نقد و بررسی سرور 1 ایکس راند 2 | آغاز 6 شهریور 1399 |

  • سلام و درود


    واقعا خسته نباشید. وایییییی پیرم در اومد رسیدم ته فروم. ولی بالاخره رسیدم. دوستان منو ببخشن که کسی رو ریپلای نمیکنم. انقدر پیام زیاد بود که داشتم بی خیالش می شدم کلا. به خودم تبریک میگم که همه رو خوندم البته فک کنم. لازم دونستم دو تا پست بعد از چند روز شلوغ این فروم بزارم که اولی مشابه همون پست های قبلی هست ک اگه کسی حوصله نداره نخونه. ولی دومیش مهمه حتما بخونید:

    قبل از مطالبم متای شرق رو تبریک میگم.


    ۱) حمیدرضا بمب عزیز، برادر و دوست عزیزم. قلبا می دونی که دوستت دارم و احترام بسیار زیادی برات قائلم و خیلی شرمنده م کردی. تیم تایگرز مفتخره که شما لطف کردین و با این تیم بازی کردین و همیشه مرد اخلاق و پلیر حرفه ای و دوست داشتنی بودید. دل بچه های تیم هم براتون تنگ شده و اگر خواهش برادر کوچیکت رو قبول کنی و سرور آخر رو هم کنار ما باشی در سرورهای آتی ممنونت میشم. فکر کنم متوجه شدید که بنده خواسته شما را که با عصبانیت(طبیعی) هم مطرح کردی اجابت کردم ولی جو فروم باز هم شرایط را کمافی السابق کرد.


    ۲) تیرداد جان؛ بنده همچنان شما را یک فروم نویس خوب می دانم و ضعف این چند روزه و استدلالهای ضعیف را به حساب وقت کم و عصبانیت میگذارم. فقط سه نکته را میخواهم مطرح کنم: اول اینکه فرمودین متا از قبل بسته نشده بود! من جسارتا این رو نمی پذیرم. و دیدی که هیچ کس هم نپذیرفت. بعد از جلسه توتالها اتفاق جالبی که افتاد من و دوستم که تو جلسه بودیم مشترکا گفتیم متای شرق از دور پیداست. به فرض اینکه ما اشتباه کرده باشیم! پرواضح هست که آقا مازیار چند صفحه قبل گفتند همه چیز تمام شده بود که روی یک اکانت اتک اومد! و یک هفته بعد آقا مازیار جلسه ای کاملا دموکراتیک از نوع مستقیمش برگزار می کنند جهت رای گیری در این مورد!!! دقت کنید برادرم. جدیدا کیفیت فروم نویسی شما تحلیل رفته است. درگیر بحث با محمددیابلو شدید دارید زیاد اشتباه می کنید.

    دوم اینکه شما چند صفحه قبل تر برای کاور کردن اون اکانت جاسوس در جنوب غرب دست و پا زدید. کاری نداشت همانگونه که ما مردونه اومدیم گفتیم جاسوس داریم و کسی هم استفاده کنه مشکلی نداریم شما هم بگید ما هم داشتیم و لو رفت! دیگه آسمان و ریسمان را به هم نبافید برادریم. به شعور و فهم خوانندگان فروم احترام بگذارید و گول چند تا لایک و دیسلایک رفقا و بدخواهان را نخورید. در مورد اون موضوع جاسوس ها قبلا توضیحات مکفی ارایه شده است. ضمنا بعدا بازهم برای درست جلوه دادن مطلب اشتباهی به شکل درست از ۷ سطر بالاتر استفاده نکنید.

    سوم عزیزم تعداد پست های جنوب شرق و غرب رو بشمار ببین به قول حضرتعالی چه کسی یقه شو... .


    ۳) در خصوص حواشی شمال شرق اصلا دوست ندارم ورود کنم. چون هیچ تنش داخلی را هیچوقت قبول نداشتم و ندارم چه به نفعم باشد چه به ضررم. ولی یک سوال دارم از دوستان جنوب شرق: به چه استنادی به جنوب غرب تهمت می زنید؟ چه دلیل و مدرکی دارید که جنوب غرب مداخله ای داشته است؟ فقط صرفا برای اینکه ارتباطات پنهانی و متای پنهانی تون لو نره به سایدی که پاک ترین ساید سرور هست تهمت می زنید؟ خواهش می کنم خودتون رو گول نزنید. خودتونم می دونید که این ادعا نیست ک قطعا عین حقیقت است. طبیعتا حقیقت هم معمولا تلخ هست. البته اشتباه نکنید من گفتم جنوب غرب پاک ترین ساید هست و هیچ سایدی رو به بازی کثیف متهم نمی کنم.


    ۴) مازیار جان؛ متاسفم که طبق شنیده ها به شما توهین شده و عمیقا این موضوع دلخورم می کند. اگر می خواهید عکس العمل ما را در این خصوص بدانید از دوستان معترض ساید سوال کنید. تنها حرف ما نگه داشتن احترام شما بود و هست.( به قول یه بنده خدایی مدارکش هم موجوده) هیچ بازی و سرور و واندری با ارزش تر از احترام و شخصیت پلیرها نیست.

    در پیامی هم که بنده متذکر جمله معروف شما شدم؛ مازیارجان من کنایه نزدم! مستقیم و با آوردن اسم یادآوری کردم حرف خودتون رو که چند بار هم تکرار کرده بودید و نخواستم اینجا تشریح کنم اون حرفها رو(برخلاف دوستان جنوب شرق که از مکالمات نیمه خصوصی هم مایه گذاستن). پس بنده کنایه نزدم و در نهایت احترام و ادب به شما متذکر شدم که گوش هم نکردید و اگر دقت کنید این اتفاقات ریشه در همین جمله شما و عدم تعهدتون به حرفتون بود.‌ الان حرفتون رو این بار واضح تر میگم که نگین کنایه زدم:

    (( دیگه این کارها و متای قایمکی و یهو معلوم بشه که با فلان ساید از اول متا داشتیم و کمک می کردیم و این حرفها گذشته دیگه خیلی زشته برامون)) به نقل مضمون حرف شما.

