی زیادترن.:love:


    پ.ن: دم اونایی گرم که به معنای واقعی پشتم نبودند ولی کوچیکم هم نکردن !
    پ.ن: دم اونایی گرم که در ظاهر پشتمن ولی هر روز دارن منو کوچیک میکنن !
    پ.ن: مهم نیست کجا بازی میکنم ولی هرکاری تو هر سایدی دلم بخواد میکنم. iR میکردم. اینجا هم میکنم. پلیر ساده یا توتال باشم. فرقی نداره. ایزی مده کلا !:rolleyes:


    4_33a18.jpg

    سلامی دوباره

    عزیزم ولی هر سروری که ما بودیم ما برنده بازی بودیم نممونه هایی مثال اتحاد آس و اوژن و نکسوس و .....

    برادر قصد بی احترامی به شما ندارم. بلاخره ممکنه اگر ما هم توی اون شرایط بودیم و یا قدرت کاری رو داشتیم انجام میدادیم (شاید). پس نمیخوام قضاوت کنم دوستی مثل پویان که با نیما و پرهام شب ها تا صبح دوتا بازی میکردیم. جسارتا جواب شما در پست بالا بود و در پایین هم باز میزارم.


    در ضمن اون سرور هم برنده 100% 3دات شمال غرب بود. پیمان که مولتی هانتر اون سرور بود میدونه دو اتفاق مهم اون سرور رو :

    1. سی و هفت میلیون دفاع (سرور بدون کتیبه) روی واندر Max Sparta توسط پویان و عزیزان طی 12 ساعت داشت بک میشد (قدرت بالا ایمیل رو چینج داده بود) که روی 25 میلیون دفاع تقریبا 45 همر روی واندر نشست (12 تا رمر) که آخرشم دیوار شد 5 و فقط 3 الی 4 لول واندر پایین اومد.

    2. بعد از اتفاق بالا چهار همر به سمت واندر پویان لانچ شد که صفر میشد. رمر ها سالم به مقصد رسیدند ولی دوباره قدرت بالا دو کاتا رو در مسیر بدون هیچ دلیلی (توهین به مولتی هانتر. دروغ) در صدم ثانیه حذف کردند. :D

    اگر این رو برد میدونید که شما خیلی خوبید. در مورد ادامه پستت هم اگر دوست داشتی میتونی شمارمو بگیری که با تاریخ و زمان و مکان بهت یادآوری کنم که کی بود چی شد. ادامه این صحبت در این مکان واقعا کار پسندیده ای نیست.


    ادامه صحبتم هم با دوستانم در شمال شرق هست و هم با دوستان دیگر در سایر سایدها. جاسوس یکی از ابزار جنگ است. آفرین صادق (دوست مانی) بسیار زیبا وظیفه ات رو انجام دادی. البته که استاد بدون بحث اینچنین موارد ساسان ایلیدان هستند. یک مثلی هست میگه عذر بدتر از گناه که خیلی خیلی زیاد ما داریم میبینیم. دوستان قاطع میگن که ما میدونیم چراغ دارید ولی باز میرن میخوابن و یا نیروهاشون رو میزارن توی بیس و میرن میخوابن، یا جاسوس کنار همر ندارن و یا هزارتا عذر و بهانه دیگه میارن وسط که از زیر اشتباه بزرگی که کردند فرار کنند. این که یک بازیه و برای حفظ اطلاعات خودتون هیچ ارزشی قائل نیستید، در امور کشور میهن فروشی در مدرن ترین کشورها (سوئد، کانادا و...) که بالاترین ارزش گزاری برای ملت خود را دارند امری کثیف و بالاترین مجازات برای اینچنین افراد اعمال میشه باز به فکر ارزش گذاری و اهمیت حفظ اطلاعات هستند چرا که میدونند جاسوس یکی از مهمترین ابزار جنگ است و بهترین و خبره ترین ماموران برای این کار تعیین میشوند. در نتیجه اگر نمیتونید با واقعیت های این بازی کنار بیاید شما رو به Sims دعوت میکنم. اگر روزی جلوی مازیار و یا جعفر بازی کنم و شب به محض خوابیدن (یعنی دیدن خاموش شدم) اومدن همر من رو با جاسوس توی ساید چیف کردن صبح زنگ میزنم بهشون میگم دهنتونو من نفهمیدم کی جاسوس بود. نه اینکه بیام این وسط هزارتا بهونه بیارم، تبریک میگم بهشون.

