نقد و بررسی سرور 2 ایکس راند 2 | آغاز 30 بهمن 1399 |

  • رضا جان خسته نباشی دلاور

    نکته عکس رو نگرفتی!!!

    اسم دهکده ?بود یعنی صفر شده

    نکته پلن رو نگرفتی

    اتک روی چراغ زرد اتحاد!!!؟یعنی اکانتی که بدون حتی لاگین کردن روش تونسته ضربه به همر بزنه!!!!

    و پلن رو با شجاعت تمام روی چراغ زرد گذاشتید!!!

    من نمیگم کارتون بد بود بلکه میگم پلن احساسیتون حداقل تونست یک دهکده رو صفر کنه اونم مال اکانت چراغ زرد

    تبریک گفتم به لیدرهای و پلنرهاتون

    ما با متاتون چیکار داریم

    دیییی

    بیا بغلش کن واسه خودت!!!!!

  • سلام عزیزم.


    اکانت نویز اومد یک خونه ای دکتر ترکس دهکده گرفت. هلک هلک دهکده رو کشید بالا و شروع کرد دونه دونه گرزی کشید و گندم و منابع گرزیهاشو با رید ناتار داد و یک همر کشید مخصوص اون دهکده که هیچ احدی توی شمال شرق برای اون دهکده ضرری نکنه. حالا اون دهکده روش کلی دفاع نگه داری میشد و ساخت تو قلب شمال شرق چه هدفی داشت ؟

    - ایجاد استرس و بار روانی برای بازیکنان اون منطقه

    - تخریب دهکده های اطراف

    - پلن مشترک با اکانت های داخل جنوب شرق

    - بردن کتیبه (هرچی رفت برگشت) که این اکانت هیچی نبرد


    و در آخر تحقیر شمال شرق که بیشتر این تحقیر برای خودتون بود چرا که اون دهکده نه تنها هیچکدوم از موردهای بالا رو انجام نداد بلکه دهکده ای که تو یک خونه ایش (یعنی 20 دقیقه با کاتا) رو هم نتونست تخریب بکنه و در آخر هم با همون دهکده با همون همر که فقط و فقط برای تخریب اون دهکده ساخته شده بود صفر شد. پس بجای بشکن زدن کمی تفکر کن که ما این همه زحمت کشیدیم. پلن ریختیم. دفاع ارسال کردیم. بیچاره شدیم گندم اون همه دفاع رو بیشتر از یک ماه دادیم که آخرش با هزینه ای منفی اون دهکده رو از دست بدیم ؟


    خدا روزیتو یه جا دیگه بده. البته فکر کنم روزه ای خون به مغزت نمیرسه. ایشالا افطار کردی کمی، فقط کمی فکر کن. شمال شرق حال نداره بیاد فروم عکس حملات رو بزاره. ایشالا حرفی شنیدیم دونه دونه عکس میزاریم. فعلا درگیر زدنیم. عکس زیر رو هم کامل میزارم. بقیه پیشکش. تو هم باید همه ی عکس ها رو میزاشتی. سبز اومدیمو رفتیم. البته اینو بدون به دلیل اینکه دوتا لانچرمون نبود و یک لانچر دو همر لانچ نکرد و 3 تا اکانت همراشونو حتی بلند نکردن این بود وضعیتتون. یه جورایی 80% پلن اجرا نشد. به نظرت کامل میزدیم چی میشد ؟

    1_6bfcb.jpg


    کل اون مزدورها صفر شد و 8کی رم و 3کی کاتا بی دندون شد و یک همر دیگه هم که نمیدونم مال کدوم دهکده هست کامل پرید.

    ماورای باورهای ما،

    ماورای بودن ها و نبودن های ما

    آنجا دشتی‌ست...

    فراتر از همه ی تصورات راست و چپ

    تو را آنجا خواهم دید.

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط ModeratoR: اخطار اول - مودب باشید ().

  • یک مقداری با ادب صحبت کنی چیزه بدی نیست دوست من

    من نمیدونم چی دیدی که به خودت اجازه میدی با دیگران با این لحن صبت کنی


    این یک بازی هست فقط و به هیج عنوان ارزش نداره به خاطرش به هم بی احترامی کنیم

  • رضا جان به شخص همیشه برا شما احترام قائل هستم اما فکر نمی کونی دوست من قشنگ نیست که با اسم هم دیگه این جوری شوخی کنیم و به هم توهین کنیم

    قشنگ نیست و از شما و سنت انتظار بیشتری میره مرد خواهش میکنم کل کل کنیم اما با احترام

  • یک مقداری با ادب صحبت کنی چیزه بدی نیست دوست من

    من نمیدونم چی دیدی که به خودت اجازه میدی با دیگران با این لحن صبت کنی


    این یک بازی هست فقط و به هیج عنوان ارزش نداره به خاطرش به هم بی احترامی کنیم


    رضا جان به شخص همیشه برا شما احترام قائل هستم اما فکر نمی کونی دوست من قشنگ نیست که با اسم هم دیگه این جوری شوخی کنیم و به هم توهین کنیم

    قشنگ نیست و از شما و سنت انتظار بیشتری میره مرد خواهش میکنم کل کل کنیم اما با احترام

    برادر سعی کن اول تغییر رو از خودتون شروع کنید. وقتی بچه هاتون میان اینجا باز میکنن هرچی میخوان میگن بیا بهشون بگو درست صحبت کنند نه اینکه وقتی میبینی اوضاع داره بیخ پیدا میکنه سرو کلت پیدا بشه درس ادب بدیو جا نماز آب بکشی... طرف رفته بود بالا نشسته بود میگفت اگه بچتون روی فرش جیش کرد اون تیکه فرش نجسه، ببرید بندازید دور، اومد خونه دید یه تیکه از فرش نیست گفت زنیکه چرا بریدی ؟ زنش گفت خودت گفتی ! گفت این برای مردم بود نه برای خودمون.