    در ارادت بنده به شما و جذاب بودن شما تردیدی ندارم.

    ایرج عزیز دیدین 2_1_1 شد؟


    ۵) متحیرم وقتی دوست عزیزمون چند بار تو همین فروم به من توهین کرد دوستان جنوب شرقی هیچ دلواپسی نشان ندادند ولی الان خیلی براشون عجیب و غیرقابل تحمل هست که این اتفاق افتاده. این دیگه ربط به سیاست بازی و ساید فلان نداره عزیزان. توهین به هر کسی مخصوصا اگر بزرگتر باشه قطعا زشت و ناپسند هست.امیدوارم به جایی برسیم و روزی را ببینیم که باهم در برابر توهین بایستیم و گزینشی رفتار نکنیم. کسی که از توهین به دیگری لذت می برد بیمار است و کافیه یه سرچ در گوگل انجام بدین تا به حرفم برسید.


    ۶) حالا که دوستان از جلسه توتال ها گفتند بزارید من هم جهت یادآوری یه چیزی بگم.‌ البته من فقط حرفهای خودم رو میگم و همچنان زشت می دونم حرفهای بقیه رو در این خصوص نقل کنم. به من اعتماد کردند و شاید مرد پنداشتند و با صداقت در حضورم حرف زدند و من باید انقدر مرد باشم که حرف تو سینه م نگه دارم. تنها سایدی که حرف زد و همیشه پای حرفش موند جنوب غرب بود. گفتیم متای پنهانی نمی کنیم نکردیم. گفتیم بی طرف هستیم بی طرف ماندیم. و....

    تتها سایدی که ادعا کرد روی اکانت های تاپ تن غارتمون جانشینتون می کنیم که ببینید از کجا غارت می کنند و اگر شما هم پاک بازی می کنید جانشین کنید تا ببینیم چند مولتی رید می دید کدوم ساید بود؟ چرا نتونستید قبول کنید؟ دوستانی که در جلسه بودند می دونند که یک کلمه جابه جا نگفتم. کدوم ساید گفت حتی در ساید دیگه دهکده نزنیم؟ فقط اونجاش که با تغییر کلماتش به نفعتونه نگید دوستان. برای امثال ما که دهه ۵ زندگیمون هستیم اصلا جالب نیست برای تغییر جریان فروم از گفته های خصوصی و نیمه خصوصی اونم به شکل ناقص استفاده کنیم. گفتیم اکانت داشتیم بی خیال شدیم! حافظه سیری چند؟


    ۷) آقا لقمان؛ کاش از نزدیک ببینمتون و ببینم انقدر فهم و شعور در چه شکل انسانی جمع می شود. ممنونم که تحلیل فنی هم ارایه کردید. خیلی هم جالب بود و شخصا لذت بردم. همینگونه بمان که لذت ببریم از حضور شریف شما. ایشالا همیشه شاد و عاری از بیماری باشید.


    ۸) سعید جان؛ برادرم چرا تو پیام هات یه زور زدن خاصی هست؟ اشتباه می کنم؟ حرف اگر منطقی باشد بر ذهن همه خواهد نشست.

    خیلی هم سخت نیست بدونید کی لیدر جنوب غرب هست. آقا یوسف و آقا ناصر و جسارتا بنده به شرط حیات. قبول کنید فکرشم نمی کردید جنوب غرب اینجوری متحد و یکدست بشه.

    بر همه عیان هست که شورای لیدری جنوب غرب هیچ صحبتی با شمال غرب در خصوص متا نکرده است و دوستان شمال غربی اینجا هستند و نفعی ندارند می توانند رد یا تایید کنند. شخصا که یک دونه پیام هم ندادم هیچ وقت و معمولا ارتباطات فراسایدی را بنده پیگیری می کنم. نمی دونم این مطالب شما که روز ۳۰ متا شده از کجا اومده؟ فقط یک اکانت به جنوب شرق اتک داده! چقدر نتیجه ازش در آوردین.

    اینکه بنده رو مورد لطفتون قرار داده بودید ممنونم. خوشحالم که کنار هم و حتی روبروی هم بازی می کنیم.


    پ.ن۱: همه باهم در برابر توهین!

    پ.ن۲: ۱۰ به ۱ هم می زنیم. شکست هم بخشی از بازیه و اتفاقا بخش خیلی مهمش هم هست.

    پ.ن۳: ترس و این حرفها رو درک نمیکنم کلا. اومدیم به هم اتک بدیم دیگه. الان چرا باید ازش بترسیم؟ بدون حضور بچه های سرور اصلا لذت معنی نداشت. دمتون گرم که هستید.

    پ.ن۴: امیدوارم خودتون و خانواده تون رنگ کرونا نبینید.

    پ.ن۵: حمیدرضا و اشکان؛ متاسفم که در برابر هم هستیم و البته روبروی شما بزرگان بازی کردن هم باعث افتخاره.

    پ.ن۶: اشکان سرلشکر هنوزم انگلیسی تایپ می کنه!

    پ.ن۷: عمو حسن رکورد دیسلایک و لایک دستته و میگی نمیخواستی پست بزاری؟ شما هم رفیق مون هستی و هر وقت دوست داشتی پست بزار برادرم.

    پ.ن۸: تیم پیشوا اعتبارت تو مجاری تنفسیم شما چقدر اعتبار دارین که اسمتون یه ساید رو به هم ریخته! حسین هم که کلاهبردار! دیگه؟؟ نبود...؟

    پ.ن۹: الان آقاتیرداد میاد کلی قصه میگه بهتون. باورش کنید یکی دو روره عصبیه. بعدا خودتون می دونید باور کنید یا نه.