    پ.ن: آیا این کار را انجام خواهم داد ؟ خیر. چرا که فکر نکنم سایدی داشته باشم که هیچ ایرادی درون سایدی وجود نداشته باشه که بخوام به فکر برون سایدی بیفتم ولی اگر روزی سایدی داشتم که در هیچ مکانی هیچ ضعفی (مدیریتی و نیروی انسانی) نداشته باشه حتما به فکر پلن های برون ساید خواهم افتاد.

    سلام

    از اونجایی که از قبل اولین سرور ایران (بعد از تست) ما داشتیم صحبت میکردیم برای پخش شدن بین دو ربع شمال غرب (پیشنهاد نیما) و جنوب شرق که یه جورایی تو تمام جریانات سرور بودم خواستم بگم شما دو دوست یا اصلا نبودید یا یه چیزی شنیدید.

    اول از همه اتحاد بزرگ 3دات حاکم مطلق شمال غرب بود و هیچ احد و الناسی جرات نزدیک شدن به این اتحاد رو نداشت. حتی بارها از سمت جاج و نکسوز درخواست متا شد.
    لیدر ساید هم من و یاسی بودیم که یاسی رفت و من رو دست تنها گذاشت. هیچ متای شمالی هم نبود و اتحاد 3دات بین شمال غرب و جنوب شرق پخش شده بود.

    پیمان کینگ هکتور که استاد منه ولی ایشون از سرور دو آی آر به طور رسمی بازی کرد(سرور یک MH بود، اصلا نمیتونست بازی کنه). اولین هولدر وینر ایران هم متعلق به نیما SH بود (در سرورهای دات کام) نه نیمای ریونجر کبیر. یاسی و نیمای خدا بیامرز استاد من بودند و همیشه و همه جا ازشون راهنمایی میگرفتم. زمانی که من دانشجو بودم (آمل) نیمای دوست داشتنی از تهران اومد آمل فقط برای آموزش دادن پلن به بنده. که یه قرمه سبزی هم با هم خوردیم و کلی خندیدیم یکی دو روزی که پیش هم بودیم.

    در ضمن اون سرور هم برنده 100% 3دات شمال غرب بود. پیمان که مولتی هانتر اون سرور بود میدونه دو اتفاق مهم اون سرور رو :

    1. سی و هفت میلیون دفاع (سرور بدون کتیبه) روی واندر Max Sparta توسط پویان و عزیزان طی 12 ساعت داشت بک میشد (قدرت بالا ایمیل رو چینج داده بود) که روی 25 میلیون دفاع تقریبا 45 همر روی واندر نشست (12 تا رمر) که آخرشم دیوار شد 5 و فقط 3 الی 4 لول واندر پایین اومد.

    2. بعد از اتفاق بالا چهار همر به سمت واندر پویان لانچ شد که صفر میشد. رمر ها سالم به مقصد رسیدند ولی دوباره قدرت بالا دو کاتا رو در مسیر بدون هیچ دلیلی (توهین به مولتی هانتر. دروغ) در صدم ثانیه حذف کردند. :D

    تو این سرور دیدم بار ها بعد از کثافت کاری هایی ک انجام شد اومدن و گفتن اینجا irنیست و اسپید تراست

    و داستانش با اونجا فرق داره بابا ب پیر ب پیغمبر همون بازیه فقط اونجا ادم هاش اخلاق مدار تر بودن تازه اونجا ۹۰٪ کثافت کاری ها از طرف ادمین و تیم مدیریتش بود ک اینجا کاملا بر عکس تیم مدیریتی پاکه پس لطفا بجای تکرار این جمله خودتون رو عوض کنید تا ببینید که اینجا از irهم بهتر و زیبا تر میشه

    جمله ی بالا رو باید با طلا نوشت/


    پ.ن: سهیل هست ماهیگیران عزیز. سهیل توتال ماست. بود، هست، خواهد بود

    سلام خدمت تمام خوانندگان فروم. چندین پست دیدم که تیکه مینداختن به پست بنده. بر تمامی اهالی این مکان کاملا عیان است که اون قسمت پست معنی فخر فروشی نمیده و واضح میگه هرکسی که بیشتر تلاش کنه به نتیجه ی بهتری میرسه، پس بهتره تو هم بیشتر تلاش کنی تا بیای مثل خاله زنکا به زحمات دیگران تهمت بزنی...

