Posts by Slim Shady

    سلام به همه عزیزان


    پیش از هر چیز یک تشکر حسابی از تیم پلنری و بچه‌های گُل متای شرق، به خصوصی محمد علی وگنس عزیز و زحمات بی‌دریغ‌ش ❤️

    همیشه حق با اکثریت هست نه اقلیت


    شمال شرق 141 عضو تو اتحاد هاش داره

    18 عضو جزو لویال هستن 12%

    123 عضو جزو مجموعه اریانا 88%


    لایک فراوان! و می‌دونی بهنام نکته چیه؟ مسئله فقط "کمیت" نیست بلکه "کیفیت" هم هست. اگر این اقلیت 12 درصدی که جدا شدن آبرومند و با اخلاق بودن، سیستماتیک و قوی بودن، مستقل و با دادخواهی و حرف حساب بودن، باز یه چیزی..


    zc9b_wall_scout.jpg


    وقتی دیدم 4 کی اسکات نازنین رومن نتونسته گزارش بگیره، برای اکانت اشکان پسر پیامی فرستادم که بخشی از اون رو این‌جا کپی می‌کنم تا دوستان هم ببینن:


    "سلام اشکان جان روزت بخیر


    وقتی فیک می‌ذاری کلاهخود قهرمان رو عوض نکن چون مشخص میشه فیک هست!


    بابت 4 کِی اسکاتی هم که به هدر دادی متاسفم.


    متاسفانه شما و برخی دوستان یک تنه به قاضی رفتید و نخواستید حقایق رو بشنوید. برخی سوتفاهمات هم به وجود اومد که می‌شد به سعه صدر و صبر حل‌ش کرد.


    ازت یه سوال دارم: آیا از این بازی الان لذت می‌بری؟ چیزی که من می‌بینم فقط یک تنش و لج‌بازی فرسایشی و جنگ اعصاب هست.."


    مسئله ی جدید که توی کارنامه ی دراز و تاسف بار عزیزان باید اضافه کنیم کاتا کردن ناتار هست
    گزارشات زیاده، نمونه میزارم فقط


    sen6_b5522645-f8b4-47b4-b8c6-d01f5bf76b21.jpg


    واقعا متاسفم.. یک مدت یکی از عزیزان لویال که حتی حوصله ندارم پست‌ش رو پیدا کنم چیزی گفت تقریبا به این مضمون: "ما اصلا کرم سیب، ما بد، ما ساید به هم ریز، ما فلان.. ولی ناتارها رو کاتا نکنید بذارید برای ما همین ناتارها دست کم بمونه گندم‌خور دف دوستان‌مون! رو چطور تامین کنیم با این وضع"


    در حالی که واضح بوده و هست که آدم نمیاد ناتارهای ساید خودش رو کاتا کنه =))) مگر برای اون ساید نباشه و قصدش خراب کردن بازیِ اکثریت ساید باشه :)


    بچه‌ها تعدادی ناتار رو در مختصات مشکوک چیف کردن و با بررسی موج‌هایی که نشست، مُچ عزیزان رو گرفتن که دارن انبار و منابع ناتارها رو می‌زنن! این گزارش فقط یک نمونه از این لینک‌هاست.. متاسفم برای شما


    دوست عزیزی که اسم اکانتت Nabat هست. واقعا از اسم دهکده ات لذت بردم (دوباره میسازمت) آفرین.


    لایک خیلی فراوان! ما بلد هستیم اگر چیز قشنگی می‌بینیم، محترم بشماریم.. ای‌کاش با حریفی با اخلاق و سالم روبرو بودیم..


    ***


    پ.ن:


    خوش بود تا محک تجربه اید به میان

    تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد


    ...

    به قول تیرداد درود بر ساکنین سرور


    به نوبه خودم فوت پدر گرامیِ دوست و هم‌بازی قدیمی و استاد خودم دکتر سینا صادقی رو تسلیت می‌گم. انشالله که دیگر غم نمی‌بینن.


    علی جمعه شب میاد فروم :)))


    برای شما خیلی متاسفم معلم عزیز! خیلی..


    ***


    امیدوارم بلا و بیماری از جان همه‌ دور باشه، اما همون طور که امیر عزیز گفت، اگر اکانت بخصوصی مشکلی داره، تیم لیدری می‌تونه با مدیریت موضوع رو هندل کنه و از آپشن "تعطیلات" استفاده کنه :) الان بنده دوازده روز هست که به خاطر ابتلا به کرونا در قرنطینه هستم، اما صدتا فیک هم صبح و شب روی من میاد :)


    امیدوارم عزیزان برای دیپلماسی، راه درست و صحیح رو انتخاب کنن.. انشالله.


    پ.ن: بنده از طرف ساید هر گونه توهین، بی‌حرمتی و زشتی رو تقبیح می‌کنم، و اگر کسی از ما احیانا از خطوط قرمز عبور کنه صحبت‌ش رو در فروم به عنوان عضوی از تیم لیدری شرق انکار خواهیم کرد.


    اما امیدوارم سیزیف عزیز شما هم به جای تهدید به تکرار زشتی و ابتذال تلاش کنه در فروم رقیب قابلی باشه و اگر هم خواست آتش این جا به پا کنه، یه آتش حسابی و مردونه باشه که بتونه یه کم بسوزونه تا ما هم استقابل کنیم! و نه این که فقط مایه‌ی آبروریزی ساید خودش بشه..

    حکایت تناقض‌ها و "آن‌چه برای خود نمی‌پسندی برای دیگران هم مپسند"


    پ.ن۶: بچه های لویال همه تون عشق.


    و:


    برادر من شما وقتی وارد یک گروه یا تیم یا هر مجموعه ای میشین باید به قوانین و قواعد آن گروه احترام بگذارید و یاد بگیرید چگونه با افراد گروه ارتباط درست برقرار کنید. این کمک می کنه بتونید با همه دوست باشید و مشکلات رو به راحتی حل کنید. در هر مجموعه هم افرادی در راس هرم قرار می گیرند که گروه را به هدف نهایی برسانند. شما وقتی مشکلی در این جریان دیدید باید بیایید و با راس هرم صحبت کنید نه اینکه با تهدید و تمرد و اعلامیه سعی در برهم زدن آن مجموعه کنید. و در نهایت هم با توهین و هتاکی وضع رو غیرقابل بازگشت کنید. شما می توانید با نقد و تبادل نظر دوستانه کمک کنید مدیریت بهتر انجام بشود و چه بسا مدیریت به این نتیجه برسد که شما را در راس هرم قرار بدهد. اما در صورتی که این عضو مخالف شروع به تهدید و ارعاب و تمرد کند بیم آن می رود که مجموعه دچار آسیب جدی شود و تا یک زمانی که زیاد هم نیست به شما فرصت داده میشه که از رفتارهای اینچنینی دوری کنید و در صورت ادامه این تفرقه افکنی قطعا مجموعه تصمیم به حذف شما از گروه می کنه. لیدر هر مجموعه مسول آسیب هایی هست که به مجموعه وارد میشه و نمیتونه کل مجموعه را فدای فقط یک عضو کند.


    بدون شرح..


    پ.ن: مدیر جان این اسپم نیستا! خیلی گویاست برای همین هم دیگه محتوای اضافه‌ای لازم نداره..