  • سلام مجدد


    درود بر جنوب غرب متحد


    دوستان عزیزم در سرور نرمال اسپیدترا. خوشحالم که بازی در اوج هیجان و جذابیت قرار گرفته و مشتاقم درگیری های جذاب و دیدنی رو در آینده نظاره گر باشیم. بدینوسیله از طرف شورای لیدری جنوب غرب اعلام می کنم:



    با توجه به متای شرقی سرور و اتفاقات اخیر و اطلاعات ما در خصوص پلن دوستان در سایدهای دیگه بر روی جنوب غرب؛ ما حق خودمان می دانیم که هر لحظه تشخیص بدهیم روی هر سایدی پلن هجومی یا در صورت لزوم دفاعی اجرا می کنیم. حتی ممکنه پیش دستی هم بکنیم. پس اعلام آمادگی می کنیم به تمام پلیرهایی که در کنار ما نیستند.

    نکته: در هر شرایطی احترام به همدیگر در پلن ها و درگیری ها و زدن ها و خوردن ها اصل اول و آخر ما هست و خواهشمندیم فضای بازی رو محترمانه و جذاب کنید.


    پ.ن: متا کردن با سایدی دیگر هنر یک ساید می باشد و جنوب غرب مشکلی بابت ۲به ۱ و ۳ به ۱ هم ندارد. ما با آغوش باز به دوستانمان کمک می کنیم و بر رقبای خود می تازیم. باشد که رستگار شویم.


    پ.ن: همه تون رو دوست دارم مگر اینکه خلافش ثابت بشه.

  • سلام

    پست شما رو ریپلای گردم برای اینکه دیده بشه که میشه مودبانه و موقر هم پست گذاشت و حرفهارو زد ممنونم از ادبیات عالی و زیبای شما.

    دومورد را جواب بدم هرچند با این جو مسموم هرچی گفته بشه همه میگن دروغه اما من حرف خودمو میزنم اونهایی که منو میشناسن قبول میکنن یکسری هم که قبول نکنن بعدها متوجه میشن اشتباه میکنن وبقیه هم که کلی دروغ چسبوندن به ما اصلا برام مهم نیست باور کنن یا خیر.

    بنده هیچ متایی تا قبل از صحبت با چهار ربع با هیچکسی نبستم و تازه بعد از صحبت با چهار ربع از تمام اتحاد خواستار نظر شده و بعد جلسه دوم با اس ای گذاشته شد.

    اما درمورد دخالت جنوب غرب در اختلافات داخلی من قاطعانه دخالت ربع شما رو رد میکنم.

    دلیل قاطع من برای دخالت نداشتن شما این هست که من این دوستان رو کامل میشناسم و میدونم چنین کاری اگر قرار بود با برنامه ریزی شما باشه قطعا توسط شخص یا تیمی باید انجام میشد که یک مقدار دید دیپلماسی و نظامی از بازی تراوین داشته باشن اما خوشبختانه تمام مشکل ایشان منم هست نه چیز دیگه به همین دلیل اصلا محاله این داستان.

    امیدوارم موفق و موید باشید.

  • خلاصه ای از پست های فروم نویس های قهار آمرداد

    بهنام : ناصر نظرت چیه 3 به یک کنیم روتون

    سعید : ناصر الان 1/5 به 1/5 هستیم چون نصفی از شمال شرق متا رو به رسمیت نمیشناسه

    سعید : ناصر یادم رفت بگم الان 1/5 ما هستیم و 2/5 شما هستین چون شما با شمال غرب و نصف شمال شرق هستین

    بهنام : ناصر نگفتی آخر 3 به یک کنیم رو جنوب غرب یا نکنیم ؟

    خب بریم سراغ روابط ریاضی این صحبت ها

    طبق گفته سعید ما دو نیم هستیم و آقا بهنام ما رو یک در نظر گرفته پس فعلا دو ساید و نیم سعید رو یک فرض میکنیم خب حالا طبق این فرض 3 بهنام جان میشه هفت و نیم ساید خب دوتاش که الان با هم هستن و متا شرق رو بستن بهنام جان از چند تا ساید و چند سرور دیگه میخوای بازیکن بیاری که پنج ساید و نیم دیگه ات تکمیل بشه بگو تا از ادمین بخوایم ثبت نام رو برات باز کنه .

    پ.ن : اشکان جان راز موفقیتت با میدون تمرین سطح 8 چیه رنک یک غارتی

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

  • سلام و عرض ادب



    دوستان اشتباها" این دوست عزیزمون رو فکر کردن ما هستیم که در این رابطه خواستم نکته ای رو عرض کنم.

    ما تیم هاوک سرور دو راند سه کلاسیک هیچ نسبت و اشنایی قبلی با این دوست عزیزمون نداریم و همینجا هم از ایشون و از مدیران محترم فروم تقاضا داریم در صورت امکان و برای پیشگیری از مشکلات بعدی با لطفی که صاحب یوزر اکانت در حق ما عنایت میکنند این یوزر نیم تغییر کنه تا ما بتونیم با هویت مشخص در فروم شرکت کنیم.



    پیشاپیش متشکر و ممنونم

  • :D

    با سلام،

    تیرداد جان احساس میکنم از آخرین تقابل فرومیت مقداری سرگیجه داری و هنوز اون تیرداد همیشگی نشدی، پاشو مرد آمرداد بهت احتیاج داره،

    و اینک جواب شبهات پروپاگاندایی تا جایی که اطلاعاتم یاری میکنه:

    1. یکی از همون افرادی که شما باهاشون مذاکره و تفاهم کردین، اعلام کردن که ما لابلای مذاکرات بودیم و تقریبا قطعی شده بود و صحبت ارسال دفاع شد که ما حسن نیت خودمون رو نشون دادیم با این کار (باشه متا از نظر شما نیاز به تعهد محضری داره ^^) و لطفا سرچ کن چون حوصله ندارم.

