Posts by tondar

    مذاکرات و جلسات اولیه تو ماه اول یا دوم سرور برای آشنایی بیشتر هست و شرایط مثل این که از هم کتیبه بزنند ! از ناتار هم تو مرز مشترک اگه مشکلی پیش اومد حل کنند نپ اولیه ببندند و ......

    الزاما برای متا نیست اصولا محسن هم همینو میگه پیشنهاد متایی داده نشد از سمت دوستانی که درخواست تشکیل جلسه دادند هم تو پست های مازیار این موضوع مشخصه هم تو پست های محسن

    الان دقیقا مشکل کجاست ؟؟

    سلام

    من مجدد درتایید حرف شما میگم ما به هیچ ربعی مستقیم پیشنهاد متا ندادیم و هیچ جا نه تو فروم نه تو جلسات اتحادی هم نگفتیم پیشنهاد دادیم همونطور که دوستمون هم فرمودن معمولا فقط من متکلم بودم و بقیه دوستان همراه من گوش میدادن وقصدمون براوردهایی بود برای تعیین ربع احتمالی برای متا .

    هم به ان دبلیو هم به اس ای گفته شد ما میخواییم وارد جنگ بشیم طبعا کسی که تمایل به متا داشته باشه در حالی که تو جنگه سوالی در مورد چگونگی وارد شدن در جنگ میکنه تا کفه ترازو به سمت رقیب سنگینی نکنه.

    این کاری بود که ان دبلیو انجام نداد و اس ای انجام داد و بعد از اعلام این مطلب و رایگیری در اتحاد ما مذاکرات برای متا رو شروع کردیم

    باسپاس

    دوست عزیز شما کلا مثل اینکه فقط میخواید مخالفت کنید!!!

    من کجا گفتم پیشنهاد متا به شما دادم میشه اون جایی که این حرفو زدم بهم نشون بدید!!!

    بنده نه به شما نه جنوب غرب نه جنوب شرق پیشنهاد متا ندادم تیمی که معنی حرفهای منو متوجه شد و پیگیر حرف ها شدن و به نتیجه رسیدن جنوب شرق بود.

    جالبه شما تو جنگید ما میگیم وارد جنگ میخوایم بشیم انقدر از بالا برخورد کردید که حتی نپرسیدیت به نفع کدوم ربع!!

    ضمنا من دارم میگم تو جلسه با اعضای اتحاد خودمون عین این حرفهایی که شما گفتید رو گفتم شما میایید میگید اینو نگفتی؟!!!

    دفعه قبل رو گوشیم شنود گذاشته بودی گفتی به مسعود چیز دیگه گفتم و دروغ میگم الان میگی تو جلسه که با اعضا داشتم چیز دیگه گفتم و دروغ میگم تو اون جلسه بودید شما؟

    اصلا کلا خوبید؟

    اگر جایی بیارید که من توفروم نوشتم که گفتم به شمال غرب درخواست متا دادم که من درغگو هم اگه نه اتفاقا قضاوت با خواانندگان

    اتفاقا درست میگی قدیما نبود اینا امثال شما هزارتا تقلب میکردید که بگید بزرگید حتی به اکانت فیک ساختن تو فروم هم رحم نمیکنید^^^^^^

    برو بالا دوتا پست های لیدرهای ان دبلیو و اس دبلیو رو بخون ببین ایا جز اینا گفتم چیزی به بچه های اتحاد یا نه(البته شما که کللا نه تو باغ بودی نه جلسات حق داری پر بشی بندازنت وسط)بعد نتیجه گیری کن کیا دروغ میگن همه خوندن و فهمیدن شما هم مهم نیست متوجه باشی یا نه

    سلام دوست عزیز

    مگه من جایی جز همین حرفهای شماروزدم؟

    من گفتم ان دبلیو ازصحبتهاشون مشخص بود تمایل به متا نداشتن و به ما گفت کنار واستید به نظر ما.(البته همون چیپس و ماست معروف;);))

    جایی گفتم پیشنهاد متا دادم شما رد کردید؟

    هرچند که تو اون جلسه صحبتی که از بعضی دوستان شنیدم که قبل از شروع سرور یا اوایل سرور با شما صحبت کردن در مورد متا رو مطرح کردم که از جانب شما رد شد این صحبت.