    لقمان برام خیلی خیلی جالبه از اول سرور بچه های شمال شرق بار ها و بارها ازت درخواست کردن که یک مبحثی رو تحلیل کنی و روزها گذشت و این کار رو نکردی...تا اینکه اربابان جنوب شرقی توی فروم برات دوتا سوت زدن به یک روز نکشید اومدی آمارت رو مثل همیشه گذاشتی وسط فروم. کاری که تو میکنی هر چیزی هست جز تحلیل. فقط آمار میدی اون هم نوشتارت کاملا جهت داره. پس دم از صداقت و بی طرفی و مدیای آزاد نزن که بد بو میدی !

    واقعا فکر کردید با دسته ی کورا طرفید ؟ اگر کسی نمیاد چیزی به شماها نمیگه واقعا نه حوصله داره نه میخواد لولشو تا سطح شماها بیاره پایین. تمام کسانی که اومدن اینجا دم از تک اکانتی زدند و نهضتی بر علیه اون خواستن راه اندازی کنند همه و همه کلونی هایی برای خود ترتیب دادند. نمونه رو میزارم این زیر که راحت ببینید.

    1_0f42a.jpg


    این بازیکن که تو چند صفحه ی اخیر فروم بسیار غوغا کرده دارای رتبه سوم غارت با نژاد رومن است (240میلیون غارت). همونطور که تو پروفایل هم مشاهده میکنید تعداد پلیرهای اکانت خیلی زیاده و رتبه سوم غارت واقعا برازنده این اکانت است. :whistling: اکثر دهکده های این اکانت حول مختصات 100 و -150 جنوب شرق احداث شده اند که میشه گفت کلونی هست. خوب خیلی خوشبینانه بیایم بگیم این بازیکن تا ناتارهای 50 خونه ای خودشو داره با شوالیه غارت میکنه (فرض محال) در صورتی که تعداد ناتارها اونجا خیلی خیلی کمه میکنه به طور میانگین 25 خونه فاصله !

    2_2463b.jpg


    میکنه 5 ساعت رفت 5 ساعت برگشت. با توجه به محدودیت اکانت 30000 تایی شما روزی 2.5 بار میتونی از 2 شوالیه برای غارتت استفاده کنی. به عبارتی شما 75.000 حمله در روز میتونی ریپورت بگیری (ماکسیمم میتونی انقدر ریپورت بگیری که با داشتن حداقل 80کی شوالیه و همیشه 30000 لیمیت داشتن میتونی اینو بگیری) با فرض محال هایی که تا الان گفته شد، باز هم شما فرض محال عین 75 کی ریپورت روزانت فول منابع بیاری که میکنه روزی 7.5 میلیون منابع. اصلا شما بگو 10 میلیون منابع... این همه آوانس و فرض محال گذاشتیم... شما تا الان نهایت باید 60 میلیون غارت میکردی ولی 240 میلیونی... 4 برابر !

    حالا سئوالی پیش میاد اینه که چطور این پلیر قدیمی و فول حرفه ای تونسته با بازی تک اکانتی انقدر غارت کنه ؟ توجه شما رو به عکس زیر جلب میکنم !

    3_1153c.jpg

    توی این عکس اکانت Scary دیده میشه که با موس روی پایتختش نگه داشتم. از رنگ دهکده های اطراف مشخصه که نژادشون فرق میکنه... حالا میپردازیم به اکانت های اطراف این بازیکن قدر !

    اولین اکانت: مصری با 9 دهکده...

    4_86626.jpg

    پایتخت 15 گندمی با 50% گندم و 25% چوب و 25% آهن با جمعیت 727 که گندم زارهای سطح 17-18 رو گارانتی میکنه... تولید این پایتخت رو در عکس زیر ضربدر دو کنید (سرور دو ایکسه)
    5_4f25f.jpg


    اولین اکانت پایتختش حدود 170.000 در ساعت تولید داره.