    2. ای مستر گافر، من میدونم چی گفتم چی نگفتم، ظاهرا اصلا خواننده فروم نیستی و فقط نویسنده افکار ضاله هستی، اون شات تاپ تن دفاعی، از داخل آرشیوم دوباره آپلود شد و پست اصلی هم موجود هست، با رسم شکل هم توضیح دادم اون زمان چی شده! و آیا مستر بالانسر (اسمشو نبره شما) دستی بر آتش داشته یا خیر، و اتفاقا خودم به عنوان یکی از معترضین در اون زمان، با فاش شدن این حرکت دف گرفتن از شمال شرق، کمی متقاعد شدم که مستر بالانسر ممکنه دستی نداشته باشه، شاید شمال غرب هم با علم به این موضوع براشون منطقی جلوه میکرد(کاری ندارم که چه فکری میکردن، خودشون اگر صلاح دونستن در این مورد نظر میدن، ولی بازم من معتقدم داستان متفاوت بود در صورتی که منچ و مار پله بازی اتفاق نمیفتاد.

    این هم پست چند روز پیش من که حاوی پاس گل بوده! ^^، شما که دروازه خالی هم میزنی اوت، دیگه چه کنیم؟

    فوتبالیست ها قسمت وسطی

    3. آیا شما متوجه منظور من شدی و خودتو به بیراهه سپردی!؟ من گفتم ممکن است! اکثریت دفاع کمکی از شمال شرق بر روی تارگت های فیک تشریف برده باشد و مورد یورش مهاجم قرار نگرفته باشد و در نتیجه پوینتی نگرفته باشد، ناصر جان اینجا هم جا داره این بار من گلای توووو خونه بیام؟:D از البرز عزیز بپرس برات توضیح میده!

    4. فعلا شما در حال رقابت با جغد تیره، در لیگ آزادگان هستی متاسفانه، با یه بازی انتخابی امیدوارم به لیگ خلیج فارس بپیوندی. و کم کم ریکاوری.

    5. در مورد بالانس یا عدم بالانس بحث مفصله که شما خوشبختانه توی همه مسائل ورود میکنی و صاحب نظری :D، جنوب غرب از اول گفته ما قوی هستیم و ضعفی نشون نداده هیچگاه، این شما بودین که اول بازی با هل من مبارز ورود کردین و بعد از یه موج اتک تبدیل شد به هل من ناصر و با زد و بند با شمال شرق دوباره شد حالت اول، و با شرایط جدید باز حالت دوم خیلی جالبه نه! یه حرکت سینوسی بین نفس کش و صحرای محشر، عدم ثبات در سیاست، سیاست ورزی مهمه ولی ثبات در سیاست ازون مهمتره دوباره تکرار میکنم ثبات در سیاست، ثبات!

    6. شما به شکلی کاملا سابجکتیو و جانبندارانه به مسائل همه ربع ها ورود میکنی و سعی داری خودتو بی طرف نشون بدی، که نمیشه برادر، ممکن نیست اگر حتی صادقانه دنبالش باشی، نمیشه!

    7. در مورد مقایسه اختلافات در شمال شرق که به قول زعمای شما حدود 50 درصد این ربع رو تشکیل میده، سخت در اشتباهی که بخوای مقایسش کنی با یک اکانت معترض و بی اعصاب و بدخلق (خیلی خواستم حفظ ادب کنم) که به هیچ صراطی مستقیم نیست.

    (اغلاط املایی از هم نگیریم خیلی طنزه! و چیپ، بنده داخل کتب مقدس! هم اشتباهات تایپی و غیره دیدم بعد از هزاران دوره چاپ، این کار چیپو نکنیم)

    8. دوست عزیز در مورد توافقنامه و این بحث ها، جلسه ای تشکیل شده که بنا بر این بوده بازی تا حد ممکن بالانس و متوازن پیش بره، چون به خاطر کم بودن تعداد پلیر هر لحظه ممکنه این توازن از هم بپاشه، ولی دوستان شما قائل به توازن نیستند و برد براشون همه چیزه همه چیز

    در آخر وقتی با گوشی هستم و می بینم تیرداد پست گذاشته، یه چای میریزم و لپتاپ رو روشن میکنم و علی برکت الله :)



    Before You Embark on a Journey of Revenge, Dig Two Graves

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط Diablo ().

  • با سلام

    پ.ن : اشکان جان راز موفقیتت با میدون تمرین سطح 8 چیه رنک یک غارتی

    راز گفتنی نیست ناصر جان ، یافتنی هست چراکه رازی که گفت بشه دیگه راز نیست !


    پس ....



    اگرچه میتونی از اون مترجم عزیز هم کمک بخای منتهی این گوگل ترنسلیت چیز بدی نیست ;)


    سپاس


    پ.ن : سعادتی داشتیم هر سرور به رقبامون درس های مختلفی رو یاد دادیم.اکسفوردی هارو که دست پر فرستادیم :) دیگه مغرور نشین اونم واسه بهترین ها !!!!

    پ.ن : مرتضی واروار کجایی؟؟؟دقیقا کجایی؟

  • واقعا عالی بود از همه لحاظ

    تشکر بابت زحمتی که کشیدید برای نوشتن این متن بزرگوار



    واقعا لذت بردم مخصوصا از این قسمتش از استاد بزرگوار مازیار خان


    (( دیگه این کارها و متای قایمکی و یهو معلوم بشه که با فلان ساید از اول متا داشتیم و کمک می کردیم و این حرفها گذشته دیگه خیلی زشته برامون)) به نقل مضمون حرف شما.



    فقط جناب مازیار خان بزرگوار تمام پلیرها هزینه زمانی و اندکی مالی میکنن برای لذت بردن


    درسته خیلی براتون زشته و نباید اینکارو میکردید اما اتفاق افتاده و عاقلان دانند که مقصر این اتفاقات اخیر هم شما و دوستانتون بودید


    از زدن اکنت 250 گرم اونم شبی که ما جدا شدیم و پلیرش نبود رو اکنت و دیدید نیست با اینکه تو اتحاد خودتون بود هنوز زدیدش و بعد درگیریهای لفظی هم پیش اومد


    بهر حال شما از لحاظ سنی از خیلی از ما بزرگتر هستید و احترامتون بر همه واجب


    اما جدای از بزرگی دوست دارم بزرگواریتونو ببینم و معذرت خواهیتونو از بچه هایی که خوارج خوندیدشون اتحاد LOYAL فعلی


    کاری کنید بزرگواری رو ازتون ببینیم و بتونیم شمال شرق رو یکدست کنیم و در آینده متای لازم رو هم با مشورت و احترام به نظر همه میبندیم


    اینجوری احترامی رو که هممون بابت سنتون بهتون قاعل هستیم رو به بزرگمنشیتون میزاریم


    نیازی به توضیح بیشتر وقایع نیست که همه تقریبا براشون روشن شده



    یا علی


    واقعا چه کارهای زشتی

  • عدم ثبات در سیاست، سیاست ورزی مهمه ولی ثبات در سیاست ازون مهمتره دوباره تکرار میکنم ثبات در سیاست، ثبات!