    این تمایل به متا نشدن رو الان هم خودتون فرمودید نتیجتا پس برداشت ما درست بود.

    باز طبق گفته خودتون من چندبار گفتم نمیخواییم یک گوشه بشینیم ایا این به این معنی نیست که میخوایم وارد جنگ بشیم؟

    وقتی شما از این صحبتی که چندبار من گفتم بی تفاوت گذشتید معنیش همون تمایل نداشتن به متا هست دیگه درسته؟

    گرفتار شدیم والا تا متانبسته بودیم تو فروم پست و پلید بودیم که داریم از جنگ دو ربع سو استفاده میکنیم بعد هم که بستیم داستان مشخصه دیگه(منظورم با شما نبود شما که همیشه نظراتتون شفاف گفته شده اشاره به دوستانیه که در همه حال دنبال اب گل الودن.

    باسپاس

    سلام رضا جان

    درابتدا امیورارم این بیماری از همه دورباشه وانشاالله خانواده شماهم هرچه سریعتر بهبود براشون حاصل بشه.

    شکرخداکه خلاصه یکنفر پیداشد اینجا نگه من دروغگوهستم!!!

    رضاجان طبق قراری که ما تو جلسات داشتیم با مثلا تیم لیدری خودمون قرار بر این بود که با سه ربع صحبت بشه ومزه دهنشون رو متوجه بشیم وفعلا صحبتی درمورد متا نشه ودلیل اینکه صحبتی مستقیم درموردمتانشد واون پاسخ رو دادم این بود که همین عزیزانی که الان سنگ شماروبه سینه میزنن اون زمان شدیدتراز الان حافظ منافع ان دبلیو بودن وتو تحلیلهای اون زمان نه تنها متا با شما از نظر تیم لیدری منتفی بود بلکه نظراین بود که درصورت متا با ان دبلیو یا اس ای(دلایل وتحلیلها رو قبلا گذاشتم که چرا تصمیم به متای زودهنگام گرفته شد)واگر قرار شد ما وارد جنگ بشیم تارگت ما اس دبلیو باشه حتی اگر اقایون مجدد هزار تا چاخان نگن و با الله اکبر نپرن وسط(نمیدونم چرا این الله اکبر این بنده خدا رو میبینم توفروم یاد اون دوربین مخفیها که چندسال پیش میساختن میفتم که طرف یک ساک رو پرت میکرد میگفت الله واکبر و همه فکر میکردن بمبه و فرار میکردن)بنده گفتم به چه دلیل و بهانه ای اس دبلیو رو بزنیم گفتند بی دلیل بنده هم گفتم حالا که تصمیم جمع هست اوکی(البته این تصمیم فقط مورد توافق این دوستان نبود بیشتر از نود درصد تیم لیدری موافق این بودن منجمله همین عشاق فعلی اس دبلیو!!!)

    دلیل صحبت با شما برای این مطلب بود که متوجه بشیم در صورت متای ما با هرکدوم از دو ربع ایا شما امکان متا کردن با طرف دیگه رو دارید یاخیر و متوجه شدیم که شما میتونیددرصورت متای ما با هرکدوم ببندید البته که با شمال غرب قطعا راحتتر بودید با توجه به صحبتهای رد وبدل شده تو جلسه.(البته این برداشت ما بود و امکان برداشت اشتباه هست)

    بعد از صحبت با شما و اس ای در کل اتحاد رای گیری و تصمیم به متا با اسی ای گرفته شد و دلیل ادامه ندادن مذاکرات یا به قول شما خبر ندادن(هرچند قطعا شما از نتیجه رای گیری داخل اتحاد ما با خبر شدید)این بود که قرار بود درمورد متا بیشتر صحبت و به توافق برسیم و تا پانزده بیست روز بعد صحبتها اعلام کنیم که این مشکلات برای ربع ما پیش امد.