    تبریک به پلن زیبای دوستان شرقی و لینک‌های جذاب ❤️ خسته نباشید حسابی


    پ.ن: ناصر جان داشتنِ این همه اکانت چراغ قرمز و خاکستری توی شاخه‌ها خوب نیست! معمولا کیک و فارم می‌شن نمی‌مونن توی اتحاد.


    پ.ن 2: آقا رضا سورنا شما رو تحسین می‌کنم بابت حضور ذهن بالا در حفظ کردن تمام طعنه‌ها و کلمات تاریخ فروم این سرور! دقت و تمرکز زیادی می‌خواد که اگر روی ساید و انسجام تیم‌های مسترز قرار بگیره فیدبک بهتری می‌ده قطعا. ما هر بی‌حرمتی و زشتی رو محکوم کردیم و می‌کنیم. اگر هم دوستان خیلی علاقه داشتن که این عقده (گره) رو به نوعی خالی کنن، ای‌کاش اندازه حفظ می‌کردن در جواب متقابل دادن.


    زشتی‌های دف‌کورد عزیز (دیابلو جان نه! اون یکی عزیز) و همین طور لانچر سبز شما رو فراموش نمی‌کنیم. صحه گذاشتن شخص شما بر این امر نیز بسیار قابل تامل هست..


    پ.ن 3: پوشاندن اختلافات داخلی و ظاهرنمایی، دست بردن در سیاست دیگر سایدها و حمایت از اقلیت بی‌منطق و سواستفاده برای به هم ریختن ساید، بهانه‌جویی مثل رنگ چراغ اکانت یا برداشتن حذف اکانت به شرط عذرخواهی در فروم! این‌ها تصاویر قشنگی از تیم لیدری نیستن. دوست داریم رقیبی یک‌پارچه و قوی و درست ببینیم.


    پ.ن 4: "عشق است لویال" و تاکید مجدد بر حمایت از مهُره سوخته (سوزانده شده) ساید هم از دیگر نکات قابل تامل هست در آینده سرور. بهرحال صلاح ساید خویش لیدران دانند :) دگر خود دانید..

    پیش از هر چیز یک تشکر حسابی از محمدعلی وگنس عزیز، تیم پلنری و دوستان با همرهای زیباشون. جواب بی‌اخلاقی و تنش زایی و شورش رو داخل بازی دادیم و می‌دیم و خواهیم داد.


    و اما..


    درود به پلیرهای غیور جنوب غرب که اینجوری ترس رو به دل دشمنان انداختن که دارن به همه چیز چنگ میزنن شاید فرجی بشه براشون ولی قافل از اینکه در باتلاقی افتادن و این دست و پا زدن ها فقط باعث بیشتر فرو رفتنشون هست


    امیدوارم این تصویرسازی دراماتیک، بیشتر نمایی از حال و همچنین آینده‌ی نزدیک ساید خودتون نباشه ناصر خان :)


    ما شورشی، خوارج، کرم سیب، برده، نوب، بچه، امرداد ستیز، مهره ی غرب،


    و متحد رسمی و علنی مسترز..


    ببخشید که ما نتونستیم پلیرهای خوب شمال شرقو قانع کنیم که این متا به نفع شمال شرق و بالانس سروره ، ببخشید که ما به خاطر متا پتانسیل ساید اندگیمی خودمونو خراب کردیم ، ببخشید که ما اکانت حسامو قبل اینکه از اتحاد بیاد بیرون زدیم ، ببخشید که ما به شما گفتیم دنبال بالانس سرور هستیم و رفتیم با جنوب شرق متا کردیم و به شما گفتیم بی سیاست ، ببخشید که ما تبرو انتخاب کردیم و معترض شدیم چرا خودتونم تبر انتخاب کردید...

    و..

    به جای زدن همر مخالفینتون ۲۴ساعت صبر می کردید و دوباره که اوضاع آروم می شد صحبت می کردین. شروع کردین زدن همرهای رفقاتون داخل اتحاد؛ بعد ما جنگ داخلی راه انداختیم؟ عجب! عجب! و دقیقا به همین دلیل بازی ما کثیف هست؟ مازیار جان یه صحبتی با دوستمون بکنید.

    شورای لیدری جنوب غرب همیشه سیاست های مشخصی داشته و در یک راستا بوده و همین باعث شده این حجم از همدلی و رفاقت ایجاد بشه. می فهمم که دیدن این ساید منسجم و اون ساید منهدم آزاردهنده هست ولی خب واقعیت رو بپذیرید.


    آقا یوسف و آقا رضای عزیز، به جای دخالت در سیاست‌های دیگر سایدها، دست بردن در اختلاف داخلی و حمایت علنی از عده‌ای معلوم‌الحال، کمی بیشتر مراقب سیاست‌های درون سایدی خودتون باشید! گندم‌زارهای زیبا در تمام واحه‌های ساید سبز میشن فقط مختص شمال شرق نیست :) ممنون


    ***


    من که یک پاپ باز دف‌ساز نوب بی‌ادعا هستم، اما وسط همرهای زیبای بچه‌ها لنگه دمپایی کپم رو پرت کردم که دیوار شه تولیدات کپ بره بالا بشینم دفم رو بسازم! بعد صبح باید با این صحنه مواجه بشم:



    این بود حمایت مردانه‌ی و حماسی شما از لویال؟ این بود "تا ما هستیم لویال هست و تا لویال هست ما هستیم"؟ این بود "واندر به اسم لویال می‌زنیم"؟ نمی‌شد یه کم دف بیشتر بدید؟ این طوری از متای خودتون حمایت می‌کنید؟ چطور اجازه می‌دید همر دیفالت بالای 70 کی گرزی و آس لویال این طوری مُفت بپره؟


    پ.ن: آقا مازیار بزرگوار ما مخلصیم و اجازه‌ی ما هم دست شماست :saint:

    ایرج عزیز

    من آخرین پستی هست که ریپلایت میکنم راجع به این بحثی که ایجاد شده


    بسیار عالی! ممنون


    فقط این نکته رو عرض کنم که قضاوت‌های شما در مورد شخصیت واقعی بنده، شخصیت مجازی بنده، و همین طور سابقه‌ام صحیح نیست و البته اهمیتی هم نداره شما مجاز هستید هر طور دوست دارید قضاوت کنید، اما جسارتا به عینک بنده‌ی حقیر اصلا دست نزنید.



    سلام آقا محسن عزیز. سوتفاهمی به وجود اومده که من با برجسته کردن تنها یک واژه حل‌ش می‌کنم دیگه نیاز به زحمت و تلفن و پیگیری و اینا نیست.


    - برخی از این عزیزان که با کینه‌ی از امرداد صبح‌ها از خواب پا می‌شدن، پشت‌شون اول به شمال غرب گرم بود ...


    آیا بنده چنین ادعایی کردم که لزوما تمامی اعضای لویال چنین هستند؟ خیر!


    در مورد صحبت در رابطه با متا هم مستنداتی هست که خلاف ادعای شما رو نشون میده، اما با توجه به این که متاسفانه شما دیگر در سرور نیستید (و همون‌طور که برای نگه داشتن آیدین تلاش کردیم و نشد، برای نگه داشتنِ شما هم یوسف جان گروه تلگرامی زدن و نمایندگان هر سه ساید رو ادد کردن و همه تلاش کردیم که شما بمونید و نشد) دوست ندارم پای شما وسط بیاد یا بحثی پشت سر شما زده بشه یا کش پیدا کنه که باعث ناراحتی بشه. انشالله که سوتفاهم بوده باشه.