    دومین اکانت : مصری با ده دهکده

    6_79f3d.jpg


    پایتخت 15 گندمی با 150% با جمعیت 803 که گندم زارهای سطح 18-19 رو گارانتی میکنه... تولید این پایتخت رو در عکس زیر ضربدر دو کنید (سرور دو ایکسه)


    7_f5639.jpg


    دومین اکانت پایتختش حدود 380.000 در ساعت تولید داره.


    سومین اکانت: اکانت مصری با 5 دهکده...

    8_1e095.jpg


    پایتخت 15 گندمی با 50% با جمعیت 438 که گندم زارهای سطح 15-16 رو گارانتی میکنه... تولید این پایتخت رو در عکس زیر ضربدر دو کنید (سرور دو ایکسه)


    9_2dc3e.jpg


    سومین اکانت پایتختش حدود 110.000 در ساعت تولید داره.



    چهارمین اکانت: اکانت مصری با 6 دهکده...


    10_bc04e.jpg


    پایتخت 15 گندمی با 100% با جمعیت 535 که گندم زارهای سطح 15-16 رو گارانتی میکنه... تولیدات رو دیگه عکس نمیزارم پست سبکتر بشه:

    چهارمین اکانت پایتختش حدود 145.000 در ساعت تولید داره.



    پنجمین اکانت: اکانت مصری با 8 دهکده ...

    12_bfc20.jpg


    پایتخت 15 گندمی با 100% با جمعیت 745 که گندم زارهای سطح 17-18 رو گارانتی میکنه...

    پنجمین اکانت پایتختش حدود 240.000 در ساعت تولید داره.


    ششمین اکانت: اکانت مصری با 9 دهکده...

    14_56b09.jpg


    پایتخت 15 گندمی 100% با جمعیت 643 که گندم زارهای سطح 17-18 رو گارانتی میکنه...

    ششمین اکانت پایتختش حدود 240.000 در ساعت تولید داره.


    هفتمین اکانت: اکانت مصری با 6 دهکده...


    15_60e19.jpg


    پایتخت 15 گندمی 150% با جمعیت 681 که گندم زارهای سطح 17-18 رو گارانتی میکنه...


    هفتمین اکانت پایتختش حدود 310.000 در ساعت تولید داره.


    هشتمین اکانت: اکانت مصری با 6 دهکده...


    16.jpg


    پایتخت 15 گندمی 25% با جمعیت 554 که گندم زارهای سطح 15-16 رو گارانتی میکنه...

    هشتمین اکانت پایتختش حدود 84.000 در ساعت تولید داره.



    نهمین اکانت: اکانت مصری با 6 دهکده...

    17.jpg



    پایتخت 15 گندمی 25% با جمعیت 626 که گندم زارهای سطح 16-17 رو گارانتی میکنه...

    نهمین اکانت پایتختش حدود 110.000 در ساعت تولید داره.



    دهمین اکانت: اکانت مصری با 6 دهکده...

    18.jpg


    پایتخت 15 گندمی 125% با جمعیت 890 که گندم زارهای سطح 18-19 رو گارانتی میکنه...

    دهمین اکانت پایتختش حدود 340.000 در ساعت تولید داره.



    یازدهمین اکانت: اکانت مصری با 7 دهکده...


    19.jpg


    پایتخت 15 گندمی 50% با جمعیت 621 که گندم زارهای سطح 16-17 رو گارانتی میکنه...

    یازدهمین اکانت پایتختش حدود 130.000 در ساعت تولید داره.



    دوازدهمین اکانت: اکانت مصری با 7 دهکده...


    20.jpg



    پایتخت 15 گندمی 50% با جمعیت 575 که گندم زارهای سطح 15-16 رو گارانتی میکنه...

    دوازدهمین اکانت پایتختش حدود 110.000 در ساعت تولید داره.



    سیزدهمین اکانت: اکانت مصری با 8 دهکده...


    21_badd8.jpg



    پایتخت 15 گندمی 150% با جمعیت 819 که گندم زارهای سطح 18-19 رو گارانتی میکنه...

    سیزدهمین اکانت پایتختش حدود 380.000 در ساعت تولید داره.