    آقا سیاست ما ( شمال شرق منهای خوارج ) از اول معلوم بوده ، کشاورزی ، تغییر سیاست هم نمی دیم ، همینه که هست :) ممنون که بر لزوم سیاست " حرف مرد یکی است " تاکید کردید ، اواسط سرور به درد می خوره !

    پی نوشت : این پست رو حدود سه ماه دیگه باز خواهیم دید

  • آقا سیاست ما ( شمال شرق منهای خوارج ) از اول معلوم بوده ، کشاورزی ، تغییر سیاست هم نمی دیم ، همینه که هست :) ممنون که بر لزوم سیاست " حرف مرد یکی است " تاکید کردید ، اواسط سرور به درد می خوره !

    پی نوشت : این پست رو حدود سه ماه دیگه باز خواهیم دید


    بله البته متذکر بشم برای بعضیها هدف وسیله را توجیح میکند


    که متاسفانه سیاستگذاران و توتال اتحاد شما برای رسیدن به هدف از هیچ وسیله ای همچون دروغ و تهمت و زدن همر هم اتحادی و متای قایمکی و آبروریزی الانش و .....


    دریغ نکردند


    و البته متاسفم از این توجیهات بعد از آبروریزی

  • با سلام به همه دوستان

    من معمولا خیلی کم داخل فروم پست میزارم شرایط فعلی شمال غرب هم که نیاز به کار و هماهنگی و تلاش دوچندانی داره باعث میشه کلا از فضای فروم بدور باشم

    ابتدا متای شرق رو تبریک عرض میکنم

    مورد بعدی تیم و پلیرهای خوبی به شمال غرب اضافه شدند همکاری خوبی هم شکل گرفته داریم سعی میکنیم این عقب افتادگی رو جبران کنیم و در اندگیم بتونیم به جذابیت سرور اضافه کنیم

    1- تمامی رفتارها و پست ها و برخوردها در خاطر ما ثبت میشه چه کسانی که به تمامیت شمال غرب احترام میگذارند و چه دوستانی که قصد شیطنت و سو استفاده از شرایط موجود رو دارند جواب محبت ها و شیطنت ها را دیر یا زود دریافت خواهند کرد

    2- شمال غرب فعلی با هیچ ساید و گروهی در خارج از شمال غرب نه پیمان برادری و اخوت دارد و نه دشمنی جوری عمل و رفتار نکنید که ما هم مجبور شیم جهت منافع مشترک اجباری و تحمیل شده به سوی تیم خاصی چرخش پیدا کنیم

    3- شمال غرب شاید کم باشه از لحاظ پتانسیل اکانتی ولی هم انگیزه داره و هم هماهنگی بالا در پست هایی که برای کل کل میخواید تو فروم قرار بدید از شمال غرب مایه نزارید ! مواردی مثل اینکه دوستانی که فلان جا مشکل دارند تشریف بیارند شمال غرب ! شمال غرب با فلان ساید متحد شده !

    آرزوی سروری خوب و زیبا و جذاب و بدور از خاله بازی رو برای همه دوستان آرزومندم

    جا داره در پایان یک تقدیر و تشکر هم بکنم از دوستانی که در اول سرور با ما بودند و نهایت همکاری رو با ما کردند بعد از رفتن از سرور امیدواریم باز هم شرایط جوری بشه که در سروری جدید کنار هم باشیم و ممنون بابت تمام هیجانی که به سرور دادند

  • دوست عزیز من

    سبک بازی ما پیرمردها متفاوت است ، نمی گویم بهتر است یا بدتر ، متفاوت است ، ما غارت دوست نداریم ، پاپ بازی دوست داریم ، وسط اتاق عمل یا وسط جلسه هیات مدیره ،یا وسط تولد نوه مون دفاع اینسرت می کنیم ، چون سن و سالی داریم گلد بدون محدودیت خرج می کنیم ، به شدت به هم اعتماد داریم برای روزهای زیادی که توی این سالها با هم رفاقت یا رقابت کردیم ، این بازی رو خیلی دوست داریم و کمی نوستالژی داریم به گذشته ها ،


    خلاصه بگم روزی که شروع کردم این بازی رو 35 سالم بوده و حالا 50 سالمه ، همبازی داشتیم اون موقع 17 سالش بود حالا 32 سالش شده ، اون موقع هم مازیار بود ، اون موقع هم امیر وال بود ، مملی بود ، تیرداد پست هامو پاک می کرد و حدود 500 پلیر دیگه خاطرات زیادی داریم و باهاشون حال می کنیم ،

    ما رو دست کم نگیرید ، ما هم شما رو دست کم نمی گیریم، شما اگه بدونی که مازیار عزیز چه روحیه جنگندگی داره نمیای بگی مستعمره میشه یا جاسوس امرداد ! برای ما این قابل قبول نیست چون میزان جسارت این بروبچ رو دیدیم ، کجا ؟ وقتی جلوی ما بازی می کردن و 150 روز متوالی جنگیدیم و دیگه هیچ همری نداشتند و تا همر آخر جنگیده بودند و دیگه چیزی جز دفاع نمونده بود ولی باز ول نمی کردن و می جنگیدن و می جنگیدن و می جنگیدن و همه ما کیف می کردیم .