    - ارادت‌مند

    ایرج

    شما از روز اولی میدونستی؟ نوستراداموس هستی شیطون؟


    از روز اول نه! اما از روزای اول آره. نیازی به پیشگو بودن هم نیست :) یه کم شناخت از پلیرها، صحبت‌هاشون در تیم اسپیک و گروه، عکس العمل‌هاشون هنگامی که صحبتی از ساید‌های دیگه به میان میاد و .. کافی هست تا آدم (با هوش کافی) بفهمه که عده‌ای از ابتدا اومده بودن این سرور ان ای رجیستر کردن که امرداد رو بزنن! نه همه، عده‌ای..


    جمله‌ی "من اصلا اومده بودم امرداد رو بزنم" رو خودم شخصا چند بار از زبان برخی عزیزان شنیده باشم خوبه؟ نوستراداموس بودن می‌خواد این؟ :دی


    خب چرا نمیگی ما هم از روز اول اومدیم مسئولیت رو بر عهده بگیریم ؛این بود همجوره ساید مستعمره امرداد کنیم و با برنامه و هدف قدم در ساید ان ای گذاشتیم


    متای دوستانه و رفاقتانه شما از روز 25 بازی صورت گرفته بود و کلا از همون اولاشم همین برنامه داشتید


    بذار برات یک قصه‌ی تکراری ولی شیرین تعریف کنم یک بار دیگر برای همیشه (با توالی زمانی و البته مختصر).

    خوب این قصه رو گوش کن چون قصه‌ی قشنگی هست و البته عین واقعیت:


    - من و آیدین دوتایی گفتیم آقا بریم شمال شرق ثبت نام کنیم دوتا اکانت بیاریم بالا حال کنیم کی به کیه! می‌خندیم صفا می‌کنیم دل‌مون هم برای تراوین تنگ شده، اما خواستیم هویت ما مشخص نشه، و خیلی فان دوتایی سیتر اکانت هم بودیم و صفا کردیم و خلاصه دوران خوبی بود. یه اتحاد دو نفره هم زدیم به اسم نئون، همین طوری دور همی..


    - سر گفتن کپ، با عزیزی آشنا شدیم به نام میلاد 200‌تی که مسئول 15 کراپی‌ها بود، وگرنه قبلش اصلا نمی‌دونستیم تیم آریانا کیا هستن چی هست کی به کیه اصلا =)))


    - توی فروم نقشه کشیدیم که اکانت Slim Shady فروم (که من رجیستر کردم) رو با آیدین اشتباه بگیرن، که کاملا نقشه موفقت آمیز بود =))) اما خب، هویت‌ ما لو رفت! این شد که میلاد عزیز به ما پیام داد گفت می‌خوایم از حضور شما در تیم استفاده کنیم، ما هم گفتیم چشم!


    - رفتیم قاطی آریانایی‌ها شدیم و با هم آشنا شدیم و از زیر چادر درآمدیم که دیدیم به به! مهدی عشقی رفیق گُل، هم‌بازی عزیز و دوستِ بیرون بازی هم که این‌جاست که!


    - بعد آیدین از مازیار دعوت کرد بیاد برای کمک، و خلاصه یک شورا تشکیل دادیم با کمک دوستان، و آیدین شد لیدر کل.


    - بعد آیدین به یک سری مشکلاتی خورد، و بنده و مهدی و آقا مازیار تمام تلاش‌مون رو کردیم که نگه‌ش داریم. اما خیلی اتفاقا افتاد که خب نمیشه گفت.. اما در نهایت آیدین هم با بچه‌ها بد تا کرد هم هم با ما سه نفر (رجوع شود به پست مدت‌ها پیش مهدی وُلفیش) و خداحافظی کرد و اکانت‌ش رو هم به من سپرد و رفت.


    - بعد دیدیم خب ساید لیدر کل نداره! چه کار کنیم؟ دوباره رای گیری کردیم. نوری عزیز هم در اون جلسه شرکت داشت و آرا رو می‌شمرد. با رای گیری (که حسین تی‌ان‌تی و نوری و ... دوستان خلاصه شرکت داشتن) شورا با دموکراسی شکل گرفت!


    خلاصه سرت رو درد نیارم گُلم.. قصه این بود عزیزم. وقتی من و آیدین اومدیم اصلا نمی‌دونستیم کی به کیه =))) اومدیم صفا کنیم. اما قصه به این‌جایی رسید که می‌بینی..


    حالا دوست عزیز تازه وارد در فروم که نمی‌شناسمت متاسفانه، لطف کن بگو سناریوی "شما اصلا از اول اومده بودید با امرداد ببندید و با برنامه و هدف از اول قصدتون این بود که از روز اول پا به ان ای گذاشتید" از کجا میاد؟ =)))) من که نمی‌فهمم..


    حقیقت رو (که البته بارها گفته شده ولی گوش شنوا نیست) شنیدی! دروغ چرا؟ خودت فکر کن برادر من، تمام قصه‌ای که تعریف کردم (دقیق با ترتیب زمانی) در نظر بگیر، ببین از کجاش سناریویی که مطرح می‌کنید در میاد؟


    اقا این امرداد چیزی به حسابتون می ریزه؟


    نه


    ***

    پارتیزان جان می‌دونی مشکل چیه؟ کش دادن صحبت‌هایی که مدت‌ها پیش انجام شد و تموم شد! ما شما رو آوردیم توی گروه حرف‌هات رو بزنی و پاسخ‌ها رو هم بشنوی، بعد هم تشریف بردی. اینه که می‌گم برای اظهار نظر دیر هست، چون شما صرفا خواننده فروم یا پلیر ساید نیستی بلکه کسی هستی که تمام صحبت‌هایی که قبلا شده و تموم شده رو دوباره داری باز می‌کنی! من بهش می‌گم اسپم.


    - بله من با شما تماس گرفتم چون دوست داشتم شما و تیم شما رو نگه دارم! اما خب نشد، شما بعد از 54 دقیقه صحبت گفتی "ایرج من یک دنده هستم و تا صبح هم حرف بزنی قانع نمی‌شم" بابت وقتی هم که گذاشتم ناراحت نیستم که عذرخواهی کنی! اشکال نداره. دلسوز بودم برای شما اما خب، این دلسوزی ثابت شد که اشتباه بوده.


    - همین آقا مازیاری که ازش مایه می‌ذاری، عزیزم تمام ویس‌های شما در گروه که ما هم در بحث شرکت کردیم، و دیالوگ میان شما و ایشون شنیده شده و هنوز موجود هست! عذرمی‌خوام رُک می‌گم، اما ما شما رو آوردیم توی گروه که صحبت‌های آخرت رو بکنی و بعد هم همگی به شما گفتیم آقا خودت و تیمت برید به سلامت!


    - یه ویس جالب هم از شما فورارد شد در گروه (یواشکی :دی که خودت هم شنیدی‌ش البته) که اصلا مشکل شما این بود که چرا آیدین رفت مازیار اومد! الان از مازیار مایه می‌ذاری؟ می‌گم مشکل اینه شما یک روی خودت رو قبلا نشون دادی و الان این نمایش در فروم حنای بی‌رنگی‌ست.