    اکانت های کمکی به این اکانت زیادند و حدود 20 اکانت هست. این بازیکن دو همر شوالیه رید/خفت و یک همر دیفالت جنگی/ کتیبه هم تو مختصات 30-30 جنوب شرق داره که از 8 اکانت باقی مونده چندتاش کاور همرهای پایین هستند تا شارژ نگه دارن. البته کوچ کردن به این سمت ولی خوب مشخصه عدم رشدشون بابت چی بوده. نژاد اون اکانت ها اغلب رومن (به دلیل پارک سزار هاست احتمالا (آبشخور) و دفاعی. بعضی ها هم گول هستند. تولید این سیزده پایتخت حدود 2.500.000 در ساعت است. از اول هفته 120 ساعت گذشته که غارت 300.000.000 میلیون رو میتونه بهمراه داشته باشه. در نتیجه میشه گفت این بازیکن یا پارک کرده یا هنوز سطح گندم زارها اونقدر بالا نیمده یا اومده و هنوز نذاشته زیر رید یا بعضی از این کپ ها دفاعی میکشن. در هر صورت غارت این اکانت کاملا مشخصه از کجاست. از اون 240 میلیون مطمئنا 40 میلیون هم از ناتار نزدید.



    تقریبا تمام اکانت های سرور مورد های مشابه دارن ولی وقت نیست بیام دست همه رو براتون رو کنم. فقط خواستم نشون بدم اون آدمایی رو که جا نماز آب میکشیدن ولی انتهای دروغگو بودند. حداقل من مثل مرد اومدم گفتم اکانت های ما زیادن (نه اندازه شماها) چون پلیرهای اکانت زیادند و منفعت هایی هم داریم. مثل دفاع ! کسایی که عقده دیده شدن دارن با عوض کردن واقعیت ها سعی بر خودنمایی میکنن. ما که دو هفته تو تاپ بودیم. تلاش بیشتر = نتیجه ی بهتر / حالا بعضی وقت ها این تلاش با نبوغ تلفیق بشه ازش شاهکار پدیدار میشه !

    VaGNeS

    واقعا مشکل دارید ! برید حل کنید.

    حتی زمانی که ما تو سرور نبودیم اسم متا روی اتحاد وینر بود و دقیقا متا وینر شد ! زمانی که بودیم یک حمله از سمت امرداد روی ما نیومد و اصلا زیر ما نکشیدن... حتی زمانی هم که نبودیم اونا اسم متا رو نگه داشتن و متا وینر شد. واقعیت ها رو تغییر ندید. البته نمیتونید. همه چی ثبت شده.

    لویال هم هیچ وقت نتونست خط روی ما بندازه... شبانه روز خورد در حالی که یک ساید ازشون حمایت میکرد. در صورتی که ما داشتیم دفاع های میلیونی میکشیدیم و مشغول شارژ همرهای بیشترمون نسبت به جنوب شرق بودیم. زمانی که ما داشتیم با لویال بازی بازی میکردیم امرداد داشت جنوب غرب رو رنده میکرد. ما هم میزدیم هم حال میکردیم هم اند گیم قوی تری ساخته بودیم. در نهایت هم حال نداشتیم رفتیم و بردیم ! حتی در نبودمون ! شما تشت آب سرد برات خوبه... بزن توش

    سلام


    من نمیدونم چرا انقدر ملت بیکارن. شخصا وقت نمیکنم بشینم ببینم کی داره چیکار میکنه ! چه برسه بخوام بیام عکس بگیرم نقاشی کنم پست بنویسم بزارم کف فروم...
    احیانا اگر بفهمم یک نفر خلاف قوانین داره بازی میکنه و به تنهایی اندازه یک تیم ده نفره اکانتش خوبه حتما به مولتی هانتر ریپورت میکنم و هیچ وقت خودمو اونقدر کوچیک نمیکنم بیام وسط فروم داد بزنم. اکانت ما متشکل از دو بازیکن از فرانسه، یک بازیکن از آلمان (ایرانی هم نیست) یک بازیکن از آمریکا، 4 بازیکن از تهران، یک بازیکن از کاشان، یک بازیکن از چالوس، یکی هم از آمل هستیم. خوب حالا توقع داری اکانت ما اندازه یک اکانت دو سه نفره غارت کنه و یا پیشرفت داشته باشه ؟ نه برادر. شما برو حتما ریپورت کن ببین مولتی هانتر بهت چی میگه ! غارت 6000 هم فکر کنم بابت تخلیه واحه بود. اکانت ما بیشتر از روزی 50 واحه خالی میکنه که ممکنه بعضا تروپ نداشته باشه بتونه کل واحه رو ببره. البته برای رضایت حال شما اینسری میگم یه جوری بزنن شما ناراحت نشی... صد البته غارت اصلی ما از واحه نیست. علاقه ای هم ندارم بهت توضیح بدم.