    پ.ن:مولتی اکانت دیده بودیم مولتی اکانت فروم ندیده بودم تاحالا که به لطف دوستانی که همه کار میکنن برای اینکه بگن خوب و پر طرفدارن دیدیم تازه بهش افتخارهم میکنن بنده که شخصا نه لایک برام مهمه نه دیسلایک به نظرم صدتا دیگه ثبت نام کنید قطعا تو دیسلایک تواین سرور برنده میشید^^^^^^)

    با سپاس


    اولا علیک سلام

    این نهایت جواب منطقی شما بود؟

    جوابها داخل پست بخونید لطفا!!!

    اشکان جان میشه تک تک جواب سوالهای پست قبلی واین پست منو بدید واینکه ایا اقای حسین تی ان تی رو ازشون بپرسید بعد از رفتن ایدین ایا من زنگ نزدم ازشون خواستم به ما کمک کنن؟

    ایا اقای وحید پارتیزان رو من باهاشون تلفنی صحبت نکردم گفتن من تو مغازه هستم و سرم شلوغه و نمیتونم کمکی بکنم؟

    ایا میدونید چون نوری از قبل تو تیم لیدری اسمش بود و به خاطر کم تجربگی تو هیچ قسمتی نمیتونستیم ازش استفاده کنیم شدن مسیول تیم اسپیک؟ایا بنده باید به مسیول تیم اسپیک هم پاسخ بدم؟

    ایا اقای وحید پارتیزان یا حسین تی ان تی هیچ کمکی تو تیم به ما کردن؟

    فرق علیرضا با این دوستان تو همین بود که هم اکتیو بود هم همیشه نظر میداد و این یعنی پلیری که ربع و اتحادش براش مهمه.

    چرا هیچکس تا الان که شما گفتید نگفته بود ما میخوایم یک اتحاد جدا باشیم؟

    ایا با همین مقامات صحبت نشد که ما بریم با سه ربع صحبت کنیم و نتیجه را اعلام و نتیجه گیری کنیم؟

    ایا بعد از صحبت با سه ربع ما نتایج صحبتهامون رو برای تمام اعضا اعلام نکردیم و تصمیم به متا با اس ای نشد؟

    ایا نگفتیم که ربع ان دبلیو اصلا تمایلی به متا ندارن تو صحبتهاشون و گفتن پیشنهاد ما به شما اینه کنار واستید تا پایان جنگ؟

    ایا تو همون جمع نگفتیم اس دبلیو گفتن پلیرهاروازاد گذاشتیم تا هرکاری میخوان بکنن واگر دارن اس ای رو میزنن به اتحاد مربوط نیست اما اگر حتی یک فیک رو ما بلند بشه ما اعلام جنگ میکنیم؟

    ایا نگفتیم فقط اس ای بود که تمایل به متا داشت و دلایلش گفته شد؟

    وقتی اکثریت نظر مثبت دادن به نظر من دیکتاتور کسی هست که مقابل نظر جمع ایستادگی میکنه.

    ایا حتی در صورت بیان نظر برای ایجاد اتحاد جدا که اصلا تا همین الان حرفش گفته نشد هیچ عقل سلیمی اینو قبول میکنه؟

    امیدوارم متوجه بشید که کی حرف حقیت میزنه و کی داره دروغ میگه اون هم برای یک بازی!!!