    تو هم که نمیدونم آیا توتالی ؟ آیا پلیری ؟ آیا عضو شورایی ؟ کی هستی ؟ اینجوری میخوای درس ادب و معرفت به بچه هاتون یاد بدی ؟ راه شماها تا امثال فریار و مازیار خیلی متفاوته... ریا کاری و نمایش تا کی ؟ ریا کاری میکنی چون برای بچه هاتون ایرادی نداره ولی برای ما زشته ! نمایش میدی چون میتونستی خیلی راحت پیام بدی بگی مودب تر باش ولی ترجیح دادی بیای اینجا نمایش بدی. هر وقت برای خودتون عمل کردید ما هم قول میدیم مودب باشیم وگرنه مسخره کردن و بی ادبی رو هممون بلدیم.



    پ.ن: به بعضیا باید گفت نه سر پیازی نه ته پیاز. جرات داری با خودم حرف بزن نه دیوار !

    ماورای باورهای ما،

    ماورای بودن ها و نبودن های ما

    آنجا دشتی‌ست...

    فراتر از همه ی تصورات راست و چپ

    تو را آنجا خواهم دید.

  • برادر سعی کن اول تغییر رو از خودتون شروع کنید. وقتی بچه هاتون میان اینجا باز میکنن هرچی میخوان میگن بیا بهشون درست صحبت کنند نه اینکه وقتی میبینی اوضاع داره بیخ پیدا میکنه سرو کلت پیدا بشه درس ادب بدیو جا نماز آب بکشی... طرف رفته بود بالا نشسته بود میگفت اگه بچتون روی فرش جیش کرد اون تیکه فرش نجسه، ببرید بندازید دور، اومد خونه دید یه تیکه از فرش نیست گفت زنیکه چرا بریدی ؟ زنش گفت خودت گفتی ! گفت این برای مردم بود نه برای خودمون.

    تو هم که نمیدونم آیا توتالی ؟ آیا پلیری ؟ آیا عضو شورایی ؟ کی هستی ؟ اینجوری میخوای به بچه هاتون درس ادب و معرفت و به بچه هاتون یاد بدی ؟ راه شماها تا امثال فریار و مازیار خیلی متفاوته... هر وقت برای خودتون عمل کردید ما هم قول میدیم مودب باشیم وگرنه مسخره کردن و بی ادبی رو هممون بلدیم.



    پ.ن: به بعضیا باید گفت نه سر پیازی نه ته پیاز. جرات داری با خودم حرف بزن نه دیوار !

    دوست من من به تمام بچه های خودمون هم گفتم ادب رو رعایت کنن

    فرقی نداره

    شما همین الان هم با منی که هیچ بی احترامی بهت نکردم داری بی احترامی میکنی دوست عزیز

    من هم دوستانی که باید بشناسن میشناسن

  • از تمام دوستان خودم داخل ساید se خواهش میکنم که احترام رو نگه دارین کل کل کنین اما در قالب احترام بی احترامی کاری نداره اما احترام گزاشتن به هم کاره قشنگه حریف هم که باشین بزارین حریف خوبی برا هم باشین از همه دوستان در تمام ساید ها در خواست میکنم

  • با سلام و درود خدمت همه عزیزان



    سهیل جان همانطور که بارها بهت گفتم و تو حرفام نیز زیاد شنیدی یه لیدر باید فحش خورش ملس باشه و تدبیرش را در نوع بازخورد به کنش افراد به نمایش بذاره طوری که حرمتش زیر سوال نره حالا هر کسی هر غلطی کرده و نکرده بحثش به من ارتباطی نداره ولی همین اندازه میفهمم و بهت هم گفتم جای این بحث الآن اینجا نیست ولی به نظرت احترام میذارم چون قطعاً واسه خودت دلایلی داری.


    اما پستت را ریپلای کردم بیشتر برای اون پینوشتی که مثلاً از من و میثم عذرخواهی کردی. شاید تو خیلی در جریان نباشی ولی دست کم برو بچ ج.ش بهتر از خودت در جریان هستند از سرور قبل تا الان هر موقع من همبازی کسی شدم یه بازیکن حرفه ای (نسبت به سن و سال خودش) در کنارم حضور داشته و از دیشب که دیده اکانت را گذاشتی رو حذف داره غصه میخوره که یعنی دیگه اون اکانت نیست بعد از حدود 48 ساعت باقیمانده؟

    تنها جوابی که میشه به بازیکن 5 ساله ام بدهم اینه که هنوز معلوم نیست اکانت حذف بشه و سعی می کنم باهاش صحبت کنم.