    - وعده متا و صحبت در این مورد از زبان یکی از سه لیدر اصلی آکسفورد شنیده شده :) پس این بحث رو هم کشش نده ممنون.


    - اصلا نیازی نیست بنده رو به لیدر کل ارجاع بدی! چون ما دو نفر مرتب در ارتباط هستیم و در جریان امور، و لطفا سعی نکن اختلاف بندازی یا برای افراد سطوحی تعیین کنی چه کسی در چه حد‌ی‌ست. مرسی :دی


    - بعد از کل کل با لویال، احتمالا خسته کننده‌ترین و بی‌مزه‌ترین بخش فروم باید جواب دادن به پست‌های شما باشه مانی (‌پژمان) جان، منتها خب شما ریپلای کردی گفتم توضیح بدم خدمتت، اما حقیقتا حوصله بحث با کسی که قبلا همه‌ی این حرف‌ها رو زدیم رو ندارم. واقعا ندارم.. حق شما همون لحن تندی بود که محمد علی وگنس وقت گذاشت جوابت رو داد در گروه، نه من که با احترام باهات صحبت کردم..


    در نتیجه هرگز بحث با شما رو ادامه نمی‌دم، و فکر می‌کنم رسیدگی به ساید و در کنارش هم سر به سر حاج حسین گذاشتن ارزش بیشتری داشته باشه.. به سلامت

    عزیز جان پروژه و ربط دادن هر معترض یا خوارج و شورشی ! به دشمن خارجی رو ما در دنیای واقعی در یک کشوری خیلی هامون دیدیم سیاست نخ نما شده ای هست

    حالا به جنوب غرب که نمیتونید ربط بدید چون اولا واقعا ربطی نداشتند خود مازیار هم با صداقتش علنا اعلام کرد ! به جنوب شرق هم که نمیشه ربط داد چون ساید متا هست و اینها هم معترض شدند که چرا بدون اطلاع از نظر شورای لیدری 12 نفره سابق که 4 نفر از همین لویال توش بودند دف دادید به جنوب شرق و ....

    این وسط میمونه شمال غرب ! و دوستانی که حذف کردند عزیز جان اینا اگه اومده بودند با شمال غرب باشند و امرداد رو بزنند ! تو جلسه ای که با شمال غرب گذاشتید شمال غربیا میگفتند خوب اینا که با مان با شمال شرق متا بشیم بریم دو به یک جنوب شرق رو بزنیم ! سوال هم پرسیدید از دوستان شمال غربی بهتون گفتند ما صحبتی از اول سرور برای متای شمالی نکردیم ! ( نقل به صحبت های خود آقا مازیار)

    من فکر میکنم این لویالی ها یا واسطه به رژیم اشغالگر قدس هستند یا ناتار !


    پارتیزان جان، این همه تلفنی حرف زدیم و بعدش هم اومدی توی گروه واتس اپ حرف‌هات رو زدی و جواب‌ش رو هم شنیدی و رفتی :) الان چی می‌خوای دقیقا؟ هرچند ایرادی نداره این‌جا فروم هست شما هم خواستی ریپلای کن. بنده هم منهای چندتا مغلطه و تشبیه سیاسی و فلان و ... که اسپم هست و واقعا ارزش برقراری دیالوگ نداره، در جوابت چند نکته بگم:


    - در شورای لیدری اگر کسی با کسی اختلاف نظر داره مطرح می‌کنه و حل می‌شه، اما وقتی یکی میاد توی گروه واتس اپی شورای ارشد و بعد یهو یه شبه ام‌ام می‌زنه میگه ای وای شمال شرق مستعمره شده و بعد اتحاد جدا تشکیل میده میشه خوارج و شورشی و دشمن و ...


    - یک سری سطوح لیدری تعریف شده عزیزم که شما هم حتما بلدی، اون هم این که دف دادن به جنوب شرق تصمیم شورای 4 نفره‌ی ارشد بوده و قرار نیست برای هر کاری به لیدر و کولیدر شاخه آدم جواب پس بده دم به دقیقه.


    - صحبت متای شمالی، خیلی زیرزیرکی و قبل از اومدن من و آیدین و مازیار و .. انجام شده بود. دوستانِ شمال غرب در جلسه با ما انکارش کردن، اما بعدا از منابع موثقی که یکی‌شون همین الان خودش برخی پست‌های لویال رو لایک می‌کنه این حرف رو با جدیت و تاکید شنیدیم.


    من و شما تمام حرف‌هامون رو زدیم و بعد هم که با دیگر بچه‌ها تمام حرف‌هات رو زدی و شنیدی.. الان دیگه برای دخالت و اظهار نظر یه کم دیر هست پارتیزان جان..


    پ.ن: سعی نکن بین صحبت‌های بنده و آقا مازیار تناقض پیدا کنی! توضیح این تناقضات ظاهری که می‌بینی یه کم سخت هست برادر من. ما سر به سر آقا رضا سورا می‌ذاریم که صادق هست و حتما خبر نداشته دف جنوب غرب رفته برای خوارج، اما ایشون خودش میاد می‌گه ما اصلا واندر می‌زنیم اسمش رو می‌ذاریم لویال =)) تناقض واقعی این‌جاست..

    یوسف عزیز ممنون بابت توضیحات بسیار زیبای شما


    من چند تا "فَکت" و چند نکته کوچک بگم و برم :دی


    - ما از ابتدا و زمانی که مسئولیت ساید رو به عهده گرفتیم، خیلی خوب می‌دونستیم که عده‌ای در ساید خودمون رجیستر کردن فقط به قصد زدن امرداد! و زمانی که تصمیم گرفتیم متا با جنوب شرق رو نهایی کنیم، خوب می‌دونستیم که با این عزیزان کمی دردسر خواهیم داشت. آیا به دردسرش می‌ارزید؟ بله صد در صد :) تصمیم شورای لیدری و اکثریت دوستانی که در رای گیری شرکت کردن امرداد بود.


    - برخی از این عزیزان که با کینه‌ی از امرداد صبح‌ها از خواب پا می‌شدن، پشت‌شون اول به شمال غرب گرم بود! و حتی سر خود و همچنین قبل از آمدن بنده و آیدین و بعد آقا مازیار و محمدعلی وگنس، زیرمیزی صحبت‌هایی با شمال غرب رد و دل شده بود برای متا علیه امرداد که بعدا به گوش ما رسید، و وقتی دیدن شمال غرب حذف کرد و نقشه‌شون نقش بر آب شد، متوسل به شما شدن و شما هم که قافیه رو تنگ دیدید ناگزیر از این موقعیت سواستفاده کردید که البته عاقبت‌ خوشی نخواهد داشت..


    - نقد سیاست‌های شما و زشتیِ دامن زدن به اختلاف داخلی به اسم متای رسمی با لویال رو، خطاب به آقا رضا سورنا (وقتی ایشون به خودش حق داد برخورد ما با خوارج رو نقد کنه و به سومدیریت تعبیر کنه و نصیحت‌مون کنه) عرض کردم با جزییات و شما هم حتما خوندی! دیگه این‌جا تکرار نمی‌کنم دوباره..