    عزیز دل ، اگر همراه می شدید و با ما همراهی می کردید لذت بسیار می بردیم ، من در تیم اسپیک نمیام ، ولی تقریبا از جزییات مطلع هستم ، به واسطه مشورت هایی که با دوستان عزیزم می کنم ،

    این گره با دست باز می شد ، ولی پیش فرض های ذهنی شما را آشفته کرد و قضاوت کردید و بر قضاوت خود پافشاری کردید ، سرور خوبی است و بهتر هم خواهد شد ، ایکاش این سرور زودتر میامدم و برای تلطیف قلوب در شمال شرق تلاش بیشتری می کردم.

    حالا هم نمی دونم امکان بازگشت هست یا نیست ، ولی خطرات بالقوه حرف هایی که رد و بدل شده برای آینده بسیار زیاد است مگر اینکه مازیارخان عزیز صلاح بدونن ، ما معمولن هیچ دخالتی در تصمیم گیری لیدرهامون نمی کنیم ، اگه دوست داشتند با ما مشورت می کنند

    در هر صورت این فقط یک بازی است !

    خیلی خوبه که هستید

    ارادتمند

  • سلام

    وقتی میگم هیجی هیچی و هیچی از سیاست و دیپلماسی نمیدونید یعنی این .گفتم تو این سرور بازی کنید در حد توانم هم دیپلماسی تراوین هم سیستم نظامی رو تا حدی که بلدم یادتون میدم اما حتی صبر نکردید ببینید چی میشه بهت الان اموزش میدم وقتی میخوای مذاکره کنی هیچ وقت و هیچ وقت نه باید خودتو کوچیک کنی نه طرف مقابلت رو یا اگر طرف مقابلت رو میخوای کوچیک کنی باید به شکلی باشه که یک سوزن به خودت بزنی یک جوال دوز به طرف مقابل یعنی در مقابل این همه حرف که علیه من زدی و همه حرفهای قبلتو زدی اقلا باید یک کلوم میگفتی البته ما هم اشتباهاتی داشتیم .

    ولی خوب متاسفانه شرایط اموزش رو از دست دادین.

    میتونی از اقا مرتضی که اون روز امده بودن تیم اسپیک بعد از بزرگواری اقا تورج بابت چنج میل اکانتشون (اینو تو پرانتز میگم که یاد بگیری میتونستم بگم پس دادن اکانتمون ظاهرا هردو یکی اما تو مذاکرات معنیش خیلی فرق میکنه)من به هیچ عنوان موافق جنگ نبودم اما شما انقدر تپه ها رو توش گل کاشتید که همه دوستان گفتن محاله مذاکره کنیم حتی بنده گفتم هتاکی اینهارو به من فراموش کنید و مذاکره کنیم هیچکی قبول نکرد.

    خدمتتون عرض کنم انقدر کارهاتون بچگانه بوده که از نظر دوستان هیچ راه برگشتی براتون نمونده اما باز من با دوستان صحبت میکنم هرچند که از همین الان پاسخ شما منفیه به احتمال قریب به یقین.

    تمام

  • آقا سیاست ما ( شمال شرق منهای خوارج ) از اول معلوم بوده ، کشاورزی ، تغییر سیاست هم نمی دیم ، همینه که هست :) ممنون که بر لزوم سیاست " حرف مرد یکی است " تاکید کردید ، اواسط سرور به درد می خوره !

    پی نوشت : این پست رو حدود سه ماه دیگه باز خواهیم دید

    آقا فرشید رو این قبری که براش گریه میکنین توش مرده نیست، شما هم نماینده ی شمال شرق نیستین، با تمام احترامی که براتون قائلم


    جوری صحبت نکنید که همه فک کنن شمال شرق شماها هستین

  • با سلام،

    Watch: exercise care, caution, or restraint about

    Turn: move in a circular direction wholly or partly round an axis or point


    با توجه به معنای دوم این واژه، در این لحظات به دوستان توصیه میکنیم: Watch and Turn (مراقب باش و بچرخ)


    البته قبلا Watch and Lose هم پیشنهاد شده بود که جالب بود.

  • چشم داداش بعد از صحبت هات متوجه شدم و جواب اولین سوالم رو گرفتم امیدوارم بقیه هم متوجه شده باشن که از نظر آقا ایرج گل کسی که اون همر رو ساخته جز پتانسیل ساید حساب نمیشه چون یه ام ام که بهش دادن یادش رفته اول ریپلی بزنه و بعد کپی پیست کنه =O=O


    نه یادش نرفت، بلکه اصلا نمی‌دوست! یعنی بلد نبود اساسا. مهدی عشقی بنده خدا کلی حرص خورد تا یه ام‌ام زدن یادش بده. فارغ از خنده‌دار بودنِ قضیه، جدا این یک معیار برای سنجش هوش هست! کسی که چیز به این سادگی رو باید ده بار بهش گفت، چطور یادش می‌مونه کارگاه چه شکلیه که روشن نگه‌ش داره؟ چطور می‌تونه گندم منفی هندل کنه؟ کار تیمی رو چطور درک می‌کنه؟


    می‌گم اشتباه شده، می‌گی خودم رو زدم به خواب. می‌خوای برم سرور بورکینافاسو یه اکانت به اسم "پسر بد" بسازم تا همه من رو با سامان بد بوی اشتباه بگیرن؟


    دیگه هم بیشتر از کشش نمیدم داداش . شما هم قبل از ما یکی دیگه کلاهت رو برداشته و ما رو بی نصیب گذاشت 8o


    آره برداشت، ولی گذاشت سر خودش! طرف ساده بود فکر کرد از من کلاه برداری کرده، و واقعا هم کلاه من رو برداشت، اما گذاشت سر خودش =))) در نتیجه این اون نبود که از من کلاه‌برداری کرد، این من بودم که سرش کلاه گذاشتم. شما هم بی‌نصیب نمی‌مونی نگران نباش :دی


    8o


    راستی! بذار ببینم، قضیه چیه؟ اگر یادم باشه اولش گفتی دخالتی نمی‌کنم و اینا! شما مگر همون ناصر کلاه‌بردار کبیر، اسطوره‌ی جنوب غرب نیستی؟ یا من اشتباهی دارم کلا سر کلا‌ه‌بردار دیگری می‌ذارم؟ الان شما فازت چیه؟


    نگران منی و داری تلاش می‌کنی من رو از خواب بیدار کنی،

    سنگ حسین واقعی رو به سینه می‌زنی،

    سنگ حسین فیک رو به سینه می‌زنی،

    آتش خوارج شمال شرق رو فوت می‌کنی گُر بگیره؟


    حس می‌کنم کلاه‌مون داره میره توی هم..