    حالا خودت بگو به نظرت اگر رادمهر خودش ازت این سوال را می پرسید چه جوابی بهش میدادی؟ یا آدریان از میثم؟


    میدونم مرام و معرفتت بالاتر از اینه و قبلاً هم ثابت کردی شاید در لحظه اشتباه کنی ولی دل نازکی داری و قصد نداری کسی از خودت برنجونی حتی اگر بدترین خبط در حقت شده باشه.

    پس این تو و اون پسر 5 ساله ام امیرحسین :love:



    پ.ن: میثم مرغی این سرور باهات حسابی حال میکنم از یه خفتور تبدیل به یه ریدر حرفه ای شدی حتی بدون چکمه هم کولاک می کنی اونم از نوع سالم



    شاد و پیروز و سربلند باشی

    NAF

  • از تمام دوستان خودم داخل ساید se خواهش میکنم که احترام رو نگه دارین کل کل کنین اما در قالب احترام بی احترامی کاری نداره اما احترام گزاشتن به هم کاره قشنگه حریف هم که باشین بزارین حریف خوبی برا هم باشین از همه دوستان در تمام ساید ها در خواست میکنم

    اشکان جان تصور حقیر برای جلوگیری از هرگونه بی حرمتی راه حل این هست که وارد مباحث فنی بشویم بلکه از بحثهای خاله زنکی بزنیم بیرون و هر کسی نشان بده چه مقدار به امور فنی آشنایی دارد.


    یکی از گزینه ها به نظرم برای این زمان از سرور میتونه موقعیت شگفتی جهان برای هر یک از سایدها باشه و اینکه با چه استراتژی قصد دارند ازش محافظت کنند

    مثلاً اینکه شمال شرق یکی از شگفتی های جهانش در خاک جنوب شرق قرار داره بدون هر مدل ساپورتی (علی الظاهر) یا جنوب شرق که شگفتی جهانش در مرز با جنوب غرب قرار دارد با ساپورتهایی که از یه اکانت پاپ باز میشه به سادگی در لحظه چیفشون کرد و ... .


    این وسط بحث در مورد واندر لقمان جان هم از زیبایی های این بحث فنی خواهد بود که بعید هست اگر وارد این مقوله از مباحث فنی شویم دیگه شاهد بحث تو فلان کردی و من فلان کردم نخواهیم بود.



    در ظاهر اینطور به نظر میرسد با اومدن کتیبه نقشه های ساخت مجموعه شمال شرق - جنوب غرب دو هدف برای زدن داشته باشند و در مقابل مجموعه جنوب شرق - شمال غرب هم چهار هدف برای زدن و این به نوبه خود کفه ترازوی قوا در سرور را برای پیروزی مجموعه اول سنگینتر خواهد کرد.


    منتظر تحلیلهای دوستان طرفین درگیر در بازی خواهیم بود




    این گوی و این میدان






    سلامت و برقرار باشید

    NAF

  • البته اینو بدون به دلیل اینکه دوتا لانچرمون نبود و یک لانچر دو همر لانچ نکرد و 3 تا اکانت همراشونو حتی بلند نکردن این بود وضعیتتون. یه جورایی 80% پلن اجرا نشد. به نظرت کامل میزدیم چی میشد ؟


    1_6bfcb.jpg


    کل اون مزدورها صفر شد و 8کی رم و 3کی کاتا بی دندون شد و یک همر دیگه هم که نمیدونم مال کدوم دهکده هست کامل پرید.

    :)))))


    بیخیال اینا چه بهونه ایه اخه میارید :)))))))))


    اون اکانت اگه الان مهم بود چراغش زرد نمیشد ول شده بود به امون خدا تا هر وقت جرئت کردید برید سمتش که بالاخره رفتید :)


    دو تا لانچرتون نبود؟ خب الان چیکار کنیم میخواید براتون دست و جیغ و هورا بکشیم که دو تا همر دیوار کردید؟ هرکاری تونستید کردید هر کاریم نتونستید نکردید ما هم بلدیم از این داستانا بیایم تعریف کنیم تواناییتون در همین حد بود خلاص :)) اونم چی؟ اوج هنرتون زدن دیفالتی بود که قبلا ۷۰٪ لاست خورده بود ! اونم تو چه شرایطی؟ تو شرایطی که با لیمیت بازی میکرد ! حالا شما چیکار کردین ؟ جاییو توش دیوار شدین که عمرا اگر لانچ میشد نمیتونست اون دو تا همر و لنگه دمپایی که روش لانچ شد رو بزنه! اونم چه اکانتی؟ یه دف ساز ساده :)))


    ۴ک کاتا دیوار کردید ، حالا بعدا از کاتاهای بدون دندون هم رونمایی میشه براتون :)



    خلاصه که لطفا با شعور خوانندگان محترم فروم بازی نکنیم و قصه حسن کرد شبستری رو کسی علاقه ای به شنیدنش نداره!