    - لویال اصلا در حد و اندازه‌ای نیست که نقطه مهم ماجرا باشه! این سرور دقیقا دو نقطه عطف داشت که معادلات رو خواه ناخواه رقم زد و همچنین نقشه‌ی عده‌ای که نه برای ساید خودشون بلکه به خاطر نفرت از امرداد و تصمیم به زدنش اومده بودن رو نقش بر آب کرد: 1. حذف شمال غرب 2. دادن دف توسط ما به جنوب شرق و آگاه شدن تمامی شماها عزیزانِ دل از این اتفاق


    پ.ن : چیزی که عوض داره گله نداره ...


    شما حس می‌کنی مورد سیاست بازی و ناصادقی قرار گرفتی و خواستی جبران کنی یوسف جان؟ اوکی، اما یه سوالی ازت دارم:


    اگر خاطرت باشه شما یه گروه تشکیل دادی و بنده رو از طرف شمال شرق و البته دو عزیز دیگر از دو ساید دیگر رو هم دعوت کردی که در مورد بالانس سرور و جلوگیری از حذف شمال غرب صحبت کنیم. توی گروه (که پر از گیف و استیکر بامزه‌ست آخرش :دی) چطوری متوجه شدی ما به جنوب شرق دف دادیم؟ :) پس نیازی نبود به شما خبر بدیم چه تصمیمی گرفتیم برای متا..


    امیدوارم توسل لویال به شما و شما به لویال پیوند مبارکی باشه :)


    - اراد‌ت‌مند

    ایرج

    پ.ن: مرسی ایرج جان، تو تاج سری، الکی که جزو 12 نفر نیستی ، شرمنده نکن


    عزیزی :) کوچیک اون گروهِ ترسناک منم! ای وای اگر بدونن غیر از من و تو بقیه‌شون کیا هستن =)))


    دم هم اتحادی های جنوبیمون گرم،


    گفتم پست قبل پاسخ آقا رضا سورنا رو جا نندازم (بحث تلخ و خسته کننده‌ای که باید بسته می‌شد) اما حالا از فرصت استفاده کنم و یه مرحبای حسابی تقدیم کنم به دوستان جنوبی که گل کاشتن! واقعا دم‌تون گرم.


    دیشب که با آرمین که صحبت می‌کردم می‌گفت حسابی خسته‌ست و سر حال هم نبود چندان، امیدوارم دور از جونش مثل من کرونا نگرفته باشه :)


    بعد از این همه بحث خسته کننده توی فروم، یک پلن عالی و دیدن همرهای زیبا حال‌مون رو حسابی خوب کرد. انشالله که سرور همچنان زیبا و پر هیجان باشه.

    سلام به دوستان گرامی.


    عزیزم با اجازه تون از تعابیر خودتون استفاده می کنم. امیدوارم ناراحت نشین. به توتال شما جواب این سوالها داده شده و شما که از رده های پایین و احتمالا از لیدرهای رده سوم و چهارم هستید طبیعتا ممکنه از خیلی چیزها اطلاع نداشته باشید لذا ترجیح میدم جواب هاتون رو از آقا مازیار بگیرید یا سوالهاتون رو از افراد هم سطح خودتون در جنوب غرب بپرسید. البته با کمال احترام به شخصیت شما که از بهترین ها هستید در این سرور.


    اوه اوه آقا رضا جسارتا بد سوژه‌ای دادی دست امیر برای ریپلای کردن! اگر حوصله کنه البته. شما نبین من لیدر شمال شرقم، شاگرد امیرم =)))))


    فروم یک فضای آزاد برای بحث هست، و سلسله مراتب لیدری برای داخل بازی‌ست بیشتر نه این‌جا..


    چرا يوسف ريتالين ملكه پاكي سرور ادعا ميكنه دفاع نداديم و سايدي رو از وسط نصف نكرديم ولي سورنا از اينكار حمايت ميكنه و دفشونو ميده؟


    حقیقتا سوال جالبی‌ست سعید جان


    سلام ایرج جان.

    (متن در شان شما نوشته شده است)

    دوست عزیز و گرام که از وقتی فهمیدم اهل مطالعه هستید به احوال و اقران شما مشتاق تر شدم. گویا ادبار از ما رخت بربست و جامه اقبال بر تن شد. سپاس خدای عز وجل را که در آینه چشمان شما، خود را برازنده دیدم. این اگر حق باشد سر بر آستان حق می سایم و اگر ایجاز باشد یزدان احسن الخالقین است و اگر مجاز شکرها واجب. خودستایی باشد به کراهت و نباشد به سعادت.

    بنده به سن فراترم و شما به معرفت والاتر. به تبادر و تهاتر لایق محبت هستید.

    به تلمیح استاد لقمان؛ ارادت همچنان جاریست.


    ممنونم آقا رضا، مستفیض شدیم از قلم شما. درد و بلای شما هم توی سر بدخواهان نوادگان شیخ اجل سعدی، اما پست بنده با تمام محتوای مربوط به سرور سر جاش هست و در ریپلای از شما جز سوزاندن بینیِ بدخواهان نوادگان شیخ اجل سعدی چیزی ندیدم. البته انتظار جوابی هم نداشتم.. اما باز هم از لطف شما ممنون.


    پ.ن۵: حالا یک نفر هم پیدا شده که داره محترمانه متن می نویسه چرا انقدر بهتون بر میخوره؟


    پاسخ‌ش خیلی ساده‌ست آقا رضا! چون از تزویر زیر پوستِ ادب و قلم فرسایی بدشون میاد :) همین..

    ...


    اگر با یک تیم با سابقه و در و پیکر دار و سیستماتیک با تعداد متعادل پلیر و فروم نویس‌هایی که یا در تراوین اصل و نصبی دارن یا از پست‌هاشون بویی از پختگی و تجربه میاد حمایت می‌کردید و بعد خیلی شیک و مجلسی (نه یه شبه یهویی) مذاکره میان یک تیم درست و حسابیِ جدا شده از اکثریت ساید از یک طرف، و یک ساید دیگر از طرف دیگر شکل می‌گرفت سر فرصت، حالا باز یه چیزی!


    اما حمایت زیرزیرکی از عده‌ای معلوم الحال و دخالت در ساید و دمیدن بر شعله‌ی اختلاف درون سایدی و بعد علنی کردنش و بعد هم وعده‌ی واندر با نام‌شون دادن (تشبیه آب‌نبات و قاقا لیلی بسیار بجاست این‌جا) و سواستفاده عاطفی از اون بندگان خدا به نفع خودتون استراتژی بدی بود، و قطعا از اون زمان و تا پایانِ این حکایت زشتیِ‌ رفتار و گفتار این دوستان به پای گاد فادرهای جدیدشون نیز نوشته شده و میشه، و در خاطره‌ها می‌مونه! اما خب صلاح ساید خویش خسروان دانند..


    شما که به خودت حق می‌دی از سیستم لیدری ما انتقاد کنی و به سومدیریت تعبیرش کنی، احتمالا چشمانت رو به وجنات این دوستان در بازی و در فروم بستی.. انشالله که با هم واندر صد می‌کنید! یا شما کمک اون عزیزان می‌کنید و اسم واندر رو می‌ذارید لویال، یا اون دوستان به کمک شما میان و اسم واندر رو می‌ذارن مسترز! ما هم در بازی جواب می‌دیم یکی از این دو واندر زیبا رو هم انشالله تماشا می‌کنیم..


    استاد با اجازه من بگم :دی


    1. نه لزوما، شاید زدن دیوار شدن اومدن تاپ هجوم مثلا!