    سلام

    اشکان جان مطمئنی تو پی وی نگفتم؟

    ببین اشکان عزیز متاسفانه یکسری دروغ به شما گفتن که تو پستهاتون پشت سرهم دارید تکرار میکنید من کلا نمیخواستم پاسخی به این حرفها بدم اما با توجه به کاری که شما دیشب برای علیرضا کردی(برعکس بعضیها که بعد از فهمیدن بیماری ایشون همینجا شروع کردن به تیکه انداختن بهش)حس کردم میتونم با شما صحبت کنم و جواب منطقی ازتون بگیرم.

    اولا شما مطمئنید من۶۰سالمه؟فکر نمیکنی کسی که این دروغ رو به شما گفته بقیه حرفهاشم ممکنه دروغ باشه؟

    دوما ایا شما تو جلسه رای گیری برای متا بودید؟

    که میدونم بودید پس ازتون میپرسم ایا من تو صحبتهام چند گزینه برای مسائلی که ممکنه پیش بیاد و به همین دلیل مجبوریم زودهنگام متا کنیم یکیش حذف جنوب شرق بود درست اما ایا من نگفتم ممکنه شمال غرب و جنوب شرق ممکنه صلح کنن و متا ببندن و بیان رو ما؟

    ایا نگفتم ممکنه شمال غرب حذف کنه و جنوب غرب و جنوب شرق ببندن و باز ما دو به یک بشیم؟

    وچند احتمال دیگه اما شما پستهای خودت و دوستانتو ببین همتون میگید من گفتم جنوب شرق داره حذف میکنه حتی اگر یادت باشه موقع رای گیری من رایی ندادم وگفتم رای نمیدم و نظر اکثریت رو اجرا میکنم.

    ایا توضیحات کامل ندادم که چرا مجبوریم متا کنیم با یکی از سه ربع؟

    ایا اکثریت اعضا نگفتن جنوب شرق؟

    ایا دفاعی که ما فرستادیم بعد از اون رای گیری نبود؟

    ایا مشکل دوستان این نبود چرا به ما نگفتی و من توضیح ندادم تو جلسه تصمیم لحظه ای بود و من نمیتونم وسط تمام جلسات بگم صبر کنید من برم نظر همه رو بپرسم بیام؟

    حالا شما لطف کن بگو کدوم صحبت بنده اینجا دروغه؟!!

    سلام

    جناب رضا سورنا با عرض پوزش که پستتون رو نقل قول نمیکنم دلیلش تعداد زیاد پستهای گذاشته شده تو فروم هست.

    اما بریم سر اصل داستان تو جلسه ای که با لیدرها داشتیم قرار شد از هیچ اکانتی در داخل یک ربع برعلیه اون ربع استفاده نشه و اکانتی که زیر سایه یک اتحاد بزرگ شده و بال وپر گرفته علیه اون ربع اقدامی انجام نده پس از این منظر اینکه دوستان میان میگن چون شما اکانت خریدید و توافق رو نقض کردید پس ما میزنیم زیر میز و هرکاری دوست داریم میکنیم فقط و فقط یک علت داره اون هم بهانه هست برای بازی کثیف.(کما اینکه با شروع این صحبتهای شما همین امروز صبح اکانت چند همری اتحاد مارو نیروهاشو کوبیدن به ناتارها)

    اما در مورد خرید اکانت که صحبت فرمودید یک سری از دوستان که توی اتحاد بودن با توجه به دوستی با کسانی که از اتحاد خارج شدن ازاتحاد خارج شدن و بعد از یک مدت به هر دلیلی نخواستن بازی رو ادامه بدن(حتی تو این اکانتها داریم پلیری که گفته بعد از تمام شدن این قضیه من مجدد برمیگردم رو اکانت و بازی میکنم)و تو این شرایط بد اقتصادی روی اکانتهاشون هزینه کرده بودن و درقبال واگذاری اکانت مبلغ گلد هزینه شده خودشون رو اکانت را طلب میکردنند واین مبلغ بهشون پرداخت شد از طرف دوستانی که به دلیل جذاب شدن سرور تعدادشون برای امدن تو سرور زیاد هم هست ودنبال اکانت برای پلی دادن در شمال شرق هستند.