    پ.ن نکته اموزشی : اگه جایی میبینید نیروی کمکی هست دلیلی نداره همه اون نیروی کمکی از یه جا اومده باشه شاید اصن کارش همین بوده :)

  • خبر ها حاکی از حذف تعدادی پلیر سرشناس و بازی بلد از ساید اس ای به خاطر اختلافات داخلی رو میدن

    همینطور کوچ کردن تعدادی پلیر از اس ای به سمت شمال غرب و بازی روی اکانت های شمال غرب (ارش کاپیتانی که دهش صفر شد چون چراغش زرد بود گویا داره رو اکانت سید تو شمال غرب بازی میکنه)

    به هر حال مثل اینکه اوضاع داخلی تو ساید متای جنوب شرق-شمال غرب خوب نیس و فشار اعضا برای پلن رفتن روی شورای لیدری هر روز بیشتر میشه

    و به دلیل ناتوانی در پلن های اخیر این دو ساید گویا پلیر ها دست به لانچ های شخصی میزنن که حداقل همر هارو ترشی نندازن که نتیجه ای جز دیوار نداره(واقعا شاید اگر منم شانسی توی برد تیمم نمیدیدم و تیم لیدری هم هیچ تلاشی برای بهبود اوضاع نمیکرد شاید اینکارو میکردم که حداقل از زدو خورد بازی لذت ببرم )

    با هم دیگه به یه سری ازین لینک ها که شامل خودکشی نهنگ هاست نگاه میکنیم

    -توجه:این لینک ها شامل صحنه هاییست که ممکن است برای افراد زیر رنج سنی 16 سال مناسب نباشد



    لینک اول سوپر خفت اکانت ashkan pesar از شمال غرب :

    ashkn_psr_uwcp.jpg


    لینک دوم :سوپر جلو زن اکانت mars از جنوب شرق (اخ گلبم گرفت)

    mars_2o3s.jpg


    لینک سوم:سوپر لانچ اکانت No.1 از جنوب شرق (بعد از سوپر جلو زن بالا لانچ شد به صورت گتره ای در 8 موج که در هر موج 1000 رعد به همراه 100 کاتا بوده در مجموع 8کا رعد و 800 کاتا که چون عکسا زیاد میشه یدونشو میذارم کیف کنیم )

    no.1_0680.jpg


    امیدوارم این پلن ها و لانچ های دیواری صرفا جهت هیجان بازی باشه نه حذف کردن چون واقعا ما سعی کردیم نزنیم که حذف نکنید اگه قرار باشه با دیوار کردن حذف کنید که دیگه خیلی بده :(

    پ.ن:امروز داشتم لینکای ممد توهیمو تو یه فولدر جمع میکردم که دیدم حدود 1 میل گندم خور همر خفت کرده داداشمون پس حق میدم بهتون با چیف یه تک ده اینقدر خوشحال باشید برید تو گوگل دنبال اموجیو ترول بگردین واسه پست فروم :))

    پ.ن:امشب قرعه ی خفت به نام چه کسیست؟جنوب شرق یا شمال غرب ؟(مراسم قرعه کشی با روش سنتیه (ارمان نوارا) ساعاتی بعد در چت Suicide Squad

    پوریای ولی گفت که صیدم به کمند است

    از همت داوود نبی بخت بلند است

    افتادگی اموز گر طالب فیضی

    هرگز نخورد اب, زمینی که بلند است

  • الان شما بر چه اساسی این حرف رو میزنی حالا یه تعداد کاتا و سوار دیوار کردی بر داشتت این بوده که دارن حذف میکنن؟

    یا جاسوس بهت این خبر رو داده؟

    ارش کاپتان هم جاش خوبه و سر جاشه اگر رو اکانت کسی دیگه هم بازی میکنه از سر رفاقت هست دوست عزیز

    هدفت چیه؟ جو سازی؟ بهم ریختن افکار se? nw?

    باید بگم خدمت شما دوست عزیز هیچ یک از این ها که گفتی نیست و حقیقت نداره

    شما خفت میزنی دمت هم گرم بزن عکس رو هم بزار ما هم میبینیم لذت میبریم از حریف قدر و قوی حریف هرچقدر قوی تر لذت بازی بیشتر

    در دوران تاریخ تراوین همیشه در هر سروری خفت بوده دیوار شدن بودن دیوار کردن بوده و چیف شدن چیف کردن بوده و هست دمت گرم خفت میکنی بازی رو زیبا کردین

    اما اینکه با ۴ تا کلمه و لفظ بازی بخواهی افکار عمومی دوستان و رقیب رو در ۲ ساید nw و se بریزی بهم باید بگم که نه کارت درسته نه حرفه قشنگی هست اگه ندرکی داری دال بر اینکه اکانت های ما رو حذف هستن رو کن و گرنه که برادره من حرف باد هواست منم میام میگم شما جاسوس دارین با چراغ میزنین تازه پسورد هم دارین میرین چک میکنین مدرکی دارن برای اینکه حرفم درست باشه؟ نه اینا بر گرفته از افکاره من و دیدن یک سزی چیز هایی هست که مدرکی براش نیست مدرک رو بزار کف فروم برا حرفی که میزنی درست باشه من خودم برات تایید میکنم

  • نمونش حذف اکانت XAUSSD (اکانت هون با 3 عدد همر مرزی که پتانسیل بسیار بالایی داشت تیمی که روش بازی میکرد)

    نمونش تحویل اکانت South East به ساید و فرار پلیر از دست تیم لیدری جنوب شرق

    نمونش حذف اکانت XxX ( یجوری زیرشو خالی کردن یه عده هنوزم که هنوزه یاد اون چیزایی که تو پروفایلش نوشته بود میوفتم به حال تیم الان اس ای خندم میگیره)

    نمونش جدا شدن amir killerx از تیم فعلی جنوب شرق

    نمونش حذف اکانت SE Guard (اکانتی که پلیر های بسیار با تجربه و قدیمی روش بازی میکردن و اون ها هم به دلیل مدیریت نا مناسب ساید اس ای رفتن)

    نمونش لانچ شخصی اکانت M.W.R.T یکی از بهترین همر های هون جنوب شرق که تو پلن شخصی پلیر به چوخ رفت دلیلشم ناکارامدیه تیم اس ای در پلن رفتنه

    نمونش زدن کتیبه ی چشمان کوچیکتون از اکانت Marava

    نمونش پناهنده شدن ارش کاپیتان به اکانت های شمال غرب

    نمونش همین لانچ هایی که امروز عکسشو براتون گذاشتم

    نمونش خفت بالغ بر 500 کا گندم خور در هفته که تو هر صفحه فرومو ببینید 20 تا از لینکاش هست

    نمونش اینه که تا دو هفته پیش جنوب شرق و شمال شرق با هم تو تاپ تن برابری میکردن ولی الان دارین نصف شمال شرق غارت میزنین

    نمونش گذاشتن همر های جنگی هون جلوی همر های پر تعداد شمال شرق

    و...

    بازم بخوای تا صبح میتونم بهت بگم داداش گلم ما معمولا زیاد با جو سازیو این چیزا حال نمیکنیم و همیشه رو بازی میکنیمو واقعیت رو بیان میکنیم

    نکته ی مهم: اشکان جان هم خودت هم خودمون میدونیم اوضاع اونجوری که میباید نیست تو اس ای (ان دبل که تعطیل کردن رفتن شام )وگرنه خودتم اینقدر گارد نمیگرفتی جلوی حرفای من (اگه حرفام اشتباه بود میگفتی خب یه چی گفته و ازش رد میشدی)

    ولی ما از اوضاع اگاهیم و میدونیم چجوری به دشمن روحیه بدیم که حذف نکنه تا اند گیم که هیجان سرور به هر حال حفظ بشه که امیدوارم بتونید اوضاع رو مدیریت کنید و تا اند گیم همین چند تا اکانت و چند تا تیمیم که موندنو نپرونید (ارزوی یه سرور پر زدو خورد تا انتها رو نذارید رو دلمون)

    وگرنه ما نه اهل جو سازییم نه خوشمون میاد ازین داستانا

    چشم هارا باید شست ,جور دیگر باید دید (برو اون موارد بالا رو یبار دیگه بخون بعد به عنوان خواننده بی طرف فروم بگو چی فک میکنی؟)

    پوریای ولی گفت که صیدم به کمند است

    از همت داوود نبی بخت بلند است

    افتادگی اموز گر طالب فیضی

    هرگز نخورد اب, زمینی که بلند است

  • اما اینکه با ۴ تا کلمه و لفظ بازی بخواهی افکار عمومی دوستان و رقیب رو در ۲ ساید nw و se بریزی بهم باید بگم که نه کارت درسته نه حرفه قشنگی هست اگه ندرکی داری دال بر اینکه اکانت های ما رو حذف هستن رو کن و گرنه که برادره من حرف باد هواست منم میام میگم شما جاسوس دارین با چراغ میزنین تازه پسورد هم دارین میرین چک میکنین مدرکی دارن برای اینکه حرفم درست باشه؟ نه اینا بر گرفته از افکاره من و دیدن یک سزی چیز هایی هست که مدرکی براش نیست مدرک رو بزار کف فروم برا حرفی که میزنی درست باشه من خودم برات تایید میکنم

    اشکان جان

    توی صحبتی که کردیم گفتم یه سری چیزا بازی فرومه

    مثلا الان علی اومد یه دستی زد بهتون و شما هم به صورت کامل حرفش رو تایید کردی


    میخوای بدونی چطوری؟

    ببین برادر من ، اگر یه چیزی دروغه و مهم نیست نباید دربارش صحبت بشه و هیچ احتیاجی به ادامه دادن بحثش نیست

    خداروشکر خواننده های فروم عاقل و بالغن و متوجه کذب و حقیقت حرفا میشن

    این که شما اومدی و اینطوری داری علی رو میکوبی و حرفش رو رد میکنی و دنبال مدرک میگردی یعنی حرفش درسته فقط متوجه نشدی که برگ خوردی :))

    حاج علی دمت گرم عشق کردم


    خلاصه که لطفا با شعور خوانندگان محترم فروم بازی نکنیم و قصه حسن کرد شبستری رو کسی علاقه ای به شنیدنش نداره!



    پ.ن نکته اموزشی : اگه جایی میبینید نیروی کمکی هست دلیلی نداره همه اون نیروی کمکی از یه جا اومده باشه شاید اصن کارش همین بوده :)

    یادته همین حرف رو من براتون میگفتم درباره همر جنگی کلاب و مدرک هم گذاشتم برای اثبات حرفم ؟

    یادته همتون اومدین مارو دروغگو کردین و ادعای زدن همر واندرزن کردین؟ D:


    حالام مشکل نداره ماهم ازت مدرک نمیخوایم

    شما میگی نیست ما هم میگیم باشه نیست. بعدها مشخص خواهد شد :))



    دم دوستان خفتر جنوب شرقی گرم که تا تن ماهی خوردن فاز کوسه برداشتن و فکر کردن میتونن همینطوری بیان و خفت کنن 😂

    ما ثابت کردیم هروقت اراده کنیم میتونیم خفتتون کنیم

    از بامداد بگیر تا ظهر و بعدازظهر و حتی سرشب ازتون خفت کردیم



    در آخر هم پست رو با شعری به پایان میرسونیم:


    دروغ این همه

    یکم راست بگو

    از کی سبقت میگیری از راست برون

    مردم خوشحال ،یکم میدونن

    عموما تو که میفهمی خاص بمون


    (رض)

  • سلام خدمت علی آقا چند تا مورد میخواستم خدمتت عرض کنم

    ۱: تشکر میکنم بابت تحلیل های فوق العادت ولی متاسفانه اینجا اخبار ۲۰:۳۰ نیست که بگی امار بیکاری تو امریکا بالا رفته و ما واکسن کرونا رو پارسال ردیف کردیم و لنگ مشتری هستیم

    ۲ : در مورد اکانت اشکان پسر که گفتی لانچ از روی یاس و حذف هست نه داداش همیشه شعبان یه بارم رمضان تا الان چند تا خفت کوچولو زدیم که شبا بود این دفعه تو روز زدیم ببینیم چی میشه که اونم شخص خودم لانچ کردم دمتون گرم انلاین بودید

    ۳: در مورد آرش هم که فرمودید پناهنده شده خدمتتون عرض کنم آرش کلا این سرور تیمش رو نبست بیاد تو سرور قدیمی تر های اسپیدترا میشناسن اکانت کاپیتان هست که من و آرش شالوده اصلی تیم رو تشکیل میدیم بخاطر همین آرش لطف کرد روی مارس بازی میکرد و تا لحظه ای که بود مارس کلا خفت هم نشد بعد روی اکانتهای دیگه چه تو se چه تو nwکمک حال ما بوده

    ۴: والله حداقل تو فروم هیچکدام از ما دو ساید حرفی از مشکلات داخلی نزدن که شما حرف مشکلات داخلی رو پیش میکشید که برعکس سهیل پست گذاشت که اونم خودشون خیلی خوب مدیریت کردن و جمعش کردن بین خودشون

    ۵: ما هممون تو هر ۴ ساید بچه های خوبی هستیم فقط وقتش نشده با هم رفاقت کنیم تا بیشتر همدیگرو بشناسیم

    ۶ : اینکه یه ده از آرش بپره پناهنده بشه و یه ده از توهمی چیف بشه تبدیل بشه به یه قهرمان یکم عجیب غریبه مقایستون

    ۷ : اینکه الان یه سری کار ها رو انجام میدید و متای ما انجام نمیده دلیل بر بلد نبودن ما نیست پس غرور کاذب خوب نیست همین خفت های قشنگی رو که انجام میدید شاید همونی که خفت شده سرور های قبل تر خفت های قشنگتری میزده ، پس ما ههمون اندازه خودمون هستیم شرایط هامون فرق میکنه مثلا امید این سرور نبود بخاطر مشغله حسین وسط سرور درگیر شد بنده خودم هفته دیگه مغاره منتقل میکنم ، این ها رو نمیگم که خودمون رو توجیه و کار شما رو بی ارزش کنم دارم میگم شما شرایطتتون بهتر بود و زحمت بیشتری کشیدید ولی این ملاک نیست که شما خوبید و ما نوب شاید سرور دیگه برعکس بشه

    پ.ن: آرزوی موفقیت براتون دارم انشالله پر دوام باشه شادی هاتون چه تو سرور چه تو زندگی و کسب کارتون

    بس تجربه کردیم در این دیر مکافات. با دردکشان هر که درافتاد برافتاد

  • سلام داداش گلم! (الان میگی من داداشت نیستم، خوب نباش مهم نیست)

    من اکانتی تو این سرور ندارم و یه نفر خارج از گودام! خوب من در مورد مواردی که شما میگین بگم که هیچ کدوم دال بر بی کفایتی لیداریه سایدی نیست و همه و همش مربوط به پلیرهای بیکفایتی که تو یه ساید به حرف هیچ کسی گوش نمیکنن! و شما همه ی هم و غمت اینه که نشون بدی که در موضع قدرت هستی که این خودش بیانگر اینه که شما یه فرد سطحی نگر و خوش گذرانی! ("الان میگی من ازش رد" میشم واقعا خنده داره این حرفت خوب وقتی حرفی زده میشه یکی هست که اونو برداره؟ درسته یا نه! چه حرفتون درست باشه چه نباشه شما حرف خوبی نزدید)

    خوب به این میرسیم که شما میگی یه سرور پر زد و خورد دوست دارین! تا این جایی که من دیدم! «"الان میگی واسه دو بهم زنی" (خدا شاهده تو سرور اکانتی ندارم و اینکه 4 روز پیش یکیی 4 تا اکانت داد بهم کپاشو براش بیارم بالا و از دیدن سطح سرور متاسفم شدم! )» اگه دنبال زد و خورد هستین باید یه تغییراتی تو سیاستاتون بدین که به یه جایی برسین که از شما بنظرم دودی بلند نمیشه چون آدم ترسویی بنظر مییان واسه اینم دلیل دارم "به نوشته هاتون دقت کنین متوجه میشین تو بعضی از بخش ها میگیین خیلی روراستین «در صورتی که نیستین» اطلاعات زیادی دارین از بازی «در صورتی که اطلاعاتتون ناچیزه» دم از روحیه دادن میکنی «اما من که چیزی نمی بینم» !