    2. بستگی داره. در صورتی که با نیروی درست، نیروی درستی رو خفت کنیم بله :دی


    3. هر دو :دی


    4. به نفع بازیکن و به ضرر ساید


    5. موفق تا کجا؟ واندر؟ یادم نمیاد..


    6. پر از شور و شوق و کل کل و صفا، و به دور از هوچی‌گریی‌هایی که مدتی‌ست فروم رو خیلی بی‌مزه کرده..


    7. انشالله که شکل بگیرن حسابی


    8. بیشتر اولی :دی


    پاسخ پی‌نوشت: با توجه به فیدبک‌های بسیار موفق اتاق فکر جنوب غرب، انشالله این هم موفق خواهد بود =)))

    پ.ن: من موندم اینا که هیرو جلو میاد ، همر بعدش چجوری دارن از یکی دیگه حمایت میکنن :)))) یکی باید اینا رو کمک کنه نیوفتن زمین



    من پیشنهاد می‌کنم لویالی‌ها واندر بزنن اسمش رو بذارن مسترز =))))


    ***


    آقا رضا سورنای عزیز، اون روز که گفتم من با ادبیات بزرگ شدم رمزها و لفاظی‌هایی که لابلایی پست‌های بسیار طولانی و به ظاهر مودبانه‌ی خودت می‌ذاری رو می‌فهمم، در پاسخ گفتی خوشحالم رفیق و رقیب ادیبی مثل شما دارم! ممنون از لطفت بزرگ‌وار، ولی یا منظور بنده رو متوجه نشدی یا نخواستی به روی بیاری، اما منظورم دقیقا تمام چیزهایی بود که تیرداد و امیر .. گفتن و دیگه من تکرار نکنم بهتره :)


    اون روز توی جلسه با شما، من و آقا مازیار از جلسه‌ای که با شمال غرب داشتیم به شما نقل کردیم که به ما گفتن شما در آرامش توی ساید خودتون چیپس و ماست‌تون رو بخورید! و شما و آقا یوسف هم خندیدید و این دیدگاه رو به سخره گرفتید! درست می‌گم؟


    اما الان به ساید ما افسوس می‌خورید که پتانسیل بالایی داشت اما حیف که درگیر شد و یک گوشه ننشست تا سه ساید دیگه خاکستر بشن بعد خودش صد کنه؟ عجب :دی هنوز هم همون پتانسیلی که شما دیدی (و البته بیش از چیزی که شما می‌بینی :دی) داریم، اما مردونه اومدیم توی میدون..


    بله پدر جان ما یه گوشه ننشستیم و وارد میدان شدیم، الان هم سرمون رو بالا می‌گیریم که دنبال این نبودیم و نیستیم که همه سایدها خاکستر شن (مگر خودشون خودشون رو خاکستر کنن :دی) تا ما تنهایی صد کنیم! پس برای ما افسوس نخورید چون ما که اصلا احساس افسوس نمی‌کنیم :) همه چیز مرتب هست باور کن :دی حنای شما هم در فروم رنگی دیگه نداره..


    دوستانِ لویالی گول شما رو خوردن و مورد سواستفاده احساسی (از پست حسین که میاد پیش شما می‌گه توی فروم ریختن سرم شما هم با ظاهری مهربان می‌گی بی‌ادبی نکنید مشخص هست) قرار گرفتن و بازی خوردن، و الانم امیدشون به شماست بندگان خدا! اما خبر ندارن خبری از آب‌نباتی که شما بهشون نشون دادی نیست استاد. تنها می‌مونن و این هم تقصیر خودشون هست که به ما انگ ساید فروشی زدن اما خودشون رفتن زیر پر و بال کسانی که تصور می‌کنن گاد فادر هستن براشون.


    پ.ن: از ناصر کلاه‌بردار خبری نیست سر به سرش بذارم یه کم! کلاهم رو بدم بهش بذاره سر خودش فکر کنه زرنگی کرده کلاهبرداری کرده :دی کجایی استاد؟


    پ.ن 2: منتظر بودیم دیابلو جان فروم جهنم مدعیان کنه! چیزی از آتش جهنم در فروم هنوز ندیدیم مستشار جان. این پست‌ها که می‌ذاری لالایی بچه‌ست نه آتش جهنم :دی


    پ.ن 3: قبول دارم قافیه رو تنگ دیدید و چاره‌ای جز زدن این سیاست نداشتید، اما لطفا گره کروات خودتون رو درست‌تر ببندید که مشخص نشه کرواتی نیستید.. با تشکر

    فروم را علاوه بر بازی، جهنم مدعیان می سازیم...


    به به! برو که رفتیم =)))) از الان من رو هم جزو تارگت‌هات بذار توی لیست.


    به قول یه آقایی، پست‌های دیابلو جان عین شبکه چهار صدا و سیما می‌مونه =))) یعنی فقط تا این آوتاری که آدم رو یاد سیزیف می‌اندازه به چشت می‌خوره می‌بینی فقط می‌خوای اسکرول کنی رد شی! اما خب این تیکه قرمزش که به چشمم خورد گفتم نقل قول کنم خیلی خوب بود :دی


    یاد این پسرهای نِرد 20 - 22 ساله میوفتم با موهای نیمه اَفرو که توی کافه‌های ولیعصر و بلوار کشاورز با چهار تا دختر تینِیجر سه خط فلسفه و روان‌شناسی و جامعه‌شناسی و امپریالیسم و مارکسیسم و امپرسیونیسم و فارم لیسم و کلاه برداریسم و ناتاریسم رو می‌بافن به هم و دوزار هم زبان انگلیسی بلدن، و در حالی که دارن اسپرسو دبل شات رو می‌خورن و سیگار فیتلر قرمز رو توی خامه‌ی رولت خاموش می‌کنن، از پشت عینک با نگاه خمار خیره شدن به رفقا و منتظر تماشای تشویق و تهیج هستن =)))


    پ.ن: اشکان پسر! عصبانیتت نه از دیکتاتوری، نه از مستعمره شدن شمال شرق هست و نه به خاطر از بین رفتن آرمان‌های اسطوار یاران وفادار لویال! بلکه این حجم از تندی و زشتی و بی‌نزاکتی فقط و فقط یک علت داره اونم اینه که فکر کردید رفتید مراتع سبز، ولی به کاهدون زدید و همه با هم با کله تشریف بردید توی دیوار =)))


    پ.ن 2: نامردانی که زورشون به ما نرسید، با نهایت بی‌مرامی و بی‌اخلاقی رفتن روی یکی از با ارزش‌ترین اکانت‌های ما و کوبیدنش به ناتار! آبرو برای خودتون نذاشتید. جواب‌ این کار رو خودتون و یاران‌تون خواهید دید.


    پ.ن 3: رضا سورنای عزیز، من از 13 سالگی تا الان که 31 سالم شده با کتاب و قلم و خوندن و نوشتن بزرگ شدم. بلدم صدتا دیابلو رو با ادبیات خودش بپیچونم. اما روی سخنم با شماست، که در لفافه و در میان متون بسیار طولانی و با ظاهر بسیار مودبانه و قلم شیوا، چیزهایی دیده میشه که مهُر تایید می‌زنه بر اون چه که از جنوب غرب به وضوح دیدیم و می‌بینیم، که گردن شما و لیدرهای جنوب غرب هست. متاسفم، و انشالله که ما هم خیلی محترمانه پاسخ درخورد خواهیم داد.