    در مورد رنک دفاع هم که هرکسی میاد توی تیم اسپیک خفتش میکنیم میگیم از ماجراجویی گندم خور اضافه نداری ؟ بزن به دهکده فلان. هیرومون میره بالا و امتیاز دفاعی میگیریم. اگر یه ساید هم قطاری بخواد بزنه رو اکانت ما فقط با دفاع های بچه های تیم شاهکار (masterpiece) تمام همر های یک ساید نمیتونن رد شن ! پس برادر بجای گیر دادن به دیگران و وقت گذاشتن کافیه سی ثانیه وقت بزاری ریپورت کنی و بری چهارتا واحه بیشتر خالی کنی.

    ما دوست زیاد داریم. به هر کی هم زنگ بزنیم بیاید بریم یه اکانت خفن بکشیم میاد. شما هم بجا آزرده خاطر کردن دیگران بشین به تعداد دوستان اضافه کن که وقتی یکیو میبینی خیلی خیلی خیلی بهتر از تو عمل میکنه نری وسط فروم دادو بیداد کردن. بری بفهمی چیکار میکنه و چارتا چیز یاد بگیری.


    مثل این میمونه هردو کارمند یک شرکت باشیم که هم رده هستیم و صبح ساعت 9 میریم سرکار و 5 تعطیل میشیم. تو پراید سوار میشی و من مثلا کمری هیبرید... تو میری تو اعلانات اون شرکت چارتا عکس میگیری از من در حال سوار شدن به کمری هستم ؟ یا میری به رئیس شرکت میگی این داره دزدی میکنه ؟ نه برادر من صبح ها تو راه اسنپ میکنم میام سر کار و برگشت هم همین. میرم خونه میرسم به شاپ آنلاینم. دم غروب هم کلاس آموزش آنلاین برگزار میکنم و شب ها هم قبل خواب 4تا ترید پرسود انجام میدم. از طرفی هم همسرم از صبح تا شب 2-3 تا بیزینش میچرخونه، خوب تو صبح با پرایدت خالی میای سر کار و 5 هم برمیگردی خونه جلو تلویزیون و بیشترین فعالیتی داری اینه که زن و بچه رو ببری یه دور بزنی برگردی... خوب تو باید پراید سوار شی و من نتیجه تلاشمو !!!

    اینجا هم همینه، تعدادمون خیلی خیلی بیشتره ! زین پس هم هیچگونه پاسخی به مسائلی که حول اکانت ما بچرخه هیچ پاسخی داده نمیشه. خوبه ادمین هم نوشت آقا برید به مولتی هانتر ریپورت کنید... یا به نظر من به چیزی که دارید و یا تلاشی که میکنید قناعت کنید و لذت ببرید.

    پ.ن: این پست ربطی به لقمان عزیزم نداره. مختص چند تن ماهی گیره که براشون تشت آب سرد توصیه میشه.
    محمد

    سلام

    تا به امروز اعلام نکرده بودم میرم توی سروری بازی میکنم. معمولا پنجا شصت نفری میرفتیم... نیازی هم به اعلام نبود. عالم و آدم میفهمیدن، ولی اینجا اعلام میکنم تا حمایتی از سایت صورت گرفته باشه. من هم با دوستم جعفر در ساید شمال شرق ثبت نام میکنیم که با همین پست از طرف بازیکن های اکانت اعلام میکنم که کاملا جدا از سیاست های ساید و یا مسائل مدیریتی بازی خواهیم کرد و اصلا و ابدا هیچ علاقه ای به این چنین مسائل نداریم و نخواهیم داشت، پس به عنوان یک بازیکن ساده بازی خواهیم کرد و تمام و کمال در اختیار ساید و تیم مدیریتی آن خواهیم بود.


    با تشکر
    محمد