    خوب الان میگی اینا چه ربطی به ترسو بودن داره! خوب از دانش کم شماست ربطی به من نداره که شما دوست نداری تو جنگی شرکت کنی که توش بازنده هستی! بازم نمیگم شما رو میشناسم و میدونم چه کاره هستی فقط و فقط از این متنت این برداشت هام بود! دیدم گفتی یکی خارج از گود بیاد بگه منم برداشتمش!


    در آخر اگه آرزوی سرور پر زد و خورد رو داری همین الان آستینتو بزن بالا کلا سیاست های بازی رو بهم بزن و شروع به زد و خورد کن نه اینکه از موضع قدرت بشینی بگی لنگش کن! شما کلا یا دوست داری بهت بگن پِرو پلیر یا پُرو پلیر؟

    دیگه دستم خسته شد خیلی تایپ کردم! شما رو به سروری پر زد و خورد دعوت میکنم! که فکر نکنم شما اصلا دوست داشته باشی!

  • حالام مشکل نداره ماهم ازت مدرک نمیخوایم

    شما میگی نیست ما هم میگیم باشه نیست. بعدها مشخص خواهد شد :))

    چه پلن موفقی زدین ، الحق که دس خوش ! 👏


    فقط یه چند تا مورد هست ، اگر قرار نیست طبق میل یه دوستانی ادیت یا حذف بشه پستم بنده بگم 🤕


    همر واندر زن مزدور تیر انداز با این حجم تروپ ؟ 🤦 همر واندر زن هفت خونه ای مرز ؟ 🤦 همرواندر زن استفاده تو پلن دیستروی westside ؟ 🤦 همر واندر زن بدون دف گرفتن از ساید ؟ 🤦


    مقایسه ده دیفالت اکانت هون برای فان ساخته شده ی لب مرزی بدون مولتی که آمارش کف سرور بود و چندین بار استفاده شده بود ، با ده درون سایدی اکانت توتن رنک یک غارت که برای اندگیم بازی میکنه ؟ و حتی نرسیدن به یک (؟) بعد از پلن با این حجم از فیک اونم روی بی اهمیت ترین تارگت بین اون چهل تارگت ؟



    پ.ن : پلن موفق باشه ، لایق تبریکه ، ناموفق باشه بدترین راه دنبال توجیه گشتنه که بگیم نه ما که ناموفق نداریم ، ما که اشتباه نداریم ، ما که به اونی که خواستیم رسیدیم ! حالا هر سایدی میخواد باشه ، رفیق ، رقیب ، سعید ...


    پ.ن.ن : نیروی کمکی رو جدا جدا نمینویسه وقتی برای خودت باشه 😬

  • همر واندر زن مزدور تیر انداز با این حجم تروپ ؟ 🤦 همر واندر زن هفت خونه ای مرز ؟ 🤦 همرواندر زن استفاده تو پلن دیستروی westside ؟ 🤦 همر واندر زن بدون دف گرفتن از ساید ؟ 🤦



    پ.ن.ن : نیروی کمکی رو جدا جدا نمینویسه وقتی برای خودت باشه 😬

    دوست عزیز

    متاسفانه شما علم بازی رو نداری و حتی نمیدونی چیو با چی مقایسه کنی :))

    فقط برای روشن شدنت ۲تا شات میذارم


    این از دهکده خودمه عزیزم

    طبق عکس مشخصه نیروی کمکی در هر صورت جدا نوشته میشه از نیرویی که داخل دهکده هست


    اینم شات بعدی فقط برای دوستانی که فکر میکنن نیروی کمکی از جای دیگه ارسال شده بوده




    طبق فرمایش شما این نیروها کمکی و از جای دیگه بوده درسته؟


    میشه بفرمایید چرا این اکانت با ۲۹۷ک امتیاز در رده اول تاپ مدافعین قرار گرفته؟

    آیا غیر اینه تمامی اون نیروها از خود اکانت بوده؟

    آیا غیر این میشه که بنده خدا برای جلوگیری از صفر شدن دهکدش ، تمامی همرجنگی هاشو گذاشته برای دف ؟

    دوست عزیز وقتی میخوای صحبت کنی با مدرک صحبت کن.

    به شخصه دوست ندارم حرفی که میزنم رو هوا باشه و فقط طبق چیزایی که میبینم حرفامو میچینم



    در آخر اگه آرزوی سرور پر زد و خورد رو داری همین الان آستینتو بزن بالا کلا سیاست های بازی رو بهم بزن و شروع به زد و خورد کن


    دوست عزیز شما کسی که میخواد از خارج بازی حرفی بزنه اول از همه باید شرایط تمامی ساید هارو بسنجه

    شما بدون این که به ۳ ساید دیگه دقت کنی اومدی و تمام حرفات رو نسبت به جنوب غرب میزنی فقط در اخر هم قسم میخوری که هیچ اکانتی ندارم و فلان؟

    (خدا شاهده تو سرور اکانتی ندارم و اینکه 4 روز پیش یکیی 4 تا اکانت داد بهم کپاشو براش بیارم بالا و از دیدن سطح سرور متاسفم شدم! )

    به کدوم سازت برقصیم ما؟ به قسم اولت یا به اکانتای ادامش؟ :))

    شما پستت از خشت اولش فاقد اعتباره



    در ادامه ماجرا شاهد دفاعی بسیار جانانه و زیبا از سمت اس ای بودیم



    ایشون با زیبایی هرچه تمام شوالیه های شمال شرق رو دف و تلفات سنگینی به ما وارد کردند


    اون اکانت اگه الان مهم بود چراغش زرد نمیشد ول شده بود به امون خدا تا هر وقت جرئت کردید برید سمتش که بالاخره رفتید :)

    دیدید گفتم اون اکانت اصلا مهم نیست و دیگه بدرد نمیخوره؟

    زیبا نیست ؟

    گل به خودی تا کجا ؟ :))

    مگه میشه یکی از بهترین اکانت های استراتژیک جنوب شرق ، الان بشه بی اهمیت ترین؟ :))

    به شعور خواننده توهین نکنید ! 😆


    پ.ن: تشکر از تیم محترم Guns and roses بابت در اختیار گذاشتن شوالیه ها


    پ.ن: ممد توهمی انتقام فیدرتو گرفتن بچه ها 😂😂😂


    پ.ن: دوستان گروه خفتر متا ، بی حال شدینا. میدونم دیگه چیزی برای زدن نمونده ، میخواین بریم واندرزن خفت کنیم از این به بعد؟ 😂



    طبق معمول با متنی زیبا خاتمه میدیم پست رو :


    زنــدگی زیباست

    زشتی های آن تقصیر ماســت

    در مسیرش هرچه نازیباســت

    آن تــدبير ماست

    زنــدگي آب روانی ست

    روان ميگذرد

    آنـچه تقدير من و توست همان ميگذرد

  • نه رضا جان شما اشتباه متوجه شدی


    کسی نیومده بگه اون دف مال ما نبوده ، مشکل با اون قسمتیه که یکی از دوستان شما اومد گفت اون نیروهای کمکی مال یه ده بوده و ما داریم میگیم که نه مال چند تا ده مختلف بوده که اصلا برای همین کار کشیده شدن ، متاسفانه بر خلاف دوست عزیز شما اونقدر اطلاعات داریم که بدونیم نیروی کمکی جدا نوشته میشه :)) ولی همه نیروهای کمکی از یه نژاد با هم نوشته میشن حتی از ده های مختلف منظور مهربان این بود :) اما تارگت انتخاب کردن همر بالای رنک ۱۰۰ فکر نمیکنم هیچ افتخاری داشته باشه چه برسه به اینکه پلن ناموفق و دیواری از آب در بیاد :دی


    نکته دوم رضا جان به قول شما اون اکانت استراتژیک بود ولی تا یه موقعی ، این که پلیراش تنبلن مگه تقصیر‌ ماست؟ :دی اکانتی که پلیر بالا سرش نباشه خود به خود وارد یه روند نزولی میشه حالا هرچقدر هم که مهم باشه ، اگر خیلی مهم باشه پلیر میاد روش بالاخره از یه جایی ولی وقتی زیاد استفاده دیگه نداشته باشه به اون صورتی که شما رفتین سراغش در میاد تعارف‌که نداریم ، به قول سید متاسفانه این سرور مشغله بچه ها زیاده :)



    اما در جواب دفاعی که از بچه های شما صورت گرفت متاسفانه در نخستین ساعات امروز هم یه دفاع در مقابل بچه های ما صورت گرفت که با دیواری از جنس بتن روبه رو شدیم :(



    با اجازت رضا جان و قبول کپی رایت این کار من هم با یه شعر زیبا تمومش میکنم :)



    هر کس بد ما به خلق گوید ما چهره از او نمی خراشیم

    ما خوبی او به خلق گوییم تا هر دو دروغ گفته باشیم

  • سلامی دوباره! از خشت که موردی نبود اما از بیخ مشکل داشت میگفتی بهتر بود! چون اصلا نمیدونستم ایشون جنوب غربی هست!

    و اینکه هیچ اکانتی ندارم! رو شما درک نمیکنید نمیدونم چرا! وقتی میگم اکانتی ندارم! یعنی هدفی ندارم واسه این بازی! و فقط و فقط یکی 4 تا اکانت داد بهم گفت بیار کپشو بالا! «»بازم متذکر میشم دقیقا 4 روز پیش! که به اون مقدار هم برسه دیگه لوگین هم نمیکنم تو سرور چون نه وقت اضافی دارم نه حوصلشو!

    شاید یه روزی هم کلام شیم اما در کل میگم شما زود قضاوت نکن ببین واقعاً طرف میدونه چه خبره یا نه ! یا اصلا میدونی کیه؟

    من واقعا نمیدونم کی به کیه اما اینو متوجه شدم بازی برندش مشخصه مگه اینکه سیاست ها عوض شه که نهایتن هم عوض میشه! " این همیشه ثابته تو تراوین"

    هدفی پشت این داستان نبود! بازم شرمنده اگه واقعا فکر میکنی من فقط sw رو خطاب قرار دادم!

    # فقط و فقط از نوع نگارش این دوست عزیز خیلی خوشم نیومد و دیدم باید جوابی داشته باشه!

    # اگه هم خواستی شفاف سازی میکنم کی اکانت داده و چی به چیه!