    پ.ن 4: حمیدرضا بمب عزیز بابت تیزر اعلام متا دمت گرم :) مرسی حسابی


    پ.ن 5: یه تشکر ویژه دارم از محمدعلی وگنس عزیز که در سکوت داره حسابی زحمت می‌کشه :) دمت گرم


    پ.ن 6: یه دست مریزاد حسابی هم به بچه‌های امرداد و اکانت Black Storm بابت خفت‌های عالی‌شون. انشالله از این گزارش‌های قشنگ بیشتر و بیشتر می‌بینیم..

    سلام به ‌همه عزیزان


    تشکر حسابی از تیم نظامی و از دوستان گل شرق، و از کمک‌ یک یک بچه‌ها بابت زحمتی که کشیدن‌.


    کله شدن دوستان کتاب خوان و خیرخواه شمال شرق که با شعار "نمی‌ذاریم خاک مقدس شمال شرق مستعمره جنوب شرق بشه" خودشون رفتن زیر پر و بال و پرچم ساید بقلیش! به صداقت و غیرت‌تون تبریک می‌گم.


    پ.ن: حالا که آقا تورج نیست، احتمالا گلدتون رو هم یاران آب گل آلود کن میدن نه؟ :دی ایشون محترمانه اکانت رو تحویل داد و خواست شلنگ تخته نیاندازید، بعد ساپورت جدید زیر میزی پیدا کردید که موندید؟ :دی


    پ.ن۲: دوست سبز شما لانچر بدی نیست ولی پلنر خوبی نیست =)))


    پ.ن ۳: خودتون که به گفته‌ی حاجی‌تون گله‌ی ... هستید که توسط یک شیر اداره می‌شید! از شیر - عقاب شما می‌خوایم تشریف بیارن بعد از روی هم ریختن با دوست سبزشون و فروختون آبروشون، بیان به جای لایک و دیسک لایک و الله و اکبر گفتن یه دفاعی از تیم خودشون بکنن تشکر می‌نماییم.


    پ.ن ۴: نوری جان شما که این‌قدر عمو تورج عمو ‌تورج می‌کردی، قولی که بهش داده بودی رو هم شکستی و حرفش رو زمین انداختی! آبرویی برای خودت مونده پسر؟ آبروی بزرگ‌ترت رو لااقل حفظ می‌کردی.. بشین یه کم فکر کن..


    پ.ن: اشکان پسر که با بی‌آبروبی و با ادبیاتی که زبون زندگی و حیات خودت هست همه رو توی گروه به فحش کشیدی، شغال کسانی هستن که با شعار "ما آزاده هستیم ما مستعمره نمی‌شیم ما کتاب زیاد می‌خونیم زیر بار دیکتاتور ‌نمی‌ریم" جدا میشن و بعد از دف و گلد و لانچ و پلن و کمک مستشاری فلان ساید می‌خورن.

    خواهشمند است دوستان دیگر از آیدین بالانروند ! کلا پروسه آیدین همش واس ماس


    بی‌شک همین گونه‌ است :دی هیچ کس از حقیقت موضوع و حقانیت ما و واقعیتی که رخ داد خبر نداره این‌جا جز بنده ، شما و آقا مازیار. در نتیجه هر چیز دیگری فقط یا شایعه‌ست، یا دروغ و افترا و خاله زنک بازی!


    بعدم اینا کسایی هستن که احترام آیدین رو نگه نداشتن، آیدین شمال شرق رو شکل داد و داشت می‌کشید بالا که سیاست و آدمای شما زورشون چربید البته آدم فروش هایی هم مثل ایرج هم بودن که پشت آیدین رو خالی کردن


    هی من میام جواب تو حاجیِ مکه نرفته رو ندم، هی اسم من رو میاری! آخه اسمپر بی‌سیاستِ دیوزه‌ی توجه که شدی سوژه خند‌ه‌ی فروم و سوار ماشین چهار تا ساید میشی، از آیدین بالا نرو عزیز من بالا نرو! در وادی بزرگترها چرا خودت رو نخود آش می‌کنی پسرم؟ همین پستی که از مهدی عشقی نقل قول کردم رو نگاه بنداز، به حرف بزرگ‌ترت گوش کن پسر!


    این قدر اسم آیدین رو نیار آخه کجای داستانی شما؟ تمرین صخره نوردی نکن میوفتی خدا ناکرده دست و پات می‌شکنه نکن بابا جان.


    اسکرین شات حذف شده است


    طبق اسکرین شاتی که ادمین عزیز لطف کرد حذف کرد، آیدین از بنده حلالیت طلبید و رفت! حال سوال این‌جاست: حلال بکنم؟ حلال نکنم؟ این قطعا به تو یکی که این وسط کلا هیچ کاره‌ای ربطی نداره =))))


    ***


    حسین تی‌ان‌تی جان، پست من خطاب به خود رو دیدی و فقط زورت به یک دیس‌لایک رسید! تا امشب تا ساعت 21:40:38 وقت داری ریپلای کنی و مثل "مرد" جواب پستی که در ریپلای از پست من گذاشتی رو بدی. مرد می‌خوام هر تهمتی می‌زنه، هر ادعایی می‌کنه، هر حرفی می‌زنه، پاش بایسته.


    پ.ن: نظرم عوض شد! یک ثانیه بهت مهلت بیشتر میدم! تا 21:40:39 وقت داری. اگر مرد نبینم، حسابت با کرام الکاتبین خواهد بود.

    صلیب سرخ مظلوم نما! از کجا پیدات شد یهو؟ لویال درسته نه رویال خیر سرمون شورشی و خوارج درست حسابی هم نداریم اسم تیم مطلوب خودشون رو هم به فارسی هم انگلیسی غلط می‌نویسن!


    اون Vs کردن‌های بانمکت من رو یاد بازی مورتال کامبت انداخت =)))


    ببین کارمون به کجا رسیده که باید شاهد نبرد حماسی میان عقاب بی‌پر و چنگال و بی‌مایه با لیدر ده ساله تراوین و مهر تری‌دات باشیم =)))


    پ.ن: حسین تی‌ان‌تی سکوت کردی! پستی گذاشتم در ربپلای الله و اکبرهای حماسی و لرزه افکنت در هفت بند با عدد، و ازت برای موارد سوم و تا هفتم توضیح خواستم که با سند و مدرک، شفاف و مردانه و رو راست و مستقیم جواب افتراها و ادعاها رو بدی!


    تا بین این دو یکی رو انتخاب نکنی دست از سرت بر نمی‌دارم:


    ۱. یا ادعاهات اعم از لاگین به قصد متا با امرداد یا کودتا علیه آیدین رو توضیح می‌دیدی و ثابت می‌کنی،


    ۲. یا آواتارت رو جای عقاب، خرگوش سفید صورتی می‌ذاری.


    بخوای از رو در رو شدن با من طفره بری و به لایک و دیس‌لایک بسنده کنی بی‌چاره‌ای! هم توی سرور هم توی فروم.


    ضمنا پست مهدی ولفیش رو هم مثل مرد ریپلای کن و زبون بسته‌ات رو باز کن و جواب توضیحات و اسکرین شات‌ها رو بده، که اگر ندی روزگار خودت و دار و دسته‌ات توی این سرور سیاهه..