    ***


    عزیزان هفت‌تیر کش که یک انشای زیبا و حماسی نوشته‌ شده توسط لولی 7 ساله از تهران رو سیم سکند اومدید کپی پیست کردید رفتید، لطفا تشریف بیارید این سه سوال بنده رو به طور جدی پاسخ بدید ممنون میشم خیلی:


    1. تهمت شما به ما، دوستی ما با امرداد و پیشنه‌ی این دوستی پیش از سرور هست، آیا به برعکس این سناریو هم فکر کردید؟ یعنی به دشمنی شما با امرداد و پیشینه‌ی این دشمنی پیش از سرور؟


    2. یک شب در جلسه‌ای بسیار محترمانه آقای حسین خان از جانب بزرگ جمع شما آقا تورج معرفی شد به عنوان نماینده‌ی شما در تیم لیدری تا اختلافاتی اگر هست حل کنن و ساید به یاری خدا جلو بره و یک دست باشه، و شما هم پذیرفتید، درسته؟ چه شد که ایشون یک شبه اون ام‌‌ام خنده‌دار رو زدن که ما داریم ساید رو مستعمره می‌کنیم و بعد هم اتحاد جدا تشکیل دادید؟


    3. رفتارهای مشکوک شما از زمانی شروع شد که تیم شمال غرب رفتن روی حذف، آیا این بدین معنا نیست که شما با چنین پیش فرض ذهنی اومده بودید سرور که با شمال غرب امرداد رو بزنید؟ و حالا که ورق برگشته قافیه رو تنگ دیدید و همون سناریو که متوجه خودتون هست رو به ما چسباندید؟


    برخی از شماها سن و سالی ازتون گذشته، در جامعه محترم و وزین هستید و تلفنی هم افتخار شنیدن صدای شما رو داشتم، به جای کپی پیست کردن بیانیه‌های مضحک، بیایید این سه سوال رو جواب بدید. اسم نمی‌برم، اما بودن کسانی که تلفنی با آقا مازیار و بنده مخلصم چاکرم کردن و بعد یهو این‌جا شروع کردن نه به دیکتاتور سر دادن :)

    ...

    So won't the real Slim Shady please stand up

    پست 3 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط Slim Shady ().

  • اشکان جان ما احتیاجی نداریم به یاد گرفتن رید مولتی چه تو زندگی واقعی و چه تو دنیا مجازی همیشه دستمون رو زانوهای خودمون بوده و بلند شدیم . اگر بعد از 8 روز تازه الان اومدم تو فروم در مورد مولتی رید دادنت پیام گذاشتم چون سعید جان اومد تهمت الکی زد منم مجبور شدم بگم وگرنه هر کس یه جور بازی میکنی یکی میاد وقت میزاره و بازی میکنه از بازیش لذت میبره و یکی هم برای خودش مولتی رید میده که آخر سر بگه من اینقدر همر کشیدم .

    آقا رضا سورنا عزیز تو جلسه لیدری گفت من هر کس رو خواست جانشین میکنم رو اکانت ام ان ام که بیاد ببینه داره چیو رید میده آیا شما هم حاضر هستین اینکار رو بکنین با اکانت های تاپ 10 غارتتون ؟ من برای اثبات حرف آقا رضا روز میتینگ اکانتم رو سپردم دست سعید جان که کامل ببینه ، فکر کنم همتون هم شاهد بودین که سعید با صدای بلند گفت واقعا فقط ناتار میزنه و واحه و از همه انتظار داشتم این تهمت رو بهم بزنه جز سعید که رو اکانت بوده و دیده واقعا سعید جان یه بازی و بردن توش اینقدر ارزش داره که روی تمام اخلاقیات پا بذاری ؟ امیدوارم بعد از پایان سرور و باختت در سرور روت بشه تو چشمام نگاه کنی و از خجالت سرت رو پایین نندازی .

    معنی اسم اکانت اشکان رو براتون میذارم که نرین تو گوگل ترانسلیت دنبالش بگردین

    واچ : برین تو نقشه و اطراف اکانت منو ببینین

    اند لرن : و یاد بگیرین برای غارت احتیاج به میدون تمرین نیست که بره از دور منابع بیاره میتونین منابع رو بیارین تو ده های نزدیک .

    سامان ایمپریال کجایی که باز هم شما یکم انصاف داشتین و یک و نیم برابر کسی که سالم رید میداد رید میدادی نه الان که رفتی دارن 3 برابر رید میدن 8o

    پ . ن : اشکان جان من خیلی دوست دارم

    پ . ن : همشهری های عزیز شنبه دارم برمیگردم شیراز یه برنامه دیگه بچینین برای میتینگ دوم

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .


  • بنده تو متنی که گذاشتم بی احترامی نه به شما و نه به هیچ احدی نکردم جناب مازیار خان


    و در اینکه خودم به شخصه نه فقط در اینجا بلکه در طول زندگیم هر لحظه در حال آموزش دیدن و البته آموزش دادن هستم شکی ندارم

    خیلی هم خوشحال میشم از اینکه بزرگواری باشه و من ازش چیز یاد بگیرم

    بنده قصد کوچیک کردن شمارو که نداشتم بلکه نیتم نشان دادن بزرگمنشی شما بود

    البته از سن و سال من هم تقریبا گذشته تجربه کردن رو و ترجیح میدم مساعل رو تحلیل کنم و وقتی به نتیجه قطعی برسم تصمیم بگیرم و در چنین شرایطی

    صبر کردن رو جایز نمیدونم

    بزرگوار توهینی به شما شد از طرف یکی از پلیرها که بابتش همه ی ما معذرت خواهی کردیم

    اینجا هم به نیابت از اون پلیر مجدد معذرت میخوام از شما اما زمان این توهین رو فراموش نکنیم بزرگوار و به قولی پیرهن عثمانش نکنیم

    و وا اسفا راه بندازیم و هر دم با اشاره به اون بخوایم اذهان رو تشویش کنیم


    بزرگوار اجازه نمیدم من و بقیه دوستانی که این متن رو میخونن رو تحمیق کنید


    بهتره مجدد تکرار کنیم ماوقع رو و تاریخ نزدیک خودمون رو جور دیگه نشون ندیم یا به نوعی تحریف نکنیم


    بزرگوار همه مخالفتها بود و کاری ندارم تصمیم متا با کی گرفته شد و بعد تغییر کرد و ....