    این که این جرمه یا نیست من دخالتی درش نمیکنم که ایا از نظر اخلاقی پرداخت هزینه دادن گلد اکانتی که پلیرش میخواد بره و اکانت رو بده به ساید درسته یاغلط اما به نظر من کسی که داره اکانتی با چندین دهکده و....اماده تحویل میگیره موظف به پرداخت هزینه به پلیر سابق اکانت باید باشه.(تاکید میکنم اکانت داخل ربع شمال شرق نه هیچ ربع دیگه)

    انشاالله اگر فرصتی بود و لازم شد یادوستان لازم دونستن به وقتش توضیحات لازم داده خواهد شد که متای ما نه تو مردابهای امازون نه در کوه قاف بسته نشده بلکه بعد از صحبت با سه ربع بازی و با نظر اکثر اعضا این اتحاد بسته شده.

    پ.ن:ما تا انتهای سرور به صحبتهای اولی که با لیدرها کردیم پا بندیم اگر کسی نمیخواد پابند باشه مختارهست اما دنبال بهانه های واهی نباشه با پروژه سازی توفروم!!!!

    پ.ن۱:متاسفم که بعضی از دوستان رو به بازی کثیف اوردن و همر میزنن به ناتار و....ما طبق روال قبل تو این سرور و تمام سرورهایی که بازی کردیم جواب تمام حرکات و توهین ها رو دربازی میدیم.

    پ.ن۲:یاد فروم بازهای قدیم بخیر اگر هم به پرو پای کسی قرار بود بپیچن اولا بی توهین و دوم با شناخت کامل از سبک بازی،شخصیت خارج بازی و بسیار مسائل دیگه اینکارو میکردن تا مثلا به کسی مثل فرشید نگن بیرون بازی به جایی نرسیدی و.....وباعث مهیا شدن بهانه برای خنده و تفریح یکهفته ما بشن

    پ.ن۳:یکسری از دوستان به هیچ عنوان پاسخی بهشون داده نمیشه و دلیلش هم تو پستهای همین فروم مشخصه پس لطفا مجددا خودرا به در و دیوار نکوبن

    با سپاس

    سلام

    اگر اون دوستی که دوصفحه هجویات میگه باز زحمت به خودش نده و فکر کنه درمورد اینکه :

    وقتی لیدر یک ربع قرار سوال بپرسه از لیدر ربع دیگه محض احترام باید خودش سوال بپرسه(مطمئن باشید هیچ پاسخی به پستهای سخیف شما نمیدم تا به وقتش در موردتون توضیح بدم)

    مجدد از لیدرهای محترم جنوب غرب میپرسم لطفا اینبار دو پهلو جواب ندید رک و راست جواب بدید :

    این بنده خدا که باید دست لیدرشو میبوسیدن تا عضو اتحادش بشن از طرف شما داره پست میذاره یا خیر (پلنش که پکید فرومشو تکلیفشو بدونیم)

    با سپاس

    سلام

    ممنون از تک تک بچه های اتحاد ویک تشکر مخصوص از تیم حرفه ای نظامی که کارشون عالی بود.

    اما یک مطلب رو اینجا مطرح میکنم و امیدوارم دوستان جنوب غرب پاسخ سوال من رو بدن.

    ایا اکانتی که هم زمان با اتکهای این دوستان روما فیک گذاشتن جزو بازیکنهایی بودن که ازاد گذاشته شدن که هرکاری میخوان انجام بدن یا با هماهنگی لیدرهای محترم بوده هرچند که به احتمال قریب به یقین پلنر و لانچرهم ایشون بودن اما چون مدرکی نداریم پاسخی هم نمیخوایم اما در مورد فیکها مدرک موجود میباشد.

    با سپاس

    اخوی وقتی نمیفهمی من این حرفو تو همین فروم زدم‌نه جلسه چرا جواب میدی تو هم میخوای حذف بشی؟

    دوستان جنوب غرب این یکیش لطفا جمعش کتید تا مشکل ساز نشده

    سلام

    جواب سوالات سخیف رو نمیدم دوستان لینک میدن!!!

    متا بستیم باهم میزنیم و باهم میخوریم باهم میبریم و با هم میبازیم.

    درکش برای خیلیها سخته اما بهتون نشون میدیم که این رو هم یادبگیرید.

    دشمن امرداد دشمن ماست دشمن ما دشمن امرداد اسمها رو هم عوض میکنیم شاید بذاریم فضولش کیه.

    دفاع میدیم دفاع میگیریم همر میدیم همر میگیریم فض...کیه

    جرات داری بسم الله نداری خوش امدی.

    توبازی حرف بزن نه با میتینگ سیم سکند تو فروم وقتی همرات مثل گلابی صفر میشن.

    من عاشق امردادم چرا؟

    چون مرد هستن نه نامرد.

    پس حذف کن یا حذفت میکنیم بعدش بشین بازی یادبگیر رکوردار همر رومن که از ترس رکورد نزدن میگی اتک بیاد روم نمیتونم نیرو بسازم..خوبه رکورد دارم نبودی و خالی بستی!!!

    بشین همر ساختن یاد بگیر سرور بعد بگو با فلانی بودم رگ گردنتو بزن بیرون شاید بدرت بخوره!!!

    ادم موفق اندازه داشته هاش حرف میزنه نه تخیلاتش

    خوش امدید اما خوش بیرونتون میکنیم!!!

    گلابی میوه ای است شیرین و راحت الحلقوم اما با ظاهری فریبنده وخشن.

    زرشک هم در مقابل گلابی کاشته شده برای حال دادن به گلابی که احساس حقارت نکند!!!

    اطلاعات کشاورزی خود را بالا ببرید

    خوش امدید اضافه های سرور

    ختم کلام نمیخواستم سیاست هام مثل تریدات باشه که بعضی کوچولوها بتونن تو سرور بمونن اما سیاستم تغییر کرد که مشخص بشه کی ترسو هست.

    نامه بی سلام مساوی اتک تا حذف.

    نامه با یک سلام چون احترام نذاشتی حذفی.

    نامه با دوسلام از پاچه خوار بدم میاد حذفی.

    جوابی به این پست نمیدم ریپلای کنی حذفی.

    کلا بابا حذفی برو دوغتو بنوش.

    دم بچجه های امرداد گرم من عاشقتونم و جاسوستون هرکی ناراحته حذفه..

    از بیست سرور قبل با امرداد بستم هر کی ناراحته حذفه.

    واقعا این مدت بهتون خندیدم چون زود منو شناختید.خخخخ

    همیشه اعتقاد داشتم ادم رو باید از گفته های دشمناش شناخت این سرور خودمو شناختم با حمایتهای رقیبهای بزرگی که داشتم قبلا.

    شما به خودتون بزرگی رو نگیرید که تو این سرورید.

    فهمیدم درست بودم و ادمهای درست پشتم هستن حالا هی اعلامیه بزن با همه اعلامیها حذفید.

    شب خوش.

    پ ن. این اخرین پست من بود توفروم تاوقتی که مدعیهای بی پشتوانه حذف بشن پس بیست روز دیگه پست بعدی رو میذارم.قبل کتیبه که حذفن.

    پ.ن1 من عاشق لیدرهای جنوب غربم یوسف عزیز تیکه بهم انداخت اخر سرور جوابشو با اعداد و ارقام میدم شاید بتونم در مقابل حقیقت گوییش ثابت کنم منم زیر و رو نمیکشم.

    مخلص اقا رضای عزیز هستم و از ته قلب دوستش دارم شاید این علاقه رو تو جلسات هم متوجه شده باشه.

    اقا ناصرم که از جنس خودمه کم نمیاره توحرف!!!

    تا الان مطمینم و پای حرفم تو جمع لیدرهای متایی که بستیم ابروم رو گرو گذاشتم که اس دبل دخالتی تو داستان ربع ما نداره.

    میدونم که ندارید که میگم اما بهضیها رو جمع کنید که ابروی من نره ممنون از دوستان.

    اما مدعیهای ان ای حذفید به سلامت درم پشت سرخودتون ببندید.

    بزرگوار نظرتون چیه راجع به این اعتراف تاریخی صحبت کنید


    این نمونه که عرض شد از جناب آقای مازیار خان


    ( دیگه این کارها و متای قایمکی و یهو معلوم بشه که با فلان ساید از اول متا داشتیم و کمک می کردیم و این حرفها گذشته دیگه خیلی زشته برامون)) به نقل مضمون حرف شما.)

    برادر من با تاکید بر توهمات خودتون که متا قبل از سرور بسته شده امدید هی میخوای منطقی حرف بزنی بنده هیچ متای قایمکی نبستم کدوم ادم احمقی برای متای قایمکی از کل اتحاد رای گیری میکنه تا وقتی متوجه کج فهمی خودتون نشدید و روی برداشت غلطتتون تاکید میکنید بحث بی نتیجست بارها انگ درغگو و....به من چسبوندید صد بار توضیح دادم در مورد اون انتخابات که گفتم از لیدری میام پایین بچه ها اماده بودن همون شب بزنن شمارو و اقا تورج تو تیم اسپیک پیام میدادن که نرو بیرون ربع میپاشه و.....وگرنه من اماده رفتن و زدن بودم اقای حسین تی ان تی هم که الان داره به ترکیب شورا اعتراض میکنه خود اقا تورج فرمودن این همه مقامات میخوایم چیکار شما چهارتا با یکی از ما بشید شورای لیدری هرچی به ایشون اصرار کردیم قبول نکردن و ایشونو معرفی کردن.

    حالا امده میگی ای من با چهارتا فلان و بسار مگه خواهشت کردیم بیایی پیشنهاد خودتون بود ناراحتی برید با خودتون صحبت کنید و حل کنید به من چه بقیشم که بادهواست برنامه زدن اکانت اتحاد خودمونو تو شورا صحبت میکردیم؟!!!

    بقول خودت الله اکبر

    بحث این حرفا دیگه تمومه لطفا دوستان دیگه در این مورد پاسخی به هیچ کس ندن تا ته سرور معلوم میشه درغگو کیه و متوهم کی.

    شب خوش

    سلام

    دوستان به هیچ عنوان با همگروه شدن با دوستان لویال موافقت نکردن

    موفق باشید

    سلام

    وقتی میگم هیجی هیچی و هیچی از سیاست و دیپلماسی نمیدونید یعنی این .گفتم تو این سرور بازی کنید در حد توانم هم دیپلماسی تراوین هم سیستم نظامی رو تا حدی که بلدم یادتون میدم اما حتی صبر نکردید ببینید چی میشه بهت الان اموزش میدم وقتی میخوای مذاکره کنی هیچ وقت و هیچ وقت نه باید خودتو کوچیک کنی نه طرف مقابلت رو یا اگر طرف مقابلت رو میخوای کوچیک کنی باید به شکلی باشه که یک سوزن به خودت بزنی یک جوال دوز به طرف مقابل یعنی در مقابل این همه حرف که علیه من زدی و همه حرفهای قبلتو زدی اقلا باید یک کلوم میگفتی البته ما هم اشتباهاتی داشتیم .

    ولی خوب متاسفانه شرایط اموزش رو از دست دادین.

    میتونی از اقا مرتضی که اون روز امده بودن تیم اسپیک بعد از بزرگواری اقا تورج بابت چنج میل اکانتشون (اینو تو پرانتز میگم که یاد بگیری میتونستم بگم پس دادن اکانتمون ظاهرا هردو یکی اما تو مذاکرات معنیش خیلی فرق میکنه)من به هیچ عنوان موافق جنگ نبودم اما شما انقدر تپه ها رو توش گل کاشتید که همه دوستان گفتن محاله مذاکره کنیم حتی بنده گفتم هتاکی اینهارو به من فراموش کنید و مذاکره کنیم هیچکی قبول نکرد.

    خدمتتون عرض کنم انقدر کارهاتون بچگانه بوده که از نظر دوستان هیچ راه برگشتی براتون نمونده اما باز من با دوستان صحبت میکنم هرچند که از همین الان پاسخ شما منفیه به احتمال قریب به یقین.

    تمام

    سلام

    پست شما رو ریپلای گردم برای اینکه دیده بشه که میشه مودبانه و موقر هم پست گذاشت و حرفهارو زد ممنونم از ادبیات عالی و زیبای شما.

    دومورد را جواب بدم هرچند با این جو مسموم هرچی گفته بشه همه میگن دروغه اما من حرف خودمو میزنم اونهایی که منو میشناسن قبول میکنن یکسری هم که قبول نکنن بعدها متوجه میشن اشتباه میکنن وبقیه هم که کلی دروغ چسبوندن به ما اصلا برام مهم نیست باور کنن یا خیر.

    بنده هیچ متایی تا قبل از صحبت با چهار ربع با هیچکسی نبستم و تازه بعد از صحبت با چهار ربع از تمام اتحاد خواستار نظر شده و بعد جلسه دوم با اس ای گذاشته شد.

    اما درمورد دخالت جنوب غرب در اختلافات داخلی من قاطعانه دخالت ربع شما رو رد میکنم.

    دلیل قاطع من برای دخالت نداشتن شما این هست که من این دوستان رو کامل میشناسم و میدونم چنین کاری اگر قرار بود با برنامه ریزی شما باشه قطعا توسط شخص یا تیمی باید انجام میشد که یک مقدار دید دیپلماسی و نظامی از بازی تراوین داشته باشن اما خوشبختانه تمام مشکل ایشان منم هست نه چیز دیگه به همین دلیل اصلا محاله این داستان.

    امیدوارم موفق و موید باشید.

    ممنون ناصر جان تو همین پست جواب من رو دادید ممنون عزیز

    دنبال همین بودم پس شما از قبل سرور بدون اینکه در نظر بگیری سرور چطوری میشه کی میاد یا کی نمیاد مهم برات زدن امرداد بود

    خوب جالب شد.

    ببین حسین جان باور کن الان نود و نه درصد این سرور میدونن مشکل شما چی بوده و هست الان هم که تایید شد با صحبتت عزیزم.

    پس تصمیم من فقط اشتباه بوده چون امرداد نمیخوره از طرف شما حتی اگر باعث جذاب شدن سرور و برد ما هم باشه چون امرداد نمیخوره کار بدی هست.

    فقط متاسفم امیدوارم همه دوستان متوجه شده باشن که جواب همچین پلیرهایی چی باید باشه.

    وامیدوارم یک روز از این همه توهینی که تو و اطرافیانت به من و بقیه بچه ها کردید چون امرداد نمیخوره یک کم فقط یک کم خجالت بکشید.

    دیگه عرضی نیست و به هیچ پستی از طرف امثال شما پاسخی نمیدم فقط خواستم دوستان جنوب غربی که تعداد اندکیشون دنبال حرف این ادمهارو گرفتن متوجه بشن مشکل کجاست و کی نفوذی و خرابکاره واعتماد به چنین ادمهایی توبازی چه عواقبی به بازر میاره.

    توزندگیت موفق باشی تو تراوین که نمیتونی

    بای