    .


    به به خدا رو شکر بالاخره از سکوت در اومدی، تا حالا داشتی فقط لایک و دیس‌لایک می‌کردی =))


    و اما پاسخ به این پست حماسی شما با این فونت درشت که عینک مخصوص می‌خواد و الله اکبر گفتن‌های لرزه افکن:


    1. خدا شاهده من اصلا رزومه‌ای از شما ندارم که بخوام اذیت بشنم یا نشم =))


    2. قصدم تخریب نیست! شما خودت با آبرو ریزی خودت رو خراب کردی عزیزم. من فقط دنبالم حقیقت هستم! شما همه جور خزعبل می‌نویسید غیر از پاسخ به سوالاتی که مطرح بوده و هست :)


    3. اما در مورد کودتا علیه آیدین، که دروغ محض هست! مدارکش هم موجود هست. تمام توضیحات لازم در این مورد رو هم اگر نیاز باشه افراد اصلی در این مورد (یعنی بنده، آقا مازیار و آقا مهدی عشقی) حاضریم ارائه کنیم. اما دروغ محض هست و شما هم برای این ادعای دروغ هیچ مدرکی ندارید و فقط افترای محض می‌زنید و خجالت هم نمی‌کشید.


    4. در مورد مستعمره کردن، لطف کن خیلی واضح و شیوا طوری که بشه خوند و فهمید توضیح بده مستعمره شدن یعنی چی؟ آیا ما دست نشانده هستیم؟ دستور می‌گیریم؟ متا شدیم یعنی مستعمره؟ دف می‌دیم یعنی مستعمره؟ پارک و دف شدیم برای امرداد خودمون همر نداریم؟ این مستعمره شدن رو قشنگ درست توضیح بده طوری که بشه فهمید. مرسی


    5. این که به قصد متا لاگین کردیم =))) واژه "لاگین" دیگه عالیه بود پسر! لاگین می‌دونی یعنی چی؟ قصه می‌دونی چی بود عقاب تیز چنگال؟ من و آیدین خیلی فان و ساده اومدیم شمال شرق لاگین کردیم و دو اکانت زدیم واسه خودمون یه اتحاد دو نفره زدیم و سیتر هم شدیم و شروع کردیم بازی کردن و کیف کردن. بعد سر 15 کراپی گرفتن برای اولین بار با تیم آریانا ارتباط گرفتیم و آشنا شدیم. نمی‌خواستیم کسی بفهمه اومدیم، پس زیر چادر و با ادا بازی اومدیم، اما خب لو رفت! و میلاد 200T لطف داشت از ما خواست بیایم کمک کنیم، ما هم گفتیم چشم. بعد یهو فهمیدیم به به! مهدی عشقی کبیر رفیق شفیق هم این‌جاست!


    بعد از آقا مازیار هم خواستیم بیاد. بعد شورا تشکیل دادیم و آیدید شد لیدر کل، بعد آیدین قهر کرد و رفت. بعد دوباره شورا تشکیل دادیم و رای گیری کردیم آقا مازیار شد لیدر کل. بعد من و آقا مازیار رفتیم با هر سه ربع جداگانه جلسه گذاشتیم، و با تیم خودمون در مجموعه آریانا هم مشورت و نظرسنجی کردیم، و در نهایت تصمیم جمع (هم شورای لیدری هم اکثریت اعضا) بر این شد که تمایل به اتحاد با امرداد هست.


    حالا این که می‌گی از اول لاگین کردیم که با امرداد ببندیم یعنی چی من نفهمیدم مطمئنم خودت هم نفهمیدی =)))


    6. اولا ساید همه باید برادرانه دوشادوش هم باشن و "این تیم" و "اون تیم" نداریم آقای سوپر همر رومن! دوما اگر مخالف بودی، پس اصلا چرا اومدی در شورای ارشد و عضو تیم شدی در گروه واتس اپ و در بحث‌ها شرکت کردی؟ نمیودی خب!


    7. حسین جان تمام اسکرین شات‌ها از چت‌هات با مهدی عشقی خیلی شیک و خوشگل موجود هست! واتس هم با همه‌ی مزخرف بودنش یه خوبی نسبت به تلگرام داره اون هم این که نمیشه بعدا حذفش کرد =))) تناقض بین حرف‌های اون‌جا و ادعاهای این‌جا خیلی دیدنی خواهد بود :) چی می‌شه که یهو یه شبه اون ام‌ام کودکانه رو می‌زنی و بعد میری یه اتحاد جدا می‌زنی که رَنده بشید همه؟ این تناقض‌ها اگر روو بشه من جای شما باشم جای آواتار عقاب یه خرگوش صورتی و سفید می‌ذاریم و دیگه فروم پیدام نمیشه جناب سوپر همر خفن.


    پ.ن: توی پروفایل‌ت نوشتی فرهنگ و کتاب باعث میشه انسان زیر بار دیکتاتوری نره، من از 14 سالگی تا الان که 31 سالم هست با مطالعه بزرگ شدم و از روی نوشتن‌هات مطمئن هستم از اون دسته‌ آدم‌هایی هستن که در زندگی‌شون بسیار کم مطالعه داشتن. متاسفانه قلم بسیار بد و هوش پایینی داری، و می‌دونم جواب دادن به این 7 بندی که برات گذاشتم خیلی سخت خواهد بود، خصوصا اگر نخوای کودکانه طفره بری و واضح و روشن و مستقیم و مردانه جواب بدی :) اما لطفا تلاشت رو بکن.


    من منتظرم. لینک همر هم نمی‌دم! منتظرم یک انسان واقعی جواب مطالبات یک انسان واقعیِ دیگر رو در برابر افترا و ادعا بده، اون هم روشن و مستقیم و مشخص، وگرنه یک میلیون کاتا کشیدن یا نکشیدنت برای من پشیزی ارزش نداره. فعلا تنها حامی شما برای اثبات گولاخ بودن کاتاهات کلاه‌بردار گوش به زنگِ اتاق فرمانِ جنوب غرب هست که شیر شدی و از سوراخ اومدی بیرون.


    اگر خواستی بزنی توی کانال سفسطه و طرفه رفتن و طعنه، و از پاسخ دادن قسر در بری بدون که من استادش هستم! حالا که کلاه بردار با لینک همر و مغلطه اسم توی اسم کردن شیرت کرده که از سوراخ موش بیای بیرون دمت رو می‌گیرم نمی‌ذارم برگردی. یا جواب موارد 3 تا 7 رو صاف و مستقیم و مردانه و بی‌پرده بده یا آواتار عقابت رو با خرگوش عوض کن. من منتظر جوابت هستم


    - ارادت‌مند

    ایرج

    .


    عزیزم گاهی لازم هست با برخی افراد در برخی شرایط چنین صحبت کنی! جزییاتی هست که در جریان نیستی و لازم هم نیست که بدونی. من زبونم گاهی خیلی تند میشه، الانم از اون "گاهی" هاست، می‌خوای اسمش رو بذار بی‌ادبی، اهمیتی نداره.


    بنده دیپلمات سایت هستم و صلاح می‌بیم جواب برخی افراد رو در برخی شرایط بدم، شما جای اظهار نظر و دخالت، جواب سه سوالی که پرسیم رو بده. منتظرم.