    بعد از همه این اتفاقها ما تصمیم گرفتیم بدون دردسر از اتحاد خارج شیم تا شاید بعد چند روزی فرجی بشه ئو توافقی حاصل بشه

    اما شما دقیقا همر خوابونده بودید که مارو بزنید


    و اشتباهتونم این بود که اکنت 250 گرم رو که اون شب اصلا نبود رو با چک کردن چراغش از اتحاد خودتون بزنید

    حتی اخراجش نکردید یا صبر نکردید صبح بیاد بره از اتحاد بیرون یا اصلا شاید تغییر موضع میداد و میموند با شما

    عزیز من شما همر رو اکنت ساید که نه رو اکنت اتحاد خودتون بلند کردید


    خوب بقیه پلیرهای بی طرف چجوری الان به شما اعتماد کنن


    من دویست بار شما رو بزرگ هممون خطاب کردم و انتظار بزرگی هم ازتون دارم

    ضمنا شما میفرمایید صبر میکردیم ببینیم چی میشه

    شما چرا تو زدن ما صبر نکردید ما که بی دردسر و با خداحافظی و مودبانه از اتحاد خارج شدیم

    بعد از زدن اکنت اتحاد خودتون که دوست ما بود دعوای لفظی و بی ادبی اتفاق افتاد که ما بارها بابتش معذرت خواهی کردیم


    اما بچه های شما هم به ما کم بی ادبی نکردن که موجوده مدارک هر دو مورد . دی



    الانم به عنوان بزرگتری که اشتباهاتی داشته انتظار بزگمنشی ازتون داریم

    مهم هم نیست بازی رو ادامه بدیم یا نه

    اما اینکه همه ی مارو تحمیق کردید و باعث بروز این اتفاقات شدید در وحله اول و پیرو شما ما هم شدیم


    و بعد از 100 و 200 بار معذرت خواهی بچه های ما بابت بی ادبی یک نفر

    حالا ما انتظار داریم یه معذرت خواهی بابت تحمیق کردن کل ساید از شما بشنویم


    انتظار زیادی نیست بزرگوار

    حداقل الان که همه چیز مشخص شده

    نمیخوام به موارد دیگه اشاره کنم و بحث طولانی تر بشه


    یا علی


    جهت یادآوری

  • پ.ن : اشکان جان راز موفقیتت با میدون تمرین سطح 8 چیه رنک یک غارتی


    راز گفتنی نیست ناصر جان ، یافتنی هست چراکه رازی که گفت بشه دیگه راز نیست !

    واقعا راز بزرگی رو تو سینه داری عزیزم.خواهش میکنم به ما هم این راز رو بگو!

    من شاید یه لیدرخوب یا یه سیاستمدار خوب تو بازی نباشم ولی قطعا یه پلیر خوبم!همچین حرفی مث این میمونه که یه ماشین مسابقه بدون چرخ نفر اول بشه!البته میشه که بشه ها ولی با شرایط زیر:

    1. بقیه ماشین ها هم بدون چرخ باشن

    2.طرف با خودش مسابقه بزاره و رقیبی نباشه

    3.مسیر رو جوری دور بزنی که بقیه با چرخم بهت نرسن

  • داری کلاه سر من میذاری :D:D:D:D:D:D

    بذار ایشاا... موفق باشی داداش .

    اولش خواستم از خواب بیدارت کنم ولی دیدم نه بابا خودت رو زدی به خواب و هی زیر چشمی اطرافت رو نگاه میکنی .


    میگی بازیکنی که خیلی تلاش کردین بهش ام ام زدن یاد بدین راه کارگاه بلد نیست که شارژ کنه یا نمیتونه گندم منفی تحمل کنه تحلیلتون از بازیکن هاتون اینطوری هست و طبق این چیزها به سایدتون برنامه دادین و پلن دادین ؟

    خب من یه شات از همر حسینی که شما ادعا کردین طبق آنالیزتون راه کارگاه رو بلد نیست و گندم منفی رو نمیتونه تحمل کنه گذاشتم .

    حالا شما هم یه شات از همرت بذار که ما هم یاد بگیریم گندم منفی از نظر شما چقدره .

    کلاهت رو بچسب که یهو میبینی دل قافل وسط کلاه گذاشتن داره باد سرد میخوره به کله ات و یهو میفهمی کلاهت رو برداشتن و رفتن و کسی نیست بخوای کلاه بذاری سرش 8o

    راستی اگه شماره اون حسین تی ان تی اسپیدباز رو نداری تا بهت بدم و ازش بپرسی که بهت بگه تا حالا تو نرمال بازی نکرده چه برسه بخواد همر بکشه تو سرور نرمال .

    یا خواستی بگو شماره ام رو بهت بدم زنگ بزنی و برات با دلیل و منطق کافی و تماس 3 نفره با حسین تی ان تی اسپیدباز بهت ثابت کنم اشتباه کردی ولی بعدش اینقدر مرد هستی که بیای تو فروم و اعتراف کنی که آنالیز من اشتباه بوده و این حسینی که من اومدم تو فروم بهش گفتم نمیدونه گندم منفی چیه همری کشیده که من تو خواب هم نمیدیدم همچین چیزی باشه ؟ :/

    از اتاق فرمان خبر رسید یه کلاه داره میره تو هوا سریع سفت بچسبش که برش ندارن 8o

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .